• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Precies, één man in een voertuig kan meer schade (of verwarring) aanbrengen dan één stuks voetvolk. Het gaat alleen om de momenten dat alle voertuigen bezet zijn, en je toch nog met ~ 20 tegen 20 aan het wandelen bent. Op zulke momenten heb je weer meer aan mensen die tactisch spotten, supplies neergooien, bij hun squadmates in de buurt blijven en oh, ook af en toe nog raak schieten. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Bee.nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:15:
NoFearCreations heeft hier echt wel een punt hoor.

Er zijn genoeg spelers die in een voertuig hun mannetje staan, maar als infantry geen rol van betekenis hebben.
Sommigen zijn er vervolgens nog trots op ook; een beetje jammer. De vergelijking dat BF3 alleen voertuigen is, vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb vaak genoeg als tweemans infantrysquad het verschil kunnen maken op bijv. Kharg Island. Daar was geen tank of heli voor nodig. Goede infanterieskills zijn net zo waardevol als voertuigskills.

Dat je graag in een bepaald voertuig wilt spelen is ieders goed recht, maar het is vervelend als het bemachtigen en behouden van een voertuig elke keer weer belangrijker is dan het winnen van een potje of het een keertje gunnen van het voertuig aan iemand anders. Daar mag best over gediscussieerd worden, en dat heeft niets te maken met (af)zeiken zoals erikvandenberg suggereert.

[...]

Natuurlijk is het een oneindige discussie, maar telkens verwijzen naar MW3 is wel een dooddoener. Als ik bijvoorbeeld naar jouw profiel kijk dan speel je amper infantry (~2000 kills) en zit je bijna alleen in de heli/tank (~3000 kills). In een heli zal ik waarschijnlijk verliezen van jou (logisch ook), maar als infanteristen tegen elkaar zal ik waarschijnlijk de boventoon voeren. Dat bevestigt mijn stelling ook wel weer een beetje.
Ik speel dan ook op fast spawn servers, heb je die wachttijd niet. Probeer maar eens zonder voertuigen tegen een team met voertuigen te winnen, gaat je ook niet lukken. Daaruit concludeer ik dat mensen die voertuigen spelen juist belangrijker zijn, of vind je van niet? Je bent ook veel sneller bij de volgende vlag met een voertuig dus cap je effectief meer vlaggen.

Als goede chopper piloot is het ook simpel om vlaggen te cappen, gewoon beetje hoveren erboven.

En het argument dat je waarschijnlijk beter zal zijn omdat je meer infantry speelt is ook niet waar, misschien speelde die persoon wel volop infantry voordat hij de chopper ging spelen, en is dus gewoon goed in beide. Alles is beetje relatief.

Zoals ik al vaak aangeef, zonder beide red je het niet, dus om dan je vehicle team maatjes als vehicle whores te bestempelen en zeggen dat ze nergens goed voor zijn is dus gewoon niet waar(die ene daar gelaten die staat te wachten op normale spawn servers en na 10 seconde crasht).

Probeer dit ook niet fout op te vatten ook al kan het nogal bot overkomen, dit is niet mijn bedoeling. :)

EDIT: Jets zijn eigenlijk de enige die nutteloos kunnen zijn, ze kunnen niet cappen, oftewel niet mee helpen behalve dingen doodmaken.
F35 kan die-hard cappen jonguh!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Als je niet opstijgt en gewoon rondrijdt kun je met alle jets cappen :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-01 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:34:
[...]

En wat vond je ervan gisteren? Jammer dat er af en toe wat lag optrad...
Zaten wat indrukwekkende stukken tussen, jammer van die lag inderdaad. Zou het er is met mijn clanmates over hebben. Vind 2000 tickets ook teveel met 32 players. Kan wel merken dat je minder vaak in HC servers zit, ging een paar keer toch wat te laat repareren.

---RAWE CEEK!!!---

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vergeet ook niet; is een chopper aant rapen dan neemt de hun halve team stingers mee, is bijna vrij spel voor tanks en infanterie zal regelmatig andere infanterie tegenkomen die aant locken is = easy kills. Vaak genoeg meegemaakt dat ik zoveel grond tegenstand hebt in de chopper dat teveel spelers bezig zijn om die chopper neer te halen dat ze worden overlopen op de vlaggen. Eindig je niet met een uber score maar je team wint bijna geheid.

Of als een tank een vlag binnen rijd kun je als infanterie heel makkelijk achterom lopen en kun RPG mannetjes uitschakelen. Voertuigen hebben net zo goed support nodig van infanterie, iets wat voor mijn gevoel niet heel vaak gebeurt.

Vind toch nog wel een van de vetste momenten als infanterie, een tank die oprukt terwijl je zelf de tank gebruikt als dekking en je de RPG mannetjes flankt en uitschakelt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:09
@evilpin

Soflam + jav wordt dan ook te weinig gebruikt.

Als mensen Jav hebben lopen ze te zeuren om soflam, staat er een soflam, gebruikt niemand z'n jav...

Oh en mijn mening mbt de F35 is echt veranderd joh. Dat ding is echt rete goed. Massive infantry kills, en met heat seekers uber goed om enemy jets neer te halen.

Kan je met normale jet vs jet bijna niet van je tegenstander afkomen, op Wake Island eventjes dekking zoeken achter het eiland, flink de brake erop en de enemy jet vliegt zo voorbij klaar om met heat seekers neer te worden gehaald. Echt heerlijk :).

[ Voor 56% gewijzigd door IngamerX op 21-03-2012 10:11 ]

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:53
Iemand al een keer windows 8 geprobeerd met BF3?

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Jup, draai hier Windows 8 Consumer Preview x64 met nvidia drivers 296.17 voor mn GTX560ti 2GB @stock.
(hier zitten wel 2 schermen op, hoofdscherm: 1680x1050 en 2e 1200x1600, battlefield draai ik fullscreen op de 1680x1050 met op de 1600x1200 dan vaak teamspeak en foobar bijv.)

Mijn bak heeft 8 gb ram met C2Q Q8300 @2.5Ghz met 2x een Samsung spinpoint F3 als hdd voor windows en bf3. Heb zowel windows 7 als windows8, ieder heeft zijn eigen schijf.

Op medium/high (colorblind mode) zonder MSAA en FXAA maar met 16x AA haal k met windows 7 x64 met de nvidia 296.10 Driver 70 tot ~100 fps (gemiddeld rond de 74).
Op windows 8 (nvidia 296.17) zelfde graphics instellingen ook 70 tot ~100 maar met een gemiddelde van 80 fps.

Beide zijn (bijna) schone installaties met exact dezelfde software geinstalleerd (steam/origin/teamspeak/ESET SS/MS office/foobar2000/trillian/skype/ultramon etc) en bij win 8 dan ook nog stardock start menu (metro als klein start menu vind k veel mooier :D). (http://www.stardock.com/products/start8/)

De hogere fps zou kunnen liggen aan de nieuwere nvidia driver voor win 8.

[ Voor 4% gewijzigd door chris10r op 23-03-2012 13:54 . Reden: #welke scherm wordt gebruikt voor bf3 ]

• EvaluationCopy
Mooi klein potje hardcore rush op Kargh Island afgelopen week met Rienspy, Thommich etc... We werden enorm geraped door die chopper, kansloos. Op het moment dat die Soflam eindelijk stond waren de rollen snel omgedraaid, Guided shell viel niet mee want die piloot bleef mooi rondhangen boven de tanks maar tegen de Javelin was het kansloos.

Dan zie je echt het rock-paper-scissors-principe mooi aan het werk.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Petertje750
chris10r schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:51:
Jup, draai hier Windows 8 Consumer Preview x64 met nvidia drivers 296.17 voor mn GTX560ti 2GB @stock.
(hier zitten wel 2 schermen op, hoofdscherm: 1680x1050 en 2e 1200x1600, battlefield draai ik fullscreen op de 1680x1050 met op de 1200x1600 dan vaak teamspeak en foobar bijv.)

Mijn bak heeft 8 gb ram met C2Q Q8300 @2.5Ghz met 2x een Samsung spinpoint F3 als hdd voor windows en bf3. Heb zowel windows 7 als windows8, ieder heeft zijn eigen schijf.

Op medium/high (colorblind mode) zonder MSAA en FXAA maar met 16x AA haal k met windows 7 x64 met de nvidia 296.10 Driver 70 tot ~100 fps (gemiddeld rond de 74).
Op windows 8 (nvidia 296.17) zelfde graphics instellingen ook 70 tot ~100 maar met een gemiddelde van 80 fps.

Beide zijn (bijna) schone installaties met exact dezelfde software geinstalleerd (steam/origin/teamspeak/ESET SS/MS office/foobar2000/trillian/skype/ultramon etc) en bij win 8 dan ook nog stardock start menu (metro als klein start menu vind k veel mooier :D). (http://www.stardock.com/products/start8/)

De hogere fps zou kunnen liggen aan de nieuwere nvidia driver voor win 8.
Klinkt goed, alleen os upgrade 10% (gemiddeld) winst in FPS, toch maar dual boot maken en beetje testen en ga zeker de stardock start menu gebruiken, thanks.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:33:

EDIT: Jets zijn eigenlijk de enige die nutteloos kunnen zijn, ze kunnen niet cappen, oftewel niet mee helpen behalve dingen doodmaken.
Speel maar eens tegen een echt goede jet piloot. Jouw team heeft dan niks meer aan z'n jets, heli's en met wat pech gaan je tanks er ook allemaal aan. Het andere team heeft dan gewoon vrij spel om volaan met vehicles te rapen en is de match zo beslist.
En jets haal je niet zo makkelijk neer met een soflam + jav; vaak schiet ik mijn jav niet eens meer op jets, omdat ze toch vrijwel nooit raken. Die paar raketten die je hebt gebruik ik liever op heli's of tanks ;)

Natuurlijk, er zijn nog niet heel veel echt goede jetters, dus vaak voegen ze niet heel veel toe; daar ben ik het wel mee eens. Neemt niet weg dat je ze alsnog nodig hebt, want anders kunnen de vijandige jets zich opeens bezig gaan houden met de grond.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Speel maar eens tegen een echt goede jet piloot. Jouw team heeft dan niks meer aan z'n jets, heli's en met wat pech gaan je tanks er ook allemaal aan. Het andere team heeft dan gewoon vrij spel om volaan met vehicles te rapen en is de match zo beslist.
En jets haal je niet zo makkelijk neer met een soflam + jav; vaak schiet ik mijn jav niet eens meer op jets, omdat ze toch vrijwel nooit raken. Die paar raketten die je hebt gebruik ik liever op heli's of tanks ;)

Natuurlijk, er zijn nog niet heel veel echt goede jetters, dus vaak voegen ze niet heel veel toe; daar ben ik het wel mee eens. Neemt niet weg dat je ze alsnog nodig hebt, want anders kunnen de vijandige jets zich opeens bezig gaan houden met de grond.
Jets zijn momenteel overpowered tegenover choppers bijvoorbeeld: één welgemikte spray van een jet herleidt een chopper in 2 seconden tot schroot. Verder kan er weinig tegen gedaan worden via Stingers en Javelins, tenzij ze gepaint worden (en dan nog). Blij dat Dice dit ook eindelijk ingezien heeft, bij de volgende patch zal een aanval van een jet op een chopper deze laatste niet meteen van 100% naar 2ù herleiden...

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:50:
[...]
Zaten wat indrukwekkende stukken tussen, jammer van die lag inderdaad. Zou het er is met mijn clanmates over hebben. Vind 2000 tickets ook teveel met 32 players. Kan wel merken dat je minder vaak in HC servers zit, ging een paar keer toch wat te laat repareren.
Thanks :) En ik speel weinig op hardcore servers, da's waar.

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Jets zijn momenteel overpowered tegenover choppers bijvoorbeeld: één welgemikte spray van een jet herleidt een chopper in 2 seconden tot schroot. Verder kan er weinig tegen gedaan worden via Stingers en Javelins, tenzij ze gepaint worden (en dan nog). Blij dat Dice dit ook eindelijk ingezien heeft, bij de volgende patch zal een aanval van een jet op een chopper deze laatste niet meteen van 100% naar 2ù herleiden...
Ligt wel een beetje aan hoe je het bekijkt, een chopper killed een tank close range van bovenaf met 1 rocket salvo + gunner salvo. Betekent dat een tank ook in ca 2 seconde van 100 naar 0% gaat. Veel spelers zuigen in de chopper, dat is de voornamelijkste reden hoezo die gebuffed wordt. Moet wel zeggen tegen de echt hele goede pilots ben je idd keer op keer binnen 2 seconde down. Met een tank kun je wat beter anticiperen en dekking zoeken.

In clanwars gaat de chopper ook veel belangrijker worden en wordt de communicatie met je jet pilot belangrijker. Je kan dan jets heel snel locken en als die dan niet ze vliegpad veranderd terwijl die aant dogfighten is, krijgt die of heat seakers in ze ster of als die wel ontwijkt krijgt hij de friendly jet achter hem. Irriteer me nu dat ik kan locken wat ik wil en schieten wat ik wil, pro jet pilots ontwijken vrijwel je heatseekers, wordt ook gefixed.

Verwijderd

Mja... ik vind dat jets een beetje 'untouchable' zijn momenteel. De keren dat ik ze met een Stinger/Javelin of via de chopper neerhaal, ben ik er vast van overtuigd dat de piloten in kwestie nog heel wat vlieguurtjes tegoed hebben... 8)

• EvaluationCopy
Wat we vooral stoort is dat ze steeds meer bedreven worden in het slopen van tanks. Kom steeds vaker in situaties terecht waar de tegenpartij air superiority heeft en ik bv in Caspian borden de Russen amper 50 m m'n basis uit kwam en BOEM weg tank, in één run van een jet. Enorm irritant.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In een jet ben je pas untoucheble wanneer de piloten bij de tegenpartij niet zo handig zijn. Mocht iemand dan een stinger op je richten dan heb je vaak tijd genoeg om buiten bereik te vliegen. Als je goede piloten tegen hebt dan is het een ander verhaal, deze volgen je en zodra je de eerste lock afslaat met countermeasures dan locken ze opnieuw en schieten je uit de lucht.

Trouwens, in een jet tegen een bedreven mobileAA bestuurder heb je het ook moeilijk. Sommigen locken, schieten één raket af en nadat je met countermeasures bent gekomen locken ze opnieuw en schieten de tweede raket af. Het feestje is vaak wel over dan voor de piloot. :P

Deze truc pas ik vrijwel altijd toe en sindsdien heb ik vele jets uit de lucht gehaald. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-01 10:18
bazs2000 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:32:
In een jet ben je pas untoucheble wanneer de piloten bij de tegenpartij niet zo handig zijn. Mocht iemand dan een stinger op je richten dan heb je vaak tijd genoeg om buiten bereik te vliegen. Als je goede piloten tegen hebt dan is het een ander verhaal, deze volgen je en zodra je de eerste lock afslaat met countermeasures dan locken ze opnieuw en schieten je uit de lucht.

Trouwens, in een jet tegen een bedreven mobileAA bestuurder heb je het ook moeilijk. Sommigen locken, schieten één raket af en nadat je met countermeasures bent gekomen locken ze opnieuw en schieten de tweede raket af. Het feestje is vaak wel over dan voor de piloot. :P

Deze truc pas ik vrijwel altijd toe en sindsdien heb ik vele jets uit de lucht gehaald. :)
al wordt die truck ook moeilijker omdat ze het door hebben en snel lager of hoger gaan, heli's hebben vaak inderdaad minder geluk.
al had ik laatst 1 die zo handig was om na flares direct omhoog te gaan met zijn chopper en buiten bereik....
en daar viel me toch iets op, het kan zijn dat ik het niet goed zag maar de heli was buitenbereik van de racketen van aa maar zijn tv racket kon wel doelen raken.. heel jammer maar eigenlijk wel logisch.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

erikvandenberg schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:33:
Ik speel dan ook op fast spawn servers, heb je die wachttijd niet.
Dat is ook het enige wat helpt. Het heeft ook zo weinig nut om met 3-4 mensen op bijv de heli te wachten. Er kunnen er toch maar twee in... pak wat anders en maak je nuttig denk ik dan.
Probeer maar eens zonder voertuigen tegen een team met voertuigen te winnen, gaat je ook niet lukken. Daaruit concludeer ik dat mensen die voertuigen spelen juist belangrijker zijn, of vind je van niet? Je bent ook veel sneller bij de volgende vlag met een voertuig dus cap je effectief meer vlaggen.

Als goede chopper piloot is het ook simpel om vlaggen te cappen, gewoon beetje hoveren erboven.
Volledig mee eens. Voor het gemak rekende ik de jeeps even tot de infantry, daarmee kun je snel van vlag naar vlag rijden. Tanks, MAA, heli's en jets zijn van een andere categorie :)
En het argument dat je waarschijnlijk beter zal zijn omdat je meer infantry speelt is ook niet waar, misschien speelde die persoon wel volop infantry voordat hij de chopper ging spelen, en is dus gewoon goed in beide. Alles is beetje relatief.
Ik zei ook niet dat ik in alles beter ben (want dat ben ik ook niet), maar in een infantrybattle zal ik waarschijnlijk beter zijn afgaande op zijn accuracy en kills met wapens. Mijn accuracy is bijvoorbeeld twee keer zo hoog. Met de heli's zal het verhaal precies omgekeerd zijn.
Zoals ik al vaak aangeef, zonder beide red je het niet, dus om dan je vehicle team maatjes als vehicle whores te bestempelen en zeggen dat ze nergens goed voor zijn is dus gewoon niet waar(die ene daar gelaten die staat te wachten op normale spawn servers en na 10 seconde crasht).
Volgens mij had ik dat nergens gezegd, komt misschien van andere posts. Hoe dan ook, ze hebben -mits enige skills- altijd wel nut, maar ik hoop dat je ook snapt dat vehicle whoring soms irritant kan zijn. Dat staat los van hoe nuttig je ermee kan zijn.
Probeer dit ook niet fout op te vatten ook al kan het nogal bot overkomen, dit is niet mijn bedoeling. :)
Volgens mij is dat wel gelukt :P

• Facenoise
Bee.nl schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Dat is ook het enige wat helpt. Het heeft ook zo weinig nut om met 3-4 mensen op bijv de heli te wachten. Er kunnen er toch maar twee in... pak wat anders en maak je nuttig denk ik dan.

[...]

Volledig mee eens. Voor het gemak rekende ik de jeeps even tot de infantry, daarmee kun je snel van vlag naar vlag rijden. Tanks, MAA, heli's en jets zijn van een andere categorie :)

[...]

Ik zei ook niet dat ik in alles beter ben (want dat ben ik ook niet), maar in een infantrybattle zal ik waarschijnlijk beter zijn afgaande op zijn accuracy en kills met wapens. Mijn accuracy is bijvoorbeeld twee keer zo hoog. Met de heli's zal het verhaal precies omgekeerd zijn.

[...]

Volgens mij had ik dat nergens gezegd, komt misschien van andere posts. Hoe dan ook, ze hebben -mits enige skills- altijd wel nut, maar ik hoop dat je ook snapt dat vehicle whoring soms irritant kan zijn. Dat staat los van hoe nuttig je ermee kan zijn.

[...]

Volgens mij is dat wel gelukt :P
Als er al 4 wachten pak ik ook wat anders, meestal een jet om even snel de chopper te killen die mij ervoor gekilled had, eject en vlaggetjes cappen of switch weer naar me heli. Maar ik ga niet 10 minuten staan wachten, duurd me veel te lang.

Jeeps tot infantry, ja kan ik me wel in vinden. Ik ben ook iemand die sneller een jeep pakt en infantry gaat dan in een tank gaat zitten(mits geen chopper), doe ik eigenlijk alleen als ik een enemy tank disable en hem erna weer repair. Vind tanks zelf niet zo leuk om te spelen.

Skills zijn ook altijd relatief, maar ik snap je punt helemaal!

Je had dat ook nergens echt gezegd, was meer een algemeen iets. Maar op normale server als je graag je W/L hoog houd kan ik me wel indenken dat het irritant is dat mensen het potje verliezen door te gaan staan wachten.

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Face ben jij vanavond online ? hebben nog mensen nodig :)

• Facenoise
phoenix1987 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:29:
Face ben jij vanavond online ? hebben nog mensen nodig :)
Nope helaas niet, woensdag is altijd vriendin dag.. enige mogelijke dag voor mij is zondag, maar dan ook niet de komende 2 weken. Ik hoop over 3 weken als ik terug van duitsland ben weer een war te kunnen spelen, heb er in ieder geval wel weer zin in!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42
Ligt het aan mij of geeft niemand ammo in dit spel?

Als engineer is dat echt irritant >.<

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Je hebt twee soorten mensen (en nauwelijks een grijs gebied): mensen die altijd ammo rondstrooien, wie er ook naast ze staat en mensen die nooit ammo droppen, hoe veel je ook voor hun neus springt en op q ramt... Terwijl het echt niet moeilijk is, mensen krijgen zelfs een icoontje boven hun hoofd als ze bij een van hun wapens weinig ammo hebben.

Verwijderd

Support doe ik graag en drop op mijn weg naar??? altijd wat ammo en vaak , veel metro dus, bij de trap ook maar ga wel ook in de aanval , waar ik niet goed van word is als je op de trap sta halverwege om juist die op de grond beter te kunnen raken er altijd wel een of andere idoot met zn kont :( voor me gaat staan met het gevolg 1 ik zie de vijand niet meer en 2 daardoor vaak dood geschoten word. :(
Als ik er niet goed van word hoe ze spelen ga ik bewust die gast voor zn neus staan dansen :+ O-) en he he ze beginnen dan pas door te krijgen wat IK aan het doen was of ben.
moet zeggen dat ik steeds wel beter word, kills boven de 50 is vaak normaal.
Maar ja als er geen medics zijn en het team verliest dan ga ik weer medic spelen wat mn ratio weer geen goed aan doet. 8)

1 goede ronde is goed voor 25.000 t/m 45.000 points :P :+ :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 17:42 ]

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-01 11:50
Ik probeer toch wel vrij veel ammo te geven, ribbons halen gaat echt zo snel daarmee.
Iedere 7 ressuplys krijg je een ribbon, en op maps als metro kan dat heel snel oplopen als je het goed doet :P

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

bertjuuhh schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:32:
Ik probeer toch wel vrij veel ammo te geven, ribbons halen gaat echt zo snel daarmee.
Iedere 7 ressuplys krijg je een ribbon, en op maps als metro kan dat heel snel oplopen als je het goed doet :P
Precies. Je kunt er makkelijk veel punten mee scoren :9
Ik probeer er ook vaak op te letten, maar het komt wel eens voor dat ik zo gefocust ben op de objective of het afslaan van vijanden dat ik het wel eens vergeet. Mensen die echter structureel weigeren om ammo packs te droppen zijn zwaar irritant.

Gelukkig blijven ammo packs na de patch wél liggen, eindelijk. Het is zo frustrerend dat een pack verdwijnt na x resupplies. Alleen moeten ze de patch wel eens een keer uitbrengen; er is weinig geen concrete berichtgeving de laatste tijd.
Battlefield ‏ @Battlefield
@awesomezguy I don't have an ETA to provide to you, unfortunately. ^CH
21 maart 12 om 16:41 via HootSuite · Details
:O

[ Voor 9% gewijzigd door Bee.nl op 21-03-2012 17:55 ]

Verwijderd

Weet er iemand de titel (of youtube link) van dit liedje op de achtergrond?
http://soundcloud.com/rienspy/funtage
Dankje ;)

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 19:04 ]

Verwijderd

Hebben jullie dat ook wel eens, als je op een server zit waar je lekker gespeeld hebt, die zet je dan als favoriet, dat ie daarna (bijna) nooit meer vol zit?

• jidd00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Iemand zin om een GoTBF3 server te bevolken??

• Petertje750
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:00:
Dankje ;)
Het lijkt op theme van airwolf (Vanaf 0.10) YouTube: Airwolf intro
Helicopter serie van laaaaang geleden

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Petertje750 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:25:
[...]

Yep! 100% Airwolf, ik vond het als kind geweldig.

Verwijderd

Ik zou graag wel eens echt goed willen worden in voertuigen. Vaak heeft het andere team mensen die al vele uren in de vehicles hebben gespendeert.

Helicopter - Jest rapen me hard
Buggy - Rijdend schieten vind ik echt moeilijk.
Jet - Tegenstanders jets met superveel unlocks/zo goed dat ik het geen 10 seconden uit houd :(
Anti Air - Raak je echt niks mee zonder unlocks
Tank - Gaat dan nog wel redelijk

Klinkt misschien als weer zo'n calimero-post maar ik vind wel dat het een probleem is. Wanneer je weinig tijd/unlocks in voertuigen hebt zitten is het ook enorm moeilijk om dit wel te krijgen.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:48
Je hebt gelijk. Als je nu in BF3 instapt en met voertuigen wilt spelen, dan maak je bijna geen kans tegen mensen met unlocks (in een 1v1 gevecht). Als voorbeeld de flares die je alleen kunt unlocken na zoveel punten.

• EvaluationCopy
Ben blij dat ik die anti-air de eerste week helemaal heb unlockt, dat was echt prijsschieten op jets en heli's zonder flares :P Nu stap ik zelden meer in zo'n ding, raak je toch niet veel mee. Met tanks schiet ik nog meer uit de lucht.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:00:
Dankje ;)
Airwolf inderdaad!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nr_CJL1YQRc]

Verwijderd

Petertje750 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:25:
[...]

reemprive schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:29:
[...]

Yep! 100% Airwolf, ik vond het als kind geweldig.
Dankjewel ;p

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:34

Cheezus

Luiaard

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:40:
Ik zou graag wel eens echt goed willen worden in voertuigen. Vaak heeft het andere team mensen die al vele uren in de vehicles hebben gespendeert.

Helicopter - Jest rapen me hard
Buggy - Rijdend schieten vind ik echt moeilijk.
Jet - Tegenstanders jets met superveel unlocks/zo goed dat ik het geen 10 seconden uit houd :(
Anti Air - Raak je echt niks mee zonder unlocks
Tank - Gaat dan nog wel redelijk

Klinkt misschien als weer zo'n calimero-post maar ik vind wel dat het een probleem is. Wanneer je weinig tijd/unlocks in voertuigen hebt zitten is het ook enorm moeilijk om dit wel te krijgen.
Als je de basic unlocks wil (die je al met weinig punten krijgt): ga in een lege server vlaggen cappen met een voertuig, dat gaat een stuk harder met punten dan af en toe een disable/kill krijgen.

De dingen die je verder opnoemt horen nou eenmaal bij het spel, in een heli wordt je altijd geraped door een (goede) jet en rijdend in een buggy (of tank) wat raken is amper te doen.
Voor de mAA mogen ze van mij het kanon wel weer wat buffen, daar kun je echt weinig meer mee tenzij het close range is.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-01 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Why!!?!?!?

Airwolf theme brengt zoveel herinneringen terug, wat was dat een geweldige show!!
Straks maar weer even een paar afleveringen kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:30:
Why!!?!?!?

Airwolf theme brengt zoveel herinneringen terug, wat was dat een geweldige show!!
Straks maar weer even een paar afleveringen kijken.
Ik toon je straks een filmpje met de nieuwe airwolf :)

• The.Terminator
  • Laatst online: 23:42

The.Terminator

Un boer met bier

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Sorry for offtopic : Maar nieuwe ? Is nieuwsgierig.

• evilpin0
Lol ik vloog gisteren in me chopper had me gunner airwolf theme op TS soundboard geplugt, geweldig vliegen zo :P

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:47
evilpin0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:12:
[...]

Lol ik vloog gisteren in me chopper had me gunner airwolf theme op TS soundboard geplugt, geweldig vliegen zo :P
Begin vaak automatisch die Airwolf Theme te neuriën als ik in een chopper vlieg :p

• Facenoise
agoNITE schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:18:
[...]

Begin vaak automatisch die Airwolf Theme te neuriën als ik in een chopper vlieg :p
whahahahahaha en ik maar denken dat ik de enige was!! :+

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

Als ik in een jeep rijd voel ik me net Michael Knight

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

leosand schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:39:
maar de heli was buitenbereik van de racketen van aa maar zijn tv racket kon wel doelen raken.. heel jammer maar eigenlijk wel logisch.
De TV Missile kan ongeveer een kilometer lang vliegen. Ik heb nog niet aan het scherm kunnen ontdekken dat je ziet hoe ver 'op' de missile is, of wat de afstand tot het doel is. Het gebeurt me daarom nogal regelmatig dat ik nét voordat ik een vijandelijk voertuig raak, de 'ruis' zie dat ik de missile kwijt ben. ;(

• Facenoise
CodeCaster schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:33:
[...]

De TV Missile kan ongeveer een kilometer lang vliegen. Ik heb nog niet aan het scherm kunnen ontdekken dat je ziet hoe ver 'op' de missile is, of wat de afstand tot het doel is. Het gebeurt me daarom nogal regelmatig dat ik nét voordat ik een vijandelijk voertuig raak, de 'ruis' zie dat ik de missile kwijt ben. ;(
En dan toch nog hitten, overkomt me ook vaak.

• evilpin0
CodeCaster schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:33:
[...]

TV guided range is 1300-1400 meter, gebruik de afstand naar de vlag op je HUD om snel je bereik te zien. TV guided loopt ca 5 meter door nadat je bereik op is, als de missile op koers is heb je dus ca 5 meter extra bereik.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:47:
[...]
En dan toch nog hitten, overkomt me ook vaak.
Gisteren dik gewonnen tegen Poolse clan... eerste map was Damavand Peak, met de Little Bird de tunnel in gevolgen, infantry afgedropt, terug naar buiten gevlogen en op de bergtop hun chopper eruit geknald. Life can be beautiful! 8)

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:56:
[...]

Gisteren dik gewonnen tegen Poolse clan... eerste map was Damavand Peak, met de Little Bird de tunnel in gevolgen, infantry afgedropt, terug naar buiten gevlogen en op de bergtop hun chopper eruit geknald. Life can be beautiful! 8)
coole kikker die in een clan match met de scout de tunnel in vliegt ;)

• Facenoise
evilpin0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:23:
[...]

coole kikker die in een clan match met de scout de tunnel in vliegt ;)
Zolang je maar de kleine scout heb lukt het wel :p diegene met de grotere staart is verrekte lastig in de tunnel.. erin kom ik er dan wel... alleen eruit meestal niet ;w

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

evilpin0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:53:
[...]

TV guided range is 1300-1400 meter, gebruik de afstand naar de vlag op je HUD om snel je bereik te zien. TV guided loopt ca 5 meter door nadat je bereik op is, als de missile op koers is heb je dus ca 5 meter extra bereik.
Hoe kom jij zo ver dan?

Ik keek op Oman vanaf de carrier naar een van de vlaggen aan de kust, volgens mij B, en die was 1000 meter ver. Veel verder dan de vlag kreeg ik de missile niet, al schoot ik recht vooruit. Kun je onder een hoek naar beneden dan misschien nog een grotere afstand afleggen?

• evilpin0
Ik had gisteren ook voor de lol een nosarh canal (oid)server gejoint om weer ff wat scout chopper te spelen. Wist nog uit mijn begin tijd dat ik daar veel lol op had. Maar servers die die map draaien zijn volledig uitgedraaid op rape server waar de scout pilot met top kills gewoon lopen te farmen.

Gaat met ze buddies in de Z11 en dropt ze buddies op de little birds, ergste is nog dat die gasten gewoon noob zijn, laser locken en rapen. Schiet je ze uit de scout chopper mag je hopen dat ze geen admin zijn, kicken ze je ook nog. Avoid all nosarh canals (oid)only server imo

Jammer want heb great fun gehad in die scout chopper

@CodeCaster
kan ook zijn dat ik er volledig naast zit, zal idd wel minder zijn dan. Had dat geloof ik eens gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 22-03-2012 10:59 ]

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Lol ik heb heel toevallig nog een scout heli filmpje op mn PC staan met Airwolf theme op de achtergrond van ongeveer 4 maanden oud (ge-edit met Movie Maker).
Kan ik vanmiddag ook wel even uploaden. :9

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hopefully I´ll be able to drop the patch date tomorrow.

Ik ben benieuwd, gaat vast nog maanden duren :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Phyxion schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:53:
Hopefully I´ll be able to drop the patch date tomorrow.

Ik ben benieuwd, gaat vast nog maanden duren :+
Een release date voor een release date voor een patch. Waar gaat het heen }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Een release date voor een release date voor een patch. Waar gaat het heen }:O
Hopelijk de goede kant op! :/

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Zolang je maar de kleine scout heb lukt het wel :p diegene met de grotere staart is verrekte lastig in de tunnel.. erin kom ik er dan wel... alleen eruit meestal niet ;w
Kan je er nog altijd uitspringen, effe de B vlag mee cappen en verdedigen, en terug spawnen op de Z-11W.

Verwijderd

Gustav Halling ‏ @gustavhalling

#BF3 Patch date will be released tomorrow

Bring it on zou ik zeggen!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:53:

#BF3 Patch date will be released tomorrow

Bring it on zou ik zeggen!
Yay de datum. :o
Wedden dat het mei word? :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41
DanielWW2 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Yay de datum. :o
Wedden dat het mei word? :Y)
Nee, eerst word het 1 april. ;w
mhoogendam schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Nee, eerst word het 1 april. ;w
1 april:
Patch is eindelijk uit, yay.
Download en installeerd patch.

Komt er een leuke popup die zegt April fools day. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

/somewhat off-topic
Btw, vorige week SSD besteld en maandagnacht geïnstalleerd. Dan Win 7 erop, en damn son, what a difference!
Booten en afsluiten is ontzettend snel. Iedereen kent wel de startup animation bij Win 7: die 4 gekleurde bollen die even ronddraaien en dan het Windows logo vormen?
Wel, vooraleer de draaiing van de bollen voltooid is, word ik al naar desktop geleid >:)

Ben echt benieuwd hoe BF3 nu gaat voelen qua FPS. Een totale nieuwe OS installatie moet toch ook al iets van voordeel geven. Een SSD zou op zich niet voor fps increase kunnen zorgen, maar je weet nooit.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 22-03-2012 14:02 ]

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:01:
/somewhat off-topic
Btw, vorige week SSD besteld en maandagnacht geïnstalleerd. Dan Win 7 erop, en damn son, what a difference!
Booten en afsluiten is ontzettend snel. Iedereen kent wel de startup animation bij Win 7: die 4 gekleurde bollen die even ronddraaien en dan het Windows logo vormen?
Wel, vooraleer de draaiing van de bollen voltooid is, word ik al naar desktop geleid >:)

Ben echt benieuwd hoe BF3 nu gaat voelen qua FPS. Een totale nieuwe OS installatie moet toch ook al iets van voordeel geven. Een SSD zou op zich niet voor fps increase kunnen zorgen, maar je weet nooit.
Ik merkte bij de overgang van HDD naar SSD iets kortere laadtijden, maar stel je er niet te veel van voor. Het doet verder niks voor je FPS.

Verwijderd

@Asgaro: wat je gaat merken met de SSD is kortere laadtijden voor de BF3 mappen. In-game zal je er weinig van merken uiteraard.

Verwijderd

A lot of people not reading what I tweeted. Tomorrow we can say WHEN the patch is due. The patch itself is NOT released tomorrow. =) #BF3

Kerel wordt lastig 8)

Oke, DICE besteedde wel heel veel aandacht aan BF3. :+
Voor patchen krijgt DICE een 5- maar voor detail een 9.

Verwijderd

Dus nu wordt zelfs de patch (iets dat fouten uit het spel moet halen!) gehyped... Over 5 jaar mogen we er zeker voor gaan betalen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:06:
@Asgaro: wat je gaat merken met de SSD is kortere laadtijden voor de BF3 mappen. In-game zal je er weinig van merken uiteraard.
Tenzij je zo weinig geheugne hebt dat er in-game geswapt moet worden, tot grote frustratie van mijn zwager, die na z'n SSD dus nog niet helemaal klaar was met upgraden :')

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:00:
[...]
Tenzij je zo weinig geheugne hebt dat er in-game geswapt moet worden, tot grote frustratie van mijn zwager, die na z'n SSD dus nog niet helemaal klaar was met upgraden :')
Definieer: 'weinig'... :9

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:00:
[...]
Gelukkig is geheugen tegenwoordig niet echt prijzig.

Verwijderd

Alles onder de 12 GB vind ik "te weinig" maar zwagerlief kwam met 2GB op W7 serieus geheugen tekort.
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Alles onder de 12 GB vind ik "te weinig" maar zwagerlief kwam met 2GB op W7 serieus geheugen tekort.
Waarom 'te weinig'. Te weinig betekent dat je in de problemen komt omdat je minder hebt dan nodig is. Met 8GB geheugen heb je niet minder dan nodig voor BF3 dus kan je dat niet classificeren als 'te weinig'.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-01 16:47
Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:12:
[...]

Waarom 'te weinig'. Te weinig betekent dat je in de problemen komt omdat je minder hebt dan nodig is. Met 8GB geheugen heb je niet minder dan nodig voor BF3 dus kan je dat niet classificeren als 'te weinig'.
Ik heb 12 gb (had eerst 4GB, was kapot, toen 8GB gekocht en die 4GB RMA, toen kreeg ik weer nieuw 4GB), maar heb dat echt niet nodig, het meest wat ik ooit in gebruik zie is 6GB, meer echt niet, en ik ben een 'normale' gamer, geen die hard video editor ofzo). Dus alles onder de 12 is echt niet te weinig, met 8 zou ik prima af kunnen.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:12:
[...]
Waarom 'te weinig'. Te weinig betekent dat je in de problemen komt omdat je minder hebt dan nodig is.
Nou, daarom dus. Als ik minder dan 12GB heb heb ik minder dan ik nodig heb.
Met 8GB geheugen heb je niet minder dan nodig voor BF3 dus kan je dat niet classificeren als 'te weinig'.
Tuurlijk wel. kijk maar: "minder dan 12GB geheugen is te weinig, dan loopt mijn spel niet meer vloeiend omdat er geswapt moet worden."

Ik draai er ook nog een drietal VMs naast, heb een hekel aan programma's sluiten en gebruik m'n PC voor meer dan alleen een beetje knallen. Dus ik vind minder dan 12GB te weinig omdat ik dan gestotter krijg en zelfs m'n swap file weer aan moet zetten.

Jij hoeft minder dan 12GB niet te weinig te vinden, dat staat nergens. Maar ik heb er wel degelijk te weinig aan, en aan mij werd gevraagd "weinig" te defineren.

Overigens is dan zelf zeggen dat 8GB de grens is ook raar, want BF3 is gewoon 32bit en zal dus zelf niet meer dan 3 GB innemen. 6 GB moet dus ook ruimschoots voldoende zijn, voor alleen BF3 en Windows.
Let er even op dat ik niet weet waar je die 8GB vandaan haalt en dat ik nergens het systeem van een ander aanwees als hebbende te weinig.
Als het gaat om het geheugengebruik van een game is het niet meer dan logisch dat je daar naar kijkt. Dan snap ik ook niet waarom je jou systeem met allerlei extra processen erbij pakt aangezien dat gewoon niet logisch is.
Die 8GB is ook geen grens die ik noem, ik zeg dat minder dan 8GB sowieso al werkt en dus niet te weinig is voor Battlefield 3.
Dat jij opeens bedoelt 'Battlefield 3 en duizend andere zaken' maakt de discussie alleen maar nodeloos complex en slaat in feite nergens op aangezien het hier puur om Battlefield 3 gaat.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:01:
Als het gaat om het geheugengebruik van een game is het niet meer dan logisch dat je daar naar kijkt. Dan snap ik ook niet waarom je jou systeem met allerlei extra processen erbij pakt aangezien dat gewoon niet logisch is.
Die 8GB is ook geen grens die ik noem, ik zeg dat minder dan 8GB sowieso al werkt en dus niet te weinig is voor Battlefield 3.
Dat jij opeens bedoelt 'Battlefield 3 en duizend andere zaken' maakt de discussie alleen maar nodeloos complex en slaat in feite nergens op aangezien het hier puur om Battlefield 3 gaat.
:Z de discussie was al nodeloos en werd niet wezenlijk beter toen je er dieper op in ging. de woorden "ik vind" geven vrij redelijk aan dat het om mijn persoonlijke mening gaat en niet om een feit.
Dus ga jij verder discussiëren, dan ga ik eens kijken wat ik voor avondeten ga maken, en doet één van ons iets constructiefs.

Verwijderd

Doe eens een beetje lief tegen elkaar O+ En sowieso horen discussies over RAM hier niet.

• Facenoise
Iemand vraagt of hij het wil defineren. Dat doet hij gewoon, niks meer niks minder. Jij verzint er zelf bij dat het alleen om BF3 moet gaan.
erikvandenberg schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:06:
Iemand vraagt of hij het wil defineren. Dat doet hij gewoon, niks meer niks minder. Jij verzint er zelf bij dat het alleen om BF3 moet gaan.
Als je op die manier gaat denken kan je dat wel heel veel doortrekken. Dan kan je ook stellen dat 192GB ram te weinig is want mijn database server trekt dat al vol. Enkel help ik dan niet iemand met zijn zoektocht naar hoeveel geheugen nodig is voor Battlefield 3. Wanneer je overduidelijk bedoelt dat te weinig ram zorgt voor swappen en iemand vraagt dan wat te weinig is moet je gewoon duidelijk aangeven wat Battlefield 3 nodig heeft. Dan kan je heel goed een willekeurig getal pakken omdat jij allerlei achtergrond processen draait maar daar is die persoon niet mee geholpen en dat zorgt voor misinformatie.

Als je het hebt over te weinig geheugen omdat Battlefield 3 anders moet swappen dan gaan mensen er vanuit dat het gaat om het geheugen dat Windows nodig heeft met de standaard achtergrondprocessen en Battlefield 3. Dan verwachten mensen niet dat het om tientallen extra processen gaat die meestal niet tijdens Battlefield 3 gedraaid worden.

Verwijderd

Zo de nieuwe film is af:
[YouTube: http://youtu.be/5Zi1thcbqF0?hd=1]
Graag terug constuctieve commentaar zoals de vorige keer a.u.b. :)
Nog eens bedankt aan iedereen die heer aan heeft "meegewerkt".

Verwijderd

Wat kunnen ADMIND toch crybabie's :'( zijn zeg, had er weer een die mee aan het game was en IK >:) hem elke keer zn kop eraf schoot, 7(8)7
Hij kickte mij na denk zo'n 8 a 10 x gekillt te hebben.
Hoe weet ik dat het een admin was??
Zijn vriend is ook mijn vriend hahaha :w

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:03

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:00:
Wat kunnen ADMIND toch crybabie's :'( zijn zeg, had er weer een die mee aan het game was en IK >:) hem elke keer zn kop eraf schoot, 7(8)7
Hij kickte mij na denk zo'n 8 a 10 x gekillt te hebben.
Hoe weet ik dat het een admin was??
Zijn vriend is ook mijn vriend hahaha :w
En je punt is?

http://yor.minitroopers.com

• SonyEricsson
  • Laatst online: 01:07
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:57:
Zo de nieuwe film is af:
[video]
hmmm teveel saai stukken, teveel gegiechel en teveel gejat
voor mij maar 3 goeden stukken erin

smoke in het begin (maar grap van smoking kills is gejat)
softlanding van jet op jeep (maar nadat je bent geland sta je daar als een retard voor je uit te kijken)
en enemy die je Humvee jat

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zo de nieuwe film is af:
[video]
Zitten geinige stukjes in. De smoke, X-Files, Houdini en bushwookie zijn leuk gedaan :D
Het stukje 1:15 - 2:15 vond ik niet zo heel spectaculair. Eigenlijk zitten er twee stijlen in het filmpje, misschien had je er beter twee aparte filmpjes van kunnen maken? Verder weer leuk hoor!

Verwijderd

Bee.nl schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:19:
[...]

Zitten geinige stukjes in. De smoke, X-Files, Houdini en bushwookie zijn leuk gedaan :D
Het stukje 1:15 - 2:15 vond ik niet zo heel spectaculair. Eigenlijk zitten er twee stijlen in het filmpje, misschien had je er beter twee aparte filmpjes van kunnen maken? Verder weer leuk hoor!
Hmm.. daar heb je wel een punt. Less is more en stijlen apart van elkaar houden
SonyEricsson schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:11:
[...]

hmmm teveel saai stukken, teveel gegiechel en teveel gejat
voor mij maar 3 goeden stukken erin
Zou je ook kunnen zeggen wat je echt saai vond/ niet werken? :P (En zeg nu niet de rest van het filmpje)
smoke in het begin (maar grap van smoking kills is gejat)
Die had ik eerlijk gezegd zelf nog niet gehoord.
softlanding van jet op jeep (maar nadat je bent geland sta je daar als een retard voor je uit te kijken)
Op dat moment was ik te verbaasd om nog iets te doen :p
en enemy die je Humvee jat
Die vond ik eerlijk gezegd niet één van de spectaculairste stukken...
Zo de nieuwe film is af:
[video]
You broke my internetz :o
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/Capture.JPG

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Deze link doet het wel.

Jammer van die chopper op het eind, zes man dood voor één tank. Maar wel leuk. :P

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-01 13:48
Wiskunde aan het leren? :P
Zo de nieuwe film is af:
[video]
Ik heb hem zelf niet uitgekeken omdat ik gewoon de vaart miste. Het duurt te lang om van scene naar scene te gaan, de tekst door het filmpje heen is wat storend en teveel scènes die ik zelf op regelmatige basis mee maak. Ik zou aanraden met een andere blik naar je content te kijken. Bedenk eerst wat je wilt laten zien en daarna pas wat je al hebt wat daar in past. Het lijkt alsof je allerlei content wilde laten zien en daarom maar zoveel mogelijk verschillende dingen gepakt hebt.
Er zitten leuke dingen in, dat zeker, maar het is erg chaotisch en volgt elkaar niet snel op.

Het keuzevak Computer Graphics ;) Er stond wat over matrices maar dat zat allemaal wat ver in m'n geheugen... :P

Verwijderd

Me like constructive advice :)
Dank jullie!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:36:
Dank jullie!
En waar zijn de cinematische stukjes!!
Dat breekt de actie een beetje en zorgt voor wat rust (filosofisch he ;) ).

~edit: ik ben nu aan het klooien met motion tracking software Boujou maar bij een donker stuk op een dak tracked hij steeds de achtergrond wat ik juist niet wil, moet nog leren hoe dat allemaal werkt (of de clip is te donker want Boujou schijnt niet super te werken met donkere footage).

[ Voor 34% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-03-2012 19:40 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dank jullie!
Ik vond het wel grappig. Beetje wannabe-bigirpall maar t was best leuk om te kijken.
Wat ik om een of andere reden wel leuk vond, was hoe je het beeld versneld hebt na het opstijgen van je jet.
Die van eene, tweeje, drieje, dat vond ik leuk gedaan. Oh BTW, kijk eens naar een ander font en kleur, dat geel vond ik niet zo mooi :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Dank jullie!
- Muziek vond ik goed gekozen. Allemaal wel relatief bekend muziek, maar om nostalgische redenen. Zolang je niet kiest voor muziek dat je tegenwoordig continu op de radio hoort, ben ik al tevreden. Want die muziek hoor je al genoeg in andere BF3 frag video's...

- Zaten leuke stukjes in, en soms die stukjes tekst en die meme images erbij, vind ik wel leuk.

- Dialect was terug is van de partij, zo hoort het >:)

- Je zou ook is kunnen experimenteren met iets in slow motion, en daarbij dan klassieke muziek! Klassieke muziek wordt zo weinig gebruikt in games marketing maar het geeft mij altijd kippenvel. Een officiële BFBC2 commercial had is zo slow motion + klassieke muziek, was echt epic. En bij Killzone 3 marketing werd dit ook veel gedaan.

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:49:
[...]

- Muziek vond ik goed gekozen. Allemaal wel relatief bekend muziek, maar om nostalgische redenen. Zolang je niet kiest voor muziek dat je tegenwoordig continu op de radio hoort, ben ik al tevreden. Want die muziek hoor je al genoeg in andere BF3 frag video's...

- Zaten leuke stukjes in, en soms die stukjes tekst en die meme images erbij, vind ik wel leuk.

- Dialect was terug is van de partij, zo hoort het >:)

- Je zou ook is kunnen experimenteren met iets in slow motion, en daarbij dan klassieke muziek! Klassieke muziek wordt zo weinig gebruikt in games marketing maar het geeft mij altijd kippenvel. Een officiële BFBC2 commercial had is zo slow motion + klassieke muziek, was echt epic. En bij Killzone 3 marketing werd dit ook veel gedaan.
Ok, nice, al dat advies ;) Me loves that!
Er broeit al een ideetje in me :P

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:09
@ Rien

Dude.. Wtf xD

No offense, maar best wel faal man :P. Ik weet niet, je probeert geforceerd grappig te zijn. Bovendien is een montage een samenstelling van snelle korte stukjes, jouw "funtage" ain't much fun and ain't a tage.

Probeer eens simpel te beginnen met een montage van wat actie gameplay. Gewoon wat vastgelegde opeenvolgende epic momenten met wat vette effects en een goeie beat. Die gele letters geven een sfeer aan het filmpje alsof je een signature hebt gemaakt in paint "if you know what I mean".

Deze vid was gewoon crap man, je kan veel beter 8)

Verwijderd

IngamerX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:07:
@ Rien

Dude.. Wtf xD

No offense, maar best wel faal man :P. Ik weet niet, je probeert geforceerd grappig te zijn. Bovendien is een montage een samenstelling van snelle korte stukjes, jouw "funtage" ain't much fun and ain't a tage.

Probeer eens simpel te beginnen met een montage van wat actie gameplay. Gewoon wat vastgelegde opeenvolgende epic momenten met wat vette effects en een goeie beat. Die gele letters geven een sfeer aan het filmpje alsof je een signature hebt gemaakt in paint "if you know what I mean".

Deze vid was gewoon crap man, je kan veel beter 8)
I know, heb die ook ineegestoken in een uurtje of 2-3 :P

Maar hoe meer ik er nu naar kijk hoe slechter ik die vind :X

Back to the studio!
Pagina: 1 ... 131 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.