---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Die kan je aanpassen met een command dacht ik, dan wordt-ie minder sterk.NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:28:
Ben ik een van de weinige die het niet mooier vind dan? Vind veel dingen wat te fel worden dan, en veels te blurry.
Afterburner werkt niet meer met die FXAA
werkt weer dankzij dit http://forums.steampowere...showthread.php?p=28823040
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 19:47 ]
Braaf Belgje.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:26:
Al hail de FXAA injector, prachtig beeld @60 fps!
Dankje Daniel voor de tip
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goh ziet er wel leuk uit, lijkt met niet dat hij op de G15 werkt.Sn3gG3l schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:34:
http://www.timisoft.gr/g19_bf3.html
Voor alle mensen die een G19, G13 etc hebben. Het is zowel een app in kleur als monochrome. Ik gebruik em zelf eigenlijk amper meer omdat ik een app via android gebruik en een tweede battlelog op m'n andere scherm altijd open heb staan maar toch een tijdje met plezier gebruikt.
Toch maar is over op zo'n G19 of iets dergelijks, ik hoorde dat Logitech nog wel is kortingsbonnen uitdeelde als je al klant was(i.e. G15)? Iemand ervaring?
Volgens mij gebruiken de meesten danoc v1.25 performance.tobitronics schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:28:
Kan iemand mij uitleggen hoe en welke FXAA ik moet installeren? Als ik het google krijg ik alleen maar forum hits, die doorverwijzen naar http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html maar ik lees ind it topic ook over versie 1.25 en 1.3, dat zie ik op dat forum helemaal niet staan
Die kun je hier downloaden:
http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
Naar beneden scrollen en dan de link bij "Download: FXAA Injector danoc1 v1.25 performance", even wachten totdat de teller is afgelopen en dan downloaden.
Je moet alles gewoon in je Battlefield 3 folder uitpakken en dan werkt het in principe al.
Als je het verschil tussen aan<>uit wilt zien, moet je op Pause drukken op je keyboard. Mocht dit niet werken, dan moet je nog even in je Origin settings onder het tab "in game" "enable Origin in Game" uitvinken. Mocht je nog in Battlefield zitten, moet je eerst ff de game afsluiten en opnieuw starten om het effect te zien.
DanielWW2 heeft ook een post gemaakt over het editten van de settings om het nog wat beter tot z'n recht te laten komen, ik moet zeggen dat ik dit ook een verbetering vind.
Ik had de FXAA injector trouwens opnieuw geinstalleerd om te checken waarom mijn game settings nou gereset waren. Ik denk toch dat dit kwam doordat ik zelf mogelijk een verkeerde profile backup had teruggezetDanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:20:
[...]
Hey,
I'm using this mod also, and I enjoy the color correction. But most people don't realize that it can do much more than just color correction. The injector adds FXAA, a special version of low impact yet good looking AA, which is far superior to the in game "Post AA" (which is DICE or a third party's FXAA. It's low impact but looks crappy.) This injector uses NVIDIA's full FXAA. However, even people that use this mod for the AA don't know how to optimize the AA to make it actually look good and run well. No one really has explained or posted their settings that I have found, so I might as well.
By default, the Settings look like this (in your game directory with exe, "injFX_Settings.h"). (I would recommend using Notepad ++, but windows notepad works okay.)
/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = .1; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.0360; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.0360; // Lower the value for more smoothing
You should change these values to those below to optimize for performance and quality. I read an article from NVIDIA (Link) that explains what these values do and what the coder of NVIDIA's FXAA recommends himself for optimization.
/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 1; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.125; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.03125; // Lower the value for more smoothing
[...]
Hoewel, nu de injector opnieuw is geinstalleerd, zijn wel al mijn wapens met settings + vehicle weapon upgrades gereset, ik moet alles opnieuw instellen.
Klopt het ook dat je echt alle AA in game uit moet zetten, ook post AA?
Maakt het verder nog uit wat je qua settings verandert? Zou ik Motion Blur ook gewoon uit kunnen zetten? Ik dacht dat de Injector over het algemeen z'n werk op de achtergrond doet, maar aangezien "fxaaQualitySubpix" ook een optie is om je Blur te increasen/decreasen, vraag ik mij af of je dan die gehele optie uitschakeld door het in de settings uit te zetten?
[ Voor 31% gewijzigd door speedyjules07 op 14-03-2012 20:56 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Hartstikke bedankt!speedyjules07 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:53:
[...]
Volgens mij gebruiken de meesten danoc v1.25 performance.
Die kun je hier downloaden:
http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
Naar beneden scrollen en dan de link bij "Download: FXAA Injector danoc1 v1.25 performance", even wachten totdat de teller is afgelopen en dan downloaden.
Je moet alles gewoon in je Battlefield 3 folder uitpakken en dan werkt het in principe al.
Als je het verschil tussen aan<>uit wilt zien, moet je op Pause drukken op je keyboard. Mocht dit niet werken, dan moet je nog even in je Origin settings onder het tab "in game" "enable Origin in Game" uitvinken. Mocht je nog in Battlefield zitten, moet je eerst ff de game afsluiten en opnieuw starten om het effect te zien.
DanielWW2 heeft ook een post gemaakt over het editten van de settings om het nog wat beter tot z'n recht te laten komen, ik moet zeggen dat ik dit ook een verbetering vind.
[...]
Ik had de FXAA injector trouwens opnieuw geinstalleerd om te checken waarom mijn game settings nou gereset waren. Ik denk toch dat dit kwam doordat ik zelf mogelijk een verkeerde profile backup had teruggezet![]()
Hoewel, nu de injector opnieuw is geinstalleerd, zijn wel al mijn wapens met settings + vehicle weapon upgrades gereset, ik moet alles opnieuw instellen.
Klopt het ook dat je echt alle AA in game uit moet zetten, ook post?
Maakt het verder nog uit wat je qua settings verandert, zou ik Motion Blur ook gewoon uit kunnen zetten? Ik dacht dat de Injector over het algemeen z'n werk op de achtergrond doet, maar aangezien "fxaaQualitySubpix" ook een optie is om je Blur te increasen/decreasen, vraag ik mij af of je dan die gehele optie uitschakeld door het in de settings uit te zetten?
Verwijderd
BEST KILL STREAK EVER 94 KILLS
Dit mag ik wel even delen toch ??
Rienspy
Dank je , mn engels is eenmaal niet goed.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 21:05 ]
Verwijderd
Da's geen kill streakVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:58:
http://battlelog.battlefi...how/25075369/1/364033930/
BEST KILL STRIKE EVER 94 KILLSHOOAHHHHH
![]()
Een kill streak is als je zoveel mensen killed zonder zelf gekilled te worden.
(Nuja, je gebruikt strike, maar ik vermoed dat je streak bedoelde ofniet?)
Die score is idd netjes, maar als je op een 2K ticket server gaat spelen (en dan nog Metro) dan is dat wel logisch
Dus je bent eerst 24 keer dood gegaan en toen heb je 94 kills gemaakt?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:58:
BEST KILL STREAK EVER 94 KILLSHOOAHHHHH
![]()
Post AA = FXAA maar wel slecht geïmplementeerd door DICE. Het is in ieder geval niet echt goede FXAA die NVIDIA ontwikkeld heeft en deze mod ook bied. Het aan laten staan geeft in feite 2 keer FXAA.speedyjules07 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:53:
[...]
Klopt het ook dat je echt alle AA in game uit moet zetten, ook post AA?
Maakt het verder nog uit wat je qua settings verandert? Zou ik Motion Blur ook gewoon uit kunnen zetten? Ik dacht dat de Injector over het algemeen z'n werk op de achtergrond doet, maar aangezien "fxaaQualitySubpix" ook een optie is om je Blur te increasen/decreasen, vraag ik mij af of je dan die gehele optie uitschakeld door het in de settings uit te zetten?
En de mod is een overlay over de game. Instellingen ingame zouden geen effect moeten hebben op de mod. Dus als jij de blur van de mod voldoende vind dan kan het ingame uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net even geprobeerd, maar ik vind er niet zo veel aan eigenlijk. Het is het me niet waard om daar 5 tot 10 fps voor in te leveren. In mistige delen zie je nog minder (bijv Bazaar), en dat is een beetje jammer.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:26:
Al hail de FXAA injector, prachtig beeld @60 fps!
Dankje Daniel voor de tip
Verwijderd
Ja, maar je ingame MSAA kan uit, dus dat scheelt je een hoop fpsBee.nl schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:10:
[...]
Net even geprobeerd, maar ik vind er niet zo veel aan eigenlijk. Het is het me niet waard om daar 5 tot 10 fps voor in te leveren. In mistige delen zie je nog minder (bijv Bazaar), en dat is een beetje jammer.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
BeefHazard schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:14:
Wauw, even mijn BF3 AA uitgezet en dat scheelt flink op de FPSvan zo'n 30-25 naar 45-40. Speelt een stuk vloeiender en aimen is ook veel makkelijker!

sorry moest even
Jep. Ookal verwacht ik dit:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Duidelijk, thanks!DanielWW2 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:09:
Post AA = FXAA maar wel slecht geïmplementeerd door DICE. Het is in ieder geval niet echt goede FXAA die NVIDIA ontwikkeld heeft en deze mod ook bied. Het aan laten staan geeft in feite 2 keer FXAA.![]()
En de mod is een overlay over de game. Instellingen ingame zouden geen effect moeten hebben op de mod. Dus als jij de blur van de mod voldoende vind dan kan het ingame uit.
Ik zie net trouwens dat er ook nieuwe Nvidia drivers zijn , 296.10.
[ Voor 6% gewijzigd door speedyjules07 op 14-03-2012 21:19 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
niet bij mij
wat kan jij goed raden!BeefHazard schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:17:
[...]
Jep. Ookal verwacht ik dit: [afbeelding]
9gagger hé?
Terug ontopic, voordat de boze mods komen! (You don't say?)
[ Voor 16% gewijzigd door BeefHazard op 14-03-2012 21:22 ]
Ik heb er ook een beetje last van. Geen idee hoe je het precies moet verhelpen.tobitronics schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:52:
Ik heb nu de FXAA mod geinstallerd (hemelse verbetering) 1 puntje: ik vind de menu's (spawn menu, battle report gebeuren) nogal blurry/niet ge AAsed. De randjes zijn nogal pixelated/hoekig. Hoe kan ik dit verhelpen?
http://battlelog.battlefi...how/25082116/1/184991456/
En dan ook nog een leuk potje. Niet de allerbeste score ooit of zo maar juist omdat het een gevecht tot het einde was een mooie game. Wel gewonnen omdat ik op een rampage ging aan het einde.
nou je hoogste streak staat op 36Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:58:
![]()
Rienspy
Dank je , mn engels is eenmaal niet goed.![]()
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Jij vind een killstreak van 36 niks speciaals? Hoe goed denk jij dan wel niet dat je bent?
Ik ben al erg blij met m'n killstreak van 18, hoger zie ik ook niet gebeuren zonder extreem vehicle whoring of campen.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Zoltan kennende, ZAT hij toen ook te tank whoren...NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:12:
Wait,..wut?
Jij vind een killstreak van 36 niks speciaals? Hoe goed denk jij dan wel niet dat je bent?
Ik ben al erg blij met m'n killstreak van 18, hoger zie ik ook niet gebeuren zonder extreem vehicle whoring of campen.
Maar dat bedoelde ik niet, waarom moet er op zo'n toon zijn killstreak de grond in geboord worden.
Zitten er inmiddels een paar in dit topic die denken dat ze Godlike zijn ingame...
[ Voor 70% gewijzigd door NoFearCreations op 14-03-2012 22:21 ]
---RAWE CEEK!!!---
I can haz yes?
haha netjes, flink aan t sproeien geweest met die pkp zie ik accuracy 4%Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:58:
![]()
Rienspy
Dank je , mn engels is eenmaal niet goed.![]()
Verwijderd
killstreak 51NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:12:
Wait,..wut?
http://battlelog.battlefi...erbeuker/stats/176614903/
en ik ben niet godlike maar moet je niet zeggen dat je een 94 kill streak hebt maar een rondje van 94-26
---RAWE CEEK!!!---
Details.
Van A naar B wel, alleen wordt flink sturen als je de trap afwilt...
---RAWE CEEK!!!---
Nee, vind ik niks bijzonders op metro waarbij je constant gerevived wordt omdat je van die retard medics hebben die als bunny's rond huppelen.NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:12:
Wait,..wut?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
---RAWE CEEK!!!---
Nee ook op metro maar ik zei alleen wat ik zag op zijn stats paginaNoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:29:
Die heb je gok ik ook niet als infantery verkregen, maar dan nog netjes. Ging me meer om te manier waarop je dat duidelijk maakte, kan ook op een andere manier.
Verwijderd
Een 55 killstreak met een tank in de tunnel van Damavand Peak is tenminste nog skill.Tsurany schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:31:
[...]
Nee, vind ik niks bijzonders op metro waarbij je constant gerevived wordt omdat je van die retard medics hebben die als bunny's rond huppelen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:38:
Toch fijn, ik hoef niet eens alt+f4 te drukken om af te sluiten. Gewoon neger kut homo fuck in de chat typen en hulpaa
Nee je hebt daar juist geen skill voor nodig omdat de andere medics dat voor je doen.NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:32:
[sarcasme]Ja maar jij bent dan ook godlike toch?[/sarcasme]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
I do not approve.
het ''nieuwe'' bunnyhoppenTsurany schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:39:
[...]
Nee je hebt daar juist geen skill voor nodig omdat de andere medics dat voor je doen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:38:
Toch fijn, ik hoef niet eens alt+f4 te drukken om af te sluiten. Gewoon neger kut homo fuck in de chat typen en hulpaa
Volgens mij is dat nog sneller ook. Als je op alt+f4 drukt komt eerst nog saving... voorbij.
Ik noem het Asgaro hoppen.
Zit alleen wel een wat groter risico aan vastBee.nl schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:42:
[...]
Volgens mij is dat nog sneller ook. Als je op alt+f4 drukt komt eerst nog saving... voorbij.
The 'evil' admin has spoken.Tsurany schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:43:
[...]
Zit alleen wel een wat groter risico aan vast
nou 1100 kills naar 82 uur in de tank zitten is niet whoren maar tank nietsenVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:18:
[...]
Zoltan kennende, ZAT hij toen ook te tank whoren...
@hieronder
tank is om te killen en vlaggen capturen lijkt mij en 80 uur een beetje in de citv station is ook een beetje saai denk ik .
En 10 punter voor het painten is ook wel bitter weinig
[ Voor 27% gewijzigd door beuker19 op 14-03-2012 22:57 . Reden: foutje ]
ligt eraan wat je moet die tank doet, als je zit te designaten heb je weinig kills.beuker19 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:48:
[...]
nou 1100 kills naar 82 uur in de tank zitten is niet whoren maar tank nietsen
Mechwarrior Online: Flapdrol
Och, wat Rien zegt valt allemaal nog wel mee. Als het nou erge ziektes/beledigingen waren had ik het ook afgekeurd. Dit vind ik een beetje preuts als ik eerlijk ben. Op teamspeak worden er af en toe ook minder chique woorden geroepen.
Overigens mag homo niet, maar lesbienne wel? Ik zeg discriminatie!
Je hoeft niet altijd serieus en politiek correct te zijn hoor TsuranyTsurany schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:43:
[...]
Ik word eigenlijk niet warm of koud van beledigingen over de chat. Meestal trol ik gewoon terug. Gewoon overal ja op zeggen wat de persoon zegt en dan zijn ze snel klaar
Hopelijk ontketen ik nu niet weer die woordenfilterdiscussie.
Misschien één van de weinige, maar je bent niet de enige. ik vind orgineel ook beter, en ik heb verschillende versies geprobeerd.NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:28:
Ben ik een van de weinige die het niet mooier vind dan? Vind veel dingen wat te fel worden dan, en veels te blurry.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Je kan het volledig aanpassen zodat het effect juist sterker wordt of juist een stuk minder sterk. Je moet je alleen even verdiepen in de settings.NoFearCreations schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:28:
Even? Ben nu al 2 uur bezig om de kleuren aan te passen naar perfectie en het wil maar niet. Of te veel groen, te weinig groen, te veel geel of te weinig zwart.Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:22:
[...]
Je kan het volledig aanpassen zodat het effect juist sterker wordt of juist een stuk minder sterk. Je moet je alleen even verdiepen in de settings.
Nou morgen weer verder.
Verwijderd
Ja en erg alleen ook nog enne GEEN 4 engineers die aan het repareren waren en zelfs geen Gunner erbij,Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:18:
[...]
Zoltan kennende, ZAT hij toen ook te tank whoren...
goed zo Zoltan, dank je Zoltan.
Zal me een worst zijn wat andere doen en hoe ze het doen.
Ik speel nog steeds met veel plezier en merk op dat er steeds minder hackers en cheaters tegen kom.
Die PKP is gewoon voor mij de beste gun en hoord bij mij, je moest eens weten hoe ik eruit zie dan verwacht je ook niet anders hahaha.
En JA , ik sproei met dat ding daar is die ook voor, maar door te gaan sproeien zorg ik wel dat mn team altijd door kan gaan of ze nu wel of niet winnen, dat laatste is wel jammer omdat ik wel mn best doe .
enne wel nu al COLONEL SERVICE STAR 48 Rank 93
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 03:25 ]
Verwijderd
Als je op ong. 15 meter gaat sprayen (zonder te aimen, tenslotte schiet dat het snelstTsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:03:
Je hebt een accuracy van 5.1% met dat ding? Je moet ook wel richting de vijand sprayen he, niet enkel de knop in drukken en hopen dat er een vijand voor springt.
Niet dat je team daarmee enorm geholpen wordt, maar noobs zijn er ook nodig in het slagveld, fniet?
Na hoeveel keer krijg je dan een (perm)ban?Tsurany schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:43:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 07:53 ]
Ik kon in ieder geval geen 1 gevecht winnen
Je moet die dingen wel ontwijkenerikvandenberg schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:18:
Gister zat ik in een fly server beetje te chopper whoren, zat diegene heel de tijd irri te doen in de chopper(ik was gunner) wegvliegen van de map half crashen, dus ik schelden, ik zeg laat mij vliegen, hij zegt nee ik ben beter, ik d8 oke wanna go 1 vs 1 on an empty? Zegt hij ja is goed, om een lang verhaal kort te maken, ben nog nooit zo hard geraped door iemand in een chopper. Deze gozer was zo focking goed met de TVM dat wat ik ook dee hij me altijd raakte(paar missers). Ik kon niet eens in de buurt komen..
Ik kon in ieder geval geen 1 gevecht winnenchallenged the wrong guy
en nu istie me mattie op battelog whaha. Altijd leuk zulke 1 vs 1 uitdagingen
http://www.twitch.tv/jannustitannus

Veel reviven, als je support bent veel ammoboxen neergooien, als je squadleader bent attack of defend orders geven scheelt ook een hoop in je punten, en de PP2000 blijft mijn favoriete wapen qua nauwkeurigheid en kracht, ook de P90 is een aardig wapen maar je hebt teveel kogels nodig om 1 vijand om te leggen
Wat is jullie favoriete wapen?
Wat ik wel ergerlijk vind is dat mensen te weinig ammoboxen en medikits neergooien zodat je op een gegeven moment zonder zit
[ Voor 11% gewijzigd door Metro2002 op 15-03-2012 09:29 ]
whaha, dat dee ik dus ook, hard naar beneden, hard naar links, hard naar rechts, alles wat ik dee boeide niet, hij raakte me tog. 120 uur in de chopper heeftie, waarschijnlijk 100 uur met TVM zitten oefenen whaha.
zijn profiel hier, http://battlelog.battlefi...66/vehicles/239810782/pc/
Johann Sebastian Bach
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Verwijderd
TV missiles hebben een 'steile' leercurve: duurt een tijdje eer je er mee weg bent. Ik ben er nu ook op aan het oefenen, deze week toch al een stuk of vijf choppers 'mid air' uit de lucht geknald...erikvandenberg schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:31:
[...]
whaha, dat dee ik dus ook, hard naar beneden, hard naar links, hard naar rechts, alles wat ik dee boeide niet, hij raakte me tog. 120 uur in de chopper heeftie, waarschijnlijk 100 uur met TVM zitten oefenen whaha.
Het tweede potje begon heerlijk, serene rust, en maar rennen naar B vanaf de Russische kant. Ik stond na het spawnen helemaal vooraan, en natuurlijk moest die aap die achter me spawnde bij A blijven staan (woei 200 extra puntjes in een potje waarbij een score van 10.000+ geen uitzondering is
En dan lig je bij B, en kun je de krekels zowat horen hè. Zelden zo genoten. Niemand schoot, en dan staat daar ineens vijf man van de tegenstander bovenaan de 'rode gang'. Ik heb tweehonderd kogels die gang in geschoten met m'n PKP + extended mag, terwijl mijn teammates granaten gooiend en M16's en M4's leegschietend die gang in renden. Zo kom je wel aan suppression ribbons.
Maar dat is toch niet leuk om te spelen? Het potje ervoor joinde ik halverwege, de tegenstanders hadden alle vlaggen, en ik stond daar tussen de spawn en C in, waarbij de tegenstander een constante regen van granaten en M320's onze kant op deed komen. Op een gegeven moment zag ik 10+ rode puntjes op de grond liggen, en zo'n twintig dode teammates.
Ik kan er maar niet aan wennen dat dat ook Battlefield is. Gelukkig zijn er ook nog servers met leuke maps. Helaas zijn de GoT-servers #2 en #3, toch wel mijn favorieten, steevast leeg.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
als ik een tip mag geven.Metro2002 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:28:
Zo, toch mijn score nog een beetje omhoog gekrikt, van 181 punten per minuut naar 201 en een verbeterde nauwkeurigheid van 9,3 naar 9,8%Tevens een iets betere W/L ratio
![]()
[afbeelding]
Veel reviven, als je support bent veel ammoboxen neergooien, als je squadleader bent attack of defend orders geven scheelt ook een hoop in je punten, en de PP2000 blijft mijn favoriete wapen qua nauwkeurigheid en kracht, ook de P90 is een aardig wapen maar je hebt teveel kogels nodig om 1 vijand om te leggenKreeg ook de Usas-12 geunlocked maar dat vind ik een beetje een suf wapen. Erg krachtig maar na 7 schoten (2 seconden schieten
) moet ie weer reloaden.
Wat is jullie favoriete wapen?
Wat ik wel ergerlijk vind is dat mensen te weinig ammoboxen en medikits neergooien zodat je op een gegeven moment zonder zit
speel met de M16A3,M4A1 en de M27 IAR. je zal zien dat je accuratie omhoog gaat en dat je meer kills maakt.
PP-19 op close range maps is ook fijn.
Als je aim slecht is, blijf dan veel bij je team zitten. drop zoveel mogelijk ammo en health en je scores vliegen omhoog.
speel metro en je gaat heel snel 20 punten omhoog per minuut binnen 2 uurtjes.
heb zelf maar 6,5 uur in een tank gezeten en 276 kills
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 15-03-2012 09:55 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wat is jouw nickname in BF3 ? Zal er eens op lettenNivida_intel schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:34:
@Metro2005 ik zou jouw vaak rondhobbelen in maps. Helaas ben ik er niet zo vaak. Gisteravond laat nog maar even gespeeld.
Het is wel degelijk leuk om te spelen (was in COD ook fan van de kleine maps a la Rust en Nuketown), maar je moet wel de servers nemen waarin nades, M320 en RPG's gebanned zijn. Pas alleen dan begint het meer op een interessante pot te lijken. Vooral het forceren van een doorbraak is het leukste aan Metro (dus als het team goed samenspeelt). Maar helaas zie je ook veel te vaak dat mensen zich alleen maar op het gangetje richten.CodeCaster schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:52:
Maar dat is toch niet leuk om te spelen? Het potje ervoor joinde ik halverwege, de tegenstanders hadden alle vlaggen, en ik stond daar tussen de spawn en C in, waarbij de tegenstander een constante regen van granaten en M320's onze kant op deed komen. Op een gegeven moment zag ik 10+ rode puntjes op de grond liggen, en zo'n twintig dode teammates.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
De M16A3 vind ik ook een fijn wapen inderdaad, die samen met de PP2000 zijn mijn favoriet. Als sniper gebruik ik de Sv98 met bolt action, ook op zich een redeljk wapen.Pykow schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:53:
[...]
als ik een tip mag geven.
speel met de M16A3,M4A1 en de M27 IAR. je zal zien dat je accuratie omhoog gaat en dat je meer kills maakt.
PP-19 op close range maps is ook fijn.
Als je aim slecht is, blijf dan veel bij je team zitten. drop zoveel mogelijk ammo en health en je scores vliegen omhoog.
speel metro en je gaat heel snel 20 punten omhoog per minuut binnen 2 uurtjes.
heb zelf maar 6,5 uur in een tank gezeten en 276 killsgelukkig win in de meeste tank battles en verlaat me tank bijna nooit
Mijn aim wordt wel steeds beter dus ik probeer zo min mogelijk wapens te wisselen zodat je goed kan wennen aan 1 wapen.
Scheelt ook dat ik een nieuwe videokaart heb waarbij de fps wat hoger ligt, scheelt ook een heel stuk in je accuracy!
Gister een paar hele leuke potjes métro zitten doen waarbij echt goed werd samengewerkt door mijn team en vooral mijn squad. Uiteindelijk vanaf de US kant compleet ingesloten in het basecamp en door tactisch te spelen en goed samen te werken uiteindelijk teruggekomen en alle vlaggen gecapt. Het andere team speelde niet tactisch maar was wel sterker. Zo zie je maar dat door goede samenwerking je een heel eind kan komen
Ben je in het RU kamp ingesloten in het basecamp dan is het eigenljik al einde verhaal, dat is echt vreselijk moeilijk om door te breken, overal snipers in de gebouwen en soldaten op straat, geen doorkomen aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 15-03-2012 10:03 ]
Als je wilt kunnen we een deze dagen een 2v2 chopper scim doen, erg goede oefening voor wars.erikvandenberg schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:31:
[...]
Verwijderd
Ik wil ook wel eens meedoen...evilpin0 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Als je wilt kunnen we een deze dagen een 2v2 chopper scim doen, erg goede oefening voor wars.
Jullie zijn toch een chopper team?
Lijkt me leuk! Ik ben altijd rond etenstijd aan het spelen. Vrijdag ben ik er van half 7 tot 8 ofzo.evilpin0 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Als je wilt kunnen we een deze dagen een 2v2 chopper scim doen, erg goede oefening voor wars.
Ben vanavond denk ik pas rond half 9 beschikbaar, vrijdag weet ik niet. Stuur je wel een PM als je online zie
Dan kan ik ook wel. Ik hou me aanbevolen.erikvandenberg schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:19:
[...]
Lijkt me leuk! Ik ben altijd rond etenstijd aan het spelen. Vrijdag ben ik er van half 7 tot 8 ofzo.
Ja, maar dan nog is dat met 48 of 32 man wat uitdagender. Nu heb je gewoon een leger snipers achterin, daarvoor support, en daarvoor alleen maar medics. Geen doorkomen aan.Joarie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Het is wel degelijk leuk om te spelen (was in COD ook fan van de kleine maps a la Rust en Nuketown), maar je moet wel de servers nemen waarin nades, M320 en RPG's gebanned zijn. Pas alleen dan begint het meer op een interessante pot te lijken. Vooral het forceren van een doorbraak is het leukste aan Metro (dus als het team goed samenspeelt). Maar helaas zie je ook veel te vaak dat mensen zich alleen maar op het gangetje richten.
Maar ik wil gewoon met vehicles raggen.
[ Voor 73% gewijzigd door CodeCaster op 15-03-2012 10:25 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:27 ]
Wouter_shift (moest wat verzinnen) maar ben er niet heel vaakMetro2002 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Wat is jouw nickname in BF3 ? Zal er eens op lettenIk zie niet heel vaak dezelfde lui op mijn favo servers maar er komen wel wat namen telkens terug
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
http://img.ly/fgCX hello community. I am enjoying myself
Mannen zitten in Dubai x-jarig bestaan van Dice te vieren. Zaken gaan goed blijkbaar.
-Spawn, dood - kogel in mn rug en dat 4x achter elkaar
-sta in een groep van 10 team genoten, altijd de eerste zijn die neer gaat -.-
-maaide een heel clip op een gastje leeg, hij draait zich om en schiet me met 1 pkp kogel dood ><
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
PKP?? dat was vast ZoltanVerderf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:28:
Gisteravond echt zo'n typische "why me" avond.
-Spawn, dood - kogel in mn rug en dat 4x achter elkaar
-sta in een groep van 10 team genoten, altijd de eerste zijn die neer gaat -.-
-maaide een heel clip op een gastje leeg, hij draait zich om en schiet me met 1 pkp kogel dood ><
http://steamcommunity.com/id/nijn
Kijk je ook bijna onder je tafel als je ingame ergens onder probeert te kijken ?!Faberge schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:31:
Zit dan echt zo achter me computer als ik snel omhoog moet sturen:
[afbeelding]
Ik wel
Trouwens jullie suppressen niet genoeg... al die hoge accuracy spelers wil ik niet in mijn team hebben
* nero355 is op weg naar een 0,0x accuracy
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tsurany schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:21:
Suppression is voor mensen die niet kunnen mikken, dat zouden ze eigenlijk ook niet moeten belonen
Volgens mij gingen ze met de patch ook de punten voor spotten en laser designaten verhogen. Hopelijk levert dat meer spots en locks op, want dat doet men nu veel te weinig naar mijn mening.haarbal schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:31:
supression is wel een aardige game mechanic, het zorgt dat je goede kans maakt tegen een sniper als je hem maar eerder onder vuur neemt dan hij jou. Omdat het werkt is het ook wel logisch dat er wat punten voor gegeven worden, al is het wat veel in vergelijking met een spot assist, die vaak veel nuttiger zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.