• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 09:15
Skybullet schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:24:
[...]

ik speel uit principe nooit rush. Heel die modus staat me tegen. Komt uiteindelijk altijd neer op chokepoints met campers, en spawnkillers.

Geef mij maar een grote conquest map met 2 evenwichtige teams
Ik speel eigenlijk ook nooit Rush :P
In Bad Company 2 heb ik wel veel Rush gespeeld, maar in BF3 trekt conquest me gewoon veel meer

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:23
Solictice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:23:
[...]

Tenzij het Rush is, dan is et wel een leuke map (vind ik)
De beste infantry map, kan niet wachten totdat er een nieuwe infantry map bij komt met evenveel actie als Metro :D

Mijn YouTube

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 07:18
Solictice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:27:
In Bad Company 2 heb ik wel veel Rush gespeeld, maar in BF3 trekt conquest me gewoon veel meer
Voor mij geldt hetzelfde, in BC2 met de kleine maps en maar een paar vlaggen, was conquest geen zak aan en speelde ik altijd rush. Bij BF3 speelt conquest weer veel beter dan rush. Het hangt allemaal van de maps af.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Faaaaaaaack :r
Battlefield 3 is super leuk omdat je van je team afhangt. Teamwork zorgt ervoor dat je wint...
Maar laatste rondje dat ik speelde was werkelijk VRESELIJK omdat mijn hele team niks uithaalde. Dan cap je een vlag (de enige)... En wat doet het team? Defenden? Ho maar. Ze spawnen gewoon bij je deployment in plaats van die vlag en gaan wat lopen vechten om een tank (die trouwens niet eens aan een vlag komt, stelletje prutsers).

Ik zeg niet dat ik een fantastische speler ben, mijn KD is 0,9... Maar ik speel tenminste voor het team en doe ook moeite om mensen te healen, reviven, choppers neer te halen, objectives te cappen...

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Pff teamplay in public.... regelmatig zo waardeloos.

Speelde van de week Seine Crossing. Snelle tank spawn, dus ik had eigenlijk bijna altijd de tank.
Squad mate (engineer) spawnde steeds bij me, ik dacht mooi. meer kans in tank battles. Want de andere tank had constant 1/2 engineers bij zich om te repareren.
Leuk, begin met tank battle. Engineer stapt netjes uit, schiet eerst een RPG en gaat om me tank heen dansen.
ik vraag in chat nog om repairs.. nee hoor.. 2e squad mate, ook engineer komt bij me staan, maar repareren nee hoor.
en dit zn 5x achter elkaar, toen was ik het zat...
Tegen een tank die repairs krijgt is gewoon niets te beginnen in je eentje.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Solictice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:27:
[...]

Ik speel eigenlijk ook nooit Rush :P
Bij mij ook, ik denk dat bij BFBC2 er meer routes waren. Ook kon je soms een bom vernietigen door een huis te laten instorten. Je kon met je squad of in je 1tje ook veel meer de game beïnvloeden dan in BF3. Nu moet je echt een goede squad van 4 of meedere squads hebben als je wint winnen met een minder team.

Als je bij BF3 een team hebt wat iets minder is in rush kan je het wel vergeten

Buffalo77 | Pokemon Unite

Verwijderd

ronalddus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Bij mij ook, ik denk dat bij BFBC2 er meer routes waren. Ook kon je soms een bom vernietigen door een huis te laten instorten. Je kon met je squad of in je 1tje ook veel meer de game beïnvloeden dan in BF3. Nu moet je echt een goede squad van 4 of meedere squads hebben als je wint winnen met een minder team.

Als je bij BF3 een team hebt wat iets minder is in rush kan je het wel vergeten
Good ol' times van BC2 :)
Ik herinner me nog dat ik op isla inocentes met een UAV mcom alfa helemaal alleen naar beneden kon halen 8)

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

disturbedmind schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:
Wat ze wel mogen fixen is, dat als je met je staart of wat dan ook van de helikopter tegen een boom aan komt (ook al is het niet heel hard) dat je gelijk een pinbal effect krijgt en gelijk alle kanten op stuitert en dat je 9 van de 10 keer verkeerd terecht komt en neerstort..
Heel toevallig als je er snel uitspring dan staat ie altijd recht -.-'

^ Post is hierboven!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BC2 had zeer goede maps, zeker voor rush. Ik vind nog steeds dat BF3 slechte maps heeft, die absoluut niet geschikt zijn voor rush. Ik heb misschien tien keer rush gespeeld en verder alleen maar conquest in BF3. In BC2 was dit juist andersom :+ Ik hoop dat ze nog eens wat maps van BC2 gaan omzetten naar BF3, dat zou echt niet verkeerd zijn voor de variatie. De meeste maps in BF3 zijn redelijk hetzelfde of gewoon slecht. Ik speel dan ook eigenlijk alleen maar B2K, en 2-3 BF3 mappen :/

Overigens had ik bij BC2 echt een BF2 gevoel en een super vet Battlefield gevoel, dat heb ik bij BF3 nog steeds niet :X Van mij mogen ze alle BC2 maps wel porten, dan zit er tenminste wat variatie in de maps en heb je ook meteen allemaal leuke maps er bij :)

[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 24-02-2012 14:39 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:03

Cheezus

Luiaard

disturbedmind schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:
Wat ze wel mogen fixen is, dat als je met je staart of wat dan ook van de helikopter tegen een boom aan komt (ook al is het niet heel hard) dat je gelijk een pinbal effect krijgt en gelijk alle kanten op stuitert en dat je 9 van de 10 keer verkeerd terecht komt en neerstort..
Die staartrotor is ook niet bedoeld om bomen mee te snoeien! daar heb je C4 voor..
_O-
I loves memes! Waarom worden memes hier zo weinig gepost in vergelijking met andere fora?
We moeten gewoon day/night cycle hebben!
Serieus, Crysis 1 kon het, dus BF3 moet dit ook hebben...
Match begint bij zonsopgang en eindigt 's nachts, dat waren de tijden :9~
Jammer van het aantal cheaters nu :(

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:12
Phyxion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:33:
BC2 had zeer goede maps, zeker voor rush. Ik vind nog steeds dat BF3 slechte maps heeft, die absoluut niet geschikt zijn voor rush. Ik heb misschien tien keer rush gespeeld en verder alleen maar conquest in BF3. In BC2 was dit juist andersom :+ Ik hoop dat ze nog eens wat maps van BC2 gaan omzetten naar BF3, dat zou echt niet verkeerd zijn voor de variatie. De meeste maps in BF3 zijn redelijk hetzelfde of gewoon slecht. Ik speel dan ook eigenlijk alleen maar B2K, en 2-3 BF3 mappen :/

Overigens had ik bij BC2 echt een BF2 gevoel en een super vet Battlefield gevoel, dat heb ik bij BF3 nog steeds niet :X Van mij mogen ze alle BC2 maps wel porten, dan zit er tenminste wat variatie in de maps en heb je ook meteen allemaal leuke maps er bij :)
eens, bc2 had hele mooie rush maps.. wat ze ook uit bc2 moeten halen zijn de snowmaps.. een snow map s`nachts (dan heb je geen last van die irritante sun glare ;) )

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 07:51

Isniedood

nee, echt niet!

Laatst uitstekend vermaakt met squad deathmatch. Wist niet dat dat zo leuk was. Speel het meestal op hardcore. Had recentelijk 31-0 toen was het potje afgelopen (ging tot 50). Ben sowieso steeds meer van de harcore. Damage vind ik beter kloppen. Normal met de damage van hardcore zou ideaal zijn.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
reinier.sr schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:46:
[...]

eens, bc2 had hele mooie rush maps.. wat ze ook uit bc2 moeten halen zijn de snowmaps.. een snow map s`nachts (dan heb je geen last van die irritante sun glare ;) )
In BF3 vast wel, net als die flashlight die je midden op de dag verblindt :p

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:37:
[...]
I loves memes! Waarom worden memes hier zo weinig gepost in vergelijking met andere fora?
vermoedelijk ligt het IQ hier hoger. dezelfde grap honderd keer vertellen |:(

Mij viel net op dat onze squad tamelijk bizarre score getallen weergeeft:
Score / Min
Average 368
Best 657
Median 309
Min 164

Maar de mijne is de hoogste met 283... En de MIN klopt ook niet, want er zit er één tussen met een twee-cijferige SPM.
Waar verzint Battlelog deze getallen? Doet het zomaar wat of komt dit uit een getallenreeks die je niet zien kunt?
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:20:
[...]

vermoedelijk ligt het IQ hier hoger. dezelfde grap honderd keer vertellen |:(
Op humor staat geen leeftijd, en ook geen IQ. Enjah, memes passen bij zoveel posts dat het wel degelijk grappig blijft :) Maar ik ben terug off topic aan het gaan...

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
zat gisteravond met C4's te kutten op een hardcore server metro
had 3 op de eerste en 3 op de 2de verdieping geplaatst bij A. Toen schoot iemand me dood....naja ik zag dat er een zooitje enemy's daar gespawned waren

dus toen ik na 10 sec weer gerespawned was bij B , ging ik ff " klik klik " doen met me klikkertje

toen kreeg ik een teamkill van 5 personen :') , bleek dat me team dat hele gebouw in 10 seconden had gesweept

oja en ik werd gekicked van de server ;w

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Heh, Je hebt soms van die dagen...

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Word een beetje moe van sommige admins, nu al een paar keer gebanned.
Nu weer, wordt gebanned toen ik 6-1 in een jet stond :P reason: we've seen enough

Ik heb alleen paar heli's en jets uit de lucht gehaald

Ik volg momenteel Computer Graphics als keuzevak. Een onderdeel ervan is Anti Aliasing en aangezien wij gamers/graphics whores zeer bekend zijn met die term, hier wat diepgaande info voor mensen die het interesseert. ;)

Als ik zo naar de inhoudstafel kijk, zijn er niet andere noemenswaardige zaken die interessant zouden kunnen zijn om hier te zetten. Anders had ik dat ook geupload. Rest is echt de pure algoritmes achter conversie van 3D-beelden naar 2D (het scherm), etc.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/Scans%20cursus%20computer%20graphics/Afbeelding%20%2825%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/Scans%20cursus%20computer%20graphics/Afbeelding%20%2826%29.jpg

edit:Rest van de scans niet als thumbnail gezet, omdat resolutie te groot is... En we moeten denken aan de mensen met een 56kB modem :9
http://dl.dropbox.com/u/2...Afbeelding%20%2827%29.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2...Afbeelding%20%2828%29.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2...Afbeelding%20%2829%29.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Asgaro op 24-02-2012 16:12 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Voor de mensen die het interesseren, danoc1 1.3 FXAA Injector is ook uit. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar aangezien ik 1.25 er niet uit vond zien qua kleuren en 1.3 er een stuk realistischer uit ziet ga ik die zeker eens proberen :)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Dude, beetje groot? maakt niet uit past precies op me 30 inch.
Phyxion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:09:
Voor de mensen die het interesseren, danoc1 1.3 FXAA Injector is ook uit. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar aangezien ik 1.25 er niet uit vond zien qua kleuren en 1.3 er een stuk realistischer uit ziet ga ik die zeker eens proberen :)
Ik probeer die zo wel.
erikvandenberg schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:09:
Dude, beetje groot? maakt niet uit past precies op me 30 inch.
Ik dan met mijn 1440x900 19"monitor. :X

[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-02-2012 16:32 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het is weer enorm gezellig op #1... not. Twee rondes worden we al gebaseraped, ondanks het feit dat de admintool zegt dat de teams gescrambled worden. Nu is het Caspian Border en de heli´s en jets worden gejat waar je bijstaat. Ik krijg niet eens de kans om naar de CRAM te gaan. Zo is er natuurlijk niks aan.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
KOBRA of HOLOGRAPHIC op PKP-Pechsjembek??
Zit te twijfelen, holo zoomed wat meer in en lijkt daardoor wat minder accuraat, maar KOBRA voelt niet zo lekker op PKP vind ik.
Wat gebruiken jullie op de PKP?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:46:
Zit te twijfelen, holo zoomed wat meer in en lijkt daardoor wat minder accuraat, maar KOBRA voelt niet zo lekker op PKP vind ik.
Ik boycot de PKP. :P
Ik zou zelf voor de PK-A gaan op de PKP. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
DanielWW2 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:47:
[...]

Ik boycot de PKP. :P
Ik zou zelf voor de PK-A gaan op de PKP. ;)
Ik hou nooit zo van zoom scopes op machine geweren...
Geef me dan maar een sniper! :o
Denk dat ik toch voor de HOLO ga, die ziet er zo bruut uit.
KOBRA daarentegen vind ik juist weer lekker werken op een AEK. >:)

[ Voor 18% gewijzigd door AdmiralSnipe op 24-02-2012 16:52 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zouden ze nog kubra dam gaan uitbrengen in bf3? :P

Rapapa...

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:13
ik stop met dit spel, wat een gezeik elke keer.

Strike at karkand, We hebben alleen F en G nog, nouja complete slachting natuurlijk, want je komt niet zomaar van dat eilandje af. Ik zwem 3 km om, ga aan land bij A verover deze, loop door, verover B, loop door en verover C geen enkel squadmember of teammeber denkt er ook maar aan om op mij of op de door mij veroverde punten te joinen ondanks herhaaldelijk aandringen en vragen van mijn kant, Ik ga dood bij het verdedigen van C en nog voor ik kan herspawnen zijn alle 3 de punten weer geneutraliseerd en overgenomen...

serieus waarom ?? Ik ben er iig klaar mee is altijd hetzelfde zo

iedereen speelt voor zichzelf --> eindigt in spanwrape + gecamp. Meestal is na 5 min spelen al duidelijk hoe de rest van de ronde gaat, ook al zijn er 10.,000 tickets ingesteld.

En ik heb weer gelijk gekregen zie ik. Potje wat ik dus net speelde, stond het 210 tegen 200 toen ik het spel verliet omdat we teruggedreven waren naar " rape-positie " . En wonderbaarlijk zie ik net dat de ronde is geeindigd met 180 tegen 0

[ Voor 24% gewijzigd door Skybullet op 24-02-2012 17:15 ]

Verwijderd

Ik gebruik juist met die PKP de kobra >:) , zo hou ik overzicht in de chaos van o.a de metro. 7(8)7
Op de PP-19 die ik ook vaak gebruik heb die die ook erop zitten. :Y
Ik vind en dat is persoonlijk wel lekker zo mee te werken.
Van alles al uitgeprobeert maar vaak als je wat anders erop zet ben je een deel van je beeld kwijt. :?
Met een snipper gun ja is wel fijn een scoop te hebben maar als iemand voor je staat merk je dat pas als die je dood schiet. :?
Dus pak ik vaak iets anders. 8)

Iets anders , ik zie steeds meer dat er gebruik word gemaakt van die 870MCS .
Die vind ik bijna heftiger dan die USAS omdat wat ik vanmiddag even weer zag dat er een aan de andere kant van de Ticket hal zit en de trap naar beneden de brede trap dus met een schot bijna helemaal leeg schiet. :?

Gisteren mijn beste ronde gemaakt; 60 kills<> 54465 points HOOAH :P :+ :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 17:25 ]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

LosGieros schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:52:
Zouden ze nog kubra dam gaan uitbrengen in bf3? :P
Of Warlord uit de Special Forces-uitbreiding. Die map was echt goed gebalanceerd. Je kon met 1 goed squad helemaal naar achteren lopen, een haak over de muur gooien en het paleis overnemen. Vervolgens liep je terug om de andere vlaggen over te nemen en de vijand in te sluiten. Ghost Town is ook zo'n goede map uit de uitbreiding. Of voor mijn part Mashtuur City. Stuk voor stuk mappen met een goede balans.

In Battlefield 3 zijn er eigenlijk maar weinig goed gebalanceerde mappen. Zodra er ook maar een kleine verstoring is in het evenwicht, dan slaat het vaak door naar totale on- of overmacht. Het is veel moeilijker om met 1 squad het verschil te maken, zoals iemand een paar posts terug al zei.
En die heli's he, damn wat een overwicht creëren die zeg. Een goede piloot kan de boel al van mijlenver (buiten lockrange) met de rocket pods onder controle houden. In BF2 heb ik die dominatie nooit zo ervaren.
Skybullet schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:10:
ik stop met dit spel, wat een gezeik elke keer.

Strike at karkand, We hebben allen F en G nog, nouja complete slachting natuurlijk, want je komt niet zomaar van dat eilandje af. Ik zwem 3 km om, ga aan land bij A verover deze, loop door, verover B, loop door en verover C geen enkel squadmember of teammeber denkt er ook maar aan om op mij of op de door mij te veroverde punten te joinen ondanks herhaaldelijk aandringen en vragen van mijn kant, Ik ga dood bij het verdedigen van C en nog voor ik kan herspawnen zijn alle 3 de punten weer geneutraliseerd en overgenomen...

serieus waarom ?? Ik ben er iig klaar mee is altijd hetzelfde zo
Dat is wel vervelend ja. Aan de andere kant kan ik me nog epische battles herinneren op Strike at Karkand in BF2. Toen was het eiland wat groter en stonden er vier vlaggen ipv twee. Dat scheelt natuurlijk enorm in het verloop van tickets. Beetje een ontwerpfaal van de makers als je het mij vraagt. Eigenlijk speel ik nooit DLC-mappen, domweg vanwege het feit dat ze niet goed gebalanceerd zijn.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bee.nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:17:
[...]

Of Warlord uit de Special Forces-uitbreiding. Die map was echt goed gebalanceerd. Je kon met 1 goed squad helemaal naar achteren lopen, een haak over de muur gooien en het paleis overnemen. Vervolgens liep je terug om de andere vlaggen over te nemen en de vijand in te sluiten. Ghost Town is ook zo'n goede map uit de uitbreiding. Of voor mijn part Mashtuur City. Stuk voor stuk mappen met een goede balans.

In Battlefield 3 zijn er eigenlijk maar weinig goed gebalanceerde mappen. Zodra er ook maar een kleine verstoring is in het evenwicht, dan slaat het vaak door naar totale on- of overmacht. Het is veel moeilijker om met 1 squad het verschil te maken, zoals iemand een paar posts terug al zei.
En die heli's he, damn wat een overwicht creëren die zeg. Een goede piloot kan de boel al van mijlenver (buiten lockrange) met de rocket pods onder controle houden. In BF2 heb ik die dominatie nooit zo ervaren.

[...]

Dat is wel vervelend ja. Aan de andere kant kan ik me nog epische battles herinneren op Strike at Karkand in BF2. Toen was het eiland wat groter en stonden er vier vlaggen ipv twee. Dat scheelt natuurlijk enorm in het verloop van tickets. Beetje een ontwerpfaal van de makers als je het mij vraagt. Eigenlijk speel ik nooit DLC-mappen, domweg vanwege het feit dat ze niet goed gebalanceerd zijn.
Er is eigenlijk niet één map die goed gebalanced is in BF3, of waren de teams in BF2 gewoon nog zoveel beter en meer gewaagd aan elkaar? Als ik soms zie wat voor idiote acties er gedaan worden door team members dan vind ik niet vreemd dat we verliezen. En dat is niet eens als 90% van het team kansloos ligt te snipen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 24-02-2012 17:23 ]

• SonyEricsson
heb al 300 uur erin zitten
maar ik zie nu pas de eiffeltoren :D
Phyxion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:22:
[...]

Er is eigenlijk niet één map die goed gebalanced is in BF3, of waren de teams in BF2 gewoon nog zoveel beter en meer gewaagd aan elkaar? Als ik soms zie wat voor idiote acties er gedaan worden door team members dan vind ik niet vreemd dat we verliezen. En dat is niet eens als 90% van het team kansloos ligt te snipen.
Heeft niks met de maps te maken eigenlijk. maar door Call of duty. of in de term moderne FPS games.
Niemand had het vroeger over Quick scope kills of Noobtubes en tegenwoordig gebruikt iedereen deze termen.
mensen gaan snipen zodat ze minder vaak dood gaan (kuche)
Gamers zijn een stuk slechter geworden dan vroeger.

Kijk dit zijn mijn Battlefield 2 maps die ik echt dag en nacht kapot heb gespeeld in die tijd.
het plezier dat ik in deze maps had. heeft BF3 nog niet kunnen overtreffen.

Ghost Town
Mass Destruction
Surge
Warlord

maar om nu te zeggen dat er een goede balance was in deze map. niet echt ;)

zal een moeie nieuwe DLC zijn ;)
SonyEricsson schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:34:
heb al 300 uur erin zitten
maar ik zie nu pas de eiffeltoren :D
je zit ook meestal bij de metro in Operation metro ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 24-02-2012 17:49 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

uberhaupt die haak en rappel lijn aan equipment toevoegen,
Met die haak kon je echt gave dingen doen

maar ik denk niet dat ze die zullen toe voegen, helaas

• SonyEricsson
Pykow schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:44:
Kijk dit zijn mijn Battlefield 2 maps die ik echt dag en nacht kapot heb gespeeld in die tijd.
het plezier dat ik in deze maps had. heeft BF3 nog niet kunnen overtreffen.

Ghost Town
Mass Destruction
Surge
Warlord

zal een moeie nieuwe DLC zijn ;)

[...]

je zit ook meestal bij de metro in Operation metro ;)
nee hoor
Operation metro is van de laatste 2 dagen :P . C4 kills maken
speel alle mappen wel , maar die eiffeltoren is me nooit opgevallen opdat ik daar nooit snipe eigenlijk
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:48:

en flashbangs (die mogen weg blijven)
heel wat nieuwe wapens om vrij te spelen toen.

Installeert even BF2SF..... O-)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 15:05
Pykow schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:51:
[...]

en flashbangs (die mogen weg blijven)
heel wat nieuwe wapens om vrij te spelen toen.

Installeert even BF2SF..... O-)
Heeeeel vroeger wel BF 1942 gespeeld toen niet meer en recentelijk weer begonnen met BF3 maar is er online nog steeds veel te doen in BF2?

Verwijderd

sniper had die rappel,
asault flashbangs
support die haak,
wat had de engineer dan eigenlijk bij...

is al weer eventjes geleden dat ik BF2SF heb gespeelt

Verwijderd

Ik zou er geen enkele rds of scope op zetten, zonder is het veel makkelijker om dat ding te bedwingen.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:48:

DIE HAAK!!
Ik heb BF2 SF vroeger véél offline gespeeld, tegen bots. :+ Maar die haak was indertijd wel een technisch hoogstandje.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik snap soms niet hoe mensen met een configuratie kunnen spelen. Wanneer ik zonder ammo geraak pak ik snel een kit van een ander op. Dan krijg je toch rare samenstellingen. LMG's met sniper scopes, EAK's met flashlights op grote maps, snipers zonder scopes etc etc.

Nu vind ik het ineens niet zo gek meer dat mijn team meestal verliest :') .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

@Tsurany;
GoT#1
NoFearCreations log in @ 20:15 uur. Kom er na 10 x nog steeds niet in, steeds andere meldingen.
Kan jij zien wat er misgaat?

---RAWE CEEK!!!---

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

evilpin0 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:03:
Ik speel aankomende dinsdag een clanwar tegen YES, die gasten hebben 2 ace jet pilots en een goed chopper team. Mijn clan heeft echter 1 jet pilot die op dit moment inactief is.

Leuk wordt je de lucht in gestuurd als kanonnen voer. Kent iemand een ace jetter zonder clan? Achja een gewoon goede jetter is eigenlijk ook welkom, als die Nederlands is zit er een spot in teamnl ook in. Ik ben echt wanhopig op zoek naar goede jetters….
Ik kende ze niet maar ben ff op zoek gegaan en ben nu video's aan het kijken van (ik denk) een van hun ace jet pilots, en hij is idd verdomd goed... _/-\o_

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/GenuinClearDarkz/

Dan ben je idd kanonnenvoer als je de lucht in gaat met zo'n vent in een jet ;w

Ik wens jou en je clan heel erg veel succes evilpin0!!! Go for it en stuur die Russen terug naar de Caspian Border :)

Steam || Diablo 3

rickyy schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:00:
Ik snap soms niet hoe mensen met een configuratie kunnen spelen. Wanneer ik zonder ammo geraak pak ik snel een kit van een ander op. Dan krijg je toch rare samenstellingen. LMG's met sniper scopes, EAK's met flashlights op grote maps, snipers zonder scopes etc etc.

Nu vind ik het ineens niet zo gek meer dat mijn team meestal verliest :') .
En daarom pak ik eigenlijk nooit meer kits op. ;)
Liever een kamikaze run met mijn pistool dan met een baggerwapen met een hopeloze scope...

Verwijderd

Ik vind ammo boxes, med kits en/of defibs toch wel erg handig om op te pakken. Daarna bij voorkeur weer terug naar m'n eigen kit, maar ik revive ook vaak genoeg een teammate met z'n eigen kit. Dan maar hopen dat ie blij is met die van mij :P
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:48:
Ik vind ammo boxes, med kits en/of defibs toch wel erg handig om op te pakken. Daarna bij voorkeur weer terug naar m'n eigen kit, maar ik revive ook vaak genoeg een teammate met z'n eigen kit. Dan maar hopen dat ie blij is met die van mij :P
Tot de streep was ik het met je eens. :+
Want als iemand mijn wapen afpakt er een een stuk bagger voor teruggeeft dan is het suicidetijd. ;)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DanielWW2 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:54:
[...]

Tot de streep was ik het met je eens. :+
Want als iemand mijn wapen afpakt er een een stuk bagger voor teruggeeft dan is het suicidetijd. ;)
Moe je nie dood gaan dan blijven ze ook van je spul af... :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Help!!!! schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:00:
[...]

Moe je nie dood gaan dan blijven ze ook van je spul af... :)
Als je ziet hoe ik soms speel dan is dat doodgaan onvermijdelijk. Ik ben min of meer het kamikazeschild tussen mijn team die bij een flag staat en de tegenstanders. YOU SHALL NOT PASS. :P

En commanderroot is eindelijk bij mij langsgekomen. :D

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-02-2012 21:10 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

l0n3w012ph schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:23:
[...]

Ik kende ze niet maar ben ff op zoek gegaan en ben nu video's aan het kijken van (ik denk) een van hun ace jet pilots, en hij is idd verdomd goed... _/-\o_

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/GenuinClearDarkz/

Dan ben je idd kanonnenvoer als je de lucht in gaat met zo'n vent in een jet ;w

Ik wens jou en je clan heel erg veel succes evilpin0!!! Go for it en stuur die Russen terug naar de Caspian Border :)
Keek ff dit filmpje van die Ace:
YouTube: Battlefield 3 Jet - ClearDarkz vs Zennappi

T zal aan mij liggen maar ik vind het BOOORING. :P Eindeloos loops draaien... Tja dat is wellicht de techniek die nodig is om een top jetter te zijn maar hoe leuk is dat ... :?

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
kan ik ook ergens in battlelog zien hoeveel service stars ik op mijn jet heb?

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

pwnage2 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:15:
kan ik ook ergens in battlelog zien hoeveel service stars ik op mijn jet heb?
Op Battlelog zelf niet helaas, maar je kan het wel zien op bf3stats.com. Hopelijk breiden ze de voertuiginformatie nog wat uit, want het is nu wel wat karig.

• dicee
ah ja heb et gevonden. nja dan moeten we het eerst via daar maar doen. bedankt!

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:14:

T zal aan mij liggen maar ik vind het BOOORING. :P Eindeloos loops draaien... Tja dat is wellicht de techniek die nodig is om een top jetter te zijn maar hoe leuk is dat ... :?
1 vs 1 zal altijd saai zijn om naar te kijken denk ik. Of het nou assault, sniper, jet of jeep is, het is verplaatsen totdat je een mooi schot kunt lossen en dan is het voorbij.
In een echte game zal het veel spannender zijn, want wie kan tijdens de rondjes ook nog even een heli neerhalen? Leuk om te zien ook hoe ze vrijwel hetzelfde doen, zeker in het begin van de dogfight. Het is zowat een dansje dat ze doen.

Verwijderd

Grrr ik word er zo enorm gefrusteerd van als ik zonder ammo zit en een support-mannetje zie rondlopen; via voicecommand en in chat vraag ik om ammo; hij kijkt wat dom naar mij en hij loopt weg

In de al 200+ speeluren is dit al zo f**king veel gebeurd, ze zouden zulke spelers moeten bannen

• Petertje750
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:44:
Grrr ik word er zo enorm gefrusteerd van als ik zonder ammo zit en een support-mannetje zie rondlopen; via voicecommand en in chat vraag ik om ammo; hij kijkt wat dom naar mij en hij loopt weg

In de al 200+ speeluren is dit al zo f**king veel gebeurd, ze zouden zulke spelers moeten bannen
Mischien hebben ze je door dat je altijd mis schiet, zonde van de munitie _O-

;)

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
DanielWW2 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:09:
[...]

Als je ziet hoe ik soms speel dan is dat doodgaan onvermijdelijk. Ik ben min of meer het kamikazeschild tussen mijn team die bij een flag staat en de tegenstanders. YOU SHALL NOT PASS. :P

En commanderroot is eindelijk bij mij langsgekomen. :D
Ik heb er ook lang op moeten wachten maar eindelijk _/-\o_

• Zethiel
  • Laatst online: 18-11 13:58
evil kim schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:01:
[...]

Ik heb er ook lang op moeten wachten maar eindelijk _/-\o_
ow yippie :')

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Petertje750
Heb in de patch notes nog niet een fix gezien dat als je een spel ingaat als ingeneer je vaak standaard opgezadeld word met de ak-74, wat een koffie apparaat en kom er elke keer te laat achter :(

Oke eerst kijken dan spawnen

• dicee
En je bent echt niet de enige. En ja wat een wapen. geef er nog geen knaak voor!
Ik vind de AK74M best wel cool. O-) (oke het ding zuigt maar het is wel cool om mensen mee af te schieten)

• Petertje750
DanielWW2 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:46:
Ik vind de AK74M best wel cool. O-) (oke het ding zuigt maar het is wel cool om mensen mee af te schieten)
Gekiiled worden door een ak-74 is bijna net zo erg als met een mes gekilled te worden ;)

Verwijderd

Petertje750 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:56:
[...]

Gekiiled worden door een ak-74 is bijna net zo erg als met een mes gekilled te worden ;)
Net iets erger zelfs...

Nog niet zo erg als door een MAV tough >:)
Daarom doe ik het ook wel eens. :+
For mother Russia. :D

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Niks mis met dat Russische spul! Ok, het ziet er wat minder mooi uit als Amerikaans spul maar als ik in het echie een oorlog wordt ingestuurd, geef mij dan maar een AK47 in de handen. Niet voor niks het meest verkochte wapen ter wereld: robuust en vuurt altijd, dus in BF3 pak ik altijd lekker Russische wapens, al was het alleen maar om net iets anders te zijn dan de rest :)

Steam || Diablo 3

• Petertje750
Gelukkig nog nooit gekilled door een EOD BOT

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Help!!!! schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:14:
Gelukkig, ik ben niet de enige die dat denkt :o Vandaag ook weer gehad. Ik kreeg een vijandelijke jet achter me die ik niet zomaar kon afschudden. Dus continue rondjes gevlogen, terwijl ik mijn ogen op de air radar gericht hield. Dit heb ik enkele minuten volgehouden, waarna ik het beu was en naar mn eigen base ben gevlogen om het voer voor onze MAA/CRAM te maken. Op zulke momenten ga je je wel eens afvragen wat nou het nut is van die jet. Je moet er aardig goed/handig mee zijn wil je je team er zinnig mee steunen.

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Heren tweakers (en dames)
1 snel vraagie:
Wanneer komt die patch uit waarover gesproken wordt? voor de pc. of is dit al het geval?
rem4rk4ble schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:37:
1 snel vraagie:
Wanneer komt die patch uit waarover gesproken wordt? voor de pc. of is dit al het geval?
Geen idee. ;)

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

rem4rk4ble schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:37:
1 snel vraagie:
Dat is nog niet bekendgemaakt door Dice. Het zal sowieso niet meer in februari zijn, dus we moeten nog even geduld hebben. Binnen een paar weken zal het wel beschikbaar zijn.

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Bee.nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:40:
[...]

Dat is nog niet bekendgemaakt door Dice. Het zal sowieso niet meer in februari zijn, dus we moeten nog even geduld hebben. Binnen een paar weken zal het wel beschikbaar zijn.
Tanks. ik dacht dat het vandaag al was joh:P en ik maar .dat ik me lock iedere keer kwijt raakte XD

[ Voor 1% gewijzigd door PWM op 25-02-2012 14:06 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bee.nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:32:
[...]

Gelukkig, ik ben niet de enige die dat denkt :o Vandaag ook weer gehad. Ik kreeg een vijandelijke jet achter me die ik niet zomaar kon afschudden. Dus continue rondjes gevlogen, terwijl ik mijn ogen op de air radar gericht hield. Dit heb ik enkele minuten volgehouden, waarna ik het beu was en naar mn eigen base ben gevlogen om het voer voor onze MAA/CRAM te maken. Op zulke momenten ga je je wel eens afvragen wat nou het nut is van die jet. Je moet er aardig goed/handig mee zijn wil je je team er zinnig mee steunen.
Ja dat klopt wel maar volgens mij was dat ook in een jet war met 1 tegen 1 en dan krijg je dat natuurlijk. Mij lijkt het ook geen zak aan, maar die derde video van hem is op een public server en die bedoelde ik eigenlijk ook. Public servers zijn natuurlijk heerlijk voor die lui: ribbons collecten bij het leven :)

Steam || Diablo 3

Nog even voor de mensen die de FXAA injector gebruiken van danoc1.
Skip 1.3 maar want nu is er in plaats van te veel blauw in de originele BF3 teveel geel...
Terug naar 1.25. ;)

Verwijderd

Als engineer de aks-74u? Die is echt niet slecht :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:27:
Als engineer de aks-74u? Die is echt niet slecht :)
Word gepatched:
-Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
Zo ook de MAV (wordt compleet nutteloos gemaakt :( )
-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
en
-The MAV can no longer be used as an elevator.
:'(
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:25:
[...]
Word gepatched:

[...]

[...]

en

[...]

Aber, aber?

HOE kan dat nou een slecht iets zijn dat de MAV lift gepatched wordt? 95% van de snipers zitten al laf achterin aan hun k/d te werken zonder een impact te maken voor het team maar om je dan nog meer lafjes aan het gevecht te ontrekken door op unreachable plaatsen te gaan zitten ........ Vreselijke spelers vind ik dat!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
Gisteren op onze server geweest:

http://battlelog.battlefi...DrugZ_AA/stats/372078965/

Hacker, please report :). Had een K/D van 112/5 geloof ik _O-

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:32:
[...]

Aber, aber?

HOE kan dat nou een slecht iets zijn dat de MAV lift gepatched wordt? 95% van de snipers zitten al laf achterin aan hun k/d te werken zonder een impact te maken voor het team maar om je dan nog meer lafjes aan het gevecht te ontrekken door op unreachable plaatsen te gaan zitten ........ Vreselijke spelers vind ik dat!
Wel, wat gaan die snipers doen als hun superdoupersniperspot niet meer bereikbaar is? Juistja, een heli/jet nemen en die dan op de grond laten crashen zodra ze op hun plekje zijn. (Dat doet nu al 90% van alle snipers die je op die torens ziet liggen, omdat ze te nub zijn om de MAVlift te gebruiken).

Sowieso, ik kan zonder de MAVlift leven, maar dat ze de roadkills met de MAV nutteloos gaan maken vind ik er echt over! |:(

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Aber, aber?

Heb er geen last van hoor. Laat ze daar maar lekker zitten. Als het al te erg wordt ga ik wel naar andere server.

En als je door zo'n MAV gekilled wordt tja, dan zit je meestal echt te slapen.

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik snap wel dat ze het roadkillen (van de MAV) eruit halen, het past helemaal niet in het BF3 plaatje.
Het is spel is toch gebaseerd op enig realisme en zo'n speelgoed helikopter die door 5 vijanden heen vliegt ... :P

En die lift is gewoon een bug, die moet er sowieso uit, de eerste 2x is het grappig om te zien/doen. Daarna wordt het vervelend om 4 snipers op een gebouw van 50m hoog te zien en de game dik te verliezen

[ Voor 32% gewijzigd door ronalddus op 25-02-2012 11:31 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ronalddus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:29:
Ik snap wel dat ze het roadkillen (van de MAV) eruit halen, het past helemaal niet in het BF3 plaatje.
Het is spel is toch gebaseerd op enig realisme en zo'n speelgoed helikopter die door 5 vijanden heen vliegt ... :P

En die lift is gewoon een bug, die moet er sowieso uit, de eerste 2x is het grappig om te zien/doen. Daarna wordt het vervelend om 4 snipers op een gebouw van 50m hoog te zien en de game dik te verliezen
Dat liever dan dat ze alle helis en jets weer gaan jatten en gebruiken als transport.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:25:
[...]
Word gepatched:

[...]

[...]

en

[...]

Beste 2 dingen die in de patch worden veranderd. Dan wordt de MAV tenminste gebruikt zoals het hoort: SPOTTEN VAN ENEMIES 8)7

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Phyxion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:32:
[...]

Dat liever dan dat ze alle helis en jets weer gaan jatten en gebruiken als transport.
Misschien wel, maar een MAV kan je op elk moment gebruiken en niet in elke map zijn choppers en jets.
In strike at karkand wordt die lift vaak gebruikt om om de hoogste gebouwen te komen

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ronalddus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:35:
[...]

Misschien wel, maar een MAV kan je op elk moment gebruiken en niet in elke map zijn choppers en jets.
In strike at karkand wordt die lift vaak gebruikt om om de hoogste gebouwen te komen
Ach, maakt me niks uit, ik kan niet zeggen dat ik daar ooit last van heb gehad.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
StealthyPeanut schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Beste 2 dingen die in de patch worden veranderd. Dan wordt de MAV tenminste gebruikt zoals het hoort: SPOTTEN VAN ENEMIES 8)7
+1 Volkomen mee eens!!!!!!!!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 09:30
Ik heb een vraagje over de muisfix die eerder gepost is.
Ik heb hem zojuist gedownload maar ik begrijp niet helemaal op je ook in de muisinstellingen in het configuratiescherm nog wat aan moet passen.
Moet 'precisie van de aanwijzer' nou aan blijven staan of niet? Met andere woorden, fixt deze fix dat 'precisie van de aanwijzer" gebruikt wordt in games zodat je het in windows nog gewoon kan gebruiken?

• kevz
Lol die MAV nerfs, alsof het makkelijk is roadkills te maken ofzo, al die mietjes die niet eens een stofzuiger horen aankomen zitten te miepen op het forum. Classic case van groot aantal noobs die verandering eisen en DICE doet het ook nog. Dat MAV liften bugfixen is wel verwacht, die onzin verpest dus wel het spel.

Tja, het was even leuk de MAV te gebruiken, en na de patch gebruikt niemand hem meer :)

edit: -You can now spot with the EOD bot.
Fuck it, ik ga gewoon de EOD bot gebruiken ipv MAV roadkills te maken :P

[ Voor 12% gewijzigd door kevz op 25-02-2012 12:46 ]

Mijn YouTube

Ossi schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:33:
Ik heb een vraagje over de muisfix die eerder gepost is.
Ik heb hem zojuist gedownload maar ik begrijp niet helemaal op je ook in de muisinstellingen in het configuratiescherm nog wat aan moet passen.
Moet 'precisie van de aanwijzer' nou aan blijven staan of niet? Met andere woorden, fixt deze fix dat 'precisie van de aanwijzer" gebruikt wordt in games zodat je het in windows nog gewoon kan gebruiken?
Nee, je moet alle hulpmiddelen uitzetten, het doel is om echt de pure mousefeed te krijgen. De preciesie moet uit, de muisinstellingen in windows moeten idealiter op 5 of 6 (voorkeur verschilt) gezet worden. Vervolgens kan je met je muissoftware (en beter nog in-game) de sensitiviy aanpassen. Idealiter begin je zo laag mogelijk (betere aim en doordat je al zo snel sterft als je bv van achter geraakt wordt in BF3 is de omdraai snelheid niet van een heel groot belang).

YouTube: BF3: mouse settings part 1

Deze kerel legt het in 2 filmpjes heel goed uit!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11 15:12
[...]

Aber, aber?

Misschien zijn de mensen die het slecht vinden wel degene die het gebruiken ;)

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Vraagje: ik spring regelmatig uit mijn tank om even zo'n snodaard met C4 het zwijgen op te leggen, maar nu vergeet ik in de hitte van de strijd nog wel eens om aan de juiste kant de tank uit te stappen (iets wat ik, ondanks mijn juiste gescoorde tank medal, nog maar kort geleden ontdekte - me n00b :+ ). Met als gevolg dat ik regelmatig de bad guy even heldhaftig als kansloos met mijn repair torch te lijf ga - ergo: ik dood, tank (vaak) kaputt.
Zit er logica in wat je ge-equipped hebt wanneer je een voertuig uitstapt? Ik heb namelijk niet het gevoel dat het altijd hetzelfde is als wanneer je het voertuig instapt, en zeker in hektische situaties heb je bij zo'n C4-gevaar vaak niet de tijd om aan de andere kant uit te stappen en rustig je primary of side-arm te selecteren. Correct me if I'm wrong, though...

---

Verwijderd

w00t00w schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:31:

Zit er logica in wat je ge-equipped hebt wanneer je een voertuig uitstapt? Ik heb namelijk niet het gevoel dat het altijd hetzelfde is als wanneer je het voertuig instapt, en zeker in hektische situaties heb je bij zo'n C4-gevaar vaak niet de tijd om aan de andere kant uit te stappen en rustig je primary of side-arm te selecteren. Correct me if I'm wrong, though...
Dat lijkt me makkelijk te testen: gewoon zelf even proberen. Voor mijn gevoel zit er juist wel logica in (en ik zorg er dus vaak voor dat ik met me primary instap en niet met een Jav die moet herladen ofzo).

En roadkills met de MAV worden toch niet weggehaald? Je MAV gaat er dan alleen wel dood van, wat volkomen realistisch is. Dat ding is gemaakt van plastic (hoogstwaarschijnlijk, metaal is veel te zwaar), dat overleeft de crash echt niet. De soldaat ook niet, dus beide dood is een prima fix IMO. Kun je wel nogsteeds die vervelende camper neerhalen, maar geen rampage (op noobs) aanrichten.
Ik heb dat ding zelf gisteren eindelijk unlocked en ik vind het jammer dat ie niet blijft vliegen als je hem niet meer bestuurt. Ik wilde hem in Grand Bazaar boven de allyway laten hangen, maar dat ging dus niet :+ Toen maar weer overgestapt op t-ugs, die dingen zijn verdomd handig op die map.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
Vraagje: ik spring regelmatig uit mijn tank om even zo'n snodaard met C4 het zwijgen op te leggen, maar nu vergeet ik in de hitte van de strijd nog wel eens om aan de juiste kant de tank uit te stappen (iets wat ik, ondanks mijn juiste gescoorde tank medal, nog maar kort geleden ontdekte - me n00b :+ ). Met als gevolg dat ik regelmatig de bad guy even heldhaftig als kansloos met mijn repair torch te lijf ga - ergo: ik dood, tank (vaak) kaputt.
dan heb ik nog een vraag hoe haal je c4 eraf? als iemand het er op plakt?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:42:
[...]

Nee, je moet alle hulpmiddelen uitzetten, het doel is om echt de pure mousefeed te krijgen. De preciesie moet uit, de muisinstellingen in windows moeten idealiter op 5 of 6 (voorkeur verschilt) gezet worden. Vervolgens kan je met je muissoftware (en beter nog in-game) de sensitiviy aanpassen. Idealiter begin je zo laag mogelijk (betere aim en doordat je al zo snel sterft als je bv van achter geraakt wordt in BF3 is de omdraai snelheid niet van een heel groot belang).

YouTube: BF3: mouse settings part 1

Deze kerel legt het in 2 filmpjes heel goed uit!
Even gecheckt en bij mij stond "enhance pointer precision" ook aan. Nu is uit gezet en je voelt direct wel het verschil. Maar ik veronderstel dat ik dat tegen morgen wel gewoon ben. :)
Morgen dan is BF3 ermee testen. En straks die register fix ook is doen.

• Richard P
  • Laatst online: 14-11 14:21
Gebruikt iemand de Android app voor Battlelog? Ik heb 'm gedownload, maar durf niet in te loggen. De app is namelijk niet officieel, dus ik voer niet graag m'n inloggegevens in.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Richard P schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:19:
Gebruikt iemand de Android app voor Battlelog? Ik heb 'm gedownload, maar durf niet in te loggen. De app is namelijk niet officieel, dus ik voer niet graag m'n inloggegevens in.
Waarom zou je uberhaupt in moeten loggen voor Battlelog? Alle informatie is immers zo ook wel beschikbaar :?

• Richard P
  • Laatst online: 14-11 14:21
Phyxion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:21:
[...]

Waarom zou je uberhaupt in moeten loggen voor Battlelog? Alle informatie is immers zo ook wel beschikbaar :?
Ja dat is dus precies een van de dingen die me ervan weerhouden..

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Vraagje: ik spring regelmatig uit mijn tank om even zo'n snodaard met C4 het zwijgen op te leggen, maar nu vergeet ik in de hitte van de strijd nog wel eens om aan de juiste kant de tank uit te stappen (iets wat ik, ondanks mijn juiste gescoorde tank medal, nog maar kort geleden ontdekte - me n00b :+ ).
Hoe kies ik dan de kant van de tank waar ik wil uitstappen ? :>

• kevz
majic schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Hoe kies ik dan de kant van de tank waar ik wil uitstappen ? :>
in de richting kijken met de loop van je gun en daar stap je uit dacht ik :)

Mijn YouTube

Asgaro schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:13:
[...]

Even gecheckt en bij mij stond "enhance pointer precision" ook aan. Nu is uit gezet en je voelt direct wel het verschil. Maar ik veronderstel dat ik dat tegen morgen wel gewoon ben. :)
Morgen dan is BF3 ermee testen. En straks die register fix ook is doen.
Als het goed is worden je muisreacties nu volledig en ten allen tijden consistent en dat maakt het een stuk makkelijker om eraan te wennen en dat zorgt voor conistent hogere accuracies na verloop van tijd :).

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik gebruik voor WP7 de Battlelog app van iLoabn, ook onofficieel. Moet ik ook inloggen, heb nog niks raars gemerkt. Maar op WP7 zijn alle apps ook gechekt, op Android kan er nog wel is een hack tussen zitten.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 104 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.