Qlii256 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:44:
[...]

Ja de netcode is net als in Bad Company 2 super slecht! BC2 had het iets beter, maar was ook niet op-en-top. Heb jij ergens een bron van waar dat staat dat ze het zelf zeggen?
De hitreg is tenminste beter dan BFBC2. :/
In BFBC2 was het soms echt een nachtmerrie om iets te raken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Lol, net een servertje trollen: in de chat komt er om de 5 sec. : BASERAPE = BAN
Raad eens wie er lekker 8 roadkills heefdt gemaakt aan hun basis? :+

EDIT: Tellen je stats mee als je gebanned wordt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 23:00 ]

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04-2025
Qlii256 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:44:
Ja de netcode is net als in Bad Company 2 super slecht! BC2 had het iets beter, maar was ook niet op-en-top. Heb jij ergens een bron van waar dat staat dat ze het zelf zeggen?
Moest even graven hoor, maar gevonden:
We don't use a pure client side hit detection, we use a hybrid hit detection system where client hits are verified on the server. In order to do this correctly the server maintains a history list of player positions. Even when we used a server side hit detection system we did this. When a player fires the server rolls back in history to view the shot based on the position of the two players from the perspective of the shooter. The game rolls back based on the shooters ping, within a reasonable amount. This sometimes results in the victim taking a hit from a position behind a wall.

Hybrid hit detectiongives us far better hit detection for the shooter than we ever had on a purely server based system. Long time players know just how frustrating it would be to get a big blood splatter and a clear hit and have the server disagree. Hybrid hit detection actually fixes that problem without any change to th victim experience.

Finally, the biggest issue we have in battlefield is actually on net code. Without going into details, the amount of updates we need to send to support all the gameplay details would throttle most bandwidth connections if we sent every frame. Therefor we send at a lower rate and use client prediction to interpolate between those updates. I'm not happy that means we have a longer than ideal delay for sending hits and damage to the victim from the server. The reality is that it's not trivial to fix, which isn't a great excuse, but it's definitely on our radar. Frankly, the benefits of being able to support the vast battlefields and variety of game play technically is worth the trade offs to me.
Bron: http://www.reddit.com/r/b...ing_killed_behind/c3ztt97

Die BF3 subreddit is sowieso wel een aardige bron van informatie, aangezien er meerdere EA/Dice mensen posten (Demize99, crash7800, ...)

[ Voor 7% gewijzigd door masq op 15-03-2012 23:11 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-01 07:59

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:20:
[...]

Je mag best je mening houden maar het is een kwestie van statistische feiten, niet van meningen. Dat jij met de M4A1 niet kan ligt aan jou en niet aan het wapen want het is juist het beste engineer wapen. Zelfde geld voor de M16A3 bij assault.
Ik geef het niet snel toe, maar Tsurany heeft hierin gelijk. De M16A3 en M4A1 zijn inderdaad, na lang te hebben getest, de beste wapens voor de Assault en Engineer class. Er valt wel wat te zeggen voor de AN94 als er veel snipers in een server zitten en je speelt met de assault class, omdat je daarmee van belachelijke afstanden mensen met tamelijke eenvoud kan neerschieten.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:48:
[...]

Ik wil geen competitie spelen, ik wil gewoon met ervaren mensen spelen die niet compleet sucken. Ik wil geen sub level 45 mensen omdat die gewoon een totaal gebrek aan ervaring hebben. En als je geen zee van tijd hebt kan je op een van de duizenden andere servers spelen.
precies dit, net als de mensen die in je tank komen en dan compleet in het rond gaan schieten met de gun.
Of de mensen die op je spawnen als je door de enemy base loopt en dan direct je positie verraden.
Of de mensen die in je tank zitten als engi en je dan niet repairen.
Of de mensen dat als jij je chopper repaired wisselen van positie en dan opstijgen terwijl hij nog in de fik staat.
Of mensen die bij rush de AMTRAC zo plomp de basis in rijden en er dan uitstappen terwijl er overal rpg mannetjes staan.
Of de support mannetje die je geen ammo geven nadat je 100x op Q gedrukt hebt.
Of de conquest rondjes waar niemand zich bezig houdt met de vlaggen en dan aan het einde verbaasd zijn als je met 2000 punten verschil bovenaan staat..

Maar het aller ergste zijn nog wel de engi's die niks repareren en alleen maar rpg's spammen...

Maar als je dan eens een keer een team hebt dan samen werkt, man, man wat een bruut spel is het dan _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Brilsmurfffje op 15-03-2012 23:20 ]

brilsmurfffje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:18:
[...]

precies dit, net als de mensen die in je tank komen en dan compleet in het rond gaan schieten met de gun.
Of de mensen die op je spawnen als je door de enemy base loopt en dan direct je positie verraden.
Of de mensen die in je tank zitten als engi en je dan niet repairen.
Of de mensen dat als jij je chopper repaired wisselen van positie en dan opstijgen terwijl hij nog in de fik staat.
Of mensen die bij rush de AMTRAC zo plomp de basis in rijden en er dan uitstappen terwijl er overal rpg mannetjes staan.
Of de support mannetje die je geen ammo geven nadat je 100x op Q gedrukt hebt.
Of de conquest rondjes waar niemand zich bezig houdt met de vlaggen en dan aan het einde verbaasd zijn als je met 2000 punten verschil bovenaan staat..

Maar het aller ergste zijn nog wel de engi's die niks repareren en alleen maar rpg's spammen...

Maar als je dan eens een keer een team hebt dan samen werkt, man, man wat een bruut spel is het dan _/-\o_
Het punt is alleen dat level 45+ geen garantie bied op spelers met niveau. Ik deed dit soort dingen al vanaf level 1 en ik doe het nog steeds. Als ik dus level 30 zou zijn geweest zou ik worden uitgesloten van z'n server terwijl een stelletje achterlijke nadespammers er wil in zouden mogen. Het idee is goed maar de uitvoering is vrijwel onmogelijk omdat een limiet stellen gewoon niet goed gaat. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

precies, hiervoor zou skill handig zijn, maar dit is zo onbetrouwbaar als de ....
Eigen wil je een score die een indicatie geeft voor teamplay dus, repairs, heals, revives, resupplies en attack en defend orders. Niet is zo vervelend als mensen die niet geven.
Ik heb ook zo vaak dat ik dan squad leader ben en constant die orders loop uit te geven en van mijn squad het hoogste in de ranglijst sta dat ik dan ineens gedegradeerd wordt tot squad memeber 8)7

In BC2 kon je tenminste nog leader worden als je maar genoeg op Q drukte..

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Modbreak:Het mag nu weer een stuk vriendelijker en over battlefield 3 zelf gaan.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
kicked you for using USAS-12 on Shotgun/Pistol/Knife only server
Afbeeldingslocatie: http://static.tumblr.com/u7iz7qs/0Rrlvwm61/jackie-chan-meme.png

[ Voor 29% gewijzigd door rickyy op 16-03-2012 01:40 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:42:
[modbreak]Het mag nu weer een stuk vriendelijker en over battlefield 3 zelf gaan.[/]
Forum admin met mijn naam :D

LY :)

(Vriendlijk genoeg? :+ )

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-01 15:47
DanielWW2 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:26:
[...]

Het punt is alleen dat level 45+ geen garantie bied op spelers met niveau. Ik deed dit soort dingen al vanaf level 1 en ik doe het nog steeds. Als ik dus level 30 zou zijn geweest zou ik worden uitgesloten van z'n server terwijl een stelletje achterlijke nadespammers er wil in zouden mogen. Het idee is goed maar de uitvoering is vrijwel onmogelijk omdat een limiet stellen gewoon niet goed gaat. :/
Geen garantie, maar het zorgt er wel voor dat 90% van de aanwezige spelers weet wat de bedoeling is. Iets wat je op een public niet kan zeggen.

Soms denk ik na 5 minuten spelen; waarom blijf ik nou als een gek op en neer rennen. Zijn wij de enige squad die iets doet ofzo? En dan kijk je in de lijst met spelers. van de 24 hebben er 10 nog geen 100 punten gescoord. Soms helemaal niks.

We hebben een IDLE kicker dus die doet zijn werk wel, maar er zijn genoeg mensen die gewoon het spel niet snappen of niet durven te spelen omdat ze bang zijn om een death te krijgen |:(

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 16:59
Waar ik echt gek van word is het schieten op een ventje waarna hij vervolgens over een hekje springt en door die desync ineens 2 meter verder teleporteerd.....

http://steamcommunity.com/id/nijn

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 20:51
Dat artikeltje / paragraaf over de netcode en hoe de hitdetectie werkt in BF3 is wel interresant. Sowieso leuk om te lezen hoe ze het oplossen om 64 spelers op een map te laten spelen; immers, de server mag elke update van elke speler naar alle andere spelers sturen, 64*64 = 4096. Als het het meest eenvoudige systeem zou zijn dat ik kan bedenken, zou dat betekenen dat voor elke 'tik' in het spel er 4096 acties ontvangen en verstuurd moeten worden naar elke speler. Natuurlijk kun je de resolutie een stuk lager doen als het gaat om spelers die een kilometer verder zijn, maar dat gaat wat lastig bij 64 player Metro waar alle spelers op 3 vierkante meter staan :p. Petje af hoor.

Hoe druk heeft een 64 speler server het overigens (qua CPU load / geheugengebruik) bij volledige bezetting? Kan het zijn dat je als speler er last van hebt als je in een 'underpowered' server zit (dwz minder updates / meer lag)?
DICE heeft een aantal specs vrijgegeven die zij ondersteunen. Als de GSP deze specs heeft zal de CPU load of geheugen gebruik niet in de buurt van de 100% komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
reemprive schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:14:
[...]

Ik geef het niet snel toe, maar Tsurany heeft hierin gelijk. De M16A3 en M4A1 zijn inderdaad, na lang te hebben getest, de beste wapens voor de Assault en Engineer class. Er valt wel wat te zeggen voor de AN94 als er veel snipers in een server zitten en je speelt met de assault class, omdat je daarmee van belachelijke afstanden mensen met tamelijke eenvoud kan neerschieten.
Zitten tig wapens in, vind het altijd heerlijk om een random kitje op te pakken als me ammo op is. Speel zelf nooit met m16a3 of M4a1, zelfs niet in clanwars. Niet iedereen heeft behoefte aan de beste wapens, ben ook niet echt impressed als ik gekilled wordt door de topguns. Bovendien is mijn beste wapen dat ding met 4 wieken en dies al genoeg OP :D

M416 + AN 91 4 life (personal choose)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:36
Ik rouleer erg veel in mijn wapen gebruik, omdat ik bezig ben alles te unlocken. Ben nu bezig voor 350 kills met de F2000 en straks weer met de AN-94 en ga zo maar verder.

• evilpin0
vinom schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:43:
Ik rouleer erg veel in mijn wapen gebruik, omdat ik bezig ben alles te unlocken. Ben nu bezig voor 350 kills met de F2000 en straks weer met de AN-94 en ga zo maar verder.
F2000 was me favoriet voor de nerf (was miss wel de beste toen), toen speelde ik nog voluit met IR en supressor. Zon hoge KPM haal ik niet meer nu :P

Denk dit weekend ook me F2000 maar weer eens afstoffen

evilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:41:
Zitten tig wapens in, vind het altijd heerlijk om een random kitje op te pakken als me ammo op is. Speel zelf nooit met m16a3 of M4a1, zelfs niet in clanwars. Niet iedereen heeft behoefte aan de beste wapens, ben ook niet echt impressed als ik gekilled wordt door de topguns. Bovendien is mijn beste wapen dat ding met 4 wieken en dies al genoeg OP :D

M416 + AN 91 4 life (personal choose)
De M416 is praktisch hetzelfde als de M16A3 dus dan gaat je argument niet op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gister zo'n leuk potje gespeeld. In een server waar twee zeer laag gerankte spelers lekker tegen elkaar aan het oefenen waren ontstond een bizar gevecht tegen mij. Ik stap in de persoon bij mij in het team stapte meteen over en typt iets van "War?". Prima en ik stap in een tank.

Vervolgens proberen ze mij af te maken maar omdat ze totaal niet gecoördineerd aan de gang gingen waren hun pogingen redelijk vruchteloos. Één van die gasten zat in een mobile AA en kon het al vrij snel schudden want tegen een tank doe je niet veel. De ander zat in een chopper en probeerde mij omver te knallen met zijn rocketpods. Ik stapte bij de chopper over naar de boordkanon om vervolgens op de chopper te blijven schieten.

Je krijgt ze heel vaak neer op die manier. :P

Uiteindelijk heb ik de trucs uitgelegd en wisten zij wat mijn manier was om het toch te overleven. Daar hielden ze rekening mee en vervolgens heb ik geen kill meer gemaakt. :+ Ze hebben mij nog wel bedankt maar echt plezier had ik niet meer want als ze weten wat je doet dan kun je erop rekenen dat hun gedrag zich daarop aanpast. :+

Erg leuk. Deed mij wel denken aan mijn eerste stappen in de BF-reeks en nog uitleg nodig had. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• evilpin0
Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:58:
[...]

lol daar gaat me argument...ow noes :)

Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:58:
[...]

maar de M16A3 reload met 1.8 seconde en de .M416 was volgens mij 2.2 seconde, in ieder geval duurt het reloaden wat langer.
en volgens mij was de M16A3 ook beter in de hipfire.
ik blijf lekker met de M16A3,M4A1,M27 IAR spelen, omdat deze na de update niet veranderd worden ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• evilpin0
Pykow schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:24:
[...]

maar de M16A3 reload met 1.8 seconde en de .M416 was volgens mij 2.2 seconde, in ieder geval duurt het reloaden wat langer.
ik blijf lekker met de M16A3,M4A1,M27 IAR spelen, omdat deze na de update niet veranderd worden ;)
2.2 sec? volgens mij reload de m416 aardig snel

Reload is 1,8 voor de M16A3 en 1,9 voor de M416. Reload Empty is 2,37 voor de M16A3 en 2,5 voor de M416. Dat verschil is dus zeer klein. Recoil is 0,2/0,25 voor de M16A3 en 0,2/0,28 voor de M416, ook een zeer klein verschil.
De firerate en velocity zitten ook zeer dicht bij elkaar met telkens een klein voordeel voor de M16A3. Dat wapen is dan ook iets beter maar om dan te zeggen dat je geen top wapen gebruikt maar de M416 is dan een stapje te ver, dat wapen is ook gewoon een top wapen.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-01 10:42
De damage van beide kogels zijn ook gelijk?
Van alle Assault Rifles, met uitzondering van de G3A3, is de damage gelijk.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-01 10:42
Aha, G3A3 is zeker iets meer damage?

• evilpin0
Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:37:
Reload is 1,8 voor de M16A3 en 1,9 voor de M416. Reload Empty is 2,37 voor de M16A3 en 2,5 voor de M416. Dat verschil is dus zeer klein. Recoil is 0,2/0,25 voor de M16A3 en 0,2/0,28 voor de M416, ook een zeer klein verschil.
De firerate en velocity zitten ook zeer dicht bij elkaar met telkens een klein voordeel voor de M16A3. Dat wapen is dan ook iets beter maar om dan te zeggen dat je geen top wapen gebruikt maar de M416 is dan een stapje te ver, dat wapen is ook gewoon een top wapen.
semi top dan :P

Is je reload langer als je hele clip leegt schiet? wtf dat wist ik niet eens

Raimundus schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:41:
Aha, G3A3 is zeker iets meer damage?
Jups.
evilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:43:
semi top dan :P

Is je reload langer als je hele clip leegt schiet? wtf dat wist ik niet eens
Niet als je clip leeg is, als je kamer leeg is. Dat is ook niet vreemd, automatische wapens plaatsen automatisch de volgende kogel in de kamer door gebruik te maken van de kracht van de kogel die daarvoor is afgeschoten. Enkel wanneer er geen kogel in de kamer zit moet deze handmatig geplaatst worden. Dit kost extra tijd tijdens het reloaden. Daarom is het vaak verstandiger om wel je clip leeg te schieten maar niet je laatste kogel uit de kamer te schieten voordat je reload. Echter in praktijk is dit nogal lastig om te regelen :+

Dit is iets wat je vooral bij bolt action snipers merkt. Daar plaats je welliswaar handmatig een kogel in de kamer na elk schot maar wanneer er nog een kogel in zit gaat reloaden een stuk sneller dan wanneer de eerste kogel uit de nieuwe clip nog in de kamer geladen moet worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 16-03-2012 10:48 ]

Pykow schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:24:
[...]

Sterker nog, ook deze wapens worden alleen maar beter na de patch, hogere minimum damage :)

Maar als de F2000 inderdaad weer identiek wordt aan de pre-nerf, dan wordt die in elk geval weer een hele waardige uitdager van de M16A3!
Close combat zeker, volgens mij was pre-patch de F2000 op lange afstand alsnog niet al te best toch?

• evilpin0
Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:56:
Close combat zeker, volgens mij was pre-patch de F2000 op lange afstand alsnog niet al te best toch?
Volgens mij (tijdje geleden alweer) sprayde ik full auto op lange afstanden met f2000 + sillencer, ding was duidelijk beter dan m416. Maar hij wordt nu dus weer net als de die was pre patch? Rare jongens bij dice...

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 16-03-2012 10:58 ]

Dat laatste kunnen we het allemaal wel over eens zijn denk ik :+ Heb de F2000 pre-patch niet echt veel gebruikt. Post-patch trouwens ook niet. Opzich leuk wapen maar niet helemaal mijn smaak qua looks en sound. Zie vooral potentie in de G3A3 weer terug aan de top. Dat wapen is zo heerlijk mechanisch in looks en sound maar 20 kogels is gewoon te weinig met zo'n lage RoF en amper extra damage.

Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:56:
Wat is afstand? In mijn beleving was hij tot 100 m nog steeds een deathmachine als je een beetje burstte. De eerste kogel was namelijk vrij accuraat, juist die hebben ze aangepast in de nerf.

Maar nu ik de stats nog eens bekijk ligt mijn KPM met de m16a3 en de m4a1 nog wel een stukje hoger en ik heb de F2000 niet of nauwelijks meer aangeraakt sinds de nerf.
evilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:57:
[...]

Volgens mij (tijdje geleden alweer) sprayde ik full auto op lange afstanden met f2000 + sillencer, ding was duidelijk beter dan m416. Maar hij wordt nu dus weer net als de die was pre patch? Rare jongens bij dice...
Ze hebben toegegeven dat ze aan het 'overreacten' waren op klachten uit de fora/community dat hij OP zou zijn. Dit vind ik in principe wel een zeer prettige ontwikkeling mits DICE woord houdt dat ze de nerfs en buffs zorgvuldiger gaan aanpakken. Tot nu toe waren vrijwel alle nerfs overbodig, het beviel me in de BETA nog het beste met de harde damages en korte TTK's.

[ Voor 38% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-03-2012 11:05 ]

• evilpin0
Heb mijn hoogste KPM juist met de f2000 (1.85), maar dat was ook met IR waar ik 2 weken mee gespeeld had. Die IR verhoogde ook je KPM aanzienlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 16-03-2012 11:05 ]

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Wat is afstand? In mijn beleving was hij tot 100 m nog steeds een deathmachine als je een beetje burstte. De eerste kogel was namelijk vrij accuraat, juist die hebben ze aangepast in de nerf.

Maar nu ik de stats nog eens bekijk ligt mijn KPM met de m16a3 en de m4a1 nog wel een stukje hoger en ik heb de F2000 niet of nauwelijks meer aangeraakt sinds de nerf.
Zo rond de 100 meter inderdaad. Heb de F2000 niet veel gebruikt pre-patch maar mijn herinnering was altijd dat hij op lange afstand niet ideaal was. Maar wellicht klopt dat niet en is die herinnering gebaseerd op post-patch ervaring.

Mijn KPM is trouwens het hoogst met de MG36, 2.36 na 295 kills. Mijn twee meestgebruikte wapens, M16A3 en M416, zitten respectievelijk op 1.96 en 1.89. Alleen die gebruik ik de laatste tijd wel het meest en aangezien ik nog steeds vooruit ga qua vaardigheden hoeft dat niet representatief te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 16-03-2012 11:07 ]

Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:05:
[...]

Zo rond de 100 meter inderdaad. Heb de F2000 niet veel gebruikt pre-patch maar mijn herinnering was altijd dat hij op lange afstand niet ideaal was. Maar wellicht klopt dat niet en is die herinnering gebaseerd op post-patch ervaring.

Mijn KPM is trouwens het hoogst met de MG36, 2.36 na 295 kills. Mijn twee meestgebruikte wapens, M16A3 en M416, zitten respectievelijk op 1.96 en 1.89. Alleen die gebruik ik de laatste tijd wel het meest en aangezien ik nog steeds vooruit ga qua vaardigheden hoeft dat niet representatief te zijn.
Dat laatste geldt voor mij ook wel denk ik, het lukt nu een stuk beter om de recoil te compenseren dan in het begin maar het scheelt toch niet veel qua KPM's.

De F2000 heeft een KPM van 2,69 pre-nerf, de m16a3 en m4a1 schommelen beide tussen de 2,7 en 2,9. Zelfs de USAS met Frag rounds (waar ik in het begin echt belachelijk hard mee huis gehouden heb The Expendables style pre-eerste nerf) heeft een lagere KPM (2,38) dan mijn meeste assault rifles.

Moet wel bijgezegd worden dat ik eigenlijk alleen maar Rush gespeeld heb (en dan nog voornamelijk Metro) en daar zijn de afstanden relatief klein en de KPM's ligt daardoor sowieso een stuk hoger.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Jups.

[...]

Niet als je clip leeg is, als je kamer leeg is. Dat is ook niet vreemd, automatische wapens plaatsen automatisch de volgende kogel in de kamer door gebruik te maken van de kracht van de kogel die daarvoor is afgeschoten. Enkel wanneer er geen kogel in de kamer zit moet deze handmatig geplaatst worden. Dit kost extra tijd tijdens het reloaden. Daarom is het vaak verstandiger om wel je clip leeg te schieten maar niet je laatste kogel uit de kamer te schieten voordat je reload. Echter in praktijk is dit nogal lastig om te regelen :+
Eerste deel klopt wel wat je schrijft maar tweede deel valt in de praktijk wel mee (als je een goed wapen hebt tenminste dus geen Walther P5 zoals bij de politie nog steeds gebruikt wordt...). Toen ik nog lid was van de KNSA en vooral van de NPSA (NL parcours schutters associatie) lieten wij bij het reloaden tussen verschillende steel plates-doelen ook altijd sowieso 1 patroon (geen kogel :P , het is geen oude voorlader uit de western-tijd ;) ) in de kamer om de magazijnwissel te doen. Als er inderdaad nog een patroon in de kamer zit (kwestie van tellen dus tijdens het snelle schieten) had je het voordeel dat je met een supersnelle magazijnwissel (door de jet-funnel onderaan de kolf) de slede niet meer naar voren hoefde te klikken met je linkerduim. Als je alle patronen wel verschoten had, bleef je slede dus naar achteren staan, deed je je magazijnwissel en drukte je op de sledepal, eerste patroon werd weer in de kamer gedrukt en doorschieten. Tijdverlies ten opzichte van de situatie met nog wel een patroon in de kamer is echt minimaal... Maar goed, dit is BF3 en daar heb ik geen beschikking over mijn Tanfoglio Gold edition met verzwaarde magazijnen, compensator, beavertail, jet-funnel, C-more sight en rechte trekkerbeugel :)

http://imageshack.us/photo/my-images/179/spa0109oo4.jpg/

Steam || Diablo 3

Verwijderd

F2000 was op langere afstand een stuk minder dan bijvoorbeeld de m416. Denk dus niet dat het echt de moeite wordt om hem weer te gaan gebruiken.
Ik bedoel dan ook de praktijk in BF3 ;) Daar heb je minder feeling met de wapens doordat je op een muis drukt en er wat gebeurt en je niet voelt hoe het wapen reageert. Leuk wapen trouwens!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-01 07:59

codex

Geen OpenAI agent :)

Van alle AR's heb ik de hoogste KPM met de M16A3, 2.49. De F2000 zit aardig in de buurt met 2.38, maar dat dat is voornamelijk van pre-patch. Als die patch er is zal ik het wel gaan afwisselen, ik vind de M16A3 sowieso net wat prettiger op langere afstand dan de F2000. Ik denk ook dat ik na de patch de L85A2 ga proberen, want dat lijkt een monster te worden.

Verwijderd

Tsurany, weet jij waarom de Gotbf3 TS offline is?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
L85 wordt goed? Wie weet er nog een sdm server voor me?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 18:19
reemprive schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:10:
Van alle AR's heb ik de hoogste KPM met de M16A3, 2.49. De F2000 zit aardig in de buurt met 2.38, maar dat dat is voornamelijk van pre-patch. Als die patch er is zal ik het wel gaan afwisselen, ik vind de M16A3 sowieso net wat prettiger op langere afstand dan de F2000. Ik denk ook dat ik na de patch de L85A2 ga proberen, want dat lijkt een monster te worden.
Ik denk dat ik na de patch ook veel gebruik ga maken van de L85A2.
Ik vind het nu al een van de bruutst uitziende wapens in BF3 (vooral met holo + silencer) en hij speelt best lekker.
Wel heb ik het gevoel dat je door de lage ROF soms niet snel genoeg bent om iemand op CQ neer te krijgen bij een directe confrontatie, het is dan ook meer een wapen voor medium range.
Maar wat heeft KPM te maken met hoe goed een wapen is??
Mijn KPM is met bijna elk wapen onder de 1.5 maar dit komt puur omdat ik vaak op de grotere maps van basis naar basis loop met mn wapen in mn hand zonder gebruik te maken van een voertuig, hierdoor gaat je KPM snel omlaag.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Ik vind het nu al een van de bruutst uitziende wapens in BF3 (vooral met holo + silencer) en hij speelt best lekker.
Wel heb ik het gevoel dat je door de lage ROF soms niet snel genoeg bent om iemand op CQ neer te krijgen bij een directe confrontatie, het is dan ook meer een wapen voor medium range.
Mijn KPM is met bijna elk wapen onder de 1.5 maar dit komt puur omdat ik vaak op de grotere maps van basis naar basis loop met mn wapen in mn hand zonder gebruik te maken van een voertuig, hierdoor gaat je KPM snel omlaag.
Het is een goede referentie als je grofweg continue dezelfde speelstijl hanteert voor welk wapen je de meeste kills oplevert in de tijd dat je ermee speelt. Netto KPM zegt dus niet zo gekke veel, maar voor wapens ten opzichte van elkaar is het wel een goede vergelijking.

toevoeging: De L85A2 is nu wel een headshotmachine generator van heb ik jou daar, maar door de ROF leg je het close-midrange veel te vaak af. Tenminste, in mijn ervaring.

[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-03-2012 13:14 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Of gewoon AFK gaan op een server waar de idle tijd lang is, dee dit vorige keer op zon server kwam na een uur terug met de verwachting dat ik na 5 min gekicked zou zijn. Niet dus, KPM was gelijk gezakt evenals SPM. Alle stats zijn relatief met waar en hoe je speelt, en alleen te vergelijken met mekaar mits je op dezelfde servers + gamemode speelt. Tenminste dat is mijn mening.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:44:
Tsurany, weet jij waarom de Gotbf3 TS offline is?
Jup, updates uitrollen op de server. Sowieso de meest recente update ivm de nieuwe security risk mbt RDP protocol.

@ Facenoise: True, als je een grote verandering in speelstijl hebt op een bepaald moment zijn zulke stats daarna vrijwel waardeloos als je niet alle wapens in de zelfde aantallen blijft gebruiken.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 16-03-2012 13:11 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

bazs2000 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:59:
als ze weten wat je doet dan kun je erop rekenen dat hun gedrag zich daarop aanpast. :+
Dat vind ik juist leuk aan de wat minder drukke servers. Doordat je minder tegenspelers hebt, kun je ze sneller herkennen. Je herkent gedrag al snel (tussen haakjes mijn reactie):

- (On foot): lopen ze rechtdoor en/of standaardroutes en maken ze zich niet druk om cover (sniper), of zijn ze voorzichtig en lopen ze strak langs muren en rotsen waar je ze niet verwacht (assault / engineer)?
- (Tegen vehicles): rijden ze met tanks/jeeps/APC's steeds voluit rechtdoor (mijnen, javelin), of zijn ze voorzichtig, staan ze regelmatig stil, draaien ze bij en zorgen ze voor minstens aan één kant dekking voor hun voertuig (RPG)?
- (In chopper/jet): snapt mijn team mijn spots en pakken ze de javelin om mijn laser designated targets te bestoken (laser pointer, rocket pods), of kan ik toch beter zelf het betere luchtwerk doen (air radar, heatseekers)?

Dat vind ik dus wat minder aan de 64-player-servers, omdat je van die 32 tegenstanders een hoop random in je vizier krijgt voor je ze gaat herkennen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Remz
  • Laatst online: 14-01 14:45
evilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:04:
Heb mijn hoogste KPM juist met de f2000 (1.85), maar dat was ook met IR waar ik 2 weken mee gespeeld had. Die IR verhoogde ook je KPM aanzienlijk.
Ik haal gemakkelijk een 2.0+ kpm op Team Deathmatch, conquest/rush is even wat moeilijker, gamemode scheelt enorm!
CodeCaster schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Dat vind ik juist leuk aan de wat minder drukke servers. Doordat je minder tegenspelers hebt, kun je ze sneller herkennen. Je herkent gedrag al snel (tussen haakjes mijn reactie):

- (On foot): lopen ze rechtdoor en/of standaardroutes (sniper), of zijn ze voorzichtig en lopen ze strak langs muren en rotsen waar je ze niet verwacht (assault / engineer)?
- (In vehicles): rijden ze met tanks/jeeps/APC's steeds voluit rechtdoor (mijnen, javelin), of zijn ze voorzichtig, staan ze regelmatig stil, draaien ze bij en zorgen ze voor minstens aan één kant dekking voor hun voertuig (RPG)?
- (In chopper/jet): snapt mijn team mijn spots en pakken ze de javelin om mijn laser designated targets te bestoken (laser pointer, rocket pods), of kan ik toch beter zelf het betere luchtwerk doen (air radar, heatseekers)?

Dat vind ik dus wat minder aan de 64-player-servers, omdat je van die 32 tegenstanders een hoop random in je vizier krijgt voor je ze gaat herkennen.
Is het meestal niet zo dat hoe dichter je bij de objectives komt, hoe slechter de spelers worden?

De beste verdediging is ver voor de objectives, hier kan je het aanvallende team vaak verassen(=kills), het snelst achter de vijandige linies komen(=nog meer kills) en objectives veroveren achter hun frontlinie. Wat vervolgens de vijand weer verdeeld en dan is de ronde vaak wel gewonnen.

Als je vlak voor de objectives zit heb je vaak al meer geconcentreerd vuur op je. Zijn in de meeste maps niet heel gekke veel goede punten om te verdedigen.

Mensen die op de objectives verdedigen zijn een makkelijk doelwit voor mortars, m320s, rpgs, grenades en natuurlijk aanvallers die vanuit alle hoeken aan komen zetten.

De mietjes (snipers) die achter de objectives verdedigen zijn helemaal, en terecht, slachtvee. Eenvoudig te verassen, alleen maar gefocused naar voren, halen hooguit 1 of 2 vijanden die proberen te armen/cappen neer en lopen verder alleen maar achter de feiten aan. Zodra de voorste linie valt zijn deze jongens nergens.

Op de frontlinie kom je meestal wel dezelfde spelers tegen. Campers haal je er ook direct uit na de 2e kill, plus in volgende delen van de map weet je zeker dat je die campers weer aantreft op de vertrouwde camp plekjes. Even pre-fire 't hoekje om en klaar.

• NoFearCreations
  • Laatst online: 16-01 12:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat laatste doe ik ook wel eens, en dan krijg ik gelijk "Haxxorz" naar me gesmeten. Alsof ze een geheugen van een goudvis hebben. Als jij mij afschiet terwijl je zit te campen, en daarna nog 2 minuten blijft zitten, zoek ik je op en ben je de mijne. Snugger volk.

---RAWE CEEK!!!---

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
NoFearCreations schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:49:
Dat laatste doe ik ook wel eens, en dan krijg ik gelijk "Haxxorz" naar me gesmeten. Alsof ze een geheugen van een goudvis hebben. Als jij mij afschiet terwijl je zit te campen, en daarna nog 2 minuten blijft zitten, zoek ik je op en ben je de mijne. Snugger volk.
Als ik neergeschoten word probeer ik altijd degene terug te pakken, even kijken waar hij heen dreigt te lopen, meestal de eerste de beste vlag, erop spawnen en even wachten totdat hij je kogels in komt gerent!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

NoFearCreations schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:49:
haha geweldig is dat ja :P ik sta denk ik nooit langer dan 10 sec op 1 plek :P ook bij een vlag pakken loop ik heen en weer :P ik snap mensen niet die lang op 1 plek blijven

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

mrsar schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:12:
[...]

haha geweldig is dat ja :P ik sta denk ik nooit langer dan 10 sec op 1 plek :P ook bij een vlag pakken loop ik heen en weer :P ik snap mensen niet die lang op 1 plek blijven
Inderdaad.
En het zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook klagen over gekilled worden door een MAV |:( 8)7
Want serieus, ik zit aan +- 120 uur playtime en ben nog nooit door een MAV gekilled.
Alleen als je blijft staan/liggen op dezelfde plek, kan je door een MAV geviseerd worden enjah dan heb je het zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 16-03-2012 14:37 ]

• vinom
  • Laatst online: 23:36
Ik blijf eigenlijk altijd wel op een plek liggen, werkt prima. Gewoon sneaky plekje zoeken :)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ben idd ook nog nooit door mav gekilled,al mijn knife kills zijn ook campers over het algemeen,ze verdienen dat gewoon :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Asgaro schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:36:
[...]

Inderdaad.
En het zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook klagen over gekilled worden door een MAV |:( 8)7
Want serieus, ik zit aan +- 120 uur playtime en ben nog nooit door een MAV gekilled.
Alleen als je blijft staan/liggen op dezelfde plek, kan je door een MAV geviseerd worden enjah dan heb je het zitten.
Idem voor de mortar, misschien zijn 3 van de X aantal duizend keer dat ik dood ben gegaan door een (lucky) mortar.

Overigens ben ik laatst wel voor het eerst door een MAV neergehaald toen ik even niet oplette. Maar goed, die sniper heeft de rest van de ronde ook geen seconde rust meer gehad >:) Die grappen moet je ze hard afleren!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 13-01 15:47
Asgaro schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:36:
[...]

Inderdaad.
1 hint:

Metro 64p CQ.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 14:05
Dan kan je wel wat dood gaan aan de mav,
gewoon al omdat de 10 man voor u hem niet kapot schieten maar gewoon op zij springen en jij er vanuit gaat dat er toch wel iemand die makkelijke puntjes wil |:(

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:57:
Overigens ben ik laatst wel voor het eerst door een MAV neergehaald toen ik even niet oplette. Maar goed, die sniper heeft de rest van de ronde ook geen seconde rust meer gehad >:) Die grappen moet je ze hard afleren!
De keren dat ik ben geraakt door een mortar, bleek achteraf dat ik net op dat moment vlakbij campende teammates liep.

Je zou haast bang worden om te dicht bij je medespelers in de buurt te komen. :') Waar blijft die level 45+-server? :P

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 14:05
CodeCaster schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:01:
[...]

De keren dat ik ben geraakt door een mortar, bleek achteraf dat ik net op dat moment vlakbij campende teammates liep.

Je zou haast bang worden om te dicht bij je medespelers in de buurt te komen. :') Waar blijft die level 45+-server? :P
Iemand die alleen maar loopt te reviven haalt ook 45+ hoor
Fire and displace. Paratrooper style. :+

Ik blijf alleen op een plek als of niemand me er kan raken of ik niet weg kan komen door behoorlijk tegenvuur.
Ik zorg er voor dat je niet weet waar ik ben tot dat het te laat is. Dat doe ik ook met tanks. Nooit zal je mij 2 keer vanaf dezelfde plek een RPG zien afschieten als het anders kan.

Keep moving and keep killing. 8)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 11:35
Als je achter een muurtje staat met uiteindes waar vandaan je kunt RPG'en heeft het soms wel eens nut om juist wel op dezelfde plek tevoorschijn te komen hoor, dat verwacht de tank vaak niet :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

vinom schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:37:
Ik blijf eigenlijk altijd wel op een plek liggen, werkt prima. Gewoon sneaky plekje zoeken :)
Afbeeldingslocatie: http://troll.me/images/dwight-schrute/really-get-the-fuck-out.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 16-03-2012 17:20 ]

Via officiele blog http://blogs.battlefield....ield-into-close-quarters/
Blog artikel ook dus aangeraden!
There is something very unique about an indoor fire fight. You have to cover angles in new ways, use sound to track your enemies, navigate with much more careful precision and most importantly, you’re never safe. Danger is always no more than a few meters away. It’s a scenario that always makes me feel 100% in the fight. There is no dull moment, you’re always on your toes, on the edge.
Als we echt de enemy's voetstappen genoeg kunnen horen, dan ga ik de DLC zeker kopen.
In MW 1 herinner ik me dat ik soms op servers met maar paar players speelde. En dan ging het om sluipen en luisteren naar ieders voetstappen. Crouchen zorgde er dan voor dat je geruisloos werd.

Hoop dat ze zoiets in deze DLC ook kunnen creëren, maar dan zal ik op servers met max 8 spelers moeten spelen wrsl.

De DLC maps hebben géén 64 player support: http://mp1st.com/2012/03/...a-no-64-players-and-more/

En nog wat over de 2de aankomende DLC pack: http://mp1st.com/2012/03/...wheres-the-tutorial-mode/

[ Voor 82% gewijzigd door Asgaro op 16-03-2012 17:37 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kijk eigenlijk naar geen van de 2 DLC's echt uit. Eerste wordt mij te COD, run&gun, weinig tactiek. De tweede DLC lijkt mij ook niks, want als je nu naar bijvoorbeeld Wake kijkt of Oman, is altijd een gigantische vehicle whorage. Alleen tussen E & F is er op Oman vaak wat infantery actie. Zelfde bij Wake, tussen E & D en D en C.
Andere stukken hoef je gewoon niet te komen, want dan wordt je toch afgeschoten door een of ander voertuig.

---RAWE CEEK!!!---

Is het idee van Battlefield niet juist dat je flink wat voertuig acties hebt? Het grootste nadeel nu is dat er zo weinig voertuigen per map zijn dat de infantry spelers niet veel kunnen en dat is nu juist iets dat de DLC gaat fixen. Flink wat extra voertuigen waardoor het echt grote tank battles worden.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat is wel zo, maar er zullen nooit genoeg voertuigen in komen voor iedere speler. En zolang je in een team/squad zit wat goed samen speelt, dan maak je nog enige kans tegen voertuigen, maar anders gewoon weinig. Maar ben wel benieuwt naar die tweede DLC, vooral naar hoe groot hun grootste map ooit gaat zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Ik zou graag op de grote maps een tikkeltje meer quads/buggy's zien. Niet meer tanks of APC's, want dat lijkt me gebalanceerd genoeg.
Dat zou ook wel zeer fijn zijn, gewoon zorgen dat per vlag een paar kleine voertuigen aanwezig zijn en in de mainbase meer dan genoeg kleine voertuigen zijn. Lekker met 20 man in vijf humvee's aanvallen.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01 16:49

H3llSiNG

Meh.

Heeft er iemand nog een idee hoe je wat meer leden voor een clan kan krijgen?
Heb al op verschillende BF3 fora's gepost en ook in het Battlelog forum

Maar het loopt niet echt storm, we hebben wel wat leden maar ik dacht zelf maar aan 10/15 actieve leden.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

De vraag is vooral wat voor leden je wilt. Wil jij willekeurige mensen hebben of wil je een specifiek soort persoon hebben? Daarnaast moet je als clan iets te bieden hebben wat anderen niet hebben aangezien er volgens mij al meer clans dan spelers zijn.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01 16:49

H3llSiNG

Meh.

Wij zoeken vooral speler die gewoon voor een avondje lol gaan, en niet gestressed en scheldend achter hun PC zitten als het even niet gaat. Nieuwe leden hoeven niet extreem goed te zijn. Ookal zien we ons zelf graag bovenin de scorelijst, gaat het ons toch meer om een avondje plezier hebben met members op Teamspeak en goede team-play. Liever verloren maar toch lol gehad dan gewonnen en helemaal gestressed zijn.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Dan loop je denk ik vooral tegen het probleem aan dat er gewoon zoveel clans zijn dat mensen niet actief zoeken. Wat voor mensen jullie zoeken is wat er bij GoTBF3.nl ook gevonden kan worden of bij een van de vele andere clans waar spelers uit dit topic bij zitten. Wat onderscheid jullie echt van de rest? Dat moet je uitvinden en dan marketen.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Kan die kudt-reclame die Origin laat zien bij het opstarten van een potje BF3 ook uit? 8)7

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Het is reclame, dus nee. Het zou dom zijn om dat wel te doen, dan loop je namelijk inkomsten mis.

Maar ze zijn idd wel op de commerciele tour. Veel DLC (wat opzich niet slecht is, als het maar niet te duur word), reclame bij Origin van hier tot tokyo en misschien wordt vervolg wel subscription based...
Goh, een commercieel bedrijf op de commerciele tour? En ik dacht dat het allemaal liefdadigheid was, gekke ikke toch.

Edit: Zit ik in een team vol met mensen die enkel ballast zijn en verder niks kunnen. Erg jammer om direct op Caspian Border alles kwijt te zijn en zelf de enige te zijn die moeite doet wat te cappen. En dan huilen mensen over een baserape... tja... lijkt me dan volkomen terecht als mensen zo slecht zijn.

Ik denk dat mensen wat meer om hun score zouden moeten geven. Denk dat het grote probleem juist is dat niemand iets geeft om zijn score en het dus niet erg vind om finaal ingemaakt te worden. Als mensen echt graag een goede WL ratio wilden en een mooie KD ratio zouden ze denk ik een stuk intelligenter spelen.

[ Voor 159% gewijzigd door Tsurany op 16-03-2012 19:57 ]

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10-2025
Asgaro schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:25:
[video]
Via officiele blog http://blogs.battlefield....ield-into-close-quarters/
Blog artikel ook dus aangeraden!

[...]

De DLC maps hebben géén 64 player support: http://mp1st.com/2012/03/...a-no-64-players-and-more/

En nog wat over de 2de aankomende DLC pack: http://mp1st.com/2012/03/...wheres-the-tutorial-mode/
Nice find. ;)

Ik verheug me in ieder geval erg op de 3 DLC's die gaan komen. Ik heb destijds bij het uitkomen van de BF2 boosterpacks Euro Force en Armored Fury ook geen moment getwijfeld om deze aan te schaffen.

Ik kan het ook toejuichen dat DICE wat variatie in de komende DLC's gaat brengen. Ben vooral erg benieuwd naar DLC's Armored Kill en End Game.
Armored Kill:
Large, open maps, including the biggest map in Battlefield history.
New vehicles, including new main battle tanks
Mobile artillery will be featured as well.
Hopenlijk weer eens echt grote maps zoals de BF2 maps Fushe Pass of Operation Harvest.
Ik verheug me ook op de Mobile artillery. Menig maal in mobile artillery gereden in de BF2 mod Point of Existence 2.

Hoe meer maps, des te meer uitdaging en des te langer de houdbaarheid van BF3. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Zal wel op dezelfde manier gaan als de mortar, klik op de map en bam, kill.

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04-2025
Als ze Squad TDM nou eens fixen kunnen alle mensen die Conquest niet snappen lekker dat gaan doen :)

Heerlijk hoe buggy dit spel nog is eigenlijk.. zonet word ik gerevived maar blijft het deployment menu gewoon staan, daarna blijft mn shotgun crosshair staan als ik naar pistol switch. Of als je al gesupressed bent als je spawnt, dat vind ik ook wel een fraaie.

[ Voor 56% gewijzigd door masq op 16-03-2012 20:08 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:41
Indy91 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:02:
[...]

Ik verheug me ook op de Mobile artillery. Menig maal in mobile artillery gereden in de BF2 mod Point of Existence 2.

Hoe meer maps, des te meer uitdaging en des te langer de houdbaarheid van BF3. :)
Oh yar good old times O+
project reality & POE

• Indy91
Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:32:
Ik denk dat mensen wat meer om hun score zouden moeten geven. Denk dat het grote probleem juist is dat niemand iets geeft om zijn score en het dus niet erg vind om finaal ingemaakt te worden. Als mensen echt graag een goede WL ratio wilden en een mooie KD ratio zouden ze denk ik een stuk intelligenter spelen.
Nou ja, in ieder geval zou het handiger zijn als wat meer mensen wat intelligenter zouden gaan spelen. In mijn optiek heeft dat minder met pure skills te maken.

Ik herken me wel in de jou geschetste situatie. De vijand heeft alle vlaggen en domineert ook nog eens het luchtruim. Terwijl mijn teamgenoten puur gefocused lijken te zijn op de dichtsbijzijnde vlag te cappen, pak ik een snelle buggy om via een omtrekkende beweging (via de randen van de map) de verste vlag te cappen om zo meerdere fronten te maken. Alleen zijn de teamgenoten vaak dan niet zo slim genoeg om vanuit achteruit meerdere vlaggen te cappen.

Wat ik dan ook niet kan begrijpen is dat de AA in deze situatie, zich niet meer bezighoudt met het effectief neerhalen choppers en het beschermen van de tanks tegen het vliegend gespuis.
Tsurany schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:04:
Zal wel op dezelfde manier gaan als de mortar, klik op de map en bam, kill.
Dat hoop ik van niet. De mobile artillery in PoE2 kon ik nochtans gewoon besturen als een tank, echter was een direct hit op een tank een Instant Kill. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-01 09:55

ronalddus

Buffalo77

Defender Khark island is ook tering lomp zeg, goede piloot in jet en chopper en het is afgelopen, finito. Maakt geen moer uit hoe goed infintry het doet, je maakt toch al geen schijn van kans

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Indy91
jterpstra schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:11:
[...]

Oh yar good old times O+
project reality & POE
Wat mij betreft de Beste BF2 Mods ever! O+

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
heb een megabug ontdekt bij rush karhg island
:D

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:41
laat me raden, water + voertuig ?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 18:19
Dacht even een paar effecten toe te voegen aan mijn film die nog in ontwikkelingsfase is met After Effects, valt toch vies tegen moet ik zeggen.
Nouja na een paar uurtjes uitproberen weet je natuurlijk nog niet alles. ;)
Had wel een paar leuke ideeën om tekst op muren te "projecteren" en tekst zeg maar uit het scherm te laten vliegen maar ben er nog niet helemaal uit hoe dat precies moet.
Kon zo ook geen filmpje op Youtube vinden war wordt uitgelegd wat ik bedoel...
Als iemand nog tips & tricks kent voor AE...
Sony Vegas' leercurve was toch wel wat minder steill ervaar ik tot nu toe.

Ontopic:
Die CQC DLC leek me best wel brak maar waarschijnlijk koop ik toch wel alle 3 de DLC's, raak toch wel een beetje uitgekeken op bepaalde maps uit de Vanilla versie en Back to Karkand DLC. :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:12:
Dacht even een paar effecten toe te voegen aan mijn film die nog in ontwikkelingsfase is met After Effects, valt toch vies tegen moet ik zeggen.
Nouja na een paar uurtjes uitproberen weet je natuurlijk nog niet alles. ;)
Had wel een paar leuke ideeën om tekst op muren te "projecteren" en tekst zeg maar uit het scherm te laten vliegen maar ben er nog niet helemaal uit hoe dat precies moet.
Kon zo ook geen filmpje op Youtube vinden war wordt uitgelegd wat ik bedoel...
Als iemand nog tips & tricks kent voor AE...
Sony Vegas' leercurve was toch wel wat minder steill ervaar ik tot nu toe.

Ontopic:
Die CQC DLC leek me best wel brak maar waarschijnlijk koop ik toch wel alle 3 de DLC's, raak toch wel een beetje uitgekeken op bepaalde maps uit de Vanilla versie en Back to Karkand DLC. :o
Kan je doen met motion tracking & 3D tekst :9

Verwijderd

Raad eens wie ik daarnet als een baws geroadkilled heb met een jet in de oceaan van gulf of oman? ^^

• SonyEricsson
jterpstra schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:01:
laat me raden, water + voertuig ?
nee ...of wel hmmm
makkelijke kills maken :D

Verwijderd

SonyEricsson schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:22:
[...]

nee ...of wel hmmm
makkelijke kills maken :D
Je kan in hun AA?

• Remz
  • Laatst online: 14-01 14:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:21:
Raad eens wie ik daarnet als een baws geroadkilled heb met een jet in de oceaan van gulf of oman? ^^
birgirpall? Payback! }:O

Verwijderd

:Y :Y :Y

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heet hij dan geen Wcdvws of iets dergelijks meer ingame?
Zag hem er niet tussen staan in je match overview?

Zou ook wel een potje bij of tegen hem willen zijn, is volgens mij hilarisch...

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:12:
Heet hij dan geen Wcdvws of iets dergelijks meer ingame?
Zag hem er niet tussen staan in je match overview?

Zou ook wel een potje bij of tegen hem willen zijn, is volgens mij hilarisch...
Neen hoor, toen ik hem roadkillde zuchte hij even en verliet de server met de booschap om hem niet meer te volgen. Hij kwam toen nogal grof over... (Misschien joinde hij wel een lege server om in te filmen, is wel begrijpelijk als je dan 4 man op je dak krijgt, been there done that).

Heb trouwens een filmpje ervan, zl het in m'n montage verwerken ^^
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/wgbdvs/ voor de liefhebbers
Muhahaha, ik hoop toch echt dat je dat gefilmt hebt. >:)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:19:
[...]

Neen hoor, toen ik hem roadkillde zuchte hij even en verliet de server met de booschap om hem niet meer te volgen. Hij kwam toen nogal grof over... (Misschien joinde hij wel een lege server om in te filmen, is wel begrijpelijk als je dan 4 man op je dak krijgt, been there done that).

Heb trouwens een filmpje ervan, zl het in m'n montage verwerken ^^
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/wgbdvs/ voor de liefhebbers
Gewoon replyen op één van zijn filmpjes met die clip. Toch mooi. Moet wel zeggen dat ik de frustratie van hem totaal zou kunnen begrijpen. Het is ook maar gewoon een random gamert. Ik zou zelf helemaal gek worden als ik allemaal van die schreeuwende Belgen achter me aan heb lopen.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-01 09:47
Adanteh schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:45:
[...]

Gewoon replyen op één van zijn filmpjes met die clip. Toch mooi. Moet wel zeggen dat ik de frustratie van hem totaal zou kunnen begrijpen. Het is ook maar gewoon een random gamert. Ik zou zelf helemaal gek worden als ik allemaal van die schreeuwende Belgen achter me aan heb lopen.
Wut? wat hebben we nu weer gedaan? :D Ik spam alleen de chat vol! Birgirpall moet ook wel eens C4 op zijn dak krijgen ^^

• SonyEricsson
niet omdat ik zo goed ben ofzo, maar sinds dat ik de afgelopen tijd alleen maar op hardcore speel vind ik normal geen bal meer aan.

je wordt gespot
auto heal
geen ff

net vandaag een paar potjes normal gespeeld en vroeger vond ik het leuker :P
hardcore rush dan maar :D

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het leukste van hardcore is nog wel dat als jij iemand eerste ziet hij ook gegarandeerd eerder dood is dan jij :P In normal mode kan de ander nog van je winnen zegmaar :+

En achter iemand aan rennen is minder gevaarlijk omdat hij er geen heal bij krijgt

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 18:04
Zijn hier mensen die BF3 eerst op de PS3 hebben gespeeld en nu op de PC en hoe vinden jullie het verschil? PC is makkelijker? Graphics veel beter neem ik aan.

Speel nu BF3 op de PS3 maar zit te denken om een dikke game pc te kopen om de volgende redenen

Betere graphics
Betere besturing
Meer spelers per level

Snap alleen niet waarom er maar 32 spelers op rush zijn op de PC, waarom geen 64?
Pagina: 1 ... 127 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.