Second that!evilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]
Nu hoor ik de term voertuig hoeren oid wel vaker. Het is battlefield en daar zijn de voertuigen belangrijk in, sommige spelers schijnen in de veronderstelling te zijn dat er allemaal noobs in voertuigen zitten en dat alleen de infanterie spelers skilled zijn oid.
Ben je niet goed in voertuigen, ben je ook niet goed in battlefield.
Verwijderd
Sowieso wat ze doen is eigenlijk gewoon baserapen. Of je daar nou zo trots op moet zijn..
Ik hoop serieus dat je dat niet meent. Ondanks het feit dat ik het meeste plezier heb door de voertuigen te gebruiken kan je prima zeer goed bezig zijn voor je team zonder voertuigen. Het is niet voor niks dat men rond kan lopen met RPG's, Javelins, etc, maar ook dat je punten kan cappen wanneer je niet in een voertuig zitevilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]
Nu hoor ik de term voertuig hoeren oid wel vaker. Het is battlefield en daar zijn de voertuigen belangrijk in, sommige spelers schijnen in de veronderstelling te zijn dat er allemaal noobs in voertuigen zitten en dat alleen de infanterie spelers skilled zijn oid.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als het geen voordeel oplevert hoef je heavy brake ook niet te binden toch?Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:16:
[...]
Je kan blijven volhouden dat heavy brake een voordeel oplevert tov normal brake maar dat is gewoon niet zo. Ik ga niet weer alles herhalen want je bent blijkbaar overtuigd van je eigen gelijk, prima, maar daar ga ik geen tijd meer aan verdoen. Lees deze thread maar door en trek je eigen conclusie.
Verder ben je zo aan het schreeuwen dat je 200 star jetpilot bent en dat je daarom de wijsheid in pacht hebt dat je niet meer ziet dat het voordeel van een bepaalde unlock of functie imo ook gerelateerd is aan het niveau van een speler en zijn opponent zelf.
Vanwege jouw bewezen ervaring op de jet neem ik zonder meer aan dat voor jou en mensen op jouw niveau HB geen voordeel oplevert.
Echter een mindere piloot tegen een andere mindere piloot ervaart het misschien wel als een voordeel.
Alles is relatief, Einstein zei het al.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Beetje van de pot gerukt.evilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]
Das ongeveer hetzelfde als zeggen tegen een scherpschutter dat hij moet opkrassen omdat hij niet met een tank kan rijden.
En ik dacht dat snipers toch een rol gespeeld hebben in de WO's
Zeg niet dat minder bekwame spelers niet in voertuigen moeten.evil kim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:07:
[...]
Beetje van de pot gerukt.
Das ongeveer hetzelfde als zeggen tegen een scherpschutter dat hij moet opkrassen omdat hij niet met een tank kan rijden.
En ik dacht dat snipers toch een rol gespeeld hebben in de WO's
Ik heb aardig wat RTS games op een leuk niveautje gespeeld een welom bekend gezegde daar; “True mastery of one race comes when one masters all races”
Oftwel; kennis van de game, je kent de zwakheden en limieten van wapens/voertuigen pas goed als je er zelf goed in bent. Direct door hebben met wat voor upgrades er gespeeld wordt, snelheid en wendbaarheid van het voertuigen kennen ect. Bovendien kun je vaak genoeg een vehicle steal uitvoeren, voertuig afpakken en ze er hard voor straffen.
Ben overigens niet echt goed in jet en sniper, iets wat ik als chopper pilot eigenlijk wel zou moeten zijn. Als ik op de grond een chopper tegen me hebt weet ik precies waar ik moet gaan liggen of naar toe moet rijden, hoe ik ze schots moeilijk kan maken, omdat ik precies weet wat de andere ziet en kan.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Met "vehicle whores" bedoel ik altijd mensen die een heel potje in hetzelfde voertuig zitten. En als hij dan kapot is op de spawn gaan staan te wachten tot hij er weer is. Vaak als je ze dan is 1vs1 tegenkomt zonder voertuig, gooi ze nog dood met een lege huls, zo slecht zijn ze in schieten met een normaal wapen.
---RAWE CEEK!!!---
Denk dat je helemaal gelijk hebt.evilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:18:
[...]
Zeg niet dat minder bekwame spelers niet in voertuigen moeten.
Ik heb aardig wat RTS games op een leuk niveautje gespeeld een welom bekend gezegde daar; “True mastery of one race comes when one masters all races”
Oftwel; kennis van de game, je kent de zwakheden en limieten van wapens/voertuigen pas goed als je er zelf goed in bent. Direct door hebben met wat voor upgrades er gespeeld wordt, snelheid en wendbaarheid van het voertuigen kennen ect. Bovendien kun je vaak genoeg een vehicle steal uitvoeren, voertuig afpakken en ze er hard voor straffen.
Waarom is dat een probleem/ergernis dan?NoFearCreations schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:25:
Met "vehicle whores" bedoel ik altijd mensen die een heel potje in hetzelfde voertuig zitten. En als hij dan kapot is op de spawn gaan staan te wachten tot hij er weer is. Vaak als je ze dan is 1vs1 tegenkomt zonder voertuig, gooi ze nog dood met een lege huls, zo slecht zijn ze in schieten met een normaal wapen.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Know exactly what u mean! Ik speel heel graag met de tank, mijn favoriete bezigheid in BF3. Maar is de tank er niet dan spwan ik of op een teammate of op een vlag of op base en neem de jeep. Ga niet zitten wachten op de tank, die pik ik wel van de tegenpartijNoFearCreations schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:25:
Waar ik niet tegen kan is dat wanneer de tegenstander een goede chopper squad heeft je eigen team er niks tegen doet. Geen CITV gebruikers, geen SOFLAM gebruikers.... zo erg dat je als engineer op een gegeven moment maar met de stinger/igla gaat rondlopen. Helaas ben je dan echt dik de sjaak als je een tank tegen komt. En jammer genoeg kom je vaak niet verder dan disabelen met de stinger/igla, maar het geeft je team wel ff de ruimte.
Bij mij is het probleem dat je gewoon een aantal spelers mist in je team. terwijl het andere team dan je vlaggen aan t cappen is, zit jouw team op base te wachten op een vehicle.Waarom is dat een probleem/ergernis dan?
[ Voor 9% gewijzigd door shenr op 29-02-2012 10:34 ]
Als ik sniper ben vind ik het leuk om Tugs of Soflams neer te gooien. Echter ik merk dan juist vaak weer dat de Soflam door vrijwel niemand gebruikt wordt dus ja dat is dan weer jammer....shenr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:33:
[...]
Know exactly what u mean! Ik speel heel graag met de tank, mijn favoriete bezigheid in BF3. Maar is de tank er niet dan spwan ik of op een teammate of op een vlag of op base en neem de jeep. Ga niet zitten wachten op de tank, die pik ik wel van de tegenpartijDat zijn echt de legendarische momenten
Waar ik niet tegen kan is dat wanneer de tegenstander een goede chopper squad heeft je eigen team er niks tegen doet. Geen CITV gebruikers, geen SOFLAM gebruikers.... zo erg dat je als engineer op een gegeven moment maar met de stinger/igla gaat rondlopen. Helaas ben je dan echt dik de sjaak als je een tank tegen komt. En jammer genoeg kom je vaak niet verder dan disabelen met de stinger/igla, maar het geeft je team wel ff de ruimte.
Ik denk dat je het toch echt mis hebt, 9 van de 10 goede piloten jets/heli die ik tegenkom springen uit hun heli voordat ze doodgaan of jet natuurlijk. En cappen vervolgens gewoon vlaggen, kijk maar eens naar de top die zijn 1 voor 1 ook goed in infantry(sommige gevallen daargelaten).NoFearCreations schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:25:
Zelfde geldt voor mij, ik speel graag chopper en jet maar als ze er niet zijn cap ik actief vlaggen mee, mijn stats zijn nou niet bepaalt om over naar huis te schrijven maar ik ben beginnend BF speler en ben me stats aan het opvijzelen van hoe slecht ik in het begin was. Als je de potjes individueel bekijkt krijg je een beter beeld, bijna W/L en K/D rate op 1
Als ik merk dat er iemand zit te soflamen equip ik bijna altijd de javelin, dus vooral blijven doenHelp!!!! schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:35:
[...]
Als ik sniper ben vind ik het leuk om Tugs of Soflams neer te gooien. Echter ik merk dan juist vaak weer dat de Soflam door vrijwel niemand gebruikt wordt dus ja dat is dan weer jammer....
Verwijderd
Als mede-chopper fan kan ik me hier volledig bij aansluiten Face!erikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:36:
[...]
Ik denk dat je het toch echt mis hebt, 9 van de 10 goede piloten jets/heli die ik tegenkom springen uit hun heli voordat ze doodgaan of jet natuurlijk. En cappen vervolgens gewoon vlaggen, kijk maar eens naar de top die zijn 1 voor 1 ook goed in infantry(sommige gevallen daargelaten).
Zelfde geldt voor mij, ik speel graag chopper en jet maar als ze er niet zijn cap ik actief vlaggen mee, mijn stats zijn nou niet bepaalt om over naar huis te schrijven maar ik ben beginnend BF speler en ben me stats aan het opvijzelen van hoe slecht ik in het begin was. Als je de potjes individueel bekijkt krijg je een beter beeld, bijna W/L en K/D rate op 1en dan op naar 2.
Laat vanavond maar eens zien wat je kunt danVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:40:
[...]
Als mede-chopper fan kan ik me hier volledig bij aansluiten Face!
Pino, nog overleeft tegen YES ?
Met dat soort piloten/bestuurders heb ik dan ook geen probleem, maar dat is waarschijnlijk maar 10% van het geheel. De rest kan gewoon weinig zonder voertuig, en als ze er dan een hebben, gaan ze voor kills inplaats van caps. Zijn dezelfde soort figuren die op een HC server teamkillen om in een voertuig te komen.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Ja, vooral geen extra stress bezorgen hoor...phoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:43:
[...]
Laat vanavond maar eens zien wat je kunt dan
Trouwens: je hebt al eens meegevlogen met mij, je kent mijn stijl ondertussen toch al?
Vanavond ben ik er niet, morgen wel weer. Vriendin héphoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:43:
[...]
Waar speel je, 32p of 64p? want 64p speel ik niet, alleen 32p of lager. EDIT: lol nvm kzie al wie je bent whaahaha
Ben ook benieuwd of johny heeft gewonnen of niet!
EDIT: Welke clantag dragen we eigenlijk? Kan helaas niet checken nu op de website.
[ Voor 27% gewijzigd door Facenoise op 29-02-2012 10:51 ]
Was canceld (week of 2 later geplant nu), komt goed uit geeft onze jetter wat extra kans zich voor te bereiden. Zit wel in de selectie tegen aankomende MR matchphoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:43:
[...]
Kan jullie vanavond wel ff joinen als gunner en wat tips geven oid
Begrijp de ergernis maar het heeft geen zin. Is gewoon fact of life dat er op pubs zo gespeeld wordt omdat deze spelers dat nu eenmaal leuk vinden.shenr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:33:
[...]
[...]
Bij mij is het probleem dat je gewoon een aantal spelers mist in je team. terwijl het andere team dan je vlaggen aan t cappen is, zit jouw team op base te wachten op een vehicle.
Ik stoor me er niet zo aan, iedereen moet het spel gewoon zo spelen als ze willen (zonder wallhacks that is). Desnoods ga ik weg.
Ik speel vanavond mee ja, mits je op tijd bent heb jij ook grote speelkans voor de Firestorm mapVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:45:
[...]
Ja, vooral geen extra stress bezorgen hoor...Speel jij mee trouwens? Weet nog niet of ik wel mee *mag* doen...
Trouwens: je hebt al eens meegevlogen met mij, je kent mijn stijl ondertussen toch al?
Volgens mij heb ik nog niet met jou gevlogen toch ?
We hebben vanavond een match, maar je mag voor de match best langskomen om gunner tips te geven hoorevilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:45:
[...]
Was canceld (week of 2 later geplant nu), komt goed uit geeft onze jetter wat extra kans zich voor te bereiden. Zit wel in de selectie tegen aankomende MR match
Kan jullie vanavond wel ff joinen als gunner en wat tips geven oid
Laat opti het maar niet horen
Verwijderd
Allrightphoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:54:
[...]
Ik speel vanavond mee ja, mits je op tijd bent heb jij ook grote speelkans voor de Firestorm map
Nee, maar Face wel...Volgens mij heb ik nog niet met jou gevlogen toch ?
Kennis delen is niet verboden
Zou het ook wel leuk vinden om samen met Mac een chopper team te worden voor de clan. Hebben al paar keer samen gespeeld, en met wat meer oefening zouden we een goed team kunnen worden denk ik!
Wat speel jij liever gunner of pilot, ik pilot, maar af en toe gunner vind ik ook leuk! Lekker enemy's TVM-en.
Laat maar weten wat je ervan vind Phoenix
Ik had gister een goede piloot tegen me, evenals 2 goede jets, dus ik was vrij kansloos. Maar het viel me op dat de enemy alleen in de chopper zat en seat switche om mijn lock te ontwijken. Op 1 of andere manier kreeg hij me lock elke keer weg zonder te flaren als gunner. Kon het zelf niet meer testen maar verliest de enemy de lock als je seat switched?
[ Voor 32% gewijzigd door Facenoise op 29-02-2012 11:31 ]
grootste onzin op aarde. Bijna standaard zijn de mensen die het meest voor hun team doen, en de hoogste score halen in de match infanterie spelers. Voertuigspelers zijn bijna altijd alleen maar bezig om andere voertuigen kapot te maken en voor wat ? Jets zijn al helemaal overbodig.evilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]
Maargoed van mij mogen ze. Met die term doel ik enkel op spelers die non stop in hun voertuig zitten. En als hun tank/heli/jet whatever word opgeblazen. Blijven ze op de spawn wachten met 10 man, tot het voertuig weer respawnd.
DIE spelers verneuken het team door niet mee te doen met de objective en zouden een levenslange ban moeten krijgen voor bf3 en een race/vlieg game moeten kopen
En ja er zijn spelers die afwisselen, uit hun tank, heli springen om daarna opeens een infanterie rol te vervullen. Die veelzijdige spelers zijn zeker waardevol. Maar ik doel dus op die echte hoertjes
Ja wat mij beteft prima, erg leuk, maar vervelende is dat jullie niet op dezelfde dagen kunnen spelen.erikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:04:
[...]
Zou het ook wel leuk vinden om samen met Mac een chopper team te worden voor de clan. Hebben al paar keer samen gespeeld, en met wat meer oefening zouden we een goed team kunnen worden denk ik!
Wat speel jij liever gunner of pilot, ik pilot, maar af en toe gunner vind ik ook leuk! Lekker enemy's TVM-en.
Mac kan op woensdag en niet zondag, jij misschien op zondag en niet woensdag, zo zat het toch ?
Ik snap niet dat er nu nog steeds mensen zijn die zo dom zijn om in een tank war de zijkanten bloot te stellen aan de tegenstander. Mensen die niet snappen dat je enkel je front moet laten zien omdat zelfs uit de aller slechtste hoek de zijkant nog meer damage oplevert dan de voorkant. Menig gevecht zo al gewonnen omdat ik ze wel op de zijkant raak en zij mijn zijkant niet kunnen zien.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
??phoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:
[...]
Ja wat mij beteft prima, erg leuk, maar vervelende is dat jullie niet op dezelfde dagen kunnen spelen.
Mac kan op woensdag en niet zondag, jij misschien op zondag en niet woensdag, zo zat het toch ?
Zondag kan voor mij ook hoor...
tja,ik ben zelf ook een tank speler,maar cap er aktief vlaggen mee,gewoon hard heen en weer scheuren tussen de vlaggen,alle inf proberen te killen ertussen of erbij en als ik een andere tank tegen kom probeer ik die inderdaad kapot te maken.
Meestal worden ze me uiteindelijk zat en gaan ze met 1 a 2 squads mij met rpg's bestoken
dat worden er dan iets teveel om tegen te houden
maar zo veel lol mee
vooral als je het dan wel lukt om ze om zeep te helpen moehahaha (maar meestal is 4+ rpg's van voor/achter zij het einde van de tank omdat je dan ook niet kan laten repairen
maar al redelijk vaak via de chat tegen mij geraged als ik in de tank zit 
mocht ik er levend wegkomen als inf ga ik gewoon als inf verder of als er inderdaad geen tank weer vrij staat om in te spawnen dan spawn ik lekker ergens anders,dat wachten kan ik niet hoor,ben er om te spelen,waarschijnlijk ook de reden dat ik met snipers max 10 kills heb omdat ik dat gewoon niets vind
en sowieso beide wapens gebruiken als dat kan,mindere damage is ook damage die je net kan laten winnen
en kijken of je de eventuele repair kan killen met een goed gemikt schot op zowel tank als repair
Meestal worden ze me uiteindelijk zat en gaan ze met 1 a 2 squads mij met rpg's bestoken
mocht ik er levend wegkomen als inf ga ik gewoon als inf verder of als er inderdaad geen tank weer vrij staat om in te spawnen dan spawn ik lekker ergens anders,dat wachten kan ik niet hoor,ben er om te spelen,waarschijnlijk ook de reden dat ik met snipers max 10 kills heb omdat ik dat gewoon niets vind
QFTTsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:
Ik snap niet dat er nu nog steeds mensen zijn die zo dom zijn om in een tank war de zijkanten bloot te stellen aan de tegenstander. Mensen die niet snappen dat je enkel je front moet laten zien omdat zelfs uit de aller slechtste hoek de zijkant nog meer damage oplevert dan de voorkant. Menig gevecht zo al gewonnen omdat ik ze wel op de zijkant raak en zij mijn zijkant niet kunnen zien.
en sowieso beide wapens gebruiken als dat kan,mindere damage is ook damage die je net kan laten winnen
[ Voor 27% gewijzigd door mrsar op 29-02-2012 11:17 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dan ben ik in de war
komt wel goed.. 
Als jullie lekker op elkaar in spelen maken we Pino over een paar weken in in een PCW
Als jullie lekker op elkaar in spelen maken we Pino over een paar weken in in een PCW
eerst de ene zijkant laten zien, dan de andere, dan pas de voorkant.Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:
en heavy brake is gewoon cheaten jongens.
[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 29-02-2012 11:23 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
van het groepje waar ik regelmatig mee speel was ik de eerste die citv unlockte,ze hadden zich er duidelijk nog niet op ingelezen want ik was erbij gesprongen als 3e persoon (wat ze niet verwachten) en daarna ik locken en ze hadden echt zoiets van wtf is dat gepiep xD had ie uiteindelijk guided erin gedaan bij de volgende spawn en heli's en andere tanks achter elkaar kapot,je had ze moeten horen..geweldig xD ze werden helemaal gek
PCW'tje zonder jets doen?phoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:16:
Dan ben ik in de warkomt wel goed..
Het gebeurt mij helaas ook nog regelmatig. Vooral als ik met sprint (shift) naar een vlag aan het crossen ben en m'n geluid valt weer eens weg (wat naar schatting 10% van de tijd gebeurt op mijn systeem, voornamelijk wanneer ik me in voertuigen bevind), dan heb ik geen idee waar aanvallen vandaan komen. Als je al sprintend in de flank geraakt wordt, is je tank direct onbestuurbaar, en kun je dus ook niet meer bijdraaien.Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:
Zo zat ik deze week ook in de CITV station, en die tankbestuurder maar gillen op teamspeak. "Ik word gelockt!".mrsar schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:
wtf is dat gepiep xD
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Lijkt me wel wat Face, denk dat we dan best wat afwisselen of gewoon bekijken wat het makkelijkst werkt. Ik voel me zeker niet te min om gunner te spelen, zolang je maar niet te veel crashterikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:04:
[...]
Gisteren sprong er een gunner uit mijn chopper omdat hij dacht dat er een raket aan kwam en hij geen flares meer had. Dat gepiep was van mijn AA-missile die aan het locken wasmrsar schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:
van het groepje waar ik regelmatig mee speel was ik de eerste die citv unlockte,ze hadden zich er duidelijk nog niet op ingelezen want ik was erbij gesprongen als 3e persoon (wat ze niet verwachten) en daarna ik locken en ze hadden echt zoiets van wtf is dat gepiep xD had ie uiteindelijk guided erin gedaan bij de volgende spawn en heli's en andere tanks achter elkaar kapot,je had ze moeten horen..geweldig xD ze werden helemaal gek
Ach ja, eerlijk is eerlijk. De eerste keer dat er een 3e man in mijn tank zat was ik ook lichtelijk gepanikeerd door dat irritante gepiep heel de tijd, geen idee waar het vandaan kwam
Het zou wel heel fijn zijn als iedereen gewoon alle disciplines een beetje zou leren kennen, zou een hoop ergernis schelen.
Ik heb pas net m'n chopper helemaal unlockt en heb pas nu het idee dat ik het vliegen een beetje begin te leren. Ik dacht eerst altijd 'aanstellers' maar nu begrijp ik hoe irritant log en sloom die Havoc is in vergelijking met de Viper
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
9 van de 10x zit er niemand 3e positie, waardoor ik eigenlijk nooit de Guided shells meeneem.mrsar schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:
ik speel altijd met Smoke tegen jevalins en Canister shell. je kan dan razendsnel schieten.
moet de air helicopter en infantry fighting vehicle nog vrij spelen
nog 1800 punten voor ECM jammer
Anti-air, jet zit ik nooit in, omdat ik ze nutteloos vindt.
moet nog steeds 4 DPV kills maken voor mijn laatste wapen en dan heb ik alles
is er iets bekend over de update? een datum?
Angelo NL / Global Cargo VTC
ik heb meestal canister en radar (see and kill all inf
) maar is uiteindelijk ook afhankelijk van de map. alleen als we met een groepje spelen kan je afspreken dat er guided in moet omdat er iemand in de citv gaat zitten
Dat probleem heb je eigenlijk alleen op 64p servers, teveel mensen willen in een voertuig. Op 32p heb je er al stukken minder last van, en 16p of 24p zo goed als niet.Skybullet schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:08:
[...]
grootste onzin op aarde. Bijna standaard zijn de mensen die het meest voor hun team doen, en de hoogste score halen in de match infanterie spelers. Voertuigspelers zijn bijna altijd alleen maar bezig om andere voertuigen kapot te maken en voor wat ? Jets zijn al helemaal overbodig.
Maargoed van mij mogen ze. Met die term doel ik enkel op spelers die non stop in hun voertuig zitten. En als hun tank/heli/jet whatever word opgeblazen. Blijven ze op de spawn wachten met 10 man, tot het voertuig weer respawnd.
DIE spelers verneuken het team door niet mee te doen met de objective en zouden een levenslange ban moeten krijgen voor bf3 en een race/vlieg game moeten kopen
En ja er zijn spelers die afwisselen, uit hun tank, heli springen om daarna opeens een infanterie rol te vervullen. Die veelzijdige spelers zijn zeker waardevol. Maar ik doel dus op die echte hoertjes
Had gister ook, ik wil in een heli, maar der staan al 2 mensen een pilot en zijn gunner, vraagt hij ook nog plz let me fly with my gunner, ik zeg dan gewoon nee, het is geen war, ik wil ook vliegen simpel. En dan wou hij niet vertrekken, ook geen probleem, ging gewoon met TVM vanuit de base dingen mollen, na 3 hit's d8 hij ook dit is kut, en ging toch maar vliegen. Daar kan ik dan weer niet tegen, ga gewoon vliegen en niet ouwehoeren.
Ook wat je zegt infantry spelers altijd bovenaan staan, ik zie in voertuig mappen toch echt wat anders, meestal de mannetjes in de voertuigen staan bovenaan. Kan komen doordat we op andere servers spelen maar dit is toch echt wat ik zie. Het is juist slim om allround te zijn en gebruiken wat er is, is er een heli pak ik hem want dat vind ik nu het leukst, is die er niet? dan een jet vind ik ook leuk, is die er niet, dan een tank, is die er ook niet dan ga ik pas infantry, of ik moet een vlag willen defenden dan spawn ik nog weleens op een vlag(ik klik altijd op elke vlag als ik moet spawnen en check voor vijanden, als ik er 1 zie rondlopen spawn ik erop).
Gaat goed komen! Gewoon beetje afwisselen denk ik! Soms heb je van die mindere vlieg dagenVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:28:
[...]
Lijkt me wel wat Face, denk dat we dan best wat afwisselen of gewoon bekijken wat het makkelijkst werkt. Ik voel me zeker niet te min om gunner te spelen, zolang je maar niet te veel crasht
Ik ben vanaf nu vaak te vinden op de clan server dus als je ook daar gaat spelen kunnen we wat meer op mekaar gaan inspelen, morgen avond ben ik er weer rond etenstijd.
[ Voor 13% gewijzigd door Facenoise op 29-02-2012 11:49 ]
Ja dat is lastig, zonder gunner vliegen.EvaluationCopy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:28:
Gisteren sprong er een gunner uit mijn chopper omdat hij dacht dat er een raket aan kwam en hij geen flares meer had. Dat gepiep was van mijn AA-missile die aan het locken was
Lastiger is als je pilot eruit springt zoals ik gisteren had. Was aan het locken als gunner op een tank, flares waren al gebruikt door hem. Ineens een duikvlucht naar beneden. Voordat ik doorhad dat hij weg was was ik al "zachtjes" geland tegen de zijkant van een berg.
Mja, maar ik kan dus niet vliegen. Dat hele: je moet PRECIES oost of west bewegen met je muis is voor mij niet weggelegd. Ik speel altijd met een licht draaiende beweging. Dat zit er in en ik kan er niks anders van maken.
Af en toe wil ik nog wel in een tank stappen, maar het lijkt wel of niemand dat ding dan wil repareren of zo. Terwijl ik zelf keihard de tanks van anderen aant maken ben. En dan sta je je eigen tank te fixen komt er zo'n team maat: ooooooh tank, en rijd weg met half kapotte bak en word in 2 hits gesloopt. Dus ja, ik speel lekker met me enigeer, support en recon. Soms assault als we medics te kort komen en dan hou ik me bezig met objectives en niet zo zeer kills.
Maar ik denk ook dat het juist de kracht van battlefield is dat iedereen zijn eigen speelstijl kwijt kan in een shooter. En niet dat je aan het rennen ben als een malle door een hele kleine map en alles doet om alleen maar kills te maken.
Af en toe wil ik nog wel in een tank stappen, maar het lijkt wel of niemand dat ding dan wil repareren of zo. Terwijl ik zelf keihard de tanks van anderen aant maken ben. En dan sta je je eigen tank te fixen komt er zo'n team maat: ooooooh tank, en rijd weg met half kapotte bak en word in 2 hits gesloopt. Dus ja, ik speel lekker met me enigeer, support en recon. Soms assault als we medics te kort komen en dan hou ik me bezig met objectives en niet zo zeer kills.
Maar ik denk ook dat het juist de kracht van battlefield is dat iedereen zijn eigen speelstijl kwijt kan in een shooter. En niet dat je aan het rennen ben als een malle door een hele kleine map en alles doet om alleen maar kills te maken.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
'Pilots should honor the Titanic code'... ik spring er nooit uit vooraleer m'n gunner eruit is.mhoogendam schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:52:
[...]
Ja dat is lastig, zonder gunner vliegen.
Lastiger is als je pilot eruit springt zoals ik gisteren had. Was aan het locken als gunner op een tank, flares waren al gebruikt door hem. Ineens een duikvlucht naar beneden. Voordat ik doorhad dat hij weg was was ik al "zachtjes" geland tegen de zijkant van een berg.
Precisely what happened on the Costa ConcordiaVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:54:
[...]
'Pilots should honor the Titanic code'... ik spring er nooit uit vooraleer m'n gunner eruit is.

*en dan gaat de piloot straks ook zeggen, ik was in een reddingsboot gevallen
Maar ff ontopic, ik zit meestal gunner bij een vriend van me, en hanteren inderdaad ook die regel. Natuurlijk is dat wel wat makkelijker als je ook op skype of teamspeak zit met elkaar.
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weleens perongeluk uit gesprongen ben. Foute knop. Maar heb het wel even gemeld dat het een fout was. Is wel zo aardig tegenover de gunner.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:54:
[...]
'Pilots should honor the Titanic code'... ik spring er nooit uit vooraleer m'n gunner eruit is.
Daarnaast snap ik niet waarom mensen echt een meteen hun parachute openen dat valt vreselijk op dat doe ik echt pas op het laatste moment. Houd de spanning er een beetje in en je bent sneller beneden.
Nickname KasPlantje.
Ik heb gister een irritant mannetje ook, ik was pilot, werd gedisabled dus ik land en repair, pikt hij tot 3x toe mijn plek als pilot in en 3x achter mekaar wordt hij binnen 30 seconden uit de lucht geknalt, werd echt gek van die gast, de 4e keer was hij piloot en kwam ik aanrennen, vliegt hij gewoon weg met snel nog paar raketten op me afvuren van lekker hahahaha, snel een jet gepakt en hem gebumped hij was suicide ik vloog door rechtstreeks naar de heli, pakte de heli en ben die ronde er niet meer uit geweest tot zijn frustratie.mhoogendam schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:52:
[...]
Ja dat is lastig, zonder gunner vliegen.
Het voelde gewoon zo lekker om dat even te doen.
Das dan een graties roadkill als ze dat doen, ik w8 ook altijd tot het laatste moment, soms net iets telang, sishhhhh kebab...GvanGiessen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:00:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weleens perongeluk uit gesprongen ben. Foute knop. Maar heb het wel even gemeld dat het een fout was. Is wel zo aardig tegenover de gunner.
Daarnaast snap ik niet waarom mensen echt een meteen hun parachute openen dat valt vreselijk op dat doe ik echt pas op het laatste moment. Houd de spanning er een beetje in en je bent sneller beneden.
[ Voor 23% gewijzigd door Facenoise op 29-02-2012 12:06 ]
Ik heb continu dat me chute helemaal niet open gaat, kan op spatie rammen wat ik wil, maar val toch dood.
Gebeurt echt 9 v/d 10 keer als ik ergens uit spring.
Gebeurt echt 9 v/d 10 keer als ik ergens uit spring.
---RAWE CEEK!!!---
broodkruimels onder je spatie vandaan halen.
Laatst me hele tobo uit elkaar gehad, helemaal schoon van binnen nu.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Standaard is 'exit vehicles' de E knop, ook regelmatig per ongeluk op gedrukt ipv op de 'Z' toets (voor forward). Daarom ook heb ik exit vehicles gebind op de 'T' toets... was effe wennen, maar ik spring nu tenminste niet meer ongewenst uit de chopper.GvanGiessen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:00:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weleens perongeluk uit gesprongen ben. Foute knop. Maar heb het wel even gemeld dat het een fout was. Is wel zo aardig tegenover de gunner.
Probeer een andere knop in te stellen.NoFearCreations schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:
Laatst me hele tobo uit elkaar gehad, helemaal schoon van binnen nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Cyberwarmacine op 29-02-2012 12:16 ]
Lekker op weg weer naar huis en verder oefenen met de joystick in de jets (heli blijf ik met tobo en muis spelen omdat dat gewoon perfect gaat). Sinds die deadzone aanpassingen via de BF3 settings editor speelt dat echt geweldig: barrel rolls, loopings etc gaan zo veel meer vloeiend dan met het tobo en de muis. Nu het richten nog weer perfectioneren.
Grootste voordeel is nu wel dat ik met dat draaivleugeltje dat onderop de Logitech extreme 3D pro staat en waarop ik gas geven (naar voren) en remmen (naar achteren) de snelheid bijna perfect op 300-310 km/h kan houden, iets dat me met het tobo absoluut niet lukte.
Flares, weapon switch, 3rd/1st person view switch en (vooral) spotten gebind aan de stick dus niks meer switchen van tobo naar muis. Geweldig
Nog een uur in de trein, nu maar hopen op geen vertraging
Grootste voordeel is nu wel dat ik met dat draaivleugeltje dat onderop de Logitech extreme 3D pro staat en waarop ik gas geven (naar voren) en remmen (naar achteren) de snelheid bijna perfect op 300-310 km/h kan houden, iets dat me met het tobo absoluut niet lukte.
Flares, weapon switch, 3rd/1st person view switch en (vooral) spotten gebind aan de stick dus niks meer switchen van tobo naar muis. Geweldig
Heb ook die Logitech 3D pro, vlieg er echter ook de heli mee. Vindt dat toch ook wel lekker gaan eigenlijk. Al moet ik zeggen dat ik niet heel veel vlieg, (en ook niet echt heel veel speel
). Alleen het richten met joystick is volgens mij wel lastiger dan dat je met je muis kan doen.
Hallo
Verwijderd
Die snap ik niet. Ik beweeg m'n muis ook niet keurig recht, en alhoewel ik zeker geen top ace ben kan ik met name met helis toch heel aardig rondfladderen en dingen stuk maken, zowel op de grond als in de lucht. Vlieg jets met het keyboard (daar heb je geen last van afwijkingen) en helis met de standaard instellingen en je moet toch een heel eind komen?ye-roon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:53:
Mja, maar ik kan dus niet vliegen. Dat hele: je moet PRECIES oost of west bewegen met je muis is voor mij niet weggelegd. Ik speel altijd met een licht draaiende beweging. Dat zit er in en ik kan er niks anders van maken.
Zit nu ook te denken om zon joystick aan te schaffen, wel voor jet alleen, moet nu nog tevaak switchen tussen tobo en muis en vind dat irritant. Voor heli ga ik het niet gebruiken, toetsenboord gaat me gewoon goed af.mach2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:37:
Heb ook die Logitech 3D pro, vlieg er echter ook de heli mee. Vindt dat toch ook wel lekker gaan eigenlijk. Al moet ik zeggen dat ik niet heel veel vlieg, (en ook niet echt heel veel speel). Alleen het richten met joystick is volgens mij wel lastiger dan dat je met je muis kan doen.
Hoe heb je het ingesteld? Want je kan ook straven in een jet. Maar met de joystick kan je of links rechts met de vleugels doen of het straven, welke heb je ingesteld, lijkt mij links en recht en boven en beneden, waar stel je alleen het straven op in vraag ik me af.
Gewoon pitch up op spatie binden, klaar. Geen joystick nodigerikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:
[...]
Zit nu ook te denken om zon joystick aan te schaffen, wel voor jet alleen, moet nu nog tevaak switchen tussen tobo en muis en vind dat irritant. Voor heli ga ik het niet gebruiken, toetsenboord gaat me gewoon goed af.
Hoe heb je het ingesteld? Want je kan ook straven in een jet. Maar met de joystick kan je of links rechts met de vleugels doen of het straven, welke heb je ingesteld, lijkt mij links en recht en boven en beneden, waar stel je alleen het straven op in vraag ik me af.
Ok, ook ik ben teruggekomen van het hele idee dat je een helicopter wel met alleen tobo kunt besturen. Heb nu een weekje lopen oefenen met tobo + muis en heb opeens veel minder moeite om te mikken en het kreng in de lucht te houden. Nog maar 2k-3k punten en heb dan eindelijk de begeerde Guided Missiles.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Verwijderd
Ik heb de Logitech ook staan, maar ik ben nog niet aan het vliegen in jets toegekomen. Lijkt me ook niet echt iets voor mij, zo de ganse tijd rondjes draaien zonder echt bij te dragen aan het objectief... nu goed, misschien probeer ik het wel eens, als ik véél tijd over heb tenminste...erikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:
[...]
Zit nu ook te denken om zon joystick aan te schaffen, wel voor jet alleen, moet nu nog tevaak switchen tussen tobo en muis en vind dat irritant. Voor heli ga ik het niet gebruiken, toetsenboord gaat me gewoon goed af.
Met 5kdpi maakt dat een heleboel uitVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:42:
[...]
Die snap ik niet. Ik beweeg m'n muis ook niet keurig recht, en alhoewel ik zeker geen top ace ben kan ik met name met helis toch heel aardig rondfladderen en dingen stuk maken, zowel op de grond als in de lucht. Vlieg jets met het keyboard (daar heb je geen last van afwijkingen) en helis met de standaard instellingen en je moet toch een heel eind komen?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik heb, maar da's louter persoonlijk, de YAW settings (Q+D of A+D) op m'n muis gezet (horizontale axis) en vice versa links/rechts met de muis, naar Q+D. Werkt *perfect* voor mij.Joarie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:57:
Ok, ook ik ben teruggekomen van het hele idee dat je een helicopter wel met alleen tobo kunt besturen. Heb nu een weekje lopen oefenen met tobo + muis en heb opeens veel minder moeite om te mikken en het kreng in de lucht te houden. Nog maar 2k-3k punten en heb dan eindelijk de begeerde Guided Missiles.
Gut o gut wat zwaar....l0n3w012ph schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:17:
Het gros hier heeft zeker nog een goede 5 uur vanaf nu voor de boeg
Verwijderd
Probeer eens yaw op je muis te zetten ipv roll. Dat is het eerste dat ik deed in BF3 en ik zal het ook nooit meer anders willen. Met je muis wil je puur mikken, met je tobo vliegen; standaard vlieg je half om half, wat IMO totaal niet handig is; anderen zweren er dan weer bij, dus het blijft wel een kwestie van voorkeur.
Grappig...dat druist precies tegen mijn gevoel in wat fijn besturen is. Met de default muisinstelling oogt het logischer.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:00:
[...]
Ik heb, maar da's louter persoonlijk, de YAW settings (Q+D of A+D) op m'n muis gezet (horizontale axis) en vice versa links/rechts met de muis, naar Q+D. Werkt *perfect* voor mij.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Verwijderd
Ik stuur dat ding *perfect* naar waar ik wil...Joarie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:01:
[...]
Grappig...dat druist precies tegen mijn gevoel in wat fijn besturen is. Met de default muisinstelling oogt het logischer.
Ik zal eventjes een lege server opzoeken vanavond om dat te testen. Ben benieuwd!
Yup, zo heb ik het ookevilpin0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:56:
[...]
Gewoon pitch up op spatie binden, klaar. Geen joystick nodig
Net even de heavy brake getest, maar ik snap echt al die ellende niet, het vliegtuig is echt totaal onbestuurbaar. Geef mij de default brake maar
Ik snap echt niet dat je een heli en een jet met je muis kan bedienen. Ik gebruik gewoon WASD en de pijltjestoetsen, en dat werkt heel goed. Als ik met men muis ga spelen dan ga ik rare manoeuvres uitvoeren en zit ik constant met mijn muis aan het einde van mijn bureau... Niet ideaalphoenix1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:06:
[...]
Yup, zo heb ik het ooktis even wennen, maar werkt perfect, kun je je hand tenminste op de muis houden
Heavy brake is ook niet bedoeld om constant ingedrukt te houden. Als je wil remmen gaat dit gewoon veel sneller. Ik doe meestal een combo van boost + heavy brake (S en shift afwisselend) waardoor je wendbaar bent en toch nog vooruit gaatPhyxion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:07:
Net even de heavy brake getest, maar ik snap echt al die ellende niet, het vliegtuig is echt totaal onbestuurbaar. Geef mij de default brake maar
[ Voor 32% gewijzigd door Mavamaarten op 29-02-2012 13:09 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Kwestie van oefenen
Je voertuig in de lucht houden is makkelijker met je tobo, mikken is 10x beter met de muis. En je zult toch echt raak moeten schieten wil je nuttig zijn voor je team.
Dit is natuurlijk mijn mening en niet de ultieme waarheid.
Daarom verhoog ik ook de DPI van mijn muis zodra ik in een helicopter stap. Dan zijn er opeens veel minder grote muisbewegingen nodig
ik heb 1x de freelook fix en merk dat ik er last van heb met het besturen met me muis.
Heeft er iemand goede instellingen voor de JET ? zodat je wel gewoon de combo mouse+ keyboard kan gebruiken ? op dit moment kan ik niet schieten en vliegen te gelijk.
met spatie schieten voelt heel raar aan, met een muis kan je beter richten. maar om daarna weer te gaan vliegen (of in dogfight) raak ik steeds de controlle kwijt en raak ik in de war met de toetsen.
ik weet dan mensen niet van statspadden houden
maar ik heb het ook gedaan voor me Attack heli om het onder controlle te krijgen en als je met ze 2en speelt op een server lekker over de capture points vliegen en leren landen/hooveren steeds. nog paar puntjes voor de ECM jammer
werken beter dan flares.
Heeft er iemand goede instellingen voor de JET ? zodat je wel gewoon de combo mouse+ keyboard kan gebruiken ? op dit moment kan ik niet schieten en vliegen te gelijk.
met spatie schieten voelt heel raar aan, met een muis kan je beter richten. maar om daarna weer te gaan vliegen (of in dogfight) raak ik steeds de controlle kwijt en raak ik in de war met de toetsen.
ik weet dan mensen niet van statspadden houden
Ik ben een redelijke helipiloot, maar in jets vlieg ik net boven het niveau 'belabberd'. Ik disable veel vehicles met m'n rocket pods, en haal af en toe een jet of heli neer.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:10:
Kwestie van oefenenJe voertuig in de lucht houden is makkelijker met je tobo, mikken is 10x beter met de muis. En je zult toch echt raak moeten schieten wil je nuttig zijn voor je team.
Echter, als ik zelf aangevallen word, weet ik in ieder geval de vijandelijke jets even bezig te houden. Ook dat is nuttig voor het team, toch?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het is nuttiger als je ze zelf neer schiet
Jij weet niet wanneer ik al begonnen benA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:00:
[...]
Gut o gut wat zwaar....
Het gros hier heeft zeker nog een goede 5 uur vanaf nu voor de boeg
Vanmorgen iets later maar soms ook wel iets vroeger... Moet ook wel als je onverwacht bij lui voor de deur moet staan...
Met keyboard only doe ik het zo:Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:11:
ik heb 1x de freelook fix en merk dat ik er last van heb met het besturen met me muis.
1. Ik vlieg meestal in third person view, tot ik een andere jet zie of een ander doelwit.
2. Richt je ongeveer naar je doelwit. Draaien doe je gewoon door je op je zij te "rollen" en dan op te trekken met pijltje naar beneden. Een beetje remmen zorgt ervoor dat je makkelijker draait.
3. Nu switch je naar 1st person. Mikken (precies mikken) doe je met W of D en met pijltje naar boven of beneden. Spatiebalk om te schieten
Ik vind het echt 30x handiger dan met een muis. Met een keyboard vliegen heb je echt meer controle over wat je net doet. Je bestuurt verschillende functies apart. Met een muis heb ik altijd het gevoel dat ik niet alleen vooruit ga maar dan ook weer wat scheef etc etc.
Haha ik ben een goede helipiloot, ik kan super laag en precies vliegen... Heb ik een goeie gunner mee, dan is onze heli ultra dodelijk voor infantry en voertuigen. Maar tegen enemies suck ik best hard. In een 1 tegen 1 gevecht ben ik echt niet goed. Waarschijnlijk komt het omdat ik nog geen ECM jammer enzo heb maar gewoon flares, maar ik moet meestal laag vliegen en vluchten om terug iets te kunnen doen...CodeCaster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:11:
[...]
Ik ben een redelijke helipiloot, maar in jets vlieg ik net boven het niveau 'belabberd'. Ik disable veel vehicles met m'n rocket pods, en haal af en toe een jet of heli neer.
Echter, als ik zelf aangevallen word, weet ik in ieder geval de vijandelijke jets even bezig te houden. Ook dat is nuttig voor het team, toch?
Met jets ben ik best slecht. Ik kan ze goed bedienen enzo, maar om een of andere reden komen andere jets altijd achter mij en ik niet achter hen... Ik heb ook nog geen rocket pods dus tegen tanks en dergelijke kan ik niet zo veel beginnen. Die unlock komt redelijk dicht in de buurt, gelukkig
[ Voor 30% gewijzigd door Mavamaarten op 29-02-2012 13:28 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Aha, meneer is van de politie? De-friended(grappiel0n3w012ph schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:22:
[...]
Vanmorgen iets later maar soms ook wel iets vroeger... Moet ook wel als je onverwacht bij lui voor de deur moet staan...
De meeste drivers in BF3 hebben geen rijbewijs:Perikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:32:
[...]
Aha, meneer is van de politie? De-friended(grappie). In BF3 rij ik altijd lekker op de verkeerde rijrichting, vlieg ondersteboven enz. puur om lekker tegen de wet in te gaan.
ze knallen overal tegen aan. Terwijl het zo simpel is om te rijden
ben daarnaast ook aan het leren wat de snelste routes zijn met een jeep. met jumps, goed landen en doorgaan.
Je kunt beter inderdaad in een tank of een jeep stappen, een enorme doodsduik maken en vervolgens weer vrolijk doorrijden alsof er niks aan de hand is. Probeer dat maar eens te doen zonder een voertuig onder je virtuele kont
whaha nu je het zegt, gister had ik dit, ik zie iemand in een jeep stappen bij de base dus ik denk stap bij hem in en cappen samen een vlaggetje. Deze gozer dee heel de tijd dit, gas/los/gas/los/gas/los, net als in een tank als je moet sturen en dat in een jeep, een tank kwam ons voorbij rijden!! Ik had echt zoiets van dude!!! GASSEN!!!!Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:36:
[...]
De meeste drivers in BF3 hebben geen rijbewijs:P
ze knallen overal tegen aan. Terwijl het zo simpel is om te rijden
ben daarnaast ook aan het leren wat de snelste routes zijn met een jeep. met jumps, goed landen en doorgaan.
Als ik zie dat we aan het verliezen zijn pak ik een jeep en ga voor vlaggen racen. Ben ook altijd bezig de snelste routes te vinden.
Dat tref je niet kerel! Ik hoop voor je dat het niet een dagelijks grapje is om zo vroeg te beginnen. Om het toch nog een beeeetje on-topic te houden: Dan tref je op BF3 meestal ook niet de beste tegenstanders/medestanders aan 's middags of wel? 's Avonds ligt het niveau in de meeste shooters een stuk hoger.l0n3w012ph schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:22:
[...]
Daarover gesproken, een heel enkele keer als ik voortijdig terug kom van 't stappen rond een uurtje of 3 - 4 en nog een klein aprés-bier-biertje met wat geweld wil combineren valt me echt op hoe weinig volle servers er nog zijn in 't weekend. Dit heb ik met andere (grote) shooters nog niet eerder meegmaakt zo kort na de launch. Zijn het dan echt voornamelijk jonge kinderen die dit spelen?
Same here, ik ben zo ook begonnen met heli, dat lukt me nu aardig. Ik probeer de laatste tijd wat meer in de jet's te zitten en dat gaat ook steeds beter. Ik vind het nog steeds jammer dat er zo ontzettend veel verschil in sensitivity zit tussen vehicles (bijvoorbeeld voor tank driver mag je sensitivity wel op max gooien, maar als gunner op minPykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:11:
ik weet dan mensen niet van statspadden houdenmaar ik heb het ook gedaan voor me Attack heli om het onder controlle te krijgen en als je met ze 2en speelt op een server lekker over de capture points vliegen en leren landen/hooveren steeds. nog paar puntjes voor de ECM jammer
werken beter dan flares.
Heli en tank hebben een goede sensitivity voor mij, 3e positie in de tank is alleen niet te doen. gaat veelste snel.Phyxion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:59:
[...]
Same here, ik ben zo ook begonnen met heli, dat lukt me nu aardig. Ik probeer de laatste tijd wat meer in de jet's te zitten en dat gaat ook steeds beter. Ik vind het nog steeds jammer dat er zo ontzettend veel verschil in sensitivity zit tussen vehicles (bijvoorbeeld voor tank driver mag je sensitivity wel op max gooien, maar als gunner op min). Ik heb het nu zo ingesteld dat ik goed kan vliegen met heli en jet, de tank als driver is nu acceptabel, maar gunner in zowel heli als tank is wel een stuk minder. Ik snap niet dat ze dit niet even gelijk trekken.
Meer sensitivty instellingen zou geweldig zijn. plus dat je gewoon een getal kan opgeven in plaats van balkjes.
in het begin heb ik steeds de config file aangepast om een goede setting te krijgen, omdat zo balkje niet optimaal werkt.
kijk bij Source games kan ik altijd een getal opgeven en iedere source engine game werkt het zelfde
8.12 sens met een DPI van 800 en gaan met die banaan.
Als ik vrijdag- of zaterdagnacht de kroeg uit kom rollen, kan ik me wel wat beters bedenken dan BF3 spelenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:43:
[...]
Dat tref je niet kerel! Ik hoop voor je dat het niet een dagelijks grapje is om zo vroeg te beginnen. Om het toch nog een beeeetje on-topic te houden: Dan tref je op BF3 meestal ook niet de beste tegenstanders/medestanders aan 's middags of wel? 's Avonds ligt het niveau in de meeste shooters een stuk hoger.
Daarover gesproken, een heel enkele keer als ik voortijdig terug kom van 't stappen rond een uurtje of 3 - 4 en nog een klein aprés-bier-biertje met wat geweld wil combineren valt me echt op hoe weinig volle servers er nog zijn in 't weekend. Dit heb ik met andere (grote) shooters nog niet eerder meegmaakt zo kort na de launch. Zijn het dan echt voornamelijk jonge kinderen die dit spelen?
Vaak bu'j te bang!
Bahaha ik niet
Hup een glas water naast me en BF3! (als het nog gaat)
Anders idd hup mijn bed in rollen.
Raar genoeg ben ik met een beetje alcohol in het bloed toch vaak beter
Oh en altijd zo leuk. Tank + Reactive armor <--> enemy C4 --> boom, niks aan het handje, alleen reactive armor weg --> enemy: WTF HACKzORZ!
Hup een glas water naast me en BF3! (als het nog gaat)
Anders idd hup mijn bed in rollen.
Oh en altijd zo leuk. Tank + Reactive armor <--> enemy C4 --> boom, niks aan het handje, alleen reactive armor weg --> enemy: WTF HACKzORZ!
'voortijdig'-tom-562 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:05:
[...]
Als ik vrijdag- of zaterdagnacht de kroeg uit kom rollen, kan ik me wel wat beters bedenken dan BF3 spelen
Maar InGamerX dat heb ik ook wel hoor, met alcohol/jointje gaat het toch allemaal iets soepeler of ik ervaar het als 'makkelijker', dat kan natuurlijk ook
[ Voor 24% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 29-02-2012 14:17 ]
Wat ze zouden moeten doen:Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:03:
[...]
Heli en tank hebben een goede sensitivity voor mij, 3e positie in de tank is alleen niet te doen. gaat veelste snel.
Meer sensitivty instellingen zou geweldig zijn. plus dat je gewoon een getal kan opgeven in plaats van balkjes.
in het begin heb ik steeds de config file aangepast om een goede setting te krijgen, omdat zo balkje niet optimaal werkt.
kijk bij Source games kan ik altijd een getal opgeven en iedere source engine game werkt het zelfde
8.12 sens met een DPI van 800 en gaan met die banaan.
- De sensitivities van verschillende posities in een voertuig gelijk stellen (in de tank: main, gunner, citv).
- Verschillende sensitivity sliders per type voertuig.
Ik ook, grappig is dat. Denk alleen ook dat dit beperkt blijft tot je eigen belevingIngamerX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:12:
Nou, inderdaad Phyxion. En imo ook voor ingezoomed infantry.
Dus apart voor bewegen vanuit de heup, en voor wanneer je inzoomed. Ik vind ingezoomed toch nog iets te snel, het kan wat preciezer. Het zou mooi zijn als je dat zelf kan bepalen.
@Cyber
Nooit gechecked maar dat zou heel goed kunnen xD
Dus apart voor bewegen vanuit de heup, en voor wanneer je inzoomed. Ik vind ingezoomed toch nog iets te snel, het kan wat preciezer. Het zou mooi zijn als je dat zelf kan bepalen.
@Cyber
Nooit gechecked maar dat zou heel goed kunnen xD
[ Voor 12% gewijzigd door IngamerX op 29-02-2012 14:20 ]
Ik zat nog even te kijken op Battlelog en Google of er nog mensen zijn die serieuze fps drops hebben in alle B2K-maps. Op de stock-maps heb ik dit niet en haal ik perfect 50 - 60 fps, ook bij explosies. Als ik in B2K de graphics op low zet helpt dit ook niet veel. Ik haal dan tussen de 30 - 60 fps. Waarom hij zo laag dropped is voor mij een raadsel. Blijkbaar veel mensen met dit probleem. Met een i5 2500k en een HD6950 (unlocked naar 6970) moet ik B2K toch redelijk kunnen draaien?
De B2K-maps zijn inderdaad wat groter en hebben meer gebouwen met destruction enabled. Maar dan nog zou ik die game goed moeten kunnen draaien. Verder heb ik ook heel vaak last van lag. Vooral van rubberbanding. Ik ben aan het lopen en ik keer terug of begin te haperen (en dan nog niet te spreken over de slechte client-side hitbox registratie). Dit komt dan weer door mijn internet (4 Mbps download). Maar ik kan andere spellen draaien zonder problemen. Waardoor ik mijn internet connectie weer in twijfel trek en vermoed dat de game toch hier en daar wat gebreken heeft. Zowel grafisch als op netwerk-vlak.
De B2K-maps zijn inderdaad wat groter en hebben meer gebouwen met destruction enabled. Maar dan nog zou ik die game goed moeten kunnen draaien. Verder heb ik ook heel vaak last van lag. Vooral van rubberbanding. Ik ben aan het lopen en ik keer terug of begin te haperen (en dan nog niet te spreken over de slechte client-side hitbox registratie). Dit komt dan weer door mijn internet (4 Mbps download). Maar ik kan andere spellen draaien zonder problemen. Waardoor ik mijn internet connectie weer in twijfel trek en vermoed dat de game toch hier en daar wat gebreken heeft. Zowel grafisch als op netwerk-vlak.
[ Voor 3% gewijzigd door Qlii256 op 29-02-2012 14:21 ]
Dat gaat nooit gebeuren, want wat heb je dan aan de verschillende scopes als je het zelf kan aanpassen ?IngamerX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:18:
Nou, inderdaad Phyxion. En imo ook voor ingezoomed.
zo kan je met de KOBRA veel sneller bewegen en heb je meer FoV dan met een HOLO. Dat verschil moet blijven bestaan.
Draai gewoon op lagere settings en je hebt constant een FPS van 60+Qlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:20:
Ik zat nog even te kijken op Battlelog en Google of er nog mensen zijn die serieuze fps drops hebben in alle B2K-maps. Op de stock-maps heb ik dit niet en haal ik perfect 50 - 60 fps, ook bij explosies. Als ik in B2K de graphics op low zet helpt dit ook niet veel. Ik haal dan tussen de 30 - 60 fps. Waarom hij zo laag dropped is voor mij een raadsel. Blijkbaar veel mensen met dit probleem. Met een i5 2500k en een HD6950 (unlocked naar 6970) moet ik B2K toch redelijk kunnen draaien?
De B2K-maps zijn inderdaad wat groter en hebben meer gebouwen met destruction enabled. Maar dan nog zou ik die game goed moeten kunnen draaien. Verder heb ik ook heel vaak last van lag. Vooral van rubberbanding. Ik ben aan het lopen en ik keer terug of begin te haperen. Dit komt dan weer door mijn internet (4 Mbps download). Maar ik kan andere spellen draaien zonder problemen. Waardoor ik mijn internet connectie weer in twijfel trek en vermoed dat de game toch hier en daar wat gebreken heeft. Zowel grafisch als op netwerk-vlak.
ik draai zelf op Low Settings zodat ik de magische 60FPS bijf houden, met High settings heb ik drops naar 45 FPS en als je 60 bent gewent dan is het heel irritant.
als je veel last hebt van netwerk problemen, kan je nog netwerk instellingen verichten in de game zelf.
network smoothing ofzo iets heet het. ik zit zelf ook maar met een 6mbits verbinding en toch heb ik weinig last van lag in BF3. Heel af en toe 1 x in het uur warp ik een halve mini seconde, maar dat doen alle games bij mij
Zou geen probleem mogen zijn, tenzij er andere mensen gelijktijdig online zaken aan het doen zijnQlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:20:
Ik heb nooit echt zichtbaar last van framedrops, en heb lagere specs dan jij. (i7 860 en HD5850) Heb er laatst wel 4GB RAM bijgezet (naar 8GB RAM), en merk wel dat ie vloeiender loopt. Als je denkt dat het aan je internet ligt: Heb je geen torrents aan staan? Dit kan volgens mij voor lag zorgen, ook al ben je niet actief/snel aan het down- of uploaden.Qlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:20:
Ik heb ook een 6950, en op B2K heb k ook wel lagere fps dan op vanilla. Ik speel em ook op lowest settings en op 1650x1050 ipv 1920x1080, wat me native resolution is.Qlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:20:
Dan haal ik wel gemiddeld zo'n 50-60 fps. Maar het blijft gewoon een zware game, zeker op HD resoluties.
Sowieso is bandbreedte amper een issue bij online gamen. De benodigde bandbreedte om online te kunnen gamen is zo enorm laag dat enkel wanneer anderen de verbinding voltrekken je er last van kan krijgen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja maar als ik nu speel heb ik geen last van lag. Het is bijvoorbeeld als ik samen met mijn broer ga spelen. Of als mijn zus wat aan het doen is. Ook gaan filmpjes op Youtube norm traag. Heel irritant! Maar waarom ik dan meteen zoveel lag...
Ik heb ook een HD6950, en speel op 2560x1600 en haal nog 40 fps zonder gekke drops. Ik vind het zo vreemd dat je maar 10-20fps meer haalt met alles op low en een veel lagere reso.Solictice schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:29:
[...]
Ik heb ook een 6950, en op B2K heb k ook wel lagere fps dan op vanilla. Ik speel em ook op lowest settings en op 1650x1050 ipv 1920x1080, wat me native resolution is.
Dan haal ik wel gemiddeld zo'n 50-60 fps. Maar het blijft gewoon een zware game, zeker op HD resoluties.
Deze discussie is ook al 10x aangegegaan dus je hoeft niet te reageren
Klopt, BF3 is een rare game. Maar ik neem er genoegen mee: Perikvandenberg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:36:
[...]
Ik heb ook een HD6950, en speel op 2560x1600 en haal nog 40 fps zonder gekke drops. Ik vind het zo vreemd dat je maar 10-20fps meer haalt met alles op low en een veel lagere reso.
Deze discussie is ook al 10x aangegegaan dus je hoeft niet te reagerenbf3 blijft vreemd op dat gebied.
Van de zomer proberen (twee muziekfestivals van 3 dagen each helpt niet echt mee op dit gebied) geld te verdienen, en hopen dat Nvidia een paar lekkere kaarten uitbrengt.
Meer iets voor het hw topic, maar als je router QoS ondersteunt kan je zorgen dat jij voorrang krijgt op youtube/torrents enzo, samenspelen zal je er wss niet mee kunnen oplossenQlii256 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:35:
Ja maar als ik nu speel heb ik geen last van lag. Het is bijvoorbeeld als ik samen met mijn broer ga spelen. Of als mijn zus wat aan het doen is. Ook gaan filmpjes op Youtube norm traag. Heel irritant! Maar waarom ik dan meteen zoveel lag...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.