• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Nou het gaat nog wat langer duren met die Q9450 :( . Er stond sinds gister tot vanmiddag dat het vandaag zou aankomen maar nu ineens staat er 1 maart. Wat raar is, de dag is net begonnen. Leuk, dat PostNL.

Dus de vergelijking komt wat later.

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 29-02-2012 14:54 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
rickyy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:53:
Nou het gaat nog wat langer duren met die Q9450 :( . Er stond sinds gister tot vanmiddag dat het vandaag zou aankomen maar nu ineens staat er 1 maart. Wat raar is, de dag is net begonnen. Leuk, dat PostNL.

Dus de vergelijking komt wat later.
Wat kut voor jouw dat het een schrikkeljaar is! Anders was het vandaag al 1 maart ;)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Verder wil ik nog even wat vragen i.v.m. mijn boven vermelde probleem (internet). Livebox weg en eigen modem/router. Op dat topic stel ik de vraag hoe ik die livebox kan weg halen en mijn eigen modem kan gebruiken.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Dat gaat nooit gebeuren, want wat heb je dan aan de verschillende scopes als je het zelf kan aanpassen ?
zo kan je met de KOBRA veel sneller bewegen en heb je meer FoV dan met een HOLO. Dat verschil moet blijven bestaan.

[...]
Wel eens vaker gelezen dat de kobra superieur moet zijn oid. Ik begrijp dat niet, vind kobra zelf een lousy scope. Een argument dat de scope niet je fov blocked als op je mannetjes mikt begrijp ik ook niet, ja je hebt geen dot wat je op de vijand ze hoofd moet proppen, maar ik zie het voordeel er niet van in. Ik vind de kobra kut op afstanden waar iemand schuin rent en je bullet drop hebt. Ik speel zelf met reflex / holo. En vooral met holo heb ik een goede FoV, of althans zodanig FoV dat ik makkelijk me gangetjes kan dekken zonder enige hinder.

Sneller bewegen, die opmerking begrijp ik helemaal niet?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Solictice schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:39:
[...]

Klopt, BF3 is een rare game. Maar ik neem er genoegen mee: P

Van de zomer proberen (twee muziekfestivals van 3 dagen each helpt niet echt mee op dit gebied) geld te verdienen, en hopen dat Nvidia een paar lekkere kaarten uitbrengt.
Ik heb dezelfde hardware en haal met een lichte overclock van mijn 6950+6970shaders 70fps op HD met alles op high. Wel de AA helemaal uit, maakt het een stuk aangenamer ;)
Solictice schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:29:
[...]

Ik heb ook een 6950, en op B2K heb k ook wel lagere fps dan op vanilla. Ik speel em ook op lowest settings en op 1650x1050 ipv 1920x1080, wat me native resolution is.
Dan haal ik wel gemiddeld zo'n 50-60 fps. Maar het blijft gewoon een zware game, zeker op HD resoluties.
Dit hoort eigenlijk in het hardware topic, maar je zou met die kaart er nog wel een hoop meer uit moeten kunnen halen. Op de laagste settings kom ik niet onder de 85 fps met dezelfde reso met mindere hardware. Q9550 @ 3,9 GHz, en 6870 (8% OC). Meestal rond de 110 - 140 fps afhankelijk van de map met dips naar 85 als het heel druk is. Je kan die 9650 met de twin frozr cooler volgens mij nog wel een forse slinger geven en anders kan het de moeite waard zijn om te kijken of er niet onnodige windows services op de achtergrond draaien.

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 09:15
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Dit hoort eigenlijk in het hardware topic, maar je zou met die kaart er nog wel een hoop meer uit moeten kunnen halen. Op de laagste settings kom ik niet onder de 85 fps met dezelfde reso met mindere hardware. Q9550 @ 3,9 GHz, en 6870 (8% OC). Meestal rond de 110 - 140 fps afhankelijk van de map met dips naar 85 als het heel druk is. Je kan die 9650 met de twin frozr cooler volgens mij nog wel een forse slinger geven en anders kan het de moeite waard zijn om te kijken of er niet onnodige windows services op de achtergrond draaien.
Hmm, wat the fuck... Ik zal dan toch eens flink moeten gaan researchen.
Heb al geprobeert m'n kaart te flashen naar 6970, maar dit lukte niet. En ik heb me kaart al OCed naar de max die CCC toelaat.

Op maps als Seine dropt me fps toch wel flink, soms onder de 40fps, terwijl alles op low staat. Balen dit.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
Gisteren de a91 en mortar unlocked eindelijk :-)
Vandaag of morgen gelijk 2 kills maken voor die achievement.

Vind de a91 wel lekker schieten in bursts, waar k met de scar makkelijker blijven schieten

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Eigenlijk ben ik sinds de Beta weer een paar dagen aan het spelen (net aangekocht) en om in te komen oud en vertrouwd Metro aan het spelen om in te komen,

Wat vinden jullie een map die hierna wel te overzien is zonder dat ik 0-20 k/d sessies ga spelen?

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Qlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:20:
Ik zat nog even te kijken op Battlelog en Google of er nog mensen zijn die serieuze fps drops hebben in alle B2K-maps. Op de stock-maps heb ik dit niet en haal ik perfect 50 - 60 fps, ook bij explosies. Als ik in B2K de graphics op low zet helpt dit ook niet veel. Ik haal dan tussen de 30 - 60 fps. Waarom hij zo laag dropped is voor mij een raadsel. Blijkbaar veel mensen met dit probleem. Met een i5 2500k en een HD6950 (unlocked naar 6970) moet ik B2K toch redelijk kunnen draaien?

De B2K-maps zijn inderdaad wat groter en hebben meer gebouwen met destruction enabled. Maar dan nog zou ik die game goed moeten kunnen draaien. Verder heb ik ook heel vaak last van lag. Vooral van rubberbanding. Ik ben aan het lopen en ik keer terug of begin te haperen (en dan nog niet te spreken over de slechte client-side hitbox registratie). Dit komt dan weer door mijn internet (4 Mbps download). Maar ik kan andere spellen draaien zonder problemen. Waardoor ik mijn internet connectie weer in twijfel trek en vermoed dat de game toch hier en daar wat gebreken heeft. Zowel grafisch als op netwerk-vlak.
Even een vraag, als je je instellingen verandert, herstart je dan de game? Dat is namelijk nodig bij sommige grafische instellingen voordat ze doorgevoerd worden
K.Rotteveel87 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:19:
Eigenlijk ben ik sinds de Beta weer een paar dagen aan het spelen (net aangekocht) en om in te komen oud en vertrouwd Metro aan het spelen om in te komen,

Wat vinden jullie een map die hierna wel te overzien is zonder dat ik 0-20 k/d sessies ga spelen?
Seine Crossing en Bazaar zijn ook heel goed te overzien dat geldt ook wel voor Wake Island trouwens, behoorlijk linear voor zowel rush als conquest. (rush vind ik persoonlijk spannender maar dat is zeer persoonlijk)

Bij alle andere maps kan je altijd een omtrekkende beweging maken en zijn daardoor een stuk makkelijker naar mijn mening, helemaal om hoge K/D's te halen. Voertuigen hoef je je eigenlijk niet zo druk om te maken, kan je vaak wel ontwijken.

• Solictice

Metro is een slechte map om in te komen dan:P
Dat is gewoon partyhardy met RPGs en granaten. Ik zou Caspian Border of Operation Firestorm eens doen. Lekker veel vehicle combat. Als je meer infantry wilt doen moet je Grand Bazaar of Seine Crossing eens bekijken.

En wellicht om te beginnen eventjes 64man server vermijden, omdat deze (nogal) drukjes kunnen zijn.

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Operation firestorm *;
Gulf of Oman (als je B2K hebt)
Caspian Border ook wel.

Ik zou Operation Metro juist vermijden... Metro draait meer om "wie heeft het beste wapen" en "wie raped het meeste" dan om wie het beste speelt. Als nieuwe speler met mindere wapens zou ik vooral wat CQ gaan spelen op andere maps.

Ik heb metro sinds de beta niet meer opgestart (en ik heb een paar dagen na de release BF3 gekocht) omdat ik echt allergisch ben geworden aan die map. Teveel gespeeld in de beta :P 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Mavamaarten op 29-02-2012 15:26 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 19:24

Metro heb ik alleen nog maar in de Beta gespeelt (slecht ik weet het). Maar als je een beetje aan je k/d wilt werken raad ik het aan om wat in te komen met team deathmatch.. Vooral Caspian border en Operation firestorm vind ik goede mappen om een goed gevoel te krijgen voor het spel. Maar dat vond ik vooral fijn in het begin. Naast dat heb ik ook nog maar 22 uur aan speeltijd en dat is voornamelijk als recon en team deathmatch

BABYMETAL LoL - Twitch

Mavamaarten schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:24:
[...]

Operation firestorm *;
Caspian Border ook wel.

Ik zou Operation Metro juist vermijden... Metro draait meer om "wie heeft het beste wapen" en "wie raped het meeste" dan om wie het beste speelt. Als nieuwe speler met mindere wapens zou ik vooral wat CQ gaan spelen op andere maps.

Ik heb metro sinds de beta niet meer opgestart (en ik heb een paar dagen na de release BF3 gekocht) omdat ik echt allergisch ben geworden aan die map. Teveel gespeeld in de beta :P 8)7
Pardon????

In CQ misschien, maar het is met afstand de spannendste en uitdagendste rush map als de teams goed aan elkaar gewaagd zijn. Goed te verdedigen, maar ook genoeg looproutes om aan te vallen/door te pushen. Het hele 'beste wapens' verhaal slaat sowieso nergens op, de beginwapens behoren tot de allerbeste wapens in de game.

• Solictice
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Pardon????

In CQ misschien, maar het is met afstand de spannendste en uitdagendste rush map als de teams goed aan elkaar gewaagd zijn. Goed te verdedigen, maar ook genoeg looproutes om aan te vallen/door te pushen. Het hele 'beste wapens' verhaal slaat sowieso nergens op, de beginwapens behoren tot de allerbeste wapens in de game.
Metro is inderdaad wel vet in Rush :)
Maar ook alleen als de teams balanced zijn, maar dat is eigenlijk zo voor elke Rush map. (Obviously)

• evil kim
Solictice schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:36:
[...]

Metro is inderdaad wel vet in Rush :)
Maar ook alleen als de teams balanced zijn, maar dat is eigenlijk zo voor elke Rush map. (Obviously)
Ik zou zelfs stellen voor elk speltype

• evil kim
Iemand een idee wat de handigste geluidssettings zijn voor TS, want als ik een tank zit, hoor k gewoon niemand meer |:(

Wil het ook niet zo stil zetten dat ik niet meer hoor of ze naar mij schieten of niet.

• Solictice
evil kim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Ik zou zelfs stellen voor elk speltype
Ja eigenlijk wel :P

Maargoed, je snapt wat k bedoel
evil kim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:45:
Iemand een idee wat de handigste geluidssettings zijn voor TS, want als ik een tank zit, hoor k gewoon niemand meer |:(

Wil het ook niet zo stil zetten dat ik niet meer hoor of ze naar mij schieten of niet.
Je battlefield zachter zetten tov van Teamspeak?

[ Voor 46% gewijzigd door Solictice op 29-02-2012 15:46 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

heb je niet in TS de setting aan dat TS zachter gaat als je iets doet zoals een game?
O nee lama volgens mij werkt dat andersom toch XD? dat die je game zachter zet als TS aan is.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 29-02-2012 16:08 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• evil kim
ricmaniac schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:08:
[...]

heb je niet in TS de setting aan dat TS zachter gaat als je iets doet zoals een game?
O nee lama volgens mij werkt dat andersom toch XD? dat die je game zachter zet als TS aan is.
T zou eigenlijk omgekeerd moeten zijn

Dat dus

• evil kim
[...]

Operation firestorm *;
Caspian Border ook wel.

Metro is een leuke map om de support te "unlocken" :O

• rickyy
[...]

Operation firestorm *;
Caspian Border ook wel.

Ik vind operation Firestorm echt de meest inspiratieloze saaie flutmap die Dice ooit heeft gemaakt. Wat is die map vreselijk.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 15:55
evil kim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:19:
[...]

Daar heb ik die ammo medal gehaald met 52 ribbons in één potje :')

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Qlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:20:
Ik zat nog even te kijken op Battlelog en Google of er nog mensen zijn die serieuze fps drops hebben in alle B2K-maps. Op de stock-maps heb ik dit niet en haal ik perfect 50 - 60 fps, ook bij explosies. Als ik in B2K de graphics op low zet helpt dit ook niet veel. Ik haal dan tussen de 30 - 60 fps. Waarom hij zo laag dropped is voor mij een raadsel. Blijkbaar veel mensen met dit probleem. Met een i5 2500k en een HD6950 (unlocked naar 6970) moet ik B2K toch redelijk kunnen draaien?

De B2K-maps zijn inderdaad wat groter en hebben meer gebouwen met destruction enabled. Maar dan nog zou ik die game goed moeten kunnen draaien. Verder heb ik ook heel vaak last van lag. Vooral van rubberbanding. Ik ben aan het lopen en ik keer terug of begin te haperen (en dan nog niet te spreken over de slechte client-side hitbox registratie). Dit komt dan weer door mijn internet (4 Mbps download). Maar ik kan andere spellen draaien zonder problemen. Waardoor ik mijn internet connectie weer in twijfel trek en vermoed dat de game toch hier en daar wat gebreken heeft. Zowel grafisch als op netwerk-vlak.
Alle B2K maps draaien een stuk minder ivm de stock game (alleen Wake Island gaat wel).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• evil kim
Phyxion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:14:
[...]

Alle B2K maps draaien een stuk minder ivm de stock game (alleen Wake Island gaat wel).
Wake zelfs nog niet gespeeld, terwijl dit in BF2 een van mijn favo maps was :X

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-11 21:22
erikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:
[...]

Zit nu ook te denken om zon joystick aan te schaffen, wel voor jet alleen, moet nu nog tevaak switchen tussen tobo en muis en vind dat irritant. Voor heli ga ik het niet gebruiken, toetsenboord gaat me gewoon goed af.

Hoe heb je het ingesteld? Want je kan ook straven in een jet. Maar met de joystick kan je of links rechts met de vleugels doen of het straven, welke heb je ingesteld, lijkt mij links en recht en boven en beneden, waar stel je alleen het straven op in vraag ik me af.
Sorry voor de nogal late reactie (reageerde vanaf mijn werk), straven met een jet? Je bedoelt gewoon naar links en rechts zonder te rollen neem ik aan? Yaw heet dat geloof ik toch? Dat doe ik door de stick te draaien, zo draai ik ook de heli rond. De stick naar voor, achter, links en rechts duwen is voor pitch up en down en rollen. verder het gas op het hendeltje voor het gas (logisch :P ). Doe dit eigenlijk al zo voor heli en jet sinds BF Vietnam.

Hallo

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

evil kim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Ik speel zelden tot nooit support (totaal 7 674 score volgens BF3 stats... Is niet erg spectaculair he :+ )
Assault FTW, mensen reviven en healen levert je massa's punten op én je helpt je team :D

Android developer & dürüm-liefhebber

evilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:01:
[...]

Wel eens vaker gelezen dat de kobra superieur moet zijn oid. Ik begrijp dat niet, vind kobra zelf een lousy scope. Een argument dat de scope niet je fov blocked als op je mannetjes mikt begrijp ik ook niet, ja je hebt geen dot wat je op de vijand ze hoofd moet proppen, maar ik zie het voordeel er niet van in. Ik vind de kobra kut op afstanden waar iemand schuin rent en je bullet drop hebt. Ik speel zelf met reflex / holo. En vooral met holo heb ik een goede FoV, of althans zodanig FoV dat ik makkelijk me gangetjes kan dekken zonder enige hinder.

YouTube: bf3: kobra vs holographic sight

Angelo NL / Global Cargo VTC

evilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:01:
Wel eens vaker gelezen dat de kobra superieur moet zijn oid. Ik begrijp dat niet, vind kobra zelf een lousy scope. Een argument dat de scope niet je fov blocked als op je mannetjes mikt begrijp ik ook niet, ja je hebt geen dot wat je op de vijand ze hoofd moet proppen, maar ik zie het voordeel er niet van in.
Ik wel, op langere afstand zit die dot vaak prachtig voor de persoon waarop ik mik en is de dot ook even groot als de persoon zelf waardoor het zicht eens tuk minder goed is. Voor mij genoeg reden.
Ik vind de kobra kut op afstanden waar iemand schuin rent en je bullet drop hebt. Ik speel zelf met reflex / holo. En vooral met holo heb ik een goede FoV, of althans zodanig FoV dat ik makkelijk me gangetjes kan dekken zonder enige hinder.
Zou dan eerder de RDS dan de Holo gebruiken. Vind zelf de Holo wel mooier om doorheen te kijken maar gewoon minder fijn omdat de FoV echt kleiner is dan bij de RDS. Gangetjes heb je idd geen problemen, op open stukken wel.
Met een Kobra kan je sneller heen en weer kijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• evil kim
Mavamaarten schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:27:
[...]

Ik speel zelden tot nooit support (totaal 7 674 score volgens BF3 stats... Is niet erg spectaculair he :+ )
Assault FTW, mensen reviven en healen levert je massa's punten op én je helpt je team :D
Maar als die mensen zonder ammo vallen kunnen ze maar weinig uitvoeren niet :P

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:48:
[...]

Ik wel, op langere afstand zit die dot vaak prachtig voor de persoon waarop ik mik en is de dot ook even groot als de persoon zelf waardoor het zicht eens tuk minder goed is. Voor mij genoeg reden.

[...]

Zou dan eerder de RDS dan de Holo gebruiken. Vind zelf de Holo wel mooier om doorheen te kijken maar gewoon minder fijn omdat de FoV echt kleiner is dan bij de RDS. Gangetjes heb je idd geen problemen, op open stukken wel.

[...]

Met een Kobra kan je sneller heen en weer kijken.
Ansight wel een goed punt, moet zeggen dat ik er niet echt veel last van heb. Zal er eens op letten. Om eerlijk te zijn dacht ik dat juist de holo een grotere FoV had maar kan zijn ik hem relaxter vind omdat het idd `mooier` is.

Dat je ermee sneller om je heen kan kijken vind ik echter geen voordeel, persoonlijk speel ik liever op een wat lagere sens.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37

Als je rechtsklikt op iemand's naam kan je zijn geluid hoger zetten, ik doe altijd 7 db ofzo en dan hoor je ze boven de game uit :P

• evil kim
Robbertjan94 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:49:
[...]

Als je rechtsklikt op iemand's naam kan je zijn geluid hoger zetten, ik doe altijd 7 db ofzo en dan hoor je ze boven de game uit :P
Ok, thx zal k straks eens proberen _/-\o_

Verwijderd

Beetje laat mss, maar we geven de discussie gewoon weer wat voer: heb net even de heavy brake voor jets uitgeprobeerd in een unranked server en hij bevalt me wel. OP zou ik het zeker niet noemen, want langzaam gaan is niet iets dat je graag wilt in een jet. Je kunt wel makkelijk afremmen tot 150, waar de normale rem bij 200 ofzo het erg zwaar krijgt. Als je dit gebruikt in een strafing run, ben je voer voor tanks (tenzij je van heel hoog komt, maar dan kun je door je traagheid nooit meer optrekken denk ik). In dogfights is het ook weinig waard, want bij die snelheid kun je vrijwel geen bocht meer maken.
Je kunt je snelheid alleen net iets beter onder controle houden, doordat 'ie sneller aanpast (heavy brake is zegmaar de afterburner voor remmen). Iets voordeel is het dus wel, dus je kunt het een exploit noemen.

Wat ik een stuk leuker vind aan die tool: ik kan nu fatsoenlijk remmen met de F-35. Normaal vlieg je gelijk in hover-mode, maar nu heb ik de soft brake op shift en kan ik dus tot de 300 afremmen om sneller bochtjes te maken. Verticaal opstijgen lukt me nu niet meer, maar ik moet nog een keybinding voor 'hover' instellen, dus wellicht is dat het probleem :+
Robbertjan94 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:49:
[...]

Teamspeak zelf op +20dB(a) zetten, werkt beter :)

Heb een adaptive ticket count plugin op GoTBF3.nl 1 t/m 3 geinstalleerd, nu begint hij met 50% tickets als er maar een paar man op zit. Maakt de server wellicht wat interessanter om op te starten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Solictice schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:29:
[...]

Ik heb ook een 6950, en op B2K heb k ook wel lagere fps dan op vanilla. Ik speel em ook op lowest settings en op 1650x1050 ipv 1920x1080, wat me native resolution is.
Dan haal ik wel gemiddeld zo'n 50-60 fps. Maar het blijft gewoon een zware game, zeker op HD resoluties.
Ik heb een 6950, draai op m'n monitor native 1680x1050 en haal met ultra settings (hoewel, ultra :P) op vanilla maps zo'n 50-60 fps, wat wijzigt naar een steady 30 fps op B2K-maps, totdat ik explosies of rook tegenkom bij de laatste, want dan dropt het soms tot onder de 20.

Zal het eens wat lager proberen op Karkand. Vooral Oman is zwaar. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 29-02-2012 20:07 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:48:
[...]

Heb een adaptive ticket count plugin op GoTBF3.nl 1 t/m 3 geinstalleerd, nu begint hij met 50% tickets als er maar een paar man op zit. Maakt de server wellicht wat interessanter om op te starten.
Nice , hopen dat het een beetje werkt :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• rickyy
De B2K maps draaien bij mij ook bagger (mede dankzij de dual core, wat hoop ik morgen een quadcore wordt). Hij moet moeite doen de fps boven de 20 te houden op drukke moment.

Het vreselijke is dat mijn fps standaard naar beneden vliegt zodra ik begin te schieten. Vreselijk is dat. De fps schiet dan onder de 15 soms.

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 29-02-2012 20:20 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:48:
[...]

All hail the über-admin! _/-\o_

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Epic, ja. :D

Ik zoek trouwens ook een filmpje, getekend, van de zogenaamde composer van het Battlefield 3-theme. Iets met dat het management z'n muziek maar niks vond en zo. Weet iemand welke ik bedoel? :P

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 29-02-2012 20:46 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:23

NoFearCreations

3DPrint the world!

5 potjes Rush achter elkaar verloren....Hoe fvcking moeilijk is het om zo'n bom te planten. Van de minimaal 10x dat ik m geplant heb, kreeg mijn team er maar 1 verdedigt. Stop er maar weer mee, ga weer CQL doen.

---RAWE CEEK!!!---

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
CodeCaster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:46:
[...]

Epic, ja. :D

Ik zoek trouwens ook een filmpje, getekend, van de zogenaamde composer van het Battlefield 3-theme. Iets met dat het management z'n muziek maar niks vond en zo. Weet iemand welke ik bedoel? :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=h7L-CBhJHkM]

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:
[...]

Standaard is 'exit vehicles' de E knop, ook regelmatig per ongeluk op gedrukt ipv op de 'Z' toets (voor forward). Daarom ook heb ik exit vehicles gebind op de 'T' toets... was effe wennen, maar ik spring nu tenminste niet meer ongewenst uit de chopper. ;)
Herkenbaar, ik gebruik inderdaad ook T na talloze keren per ongeluk te hebben geeject. Thx voor je mail btw (je bent Phoenix toch ?) ik zal morgen even terugmailen, ben vandaag al vanaf 0400 in de weer en net thuis dus ik ga nog even snel kijken of ik nog wat waard ben op het slagveld en dan naar beddie toe.
Help!!!! schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:06:
[...]

Als het geen voordeel oplevert hoef je heavy brake ook niet te binden toch?

Verder ben je zo aan het schreeuwen dat je 200 star jetpilot bent en dat je daarom de wijsheid in pacht hebt dat je niet meer ziet dat het voordeel van een bepaalde unlock of functie imo ook gerelateerd is aan het niveau van een speler en zijn opponent zelf.

Vanwege jouw bewezen ervaring op de jet neem ik zonder meer aan dat voor jou en mensen op jouw niveau HB geen voordeel oplevert.

Echter een mindere piloot tegen een andere mindere piloot ervaart het misschien wel als een voordeel.

Alles is relatief, Einstein zei het al.
Dude zoals ik al meerdere keren heb aangegeven heb ik heavy brake alleen gebind om te kunnen landen en gebruik ik het niet in dogfights dus wat is je punt ? Ook onervaren piloten gaan er niet meer kills mee halen, wel meer deaths trouwens.

En ja, in de 300.000 posts die sinds BF3 launch hier zijn gepost is 1x zeggen hoeveel jetstars je hebt inderdaad wel wat overdone. Heeft inderdaad helemaal niets meer te maken met je argumenten kracht bij te zetten.

Trouwens een veel toepasselijkere quote van Einstein:

Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ from the prejudices of their social environment. Most people are even incapable of forming such opinions.

Of die andere van in moeilijkheden mogelijkheden vinden. Mijn punt, je noemt heavy brake cheaten maar je hebt het waarschijnlijk nooit zelf geprobeerd, als je dat had gedaan (zoals l0n3w012ph die eerst dezelfde mening als jij had maar het wel zelf heeft uitgeprobeerd en daar nu op is teruggekomen) had je beter geweten. Maar liever blaat je alle whiners na die zelf niet kunnen of willen leren vliegen en het dan maar op de heavy brake dooddoener gooit.
Wacht weer op het Tsurany is evil moment. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Damn, ik kom niet meer bij van het lachen. Dit is bij verre het beste bf3 filmpje ooit xD
Alles met 'Metro' = bad luck, zo te zien.

Operation Metro 64p = bucht :/
Metro interface in de Win8 Beta = bucht :/

• agoNITE
DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:50:
[...]

Wacht weer op het Tsurany is evil moment. :+
Jij bent net zo'n duiveltje die ons inspreekt dat Tsurany niet aardig is :+
agoNITE schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:44:
[...]

Jij bent net zo'n duiveltje die ons inspreekt dat Tsurany niet aardig is :+
Meer dat de helft hier hypocriet is door het ene moment hem als de bad guy te bestempelen en het volgende moment is hij weer de awesome admin. En dan nog een klein beetje ertussen trollen om het gezellig te houden. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:45
Vraagje: Hoe krijgen spelers het voor elkaar om 3 flares en meer te hebben met een vliegtuig? Wat ik me kan bedenken is dat er tussendoor geswitched wordt van spelers (daarna oppikken via chute oid)?

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:55:
[...]

Meer dat de helft hier hypocriet is door het ene moment hem als de bad guy te bestempelen en het volgende moment is hij weer de awesome admin. En dan nog een klein beetje ertussen trollen om het gezellig te houden. :Y)
Ach net ook weer. Vandaag de servers lopen fixen, anderhalf uur aan kwijt. Gister ook aardig wat tijd kwijt aan alle vote systemen waar iedereen blij mee is. Gaat er even wat mis omdat ik me van commando vergis omdat Procon die anders pakt dan rconNET waardoor de map tijdens de ronde wordt gewisseld en het gezeik kon al weer beginnen. Iedereen behield z'n score, alleen de map werd gewisseld. Tja, foutjes gebeuren. Ook toen tijdens het voten daarna weer Firestorm kwam die daarvoor ook gespeeld was, direct weer gezeik.

DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:55:
[...]

Haha, so true :D

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jay-P schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:45:
[...]Dude zoals ik al meerdere keren heb aangegeven heb ik heavy brake alleen gebind om te kunnen landen en gebruik ik het niet in dogfights dus wat is je punt ? Ook onervaren piloten gaan er niet meer kills mee halen, wel meer deaths trouwens.

En ja, in de 300.000 posts die sinds BF3 launch hier zijn gepost is 1x zeggen hoeveel jetstars je hebt inderdaad wel wat overdone. Heeft inderdaad helemaal niets meer te maken met je argumenten kracht bij te zetten.

Trouwens een veel toepasselijkere quote van Einstein:

Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ from the prejudices of their social environment. Most people are even incapable of forming such opinions.

Of die andere van in moeilijkheden mogelijkheden vinden. Mijn punt, je noemt heavy brake cheaten maar je hebt het waarschijnlijk nooit zelf geprobeerd, als je dat had gedaan (zoals l0n3w012ph die eerst dezelfde mening als jij had maar het wel zelf heeft uitgeprobeerd en daar nu op is teruggekomen) had je beter geweten. Maar liever blaat je alle whiners na die zelf niet kunnen of willen leren vliegen en het dan maar op de heavy brake dooddoener gooit.
Je begint alweer te schreeuwen voordat je gelezen hebt. Ik heb het nergens over cheaten.

Maar ben blij voor je dat je jezelf zo goed onder controle hebt bij dit belangrijke onderwerp. :+ :F

De zelfingenomenheid druipt ervanaf. Tevens mooi voorbeeld van nogal sterk dunning-kruger effect bij jou....

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:03:
[...]

Ach net ook weer. Vandaag de servers lopen fixen, anderhalf uur aan kwijt. Gister ook aardig wat tijd kwijt aan alle vote systemen waar iedereen blij mee is. Gaat er even wat mis omdat ik me van commando vergis omdat Procon die anders pakt dan rconNET waardoor de map tijdens de ronde wordt gewisseld en het gezeik kon al weer beginnen. Iedereen behield z'n score, alleen de map werd gewisseld. Tja, foutjes gebeuren. Ook toen tijdens het voten daarna weer Firestorm kwam die daarvoor ook gespeeld was, direct weer gezeik.
Nou ik waardeer het wel wat je allemaal doet voor iedereen. (stelletje ondankbare eikels) :+
Voornamelijk als ik weer kan spelen zal ik het waarderen maar nu ook nog met mapvote. Dood aan Damavand Peak. :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-02-2012 23:30 ]

DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:14:
[...]

Nou ik waardeer het wel wat je allemaal doet voor iedereen. (stelletje ondankbare eikels) :+
Voornamelijk als ik weer kan spelen zal ik het waarderen maar nu ook nog met mapvote. Dood aan Damavand Peak. :P
Hehe daar gaat juist mijn vote heen :D Tunnelfight ftw!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:14:
[...]

Mee eens, weg met Damavand Peak. Enige wat mij wel opviel aan de mapvote, nu komen er nog maar drie maps voorbij, Firestorm, Kargh en Caspian. Uiteraard niet erg, aangezien ze verreweg de beste maps uit het standaard pakket zijn, maar dan heeft map vote ook niet veel nut meer.

Net even iemand van DICE 5x beroofd van z'n dogtag :+

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:35:
[...]

Hehe daar gaat juist mijn vote heen :D Tunnelfight ftw!
Oke, als BF3 weer werkt dan kom ik met de tank hoor. :D

Phyxion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:35:
Mee eens, weg met Damavand Peak. Enige wat mij wel opviel aan de mapvote, nu komen er nog maar drie maps voorbij, Firestorm, Kargh en Caspian. Uiteraard niet erg, aangezien ze verreweg de beste maps uit het standaard pakket zijn, maar dan heeft map vote ook niet veel nut meer.
Hij pakt de minst gespeelde mappen maar wel telkens 4 en de maplist is idd niet zo groot helaas *hint* DICE *hint*.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Help!!!! schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:11:
[...]

Je begint alweer te schreeuwen voordat je gelezen hebt. Ik heb het nergens over cheaten.

Maar ben blij voor je dat je jezelf zo goed onder controle hebt bij dit belangrijke onderwerp. :+ :F

De zelfingenomenheid druipt ervanaf. Tevens mooi voorbeeld van nogal sterk dunning-kruger effect bij jou....
Da's de tweede keer dat je op de man speelt en verder zie ik geen inhoudelijke argumenten behalve een poging om de intellectueel uit te hangen.....

Ik begrijp niet zo goed wat er schreeuwerig aan mijn betoog is, fel ok, schreeuwerig/patserig/dunning-kruger... nee. Ik hou gewoon niet zo van ongeinformeerde mensen die elkaar na lopen te schreeuwen. Stikt ervan op battlelog en het enige wat het oplevert is DICE die alles nagenoeg gelijk maakt om de zeurders tevreden te stellen.
Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:41:
[...]

Hij pakt de minst gespeelde mappen maar wel telkens 4 en de maplist is idd niet zo groot helaas *hint* DICE *hint*.
German pack dammit. :P
Ik wil een all out vehicle war in de rollende heuvels van centraal Duitsland. De russen een echte basis met jets, en de Amerikanen met F35's in het bos, meerdere attack heli's en tanks en IFV van beide partijen op een map. _/-\o_
Lopen is voor sukkels. :D

WOOOOT laatste sniper compleet uitgespeeld, nu heb ik voor elke class elk wapen en ook voor elk wapen elke scope! Enkel de shotguns nog en dan alle unlocks die er te halen zijn qua wapens :D

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:48:
WOOOOT laatste sniper compleet uitgespeeld, nu heb ik voor elke class elk wapen en ook voor elk wapen elke scope! Enkel de shotguns nog en dan alle unlocks die er te halen zijn qua wapens :D
Applaus. :+
Bush wookie. :P

Grootste gedeelte is onder de 50 meter :D

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:51:
Grootste gedeelte is onder de 50 meter :D
Oke, dat kan ik dus niet. Ik raak echt niks met een bolt zo dichtbij met een scope. :P
Niet dat ik überhaupt nog kan snipen. In BFBC2 kon ik het wel goed en dan bedoel ik echt 500 meter consistent headshots. :Y)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:54:
[...]

Oke, dat kan ik dus niet. Ik raak echt niks met een bolt zo dichtbij met een scope. :P
Niet dat ik überhaupt nog kan snipen. In BFBC2 kon ik het wel goed en dan bedoel ik echt 500 meter consistent headshots. :Y)
RDS erop, of 4x zoom, werkt prima. Anders schiet ik ook amper wat met een sniper :+

Acog er op en dan al die noobs met hun zaklampscope afschieten :D

Phyxion schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 00:09:
[...]

RDS erop, of 4x zoom, werkt prima. Anders schiet ik ook amper wat met een sniper :+
Dat ga ik doen zodra de patch er is en de snipers one hit kills worden tot 15 meter. ;)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:48:
Nice. Ik moet nog 16 wapens. Support is klaar, Recon en Assault moet ik nog 1 wapen doen, Engineer nog 5. Dan nog wat PDW/Shotties :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 19:07
http://bf3stats.com/stats_pc/MadButcher999

Alle wapens met alle unlocks!
:)

p.s.
Nu nog een servicestar voor de Stinger en de Igla, (MP1911 S-TAC is alleen voor Dice personeel).
En nog 7 medailles te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door MadButcher op 01-03-2012 06:18 ]

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pic van nieuwe dlc voor bf3:
Afbeeldingslocatie: http://attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2012/02/battlefield-3-sp-31.jpg

bron

Doet mij denken aan een westerse parkeergarage, en als ik dat mannetje rechts zo zie, lijkt mij dat geen outfit van een multiplayer character. De map zou ook uit de SP kunnen komen?
Wellicht is dit co-op? of komen er nieuwe mp character models?

Of is t fake?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:37
Dat is gewoon singleplayer..niks picture van de nieuwe DLC.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:02
priemt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 07:56:
[afbeelding]

bron

Doet mij denken aan een westerse parkeergarage, en als ik dat mannetje rechts zo zie, lijkt mij dat geen outfit van een multiplayer character. De map zou ook uit de SP kunnen komen?

Of is t fake?
Fake, is een singleplayer level.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• EvaluationCopy
Ik mag toch hopen dat het singleplayer is. Zou niet weten wat het idee er van is anders 'hee we doen een soort Metro-map maar dan nóg smaller' :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:49
EvaluationCopy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:55:
Ik mag toch hopen dat het singleplayer is. Zou niet weten wat het idee er van is anders 'hee we doen een soort Metro-map maar dan nóg smaller' :P
Ja laten we een zelfde soort map maken als shipment uit COD MW. Dan zetten we er een tank en een chopper in en dan 64 player conquest doen :P

En dit is zeker singleplayer

[ Voor 3% gewijzigd door GerGio op 01-03-2012 09:03 ]

Nickname KasPlantje.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Geen map maar een kompas, geen driehoekje boven het hoofd van de persoon rechts, geen chat, geen kill-log: lijkt me sterk dat dat multiplayer is inderdaad.

Thanks! :)

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2012 09:39 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
mach2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:19:
[...]

Sorry voor de nogal late reactie (reageerde vanaf mijn werk), straven met een jet? Je bedoelt gewoon naar links en rechts zonder te rollen neem ik aan? Yaw heet dat geloof ik toch? Dat doe ik door de stick te draaien, zo draai ik ook de heli rond. De stick naar voor, achter, links en rechts duwen is voor pitch up en down en rollen. verder het gas op het hendeltje voor het gas (logisch :P ). Doe dit eigenlijk al zo voor heli en jet sinds BF Vietnam.
Thanks, ik had zelf nog een hele oude joystick die kan je niet draaien, dus ik vroeg het me al af. Binnenkort maar eens halen! Ben benieuwd of ik dan een jet whore wordt..

Verwijderd

GvanGiessen schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:01:
Ja laten we een zelfde soort map maken als shipment uit COD MW. Dan zetten we er een tank en een chopper in en dan 64 player conquest doen :P
In elke hoek een IFV en in het midden, verhoogd zodat de IFV hem niet kan slopen, een heli op een platform waar je met een ladder bij moet komen. Spawnen bij de IFVs, kogeldoorlatende containers, en 64p 1000 tickets.
Chaos compleet - en ALS iemand er in slaagt de heli te halen kan hij in één rondje alle toys voor het ding vrijspelen :+

• EvaluationCopy
Leuk bedacht maar dan krijg je natuurlijk binnen 2 seconden een 30-tal IGLA's en 50 Javelin's op je knar, slecht plan dus. (Leuk idee wel verder, heb af en toe erg gelachen met allerlei ridicule custom map's in allerhande shooters... levert soms echt pareltjes op)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[afbeelding]

bron

Of is t fake?
Als je alleen al eens de moeite nam om te kijken naar de image source, daar staat toch ook al duidelijk in "sp". Iets met het controleren voordat je wat post ofzo :+

• evil kim
Gisteren de mortar unlocked (direct die 2 kills gemaakt)

Kan nog handig zijn als ondersteuning bij een te cappen vlag, maar der moet wel wat meer gespot worden om er echt efficiënt mee te zijn |:(

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
evil kim schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:00:
Gisteren de mortar unlocked (direct die 2 kills gemaakt)

Kan nog handig zijn als ondersteuning bij een te cappen vlag, maar der moet wel wat meer gespot worden om er echt efficiënt mee te zijn |:(
volgens mij zie je iedereen die schiet (zonder demper) op je mortar map.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:15

-tom-562

Oliesjeik

Jep. Gratis pro-tip, na elk schot wisselen naar de andere ammo (dus van HE naar Smoke, en daarna weer naar HE), dan kan je 2 tot 3x zo snel mortieren afvuren. De helft is dan wel smoke, maar ook daarmee kan je mensen killen bij een direct hit

Vaak bu'j te bang!

• evil kim
-tom-562 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:15:
Jep. Gratis pro-tip, na elk schot wisselen naar de andere ammo (dus van HE naar Smoke, en daarna weer naar HE), dan kan je 2 tot 3x zo snel mortieren afvuren. De helft is dan wel smoke, maar ook daarmee kan je mensen killen bij een direct hit
Zal k eens proberen

• evil kim
leosand schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:12:
[...]

volgens mij zie je iedereen die schiet (zonder demper) op je mortar map.
T is handiger als ze even blijven op de map :-)

Voor mijnen te cleanen zijn ze wel handig

• agoNITE
[afbeelding]

bron

Of is t fake?
Kan het niet meer vinden, maar gisteren kwam er ook een melding van beta testen van nieuwe DLC voorbij op twitter. Als ik die link nu echter volg kom ik ergens anders uit :(

Edit: http://bit.ly/w1DsjW
Tweet kwam van @Battlefieldnews

[ Voor 66% gewijzigd door agoNITE op 01-03-2012 10:37 ]

DLC boeit mij niet ;) ik wil die patch hebben.
behalve dat je geen mortiers op je bassis kan zetten. wat altijd grappig is om te doen om mensen over de zeik te krijgen :D

• agoNITE
Pykow schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:46:
DLC boeit mij niet ;) ik wil die patch hebben.
behalve dat je geen mortiers op je bassis kan zetten. wat altijd grappig is om te doen om mensen over de zeik te krijgen :D
Doe mij maar de patch EN een leuke DLC :)
Meer mappen als Grand Bazaar zou ik ook niet erg vinden...
agoNITE schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Doe mij maar de patch EN een leuke DLC :)
Meer mappen als Grand Bazaar zou ik ook niet erg vinden...
nee geen grand bazaar ;)
heb liever grote maps als CB, Firestorm,kharg island

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:37
Origin update zojuist.
Blijft Battlelog hangen op "joining server".

Fijn.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
en dat krijg ik niet voor mekaar, heel raar maar smoke schiet hij bij mij niet af.
key bindings niet aangepast. maar v werkt niet en e ook niet.
Tomino schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:09:
Origin update zojuist.
Blijft Battlelog hangen op "joining server".

Fijn.
Even alt-tabben, is een bekende bug. Soms begint hij pas te laden als je in het laadscherm van BF3 zelf zit.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Even alt-tabben, is een bekende bug. Soms begint hij pas te laden als je in het laadscherm van BF3 zelf zit.
Bij mij helpt het vaak om onderin je taakbalk gewoon bf3 aanklikken ipv zelf tevoorschijn laten komen. Dus aanklikken zodra bf3 opstart.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

leosand schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:10:
[...]

en dat krijg ik niet voor mekaar, heel raar maar smoke schiet hij bij mij niet af.
key bindings niet aangepast. maar v werkt niet en e ook niet.
Raar, ik speel op de xbox, daar werkt het gewoon. Je kan dan continu mortieren afschieten, alleen zie je soms de herlaad animatie niet.

Vaak bu'j te bang!

erikvandenberg schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Bij mij helpt het vaak om onderin je taakbalk gewoon bf3 aanklikken ipv zelf tevoorschijn laten komen. Dus aanklikken zodra bf3 opstart.
Same same :)

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Kun je idd ook doen met de tank(s); kun je switchen tussen gewone AT rounds en Cannister rounds. Werkt natuurlijk alleen tegen infanterie en vliegtuigen / helikopters, tegen muren en tanks doen cannister rounds niet zoveel.

Ik voel me overigens wel pro, heb al twee jets de lucht uitgeschoten met cannister rounds :+

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:37
thnx voor de tips, maar de het hele bf3.exe proces wordt niet meer gestart.
Echt hoor, gisterenavond prima gespeeld. Update eroverheen en 't werkt niet..
YopY schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Kun je idd ook doen met de tank(s); kun je switchen tussen gewone AT rounds en Cannister rounds. Werkt natuurlijk alleen tegen infanterie en vliegtuigen / helikopters, tegen muren en tanks doen cannister rounds niet zoveel.

Ik voel me overigens wel pro, heb al twee jets de lucht uitgeschoten met cannister rounds :+
Als we toch bezig zijn, dat werkt ook als heli gunner, switch heen en terug van gun - heat seekers - gun is korter dan de reload time van de gun. Volgens mij geldt dit voor bijna alle voertuigen.
Tomino schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:18:
thnx voor de tips, maar de het hele bf3.exe proces wordt niet meer gestart.
Echt hoor, gisterenavond prima gespeeld. Update eroverheen en 't werkt niet..
Origin repair? Anders wordt een een re-install vrees ik. Heb je al op battlelog gekeken of je de enige bent of dat dit weer zo'n universele DICE miskleum is?

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

YopY schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Is dat zo? Volgens mij moet de main gun van de tank altijd laden. Ik speel altijd met cannister shell.

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 110 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.