3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Plugin kicked admin.Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:14:
[...]
Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb het net zelf ook meegemaakt en het is geen feature. De plugin is zo afgesteld dat je deze killrate nooit zou kunnen halen zonder te cheaten. Net zijn er ook al een aantal spelers tegelijk gekicked zonder dat ze aan deze killrate zaten. De plugin is bij deze ook op alle servers van GoTBF3.nl uitgeschakeld omdat hij bugged is.

En weg ermee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zal #4 nog maar es proberen dan, snelle actie!DanielWW2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:17:
[...]
Plugin kicked admin.![]()
[afbeelding]
En weg ermee.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
After Effects te beperkt daarvoor?AdmiralSnipe schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:49:
Nog even over montages en video's.
Ik heb even rondgekeken op Youtube en in bijna alle vaak bekeken montages (zowel CoD als BF3) wordt gebruik gemaakt van 4 dezelfde programma's: Sony Vegas, Adobe After Effects, Boujou en Cinema 4d.
Ik merk ook nu ik 3d teksten wil laten motion tracken met bewegende footage dat After Effects toch een beetje te beperkt daarvoor is, dus moet toch maar even Boujou en Cinema 4d proberen (misschien ook een tip voor jou Rienspy).
Alleen dan moet je wel steeds renderen en in een ander programma weer openen.
Als je bijv. een clip motion tracked in Boujou, moet jet het daarna renderen en openen in Cinema 4d, daarna de tekst toevoegen, weer renderen, openen in After Effects, misschien wat colour balance o.i.d. om het daarna weer in Vegas (of Premiere Pro) te openen om het verder te monteren.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Frostbite 2.0 graphics, subliem geluid, ...
Ik zou voor een pure remake gerust geld willen neertellen!
Ook al heb ik deze game zeker 4 keer uitgespeeld vroeger.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 18-03-2012 15:54 ]
Maar ik had liever in Maart(nu) een 1942 DLC, in Juni een 1943 en in Oktober een 1944 DLC gehad.. WW2 in FB2..!
Lol, MVP 3 ribbon door de spelen als Sergeant Enigma.
Ik had het moeten opnemen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
13 sniper kills in 1 ronde is toch niet zo geweldig??DanielWW2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:07:
http://battlelog.battlefi...how/25559093/1/184991456/
Lol, MVP 3 ribbon door de spelen als Sergeant Enigma.![]()
Heb het niet gezien natuurlijk dus ik moet eigenlijk niet oordelen...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Is het ook niet maar voor mij wel. Ik ben namelijk een waardeloze sniper maar kennelijk kan ik het toch een beetje. Kan niet wachten op de patch als bolt actions OHK worden binnen de 15 meter.AdmiralSnipe schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:39:
[...]
13 sniper kills in 1 ronde is toch niet zo geweldig??
Heb het niet gezien natuurlijk dus ik moet eigenlijk niet oordelen...
Lekker gaan trollen met een sniper.
En dan echt op de allerlaatste MCOM na niet winnenDanielWW2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:07:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het was inderdaad jammer. Die arm van B van jou had ik nog verdedigd met me pistooltje maar bij A komen was te veel gevraagd. Oke, ik zat ook eerst in de tunnel van dood maar ik begrijp niet dat mensen terug blijven gaan ook al is er een MCOM gearmd en de weg ernaast open ligt.Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:46:
[...]
En dan echt op de allerlaatste MCOM na niet winnenHelaas veel te veel mensen die zich bezighielden met de zijtunnels en niet de grote tunnel waar ik uiteindelijk keihard doorheen kon stormen. Helaas was ik 10-15 tickets te laat.
En ik moet zeggen dat een x4 scope op de sniper zetten een goede tip was van jou. Werkt heel goed.
Verwijderd
En samen met een scoped .44 ben ik net sergeant enigma die geen headshots maakt.Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:01:
Inderdaad, lekker close and personal. Hou er niet van om als sniper gigantisch op te vallen.
Wacht ongeduldige op de patch.
Wacht maar, wacht jij maar.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/25577093/1/307564538/DanielWW2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:07:
en opgenomen
EDIT: Dan snipe je iemand uit de choppa, heb je het niet opgenomen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 18:16 ]
[YouTube: http://youtu.be/5EADVNRZBEo]
Jammer dat ze zo'n potje maken van de kwaliteit. Het origineel ziet er veel beter uit. Iemand die weet hoe dat nog verbeterd kan worden?
Edit: werkt hij nu wel?
[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 18-03-2012 18:21 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Hebben trouwens tijdelijk een hardcore server
http://battlelog.battlefi...2p-Rush-Hardcore-Mapvote/
Posten die vid. tettenbelg!Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:06:
[...]
http://battlelog.battlefi...how/25577093/1/307564538/
en opgenomen
EDIT: Dan snipe je iemand uit de choppa, heb je het niet opgenomen
~edit: je had het filmpje zelf nog nooit gezien toch??
Weet je nu ook waarom je zo genoemd wordt!
~nog een edit: aargh accepteert geen dumpert!
dan maar zo...
~triple edit: niet te serieus opvatten he.
Je had het een keer over tetten + je bent belg dus vond het wel toepasselijk.
Als je het irritant vindt hou ik wel op hoor...
[ Voor 48% gewijzigd door AdmiralSnipe op 18-03-2012 18:28 ]
Verwijderd
Wachten op de montage, hoerenederlander!
LOOOOOOL die video
Drei tetten, vijf tetten!
Joining now!Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:20:
Zet hem eens op niet-prive, zo kunnen we m niet zien
Altijd fijn om wat beeldmateriaal van onze eigen server te hebben ^^
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 18:50 ]
Je was inderdaad behoorlijk hinderlijk.
Verwijderd
Met wat neem je op/ welke settings / welke editor?rickyy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:19:
Een klein testje gedaan met youtube:
[video]
Jammer dat ze zo'n potje maken van de kwaliteit. Het origineel ziet er veel beter uit. Iemand die weet hoe dat nog verbeterd kan worden?
Edit: werkt hij nu wel?
Hahaha ja er moet toch iemand opstaan als het slecht gaatEvaluationCopy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:09:
Beetje gelijkwaardige teams maken het zeker leuker. Gisteren potje CQ, veul tickets. Stonden een half uur comfortabel voor met een ticket of 200. Ging iedereen wat lopen kloten, wordt er even niet op de stand gelet en opeens is het 100 om 100 en zelfs 40 tegen 80 achter... GoT squad deed wat het moet doen: even focussen en winnen die pot met 12-0 over ofzo. (Met dank aan Killerbeuker die als een malle vlaggen capte met z'n tank, god wat kan die gast sturen!)
Maar is wel kut dat het team niet meewerkt maak je te vaak mee op publics
Spelen voor de objectives is er niet bij
Maar teamplay maakt een boel goed liefst via Teamspeak
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Ideetje voor m'n nieuw filmpje:
Zotjes gewoon
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 19:46 ]
Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:16:
Toch leuk om in een enkel leven heel wat te doen. Met een jet een AA uitschakelen, parachuteren en dan in een tank stappen om een vlag te cappen en een enemy tank te doden. Vervolgens tank verliezen, te voet verder gaan en dan nog iemand knifen, paar mensen met M26 MASS en Famas doden om vervolgens helaas dood te gaan.
Fraps 60fps full (1680x1050) en dan met Adobe after effects renderen naar H.264 bitrate 8. Het gecomprimeerde bstandje is 14mb, en bijna dezelfde kwaliteit als de uncompressed (1,2gb). Youtube maakt er alleen een potje van.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:58:
[...]
Met wat neem je op/ welke settings / welke editor?
Verwijderd
Normaal zou youtube dit niet mogen verkleinen...rickyy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:05:
[...]
Fraps 60fps full (1680x1050) en dan met Adobe after effects renderen naar H.264 bitrate 8. Het gecomprimeerde bstandje is 14mb, en bijna dezelfde kwaliteit als de uncompressed (1,2gb). Youtube maakt er alleen een potje van.
Check http://support.google.com/youtube/bin/static.py?hl=nl&guide=1728585&topic=1728573&page=guide.cs even, misschien kun je een passthrough forceren op youtube, dan recompressed hij niets. Compressen is iets wat je eigenlijk nooit 2 keer wil doen, dat levert altijd kwaliteitsverlies op. Altijd pas zo laat mogelijk in je keten compressie toepassen! Maar kan me voorstellen dat je ook niet zit te wachten om 1.2 gig te uploaden naar YT...rickyy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:05:
Fraps 60fps full (1680x1050) en dan met Adobe after effects renderen naar H.264 bitrate 8. Het gecomprimeerde bstandje is 14mb, en bijna dezelfde kwaliteit als de uncompressed (1,2gb). Youtube maakt er alleen een potje van.
[ Voor 6% gewijzigd door Knijnemans op 18-03-2012 20:39 ]
Ik heb trouwens nog in een CoD clan gezeten met die Mongol hierboven, rare gast
Steam/XBL: Avioto
Vaak is het Conquest 8vs8, Conquest Inf Only 5vs5 en Squad Rush 4vs4.
Op echt 90% van de servers is de autobalance zo ruk als iets. Ik kom niet soms maar echt ELKE keer in het slechtste team ooit terecht. Join je een server denk je, oh, leuk, alle vlaggen... Speel je een 5 minuten verder opeens AUTOBALANCE, en opeens ALLE vlaggen van de enemy. Dit is echt zowat het enige waar ik me echt DOOD aan kan ergeren in games...
Android developer & dürüm-liefhebber
Is maar net wat jij "goed" noemt. Zelf ben ik tegen de systemen die de laatste gejoinde players switchen.Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:32:
Goede servers switchen de personen die als laatste gejoined zijn. Vaak kan een squad joinen ook helpen omdat ze lonewolfs eerst pakken.
Ik speel vaak met 2 andere, en joinen tegelijk de server. Het is dan nog maar hopen dat we allemaal in hetzelfde team komen, zo niet switchen we. En het is ongelovelijk irritant om de hele tijd te worden terug geswitched naar het andere team. Heb wel is meegemaakt dat dit een kwartier lang het geval was..
Lonewolfs is beter, dan pak je tenmiste niet de mensen die samen aan het spelen zijn.
Die van de GoT servers zeker niet want squads worden steeds uit elkaar getrokken tussen games.Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:32:
Goede servers switchen de personen die als laatste gejoined zijn. Vaak kan een squad joinen ook helpen omdat ze lonewolfs eerst pakken.
Het is elke keer een gevecht om bij jou in het squad blijven zitten en MVP ribbons te scoren ten koste van bepaalde squadmates.
Dat is een bug waar ik helaas vrij weinig aan kan doen. Keuze aan balancers is niet zo groot, zeker niet als je niet wilt dat mensen instant gedood worden om geswitched te worden.DanielWW2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:41:
Die van de GoT servers zeker niet want squads worden steeds uit elkaar getrokken tussen games.![]()
Het is elke keer een gevecht om bij jou in het squad blijven zitten en MVP ribbons te scoren ten koste van bepaalde squadmates.
Ik noem BF3 toch al Bugfield 3. Vind die wapenverwisselings bug veel irritanter.Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:43:
[...]
Dat is een bug waar ik helaas vrij weinig aan kan doen. Keuze aan balancers is niet zo groot, zeker niet als je niet wilt dat mensen instant gedood worden om geswitched te worden.
Ik overleef het wel.
Verwijderd
Nu doet ie het wel weer, raar.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 21:49 ]
Origin zal wel weer kuren hebben...Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:48:
No contact with EA Online. Please try again later. Die ben ik nog nooit tegen gekomen? Origin en browser opnieuw starten helpt niet. Iemand een idee?
Vreselijk irritant soms.
Verwijderd
Anders gewoon een kruis in het midden van je scherm zetten. Helpt ook bij hip firing.rickyy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:23:
Het gebeurd me de laatste tijd steeds vaker dat mn corsair verdwijnt. Vroeger gebeurde dit wel eens maar nu bijna elke keer als ik tot leven kom. Switchen van wapen helpt dan tijdelijk.
Vreselijk irritant soms.
This is gonna be epic
(via official Battlefield facebook)
Eigenlijk niks interessants daarin gezien, 90% van het filmpje is in Metro, waarin letterlijk iedereen zulke kills kan maken.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:18:
Heb m'n oude recorded files gedelted, 161GB is vrijgekomen op m'n HDD
[video]
Zotjes gewoon
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Lijkt wel Shogun.Asgaro schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:44:
[video]
This is gonna be epic![]()
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Verwijderd
In principe kán iedereen elke kill maken die in één of ander BF3-filmpje wordt gemaakt, echter dat maakt het niet minder interessant om er naartoe te kijken, ook de sublieme editting maaakt het een prachtfilmpje.Phyxion schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:55:
[...]
Eigenlijk niks interessants daarin gezien, 90% van het filmpje is in Metro, waarin letterlijk iedereen zulke kills kan maken.
Maar welke filmpjes interesseren jouw dan wel?
Het filmpje is leuk om te bekijken en kijkt lekker weg. Maar ik zie liever een complete ronde gecapped door iemand. Dan zie je tenminste veel meer van iemands spel dan alleen maar kills.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:01:
[...]
In principe kán iedereen elke kill maken die in één of ander BF3-filmpje wordt gemaakt, echter dat maakt het niet minder interessant om er naartoe te kijken, ook de sublieme editting maaakt het een prachtfilmpje.
Het miljoenste filmpje met X kills op Metro hebben we inmiddels ook wel gezien, en is door de chaos ook totaal niet speciaal. Nee, geef mij maar de filmpjes van wgvds? en shosho10199, die zijn altijd wel leuk om te zien. Of natuurlijk echt goede kill streaks op een degelijke map (geen city maps dus). Vliegtuig filmpjes zijn ook altijd leuk om te zien, of tips om beter te vliegen/schieten/etcVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:01:
[...]
In principe kán iedereen elke kill maken die in één of ander BF3-filmpje wordt gemaakt, echter dat maakt het niet minder interessant om er naartoe te kijken, ook de sublieme editting maaakt het een prachtfilmpje.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Idd, je moet gewoon ff door spoelen als je dood bent ben. Vind ik altijd veel leuker, iedereen heeft Epic momenten in Bf3.StealthyPeanut schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:53:
[...]
Het filmpje is leuk om te bekijken en kijkt lekker weg. Maar ik zie liever een complete ronde gecapped door iemand. Dan zie je tenminste veel meer van iemands spel dan alleen maar kills.
Had gisteren ook wat leuke rondjes met de chopper op firestorm en kargh, eens kijken of me gunner ze wilt oploaden met inclusief de epic deaths.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
het zijn ook FRAG movies en geen Gameplay movies.evilpin0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:23:
[...]
Idd, je moet gewoon ff door spoelen als je dood bent ben. Vind ik altijd veel leuker, iedereen heeft Epic momenten in Bf3.
Had gisteren ook wat leuke rondjes met de chopper op firestorm en kargh, eens kijken of me gunner ze wilt oploaden met inclusief de epic deaths.
ik kijk meestal de movies van lvlcap,matimio,rivalXfactor,pwnstar,sgt.enigma
die hebben namelijk squad gameplay,loadout gameplay,weapons reviews, Chopper gameplay
autobalance is in iedere game vervelend. en om lonewolfs eruit te halen is best lastig.
als ik een random server join en er zitten geen bekende in, dan ben ik ook een lonewolf in een squad.
Nadeel van lonewolf is dat je heel veel kills maakt en redelijk wat vlagcaps, maar omdat je alles zelf doet, raak je ze ook makkelijk kwijt en verlies je alsnog. 1 goede squad kan het verschil al maken in een match
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hij loopt op volle Metro Hardcore 64p servers even om en gaat inderdaad op een trap staan om iedereen eenvoudig neer te schieten.Tsurany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:38:
Wel grappig dat die spelers die zulke films maken zelf ook maar iets beter dan gemiddeld spelen. Die Sgt Enigma zou ik zelfs een matige speler noemen. Echter als je z'n filmpjes ziet haalt hij altijd de godlike stukjes er uit. Soms maakt hij killingsprees waarbij de vijand niet eens de moeite doet terug te schieten, vraag me dan af of hij daar expres noobservers voor uit kiest of het zelfs niet gewoon in scene zet.
Maar, het meest interessante zou juist zijn, dat hij het stukje laat zien HOE hij daar komt. Wat hij nu doet kan iedereen natuurlijk als ze eenmaal daar staan.
Verder ben ik het met je eens. Hij haalt alle mooiste stukjes eruit, maar de complete gameplay is weg. Dus ook de "context". Best jammer, want de tactiek vooraf aan deze actie bij de trappen is juist van cruciaal belang. Daardoor kan je het verschil maken.
ze communiceren,waardoor ze beter zijn dan een gemiddelde speler.Tsurany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:38:
Wel grappig dat die spelers die zulke films maken zelf ook maar iets beter dan gemiddeld spelen. Die Sgt Enigma zou ik zelfs een matige speler noemen. Echter als je z'n filmpjes ziet haalt hij altijd de godlike stukjes er uit. Soms maakt hij killingsprees waarbij de vijand niet eens de moeite doet terug te schieten, vraag me dan af of hij daar expres noobservers voor uit kiest of het zelfs niet gewoon in scene zet.
Volgens mij zijn er ook maar weinig BF3 pro teams. dus mooie en skillvolle movies ga je vrijwel nooit krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 19-03-2012 09:54 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Noobserver.Tsurany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:38:
yes 32p hardcore rush! instafav vanavond!Tsurany schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:20:
Zet hem eens op niet-prive, zo kunnen we m niet zien
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik ben het wel een beetje eens met die mensen, er zit weinig variatie in. Hij speelt in een HC server, loopt een stukje om en dan killt hij er een hoop. Doetie wel goed hoorVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:01:
[...]
Het editten is ook niet echt heel goed. Hij gebruikt na elke shot een zelfde type transition die goed is bedacht maar minder is uitgevoerd. Ik vind de 'free camera' beelden en de color correction juist wel goed gedaan.
Ik zou hem zeker geen matige speler noemen, maar het doel van een montage is toch om de goede momenten eruit te knippen en daar een goede compilatie van te maken? Dat gaat inderdaad niet lukken in een ESL match. Daar heb je toch wel mindere spelers voor nodig. Om daar speciaal de server voor uit te kiezen of het in scene te zetten zou ik ook niet doen, maar dat doen de meeste niet. Dat zie je ook best snel.Tsurany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:38:
Nog even een test gedaan met 'Mirillis Action'. BF op ultra behalve MSAA 1080P
Speel normaal met lagere settings en zonder motion blur, dit was alleen een performance test
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9Af6HcQMvk4]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Alleen iets wat in de meeste filmpjes helaas niet terug komt. Dan is het gewoon mooie kills pakken en dan valt het me helaas vaak op dat sommige spelers wel erg makkelijk dood gaan.Pykow schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:50:
ze communiceren,waardoor ze beter zijn dan een gemiddelde speler.
Volgens mij zijn er ook maar weinig BF3 pro teams. dus mooie en skillvolle movies ga je vrijwel nooit krijgen.
Indeed, wat hij daar doet kan ik ook als ik op die positie sta. Dat kan praktisch iedereen op die positie. Als hij mij nou zou kunnen vertellen hoe hij daar komt kan ik kijken of dat een aanvulling is voor mijn arsenaal.StealthyPeanut schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:50:
Hij loopt op volle Metro Hardcore 64p servers even om en gaat inderdaad op een trap staan om iedereen eenvoudig neer te schieten.
Maar, het meest interessante zou juist zijn, dat hij het stukje laat zien HOE hij daar komt. Wat hij nu doet kan iedereen natuurlijk als ze eenmaal daar staan.
Verder ben ik het met je eens. Hij haalt alle mooiste stukjes eruit, maar de complete gameplay is weg. Dus ook de "context". Best jammer, want de tactiek vooraf aan deze actie bij de trappen is juist van cruciaal belang. Daardoor kan je het verschil maken.
Als ze hem expres crashen denk ik niet dat een tutorial gaat helpenbrilsmurfffje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:28:
Ik ga misschien maar eens wat filmpjes maken met meer gamplay en tips, die filmpjes waar iedereen alleen maar z'n kills laat zien zijn echt compleet ruk. Misschien begin ik maar eens met de chopper te behandelenHoeveel mensen dat ding wel niet express crashen..
Mwah als ik z'n stats bekijk komt dat absoluut niet overeen met hoe hij in z'n filmpjes tekeer gaat. Zulke filmpjes laten je doen geloven dat hij een geniale speler is maar eigenlijk komt geen van die spelers echt boven 'beter dan gemiddeld' uit naar mijn idee.ronalddus schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:32:
Ik zou hem zeker geen matige speler noemen, maar het doel van een montage is toch om de goede momenten eruit te knippen en daar een goede compilatie van te maken? Dat gaat inderdaad niet lukken in een ESL match. Daar heb je toch wel mindere spelers voor nodig. Om daar speciaal de server voor uit te kiezen of het in scene te zetten zou ik ook niet doen, maar dat doen de meeste niet. Dat zie je ook best snel.
ik ben wat confused,..Asgaro schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:44:
[video]
This is gonna be epic![]()
is dit nou fan made ? just for tha lolz
of is dit echt iets wat eraan zit te komen ? 64 vs 64 ?
Verwijderd
"Here's a teaser for an upcoming fan video showing off 64-player mayhem!
(To address speculation, this does not mean 64-player matches will be coming to console. Enjoy the vid!)"
njah we horen het wel in de loop van de aankomende weken lijkt me
Wat wil je horen?jterpstra schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
euhm, eigenlijks heb je daar dus ook vrij weinig aan
njah we horen het wel in de loop van de aankomende weken lijkt me
Dit is puur een fan-made movie. Net zoals de 64man basejump. Battlefield linkt wel meer fan movies.
Bedoel meer, op de FB pagina van battlefield waar dit filmpje gepost isRemz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Wat wil je horen?
Dit is puur een fan-made movie. Net zoals de 64man basejump. Battlefield linkt wel meer fan movies.
Het klinkt alsof er nog wat in petto is.
Stiekem hoop ik op 64 vs 64
Paar keer gedaan des tijds met de alpha was lachen
128 player Conquest op Metro.jterpstra schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:18:
[...]
Bedoel meer, op de FB pagina van battlefield waar dit filmpje gepost is
Het klinkt alsof er nog wat in petto is.
Stiekem hoop ik op 64 vs 64![]()
Paar keer gedaan des tijds met de alpha was lachen
En iedereen onbeperkt granaten, rpgs en m320's (zonder reload time)
[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 19-03-2012 12:45 ]
En Metro/no rule is voor noobs
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
ah ja 128 man wat rpg op close combat loopt te sprayen is leukbeuker19 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:02:
Net mijn 20000e kill gemaakt toch een beetje een mijlpaal.
En Metro/no rule is voor noobs
Ik vraag me af hoeveel die DLC gaat kosten, maar ik heb nu al het gevoel dat je meer waarde voor je geld zal krijg dan bij CoD map packs..
Bij karkand kregen we al 10 nieuwe wapens, wat voertuigen en wat old school BF2 maps. Ik verwacht dus ook weer zoiets bij closequarters. Ik zag een ACW-R in de trailer na een gemaakte kill. Het blijkt een goeie wapen te zijn van de manier hoe de speler ermee schoot. Waarschijnlijk een vervanger voor mijn AEK-971IngamerX schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:37:
Doet me wel denken aan de old days, dat je voor BF2 gewoon complete mods kon downloaden met tweede wereld oorlog setting, maar ook complete tank veldslagen.
Ik vraag me af hoeveel die DLC gaat kosten, maar ik heb nu al het gevoel dat je meer waarde voor je geld zal krijg dan bij CoD map packs..
Nou, zelfs ik had gister als recon een fors aantal kills achter elkaar. Tja, als de tegenstander zo dom is om massaal telkens hetzelfde hoekje om te lopen waar ik sta te snipenevilpin0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:23:
[...]
Idd, je moet gewoon ff door spoelen als je dood bent ben. Vind ik altijd veel leuker, iedereen heeft Epic momenten in Bf3.
Zeker op metro?Metro2002 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:52:
[...]
Nou, zelfs ik had gister als recon een fors aantal kills achter elkaar. Tja, als de tegenstander zo dom is om massaal telkens hetzelfde hoekje om te lopen waar ik sta te snipen..... Die tientallen lijken op de grond zouden je toch aan het denken moeten zetten of niet
?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Yup, ik stond rechterkant buiten voor de ingang, de rest kwam binnen aanhollen
YouTube: Kanaal van LevelCapGaming
1 van de betere top clans.. en neemt hij ook de moeite om van alles uit te leggen hoe hij speelt en waarom. Het heeft mij geholpen toch beter te spelen.
Die had iemand al eens gelinkt, en had daar toen mousesettings vandaan gehaald die enorm hielpen.
Heeft ook handige tips om beter te worden.
Meestal heb je met vsync input lag, maar als je de de fps afkapt op 58 (dus met vsync aan) dan is de input lag verdwenen. Ik snap niet waarom dit werkt, maar het schijnt een veelgebruikte methode te zijn. Fps afkappen kan eenvoudig met gametime.maxvariablefps 58
Het vloeiendst is het met 60 fps limit, vsync aan hoeft niet maar voorkomt het enorm vervelende tearing, die bij de 60 fps limit ook vaak midden op het scherm blijft hangen. Hoewel vsync + 60 fps limit qua vloeiendheid het fantastisch is heb je wel input lag, wat niet fijn is.
De fps afkappen op 65 zonder vsync zorgt dat de tearlijn niet heel storend is omdat ie zich snel genoeg verplaatst. Het beeld is vloeiender dan bij hogere fps maar de gameplay is minder vloeiend dan 60 fps.
Jammer genoeg geen ideale settings (geen input lag, 100% vloeiend, geen tearing) dus, voorlopig blijf ik maar bij vsync +58 fps limit.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Bedankt voor de tip, even getest en ik vind het een fijne oplossing!haarbal schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:00:
Van het weekend wat zitten klooien met instellingen, frame limits en dat soort ongein.
Meestal heb je met vsync input lag, maar als je de de fps afkapt op 58 (dus met vsync aan) dan is de input lag verdwenen. Ik snap niet waarom dit werkt, maar het schijnt een veelgebruikte methode te zijn. Fps afkappen kan eenvoudig met gametime.maxvariablefps 58
De input-lag vind ik zelf nog wel een klein beetje te voelen, maar zeker niet zo erg als met VSYNC aan zonder de 58fps limit.
Leuk als je zoeits gaat doen maar ga dan alsjeblieft niet zoals die mongol elke keer als je als Recon speelt een hardcore server in.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:18:
[video]
Zotjes gewoon
Elke clip waarin hij als Recon speelt is in een hardcore server en zit hij wat op het lichaam te schieten, dat kan iedereen wel.
Ga dan in een normal server en pop al die hoofdjes, veel beter!
Yep, de hoofden raken is een moeilijke taak. Ooit geprobeert met m98b en acog? Is best wel geinig. Ik hou niet van hardcore, best wel saai.AdmiralSnipe schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:02:
[...]
Leuk als je zoeits gaat doen maar ga dan alsjeblieft niet zoals die mongol elke keer als je als Recon speelt een hardcore server in.
Elke clip waarin hij als Recon speelt is in een hardcore server en zit hij wat op het lichaam te schieten, dat kan iedereen wel.
Ga dan in een normal server en pop al die hoofdjes, veel beter!
Wat is er veranderd in de afgelopen 10 jaar dat Vsync nu opeens aan moet?TetPr87 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:06:
[...]
Bedankt voor de tip, even getest en ik vind het een fijne oplossing!
De input-lag vind ik zelf nog wel een klein beetje te voelen, maar zeker niet zo erg als met VSYNC aan zonder de 58fps limit.
Dat is toch het eerste wat je altijd uitzet in games, zeker in online shooters?
Bedoel je echt de fps of de input lag die je dan krijgt? Ik vind vsync een leuke optie, maar door de gigantische input lag die je dan krijgt heb je mij daar niet gezien.DanielWW2 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:19:
Vsynv verpest mijn FPS zodanig dat ik ervan af blijf.
[ Voor 100% gewijzigd door AdmiralSnipe op 19-03-2012 20:27 ]
Sommige mensen hebben een hekel aan tearing.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:16:
[...]
Wat is er veranderd in de afgelopen 10 jaar dat Vsync nu opeens aan moet?
Dat is toch het eerste wat je altijd uitzet in games, zeker in online shooters?
de boel op 64 fps afkappen werkt ook aardig tegen tearing, maar het is niet helemaal weg, helemaal geen last van input lag dan.
Verwijderd
Laatste tijd wel vaker van dit soort momenten, om gek van te worden; ping is het niet, wat kan het nog meer zijn?
Nouja beide, a) je haalt gewoon niet het maximale uit je videokaart b) de fps moet gewoon zo hoog mogelijk zijn als je serieus shooters speelt aangezien het effect heeft op het ervaren van de physics van het spel bv springen over obstakels etc. (ook al wordt 1000 keer anders beweerd en dat het in BF3 niet zo werkt, ik ervaar echt anders en dat is in alle shooters tot nu toe het geval geweest) c) je wilt gewoon niet die in-put lag (komt deels voort uit punt b).rickyy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:28:
[...]
Bedoel je echt de fps of de input lag die je dan krijgt? Ik vind vsync een leuke optie, maar door de gigantische input lag die je dan krijgt heb je mij daar niet gezien.
Tearing heb ik echt totaal geen last van, ik zou even proberen om wat settings terug te schroeven net zo lang tot je altijd ruim boven de 60 fps zit.
Voor een single player kan ik het begrijpen dat je maximale eye-candy wil. Maar in online shooters werken minimale instellingen vaak het beste. RivaLxfactor heeft overigens een goed filmpje over instellingen voor max performance houdt en toch mooie beeld.
Bovendien zie je vijanden veel beter met lagere instellingen en met een spel geldt toch altijd dat de graphics een kwestie van gewenning is. Als je maar lang genoeg speelt wen je eraan en valt de eye-candy echt niet meer op.
hoi
als ik de fps de vrije loop laat kom ik op best veel stukken op ~90 fps en dat draait gewoon niet lekker op een 60 hz scherm. dicht bij de 60 is voor mij het best.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Nouja beide, a) je haalt gewoon niet het maximale uit je videokaart b) de fps moet gewoon zo hoog mogelijk zijn als je serieus shooters speelt aangezien het effect heeft op het ervaren van de physics van het spel bv springen over obstakels etc. (ook al wordt 1000 keer anders beweerd en dat het in BF3 niet zo werkt, ik ervaar echt anders en dat is in alle shooters tot nu toe het geval geweest) c) je wilt gewoon niet die in-put lag (komt deels voort uit punt b).
Tearing heb ik echt totaal geen last van, ik zou even proberen om wat settings terug te schroeven net zo lang tot je altijd ruim boven de 60 fps zit.
Voor een single player kan ik het begrijpen dat je maximale eye-candy wil. Maar in online shooters werken minimale instellingen vaak het beste. RivaLxfactor heeft overigens een goed filmpje over instellingen voor max performance houdt en toch mooie beeld.
Bovendien zie je vijanden veel beter met lagere instellingen en met een spel geldt toch altijd dat de graphics een kwestie van gewenning is. Als je maar lang genoeg speelt wen je eraan en valt de eye-candy echt niet meer op.
Anders duurt de ronde zolang (kan maar 15 min. op YT toch?).
~edit: laat maar die rondes duren veel te lang...
[ Voor 21% gewijzigd door AdmiralSnipe op 19-03-2012 20:28 ]
Vsyncs haat mij.rickyy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:28:
[...]
Bedoel je echt de fps of de input lag die je dan krijgt? Ik vind vsync een leuke optie, maar door de gigantische input lag die je dan krijgt heb je mij daar niet gezien.
Er ging z'n 10 FPS af bij mij dus die ging snel uit vlak na de release.
Verder heb ik geen last van tearing dus waarom zou ik het aanzetten?
Als er een heli is kan ik me er wat bij voorstellen ja.Tsurany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:34:
Een 64p Squad Death Match server op Caspian Border, echt zware chaos!
Verwijderd
Kan ik hier iets tegen doen?
Even checken bij sleep mode bij screensaver change advanced power settings uit zetten voor hddVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:50:
Ik gebruik voor mijn pc een SSD en voor m'n documenten 2 HDD's in striped software raid, probleem is als de schijven in slaapstand gaan en het spel een nieuwe map laad en het spel crasht. Ik hoor de schijven 1 per 1 aangaan maar als de 2de opspint denkt bf3 dat er iets fout is en zie ik m'n desktop.
Kan ik hier iets tegen doen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.