• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:23:
[...]

Het aan hebben staan van een PC is geen probleem. We hebben een dedicated in het datacenter waar Teamspeak en Teamspeak sync op draaien dus Procon daar bij zetten is geen probleem.
De voordelen van rconNET voor ons zijn zeer eenvoudige delegation of control, altijd de chat kunnen terugzien en uitgebreide logging. Een ander probleem waar we bij Procon tegenaan lopen is het crashen van de Insane Limits plugin. Dat is erg vervelend als je daar afhankelijk van bent voor een groot aantal features zoals je language filter, bannen van cheaters,... Enige wat ik nog echt mis is de mogelijkheid om spelers te bannen op Battlelog statistieken en een aparte logfile per plugin.
Je kan inderdaad wel mensen kicken met x kills per minuut vanaf de 2e minuut o.i.d.. Zo zijn veel spelers ook al te filteren.

Plus dat ze zelf een database hebben waar ook veel mensen worden aangemeld welke ergens een keer zijn gebanned. Ik ben even de naam kwijt van deze plugin.
StealthyPeanut schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:18:
Je kan inderdaad wel mensen kicken met x kills per minuut vanaf de 2e minuut o.i.d.. Zo zijn veel spelers ook al te filteren.

Plus dat ze zelf een database hebben waar ook veel mensen worden aangemeld welke ergens een keer zijn gebanned. Ik ben even de naam kwijt van deze plugin.
De Hall of Shame bedoel je denk ik. Dat schijnt ook aardig te werken ja. Lastige is alleen dat het stats pakt van spelers van rconNET servers en niet van Battlelog. Wat dat betreft is Battlelog een stuk handiger omdat je daar al na een uurtje speeltijd representatieve statistieken hebt van een speler, het is dan nog maar de vraag of ze al op rconNET servers gespeeld hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:51:
[...]

De Hall of Shame bedoel je denk ik. Dat schijnt ook aardig te werken ja. Lastige is alleen dat het stats pakt van spelers van rconNET servers en niet van Battlelog. Wat dat betreft is Battlelog een stuk handiger omdat je daar al na een uurtje speeltijd representatieve statistieken hebt van een speler, het is dan nog maar de vraag of ze al op rconNET servers gespeeld hebben.
Dat klopt inderdaad. Via Battlelog zou ideaal zijn. Ik zal eens een topic aanmaken in het Duits. Kijken of ze er al mee bezig zijn of dat het een idee is voor de toekomst! Zou wel nice zijn :).

• Christiaan100
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 14:52
Voor degene die bf3 nog niet gekocht heeft heb ik nog een gratis code for back to karkand liggen. (als je interesse hebt dm me ff)

Verwijderd

Interesting fact: Battlefield 3 has sold more copies than Zelda: Skyward Sword, Uncharted 3, Deus Ex HR and Dead Space 2 combined.

Terecht zou ik zo zeggen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 12:43 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:43:
Interesting fact: Battlefield 3 has sold more copies than Zelda: Skyward Sword, Uncharted 3, Deus Ex HR and Dead Space 2 combined.

Terecht zou ik zo zeggen 8)
Vind ik ook :+

Vanmiddag nog even vliegen? Ik ben er rond kwart voor 4. Gisteren ook eindelijk me laser painter unlocked op de scout heli, moet er nog wel aan wennen moet ik zeggen. Soms blijft dat ding gewoon rondcirkelen om het doel heen(air), op grond doelen werkt het wel goed gewoon. Alleen jammer dat ze niet instant killen, duurd vaak te lang om hem met de 2e hit te killen omdat hij dan weer volledig gerepaired is en je weer een disable krijgt. Maja dan maar voortaan met de mini gun het afmaken denk ik.

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 02:12
Lijkt me leuk om een keer met een Javelin team mee te spelen, zoals deze gasten doen 8-)

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

erikvandenberg schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:50:
[...]

Vanmiddag nog even vliegen? Ik ben er rond kwart voor 4. Gisteren ook eindelijk me laser painter unlocked op de scout heli, moet er nog wel aan wennen moet ik zeggen. Soms blijft dat ding gewoon rondcirkelen om het doel heen(air), op grond doelen werkt het wel goed gewoon. Alleen jammer dat ze niet instant killen, duurd vaak te lang om hem met de 2e hit te killen omdat hij dan weer volledig gerepaired is en je weer een disable krijgt. Maja dan maar voortaan met de mini gun het afmaken denk ik.
Hey Face... ik werk tot 16:30 vandaag, daarna kids van school gaan halen, naar de logo met de jongste, thuis om 19:30, dan nog eten, dus zal niet voor 21:00 zijn vrees ik... ;)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
erikvandenberg schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:50:
[...]

je moet je guided erop schieten en erop afgaan als die disabled is. Dan sloop je het mannetje wat eruit komt met de machine guns :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:56:
[...]

je moet je guided erop schieten en erop afgaan als die disabled is. Dan sloop je het mannetje wat eruit komt met de machine guns :D
Jij doet je nickname écht eer aan... ;)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:53:
[...]

Hey Face... ik werk tot 16:30 vandaag, daarna kids van school gaan halen, naar de logo met de jongste, thuis om 19:30, dan nog eten, dus zal niet voor 21:00 zijn vrees ik... ;)
Ah oke! Dan ben ik al weg, volgende keer beter!
evilpin0 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:56:
[...]

Jah dat doe ik nu ook dus, had het al door gekregen tijdens het spelen! :p

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
whitey-d schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:53:
Lijkt me leuk om een keer met een Javelin team mee te spelen, zoals deze gasten doen 8-)
Ik ga daar wel staan hoor met mijn soflam mogen jullie schieten

Nickname KasPlantje.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 14:13
Dat SQDM is echt onmogelijk, zit in een server metro met 100 tickets, staan t/m 75e kill 1e, bedenkt een squad zich om allemaal te gaan snipen, boem wij verliezen >:( al dat werk voor niks. weet iemand trouwens hoe je op tickets kunt sorteren?

• GerGio
  • Nu online
tobitronics schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:08:
Dat SQDM is echt onmogelijk, zit in een server metro met 100 tickets, staan t/m 75e kill 1e, bedenkt een squad zich om allemaal te gaan snipen, boem wij verliezen >:( al dat werk voor niks. weet iemand trouwens hoe je op tickets kunt sorteren?
Hier heb je een server Back in Karkland 50 tickets Mischien helpt het:

http://battlelog.battlefi...3-Private-1-Player-Start/

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

is het niet iets voor diegene die met de L85 assignment blijven "zitten"
eventjes een avondje af te spreken, 1 party vormen, er even goed voor gaan zitten en klaar is kees?

ik heb de mijne in een halve avond gehaald,
mijn hele sq dm carrier bedraagt 13 potjes (na de 5de overwinning nooit meer gedaan)

en als het echt niet wil lukken, zoek een mooi hoekje op, ga campen en klaar is kees (niet heel erg eervol, wel efficient)
Des noods wil ik wel komen helpen (ben niet heel slecht)

• GerGio
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:15:
is het niet iets voor diegene die met de L85 assignment blijven "zitten"
eventjes een avondje af te spreken, 1 party vormen, er even goed voor gaan zitten en klaar is kees?

ik heb de mijne in een halve avond gehaald,
mijn hele sq dm carrier bedraagt 13 potjes (na de 5de overwinning nooit meer gedaan)

en als het echt niet wil lukken, zoek een mooi hoekje op, ga campen en klaar is kees (niet heel erg eervol, wel efficient)
Des noods wil ik wel komen helpen (ben niet heel slecht)
Dan is jou carriere wel langer als die van mij want die van mij duurde namelijk maar 5 potjes. Tja ik had een goede squad en ik dacht dan haal ik ze meteen maar alle 5

Nickname KasPlantje.

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-11 17:04
Ook lekker... Speelde gister in een server. Ging erg lekker had binnen no time 29/3 of iets dergelijks. Krijg ik steeds het bericht: "Your kd ratio is too high, warning". En na enige tijd werd ik gebanned... Kan ik niets aan doen dat die andere spelers zo slecht speelde.. Die waren ook allemaal zo rond de level 45 net als ik.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Zijn mensen die niet nadenken voordat ze plugins aanzetten, erg jammer om te zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:36:
Zijn mensen die niet nadenken voordat ze plugins aanzetten, erg jammer om te zien.
Er zijn echt servers waar ze die bullshit KDR banner op een KDR van iets van 2.5 zetten inderdaad. Mijn zwager was zo blij toen hij in de AA kroop, voor het eerst in z'n BF3 bestaan een killstreak van meer dan 6 haalde, en bij kill nummer 8 van de server getieft werd. Voor de ronde (400 tickets, Firestorm) klaar was waren van onze groep (van 6 man) er drie gebanned... en ik ben in die groep de beste met een SPM van bijna 300 en een KDR van bijna 1.0 :') Kijk ons eens l33t h3kk3rs zijn 8)

Belachelijke servers dus. Maar, dankzij "A Better BattleLog" heb ik die dingen in m'n radarlijstje staan, en wordt het zoeken in de serverbrowser stukken makkelijker. Dat filter wilde ik al in GameSpy toen ik het gebruikte om Quake (2, 3?) servers te zoeken. Eindelijk iemand die het gemaakt heeft :+
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Er zijn echt servers waar ze die bullshit KDR banner op een KDR van iets van 2.5 zetten inderdaad. Mijn zwager was zo blij toen hij in de AA kroop, voor het eerst in z'n BF3 bestaan een killstreak van meer dan 6 haalde, en bij kill nummer 8 van de server getieft werd. Voor de ronde (400 tickets, Firestorm) klaar was waren van onze groep (van 6 man) er drie gebanned... en ik ben in die groep de beste met een SPM van bijna 300 en een KDR van bijna 1.0 :') Kijk ons eens l33t h3kk3rs zijn 8)

Belachelijke servers dus. Maar, dankzij "A Better BattleLog" heb ik die dingen in m'n radarlijstje staan, en wordt het zoeken in de serverbrowser stukken makkelijker. Dat filter wilde ik al in GameSpy toen ik het gebruikte om Quake (2, 3?) servers te zoeken. Eindelijk iemand die het gemaakt heeft :+
ik ben 2x gekicked binnen 2 minuten, omdat hun KDR instelling op 3.0 staat.
als je dus de server joint en met een chopper hun transporter neer haalt waar 5 man in kunnen, sta je gelijk met 5 KDR en krijg je dus een kick !

onder de 1 KDR en dan als hacker gezien worden is pro XD
mijn KD zit op 1.5

Angelo NL / Global Cargo VTC

• GerGio
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:36:
Klopt een beetje goede sniper kan dan al lastig een punt verdedigen want dan kun je wel een K/D van 4 of hoger halen. Al heb je ook weleens dat je K/D de andere kant op gaat omdat je onder de voet wordt gelopen.

Nickname KasPlantje.

Moet gewoon een minimum kill aantal zijn met een goed ingeschatte KDR ratio. Een KDR van 10 met een minimum van 100 kills en je zit wel aardig goed.

• GerGio
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:51:
Moet gewoon een minimum kill aantal zijn met een goed ingeschatte KDR ratio. Een KDR van 10 met een minimum van 100 kills en je zit wel aardig goed.
Klopt ik heb eigenlijk nooit problemen op jullie tweaker server. Al moet ik toch eens lid worden dan hoef ik teminsten niet te wachten

Nickname KasPlantje.

GvanGiessen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:52:
Klopt ik heb eigenlijk nooit problemen op jullie tweaker server. Al moet ik toch eens lid worden dan hoef ik teminsten niet te wachten
Helaas, reserved slots zijn nog niet geimplementeerd door DICE dus wachten zal nog steeds moeten. Zou fijn zijn als DICE daar eens mee op zou schieten. Wij gebruiken geen KDR kicker aangezien je op zo'n hoog kill aantal moet gaan zitten dat een KDR kicker dan al niet meer werkt.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Hoe doen wij het dan?
Killrate kicker die spelers kickt bij teveel kills in een bepaald tijdsbestek. Daarnaast gebruiken we de Hall of Shame van rconNET en systeem die kickt bij verdacht hoge Battlelog statistieken. Laatstgenoemde draait enkel niet heel stabiel, daar zijn nog wat problemen mee.

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 22:05
Christiaan100 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:37:
Voor degene die bf3 nog niet gekocht heeft heb ik nog een gratis code for back to karkand liggen. (als je interesse hebt dm me ff)
Je hebt een DM van mij :D . Vriend van mij gaat binnenkort BF3 kopen.

AULXJMHR

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:35:
[...]

Gas met E dus (één keer opstijgen en dan nooit meer indrukken) en remmen met eh... eh... geen idee eigenlijk, gebruik ik niet... ik draai gewoon strak een bochtje in en dan remt ie vanzelf bij. Verder gebruik ik Beam Scanning dus ik kan op normale snelheid ene pass doen op helis etc. en dan is het gewoon gelockt (beide raketten afvuren lukt dan makkelijk voor je erlangs bent).
Ik gebruik juist meer de afterburner om snel uit problemspots te verdwijnen.

Hmm. net de knoppen nog een somgegooid zodat ik spae als pitch up heb ipv S en dan vliegt hij wel gewoond oor inderdaad - dus S is toch de rem. nou is remmen én de bocht in an sich goed, en ik kan gewoon bijklikken als het te langzaam gaat, maar eigenlijk is het lomp van DICE. as usual.
Ik zal eens kijken of dat een fixbaar ietsin een config file is... maar ik vrees dat ze weer eens hardcoded controls hebben. EA had daar met Crysis Warhead ook last van... waarom zouden ze daarvan geleerd hebben, tenslotte.

Jeppers, probleem is niet alleen bij ons dus.
https://getsatisfaction.c...s/bug_jet_control_mapping
effe +1-en misschien dat er ooit nog iemand naar gaat kijken.
Gister een uurtje geprobeerd op jouw manier. Gaat idd een stuk beter het vliegen en schieten. Bedankt!
Enige wat ik wel mis in deze setup is: Het opzij "strafen" dus gewoon recht vliegen en dan naar links/rechts sturen zonder koppeltje duiken.. }:O

It's me

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:49:
[...]
ik ben 2x gekicked binnen 2 minuten, omdat hun KDR instelling op 3.0 staat.
als je dus de server joint en met een chopper hun transporter neer haalt waar 5 man in kunnen, sta je gelijk met 5 KDR en krijg je dus een kick !
Dat soort onzin inderdaad. In zijn geval had hij beide helos (2 man in de éen en 2 of 3 in de andere) een jet en wat voetgangers op C. Exit Paulski.
Terwijl hij aan het AA lamballen was werden aan de andere kant van de kaart mijn SOFLAM en de Javelins van mijn squadmates ingezet wat na een paar tankjes een javelinner met een K/D stand van 4-0 opleverde en woei, weg was ie. Aangezien minj javelinist toen weg was ben ik maar wat gaan liggen snipen (lag tóch al hoog en droog met die SOFLAM tenslotte) en ook ik had vrij rap 4-1. Banned for cheating. Daar deden we het natuurlijk ook om op dat moment :+
onder de 1 KDR en dan als hacker gezien worden is pro XD
mijn KD zit op 1.5
Nou moet ik wel bekennen dat mijn lage KDR vooral is omdat ik regelmatig rondes speel waar ik er totaal niet op let (een ronde lang SOFLAMen verpest je score per minuut, een ronde lang tanks met C4 rushen is slecht voor je KDR etc) en ik speel bijvoorbeeld ook graag met de M60 en M240 wat niet goed is voor je KDR. Als ik een rondje met M27 of soviet equivalent speel is er meestal wel een KDR van meer dan 2 aan het einde van de ronde op te tekenen, maar dat is nog steeds mijlen ver verwijderd van enige "cheater-achtige" scores. Die M27 volspelen is trouwens de reden dat m'n KDR bijna 1 is en niet meer bijna 0,9 - dat ding is écht veel nauwkeuriger dan de andere LMGs.

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 22:42
Na 2 maanden geen BF3 wou ik het weer een keer spelen.

Maar krijg alleen maar meldingen zoals: (komt voor bij Connecting, of Loading Level).
Game disconnected: client closed down connection.
Game disconnected: your connection to the server timed out.

Heel soms werkt het wel, maar dan word ik gekicked na +- 10 minuten met de zelfde meldingen.

Wat heb ik gedaan:
# Punkbuster update
# Origin (installatie repareren)
# Alle onnodige services en programma's gesloten

Iemand nog een idee? Ik kon hier op de forums niks over vinden, wel mensen met het zelfde probleem, maar geen oplossing.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Verwijderd

Eikkie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:03:
[...]
Gister een uurtje geprobeerd op jouw manier. Gaat idd een stuk beter het vliegen en schieten. Bedankt!
Enige wat ik wel mis in deze setup is: Het opzij "strafen" dus gewoon recht vliegen en dan naar links/rechts sturen zonder koppeltje duiken.. }:O
Dat strafen (wat in tweeties "yawing" heet, omdat strafen namelijk een spervuur aanval op een doel of gebied is) doe je met je muis. als je je muis naar rechts duwt en je vliegtuig gaat op z'n kant liggen, dan heb je vergeten dat je die as op je muis aan "yaw left/right" en niet aan "roll left/right" moest binden. Als het geen roll heet, heet het bank. maar banking is dus opzij rollen, en yawing is je rudder naar de zijkant zetten zodat je vlak blijft vliegen maar wel (langzaam) naar links of rechts gaat.

Dat zet je op die as juist omdat je anders, als je zo vliegt als ik, regelmatig per ongeluk 90 graden naar links of rechts duikt, waar in mijn geval nog wel eens een heel hard stukje gras wil zitten. Door je links-rechts as op Yaw te binden voorkom je dat je spontaan tegen koeien aanvliegt, en het maakt het mikken makkelijker met je minigun en rockets.

• Eikkie
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:10:
[...]

Dat strafen (wat in tweeties "yawing" heet, omdat strafen namelijk een spervuur aanval op een doel of gebied is) doe je met je muis. als je je muis naar rechts duwt en je vliegtuig gaat op z'n kant liggen, dan heb je vergeten dat je die as op je muis aan "yaw left/right" en niet aan "roll left/right" moest binden. Als het geen roll heet, heet het bank. maar banking is dus opzij rollen, en yawing is je rudder naar de zijkant zetten zodat je vlak blijft vliegen maar wel (langzaam) naar links of rechts gaat.

Dat zet je op die as juist omdat je anders, als je zo vliegt als ik, regelmatig per ongeluk 90 graden naar links of rechts duikt, waar in mijn geval nog wel eens een heel hard stukje gras wil zitten. Door je links-rechts as op Yaw te binden voorkom je dat je spontaan tegen koeien aanvliegt, en het maakt het mikken makkelijker met je minigun en rockets.
Ah juist. Dan heb ik het wel goed ingesteld alleen moet ik de sensitivity wat omhoog gooien. Want dat yawing gaat wel erg traag zo.Of dat is juist goed :o haha.
Weer even wat termen geleerd.. dank u :+

It's me

Verwijderd

Bochten maken zonder te remmen ?
Met rem truukjes kun je juist 10x sneller bochtjes maken, crusiaal tegen de betere piloten :)

• Eikkie
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:37:
Met rem truukjes kun je juist 10x sneller bochtjes maken, crusiaal tegen de betere piloten :)
Ik gebruik ctrl als hard brake :P

It's me

• Cyberwarmacine
Iemand anders last van de BF3 statistics server die down is?

Edit: laat maar hij doe et weer...

[ Voor 24% gewijzigd door Cyberwarmacine op 27-02-2012 17:23 ]

Verwijderd

Eikkie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Ah juist. Dan heb ik het wel goed ingesteld alleen moet ik de sensitivity wat omhoog gooien. Want dat yawing gaat wel erg traag zo.Of dat is juist goed :o haha.
Weer even wat termen geleerd.. dank u :+
Yaw gaat inderdaad heel traag - dat is één flapje op je staartvleugel tegenover een hele reeks van die dingen op zowel je vleugels als je staartvleugeltjes waarbij de hele vleugel je vliegtuig omhoog of omlaag duwt voor het optrekken. Maar dat is niet erg, dat went heel snel en dan kun je snel en dodelijk mikken. Tip: de cockpit raken geeft je een kansje de piloot dood te hebben voor de kist onklaar is, dan stopt hij met tegenstribbelen en kun je die 150 punten voor disabled en destroyed zó pakken. Oefen daar op en voor je het weet ben je vergeten dat het lastig is vliegtuigen te raken :+
Mij viel het althans op dat naarmate het makkelijker lukt kerels uit kun vliegtuig te schieten ik vergeten was dat ik meestal heel die kist niet geraakt kreeg.
Klopt, daarom stoort het me ook weinig dat S zowel remt als optrekt - met de rechter muisknop een beetje klikken en ik kan de snelheid prima regelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 17:42 ]

Democracy has arrived!

Afbeeldingslocatie: http://30.media.tumblr.com/tumblr_lglzjqtq0i1qbmx2to1_500.png

Hebben nu votekick aangezet op server #1 en tezamen met de al eerder geactiveerde votemap plugin is het te hopen dat de servers nog meer gaan aansluiten bij de wensen van het volk. Misbruik zal natuurlijk zwaar gestraft worden.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:38

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:04:

Nou moet ik wel bekennen dat mijn lage KDR vooral is omdat ik regelmatig rondes speel waar ik er totaal niet op let (een ronde lang SOFLAMen verpest je score per minuut, een ronde lang tanks met C4 rushen is slecht voor je KDR etc) en ik speel bijvoorbeeld ook graag met de M60 en M240 wat niet goed is voor je KDR. Als ik een rondje met M27 of soviet equivalent speel is er meestal wel een KDR van meer dan 2 aan het einde van de ronde op te tekenen, maar dat is nog steeds mijlen ver verwijderd van enige "cheater-achtige" scores.
d:)b

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:59:
Killrate kicker die spelers kickt bij teveel kills in een bepaald tijdsbestek. Daarnaast gebruiken we de Hall of Shame van rconNET en systeem die kickt bij verdacht hoge Battlelog statistieken. Laatstgenoemde draait enkel niet heel stabiel, daar zijn nog wat problemen mee.
Dus nu kan ik niet meer mijn Damavand Peak tanktrucje doen? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:24:
Dus nu kan ik niet meer mijn Damavand Peak tanktrucje doen? :P
Tuurlijk wel, dat zou ik jou toch nooit durven ontnemen? :o
Je moet echt enorm je best doen wil je, zelfs met een tank, boven de killrate komen waarvoor je een kick krijgt.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En wat is de kill rate dan? Niet dat ik denk er ooit aan toe te komen, maar het is wat lame als je bijvoorbeeld (goed mogelijk op Bazaar) in een minuut een kill of 10 maakt en je dan gekicked wordt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:30:
En wat is de kill rate dan? Niet dat ik denk er ooit aan toe te komen, maar het is wat lame als je bijvoorbeeld (goed mogelijk op Bazaar) in een minuut een kill of 10 maakt en je dan gekicked wordt.
Dat zal niet gebeuren. Uit m'n hoofd kicked hij bij een waarde van 6 waarbij elke kill een +1 oplevert en elke seconde die verstrijkt zorgt voor -0,5. Ik denk dat we dit langzaam omlaag gaan zetten tot we een situatie hebben waarbij we er op vertrouwen dat hij niet onterecht zal kicken maar wel cheaters tegen zal houden. Zou eigenlijk zelf zulke cheats moeten hebben zodat ik het op onze private server zou kunnen testen.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 27-02-2012 18:33 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:32:
[...]

Dat zal niet gebeuren. Uit m'n hoofd kicked hij bij een waarde van 6 waarbij elke kill een +1 oplevert en elke seconde die verstrijkt zorgt voor -0,5. Ik denk dat we dit langzaam omlaag gaan zetten tot we een situatie hebben waarbij we er op vertrouwen dat hij niet onterecht zal kicken maar wel cheaters tegen zal houden. Zou eigenlijk zelf zulke cheats moeten hebben zodat ik het op onze private server zou kunnen testen.
Dus als je een volle armtrac C4'ed, waarbij je nog een omstaander mee doet de lucht in vliegen, word je uit de server gesmeten? :+
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:50:
[...]
Dus als je een volle armtrac C4'ed, waarbij je nog een omstaander mee doet de lucht in vliegen, word je uit de server gesmeten? :+
In theorie wel ja, alhoewel ik nog nooit zo'n kill heb zien gebeuren to be honest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:40:

Klopt, daarom stoort het me ook weinig dat S zowel remt als optrekt - met de rechter muisknop een beetje klikken en ik kan de snelheid prima regelen.
Voor jou is het misschien niet zo erg, maar ik heb, als ik een strafing run doe op gronddoelen, behoefte aan een losse rem. Het remmen zorgt voor nét dat beetje extra tijd dat je nodig hebt om een tank te killen.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

En bijvoorbeeld C4 op de trappen bij Metro? Als je super veel mazzel heb krijg je er ook wel 10+ in een paar seconden.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:06:
[...]
Voor jou is het misschien niet zo erg, maar ik heb, als ik een strafing run doe op gronddoelen, behoefte aan een losse rem. Het remmen zorgt voor nét dat beetje extra tijd dat je nodig hebt om een tank te killen.
Het toetsenbord gebruik ik alleen voor dogfights, omdat je juist dan constante draaien wilt maken. Als je een tank rapet mik je naar beneden (das W) en om zuiver te richten doe je dat sowieso met de muis, niet het toetsenbord, nog even er van af gezien dat je sowieso de afterburner inhoudt om die time to close te verkorten.
Ik heb dat probleem dus niet.

• GerGio
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:06:
[...]
Aha das wel een goede tip om te remmen voor grond doelen die had ik nog niet uitgevonden. Maar goed ik ben ook niet echt een goede piloot mee iemand die dat een keertje doet voor de afwisseling

Nickname KasPlantje.

Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:28:
[...]

Tuurlijk wel, dat zou ik jou toch nooit durven ontnemen? :o
Je moet echt enorm je best doen wil je, zelfs met een tank, boven de killrate komen waarvoor je een kick krijgt.
Nou, toen kwam ik toch aardig in de buurt. :+ (Ik heb me echt doodgelachen)
Machinegun naar links en weer naar rechts, granaat, links naar recht, granaat, Tsurany met een RPG, granaat. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

LoL, "Best Recon" zonder ook maar een sniper rifle aan te raken!

http://battlelog.battlefi...how/23037334/1/352330830/

Had stuk hoger kunnen zijn, maar zat een paar keer zonder ammo, en mijn fvck team dropte niks.

---RAWE CEEK!!!---

• Cheezus
  • Laatst online: 07:42

Cheezus

Luiaard

Hmm, ik wordt gekicked van de GoT servers? In eerste instantie kan ik ~1 minuut spelen en dan word ik gekicked, daarna kan ik helemaal niet meer joinen. Meer mensen daar last van?

edit:
hmm.. ik word schijnbaar van elke server gekicked. Gelukkig staat er geen reden bij waarom |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Cheezus op 27-02-2012 20:38 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
Heb wel eens zin om een kleine BF3 compilatie in mekaar te gooien, maar met Windows Live Movie Maker heb je nou niet echt bepaald veel mogelijkheden.
Heb even rondgezocht, maar kan niet echt goede gratis video editing software vinden.
Ik weet dat veel mensen Sony Vegas pro (11) gebruiken en aangezien dit 540+ euro kost kun je wel bedenken dat 9 van de 10 een illegale versie hebben (las ergens terug in dit topic dat iemand Vegas Pro 11 had gedownload).
Heb niet echt zin om Sony Vegas te cracken (wat overigens zeer gemakkelijk schijnt te gaan) ten eerste omdat ik er niet echt van hou om illegaal dingen binnen te slepen en ten tweede omdat ik toch een beetje huiverig ben met het downloaden van keygens etc. (worden ook vaak als virus/trojan gezien).
Dan blijven de wat goedkopere alternatieven als Adobe Elements en Pinacle Studio's over...
Iemand ervaring met deze programma's om BF3 vids mee te editen??
Pinacle Studio schijnt nogal stability issues te hebben en van Elements weet ik het zo niet...

Straks blijft het cracken en keygennen van Sony Vegas over... als die alternatieven ook niet veel blijken te bieden... :X

BTW als ik het hier niet over mag hebben (op GoT schijnt men liever niet over illegale software te praten heb ik ooit ergens gelezen) dan mag mn post best verwijderd worden.
Ben gewoon een beetje klaar met Windows Live Moviemaker... 8)7

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 15:55
Cheezus schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:29:
Hmm, ik wordt gekicked van de GoT servers? In eerste instantie kan ik ~1 minuut spelen en dan word ik gekicked, daarna kan ik helemaal niet meer joinen. Meer mensen daar last van?

edit:
hmm.. ik word schijnbaar van elke server gekicked. Gelukkig staat er geen reden bij waarom |:(
Punkbuster, no doubt.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

WTH, ben ik super goed bezig in m'n favo server, krijg ik ineens dik veel lag, en daarna word ik gekickt.
Wil ik opnieuw joinen, krijg ik "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'NoFearCreations' (for 4 minutes) ... Prior Kick/Ban"

>>KUT<< punkbuster@!@!@!@!!@@@@!!!!!

---RAWE CEEK!!!---

Cheezus schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:29:

edit:
Effe ingame nick geven, kan ik t voor je opzoeken.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 14:13
Voor de anderen met SQDM moeilijkheden, ga naar deze server http://battlelog.battlefi...sl-Server-by-G-Portal-de/ heeft 12 tickets dus je wint bijna altijd en zo niet kan je het snel nog een keer proberen. Ook variatie in maps om snipercampers tegen te gaan ;)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Nu ben ik al een tijdje (lees: jaar of 2-3) niet meer serieus met video bezig geweest en ben ik sowieso gewend aan Final Cut Pro en After Effects + Motion (legaal en op OS X dus), maar ik weet dat er destijds een nieuwe opensource tool gestart werd die inmiddels wel redelijk ver zou moeten zijn: Jahshaka. Het zag er toen wel redelijk veelbelovend uit, maar ik heb het dus verder niet uitgeprobeerd.
Ook las ik dat Lightworks sinds een jaar of 2 opensource is, en daar heb ik ook wel goede dingen over gehoord.

edit: Oh ja, als je meer wilt leren over video editing en technieken/tools kan ik je van harte Creative Cow & Video Copilot aanbevelen. Hoewel beide wel redelijk gericht zijn op bovengenoemde (betaalde) tools, kun je veel van de informatie overzetten naar je eigen editing pakket met de hulp van google, plus je leert een hoop basis technieken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Knijnemans op 27-02-2012 22:32 ]

Ik hou van C4 buggies! Je schiet ze met een enkele shell stuk en het is 150 punten vehicle distroyed, 100 punten kill, 100 punten explosives destroyed en 400 punten aan explosive destroyed ribbons :D

En mijn tweede mooie kill, iemand die een AA aan het repairen was killen met de repairtool en dan z'n AA jatten :D

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 27-02-2012 22:31 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:27:
En mijn tweede mooie kill, iemand die een AA aan het repairen was killen met de repairtool en dan z'n AA jatten :D
Never ever ever EVER abandon your vehicle in hostile territory, ga dan down with the ship, want nu ben je ook dood en heeft de tegenstander (Tsurany of all people :+) een asset meer en jullie eentje minder...

In related news, schoot laatst een piloot uit een little bird met een carbine (fijn zo'n halfopen cockpit), en dat ding zeilt gracieus naar beneden zo ongeveer voor m'n voeten (thank you autorotation): Free helicopter! :9

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik hou van C4 buggies! Je schiet ze met een enkele shell stuk en het is 150 punten vehicle distroyed, 100 punten kill, 100 punten explosives destroyed en 400 punten aan explosive destroyed ribbons :D

Ik moet ook altijd lachen als ik zo'n kerstboom aan zie komen rijden op de map. Guided shells voor de mooiere kills! Dan stuitert het ding vér! :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Knijnemans schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:38:
[...]

Never ever ever EVER abandon your vehicle in hostile territory, ga dan down with the ship, want nu ben je ook dood en heeft de tegenstander (Tsurany of all people :+) een asset meer en jullie eentje minder...
This. Geef Tsurany nooit een hulpmiddel, hij is al irritant genoeg als tegenstander. :+

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01

Das net jammer dat ik ze altijd van achter gebruik....
ze hebben het echt nooit door :D

Suh dude

• GerGio
  • Nu online
DanielWW2 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:40:
[...]

This. Geef Tsurany nooit een hulpmiddel, hij is al irritant genoeg als tegenstander. :+
Daar sluit ik me bij aan al kun jij er ook wat van Daniel

Nickname KasPlantje.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
DanielWW2 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:40:
[...]

tsurany also know as tirany...... ;)
Knijnemans schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:38:
A real captain goes down with the ship :D
pannekoek141 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:03:
Das net jammer dat ik ze altijd van achter gebruik....
ze hebben het echt nooit door :D
Ik was in hot pursuit van zo'n ding :D
CodeCaster schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:39:
Ik moet ook altijd lachen als ik zo'n kerstboom aan zie komen rijden op de map. Guided shells voor de mooiere kills! Dan stuitert het ding vér! :P
Ja tis heerlijk puntjes scoren met een extragratis epicplosie :D

On a related note:
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2955344_460s.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 27-02-2012 23:15 ]

GvanGiessen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:07:
[...]

Daar sluit ik me bij aan al kun jij er ook wat van Daniel
Dank je, dank je. :D
leosand schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:09:
[...]

tsurany also know as tirany...... ;)
True. :+
Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:14:
[...]

A real captain goes down with the ship :D

On a related note:
[afbeelding]
1) Bushido code WTF. :P
2) Ik zit tussen hardcore en midcore in. O-)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Me too, tussen hardcore en midcore. Kan er af en toe zo pissig om worden dat me team niks doet, maar af en toe denk ik dan ook maar f*ck it!

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Tussen casual en mid, met elke keer als we verliezen: "Wtf, waarom was ik zo slecht?"
Anderzijds, elke keer als we winnen is het voor een groot deel door mijn inspanningen O-)

...
Jihaaaaad ftw! Zeker als je het met een explosive shotgun doet ^^ (en lekker sneaky-sneaky bent >:) )
AdmiralSnipe schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:48:
[Verhaal over video-editing programma's]
Ik heb nu al 3 videobewerkingsprogramma's versleten: ik ben begonnen met moviemaker :+ , daarna pinnacle studio, maar die liep bij een bepaald filmpje vast bij het renderen. Daarna powerdirector, die was wel te doen, maar ik ben overgestapt naar een programma die geavanceerder is. Nu ben ik bezig met After Effects en Sony Vegas 11, beide illegaal, alleen omdat het me iets te duur is aangezien ik maar 5 euro per week krijg...

Hier heb je iets gratis waar ik ook nog mee gewerkt heb, alleen vind ik de betaalde programma's veel beter.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 08:05 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Vertel eens anti.ea, wat zijn dan die "rem trucjes"? Daar ben ik echt heel benieuwd naar... Ik lees namelijk wel vaker dat de betere piloten toch nog sneller draaien dan anderen die de "normale truc" uithalen, dus de snelheid op ongeveer 300-320 km/h houden met de S en de afterburner en dan de bochten maken.

Ik zag die ace pilots van YES ook vliegen in hun filmpjes maar had niet het idee dat bij die eindeloze loopings hun bochten korter waren dan bij mij als ik die snelheid aanhoud, het enige dat ik me kan voorstellen is dat zij (ook in de 3rd person view als de snelheid dus niet zichtbaar is) toch die constante snelheid kunnen aanhouden, en dus wat sneller kunnen draaien (maar tien keer sneller???), dus...

Wat is nou die speciale truc?

[ Voor 3% gewijzigd door l0n3w012ph op 28-02-2012 08:17 ]

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
Gisteren inderdaad geleerd dat loopings sneller zijn.. Dus wat je ziet bij die YES piloten klopt wel.
NoFearCreations schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:47:
Me too, tussen hardcore en midcore. Kan er af en toe zo pissig om worden dat me team niks doet, maar af en toe denk ik dan ook maar f*ck it!
ik ben een hardcore gamer omdat 9 van de 10 keer heb je ook een slecht team en dan raak je frustreert.
als je skill hebt ga je heel snel ergere aan je team en daardoor ga je zelf ook slechter spelen.
ik kan me zelf ook opwinden tegen campers. ik heb liever een hacker op de server waar ik af en toe last van heb in een match, dan op een server zitten waar iedereen aan het campen is.
Ja dat ik BF3, smoesjes wat campen zorgt alleen voor een KDR en niet voor overwinning.

Cesual gamers zijn trouwens gamers waar ik niks mee heb. meestal zijn het gamers met geen enkele hersencel die functioneert. ze doen maar wat en denken niet na. misschien een IQ test invoeren als je de server in wil ;)
jammer voor ButtCracker ;)

• Cyberwarmacine
Pykow schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:40:
[...]
misschien een IQ test invoeren als je de server in wil ;)
_O-

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 19:46
Ben meer een casual / mid-core, vind het gewoon leuk om te doen (al heb ik nog geen bf3).
Als je serieus wilt spelen kan je ook naar een clan gaan (niet dat ik niet serieus speel overigens)
[...]

Cesual gamers zijn trouwens gamers waar ik niks mee heb. meestal zijn het gamers met geen enkele hersencel die functioneert. ze doen maar wat en denken niet na. misschien een IQ test invoeren als je de server in wil ;)
Wel grappig, dit heb ik juist weer met
ik ben een hardcore gamer omdat 9 van de 10 keer heb je ook een slecht team en dan raak je frustreert.
als je skill hebt ga je heel snel ergere aan je team en daardoor ga je zelf ook slechter spelen.
ik kan me zelf ook opwinden tegen campers. ik heb liever een hacker op de server waar ik af en toe last van heb in een match, dan op een server zitten waar iedereen aan het campen is.
Ja dat ik BF3, smoesjes wat campen zorgt alleen voor een KDR en niet voor overwinning.
Al een beetje gefrustreerd raken om een computer spelletje guttegut.Moet dan meteen denken aan dat youtube filmpje waar zo'n jochie een driftbui krijgt omdat het niet zo lekker gaat met zijn spelletje.
Marc3l schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:09:
Ben meer een casual / mid-core, vind het gewoon leuk om te doen (al heb ik nog geen bf3).
Als je serieus wilt spelen kan je ook naar een clan gaan (niet dat ik niet serieus speel overigens)

[...]

Wel grappig, dit heb ik juist weer met

[...]

Al een beetje gefrustreerd raken om een computer spelletje guttegut.Moet dan meteen denken aan dat youtube filmpje waar zo'n jochie een driftbui krijgt omdat het niet zo lekker gaat met zijn spelletje.
daarvoor is ragequite uitgevonde ;) als het na 2 potjes nog niet lekker loopt, dan zoek ik een andere server op of ga ik een potje TF2 spelen, waar je solo iedereen neer haalt.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
Knijnemans schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:16:
[...]

Nu ben ik al een tijdje (lees: jaar of 2-3) niet meer serieus met video bezig geweest en ben ik sowieso gewend aan Final Cut Pro en After Effects + Motion (legaal en op OS X dus), maar ik weet dat er destijds een nieuwe opensource tool gestart werd die inmiddels wel redelijk ver zou moeten zijn: Jahshaka. Het zag er toen wel redelijk veelbelovend uit, maar ik heb het dus verder niet uitgeprobeerd.
Ook las ik dat Lightworks sinds een jaar of 2 opensource is, en daar heb ik ook wel goede dingen over gehoord.

edit: Oh ja, als je meer wilt leren over video editing en technieken/tools kan ik je van harte Creative Cow & Video Copilot aanbevelen. Hoewel beide wel redelijk gericht zijn op bovengenoemde (betaalde) tools, kun je veel van de informatie overzetten naar je eigen editing pakket met de hulp van google, plus je leert een hoop basis technieken ;)
[quote]
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 07:45:

Ik heb nu al 3 videobewerkingsprogramma's versleten: ik ben begonnen met moviemaker :+ , daarna pinnacle studio, maar die liep bij een bepaald filmpje vast bij het renderen. Daarna powerdirector, die was wel te doen, maar ik ben overgestapt naar een programma die geavanceerder is. Nu ben ik bezig met After Effects en Sony Vegas 11, beide illegaal, alleen omdat het me iets te duur is aangezien ik maar 5 euro per week krijg...

Hier heb je iets gratis waar ik ook nog mee gewerkt heb, alleen vind ik de betaalde programma's veel beter.
Bedankt voor de reacties, de meeste opensource editing programma's kende ik al, maar ik heb het idee dat deze programma's niet echt veel bieden als je ze met "professionele" editing software als Sony Vegas Pro vergelijkt.
En Rienspy, dat Pinacle vastliep bij het renderen van een bepaald filmpje, daar ben je volgens mij niet de enigste in, ik las dat Pinacle Studio nogal vaak chrashed of last heeft van vastlopers.
Denk dat ik toch maar Sony Vegas Pro ga proberen want als ik eerst andere software probeer en vervolgens na een tijdje weer moet overstappen naar Vegas Pro omdat die meer mogelijkheden biedt,
lijkt me ook niet erg handing omdat je dan weer aan een ander programma moet wennen. :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

[...]

Als jij zo'n hardcore gamer bent dan is het voor jou toch eenvoudig om met campers af te rekenen? Campers zijn voorspelbaar en daardoor eenvoudig te verslaan met pure snelheid gecombineerd met de juiste explosives. Campers in je eigen team is beduidend taaier, maar ook dat is zeker overkomelijk. Het vijandige team schuift de linie dan behoorlijk op (langere aanvoerlijnen) en uitsluitend gefocused naar voren. Het kan een paar pogingen kosten, maar als je dan eenmaal doorbreekt dan kan je van achter een fijne ravage aanrichten en hopen dat je team eindelijk in beweging komt.

Als je team echt weigert te bewegen, tsja, dan is daar nou eenmaal niets aan te doen behalve een andere server pakken. Dat hou je toch, campers verliezen nagenoeg altijd, doen ze al sinds de eerste shooter en dat doen ze in BF3 ook....

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

[b][message=37758339,noline]AdmiralSnipe schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:27[/message
Denk dat ik toch maar Sony Vegas Pro ga proberen want als ik eerst andere software probeer en vervolgens na een tijdje weer moet overstappen naar Vegas Pro omdat die meer mogelijkheden biedt,
lijkt me ook niet erg handing omdat je dan weer aan een ander programma moet wennen. :+
Vergeet Adobe Premiere Elements niet. Erg gebruiksvriendelijk en samen met Photoshop Elements en de Photoshop Organizer (erg handig als je 30.000 foto's hebt...) voor nog een 150 euro te koop. Adobe is toch dé standaard als het gaat om foto/video editing. De GUI/shortcuts, menu's etc. komen overal terug en zijn op de PC of Mac hetzelfde. Gaf bij mij de doorslag. Als je Photoshop gewend bent, dan wen je heel snel aan Premiere. Bovendien kun je beide pakketen legaal 30 dagen proberen. Als je Premiere Elements iets te 'simpel' vindt, dan ga je voor Premiere Pro, wel een pak duurder.

Ter referentie GoTBF3 The Movie is volledig in Adobe Premiere Elements gemaakt. Premiere Elements slikt zo'n beetje elk formaat video, ook het spul dat Fraps of Afterburner produceert. Bovendien spuugt het net zo makkelijk MPEG, H.264 of andere codecs er weer uit. Bijzonder leuk is de rechtstreekse koppeling met Facebook, YouTube of een iPad!

De tijd dat ik illegale software gebruikte ligt ver achter mij,... maar ja,... ik krijg dan ook wel iets meer dan 5 euro per week of maand..... sorry Rien :) !!!

YouTube: GoT BF3 The Movie

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 17:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat wil je nou zeggen maat.. Lol.. Speel gewoon voor de lol en als Casual gamer heb meer lol dan je te lopen ergeren aan de mensen die spelen. Als je nadenkt en er goed over nadenkt.. Als jij een server wil met mensen waar jij alleen maar mee wil spelen, dan zul jij waarschijnelijk alleen spelen als Lone Wolf..

Speel BF3 zoals het is..

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Ha, ha,... misschien moeten we al die fanatieke gamers hier naar toe sturen... ben inderdaad bang dat er bij sommigen... geen activiteit zal worden gesignaleerd... ha, ha,... maar of dat door het gamen komt!!!

http://inthegame.nl/nieuws/onderzoek-hebben-games-invloed-op-de-brein/

YouTube: GoT BF3 The Movie

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Als jij zo'n hardcore gamer bent dan is het voor jou toch eenvoudig om met campers af te rekenen? Campers zijn voorspelbaar en daardoor eenvoudig te verslaan met pure snelheid gecombineerd met de juiste explosives. Campers in je eigen team is beduidend taaier, maar ook dat is zeker overkomelijk. Het vijandige team schuift de linie dan behoorlijk op (langere aanvoerlijnen) en uitsluitend gefocused naar voren. Het kan een paar pogingen kosten, maar als je dan eenmaal doorbreekt dan kan je van achter een fijne ravage aanrichten en hopen dat je team eindelijk in beweging komt.

Als je team echt weigert te bewegen, tsja, dan is daar nou eenmaal niets aan te doen behalve een andere server pakken. Dat hou je toch, campers verliezen nagenoeg altijd, doen ze al sinds de eerste shooter en dat doen ze in BF3 ook....
lang leve battlefield 3 waar je goed kan verstoppen (in BF2 kon dat niet)
Campers zijn ook easy targets om te killen, maar als ze jou eerder zien omdat ze in een bosje liggen. dan kan je er weinig tegen doen. Tuurlijk verliest het team met de meeste campers altijd. maar dat betekend toch niet dat ze niet irritant zijn.
als ik eenmaal weet waar er een zit, dan knife kill ik ze ook altijd.

Pykow schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:24:
[...]

lang leve battlefield 3 waar je goed kan verstoppen (in BF2 kon dat niet)
Campers zijn ook easy targets om te killen, maar als ze jou eerder zien omdat ze in een bosje liggen. dan kan je er weinig tegen doen. Tuurlijk verliest het team met de meeste campers altijd. maar dat betekend toch niet dat ze niet irritant zijn.
als ik eenmaal weet waar er een zit, dan knife kill ik ze ook altijd.
Eén van de redenen waarom ik dus op de minimale instellingen speel is om dit soort kruipende struikjes tijdig te kunnen spotten. Kleine Sprint + duck jump en je hebt ze te pakken, prone is de draai snelheid zeer beperkt :)

Verwijderd

DirtySanchez schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:11:
Ha, ha,... misschien moeten we al die fanatieke gamers hier naar toe sturen... ben inderdaad bang dat er bij sommigen... geen activiteit zal worden gesignaleerd... ha, ha,... maar of dat door het gamen komt!!!

http://inthegame.nl/nieuws/onderzoek-hebben-games-invloed-op-de-brein/
Thanks! Heb maar even meegedaan aan dat vooronderzoek, lijkt me wel leuk. Heb al vaker meegedaan aan onderzoeken voor de Uni Leiden, maar mijn fMRI-onderzoek werd op het laatste moment gecanceld :(
Altijd een makkelijke manier om wat extra geld te verdienen, dit soort dingen.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:01:
Gisteren inderdaad geleerd dat loopings sneller zijn.. Dus wat je ziet bij die YES piloten klopt wel.
Sneller dan wat? Bochten horizontaal maken?

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
Ja, maar zit wel een rem/gas truukje aan vast, zoals bij alles met jets :9

[ Voor 94% gewijzigd door Cyberwarmacine op 28-02-2012 12:18 ]

• evilpin0
Lol ik loop in een speel sessie dit lijstje meestal bijna volledig door. Zodra ik drang krijg om dingen te slopen stop ik ermee

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Marc3l schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:09:
:')

Als je tijd en moeite in een spel steekt, wordt het steeds leuker om te spelen. Je leert de maps, wapens en voertuigen beter kennen, je leert acties van de tegenstander te voorspellen en je reageert steeds accurater op gebeurtenissen.

Als ik dan weer sneaky met m'n chopper naar een andere chopper wil vliegen om die van bovenaf even flink te bombarderen, dan is het niet zo fijn als er weer eens een level < 25 mafketel in de gunner-seat van mijn chopper alles gaat beschieten wat op een rots, boom of mannetje lijkt, omdat onze chopper dan op de minimap verschijnt.

Of dat ze, als je ergens in de bosjes richting een vlag aan het wandelen bent, naast je gaan staan en een vol magazijn leegschieten zonder dat er wat te zien is en zonder dat ze wat raken, waarna er uit de tegenovergestelde richting een granaat richting je hoofd komt vliegen.

Voertuigen bestuurd door noobs, ook leuk. Een APC die vol over een rits mijnen rijdt, en dan niet één keer, en ook nog wegrijden als je aan het repareren bent. Over nog een mijn, waarna de APC èn jij kaput zijn, en de vlag alsnog door de tegenstander wordt ingenomen.

Niet dat dergelijke dingen niet meer gebeuren als je wat meer ervaring hebt, maar je merkt het direct als een team voor minstens de helft is gevuld met adelaartjes. Er wordt dan gewoon totaal anders, leuker, gespeeld.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

[...]
Ik ben een hardcore gamer, omdat ik negen van de tien keer een slecht team heb, waardoor ik gefrustreerd raak.
als je skill hebt ga je heel snel ergeren aan je team en daardoor ga je zelf ook slechter spelen.

ik kan me zelf ook opwinden tegenover campers. ik heb liever een hacker op de server waar ik af en toe last van heb in een match, dan op een server zitten waar iedereen aan het campen is.
Die zin volg ik helemaal niet; het enige dat ik eruit kan opmaken is dat campen niet leidt tot een overwinning.
Cesual Casual gamers zijn trouwens gamers waar ik niks mee heb. meestal zijn het gamers met geen enkele hersencel die functioneert. ze doen maar wat en denken niet na. misschien een IQ test invoeren als je de server in wil ;)
Gedurfde uitspraak van iemand die blijkbaar ADHD én dyslexie heeft en ze combineert in slecht leesbare kijk-mij-eens-een-toffe-gamer-zijn posts. Kom op man, ben je echt zo dom of zit je gewoon te trollen?
Pykow komt er ook niet meer in, lees ik net...

Volgens mij is er echt wat mis met je als je zolang blijft spelen tot je "pro-gamer" gedrag gaat vertonen. Iedereen kan een keer gefrustreerd raken bij een slechte ronde, zeker als je teammates daar grotendeels debet aan zijn, maar als je je zó opwindt vraag ik me wel af of je dan wel helemaal op de rails blijft.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 12:33 ]

Ik vroeg me al af waar de vijandigheid was gebleven. :P

• evilpin0
lol @ grammer nazi

DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:30:
En dit keer is het niet eens echt mijn schuld he!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
evilpin0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:59:
haha grappig toch die CommanderRoots, ben ook slachtoffer van hem :P

Gisteren heerlijk met Furfoots rond gevlogen als gunner terwijl ik me nieuwe g500 muis aant testen was. Wat werkt dat ding uber in BF3. Snel je gevoelig aanpassing voor gunner en pilot, echt perfect kan iedereen zon muis met DPI switch aan raden!

Furfoots 3>
Heb er ook een sinds een paar dagen maar rommel nog erg met de waardes van de dpi.
Hoe heb je de waardes ingesteld?
Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:32:
[...]

En dit keer is het niet eens echt mijn schuld he!
Nog niet nee. :+

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Als er hier mensen zijn die serieus goed kunnen vliegen(vliegtuig), PM me even. Ik heb een mooie cup voor jullie in petto..

[ Voor 21% gewijzigd door Waterlelie op 28-02-2012 15:18 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Waterlelie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:38:
Als er hier mensen zijn die echt goed kunnen vliegen, PM me even. Ik heb wat moois voor jullie in petto..
Een javelin? :P

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:30:
Tja. dat soort puberaal hersenloos gekrakeel is precies de reden waarom ik in-game de chat uitzet. Wat schiet zo iemand er mee op zo gigantisch te gaan lopen flamen alleen omdat hij een beetje gefrustreerd raakt omdat hij z'n zin niet krijgt? Het enige wat hij bereikt is dat hij een ander z'n spelplezier vergalt met dit soort kinderachtig huilgedrag.

Enig relativeringsvermogen is wel op z'n plaats - als je niet met casual gamers wilt spelen en zo serieus mogelijk met het écht belangrijke deel van het leven bezig wilt zijn, te weten Battlefield 3 winnen van noobs en losers, ga dan clanwars spelen en laat de andere 90% van de community lekker een spelletje spelen. En laat ze in hun waarde in plaats van mensen af te gaan kraken op hoe ze een onbelangrijk iets als een spelletje spelen. :o
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:41:
[...]

Tja. dat soort puberaal hersenloos gekrakeel is precies de reden waarom ik in-game de chat uitzet. Wat schiet zo iemand er mee op zo gigantisch te gaan lopen flamen alleen omdat hij een beetje gefrustreerd raakt omdat hij z'n zin niet krijgt? Het enige wat hij bereikt is dat hij een ander z'n spelplezier vergalt met dit soort kinderachtig huilgedrag.

Enig relativeringsvermogen is wel op z'n plaats - als je niet met casual gamers wilt spelen en zo serieus mogelijk met het écht belangrijke deel van het leven bezig wilt zijn, te weten Battlefield 3 winnen van noobs en losers, ga dan clanwars spelen en laat de andere 90% van de community lekker een spelletje spelen. En laat ze in hun waarde in plaats van mensen af te gaan kraken op hoe ze een onbelangrijk iets als een spelletje spelen. :o
Ben ik het wel mee eens. Ik zit zelf wel boven het gemiddelde maar mij kan het niks schelen hoe slecht medespelers zijn zolang ze maar hun best doen, spotten en niet als een stelletje gekken rondjes gaan rennen in open vlaktes. :P

• Cheezus
  • Laatst online: 07:42

Cheezus

Luiaard

Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:42:
[...]

Effe ingame nick geven, kan ik t voor je opzoeken.
Ch33zu5

Zondag had ik nog nergens last van en in de tussentijd heb ik niks veranderd/geïnstalleerd aan m'n pc. De punkbuster test geeft ook een OK resultaat. Mocht het probleem vanavond nog steeds voordoen zal ik PB wel eens verwijderen/opnieuw installeren..
[02.27.2012 20:25:14] Kick Command Issued (Prior Kick/Ban) for (slot#46) *ip*:3659 *pbguid* Ch33zu5
[02.27.2012 20:25:14] Lost Connection (slot #46) *ip*:3659 *pbguid*(-) Ch33zu5

Dunno waar dat vandaan komt, lijkt me typisch PB probleem maar hoe je dat moet oplossen? Dunno.

Edit: Ah, eerder was dit er:

[02.27.2012 20:23:25] VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006: Ch33zu5 (slot #11) Violation (IGNORING QUERIES) #9006 [pbguid*(-) *ip*:3659]
[02.27.2012 20:23:28] Kick Command Issued (Violation (IGNORING QUERIES) #9006) for (slot#11) *ip*:3659 pbguid* Ch33zu5
[02.27.2012 20:23:29] Lost Connection (slot #11) *ip*:3659 pbguid*(-) Ch33zu5

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 28-02-2012 12:51 ]

Pagina: 1 ... 106 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.