Wat is dat, "Liefde"?
Lol geen idee, ik weet alleen dat er op een Battlefield geen plaats voor zoiets...
Liefde is een slagveld.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:25:
Lol geen idee, ik weet alleen dat er op een Battlefield geen plaats voor zoiets...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nope, een kaartspel!
[ Voor 31% gewijzigd door Fantasma op 28-02-2012 18:33 ]
Doe het wel even weg...IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:29:
Lol Fantasma! That sounded ghey xD
Blijkbaar is Lisa Del Bo niet echt voor hetero's....
[ Voor 3% gewijzigd door Fantasma op 28-02-2012 18:35 ]
Lolz denk t niet, ik bedoel nu kan ik het niet laten om te vragen wat die naam zou zijn als je de o ban Bo vervangt met een i
I do not see difference, you explain? Teamspeak is een extern programma om een voordeel te halen op mensen. Oh en ik heb Logitech programma om muis bindings te gebruiken, dat is ook wel dikke cheat zeker? Kan zelfs spotten en schieten binden aan dezelfde knopJeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:51:
Leuk die voorbeelden als Teamspeak, maar met de heavy brake expoit (Ja, exploit!) heb jij gewoon met een EXTERN programma een voordeel op mensen die alleen de game draaien.
If it's not in the game, don't use it!
Jawel hoor, domme vragen bestaan zekerVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:05:
Oké even dan vragen want domme vragen bestaan toch niet?
Teamspeak is een extern programma dat een VOIP chatserver op zet waar iedereen naar kan connecten. Veel gameservers hebben een teamspeak server draaien naast hun gameserver om zo VOIP mogelijk te maken op een goede manier.Teamspeak heb je dat alleen als je op die GoT servers zit??
Lijkt mij dat er ergens een functie is die de input weer terugstuurt naar jou toe. Dunno waar je dat uit kan zetten. Wellicht in de instellingen van je geluidskaart?Via BF3 kan je in een Party en dan kan je ook met elkaar praten wat ik eerst met mn webcan Lochitech 9000 heb gedaan maar kreeg het niet voor elkaar om die verdomde echo eruit te krijgen.
Nu heb ik een headset van Corsair The Vengeance 1100 gekocht maar blijf mn eigen in echo horen.![]()
De andere waar ik "probeer "mee te praten horen die echo niet.
Ik ben in de instellingen van BF3 bezig geweest maar krijg die echo niet eruit,
Ik heb de luidspeakers uit staan.
Dat is gewoon de ingame VOIP, dat is niet teamspeak.Is dat ook toch Teamspeak of is het inderdaad alleen op die GoT servers mee te werken??
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 28-02-2012 18:36 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je kan je eigen argumenten wel herhalen en de mijne negeren maar dat maakt je standpunt niet sterker. 3de en laatste keer voor alle mensen die niet willen of kunnen lezen heavy brake gaat je NIET helpen in een dogfight PERIOD Langer normaal braken en je gaat net zo langzaam als heavy brake. Ga eerst is serieus proberen om te vliegen, ga daarna is je heavy brake binden en kom dan maar terug.
En dat gelul van of voor iedereen of voor niemand, Ik heb GEEN fxaa injector, ik heb GEEN color blind mode aanstaan, ik gebruik GEEN macros en ik heb GEEN DPI switch op mijn muis zitten. Ik durf te wedden dat het gros dat hierboven zit te janken om die heavy break wel een of meerdere van bovenstaande dingen gebruikt. Mij hoor je er niet over want, op macro's na (seat switchen in heli om extra flares te kunnen droppen bijv.), vind ik het geen van allen een cheat.
BS en pertinent onwaar, zie hierbovenIngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:12:
[...]
Nu gebeurd dit: ervaren + heavy brake versus ervaren normal brake. Ervaren normal brake verliest en denkt dat ervaren speler met heavy brake een hacker is (die periode heb ik dus gehad).
Oplossing probleem: zelf ook heavy brake instellen.
Mooi, mag je mij aanwijzen waar die uber MAV controls in de BF3 settings editor staan waardoor je ineens zo makkelijk die MAV kan besturen. Ik zal je maar vast verklappen, dat zit er niet in, die gasten die zo goed de mav kunnen besturen gebruiken DPI switches op hun muis omdat normaal die MAV er 5 minuten over doet om 180graden te draaien.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:12:
[...]
Dit geld overigens voor veel meer aspecten, bijvoorbeeld de MAV waar veel mensen zich de laatste tijd aan irriteren. Mensen kunnen die dingen zo goed besturen door hetzelfde programmaatje te gebruiken als om de heavy brake in te stellen voor jets
Dat is best een goeie.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:36:
[...]
I do not see difference, you explain? Teamspeak is een extern programma om een voordeel te halen op mensen. Oh en ik heb Logitech programma om muis bindings te gebruiken, dat is ook wel dikke cheat zeker? Kan zelfs spotten en schieten binden aan dezelfde knop
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pakt popcorn.
ZOLTAN: Kijk eens bij 'Opnameapparaten" en daar bij luisteren naar dit apparaat (ofzo) dit dan uitvinken.
Dat is als je bij die echo gewoon direct jezelf hoort.
Dat is als je bij die echo gewoon direct jezelf hoort.
[ Voor 27% gewijzigd door Fantasma op 28-02-2012 18:46 ]
Altijd entertaining, dit forumDanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:40:
[...]
Pakt popcorn.(Ik denk dat er zo een pissed off mod gaat komen)
Ontopic:
Gebruiken jullie Autohotkey om die macro's te maken? Of software van je muis? Ik heb zelf een Cyborg RAT5, maar die software laat me niet left en right mouse button veranderen : < Alle andere knoppen wel.
Logitech muissoftware voor mij. Werkte al in de beta toen je nog niks kon veranderen.Solictice schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:46:
[...]
Altijd entertaining, dit forum
Ontopic:
Gebruiken jullie Autohotkey om die macro's te maken? Of software van je muis? Ik heb zelf een Cyborg RAT5, maar die software laat me niet left en right mouse button veranderen : < Alle andere knoppen wel.
Color blind mode is echt stukken beter, waarom zijn die icoontjes niet altijd zo duidelijk in plaats van die vage blurry dingen. Voor de rest is er niet veel verschil dat ik zie?
Hmm, dan toch eens ff zoeken in de drivers van Cyborg...DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:48:
[...]
Logitech muissoftware voor mij. Werkte al in de beta toen je nog niks kon veranderen.
Normale BF3>Color Blind>>>>>>>>>>>>FXAA mod.Preau schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:48:
Color blind mode is echt stukken beter, waarom zijn die icoontjes niet altijd zo duidelijk in plaats van die vage blurry dingen. Voor de rest is er niet veel verschil dat ik zie?
Cough~.. uhum, je hebt met deze uitspraak heel duidelijk gemaakt waarom heavy brake wel degelijk een voordeel oplevert.Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:37:
Langer normaal braken en je gaat net zo langzaam als heavy brake. Ga eerst is serieus proberen om te vliegen, ga daarna is je heavy brake binden en kom dan maar terug.
Bovendien heb ik sterk het gevoel dat je 'm zelf ook gebruikt. Ik zou zeggen, ga eens een tijdje zonder, dan weet je weer hoe het toen was. Ik weet het namelijk nog heel goed.. en ik maar denken dat die gasten hackers waren
BF3 settings editor -> key bindings -> MAVJay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:37:
Mooi, mag je mij aanwijzen waar die uber MAV controls in de BF3 settings editor staan waardoor je ineens zo makkelijk die MAV kan besturen. Ik zal je maar vast verklappen, dat zit er niet in, die gasten die zo goed de mav kunnen besturen gebruiken DPI switches op hun muis omdat normaal die MAV er 5 minuten over doet om 180graden te draaien.
Da kan niet ingame
Oh en dat schieten en spotten binden op één knop, Geniaal tsurany thx
[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 28-02-2012 18:51 ]
Wat is het verschil, behalve de duidelijkere icoontjes en iets andere kleurtinten van tekst en icoontjes?DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:50:
[...]
Normale BF3>Color Blind>>>>>>>>>>>>FXAA mod.
[ Voor 4% gewijzigd door Preau op 28-02-2012 18:54 ]
AutoHotKey werkt in principe goed maar de muis software werkt net wat beter. Enige jammere is dat je geen keyboard action kan koppelen als het al een mouse action is. Dan moet ik een toetsenbord key koppelen aan schieten en dan de muis knop beiden laten uitvoeren. Straks even testen.Solictice schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:46:
Altijd entertaining, dit forum
Ontopic:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat die achterlijke blauwe gloed weg is.Preau schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:54:
[...]
Wat is het verschil, behalve de duidelijkere icoontjes en iets andere kleurtinten van tekst en icoontjes?
Je merkt het pas echt als je het probeert.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PsQQx66XME8]
DUDE, probeer het is, wat voor voordeel heeft het om onder de 300 (max turn rate) te gaan en in welke situatie ???IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:50:
[...]
Cough~.. uhum, je hebt met deze uitspraak heel duidelijk gemaakt waarom heavy brake wel degelijk een voordeel oplevert.
Bovendien heb ik sterk het gevoel dat je 'm zelf ook gebruikt. Ik zou zeggen, ga eens een tijdje zonder, dan weet je weer hoe het toen was. Ik weet het namelijk nog heel goed.. en ik maar denken dat die gasten hackers waren![]()
[...]
BF3 settings editor -> key bindings -> MAV
Da kan niet ingame
vraag 2: ok mooi, je kan je MAV controls rebinden. wat voor voordeel heeft dat volgens jou dan ???? want sneller draai en daal je er niet mee namelijk.
De enige situatie waarin heavy brake handig is is inderdaad om 2x rocket pods te kunnen lossen MAAR!!! dat maakt je tegelijkertijd onwijs kwetbaar aangezien je zowat een vast doel in de lucht bent. Een beetje tank driver/jet pilot haalt je binnen 2 seconden uit de lucht. Ik gebruik Heavy brake ong sinds 2 weken de rest van de 20 service stars heb ik allemaal net zoals jij met normale settings behaald. IK heb het al 4x gezegd, HEAVY BRAKE LEVERT GEEN VOORDEEL IN DOGFIGHTS.
edit:
vergeet bovenstaande en beantwoord mijn vragen hierboven alleen aangezien mensen blijkbaar niet voorbij de eerste regel van mijn posts komen
vergeet bovenstaande en beantwoord mijn vragen hierboven alleen aangezien mensen blijkbaar niet voorbij de eerste regel van mijn posts komen
Naja die software van Cyborg laat me niets veranderen wat betreft left en right mousebutton. Dus dat is een beetje jammer.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:54:
[...]
AutoHotKey werkt in principe goed maar de muis software werkt net wat beter. Enige jammere is dat je geen keyboard action kan koppelen als het al een mouse action is. Dan moet ik een toetsenbord key koppelen aan schieten en dan de muis knop beiden laten uitvoeren. Straks even testen.
En denk niet dat de Logitech software me dat laat doen
Waarom is de originele dan beter, of bedoelde je <DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:58:
[...]
Dat die achterlijke blauwe gloed weg is.
Nu met een nieuwe GPU, ga ik die FXAA ook weer is proberen.
Met m'n HD5750, koste het toch wel wat FPS.
Met m'n HD5750, koste het toch wel wat FPS.
---RAWE CEEK!!!---
Epic win, kan dus spotten en schieten of spotten en zoomen koppelen aan dezelfde toets. Dat is ideaal om lekker veel punten te scoren
Ik spot al als een bezetene doordat ik Q op mijn G13 heb geprogrammeerd en mijn vinger erop ligt.DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:02:
[...]
Origineel is bagger en volgens mij bedoelde ik toch echt > als in beter waar die naar wijst.
Maar dit lijkt me wel handig.
Origineel is bagger en volgens mij bedoelde ik toch echt > als in beter waar die naar wijst.Preau schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:00:
[...]
Waarom is de originele dan beter, of bedoelde je <
[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2012 19:04 ]
Nice, dat is wel win inderdaad.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:01:
Epic win, kan dus spotten en schieten of spotten en zoomen koppelen aan dezelfde toets. Dat is ideaal om lekker veel punten te scoren
Ga ik ook es proberen te doen, alleen dan via Autohotkey
Ik neem dat je bedoelt dat FXAA Mod > Color Blind > BF3, anders is BF3 het besteDanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:50:
[...]
Hier ziet het er veel te geel uit (en is de brightness ook veel te hoog), de nieuwe beta (1.3) is weer veel te blauw. Ik wacht nog wel evenDanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:58:
[...]
Dat die achterlijke blauwe gloed weg is.
[video]
Tevens zou ik niet AutoHotKey gebruiken, aangezien PunkBuster je daar een ban voor geeft.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Proof van Ban voor AutoHotKey?
---RAWE CEEK!!!---
IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:12:
[...]
zoals ik in m'n vorige post al zei, of heavy brake er standaard in (dus dat iedereen 'm in kan stellen) of er gewoon helemaal uit.
Wait wut ??????? Gespleten persoonlijkheid ofzo >>?IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:50:
[...]
BF3 settings editor -> key bindings -> MAV
Da kan niet ingame
Not sure if trolling or stupid...Phyxion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:02:
Tevens zou ik niet AutoHotKey gebruiken, aangezien PunkBuster je daar een ban voor geeft.
Weet je een alternatief dan?Phyxion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:02:
[...]
Ik neem dat je bedoelt dat FXAA Mod > Color Blind > BF3, anders is BF3 het beste
[...]
Hier ziet het er veel te geel uit (en is de brightness ook veel te hoog), de nieuwe beta (1.3) is weer veel te blauw. Ik wacht nog wel even
Google #89246 Disallowed program/driver.NoFearCreations schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:03:
Proof van Ban voor AutoHotKey?
Verwijderd
Tsurany
WOOOOOW .ik word niet gelijk afgeschoten met mn vraag over Teamspeak ,
Nu als je iets echt niet weet dan kan het NIET een domme vraag zijn.
Het is niet anders dan een vraag van iemand waarop iemand die het wel weet een antwoord op kan of mag geven.
Goed, nu weet ik dat Teamspeak NIET dat in de instellingen van BF 3 zit.
Ik heb geen apparte geluidskaart in de pc zitten maar maak gebruik van het MSI moederbord.
Mocht ik het zo niet opgelost krijgen zal ik overwegen een geluidskaartje te gaan kopen.
Niet veel geld over sinds mn aankoop van nieuwe toetsenbord Corsair Vengeance K90 .
Fantasma
Ik zal eens in het Configuratiescherm bij geluid kijken ??
Als ik dit goed begrepen heb?
Preau
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:50:
[...]
Wat is het verschil, behalve de duidelijkere icoontjes en iets andere kleurtinten?
Je kan vaak je vijand die aan de andere kant van de muur zien zitten// staan door die naam van hem duidelijk te zien is .
Vaak handig als die net om de hoek zit en jij daarmee voordeel mee hebt, zo als ik vaak heb mee gemaakt.
WOOOOOW .ik word niet gelijk afgeschoten met mn vraag over Teamspeak ,
Het is niet anders dan een vraag van iemand waarop iemand die het wel weet een antwoord op kan of mag geven.
Goed, nu weet ik dat Teamspeak NIET dat in de instellingen van BF 3 zit.
Ik heb geen apparte geluidskaart in de pc zitten maar maak gebruik van het MSI moederbord.
Mocht ik het zo niet opgelost krijgen zal ik overwegen een geluidskaartje te gaan kopen.
Niet veel geld over sinds mn aankoop van nieuwe toetsenbord Corsair Vengeance K90 .
Fantasma
Preau
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:50:
[...]
Wat is het verschil, behalve de duidelijkere icoontjes en iets andere kleurtinten?
Je kan vaak je vijand die aan de andere kant van de muur zien zitten// staan door die naam van hem duidelijk te zien is .
Vaak handig als die net om de hoek zit en jij daarmee voordeel mee hebt, zo als ik vaak heb mee gemaakt.
mmmJay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:59:
[...]
DUDE, probeer het is, wat voor voordeel heeft het om onder de 300 (max turn rate) te gaan en in welke situatie ???
vraag 2: ok mooi, je kan je MAV controls rebinden. wat voor voordeel heeft dat volgens jou dan ???? want sneller draai en daal je er niet mee namelijk.
De enige situatie waarin heavy brake handig is is inderdaad om 2x rocket pods te kunnen lossen MAAR!!! dat maakt je tegelijkertijd onwijs kwetbaar aangezien je zowat een vast doel in de lucht bent. Een beetje tank driver/jet pilot haalt je binnen 2 seconden uit de lucht. Ik gebruik Heavy brake ong sinds 2 weken de rest van de 20 service stars heb ik allemaal net zoals jij met normale settings behaald. IK heb het al 4x gezegd, HEAVY BRAKE LEVERT GEEN VOORDEEL IN DOGFIGHTS.
edit:
Kijk als ik achter jou aan vlieg en ik heb heavy brake, dan kom jij niet van mij af. Ik kan scherpere bochten maken dan jou.
Als je achter mij aanvliegt maak ik een keischerpe bocht, gooi ik mijn afterburn erachter aan en ik ben te ver voor jou om wat te doen. Ik draai om en ik ga achter jou aan en dan weer zie hierboven.
Als er een equal dog fight gaande is (een beetje als een ridderspel met lansen op paarden, wie raakt wie?) dan wint degene met heavy brake: scherpere bocht, after buren, sneller in alignment om geplaatst te vuren.
Naja, dit is mijn ervaring...
Ik werd op server TSI steeds genakt door dezelfde gast, iedere dag weer. Tot ik heavy brake had, toen waren we equal. Hij kwam namelijk steeds achter mij op een voor mij onmogelijke manier (heavy brake
Ik gebruik ook enorm vaak de driehoekjes die heel kort tevoorschijn komen wanneer je je muis over een vijand beweegt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
Je kan vaak je vijand die aan de andere kant van de muur zien zitten// staan door die naam van hem duidelijk te zien is .![]()
[ Voor 50% gewijzigd door Phyxion op 28-02-2012 19:08 ]
Ik heb een Q9450 gekocht, en die hoop ik morgen binnen te krijgen. Ik heb al een filmpje (met mobiel) opgenomen hoe de game loopt op een dual core 3.0 ghz (E8400) in Strike at Karkand met 64 spelers. Zodra ik dus de quadcore heb neem ik in dezelfde map ook wat op en maak een montage om het te vergelijken.
Quad en dual core in de singeplayer liggen niet ver uit elkaar, maar als ik het internet mag geloven scheelt dit toch wel degelijk in de multiplayer.
Ik haal op drukke stukken amper de 20 fps met een dual core. Echt niet lekker speelbaar.
Quad en dual core in de singeplayer liggen niet ver uit elkaar, maar als ik het internet mag geloven scheelt dit toch wel degelijk in de multiplayer.
Ik haal op drukke stukken amper de 20 fps met een dual core. Echt niet lekker speelbaar.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Zei ook niet dat dit een domme vraag is, maar er zijn in het algemeen zeker wel domme vragen te stellenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
Tsurany
WOOOOOW .ik word niet gelijk afgeschoten met mn vraag over Teamspeak ,![]()
Again, dit is weer het probleem zoeken bij iets waar het niet ligt. Het ligt niet aan je onboard geluidskaart.Goed, nu weet ik dat Teamspeak NIET dat in de instellingen van BF 3 zit.
Niet veel geld over sinds mn aankoop van nieuwe toetsenbord .
Quadcore helpt enkel als je grafische kaart sterk genoeg is, dat betwijfel ik wel in jou geval.rickyy schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:08:
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 28-02-2012 19:09 ]
Je gaat er waarschijnlijk wel een voordeel uit halen, maar als ik jou was zou ik even naar het OC forum gaan. Die E8400 kan nog een kleine Ghz harder lopen zonder al te veel problemen en die Q9450 zou ik ook even goed onderhanden nemen met een overclock.rickyy schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:08:
Ik heb een Q9450 gekocht, en die hoop ik morgen binnen te krijgen. Ik heb al een filmpje (met mobiel) opgenomen hoe de game loopt op een dual core 3.0 ghz (E8400) in Strike at Karkand met 64 spelers. Zodra ik dus de quadcore heb neem ik in dezelfde map ook wat op en maak een montage om het te vergelijken.
Maar Tsurany heeft wel een beetje gelijk dat de GTX460 dan waarschijnlijk de bottleneck wordt, maar desalnietemin haal je met een Quad wel significante voordelen t.o.v. een dual core. Al was het alleen maar omdat o.a. het geluid door een andere core gerenderd wordt.
Dit trucje maakt smoke ook nutteloos of zeer prettig afhankelijk van welke kant je zitPhyxion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:08:
[...]
Ik gebruik ook enorm vaak de driehoekjes die heel kort tevoorschijn komen wanneer je je muis over een vijand beweegt.
Je kan blijven volhouden dat heavy brake een voordeel oplevert tov normal brake maar dat is gewoon niet zo. Ik ga niet weer alles herhalen want je bent blijkbaar overtuigd van je eigen gelijk, prima, maar daar ga ik geen tijd meer aan verdoen. Lees deze thread maar door en trek je eigen conclusie.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:07:
[...]
mmm
Kijk als ik achter jou aan vlieg en ik heb heavy brake, dan kom jij niet van mij af. Ik kan scherpere bochten maken dan jou.
Als je achter mij aanvliegt maak ik een keischerpe bocht, gooi ik mijn afterburn erachter aan en ik ben te ver voor jou om wat te doen. Ik draai om en ik ga achter jou aan en dan weer zie hierboven.
Als er een equal dog fight gaande is (een beetje als een ridderspel met lansen op paarden, wie raakt wie?) dan wint degene met heavy brake: scherpere bocht, after buren, sneller in alignment om geplaatst te vuren.
Naja, dit is mijn ervaring...
Ik werd op server TSI steeds genakt door dezelfde gast, iedere dag weer. Tot ik heavy brake had, toen waren we equal. Hij kwam namelijk steeds achter mij op een voor mij onmogelijke manier (heavy brake).
Ik heb de E8400 een tijdje op 3.6Ghz laten lopen, heeft echter weinig effect op de framerate op drukke stukken. Op lege stukken merk ik het wel, maar daar heb ik niks aan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:12:
[...]
Je gaat er waarschijnlijk wel een voordeel uit halen, maar als ik jou was zou ik even naar het OC forum gaan. Die E8400 kan nog een kleine Ghz harder lopen zonder al te veel problemen en die Q9450 zou ik ook even goed onderhanden nemen met een overclock.
Maar Tsurany heeft wel een beetje gelijk dat de GTX460 dan waarschijnlijk de bottleneck wordt, maar desalnietemin haal je met een Quad wel significante voordelen t.o.v. een dual core. Al was het alleen maar omdat o.a. het geluid door een andere core gerenderd wordt.
Ben ook van plan de Q9450 naar 3,0 of 3,2 toe te brengen.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Klopt, en vaak nog nuttiger, wanneer iemand achter een boom of struik zit, alhoewel bomen en struiken niet heel goed werken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:13:
[...]
Dit trucje maakt smoke ook nutteloos of zeer prettig afhankelijk van welke kant je zit
@JP
Ik snap niet dat jij niet snap dat je met heavy brake eerder zakt in je snelheid dus sneller een bocht hebt gemaakt..?
Ik snap niet dat jij niet snap dat je met heavy brake eerder zakt in je snelheid dus sneller een bocht hebt gemaakt..?
Ik wil hier ook even op reageren. Ik draai op een q9400 op 3,1 ghz en een gtx285 en de 20 fps haal ik alleen maar in de b2k maps bij 64 spelers, dat komt vooral doordat ik op 1600x1200 en alles op hoog draai (aa uit, textures op ultra). Dus met wat lagere settings moeten die b2k maps zeker wel goed gaan draaien. De 460 is iets sneller dan de 285 dus dat moet wel gaan lukken. Ik merkte behoorlijk verschil indertijd dat ik voor BC2 naar een quadcore overstapte (van niet goed speelbaar naar vloeiend.rickyy schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:17:
[...]
Ik heb de E8400 een tijdje op 3.6Ghz laten lopen, heeft echter weinig effect op de framerate op drukke stukken. Op lege stukken merk ik het wel, maar daar heb ik niks aan.
Ben ook van plan de Q9450 naar 3,0 of 3,2 toe te brengen.
[ Voor 6% gewijzigd door ErikG2 op 28-02-2012 19:19 ]
Ugh... de derde hacker in een week dat ik tegenkom, deze keer écht de meest irritante.
Écht sterk opgaande match, dan komt die gast ff in zijn A10/frogfoot, knalt iedereen in 1x af(je hoort niet eens de kogels, gewoon 1x een schot als je dood gaat... Lijk écht verdacht veel op de hacks die ik al gezien heb, je hoort gewoon 1 schot en bam, je bent dood. Elke tank dat die gast tegenkwam in 1 run meteen destroyed, vreselijk irritant allemaal. Met z'n 4 op teamspeak waren we zelfs allemaal bezig om die jet neer te halen, maar het lúkte gewoon niet... 2 javelins constant aan het mikken, maar vanaf het moment dat ik lock had vuurde die gast flares af en ging hij binnen de 10 seconden buiten bereik... anders dan andere hackers probeerde deze het nog lichtjes te verbergen, maar het valt toch ***zwaar op wanneer iemand je met 1 kogeltje afknalt van een goeie 300 meter afstand... en al helemaal als dit 4x op rij gebeurt.
Edit: de laatste dagen een goeie streak gehad, deze kerel verpest gewoon weer heel m'n humeur om bf3 te spelen... moest zo'n gast nu voor me staan, ik zou er dingen mee doen die je je niet kunt voorstellen
Écht sterk opgaande match, dan komt die gast ff in zijn A10/frogfoot, knalt iedereen in 1x af(je hoort niet eens de kogels, gewoon 1x een schot als je dood gaat... Lijk écht verdacht veel op de hacks die ik al gezien heb, je hoort gewoon 1 schot en bam, je bent dood. Elke tank dat die gast tegenkwam in 1 run meteen destroyed, vreselijk irritant allemaal. Met z'n 4 op teamspeak waren we zelfs allemaal bezig om die jet neer te halen, maar het lúkte gewoon niet... 2 javelins constant aan het mikken, maar vanaf het moment dat ik lock had vuurde die gast flares af en ging hij binnen de 10 seconden buiten bereik... anders dan andere hackers probeerde deze het nog lichtjes te verbergen, maar het valt toch ***zwaar op wanneer iemand je met 1 kogeltje afknalt van een goeie 300 meter afstand... en al helemaal als dit 4x op rij gebeurt.
Edit: de laatste dagen een goeie streak gehad, deze kerel verpest gewoon weer heel m'n humeur om bf3 te spelen... moest zo'n gast nu voor me staan, ik zou er dingen mee doen die je je niet kunt voorstellen
[ Voor 10% gewijzigd door Exbloder op 28-02-2012 19:20 ]
Geluid moet je dan net niet noemen. Als iets niet noemenswaardig is dan is het wel geluidA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:12:
Al was het alleen maar omdat o.a. het geluid door een andere core gerenderd wordt.
Elke frame telt, het is BF3 dammit.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:19:
[...]
Geluid moet je dan net niet noemen. Als iets niet noemenswaardig is dan is het wel geluid
Moet ultra halen, wil niet, stomme GPU.
True, maar of je zelfs maar 1fps winst gaat halen? Geluidskaarten zijn voor de meeste mensen nutteloos. Perforamance winst is er niet en de meesten hebben te sucky speakers/headsets om het verschil echt te horen.
Net trouwens iemand vol in z'n face geknald met m'n .44
Dat ding is nice! Nu SV98 en .44 en gaat best goed.
Net trouwens iemand vol in z'n face geknald met m'n .44
Dat je sneller afremt wilt niet zeggen dat je sneller een bocht doorkomt. Het snelst ga je door een bocht bij +-300. Ik ben niet van het pochen met stats, maar ik heb 25 service stars in jets en ong. 0.62 kpm, je hebt er 5 met 0.28 kpm. Ik denk dat ik wel wat beter weet hoe je jets neerhaalt dan jij. Ennuh, ik herhaal het nog maar is maar....IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:17:
@JP
DUDE, probeer het is, wat voor voordeel heeft het om onder de 300 (max turn rate) te gaan en in welke situatie ???
En ik heb lekker mijn onboard audio en een redelijk dure headset...Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:25:
True, maar of je zelfs maar 1fps winst gaat halen? Geluidskaarten zijn voor de meeste mensen nutteloos. Perforamance winst is er niet en de meesten hebben te sucky speakers/headsets om het verschil echt te horen.
Net trouwens iemand vol in z'n face geknald met m'n .44Dat ding is nice! Nu SV98 en .44 en gaat best goed.
Maar elke frame telt.
En het is dat ik geen fan ben van revolvers want de damage van de .44 is chill.
kvind die scoped .44 briljant. Heeft toch al aardig wat keren mijn leven gered als k out of ammo was met me shotty.. Dat ding heeft grotere range dan buckshotDanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:28:
[...]
En ik heb lekker mijn onboard audio en een redelijk dure headset...![]()
Maar elke frame telt.
En het is dat ik geen fan ben van revolvers want de damage van de .44 is chill.
Np np, ik ga het cker proberen, pochen met stats boeit me niet, laat je alleen maar zien dat je weet waar je over praat ^^.Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Dat je sneller afremt wilt niet zeggen dat je sneller een bocht doorkomt. Het snelst ga je door een bocht bij +-300. Ik ben niet van het pochen met stats, maar ik heb 25 service stars in jets en ong. 0.62 kpm, je hebt er 5 met 0.28 kpm. Ik denk dat ik wel wat beter weet hoe je jets neerhaalt dan jij. Ennuh, ik herhaal het nog maar is maar....
[...]
Waar speel je mee btw? Tobo en/of muis of joystick?
Verwijderd
You steal my ideaTsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:01:
Tobo + joystick, switchen naar muis doe ik niet meer, al is het denk ik wel iets preciezer. Maar als je wat uurtjes in je joystick steekt gaat het bijna net zo precies. Overigens zal je dan wel aan de settings editor moeten (of zelf met notepad in de INI gaan sleutelen) om de absurde deadzone weg te halen. Met die deadzone is het namelijk niet te doen om ergens precies op te mikken doordat je geen kleine correcties kan doen.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:39:
[...]
Waar speel je mee btw? Tobo en/of muis of joystick?
Heavy brake in dogfight een voordeel of niet, daar moet ik nog achter komen, maar...
met het afvuren van rocket pods is het beslist WEL een voordeel want als ik bijna tegen het plafond een looping maak en meteen zwaar rem, kan ik zelfs drie keer mijn rocket pods afvuren (dus ik kan me een paar missers veroorloven om de vehicles uit te schakelen)... Je moet idd wel oppassen dat je niet in een stall terecht komt maar dat zie je gauw genoeg omdat je toch vuurt vanuit 1st person view.
Ik vind hem wel handig en IK gebruik weer geen FXAA injector, dus... iedereen weer gelijk
met het afvuren van rocket pods is het beslist WEL een voordeel want als ik bijna tegen het plafond een looping maak en meteen zwaar rem, kan ik zelfs drie keer mijn rocket pods afvuren (dus ik kan me een paar missers veroorloven om de vehicles uit te schakelen)... Je moet idd wel oppassen dat je niet in een stall terecht komt maar dat zie je gauw genoeg omdat je toch vuurt vanuit 1st person view.
Ik vind hem wel handig en IK gebruik weer geen FXAA injector, dus... iedereen weer gelijk
Tobo + joystick??? Lukt dat wel dan? Want dat gaf mij ellenlange problemen met keybinds e.d. Zo gebeurde het bv dat als ik uit een jet sprong en ik op de grond terecht kwam ik maar bleef schieten met mijn primary weapon alsof ik een 5 jarige was...Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:51:
[...]
Tobo + joystick, switchen naar muis doe ik niet meer, al is het denk ik wel iets preciezer. Maar als je wat uurtjes in je joystick steekt gaat het bijna net zo precies. Overigens zal je dan wel aan de settings editor moeten (of zelf met notepad in de INI gaan sleutelen) om de absurde deadzone weg te halen. Met die deadzone is het namelijk niet te doen om ergens precies op te mikken doordat je geen kleine correcties kan doen.
100% waar, MAAR, en dat is de reden dat ik heavy break bijna alleen gebruik om te landen en maar hééél soms voor de rockets, je bent een super makkelijke schietschijf als je daar met 30kmph naar beneden zweeft, een AA of jet in de buurt en hij hakt je in 2 seconden de pan in. Voordat je weer genoeg snelheid hebt om weer te manoeuvreren en/of weg te wezen ben je zo al 4 seconden verder.l0n3w012ph schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:51:
met het afvuren van rocket pods is het beslist WEL een voordeel want als ik bijna tegen het plafond een looping maak en meteen zwaar rem, kan ik zelfs drie keer mijn rocket pods afvuren (dus ik kan me een paar missers veroorloven om de vehicles uit te schakelen)...
Ye had er al wat over gelezen.Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:51:
[...]
Tobo + joystick, switchen naar muis doe ik niet meer, al is het denk ik wel iets preciezer. Maar als je wat uurtjes in je joystick steekt gaat het bijna net zo precies. Overigens zal je dan wel aan de settings editor moeten (of zelf met notepad in de INI gaan sleutelen) om de absurde deadzone weg te halen. Met die deadzone is het namelijk niet te doen om ergens precies op te mikken doordat je geen kleine correcties kan doen.
Maar wrom tobo erbij? niet alle bindings kunnen op je joystick?
Zit zelf ook nog te kijken. Muis is niet voldoende. Er zit lag in je bocht bij het terughalen van de muis, dat is af en toe fataal. Dus ik ga eens kijken of ik wat meer kan over hevelen naar m'n tobo. (roll en pitch op wasd, pitch en yawn op muis).
Klopt, de support ervoor is ruk maar er zijn wat trukjes om het goed werkend te krijgen:l0n3w012ph schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:55:
[...]
Tobo + joystick??? Lukt dat wel dan? Want dat gaf mij ellenlange problemen met keybinds e.d. Zo gebeurde het bv dat als ik uit een jet sprong en ik op de grond terecht kwam ik maar bleef schieten met mijn primary weapon alsof ik een 5 jarige was...en ik geen kant meer uit kon...
-ALLE joystick binds behalve voor Jet verwijderen(en als je dat prefereert de Heli, maar voor de heli gebruik ik liever de muis)
mocht dat niet helpen en/of je hebt andere problemen dan wat je hierboven aanhaalt:
-RESET ALL gebruiken, dit reset wel ALLE binds naar default dus je bent wel weer even bezig met alles terugzetten als je veel custom binds had maar het werkt wel.
[edit]@IngamerX
Dat werkt gewoon makkelijker voor mij iig, ik heb overigens maar de simpelste logitech stick die er is dus ik moet wel voor mijn rudder en gas/rem. Flares, Switch weapon en Reload zit dan weer wel op mijn stick gebind.
[ Voor 11% gewijzigd door Jay-P op 28-02-2012 20:03 ]
Wie gebruikt die realmware tools zodat je heavy break kan instellen?
ik heb 1x Fix free look aangezet en nu kan ik niet meer vliegen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ok, tnx Jay, dan ga ik dat ook maar eens weer proberen. Op de een of andere manier voelt een joystick wat natuurlijker met vliegen...Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:00:
[...]
Klopt, de support ervoor is ruk maar er zijn wat trukjes om het goed werkend te krijgen:
-ALLE joystick binds behalve voor Jet verwijderen(en als je dat prefereert de Heli, maar voor de heli gebruik ik liever de muis)
mocht dat niet helpen en/of je hebt andere problemen dan wat je hierboven aanhaalt:
-RESET ALL gebruiken, dit reset wel ALLE binds naar default dus je bent wel weer even bezig met alles terugzetten als je veel custom binds had maar het werkt wel.
Verwijderd
Probeer eens alle freelook settings terug te zetten?Pykow schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:01:
Wie gebruikt die realmware tools zodat je heavy break kan instellen?
Ik had ook dat probleem...
@l0n3w012ph
Klopt, zoals ik al aangaf zou ik eigenlijk voor de beste hits moeten switchen naar muis zodra ik een jet/gronddoel ga bestoken maar ik vind alleen joystick gewoon veel leuker eigenlijk en het voelt inderdaad gewoon natuurlijker dan een muis of alleen tobo
Klopt, zoals ik al aangaf zou ik eigenlijk voor de beste hits moeten switchen naar muis zodra ik een jet/gronddoel ga bestoken maar ik vind alleen joystick gewoon veel leuker eigenlijk en het voelt inderdaad gewoon natuurlijker dan een muis of alleen tobo
Zit nu op juiste pc[b]Zoltan1955 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
Fantasma
Bij het luidsprekertje onderaan je taakbalk op rechtermuisknop duwen en dan naar "opnameapparaten" gaan.
Dan op "Microfoon" klikken en dan op "eigenschappen" rechtsonder klikken, naar het tabje "luisteren" gaan en kijken of het vinkje voor "Naar dit apparaat luisteren" uitstaat.
(Moet uit staan anders hoor je inderdaad jezelf.)
Nou, ik heb er een nachtje over geslapen en nou doet ie het weerTsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:50:
[02.27.2012 20:25:14] Kick Command Issued (Prior Kick/Ban) for (slot#46) *ip*:3659 *pbguid* Ch33zu5
[02.27.2012 20:25:14] Lost Connection (slot #46) *ip*:3659 *pbguid*(-) Ch33zu5
Dunno waar dat vandaan komt, lijkt me typisch PB probleem maar hoe je dat moet oplossen? Dunno.
Edit: Ah, eerder was dit er:
[02.27.2012 20:23:25] VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Ch33zu5 (slot #11) Violation (IGNORING QUERIES) #9006 [pbguid*(-) *ip*:3659]
[02.27.2012 20:23:28] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006) for (slot#11) *ip*:3659 pbguid* Ch33zu5
[02.27.2012 20:23:29] Lost Connection (slot #11) *ip*:3659 pbguid*(-) Ch33zu5
Helaas viel halverwege wel m'n agoNITE-aimbot uit
alles verwijderd. maar merk nog steeds iets.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:04:
[...]
Probeer eens alle freelook settings terug te zetten?
Ik had ook dat probleem...
Hmm, ik geef het op wat betreft die macro's. Software van m'n muis ondersteund het niet, en met Autohotkey lukt het me ook niet.
Dan maar zonder die macro's BF3 doen
Dan maar zonder die macro's BF3 doen
Verwijderd
BF3 heropstarten?Pykow schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:11:
[...]
alles verwijderd. maar merk nog steeds iets.
Hey Jay-P en Cyberwarmachine,
tnx mannen!
Zeker voor wat betreft die joystick sensitivity, dat scheelt ENORM!!! Ik ben destijds van de joystick afgestapt omdat ik absoluut geen correcties kon maken (kleine dan) en nu ff gevlogen met jouw settings Jay-P en ik heb gewoon alles op mijn Logitech extreme 3D pro gebind en YES... eindelijk voel ik me totaal in control van de jet. Moet echt nog wel ff oefenen en wennen aan gas geven (en remmen
iets dat ik nu spontaan vergat door de nieuwe settings, overigens heb ik hard brake nog niet eens ingesteld) en spotten en waar dat nu allemaal weer zit maar dit voelt gewoon goed!
Tobo en muis is nu echt verleden tijd want nu heb ik pas echt het gevoel dat ik het wel een keer onder de knie krijg met die joystick.
Edit: nu kom ik echt nooit meer mijn jet uit
tnx mannen!
Zeker voor wat betreft die joystick sensitivity, dat scheelt ENORM!!! Ik ben destijds van de joystick afgestapt omdat ik absoluut geen correcties kon maken (kleine dan) en nu ff gevlogen met jouw settings Jay-P en ik heb gewoon alles op mijn Logitech extreme 3D pro gebind en YES... eindelijk voel ik me totaal in control van de jet. Moet echt nog wel ff oefenen en wennen aan gas geven (en remmen
Tobo en muis is nu echt verleden tijd want nu heb ik pas echt het gevoel dat ik het wel een keer onder de knie krijg met die joystick.
Edit: nu kom ik echt nooit meer mijn jet uit
[ Voor 3% gewijzigd door l0n3w012ph op 28-02-2012 20:54 ]
Oke, Ik begin langzaam woedend te worden op battlelog. Elke keer als ik probeer een server te joinen dan kapt die af bij initializing. Ik kan de SP niet eens meer starten. Iemand een idee wat er mis is want ik krijg ook geen foutmelding?
Wil BF3 spelen.
Wil BF3 spelen.
WTF hoe vaak heb je dat geprobeerd voor dat apparaat recht op dat dak land? Geniaal.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Hoe werkt heavy break?Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:56:
[...]
100% waar, MAAR, en dat is de reden dat ik heavy break bijna alleen gebruik om te landen en maar hééél soms voor de rockets, je bent een super makkelijke schietschijf als je daar met 30kmph naar beneden zweeft, een AA of jet in de buurt en hij hakt je in 2 seconden de pan in. Voordat je weer genoeg snelheid hebt om weer te manoeuvreren en/of weg te wezen ben je zo al 4 seconden verder.
Nickname KasPlantje.
keer de web plugins opnieuw geinstalleerd?DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:48:
Oke, Ik begin langzaam woedend te worden op battlelog. Elke keer als ik probeer een server te joinen dan kapt die af bij initializing. Ik kan de SP niet eens meer starten. Iemand een idee wat er mis is want ik krijg ook geen foutmelding?
Wil BF3 spelen.
by "add/remove programms"/"programs and features"/"software" ze weg halen (battlelog web plugins) en dan BF3 starten in origin.
dat hielp bij mij tenminste.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Niet mijn video, maar het is wel geniaal bedachtEvaluationCopy schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:49:
WTF hoe vaak heb je dat geprobeerd voor dat apparaat recht op dat dak land? Geniaal.
Haha, met mijn C4 ook weinig kunnen doen. Dus ik zeg [dr.claw voice]Next time Cheezus, next time...[/]Cheezus schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:10:
[...]
Nou, ik heb er een nachtje over geslapen en nou doet ie het weerGeen idee dus wat er aan de hand was maar het schijnt opgelost te zijn
Helaas viel halverwege wel m'n agoNITE-aimbot uit
No luck...Countess schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:58:
[...]
keer de web plugins opnieuw geinstalleerd?
by "add/remove programms"/"programs and features"/"software" ze weg halen (battlelog web plugins) en dan BF3 starten in origin.
dat hielp bij mij tenminste.
Eh daniel, battlelog standalone werkt ook niet?
Mijn firefox is instabiel en ik heb gemerkt dat als ik via firefox speel ik vaak wordt gekicked etc.
Ik gebruik nu gewoon Battlelog standalone.
Mijn firefox is instabiel en ik heb gemerkt dat als ik via firefox speel ik vaak wordt gekicked etc.
FF werkt niet, Chrome werkt niet, elke andere browser is bagger by default.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:35:
Eh daniel, battlelog standalone werkt ook niet?
Ik kijk nog wel even naar Battlelog standalone.
Edit: nope wil ook niet.
Dus ik denk dat ik BF3 maar opnieuw installeer.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2012 21:49 ]
eeh wil je niet of doet het niet? 
Indien letterlijk "wil ik niet": ik vind standalone ook niet lekker om mee te werken, daarom gebruik ik mn browser voor stats etc en de standalone voor het starten van games.
Indien letterlijk "wil ik niet": ik vind standalone ook niet lekker om mee te werken, daarom gebruik ik mn browser voor stats etc en de standalone voor het starten van games.
Doet het gewoon niet.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:59:
eeh wil je niet of doet het niet?
awk 
Das echt balen man !! ><
Ik duim voor je dat een reinstall werkt
Das echt balen man !! ><
Ik duim voor je dat een reinstall werkt
KUT DICE.
Nee de reinstal werkt dus ook niet.
Verwijderd
Windows format?DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:17:
KUT DICE.![]()
Dan support contacten. EA geeft goeie ondersteuning, alleen balen, want het kost weer tijd en moeite.
En anders een fresh windows install, daar ben ik nu ook mee bezig, allemaal back ups maken .. tijdrovend -.-, maar goed dat ik vakantie heb. Geen BF3, geen werk, geen vrienden, geen huiswerk, neen, backups!
En anders een fresh windows install, daar ben ik nu ook mee bezig, allemaal back ups maken .. tijdrovend -.-, maar goed dat ik vakantie heb. Geen BF3, geen werk, geen vrienden, geen huiswerk, neen, backups!
ff snel een aantal fixes van das interwebs geplukt, mss heb je er wat aan:DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:17:
KUT DICE.![]()
Fix 1:
I had the same problem this worked for me:
C:\Users\"YOUR USER"\Documents\Battlefield 3\settings". Find the "PROF_SAVE_body" file and delete it. Join a server and it will recreate the file and your good to go.
After that, i updated my video drivers and installed NET. Framework 4. Then the game runs more fluently than before. (bron)
Fix 2:
Het probleem schijnt ook vaak in combi met XFire voor te komen. Dus als je Xfire gebruikt ff uitzetten dus.
Fix 3:
stuck at initializing? try enabling “Limit CPUID Maxval” in your bios.
[ Voor 18% gewijzigd door Energy99 op 28-02-2012 22:57 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Prachtig hoe iedereen zich verdedigt met " maar heavy brake geeft je geen voordeel in dogfights !"
Oh really ? Toch raar dat iedere "ervaren " piloot het volgens diegenen gebruikt ...
Ik hoop dat Origin binnenkort gaat scannen op de aanwezigheid van dit soort programma's . Iedereen weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
@Tsurany: Ja , je bind spotten en schieten aan dezelfde knop ? Dat is lang niet zon voordeel als het gebruiken van een functie die normale gebruikers niet eens kunnen binden.
Oh really ? Toch raar dat iedere "ervaren " piloot het volgens diegenen gebruikt ...
Ik hoop dat Origin binnenkort gaat scannen op de aanwezigheid van dit soort programma's . Iedereen weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
@Tsurany: Ja , je bind spotten en schieten aan dezelfde knop ? Dat is lang niet zon voordeel als het gebruiken van een functie die normale gebruikers niet eens kunnen binden.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Jeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:16:
Prachtig hoe iedereen zich verdedigt met " maar heavy brake geeft je geen voordeel in dogfights !"
Dat kun je ingame ook niet binden.. Q is standaard spotten.Jeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:16:
Pixelchaos en ik zijn waarschijnlijk wel de mensen die het meeste vliegen van de GoTBF3ers. Beide gebruiken we de heavy brake niet en ik merk het ook echt niet dat ik op een oneerlijke manier verslagen wordt. Ik zal het als ik maandag bij mijn desktop ben, wel weer een keer uit proberen.Jeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:16:
Die komt dit weekend al dankzij de leuke atikmdag.sys bug die willekeurige BSOD's geeft.
Al sinds 2007.
Verwijderd
Zo, dat is vroeg aan...DanielWW2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:42:
[...]
Die komt dit weekend al dankzij de leuke atikmdag.sys bug die willekeurige BSOD's geeft.![]()
Al sinds 2007.
aan deze opmerking kan ik zien dat je geen echte PC gamer bentJeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:16:
bij iedere games worden er wel truckjes uitgehaald om dingen beter te doen.
je moet eens weten hoeveel scripts er bestaan in TF2,CSS,Quake en CoD.
ik speel trouwens BF3 op low settings en mesh quality op ULTRA
in TF2 gebruikte ik vroeger altijd scripts (verborge settings, zoals heavy break in bf3)
zo kan je de game veel beter later draaien en bepaalde keybinds maken die standaard niet mogelijk zijn.
Origin,DiCE.PunkBuster kunnen hier niks tegen doen. want het zijn opties in de game die je aanpast.
FXAA injectors passen daarin tegen de echte files aan en daar kunnen ze nog wat van zeggen. Wellis waar hebben ze aan gegeven dat je het mag gebruiken, omdat het geen voordeel geeft en omdat je met settings van je videokaart de zelfde resultaat kunt behalen en dat kunnen ze nooit tegengaan
Geniet er maar van zolang het kan tijdens de volgende update helpen flares ook tegen javelinsSkybullet schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:43:
heerlijk al die voertuighoertjes uitschakelen!![]()
[YouTube: BF3 - Javelin Squad #2 - Caspian Border]
Nickname KasPlantje.
Nu hoor ik de term voertuig hoeren oid wel vaker. Het is battlefield en daar zijn de voertuigen belangrijk in, sommige spelers schijnen in de veronderstelling te zijn dat er allemaal noobs in voertuigen zitten en dat alleen de infanterie spelers skilled zijn oid.Skybullet schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:43:
heerlijk al die voertuighoertjes uitschakelen!![]()
[YouTube: BF3 - Javelin Squad #2 - Caspian Border]
Ben je niet goed in voertuigen, ben je ook niet goed in battlefield.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.