SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[...]
[...]
Meer op teamspeak zitten dus?
[...]
Yup, nu ik een tijdje met mijn “vaste” gunner heb gevlogen kijk ik ook vrijwel niet meer naar de grond. Ik hou puur de lucht en armor van ver in de gaten, als de gunner wat infanterie ziet geeft die een seintje en vliegen we erna toe
http://www.twitch.tv/jannustitannus
---RAWE CEEK!!!---
Dacht t welTsurany schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:46:
Maar de driver zelf kan het nu toch ook al niet?
Uit de Patch notes:
Vehicle Fixes
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
[ Voor 5% gewijzigd door priemt op 13-03-2012 10:47 ]
= oud en al gefixed, heeft betrekking tot chopper pilot guided rocketspriemt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:47:
Juist wel
[...]
Uit de Patch notes:
Vehicle Fixes
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
---RAWE CEEK!!!---
@guided-verhaal: guided rockets zijn van de chopper gunner, guided shells zijn van de tank driver. Samen met:
SOFLAM wordt dus nog belangrijker in de strijd tegen choppers.Increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
[ Voor 51% gewijzigd door CodeCaster op 13-03-2012 10:56 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Guided shell <> Huided Rockets... check!evilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:48:
[...]
= oud en al gefixed, heeft betrekking tot chopper pilot guided rockets
Thanks...
@ Evilpino: wat is de meest effectieve manier om jou uit de lucht te krijgen? (als inf of ground vehicle)
Nietpriemt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Guided shell <> Huided Rockets... check!
Thanks...
@ Evilpino: wat is de meest effectieve manier om jou uit de lucht te krijgen? (als inf of ground vehicle)
Pak een jet en ram
Bleh, dat vind ik toch altijd zo jammer als ze dat doen.
Ben je lekker aan het vliegen, *plok* ineens de heli op zijn kantje naar de grond.
Maar als ik naar mezelf kijk, disable ik tanks meestal van grote afstand en laat de gunner het afmaken van wat dichterbij en ben vervolgens weer out of range voor locks.
Irritantst blijven toch die jets, van 100% naar disabled in 2 sec. Helemaal als er in je eigen team slechte jet pilots zitten, of dat jets helemaal niet gebruikt worden.
Zo hatelijk is dat. Eén welgemikt salvo met het boordkanon van een jet en je bent weg. Je hoort nog een paar kogels afketsen en kunt naar de killcam gaan zitten staren, totaal geen tijd om te reageren.HammerNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:05:
Irritants blijven toch die jets, van 100% naar disabled in 2 sec. Helemaal als er in je eigen team slechte jet pilots zitten, of dat jets helemaal niet gebruikt worden.
Moet ik dan nog meer in third-person vliegen, zodat ik ze wellicht kan zien aankomen?
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 13-03-2012 11:08 ]
Verwijderd
Jets gaan met de volgende patch 'generfd' worden, gaan minder schade kunnen aanrichten aan choppers. Ook rammen en gewoon doorvliegen zal dan verleden tijd zijn. Kijk er al naar uit!HammerNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:05:
Tank gebruiken als rijdende soflam (is sterker, sneller, mobiel) en als engineer er in de buurt blijven staan met je javelin en repair tool.
Maar als ik naar mezelf kijk, disable ik tanks meestal van grote afstand en laat de gunner het afmaken van wat dichterbij en ben vervolgens weer out of range voor locks.
Irritants blijven toch die jets, van 100% naar disabled in 2 sec. Helemaal als er in je eigen team slechte jet pilots zitten, of dat jets helemaal niet gebruikt worden.
Ik doe het soms ook, al bedoel ik het nooit zo. Vlieg ik er op af, begin mijn machine guns te legen op een chopper er van uitgaande dat die toch al kapot is als ik voorbij vlieg. Soms is dat echter niet het geval en ben ik te laat om op te trekken en ben ik genoodzaakt om de chopper als nieuw nose cone ornament te gebruiken.mhoogendam schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:56:
[...]
Bleh, dat vind ik toch altijd zo jammer als ze dat doen.
Ben je lekker aan het vliegen, *plok* ineens de heli op zijn kantje naar de grond.
Jets is niet mijn ding... plus loont dit na de patch ook niet echt, want dan gaat de jet ook kapot.
Wel goed voor jou...
Dan maar mn RPG skilz verbeteren
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
De chopper is nog steeds geen vehicle waar je zo maar instapt en wegvliegt, zoals je met een tank wegrijdt. Dat kan iedereen, deftig vliegen is niet iedereen gegeven en vereist veel oefening. Er zijn er maar weinig die er echt wat van bakken...NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:10:
Na de patch zal het Battlelog forum wel vol gespamt worden, over dat de chopper veel te op is, en dan wordt hij gewoon weer generfd. Snap ook nog steeds niet waarom ze het ding nog sterker maken...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar dit:Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:13:
[...]
De chopper is nog steeds geen vehicle waar je zo maar instapt en wegvliegt, zoals je met een tank wegrijdt. Dat kan iedereen, deftig vliegen is niet iedereen gegeven en vereist veel oefening. Er zijn er maar weinig die er echt wat van bakken...
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
Dit maakt hem toch wel wat OP naar mijn mening. Daarnaast heeft laser guided toch niks met 'hitte' te maken?
idd...HammerNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:17:
[...]
Maar dit:
Dit maakt hem toch wel wat OP naar mijn mening. Daarnaast heeft laser guided toch niks met 'hitte' te maken?
Maar de lock verdwijnt toch niet meer na de patch?
En dan kan je dus met teamwerk wel slagen?
Het probleem wat er een beetje is met de Bf3 air voertuigen is dat ze easy-to-use, hard to master zijn.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:10:
Na de patch zal het Battlelog forum wel vol gespamt worden, over dat de chopper veel te op is, en dan wordt hij gewoon weer generfd. Snap ook nog steeds niet waarom ze het ding nog sterker maken...
Spelers springen in een jet/chopper en maken wat kills dan worden ze neergehaald door een soflam waar ze echt geen idee hebben wat ze tegen moet doen. Of ze worden fulltime gelocked en weten niet hoe ze daarmee moeten omgaan.
Probleem is dat 95% van die spelers niet verder denkt en dat nooit zal doen, daarom wordt bv de chopper gebuffed dat 95% van de spelers er beter mee kan vliegen en wat effectiever ermee gespeeld kan worden.
Dice moet dus kiezen, maken we het alleen leuk voor die 5% goede spelers of ook voor die 95% minder goede spelers. Probleem is dan als je echte air master tegenkomt dat je gewoon niks meer kan doen.
Gisteren bv een clan war gespeeld met een mindere divisie van onze clan, die spelen tegen matige clans. Ik in de chopper met me gunner, en met de chopper haalde we 2 jets + hun chopper neer en alle armor. Waarom? Omdat hun jet pilots geen 500+ uur ervaring hadden
Nu moet je een hele squad opofferen aan een heli met een goede piloot
Heb je ook wel gelijk in, maar meestal als ik met een random gast <lvl 40 in een chopper stapt gebruikt het niet eens flares/guided/tv missle. Als je dat moet buffen dan schiet dat natuurlijk niet op. Ze komen er vanzelf wel achter wat je moet gebruikenevilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
[...]
Het probleem wat er een beetje is met de Bf3 air voertuigen is dat ze easy-to-use, hard to master zijn.
Spelers springen in een jet/chopper en maken wat kills dan worden ze neergehaald door een soflam waar ze echt geen idee hebben wat ze tegen moet doen. Of ze worden fulltime gelocked en weten niet hoe ze daarmee moeten omgaan.
Probleem is dat 95% van die spelers niet verder denkt en dat nooit zal doen, daarom wordt bv de chopper gebuffed dat 95% van de spelers er beter mee kan vliegen en wat effectiever ermee gespeeld kan worden.
Dice moet dus kiezen, maken we het alleen leuk voor die 5% goede spelers of ook voor die 95% minder goede spelers. Probleem is dan als je echte air master tegenkomt dat je gewoon niks meer kan doen.
Gisteren bv een clan war gespeeld met een mindere divisie van onze clan, die spelen tegen matige clans. Ik in de chopper met me gunner, en met de chopper haalde we 2 jets + hun chopper neer en alle armor. Waarom? Omdat hun jet pilots geen 500+ uur ervaring hadden
[ Voor 73% gewijzigd door ronalddus op 13-03-2012 11:28 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
---RAWE CEEK!!!---
En dat wordt dus nog erger, als een javelin-met-soflam-combo verwordt tot een stinger, dus een missile die altijd mist (dankzij die flares) behalve als je er minstens twee na elkaar schiet...ronalddus schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
Ik mis toch het principe van BFBC2. Daar had je skills nodig om een chopper neer te halen. Maakt niet uit hoe goed de piloot was, als jij net iets beter was met de AT4 was hij de sjaak.
Ik vind het altijd wel mooi om te zien dat een gelockte heli stil blijft hangen en er vier javelins tegelijk heen vliegen. Als piloot kun je dan laag gaan vliegen om de missiles te laten crashen, en dat is echt niet moeilijk. Maar dan moet je het missile-underway-geluidje wel horen, DICE!!1!!one.
Dat is al zo sinds de eerste choppers in de Battlefield-serie. Waar het in de eerste bèta's van Desert Combat, ondertussen ook alweer tien jaar geleden, onmogelijk was om zonder oefening ook maar langer dan een paar seconden in de lucht te blijven, kan iedere mongool nu de W ingedrukt houden en een rondje om de map vliegen.evilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
Het probleem wat er een beetje is met de Bf3 air voertuigen is dat ze easy-to-use, hard to master zijn.
[...]
Natuurlijk, het gevecht moet tegen je tegenstanders en niet tegen de controls zijn, maar er mag toch wel een béétje skill worden vereist?
Precies. Het was de enige effectieve manier op een heli neer te halen. Ik merk dat echt goede piloten een guided shell heus wel kunnen ontwijken, maar als je met flares al zo'n ding teniet kan doen wordt de heli echt OP. Zeker omdat zowel piloot als gunner flares kunnen droppen. En het aantal goede helipiloten neemt steeds toe.HammerNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:17:
[...]
Maar dit:
Die 5% kan het anders wel goed verzieken in een public server. Nu ze de heli nog sterker maken gaat de lol er nog meer af. Gisteravond ook weer. Je reed nog niet de basis uit op Caspian of je kreeg al een lading raketten op je smoel. Het gaat er niet om of een voertuig leuk is, maar of het gebalanceerd is. Dat is oh zo belangrijk voor een leuk potje.evilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
Scherppriemt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:19:
[...]
idd...
Maar de lock verdwijnt toch niet meer na de patch?
En dan kan je dus met teamwerk wel slagen?
Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
Maarja:
Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles
Toch ook een redelijk groot voordeel voor een chopper
Verwijderd
Dat zou ik wel eens kunnen geweest zijn...NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:27:
Zo had ik gister op Caspian ook een team wat niks tegen choppers deed. En de chopper van de tegenpartij bleef ergens aan de rand van het level hangen, en alles wat in de buurt kwam was kapot. Hij kreeg het zelfs voor elkaar om alleen maar recht op te stijgen van ze eigen basis, en toch een tank op onze basis te slopen. Locks zijn te traag, of hebben te weinig range, en hij hing te hoog voor stingers.
En dan is het aan de Engies met de SMAW, na de patch is dit insta kill.HammerNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Scherp![]()
Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
Maarja:
Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles
Toch ook een redelijk groot voordeel voor een chopper
---RAWE CEEK!!!---
Of de cockpit-ramen wat minder bulletproof maken.Tsurany schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:34:
Gewoon de damage van humvees en dergelijken verhogen tegen een heli, dat die ook daadwerkelijk wat damage doen voor de heli gevlucht is.
Hangt van de piloot af, natuurlijk. Vaak zat gezien dat mensen bij een vlag gaan hoveren om deze over te nemen, of dat ze steevast te laag en in een rechte lijn vliegen.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:35:
Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om met een unguided rocket een chopper te raken, dat vereist pas een hele boel skill.
[ Voor 70% gewijzigd door CodeCaster op 13-03-2012 11:36 ]
Iedereen die in BF2 overweg kon met een jet of chopper kan dat ook in BF3Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:13:
De chopper is nog steeds geen vehicle waar je zo maar instapt en wegvliegt, zoals je met een tank wegrijdt. Dat kan iedereen, deftig vliegen is niet iedereen gegeven en vereist veel oefening. Er zijn er maar weinig die er echt wat van bakken...
Zelfs tijdens de Bèta met die stomme Inverted bug zat ik al met het grootste gemak te vliegen met alleen het toetsenbord...
En de "Little Bird" vliegt vrijwel hetzelfde als in de meeste BF2 mods of de 2 Expansion Packs die uiteindelijk gratis zijn weggeven
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Kwestie van wat geluk ook hé: je kan nog zo goed mikken, als die andere chopper een kleine zijbeweging maakt, mis je doel...NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:35:
Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om met een unguided rocket een chopper te raken, dat vereist pas een hele boel skill.
Dat is gewoon lastig; een F1 auto is goed gebalanceerd en het snelst, stap ik erin dan zit ik na 5 sec tegen de vangrail terwijl de safety car me voorbijrijd.Bee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:28:
[...]
Die 5% kan het anders wel goed verzieken in een public server. Nu ze de heli nog sterker maken gaat de lol er nog meer af. Gisteravond ook weer. Je reed nog niet de basis uit op Caspian of je kreeg al een lading raketten op je smoel. Het gaat er niet om of een voertuig leuk is, maar of het gebalanceerd is. Dat is oh zo belangrijk voor een leuk potje.
Is de safety car dan OP of moet ik toch maar 500+ uur me skills homen in die F1 bakkes?
Maar kan ik eenmaal erin rijden dan houden alleen andere F1 autos me bij. Daarom is een jet altijd te counteren met een jet als ze op zijn niveau zit, zoniet ben je de pineut zoals het hoort te zijn.
Maar conlusie is dat je gewoon de lul bent als er goede air is, kan je het beste infrantrie spelen.
Waarom opgeven?evilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:37:
Maar conlusie is dat je gewoon de lul bent als er goede air is, kan je het beste infrantrie spelen.
Pas nu ik trouwens een beetje goed begin te worden in de lucht (en met name in de chopper), krijg ik door op hoe ontzettend veel niveaus er gevochten wordt in een grote map. Ik vind Firestorm, Kharg en Oman momenteel de gaafste maps, Karkand en Canals mogen er ook wel zijn.
Snipers die vanaf de daken op elkaar en op het voetvolk op de grond jagen, jets die elkaar in de lucht achterna zitten, infanterie die de vlaggen overneemt en er tussendoor nog tanks die elkaar aan het beschieten zijn ... heerlijk!
En als je dat eenmaal door hebt, kun je je met de verschillende gevechten gaan bemoeien. Zit je in de chopper en wordt een sniper gespot, dan heeft er waarschijnlijk iemand last van die sniper: vlieg erheen en knal hem van z'n dak. Hoor je als infanterie een tank aan komen rollen? Spotten, rennen. Of schieten, als je engineer bent natuurlijk, enzovoorts.
Het probleem is dat er hoogstens 1 andere F1 auto is in de lucht die je kan stoppen ...evilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:37:
[...]
Dat is gewoon lastig; een F1 auto is goed gebalanceerd en het snelst, stap ik erin dan zit ik na 5 sec tegen de vangrail terwijl de safety car me voorbijrijd.
Is de safety car dan OP of moet ik toch maar 500+ uur me skills homen in die F1 bakkes?
Maar kan ik eenmaal erin rijden dan houden alleen andere F1 autos me bij. Daarom is een jet altijd te counteren met een jet als ze op zijn niveau zit, zoniet ben je de pineut zoals het hoort te zijn.
air vs air is skill vs skill.
ground vs air is hopen dat de (goede) piloot een foutje maakt
Buffalo77 | Pokemon Unite
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Daar zal je me dan zelden terugvinden...NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:43:
Als het goed is komen er nu wel plugins, zodat er ook servers zonder choppers komen.
http://actofvalor.ea.com
Zorg wel dat je eerst je land en taal op US zet bij ea.com.
http://steamcommunity.com/id/nijn
Lijkt me sterk, dan zou DICE dat via Rcon moeten regelen en kan me niet voorstellen dat ze een ground-only server optie gaan inbouwen.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:43:
Als het goed is komen er nu wel plugins, zodat er ook servers zonder choppers komen.
**Ik hoorde dat er mensen bezig waren met custom Rcon tools.
[ Voor 19% gewijzigd door NoFearCreations op 13-03-2012 11:47 ]
---RAWE CEEK!!!---
Custom Rcon tools gaan niet werken als DICE er geen ondersteuning voor inbouwt. De game spreekt een bepaalde taal en als jij die taal niet naar de game toe spreekt zal er weinig gebeuren. Rcon is een taal die bepaalt wat wel en niet gedaan mag worden en welke instellingen wel en niet beschikbaar zijn. Daar moet je het mee doen.
[ Voor 55% gewijzigd door Tsurany op 13-03-2012 11:50 ]
Dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me. En als dat wel zo is, dan maakt maakt Dice een grote fout. Een heli is een 1 tot 2-persoonsvoertuig en die moet je logischerwijs met 1 à 2 man uit kunnen schakelen. Anders moet je er relatief gezien te veel teamresources in steken.ronalddus schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
Ik denk dat er erg weinig mensen daar tijd voor hebben. Het moet ook leuk blijven voor mensen die 1 à 2 uurtjes per dag spelen.evilpin0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:37:
Natuurlijk horen de betere piloten de meeste gevechten te winnen, maar het is wel fijn als je uberhaupt een kans maakt. Als er in het andere team een skilled jetpiloot zit, ben je 10 seconden na take-off al kapot. Je team is gewoon vleugellam, want er kan geen enkele air meer de basis uit. Dus dan wordt het potje beslist door één persoon uit het andere team, en dat moet gewoon niet kunnen. Stingers en MAA halen op zo'n moment ook weinig uit.Maar kan ik eenmaal erin rijden dan houden alleen andere F1 autos me bij. Daarom is een jet altijd te counteren met een jet als ze op zijn niveau zit, zoniet ben je de pineut zoals het hoort te zijn.
Zou zeker mooi zijn, G15 hier.Jay-P schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:46:
Zijn er hier mensen met een Logitech G13 die interesse hebben in een stat lookup applet ? Heb net een G13 gekocht en leek me wel handig voor het opsporen van cheaters en het snel checken van stats zonder battlelog/bf3stats af te hoeven struinen. Applet is in principe klaar, ga vanavond even icm BF3 testen.
[afbeelding]
Das echt de domste reden ooit, iemand die er tijd in steekt om goed te worden heeft gewoon het recht om dan ook te winnen, degene die dan net begint is dan de klos, maar dan moet je maar gaan oefenen. Ik vind het lomp dat iemand verwacht dat je gelijk goed kan vliegen en gelijk moet kunnen winnen.Bee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:52:
[...]
Dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me. En als dat wel zo is, dan maakt maakt Dice een grote fout. Een heli is een 1 tot 2-persoonsvoertuig en die moet je logischerwijs met 1 à 2 man uit kunnen schakelen. Anders moet je er relatief gezien te veel teamresources in steken.
[...]
Ik denk dat er erg weinig mensen daar tijd voor hebben. Het moet ook leuk blijven voor mensen die 1 à 2 uurtjes per dag spelen.
[...]
Natuurlijk horen de betere piloten de meeste gevechten te winnen, maar het is wel fijn als je uberhaupt een kans maakt. Als er in het andere team een skilled jetpiloot zit, ben je 10 seconden na take-off al kapot. Je team is gewoon vleugellam, want er kan geen enkele air meer de basis uit. Dus dan wordt het potje beslist door één persoon uit het andere team, en dat moet gewoon niet kunnen. Stingers en MAA halen op zo'n moment ook weinig uit.
En als je zo iemand tegenkomt, dan ga je toch gewoon lekker infantry spelen? In zijn eentje in een jet rondvliegen is ook saai na 5 minuten. En als je zo graag wilt vliegen moet je zorgen dat je beter wordt, niet zeuren dat je verliest.
Niet vijandig bedoelt dit.
maar in bf2 had je ook stationary anti air die racketen weg kon schieten (toch?) nu alleen nog maar sproeien met kogels.. ze mogen deze van mij wel weer terug brengen in bf3. persoonlijk vind ik de heli overpowerd vooral als je piloot en gunner die alles unlocked hebben.nero355 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Iedereen die in BF2 overweg kon met een jet of chopper kan dat ook in BF3
Zelfs tijdens de Bèta met die stomme Inverted bug zat ik al met het grootste gemak te vliegen met alleen het toetsenbord...
En de "Little Bird" vliegt vrijwel hetzelfde als in de meeste BF2 mods of de 2 Expansion Packs die uiteindelijk gratis zijn weggeven
---RAWE CEEK!!!---
Dan moet die van Noshaar Canals alleen wel aan de andere kant van het dek worden gemonteerd.
Verwijderd
Bedenk ook dat, als je met een heli wilt domineren, je zowel een goede pilot als gunner nodig hebt en die moeten ook nog eens goed samenwerken. Het is meer dan redelijk dat je daar met je stingertje moeite mee hebt (al zijn ze nu zwaar underpowered ja).
Ik kom nu steeds vaker jet pilots tegen die in hun eentje de map domineren. Tenzij je team écht bagger is, win je met zo'n piloot altijd. Toegegeven, jets zijn wel het lastigst om te masteren, maar als je dat eenmaal gedaan hebt ben je vrijwel onoverwinnelijk. En als het andere team dan niet meer de lucht in durft heb je geen goede heli meer nodig om er toch mee te kunnen domineren.
nou en bij tegenpartij er 1 neer zetten.CodeCaster schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:05:
En meer damage geven bij dezelfde recoil: dan kun je vanuit de stationary tenminste goed de basis verdedigen, terwijl het op afstand nog steeds een kunst blijft om te raken.
Dan moet die van Noshaar Canals alleen wel aan de andere kant van het dek worden gemonteerd.
want tis een drama als usa alle maps heeft en je mainbase loopt te verkrachten met heli en plane.
je komt er dan haast niet uit.
Klopt, echter was die ook te slopen met 1 simpele TV Guided of de heerlijke MiG-29 gunleosand schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:58:
maar in bf2 had je ook stationary anti air die racketen weg kon schieten (toch?) nu alleen nog maar sproeien met kogels.. ze mogen deze van mij wel weer terug brengen in bf3. persoonlijk vind ik de heli overpowerd vooral als je piloot en gunner die alles unlocked hebben.
In BF3 zijn beide 1 grote fail en is de Stationary AA bijna niet te slopen, tenzij je blijkbaar C4 erop gooit zoals in dat filmpje eerder in het topic
/EDIT : @ Hieronder : Doe ik ook als ik nostalgisch het MoH:AA gevoel wil herbeleven
[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 13-03-2012 12:27 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Jemig hé, ze gooien zelfs het noobwapen van CoD MW2/2.1 erin.
Ja ik zag de ACR.
Conservatieve schatting is dat.Tsurany schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:16:
Datzelfde geld ook voor de tank. Maar weinigen kunnen echt met een tank overweg. Ik denk dat zeker 60% van de spelers al dom genoeg is om in een tank vs tank gevecht gewoon niet de voorkant naar de enemy tank te draaien maar de zijkant te laten zien.
Bij mij is het toch z'n 80% van de tanks die niet bijdraait. Komt misschien ook omdat ik altijd in een vlastrikpositie ga staan als het kan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een skin zegt natuurlijk niets over de effectiviteit van een wapen.DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:29:
[...]
Jemig hé, ze gooien zelfs het noobwapen van CoD MW2/2.1 erin.
Ja ik zag de ACR.
De persoon die er meer tijd in heeft gestoken heeft niet het recht om te winnen, maar maakt wel de meeste kans. Je vertelt het bijna alsof het een eis is dat de betere wint. Ik denk dat de gemiddelde speler er nu zo'n 150-250 uur op heeft zitten een half jaar na de release. Dan is 500 uur om een voertuig te masteren echt onrealistisch hoor. Dat zou betekenen dat ik me een jaar lang af moet laten slachten, voordat ik mee kan dingen in luchtgevechten...erikvandenberg schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:57:
Das echt de domste reden ooit, iemand die er tijd in steekt om goed te worden heeft gewoon het recht om dan ook te winnen, degene die dan net begint is dan de klos, maar dan moet je maar gaan oefenen. Ik vind het lomp dat iemand verwacht dat je gelijk goed kan vliegen en gelijk moet kunnen winnen.
Als alle luchtdoelen weg zijn, dan gaat die piloot achter alle landvoertuigen aan. Dat betekent dat je ook geen goede weerstand kan bieden tegen de vijandige tanks en dan is het potje snel beslist. Nou geweldig! Daarom is het ook juist goed dat ze de jetgun nerfen.En als je zo iemand tegenkomt, dan ga je toch gewoon lekker infantry spelen? In zijn eentje in een jet rondvliegen is ook saai na 5 minuten. En als je zo graag wilt vliegen moet je zorgen dat je beter wordt, niet zeuren dat je verliest.
Waar ben ik aan het zeuren dan? Mij zul je dat niet snel zien doen, tenzij we echt asociaal geraped worden. Nu weet ik gelijk weer waarom ik in BF2 vaak infantry only speelde, dan had je hier tenminste geen last van.
Sagaris schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Een skin zegt natuurlijk niets over de effectiviteit van een wapen.
We gaan even de lijst af:AUG, SPAS-12, ACW-R, L86A1 LSW, LSAT, MTAR-21, SCAR-L
AUG: Most likely the AUG A3 seen in BC2
SPAS-12: semi automatic or pump action shotgun that has been discontinued for years and has no place in this game
ACW-R: Most likely the Magpul ACR, since it has an altered name similar to the magpul PDW-R, Guessing that they had similar issues with copyrights would explain the name changes. PDW-R = PDR, ACW-R = ACR
L86A1 LSW= british light support weapon based on the SA80 platform
LSAT= Lighter, more advanced version of the M249 SAW. Firing lighter ammunition, as well as being 8.3lbs lighter than its counter part.
MTAR21= The Carbine little brother of the Israeli Tavor 21 assault rifle
SCAR-L, = interesting addition since the SCAR-H CQC is already in the game, and the military has no plans to use the SCAR-L. But whatever. Anyways its the 5.56 lightweight cousin of the Mk.17 SCAR-H
AUG, zat in BO.
SPAS 12 zat in MW2, BO en MW3.
ACR is een van de noobwapens van MW2/2.1.
L86A1 zat in MW2.
TAR 21 zat in MW2.
SCAR L zit in MW3.
Sorry hoor maar dit is mij te toevallig. Een lijst van populaire guns uit de laatste CoD games in combinatie met kleine clusterf*ck mappen. Lijkt mij wel heel erg gericht op CoD spelers.
Ik koop de DLC echt wel, juist omdat een paar van die wapens wel cool zijn maar het lijkt mij wel een beetje te veel richting CoD te gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vind je het gek? Kijk eens naar het volgende overzicht van de BF3 servers;DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:43:
[...]
[...]
We gaan even de lijst af:
AUG, zat in BO.
SPAS 12 zat in MW2, BO en MW3.
L86A1 zat in MW2.
TAR 21 zat in MW2.
SCAR L zit in MW3.
Sorry hoor maar dit is mij te toevallig. Een lijst van populaire guns uit de laatste CoD games in combinatie met kleine clusterf*ck mappen. Lijkt mij wel heel erg gericht op CoD spelers.
Ik koop de DLC echt wel, juist omdat een paar van die wapens wel cool zijn maar het lijkt mij wel een beetje te veel richting CoD te gaan.
http://www.gametracker.com/search/bf3/?query=Metro
25 van de Top50 servers draaien Metro Only. Dit zijn verreweg de populairste servers in BF3.
Nu komt er een mappack uit met 4 Metro-maps en wat extra wapens. 1 + 1 = 2.
Heel erg jammer vind ik, maar totaal begrijpelijk.
normaal gezien kan dat ook prima... (nieuwe favo: 1 in de tank op f3, eentje met javalin die ff uit stapt als de chopper komt. javalin wel omhoog richten namelijk)Bee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:52:
[...]
Dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me. En als dat wel zo is, dan maakt maakt Dice een grote fout. Een heli is een 1 tot 2-persoonsvoertuig en die moet je logischerwijs met 1 à 2 man uit kunnen schakelen. Anders moet je er relatief gezien te veel teamresources in steken.
maar laatst dus iemand die in de chopper op caspian border die enkel boven hun basis bleef hangen. guided rockets en tv missle hebben meer als genoeg bereik om alles in onze basis uit te schakelen, terwijl je vanaf de grond helemaal niks er tegen kon doen. zelfs die anti-air bullets hebben maar een beperkt bereik voor zover ik kon nagaan.
we konden niks met de heli, want hij had nagenoeg elke keer raak met die tv missle, en 2 met samenwerkende jets tegen ons konden we ook niks. als we dan een keer in de lucht zaten met jets... raakte die chopper ons met de TV missiles!
behalve 2 sorties met jeeps zijn we onze basis niet uit geweest die ronde. (begin van de ronde heb ik gemist overigens)
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Na 20 uur in een chopper of jet zou je toch wel enige skills moeten hebben, zoniet is het gewoon niet jouw ding, kan ook natuurlijk. Het is geen eis, maar niks is zo kut dat als je een uber piloot ben bij wijze van en dat er dan een n00b net in een chopper stapt voor de eerste keer en hij net zoveel kans heeft als jou, dat is iets wat niet eerlijk is.Bee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:43:
[...]
De persoon die er meer tijd in heeft gestoken heeft niet het recht om te winnen, maar maakt wel de meeste kans. Je vertelt het bijna alsof het een eis is dat de betere wint. Ik denk dat de gemiddelde speler er nu zo'n 150-250 uur op heeft zitten een half jaar na de release. Dan is 500 uur om een voertuig te masteren echt onrealistisch hoor. Dat zou betekenen dat ik me een jaar lang af moet laten slachten, voordat ik mee kan dingen in luchtgevechten...
[...]
Als alle luchtdoelen weg zijn, dan gaat die piloot achter alle landvoertuigen aan. Dat betekent dat je ook geen goede weerstand kan bieden tegen de vijandige tanks en dan is het potje snel beslist. Nou geweldig! Daarom is het ook juist goed dat ze de jetgun nerfen.
Waar ben ik aan het zeuren dan? Mij zul je dat niet snel zien doen, tenzij we echt asociaal geraped worden. Nu weet ik gelijk weer waarom ik in BF2 vaak infantry only speelde, dan had je hier tenminste geen last van.
Ik ben het wel eens met jet gun nerfen, en het is ook frustrerend als je geraped word door jet/chopper. Alleen ben ik meestal die chopper
Mace, ik ben er vanavond weer even na etenstijd, zin om te chopper hoeren?
Ik vind het niet gek, ik vind het eigenlijk wel slim maar ook een beetje naaierij van EA/DICE.StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:48:
[...]
Vind je het gek? Kijk eens naar het volgende overzicht van de BF3 servers;
25 van de Top50 servers draaien Metro Only. Dit zijn verreweg de populairste servers in BF3.
Zo gaan ze proberen om CoD spelers die klaar zijn met MW3 naar BF3 lokken met kleine mappen en vertrouwde wapens. Alleen gaat 80%+ er niks van bakken en verpesten ze ondertussen het spel voor de rest.
EA cashed en wij zitten met de BS.
Stel je voor dat het spel eerlijk iserikvandenberg schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:49:
maar niks is zo kut dat als je een uber piloot ben bij wijze van en dat er dan een n00b net in een chopper stapt voor de eerste keer en hij net zoveel kans heeft als jou, dat is iets wat niet eerlijk is.
Ach, jij bent pro-heli en ik overwegend anti, dus we gaan er niet uitkomen vrees ik. Laat Dice ons maar ver(r)assen.
Verwijderd
Kan vanavond in princpe pas rond 20:00 online, er is ook een CB war gepland met MR, ik doe in principe mee... I'll see what I can do![...]
Mace, ik ben er vanavond weer even na etenstijd, zin om te chopper hoeren?
Hou op met miepen en kijk eens wat verder dan CoD en BattlefieldDanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:43:
We gaan even de lijst af:
AUG, zat in BO.Counter-Strike reeks
SPAS 12 zat in MW2, BO en MW3.GTA IV onder andere
L86A1 zat in MW2.
TAR 21 zat in MW2.Altijd al in BF willen hebben naar aanleiding van een Discovery programma
SCAR L zit in MW3. Zat in BF2 ... !!!
FPS = FPS = Grote kans dat je dezelfde guns overal terug ziet
* nero355 wil nog steeds een 5seven + Desert Eagle in Battlefield hebben
De SPAS 12 en de Steyr AUG zaten ook in Tactical Ops! Nostalgienero355 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:57:
[...]
Hou op met miepen en kijk eens wat verder dan CoD en Battlefield
Denk het ook niet, agree to disagree dan maarBee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:52:
[...]
Stel je voor dat het spel eerlijk is![]()
Ach, jij bent pro-heli en ik overwegend anti, dus we gaan er niet uitkomen vrees ik. Laat Dice ons maar ver(r)assen.
Ook ik speelde meer infantry only in BF2 dan met voertuigen, omdat er inderdaad niks aan is om constant door de heli en vliegtuigen geraped te worden (en daarnaast ook nog artillerie). Je kon er in BF2 zo weinig tegen doen. Als dit nu ook gebeurt in BF3 doen wordt het inderdaad meer of alleen infantry only spelen (of helemaal met het spel stoppen).Bee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Nu weet ik gelijk weer waarom ik in BF2 vaak infantry only speelde, dan had je hier tenminste geen last van.
De enige BF2 map waarop je nog normaal met voertuigen kon vechten was Highway Tampa, omdat daar geen attack heli was en maar 1 vliegtuig per team.
nero355 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:57:
[...]
Hou op met miepen en kijk eens wat verder dan CoD en Battlefield
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Ik vind het niet gek, ik vind het eigenlijk wel slim maar ook een beetje naaierij van EA/DICE.
Zo gaan ze proberen om CoD spelers die klaar zijn met MW3 naar BF3 lokken met kleine mappen en vertrouwde wapens. Alleen gaat 80%+ er niks van bakken en verpesten ze ondertussen het spel voor de rest.
Reken daar wat tijd op de grond en in andere voertuigen, en je zit al over de 700 uur...
---RAWE CEEK!!!---
Als je nu al 500 uur hebt gespeeld dan heb je gewoon geen leven.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:04:
Ik vraag me ook af wat het plezier is om permanent in een chopper rond te hangen, ga dan een chopper only game spelen. Als je 500+ uur in een chopper hebt sinds November afgelopen jaar, dan heb je dus echt no life.
Reken daar wat tijd op de grond en in andere voertuigen, en je zit al over de 700 uur...
FYI : CoD ken ik dus niet en weiger ik te spelen vanwege port forward onzin die je als client niet hoort aan te maken. Beide guns ken ik puur uit de Counter-Strike games en daar is het simpelweg GAAAF om ermee te knallen !!
Inf only in BF2 was niks aan... in BF3 veel beterSpitfireFrl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:03:
Ook ik speelde meer infantry only in BF2 dan met voertuigen, omdat er inderdaad niks aan is om constant door de heli en vliegtuigen geraped te worden (en daarnaast ook nog artillerie). Je kon er in BF2 zo weinig tegen doen. Als dit nu ook gebeurt in BF3 doen wordt het inderdaad meer of alleen infantry only spelen (of helemaal met het spel stoppen).
Elke kans een Little Bird ding + 2x AntiTank bombers om precies te zijn en heeeel wat ground vehicles incl. Mobile AADe enige BF2 map waarop je nog normaal met voertuigen kon vechten was Highway Tampa, omdat daar geen attack heli was en maar 1 vliegtuig per team.
Dezelfde reden die jij hebt om infantry te spelen, plezier? Het leukst vind ik op dit moment chopper, 2 maanden geleden was dit sniper, ik speel wat ik op dat moment het leukst vind, dat doe jij toch ook? 500+ uur zoiezo vanaf begin is beetje no-life, of dat nou in een tank of infantry of iets anders is.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:04:
Ik vraag me ook af wat het plezier is om permanent in een chopper rond te hangen, ga dan een chopper only game spelen. Als je 500+ uur in een chopper hebt sinds November afgelopen jaar, dan heb je dus echt no life.
Het is de afwisseling die het leuk maakt, maar ik begin altijd in de chopper wanneer mogelijk, want dat vind ik gewoon leuk.
Verwijderd
Je hoeft die DLC niet te kopen. Als jij het op grote mappen wilt houden, zul je die cod players niet vinden, toch?DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Ik vind het niet gek, ik vind het eigenlijk wel slim maar ook een beetje naaierij van EA/DICE.
Verwijderd
Vind ik ook. Niks zo 'opwindend' als je als gunner door een goede chopper piloot te laten begeleiden over de maps... leuk uitzicht, TV missiletje afvuren, canon loslaten op infanterie... bring it on!erikvandenberg schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:11:
[...]
Dezelfde reden die jij hebt om infantry te spelen, plezier? Het leukst vind ik op dit moment chopper, 2 maanden geleden was dit sniper, ik speel wat ik op dat moment het leukst vind, dat doe jij toch ook? 500+ uur zoiezo vanaf begin is beetje no-life, of dat nou in een tank of infantry of iets anders is.
Het is de afwisseling die het leuk maakt, maar ik begin altijd in de chopper wanneer mogelijk, want dat vind ik gewoon leuk.
Denk dat ik ca 600 uur in de chopper heb gezeten, vanaf Bf2 dus 2005-2012DanielWW2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:08:
[...]
Als je nu al 500 uur hebt gespeeld dan heb je gewoon geen leven.
Desert Eagle ook...Bee.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:00:
[...]
De SPAS 12 en de Steyr AUG zaten ook in Tactical Ops! Nostalgie
Of de Parker Hale
Good old times
Dat snap ik, maar gewoon iedere match, de hele match in een chopper zitten, lijkt mij dus geen reet aan. 1on1 infantery, epische gevechten tussen kapot geschoten gebouwen, vind IK veel mooier.erikvandenberg schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:11:
[...]
Dezelfde reden die jij hebt om infantry te spelen, plezier? Het leukst vind ik op dit moment chopper, 2 maanden geleden was dit sniper, ik speel wat ik op dat moment het leukst vind, dat doe jij toch ook? 500+ uur zoiezo vanaf begin is beetje no-life, of dat nou in een tank of infantry of iets anders is.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Je kan als piloot/gunner, indien de heli onherstelbaar neergaat, eruit springen en op de grond nog wat verder schade aanrichten. Best of both worlds!NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:34:
[...]
Dat snap ik, maar gewoon iedere match, de hele match in een chopper zitten, lijkt mij dus geen reet aan. 1on1 infantery, epische gevechten tussen kapot geschoten gebouwen, vind IK veel mooier.
Precies, ieder zijn ding toch? Ik vind het heerlijk als ik tegenstand van de enemy chopper krijg, die gevechten vind ik weer leuk, lekker aan mekaar gewaagt en allebei verliezen/winnen.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:34:
[...]
Dat snap ik, maar gewoon iedere match, de hele match in een chopper zitten, lijkt mij dus geen reet aan. 1on1 infantery, epische gevechten tussen kapot geschoten gebouwen, vind IK veel mooier.
Neemt niet weg dat ik infantry ook gewoon leuk vind
Ik vind het totaal niet begrijpelijk!! EA heeft toch ook Medal of Honor, en daarmee wilden ze toch het CoD publiek bereiken?StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:48:
[...]
Vind je het gek? Kijk eens naar het volgende overzicht van de BF3 servers;
MoH draait om kleine shitty maps en heeft zelfs kiddy killstreaks.
Nu gaan ze Battlefield fans wegjagen.
Daarnaast, denkt EA nu echt dat die-hard CoD-gamers nu wél BF3 gaan kopen, omdat deze DLC komt?
Ik zie die gamers nog niet de base game van 50 euro kopen, om daarnaast nog is de DLC te moeten kopen, en dan maar 5 maps te hebben die hun echt aanspreken.
[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 13-03-2012 13:53 ]
Verwijderd
Maar was Karkand dat ook niet in BF2?
Ze hadden dit beter kunnen plannen als de volgende CoD uitkomt, ipv nu...
Ik vind de studie Rechten ook geen reet aan. Daarom studeer ik het ook niet. Maar ik ga niet mensen afzeiken die wel Rechten studeren.NoFearCreations schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:34:
[...]
EDIT: Ben net (voor een erg kinderachtige reden) gekickt uit mijn clan. Kan ik de GoT clan joinen?
[ Voor 14% gewijzigd door BeefHazard op 13-03-2012 14:04 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
www.gotbf3.nlBeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:01:
Prachtige troll op Damavand rush 64p. Zat bij de eerste set MCOM's achter een gebouw te mortarren. 19 kills 1 death (death was om te switchen tussen recon en support). Volle rage in de chat, niemand kon mij raken en na een tijdje hadden ze een stuk of 8 mortars staan die ik 1 voor 1 kon neerhalen
EDIT: Ben net (voor een erg kinderachtige reden) gekickt uit mijn clan. Kan ik de GoT clan joinen?
-MR- Zoekt ook nog members, neem eens een kijkje op www.massive-rampage.comBeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:01:
Prachtige troll op Damavand rush 64p. Zat bij de eerste set MCOM's achter een gebouw te mortarren. 19 kills 1 death (death was om te switchen tussen recon en support). Volle rage in de chat, niemand kon mij raken en na een tijdje hadden ze een stuk of 8 mortars staan die ik 1 voor 1 kon neerhalen
[ Voor 47% gewijzigd door phoenix1987 op 13-03-2012 14:16 ]
Waarschijnlijk een misquote. Maar ik bedank, ik zit al bij GoT.phoenix1987 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:09:
[...]
-MR- Zoekt ook nog members, neem eens een kijkje op www.massive-rampage.com
Een heel klein probleempje: Ik ben 13. Geen vooroordelen aub, ben erg volwassen (en VWO-er en Tweaker, telt uiteraard wel mee)phoenix1987 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:09:
[...]
-MR- Zoekt ook nog members, neem eens een kijkje op www.massive-rampage.com
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Over het algemeen letten we inderdaad op leeftijd, maar uitzonderingen zijn mogeljik, mocht je je erg volwassen gedragen en je skills hebt natuurlijk
Niet lullig bedoeld op enige manier, maar een VWO-er is vaak wat rustiger/bedenkender dan neem een MAVO-er.
Haha grapjas, dat valt in de praktijk behoorlijk tegenBeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Niet lullig bedoeld op enige manier, maar een VWO-er is vaak wat rustiger/bedenkender dan neem een MAVO-er.
PS: Mavo is nu VMBO-TL
jup je bent idd 13 jaar oud... En met je 13 zit je dus net in de brugklas, dus je kan nog absoluut niet zeggen of je vwo gaat halen in de 5 komende jaren. Daarnaast zegt het niks over hoe je in een spel bent, want daar hebben we het hier tog over ?BeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:43:
[...]
Een heel klein probleempje: Ik ben 13. Geen vooroordelen aub, ben erg volwassen (en VWO-er telt uiteraard wel mee)
[ Voor 27% gewijzigd door Skybullet op 13-03-2012 15:03 ]
Bedenkender? Is dat een woord?BeefHazard schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dice probeert steeds de cod spelers te verleiden om naar bf3 te komen, als cod spelers dat gaan doen zullen er ook spelers zijn die grotere mappen gaan proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Je hoeft die DLC niet te kopen. Als jij het op grote mappen wilt houden, zul je die cod players niet vinden, toch?
Aangezien dice bf3 zo simpel heeft gemaakt zullen cod spelers ook hun ding kunnen doen op de wat grotere mappen.
Heb alle CoD versies voor de PC, veel wedstrijden in gespeeld bij verschillende versies.
Iedere keer met groot plezier gespeeld, uren heb ik erin gestoken, en iedere keer weer uitgekeken naar een nieuw deeltje.
MW2 heb ik pas later gekocht omdat ik de matchmaking niet prettig vond.
Bij MW3 heb ik niet meer "Het CoD gevoel" en heb ik snel naast me neergelegd.
BF2 heb ik nooit wat aangevonden, BC2 (+ Vietnam) is al beter.
BF3 is op dit moment de game wat telkens weer opgestart word wanneer de PC aangeslingerd word.
Dat CoD en CoD spelers constant afgezeken worden vind ik erg jammer, het verdient beter.
Kleine mappen zijn meteen CoD mappen, en daarmee word een erg negatieve ondertoon gezet.
CoD is een ander spel dan BF, gelukkig maar.
Dit is verder geen aanval op 1 persoon.
Jammer dat er verder ook niks staatmhoogendam schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:35:
Dit is verder geen aanval op 1 persoon.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.