• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 20:16
Versteegrob schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 08:58:
Zijn hier mensen die BF3 eerst op de PS3 hebben gespeeld en nu op de PC en hoe vinden jullie het verschil? PC is makkelijker? Graphics veel beter neem ik aan.

Speel nu BF3 op de PS3 maar zit te denken om een dikke game pc te kopen om de volgende redenen

Betere graphics
Betere besturing
Meer spelers per level

Snap alleen niet waarom er maar 32 spelers op rush zijn op de PC, waarom geen 64?
64 man op een hoopje op 2 mcoms? nee dank je.
Overigens word op PC voornamelijk conquest gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 17-03-2012 09:02 ]

Zijn hier mensen die BF3 eerst op de PS3 hebben gespeeld en nu op de PC en hoe vinden jullie het verschil? PC is makkelijker? Graphics veel beter neem ik aan.

Speel nu BF3 op de PS3 maar zit te denken om een dikke game pc te kopen om de volgende redenen

Betere graphics
Betere besturing
Meer spelers per level

Snap alleen niet waarom er maar 32 spelers op rush zijn op de PC, waarom geen 64?
PC is niet makkelijker dan PS3, probeer jij meer een jet te besturen met je muis, dat is echt lastig.
dat geld ook voor de Heli, maar dat kan je wel redelijk snel onder de knie krijgen.
ik speel nooit op een console omdat ik de besturing niet fijn vindt en er is altijd een auto-aim aanwezig.

je moet niet voor de pc versie voor alleen 64 man, want er zijn genoeg maps die leuker kunnen zijn met 32 man. zoals Grand bazaar, Sein crossing.
Op de PC wordt inderdaad veel meer Conquest gespeeld dan op de console en dat is ook logisch.
er zijn 2 battlefield spelers, namelijk de spelers die tot en met BF2 hebben gespeeld en je hebt battlefield spelers van Bad Company waar mensen alleen maar rush speelde (reden waarom ik die game nooit online heb gespeeld) heel veel pc gamers zijn BF2 veteranen en spelen dus liever conquest wat Battlefield zo sterk maakt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Adanteh schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:45:
[...]

Gewoon replyen op één van zijn filmpjes met die clip. Toch mooi. Moet wel zeggen dat ik de frustratie van hem totaal zou kunnen begrijpen. Het is ook maar gewoon een random gamert. Ik zou zelf helemaal gek worden als ik allemaal van die schreeuwende Belgen achter me aan heb lopen.
Ja, ik ben bezig met een flytage (lees: montage met jets) en daarin ga ik die clip wel verwerken.

Ik begrijp z'n frustratie ook wel, vroeger in BC2 heb ik ook nog met een vriend op lege servers bezig geweest om dit filmpje te recorden, en ik kon soms behoorlijk pissed worden als er weer iemand bijkwam in die lege server om ons te killen...
DanielWW2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:23:
[...]

Muhahaha, ik hoop toch echt dat je dat gefilmt hebt. >:)
I HAZ PROOF! >:)

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-01 03:43

pino85

Im just a Bird in the Sky

SonyEricsson schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 00:56:
niet omdat ik zo goed ben ofzo, maar sinds dat ik de afgelopen tijd alleen maar op hardcore speel vind ik normal geen bal meer aan.

je wordt gespot
auto heal
geen ff

net vandaag een paar potjes normal gespeeld en vroeger vond ik het leuker :P
hardcore rush dan maar :D
Mja enige nadeel is vind ik als er opeens 1 voor je rent of gaat staan terwijl je een vijand in het vizier hebt ja ga je dan schieten of toch niet omdat je dan een friendly killed? als je niet schiet is de kans dat die vijand hem neershciet en daarna jezelf ook groter.
Vooral op die servers waar je iemand kan punishen is dat soms vervelend vind ik want hoppa word je weer gepunished.

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 17-03-2012 10:34 ]

Liefhebber van Tweakers

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:04
Pykow schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:09:
[...]

PC is niet makkelijker dan PS3, probeer jij meer een jet te besturen met je muis, dat is echt lastig.
dat geld ook voor de Heli, maar dat kan je wel redelijk snel onder de knie krijgen.
ik speel nooit op een console omdat ik de besturing niet fijn vindt en er is altijd een auto-aim aanwezig.

je moet niet voor de pc versie voor alleen 64 man, want er zijn genoeg maps die leuker kunnen zijn met 32 man. zoals Grand bazaar, Sein crossing.
Op de PC wordt inderdaad veel meer Conquest gespeeld dan op de console en dat is ook logisch.
er zijn 2 battlefield spelers, namelijk de spelers die tot en met BF2 hebben gespeeld en je hebt battlefield spelers van Bad Company waar mensen alleen maar rush speelde (reden waarom ik die game nooit online heb gespeeld) heel veel pc gamers zijn BF2 veteranen en spelen dus liever conquest wat Battlefield zo sterk maakt.
Speel zelf altijd rush, veel actie. Vind conquest op de PS3 niet goed omdat de levels te groot zijn voor 32 spelers maar wat speel jij altijd? Ben benieuwd hoe conquest is op de pc. Is de actie net zoals rush of is het toch wat meer gespreid?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:38
Gruwelijk irritant, voor een van de tasks moet ik één enemy vehicle slopen met mijn repair torch.. Iemand suggesties hoe je dat kan aanpakken? Zodra je naast een tank gaat staan krijg je die niet stuk en spotten ze je vaak. MAV is wat lastig tenzij er weer zo'n kamikaze figuur is..

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-01 17:51
Sypher schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:26:
Gruwelijk irritant, voor een van de tasks moet ik één enemy vehicle slopen met mijn repair torch.. Iemand suggesties hoe je dat kan aanpakken? Zodra je naast een tank gaat staan krijg je die niet stuk en spotten ze je vaak. MAV is wat lastig tenzij er weer zo'n kamikaze figuur is..
Denk niet dat er veel mensen dit hebben gedaan zoals t zou moeten. Gewoon een lege server opzoeken met een maat, want deze is simpelweg niet te doen.

Verwijderd

Overal vind ik maar halve antwoorden dus ik vraag het hier. Met die danoc1 v1.25 lijkt het op screenshots erg scherp met weinig aliasing. Nu heb ik deze geinstalleerd maar het lijkt alsof anti aliasing helemaal niet gebruikt wordt. Nu heb ik post en deferred AA uitgezet in BF3 en in CCC heb ik AA aanstaan. Toch is het niet erge scherp

Staan me instellingen goed of moet ik nog ergens anders aan denken?

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 14:05
Opzich is 't gewoon wachten tot er een onervaren speler in een tank zit, dan gaat het snel

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
DennisM6 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Denk niet dat er veel mensen dit hebben gedaan zoals t zou moeten. Gewoon een lege server opzoeken met een maat, want deze is simpelweg niet te doen.
Lolwat ? Een voertuig slopen met blowtorch is nou niet echt een uitdaging.

-Ren naar voertuig
-Vuur RPG
-Maak het af met blowtorch

Standaard als ik nog maar één raket over heb. (Wat maar als te vaak gebeurd ondanks de extra rockets, iets met supports die hun ammo liever bewaren voor rente o.i.d)

Tuurlijk, er springt ook wel eens iemand uit de tank/apc, maar dan stap je zelf mooi in of pakt je wapen en schiet je hen neer :).

[ Voor 10% gewijzigd door atlantisx op 17-03-2012 11:35 ]

Verwijderd

IIRC, een spawn beacon, t-ugs of soflam telt ook voor die assignment. Kan me niet herinneren dat ik ooit een tank neer heb gehaald met een repairtorch. Laatst nog wel zelf vermoord door zo'n ding, maar dat was heel sneaky toen ik in een shootout zat tegen een tank en 2 engineers :( Dan kan ik niet ook nog eens op m'n minimap blijven kijken.

Edit: 2 RPG's en een sneaky engineer, dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 11:54 ]

Spawn beacons tellen ook. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:41
atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:33:
[...]

-Ren naar voertuig
-Vuur RPG

Standaard als ik nog maar één raket over heb. (Wat maar als te vaak gebeurd ondanks de extra rockets, iets met supports die hun ammo liever bewaren voor rente o.i.d)

Tuurlijk, er springt ook wel eens iemand uit de tank/apc, maar dan stap je zelf mooi in of pakt je wapen en schiet je hen neer :).
Klinkt zo gemakkelijk :P
In praktijk heb ik dit heel vaak geprobeerd zonder succes nog =(
meestal op caspian border, zit ergens te wachten waar ik sowieso weet dat er een enemy tank langs komt
in de bosjes met op de achtergrond dit nr :http://www.youtube.com/watch?v=qEjz7gl0D7E
vuur een RPG op z'n achterkant ( vehicle disabled ) ren erheen met me torch
tot nu toe,.. gaat het elke keer mis op de meest onmogelijke manieren ( word ondergereden, boze heli , sniper , engineer , gunner tank , driver stapt uit pakt z'm 9mm en geeft me een headie )

• Sypher
DanielWW2 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:57:
[...]

Woa serieus? Dat wist ik niet, ging er vanuit dat het echt een voertuig moest zijn.

* Sypher gaat op zoek naar een spawn beacon })
Sypher schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Woa serieus? Dat wist ik niet, ging er vanuit dat het echt een voertuig moest zijn.

Succes ermee. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• osmosis
DanielWW2 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:57:
[...]

Dus,... ik zit moeilijk te doen met tanks voor niks -O-
weet wel een plekje waar meestal heel wat spawn beacons staan @ caspian :+
maakt t wel wat gemakkelijker
jterpstra schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Dus,... ik zit moeilijk te doen met tanks voor niks -O-
weet wel een plekje waar meestal heel wat spawn beacons staan @ caspian :+
maakt t wel wat gemakkelijker
Het was zo leuk toen alle mensen met een torch op mijn tank afkwamen. Zo veel free kills. :+
Helaas gebeurd het niet meer zo vaak. :Y)

Verwijderd

Even bewijs tonen:
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/birgir.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/birgir2.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 12:09 ]

• osmosis
hahahhaha +1
zie ze dan als 2 eenden in het water, tjah dat kan je niet laten natuurlijk als een beetje zelf respecterende piloot :P

Betere graphics
Betere besturing
Meer spelers per level

Alleen al om de veel accuratere besturing kan ik de PC versie aanraden. Ik speel shooters altijd op PC om die reden, niet omwille dat ik de beste graphics moet hebben. :)
(Ik speel BF3 op Medium. Ik zou gerust m'n PC kunnen upgraden voor op High te kunnen, maar voor 1 game heb ik dat niet over. Al mijn andere games kan ik op High draaien tot nu toe...)

Ik heb BF Bad Company 2 op PS3 en PC. Op de PS3 voelt je soldier erg zwaar aan, net alsof je door een beekje water tracht te stappen. DICE deed dit om een meer realistisch gevoel van een soldier te geven.
Ik had is gelezen dat DICE dit bij BF3 wat heeft aangepakt, want velen vonden dit wat overdreven. Zeker als je vergelijkt met de snelheid waarmee een soldier in CoD games loopt.
Maar op PC heeft BFBC2 noch BF3 hier last van. Daar voelt je soldier wel goed en snel aan.

Daarnaast zal 64 players/server je ook wel aanspreken. Geen enkele andere game franchise biedt zo'n echt gevoel van chaos en van een war zone. ;)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:10
Wat is er met punkbuster aan de hand? Wordt elke server uitgegooid na 2 minuten. Een of andere melding met "ignoring queries" ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door sig69 op 17-03-2012 12:22 ]

Roomba E5 te koop

Betekent dat jou pc niet reageert op de berichten van PunkBuster. Als je op internet zoekt vind je genoeg tips. Vaak helpt een update van PB of een volledige herinstallatie van PB.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Zo flytage is lekker aan het renderen op LQ, welk liedje zou ik gebruiken als outro? Everyday (Rusko - Netsky remix) of We Come Together (Goldfisch, verwijzing naar Birgirpall)?

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
jterpstra schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:58:
[...]
Klinkt zo gemakkelijk :P
In praktijk heb ik dit heel vaak geprobeerd zonder succes nog =(
meestal op caspian border, zit ergens te wachten waar ik sowieso weet dat er een enemy tank langs komt
in de bosjes met op de achtergrond dit nr :http://www.youtube.com/watch?v=qEjz7gl0D7E
Dat is dan ook geen adequate battlesong om op tanks af te gaan!

Probeer het eens met hellmarch :P

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:04
Asgaro schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Alleen al om de veel accuratere besturing kan ik de PC versie aanraden. Ik speel shooters altijd op PC om die reden, niet omwille dat ik de beste graphics moet hebben. :)
(Ik speel BF3 op Medium. Ik zou gerust m'n PC kunnen upgraden voor op High te kunnen, maar voor 1 game heb ik dat niet over. Al mijn andere games kan ik op High draaien tot nu toe...)

Ik heb BF Bad Company 2 op PS3 en PC. Op de PS3 voelt je soldier erg zwaar aan, net alsof je door een beekje water tracht te stappen. DICE deed dit om een meer realistisch gevoel van een soldier te geven.
Ik had is gelezen dat DICE dit bij BF3 wat heeft aangepakt, want velen vonden dit wat overdreven. Zeker als je vergelijkt met de snelheid waarmee een soldier in CoD games loopt.
Maar op PC heeft BFBC2 noch BF3 hier last van. Daar voelt je soldier wel goed en snel aan.

Daarnaast zal 64 players/server je ook wel aanspreken. Geen enkele andere game franchise biedt zo'n echt gevoel van chaos en van een war zone. ;)
Krijg nu al zoveel zin om te gamen op de pc. Snel over een maandje een dikke nieuwe pc kopen. Ben echt heel benieuwd hoe het is. Ben wel beetje bang dat de pc veel moeilijker is maar dat zien we dan wel weer. Unreal Tournament in 99 heb ik hard geownd :)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:10
Tsurany schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:31:
Betekent dat jou pc niet reageert op de berichten van PunkBuster. Als je op internet zoekt vind je genoeg tips. Vaak helpt een update van PB of een volledige herinstallatie van PB.
Ah inderdaad, fixed

Roomba E5 te koop

Weer een match vol met mensen te echt totaal waardeloos zijn. Geven ze tot twee keer toe de little bird uit handen en zitten er mensen in die in een complete ronde gewoon geen kill voor elkaar krijgen. Krijg dan toch echt de neiging dat soort mensen te perm bannen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Asgaro schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Dat in Bad company kwam dan ook wel door de zeer beperkte kijkhoek. Deze kon je gelukkig wel verhogen in de config bestanden voor de PC gelukkig.

Het prettige tegenover de console versies vind ik vooral de meer cleane looks en de framerate die dan toch wel een stuk hoger kan.

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:21:
Weer een match vol met mensen te echt totaal waardeloos zijn. Geven ze tot twee keer toe de little bird uit handen en zitten er mensen in die in een complete ronde gewoon geen kill voor elkaar krijgen. Krijg dan toch echt de neiging dat soort mensen te perm bannen.
Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Sypher schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Als je een spawn beacon spot, hoor je "Enemy vehicle spotted". ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Ik heb het gehaald met een tip van youtube. Ga naar noshahr canals rush en zorg ervoor dat je de russen bent. Wacht tot de amtrac komt en knal er 2 of 3 rpgs op. Maak af met je repair torch. Omdat het ook geldt als voertuig als er niemand in zit is hij zo gedaan (je gaat wel dood doordat het voertuig explodeert na destroy) ;)

Verwijderd

Mooi vooruitzicht: 7 uurtjes renderen 8)7

Gelukkig kan ik ondertussen wat studeren voor de examens B)

:/

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-01 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:42:
Mooi vooruitzicht: 7 uurtjes renderen 8)7

Gelukkig kan ik ondertussen wat studeren voor de examens B)

:/
Ieder nadeel heb zn voordeel

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Waarom denk je dat ik alleen op de GoT servers speel? Met een paar GoT'ers in je team/squad is het nog uit te houden. :Y)
Dan heb ik maar een lagere SPM, KD ets. Liever wat tegenstand en goede games dan bushwookie army tegen bush wookie army.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:40:
Zo flytage is lekker aan het renderen op LQ, welk liedje zou ik gebruiken als outro? Everyday (Rusko - Netsky remix) of We Come Together (Goldfisch, verwijzing naar Birgirpall)?

:+

• Sypher
CodeCaster schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Als je een spawn beacon spot, hoor je "Enemy vehicle spotted". ;)
True! Maar zie maar een damn beacon te vinden. Als je er naar op zoek bent, kom je er natuuuuuurlijk geen een tegen.

• osmosis
Sypher schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:08:
[...]

True! Maar zie maar een damn beacon te vinden. Als je er naar op zoek bent, kom je er natuuuuuurlijk geen een tegen.
Pssss ga naar een 1000 ticket Hardcore caspian border server.
pak heli / straaljager jump eruit boven antenne sowieso dat er een paar beacon's zitten :P
* rondom gasstation is het vaak ook bingo

[ Voor 5% gewijzigd door osmosis op 17-03-2012 14:30 ]

Verwijderd

You make my day!

Computer blokkeerde na 1 uur renderen gvd! :( Opnieuw...

• tobitronics
als ik een game quit, worden mijn kills en assignement progress onthouden? Ik had net voor de shotgun assignment mn 10 kills in een btr gedaan, maar het is nog niet bijgewerkt, ik heb ook geen battle report.
tobitronics schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:55:
als ik een game quit, worden mijn kills en assignement progress onthouden? Ik had net voor de shotgun assignment mn 10 kills in een btr gedaan, maar het is nog niet bijgewerkt, ik heb ook geen battle report.
Ja. Voor de duizendste keer. Als een server gewoon de ronde af maakt krijgt iedereen die gespeeld heeft aan het eind van de ronde z'n punten.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 17-03-2012 15:07 ]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
ach als je in de little bird zit word je vaak doodgeschoten. dan stort de heli soms neer in enemy ground en dan ben je hem kwijt.
Tis geen viper of havoc he

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
vind het ook vrij stom dat als er geen piloot in een heli of vliegtuig zit dat ie dan nog maar 100 gram lijkt te wegen en als een veertje naar de grond dwarrelt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:30:
[...]

You make my day!

Computer blokkeerde na 1 uur renderen gvd! :( Opnieuw...
:D

Niet echt outro geschikt, maar doe het gewoon toch.
SonyEricsson schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:32:
[...]

ach als je in de little bird zit word je vaak doodgeschoten. dan stort de heli soms neer in enemy ground en dan ben je hem kwijt.
Tis geen viper of havoc he
Met een gemiddelde rank van 25 denk ik niet dat dat het geval was helaasch.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:33:
[...]

-Ren naar voertuig
-Vuur RPG

en dat iemand uitstapt zie je dus erg slecht als je aan t repairen bent he ;), daar komt nog bij dat switchen naar wapen ook te veel tijd kost. Je moet echt geluk hebben dat een tank al aardig stuk is, of dat er een noob in zit. Dat gebeurt niet zo snel imo.

[ Voor 4% gewijzigd door marko77 op 17-03-2012 18:12 ]

Mijn rig

Verwijderd

haarbal schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:15:
vind het ook vrij stom dat als er geen piloot in een heli of vliegtuig zit dat ie dan nog maar 100 gram lijkt te wegen en als een veertje naar de grond dwarrelt.
Idd niet echt outro-achtig, 't is Daniel's liedje geworden :)

Maar nu het renderen nog, na 4 uur (van de 7) krijg ik een leuke BSOD .
GRRRRR :(

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:47
Hey jongens , is er een soort van app/programma te krijgen , waarmee je live je ingame stats kunt bekijken , het kan wat mij betreft voor de PC , IOS , of android zijn.

Ik kan wel apps vinden die eigenlijk hetzelfde laat zien wat ik in Battlelog ook kan.
Maar ik zoek eigenlijk iets meer interactiever , Ik zoek sowieso een programma dat je je ingame stats ziet , direct.

En is het ook eventueel mogelijk om de map op een 2de scherm te krijgen ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• tobitronics
ProCeela schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:29:
Hey jongens , is er een soort van app/programma te krijgen , waarmee je live je ingame stats kunt bekijken , het kan wat mij betreft voor de PC , IOS , of android zijn.

Ik kan wel apps vinden die eigenlijk hetzelfde laat zien wat ik in Battlelog ook kan.
Maar ik zoek eigenlijk iets meer interactiever , Ik zoek sowieso een programma dat je je ingame stats ziet , direct.

roccat is bezig met power grid, een veelbelovende app waar je je voor de beta voor in kan schrijven. Komt waarschijlijk dit voorjaar uit. http://nl.hardware.info/n...e-pc-gaming-is-power-grid

• tobitronics
Ik ga morgen een pc bouwen voor een klasgenoot en hij wil bf3 erop hebben. Nu gaat hij alleen de code kopen (goedkoper), maar hij weet niet zeker of zijn internet de 13GB aan kan in een redelijke tijd. Is het mogelijk dat ik mijn eigen BF3 DVD in zijn PC stop en het installeer met zijn code? Of zijn dvd en code aan elkaar gebonden?

Verwijderd

ProCeela schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:29:

De map op een tweede scherm krijgen zou eventueel gaan, maar niet interactief. Gewoon een foto van het gebied :+

Er bestaan in inderdaad een android app (en een iOS app ook dacht ik...) die hetzelfde weergeeft als je battlelog stats, maar dan doe je beter gewoon je battlelog op je tweede scherm. En moest je echt op zoek zijn naar stats die ook realtime updaten dan mag je het opgeven, je stats worden alleen maar geupdate zodra de server die doorzend naar de battlelog servers, en dat is na elke game pas.
tobitronics schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:35:
Ik ga morgen een pc bouwen voor een klasgenoot en hij wil bf3 erop hebben. Nu gaat hij alleen de code kopen (goedkoper), maar hij weet niet zeker of zijn internet de 13GB aan kan in een redelijke tijd. Is het mogelijk dat ik mijn eigen BF3 DVD in zijn PC stop en het installeer met zijn code? Of zijn dvd en code aan elkaar gebonden?
DVD en code staan los van elkaar, de code is eigenlijk alleen maar de "sleutel" om toegang te krijgen op de info op die DVD. Ik denk dat het moet lukken, dus zeker proberen waard!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 19:37 ]

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-01 11:46
Jawel bom geplant met 0 tickets left en gehaald daarom potje gewonnen lekker

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Eindelijk de juiste render settings voor Sony Vegas 11 gevonden. Fuck Yeah!

• tobitronics
Net ff een beetje birgirpall nagedaan: c4 op jeep, jeep vol rammen tegen btr, BOEM!!!! :D en natuurlijk gewoon tegen tanks aan plakken die mij niet zien :+ Battlereport: your best weapon : C4 *you dont say* (30) kills lol :P

P.S. mijn persoonlijk record voor 1 kill verbeterd: 565 :D

EDIT: iets te voorbarig geweest in conclusies trekken, slechts 15 kills met c4 gemaakt (potje eerder verlaten) :S

[ Voor 17% gewijzigd door tobitronics op 17-03-2012 22:35 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:46:
We gaan het beleven. ;)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:46:
No sil it heve!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-01 12:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Welk tijd moment kill je Birgirpall?

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:44:
Welk tijd moment kill je Birgirpall?
Kijken tot het eind ;)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben ik aan het doen.

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
Netjes hoor ;D
Maar wat een kut lach op het eind, was die van Birgirpall??
En die "I steal jet" actie was gemeen. :(

~edit: zo je eerste duimpje omhoog ;D

~nog een edit: Man wat kut als je allemaal ideeën hebt voor je film maar het vervolgens (nog) niet tot uiting kunt brengen.
Had een paar mooie ideeën om tekst ergens op te projecteren maar omdat de structuur van de achtergrond zo complex is bij de desbetreffende clip (buizenstelsel + bliksemflitsen + verschillende lichten) kan After Effects geen goede motion tracking uitvoeren (of ik doe gewoon iets goed fout |:( ).
Straks moet ik nog meer programma installeren zoals Cinema 4D voor de 3d tekst en Boujou voor de motion tracking (die veel complexer en preciezer is dan in AE).
Waarom stoppen ze niet gewoon al die features van die verschillende software in een compleet pakket. :?

Nouja, komende dagen maar een beetje tutorials gaan bekijken op YT om het een beetje in het snotje te krijgen want ik zit vol met goede ideeën. :9

[ Voor 62% gewijzigd door AdmiralSnipe op 17-03-2012 23:01 ]

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:52:
[...]

Netjes hoor ;D
Maar wat een kut lach op het eind, was die van Birgirpall??
En die "I steal jet" actie was gemeen. :(

~edit: zo je eerste duimpje omhoog ;D
Dat was de lach van Chilled :)

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:57:
[...]

Dat was de lach van Chilled :)
LoL

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Leuk filmpje, duidelijk meer skill dan ik in de jet, maar 1 ding.

Op een gegeven moment wil je een slomo doen, erg leuk, maar de fps van je orginele file is te laag omdat te doen waardoor ik het als storend ervaar, iets wat je niet wil

• AdmiralSnipe
Gropah schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:02:
Leuk filmpje, duidelijk meer skill dan ik in de jet, maar 1 ding.

Op een gegeven moment wil je een slomo doen, erg leuk, maar de fps van je orginele file is te laag omdat te doen waardoor ik het als storend ervaar, iets wat je niet wil
Ja dat viel me ook op, leek wel een dia show! ;)

Verwijderd

Wat zou er dan beter kunnen? Tips zijn altijd welkom :)

• haarbal
  • Laatst online: 22:27
60 fps opnemen lukt niet? als je de boel aan het vertragen bent schokt het behoorlijk.

hoop suicide runs trouwens :) een paar nog even net op tijd afgekapt :P

Mechwarrior Online: Flapdrol

Ik zou vooral zeggen less is more, heel veel standaard footage waardoor ik die vijf minuten niet heb uitgekeken.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:25:
Ik vind het ook erg mooi als de gameplay afgewisseld wordt door bijvoorbeeld een aantal shots uit een map (dus beetje ingezoomed zodat je de hud niet ziet of vanuit de free-look positie van een jet of heli, veel losse gameplay clips achterelkaar kunnen een beetje gaan vervelen op het laatst.
Ik ben nu ook bezig om een wat meer cinematic effect te creëren bij mn volgende film door zulk soort stukken toe te voegen maar die software wil niet echt meewerken!! |:(

~edit: bijvoorbeeld een klein stukje van zoiets tussen de clips door als je bijv. naar een clip van de desbetreffende map switched.

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 17-03-2012 23:45 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:25:
Nou ten eerste wou ik vrijwel meteen het geluid mutten...
Voor soundtrack kan je beter iets vinden dat mensen niet meteen uit willen zetten.

Verder is het filmpje te generiek en niet echt speciaal. Dingen zoals knifen, humiliatie C4 kills, gigantische killfeeds en rare kills zijn wat opvallender en leuker om naar te kijken.

Chilled zijn f*cked up lach is dan wel weer leuk. :+

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hoe krijg ik de Combat Efficiency Ribbon?
Moet je dan echt 8 kills achter elkaar maken? En mag je niet gerevived worden tussen door?

---RAWE CEEK!!!---

Jup.

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:56:
[...]

Nou ten eerste wou ik vrijwel meteen het geluid mutten...
Voor soundtrack kan je beter iets vinden dat mensen niet meteen uit willen zetten.

Verder is het filmpje te generiek en niet echt speciaal. Dingen zoals knifen, humiliatie C4 kills, gigantische killfeeds en rare kills zijn wat opvallender en leuker om naar te kijken.

Chilled zijn f*cked up lach is dan wel weer leuk. :+
Over lange killstreaks gesproken, bij veel bekendere montages zijn lange killstreaks vaak gemaakt in hardcore servers, waar ik eigenlijk nooit op speel.
Misschien handig om eens te doen want daar haal je veel makkelijker een lange killstreak wat er natuurlijk wel bruut uit ziet.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan wordt dan nog knap lastig, maar is kijken of ik het in een tank voor elkaar krijg.

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:59:
Dan wordt dan nog knap lastig, maar is kijken of ik het in een tank voor elkaar krijg.
Conquest 64 player, grand bazaar, IFV. :+
Niet de coax LMG vergeten. ;)

• IngamerX
  • Laatst online: 19:13
Aah grand bazaar, één van m'n favo maps :)

Echte Urban actie met lekkere nasty flank routes.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:52:
Had een paar mooie ideeën om tekst ergens op te projecteren maar omdat de structuur van de achtergrond zo complex is bij de desbetreffende clip (buizenstelsel + bliksemflitsen + verschillende lichten) kan After Effects geen goede motion tracking uitvoeren (of ik doe gewoon iets goed fout |:( ).
Je kunt ook met de hand tracken (rotoscope stijl), hoeft niet per se automatisch. Of je automatische track een beetje(:+) opschonen

Qua tutorials kan ik je Video Copilot & Creative Cow ook van harte aanbevelen.

• Berthenk
  • Laatst online: 16-01 07:13
In After Effects kan je time remapping gebruiken en dan frame interpolation aan zetten, dan maakt hij zelf de frames om zo een vloeiende slow motion te hebben. Probleem is echter dat je erg snel artifacts krijgt.

En zoals Knijnemans hierboven schreef, Video Copilot en Creative Cow zijn erg behulpzaam.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

DanielWW2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Conquest 64 player, grand bazaar, IFV. :+
Niet de coax LMG vergeten. ;)
That did the trick, me eerst medal daarvoor binnen!

---RAWE CEEK!!!---

• peakaboo
  • Niet online
Nog een hacker: aimbot en/of wallhack

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Quadratum_Mortis/#

Check die accuracy bij verschillende wapens ook.... Dat was trouwens niet de reden waarom ik het verdacht vond, dat zag ik later pas... Speelde een lange ronde TDM. Elke keer was hij een stap voor, met pre firen... Long range P90 (headshots) etc... Toen ging ik zijn profiel eens opzoeken... SPM van 700 kan nog, maar die accuracy van 200% en shit... No way... reported.

Bah, ik haat die gasten

• rickyy
  • Laatst online: 10-02-2025
peakaboo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 02:40:
Nog een hacker: aimbot en/of wallhack

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Quadratum_Mortis/#

Check die accuracy bij verschillende wapens ook.... Dat was trouwens niet de reden waarom ik het verdacht vond, dat zag ik later pas... Speelde een lange ronde TDM. Elke keer was hij een stap voor, met pre firen... Long range P90 (headshots) etc... Toen ging ik zijn profiel eens opzoeken... SPM van 700 kan nog, maar die accuracy van 200% en shit... No way... reported.

Bah, ik haat die gasten
Ik heb dat overigens bar vaak, dat men al weet dat je een hoekje omkomt en ze dus al gescoped staan precies op je hoofd. Dit kan natuurlijk als ik geschoten zou hebben en op de map zichtbaar was, meestal is dat niet het geval.

Wat trouwens ook steeds vaker gebeurd is dat ik al dood ga voordat ik een schot hoor. Heel tergend. Zit zeg maar een delay in van 0.1 seconden maar je hoort en merkt het duidelijk. Als ik met een USAS loop dan schiet ik iemand vol in het hoofd of zelfs 2x voordat ik wordt doodgeschoten en dan is zijn health nog 100%.

Ook gebeurd het vaak dat ik met 1 schot wordt gedood zonder een HS. Ook vervelend. Vraag me af hoe dat kan.

En maar uitstellen die update.....

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Wat trouwens ook steeds vaker gebeurd is dat ik al dood ga voordat ik een schot hoor
It's not a bug, it's a feature. Kogels gaan sneller dan geluid :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-01 07:59

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat ik echt irritant vind, dan speel ik met mijn broers in 1 squad Grand Bazaar en pakken we telkens vlaggen. Zodra er weer een vlag gecapt is wachten we even om te zorgen dat alle enemy's die op die vlag zijn gespawned ook echt dood zijn. Vervolgens lopen we naar de volgende vlag om daar binnen een minuut te zien dat de vlag weer gecapt wordt door de tegenpartij. Vervolgens roep je een paar keer: "defend flags" over de chat zonder nog resultaat, blijf je op de eerste de beste vlag die jouw squad heeft gecapt achter om dan toe te zien hoe elke vlag wordt overgenomen. Aargh, wat zijn mensen aan het doen? :(

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
reemprive schreef op zondag 18 maart 2012 @ 08:38:
Wat ik echt irritant vind, dan speel ik met mijn broers in 1 squad Grand Bazaar en pakken we telkens vlaggen. Zodra er weer een vlag gecapt is wachten we even om te zorgen dat alle enemy's die op die vlag zijn gespawned ook echt dood zijn. Vervolgens lopen we naar de volgende vlag om daar binnen een minuut te zien dat de vlag weer gecapt wordt door de tegenpartij. Vervolgens roep je een paar keer: "defend flags" over de chat zonder nog resultaat, blijf je op de eerste de beste vlag die jouw squad heeft gecapt achter om dan toe te zien hoe elke vlag wordt overgenomen. Aargh, wat zijn mensen aan het doen? :(
mja, komt vaak voor dat de rest van het team clueless is. Hatelijk ook als de tegenpartij alleen maar laf camped in de buurt van vlaggen en nadat je weg bent met je squad snel recapped.

Mijn rig

Verwijderd

Ok dus wat me te doen staat:
-Filmpje specialer en/of korter maken zodat het niet begint te vervelen.
-Muziek die iedereen leuk vind (Nochtans op TS waren er een paar mensen die het wel passende muziek vonden)
-Proberen minder schokkerige slo-mo's (TWIXTOR! >:) )
-Afwisseling actie/cinematics

Nog iets? Ik leer graag bij ^^

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:20
Er zaten inderdaad wel wat leuke stukjes in, roadkills met jet is altijd leuk om naar te kijken, maar probeer het 'spannend' te houden. Nu werd het een beetje saai omdat het vaak zo gaat -- stukje vliegen -- kill --- stukje verder vliegen -- overgang -- stukje vliegen enzenz. Probeer dat te veranderen, met leuke overgangen kom je ook al een eind.

maar verder leuk filmpje hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 18-03-2012 11:35 ]

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-01 22:33
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 09:40:
-Muziek die iedereen leuk vind (Nochtans op TS waren er een paar mensen die het wel passende muziek vonden)

Wat natuurlijk het allermooist is (imo) is het syncen van de schoten/ kills met de beat van een nummer. Als je dat lukt zal dat veel viewers opleveren!

Verwijderd

[Mart Smeets modus] Mag ik zeggen dat ik het meest irritante/ongewone in BF3 vind het gegeven dat je je vijand kunt zien als je je op de map begeeft. Ja dan mag ik zeggen lijkt mij [/einde Mart Smeets modus]

Je kan ze zien d.v.m al die icoontjes in je map en dat was bijvoorbeeld in BF2 niet zo en tevens
het verrassingseffect zoals in een echt slagveld. Dan liever zonder commander zoeken naar je vijand in BF3. :O

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10-2025

Nickbn

Betrokken

Mark, je kan ook games vinden waar dat is uitgeschakeld. Je meot gewoon eventjes je filter aanpassen. Er zijn genoeg servers die "show enemies on minimap" uit hebben staan

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
pfff, kicked for an abnormal killrate op #4?! :(

Die kan ook uit de favo's

[ Voor 23% gewijzigd door arjants op 18-03-2012 12:43 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
arjants schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:40:

Wat had je dan??

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Verwijderd

Woohoo, mijn skill is nu 511, nog nooit zo hoog geweest maar als ik dan eens een slechter potje speel dan veranderd dat cijfer snel

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:08:
Woohoo, mijn skill is nu 511, nog nooit zo hoog geweest maar als ik dan eens een slechter potje speel dan veranderd dat cijfer snel
De skill is niet echt een duidelijke graadmeter voor BF3. De berekening is vaag en na een potje kan het zomaar weer gehalveerd zijn. Dus ik kijk er niet eens meer naar. Ik denk ook niet dat er één universele graadmeter bestaat voor BF3, maar dat je het algehele profiel in beschouwing moet nemen.

Verwijderd

Slaat indd nergens op. Ik den dat de admin jaloers was. :o

Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb het net zelf ook meegemaakt en het is geen feature. De plugin is zo afgesteld dat je deze killrate nooit zou kunnen halen zonder te cheaten. Net zijn er ook al een aantal spelers tegelijk gekicked zonder dat ze aan deze killrate zaten. De plugin is bij deze ook op alle servers van GoTBF3.nl uitgeschakeld omdat hij bugged is.
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:14:
Slaat indd nergens op. Ik den dat de admin jaloers was. :o
Dat is nooit een reden om te kicken bij ons. In dit geval is het een plugin die geheel automatisch werkt maar om een of andere rare reden niet goed functioneerde. We hebben direct maatregelen genomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 18-03-2012 13:16 ]

Verwijderd

Robbertjan94 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:42:
[...]

Wat natuurlijk het allermooist is (imo) is het syncen van de schoten/ kills met de beat van een nummer. Als je dat lukt zal dat veel viewers opleveren!
Ja, dat probeerde ik nu ook te doen, maar het liedje heeft niet echt een goeie beat daarvoor.

Verwijderd

Tsurany, dan neem ik het terug. Fijn dat het bij got ook niet om die redenen gebeurt

• AdmiralSnipe
Nog even over montages en video's.
Ik heb even rondgekeken op Youtube en in bijna alle vaak bekeken montages (zowel CoD als BF3) wordt gebruik gemaakt van 4 dezelfde programma's: Sony Vegas, Adobe After Effects, Boujou en Cinema 4d.
Ik merk ook nu ik 3d teksten wil laten motion tracken met bewegende footage dat After Effects toch een beetje te beperkt daarvoor is, dus moet toch maar even Boujou en Cinema 4d proberen (misschien ook een tip voor jou Rienspy).
Alleen dan moet je wel steeds renderen en in een ander programma weer openen.
Als je bijv. een clip motion tracked in Boujou, moet jet het daarna renderen en openen in Cinema 4d, daarna de tekst toevoegen, weer renderen, openen in After Effects, misschien wat colour balance o.i.d. om het daarna weer in Vegas (of Premiere Pro) te openen om het verder te monteren.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 09:40:

Muziek vond ik er juist prima bijpassen, je blijft toch altijd mensen hebben die de muziek niks vinden. Als je dat niet wilt, gewoon alleen het BF3 geluid doen of de BF3 OST er onder.

Tsurany, is de plugin die de speler size al aanpast aan de hand van het aantal bezoekers al op #1, #2 en #3 zodat die ook eens vol komen? Ik zie alleen #4 de hele tijd vol, maar aangezien dat Rush is vind ik daar niks aan :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Meest spannende game die ik in tijden heb gespeeld:
http://battlelog.battlefi...how/25541126/1/172685289/
het was steeds 1 punt verschil en toen op het laatst 99 - 99, 98 - 99 , 98 - 99 en echt de laatste 2 kills kunnen maken toen het echt heel lang 99 punten stond (ging tot 100)

we hadden 1 squad member met 11 -26 en dat zorgde voor veel spanning of hij het niet ging verpesten.
En daarom speel je Battlefield, zoveel spanning

Angelo NL / Global Cargo VTC

Phyxion schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:54:
Tsurany, is de plugin die de speler size al aanpast aan de hand van het aantal bezoekers al op #1, #2 en #3 zodat die ook eens vol komen? Ik zie alleen #4 de hele tijd vol, maar aangezien dat Rush is vind ik daar niks aan :P
Jup, op alle servers actief.

Pagina: 1 ... 128 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.