• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22
DanielWW2 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:28:
[...]

Vsyncs haat mij. :P
Er ging z'n 10 FPS af bij mij dus die ging snel uit vlak na de release. :+
Verder heb ik geen last van tearing dus waarom zou ik het aanzetten?
vsync zorgt dat de max fps gelijk is aan de monitor refreshrate, Op zich is daar niks mis mee omdat je een hogere fps toch niet kan zien, en zelfs tegen je werkt.

Het veroorzaakt alleen een vrij vervelende input lag.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Petertje750 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:58:
[...]

Even checken bij sleep mode bij screensaver change advanced power settings uit zetten voor hdd
Maar ik had liever gehad dat die al na 30 min uitging, soms duren de rondes 60 min, zeker met 1000 tickets en dan gebeurt zoiets
Schijven niet in slaapstand laten gaan? Toch nutteloze feature.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

haarbal schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:58:
[...]

vsync zorgt dat de max fps gelijk is aan de monitor refreshrate, Op zich is daar niks mis mee omdat je een hogere fps toch niet kan zien, en zelfs tegen je werkt.

Hoe dat tegen je moet werken zie ik niet, tenzij je enorme tearing hebt maar dat is volgens mij op te lossen door met settings te rommelen al weet ik dat niet zeker. Het gaat mij er ook niet om dat je de hogere fps ziet, maar het spel 'voelt' (voor mij veel) soepeler aan en dat resulteert weer in meer kills. :P

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-01 14:43
Hebben nog meer mensen dat je begint met je secondary nadat je bent gerevived? Is dit gewoon een ''feature'' of gewoon rete-irritant? :p

• IngamerX
  • Laatst online: 15-01 16:09
Damn ik heb echt een bloedhekel aan teheran highway.. >< wat een schijt map zeg. US wordt bijna altijd naar base gepushed.. geen reet aan! En dan die figuren die met mav op de snelweg gaan. bah!
6pack15 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:35:
Hebben nog meer mensen dat je begint met je secondary nadat je bent gerevived? Is dit gewoon een ''feature'' of gewoon rete-irritant? :p
Combinatie van beide :)

De 1 tot 2 seconden delay voor je weer kan bewegen als je weer eenmaal staat is dat ook....

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-01 14:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:37:
[...]

Combinatie van beide :)

De 1 tot 2 seconden delay voor je weer kan bewegen als je weer eenmaal staat is dat ook....
Mja, vooral als je door van die revive geile teamgenootjes wordt ''geholpen'', maargoed.. Dan maar niet zo vaak doodgaan

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01 14:45
Kr44nVogel schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:04:
Hoe moet je eigenlijk fatsoenlijk een jet uitspringen? ik heb zo vaak een suicide ook al vlieg ik domweg rechtdoor.
Komt volgens mij omdat sommige jets "schietstoelen" hebben, die schieten je er uit, en andere niet(flanker afaik). Dit gaan ze rechttrekken in de volgende patch. Het is nog steeds mogelijk om er uit te springen, maar je moet dan geluk hebben volgens mij.

• haarbal
  • Laatst online: 18:22
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:21:
[...]

Hoe dat tegen je moet werken zie ik niet, tenzij je enorme tearing hebt maar dat is volgens mij op te lossen door met settings te rommelen al weet ik dat niet zeker. Het gaat mij er ook niet om dat je de hogere fps ziet, maar het spel 'voelt' (voor mij veel) soepeler aan en dat resulteert weer in meer kills. :P
het werkt tegen je als je rond de 90 fps zit, probeer maar eens met de volgende console commands:

RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0

(dit is om alle onnodige buffers tussen input en renderen te verwijderen)

daarna verschillende fps uitproberen, door:
gametime.maxvariablefps 64

gametime.maxvariablefps 90

je zult zien dat 64 fps beter draait (en voelt) dan 90

Mechwarrior Online: Flapdrol

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 16:00

ronalddus

Buffalo77

haarbal schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:53:
[...]

het werkt tegen je als je rond de 90 fps zit, probeer maar eens met de volgende console commands:

Uhm dat zou vreemd zijn, ik ga het morgen even proberen :P

Buffalo77 | Pokemon Unite

haarbal schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:53:
[...]

Die settings draai ik sowieso, ik zal morgen het wel even proberen met die maxvariable settings, maar 't komt vreemd op me over dat een limiet beter draait dan vrij. We zullen zien!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-01 08:46
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:07:
[...]

.......maar 't komt vreemd op me over dat een limiet beter draait dan vrij. We zullen zien!
Het komt inderdaad vreemd over, maar ik kan je bevestigen dat wat "haarbal" zegt klopt.
Ik heb ook ervaren dat als je fps op limiet zet, zeg maar 60fps, dat het dan beter draait dan zonder fps limiet.
haarbal schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:58:
[...]

Moet je wel die refresh rate halen. :+
Het oog wil ook wat en 50+ FPS is goed genoeg voor mij.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

It's raining men!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M3pdd3CZUs4&feature=related]

Booster Justice blijft leuk. :*)
En verder is die gast wel leuk om naar te kijken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-01 13:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat kan ik toch boos worden van die debielen soms in dit spel. Vlieg ik met een of andere gast in een heli, land ik in de middle of nowhere om te repairen, vervolgens switched die lulhannes van seat en vliegt hij snel weg, om zich binnen een halve minuut in een bergwand te boren.

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
it's all in the game hahahaha

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• IngamerX
Lol, altijd dat gezeik ye ..

Daarom zoek ik altijd mensen om mee te vliegen en communiceren via TS.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Update in progress...patch released?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:28:
Update in progress...patch released?
NOTICE We are rolling out several backend updates as we lay the groundwork for the upcoming patch. We will keep you advised and provide dates ASAP. Online services for PC, Xbox 360, and PlayStation 3 will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-01 15:32
Zou het toch... dat er een patch komt voor de beloofde en gehate DLC die ik alsnog weiger om te kopen
( Heeeeeeel misschien zal ik het toch kopen, mits de wapens het waard maken. de maps boeien me ieder geval niet )
Haha zit ik in de kromme gang in Grand Bazaar als Recon met m'n silenced P90 achter die spullen daar een beetje C proberen aan te vallen, komen er een man of 5 aanrennen. Ik pop omhoog en met een lange spray 5 man neer :D Blijft grappig hoe handig die P90 is om iets te clearen door de massive spray.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Gister echt een Epic potje gehad op een rush server. Ik spawnde direct in de tank, vroeg of mijn gunner kon repairen en dat kon hij :) Dat was alvast een goed begin. Met de tank op de map Sharqi Peninsula gelijk zover mogelijk naar links naar a gereden, her en der wat rpg's ontweken. Uiteindelijk in de tank gezeten tot aan het laatste paar mcoms, daar kreeg ik in een keer 3 rpg's op de tank dus die kon ik beter verlaten. Via de voor ingang het gebouw ingerent naar het dak, daar 5 snipers afgeschoten. De rest van het team was ondertussen al rond het gebouw en mcom A was stuk. Vanaf het dak op de spawn van de tegenstander geschoten tot het einde van het potje:
http://battlelog.battlefi...how/25665634/1/194033106/

Dit was het eerste potje waar ik geen enkele keer doodgeschoten was :D
Valt me trouwens op dat de laatste tijd zoveel lage level spelers erbij zitten. Komt zeker door die Origin 50% korting actie van een tijdje terug? Zie ook bij jou Battlereport aan beide kanten een paar newbies zitten en kom het in mijn games ook veel tegen.

• evilpin0
brilsmurfffje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:31:
Gister echt een Epic potje gehad op een rush server. Ik spawnde direct in de tank, vroeg of mijn gunner kon repairen en dat kon hij :) Dat was alvast een goed begin. Met de tank op de map Sharqi Peninsula gelijk zover mogelijk naar links naar a gereden, her en der wat rpg's ontweken. Uiteindelijk in de tank gezeten tot aan het laatste paar mcoms, daar kreeg ik in een keer 3 rpg's op de tank dus die kon ik beter verlaten. Via de voor ingang het gebouw ingerent naar het dak, daar 5 snipers afgeschoten. De rest van het team was ondertussen al rond het gebouw en mcom A was stuk. Vanaf het dak op de spawn van de tegenstander geschoten tot het einde van het potje:
http://battlelog.battlefi...how/25665634/1/194033106/

Dit was het eerste potje waar ik geen enkele keer doodgeschoten was :D
Ik kan Sharqi niet eens spelen (in chopper) zonder na 5-10 minuten gekicked/gekilled/gebanned te worden :(

Killstreaks 200+ zijn daar op mogelijk met de chopper

http://battlelog.battlefi...how/25774349/1/186401280/

35000 punten en Colonel 40 nu :D Ooit kom ik wel op de 100.

Get a life, bro. O-)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Ik zat even door je stats heen te bladeren, maar... jij hebt nog geen één MCOM defender Ribbon?? huh? :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

weet je hoe lastig die te halen is, daarvoor moet je iemand doodschieten die hem aan het armen is..

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
brilsmurfffje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:00:
weet je hoe lastig die te halen is, daarvoor moet je iemand doodschieten die hem aan het armen is..
en dat nog eens 4 keer in 1 ronde :S

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14-01 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afegelopen week toevallig gehaald op de GoT server. Zaten er met ze 4-en in, dus 2vs2, ik was defending, en dan maar campen bij de MCOM's.

---RAWE CEEK!!!---

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10-2025
brilsmurfffje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:00:
Heb hem gisteren voor het eerst gehaald door in grand bazaar bij de eerste A in de laadbak van die witte auto te gaan liggen en iedereen neer te schieten die er in de buurt loopt :9 .

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
Heb er in een kleine 200 uur ook pas 2 gehaald. Ligt er ook aan hoe vaak je Rush speelt. ;)

• ronalddus
  • Laatst online: 15-01 16:00

ronalddus

Buffalo77

EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:58:
[...]

Ik zat even door je stats heen te bladeren, maar... jij hebt nog geen één MCOM defender Ribbon?? huh? :)
Die is inderdaad behoorlijk lastig. Ik schiet ze altijd dood vóór dat ze armen. Of je moet flink gaan campen met c4 of ed.

Buffalo77 | Pokemon Unite

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01 08:19
Speelt de GoT clan (PC) ook actief wedstrijden? Zo ja, bij wie moet ik dan zijn om dit af te spreken?

Mij kun je hier bereiken om het verder af te handelen:

http://battlelog.battlefi...MrLeeeet/stats/334196737/

• evilpin0
Als je actief wedstrijden wilt spelen zou ik MR of GMRT joinen

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01 08:19
Ik bedoel eigenlijk om met mijn clan tegen GoT te spelen.

• evilpin0
owww...denk niet dat got wilt spelen.

Voor een PCW contact: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Opti-NL/

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:27:
Als je actief wedstrijden wilt spelen zou ik MR of GMRT joinen
Ik kan MR aanbevelen! 8)

• IngamerX
het onderhoud duurt wel lang zeg.. damn

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Sagaris schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:05:
Heb er in een kleine 200 uur ook pas 2 gehaald. Ligt er ook aan hoe vaak je Rush speelt. ;)
Ik speel verschrikkelijk veel rush en heb er ook 2, als je dat ding kunt halen is je team slecht bezig, altijd voor de MCOMs verdedigen :P

Maar daar zijn ze zich bij DICE ook bewust van, na de patch wordt het straks makkelijker om dat ding te halen (waarschijnlijk gewoon kill in de buurt van de mcom, net zoals met vlaggen)
IngamerX schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:09:
het onderhoud duurt wel lang zeg.. damn
Dat bericht staat er nog wel, maar onderhoud is klaar volgens mij (kan gewoon spelen)

[ Voor 18% gewijzigd door Knijnemans op 20-03-2012 14:17 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:48
Ook zo handig dat de heli's tegenover elkaar spawnen op Sharqi, en dan vooral dat de Viper hoger spawned.
Je bent veel meer in het voordeel omdat de Havoc eerst nog moet klimmen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0iE2B4w46WU]

Heb al een paar keer gehad dat ik tijdens het opstijgen de Havoc uit de lucht haal aangezien de meeste spelers gewoon recht omhoog gaan als de ronde begint...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• evilpin0
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:02:
Ook zo handig dat de heli's tegenover elkaar spawnen op Sharqi, en dan vooral dat de Viper hoger spawned.

[video]

Heb al een paar keer gehad dat ik tijdens het opstijgen de Havoc uit de lucht haal aangezien de meeste spelers gewoon recht omhoog gaan als de ronde begint...
Beide zijn vanaf de eerste seconden te raken met tv guided. De gene die down gaat hoort ook niet meer up te komen, je kan de hele map dekken met tv guided. Ga je een chopper fight aan zonder tv guideds dan hoort de havoc het idd te verliezen. Maar voordeel is logische, viper spawn is te cappen.

Was in BF2 nog veel leuker toen de havoc explosive gun had.

• AdmiralSnipe
evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Beide zijn vanaf de eerste seconden te raken met tv guided. De gene die down gaat hoort ook niet meer up te komen, je kan de hele map dekken met tv guided. Ga je een chopper fight aan zonder tv guideds dan hoort de havoc het idd te verliezen. Maar voordeel is logische, viper spawn is te cappen.

Was in BF2 nog veel leuker toen de havoc explosive gun had.
Dat is het juist, heel veel spelers gebruiken geen TV Missile, en haast elke tegenstander op Sharqi stijgt verticaal op, dan wordt het wel heel makkelijk.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Maak jij dat uit?

Geef even een gil richting Tsurany, die kan dat wel verder organiseren. Heb wel weer eens zin in een warretje.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• evilpin0
Geen tv's is geen serieuze chopper tegenstander :P

Maar idd vanwege de sloomheid van de havoc is het amper te doen, je moet toch echt eerst wat hoogte winnen en dan zijn de rockets al onderweg. Beste is toch weg strafen van de spawn

@EvaluationCopy

nee er staat dat ik dat denk

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 20-03-2012 15:13 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:12:
Geen tv's is geen serieuze chopper tegenstander :P

Maar idd vanwege de sloomheid van de havoc is het amper te doen, je moet toch echt eerst wat hoogte winnen en dan zijn de rockets al onderweg. Beste is toch weg strafen van de spawn
Gisteren met de Havoc meteen na opstijgen de Viper eruit geknald (als pilot)! Het kan dus wel 8)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41
Het kan zeker, je kan in de setup time, de vervelende 30 seconde wachttijd aan het begin van de map, de Havoc naar rechts draaien. Je kan de Viper op dat moment al locken voordat de ronde begint. Zodra de map start schiet je je raketten af.

• evilpin0
Haha is dat zo? Dus locken terwijl de rond niet eens begonnen is? Grootste probleem is tv station perfecte dekking is. Evenly matched hoort de havoc gewoon down te gaan, in de praktijk vaak anders.

ps ik wil best met got meespelen, mochten jullie serieus willen spelen tegen die clan.

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 20-03-2012 15:30 ]

• AdmiralSnipe
Na de Patch zou de Havoc qua besturing gelijk moeten komen te staan aan de Viper.
Toch denk ik dat ik de Viper blijf prefereren omdat die cabine meer overzicht levert op het speelveld (en vind m er bruut uit zien).

• evilpin0
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:34:
Na de Patch zou de Havoc qua besturing gelijk moeten komen te staan aan de Viper.
Toch denk ik dat ik de Viper blijf prefereren omdat die cabine meer overzicht levert op het speelveld (en vind m er bruut uit zien).
Havoc heeft mischien 50% minder view in free-lock. Schijnt een of andere idiote staaf voor je raam te zitten en natuurlijk zijn 30% grotere hitbox maakt het ook niet echt makkelijker erop :)

• tobitronics
Kan je je eigen veteran status zien bij je profiel? Ik heb namelijk ooit bf play4free gespeeld en zag dat daar ook een dogtag van was, maar die heb ik dus niet. ben een beetje dogtag verzamelaar ;)

[ Voor 55% gewijzigd door tobitronics op 20-03-2012 15:58 ]

• AdmiralSnipe
evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:37:
[...]

Havoc heeft mischien 50% minder view in free-lock. Schijnt een of andere idiote staaf voor je raam te zitten en natuurlijk zijn 30% grotere hitbox maakt het ook niet echt makkelijker erop :)
Ja en omdat ik vaker in de Viper zit ben ik gewend dat de raketten een beetje onder het vizier uitkomen (als je schuin naar beneden richt) maar bij de Havoc is dit juist andersom waardoor het steeds weer even wennen is als je van Viper naar Havoc switched en vice versa.

• evilpin0
Speel je veel viper, dan ga je zuigen met de havoc om de reden wat je noemt. Speel je havoc en ga in de viper schiet het ineens weer super accuraat :P

Ben ook nog regelmatig aant stoeien met de havoc rockets.

Wordt gelukkig ook gefixed

[ Voor 14% gewijzigd door evilpin0 op 20-03-2012 15:49 ]

EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:58:
Tja, ik knal af en toe wel iemand af tijdens het armen maar meestal sta ik voor de MCOM te defenden om de vijanden te doden voordat ze bij de MCOM zijn. Dan is het best lastig om in een ronde vier keer iemand te doden tijdens het armen, ik wil ze niet zo ver laten komen.
Een friendly war kunnen we altijd voor kijken, echter wij willen geen verplichtingen aan gaan omdat we gewoon niet zo'n core groep hebben dat we altijd genoeg spelers op de been kunnen krijgen. Vandaar geen ladders of competities.
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:02:

[video]

TV Guided er op af en hopla, heli is neer.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

God, wat heb ik een hekel aan van dat volk, wat een heel potje in een voertuig zit. En er maar trots op zijn dat je K/D hoog is, ze durven het ding niet uit te komen, en er staat een legertje engineers naast om te fixen.

Net een potje waar 4 van dat sort lui in zaten, me hele team zover gekregen om anti tank te gaan spelen, en weg was hun k/d.

---RAWE CEEK!!!---

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
NoFearCreations schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:14:
God, wat heb ik een hekel aan van dat volk, wat een heel potje in een voertuig zit. En er maar trots op zijn dat je K/D hoog is, ze durven het ding niet uit te komen, en er staat een legertje engineers naast om te fixen.

Net een potje waar 4 van dat sort lui in zaten, me hele team zover gekregen om anti tank te gaan spelen, en weg was hun k/d.
Ojee, wat erg! Laat mensen gewoon hun spel spelen, doe jij toch ook? Dat gezeur ook altijd.

[ Voor 1% gewijzigd door PWM op 20-03-2012 19:15 ]

Verwijderd

erikvandenberg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:18:
[...]

Ojee, wat erg! Laat mensen gewoon hun spel spelen, doe jij toch ook? Dat ook altijd.
²nd that. Eeuwige discussie infantery vs vehicles. Wil je geen tanks, speel dan infantery only of team death match. OF ga MW3 spelen. :+

[ Voor 1% gewijzigd door PWM op 20-03-2012 19:15 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb ze toch ook het spel laten spelen. Alleen 1-tje heft volgens mij niet eens het potje afgemaakt, kon geen 50 meter rijden zonder kapot te gaan. Toen ging die vanuit de spawn schieten, maar das niks wat een Jav niet op lost.

Ik zie dat de chopperwhores gelijk op de achterpoten gaan staan....

---RAWE CEEK!!!---

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
[...]

²nd that. Eeuwige discussie infantery vs vehicles. Wil je geen tanks, speel dan infantery only of team death match. OF ga MW3 spelen. :+
Precies, BF3 = voertuigen. Wil je dit niet doe dan infantry only ofzo, maar ga geen mensen lopen afzeiken die wel graag voertuigen spelen. Zeik jou toch ook niet af, omdat je nooit in een voertuig zit?

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:23:
[...]
Ik zie dat de chopperwhores gelijk op de achterpoten gaan staan....
Beetje beleefd blijven, hé vriendschap...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:29:
[...]
Beetje beleefd blijven, hé vriendschap...
Trouwens, nofear, ik nodig je uit om eens als gunner met mij mee te vliegen. I'll give you the experience of your life! 8)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:47

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Tsurany schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:12:
Tja, ik knal af en toe wel iemand af tijdens het armen maar meestal sta ik voor de MCOM te defenden om de vijanden te doden voordat ze bij de MCOM zijn. Dan is het best lastig om in een ronde vier keer iemand te doden tijdens het armen, ik wil ze niet zo ver laten komen.
Same. Ik heb er nog nooit een gehaald tijdens een potje. Ik zat me op een gegeven moment zo te ergeren aan die lege plek dat ik er eentje samen met een vriend heb err.. "geregeld". Het is wel een vrij onmogelijke ribbon. Nu is dat met rush toch al. Ook de attacker is lastig zat. Van de 8 mogelijke MCOMs moet je er 3 opblazen. Dat is best een opgave, in tegenstelling tot 5 flag caps bij Conquest.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Chopper bestuurders van lichte zeden??? :D

@mac, zou ik graag willen, krijg ik ook is wat air warfare en anti vehicle ribbons!

---RAWE CEEK!!!---

MueR schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:31:
Same. Ik heb er nog nooit een gehaald tijdens een potje. Ik zat me op een gegeven moment zo te ergeren aan die lege plek dat ik er eentje samen met een vriend heb err.. "geregeld". Het is wel een vrij onmogelijke ribbon. Nu is dat met rush toch al. Ook de attacker is lastig zat. Van de 8 mogelijke MCOMs moet je er 3 opblazen. Dat is best een opgave, in tegenstelling tot 5 flag caps bij Conquest.
Ook maar eens doen. Grappige is dat elke server nu 1p start is dus die 3 MCOM's slopen is easy. Vaak genoeg gedaan, hoop je dat er wat mensen komen dus ga je er alvast in en uit verveling maar wat MCOM's slopen. Levert je amper punten op en je SPM gaat ook niet echt omhoog dus om te statpadden zinloos maar om zo die ribbon te krijgen kan wel ja.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Waarschuwing voor iedereen, controleer Origin even in taakbeheer, bij mij heeft het programma de vervelende eigenschap om constant 30% cpu te gebruiken. Heel irritant omdat de processor zich dan niet netjes meer terugclocked

• Snorro
  • Laatst online: 29-11-2025
brilsmurfffje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:00:
Waarschuwing voor iedereen, controleer Origin even in taakbeheer, bij mij heeft het programma de vervelende eigenschap om constant 30% cpu te gebruiken. Heel irritant omdat de processor zich dan niet netjes meer terugclocked
Heel aardig dat je waarschuwt, maar heb je ook een fix voor de mensen die er last van hebben? :+ Ik gelukkig niet iig.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time.
Wat zijn dat voor tijden in Nederland? Ik ben niet bepaald sterk met omrekenen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:47

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik heb meer last van origin die meent reclame te tonen in popups als ik een game start :r
rickyy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:14:
UTC is de neutrale tijdzone zonder enige vorm van winter/zomertijd. Wij (CET) lopen 1 uur voor op UTC. Als de zomertijd ingaat zitten we op CEST (+2 uur).

[ Voor 70% gewijzigd door MueR op 20-03-2012 17:17 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NoFearCreations heeft hier echt wel een punt hoor.

Er zijn genoeg spelers die in een voertuig hun mannetje staan, maar als infantry geen rol van betekenis hebben.
Sommigen zijn er vervolgens nog trots op ook; een beetje jammer. De vergelijking dat BF3 alleen voertuigen is, vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb vaak genoeg als tweemans infantrysquad het verschil kunnen maken op bijv. Kharg Island. Daar was geen tank of heli voor nodig. Goede infanterieskills zijn net zo waardevol als voertuigskills.

Dat je graag in een bepaald voertuig wilt spelen is ieders goed recht, maar het is vervelend als het bemachtigen en behouden van een voertuig elke keer weer belangrijker is dan het winnen van een potje of het een keertje gunnen van het voertuig aan iemand anders. Daar mag best over gediscussieerd worden, en dat heeft niets te maken met (af)zeiken zoals erikvandenberg suggereert.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
Natuurlijk is het een oneindige discussie, maar telkens verwijzen naar MW3 is wel een dooddoener. Als ik bijvoorbeeld naar jouw profiel kijk dan speel je amper infantry (~2000 kills) en zit je bijna alleen in de heli/tank (~3000 kills). In een heli zal ik waarschijnlijk verliezen van jou (logisch ook), maar als infanteristen tegen elkaar zal ik waarschijnlijk de boventoon voeren. Dat bevestigt mijn stelling ook wel weer een beetje.
Volgens mij zitten wij in UTC+1, dus onderhoud is weer al lang voorbij. PST is voor de Amerikanen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bee.nl op 21-03-2012 00:49 ]

• AdmiralSnipe
[...]

Deze gebruik ik vaak.

Loopt snel weg... :Y)

Verwijderd

Volgens BF3stats zit ik 46,21% van de tijd in vehicles en behoor ik daarmee tot de top 5% (19.309e). Ik mag me dus ook wel bij de "vehicle whores" rekenen, denk ik zo. En daardoor voel ik me toch altijd weer aangevallen als het gaat om "noobs die constant in een vehicle zitten". Want daar hoor ik echt niet bij; mij zul je niet (langer dan 10 sec, slecht voor de SPM :P ) zien campen bij de heli of wat dan ook. Hooguit doe ik dat in het spawnscherm, als ik écht in een heli/jet wil.
Ja, ik ben meestal beter in een tank dan te voet, maar ook als infantry kan ik me meestal prima staande houden. En ook dan focus ik me steeds vaker op vehicles, gewoon omdat dat leuker is IMO. Ik heb niet voor niets meer anti vehicle medals dan conquest medals (en meer dan conquest speel ik niet) ;)

Noob heb je gewoon overal; zowel te voet, te wiel of te vleugel. En we gaan toch ook niet met z'n allen zeggen dat RPG-users noobs zijn, omdat je ermee simpel infantry weg kunt blazen?

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Toch vindt >IK< dat een goede infantery speler, veel meer skill heeft dan iemand die permanent in een voertuig zit. Je hebt 2 krachtige wapens ter beschikking, en meerdere upgrades, je bent omgeven door sterk armor, en je kan ook nog is snel weg rijden. Iedereen kan wel een goede killstreak maken in een voertuig, te voet is het toch een stuk lastiger.

Play the game the way you like it, maar ga niet roepen "Kijk mijn Skillzzsszszs!"

---RAWE CEEK!!!---

Bee.nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:15:
Goede infanteryskills zijn net zo waardevol als voertuigskills.
Een stuk waardevoller want zelfs op de grootste maps lopen nog veel meer infanteristen rond dan voertuig bestuurders, je dan ook veel vaker in de rol van infanterist komen te zitten en dan is het belangrijk dat je dan je skills hebt.

Verwijderd

En ik denk dat een goed vehicle team (met slechte infantry) het, op vehicle maps natuurlijk, wint van een team met goede infantry maar waardeloze vehicles. Een tank kan potentieel veel meer schade doen dan een soldaat, ook al zijn er minder van.
NFC, als vehicles zo makkelijk zijn, dan zou je ook niet al die noobs hebben waar iedereen zich aan ergert :P Zeker de luchtvoertuigen zijn lastig om goed onder de knie te krijgen.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Agree, vliegend spul is zeker lastig, maar grondvoertuigen zijn gewoon easy. Iedere level 1 kan er in stappen en wat kills maken. En als je wat hoger bent, dan heb je allerlei upgrades, waardoor het nog makkelijker gemaakt wordt, en dan wordt het vrijwel No-Skillz. Enigste wat je dan moet doen, is een beetje slim nadenken, en niet op mijnen rijden :P

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
Beter zowel goede infanteristen als goede vehiclisten, dan 1 van die 2.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Gisteren met de Havoc meteen na opstijgen de Viper eruit geknald (als pilot)! Het kan dus wel 8)
;( Arme ik.

Of was dat niet op GoT #2? :P

@Mcom defender: C4 doet wonderen.

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 20-03-2012 18:04 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• tobitronics
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:41:
En ik denk dat een goed vehicle team (met slechte infantry) het, op vehicle maps natuurlijk, wint van een team met goede infantry maar waardeloze vehicles. Een tank kan potentieel veel meer schade doen dan een soldaat, ook al zijn er minder van.
NFC, als vehicles zo makkelijk zijn, dan zou je ook niet al die noobs hebben waar iedereen zich aan ergert :P Zeker de luchtvoertuigen zijn lastig om goed onder de knie te krijgen.
Wat dacht je van sneaky supports met C4 en javelin squads in hoge torens? Een tank is sloom en 1 persoon kan makkelijk ongezien er achter komen, en de maximale hellingshoek van de loop is ook al niet erg groot, wat een voordeel geeft voor de jav squads. Bye Bye vehicles! :9~
15.000 tickets Metro, wilde het gewoon eens proberen. Wij hebben nog 7500 tickets als Russen en nu hebben ze eindelijk A gecaptured. Maar ik maak nog steeds flinke kills in die gebouwen bij A met m'n M26 MASS, net weer 4 man in een kamer gedood door gewoon het hoekje om te komen en te blijven shotgunnen :D

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:16:
15.000 tickets Metro, wilde het gewoon eens proberen. Wij hebben nog 7500 tickets als Russen en nu hebben ze eindelijk A gecaptured. Maar ik maak nog steeds flinke kills in die gebouwen bij A met m'n M26 MASS, net weer 4 man in een kamer gedood door gewoon het hoekje om te komen en te blijven shotgunnen :D
Metro is erg tof om te spelen met shotguns. De 870mcs is één van mijn favorieten, naast de M26 MASS. Als het echt niet wil lukken, of als ons team veel zwakker is, dan durf ik mijn USAS wel eens tevoorschijn te halen. Daarmee kun je net wat grotere groepen spelers aan om de balans weer op peil te brengen.

Laatst nog een Metro 32p 500 ticket rush gespeeld. Toen hadden m'n maat en ik heel het andere team te grazen genomen met shotties. Met de 870mcs lukte het gewoon om 4-5 man achter elkaar af te slachten bij de trap omhoog naar mcom B toe. Het andere team was wel sterk (genoeg colonels iig) maar ze waren te chaotisch.

• Phntm
  • Laatst online: 13-01 23:12

Phntm

Tlingelingeling

Doe wat ik deed op conquest Noshahr canals. Bij A flag in de cointainer wachten. Een tank tot die container laten komen. Kruipen onder de tank die nu vast zit tegen de container. Voertuig bestuurder denkt nu: "MIJN TANK IS VERVLOEKT" want jij zit gezellig in de tussen tijd met je repair torch dat ding in de fik. Meeste mensen stappen gelijk uit en rennen weg, steel hun tank rij vrolijk door. :)

Werkte bij mij meerdere malen, helaas kan ik het niet bewijzen. Namelijk neem ik niet "toevallig" mijn gameplay op en run ik niet altijd fraps in de achtergrond. Je zou het maar zelf een keertje moeten proberen. Het is onwijs grappig om te zien hoe die mensen in paniek de tank uitstappen en rond rennen om A te pakken.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die volg ik ff niet, hoe kan jij als infantery een tank vastzetten? Hij rijdt toch gewoon over je heen?

---RAWE CEEK!!!---

Daarnaast, welke tank gaat nou tegen de container aan staan? Dan kan iemand je wel erg makkelijk besluipen :+

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 19:48
hee mensen ik vroeg me af waarom zijn de GoT servers zo klein geworden ? allemaal rond de 10 spelers ?

• Phntm
  • Laatst online: 13-01 23:12

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:15:
Daarnaast, welke tank gaat nou tegen de container aan staan? Dan kan iemand je wel erg makkelijk besluipen :+
Vehicle heroes zijn slim genoeg om je overal naar toe te volgen. Sommigen rijden zichzelf vast. En als Infantry zet je de tank niet vast, dat bedoelde ik niet. Wanneer de tank lekker stil staat, sluip jij eronder, en sta je daar een beetje gewoon te bbq'en. :+

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-01 16:24

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik zit vaak in de tank maar speel net zoveel infantry maar de tank is gewoon Fun :9
En veel vlaggen cappen maarhet ergst is tank campers net buiten de basis of midden in het veld als ik die in mijn team heb c4 erop suicide en team switch en Boom :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

daantjuh68 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:18:
hee mensen ik vroeg me af waarom zijn de GoT servers zo klein geworden ? allemaal rond de 10 spelers ?
Zijn gewoon 64p en 32p servers maar gebruiken een plugin waardoor de server size maximaal 5 man groter is dan het aantal man dat er in zit. Dit zorgt er voor dat de servers sneller gevonden worden.

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 19:48
ah oke maar dat zorgt er ook voor dat mensen minder snel joinen omdat ze denken ah dat is zo'n klote kleine server

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Is daar niet een gangbare afkorting voor die je in de servernaam kunt zetten? AR van AutoResize of zo? Geen idee hoe het heet verder. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• IngamerX
Tsurany schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:40:
[...]

Zijn gewoon 64p en 32p servers maar gebruiken een plugin waardoor de server size maximaal 5 man groter is dan het aantal man dat er in zit. Dit zorgt er voor dat de servers sneller gevonden worden.
Tja het is wel moeilijk om ze populated te krijgen.

Mijn filters staan op 48 en 64 man conq, en 5-10 slots open.

Ik heb GoT in mijn favo staan, maar anders zou ie m bij mij niet vinden.
Op 64man Conquest vind je hem gewoon hoor als je zoekt op 5-10 slots vrij.

Net trouwens wel epic potje: http://battlelog.battlefi...how/25836450/1/186401280/
Hele battle zelf ging nergens op maar van 20-80 naar 2-0 winnen :D

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-01 17:23
nm

[ Voor 98% gewijzigd door Spiller op 20-03-2012 22:19 ]

Ioniq 5 P45

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Tsurany schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:55:
Op 64man Conquest vind je hem gewoon hoor als je zoekt op 5-10 slots vrij.

Net trouwens wel epic potje: http://battlelog.battlefi...how/25836450/1/186401280/
Hele battle zelf ging nergens op maar van 20-80 naar 2-0 winnen :D
Kon niet eens meer in de buurt van jullie vlaggen komen :/

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:32:
@mac, zou ik graag willen, krijg ik ook is wat air warfare en anti vehicle ribbons!
En wat vond je ervan gisteren? Jammer dat er af en toe wat lag optrad...
Fantasma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:09:
[...]

Kon niet eens meer in de buurt van jullie vlaggen komen :/
Spam

Maar volgens mij was er ook niet echt sprake van een goede teambalance. Alleen tja, blijft lastig met zo weinig spelers op een server om te balanceren.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 21-03-2012 14:04 ]

• evilpin0
Tsurany schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Een stuk waardevoller want zelfs op de grootste maps lopen nog veel meer infanteristen rond dan voertuig bestuurders, je dan ook veel vaker in de rol van infanterist komen te zitten en dan is het belangrijk dat je dan je skills hebt.
Mits goed uitgevoerd heb je meer aan vechicle support dan infrantry support

Pagina: 1 ... 130 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.