• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:13
mhoogendam schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:35:
Dat gezeik elke keer op CoD.
Heb alle CoD versies voor de PC, veel wedstrijden in gespeeld bij verschillende versies.
Iedere keer met groot plezier gespeeld, uren heb ik erin gestoken, en iedere keer weer uitgekeken naar een nieuw deeltje.

MW2 heb ik pas later gekocht omdat ik de matchmaking niet prettig vond.
Bij MW3 heb ik niet meer "Het CoD gevoel" en heb ik snel naast me neergelegd.

BF2 heb ik nooit wat aangevonden, BC2 (+ Vietnam) is al beter.
BF3 is op dit moment de game wat telkens weer opgestart word wanneer de PC aangeslingerd word.

Dat CoD en CoD spelers constant afgezeken worden vind ik erg jammer, het verdient beter.
Kleine mappen zijn meteen CoD mappen, en daarmee word een erg negatieve ondertoon gezet.
CoD is een ander spel dan BF, gelukkig maar.

Dit is verder geen aanval op 1 persoon.
cool story

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Heb alle CoD versies voor de PC, veel wedstrijden in gespeeld bij verschillende versies.
Iedere keer met groot plezier gespeeld, uren heb ik erin gestoken, en iedere keer weer uitgekeken naar een nieuw deeltje.

BF3 is op dit moment de game wat telkens weer opgestart word wanneer de PC aangeslingerd word.

Dat CoD en CoD spelers constant afgezeken worden vind ik erg jammer, het verdient beter.
Kleine mappen zijn meteen CoD mappen, en daarmee word een erg negatieve ondertoon gezet.

Met CoD is niets mis mee. CoD: UO was fucking vet en CoD2 heb ik meer dan 600 uur ingestoken. De delen daarna zijn echter flink verpauperd. Dit is verder geen aanval op 1 persoon. Ook niet op meerderen. Wel op Modern Warfare 1, 1.1 en 1.2

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 14:05
BeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Een heel klein probleempje: Ik ben 13. Geen vooroordelen aub, ben erg volwassen (en VWO-er en Tweaker, telt uiteraard wel mee)
In game zou dat geen probleem moeten zijn als je degelijk speelt.
't is het off topic gelul dat minder "leeftijdsgeschikt" zou kunnen zijn, denk ik

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
[b][message=37846637,noline]

Bij mij is het precies tegen over gesteld, ik vond bf2 epic, bc2 was leuk maar dat was ook geen opvolger van bf2, en bf3 is niet wat ik er van verwacht had als opvolger van bf2.

Ik heb niets tegen cod spelers, als jij cod mooi vind dan respecteer ik dat maar wat mij dwars zit is dat dice afscheid heeft genomen van het bf concept en men aan het overstappen is naar cod game play.

Wat zou jij zeggen als IW in eens een cod gaat uit brengen met mappen ter grote van bf2 en een zooi vehicles er in maakt?
Denk jij dat cod spelers dit accepteren?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-01 12:23

Murphy

(2B||!2B)?

NLsandman schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:21:
[...]

... maar wat mij dwars zit is dat dice afscheid heeft genomen van het bf concept en men aan het overstappen is naar cod game play.
NIET als we straks eindelijk kunnen toeteren!!!11111oneone11

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

codex

Geen OpenAI agent :)

NLsandman schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Denk jij dat cod spelers dit accepteren?
Ja. Afwisseling?

Ik vind BF3 juist om die combinatie leuk, ik hoef niet zo nodig een kwartier te lopen voor ik iemand tegenkom omdat iedereen snel per persoon 1 voertuig heeft meegenomen. Ik ben van COD geswitched naar BFBC2, BF2 heb ik gespeeld maar vond ik op dat moment niet echt boeiend. Ik speelde destijds Counter Strike wat ik leuker vond. Nu met BF3 vermaak ik mij prima, omdat ik van mening ben dat er aardig wat variatie in het spel zit. Ik verheug me ook op die CC DLC, net zo goed als ik mij verheug op de grote maps die later dit jaar komen.

Even iets heel anders: Is het jullie ook opgevallen dat het aantal cheaters drastisch is afgenomen? Ik ben in de afgelopen 2 weken tijdens het pubs afstruinen 1 hacker tegengekomen, en die was pas level 5.
reemprive schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Ja. Afwisseling?

Ik vind BF3 juist om die combinatie leuk, ik hoef niet zo nodig een kwartier te lopen voor ik iemand tegenkom omdat iedereen snel per persoon 1 voertuig heeft meegenomen. Ik ben van COD geswitched naar BFBC2, BF2 heb ik gespeeld maar vond ik op dat moment niet echt boeiend. Ik speelde destijds Counter Strike wat ik leuker vond. Nu met BF3 vermaak ik mij prima, omdat ik van mening ben dat er aardig wat variatie in het spel zit. Ik verheug me ook op die CC DLC, net zo goed als ik mij verheug op de grote maps die later dit jaar komen.

Even iets heel anders: Is het jullie ook opgevallen dat het aantal cheaters drastisch is afgenomen? Ik ben in de afgelopen 2 weken tijdens het pubs afstruinen 1 hacker tegengekomen, en die was pas level 5.
Ik ben er al in geen tijden een tegengekomen ja. Wel dat er regelmatig weer een gebanned word en dat mooi in de chat van de GoT servers staat. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
BeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:01:
Prachtige troll op Damavand rush 64p. Zat bij de eerste set MCOM's achter een gebouw te mortarren. 19 kills 1 death (death was om te switchen tussen recon en support). Volle rage in de chat, niemand kon mij raken en na een tijdje hadden ze een stuk of 8 mortars staan die ik 1 voor 1 kon neerhalen :)

EDIT: Ben net (voor een erg kinderachtige reden) gekickt uit mijn clan. Kan ik de GoT clan joinen?
Ik had een keer 15-1 op een Damavand Peak server (rush). Echter werd ik gekicht omdat het een Amerikaanse server was, dus voor hen was ik een hacker. (of ik kilde de admin te vaak, kan ook)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-01 13:34
Hoe kom je ooit door de assingment Professional Russian heen.. SQDM Wie heeft dat verzonnen..

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weer een groot baserape festijn op de GoT rush server, leuk! |:(
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:02:
Hoe kom je ooit door de assingment Professional Russian heen.. SQDM Wie heeft dat verzonnen..
DICE en er zijn speciale 2 kill servers voor die achterlijke assignment. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-01 13:34
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:06:
[...]

DICE en er zijn speciale 2 kill servers voor die achterlijke assignment. ;)
Welke servers dan?
Daarvoor moet je zoeken in de lijst. ;)

CoD is gewoon een zeik-serie geworden. Ze verdienen niets anders dan gezeik.
Ik zeg, geworden, want CoD 1 t.e.m. CoD 4 waren degelijk online games. Maar daarna ging het steil bergaf.

Die kleine maps zijn nog het kleinste van mijn zorgen. Dat op zich is niet erg hoor! Ieder zijn voorkeur.

Maar de developers zijn gewoon zo dom omdat ze niet snappen hoe een online shooter in elkaar moet steken. Er zijn tal van design principles in die franchise nu die echt nergens op slaan.

- ranked dedicated servers: Komaan, elke online shooter had dit sinds de beginjaren. Dit is verplicht om iedereen een gelijke kans te geven. Nu hebben ze lag compensation en shit waardoor sommige mensen benadeeld worden.
Daarnaast: vroeger had de serie dedicated servers en nu niet meer, das pas straf.

- deathstreaks: W T F. Welke gek heeft dat uitgevonden? Hierdoor krijgt de speler een oneerlijk voordeel tov de enemie. Dit gaat haaks in tegen hoe een competitieve game in elkaar moet steken.
Er is geen element waardoor jij als enemy die deathstreaks kunt counteren!

- oude engine. Van alle big budget titles die vorig jaar uitkwamen, is MW3 op afstand de lelijkste. Dat, terwijl zij het meeste verdienen. Zelfs een nieuwe engine gaat er niet vanaf blijkbaar. Of neem gewoon licentie op goede engine en je bent vertrokken.

- je wordt genaaid bij DLC: je krijgt enkel nieuwe maps. Geen nieuwe wapens, geen nieuwe sounds, etc. Dan ook nog is voor een overdreven dure prijs.

- PC-gaming is dood voor hen. Zelfs Elite is nog niet beschikbaar op PC. Zou het ooit wel komen zelfs?
Alles draait nu om de Xbox 360 lollolol.

- ze luisteren nooit naar feedback. Last Stand of whatever zit er nog altijd in, en dan de issues hierboven.

- hergebruik van weapon sounds. Ter vergelijking: elke BF game had andere geluiden voor élk wapen, ja zelfs voor hetzelfde model. In MW3 hoor je geluiden die je herkent uit MW1 lmao.

- hergebruik van assets zoals gebouwen en auto's. Kan je nog luier/goedkoper bezig zijn?...

- je hebt een killstreak, en unlockt een chopper. BAM, je staat bovenaan in de ranking direct. Je rank betekent feitelijk niets. Nochtans, moet een rank in de match, iets vertellen over je skill. Maar neen, the easy way:
- camp een beetje
- hup, killstreakje binnen
- nu choppertje in de lucht
- 1st place *tadaa*
In Battlefield games: als je in de top staat bij een match, weet iedereen dat jij echt bijdraagt aan het team. In CoD kan je dat nooit zeggen.

- geen delay bij het spawn menu. Je spawnt onmiddellijk terug nadat je dood bent. Kan je je afvragen waarom je nog moeite zou doen om niét dood te gaan. In BF games zit er een delay in het spawnen, omdat je een dood moet aanvoelen als straf. Dat is net het competitieve: ga niet teveel dood.
Maar in CoD: who cares want je bent onmiddellijk terug in game!
Kan je je afvragen waarom je niet gewoon blijft leven in de game. Maar dat je wel tellertje in beeld ziet met hoeveel keer je gekilled bent.

Dus kleine maps, geen recoil, etc zijn dingen die me nog het minst zorgen baren! Het zijn die issues hierboven die mijn bloed doen koken.

En dit lijstje heb ik juist op paar minuutjes geschreven. Ik zou gerust nog puntjes kunnen toevoegen als ik me wat verdiepte in de franchise.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 13-03-2012 17:26 ]

En DICE laat me weer eens geen BF3 spelen. Iemand anders ook problemen sinds de nieuwe battlelog update? :/

Edit: werkt weer na een reinstal van de FXAA mod. :>

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-03-2012 17:17 ]

Verwijderd

Mijn BF werd net wel jaloer op slideshows... Kreeg zo'n 1 frame per 10 seconde. Daarna natuurlijk ook een kick, ;w stats

Trouwens, wat ik echt niet snap: soms is het leuk om een potje Metro te doen, maar om de een of andere rede zet NIEMAND een attack/defend order op B (waar altijd het gevecht is). Scheelt toch flink wat punten! En als je er dan om vraagt in de squad chat wordt er ook niks mee gedaan...
Aan de andere kant: het is Metro.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 17:17 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-01 23:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:12:
En DICE laat me weer eens geen BF3 spelen. Iemand anders ook problemen sinds de nieuwe battlelog update? :/

Edit: werkt weer na een reinstal van de FXAA mod. :>
Aww kan je je huiswerk maken

Maar in ieder geval, ik heb geen last van de battlelog update hoor? en anders moet je ff je cache wissen :)

@lennart speel je potjes met m320 of zonder?

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 13-03-2012 17:20 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Asgaro schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Ik zeg, geworden, want CoD 1 t.e.m. CoD 4 waren degelijk online games. Maar daarna ging het stijl bergaf.

Die kleine maps zijn nog het kleinste van mijn zorgen. Dat op zich is niet erg! Ieder zijn voorkeur.

Maar de developers zijn gewoon zo dom omdat ze niet snappen hoe een online shooter in elkaar moet steken. Er zijn tal van design principles in die franchise nu die echt nergens op slaan.

- ranked dedicated servers: Komaan, elke online shooter had dit sinds de beginjaren. Dit is verplicht om iedereen een gelijke kans te geven. Nu hebben ze lag compensation en shit waardoor sommige mensen benadeeld worden.
Daarnaast: vroeger had de serie dedicated servers en nu niet meer, das pas straf.

- deathstreaks: W T F. Welke gek heeft dat uitgevonden? Hierdoor krijgt de speler een oneerlijk voordeel tov de enemie. Dit gaat haaks in tegen hoe een competitieve game in elkaar moet steken.

- oude engine. Van alle big budget titles die vorig jaar uitkwamen, is MW3 op afstand de lelijkste. Dat, terwijl zij het meeste verdienen. Zelfs een nieuwe engine gaat er niet vanaf blijkbaar. Of neem gewoon licentie op goede engine en je bent vertrokken.

- je wordt genaaid bij DLC: je krijgt enkel nieuwe maps. Geen nieuwe wapens, geen nieuwe sounds, etc. Dan ook nog is voor een overdreven dure prijs.

- PC-gaming is dood voor hen. Zelfs Elite is nog niet beschikbaar op PC. Zou het ooit wel komen zelfs?

- ze luisteren nooit naar feedback. Last Stand of whatever zit er nog altijd in, en dan de issues hierboven.

- hergebruik van weapon sounds. Ter vergelijking: elke BF game had andere geluiden voor het wapen, ja zelfs voor hetzelfde model. In MW3 hoor je geluiden die je herkent uit MW 1 lmao.

- hergebruik van assets zoals gebouwen en auto's. Kan je nog luier/goedkoper bezig zijn?...

- je hebt een killstreak, en unlockt een chopper. BAM, je staat bovenaan in de ranking direct. Je rank betekent feitelijk niets. Nochtans, moet een rank in de match, iets vertellen over je skill. Maar neen, the easy way:
- camp een beetje
- 1st place *tadaa*
In Battlefield games: als je in de top staat bij een match, weet iedereen dat jij echt bijdraagt aan het team. In CoD kan je dat nooit zeggen.

- geen delay bij het spawn menu. Je spawnt onmiddellijk terug nadat je dood bent. Kan je je afvragen waarom je nog moeite zou doen om niét dood te gaan. In BF games zit er een delay in het spawnen, omdat je een dood moet aanvoelen als straf. Dat is net het competitieve: ga niet teveel dood.
Kan je je afvragen waarom je niet gewoon blijft leven in de game. Maar dat je wel tellertje in beeld ziet met hoeveel keer je gekilled bent.

Dus kleine maps, geen recoil, etc zijn dingen die me nog het minst zorgen baren! Het zijn die issues hierboven die mijn bloed doen koken.

En dit lijstje heb ik juist op paar minuutjes geschreven. Ik zou gerust nog puntjes kunnen toevoegen als ik me wat verdiepte in de franchise.
helemaal mee eens !
en daarom speel ik ook geen CoD want ik ben een PC gamer e wil genieten van nieuwe hardware een engines.
zo vondt ik crysis 1 geweldig om de nieuwe technieke, Zowas CoD4 een leuke game om te spelen
zowas ook Borderlands een mooie titel RPG shooter.

waar zijn de games als quake,CS1.6 van vroeger ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Stef602 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:20:
[...]

Aww kan je je huiswerk maken

Maar in ieder geval, ik heb geen last van de battlelog update hoor? en anders moet je ff je cache wissen :)

@lennart speel je potjes met m320 of zonder?
Huiswerk ha.
Universiteit en huiswerk. :P
Dat heet studeren en als je het niet doet dan is het je eigen probleem. :+

Verwijderd

BeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Een heel klein probleempje: Ik ben 13. Geen vooroordelen aub, ben erg volwassen (en VWO-er en Tweaker, telt uiteraard wel mee)
nog eentje van 15 hier O-) ook vwo-er maar dat maakt voor mijn gevoel geen verschil. Je kan nog zo dom zijn als een koe maar dat betekent gewoon dat je beter kan leren. of dat dus je skills en tactieken in een game beinvloed betwijfel ik 8)7

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-12-2025
Mensen die zeiken op COD en BF :') het zijn alle twee "casual" games met een compleet verschillende speelstijl het is maar net wat je leuk vind ;)

Verwijderd

JordyPSC schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:32:
Mensen die zeiken op COD en BF :') het zijn alle twee "casual" games met een compleet verschillende speelstijl het is maar net wat je leuk vind ;)
Het is dus alleen jammer dat BF op weg is naar een kopie van COD met zo veel mogelijk cod spelers naar zich toe willen trekken door hun mappen te kopieren (kijk bijvoorbeeld naar metro of naar de nieuwe dlc). Ik vind dit vooral jammer omdat er een kleine kans is dat BF hier net zo goed in slaagt als COD. En de BF franchise dus leeg zal lopen.
[...]

Ik zeg, geworden, want CoD 1 t.e.m. CoD 4 waren degelijk online games. Maar daarna ging het steil bergaf.

Die kleine maps zijn nog het kleinste van mijn zorgen. Dat op zich is niet erg hoor! Ieder zijn voorkeur.

- hergebruik van weapon sounds. Ter vergelijking: elke BF game had andere geluiden voor élk wapen, ja zelfs voor hetzelfde model. In MW3 hoor je geluiden die je herkent uit MW1 lmao.

- camp een beetje
- 1st place *tadaa*

zo mee eens als maar mogelijk is. precies verwoord wat ik nooit precies kon uitdrukken

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-01 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:29:
[...]

nog eentje van 15 hier O-) ook vwo-er maar dat maakt voor mijn gevoel geen verschil. Je kan nog zo dom zijn als een koe maar dat betekent gewoon dat je beter kan leren. of dat dus je skills en tactieken in een game beinvloed betwijfel ik 8)7
Sorry hoor, maar ik moet 't toch echt zeggen ( zal je ooit wel helpen bij een NL toets) het is VWO'er omdat VWO een initiaal woord is :X , zoals Tsurany ook al zei.

Over de DLC.

Het lijkt mij dat er alleen maar TDM komt op die nieuwe binnen maps? Het lijkt me onmogelijk om daar conquest te spelen.

Edit: @DanielWW2 Dat zou best kunnen, maar met binnen zie ik een kantoorgebouw ofzo in mijn hoofd..

[ Voor 8% gewijzigd door Robbertjan94 op 13-03-2012 17:54 ]

Robbertjan94 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:52:
[...]

Sorry hoor, maar ik moet 't toch echt zeggen ( zal je ooit wel helpen bij een NL toets) het is VWO'er omdat VWO een afkorting is :X , zoals Tsurany ook al zei.

Over de DLC.

Het lijkt mij dat er alleen maar TDM komt op die nieuwe binnen maps? Het lijkt me onmogelijk om daar conquest te spelen.
Het kan anders wel op Metro. :+

• codex

codex

Je vergeet 1 ding: Hackers. Als er 1 spel is dat verziekt is door hackers is het wel COD. IW/Treyarch interesseert het werkelijk geen fluit, updates hoef je ook niet op rekenen. Bij BF3 hebben we al meer updates gehad dan MW2 ooit heeft gezien.

Overigens, dedicated servers zijn er wel weer. Niet dat het iets helpt, ik heb de COD gespeeld tot Black Ops, wat al geen hoogvlieger was maar bovendien stierlijk begon te vervelen. Als je geen hacker een spel had dan waren 120 kills in een kwartiertje geen uitzondering met die overkill aan killstreaks. Bovendien, de scheldkannonades over de chat zijn ook niet te min.

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 13-03-2012 17:56 ]

Verwijderd

[...]

Sorry hoor, maar ik moet 't toch echt zeggen ( zal je ooit wel helpen bij een NL toets) het is VWO'er omdat VWO een initiaal woord is :X , zoals Tsurany ook al zei.

Over de DLC.

Hahaha, bedankt voor de uitleg. Misschien nog een carrière als leraar?

stel je voor zeg.. metro op een map van 1x1 meter...

• codex

codex

[...]
Er schijnen per team sowieso 2 choppers te komen :+
reemprive schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:54:
[...]

Je vergeet 1 ding: Hackers. Als er 1 spel is dat verziekt is door hackers is het wel COD. IW/Treyarch interesseert het werkelijk geen fluit, updates hoef je ook niet op rekenen. Bij BF3 hebben we al meer updates gehad dan MW2 ooit heeft gezien.

Overigens, dedicated servers zijn er wel weer. Niet dat het iets helpt, ik heb de COD gespeeld tot Black Ops, wat al geen hoogvlieger was maar bovendien stierlijk begon te vervelen. Als je geen hacker een spel had dan waren 120 kills in een kwartiertje geen uitzondering met die overkill aan killstreaks. Bovendien, de scheldkannonades over de chat zijn ook niet te min.
Dedicated servers zijn er inderdaad, maar die zijn unranked. Dus je kan dan niet levelen en wapens unlocken. :)
Ze moeten ranked zijn, anders heeft het niet echt nut.

• codex

codex

Asgaro schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:58:
[...]

Dedicated servers zijn er inderdaad, maar die zijn unranked. Dus je kan dan niet levelen en wapens unlocken. :)
Ze moeten ranked zijn, anders heeft het niet echt nut.
Dat meen je niet? Ik was in de veronderstelling dat ze bij MW3 ook ranked waren, net als bij BO. Maar ja, Infinity Ward is ook de meest lame PC ontwikkelaar op de planeet.
Ik hoop eigenlijk dat DICE er dan meteen een map alla Shipment van CoD 4 in doet. :+

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:29:
[...]

Hier ook :P wel al lekker in 5VWO :D niet bedoeld om meet te patsen ;) Het voordeel van BF3 vind ik dat je niet van die verwende 9-jarige ***kindjes hebt die enkel de mic lopen te spammen en niets anders doen. Als dat soort mensen een BF3 potje binnenkomen krijgen ze gelijk goed op hun lazer door alle dingen waarop BF3 verschilt van CoD qua killen (snel dood, bullet drop, respawn time etc.)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Op het feit na dat ik niet enorm uitkijk naar de nieuwe DLC snap ik alle problemen niet zo zeer.
1) Het is een DLC, je hoeft het niet aan te schaffen, je kan altijd besluiten om het gewoon te negeren.
2) Het is misschien gefocused op kleinere maps (*kuch* CoD), maar Battlefield hoeft absoluut niet alleen grote maps te zijn (alhoewel ik daar veel liever op speel).
3) Voor de afwisseling is het best wel eens leuk. Ik speel echt nooit op Metro, tenzij ik eens een heel ander spel wil spelen. Het lijkt totaal niet op de normale-voertuigen-grote-mappen-battlefield zoals we gewend zijn, maar je hebt wel je vertrouwde interface en wapens en geeft een mooie kans om met rot wapens ook eens wat kills te maken.
4) Er is al een gigantische-map(pen) DLC aangekondigd.
5) Ten tijden van BF2 was Strike at Karkand ook al razend populair, ook een redelijke CQB map zonder vliegtuigen en heli's. Nou was Strike at Karkand best wel groot (in ieder geval niet iets wat we waarschijnlijk in de DLC terug zullen zien), maar de meeste combat zat altijd rond dezelfde punten en was daarom ook voornamelijk CQB.
6) Misschien trekt het CoD spelers aan: graag. Makkelijk kills maken en een grote kans dat ze ook de andere maps eens gaan proberen en daardoor van CoD afstappen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:06:
Op het feit na dat ik niet enorm uitkijk naar de nieuwe DLC snap ik alle problemen niet zo zeer.
1) Het is een DLC, je hoeft het niet aan te schaffen, je kan altijd besluiten om het gewoon te negeren.
2) Het is misschien gefocused op kleinere maps (*kuch* CoD), maar Battlefield hoeft absoluut niet alleen grote maps te zijn (alhoewel ik daar veel liever op speel).
3) Voor de afwisseling is het best wel eens leuk. Ik speel echt nooit op Metro, tenzij ik eens een heel ander spel wil spelen. Het lijkt totaal niet op de normale-voertuigen-grote-mappen-battlefield zoals we gewend zijn, maar je hebt wel je vertrouwde interface en wapens en geeft een mooie kans om met rot wapens ook eens wat kills te maken.
4) Er is al een gigantische-map(pen) DLC aangekondigd.
5) Ten tijden van BF2 was Strike at Karkand ook al razend populair, ook een redelijke CQB map zonder vliegtuigen en heli's. Nou was Strike at Karkand best wel groot (in ieder geval niet iets wat we waarschijnlijk in de DLC terug zullen zien), maar de meeste combat zat altijd rond dezelfde punten en was daarom ook voornamelijk CQB.
6) Misschien trekt het CoD spelers aan: graag. Makkelijk kills maken en een grote kans dat ze ook de andere maps eens gaan proberen en daardoor van CoD afstappen.
Dat is het probleem nou juist. Spelers moeten niet van CoD komen omdat BF3 de nieuwe "hot game" is of omdat BF3 word aangepast voor CoD spelers. Ze moeten het zelf leuk vinden of bij CoD blijven.

Wlie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:05:
Weer een groot baserape festijn op de GoT rush server, leuk! |:(
Als je nou in plaats van hier te lopen klagen eens een oplossing geeft waardoor we er wat aan kunnen doen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 16:35

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:39:
[...]

Als je nou in plaats van hier te lopen klagen eens een oplossing geeft waardoor we er wat aan kunnen doen?
More wookies? :+

Lol ne recon limiet ofzo?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

yzx schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:41:
[...]

Dat werkt dus ook alleen maar averechts.

Verwijderd

[...]

Dan wil je nuttig recon spelen, dan zijn alle recon "slots" bezet door bush wookey's...
[...]

Goed plan. Nee echt, als iedereen een bush wookie is dan komt niemand uit zijn base en word er dus niet gebaseraped. :+

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:41

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the fuck is er weer mis met BF3 vandaag?
Je joint een server, o leuk, team is met dikke voorsprong aan het winnen. Je speelt zo goed als een heel rondje mee en vlak voor het einde, wanneer ik ongeveer 10 000 punten heb behaald, AUTOBALANCE? Hoerenspel :(

Ik denk, laat ook maar, die server stinkt gewoon, maar in een volgende server gebeurt gewoon EXACT hetzelfde?

En dan nam ik eens een shotgun. 4 hitmarkers vanop 2 meter afstand en die kerel loopt vrolijk door met 70% health. Dan lag ik even health bij te vullen bij mijn healthpack, staat er een kerel op 20 cm afstand voor mij. ik schiet en die kerel heeft gewoon nog 100%? Dat is gewoon fucking bullshit! :r :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:39:
[...]

Lijkt een beetje op CO-OP. :+
Hehe ja, heb gisteren voor de eerste keer die bepaalde map gespeeld en het doet me enorm denken aan de opkomende Close Quarters dlc of de gratis map cs_office
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:42:
[...]

Hehe ja, heb gisteren voor de eerste keer die bepaalde map gespeeld en het doet me enorm denken aan de opkomende Close Quarters dlc of de gratis map cs_office
Nee de DLC word nog veel "explosiever". :Y)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 20:20

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Over het ''makkelijk'' besturen van vliegspul in Battlefield:

In Battlefield 1942 was een vliegtuig relatief makkelijk te besturen, maar heel veel kills maakte je er niet mee omdat je best goed moest mikken, en je vliegtuig zo stuk was geschoten.

In de uitbreiding Secret weapons of wwII was het best moeilijk om met die straaljagers te vliegen vanwege de snelheid en snelle onbalans tijdens het vliegen.

In de mod Desert Combat kwam de heli (Apache) en die was echt moeilijk te besturen. Maar als je dat onder controle had was het wel een beest van een wapen vanwege de ongelofelijke wendbaarheid. Ook de jets waren vrij pittig (behalve de Frogfoot en de Thunderbolt omdat die trager waren)

In Battlefield Vietnam was de heli (Huey) een stuk makkelijker te vliegen en stortte zelfs niet neer als je je handen van het toetsenbord / muis haalde. Wel was ie een stuk minder wendbaar als de Apache. De jets waren zeer goed te vliegen en hadden goeie wapens. Er waren best goeie scores mee te halen.

In Battlefield 2 was de heli stukken minder wendbaar, maar snel neerstorten deed je er niet mee. De jets waren vrij stabiel en kon je na wat oefenen nog wel wat uitrichten.

Ik kan niks zeggen over Bad Company, dat heb ik nooit gespeeld.

Mijn conclusie: Hoe makkelijker het voertuig in de lucht te houden was, hoe slechter het manoeuvreerde maar daarentegen ook weer makkelijker goeie scores kan maken.

Van mij mag alle usability de deur uit, en dat het ook weer echt een uitdaging word om het voertuig in de lucht te houden, laat staan kills maken. Dat dan 99% van de spelers die dingen niet kan besturen is alleen maar goed in mijn ogen.

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11-2025
op servers met max 16 personen zonder RPG spam zal ik dat wel ff spelen. But then again, this is battleFIELD goddamnit not battleROOM :/

Zelfs alle andere BF2 maps herwerken was beter dan dit

iRacing Profiel - Race Rig

Verwijderd

Op een of andere manier zie ik die close quarters wel zitten,
meer verwoesting = more fun!

Zoals op een warretje, recent:
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/war.jpg?t=1331666336
C4 op MCOM, sprayen met M60 ext. mags, ...
Life can be good 8)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:22:
Op een of andere manier zie ik die close quarters wel zitten,
meer verwoesting = more fun!

Zoals op een warretje, recent:
[afbeelding]
C4 op MCOM, sprayen met M60 ext. mags, ...
Life can be good 8)
Is dat über low settings ofzo? :P

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Of hij heeft z'n plaatje gecropped zodat de UI niet meer te zien is.

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-01 15:15
De PS3 en Xbox360 patch zijn bij MS en Sony voor te testen.

De PC patch zit in de "test-phase"

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:23:
[...]

ui.drawenable 0
+ MSAA 2x om niet te weinig FPS te krijgen.
HD6850 kan ook niet alles aan...

Grote foto, full size, moest het wat uitmaken:
http://i1009.photobucket....212/Rien_Maertens/war.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 20:42 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-01 16:32
[...]

- camp een beetje
- 1st place *tadaa*

Ik ben het voor een groot deel met je eens. Al vond ik dat cod4 al niks meer was door killstreaks en perks. Cod 1/uo en 2 waren goed vond ik.

En het spawndelay vind ik wel leuk bij een spel als cod.. Ik vond het heerlijk om in een public server de rambo uit te hangen door lekker te spraying en door slim te lopen vaak nog verrassend lang in leven te blijven.
Je kunt ook heel erg veel risico nemen, maar toch de juiste beslissingen nemen om het risico zoveel mogelijk te beperken.
Het lukte me ook regelmatig om in mijn eentje een team van 5-10 spelers helemaal klem te hebben en de domineren (wel public natuurlijk, want ik ben en blijf een pubnoob :P).
Ik werd vaak niet echt gewaardeerd door de 1337 clan spelers, maar dat boeide met niet zoveel.. Ik vond het leuk!!
Ik begrijp wel dat veel mensen het hier niets vinden, maar dat is ook een kwestie van voorkeur.. Ik vond het erg vermakelijk in ieder geval.

Het is daarom nogal een overschakeling naar BF geweest, toch wat voorzichtiger spelen, maar het gaat me niet heel slecht af vind ik zelf.. Al vond ik cod destijds een stuk leuker dan BF nu tbh.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

ik dacht dat blizzard die al in handen had?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:41:
[...]

ik dacht dat blizzard die al in handen had?
Haja, Blizzard en Valve kennen er ook wat van. Maar zij zijn tenminste zo slim om nooit een datum of hints te geven.
Dice gaf hints, veel hints, dat de grote patch in Februari zou komen maar uiteindelijk moesten ze hem toch uitstellen...
Bij de Beta was het hetzelfde verhaal. Beta was gepland voor september. Maar neen, Beta start 30ste september en feitelijk is de Beta dus in oktober... Dice + time management 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 13-03-2012 21:00 ]

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Asgaro schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:58:
[...]

Haja, Blizzard en Valve kennen er ook wat van. Maar zij zijn tenminste zo slim om nooit een datum of hints te geven.
Lol, Valve en geen data of hints geven? https://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time :9
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:40:
[...]

ui.drawenable 0
+ MSAA 2x om niet te weinig FPS te krijgen.
HD6850 kan ook niet alles aan...

Grote foto, full size, moest het wat uitmaken:
http://i1009.photobucket....212/Rien_Maertens/war.jpg
Gooi die MSAA eens heel snel uit. Dat kost belachelijk veel FPS.
Installeer een FXAA mod (danoc1 1.25, 1.3 is veel te geel) en dan kan je ook nog dit doen wat ik mensen wel aanraad. Zo word het spel mooier en draait het beter. :+
DICE heeft het gewoon verpest met AA en colour in BF3.

Zelfs AMD zegt het. :P
http://www.ngohq.com/news...a-in-battlefield-3-a.html
Hey,
I'm using this mod also, and I enjoy the color correction. But most people don't realize that it can do much more than just color correction. The injector adds FXAA, a special version of low impact yet good looking AA, which is far superior to the in game "Post AA" (which is DICE or a third party's FXAA. It's low impact but looks crappy.) This injector uses NVIDIA's full FXAA. However, even people that use this mod for the AA don't know how to optimize the AA to make it actually look good and run well. No one really has explained or posted their settings that I have found, so I might as well.

By default, the Settings look like this (in your game directory with exe, "injFX_Settings.h"). (I would recommend using Notepad ++, but windows notepad works okay.)

/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = .1; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.0360; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.0360; // Lower the value for more smoothing

You should change these values to those below to optimize for performance and quality. I read an article from NVIDIA (Link) that explains what these values do and what the coder of NVIDIA's FXAA recommends himself for optimization.

/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 1; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.125; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.03125; // Lower the value for more smoothing

• tobitronics
Op dit moment heb ik C4, Claymore en mortar voor de support geunlockt (en een paar lmg's). Ik had me er altijd op verheugd dat ik de mortar ipv de ammo kit kon doen, maar alle gadgets/bonussen/extra wapens worden in 1 slot gegooid (zelfde voor recon). Bij assault kan je ten minste m320 voor die med kit doen. Komt er ooit nog iets voor in de plaats van de ammo kit (en dan bedoel ik ooit voor mij, dus dat het nu al bestaat ;) ) ?

Ik zat er ook aan te denken om FXAA te gaan gebruiken. Kan ik hierdoor gekickt/geband worden? Ik heb nu een HD 5770 en draai alles op medium met ambient occlusion op SSAO. Krijg ik met deze kaart reasonable verbetering zonder dat het mij FPS kost? Moet ik nog ergens anders op letten?
tobitronics schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:30:
Op dit moment heb ik C4, Claymore en mortar voor de support geunlockt (en een paar lmg's). Ik had me er altijd op verheugd dat ik de mortar ipv de ammo kit kon doen, maar alle gadgets/bonussen/extra wapens worden in 1 slot gegooid (zelfde voor recon). Bij assault kan je ten minste m320 voor die med kit doen. Komt er ooit nog iets voor in de plaats van de ammo kit (en dan bedoel ik ooit voor mij, dus dat het nu al bestaat ;) ) ?

Ik zat er ook aan te denken om FXAA te gaan gebruiken. Kan ik hierdoor gekickt/geband worden? Ik heb nu een HD 5770 en draai alles op medium met ambient occlusion op SSAO. Krijg ik met deze kaart reasonable verbetering zonder dat het mij FPS kost? Moet ik nog ergens anders op letten?
Ik draai het al maanden zonder ook maar een kick. Het kost wel wat FPS omdat er ook AA bij zit maar niet extreem veel. En je kan zelf altijd nog de FXAA lager zetten in de files. ;)
Het spel word er in ieder geval wel prachtig van.

• tobitronics
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:34:
[...]

Ik draai het al maanden zonder ook maar een kick. Het kost wel wat FPS omdat er ook AA bij zit maar niet extreem veel. En je kan zelf altijd nog de FXAA lager zetten in de files. ;)
Het spel word er in ieder geval wel prachtig van.
En wat moet ik doen om het te installeren? Ik lees hier dat er verschillende versies zijn? En dat 1.25 de beste is?

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:02
Vet! Zit in 'n potje met Linus van LinusTechTips (YouTube: Kanaal van LinusTechTips)! Hij is nu de 7950 OC aan 't testen en vind 't een betere kaart dan de (dubbel zo dure) GTX 580.

Server: http://battlelog.battlefi...-start-deviant-gaming-in/

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• yzx

yzx

tobitronics schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:50:
[...]

En wat moet ik doen om het te installeren? Ik lees hier dat er verschillende versies zijn? En dat 1.25 de beste is?
In je map slepen van BF3 en ingame op PAUSE duwen :9

• yzx

yzx

We can has patch

Afbeeldingslocatie: http://rlv.zcache.com/epic_win_face_magnet-p147438647516658743z85qu_400.jpg

Damm you console players :F

EDIT: kon het niet laten om te dubbel posten 8)7 soz

[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 13-03-2012 22:02 ]

• SirNobax
  • Laatst online: 03-01 23:21
BeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:54:
Vet! Zit in 'n potje met Linus van LinusTechTips! Hij is nu de 7950 OC aan 't testen en vind 't een betere kaart dan de (dubbel zo dure) GTX 580.
¿Qué

GTX580 / 7950 OC

Pentaxiaan

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:02
Mja, moet je maar wachten op zijn filmpje en dan legt hij het wel uit. Let op: dollars!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
yzx schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:01:
We can has patch

[afbeelding]

Damm you console players :F

EDIT: kon het niet laten om te dubbel posten 8)7 soz
"...which means — fingers crossed — we could see the new Battlefield 3 patch released next week."

Wat bedoel je next week? De vorige patches waren echt niet te vergelijken met deze. Deze is veel groter en het zou met niet verbazen moest de patch b.v. maar op donderdag of vrijdag komen of zelfs helemaal niet volgende week.

Maar we blijven hopen... Ik kon trouwens niets vinden in de voorlopige changelogs of het nu eindelijk mogelijk zal zijn om je eigen ping te zien. Ik snap ook niet waarom dat niet kan. Zeker iemand bij DICE die het idee had bij zichzelf: "Wat als ik nu eens voor de grap er voor zorg dat je eigen ping gelijk is aan een streepje! Dat is gewoon een geniaal idee! Want als je dan dood gaat door lag zullen ze niet meteen beginnen klagen in de chat omdat ze niet kunnen weten of het wel door lag was! Want ze zien hun ping niet. SUPER!!!".

Wat een prutsers bij DICE. Zelf ik kan beter coderen....
Zo heb je b.v. de brakke code voor de RPG. Hoeveel werk is dat nu om ervoor te zorgen dat als je RPG geen kogel meer heeft (dus dat je moet herladen) en je switched naar dat wapen dat je het wapen ziet zonder een kogel erin i.p.v. dat de kogel plots weg flipt. Dat is een kwestie van 4 regeltjes code:

code:
1
2
3
4
if(weapon.Name == 'RPG7')
{
  weapon.Model = 'rpg_no_bullet';
}

Wat zeg je daar van DICE!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12-2025
Al mijn settings zijn in een keer anders nadat ik Danoc V1.25 performance heb geinstalleerd/in map geplaatst. M'n sensetivity's, m'n graphics settings, color blind mode staat ineens uit. In welk bestand worden dit soort instellingen opgeslagen?

Ik had de user.cfg gekopieerd als backup, omdat ik zag dat deze overschreven zou worden bij het uitpakken van de FXAA injector. Op een of andere manier zijn toch al mijn settings verandert. Iemand een idee?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

speedyjules07 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:27:
Al mijn settings zijn in een keer anders nadat ik Danoc V1.25 performance heb geinstalleerd/in map geplaatst. M'n sensetivity's, m'n graphics settings, color blind mode staat ineens uit. In welk bestand worden dit soort instellingen opgeslagen?

Ik had de user.cfg gekopieerd als backup, omdat ik zag dat deze overschreven zou worden bij het uitpakken van de FXAA injector. Op een of andere manier zijn toch al mijn settings verandert. Iemand een idee?
Normaal is dat de settings.ini maar die kan ik echt niet vinden in BF3. :/

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12-2025
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:28:
[...]

Normaal is dat de settings.ini maar die kan ik echt niet vinden in BF3. :/
Gelukkig, BF3 settings editor had automatisch al een backup van settings gemaakt. Everything back to usual :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Why you use MW2 music? :'(
Oke het is wel goede muziek, beter dan BF3. :+

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-01 22:47
Qlii256 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:09:
[...]
Wat een prutsers bij DICE. Zelf ik kan beter coderen....
Zo heb je b.v. de brakke code voor de RPG. Hoeveel werk is dat nu om ervoor te zorgen dat als je RPG geen kogel meer heeft (dus dat je moet herladen) en je switched naar dat wapen dat je het wapen ziet zonder een kogel erin i.p.v. dat de kogel plots weg flipt. Dat is een kwestie van 4 regeltjes code:

code:
1
2
3
4
if(weapon.Name == 'RPG7')
{
  weapon.Model = 'rpg_no_bullet';
}

Wat zeg je daar van DICE!
Volgens mij heb je dat eerder gepost en het lijkt je enige voorbeeld te zijn. Daarnaast denk ik niet dat DICE hier meeleest :P

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:30:
Bij assault kun je je defibs niet weg doen (en bij recon je spawn becon). Alleen de engineer kan kiezen tussen repair tool of mines. Oftewel: je hebt altijd ammo bij je en dat is totaal niet erg ;)
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:50:
[video]

Why you use MW2 music? :'(
Oke het is wel goede muziek, beter dan BF3. :+
_/-\o_
Haha, waar blijft hij komen met die inspiratie, echt brilliant altijd _O-
Asgaro schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:10:
[...]

_/-\o_
Haha, waar blijft hij komen met die inspiratie, echt brilliant altijd _O-
Ben alleen bang dat hij een tekort aan explosieven gaat krijgen.
Wat is er namelijk nog naast C4, claymores en mijnen wat niet lame is? :+

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Ik verwacht een bult kills, gemaakt door het laten vallen van brokstukken. M320s en RPGs in Seine...
Adanteh schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:59:
Ik verwacht een bult kills, gemaakt door het laten vallen van brokstukken. M320s en RPGs in Seine...
Nee, grand bazaar is daar geweldig voor. ;)

[...]

In elk geval zou een limiet op de sniper rifles (niet recon) enorm helpen, in BC2 was dat op een gegeven moment wel mogelijk, wellicht dat we dat over 1,5 jaar ook in BF3 zullen zien.

Het is een vicieuze cirkel, a valt b, c en d aan op de rand van de protection zone. b, c en d gaan snipen om a terug te pakken, vervolgens kunnen de team genoten van a verder oprukken, gaan de team genoten van b, c en d steeds verder terug en tadaa spawnrape al vind ik het zelf meer spawncamp.

Elke keer als het team ECHT de spawn uit wil dan lukt dat ook. Je hebt simpelweg kortere aanvoerroutes van nieuwe spelers, maarja, als je het moet hebben van die 8 gare snipers achter je voor ondersteuning... tsja, dan is het lastig eruit te komen.

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:05:
[...]

In elk geval zou een limiet op de sniper rifles (niet recon) enorm helpen, in BC2 was dat op een gegeven moment wel mogelijk, wellicht dat we dat over 1,5 jaar ook in BF3 zullen zien.

Het is een vicieuze cirkel, a valt b, c en d aan op de rand van de protection zone. b, c en d gaan snipen om a terug te pakken, vervolgens kunnen de team genoten van a verder oprukken, gaan de team genoten van b, c en d steeds verder terug en tadaa spawnrape al vind ik het zelf meer spawncamp.

Elke keer als het team ECHT de spawn uit wil dan lukt dat ook. Je hebt simpelweg kortere aanvoerroutes van nieuwe spelers, maarja, als je het moet hebben van die 8 gare snipers achter je voor ondersteuning... tsja, dan is het lastig eruit te komen.
Geen limiet op recon, maar wel op snipers? Dan krijg je nóg meer AS VAL en SAIGA 12K sprayers.

• SirNobax
  • Laatst online: 03-01 23:21
hyptonize schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:39:
[...]

Geen limiet op recon, maar wel op snipers? Dan krijg je nóg meer AS VAL en SAIGA 12K sprayers.
Ja, want iemand die met de AS VAL (met een whopping 20 kogels per magazijn) gaat sprayen is duidelijk erger dan iemand die met een M416, AKS-74U of M249 gaat sprayen. :w

Pentaxiaan

hyptonize schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:39:
[...]

Die AS VAL en SAIGA 12K 'sprayers' moeten dan tenminste de eigen spawn uit komen. Mijn punt was dat teveel recons met sniper rifles achterin de eigen spawn blijven hangen en daarmee het verzieken voor de rest van hun team (spawnlocked).

Overigens is geen enkel van de PDW's (muv de laser beam of death) of shotguns overpowered al helemaal niet op afstand. Plus, met de sniper rifles limited zijn de enige die met recon spelen dan de jongens die serieus met een beacon proberen om door te breken.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:18

ThunderNet

Flits!

Als je die snipers zo vervelend vind, schakel je ze gewoon uit toch?Gewoon terugvechten dus.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

ThunderNet schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:54:
Als je die snipers zo vervelend vind, schakel je ze gewoon uit toch?Gewoon terugvechten dus.
Dat is ook geen enkel probleem, maar dan hou je ze spawnlocked aangezien die drie niet-snipers ook niet meer tervergeefs aan willen blijven vallen en wordt het potje dus gierend saai.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:10
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:51:
[...]
Die AS VAL en SAIGA 12K 'sprayers' moeten dan tenminste de eigen spawn uit komen. Mijn punt was dat teveel recons met sniper rifles achterin de eigen spawn blijven hangen en daarmee het verzieken voor de rest van hun team (spawnlocked).

Overigens is geen enkel van de PDW's (muv de laser beam of death) of shotguns overpowered al helemaal niet op afstand. Plus, met de sniper rifles limited zijn de enige die met recon spelen dan de jongens die serieus met een beacon proberen om door te breken.
ik merk ook dat mensen best een hekel hebben aan sniper die in hun eigen spawn blijven zitten of er niet ver vandaan gaan zoals in operation firestorm. op die bergen. Alleen denk dat je nog veel meer last hebt van mensen die in hun spawn blijven wachten op voertuigen.

Ik merk dat als je met sniper met een m40 (meer kogels) best redelijk kunt helpen met het doorbreken van linie's als je tenminsten meeloopt je dus net achter / op je eigen linie vecht dat je dan best een verschil kunt maken met en spawn beacon en soflam. Als lone wolf naar voren wordt al wat lastiger omdat je dan wel een pdw bij moet hebben anders leg je het snel af met je sniper rifle

Nickname KasPlantje.

GvanGiessen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:17:
[...]

ik merk ook dat mensen best een hekel hebben aan sniper die in hun eigen spawn blijven zitten of er niet ver vandaan gaan zoals in operation firestorm. op die bergen. Alleen denk dat je nog veel meer last hebt van mensen die in hun spawn blijven wachten op voertuigen.

Ik merk dat als je met sniper met een m40 (meer kogels) best redelijk kunt helpen met het doorbreken van linie's als je tenminsten meeloopt je dus net achter / op je eigen linie vecht dat je dan best een verschil kunt maken met en spawn beacon en soflam. Als lone wolf naar voren wordt al wat lastiger omdat je dan wel een pdw bij moet hebben anders leg je het snel af met je sniper rifle
Ik doende met name op de reactie dat als één team wordt terug gedrongen in de spawn, iedereen in dat team switched naar sniper rifles en dat het vanaf dat moment een tergend saai potje wordt en diegene die het wel proberen de spawn niet meer uit kunnen komen omdat de ondersteuning van snipers meestal 0,0 is.

Desalniettemin zijn zowel vehicle whores als (95 % van de) snipers wel vaker irritant om in je team te hebben dan andere klasses. De meesten die puur spelen voor hun K/D zijn meestal te vinden in een vehicle (ver achter de linie) of als sniper nóg verder achter de eigen linie. Natuurlijk kan ook dat in sommige situaties helpen om te winnen, maar het maakt het potje gewoon saai. Ik wil het liefst non-stop harde strijd zien om één of meerdere strategische punten. Golf na golf van infantry die een punt proberen te veroveren, tankgevechten in de straten ondersteund met rpg's etc. etc. Kortom, tempo, veel explosies, nog meer kogels en man tegen man gevechten. Niet man tegen stumper-op-heuvel ergens heel ver achterin.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-01 21:26
Amen to that!!!g

Ik ben zelf ook meer een infantry man. Leuk die vehicles (helicopter vind ik dan wel leuk), maar er gaat niks boven een goed potje metro waarbij er lustig gestreden wordt om punt B. Oprukken en verplicht weer afzakken omdat de linies tijdelijk weer zijn uitgedund.

Carpe Diem

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Tja ik blijf een tank geweldig vinden,maar zal er nooit op wachten.....geen tank = lopen of een jeep pakken ofzo :) maar kan me zo heelijk vermaken met een tank,tussen vlaggen heen en weer scheuren :P killen wat je onderweg tegenkomt

[ Voor 33% gewijzigd door mrsar op 14-03-2012 13:11 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-01 17:51
De #4 Rush server is wel erg populair de laatste tijd, nummertje #1 zie ik ineens niet zoveel meer. Zou dit liggen aan het nieuwe systeem?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DennisM6 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:29:
De #4 Rush server is wel erg populair de laatste tijd, nummertje #1 zie ik ineens niet zoveel meer. Zou dit liggen aan het nieuwe systeem?
Volgens mij wel, ik hoop dat ze snel die nieuwe plugin op #1, #2 en #3 zetten zodat die servers misschien ook weer eens vol zitten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:43
http://www.timisoft.gr/g19_bf3.html

Voor alle mensen die een G19, G13 etc hebben. Het is zowel een app in kleur als monochrome. Ik gebruik em zelf eigenlijk amper meer omdat ik een app via android gebruik en een tweede battlelog op m'n andere scherm altijd open heb staan maar toch een tijdje met plezier gebruikt.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
mrsar schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:10:
Tja ik blijf een tank geweldig vinden,maar zal er nooit op wachten.....geen tank = lopen of een jeep pakken ofzo :) maar kan me zo heelijk vermaken met een tank,tussen vlaggen heen en weer scheuren :P killen wat je onderweg tegenkomt
Ik vind tanks ook geweldig.........vooral om op te blazen! >:)
DennisM6 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:29:
Ik vind de mapvote bijzonder prettig op #4. Ben wel benieuwd naar welke maps nu het meest gespeeld wordt nu de spelers het zelf kunnen kiezen. Mijn gok is: 1) Metro 2) Bazaar 3) Seine Crossing (ook toevalligerwijs mijn persoonlijke voorkeur voor rush mappen).

Tsurany?

• tobitronics
Wat 8is de beste FXAA injector om te gebruiken? Of is er maar 1 soort ervan? Sorry maar ik ben echt een noob als het om dat hele FXAA gebeuren gaat, altijd beetje overheen gelezen in dit topic omdat ik dacht dat ik het toch niet ging gebruiken. Youtube heeft me anders laten denken :+

• tobitronics
Sn3gG3l schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:34:
http://www.timisoft.gr/g19_bf3.html

Voor alle mensen die een G19, G13 etc hebben. Het is zowel een app in kleur als monochrome. Ik gebruik em zelf eigenlijk amper meer omdat ik een app via android gebruik en een tweede battlelog op m'n andere scherm altijd open heb staan maar toch een tijdje met plezier gebruikt.
welke app gebruik je? er is toch nog geen officiele? (ook niet voor ios?)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Tjoekie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:48:
[...]

Ik vind tanks ook geweldig.........vooral om op te blazen! >:)
hoop ik niet dat ik je in je eentje tegenkom :P als ik soms alleen in een tank zit krijg ik het pas moeilijk bij 3 infant met javelin/rpg :P met gunner erbij(en ctv ivm perks 3e persoon) kunnen we nog wel eens heel lang doorgaan :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 19:57
ik word de laatste tijd alleen maar gekickt door punkbuster:(
maakt niet uit wat ik doe of ik dood ga ofdat ik iemand net neerknal

hebben andere dit ook of niet
het is bij iedere potje wat ik speel

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Supsooi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:14:
ik word de laatste tijd alleen maar gekickt door punkbuster:(
maakt niet uit wat ik doe of ik dood ga ofdat ik iemand net neerknal

hebben andere dit ook of niet
het is bij iedere potje wat ik speel
Handmatig PB updaten; www.evenbalance.com

Verwijderd

frogfoot vs. tank = *nomnomnom*
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Ik vind de mapvote bijzonder prettig op #4. Ben wel benieuwd naar welke maps nu het meest gespeeld wordt nu de spelers het zelf kunnen kiezen. Mijn gok is: 1) Metro 2) Bazaar 3) Seine Crossing (ook toevalligerwijs mijn persoonlijke voorkeur voor rush mappen).

Tsurany?
En dan heb ik er ook nog een voor Tsurany.
Waarom zitten de B2K mappen er eigenlijk niet tussen? Is dat weer omdat anders niemand de server joint want Karkand is ook goed in Rush. Karkand is gewoon een geweldige map. :Y)

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-01 21:59
Wat ik de laatste dagen vaak heb is dan wanneer je iets wilt typen in de in-game chat, je zodra je typt je knie/elleboog van je character rechts in beeld ziet. Is dit bij jullie bekend?
Een screenshot heb ik er niet van kunnen maken. Hiervoor heb ik een capturing tool nodig. Zodra ik print screen druk krijg je een blanco scherm.

[ Voor 28% gewijzigd door DPhoenix op 14-03-2012 19:09 ]

AULXJMHR

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-01 19:44
verkeerde topic )

[ Voor 104% gewijzigd door Mr. Detonator op 14-03-2012 19:23 ]

Verwijderd

Al hail de FXAA injector, prachtig beeld @60 fps!

Dankje Daniel voor de tip :P
Pagina: 1 ... 124 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.