• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Canister en proximity zijn bij favoriet. Ik zie tanks niet als de grote bedreiging, maar engineers en c4 support spelers.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-01 16:24

beuker19

Killerbeuker is so OP

reemprive schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:55:
Canister en proximity zijn bij favoriet. Ik zie tanks niet als de grote bedreiging, maar engineers en c4 support spelers.
+1 en thermal is FTW
heb nu zo'n 5000 tank kills en heel veel met proximity van campende spelers bij vlaggen of in de rotsen >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 00:07:
Nou, ik heb eindelijk mijn eerste MVP medal binnen. En hoe kan het ook anders dan MVP 2. :P
Hoe vaak ik nu al niet in de laatste 10 seconden van plaats 1 naar 2 ben verschoven of erger...
ik gok op 50x ?

ik lees overal dat de patch 27 maart gaat komen ?
gaat ze het dan toch nog lukken een patch maar 1 maand te laat uit te brengen ?
CQC DLC komt vast in augustus

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 24-03-2012 09:09 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:08:
[...]

ik gok op 50x ?

ik lees overal dat de patch 27 maart gaat komen ?
gaat ze het dan toch nog lukken een patch maar 1 maand te laat uit te brengen ?
CQC DLC komt vast in augustus
PS3 patch is 27e, PC komt later (alhoewel ze wel kopen dat het ook de 27e lukt, maar DICE kennende zal dat wel twee maanden later worden).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:08:
[...]

Dat komt door de autosize plugin, die zorgt dat er altijd het aantal spelers + x lege plekken zijn. Zo moet het aantrekkelijker lijken om mee te gaan spelen. Mensen zijn sneller geneigd om een 5/10 server te joinen dan een 5/64. Op server #4 werkt(e) dat best wel goed en is het volgens mij ook naar de andere servers overgezet.
Nuja, je ziet ook gelijk de server niet meer als je in je server browser aanduidt dat je in een 16/32/24/64-server wilt spelen, dus minder volk. Volgens mij waren de GoTBF3 servers vroeger duidelijk iets populairder....

Trouwens, JEEEEEEEEEEZES FUCK jongens, al die commotie om een PATCH. een PATCH!!!!!!!111!1!111!1!!1
ondertussen kan je nog spelen hoor. En ben je niet tevreden met hoe DICE werkt=> Start -> Control Panel -> Uninstall a Program -> BF3 - NEXTNEXTNEXT. En stop dan ineens ook maar met zagen en wenen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tokkes op 24-03-2012 10:57 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42
Wees blij dat ze de game nog supporten en de gameplay blijven tweaken, met al die zeurende en huilende gamers online. Nu blijkt maar weer hoe verwend gamers eigenlijk zijn, alsof de game onspeelbaar is ofzo :s

Misschien een beetje overdreven, maar ik kan me hier echt kapot aan ergeren :P

Anyway, ze gaan wel erg veel fixen met die patch. Daar ben ik wel blij mee, hopelijk wordt de gameplay daardoor iets soepeler en sneller.

Steam/XBL: Avioto

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:03
reemprive schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:55:
beuker19 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:07:
+1 en thermal is FTW
heb nu zo'n 5000 tank kills en heel veel met proximity van campende spelers bij vlaggen of in de rotsen >:)
Ik cross rond met smoke, canister, reactive armor. Smoke is gewoon onmisbaar af en toe. Reactive is fantastisch tegen andere tanks en engineers met rpg's.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Avioto schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 10:52:
Wees blij dat ze de game nog supporten en de gameplay blijven tweaken, met al die zeurende en huilende gamers online. Nu blijkt maar weer hoe verwend gamers eigenlijk zijn, alsof de game onspeelbaar is ofzo :s

Misschien een beetje overdreven, maar ik kan me hier echt kapot aan ergeren :P

Anyway, ze gaan wel erg veel fixen met die patch. Daar ben ik wel blij mee, hopelijk wordt de gameplay daardoor iets soepeler en sneller.
ik ben de support van Valve gewent, misschien is het daarom dat ik een hekel heb aan dice update systeem.
bij TF2 had je om de 2 weken een patch, update. ook al waren het geen grote updates, ze zorgde er wel voor dat de meeste problemen verholpen waren na paar weken en om de 4 maanden was er een grote patch met maps en een load aan wapens.

Daarnaast vraag ik me af waar DiCE mee bezig is ? 27 maart patch voor op de PS3 ? waarom niet op de PC
hun mainplatform wat ze aangaven. Waarom krijgt BF3 dus eerder een update terwijl Xbox en PC gamers al TE lang moeten wachten. (eerste bericht: nieuwe patch in Februari. > Eind Februari We gaan het net niet halen deze maand met de patch. > Midden maart DLC aankondeging en een poll of mensen de DLC willen of de PATCH die al een 3 weken uitgesteld is. > Eind maart we laten de PC gamers wachten tot April !!!

ook een nieuwe hacker account tegen gekomen:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Steff327/#
binnen 5 minuten was hij verbannen van een server.
hij kreeg iedereen dood in 1 schoot waar die ook rond liep

Pykow schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:38:
[...]

ik ben de support van Valve gewent, misschien is het daarom dat ik een hekel heb aan dice update systeem.
bij TF2 had je om de 2 weken een patch, update. ook al waren het geen grote updates, ze zorgde er wel voor dat de meeste problemen verholpen waren na paar weken en om de 4 maanden was er een grote patch met maps en een load aan wapens.

Daarnaast vraag ik me af waar DiCE mee bezig is ? 27 maart patch voor op de PS3 ? waarom niet op de PC
hun mainplatform wat ze aangaven. Waarom krijgt BF3 dus eerder een update terwijl Xbox en PC gamers al TE lang moeten wachten. (eerste bericht: nieuwe patch in Februari. > Eind Februari We gaan het net niet halen deze maand met de patch. > Midden maart DLC aankondeging en een poll of mensen de DLC willen of de PATCH die al een 3 weken uitgesteld is. > Eind maart we laten de PC gamers wachten tot April !!!

ook een nieuwe hacker account tegen gekomen:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Steff327/#
binnen 5 minuten was hij verbannen van een server.
hij kreeg iedereen dood in 1 schoot waar die ook rond liep
DICE heeft hun eigen patch eens getest en ze kwamen erachter dat na installatie je een BSOD krijgt als je BF3 opstart... :Y)
Grote patch dus grote problemen na de release. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

haarbal schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:37:
[...]

[...]

Ik cross rond met smoke, canister, reactive armor. Smoke is gewoon onmisbaar af en toe. Reactive is fantastisch tegen andere tanks en engineers met rpg's.
Als je veel kills + mvp wil halen is thermal bijna onmisbaar
en tanks moet je gewoon achter komen 3 hits = boom
En als je smoke gebruikt zie je niets en daar hou ik niet van kijk liever van waar ik gelockt word

• Avioto
  • Laatst online: 01-01 19:42
Pykow schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Maar het is niet echt eerlijk om dit van alle developers te verwachten, en Valve is hier ook echt meester in.
Er zijn ook zat developers die de game gewoon compleet laten vallen na de release (*kuch*Ubisoft*kuch*), dus ik ben blij dat Dice in ieder geval probeert om te luisteren naar gamers en problemen te fixen, al mogen ze soms wel wat duidelijker zijn.

Steam/XBL: Avioto

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-01 20:52

RoyK

Hobby tekenaar

Hoe speel je die M320 nu vrij?

Mijn portfolio op Instagram

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 23:12

Phntm

Tlingelingeling

RoyK schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:06:
Hoe speel je die M320 nu vrij?
Voldoende Assault class exp verkrijgen. Dan krijg je M320 als een unlock en kun je die gewoon kiezen wanneer je je class customized.

• haarbal
beuker19 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:54:
[...]

En als je smoke gebruikt zie je niets en daar hou ik niet van kijk liever van waar ik gelockt word
beuker19 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:54:
[...]

zonder smoke ben je gelijk dood als iemand een laserpainter heeft, niet chill, als ik als gunner in een tank zit ga ik ook niet repareren als er geen smoke is, tank is toch al ten dode opgeschreven.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mja,je moet gewoon kijken hoe er gespeeld wordt op de server,als ik merk dat ik gepaind wordt en daarna kapot ben,is het eerste wat ik doe daarna de smoke equipen ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:23:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom vrijwel iedereen reactive armor gebruikt op tanks/ IFV of zelfs MAA's.

Het is eigenlijk een loser mentaliteit spec omdat je ervan uit gaat dat je veel geraakt zal worden en dus extra pantser nodig hebt. Ik zelf gebruik altijd auto loader wat reactive armor uitbalanceerd in tank tegen tank gevechten en tegen infanterie vuur ik meer granaten af dan de meeste tanks. En in combinatie met de coax LMG kan je maar beter uit mijn buurt blijven als ik in een tank zit. :Y)
ik kies er voor om geen lmg te hebben maar guide shells zodat ik samen met mijn team genoot helis uit de lucht kan schieten. het is heel handig om dan iets extras te kunnen incasseren als je met die heli bezig bent.
en aangezien helis heel game bepalend kunnen zijn lijkt me dat het team er meer aan heeft als die heli regelmatig neergeschoten wordt.

het zorgt er ook voor dat je niet gelijk kaboom gaat als er 2 rpg-ers samen werken en tegelijk op je achterkant schieten.
reactive armor doet niks tegen tank shells overigens.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Countess schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:16:
[...]

ik kies er voor om geen lmg te hebben maar guide shells zodat ik samen met mijn team genoot helis uit de lucht kan schieten. het is heel handig om dan iets extras te kunnen incasseren als je met die heli bezig bent.
en aangezien helis heel game bepalend kunnen zijn lijkt me dat het team er meer aan heeft als die heli regelmatig neergeschoten wordt.

het zorgt er ook voor dat je niet gelijk kaboom gaat als er 2 rpg-ers samen werken en tegelijk op je achterkant schieten.
reactive armor doet niks tegen tank shells overigens.
Ik ben zelf van de guided shell afgestapt omdat zo ongeveer iedereen IR smoke gebruikt in tanks. Verder kan je na de patch geen guided shells meer gebruiken tegen heli's of jets dus het nut van de guided shell gaat er redelijk aan. Dan heb ik liever toch een coax LMG. En voor de tank tegen tank, reactive werkt wel tegen de zijkanten en achterkant maar volgens mij heeft de voorkant geen reactive armor en werkt er dan ook niks.

En tegen heli's werkt goed manoeuvreren al redelijk goed, alleen de goede heli piloten maken je tank in een salvo af en ook maar een beetje jetpiloot maakt heli's af dus ik maak me niet zoveel zorgen om de choppers. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

haarbal schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:01:
[...]

[...]

zonder smoke ben je gelijk dood als iemand een laserpainter heeft, niet chill, als ik als gunner in een tank zit ga ik ook niet repareren als er geen smoke is, tank is toch al ten dode opgeschreven.
de eerst hit is niet dodelijk , repareer ik hem zelf en dan de andre kant op rijden .
Ik wordt niet zo vaak gekilled door javelings of zoiets vaker door rpg's of door een goede jet piloot en soms door de heli en daar helpt smoke niet bij :)

@haarbal Dan heb je nog nooit bij mij in de tank gezeten :P

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 24-03-2012 14:01 ]

Hoelanger ik BF3 speel, hoe meer ik hekel krijg aan die overpowerd jets :S
ze vliegen veelste snel.
als heli ben je heel erg kwetsbaar
in 1 run kunnen ze een tank neerhalen met rockets, terwijl je met een chopper er 2x overheen moet vliegen.
ze zijn onbestuurbaar en overpowerd :S echt bestaan er nog servers zonder jets ?

• haarbal
Een server zonder jets en choppers en zonder de upgrades van de tank zou wat mij betreft ideaal zijn.

aa mag dan ook wegblijven.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 19:01
haarbal schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:05:
Een server zonder jets en choppers en zonder de upgrades van de tank zou wat mij betreft ideaal zijn.

aa mag dan ook wegblijven.
Ga dan lekker CoD spelen :P

I know.....appels peren

Maar BF3 draait nou eenmaal om de voertuigen, dat de balance er nog niet is wil niet zeggen dat t allemaal maar kut is.

• haarbal
De tanks mogen wat mij betreft blijven, maar dan zonder die OP canister shell, proxy, reactive, etc. Heeft de gunner ook nog wat nut.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

haarbal schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:14:
De tanks mogen wat mij betreft blijven, maar dan zonder die OP canister shell, proxy, reactive, etc. Heeft de gunner ook nog wat nut.
Ik zit ook liever alleen in de tank de runner repareert toch nooit gaat rennen als de tank op 45hp staat :'(
beetje bang voor zijn K/D
Maar die upgrades kan iedereen toch gebruiken niets OPed aan

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 23:12

Phntm

Tlingelingeling

agoNITE schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Ga dan lekker CoD spelen :P

I know.....appels peren

Maar BF3 draait nou eenmaal om de voertuigen, dat de balance er nog niet is wil niet zeggen dat t allemaal maar kut is.
Nou niet echt. Er is een Infantry only optie voor verschillende game modus, waar je zelfs een buggy niet hebt op een conquest server. Hele range reisjes maken te been. Ol' school hills veroveren zonder voertuigen. :F

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:01:
Hoelanger ik BF3 speel, hoe meer ik hekel krijg aan die overpowerd jets :S
ze vliegen veelste snel.
als heli ben je heel erg kwetsbaar
in 1 run kunnen ze een tank neerhalen met rockets, terwijl je met een chopper er 2x overheen moet vliegen.
ze zijn onbestuurbaar en overpowerd :S echt bestaan er nog servers zonder jets ?
Ik heb dat probleem opgelost door in m'n heli Air Rader te equipen. Je moet dus goed in de gaten houden wat er gebeurd (doe ik sowieso ook op infanterie) en als je een jet ziet vliegen richting jou moet je vlug een bruuske beweging maken naar links, onder of boven ofzo,dit helpt

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Ik ben ook afgestapt van de Guided Shells. De keren dat je er een heli mee neerhaalt wegen niet op tegen anti-infantry power van de Canister. Die bovendien ook nog eens goed werkt tegen heli's ook.

Goede helipiloten blijven op de kleinere maps toch net hoog genoeg om buiten de hoek van je maingun te blijven, heb je mooi niks aan die guided shell. Tank tegen tank leidt het alleen maar af of ze hebben rook en heb je er weer niks aan.

Erg leuk trouwens hoe ik steeds vaker heli's uit de lucht krijg met de maingun van de tank, dat geeft altijd zo'n kick. Heli's die te laag hangen en te langzaam gaan is byebye tegenwoordig.

Ik vind de jets ook overpowered inmiddels. Volgens het rock-paper-scissor principe van BF heeft elk voertuig of elke speelstijl wel één of meer geduchte tegenstanders. (heli-tank, tank-engineer, heli-jet, jet-AA, infantry-tank etc...).

De enige gevaarlijke vijand van de jet is een hele goede andere jetpiloot en verder niks. Dat is te weinig. Zitten die niet in je team en de vijandelijke jets hebben rocket pods dan is het zwaai zwaai tegen je tanks, daar kun je dan niets tegen beginnen. Beetje piloot laat zich niet pakken door AA's en choppers en al helemaal niet door de veel te zwakke Stingers/IGLA's. (Waarvan ze dan ook nog eens het veel te kleine bereik gaan nerfen in de patch? Juist ja. Daar gaan we dus never nooit meer iets mee raken)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• haarbal
beuker19 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Ik zit ook liever alleen in de tank de runner repareert toch nooit gaat rennen als de tank op 45hp staat :'(
beetje bang voor zijn K/D
Maar die upgrades kan iedereen toch gebruiken niets OPed aan
Dat iedereen canister kan equippen betekent niet dat het niet OP is. Het is gewoon extreem lastig om als infantry een tank aan te pakken doordat ie een instagib gun heeft die ook nog eens los staat van de gewone gun, waardoor je fire rate verdubbelt.

Ik word meestal gewoon gerepareerd als ik een engi gunner heb, zal de smoke wel zijn :)

Verwijderd

Mijn favo wapen de AEK-971 waarmee ik al 4k kills mee heb behaald zullen ze nerfen??

"AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon’s weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role."

Wat bedoelen ze met initial recoil? Sowieso zit er al genoeg recoil op vind ik

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
Gister had ik sinds tijden eindelijk eens een gunner die actief meedeed !
Spotte veel figuren die ik niet zag aankomen. Deed z'n job betreft repairen, hij was ook nog zo slim om er aan de goede kant eruit te gaan dus niet in de vuur linie. En ook nog eens slim genoeg om niet paal achter de tank te staan !

Uiteindelijk is m'n tank de hele ronde maar een paar x gesneuveld en we stonden beiden zeer hoog
hij mvp2 en ik mvp

Ook hebben we samen enorm veel flags gepakt

* ik heb volgens mij ook wel een aardig effectief middel tegen javalin locks
geen smoke maar ik ga op full speed 90 graden bochten maken op zo idiot mogelijke manier
redelijk effectief

[ Voor 16% gewijzigd door osmosis op 24-03-2012 15:31 ]

• haarbal
Ik snap ook niet waarom ze de aek gaan nerfen, op afstand is ie vrij crappy, als er een wapen aan een nerf toe is is het de m16 wel.

• osmosis
haarbal schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:26:
Ik snap ook niet waarom ze de aek gaan nerfen, op afstand is ie vrij crappy, als er een wapen aan een nerf toe is is het de m16 wel.
probeer maar eens kobra reflex en burst op langere afstanden
kom er dan maar op terug :P

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Precies. Dit heb ik ook. Vind de AEK en FAMAS niet over powered. Op lange afstanden is de AEK echt een drama en je magazijn is snel leeg en hij heeft een flinke horizontale sway.

Zelfde voor de FAMAS. Je magazijn is binnen 2 tellen leeg en heeft een gigantische recoil.

Het leek alsof ze overpowered waren omdat iedereen dacht dat de overpowered waren en iedereen ze dus ging gebruiken waardoor je relatief veel door deze wapens gedood wordt. Logisch.

Maar Dice heeft wel weer laten zien dat het een intelligentie heeft van een knaagdier, dus ik had niet anders verwacht.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• osmosis
@above, die wapens zijn ook niet bedoelt voor sprayen
doe maar eens tikjes 2 a 3 kogels per salvo ( of gewoon op burst zetten )

met aek schiet ik ze allemaal overhoop @ afstand

• rickyy
Ik zeker niet. Heb alle kogels nodig om een enemy te killen op een afstand met burst fire.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan nog steeds niet een squad maken/joinen in SQUAD rush, wtf zeg.. .hoelang moet een spel uit zijn voordat zoiets werkt?!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:23:
Mijn favo wapen de AEK-971 waarmee ik al 4k kills mee heb behaald zullen ze nerfen??

"AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon’s weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role."

Wat bedoelen ze met initial recoil? Sowieso zit er al genoeg recoil op vind ik
Eerste schot recoil gaat omhoog. In close range gaat het niks uitmaken maar voor langere afstand zal je toch naar semi auto moeten gaan met de AEK.

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 14-01 18:15
jterpstra schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:32:
@above, die wapens zijn ook niet bedoelt voor sprayen
doe maar eens tikjes 2 a 3 kogels per salvo ( of gewoon op burst zetten )

met aek schiet ik ze allemaal overhoop @ afstand
Ja idd AEK + KOBRA en dan in hele korte bursts schieten (dus niet 10 kogels per keer) = win.
Je maait er zelfs een magere mus mee neer op 200 meter afstand.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• haarbal
maar als je een m16 op afstand gebruikt ben je nog veel dodelijker.

de famas met mini burstjes is ook goed, maar hij vreet alsnog ammo.

aek is op afstand ook inferieur aan de m16. Op zich zijn alle assault rifles bruikbaar op afstand alleen de m16 is by far het best, op korte afstand zijn de aek en de famas wel beter ja, gewoon door de hogere rate of fire.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-01 09:47
haarbal schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:48:
maar als je een m16 op afstand gebruikt ben je nog veel dodelijker.

de famas met mini burstjes is ook goed, maar hij vreet alsnog ammo.

aek is op afstand ook inferieur aan de m16. Op zich zijn alle assault rifles bruikbaar op afstand alleen de m16 is by far het best, op korte afstand zijn de aek en de famas wel beter ja, gewoon door de hogere rate of fire.
Op afstand wint voor mij de M416 hands down. Longest headshot met kobra rds op een M416 is hier rond de 100m dat was met supp.

• rickyy
Eindelijk de compilatie af van een vergelijking tussen een quadcore en een dualcore:

[YouTube: http://youtu.be/1F3t2ek1dwA]

Hieruit blijkt wel dat het met een dual core eigenlijk niet te doen is.

Verwijderd

Mijn e8400@3GHz duikt soms ook best vaak eig onder de 30fps ja :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 17:13 ]

Verwijderd

Hmm... als ik op afstand iemand zie lopen dan klik ik gewoon per kogel, en dat is eerlijk gezegd altijd raak.

Raar maar waar, als ik met Heavy Barrel of Silencer schiet dan schiet ik er gegarandeerd naast, daarom zet ik er altijd een Flash Supressor op en bij mij werkt dat perfect...

Gebruik al sinds november de combinatie Kobra, Foregrip en Flash Supressor

Verwijderd

Net even een heel triest persoon meegemaakt:
Eerst zat ik op Caspian in een tank bij B te cappen. Geen mensen in de buurt, maar ik hou altijd m'n minimap in de gaten i.c.m. proximity scan. Ik zag dat er een friendly explosive op/onder/naast me zat (zo'n raar blauw icoontje). Nja, niks verdachts in principe, dus ik besteedde er niet zoveel aandacht aan. Bijna klaar met cappen, ga ik dood door een C4 kill. Erg raar, maargoed, dat kan zelfs de beste overkomen.
Wat later spawnde ik in de deployment en pakte een tank. Zag op de minimap weer allemaal C4 op friendly verhicles zitten, waaronder mijn tank. Ben toen maar snel uitgestapt en zag iemand een seconde later suïciden; die gast die mij killde met C4. Toen viel het kwartje...

Als het een GoT-server was geweest, was ik waarschijnlijk gekickt, want ik heb het niet bepaald netjes gehouden. De persoon in kwestie is XXx-Horschi-xXX. Had eigelijk verwacht dat het een totale noob was met alleen maar C4 kills, maar dat valt dus mee. Wel in dat potje van net had hij alleen maar C4 kills en een K/D van 9/12...

• Cartman!
  • Niet online
Cartman! schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:40:
Ik kan nog steeds niet een squad maken/joinen in SQUAD rush, wtf zeg.. .hoelang moet een spel uit zijn voordat zoiets werkt?!
Weer 2 potjes verloren omdat ik niet op m'n teammates kan spawn, WTF :(
Cartman! schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Weer 2 potjes verloren omdat ik niet op m'n teammates kan spawn, WTF :(
Squad maken kan sowieso niet omdat ze er vanuit gaat dat iedereen in alpha squad komt omdat het immers enkel 4vs4 zou moeten zijn. Het joinen van een squad is echter bugged, dat moet automatisch gaan maar werkt niet. Dan moet je snel van team switchen en weer terug en dat werkt wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 24-03-2012 18:37 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

tanks = jetvoer :Y)

Zeker voor de A10 en de frogfoot

• Cartman!
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:37:
[...]
Dan moet je snel van team switchen en weer terug en dat werkt wel.
Dat kan dus niet als het andere team al vol zit natuurlijk. Belachelijke bug van DICE.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan iemand mij vertellen waarom de T-UGS zo vreselijk bugged is af en toe ??

Voor zover ik begreep zou dat ding vijanden moeten laten zien op je minimap zolang ze in beweging zijn toch ?! Soort UAV in BF2, maar dan anders :?

Dit gebeurt dus 9 van de 10 keer niet en in Hardcore mode lijkt het wel of het nog slechter werkt |:(
Iemand die weet hoe het PRECIES zit ?? Ik wil meer kills met mijn Recon+M870+M9 Tactical + T-UGS combo :P

Vooral in Hardcore mode erg grappig i.c.m. Frag rounds en campers in gebouwen >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:08:
tanks = jetvoer :Y)

Zeker voor de A10 en de frogfoot
Dan moet je wel raken hé. :+
nero355 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:29:
DICE bro. :Y)

• AdmiralSnipe
nero355 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:29:

Voor zover ik begreep zou dat ding vijanden moeten laten zien op je minimap zolang ze in beweging zijn toch ?! Soort UAV in BF2, maar dan anders :?

Dit gebeurt dus 9 van de 10 keer niet en in Hardcore mode lijkt het wel of het nog slechter werkt |:(
Iemand die weet hoe het PRECIES zit ?? Ik wil meer kills met mijn Recon+M870+M9 Tactical + T-UGS combo :P

Vooral in Hardcore mode erg grappig i.c.m. Frag rounds en campers in gebouwen >:)
Is het niet zo dat T-UGS om de zoveel seconden de enemies even laten zien op de minimap??

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:04:
[...]

Dan moet je wel raken hé. :+
Ik raak zelfs een infantry van redelijke afstand, dus ik own met dat ding >:)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Ik raak zelfs een infantry van redelijke afstand, dus ik own met dat ding >:)
Denkt aan gisteren en rien die systematisch faalde met de A10 en de SU 25... :+

• AdmiralSnipe
Nu weet ik weer waaorm ik nooit HC speel.
Pop ik een aantal keren een smoke in metro om achterlangs te gaan gaan mn teammates want in de smoke staan sprayen terwijl ik erdoorheen ren... terwijl er helemaal geen vijand achter stond...

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:17:
[...]

Denkt aan gisteren en rien die systematisch faalde met de A10 en de SU 25... :+
Herinner ik me zelfs niet :p

EDit: Oh, ja dat was tegen een pro, dus 10 minuten cirkeltjes draaien rond elkaar 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 20:27 ]

Rien vliegt in een gebouw.
2 minuten later:
Rien is terug om zich in een mast te boren. :+

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:33

Zenix

BOE!

Ik probeer elk uur een rank hoger te komen.
Lukt aardig tot nu toe http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/zenixthepowner/
Vanavond voor eerst met USAS een potje gespeeld wat is dat wapen toch hilarisch. Gewoon rondlopen half aimen op iemand en dan afmaken met 2 shoten continu...
Zenix schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:32:
Lukt aardig tot nu toe http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/zenixthepowner/
Vanavond voor eerst met USAS een potje gespeeld wat is dat wapen toch hilarisch. Gewoon rondlopen half aimen op iemand en dan afmaken met 2 shoten continu...
Dat lukt tot je bij level 45 bent. Daarna is het afgelopen met een rank per uur speeltijd. ;)

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:33

Zenix

BOE!

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:33:
[...]

Dat lukt tot je bij level 45 bent. Daarna is het afgelopen met een rank per uur speeltijd. ;)
Zou best eens kunnen, eerst zat ik ongeveer op 40~45min per rank nu is dat al stuk hoger.
Zenix schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:35:
[...]

Zou best eens kunnen, eerst zat ik ongeveer op 40~45min per rank nu is dat al stuk hoger.
45+ is 230.000 xp per level.
Ik weet het redelijk zeker. :+

• Tokkes
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:36:
[...]

45+ is 230.000 xp per level.
Ik weet het redelijk zeker. :+
Heb je effe een SPM van 3.833,333 nodig ;)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Tokkes schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:43:
[...]

Heb je effe een SPM van 3.833,333 nodig ;)
Dat halen hackers nauwelijks. :Y)

Zenix schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:32:
alleen maar TDM ? waarom speel je dan geen CoD ?

• Tokkes
Pykow schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:10:
[...]

alleen maar TDM ? waarom speel je dan geen CoD ?
Misschien heeft die CoD gespeeld maar wou hij iets fijner spelen? In plaats van enkel het aantal streepjes achter de Modern Warfare te zien toenemen maar voor de rest geen noemenswaardige verbeteringen in het spel zitten?
Maar goed, dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/554/facepalm.jpg

Het is toch niet omdat iemand zich niet kan vinden in het CNQ/Rush gedoe dat die naar CoD moet overstappen? zelf vind ik BF3 veel fijner, CoD heeft imho net teveel cheaters, crappy maps, onrealisme, en dat hele gedoe met die perks en whatnot vind ik zelf maar beh.
Meeste Conquest-rondjes tegenwoordig zijn ook maar gewoon TDM in de praktijk, er zijn er maar een 5 tal op de 64 die echt voor het objective gaat en die mensen zorgen er dan in hun uppie voor dat de spelersconcentratie zich al eens verplaatst naar een andere flag (afgezien van die hippies rond het kampvuurtje daar op het heuveltje). Ga je daar ook roepen dat ze maar CoD moeten spelen?

Ik durf ervoor te wedden dat het grootste deel BF3 spelers (en nu zeker, met al die nieuwelingen) gewoon een server joint, een kit pakt en begint te knallen zonder veel in te zitten over squad, squad "boosts" (ammo/cover/frag/explosives/...) of objectives. Dat zijn inderdaad niet de fijnste spelers om met samen te spelen, maar die spelers blijven ook niet veel langer als een half jaartje (om dan vervangen te worden door een nieuwe lading)

[ Voor 92% gewijzigd door Tokkes op 24-03-2012 21:24 ]

Verwijderd

Zo, 12 kill streak met froggie :)

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-01 08:46
Voor diegenen die goed zijn als sniper:

Hoe waarschijnlijk is het dat als je een goede sniper bent, dat je vanuit Construction gebouw in Oman, je 1st shot kills kan maken? En dat op afstanden +/- 1500 meter. (Bijvoorbeeld vaniut Construction mensen op A of D killen, en dat zonder te missen)

Het betreft deze gast http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/H3tzenau3r/

EDIT: En dan bedoel ik niet stilstaande mensen, maar echt rennend. Hij haalde me rennend neer vanuit 1km ver met 1st shot, en dan zo'n 10x :P

[ Voor 16% gewijzigd door TetPr87 op 24-03-2012 21:27 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Wat is eigenlijk ongeveer de maximale hoogte waarop je kan vliegen met jet voordat je stallt? Ik zit zelf altijd vol gas met afterburner onder een hoek van 10-15 graden naar boven te vliegen maar rond de 800 lijkt een soort 'plafond' te zitten? Iemand tips om zo hoog mogelijk te komen?

• Tokkes
tobitronics schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:32:
Wat is eigenlijk ongeveer de maximale hoogte waarop je kan vliegen met jet voordat je stallt? Ik zit zelf altijd vol gas met afterburner onder een hoek van 10-15 graden naar boven te vliegen maar rond de 800 lijkt een soort 'plafond' te zitten? Iemand tips om zo hoog mogelijk te komen?
1. Hangt van de map af (vroeger op Nosahr kon je maar tot 5-600 gaan, op Kharg of Firestorm (denk ik, weet niet meer welke) kan je dan weer richting de 1000 en/of hoger. Op Caspian ligt het plafond zo tussen de 800 en de 850 denk ik.
2. Ga jij maar lekker zo hoog mogelijk, als je dan stilhangt is het voor mij een eitje je uit de lucht te knallen ;)
de truuk is om net zo hoog te komen dat je nog wat omhoog "drift" terwijl je neus al aan bijna volledig gedraaid is in de richting die je uitwil (meestal naar beneden). Anders ga je relatief lang met een onbestuurbare jet zitten en zo kan je direct die boost-knop indrukken en als een pijl naar beneden schieten.

[ Voor 9% gewijzigd door Tokkes op 24-03-2012 21:39 ]

31 killstreak in de chopper. :+

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:43:
[...]

Ik zeg het, jij hoer! :P

De dag dat jij een 12 kill streak hebt met een jet kus ik je voeten :p

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 21:45 ]

• AdmiralSnipe
TetPr87 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:25:
Voor diegenen die goed zijn als sniper:

Hoe waarschijnlijk is het dat als je een goede sniper bent, dat je vanuit Construction gebouw in Oman, je 1st shot kills kan maken? En dat op afstanden +/- 1500 meter. (Bijvoorbeeld vaniut Construction mensen op A of D killen, en dat zonder te missen)

Het betreft deze gast http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/H3tzenau3r/

EDIT: En dan bedoel ik niet stilstaande mensen, maar echt rennend. Hij haalde me rennend neer vanuit 1km ver met 1st shot, en dan zo'n 10x :P
Hmm wel raar dat hij jou zo'n 10x neerhaalt vanaf 1km ver met 1st shot terwijl op zijn battlelog page staat dat zijn longest headshot 974m is...
Misschien afstand verkeerd ingeschat?? :o

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:43:
[...]

35 killstreak te voet. :+

Okee genoeg van dit soort onzin...

Verwijderd

Lekker toch met 9 puntjes boven je staan, daniel >:)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:59:
Lekker toch met 9 puntjes boven je staan, daniel >:)
Kom maar op belgje. :+
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Ik zeg het, jij hoer! :P

De dag dat jij een 12 kill streak hebt met een jet kus ik je voeten :p
Je was gewoon jaloers. :P

[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-03-2012 21:59 ]

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:59:
[...]

Kom maar op belgje. :+

[...]

Je was gewoon jaloers. :P
Zwijg! :P
Wat hebben we geleerd vandaag Rien? :+
Oh ja, daag me niet uit want dan ga ik pas echt goed spelen. :Y)

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:14:
[...]

Wat hebben we geleerd vandaag Rien? :+
Oh ja, daag me niet uit want dan ga ik pas echt goed spelen. :Y)
Ik ga meestal goed spelen wanneer ik geen random server met scheldende spelers join...

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:16:
[...]

Ik ga meestal goed spelen wanneer ik geen random server met scheldende spelers join...
Hij vroeg erom dus heb ik hem een lesje geleerd in respect. :+

Verwijderd

Lulz :p
Ik wil je nog altijd met een jet zien kills maken >:)

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-01 19:23
Haha, dat andere team kreeg wel hard klop hé net op de rush server? :) Ook die laatste pot op Metro was vrij overtuigend hahahaa! :D
Jovas schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:23:
Haha, dat andere team kreeg wel hard klop hé net op de rush server? :) Ook die laatste pot op Metro was vrij overtuigend hahahaa! :D
Dat was nou blitzkrieg. 8)

Verwijderd

Had net echt iets heel raars... Zat als gunner in een tank op Wake en moest gaan repairen. Stond echt heel eventjes te repairen, toen opeens de tank ontplofte door C4. Zal er wel tijdens de shootout opgeplakt zijn, maar ik vloog erdoor naar achteren. En toen stond ik plots naast de verantwoordelijke support gast, die ik vol door z'n hoofd kon schieten :*) Mij hoor je verder niet klagen, maar dit is geloof ik niet hoe het hoort.

Verwijderd

To buy or not to buy?

Valt wel op dat iedereen nu tegenwoordig munt wilt slaan door hacks te maken.

Ik geef toe, toen ik CS 1.6 speelde heb ik soms een gecheat, maar dat was altijd gratis... nu zijn alle hacks betalend?

Pfft het is crisis hoor
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:26:
To buy or not to buy?

[video]

Valt wel op dat iedereen nu tegenwoordig munt wilt slaan door hacks te maken.

Ik geef toe, toen ik CS 1.6 speelde heb ik soms een gecheat, maar dat was altijd gratis... nu zijn alle hacks betalend?

Pfft het is crisis hoor
Wat wil je nu zeggen? Dat als er gratis cheats voor BF3 zouden zijn, dat je ze zou gebruiken?? :|
Ik zou het kopen als ik jou was. Mannetjes zoals jij hebben het hard nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Heej, ik heb tot nu toe nog nooit gehacked, ben niet pro, maar gewoon een average speler. Ik ben gewoon nieuwsgierig en ik vind op internet nergens gratis hacks
Ik durf te wedden dat je die hacks ook gratis kan downloaden van TBP.
Karma is a bitch. :+

En volgens de comments is die klootzak al gebanned en is DICE bezig met het elimineren van deze hack. Dat zou al in de volgende patch zover zijn wat misschien de vertraging wel verklaard. :Y)

Oh en Wietkop, GTFO... :/

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:39:
Heej, ik heb tot nu toe nog nooit gehacked, ben niet pro, maar gewoon een average speler. Ik ben gewoon nieuwsgierig en ik vind op internet nergens gratis hacks
Fijn voor jou, ga dat maar ergens anders doen, doei! Oh en kan je even je Battlefield 3 username posten? Kan ik je alvast bannen van de GoTBF3.nl servers.

Verwijderd

Ik zeg toch niet dat ik effectief hack? Ik vraag gewoon wat info ervoor.. Jeezz, is dat taboe voor jou?

Verwijderd

Ja, want als je er niet over praat kun je net doen of het niet bestaat :O
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:41:
Ik zeg toch niet dat ik effectief hack? Ik vraag gewoon wat info ervoor.. Jeezz, is dat taboe voor jou?
Ja, hackers verdienen een ban van het internet. :/

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:41:
Je wilt het proberen en je zegt al dat je tijdens CS gehackt heb. Dat zegt voor mij meer dan genoeg, jij wilt er niet over praten jij wilt gewoon die hacks hebben.

Verwijderd

Hier mijn battlelog pft!

http://tinyurl.com/bf3GOT1337
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:39:
Nieuwsgierig zijn mag, en ik ga straks dat filmpje is voluit bekijken zie!
Maar toch snap ik niet hoe iemand ooit voldoening en amusement zou kunnen halen uit het gebruik van cheats tegen eerlijke spelers. Als je iemand killt, kan je toch niets anders dan schuldgevoel hebben? Je kan nooit gevoel hebben van "yes, i pwned that guy".

Kan je beter Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_6eBfU5QI5pM/TMI0IBoks2I/AAAAAAAAPDA/Xva7LFGGF8E/s1600/Video-games.jpg gaan spelen. Daar haal je meer voldoening uit dan te cheaten in een game.

Verwijderd

Trouwens ik was toen 13 jaar ofzo... ben ondertussen al 22, iedereen is toch al eens kind geweest, nieuwsgierig dus...

Ik ben voor skills, en tegen cheaten, maar ach kom, eens proberen kan toch geen kwaad? Probleem is nu dat je het niet eens kan proberen maar meteen een abonnement voor bepaalde duur moet kopen
Kerel hou er nou maar gewoon over op en ga ze ergens anders zoeken.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:45:
Trouwens ik was toen 13 jaar ofzo... ben ondertussen al 22, iedereen is toch al eens kind geweest, nieuwsgierig dus...

Ik ben voor skills, en tegen cheaten, maar ach kom, eens proberen kan toch geen kwaad? Probleem is nu dat je het niet eens kan proberen maar meteen een abonnement voor bepaalde duur moet kopen
Wat ik een geweldige ontwikkeling vind. Zo houd je het lekker tegen en de gekken die het kopen krijgen toch zeer snel hun ban. 8)7

Waisted money much?

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:47:
[...]

Wat ik een geweldige ontwikkeling vind. Zo houd je het lekker tegen en de gekken die het kopen krijgen toch zeer snel hun ban. 8)7

Waisted money much?
Ik ben op het idee gekomen om eventueel te cheaten omdat ik in eerste plaats mijn stats wou resetten, maar er is daar geen functie voor. De enige weg is om te cheaten en vervolgens gereported te worden... ik dacht dat je net zoals met CS, Valve en VAC perm banned werd en het spel opnieuw moest kopen, maar nee EA heeft ingesteld dat slechts je stats gereset worden, en That's It! Vind ik wel een beetje laks eerlijk gezegd en voor echte cheaters is er eigenlijk geen enkel struikelblok meer om verder te doen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dat je cheats huurt voor een periode... Tja... Dat is vervelend, maar niemand die jou dan verplicht om die cheats voor die volle periode te gebruiken hoor. En ja, hier op GoT kun je verwachten dat het fanatiek anti-cheat is en dan kom je vervolgens met een vraag erover + je bekentenis dat je met CS ook al eens vals gespeeld hebt. Al was je toen 4 jaar (bij wijze van spreken), leeftijd speelt daarbij geen enkele rol. Ook toen je 13 was kon je natuurlijk op je vingers natellen dat vals spelen niet voor niets vals spelen heet.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Nieuw account(wat je koopt met een nieuwe gamekey) is toch hetzelfde als alle stats gereset (op geld na)? Mooie eraan is dat je dan geen meerdere accounts gaat krijgen met games verspreid over die accounts.

Maar beter wordt er gewoon niet gecheat. Het is niet leuk voor degene die het doet, die verdiend namelijk al de unlocks zonder ze echt te verdienen, wat niet goed kan voelen, en degene die hij killt balen omdat er een hacker is die voorkomt dat ze kunnen doen waar ze zin in hebben, hun skills gebruiken om een leuk een spannend potje BF3 te doen...
I confess, ik heb ooit gecheat!!

Maar dat was in singleplayer games (GTA Vice City en San Andreas in de goeie oude tijd <3) en daar doe je geen vlieg mee kwaad, en benadeel je niemand anders.
Een groot verschil ten opzichte van een multiplayer game:
- je bederft de pret voor anderen
- je stats verliezen al hun waarde

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 25-03-2012 00:02 ]

Pagina: 1 ... 133 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.