http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hey fistersWaterlelie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:38:
Als er hier mensen zijn die echt serieus goed kunnen vliegen(vliegtuig), PM me even. Ik heb wat mooie cup voor diegene in petto.
Chopper cup oid? of voor de jetters? edit; ah beter lezen.
@MacE501
Er 2000 schieten dan ben je goed ermee en vooral anticiperen tegen choppers, leg je focus precies op het midden van de chopper om te voorkomen dat je er langs schaaft.
[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 28-02-2012 13:08 ]
Kapt die bij jou ook af bij initializing?Cheezus schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:29:
Hmm, ik wordt gekicked van de GoT servers? In eerste instantie kan ik ~1 minuut spelen en dan word ik gekicked, daarna kan ik helemaal niet meer joinen. Meer mensen daar last van?
edit:
hmm.. ik word schijnbaar van elke server gekicked. Gelukkig staat er geen reden bij waarom![]()
Want daar zit ik nu mee. Niet dat het veel uitmaakt op het moment want die leuke AMDkmdag.sys BSOD heeft mijn computer haast nutteloos gemaakt. Dus W7 mag er dit weekend weer opnieuw op...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Juist.DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:44:
[...]
Ben ik het wel mee eens. Ik zit zelf wel boven het gemiddelde maar mij kan het niks schelen hoe slecht medespelers zijn zolang ze maar hun best doen, spotten en niet als een stelletje gekken rondjes gaan rennen in open vlaktes.
Ik kan ook best eens zoiets hebben van "wat doen jullie in godsnaam" maar als ik dan de chat bekijk (tussen het doodgaan en het spawnen komt die toch omhoog...) en ik zie allerhande mensen schelden op anderen omdat die iets deden of niet deden wat moest dan heb ik wel zoets van "OK.... die is maximaal 21 en zit nog op school." Gillen dat de gunner had moeten flaren, ongeveer vijf seconden nadat hij flarede en ze van de vijf raketten er toch nog twee vingen omdat de piloot besloot tussen een AA, een heli, een kerel met een stinger en een tnak met guided sheels te gaan stilhangen.
Of bitchen over de uitblijvende soflam - maar niet zelf zo'n ding neerzetten, nee gewoon met je Javelin in een bosje blijven zitten wachten tot iemand anders je punten komt brengen met z'n laserdotter.
Mee eens, had vorige week een potje waar ze met 4 man aan het klooien waren terwijl ze op de chopper aan het wachten waren.DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:44:
[...]
Ben ik het wel mee eens. Ik zit zelf wel boven het gemiddelde maar mij kan het niks schelen hoe slecht medespelers zijn zolang ze maar hun best doen, spotten en niet als een stelletje gekken rondjes gaan rennen in open vlaktes.
Ze waren echter zo erg aan het klooien dat ze niet doorhadden dat mijn maatje en ik, de inmiddels gespawnde, chopper konden pakken.
Oh jah, eigenlijk nog erger, die vehiclewhores die je tank/apc/chopper pikken als je aan het repareren bent, waarna ze hem meestal wel na een minuutje alweer op laten blazen of, nog erger, in handen van het andere team laten vallen. Had laatst zo eentje op Bazaar. Ik troll echt nooit maar ik heb hem toen ff laten weten wat voor eikel het was door onze eigen APC telkens voor zijn neus met C4 weg te blazen als ie daar weer is nutteloos staat te wachten tot ie weer terugspawned.
Wbt de Jet besturing discussie, fulltime joystick user hier en dat werkt naar mijn idee toch echt het best. Wel ff zorgen dat je de idioot hoge deadzone verlaagt en sensitivity wat omhoog gooit. Aimen vergt wat oefening maar zit nu al bijna aan de 25 service stars voor de jet
Slechte TB, of gewoon te veel noobs?
Ligt bij mij dus aan mijn instelling. Als ik ptfo speel wil ik winnen en moet iedereen serieus doen. Ben ik aan het klooien dan moet iedereen zich niet zo aanstellen ^_^'
Verwijderd
Helder - en dat zal bij de meesten zo zijn. Maar als je zo dood gaat van binnen omdat je wilt ptfo-en en je op een server zit vol mensen die wat anders aan het doen zijn, dan zoek je toch een server waar anderen ook willen ptfo-en, of ga je in een clan spelen? Althans, dat eerder dan een beetje zitten schelden op je teammates, huilen over noobs en anderszins schuttingtaal. Lijkt mij.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:26:
Ligt bij mij dus aan mijn instelling. Als ik ptfo speel wil ik winnen en moet iedereen serieus doen. Ben ik aan het klooien dan moet iedereen zich niet zo aanstellen ^_^'
Toch erger je je kennelijk wel aan wat er voorbij komt in de chat, daar zou je zelf ook eenvoudig boven moeten kunnen staan als jij je zoals je claimt voornamelijk bezig houdt met de 'echt belangrijke dingen in het leven'. First of all, dat nutteloze gejank en gescheld in de chat is natuurlijk te kansloos voor woorden ik zou heel graag zonder willen. Direct gevolg van steeds jonger en verwender wordende gamers denk ik maar misschien is dat ook wel het perspectief van een ouwe zeur als mijzelfVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:03:
[...]
Juist.
Ik kan ook best eens zoiets hebben van "wat doen jullie in godsnaam" maar als ik dan de chat bekijk (tussen het doodgaan en het spawnen komt die toch omhoog...) en ik zie allerhande mensen schelden op anderen omdat die iets deden of niet deden wat moest dan heb ik wel zoets van "OK.... die is maximaal 21 en zit nog op school." Gillen dat de gunner had moeten flaren, ongeveer vijf seconden nadat hij flarede en ze van de vijf raketten er toch nog twee vingen omdat de piloot besloot tussen een AA, een heli, een kerel met een stinger en een tnak met guided sheels te gaan stilhangen.![]()
Of bitchen over de uitblijvende soflam - maar niet zelf zo'n ding neerzetten, nee gewoon met je Javelin in een bosje blijven zitten wachten tot iemand anders je punten komt brengen met z'n laserdotter.
Los van het gevloek en getier in de chat merk ik toch ook dat het toch wel bijzonder vervelend is dat vele mensen de chat verbergen, BF3 is toch (of zou toch moeten zijn) een spel waar samenwerken beloond wordt, niet meer kunnen coördineren met mensen om een objective te halen omdat hij/zij dat niet leest is wel vervelend. Zelf doet dat schelden me helemaal niets, ik hecht er totaal geen waarde aan wat mij onbekende keyboard warriors mij toewensen.
Tenslotte, je kan Pykow wel in de hoek zetten als een (vul maar in) maar bedenk aub dat het voor sommige mensen gewoon hobby is. Net zoals in het 'echte leven' zijn er allerhande niveaus waarop je je hobby kan bedrijven. Echter, kan je online niet van te voren zien hoe serieus iedereen zal spelen, dat is met bv voetbal 'in het echt' al een stuk makkelijker vooraf in te schatten. Dat maakt het nét iets makkelijker om de verwachtingen te managen. Ik zeg niet dat je moet spelen als een hardcore gamer, maar laat anderen lekker in hun waarde. Ik kan hem ergens wel begrijpen, als ik reteveel zin heb in een spannend potje battlefield en er goed voor ga zitten maar ronde na ronde, server na server kom je in teams terecht die voor geen meter mee willen of kunnen werken aan de objectives, dan kan dat behoorlijk frustrerend zijn. Zal ik erom gaan schelden, nou nee, maar frustratie is er dan zker!
EensVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Tja. dat soort puberaal hersenloos gekrakeel is precies de reden waarom ik in-game de chat uitzet. Wat schiet zo iemand er mee op zo gigantisch te gaan lopen flamen alleen omdat hij een beetje gefrustreerd raakt omdat hij z'n zin niet krijgt? Het enige wat hij bereikt is dat hij een ander z'n spelplezier vergalt met dit soort kinderachtig huilgedrag.
Enig relativeringsvermogen is wel op z'n plaats - als je niet met casual gamers wilt spelen en zo serieus mogelijk met het écht belangrijke deel van het leven bezig wilt zijn, te weten Battlefield 3 winnen van noobs en losers, ga dan clanwars spelen en laat de andere 90% van de community lekker een spelletje spelen. En laat ze in hun waarde in plaats van mensen af te gaan kraken op hoe ze een onbelangrijk iets als een spelletje spelen.
Ook eens.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:03:
[...]
Juist.
Ik kan ook best eens zoiets hebben van "wat doen jullie in godsnaam" maar als ik dan de chat bekijk (tussen het doodgaan en het spawnen komt die toch omhoog...) en ik zie allerhande mensen schelden op anderen omdat die iets deden of niet deden wat moest dan heb ik wel zoets van "OK.... die is maximaal 21 en zit nog op school." Gillen dat de gunner had moeten flaren, ongeveer vijf seconden nadat hij flarede en ze van de vijf raketten er toch nog twee vingen omdat de piloot besloot tussen een AA, een heli, een kerel met een stinger en een tnak met guided sheels te gaan stilhangen.![]()
Vaak heb ik de chat inderdaad uitstaan. Niet omdat ik me echt erger aan het imho onzinnige en ineffectieve gescheld maar ook omdat je in die diarree toch niks nuttigs kunt onderscheiden als het er toevallig wel staat.
Dan heb ik liever een leger scherm.
[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 28-02-2012 14:14 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt(e).DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:02:
Volgens mij heb je een foutje gemaakt in je quotes.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik meen dat Cyberwarmaschine hier ook al eens een oplossing voor gepost had maar die kan ik ff niet meer vinden... Hoe zet je die inderdaad debiel grote deadzone uit bij je joystick?Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:25:
Het enigste wat mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan haalt zijn die campingsites waar ze met zn allen op een kluitjes gaan lopen snipen terwijl alle vlaggen in handen van de vijand zijn. Gulf of Oman is bijv. voor mij een hel als ik probeer te winnen en ze met zn allen gaan lopen snipecampen. Niet zo heel erg als het team een beetje meekomt of beter nog voor staat maar mijn god wat hebben sommige snipers een k*t mentaliteit. Net ook op ANR, alle vlaggen weg, half gebaseraped en letterlijk de helft van het team staat boven E (natuurlijk niet ff proberen te cappen, stel je voor dat je dood gaat) te snipen.
Oh jah, eigenlijk nog erger, die vehiclewhores die je tank/apc/chopper pikken als je aan het repareren bent, waarna ze hem meestal wel na een minuutje alweer op laten blazen of, nog erger, in handen van het andere team laten vallen. Had laatst zo eentje op Bazaar. Ik troll echt nooit maar ik heb hem toen ff laten weten wat voor eikel het was door onze eigen APC telkens voor zijn neus met C4 weg te blazen als ie daar weer is nutteloos staat te wachten tot ie weer terugspawned.
Wbt de Jet besturing discussie, fulltime joystick user hier en dat werkt naar mijn idee toch echt het best. Wel ff zorgen dat je de idioot hoge deadzone verlaagt en sensitivity wat omhoog gooit. Aimen vergt wat oefening maar zit nu al bijna aan de 25 service stars voor de jet
En 25 service stars?
-Backup PROF_SAVE_profile and store it somewhere
-Open PROF_SAVE_profile with wordpad (or other text editor)
-Find the line "GstInput.Deadzone 0.300000" and change the value to 0.000000 ( or lower than 0.3 )
verrassing!Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:25:
maar shotguns zijn zo saai, werken enkel shortrange goed.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Of Bf3 Settings editor gebruiken, is uberhaupt wel slim om te gebruiken aangezien ik al een aantal keer de boel helemaal heb moeten resetten omdat joysticks en BF3 nog niet echt lekker samenspelen soms. Vrij irritant om dan weer al je custom keybinds terug te gaan zetten.Cyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:29:
-Go to My Documents/Battlefield 3/Settings/
-Backup PROF_SAVE_profile and store it somewhere
-Open PROF_SAVE_profile with wordpad (or other text editor)
-Find the line "GstInput.Deadzone 0.300000" and change the value to 0.000000 ( or lower than 0.3 )
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://battlelog.battlefi.../Jnero01/stats/354498198/
Verwijderd
Best hoge SPM voor een sniper.hyptonize schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:06:
Ik kom net een speler tegen die ALLEEN nog maar Sniper gespeelt heeft. 186 uur lang.
http://battlelog.battlefi.../Jnero01/stats/354498198/
Wat word eigenlijk bedoeld met hard brake met vliegen? Speciale macro keybind?
Ik heb in die youtube vliegfilmpjes weleens iemand belachelijk hard zien remmen, maar nog nooit ingame.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ga in een vlag cirkeltje liggen en schiet van daaruit iemand neer = flag defended.....Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:13:
Overdrijven is ook een kust hoor; die persoon heeft ook bijna 40k vehicle punten en maarliefst 10 assaultpuntenEn wat serieuzer: hij heeft flink wat flag defend ribbons, een stuk meer dan ik (ook relatief gezien).
Met sniper kan je dat dus veel doen...
[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 28-02-2012 15:16 ]
Verwijderd
Maargoed, neemt niet weg dat die gast een flinke SPM heeft, dus dan zal 'ie wel heel veel killen. En dan kun je nog steeds wat betekenen voor je team (zolang maar niet heel je team ligt te snipen).
[ Voor 9% gewijzigd door Waterlelie op 28-02-2012 15:22 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Ja, ik erger me aan de chat, maar dat is ook geen probleem: het probleem ontstaat als ik me in die chat ook schofterig uit ging laten. Let wel: dat je af en toe grondig gefrustreerd raakt kan ik me wel voorstellen, maar dat je zo schuimbekkend van leer trekt als in het spel vaak en hier heel soms gebeurt, dát kan ik niet begrijpen, of billijken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Toch erger je je kennelijk wel aan wat er voorbij komt in de chat, daar zou je zelf ook eenvoudig boven moeten kunnen staan als jij je zoals je claimt voornamelijk bezig houdt met de 'echt belangrijke dingen in het leven'.
Overigens heb ik wat tegen de chat: de P toets. 2x drukken, weg chat
Tja. Leg de tieners uit dat ze hun hormoontjes onder controle houden en ik laat hem aanstaan: ik zet de chat altijd pas uit als er irritante onzin voorbij komt (meestal gevloek en getier, soms spammerige auto messages van een adminbot) maar dat is dus wel vrijwel elke ronde op zowat elke server.Los van het gevloek en getier in de chat merk ik toch ook dat het toch wel bijzonder vervelend is dat vele mensen de chat verbergen, BF3 is toch (of zou toch moeten zijn) een spel waar samenwerken beloond wordt, niet meer kunnen coördineren met mensen om een objective te halen omdat hij/zij dat niet leest is wel vervelend.
Dat is je goed recht, maar ik zie niet in waarom ik me zou moeten laten uitschelden. Mij ergert dat wél, en in-game kan ik het uitzetten, dus dat doe ik.Zelf doet dat schelden me helemaal niets, ik hecht er totaal geen waarde aan wat mij onbekende keyboard warriors mij toewensen.
Dus eigenlijk zeg je dat ik er begrip voor moet hebben dat hij speelt als een in het schemaatje aangegeven hardcore gamer...?Tenslotte, je kan Pykow wel in de hoek zetten als een (vul maar in) maar bedenk aub dat het voor sommige mensen gewoon hobby is. Net zoals in het 'echte leven' zijn er allerhande niveaus waarop je je hobby kan bedrijven. Echter, kan je online niet van te voren zien hoe serieus iedereen zal spelen, dat is met bv voetbal 'in het echt' al een stuk makkelijker vooraf in te schatten. Dat maakt het nét iets makkelijker om de verwachtingen te managen.
Eh, dat was ook mijn bericht aan hem.Ik zeg niet dat je moet spelen als een hardcore gamer, maar laat anderen lekker in hun waarde.
Ik begrijp hem helemaal niet. Ik begrijp heel goed dat er frustratie is, maar niet dat je zoiets als een klein kind scheldend en flamend de wereld in gooit. En om je eigen vergelijking even maximaal te verminken: als je op een bepaald niveau wilt spelen, of dat nu BF3 of voetbal is, speel dan met mensen die jouw niveau nastreven in plaats van in een random potje straatvoetbal binnen te wandelen en dan te gaan lopen schelden en flamen omdat die anderen het allemaal niet zó doen als jij wilt.Ik kan hem ergens wel begrijpen, als ik reteveel zin heb in een spannend potje battlefield en er goed voor ga zitten maar ronde na ronde, server na server kom je in teams terecht die voor geen meter mee willen of kunnen werken aan de objectives, dan kan dat behoorlijk frustrerend zijn. Zal ik erom gaan schelden, nou nee, maar frustratie is er dan zker!
Het gaat niet om de frustratie, maar om hoe daarmee omgegaan wordt. Een klein beetje minder "wie niet zo speelt zoals ik vind dat het moet zijn hersendode nietskunners en dat ga ik ze eens haarfijn vertellen via de chat" en wat meer "hier wordt echt geprutst, ik ga een andere server zoeken".
Hidden zetten inderdaad. helemaal uit was optimaal maar dat gaat zo te zien niet.Zethiel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:22:
[...]
Kun je die chat helemaal uitzetten dan ? of bedoelen jullie hidden ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 15:24 ]
H indrukken.Zethiel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:22:
[...]
Kun je die chat helemaal uitzetten dan ? of bedoelen jullie hidden ?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dank Rugtert en Jay-P (had bijna Jay-Z getypt, hoewel dat absoluut NIET mijn muziek isJay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:34:
[...]
Of Bf3 Settings editor gebruiken, is uberhaupt wel slim om te gebruiken aangezien ik al een aantal keer de boel helemaal heb moeten resetten omdat joysticks en BF3 nog niet echt lekker samenspelen soms. Vrij irritant om dan weer al je custom keybinds terug te gaan zetten.
Verwijderd
Verwijderd
Lol, had een kleine discussie hier over video editingssoftware en dat ik wel een beetje klaar was met movie maker, kom ik er na ong. 1.5 jaar achter dat Cyberlink Power editor (v7. dat wel...) stond voorgeinstaleerd op mn pc (acer schijnt dit te bundelen).
Had hier nooit op gelet...
Nouja ik ga nu eerst maar eens uitvogelen hoe Vegas Pro 11 werkt...
~edit: waarschijnlijk heb ik dit nooit opgemerkt omdat Acer z'n PC's vaak volpleurt met bloatware.
Acer arcade deluxe heb ik er gelijk al afgegooid met nog wat andere dingen, maar powerdirector heb ik nooit gezien...
Naja zal dit wss ook wel bijna nooit gebruiken (miss ff uitproberen).
[ Voor 28% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-02-2012 15:45 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zitten mensen hier dan het meest op de GoTserver? Mis gewoon enorm een beetje samenwerking! heb nog nooit 1 potje gehad waarin ik eens met een ander combi Soflam - Javelin heb kunnen gebruiken! Laat staan echt normale samenwerking. Als je dan die Youtube filmpjes ziet/hoort dat ze zo samen bezig zijn, heb ik zoiets: Wil ik ook wel
Als er mensen zijn die samen gamen, doen jullie dat via gaming headset ofzo? Als ik met me broertje samen game, joint hij mij, of ik hem, maar ik kan hem werkelijk amper verstaan.. En zit je dan in een soort van "party" zoals op de xbox? Of heb je elkaar dan toegevoegd als vriend, dat je elkaar joint? Volgens mij zie ik echt wat over het hoofd hier
** DOH, had helemaal over het stukje van Teamspeak gelezen
Joinen jullie dat om samen af te spreken en te gamen?
[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 28-02-2012 15:46 . Reden: lekker bezig... ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Mikken die dingen niet op kort bereik, of is de aanpassing aan de vliegrichting te klein om er voordeel van te hebben? Ik probeer die dingen al een paar dagen en ik heb ook grote moeite om het voordeel te zien. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik niet gewoon m'n laserpainter terug zet.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:30:
Guided rockets zijn alleen goed op long-range; op short range maakt het geen bal uit. Maar je kunt daardoor wel op gigantische afstanden tanks en de MAA neerhalen. Op Wake Island vanaf het vliegdekschip de MAA bij C neerhalen is geen probleem, zolang ie maar gespot is natuurlijk (en er niks in de weg staat). Mikken met je muis is wel aangeraden, omdat het nogal wat fine-tuning vereist.
Guided rockets beste unlock voor chopper (ecm niet meegerekend). Long of short range, maakt geen drol uit schiet in de buurt en ze raken vanzelf.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Mikken die dingen niet op kort bereik, of is de aanpassing aan de vliegrichting te klein om er voordeel van te hebben? Ik probeer die dingen al een paar dagen en ik heb ook grote moeite om het voordeel te zien. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik niet gewoon m'n laserpainter terug zet.
Laserpainter op atack chopper is een no-go imo.
Je kan met die settings tool "hard brake" binden. Ik heb de standard brake vervangen met hard brake, dan kan je zelfs bijna hoveren met een gewone jet. Besturen wordt dan lastig maar je kan bijvoorbeeld zo achter een vijandige jet komen (hij kan natuurlijk niet zo snel remmenrnenator schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:15:
[...]
Best hoge SPM voor een sniper.
Wat word eigenlijk bedoeld met hard brake met vliegen? Speciale macro keybind?
Ik heb in die youtube vliegfilmpjes weleens iemand belachelijk hard zien remmen, maar nog nooit ingame.
Android developer & dürüm-liefhebber
Gelukkig is het overgrote deel dat niet
Wat? wat lees ik nu??? Settingstool en hard brake? Is dat dan soms dat trucje waar anti.ea het over had? Hoe stel je dit in dan?Mavamaarten schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:02:
[...]
Je kan met die settings tool "hard brake" binden. Ik heb de standard brake vervangen met hard brake, dan kan je zelfs bijna hoveren met een gewone jet. Besturen wordt dan lastig maar je kan bijvoorbeeld zo achter een vijandige jet komen (hij kan natuurlijk niet zo snel remmen)
Het makkelijkste is gewoon om een keer op de GoTBF3 Teamspeak te komen. Vanuit TS kun je afspreken met anderen op welke server je gaat spelen. Er wordt (natuurlijk) vaak op de GoT-servers gespeeld, maar lang niet altijd. Vooral in de avonduren zullen er genoeg tweakers te vinden zijn die wel in zijn voor een potje.Mother_Goozz schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:45:
** DOH, had helemaal over het stukje van Teamspeak gelezen![]()
Joinen jullie dat om samen af te spreken en te gamen?
De BF3 Settings Editor.l0n3w012ph schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:05:
[...]
Wat? wat lees ik nu??? Settingstool en hard brake? Is dat dan soms dat trucje waar anti.ea het over had? Hoe stel je dit in dan?
Zo spectaculair is het eigenlijk ook weer niet. Zonder goede manoeuvres ben je alsnog de pineut
[ Voor 28% gewijzigd door Bee.nl op 28-02-2012 16:08 ]
Verwijderd
Eh, en *waarom* vind je dat? Want dat ze toch wel raken als je er vlakbij schiet is in elk geval niet waar want dan zou ik veel meer raken. Met name tanks en AAs komen vaak weg met slechts een paar raketten uit een hele salvo, terwijl die niet heel klein zijn ofzo. Maar als ik uit 14 raketten er 8 of 10 mis wil schieten kan ik dat ook wel zonder guidance... met een laserdot komt er na minj fly-over in elk geval een javelin achteraan.evilpin0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:00:
[...]
Guided rockets beste unlock voor chopper (ecm niet meegerekend). Long of short range, maakt geen drol uit schiet in de buurt en ze raken vanzelf.
Laserpainter op atack chopper is een no-go imo.
Nieuwe leden zijn altijd welkom.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Nee helemaal vanzelf lijkt me ook wel wat teveel van het goede, maar als ik vanaf de US base op Caspian Border al tanks spot (door idd op Q te spammen wat Lennartje zegt) en dan tanks (die net de Russian base verlaten dus echt een heel eind weg) te disablen met het eerste salvo en daarna te destroyen met de tweede (aangezien ze toch vaak niet gaan repairen)... Nou dat lukt me echt niet met unguided rockets. Het klopt dat doelen die dichtbij zijn, daarbij maakt het geen verschil en echt niet alles is raak maar ook hier geldt weer oefenen en dan zie je vanzelf de hit-tekentjes wel verschijnen. En dat geeft op zo'n afstand best wel een kickVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:12:
[...]
Eh, en *waarom* vind je dat? Want dat ze toch wel raken als je er vlakbij schiet is in elk geval niet waar want dan zou ik veel meer raken. Met name tanks en AAs komen vaak weg met slechts een paar raketten uit een hele salvo, terwijl die niet heel klein zijn ofzo. Maar als ik uit 14 raketten er 8 of 10 mis wil schieten kan ik dat ook wel zonder guidance... met een laserdot komt er na minj fly-over in elk geval een javelin achteraan.
Nouja ik zit sinds bf2 in de chopper en in bf2 was het zonde van je tijd om raketjes te schieten, raakt er amper mee en doen weinig schade. Ben je echt close range en dan voornamelijk een topdown atack dan boeit het idd niet zoveel of ze guided zijn of niet.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:12:
[...]
Eh, en *waarom* vind je dat? Want dat ze toch wel raken als je er vlakbij schiet is in elk geval niet waar want dan zou ik veel meer raken. Met name tanks en AAs komen vaak weg met slechts een paar raketten uit een hele salvo, terwijl die niet heel klein zijn ofzo. Maar als ik uit 14 raketten er 8 of 10 mis wil schieten kan ik dat ook wel zonder guidance... met een laserdot komt er na minj fly-over in elk geval een javelin achteraan.
Echter, armor schakel je over het algemeen van een afstand uit met de chopper.
Maar waarom je guided rockets wilt is omdat de tv guided geen one hit killer is, een salvo guided rockets erbij en je hebt wel bijna een instant kill.
Ik heb zelf denk ik een hitrate van 80-90% met guided rockets van afstand, zonder guided rockets zou ik een hitrate hebbe van hooguit 5%. Truck is om eerst een tester af te schieten, kijk waar de beland pas direct je aim aan en unload je rocket salvo.
Haha ja dat ken ik wel, lukt mij ook soms. Is heel geinig om te doenCyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:20:
Heb gisteren met de rocket pods wat choppers uit de lucht geschoten met mijn jet. De chatbox was weer leuk
Trouwens, ik had wel gedacht dat jij heat seekers zou gebruiken, maar dus ook de rocket pods? Dus jij schiet alle jets met je boordkanon naar de Filistijnen?
Schiet jij tanks kapot met je cannon dan?
Ik gebruik het liefst rocket pods. Daarmee kun je grondvoertuigen slopen en ben je ook nuttig voor je team.
Als de jet genoeg afstand neemt heb je daar de tijd niet voor. MAA is underpowered vs jets imo.DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:38:
En ik zit graag in een MAA en maai elke jet neer die zo nodig mij moet aanvallen met zijn rocket pods.
Ja, want ik gebruik de cannon upgrade uit de BF3 settings editor en dan is het 1 salvo en ze zijn wegCyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:27:
voordat een heatseeker gelockt zou kunnen hebben heeft mijn kanon hem al opgevreten mocht ik dichtbij genoeg zijn. Als ik niet dichtbij ben is het ECM aan (zodat ik niet op zijn radar te zien ben) en dichtbij komen... Cannons zijn veel sterker dan de seekers imo.
Schiet jij tanks kapot met je cannon dan?
Nee, ik gebruik air radar, IR flares en rocket pods. Die laatste vind ik veel te leuk tegen gronddoelen.
Ja, als je genoeg afstand neemt heb je de tijd om twee salvo's af te vuren en dan is de MAA echt wel history. Kom je echter te dichtbij, dan leggen de jets het bij mij ook af, zeker als je weet wanneer je met het boordkanon van de MAA moet vuren in combinatie met zoom optics. Iets ervoor mikken en voordat hij moet reloaden is de jet destroyed. Maar zoals gezegd: tegen de rocket pods begin je niet veel...Cyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:39:
[...]
Als de jet genoeg afstand neemt heb je daar de tijd niet voor. MAA is underpowered vs jets imo.
Nee joh, ik zat maar wat te ouwehoeren (tijd over hier in de trein op weg naar huisCyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:42:
Cannon upgrade in de settings?
Kuch, dit is cheaten, kuch.Mavamaarten schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:02:
[...]
Je kan met die settings tool "hard brake" binden. Ik heb de standard brake vervangen met hard brake, dan kan je zelfs bijna hoveren met een gewone jet. Besturen wordt dan lastig maar je kan bijvoorbeeld zo achter een vijandige jet komen (hij kan natuurlijk niet zo snel remmen)
je kan bijvoorbeeld zo achter een vijandige jet komen (hij kan natuurlijk niet zo snel remmen
Dmv een apart programma een voordeel behalen op mensen die de normale brake moeten gebruiken
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Daarom ben ik altijd aan het hardcore campen achter een rots met de MAA.Cyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:39:
[...]
Als de jet genoeg afstand neemt heb je daar de tijd niet voor. MAA is underpowered vs jets imo.
Raak me maar op afstand.
Die dingen zou ik niet gaan gebruiken. Je moet jezelf verbeteren op de manieren dat het spel je biedt, die hardbrake in de setting editor hoort daar duidelijk niet bij anders stond deze wel gewoon bij de settings ingame. Daarnaast zal gewoon goed sturen nog altijd beter werken anders zit die andere jet zo weer achter je...l0n3w012ph schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:44:
[...]
Nee joh, ik zat maar wat te ouwehoeren (tijd over hier in de trein op weg naar huis). Komt omdat ik de BF3 settings editor al in de trein heb gedownload en niet kan wachten om die te installeren en die hard brake uit te proberen, dus de settings editor zat nog in mijn kop
Leuke rots die alle 360 graden blokkeerdDanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:45:
[...]
Daarom ben ik altijd aan het hardcore campen achter een rots met de MAA.![]()
Raak me maar op afstand.
Met air radar word het vinden van een jet lekker makkelijk. Ik weet wel hoe ik moet manoeuvreren.Cyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:48:
[...]
Die dingen zou ik niet gaan gebruiken. Je moet jezelf verbeteren op de manieren dat het spel je biedt, die hardbrake in de setting editor hoort daar duidelijk niet bij anders stond deze wel gewoon bij de settings ingame. Daarnaast zal gewoon goed sturen nog altijd beter werken anders zit die andere jet zo weer achter je...
[...]
Leuke rots die alle 360 graden blokkeerd
Verwijderd
Dan moet DICE die functie er maar niet inzetten hoor. Zo te zien kun je zelfs instellen dat de F-35 gaat remmen, ipv hoveren. Dát is wel echt nodig en ik heb geen zin om te wachten op de patch.Jeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:45:
Kuch, dit is cheaten, kuch.
je kan bijvoorbeeld zo achter een vijandige jet komen (hij kan natuurlijk niet zo snel remmen
Dmv een apart programma een voordeel behalen op mensen die de normale brake moeten gebruiken
Ik gok dat de afstand van de MAA radar net zo lang is als de jet radar? Zit ik lang en breed buiten als ik aankom..DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:49:
[...]
Met air radar word het vinden van een jet lekker makkelijk. Ik weet wel hoe ik moet manoeuvreren.
Je hebt helemaal gelijk maar toch wil ik het proberen. Ik heb namelijk nog steeds geen antwoord van anti.ea ontvangen over welke rem trucjes er nu zijn en waardoor anderen (zoals hij zegt) "10 keer sneller" draaien. Als dat komt door dit progje weet ik dat in ieder geval. maar ik wil het eigenlijk nog meer gebruiken omdat ik hiermee dus ook de settings van de joystick kan aanpassen (naast de manier via wordpad) als ik dat goed begreep. Dan wil ik dat ding nog eens een kans gevenCyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:48:
[...]
Die dingen zou ik niet gaan gebruiken. Je moet jezelf verbeteren op de manieren dat het spel je biedt, die hardbrake in de setting editor hoort daar duidelijk niet bij anders stond deze wel gewoon bij de settings ingame. Daarnaast zal gewoon goed sturen nog altijd beter werken anders zit die andere jet zo weer achter je...
Dat heeft DICE ook niet gedaan, dat iemand anders een programma in elkaar knutselt om bepaalde dingen die DICE dus duidelijk niet key bindable heeft gemaakt toch te kunnen gebruiken is een ander verhaal.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:49:
[...]
Dan moet DICE die functie er maar niet inzetten hoor. Zo te zien kun je zelfs instellen dat de F-35 gaat remmen, ipv hoveren. Dát is wel echt nodig en ik heb geen zin om te wachten op de patch.
En zoals ik al eerder zei: Heeft iemand zonder dat programma dezelfde mogelijkheden? Nee/
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dan vlieg ik wel even omDanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:45:
[...]
Daarom ben ik altijd aan het hardcore campen achter een rots met de MAA.![]()
Raak me maar op afstand.
Met een jet kun je alleen iets beginnen tegen MAA wanneer je vrij spel hebt. Zijn er andere jets die je lastig vallen en misschien nog een heli die jou probeert te locken dan kun je beter bij die MAA uit de buurt blijven. Heerlijk dat je iedere situatie apart moet beoordelen en de juiste target kiezen.
Wat betreft die 'heavy brake'. Die moet je leren gebruiken. In een dogfight kan het ook je dood betekenen doordat je ineens stil in de lucht hangt en nauwelijks kunt manoeuvreren. IMO is deze setting niet zo bruikbaar en kan ik wel begrijpen waarom het er niet als default in zit.
Die hardbrake remt veel te snel en ver af om nog goed te kunnen sturen.l0n3w012ph schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:52:
[...]
Je hebt helemaal gelijk maar toch wil ik het proberen. Ik heb namelijk nog steeds geen antwoord van anti.ea ontvangen over welke rem trucjes er nu zijn en waardoor anderen (zoals hij zegt) "10 keer sneller" draaien. Als dat komt door dit progje weet ik dat in ieder geval. maar ik wil het eigenlijk nog meer gebruiken omdat ik hiermee dus ook de settings van de joystick kan aanpassen (naast de manier via wordpad) als ik dat goed begreep. Dan wil ik dat ding nog eens een kans geven
Verwijderd
Dit vind ik trouwens, uitgerekend van jou die altijd zit te huilen dat iedereen cheat, echt om te kotsen. En er nog trots op zijn dat je zit te cheaten ook.Mavamaarten schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:02:
[...]
Misselijk gewoon.
Verwijderd
Ok hahaha, dan zal ik er wel helemaal niks mee kunnen... Laat het wel weten wat ik ervan vindCyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:57:
Ik heb het geprobeerd ja.. Kon er helemaal niks mee
Goeiemorgen..Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:56:
[...]
Dit vind ik trouwens, uitgerekend van jou die altijd zit te huilen dat iedereen cheat, echt om te kotsen. En er nog trots op zijn dat je zit te cheaten ook.
Misselijk gewoon.
Knetter niet persoonlijk bedoelt ofzow, maar zo'n beetje het gros van de ervaren vliegers gebruikt heavy brake. Zonder ben je gewoon echt de klos.
Ik ben met je eens dat dit eigenlijk niet zo hoort, en dat Dice of Heavy Break eruit moet halen, of voor iedereen beschikbaar moet maken die ingame z'n controls aan wilt passen.
Anyways als jij iemand tegen komt in een dog fight die heavy break heeft, en diegene heeft evenveel ervaring als jij, dan ben je de klos.
Verwijderd
Bij landvoertuigen misschien wel, maar bij vliegtuigen niet. De effectiviteit van de aerodynamische delen (met name de vleugels, staartvlakken en stuurvlakken) hangt af van de snelheid. Dus die theorie gaat dan niet op. Blijkbaar is het optimum rond de 300 in BF3. Wel raar dat er geen eenheid bij staat, wellicht knots/nautical mile? Dan nog is het erg laag (~555 kmh), zelfs voor IAS. De TAS zal wel wat hoger liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:56:
Op 300 *eenheid van snelheid, geen idee wat BF gebruikt* ga je scherper draaien, maar dit is natuurlijk niet letterlijk 10x. Tenzij er echt een speciaal truucje is, maar dat heeft dan iig niks met snelheid te maken (al zou natuurkundig gezien de straal van je bocht kleiner moeten blijven worden als je steeds langzamer gaat). Rond de 200 loopt je vliegtuig vast en kun je niet meer sturen.
Verwijderd
En of dat programmaatje nou cheaten is... Geen idee, mss niet helemaal eerlijk, maar niet ban-waardig IMO. Sowieso zijn de keybindings voor jets ingame totaal waardeloos, wat deels wordt verholpen bij de patch (hoveren met de F-35). Ik ga het iig proberen en dan zie ik wel hoe ik er dan over denk.
Verwijderd
Als je een "feature" gebruikt waar je alleen bij kan door iets te doen wat niet in het spel zit en er niet bij hoort, zoals een 3rd party tool, dan noem je dat cheaten. In quake 3 zat een optie om de levelmeshes door wireframes te vervangen waardoor je ineens een wallhack had. iets van cg_wireframes 1 ofzo.Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:16:
Heavy brake = cheaten ??? Praat geen onzin aub als je niet weet waar je het over hebt.
Datzelfde kun je dan zeggen van ESP of wallhacks, want je client krijgt de lokaties van mensen doorgestuurd, maar je hebt een 3rd party tool nodig om ze zichtbaar(der) te maken. Het zit er wel gewoon in, maar DICE heeft vergeten een optie in het spel te zetten die zegt "teken mensen ook als ze achter dingen verstopt zitten".Heavy brake zit gewoon in het spel alleen kan je het (nog) niet apart binden.
Dán is het geen cheat meer - aar tot die tijd is een oneerlijk voordeel behaald uit het modden van je spel gewoon een cheat.Wat dus als het goed is de aankomende patch fixed.
Het verklaart op zich wel waarom zoveel mensen veel makkelijker dan ik een kist achter zich kunnen afschudden, voor zich krijgen, en afknallen ja.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:04:
[...]
Knetter niet persoonlijk bedoelt ofzow, maar zo'n beetje het gros van de ervaren vliegers gebruikt heavy brake. Zonder ben je gewoon echt de klos.
Jup - of voor iedereen, of voor niemand - dan is het eerlijk.Ik ben met je eens dat dit eigenlijk niet zo hoort, en dat Dice of Heavy Break eruit moet halen, of voor iedereen beschikbaar moet maken die ingame z'n controls aan wilt passen.
Als je ze direct weet te pakken dan komt het goed, maar wat mij vaak gebeurt is dat je een vlieger disabled, en dan ondanks strakke draaien met de rem vol in (want de S is m'n pitch up knop) slaagt die er tóch in om langzamer te vliegen dan jij waardoor je er voor komt en aan vellen geschoten wordt.Anyways als jij iemand tegen komt in een dog fight die heavy break heeft, en diegene heeft evenveel ervaring als jij, dan ben je de klos.
Ik weet nu dus waarom dat zal zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 17:28 ]
Geniaal dit soort opmerkingenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:07:
Ik kap ook maar met vliegen op de GoT servers dus. Want al zit die setting niet in game, dan zal je nog niet via een ander programatje de setting activeren, dat is gewoon cheaten volgens mijn zien. En IngamerX als je zegt dat het gros van de ervaren vliegers heavy brake gebruikt dan moeten ze maar beter vliegen want dat is dus gewoon een voordeel op je vijand die dat niet heeft.
Ik vind het frappant om te zien hoe een aantal mensen hier CHEAT schreeuwen terwijl hier toch flink wat over FXAA injectors en Color Blind mode geluld is. Waar de Color Blind mode in sommige gevallen zelfs als walhack gebruikt kan worden. Tevens durf ik te wedden dat al die gasten die CHEAT roepen gewoon zuigen in jets en het er danmaar op gooien dat de rest heavy brake gebruikt (wat, nogmaals, in dogfights zelden tot nooit voordeel oplevert tov normaal braken). Dat je bij deze discussie wallhacks gaat betrekken is te zot voor woorden. Nogmaals HEAVY BRAKE LEVERT ZELDEN VOORDEEL OP, JE GAAT ER NIET INEENS SNELLER VAN DRAAIEN MENSEN!!! Wallhack levert denk ik vrij veel voordeel op, niet waar ?
Dat komt, omdat je dus die brake NIET vol in moet rossen, nog even afgezien van het feit dat je controls op die manier binden volgens mij totaal niet slim is. Ga naar de winkel leg 3 tientjes neer en loop met een joystick of gamepad de deur uit. Stuk slimmer m.i. Het is hier al zo vaak gezegd, snel draaien heeft te maken met je SNELHEID niet met hoe snel je kan remmen. Continu je rem ingedrukt houden geeft je dus een grotere draaicirkel. De clou is om, om en om, te remmen en gas te geven om op die manier precies in de zone te blijven waar je het snelst draait. Het vergt wat oefening maar het is echt geen rocketscience.[b]KnetterGek schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:21
Als je ze direct weet te pakken dan komt het goed, maar wat mij vaak gebeurt is dat je een vlieger disabled, en dan ondanks strakke draaien met de rem vol in (want de S is m'n pitch up knop) slaagt die er tóch in om langzamer te vliegen dan jij waardoor je er voor komt en aan vellen geschoten wordt.
Ik weet nu dus waarom dat zal zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Jay-P op 28-02-2012 17:41 ]
Weet je wat pas zeker een cheat is? Dat hele Teamspeak gedoe! Mensen die overleggen waar de tegenstander zit en zo jou positie verraden! Dikke cheaters!Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:32:
Ook een cheat zeker ?
Inderdaad.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:41:
[...]
Weet je wat pas zeker een cheat is? Dat hele Teamspeak gedoe! Mensen die overleggen waar de tegenstander zit en zo jou positie verraden! Dikke cheaters!
Het is een schande.
Knal je toch gewoon met de m320 smoke naar de teamspeak server.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:41:
[...]
Weet je wat pas zeker een cheat is? Dat hele Teamspeak gedoe! Mensen die overleggen waar de tegenstander zit en zo jou positie verraden! Dikke cheaters!
Gewoon even de use smoke on ts optie aanvinken in de settings editor
Nee nee, dat heet slim zijn, in het kanaal van de tegenstander gaan zitten en stiekem meeluisteren, dat is cheaten ;P (ik zat volgens mij ooit een keer in de lobby van gotbf3 TS waar de enemy lekker me van informatie zat te voorzien)Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:41:
[...]
Ja jij vuile cheater. Ik doe er niet aan mee.Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:41:
[...]
Ban jezelf, NU.
If it's not in the game, don't use it!
Dan is de FXAA mod dat ook en volgens mij worden er geen mensen voor gebanned.Jeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:51:
Leuk die voorbeelden als Teamspeak, maar met de heavy brake expoit (Ja, exploit!) heb jij gewoon met een EXTERN programma een voordeel op mensen die alleen de game draaien.
En DICE mag me bannen ervoor want ik ga niet meer terug naar hun waardeloze kleureninstellingen.
Ik denk dat het eigenlijk wel in de game zit, maar dat je er gewoon niet aankunt zonder een omweg te gebruiken (dat externe programma)Jeroenneman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:51:
Leuk die voorbeelden als Teamspeak, maar met de heavy brake expoit (Ja, exploit!) heb jij gewoon met een EXTERN programma een voordeel op mensen die alleen de game draaien.
Correct me if I'm wrong, maar in dat geval is het nog steeds fout dacht ik. Het is namelijk een 'fout' in de game, en die 'fout' misbruik je dan.
Overigens geeft dit in tegenstelling tot die FXAA Mod wél een vrij groot voordeel. Van betere kleuren ga je volgens mij niet ineens veel beter kunnen gamen.
Heeft trouwens iemand een link naar die FXAA mod? Ik zou het graag ook eens proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door Jo... op 28-02-2012 17:54 ]
Anyway, zit het in de game? Ja, dat zeker! Kan je het standaard instellen? Nope. Maar denk even aan een Bad Company 2 waar je ook verplicht de config bestanden moest aanpassen om bijvoorbeeld je Field of View in te stellen. Dingen die standaard in de game zitten (En geen bugs zijn) kan je toch echt niet exploiten noemen? Goed, als ik zo deze discussie zie heb ik dus altijd in Bad Company 2 zitten hacken. Ik had mijn DirectX standaard op 9 gezet (in plaats van auto, wat je verder niet kon aanpassen) en ik had de FOV omhoog gekrikt. Dat programma doet verder niks dat je niet zou kunnen doen als de toets (voor iets wat gewoon in de game zit) netjes instelbaar was.
First law of FPS-gaming. If he kills you, he's a hacker.
Verwijderd
Teamspeak heb je dat alleen als je op die GoT servers zit??
Via BF3 kan je in een Party en dan kan je ook met elkaar praten wat ik eerst met mn webcan Lochitech 9000 heb gedaan maar kreeg het niet voor elkaar om die verdomde echo eruit te krijgen.
Nu heb ik een headset van Corsair The Vengeance 1100 gekocht maar blijf mn eigen in echo horen.
De andere waar ik "probeer "mee te praten horen die echo niet.
Ik ben in de instellingen van BF3 bezig geweest maar krijg die echo niet eruit,
Ik heb de luidspeakers uit staan.
Is dat ook toch Teamspeak of is het inderdaad alleen op die GoT servers mee te werken??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 18:06 ]
Verwijderd
Tja. Raster mode zat in Q3 en de gegevens om door muren heen te kijken zitten in de datastream die je BF3 client van de server krijgt. Helaas is er iemand zo tof geweest om uren te devven om het voor iedereen toegankelijk te maken ipv alleen de whizkids die er toevallig op stuiten, en zaten we in Q3 en zitten we in BF3 met mensen die door muren kijken. Of mensen die dingen met hun jet doen die je niet kunt als je geen 3rd party uitbreiding gebruikt.Jay-P schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:32:
Sry Knetter maar je vergelijkingen slaan echt totaal nergens op. Heavy brake zit al gewoon in het spel, het staat gewoon in je profile/settings bestand. Gelukkig is er iemand zo tof geweest om uren te devven om het voor iedereen toegankelijk te maken ipv alleen de whizkids die er toevallig op stuiten.
Als het niet in het spel via de menu's gewoon toegankelijk is, dan is het feitelijk cheaten - je verschaft jezelf namelijk een oneerlijk voordeel.Settings editor is gewoon zoals de naam zegt een editor voor je BF3 settings. Heavy brake is gewoon een feauture die bewust gecreërd is en waarschijnlijk door tijdgebrek er in eerste instantie niet in zit. Heavy brake apart kunnen binden is een MUST om de F-35 enigzins effectief tegen andere jets te kunnen inzetten. Er zit bijv. ook in de settings editor een slider om de deadzone van je joystick te regelen, kan niet in-game. Ook een cheat zeker ?
Allemaal dingen die ik dus niet gebruik omdat ik het inderdaad een oneerlijk voordeel vind - dat noemen we cheaten.Ik vind het frappant om te zien hoe een aantal mensen hier CHEAT schreeuwen terwijl hier toch flink wat over FXAA injectors en Color Blind mode geluld is. Waar de Color Blind mode in sommige gevallen zelfs als walhack gebruikt kan worden.
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik zuig in jets - maar dat hard brake geen voordelen oplevert geloof ik alvast niet, want waarom zou je het dan gebruiken?Tevens durf ik te wedden dat al die gasten die CHEAT roepen gewoon zuigen in jets en het er danmaar op gooien dat de rest heavy brake gebruikt (wat, nogmaals, in dogfights zelden tot nooit voordeel oplevert tov normaal braken).
Oh dus het is voor jou een gradueel verschil? Wallhacks leveren teveel voordeel op, maar hard brake in jets is zo'n klein voordeel dat dat dan maar wel mag. En FXAA injectoren zijn dan ook in orde. Tot er iemand een versie uitbrengt die de hele wereld grijs kleurt en alle poppetjes en voertuigen knaloranje, of mag dat ook?Dat je bij deze discussie wallhacks gaat betrekken is te zot voor woorden. Nogmaals HEAVY BRAKE LEVERT ZELDEN VOORDEEL OP, JE GAAT ER NIET INEENS SNELLER VAN DRAAIEN MENSEN!!! Wallhack levert denk ik vrij veel voordeel op, niet waar ?
Dude.. ik heb geen zin om mensen voor paal te gaan zetten, maar praat niet over iets als je er geen verstand van hebt. Je hebt duidelijk niet veel gevlogen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:07:
Ik kap ook maar met vliegen op de GoT servers dus. Want al zit die setting niet in game, dan zal je nog niet via een ander programatje de setting activeren, dat is gewoon cheaten volgens mijn zien. En IngamerX als je zegt dat het gros van de ervaren vliegers heavy brake gebruikt dan moeten ze maar beter vliegen want dat is dus gewoon een voordeel op je vijand die dat niet heeft.
Maar goed ik zal het eventjes duidelijk voor je maken.
Normale situatie: ervaren versus ervaren alleen normal brake.
Nu gebeurd dit: ervaren + heavy brake versus ervaren normal brake. Ervaren normal brake verliest en denkt dat ervaren speler met heavy brake een hacker is (die periode heb ik dus gehad).
Oplossing probleem: zelf ook heavy brake instellen.
Ben je door heavy brake opeens een betere piloot? Neen... dus jouw redenatie klopt niet:
Is het normaal dat iedereen die een kans wilt maken met vliegen dan met een extern programma heavy brake in kan stellen? Nee absoluut niet, zoals ik in m'n vorige post al zei, of heavy brake er standaard in (dus dat iedereen 'm in kan stellen) of er gewoon helemaal uit.n IngamerX als je zegt dat het gros van de ervaren vliegers heavy brake gebruikt dan moeten ze maar beter vliegen...
Dit geld overigens voor veel meer aspecten, bijvoorbeeld de MAV waar veel mensen zich de laatste tijd aan irriteren. Mensen kunnen die dingen zo goed besturen door hetzelfde programmaatje te gebruiken als om de heavy brake in te stellen voor jets.
Ik vind het geen hack, maar wel een exploit. Er worden (express?) verborgen settings naar voren gehaald. Zaak voor Dice om dat gat te dichten. Though ik denk dat dit probleem niet bovenaan het prioriteiten lijstje van Dice staat omdat mensen zelf ook dat probleem kunnen oplossen door zelf dat programmaatje te gebruiken. Ergens moet een grens worden getrokken though..
Oh en mooie post Knetter, ben je met je eens man. Mar zolang die shit niet gefixed wordt gebruik ik gewoon heavy brake.
Ik namelijk niet.
Verwijderd
Van de week weer een "nieuwe hack " mee gemaakt, op de basis van Metro in het glazen gebouw bleek dat je op het planfond ook met die MAV kon komen en daar zaten dus een stuk of 5 snippers die iedereen afknalde.IngamerX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:12:
[...]
verhaal
Ben je door heavy brake opeens een betere piloot? Neen... dus jouw redenatie klopt niet:
[...]
verhaal
Dit geld overigens voor veel meer aspecten, bijvoorbeeld de MAV waar veel mensen zich de laatste tijd aan irriteren. Mensen kunnen die dingen zo goed besturen door hetzelfde programmaatje te gebruiken als om de heavy brake in te stellen voor jets.
Ik vind het geen hack, maar wel een exploit. Er worden (express?) verborgen settings naar voren gehaald. Zaak voor Dice om dat gat te dichten. Though ik denk dat dit probleem niet bovenaan het prioriteiten lijstje van Dice staat omdat mensen zelf ook dat probleem kunnen oplossen door zelf dat programmaatje te gebruiken. Ergens moet een grens worden getrokken though..
Ik wist wel dat je het gebouw er naast erop kon komen met die MAV maar dit was nieuw voor mij.
Maar ja . straks met de nieuwe updates is dat niet meer mogelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.