SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
HahaTsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:35:
Spotten zorgt er voor dat iemand anders jou zuurverdiende kill dat doordat hij random op dat rode driehoekje schiet en net de laatste damage doet. Mijn kills! Afblijven!
Het ligt er maar net aan. Als ik aan het reloaden ben of heel druk met andere enemies/objectives, dan is het wel fijn dat er iemand gericht bij kan springen dmv de spots. Of als ik (in de verte) een voertuig kan spotten, dan zal ik het ook niet laten. Dat maakt ze makkelijkere doelwitten voor jets en heli's.
geen officiele nee, gebruik Battlefield BF3 Stats 1.31. Je kan deze gewoon vinden in de android market.tobitronics schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:13:
[...]
welke app gebruik je? er is toch nog geen officiele? (ook niet voor ios?)
Steam: Sneggel Origin: Waus82
battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/l3efamousz/
Je krijgt meer punten voor suppress + kill assistTsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:35:
Spotten zorgt er voor dat iemand anders jou zuurverdiende kill dat doordat hij random op dat rode driehoekje schiet en net de laatste damage doet. Mijn kills! Afblijven!
Terwijl spotten ook de redding van een andere speler kan zijn. Gebeurt vaak genoeg dat ik een rood puntje op mijn minimap zie verschijnen achter me en me snel genoeg kan draaien om hem neer te halen.Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:35:
Bovendien geeft dit in het verdere verloop van 't potje nog meer kills. Je kan dan met je team de vijand onder druk zetten, vanuit die positie zijn ze altijd in het nadeel en haal je vaak netto aan het eind van de rit meer kills dan je zou kunnen halen zonder te spotten.gerre22 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Terwijl spotten ook de redding van een andere speler kan zijn. Gebeurt vaak genoeg dat ik een rood puntje op mijn minimap zie verschijnen achter me en me snel genoeg kan draaien om hem neer te halen.
Als hij me daarna defibbed heb ik er geen problemen mee om decoy te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:12:
Maar als die speler jou killt krijgt Tsurany ook een avenger bonus
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:12:
Maar als die speler jou killt krijgt Tsurany ook een avenger bonus
Attention whore!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik dacht dat jij hier juist zo goed in was tsurany
Ik ben nu eenmaal niet zo goed in campen, ik ben liever wat meer on the moveSpaiker schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:41:
Iemand die niet veel met Recon class speelt, kan ik enkel maar hulde aan geven
Verwijderd
Recon campen? Dan snap je het niet.Sn3gG3l schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:42:
[...]
Ik ben nu eenmaal niet zo goed in campen, ik ben liever wat meer on the move
M39 + Holo / ACOG en gaan met die banaan
http://battlelog.battlefi...zee/weapons/249995111/pc/
Verder niet echt spannend.... wel goeie vehicle stats volgens mij
En zo te zien een flinke aanvaller aan je ribbons te zien.
[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 15-03-2012 15:16 ]
Als je naar mijn wapens en klasses kijkt zie je toch redelijk wat variatie? Ik speel ook veel met voertuigen, ben alleen nog niet goed met jets. Ik heb hier ook nog niet echt veel mee geoefend.Vandread schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:16:
Hoe hou je het vol..... ik wil graag wat variatie....
Verwijderd
Goed map design kan het prima werkenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:21:
[...]
Goed, weet wel zeker dat 99% er zo over denkt. Je word gewoon overal uitgekotst.
Nu weer ontopic.
Ben bang dat de close quarters dlc niet echt het bf feeling gaat bezorgen.
Geen voertuigen
Cqc ipv op large scale. Nog kleinschaliger dan Metro.
Ach goed, we zullen zien wat het brengt.
En de enige reden waarom Metro zo populair is, er zijn maar 3 choke points,
Dus het is heel eenvoudig om met campen veel punten te scoren.
Als ze de CQC mappen goed indelen met veel flanken en alternatieve routes, hoogte verschillen (balconnen en zo) dan kan het echt wel goed uitpakken (heb je ooit indoor paintball gedaan? stuk intensiever als in de bossen)
Precies zelfde probleem hiersuperwashandje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:12:
[...]
haha zo zit ik ook vaak, maar vooral omdat mijn bureau niet diep genoeg is en ik mijn benen dus niet kan strekken als ik normaal zit. dan maar helemaal niet strekken en mijn benen helemaal in de buurt houden
Wss 1 of 2 echt goeie mappen / een aantal nieuwe wapens waarvan ze er een deel gaan nerven om dat nadien gedeeltelijk ongedaan te maken / update problemen zoals altijd / niet te vergeten veel winst voor ea/diceVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:21:
[...]
Goed, weet wel zeker dat 99% er zo over denkt. Je word gewoon overal uitgekotst.
Nu weer ontopic.
Geen voertuigen
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Amen to that.evil kim schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:24:
[...]
Wss 1 of 2 echt goeie mappen / een aantal nieuwe wapens waarvan ze er een deel gaan nerven om dat nadien gedeeltelijk ongedaan te maken / update problemen zoals altijd / niet te vergeten veel winst voor ea/dice
Iig al wel blij met de aankomende patch. Eindelijk de havoc gelijk aan de Viper en het langer uithouden dan 2 min in de lucht als er goede jets zijn. Maps zoals Gulf of Oman of Wake kent veel oppervlakte waardoor je in de heli meer een target bent voor de jets.
Verwijderd
nou, ben benieuwd,Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:26:
[...]
Amen to that.
Iig al wel blij met de aankomende patch. Eindelijk de havoc gelijk aan de Viper en het langer uithouden dan 2 min in de lucht als er goede jets zijn. Maps zoals Gulf of Oman of Wake kent veel oppervlakte waardoor je in de heli meer een target bent voor de jets.
als ze de stinger eindelijk eens goed hebben gemaakt, dan kan het best nog wel eens lastig zijn in de lucht te blijven.
Wat gaat dan het verschil zijn tussen de stinger en de javalin ?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:33:
[...]
nou, ben benieuwd,
als ze de stinger eindelijk eens goed hebben gemaakt, dan kan het best nog wel eens lastig zijn in de lucht te blijven.
Verwijderd
Stinger -> 55% dmg, meer ammo
En mss nog iets met ranges enzo.
Verwijderd
lees de patch notes eens doorevil kim schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:36:
[...]
Wat gaat dan het verschil zijn tussen de stinger en de javalin ?
Verwijderd
Klopt. Vlieg veel in heli's en merk dat in de meeste situaties een strafe run het meest effectieve is. Een goede gunner en heen en weer vliegen en alles ertussen in kapot makenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:33:
[...]
nou, ben benieuwd,
Love it als je heel wat vehicle's disabled en wat kills binnen haalt met de heli. Death from above
Het riekt gewoon naar een naderend shotgunfest 2k12. Uit de filmpjes die tot nu toe zijn vrijgegeven zie ik nog niet hoe dit een mooi gebalanceerde mod wordt tussen assault/engineer/support.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:21:
[...]
Nu weer ontopic.
Geen voertuigen
De shotgun, de RPG, de M320 en de PKP full-auto zullen wel een hoofdrol gaan spelen met deze mate van destructie in de levels.
Vind javelin nogal vaak soms kan ik locken soms niet, als de soflam iets gelockt heeft is er nooit een probleemVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:37:
Javelin -> designation nodig, instant kill
Stinger -> 55% dmg, meer ammo
En mss nog iets met ranges enzo.
Verwijderd
The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.evil kim schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:39:
[...]
Vind javelin nogal vaak soms kan ik locken soms niet, als de soflam iets gelockt heeft is er nooit een probleem
of wel, minder range, maar gezien je veel sneller lockt, is de kans eindelijk aanwezig dat de 2de raket raakt
(1 om de flare te laten vallen, reload, raket 2, mits de heli niet al gevlucht is)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 16:43 ]
Verwijderd
Zolang ze de lock bug maar fixen, zelfs met de range van nu kan ik soms niet op tijd locken, omdat de lock er soms spontaan mee ophoud...
Dan zijn we tenminste af van die stingermannetjes die op de berg bij vlag D van Caspian heel de map in hun greep houdenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:42:
[...]
The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
Ik heb er zo'n gloeiende hekel aan dat de lock zo lang duurt dat de heli telkens weer weg kan komen met flares/ecm. Nu maak je geen schijn van kans met een stinger. Ik ben benieuwd of dit het oplost.of wel, minder range, maar gezien je veel sneller lockt, is de kans eindelijk aanwezig dat de 2de raket raakt
(1 om de flare te laten vallen, reload, raket 2, mits de heli niet al gevlucht is)
[ Voor 26% gewijzigd door Bee.nl op 15-03-2012 16:48 ]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/l3efamousz/
Je kan gewoon nu niks tegen een goede chopper crew als je team niet gaat laser designaten (hetzij CITV, hetzij SOFLAM), want die stingers zijn echt nutteloos. Ben een 100% land engineer. Ik kan niet vliegen, nooit op geoefend, dus ik ben afhankelijk van de andere vliegers in mijn team. Als die dan slecht zijn ben ik afhankelijk van de recons om soflams neer te dumpen of van iemand die guided shells bij zich heeft, want vind het helemaal niet erg om in CITV station te zitten en zelf te locken. Als je team maar een beetje zit te prutsen, heb je nu dus echt 0,0 kans om te winnen. Straks als de stinger meer damage doet, kan je misschien nog wat schade aan richten aan die choppers.Bee.nl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:46:
[...]
Ik heb er zo'n gloeiende hekel aan dat de lock zo lang duurt dat de heli telkens weer weg kan komen met flares/ecm. Nu maak je geen schijn van kans met een stinger. Ik ben benieuwd of dit het oplost.
I am the 1 %!Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:21:
[...]
Of gaat dit niet over de occupy beweging?
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 15-03-2012 17:32 ]
Wat ik bedoel is, ik speel 'bijna' altijd engineer en vlieg niet, dus tanks, jeeps of lopend. Waarom? Omdat ik dat leuk vind en het mij het beste aanstaat. Misschien als ik wat vlieg uurtjes zou maken dat ik ook lekker kan vliegen, maar heb geen zin gehad nog om het te oefenen.Pykow schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:25:
Wat bedoel je met 'Ben een 100% land engineer' ?
dus je houdt je alleen bezig met Tanks en gebouwen te ontruimen ?
Ach.. die komen ook nog wel hoor!Adanteh schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:39:
[...]
OH WELL. Jongens, ben ik nou de enige die nog redelijk teleurgesteld is dat er toch veel mensen op Close Quarters stemmen bij de Battelog poll? Ik zal het zeker wel gaan spelen, gewoon omdat ik vette maps wil en de extra destruction me leuk lijkt, maar ik heb zoveel liever fatsoenlijke (lees: Groot, urban met little birds) maps.
Verwijderd
dit heeft weinig met BF3 te maken.
On-topic: Het probleem met stingers is niet alleen dat ze niet werken, maar ook dat je zo kansloos bent als er een tank voor je neus staat. Daarom speel ik ook weinig assault en recon op vehicle maps, ik wil op z'n minst een kamikaze aanval met C4 kunnen doen. En aangezien er meer tanks dan heli's zijn per map, kies ik er vaak voor om gewoon de RPG te pakken. Als je nou je stinger af zou kunnen vuren zonder lock...
[ Voor 38% gewijzigd door Sn0wblind op 15-03-2012 23:48 ]
GADVERDAAMMEEE!!!1!11!110
http://www.thatvideogameb...t-subs-based-battlefield/EA “looking at” subs-based Battlefield
A future Battlefield would well launch with a subscription model, EA’s Patrick Söderlund has said; while nothing’s official, the company is investigating the possibility.
“I think it’s fair to say that we’re looking at that,” Söderlund told VentureBeat when quizzed on the chances of a subscription-based service being introduced.
“Like all other companies, we’re looking at how we can maximise our investment in this and get the most out of our investment and get more people playing this product.
“That may take us to different places, but we’re not really talking about where that is yet.”
Whether it cold be a Call of Duty Elite type service where premium subscribers get content early, or another approach, Söderlund did not clarify.
EA and DICE’s current stats service, Battlelog — which launched with Battlefield 3 — is available to all players free of charge.
http://venturebeat.com/20...ttlefield-close-quarters/
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 15-03-2012 23:48 ]
*stemt snel op Armored Kill*Adanteh schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:39:
[...]
OH WELL. Jongens, ben ik nou de enige die nog redelijk teleurgesteld is dat er toch veel mensen op Close Quarters stemmen bij de Battelog poll? Ik zal het zeker wel gaan spelen, gewoon omdat ik vette maps wil en de extra destruction me leuk lijkt, maar ik heb zoveel liever fatsoenlijke (lees: Groot, urban met little birds) maps.
De community van Battlefield is nogal veranderd doordat EA groot heeft ingezet op de strijd tussen BF en CoD. Veel mensen die CoD leuk vinden, zijn ook BF leuk gaan vinden, en dan houden ze toch meer van close quarter combat.
Zelf speel ik al sinds 1942(
Ik hoop nog altijd dat de recon class een boost krijgt(sniper 1 hit 1 kill, of C4) dan is die class nog nutig in de grote maps zoals het bij Bad Company 2 was.
Ik zit te wachten op de volgende patch en Armored Kill. Close Quarters zal ik ook wel gaan kopen, maar misschien niet al te veel spelen, net zoals ik B2K niet zo goed vind.
Dat zou nog eens wat zijn! In BF 1942 waren er submarines, maar die game heb ik nooit gespeeldTsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:43:
Lees de titel en denk nice! Submarines! Helaas de verkeerde subs
Verwijderd
dit heeft weinig met BF3 te maken.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:40:
[...]
![]()
Tsurany mag mss niet altijd een lieverdje zijn, maar dan lopen we gewoon met z'n allen terug te geinen. Wat jij nu loopt te brabbelen slaat écht nergens op, jammer dat er geen 'ignore functie' is op GoT. Dit soort onrespectvolle, ongegronde uitspraken hoef ik echt nergens te lezen.
On-topic: Het probleem met stingers is niet alleen dat ze niet werken, maar ook dat je zo kansloos bent als er een tank voor je neus staat. Daarom speel ik ook weinig assault en recon op vehicle maps, ik wil op z'n minst een kamikaze aanval met C4 kunnen doen. En aangezien er meer tanks dan heli's zijn per map, kies ik er vaak voor om gewoon de RPG te pakken. Als je nou je stinger af zou kunnen vuren zonder lock...
back on topic.
M4A1,M16A3 blijven de beste wapens, vandaar dat ik altijd assault of engineer speel in de lucht of op de grond, Speel zelf Battlefield vanaf BF: Vietnam
BF2:special force blijft voor mij de beste BF die erwas, hoewel mensen de wapens wat minder vonden.
[ Voor 19% gewijzigd door Sn0wblind op 15-03-2012 23:49 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
De maps waren alleen ruk ... altijd 1 partij die de klos wasPykow schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:48:
BF2:special force blijft voor mij de beste BF die erwas, hoewel mensen de wapens wat minder vonden.
In ArmA III kan je straks duikenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:46:
Submarines in BF... Ik zie het al voor me, al die zielige mensjes die met rubber bootjes aan komen zetten omdat hun team constant de Venom crashed neerhalen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De standaardwapens zijn sowieso eigenlijk de beste wapens. De supportguns RPK-74 en de M27-IAR zijn overigens ook fijn hoorPykow schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:48:
M4A1,M16A3 blijven de beste wapens, vandaar dat ik altijd assault of engineer speel in de lucht of op de grond
En Dice zou de wapens eens op alfabetische volgorde moeten zetten, dat zou het vinden van een wapen een stuk aangenamer maken.
Speelde non stop Ghost town, daar hadden beide teams even veel kansen. hoewel er stomme spelers waren die de boot niet gebruiktenero355 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:54:
[...]
De maps waren alleen ruk ... altijd 1 partij die de klos was
[...]
In ArmA III kan je straks duiken
Angelo NL / Global Cargo VTC
Doe dat nou maar eens jij.Asgaro schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:02:
Shut your mouth about sitting stances, you pussies, and get your ass back on the battlefield!
En de "discussie" is we heel erg treurig geworden zeg...
Gewoon terug naar BF3 en laten we gaan voorspellen hoeveel bugs er in de volgende patch zitten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zo begint elke BF3 sessie voor mij.CodeCaster schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:08:
BF3.exe has stopped working.Ben er na vijf minuten spelen dan ook wel weer klaar mee voor vandaag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb nog niet al mijn films afgezien (ja nog altijd nietDanielWW2 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:05:
[...]
Doe dat nou maar eens jij.![]()
En de "discussie" is we heel erg treurig geworden zeg...
Gewoon terug naar BF3 en laten we gaan voorspellen hoeveel bugs er in de volgende patch zitten.
You're pathetic.Asgaro schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:13:
[...]
Heb nog niet al mijn films afgezien (ja nog altijd niet) + stilaan krijg ik terug meer en meer werk voor het school
I want to shoot you more.
You want proof?DanielWW2 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:14:
[...]
You're pathetic.![]()
I want to shoot you more.
Deze staan nog op m'n to-do lijstje:
dit heeft weinig met BF3 te maken.
[ Voor 30% gewijzigd door Sn0wblind op 15-03-2012 23:50 ]
Wat dacht je van een 35 killstreak op wake island zonder vehicle (AEK + silencer in enemy base = win).DanielWW2 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:34:
[...]
Een 55 killstreak met een tank in de tunnel van Damavand Peak is tenminste nog skill.
Heb 3 dagen niet in dit topic gekeken, nu moet ik iets van 12 pagina's doorploeteren!!
Waarom posten jullie zo veel!!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Ik heb van 's ochtends niet gekeken: 122 niewe postsAdmiralSnipe schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:39:
[...]
Wat dacht je van een 35 killstreak op wake island zonder vehicle (AEK + silencer in enemy base = win).
Heb 3 dagen niet in dit topic gekeken, nu moet ik iets van 12 pagina's doorploeteren!!
Waarom posten jullie zo veel!!
Verwijderd
Die zijn naar server #4 verhuistleosand schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:31:
Wat is er toch met GoTBF3.nl #1 aan de hand? constant leeg. common people
Verwijderd
En dan jezelf en andere GoT'ers joinrechten geven?Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:59:
Vraag me af hoeveel mensen interesse hebben in een server die mensen met een KDR onder de 0.8 en een rank over de 45 permabanned zodra ze joinen. Zou dat zelf toch wel ideaal vinden.
Als rank 45 en een KD van 0.8 de lijn waren voor iedereen tussen skill en geen skill...Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:59:
Vraag me af hoeveel mensen interesse hebben in een server die mensen met een KDR onder de 0.8 en een rank over de 45 permabanned zodra ze joinen. Zou dat zelf toch wel ideaal vinden.
Ben geen fan, alleen al omdat z'n server een deel van de eigen GoT clan banned...
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 15-03-2012 21:05 ]
Klinkt ook weer een beetje als, kijk mij is goed zijn, ik ben te goed om tegen mindere spelers te spelen.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 15-03-2012 21:12 ]
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 15-03-2012 21:16 ]
Verwijderd
Is dat echt zo of is dat een soort van placebo effect?Bee.nl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:55:
[...]
De standaardwapens zijn sowieso eigenlijk de beste wapens. De supportguns RPK-74 en de M27-IAR zijn overigens ook fijn hoorVan alle standaardwapens is de M16A3 veruit de sterkste. Het is alleen zwaar irritant dat na een teamswitch de M16 opeens verruild is voor een AK terwijl eerstgenoemde gewoon beschikbaar is.
En Dice zou de wapens eens op alfabetische volgorde moeten zetten, dat zou het vinden van een wapen een stuk aangenamer maken.
Die wapens krijg je in het begin al en logischerwijze krijg je met meer kills betere wapens
Voor assault gebruik ik altijd aek-971 met foregrip en flash supressor en voor engineer de scar-h, maar liefst de a-91
Ik behou deze mening want ik heb eens met de M4A1 op iemand z'n hoofd geschoten en hij ging niet eens dood....
ps: sinds laatste update schiet die aek-971 precies niet meer zo vloeiend, je moet echt elke keer klikken per kogel als je echt accuraat wilt zijn
denk dat meer dan 60% zijn afgehaakt
Je mag best je mening houden maar het is een kwestie van statistische feiten, niet van meningen. Dat jij met de M4A1 niet kan ligt aan jou en niet aan het wapen want het is juist het beste engineer wapen. Zelfde geld voor de M16A3 bij assault.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:16:
Is dat echt zo of is dat een soort van placebo effect?
Die wapens krijg je in het begin al en logischerwijze krijg je met meer kills betere wapens
Voor assault gebruik ik altijd aek-971 met foregrip en flash supressor en voor engineer de scar-h, maar liefst de a-91
Ik behou deze mening want ik heb eens met de M4A1 op iemand z'n hoofd geschoten en hij ging niet eens dood....
Verwijderd
YouTube: BF3 Close Quarters beta gameplay HD
En waarom verschijnt er niks in beeld als hij iemand killed??Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:35:
8 min footage van Close Quarters, let wel op het is nog beta gameplay
YouTube: BF3 Close Quarters beta gameplay HD
Is van de co-op missie Hit and Run.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Wat een onzin zeg, niet iedereen heeft zeeën van tijd om 45+ te zijn en zijn k/d op te krikken. Iemand die veel assists krijgt en vlaggen pakt lijkt me een betere teamspeler dan een k/d-ratio hoertje....Ik ben nu level 41 en ben betere teamspeler dan de meeste 45+ die ik op public servers tegen kom.Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:59:
Vraag me af hoeveel mensen interesse hebben in een server die mensen met een KDR onder de 0.8 en een rank onder de 45 permabanned zodra ze joinen. Zou dat zelf toch wel ideaal vinden.
Als je zo graag alleen maar met "pro's" wil spelen ga je toch lekker alleen maar competities spelen op clanbase etc?
Ik wil geen competitie spelen, ik wil gewoon met ervaren mensen spelen die niet compleet sucken. Ik wil geen sub level 45 mensen omdat die gewoon een totaal gebrek aan ervaring hebben. En als je geen zee van tijd hebt kan je op een van de duizenden andere servers spelen.Terrz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:46:
[...]
Wat een onzin zeg, niet iedereen heeft zeeën van tijd om 45+ te zijn en zijn k/d op te krikken. Iemand die veel assists krijgt en vlaggen pakt lijkt me een betere teamspeler dan een k/d-ratio hoertje....Ik ben nu level 41 en ben betere teamspeler dan de meeste 45+ die ik op public servers tegen kom.
Als je zo graag alleen maar met "pro's" wil spelen ga je toch lekker alleen maar competities spelen op clanbase etc?
Verwijderd
Ik heb het zelfs opgenomenmasq schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:38:
Heb je zelf wel gekeken? Het zijn beelden uit een coop-missie..
Nee serieus, volgens mij zal Close Quarters identiek er zo uitzien, beetje cs_office maar dan betalend per map
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 21:49 ]
Andersom ben ik wel al enkele servers tegengekomen. Daar mochten alleen mensen tot rank 45 in. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Het idee van je is aardig, maar ik denk dat het verkeerd gaat vallen bij een aantal mensen.Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:59:
Vraag me af hoeveel mensen interesse hebben in een server die mensen met een KDR onder de 0.8 en een rank onder de 45 permabanned zodra ze joinen. Zou dat zelf toch wel ideaal vinden.
Alstu: http://www.i3d.nl/battlefield-3-ranked-game-servers.phpTsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:48:
[...]
Ik wil geen competitie spelen, ik wil gewoon met ervaren mensen spelen die niet compleet sucken. Ik wil geen sub level 45 mensen omdat die gewoon een totaal gebrek aan ervaring hebben. En als je geen zee van tijd hebt kan je op een van de duizenden andere servers spelen.
Benieuwd hoeveel spelers je trekt
[ Voor 109% gewijzigd door Sn0wblind op 15-03-2012 23:43 ]
Mij lijkt het idee wel wat. Dan hoef je tenminste niet te vrezen dat je tank/heli/jeep/apc-gunner bij het instappen z'n linkermuisknop indrukt en deze pas loslaat als 'ie je op de map zichtbaar heeft gemaakt en daardoor een heli of tank heeft gelokt die jullie vervolgens heeft kapotgeschoten.Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:52:
Verkeerd vallen boeit me niet zo, dat heet gewoon keuzevrijheid
Aan de andere kant zul je mij als puur infantry op zo'n server niet willen hebben, omdat ik in infantry-only zuig.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Aan mij kan het niet liggen, heb vrijwel altijd een ping van <10ms (in de browser) en er staan geen torrents aan ofzo. Network smoothing staat ook helemaal naar links; ik snap er niks van
Probeer het anders eens op 1 van de 6 servers zou ik zeggen. Zat servers om met eentje te experimenteren. Natuurlijk mits de clanleden het toestaanTsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:52:
Verkeerd vallen boeit me niet zo, dat heet gewoon keuzevrijheid
Overigens zou ik geen permban doen, maar gewoon een kick met een nette message. Dat is een stuk vriendelijker.
Verwijderd
Skill is broke, werkt voor geen meter...masq schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:28:
Zou je niet kunnen filteren op skill? Bijvoorbeeld brackets van 200 ofzo: 0-200, 200-400, 400-600
Ja de netcode is net als in Bad Company 2 super slecht! BC2 had het iets beter, maar was ook niet op-en-top. Heb jij ergens een bron van waar dat staat dat ze het zelf zeggen?masq schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:03:
Het doodgaan-achter-een-muurtje ligt gewoon aan de netcode van BF3. Ze hebben zelf toegegeven dat die niet optimaal is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.