NoFearCreations heeft hier echt wel een punt hoor.
Er zijn genoeg spelers die in een voertuig hun mannetje staan, maar als infantry geen rol van betekenis hebben.
Sommigen zijn er vervolgens nog trots op ook; een beetje jammer. De vergelijking dat BF3 alleen voertuigen is, vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb vaak genoeg als tweemans infantrysquad het verschil kunnen maken op bijv. Kharg Island. Daar was geen tank of heli voor nodig. Goede infanterieskills zijn net zo waardevol als voertuigskills.
Dat je graag in een bepaald voertuig wilt spelen is ieders goed recht, maar het is vervelend als het bemachtigen en behouden van een voertuig elke keer weer belangrijker is dan het winnen van een potje of het een keertje gunnen van het voertuig aan iemand anders. Daar mag best over gediscussieerd worden, en dat heeft niets te maken met (af)zeiken zoals erikvandenberg suggereert.
Natuurlijk is het een oneindige discussie, maar telkens verwijzen naar MW3 is wel een dooddoener. Als ik bijvoorbeeld naar jouw profiel kijk dan speel je amper infantry (~2000 kills) en zit je bijna alleen in de heli/tank (~3000 kills). In een heli zal ik waarschijnlijk verliezen van jou (logisch ook), maar als infanteristen tegen elkaar zal ik waarschijnlijk de boventoon voeren. Dat bevestigt mijn stelling ook wel weer een beetje.
Volgens mij zitten wij in UTC+1, dus onderhoud is weer al lang voorbij. PST is voor de Amerikanen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Bee.nl op 21-03-2012 00:49
]