• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:10:
[...]

Maar hoe meer ik er nu naar kijk hoe slechter ik die vind :X
Haha dat had ik dus ook met die van mij.
Als ik die 4 programma's nou eens onder de knie krijg. |:(
Waarom douwen ze die bende niet gewoon in één programma. :(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:12:
[...]

Haha dat had ik dus ook met die van mij.
Als ik die 4 programma's nou eens onder de knie krijg. |:(
Waarom douwen ze die bende niet gewoon in één programma. :(
Keep it simple, probeer eerst een goed filmpje te maken met 1 programma en daarna de andere bestuderen, motion tracking 3D tekst is maar bijzaak eigenlijk...

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Jammer van dat nummer van Skrillex.

* Mr. Awesome rent

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:18:
[...]

Keep it simple, probeer eerst een goed filmpje te maken met 1 programma en daarna de andere bestuderen, motion tracking 3D tekst is maar bijzaak eigenlijk...
Ja dat weet ik, wil ook niet dat je de hele edit niet meer kunt volgen door de shitload aan visuele effecten.
maar ik heb rustige stukjes waar ik gewoon een 3D tekst o.i.d. op een muur of iets anders wil "plakken" zodat het meebeweegt.
En het uitproberen en ontdekken van dit soort programma's vind ik ook gewoon leuk om te doen, dus vandaar! :)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

hyptonize schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:26:
Jammer van dat nummer van Skrillex.

/me rent
Niet het origineel :P

Maar ik kwam er per ongeluk op en ik vond het wel leuk...

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:11

superwashandje

grofheid alom

wat ik zelf behoorlijk irritant vind is dat je de hele tijd iedereen hoort praten op de achtergrond. als je het op een grappig moment hoort of een korte oneliner ofzo is wel leuk maar ik zou zeker niet de hele tijd alles laten horen. ook niet tijdens het versneld afspelen.

toch leuk gedaan hoor en ik doe het je zeker niet na :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:18:
[...]

Juist dat soort effecten, mits goed gebruikt, kunnen die diepgang van je film enorm versterken. Juist de meest simpele filmpjes zijn saai omdat het er al snel goedkoop en eenvoudig uit gaat zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:23:
[...]
coole kikker die in een clan match met de scout de tunnel in vliegt ;)
Thx! Zeg, wat is je BF3 soldier name??

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:10:
[...]

I know, heb die ook ineegestoken in een uurtje of 2-3 :P

Maar hoe meer ik er nu naar kijk hoe slechter ik die vind :X

Back to the studio!
Zo slecht vind ik het niet hoor, stukken beter dan de vorige in ieder geval en er zitten echt leuke stukken bij. Ik zou de text voortaan gewoon wit en bold doen (beter zichtbaar) en de snelheid van afwisseling van muziek mag wel wat minder (of gewoon geen achtergrond muziek). Verder hier en daar iets eerder ophouden of meer vooruit spoelen om het tempo nog iets omhoog te krijgen en het is echt netjes hoor ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-01 16:47
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:29:
[...]

Niet het origineel :P

Maar ik kwam er per ongeluk op en ik vond het wel leuk...
En laat TS er uit aub, dat hoeft niemand te horen en het voegt ook niks toe (ook vanwege privacy redenen wel netjes)
spoiler:
en die stem van buttcracker heb ik nu wel genoeg gehoord ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 22-03-2012 21:13 ]

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:09
Weet iemand nog leuke city maps servers?

Grand Bazaar, Karkand, Sharqi, Seine Crossing?

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:49

H3llSiNG

Meh.

(jarig!)
Kijk even op onze sever, wij draaien vooral city maps en hij zit altijd goed gevuld. En maar 1 rondje per map dus leuke afwisseling. klik

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Eigenlijk moeten we als GoT leden allemaal iets beters recorden en insturen. :+
Oh en WTF? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Die gast heeft wel redelijk veel grappige filmpjes! Kzou zeggen: check gwn gans zijn channel, want ik kan zo blijven posten :9

[ Voor 79% gewijzigd door Asgaro op 23-03-2012 03:31 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:50:
[...]

Thx! Zeg, wat is je BF3 soldier name??
JohnyOutOfMoney

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-01 15:47
Ooohhhhhhhhhhhhhhh ben jij dat? :+

Verwijderd

Thx, ik voeg je toe (als het niet geeft tenminste).

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Al iets bekend over de datum van de Patch?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• evilpin0
StealthyPeanut schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:54:
[...]

Ooohhhhhhhhhhhhhhh ben jij dat? :+
hihi ja :P

@Mac
sure, pilots onder elkaar he ;)

[ Voor 10% gewijzigd door evilpin0 op 23-03-2012 09:04 ]

Wat mij er in eerste instantie van weerhield om jou toe te voegen is het risico constant dat smerige plaatje van je in beeld te krijgen :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• evilpin0
Ze waren overigens al binnestebuiten gedragen, het is dus erger dan het lijkt. :)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:05:
[...]

Wat mij er in eerste instantie van weerhield om jou toe te voegen is het risico constant dat smerige plaatje van je in beeld te krijgen :+
Precies... whahaha, ronduit smerig!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:01:
Al iets bekend over de datum van de Patch?
Niet-bevestigde geruchten hebben het over een roll out op 27.03.2012.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:49:
[...]

Moeten geruchten nu ook al bevestigd worden? :+

Overigens, wat een gigantische influx van lage level spelers afgelopen dagen, dat zal wel door de Origin kortingen komen? Constant in het team met 1 of 2 andere adelaartje en 14 spelers met levels onder de 10 en maar afgeslacht worden door het vijandige team met uitsluitend adelaars.....
Inderdaad, Origin met z'n 50% korting en hopla, newbies stromen binnen. Opzich niet erg maar ze moeten wel even door de begin fase heen voordat ze echt nuttig kunnen worden.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:02:
Inderdaad, Origin met z'n 50% korting en hopla, newbies stromen binnen. Opzich niet erg maar ze moeten wel even door de begin fase heen voordat ze echt nuttig kunnen worden.
Ik denk eigenlijk dat de meeste (wellicht allemaal) BF3 hebben gekocht om veel plezier mee te beleven en niet zozeer om nuttig te zijn voor Tsurany :p
agoNITE schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:07:
Ik denk eigenlijk dat de meeste (wellicht allemaal) BF3 hebben gekocht om veel plezier mee te beleven en niet zozeer om nuttig te zijn voor Tsurany :p
Ze hoeven niet nuttig te zijn voor mij, ik red me wel. Ze moeten nuttig zijn voor het team.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wij zijn allemaal zo begonnen. De eerste fase is lekker prutsen en knoeien met de voertuigen voordat je goed wordt. :+

Het enige risico wat je echt loopt is wanneer je met z'n allen in een chopper zit die door een nieuweling wordt bestuurd. Nieuwelingen hebben nogal de neiging om spontaan neer te storten. :D

In mijn begindagen heb ik wat teamkills veroorzaakt doordat ik niet goed kon vliegen. Dat vond niet iedereen even grappig. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

bazs2000 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:13:
Wij zijn allemaal zo begonnen. De eerste fase is lekker prutsen en knoeien met de voertuigen voordat je goed wordt. :+

Het enige risico wat je echt loopt is wanneer je met z'n allen in een chopper zit die door een nieuweling wordt bestuurd. Nieuwelingen hebben nogal de neiging om spontaan neer te storten. :D

In mijn begindagen heb ik wat teamkills veroorzaakt doordat ik niet goed kon vliegen. Dat vond niet iedereen even grappig. :P
Het is niet alleen het gedrag van de nieuwelingen wat me stoort (al lijkt het of de meesten nog nooit een pc-shooter gespeeld hebben, of alleen die crappy console-ported shooters van de laatste jaren) maar ook de 'ervaren' spelers die als een malle wtj-en en team switchen om vervolgens de nieuwelingen geen enkele kans te geven beter te worden in het spel.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Ik riep altijd 'noob pilot, please leave' over de chat, als ze dan nog blijven zitten... tja.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Ze hoeven niet nuttig te zijn voor mij, ik red me wel. Ze moeten nuttig zijn voor het team.
I know, dat vind ik zelf ook.
EvaluationCopy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:29:
Ik riep altijd 'noob pilot, please leave' over de chat, als ze dan nog blijven zitten... tja.
Ik ben vwb online MP games ooit begonnen met UT99, was in het begin ook de noob. Opmerkingen als 'noob please leave' die halen natuurlijk niks uit...tenminste het kon mij echt geen reet schelen dat ik niet goed was voor het team. Speel uiteindelijk voor mezelf natuurlijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:49:
[...]
Tweet van Gustav Halling (@gustavhalling):

Don't worry, we will announce the date this afternoon. Now lunch with tacopie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 12:53 ]

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
27e is best waarschijnlijk.

Patches doen ze altijd op dinsdag toch ? en gezien ze in maart wilden deployed, is dus hun laatste kans ;)
Laat die patch maar komen. Ik ben even klaar met BF3 en aangezien die patch zo ongeveer alles gaat veranderen word het weer vers en nieuw. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:19:
Laat die patch maar komen. Ik ben even klaar met BF3 en aangezien die patch zo ongeveer alles gaat veranderen word het weer vers en nieuw. ;)
Vooral naar de veranderingen in de attachments ben ik heel erg benieuwd naar. Helemaal als de impact van alle attachments gaat verschillen per wapen. Nu zijn er eigenlijk maar een paar die echt wat toevoegen en is de flash supressor en de heavy barrel echt compleet nutteloos. Net als het gros van de scopes overigens.

De aanpassingen aan de wapens vallen stuk voor stuk in mijn voordeel uit dus dat wordt alleen maar leuker :+

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb al sinds begin dit jaar niet meer gespeeld, omdat ik er wel weer even klaar mee was, maar zie nu dat er weer een patch aan zit te komen. Nice. Misschien binnenkort maar weer eens opstarten die game.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Zucht.... en opnieuw een map verloren met honderded punten verschil omdat een chopper de game domineert (Sharqi). Ik heb niet direct iets tegen voertuigen, maar 1 of 2 personen die zo dominant de uitslag van de game bepalen dat zou niet mogen. Iemand die briljant is als infantry kan dat ook niet. Geef vehicles gelimiteerde ammo of gelimiteerde brandstof ofzo.

Ik zie dat er overwegend negatief gedaan wordt over de CQC DLC, maar ik zeg... graag! En ik denk dat er veel spelers met mij zijn die zo nu en dan moe worden van dat dominante gedrag van met name choppers en jets en dan zijn een paar maps zonder die vehicles een mooie afwisseling. Dat zeg ik als iemand die nog nooit CoD online heeft gespeeld en ook geen behoefte heeft aan die serie.

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-12-2025
Cresso schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:42:
Zucht.... en opnieuw een map verloren met honderded punten verschil omdat een chopper de game domineert (Sharqi). Ik heb niet direct iets tegen voertuigen, maar 1 of 2 personen die zo dominant de uitslag van de game bepalen dat zou niet mogen. Iemand die briljant is als infantry kan dat ook niet. Geef vehicles gelimiteerde ammo of gelimiteerde brandstof ofzo.
Bij BF2 moest je terug naar je helipad of airstrip om je voertuig te voorzien van nieuwe ammo.
Dat was ook niet altijd ideaal, maar goed.

Rustig aan hè

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 07:21

Ik zie dat er overwegend negatief gedaan wordt over de CQC DLC, maar ik zeg... graag! En ik denk dat er veel spelers met mij zijn die zo nu en dan moe worden van dat dominante gedrag van met name choppers en jets en dan zijn een paar maps zonder die vehicles een mooie afwisseling. Dat zeg ik als iemand die nog nooit CoD online heeft gespeeld en ook geen behoefte heeft aan die serie.
Zoals ik de laatste tijd met een vriend van me doe: SOFLAM + Javelin = win

We halen daar echt geniale kills mee en zelfs jets zijn niet veilig ;)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb 1x de volgende squad gehad, toen waren we onverslaanbaar:
ik in de tank met guided missles, een tweede member in de gunner positie en een derde member in het CITV station. De vierde persoon liep buiten de tank te repairen en spamde javenlins op de gepainted voertuigen. Het voordeel van de guided missles van de tank is dat het 1 shot 1 kill is. :)

Verwijderd

Alles hangt af van de skills van de personen die net op dat moment aan het spelen zijn. Indien een chopper de ronde domineert, moet het ground team van de tegenpartij tactischer gaan spelen.

Vind ik net het voordeel aan BF3: het is geen 'voorgekauwen' koek waar alles rechtlijnig in vastligt.

Zoals Clint Eastwood het reeds zei in de film Heartbreak Ridge: 'You improvise, you adapt and you overcome'.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:26:
Vind ik net het voordeel aan BF3: het is geen 'voorgekauwen' koek waar alles rechtlijnig in vastligt.
Daarom vind ik juist puur strategische games niet leuk. Als je tijdens de eerste twintig seconden in Starcraft een keer mis klikt, of als één gebouw een paar tellen niets staat te produceren, kun je de game net zo goed afsluiten, omdat het een verloren zaak is.

Juist de briljante reddingsacties die in Battlefield mogelijk zijn, maken het voor mij zo'n geweldig spel. Je kunt (afhankelijk van het aantal tickets en spelers) best laat in het spel het tij nog keren.

Met twee of drie stingers op de juiste plekken (zeker in Sharqi), of inderdaad de dodelijke combi soflam+javelin kun je zorgen dat de chopper nooit meer boven land durft te vliegen.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 23-03-2012 15:39 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025

soflammen en de rest vd squad javelinnen, weg choppers. Zo moeilijk is dat niet. Als je er niets tegen doet, mja dan wordt het lastig idd.

Mijn rig

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
marko77 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:53:
[...]

soflammen en de rest vd squad javelinnen, weg choppers. Zo moeilijk is dat niet. Als je er niets tegen doet, mja dan wordt het lastig idd.
oplossingen zat. maar soms wil je team niks mee werken :X sta je alleen met je stinger.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Cresso
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:26:
[...]

Alles hangt af van de skills van de personen die net op dat moment aan het spelen zijn. Indien een chopper de ronde domineert, moet het ground team van de tegenpartij tactischer gaan spelen.

Zoals Clint Eastwood het reeds zei in de film Heartbreak Ridge: 'You improvise, you adapt and you overcome'.
Als 1 unit zo kan domineren haal je juist de taktiek uit het spel. Ik zie ook vaak genoeg dat mensen niet eens de moeite meer nemen om in een jet te stappen want het andere team domineert de lucht.

Sharqi is een zeer slechte map en dat was die ook al in BF2. Zonder de choppers is het een top map.
ik kijk uit naar de patch die volgende week gaat komen (geruchten/1 april grap) en niet naar de CQC DLC, waarschijnlijk ga ik hem wel gewoon kopen, want je krijgt weer nieuwe wapens etc erbij.

jou laatste zin snap ik alleen niet ? wat heeft CoD met BF3 te maken ? je gaat Quake 3 toch ook niet naast GTA IV leggen ? en oude game moet je niet vergelijken met de nieuwe generatie als BF3, Crysis2 etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Cresso
Pykow schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Sharqi is een zeer slechte map en dat was die ook al in BF2. Zonder de choppers is het een top map.
ik kijk uit naar de patch die volgende week gaat komen (geruchten/1 april grap) en niet naar de CQC DLC, waarschijnlijk ga ik hem wel gewoon kopen, want je krijgt weer nieuwe wapens etc erbij.

jou laatste zin snap ik alleen niet ? wat heeft CoD met BF3 te maken ? je gaat Quake 3 toch ook niet naast GTA IV leggen ? en oude game moet je niet vergelijken met de nieuwe generatie als BF3, Crysis2 etc.
Omdat ik al op zoveel sites tegenkom dat je maar CoD moet gaan spelen als je niet kan vinden in de vehicles, en CQC is er om het CoD publiek aan te trekken volgens velen.
Pykow schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:58:
In Play4Free was hij epic :D

Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:05:
[...]

Zowel Karkand als Sharqi speelden als een droom in Play4Free. Het was voor mij een behoorlijke teleurstelling dat de gameplay in de B2K dlc niet in de buurt komt bij de geniale potten die ik in P4F gehad heb op die maps. Het formaat en de opbouw van de maps is gewoon nét te groot en teveel vlaggen helaas....

Verwijderd

Sharqi wordt een stuk dynamischer denk ik na de patch: stingers worden sterker, maar de range ingekort. Op Sharqi moet je als heli wel dicht op de actie zitten, anders kun je de staten niet schoonvegen. Nu is het vaak idd zo dat de Russen winnen als ze G in handen hebben.
Net zo'n potje gehad, jammer van het verlies, maar het was wel een epische ronde. Ben sinds kort overgestapt op de M4A1 als engi en hij bevalt meer dan prima! Ook nog aardig wat snipers van het dak bij G geschoten met een smaw, geeft toch wel een lekker gevoel. Ook is Sharqi perfect om C4 kills te maken, omdat er vrijwel geen echt open stukken zijn.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Proxx schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:56:
[...]

oplossingen zat. maar soms wil je team niks mee werken :X sta je alleen met je stinger.
En nota bene hét antiair wapen van de infantry kan amper een chopper neerhalen, hoe ironisch :P
Ik ben benieuwd hoe de dynamiek na de patch is. Het kan heel goed dat het komende dinsdag vrijgegeven wordt gezien de release-geschiedenis van BF3. Overigens neemt Dice het begrip 'afternoon' weer lekker ruim, want het is inmiddels half vijf.

[edit]
@Battlefield at about what time are you all going to announce the release date?
@evilldrey In a few hours, stay tuned! ^SA (36min ago)
Dat wordt dus gewoon ergens vanavond...

Hopelijk is de crosshair bug in TDM verholpen en is de camobug verleden tijd. Het instellen van een camo interesseert me niets meer, omdat het toch telkens gereset wordt. En na de gigantische nerf op IRNV heeft de specop camo veel minder nut, hooguit nog tegen de thermal vision van voertuigen. Zijn er hier mensen die hun camo aanpassen aan het type map? Groen/geel/blauw/zwart...
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:08:
Het was voor mij een behoorlijke teleurstelling dat de gameplay in de B2K dlc niet in de buurt komt bij de geniale potten die ik in P4F gehad heb op die maps.
Die teleurstelling deel ik met je, en velen denk ik. Nu heb ik geen P4F gespeeld, maar wel BF2. Zulke epische gevechten waren dat, maar in BF3 kunnen de B2K-mappen me helemaal niet boeien. Ik heb ook het gevoel dat je in BF2 de map veel meer naar je toe kon trekken als infantry zijnde. Nu ligt de nadruk vooral op voertuigen. Ik kan me ook niet herinneren dat je in Strike at Karkand met 3-4 voertuigen stond te knallen bij een vlag. Er waren geloof ik maar 2 tanks, that's it.

[ Voor 33% gewijzigd door Bee.nl op 23-03-2012 16:43 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:05:
[...]

Ik mis nog steeds de battles bij B. Die zijn totaal veranderd. Niemand gebruikt nu het putje op het plein bijvoorbeeld, terwijl ik vanuit daar "vroeger" aardig wat epische gevechten heb gevoerd. En briljante granaat-multikills. :P

Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:28:
Zijn er hier mensen die hun camo aanpassen aan het type map? Groen/geel/blauw/zwart...
Ik heb iedere soort camo een keer aangehad, en deed wel urban camo op Tehran Highway en de desert camo op Firestorm en zo, maar inderdaad, aangezien de instelling telkens wordt vergeten, kijk ik er nooit meer naar.
Eh, hoi :?

[ Voor 42% gewijzigd door CodeCaster op 23-03-2012 16:50 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

CodeCaster schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:46:
Ik mis nog steeds de battles bij B. Die zijn totaal veranderd. Niemand gebruikt nu het putje op het plein bijvoorbeeld, terwijl ik vanuit daar "vroeger" aardig wat epische gevechten heb gevoerd. En briljante granaat-multikills. :P
Sowieso zijn al dat soort punten nutteloos geworden, nu wordt alles toch aan puin geknald.

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:53:
[...]

Sowieso zijn al dat soort punten nutteloos geworden, nu wordt alles toch aan puin geknald.
Iets waar ik ook totaal niet bij kan. Bv het glas in de poortjes op Metro. Waarom moet al het glas sneuvelen? doe 1 of 2 poortjes open, dan moet de enemy de andere poortjes kapot maken als hij doorwil zonder omweg, en dat kan je dan weer horen als defender en dan kan je B verdedigen. nu maakt dat inderdaad geen reet uit op 64player servers, maar als je met 24 a 32 man zit is dat echt nog een toffe map hoor en kan je gewoon de battlefield-gameplay aanhouden.

[ Voor 4% gewijzigd door Tokkes op 23-03-2012 17:35 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Hee, wie heeft er zin om 2 statpadders weg te jagen van got#4. BF3 nicknames zeg k hier maar niet ^^.

battlereport voor de geïnteresseerde: http://battlelog.battlefi...how/26138645/1/349691366/

[ Voor 40% gewijzigd door chris10r op 23-03-2012 17:42 ]

chris10r schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:38:
Hee, wie heeft er zin om 2 statpadders weg te jagen van got#4. BF3 nicknames zeg k hier maar niet ^^.

battlereport voor de geïnteresseerde: http://battlelog.battlefi...how/26138645/1/349691366/
Misschien heeft Tsurany wel een mooie ban voor ze. :+
En ik kom ze ook wel terroriseren. :+

[...]
Zijn er hier mensen die hun camo aanpassen aan het type map? Groen/geel/blauw/zwart...
Zeker doe ik dat, ik pas het in Rush ook nog aan per gedeelte. Meestal Veteran voor gebieden met veel groen maar ook wel wat beton en Urban voor hoofdzakelijk stedelijke omgevingen. De Spec Ops heeft helaas die bug dat er grote witte vlakken op de pakken zitten, maar die ga ik na de patch weer gebruiken in donkere gebieden (metro tunnels).

De camo heeft volgens mij zeker invloed op de zichtbaarheid, op de laagste settings (waar ik op speel) is alles wel redelijk zichtbaar, maar op hoge settings zie je mensen met de juiste camo een stuk minder goed. Dus ten opzichte van jongens met hele hoge instellingen is dat weer een extra voordeeltje :P

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:34
http://www.battlefieldo.c...ologetic-for-delays.4456/

[12:27:31 PM] zh1nt0: "The upcoming patch will include commo-rose improvements for PC as well as minimap improvements for PC"
[12:30:45 PM] zh1nt0: Yea, USAS + frag rounds fix is in, MAV riding is fixed in that too...
[12:33:18 PM] zh1nt0: adjusting level of details on the minimap... three new mini map modes
[12:33:23 PM] zh1nt0: Satellite, hybrid and detailed
[12:33:28 PM] zh1nt0: Waiting for screenshots

• chris10r
Dat begint er op te lijken :D
chris10r schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:38:

Don't care eigenlijk. Moeten ze zelf weten. Ze helpen wellicht zelfs de servers te starten :)

Kunnen we GoT 4 even wat meer vullen? :P

http://battlelog.battlefi...F3-nl-4-32p-Rush-Mapvote/

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
demon326 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:44:
http://www.battlefieldo.c...ologetic-for-delays.4456/

[12:27:31 PM] zh1nt0: "The upcoming patch will include commo-rose improvements for PC as well as minimap improvements for PC"
[12:30:45 PM] zh1nt0: Yea, USAS + frag rounds fix is in, MAV riding is fixed in that too...
[12:33:18 PM] zh1nt0: adjusting level of details on the minimap... three new mini map modes
[12:33:23 PM] zh1nt0: Satellite, hybrid and detailed
[12:33:28 PM] zh1nt0: Waiting for screenshots
"improvement"? Wat is er gebeurd met het hele 2.0 gebeuren en dat het compleet nieuw zou zijn? Weer leugens? }:O

Also:
We have a set date for PS3. We are working on getting a set date for Xbox 360 and PC. Sorry about all the confusion but things got pulled back in the last second. Terribly sorry for all of the mix ups with the dates. Sometimes things get pulled back.
*Grote diepe zucht* Are you f*cking kidding me 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door rickyy op 23-03-2012 18:59 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Is het al bijna tijd voor een Dice Time? :P

• chris10r
Als ze dan, ALS ze ooit een game uitbrengen, gelijk kwaliteit afleveren, vind ik het prima :\

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

chris10r schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:24:
Als ze dan, ALS ze ooit een game uitbrengen, gelijk kwaliteit afleveren, vind ik het prima :\
Dat zou toch mooi zijn.... *droomt*

Maar zonder gekheid, ik vermaak me al sinds launch (en de beta) prima, en afgezien van de soms bezopen UI heb ik nog niet zo gek veel te klagen gehad qua gameplay bugs. Hier en daar wat (IMHO) minor balance issues, maar dat blijft ingewikkeld als je een beetje gevarieerde gunplay wil hebben.

Mijn grootste irritatie is het springen over (dunne) hekjes, en alle bugs (hitboxes, teleporting, blijven hangen) die dat met zich meebrengt, maar schijnbaar is dat deels opgelost in de komende patch.

Kan me wel voorstellen dat voor de mensen bij wie de game met enige regelmaat niet eens wil starten dit iets anders ligt though.. :+

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

We are working on getting a set date for Xbox 360 and PC. Sorry about all the confusion but things got pulled back in the last second. Terribly sorry for all of the mix ups with the dates. Sometimes things get pulled back.
En jahoor, weer een lekkermakertje. Iets beloven maar op het laatste moment uitstellen. Ik word er een beetje flauw van, wat een komedie. Jammer dat ze de patch per se synchroon voor elk platform uit willen brengen. Door het screeningproces bij de consoles duurt het voor de pc 2 weken langer. De BCQ-dlc komt trouwens wel weer een week eerder uit voor de PS3...
Knijnemans schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:30:
Mijn grootste irritatie is het springen over (dunne) hekjes, en alle bugs (hitboxes, teleporting, blijven hangen) die dat met zich meebrengt, maar schijnbaar is dat deels opgelost in de komende patch.
Je wilt niet weten hoe vaak ik heb zitten schelden op het springen, met name over dun hek- en traliewerk inderdaad. Sta je daar lekker tegen het hekje aan te rijden, terwijl je door de enemy wordt afgeschoten. Dat is zóoo a-relaxed }:|

Btw: de details van de patch staan al online @ http://blogs.battlefield....60-and-pc-will-come-soon/

Minimap:
Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/03/minimaps1.jpg

Commorose:
Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/03/commorose1-640x164.jpg

Nieuwe icons voor teammates die een request hebben gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/03/callout.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Bee.nl op 23-03-2012 19:48 ]

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01 14:45
Ben ik nou de enige die gelooft dat EA een zak geld heeft gekregen van Sony als PS3 weer voorrang krijgt?
Ik wil best geloven dat Sony misschien sneller is dan Microsoft, maar sinds wanneer moeten patches voor een PC game worden gekeurd?

Breng die patches lekker allemaal tegelijk uit, ook DLC. Dit stinkt.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:43:
Je wilt niet weten hoe vaak ik heb zitten schelden op het springen, met name over dun hek- en traliewerk inderdaad. Sta je daar lekker tegen het hekje aan te rijden, terwijl je door de enemy wordt afgeschoten. Dat is zóoo a-relaxed }:|
Metro rush, aanvaller, laatste set mcoms en dan vanaf het gebouw aan de overkant een snelle plant op A proberen te krijgen, dat hekje (bij dat terrasje met parasollen enzo), dat is mijn persoonlijke Waterloo.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Knijnemans op 23-03-2012 19:59 ]

Net de AA gepikt van de tegenpartij op de rush server bij canals. Het eindigde in een 28 killstreak. :+

http://battlelog.battlefi...how/26154298/1/184991456/

Knijnemans schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:54:
[...]

Metro rush, aanvaller, laatste set mcoms en dan vanaf het gebouw aan de overkant een snelle plant op A proberen te krijgen, dat hekje, dat is mijn persoonlijke Waterloo.. :)
Nu ik er even over na denk, dat hekje loop ik dus al standaard omheen :)

ps. Yay Sven Kramer!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:11

superwashandje

grofheid alom

Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:43:

of takjes of drempels :S ik heb wel eens vastgestaan achter een drempel en dacht dat het een bug in het spel was (is het in zekere zin ook) dat ik niet meer kon lopen. Pas toen ik naar beneden keek bleek het een drempeltje of een stoepje te zijn :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:55:
Nu ik er even over na denk, dat hekje loop ik dus al standaard omheen :)
Tjah, maar dat kost tijd, en om een niet nader te noemen persoon te quoten: "gang is alles" :+
En yay, mooie rit!

[ Voor 5% gewijzigd door Knijnemans op 23-03-2012 19:59 ]

Knijnemans schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:56:
[...]

Tjah, maar dat kost tijd, en om een niet nader te noemen persoon te quoten: "gang is alles" :+
En yay, mooie rit!
Wat voor idioot zou nou zoiets zeggen? :+

Optimaliseren over de hele linie, de net sum van omlopen is over genoeg potjes genomen lager dan ronde na ronde tieren over dat hekje :P

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Remz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:54:
Ben ik nou de enige die gelooft dat EA een zak geld heeft gekregen van Sony als PS3 weer voorrang krijgt?
Ik wil best geloven dat Sony misschien sneller is dan Microsoft, maar sinds wanneer moeten patches voor een PC game worden gekeurd?

Sony heeft EA/Dice sowieso een zak geld gegeven om DLC eerder voor het PS3 platform uit te brengen. Dat de PS3 nu ook de patch sneller krijgt stinkt inderdaad nogal. Dat is wel heel toevallig allemaal :/
Knijnemans schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:54:
[...]

Metro rush, aanvaller, laatste set mcoms en dan vanaf het gebouw aan de overkant een snelle plant op A proberen te krijgen, dat hekje, dat is mijn persoonlijke Waterloo.. :)
Hey Knijnemans :W Volgens mij hebben wij al eens vaker tegen/met elkaar gespeeld, ik herkende je naam.

Sowieso de hekken rondom die gebouwen in de laatste zone op Metro. Wil je net snel naar binnen, sta je een hekje te verkrachten omdat springen niet lukt. Ook de linkerkant (vanaf binnen gezien) waar je met de trap naar beneden kunt, staan van die parasols. Daar kun je dus niet onderdoor lopen, onzichtbare muur.

Overigens staat de TDM crosshair fix niet in de lijst. Zou die lijst PS3 only zijn, of hebben ze het gewoon niet gefixed. Hmm...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Ik zie niks in de patch notes over het feit dat je niet of nauwelijks over een omgevallen boom kan springen. Zeer vervelend.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-01 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jammer dat er in de common rose nog steeds geen extra optie is om healt/ammo te vragen...

---RAWE CEEK!!!---

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-01 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

#fact, Op kharg Island rush, hebben de Attackers teveel voertuigen!

---RAWE CEEK!!!---

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Remz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:54:

Dat is met CoD nog erger vanwege Microsoft. Een week langer wachten vind ik minder erg dan een maand langer wachten.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:00:
Wat voor idioot zou nou zoiets zeggen? :+

Optimaliseren over de hele linie, de net sum van omlopen is over genoeg potjes genomen lager dan ronde na ronde tieren over dat hekje :P
Klopt, maar als straks de patch er is hoef ik m'n nutteloze Pavlov-reactie van omlopen tenminste niet meer af te leren :+
Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:01:
Hey Knijnemans :W Volgens mij hebben wij al eens vaker tegen/met elkaar gespeeld, ik herkende je naam.
Ik geloof dat ik wel eens tegen je USAS ben aangelopen ja :P Fair is fair, laatste keer vingen jullie mijn PKP kogels ook zeer aardig. Ding nu al eens geprobeerd? :)
NoFearCreations schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:39:
#fact, Op kharg Island rush, hebben de Attackers teveel voertuigen!
Nee de defenders waren veel te dom om ook maar iets te doen. Het enige wat er wel gezegd kan worden is dat de russen ook een chopper verdienen.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Knijnemans schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:55:
Ik geloof dat ik wel eens tegen je USAS ben aangelopen ja :P Fair is fair, laatste keer vingen jullie mijn PKP kogels ook zeer aardig. Ding nu al eens geprobeerd? :)
PKP is au :+

Je lag toen volgens mij in die brandende wagon bij B lekker met je PKP te schieten. Dat was wel even incasseren ja, maar we kwamen er wel doorheen uiteindelijk. Ondertussen heb ik de PKP al uitgespeeld, leuk wapen hoor. Zodra je de recoil door hebt is het best een machtig wapen. Op Metro is de sleutel om eerst B te pakken om zo de weg vrij te maken naar A. Meestal kun je daarna zonder tegenstand via B naar boven lopen om A te armen. Via de linkse of middelste tunnel is amper te doen. Ik snap niet dat zoveel mensen daar langs proberen te gaan; ben je regelrecht schietvoer.

Dan ken je m'n bf3-maatje motiv8_nl (zit hier ook ergens op het forum) misschien ook wel. Als we samen spelen is dat geregeld op Metro rush (liefst >100 tickets, dan kun je nog eens iets forceren), dus wie weet komen we je nog eens tegen.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:04:
PKP is au :+

Je lag toen volgens mij in die brandende wagon bij B lekker met je PKP te schieten. Dat was wel even incasseren ja, maar we kwamen er wel doorheen uiteindelijk. Ondertussen heb ik de PKP al uitgespeeld, leuk wapen hoor. Zodra je de recoil door hebt is het best een machtig wapen.
Daar zal ik ongetwijfeld gestaan hebben, doorgaans verplaats ik veel en probeer ik zoveel mogelijk door te breken naar achter om gezellig mensen in de rug te kunnen pakken, maar jullie hadden redelijk de pressie erop! Team aan onze kant was (daardoor?) ietwat te terughoudend, dus lukte amper om door te rammen :)
Op Metro is de sleutel om eerst B te pakken om zo de weg vrij te maken naar A. Meestal kun je daarna zonder tegenstand via B naar boven lopen om A te armen. Via de linkse of middelste tunnel is amper te doen. Ik snap niet dat zoveel mensen daar langs proberen te gaan; ben je regelrecht schietvoer.
Langs de metro's blijven lopen in de rechter tunnel werkt ook prima, die uitgebrande jongen is ook als aanvaller prima dekking, en een fijne spot om vanuit door te steken naar A. Omdat iedereen meestal ervan uitgaat dat je als eerste B pakt en/of die middelste/linker tunnel door probeert te komen, zien ze je niet vaak aankomen. Wat ook wel eens wil werken (met een te sterke verdediging op B ) is vanuit middelste tunnel keihard doorrennen de roltrap op, dan kun je leuk iedereen bij B in de rug prikken en B armen, dat ontregelt de boel redelijk effectief :)
Dan ken je m'n bf3-maatje motiv8_nl (zit hier ook ergens op het forum) misschien ook wel. Als we samen spelen is dat geregeld op Metro rush (liefst >100 tickets, dan kun je nog eens iets forceren), dus wie weet komen we je nog eens tegen.
Kom jullie inderdaad meestal samen tegen, veelal op die 500 ticket server. Is niet mijn grootste hobby, als verdediger lukt het mij + vrienden 80-90% van de tijd de tegenpartij tot in de spawn in het eerste deel terug te dringen/te houden, en dan is 500 tickets best lang snipen. Andersom is me opgevallen dat het soms moeilijker kan zijn om die doorbraak te forceren, lijkt alsof veel attackers wat roekelozer worden ("och, we hebben toch zat tickets") en dat daardoor de druk er niet op genoeg fronten tegelijk op staat.
Speel het liefst gewoon 75 tickets, lekkere uitdaging, maar zijn niet zo gek veel servers meer die dat draaien.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NoFearCreations schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:20:
Jammer dat er in de common rose nog steeds geen extra optie is om healt/ammo te vragen...
Nou, als ik het verhaal erbij zo lees dan zit het er wel in.
As has been rumored for some time, we are making some improvements to the commo-rose on PC. This is partially based on feedback from the community.

Please be aware that the commo-rose will change depending on your current position – vehicles and infantry each have separate call outs. Each function should trigger appropriate voice messages as well as icons on the mini map.
Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/03/commorose1-640x164.jpg
Zoals je hier ziet staat er NEED REPAIR linksonder en GET IN/BAIL OUT rechts in de commo-rose. Dus dan zal de screenshot waarschijnlijk vanuit een voertuig zijn gemaakt.

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Hoe komt het toch dat de GoTBF3 servers zo leeg zijn de afgelopen dagen? ik ben mij hier aan het amuseren door een statpadder het leven zuur te maken op GoTBF3 1.
Kan misschien ook te maken hebben omdat in Battlelog staat aangegeven dat er maar 5 plaatsen zijn op de server :s

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tokkes schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:05:
Hoe komt het toch dat de GoTBF3 servers zo leeg zijn de afgelopen dagen? ik ben mij hier aan het amuseren door een statpadder het leven zuur te maken op GoTBF3 1.
Kan misschien ook te maken hebben omdat in Battlelog staat aangegeven dat er maar 5 plaatsen zijn op de server :s
Dat komt door de autosize plugin, die zorgt dat er altijd het aantal spelers + x lege plekken zijn. Zo moet het aantrekkelijker lijken om mee te gaan spelen. Mensen zijn sneller geneigd om een 5/10 server te joinen dan een 5/64. Op server #4 werkt(e) dat best wel goed en is het volgens mij ook naar de andere servers overgezet.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Nu ben ik het echt beu. Kom op, twee weken terug was het nog van: de patch is binnen bij MS en Sony, het kan eind deze week of volgende week ten laatste zijn. De week daarna was het van, ofwel deze week of wel ten allerlaatste volgende week. Nu deze week weer niets en wat krijgen we...

Met een grote hoop op volgende week dinsdag waren we nog blij geweest, maar nee hoor. Vrijdag pas (nog een volle week dus) en niet voor pc of xbox. PS weer eens voor op pc en xbox en dit heeft zeker niet met extra problemen of fouten te maken. Dat kan gewoon niet. Het is toch een exacte kopie en port. Denken ze bij DICE echt dat wij dom zijn?

Verder vind ik de patch notes maar niets. Weinig verandering met vorige patch notes. Enige wat ik er van kan opmerken zijn de aangepaste mini-map en de commandrose. Waar ik beide niet echt over te spreken ben. De commandrose is niet zo heel mooi maar kan er nog mee door. Maar die minimap. Is er eigenlijk wel verschil tussen de 3 modes? Niet echt hoor als je het mij vraagt.

Dit soort meldingen zijn niet gewenst op GoT.

[ Voor 31% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2012 11:56 ]

Verwijderd

Misschien toch nog een dino mode???

http://twitpic.com/8t594o

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-01 11:29
knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2012 11:57 ]

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Ok, het is er van mij misschien wat over. Maar toch...

Ik vind dat DICE nu echt wel dom begint te doen. En dan maar zeggen dat ze van hoger hand beslissen (EA). DICE staat nog altijd voor Digital ... . Een gameondwerpers bedrijf die hoort bij EA. Dus is het toch logisch dat ze van hoger hand beslissen? Want EA is juist hunzelf. Kom op, problemen met pc en xbox geloof ik geen kl**en van! Het is een exacte port van ps naar xbox en pc. Enige is dan dat ze op pc nog een commandrose toevoegen en de serverbrowser verwijderen.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:01
Wat is Sharqi toch een ongelooflijke klotemap in BF3 zeg... Gadverdamme, ongebalanceerde rommel met die choppers....

Verwijderd

Ieder team heeft een chopper, ik zie het probleem niet. Ja, als je als US G verliest ben je 'm kwijt, maar in dat geval is Wake nog veel kutter omdat je dan ook je 2 jets en MAA verliest..
Nee Oman kan echt een ramp zijn IMO. De RU heeft een mooie base op het land, terwijl de US start vanaf een vliegdekschip. RU heeft een tank en een IFV in die base, de US krijgt een Venom. Het is bijna onmogelijk om de RU te baserapen, want een gigantisch gebied om te flanken.
De US dan: als je daar teruggedrongen wordt op het schip, ben je volledig afhankelijk van je air en maarliefst twee bootjes. Je moet eerst een grote zee afleggen, wat vrijwel prijsschieten is voor vijandelijke jets. Je komt er gewoon nooit meer weg is mijn ervaring.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:20
Qlii256 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:27:
Nu ben ik het echt beu. Kom op, twee weken terug was het nog van: de patch is binnen bij MS en Sony, het kan eind deze week of volgende week ten laatste zijn. De week daarna was het van, ofwel deze week of wel ten allerlaatste volgende week. Nu deze week weer niets en wat krijgen we...

Met een grote hoop op volgende week dinsdag waren we nog blij geweest, maar nee hoor. Vrijdag pas (nog een volle week dus) en niet voor pc of xbox. PS weer eens voor op pc en xbox en dit heeft zeker niet met extra problemen of fouten te maken. Dat kan gewoon niet. Het is toch een exacte kopie en port. Denken ze bij DICE echt dat wij dom zijn?

Verder vind ik de patch notes maar niets. Weinig verandering met vorige patch notes. Enige wat ik er van kan opmerken zijn de aangepaste mini-map en de commandrose. Waar ik beide niet echt over te spreken ben. De commandrose is niet zo heel mooi maar kan er nog mee door. Maar die minimap. Is er eigenlijk wel verschil tussen de 3 modes? Niet echt hoor als je het mij vraagt.

En dan heb ik ook nog een enorme hekel aan het feit dat er nergens wat te bespeuren is over de netcode. Nu kunnen we er dus zeker van uit gaan dat DICE dit NOOIT zal aanpassen en we deze game dus nooit zullen kunnen spelen. Je mag nog goed zijn, je valt dood terwijl je in cover zit. Je wil dan eens vliegen met een jet, knal je plots tegen de grond? :o

Fucking DICE, go fuck yourself!

Kan het nog erger?

knip
Als je BF3 en Dice zo kut vind, speel het dan niet

[ Voor 15% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2012 11:59 ]

Roomba E5 te koop

Nou, ik heb eindelijk mijn eerste MVP medal binnen. En hoe kan het ook anders dan MVP 2. :P
Hoe vaak ik nu al niet in de laatste 10 seconden van plaats 1 naar 2 ben verschoven of erger...

• SonyEricsson
  • Laatst online: 17:58
zat ik net als assault verwikkeld in een vuurgevecht , zit er een teammate constant om medipack te zeiken (had echt geen tijd om ff eentje neer te gooien, want had er paar in het vizier)
ging die mij opeens teamkillen :/

wat een hond....heb hem daarna de hele potje achtervolgd en hem lopen te teamkillen totdat ik gekicked werd.

was het wel waard
Bee.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:03:
[...]

Nou, als ik het verhaal erbij zo lees dan zit het er wel in.

[...]

[afbeelding]
Zoals je hier ziet staat er NEED REPAIR linksonder en GET IN/BAIL OUT rechts in de commo-rose. Dus dan zal de screenshot waarschijnlijk vanuit een voertuig zijn gemaakt.
Goed opgemerkt!

Ik was ook al aan het ragen omdat ik geen "need medic" of "need ammo" zag :P

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Qlii256 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:27:
Je mag er zeker van zijn dat DICE dan plots een heleboel goede updates zal gaan uitbrengen enzovoort. En ten slotte, 1 persoon van de 100000 spelers op BF3 zal het verschil niet maken, toch? (nee, ik doe dit zelf niet, inschrijven kan nog! ;))
Dan wordt het opeens wel érg overdreven om de aandacht te trekken met een dergelijke actie, als het toch geen effect heeft, denk je ook niet? :?

Verwijderd

Al dat gewhine omdat die patch NU niet beschikbaar is....

Zijn jullie al de problemen met Punkbuster, Origin vergeten de laatste maanden? Dat was volgens mij omdat ze te snel de updates uitrolden zonder uitgebreid te testen...

Nu test men de patches deftig (hopelijk) en dan begint iedereen te klagen dat het te lang duurt

You sir, need some Tampax
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom vrijwel iedereen reactive armor gebruikt op tanks/ IFV of zelfs MAA's.

Het is eigenlijk een loser mentaliteit spec omdat je ervan uit gaat dat je veel geraakt zal worden en dus extra pantser nodig hebt. Ik zelf gebruik altijd auto loader wat reactive armor uitbalanceerd in tank tegen tank gevechten en tegen infanterie vuur ik meer granaten af dan de meeste tanks. En in combinatie met de coax LMG kan je maar beter uit mijn buurt blijven als ik in een tank zit. :Y)
Het enige waar reactive goed voor is naar mijn mening is voor een RPG op de achterkant van een tank. Voor de rest maakt het niet uit omdat de tweede RPG je alsnog kreupel maakt. Ja je kan misschien nog ontsnappen maar tegen iemand die ook maar een beetje kan mikken heb daar niet veel aan.

Verwijderd

Njah Auto Loader, is wel handig zolang je open zicht hebt, maar als je ergens in een straatje met tal van gebouwen rondrijdt dan is het verdomd moeilijk om constant 360° in de gaten te hebben, daarom is proximity sensor + smoke + canishter = pwntime

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10-2025
[...]
Ik heb ook het gevoel dat je in BF2 de map veel meer naar je toe kon trekken als infantry zijnde. Nu ligt de nadruk vooral op voertuigen. Ik kan me ook niet herinneren dat je in Strike at Karkand met 3-4 voertuigen stond te knallen bij een vlag. Er waren geloof ik maar 2 tanks, that's it.
Nope,

Bij de BF2 Strike at Karkand 64-player map, had iedere zijde 1 Main Battle Tank, 1 APC, 2 Vodniks/Humvee's ter beschikking.
Jovas schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:04:
Wat is Sharqi toch een ongelooflijke klotemap in BF3 zeg... Gadverdamme, ongebalanceerde rommel met die choppers....
Choppers konden ook in BF2 al verschrikkelijk domineren, vooral als de MEC de TV toren (met de bijhorende spawn voor US Chopper) had ingenomen.

Het voordeel in BF3, is dat je je nu enigzins kunt verweren tegen de choppers d.m.v. stingers, immers de stationary AA in BF2 waren het eerste doelwit van de choppers. ;)

In vergelijking tot BF2 vind ik sowieso dat de AA nu veel beter geregeld is:
  • Geen stationary AA méér, maar mobiele AA d.m.v. stingers/igla's
  • AAA voertuigen zijn veel beter geworden (in BF2 was je nagenoeg kansloos in een AAA voertuig, nu schiet ik met de bosjes choppers en planes neer in map Firestorm :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Indy91 op 24-03-2012 08:40 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Pagina: 1 ... 132 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.