R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb em, geen probleem mee.Richard P schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:19:
Gebruikt iemand de Android app voor Battlelog? Ik heb 'm gedownload, maar durf niet in te loggen. De app is namelijk niet officieel, dus ik voer niet graag m'n inloggegevens in.
je kan er mee zien wie online is (vandaar het inloggen)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:41:
[...]
Dat lijkt me makkelijk te testen: gewoon zelf even proberen. Voor mijn gevoel zit er juist wel logica in (en ik zorg er dus vaak voor dat ik met me primary instap en niet met een Jav die moet herladen ofzo).
En roadkills met de MAV worden toch niet weggehaald? Je MAV gaat er dan alleen wel dood van, wat volkomen realistisch is. Dat ding is gemaakt van plastic (hoogstwaarschijnlijk, metaal is veel te zwaar), dat overleeft de crash echt niet. De soldaat ook niet, dus beide dood is een prima fix IMO. Kun je wel nogsteeds die vervelende camper neerhalen, maar geen rampage (op noobs) aanrichten.
Ik heb dat ding zelf gisteren eindelijk unlocked en ik vind het jammer dat ie niet blijft vliegen als je hem niet meer bestuurt. Ik wilde hem in Grand Bazaar boven de allyway laten hangen, maar dat ging dus nietToen maar weer overgestapt op t-ugs, die dingen zijn verdomd handig op die map.
Vind ik ook, gisteren metro even aan het spelen geweest, beetje mijn support upgraden en constant 3 van die mav dingen, als je weg blijft van de actie en geen punten scoort, zijn die dingen geen probleem, maar als je in volle actie er nog moet op letten is dat een serieus probleem.
Zoals al boven mij genoemd, je stapt uit daar waar je heen kijkt. Alleen wanneer je recht naar voren kijkt kom je links- of rechtsvoor aan de zijkant terecht (wanneer Friendly Fire aan staat zou uitstappen voor een rijdende tank of voor een tank-loop de gezondheid ernstige schade toebrengen). Het had mij heel wat sterfscenes en milde rage attacks gescheeld als ik dat eerder had geweten...majic schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:26:
[...]
Hoe kies ik dan de kant van de tank waar ik wil uitstappen ?
---
[ Voor 46% gewijzigd door Richard P op 25-02-2012 15:23 ]
Gebruik nu weer de muis erbij... Dan merk je gewoon dat je te langzaam beweegt.. maar met toetsenbord lukt het al helemaal niet:(
It's me
en daarnaast ging het echt leuk op Caspian borders met wat GoT spelers.
Onze squad was het enigste die wat deed.
dat leverde dus deze 2 potjes op:
http://battlelog.battlefi...how/22686461/1/172685289/
http://battlelog.battlefi...how/22692141/1/172685289/
ontopic: Jet vliegen ga ik niet aan beginnen. ik kan Heli, tank en Beenwagen. dus jet is voor mij niet noodzakelijk om te leren. Wil wel steeds beter worden in de Heli
Angelo NL / Global Cargo VTC
Vehicle sensitivity omhoog schroeven. Ik speelde eerst altijd met enorm lage sensitivity maar dat werkte ook niet super. Ik hoop dat ze nog eens aparte sliders toe willen voegen voor tank, jeep, jet en heli. En ze moeten ook fixen dat de sensitivity van de gunner 10x zo snel is dan van de driverEikkie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:31:
Ik blijf het toch lastig vinden in een jet vliegen.
Gebruik nu weer de muis erbij... Dan merk je gewoon dat je te langzaam beweegt.. maar met toetsenbord lukt het al helemaal niet:(
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hmm, echt zoveel verschil?Richard P schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:54:
Ik weet niet meer wie het was, maar degene die de MarkC Mouse Fix aanraadde verdient een dikke pluim. Sinds ik 'm geinstalleerd heb, is m'n K/D enorm gestegen. Ik 'schrik' bijna nooit meer wanneer een vijand opduikt, en kan automatisch vuur enorm veel beter beheersen. Van de lage middenmoot ben ik naar minstends top 5 gegaan (32 player TDM). Bizar om te denken dat die mouse acceleration van Windows 7 zo in de weg zit.
Ja ik heb ondertussen redelijk wat gespeeld, dus het ik denk niet dat het een placebo effect was. In eerste instantie dacht ik 'ok, beginnersgeluk, ik ga vanzelf weer zuigen'. Maar nu zo'n 10 uur spelen later blijf ik gewoon op een hoger niveau spelen. Het is alsof je veel meer rust hebt in het richten. Ik speel vooral assault met de M16A3, en de laatste vijf service medals vlogen echt binnen. Als je merkt dat je vaak ook te hectisch richt of telkens te laat bent, zou ik het ook proberen. Je kan het altijd terugzetten.
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
Ik moet het natuurlijk niet over-sellen, maar als je zoals ik voorheen gefrustreerd was omdat je niks raakte en een negatief of niet al te indrukwekkende K/D ratio had, zou het wel eens kunnen helpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Richard P op 25-02-2012 16:13 ]
ow een lekkere appeltaart gaat er altijd wel inRichard P schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:54:
Ik weet niet meer wie het was, maar degene die de MarkC Mouse Fix aanraadde verdient een dikke pluim. Sinds ik 'm geinstalleerd heb, is m'n K/D enorm gestegen. Ik 'schrik' bijna nooit meer wanneer een vijand opduikt, en kan automatisch vuur enorm veel beter beheersen. Van de lage middenmoot ben ik naar minstends top 5 gegaan (32 player TDM). Bizar om te denken dat die mouse acceleration van Windows 7 zo in de weg zit.
voor de mensen die MarkC mouse fix nog niet kennen. je zou even terug moeten zoeken in dit forum waar ik het gepost heb. zit ook een plaatje bij met uitleg wat het verschil is met en zonder de Fix.
Het is gewoon stom dat Microsoft settings niet goed werken.
een oude maat van mij in Team Fortress 2 gaf me deze fix en nu kan ik niet meer zonder. je muis reageerd gewoon goed en sneller.
1 nadeel. je kan na paar maanden niet meer spelen zonder MarkC fix haha
1x mijn pc opnieuw geinstalleerd en merkte gelijk dat ik overal er net naast zat met me aim.
TF2 is mijn ideale test game
mensen moeten niet vergeten dat het al een stuk hersenwerk met zicht mee brengt om je hand - oog coördinatie goed te houden. als dan Windows er mee gaat knoeien, dan wordt je daar echt ziek van.
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 25-02-2012 16:15 ]
[ Voor 7% gewijzigd door vinom op 25-02-2012 16:22 ]
Ja goed om even in je achterhoofd te houden dat dit een essentieel onderdeel van Windows is geworden wanneer je opnieuw installeertPykow schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:14:
[...]
ow een lekkere appeltaart gaat er altijd wel in
voor de mensen die MarkC mouse fix nog niet kennen. je zou even terug moeten zoeken in dit forum waar ik het gepost heb. zit ook een plaatje bij met uitleg wat het verschil is met en zonder de Fix.
Het is gewoon stom dat Microsoft settings niet goed werken.
een oude maat van mij in Team Fortress 2 gaf me deze fix en nu kan ik niet meer zonder. je muis reageerd gewoon goed en sneller.
1 nadeel. je kan na paar maanden niet meer spelen zonder MarkC fix haha
1x mijn pc opnieuw geinstalleerd en merkte gelijk dat ik overal er net naast zat met me aim.
TF2 is mijn ideale test gameals ik daar niet goed in kan rocket jumpen, weet ik dat mijn muis verkeerd staat.
mensen moeten niet vergeten dat het al een stuk hersenwerk met zicht mee brengt om je hand - oog coördinatie goed te houden. als dan Windows er mee gaat knoeien, dan wordt je daar echt ziek van.
En btw
Verwijderd
Ik heb het dan natuurlijk over die muis "fix"..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 16:26 ]
nee, geen enkel probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:23:
Die fix heeft toch geen invloed als je logitech acceleratie aan hebt mag ik aannemen..?
Je kan het zo aan en uit zetten. speel er een weekje mee en kijk of je het verschil merkt.
zelf installeer ik nooit de drivers van Logitech. omdat de 800 DPI default, anders aanvoelt dat de 800 DPI in SetPoint. toch raden mensen aan om dit in te stellen. zo zou je de frequentie omhoog moeten zetten, voor een snellere respons.
ik speel zelf met de Logitech G500 (daarvoor de G5) en nooit de software geinstalleerd. alleen maar deze markC fix.
In XP, Vista and Windows 7, Microsoft changed how mouse pointerPhyxion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:20:
Wat is het verschil met die fix tegen 'Enhance pointer precision' op off? Ik kan er maar niet aan wennen namelijk, de enorm grote afstanden die je af moet leggen om van je ene beeldscherm naar je andere te gaan. In ieder geval, ik zal het nog eens een kans geven
acceleration worked. Now when those games call the function (asking that all movement be
accelerated), Windows enables the mouse 'Enhance pointer precision'
feature, which adds mouse acceleration using a varying curve to control
the mouse response. (It enables it even if you have it turned off in the
Control Panel Mouse settings.)
Verwijderd
Ik bedoelde meer van als je de acceleratie van logitech aan hebt staan heb je dan die van Windows zelf automatisch uit? Want als ik geen drivers installeer dan merk ik inderdaad ook dat de muis zich anders gedraagt.Pykow schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:28:
[...]
nee, geen enkel probleem.
Je kan het zo aan en uit zetten. speel er een weekje mee en kijk of je het verschil merkt.
zelf installeer ik nooit de drivers van Logitech. omdat de 800 DPI default, anders aanvoelt dat de 800 DPI in SetPoint. toch raden mensen aan om dit in te stellen. zo zou je de frequentie omhoog moeten zetten, voor een snellere respons.
ik speel zelf met de Logitech G500 (daarvoor de G5) en nooit de software geinstalleerd. alleen maar deze markC fix.
je schakeld een onderdeel van Windows uit. ook al stel je de acceleratie van logitech in. Windows zal zicht er altijd mee bemoeien. dus jou settings in logitech zullen het zelfde doen. maar omdat je windows er tussen uit gooit (kort gezegd).Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:30:
[...]
Ik bedoelde meer van als je de acceleratie van logitech aan hebt staan heb je dan die van Windows zelf automatisch uit? Want als ik geen drivers installeer dan merk ik inderdaad ook dat de muis zich anders gedraagt.
maar goed
en dat zorgt zoals hier boven gezegd , voor veel meer rust tijdens het schieten.
Zelfs als 'Enhance pointer precision'(= komt erop neer dat mouse acceleration wordt toegepast) op off staat, zou het kunnen zijn dat games dat gedrag terug aanpassen. Waardoor je in-game terug met mouse acceleration te maken hebt (wat dus niet zou mogen).Phyxion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:20:
Wat is het verschil met die fix tegen 'Enhance pointer precision' op off? Ik kan er maar niet aan wennen namelijk, de enorm grote afstanden die je af moet leggen om van je ene beeldscherm naar je andere te gaan. In ieder geval, ik zal het nog eens een kans geven
De fix zorgt er voor dat zoiets nooit meer kan gebeuren.
And thanks to Pykow
En mensen, in de BF3 settings staat ook een optie over Mouse Acceleration, dus vergeet niet die daar ook uit te zetten.
Dus aan te passen:
- in control panel, bij mouse: 'Enhance pointer precision' uitzetten
- registry fix toepassen
- in BF3 ingame menu ook Mouse acceleration uitzetten Raw Mouse Input moet op On staan.
[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 25-02-2012 18:30 ]
[ Voor 42% gewijzigd door haarbal op 25-02-2012 16:41 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Reboot gedaan?haarbal schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:40:
Ik heb ook die mouse fix geinstalleerd maar ik heb nog steeds acceleratie, hij voelt wel anders nu, maar als ik hem heen en weer sleep vanaf een randje komt ie nooit op dezelfde plek.
ik zal het eens ingame testen, kijken of dat wat uitmaakt.
edit: ingame lijkt het beter, het is niet perfect, maar als ik heel snel draai en dan akelig langzaam terug draai komt het zeer dicht in de buurt.
[ Voor 54% gewijzigd door haarbal op 25-02-2012 17:00 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Wat voor mij uiteindelijk de beste combi is, is W en S voor pitch up/down, en A en D voor bank left/right. Met je muis doe je dan pitch up/down en yaw left/right. Zo vlieg je met het tobo (en kun je dus keurige dunne spiraaltjes vliegen om dogfights te overleven) en kun je mikken met de muis, voor de betere precisie om dingen met je kanonnen en raketten te raken. linkermuisknop voor schieten, de rechter doet afterburner, en om op te stijgen gebruik ik E (uitstappen met alt) - E heb je tenzij je iets fout doet alleen nodig om van de runway af te komen. F of muiswieltje om wapens te selecteren.Eikkie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:31:
Ik blijf het toch lastig vinden in een jet vliegen.
Het is wel echt even oefenen, maar zodra je met links geleerd hebt te vliegen zul je merken dat het leven echt beter wordt - je kunt gewoon alles raak schieten, zelfs als je dan nog pass na pass na pass moet maken omdat je niet bedreven bent in het cirkelen krijg je zo wel dingen dood en dus punten.
Upgrades: stealth, flares, rocket pods of air radar, flares, heat seekers voor AG en AA (resp.) en zodra je alles vrij hebt vind ik Beam Scan, ECM en Heat Seekers het fijnst.
Verwijderd
Is hier een fix voor? Anders ga ik maar weer terug naar m'n oude configuratie (switchen tussen tobo en muis).
ik heb Spatie op naar boven gaan ingesteld.
Ik kan geen optie Mouse acceleration in het ingame menu van BF3 vinden, waar zit dat?Asgaro schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:38:
[...]
Zelfs als 'Enhance pointer precision'(= komt erop neer dat mouse acceleration wordt toegepast) op off staat, zou het kunnen zijn dat games dat gedrag terug aanpassen. Waardoor je in-game terug met mouse acceleration te maken hebt (wat dus niet zou mogen).
De fix zorgt er voor dat zoiets nooit meer kan gebeuren.
And thanks to Pykow
En mensen, in de BF3 settings staat ook een optie over Mouse Acceleration, dus vergeet niet die daar ook uit te zetten.
Dus aan te passen:
- in control panel, bij mouse: 'Enhance pointer precision' uitzetten
- registry fix toepassen
- in BF3 ingame menu ook Mouse acceleration uitzetten
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Je hebt gelijk, heb even gezien en het noemt daar anders.pafdaddy schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:25:
[...]
Ik kan geen optie Mouse acceleration in het ingame menu van BF3 vinden, waar zit dat?
Raw Mouse Input moet op On staan.
(staat onder tabblad Controls)
Duidelijk.Asgaro schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:29:
[...]
Je hebt gelijk, heb even gezien en het noemt daar anders.Wat ik bedoel:
Raw Mouse Input moet op On staan.
(staat onder tabblad Controls)
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Dat is normaal - als je met de pijltjes vliegt doet ie hetzelfde namelijk. Volgens mij rem je af puur door het stijve bochtje wat je trekt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 17:47:
Dat links vliegen lijkt me wel wat; ben even gaan oefenen in een unranked server. Heb alleen wel een probleem: 'S' blijft throttle down bij mij. Ik rem dus standaard als m'n neus omhoog gaat... In de settings staat alles goed, ik zou met lshift moeten kunnen remmen, maar dat werkt niet.
Is hier een fix voor? Anders ga ik maar weer terug naar m'n oude configuratie (switchen tussen tobo en muis).
De ideale draai maak je bij de laagste snelheid (~200). Als je langdurig straks blijft draaien een beetje met de afterburnerknop tikken om je snelheid in de 200-210 range te houden. Dáárom zit die bij mij op de rechter muisknop
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 19:24 ]
Morgen heel wat tijd om het goed te testen! Nice
Veel plezier noob, teamplay schijnt je totaal niet interesseren!!!kevz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:39:
Lol die MAV nerfs, alsof het makkelijk is roadkills te maken ofzo, al die mietjes die niet eens een stofzuiger horen aankomen zitten te miepen op het forum. Classic case van groot aantal noobs die verandering eisen en DICE doet het ook nog. Dat MAV liften bugfixen is wel verwacht, die onzin verpest dus wel het spel.
Tja, het was even leuk de MAV te gebruiken, en na de patch gebruikt niemand hem meer
edit: -You can now spot with the EOD bot.
Fuck it, ik ga gewoon de EOD bot gebruiken ipv MAV roadkills te maken
Dit kan je niet zomaar vergelijken omdat het van de muis afhangt. Bij de ene muis is een bepaalde instelling compleet anders als dezelfde instelling bij een andere muis, Als je met 2 verschillende muizen het in BF3 instelt kan de ene zo maar eens 2x zo snel zijn.Phyxion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:25:
Wat zijn jullie sensitivity instellingen (mouse + vehicle)? Screenshots graag
noobs noobs en noobs.
nou idd net weer 6 man wat alleen maar achter mortar zit en dan nog stel snipers en geen vlaggen pakken....
Verwijderd
Dat is niet wat ik bedoel. Ik rem echt hard af en mijn ingestelde knop (toen nog lshift) werkt niet als rem. Om de een of andere reden weigert BF het remmen van S af te halen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:24:
Dat is normaal - als je met de pijltjes vliegt doet ie hetzelfde namelijk. Volgens mij rem je af puur door het stijve bochtje wat je trekt.
De ideale draai maak je bij de laagste snelheid (~200). Als je langdurig straks blijft draaien een beetje met de afterburnerknop tikken om je snelheid in de 200-210 range te houden. Dáárom zit die bij mij op de rechter muisknop
Nu vlieg ik maar met RGFD, met S als rem. Moet zeggen dat het vliegen na een uurtje in een unranked server wel weer goed gaat; ook heb ik nu een stuk minder hand-/vingerbewegingen, wat het allemaal wel een stuk rustiger maakt. Nadeel is wel dat ik nu totaal niet meer bij Q kan, dus ik moet nog iets verzinnen voor het spotten.
Zo maar eens testen in dogfights op een ranked server.
Puur als vergelijkingPilatuS schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:44:
[...]
Dit kan je niet zomaar vergelijken omdat het van de muis afhangt. Bij de ene muis is een bepaalde instelling compleet anders als dezelfde instelling bij een andere muis, Als je met 2 verschillende muizen het in BF3 instelt kan de ene zo maar eens 2x zo snel zijn.
Verwijderd
Wups, daar heb je een foutje, ideale draaisnelheid zit aan 300km/h. Bij de 200km/h kan je amper nog draaien en val je praktisch stil...Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:24:
[...]
Dat is normaal - als je met de pijltjes vliegt doet ie hetzelfde namelijk. Volgens mij rem je af puur door het stijve bochtje wat je trekt.
Het kan nog scherper, kijk deze dude maarVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:18:
[...]
Wups, daar heb je een foutje, ideale draaisnelheid zit aan 300km/h. Bij de 200km/h kan je amper nog draaien en val je praktisch stil...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DeMeH2nC4KY]
Verwijderd
LoooolBee.nl schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:24:
[...]
Het kan nog scherper, kijk deze dude maar![]()
[video]
Dat wordt jammergenoeg ook gepatched, die rubber-trees zijn echt geweldig
Verwijderd
Kom op TS van GoTBF3Ircghost schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:44:
heeft iemand zin om paar potjes goed samen te werken met Teamspeak aan? Liefst 4 personen voor een vol squadje.
Maar vraag me dus af als ik op goTBF3 kom en je zit in een squad, kun je dan in een aparte "room" met je medespelers?
Anders lijkt het me wat rommelig worden, en als de tegenpartij mee kan luisteren is het ook niet handig
@Rienspy, ty join ik zo even
[ Voor 5% gewijzigd door S.J_84 op 25-02-2012 22:44 ]
Verwijderd
Er zijn verschillende kanalen hoor, en je word automatisch in teams geplaatstS.J_84 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:41:
Heb zonet TS geinstalleerd.
Maar vraag me dus af als ik op goTBF3 kom en je zit in een squad, kun je dan in een aparte "room" met je medespelers?
Anders lijkt het me wat rommelig worden, en als de tegenpartij mee kan luisteren is het ook niet handig
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 17:00:
[...]
Wat voor mij uiteindelijk de beste combi is, is W en S voor pitch up/down, en A en D voor bank left/right. Met je muis doe je dan pitch up/down en yaw left/right. Zo vlieg je met het tobo (en kun je dus keurige dunne spiraaltjes vliegen om dogfights te overleven) en kun je mikken met de muis, voor de betere precisie om dingen met je kanonnen en raketten te raken. linkermuisknop voor schieten, de rechter doet afterburner, en om op te stijgen gebruik ik E (uitstappen met alt) - E heb je tenzij je iets fout doet alleen nodig om van de runway af te komen. F of muiswieltje om wapens te selecteren.
Het is wel echt even oefenen, maar zodra je met links geleerd hebt te vliegen zul je merken dat het leven echt beter wordt - je kunt gewoon alles raak schieten, zelfs als je dan nog pass na pass na pass moet maken omdat je niet bedreven bent in het cirkelen krijg je zo wel dingen dood en dus punten.
Upgrades: stealth, flares, rocket pods of air radar, flares, heat seekers voor AG en AA (resp.) en zodra je alles vrij hebt vind ik Beam Scan, ECM en Heat Seekers het fijnst.
It's me
Verwijderd
Gas met E dus (één keer opstijgen en dan nooit meer indrukken) en remmen met eh... eh... geen idee eigenlijk, gebruik ik niet... ik draai gewoon strak een bochtje in en dan remt ie vanzelf bij. Verder gebruik ik Beam Scanning dus ik kan op normale snelheid ene pass doen op helis etc. en dan is het gewoon gelockt (beide raketten afvuren lukt dan makkelijk voor je erlangs bent).Eikkie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:13:
Bedankt voor de tip! Ga ik zo snel mogelijk proberen. Waar rem en geef jij gas mee dan?![]()
[...]
Ik gebruik juist meer de afterburner om snel uit problemspots te verdwijnen.
Hmm. net de knoppen nog een somgegooid zodat ik spae als pitch up heb ipv S en dan vliegt hij wel gewoond oor inderdaad - dus S is toch de rem. nou is remmen én de bocht in an sich goed, en ik kan gewoon bijklikken als het te langzaam gaat, maar eigenlijk is het lomp van DICE. as usual.
Ik zal eens kijken of dat een fixbaar ietsin een config file is... maar ik vrees dat ze weer eens hardcoded controls hebben. EA had daar met Crysis Warhead ook last van... waarom zouden ze daarvan geleerd hebben, tenslotte.
Jeppers, probleem is niet alleen bij ons dus.
https://getsatisfaction.c...s/bug_jet_control_mapping
effe +1-en misschien dat er ooit nog iemand naar gaat kijken.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 02:03 ]
Tja, als je dik aan de LSD zit of 2CB met vrienden vind je het gek dat je dan maf gaat lopen spelenleosand schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:00:
[...]
nou idd net weer 6 man wat alleen maar achter mortar zit en dan nog stel snipers en geen vlaggen pakken....
Zit ook wel es half lam te gamen hier met wat mensen lachen toch
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik spot tegenstanders voor mijn team, ik spot claymores en blaas ze ook op, ik blaas beacons op, vijandelijke mav's, eod bots, daarboven op maak ik tussendoor ook kills. Oh en ik relay vaak ook informatie in teamchat als er veel enemies bij een MCOM in de buurt komen. 0 teamplay toch?smoothz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:25:
[...]
Veel plezier noob, teamplay schijnt je totaal niet interesseren!!!
Serieus, ik heb het gevoel alsof jullie (mensen die geroadkilled worden door een MAV en whinen om nerfs) geen eens verstand van dat ding hebben en wat hij allemaal kan, 10x meer teamplay dan een sniper in de bosjes die de hele dag niks raakt.
Ach, ik speel al anderhalve week niet, denk dat ik dit even aan hou tot die grote patch eraan komt, kan ik meteen wennen aan alle veranderingen
edit: Oja, voordat ik het vergeet, je kan hem ook ergens op de grond laten staan en dan functioneert hij als een T-UGS.
+
http://youtu.be/dRwc8X9scTY
Het houd mensen ook bezig in plaats van op jouw team te zitten snipen (zie 2:45)
Zoveel teamplay elementen in 1 recon tool, wie had dat gedacht!
[ Voor 14% gewijzigd door kevz op 26-02-2012 02:16 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Gewoon een wapen naar keuze.tobitronics schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:58:
Ik ben nu bezig met de B2K assignments. Nu staat er bij de L96 '50 headshots'. Moet je dan die ook met een recon class maken of kan je met elke class dit onderdeel halen. Geldt ook voor '5o suppression assists' voor de Mg36.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij duurt een potje al een week.nukom schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:42:
OptiX-Group-60000-Tickets-Caspain-FAST-SPAWN
Leuke server, kun je de hele week hetzelfde doen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik vind potjes met 1000 tickets al te lang, 60000 zal ik NOOIT aan beginnen. 600 is voor mij het optimum.
Geniaal toch? Kun je elke dag van de week ff kijken welk team er aant winnen is,nukom schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:42:
OptiX-Group-60000-Tickets-Caspain-FAST-SPAWN
Leuke server, kun je de hele week hetzelfde doen
bij Heavy Metal maps uit BFBC2 kon je ook sochtends inloggen, ff spelen, smiddags weer terugkomen en dan nog steeds ong dezelfde teams hebben
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Dat gebeurt nou eenmaalVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:40:
Speel je een potje, je team is aan het winnen, komt er effe leuk een hacker alles verpesten. Fijn joh!!
[ Voor 99% gewijzigd door S.J_84 op 26-02-2012 16:47 ]
Wrong. De lobby is waar iedereen bij elkaar zit om te kletsen en zonder teamwork te spelen. Wil je in teams spelen ga je in kanalen van de desbetreffende server zitten en dan ga je automatisch naar Team 1 of Team 2 als er genoeg mensen zijn. Echter vaak begint het met een of twee mand ie in de lobby gaat zitten en komen er meer mensen bij maar hebben ze geen zin apart te zitten.S.J_84 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:42:
[...]
Je word automatisch in Team 1 of 2 gedropt, en dan weer individueel in Squad volgens mij.
Correct me if i`m wrong.
Wij wilden niet gaan forceren dat iedereen direct in z'n eigen team komt, kan de gezelligheid verstoren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waarom zou ik in godsnaam Squad Deathmatch willen spelen? En dat moet je nog winnen ook...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
En dat terwijl die 'Keep Your Head Down' assignment (voor de MG36) gehaald is tijdens één potje Conquest Metro (Met 1000 Ticks).Jeroenneman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:54:
Man, die l85 assignment is echt ruk te noemen.
Waarom zou ik in godsnaam Squad Deathmatch willen spelen? En dat moet je nog winnen ook...
In het begin was het wat aankloten maar na een tijdje had ik de tactiek van de vijanden door en dan is het easy. Samen met 2 medailles 48K punten opgehaald!
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
En zo goed is dat wapen niet.Jeroenneman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:54:
edit: ik speel aan de ru kant, zet ie automatisch een scope op m'n ak74m?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 17:03 ]
Dat is ook een bug ja...Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:02:
[...]
En zo goed is dat wapen niet.
edit: ik speel aan de ru kant, zet ie automatisch een scope op m'n ak74m?
Verwijderd
Bij mij werkt het gewoon. Probeer eens F5 ofzo?Jay-P schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:17:
Zijn er meer mensen waarvan de server browser het niet meer doet. Favourites en History doen het nog prima maar als ik een server wil vinden via filters krijg ik het zeer duidelijke "something technical went wrong". Iemand die kan bevestigen dat het niet aan mij ligt ??
werkt prima hierJay-P schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:17:
Zijn er meer mensen waarvan de server browser het niet meer doet. Favourites en History doen het nog prima maar als ik een server wil vinden via filters krijg ik het zeer duidelijke "something technical went wrong". Iemand die kan bevestigen dat het niet aan mij ligt ??
Op rush was zowat het hele team MCOM B aan het defenden. Opeens gooit er een enemy een granaat en heeft 10 kills. Ik ga erheen met mijn defibrillator... Knets knets +1000 punten
Android developer & dürüm-liefhebber
Bij mij is de favourites en history tab gewoon weg. Als ik erheen ga via http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/favourites/ dan zijn de tabjes er weer...Jay-P schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:17:
EDIT: oeps dubbelpost
Android developer & dürüm-liefhebber
edit:
En nu zijn ze weer terug...
[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-02-2012 22:04 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Laat me raden, het zorgt niet voor die V.I.P slots waar ik al zoveel over gehoord en gelezen heb en wat ik nog nooit heb meegemaakt...Tsurany schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:06:
Zo, we hebben eens rconNET aangeschaft voor 5 servers voor een maand, testen hoe dat bevalt. Tot nu toe goed
(Ik had veel eerder met PC gaming moeten beginnen)
Jup. Dat krijg je niet. Maar dat zal nooit lukken zonder hulp van DICE.DanielWW2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:24:
Laat me raden, het zorgt niet voor die V.I.P slots waar ik al zoveel over gehoord en gelezen heb en wat ik nog nooit heb meegemaakt...![]()
(Ik had veel eerder met PC gaming moeten beginnen)![]()
Maat van mij krijgt dit te zien in zijn system event logs als het spel naar desktop crasht, wat steeds vaker gebeurt.The DNS proxy agent was unable to allocate 0 bytes of memory. This may indicate that the system is low on virtual memory, or that the memory manager has encountered an internal error.
Van http://battlelog.battlefi...view/2832654624811229304/ word je ook niet veel wijzer. Anderen die dit ervaren hebben?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Nee, pagefile heeft ie aan staan.
Probeer deze server eens: http://battlelog.battlefi...85A2-here-25-125-tickets/Jeroenneman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:54:
Gebruiken wij ook sinds het beginTsurany schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:06:
Zo, we hebben eens rconNET aangeschaft voor 5 servers voor een maand, testen hoe dat bevalt. Tot nu toe goed
Eén van de grootste voordelen voor ons, is dat je geen pc aan hoeft hebben staan om de wijzigingen actueel te houden. Het is allemaal webbased en daardoor constant in verbinding met onze server. Bij Procon of Bf3cc moet iemand van onze clan altijd zijn pc aan hebben staan helaas.
De community achter Rconnet is ook redelijk groot en via het forum kan je direct feedback geven op de plugins. En deze lijst met plugins is ondertussen ook al aanzienlijk. Bij aanvang waren het maar 7 plugins geloof ik, maar dat is ook mooi gegroeid
Ben benieuw naar jullie ervaringen!
Ik vraag me af of de tweede plaats ook niet goed genoeg is.....Jeroenneman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:54:
Bij mij stond er een keer echt 'You have lost the game' (o.i.d.) bij een squad deathmatch, terwijl ik vervolgens wel dat wapen kreeg.
Tips om het wapen te krijgen:
-Kies een server met max 16 spelers. Ik had ook es geprobeerd met meer spelers, maar als je dan niet in 1 van de 4 squads zit, dan kan je het gewoon niet winnen.
-Kies een server met zo weinig mogelijk tickets.
-Zodra je flink aan het verliezen bent: verwissel van server
Ik heb hem gehaald in een 16 person server. Ik hand een squad die echt goed was en dus was het 5 potjes spelen en klaar. ik zou zeggen zoet een 16 person server met maar een paar man erin en waag een poging.Jeroenneman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:54:
Nickname KasPlantje.
Het aan hebben staan van een PC is geen probleem. We hebben een dedicated in het datacenter waar Teamspeak en Teamspeak sync op draaien dus Procon daar bij zetten is geen probleem.StealthyPeanut schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:37:
Gebruiken wij ook sinds het begin. Helemaal nog geen klachten over gehad.
Eén van de grootste voordelen voor ons, is dat je geen pc aan hoeft hebben staan om de wijzigingen actueel te houden. Het is allemaal webbased en daardoor constant in verbinding met onze server. Bij Procon of Bf3cc moet iemand van onze clan altijd zijn pc aan hebben staan helaas.
De community achter Rconnet is ook redelijk groot en via het forum kan je direct feedback geven op de plugins. En deze lijst met plugins is ondertussen ook al aanzienlijk. Bij aanvang waren het maar 7 plugins geloof ik, maar dat is ook mooi gegroeid.
Ben benieuw naar jullie ervaringen!
De voordelen van rconNET voor ons zijn zeer eenvoudige delegation of control, altijd de chat kunnen terugzien en uitgebreide logging. Een ander probleem waar we bij Procon tegenaan lopen is het crashen van de Insane Limits plugin. Dat is erg vervelend als je daar afhankelijk van bent voor een groot aantal features zoals je language filter, bannen van cheaters,... Enige wat ik nog echt mis is de mogelijkheid om spelers te bannen op Battlelog statistieken en een aparte logfile per plugin.
Wel gister een potentieel lid gehad die in de server chat aan gaf z'n betaling te willen cancellen omdat een ander lid zou aimbotten
Aan iedereen die gisteravond speelde, hoe bevalt de votemap functionaliteit?
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 27-02-2012 10:33 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Gisteravond in GoTBF3 #1 lagte het echt ontiegelijk, iedereen warpte heen en weerTsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:32:
Ah dus dat was het! Ja ik had gisteravond wel even last van een lag spike. Voor een seconde of twee schoot mijn ping omhoog van 20 naar 25
Wel gister een potentieel lid gehad die in de server chat aan gaf z'n betaling te willen cancellen omdat een ander lid zou aimbotten
ik heb er 3 gewonnen op Grand bazaar waar 50 kills gemaakt moeten worden.Rub3s schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:55:
[...]
Ik vraag me af of de tweede plaats ook niet goed genoeg is.....
Bij mij stond er een keer echt 'You have lost the game' (o.i.d.) bij een squad deathmatch, terwijl ik vervolgens wel dat wapen kreeg.![]()
Tips om het wapen te krijgen:
-Kies een server met max 16 spelers. Ik had ook es geprobeerd met meer spelers, maar als je dan niet in 1 van de 4 squads zit, dan kan je het gewoon niet winnen.
-Kies een server met zo weinig mogelijk tickets.
-Zodra je flink aan het verliezen bent: verwissel van server. Het gaat het volgende potje waarschijnlijk niet beter worden, of er moeten heel wat spelers van je squad eruit gaan. (pro's hier zullen waarschijnlijk steigeren als ze dit zien, maarja boeiend)
daarna met paar mensen van GoT de andere 2 gewonnen waar je 75 kills moest maken.
ging vrij makkelijk.
moet alleen nog de DPV kills maken
Als dat veroorzaakt werdt door zijn botnet:Tsurany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:32:
Ah dus dat was het! Ja ik had gisteravond wel even last van een lag spike. Voor een seconde of twee schoot mijn ping omhoog van 20 naar 25
[ Voor 8% gewijzigd door zjeery op 27-02-2012 11:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.