Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:04:
[...]
Ban, ban, ban.![]()
Oke, heb ook eens gecheat in Saints Row 1. De cheats zaten in het SP gedeelte van het spel ingebouwd.
Please don't ban me.

Ziet Asgaro zichzelf neerhameren.
I am not cleaning that up.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://battlelog.battlefi...o/saiga-12k/351804938/pc/
92,3% waarmee ik 26 schoten heb gelost 3 headshots heb gegeven en in totaal 5 vijanden heb neergehaald.
Dit betekend dat ik waarschijnlijk veel gemist heb. Vanwaar dan die 92,3%?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
EDIT: shots hit / shots fired natuurlijk, maar dat was vast wel duidelijk
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 00:49 ]
Fout, als je door PB gebanned wordt kan je niet meer op PB enabled servers spelen. Tevens werkt BC2 ook niet meer. Dit is overigens niet anders dan VAC, die banned per engine, precies van PB ook doet.Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:54:
[...]
Ik ben op het idee gekomen om eventueel te cheaten omdat ik in eerste plaats mijn stats wou resetten, maar er is daar geen functie voor. De enige weg is om te cheaten en vervolgens gereported te worden... ik dacht dat je net zoals met CS, Valve en VAC perm banned werd en het spel opnieuw moest kopen, maar nee EA heeft ingesteld dat slechts je stats gereset worden, en That's It! Vind ik wel een beetje laks eerlijk gezegd en voor echte cheaters is er eigenlijk geen enkel struikelblok meer om verder te doen
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Sssst! Het is juist grappig als hij straks bij PBBans en GGC Stream terug te vinden isPhyxion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:55:
[...]
Fout, als je door PB gebanned wordt kan je niet meer op PB enabled servers spelen. Tevens werkt BC2 ook niet meer. Dit is overigens niet anders dan VAC, die banned per engine, precies van PB ook doet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dan sla je nu de plank wel mis. PB banned alléén op de server, middels diensten als GGC en PBBans worden die banlijsten gestreamed naar andere servers die ook aangesloten zijn bij die dienst. Een global ban heb je dan dus niet. Daarbij is BF3 gebaseerd op een andere engine dan BC2, heck, zelfs de EA GUIDS en wellicht ook PB GUIDS zijn dan totaal anders, ergo: een ban in BF3 is dus geen ban in BC2 en vice versa. Daarnaast banned VAC (AFAIK) ook niet voor CS:S als je in TF2 gecheat hebt.Phyxion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:55:
Fout, als je door PB gebanned wordt kan je niet meer op PB enabled servers spelen. Tevens werkt BC2 ook niet meer. Dit is overigens niet anders dan VAC, die banned per engine, precies van PB ook doet.
Uit voorzorg alvast gebannedAsgaro schreef op zondag 25 maart 2012 @ 01:01:
Via via ben ik zijn Battlelog name te weten gekomen. Zijn stats zien er volledig legit uit (momenteel toch nog) , en daarom zal ik de naam hier niet zetten.
Lol!
Nuja, hij speelde precies niet op GoT servers dus kan idd geen kwaad
Verwijderd
Je lult uit je nek man, mijn profiel op battlelog is hier nergens te linken/vindenAsgaro schreef op zondag 25 maart 2012 @ 01:01:
Via via ben ik zijn Battlelog name te weten gekomen. Zijn stats zien er volledig legit uit (momenteel toch nog) , en daarom zal ik de naam hier niet zetten.
Als dat zo is, dan doe jij echt aan machtsmisbruik... wie denk jij wel dat jij bent? Je hebt alsinds een groot gedacht over je zelf, dat lees ik al aan je reacties
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 03:51 ]
ja hier ben ik het wel een beetje mee eens,iemand wordt al veroordeeld zonder een delict te hebben gepleegd,of ben jij soms een admin die andere players kickt als ze beter dan jou zijn? kom ik namelijk ook vaak tegen of achter elkaar bad luck hebben in een game,sorry maar dan ben je het niet waard om als admin een game te runnen,dit noemen we in de volksmon een beetje kinderachtig, of ben je nog een klein verwend kindje?
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Hoe dat zit met PB weet ik niet, ik heb wel toen ik MW1 kocht via 1 van die sites die cd keys verkocht in de eerste instantie een key gekregen die een ban had(gast verkocht keys meerdere keren, het is ook nog een bekende store) , daarmee kon je echt nergens spelen. Dat leek wel sterk op een global ban.
Wietkop, als je jouw stats wil resetten zal de enige oplossing zijn een nieuwe game te kopen of 2 dagen te statspadden en je vrienden bewijs aan te laten leveren via een report. Dan gaan waarschijnlijk jouw en de stats van degene met wie je hebt geglitched op een reset. Wel op een lege server doen, dan heeft niemand er last van. Hooguit komt iemand jullie trollen, maar dat is het risico(kunnen wij weer lachen als diegene het upload). heb een paar hackers gevolgd, die speelden na een paar dagen geen minuut meer. Bovendien is het gewoon smerig om te hacken en vernagel je het spel voor alle anderen bij jou in de server.
[ Voor 4% gewijzigd door codex op 25-03-2012 08:40 ]
Een VAC ban is voor alle games die ook ingame hiervan gebruik maken, en mw2 / 3 gebruiken punkbuster toch ? dus in dit geval is het inderdaad per game.
Op mijn vorige account was ik gebanned in cs:s maar kon toen ook geen tf2 etc meer doen.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
MW1 was PB, MW2 was VAC net als BO en MW3. Ik denk jouw dubbele ban te maken hadden met het feit dat beide games door Valve zelf zijn uitgebracht. Overigens heb ik door het gezeik met MW2 een bloedhekel aan Valve en hun "geweldige" VAC.Zethiel schreef op zondag 25 maart 2012 @ 08:41:
[...]
Een VAC ban is voor alle games die ook ingame hiervan gebruik maken, en mw2 / 3 gebruiken punkbuster toch ? dus in dit geval is het inderdaad per game.
Op mijn vorige account was ik gebanned in cs:s maar kon toen ook geen tf2 etc meer doen.
Hij is de admin, hij mag zulk soort dingen doen. En dat vind ik in iedergeval een hele goede actieVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 03:38:
[...]
Je lult uit je nek man, mijn profiel op battlelog is hier nergens te linken/vinden
[...]
Als dat zo is, dan doe jij echt aan machtsmisbruik... wie denk jij wel dat jij bent? Je hebt alsinds een groot gedacht over je zelf, dat lees ik al aan je reacties
Best wel triest hoor, dat je gaat huilen dat mensen je niet op hun server willen hebben nadat je hebt aangegeven gecheat te hebben en weer te wilen cheaten (maar te gierig bent om ervoor te betalen).
Dit heb je helemaal mis vriendCptChaos schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:59:
[...]
Dan sla je nu de plank wel mis. PB banned alléén op de server, middels diensten als GGC en PBBans worden die banlijsten gestreamed naar andere servers die ook aangesloten zijn bij die dienst. Een global ban heb je dan dus niet. Daarbij is BF3 gebaseerd op een andere engine dan BC2, heck, zelfs de EA GUIDS en wellicht ook PB GUIDS zijn dan totaal anders, ergo: een ban in BF3 is dus geen ban in BC2 en vice versa. Daarnaast banned VAC (AFAIK) ook niet voor CS:S als je in TF2 gecheat hebt.
mijn neef heeft voor de gijn (speelt eigenlijk nooit op de PC maar alleen op zijn xbox360)
gecheat in CS1.6 op zijn account. paar jaar later heeft hij TF2 gekocht om te kijken of het een leuke game was en voila hij was ook verbannen in TF2 en kon alleen in non VAC servers.
Daarnaast heb je 2 ban registratie programma's bij steam. namelijk VAC die je zonder melding een dag later banned als je iets verkeerd doet en je komt er nooit meer vanaf, zolang je zelf geen contact opneemt met Valve en een super goede reden hebt waarom je er vanaf wil.
en dan heb je nog STEAMBANS.COM (of iets wat erop leek), dat is te vergelijken met PBBan. servers die zich hieraan hadden aangesloten konden banlist delen, dus wanneer VAC de cheat/hack niet traceerde. dan zorgde de servers nog voor een ban voor ze.
omdat je bij 1 cheat een VAC ban krijgt en weet dat je geen enkele VAC security game meer kan spelen, zoals Counter-strike,Team fortress2, left 4 dead zorgde ervoor dat mensen minder gingen cheaten. Dit systeem moeten ze ook bij dice invoeren. als je cheat bij BF3 ben je ook verbannen voor MoH2, Fifa,Mass effect, BC3, BF4
BTW er is weer een nieuwe episode van BFFs
YouTube: Battlefield Friends - Silent Sniper
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 25-03-2012 10:11 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Na 2 potjes was ik echt klaar met die server. Ticket verschil bij conquest van > 600 gaat nergens meer over. zo'n slecht team had ik niet zeg maar.
cheaters mogen van mij echt keihard een permban krijgen, gewoon de keycode blokkeren, ip adres blokkeren en opbokken met die lui. Ze verknallen het gewoon keihard voor de rest.
Klopt, alleen draait 99%* van de servers PPBans of GGC, en die werkt ook door in BC2. Sterker nog, het werkt ook in Medal of Honor.CptChaos schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:59:
[...]
Dan sla je nu de plank wel mis. PB banned alléén op de server, middels diensten als GGC en PBBans worden die banlijsten gestreamed naar andere servers die ook aangesloten zijn bij die dienst. Een global ban heb je dan dus niet. Daarbij is BF3 gebaseerd op een andere engine dan BC2, heck, zelfs de EA GUIDS en wellicht ook PB GUIDS zijn dan totaal anders, ergo: een ban in BF3 is dus geen ban in BC2 en vice versa. Daarnaast banned VAC (AFAIK) ook niet voor CS:S als je in TF2 gecheat hebt.
Daarnaast wens ik je succes om eens te cheaten in TF2, je zal zien dat je in CS:S ook geen VAC enabled server meer kan joinenWith more EA games using one standard PB GUID that is shared among multiple games, we have added a new Enforce MBi Bans (EA GUID) option which checks connecting players GUIDs against the MBi across multiple EA games that share the same PB GUID. This currently includes Bad Company 2 and Medal of Honor.
Cheating in a Source Engine game that was released prior to Left 4 Dead will result in a VAC ban from Counter-Strike: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Day of Defeat: Source, and Team Fortress 2.
That said, er zijn ook games die alleen per game bannen, zoals MW2.Cheating in a Gold Source engine game will result in a VAC ban from Counter-Strike, Condition Zero, Ricochet, Day of Defeat, Team Fortress Classic, Half-Life: Deathmatch, and Deathmatch Classic
*Waarschijnlijk meer. Ik kan mij geen server herinneren die niet GGC of PBBans draait (als het al niet beide is).
[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 25-03-2012 11:18 ]
Ik besteed flink wat tijd aan het draaiend houden van de servers en te zorgen dat deze servers cheater-vrij blijven. Hier gebruiken wij diverse middelen voor. Jij geeft aan op zoek te zijn naar cheats om deze actief te gaan gebruiken, dan heb ik geen zin jou ooit op de GoTBF3.nl servers tegen te komen aangezien wij een hekel hebben aan cheaters. Preventief cheaters weren is ook prima mogelijk.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 03:38:
Absoluut mee eens, niks is minder dan een stel cheaters die het spel verprutsenTsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:18:
[...]
Ik besteed flink wat tijd aan het draaiend houden van de servers en te zorgen dat deze servers cheater-vrij blijven. Hier gebruiken wij diverse middelen voor. Jij geeft aan op zoek te zijn naar cheats om deze actief te gaan gebruiken, dan heb ik geen zin jou ooit op de GoTBF3.nl servers tegen te komen aangezien wij een hekel hebben aan cheaters. Preventief cheaters weren is ook prima mogelijk.
En er zijn duizende andere spelers die graag op jouw plaatst eerlijk willen spelenTsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:18:
[...]
Ik besteed flink wat tijd aan het draaiend houden van de servers en te zorgen dat deze servers cheater-vrij blijven. Hier gebruiken wij diverse middelen voor. Jij geeft aan op zoek te zijn naar cheats om deze actief te gaan gebruiken, dan heb ik geen zin jou ooit op de GoTBF3.nl servers tegen te komen aangezien wij een hekel hebben aan cheaters. Preventief cheaters weren is ook prima mogelijk.
Beat thatAsgaro schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:55:
Idd, die accuracy bij shotguns kan wat raar doen![]()
[afbeelding]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
http://battlelog.battlefi...how/26372910/1/346505394/ ? ik kom net binnen terwijl de laatste mcom gearmed is en krijg een TK headshot
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dan doe ik het toch.http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/eclipx__BE/stats/359022274/Asgaro schreef op zondag 25 maart 2012 @ 01:01:
CoD vind ik helemaal niks en heb ik nooit gespeeld is niet mijn genre.Pykow schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:10:
[...]
alleen maar TDM ? waarom speel je dan geen CoD ?
Ik heb in competitie RTCW/ET/ETQW gespeeld.
Waarom alleen TDM? Omdat ik geen zin heb om kilometers te gaan zitten lopen en ik gewoon constante actie wil, en in BF3 is dat alleen in TDM. Voertuigen op de jeep na en de vliegtuigen vind ik allemaal te traag als ik ze vergelijk met ETQW. Daarnaast heb ik niet alleen TDM gespeeld maar dat is het enigste wat ik leuk vind aan bf3 op public. Ik denk wel dat als je die andere vormen in competitie zou spelen dat het veel leuker is dan op public omdat het vanuit strategisch oogpunt wel interessant is. Overigens ben ik hier niet de enige in veel mensen die ik ken vanuit ET die spelen alleen TDM omdat ze de andere game modes gewoon ronduit saai vinden.
Trouwens ik heb liever geen punkbuster dan wel punkbuster in alle games die ik heb gespeeld heeft punkbuster meer problemen opgeleverd dan echte cheaters gepakt. De meesten cheats die gepakt worden door PB zijn van die halve gare cheats maar de echte goeie private cheats worden nooit gepakt door PB.
[ Voor 44% gewijzigd door Zenix op 25-03-2012 13:19 ]
furby-killer schreef op zondag 25 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Hij is de admin, hij mag zulk soort dingen doen. En dat vind ik in iedergeval een hele goede actie![]()
Best wel triest hoor, dat je gaat huilen dat mensen je niet op hun server willen hebben nadat je hebt aangegeven gecheat te hebben en weer te wilen cheaten (maar te gierig bent om ervoor te betalen).
Preventief cheaten (thx TokkesTsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:18:
[...]
Ik zou hem gewoon unbannen en we weten nu wel dat hij niet zal cheaten. Zijn Battlelog profile is hier nu tenslotte op het forum te zien dus hij zou er niet mee kunnen wegkomen dan...
Just my 2 cents.
[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 25-03-2012 13:29 ]
Whatever you're doing, it's working. Ik vermoed dat er al zeker een kleine week geen cheaters meer hebben verbonden met een groot deel van de GoTBF3 serversTsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:18:
[...]
Ik besteed flink wat tijd aan het draaiend houden van de servers en te zorgen dat deze servers cheater-vrij blijven. Hier gebruiken wij diverse middelen voor.
Ennuh, "preventief cheaten", wat is dat?
[ Voor 11% gewijzigd door Tokkes op 25-03-2012 13:23 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Cheaters/hackers/statpadders (what's in a name) hebben bij mij een speciaal plekje in de hel.
Wat betreft GTA(: San Andreas)/Saints Row singleplayer, die spellen zijn gewoon gemaakt om te cheaten
Er is(/was?) trouwens ook een GTA:SA multiplayer server waar iedereen cheat voor de lol, dat is gewoon hilarisch. (man size kippen in jets en op jetski's
@Tsurany/Andere GOT server admins: de server is heerlijk cheat vrij, op die idiote statpaddders soms na dan.
[ Voor 10% gewijzigd door chris10r op 25-03-2012 13:52 . Reden: @myself: grammarnazi :+ ]
Voor de verandering volg ik al een tijdje verschillende statpadders/hackers en andere ei***s om hun k/d naar beneden te halen en voor de dogtags (wat niet erg luktreemprive schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:52:
Er zijn ook mensen die hun stats normaal laten lijken maar wel degelijk hacken. Vrijdag zat ik in een server met iemand die ineens 30 kills maakte in 2 minuten. Hij zat in mijn team dus ik deed een teamswitch om te kijken hoe of wat. Hij schoot mij met zijn PKP direct dood op B(map was Grand Bazaar) terwijl hij zelf in de Russische spawn stond. Ik checkte zijn profiel op Battlelog maar daar was een matige speler te zien, ook zijn recent matches waren niet bijzonder goed.
Als je zulke mensen tegenkomt in Battelog pm/befriend? me daar maar, altijd leuk
Net begonnen hacker gok ik. Die is snel weg en DICE is er volgens mij ook wel klaar mee.reemprive schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:52:
Er zijn ook mensen die hun stats normaal laten lijken maar wel degelijk hacken. Vrijdag zat ik in een server met iemand die ineens 30 kills maakte in 2 minuten. Hij zat in mijn team dus ik deed een teamswitch om te kijken hoe of wat. Hij schoot mij met zijn PKP direct dood op B(map was Grand Bazaar) terwijl hij zelf in de Russische spawn stond. Ik checkte zijn profiel op Battlelog maar daar was een matige speler te zien, ook zijn recent matches waren niet bijzonder goed.
http://annonsoversikt.mon...mc_n=SM_Job_Twt_106526511
Ik liep de spawn van de tegenstander op om een mortier uit te schakelen. De teller van 'return back to battlefield' kwam er. Ik schoot de mortier bediener neer en rende terug. Toen ik bijna terug was werd ik in mijn rug geschoten en daarna meteen gerevived door een teamgenoot. Ik liep direct terug naar battlefield.. De teller ging weg, maar de grijze graphics bleven. Ik ben gewoon door blijven spelen, maar het beeld bleef helemaal grijs. Toen ik doodging en opnieuw werd gerevived bleef het grijs en pas toen ik doodging en opnieuw spawnde waren de graphics weer gewoon.
Verwijderd
Wat voor ammo gebruikt hij in hemelsnaam?
Ik ben die ook wat meer gaan gebruiken maar vind hem slechter dan de USAS.
Ja zeker van dichtbij ,binner 5 meter schiet je een gast wel de lucht in maar van die afstand waar die gozer schiet en dan sta je wel om de hoek NIET recht voor zijn gun???
Opeens iedereen van mijn team dood, staat er in de chat:
'ADMIN 2: BOOOOM RU team killed by a nuke'
Buffalo77 | Pokemon Unite
Soms vraag ik daar zelf wel eens om wanneer een team helemaal geraped wordt (en dan vraag ik dus vaak om mijn eigen team helemaal te killen), anders is het hele potje gewoon niks aan.ronalddus schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
Er zitten wat rare admins tussen zeg![]()
Ik denk explosive rounds.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
Even over die 870MCS een vraag; ik zie de laatste tijd ,vaak de zelfde gozer, dat die van de ene kant van de hal ( Metro) zo naar beneden de trap met 1 schot meerdere mannen killt met 1 schot ???![]()
Wat voor ammo gebruikt hij in hemelsnaam?![]()
Ja zeker van dichtbij ,binner 5 meter schiet je een gast wel de lucht in maar van die afstand waar die gozer schiet en dan sta je wel om de hoek NIET recht voor zijn gun???
Frag of slugs zijn de enige die op die afstand effectief werken. Frags met hun splash damage zou geen rare keuze zijn in die situatie en zou inderdaad meerdere vijanden tegelijk damagen.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
Even over die 870MCS een vraag; ik zie de laatste tijd ,vaak de zelfde gozer, dat die van de ene kant van de hal ( Metro) zo naar beneden de trap met 1 schot meerdere mannen killt met 1 schot ???![]()
Wat voor ammo gebruikt hij in hemelsnaam?![]()
Als het ene team hard aan het baserapen is en het andere team gebaselockt is kan ik het begrijpen dat een admin zo'n actie uitvoert. Het enige nadeel op kleine mappen is dat het enemy team gewoon weer spawned bij de voorste base en de baserape verder gaat.ronalddus schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
En dan maakt Tsurany misbruik van zijn adminrechten...ronalddus schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
Die server moet je eigenlijk reporten, dat is gewoon zielig.
was op gegeven moment dat je een enorm monster tegenkwam
dat ding was enorm sterk en ik had gewoon niet genoeg ammo voor die f*cker
na 20x sterven was het sv_cheats 1 -> god( volgens mij was dat de command )
En in GTA omdat ik gek werd van het feit dat me wapens elke keer weg waren nadat ik uit ziekenhuis kwam
Singleplayer cheaten vind ik geen enkel probleem. Zolang je er anderen maar niet lastig mee valtjterpstra schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:25:
Heb ook wel eens gecheat in hl1
En in GTA omdat ik gek werd van het feit dat me wapens elke keer weg waren nadat ik uit ziekenhuis kwam
Dat hoeft niet perse zielig te zijn hoor. Kan ook zijn dat die admin een wanhopige poging doet wat balans te herstellen. Ik vind het helemaal geen vreemde keuze als een team niet eens een kans krijgt en er nog een flink aantal tickets over zijn.DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:23:
En dan maakt Tsurany misbruik van zijn adminrechten...![]()
Die server moet je eigenlijk reporten, dat is gewoon zielig.
Online heb ik nog nooit gecheatZenix schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Singleplayer cheaten vind ik geen enkel probleem. Zolang je er anderen maar niet lastig mee valt
ten eerste omdat het alle fun voor mij en de mede spelers weg haalt
+ dat ik kapot erger als ik zelf een cheater tegenkom
* ik gebruikte wel wat marco's in cs 1.6 maar valt dat onder cheaten ?
[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 25-03-2012 15:30 ]
Verwijderd
[...]
Frag of slugs zijn de enige die op die afstand effectief werken. Frags met hun splash damage zou geen rare keuze zijn in die situatie en zou inderdaad meerdere vijanden tegelijk damagen.
Van de ene kant van de hal ,rechts naar links beneden de trappen???
Kan me "normaal " dat niet voorstellen.
Krijg elke het gevoel dat hij aan het cheaten//hacken is, of ik moet het echt mis hebben??
Het lijkt echt als of er een bom gegooit word zoveel schade en mensenlevens ineens weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 15:31 ]
Waar heb ik dit aan verdiend Dice
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe die situatie is maar splash damage via het plafond van de trap zou in theorie kunnen. Kan ook een cheater zijn idd maar dat is lastig te zeggen zonder beeld materiaal.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:28:
[quote]Tsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:23:
[...]
Frag of slugs zijn de enige die op die afstand effectief werken. Frags met hun splash damage zou geen rare keuze zijn in die situatie en zou inderdaad meerdere vijanden tegelijk damagen.
Van de ene kant van de hal ,rechts naar links beneden de trappen???
Kan me "normaal " dat niet voorstellen.
Krijg elke het gevoel dat hij aan het cheaten//hacken is, of ik moet het echt mis hebben??
Dit ben jij weer ten voeten uit.Tsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:23:
[...]
Als het ene team hard aan het baserapen is en het andere team gebaselockt is kan ik het begrijpen dat een admin zo'n actie uitvoert. Het enige nadeel op kleine mappen is dat het enemy team gewoon weer spawned bij de voorste base en de baserape verder gaat.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Ik filosofeer er heel simpel op. Een team dat gebaseraped word is een team dat gewoon zijn base niet uitkwam.Tsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Dat hoeft niet perse zielig te zijn hoor. Kan ook zijn dat die admin een wanhopige poging doet wat balans te herstellen. Ik vind het helemaal geen vreemde keuze als een team niet eens een kans krijgt en er nog een flink aantal tickets over zijn.
Het is klote voor de mensen die wel hun best doen maar ik durf te wedden dat de helft zit te snipen en niet eens door heeft dat ze in hun base vastzitten. Die denken gewoon dat de kills naar hun toe lopen...
Ingrijpen kan maar redelijker wijs gaat het geen verschil maken.
Ja? Dat ik iets kan begrijpen zegt meteen alles over mij? Heb dat als admin zelf nooit gedaan maar daarom kan ik het nog wel begrijpelijk vinden.
Probleem is dat een gebaseraped team snel zal leaven en de situatie alleen nog maar erger wordt. Volgend potje moet dan gebalanced worden en dan gaat iedereen daar ook weer over klagen met als gevolg dat nog meer mensen leaven en de server leeg loopt.DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:34:
Ik filosofeer er heel simpel op. Een team dat gebaseraped word is een team dat gewoon zijn base niet uitkwam.
Het is klote voor de mensen die wel hun best doen maar ik durf te wedden dat de helft zit te snipen en niet eens door heeft dat ze in hun base vastzitten. Die denken gewoon dat de kills naar hun toe lopen...![]()
Ingrijpen kan maar redelijker wijs gaat het geen verschil maken.
Zeg niet dat het de ideale oplossing is maar kan soms wel begrijpen dat mensen dat doen op hun server. Soms kan het ook prima werken en hebben beide teams er begrip voor.
Verwijderd
Wat mij steeds meer de laatste tijd op valt is dat er steeds meer snippers zijn en er heeeeeeeeel veel granaten word gegooit als of je een vliegtuig vol met bommen gelijk op en rondom je heen krijgt.
Ik ben er makkelijk in ben dan weer gewoon weer eruit en ga een server zoeken waar ik wel " gewoon " kan spelen.
Offtopic: je raakt in GTA toch je wapens kwijt als je opgepakt wordt, niet als je in het ziekenhuis beland...jterpstra schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:25:
Heb ook wel eens gecheat in hl1
~edit: Cartman, heb je al iemand gevonden voor die heli Co-op missie?
Anders wil ik je nu wel ff helpen.
Wat is je IGN dan voeg ik je even toe.
[ Voor 11% gewijzigd door AdmiralSnipe op 25-03-2012 16:03 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
edit: stomme mic doet t niet
[ Voor 66% gewijzigd door Cartman! op 25-03-2012 16:21 ]
Verwijderd
Dank je looser, wat 1 admin, ik heb hem gisternacht de nodige keren gekillt
Met zn snipper gun hahaha
Wilde er op en dan die boodschap.
Andere server 1 NK server GEEN admin dus , alles wat NIET mocht t/m 10 man of zo op het dak van de metro waren aan het c4 en granaten gooien.
Kon en wilde niet weg omdat ik meer dan 20.000 punten had staan.
Maar leuk is het zo niet.
Word steeds erger met die admins die de eigen servers NIET meer zo als het hoort beheren.
Die admin mist duidelijk de nuke van MW2... Dus het is een vuile CoD gamer die blijkbaar geraped werd en niet tegen zijn verlies kon.ronalddus schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:09:
Als je een game quit blijven je punten gewoon bewaard dus die krijg je er dan gewoon bij. Zolang de server de ronde uit speelt krijgt iedereen die meegespeeld heeft aan het eind gewoon zijn punten.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:01:
Game disconnected: you have banned from this server.Stated reason: fuck you![]()
![]()
Dank je looser, wat 1 admin, ik heb hem gisternacht de nodige keren gekillt![]()
Met zn snipper gun hahaha![]()
Wilde er op en dan die boodschap.
Andere server 1 NK server GEEN admin dus , alles wat NIET mocht t/m 10 man of zo op het dak van de metro waren aan het c4 en granaten gooien.
Kon en wilde niet weg omdat ik meer dan 20.000 punten had staan.
Maar leuk is het zo niet.![]()
Word steeds erger met die admins die de eigen servers NIET meer zo als het hoort beheren.
Vraag me dan wel af hoe jij dit constant voor elkaar krijg, ik heb nog nooit een ban gekregen op een server omdat ik toevallig keihard aan het rapen was.
Verwijderd
Misschien dat ik gewoon goed in Killen ben ?? ( grapje )Tsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:05:
[...]
Als je een game quit blijven je punten gewoon bewaard dus die krijg je er dan gewoon bij. Zolang de server de ronde uit speelt krijgt iedereen die meegespeeld heeft aan het eind gewoon zijn punten.
Vraag me dan wel af hoe jij dit constant voor elkaar krijg, ik heb nog nooit een ban gekregen op een server omdat ik toevallig keihard aan het rapen was.
Misschien dat ik veel meer game en op veel meer servers kom dan jij??
Het was op 1 Duitse server en admins zijn heel erg gauw op de teentjes getrapt zeker als je zo veel keer word gekillt ( door mij ) en afgaan bij hun vriendjes die ook erop zitten, en zo trots vertellen hoe goed ze zijn met o.a de snippergun vervelend dat die vriendjes zien hoeveel hij toen werd gekillt ( door mij )
Jij zelf gaf vanmiddag al aan als het JOU uitkomt dan heb je je eigen regels , niet de normale regels die voor iedereen geld, dus ook voor de admins meneer Tsurany
dat admins eigen regeltjes maken oké zo lang die wel eerlijk zijn en dat zie ik vaak niet omdat die regels vaak ten voordelen van de admin zelf is.( en vriendjes )
Als het mij uit komt? Nee, alleen als het bijdraagt aan een goede en stabiele server. Onze regels gelden voor iedereen en wij hebben zeker geen regels die gebruikt worden als het iemand uit komt.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:22:
Jij zelf gaf vanmiddag al aan als het JOU uitkomt dan heb je je eigen regels , niet de normale regels die voor iedereen geld, dus ook voor de admins meneer Tsurany
[ Voor 80% gewijzigd door vinom op 25-03-2012 18:42 ]
That's just something personalvinom schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:39:
Ik ben de laatste tijd amper gekickt gelukkig. Ik heb ook zelden last van vervelende admins, behalve van zo'n ene gast, Tsurany ofzo...
Dit heb ik dus meegemaakt op een Britse server, waar zo een top 10 in de wereld gastje(Volgens leaderbords en hem. Naam vergeten herpderp) hele tijd dood ging en uiteindelijk te keer ging en een discussie probeerde te beginnen. Het eindigde met een butthurt admin en een ban op me reet.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:22:
[...]
Misschien dat ik gewoon goed in Killen ben ?? ( grapje )![]()
Misschien dat ik veel meer game en op veel meer servers kom dan jij??
Het was op 1 Duitse server en admins zijn heel erg gauw op de teentjes getrapt zeker als je zo veel keer word gekillt ( door mij ) en afgaan bij hun vriendjes die ook erop zitten, en zo trots vertellen hoe goed ze zijn met o.a de snippergun vervelend dat die vriendjes zien hoeveel hij toen werd gekillt ( door mij )
dat admins eigen regeltjes maken oké zo lang die wel eerlijk zijn en dat zie ik vaak niet omdat die regels vaak ten voordelen van de admin zelf is.( en vriendjes )
Het zijn gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen en redelijk to erg egoïstisch zijn. Je moet er opzich niets van aantrekken, gewoon laten gaan uiteindelijk. Wordt je gebanned bij de ene server, nou dan zijn er nog zat andere beschikbaar.
ipv dat het mensen aantrekt lijkt het wel tegenovergestelde
vooral de HC server rete leeg elke keer.. terwijl ik voornamelijk HC speel
Ja ja de ene zegt dat dat gemakkelijker is de ander niet
Het heeft m'n voorkeur omdat ik vind dat mensen moeten sterven zodra ze 3 kogels in de borstkas krijgen.
Zal het script eens uitzetten, kijken of er wat gebeurt de komende week.
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 25-03-2012 19:05 ]
Doe dat alleen voor de CQ servers. Rush speelt eigenlijk wel lekker vanaf 10 man en schaalt goed tot z'n 30 man maar voor conquest heb je eigenlijk 30+ nodig voordat het een beetje loopt in de large configuratie. Ik denk dat mensen een server van 64 players met een dynamische spelersaantal meteen links laten liggen omdat het gewoon doodsaai is.Tsurany schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:04:
Met of zonder script, we merken geen enkel verschil. Het enige verschil dat we merken is dat #4 tegenwoordig vol zit ipv #1. Over een week of twee gaat de hardcore server trouwens sowieso weg.
Zal het script eens uitzetten, kijken of er wat gebeurt de komende week.
Oh en ik ben nog nooit gekicked van een server.
Denk ik ook wel ja. Als je op een conquest large map zit, met minder dan 10man is t meestal niet heel erg spannend. Tenzij je natuurlijk weer met vrienden speelt, maar dat is een ander verhaal.DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:11:
[...]
Doe dat alleen voor de CQ servers. Rush speelt eigenlijk wel lekker vanaf 10 man en schaalt goed tot z'n 30 man maar voor conquest heb je eigenlijk 30+ nodig voordat het een beetje loopt in de large configuratie. Ik denk dat mensen een server van 64 players met een dynamische spelersaantal meteen links laten liggen omdat het gewoon doodsaai is.
Oh en ik ben nog nooit gekicked van een server.
Conquest small is daarintegen wel leuker met minder mensen. Bijv. had laatst een potje Metro, conquest 32, met ongeveer 15 man in de server. Dan kan je echt leuke gevechten krijgen op die map.
Daarom vind k et ook jammer dat de 32man server van GoT altijd leeg is.
Oftewel, iedereen http://battlelog.battlefi...s-Mapvote-Adaptive-Slots/ joinen
[ Voor 8% gewijzigd door Solictice op 25-03-2012 19:25 ]
Seine crossing, die linker gang lag de hele tijd open maar niemand die bedenkt dat je ook daar langs kunt. Gewoon lekker door het midden blijven snipen en je laten baserapen, nee dan komt het goed.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ren door die gang en ga lekker killen.EvaluationCopy schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:28:
Mijn god wat een niveau op server 4 daarstraks. Nul teamplay, veel noobs, het is me een paar keer gelukt een M-Com te armen maar als ik hem dan ook nog in m'n eentje moet verdedigen... pfff. Vervelend spelletje zonder teamplay.
Seine crossing, die linker gang lag de hele tijd open maar niemand die bedenkt dat je ook daar langs kunt. Gewoon lekker door het midden blijven snipen en je laten baserapen, nee dan komt het goed.
Dan komen ze snel genoeg achter je aan.
begin het echt beu te raken.
soms kom je zoveel CoD-achtige mensen tegen die gewoon de voertuigen niet gebruiken hoe je ze hoort te gebruiken, waardoor je dus geen kans meer maakt.
ben echt toe aan een nieuwe BF2 (twee) de goede oude tijd.
maar goed ik maak me weer te druk om niks. want het is natuurlijk weekend en dan is sowiso vervelend om te gamen.
tijd voor Offline Fifa 12
[ Voor 135% gewijzigd door Pykow op 25-03-2012 19:49 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hou het ontopic, Soort van...
gezellig Nope
en vermijd de slowchat. Nope 10^99
Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen Nope
en willekeurige posts over servers in dit topic. Nope
Eindelijk iemand die precies doorheeft hoe het zit en waarom het TOTAAL (!) zinloos is je ergernissen op een forum te zetten over spelers die niet spelen zoals jij het zou willen. Heeft geen zin en gewoon doorgaan naar de volgende ronde of server en hopen op een betere rondeTokkes schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:12:
[...]
Misschien heeft die CoD gespeeld maar wou hij iets fijner spelen? In plaats van enkel het aantal streepjes achter de Modern Warfare te zien toenemen maar voor de rest geen noemenswaardige verbeteringen in het spel zitten?
Het is toch niet omdat iemand zich niet kan vinden in het CNQ/Rush gedoe dat die naar CoD moet overstappen? zelf vind ik BF3 veel fijner, CoD heeft imho net teveel cheaters, crappy maps, onrealisme, en dat hele gedoe met die perks en whatnot vind ik zelf maar beh.
Meeste Conquest-rondjes tegenwoordig zijn ook maar gewoon TDM in de praktijk, er zijn er maar een 5 tal op de 64 die echt voor het objective gaat en die mensen zorgen er dan in hun uppie voor dat de spelersconcentratie zich al eens verplaatst naar een andere flag (afgezien van die hippies rond het kampvuurtje daar op het heuveltje). Ga je daar ook roepen dat ze maar CoD moeten spelen?
Ik durf ervoor te wedden dat het grootste deel BF3 spelers (en nu zeker, met al die nieuwelingen) gewoon een server joint, een kit pakt en begint te knallen zonder veel in te zitten over squad, squad "boosts" (ammo/cover/frag/explosives/...) of objectives. Dat zijn inderdaad niet de fijnste spelers om met samen te spelen, maar die spelers blijven ook niet veel langer als een half jaartje (om dan vervangen te worden door een nieuwe lading)
Helemaal mee eens, meeste mensen spelen ter ontspanning. En niet omdat gamen zo'n serieuse aangelegenheid is...Tokkes schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:12:
[...]
Misschien heeft die CoD gespeeld maar wou hij iets fijner spelen? In plaats van enkel het aantal streepjes achter de Modern Warfare te zien toenemen maar voor de rest geen noemenswaardige verbeteringen in het spel zitten?
Maar goed, dit dus:
[afbeelding]
Het is toch niet omdat iemand zich niet kan vinden in het CNQ/Rush gedoe dat die naar CoD moet overstappen? zelf vind ik BF3 veel fijner, CoD heeft imho net teveel cheaters, crappy maps, onrealisme, en dat hele gedoe met die perks en whatnot vind ik zelf maar beh.
Meeste Conquest-rondjes tegenwoordig zijn ook maar gewoon TDM in de praktijk, er zijn er maar een 5 tal op de 64 die echt voor het objective gaat en die mensen zorgen er dan in hun uppie voor dat de spelersconcentratie zich al eens verplaatst naar een andere flag (afgezien van die hippies rond het kampvuurtje daar op het heuveltje). Ga je daar ook roepen dat ze maar CoD moeten spelen?
Ik durf ervoor te wedden dat het grootste deel BF3 spelers (en nu zeker, met al die nieuwelingen) gewoon een server joint, een kit pakt en begint te knallen zonder veel in te zitten over squad, squad "boosts" (ammo/cover/frag/explosives/...) of objectives. Dat zijn inderdaad niet de fijnste spelers om met samen te spelen, maar die spelers blijven ook niet veel langer als een half jaartje (om dan vervangen te worden door een nieuwe lading)
Verwijderd
server 3 vullen?DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:51:
Ik moet wel opmerken dat we gisteravond braaf de topic waarschuwing hebben genegeerd.(alweer)
gezellig Nope
En je denkt dat het beter wordt met een BF4, waarbij ze allemaal weer gaan denken: he een CoD kloon? Ik denk eerder dat je daarvoor BF3 lang voor door moet laten gaan. De slechte/ongeintresseerde mensen zullen snel hun intresse in het spel verliezen en weer terug gaan naar hun favo spel, of een nieuwe kopen.Pykow schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:45:
Wanneer komt er een BF4 uit ?
soms kom je zoveel CoD-achtige mensen tegen die gewoon de voertuigen niet gebruiken hoe je ze hoort te gebruiken, waardoor je dus geen kans meer maakt.
maar goed ik maak me weer te druk om niks. want het is natuurlijk weekend en dan is sowiso vervelend om te gamen.
tijd voor Offline Fifa 12geen gezeik met andere spelers.
Na, ga lekker rush spelen.
Ik joinde de game toen de tweede basis al bezig was en ik haal gewoon de MVP ribbon. De game eindigde ook bij de tweede basis.
http://battlelog.battlefi...how/26438276/1/184991456/
DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:51:
![]()
Ik joinde de game toen de tweede basis al bezig was en ik haal gewoon de MVP ribbon. De game eindigde ook bij de tweede basis.![]()
http://battlelog.battlefi...how/26438276/1/184991456/

Goh, je kan ook een beetje supportive zijn.
Beide teams waren overigs bagger en dan bedoel ik echt bagger.
DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:06:
[...]
Goh, je kan ook een beetje supportive zijn.![]()
Beide teams waren overigs bagger en dan bedoel ik echt bagger.
en fallout 3 ftw!
Een game als Battlefield 2 zal niet meer komen denk ik. Daar wordt niet genoeg geld mee verdient. Hopelijk gaan fans ooit zoiets maken. Die kunnen het beter dan Dice.Pykow schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:45:
Wanneer komt er een BF4 uit ?
tijd voor Offline Fifa 12geen gezeik met andere spelers.
Zat net in een heli met een piloot die alleen maar op een slakkengang naar voren kon vliegen...
Een of andere randdebiel die in een hoekje met een pistool op iets aan het schieten was, de halve game...
Een vijandelijke heli die mij gewoon rond liet rijden in een tank terwijl die met met gemak kon zien. De gek besloot om langzaam naar achteren te vliegen terwijl ik naar voren reed...
Ene Solictice miste mijn stilstaande tank met zijn tank op 15m met z;n groote marge dat het gewoon treurig was. De noob.
En dit gebeurde allemaal in minder dan 5 minuten.
Oh en het gemiddelde level was 30-...
Het is weekend, en veel mensen zijn plotseling gestopt met call of duty (No offense) en zijn begonnen met BF3 niet te lang geleden. Het is ook echt makkelijk om te levelen tot je colonel wordt en 230k exp per keer moet halen om te levelen. Als je een aardig was potjes speelt (Rush, conquest en misschien TDM) haalt een speler makkelijk een paar levels per dag.DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:26:
Oke, WTF is er aan de hand vandaag? Zowel GoT 3 als 4 zijn overspoeld met noobs. En dan bedoel ik echt noobs...
Zat net in een heli met een piloot die alleen maar op een slakkengang naar voren kon vliegen...
Een of andere randdebiel die in een hoekje met een pistool op iets aan het schieten was, de halve game...
Een vijandelijke heli die mij gewoon rond liet rijden in een tank terwijl die met met gemak kon zien. De gek besloot om langzaam naar achteren te vliegen terwijl ik naar voren reed...
Ene Solictice miste mijn stilstaande tank met zijn tank op 15m met z;n groote marge dat het gewoon treurig was. De noob.
In ieder geval, zulke spelers moet je gewoon zien als free kills profiteren ervan jongen.
wat zijn we toch ook een stelletje rebelse kindertjesDanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:51:
Ik moet wel opmerken dat we gisteravond braaf de topic waarschuwing hebben genegeerd.(alweer)
gezellig Nope
Oke, ze afschieten is wel makkelijk ja.EvaluationCopy schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:31:
Wat zei je ook weer, 'gewoon lekker killen'?
Was zeker een Youtube CoD commentator die filmpje aan het maken was...DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:26:
Oke, WTF is er aan de hand vandaag? Zowel GoT 3 als 4 zijn overspoeld met noobs. En dan bedoel ik echt noobs...
"Look guys, the destruction in this game is really overrated. I'm shooting like mad at this wall and nothing happens! Let's keep playing MW3!"
Hij schoot op de zijkant van een hovercraft. Hij faalde gewoon heel erg hard.Asgaro schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:48:
[...]
Was zeker een Youtube CoD commentator die filmpje aan het maken was...![]()
"Look guys, the destruction in this game is really overrated. I'm shooting like mad at this wall and nothing happens! Let's keep playing MW3!"
Wordt het niet eens tijd voor 2 BF3 topics op GoT? 1 voor de casual spelers en 1 voor de 'pro' gamers?
Vind de 'harde' kern hier vaak nogal arrogant overkomen naar nieuwe & minder goede spelers toe. Valt me ook op dat de meeste activiteit in dit topic van een vast aantal mensen komt.
Vergeten dat je zelf ook ooit de n00b was in een spel? Het is net of je GoT-onwaardig bent als je niet op hoog niveau meekomt.
[/mening]
Maar pas maar op, straks is iedereen weer op hun teentjes getrapt.
---RAWE CEEK!!!---
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.