Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:06:
[...]
Staat gewoon op battlelog bij news.
die vier punten die ik citeer staan daar niet, althans niet als ik die link open vanaf m'n pc hier...
en 3 pagina's terug staat trouwens ook heel de lijst.
1 pagina, en als je het daarin gelezen hebt vraag ik me af waar hij dan die items vandaan haalt, want op battlelog staan ze volgens mijn firefox én IE niet...

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Shodan schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:05:
[...]

Haha, ja ik had de verkeerde link erin gezet, die heb ik weer veranderd, verkeerde copy paste.....
alsnog dan een DAMN. Gelukkig zijn er maar weinig van, vraag me ook af hoevaak hij nou een jet of heli raakt in 1 game, want het is natuurlijk gemonteerd. nog steeds indrukwekkend daar niet van!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:11:
[...]

die vier punten die ik citeer staan daar niet, althans niet als ik die link open vanaf m'n pc hier...

[...]

1 pagina, en als je het daarin gelezen hebt vraag ik me af waar hij dan die items vandaan haalt, want op battlelog staan ze volgens mijn firefox én IE niet...
Ik heb de link direct geopend toen hij hier gepost werd, toen ik hem een stukje later weer opende miste ik ook een paar punten: kennelijk heeft er iemand bij DICE zitten editten...

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:11:
[...]

alsnog dan een DAMN. Gelukkig zijn er maar weinig van, vraag me ook af hoevaak hij nou een jet of heli raakt in 1 game, want het is natuurlijk gemonteerd. nog steeds indrukwekkend daar niet van!
Grappig, die gast zit ook echt Alleen maar in zijn tank . maar een tiental kills met gewone wapens :D
loewie1984 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:08:
[...]

komen ze nu mee net nadat ik alles geunlocked heb.. :p moet nog iets van 22 wapens en dan heb ik alles geunlocked maar wat een klus is dat zeg. Vooral die sniper rifles zal de nodige frustratie opwekken straks.

En de sks vind ik toch zo'n lekker wapen he, lekker met de holo dot erop en maar raggen, 21 kogels voor je mik vooral bij metro een heel fijn wapen. Er is maar 1 weg naar binnen en die is vrij rechtoe rechtaan en maar op die koppies knallen. En wie was er weer de cheater, ik laatst. "Wow elite, nice how you've got 6 service stars with the SKS you dont hack i suppose", uhm nee, gewoon lekker mikken en op die metro servers met 200 a 500 tickets is dat gewoon dikke pret!!!!
zulke noobs heb je nu ook online zitten ;) jij hebt veel service starts op 1 wapen, dus je bent een hacker :S
1 service start is maar 100 kills, dat heb je vrijsnel gehaald.

heb zelf pas 12 van de 50 wapens helemaal unlocked.
sniper rifles ben ik nog lang en na niet aan begonnen. misschien na de update ;) want dan krijgen ze allemaal een boost.
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:11:
[...]

[...]

UHM wtf ik vindt ze nu ook niet meer terug.
maar als je naar de schrijfwijzen kijkt, zie je dat ik het letterlijk gekopieerd heb.
en ik heb nu precies de punten die niet meer terug te vinden zijn ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:10:
[...]

Als ik weet dat iemand dat gebruikt blijf ik uit je range, we zijn niet dom he. :+ Mijn rockets hebben toch een betere range, dat neemt niet weg dat je wel zwaar irri bent voor een chopper dat wel! En als ik een gunner heb, ben je dood voordat je een vaste lock heb(ECM).

Maar laten we maar weer ontopic gaan dan een heli vs tank discussie te starten vind je ook niet? :)

EDIT: in de nieuwe patch dus wel, flares. en je bedoelt natuurlijk guided shells! :)
De range van guided shells is 500 meter, als jij vanaf 500 meter gaat schieten dan kan ik als tank je prima ontwijken hoor :)
NLsandman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:37:
[...]

Die lijst wordt alleen gepost door dice als die klaar is, nog een weekje Q&A en dan zal als alles goed gaat de patch begin maart uit komen, als het niet goed gekeurd wordt door Q&A dan kan het nog wat weken gaan duren maar ik ga helemaal van maart uit.
Geloof er niks van, daarnaast is deze lijst niet compleet. Lezen is ook een vak :+

[ Voor 24% gewijzigd door Phyxion op 23-02-2012 16:40 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Facenoise
Phyxion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:38:
[...]

De range van guided shells is 500 meter, als jij vanaf 500 meter gaat schieten dan kan ik als tank je prima ontwijken hoor :)

[...]

Geloof er niks van, daarnaast is deze lijst niet compleet. Lezen is ook een vak :+
Aha, ik zeg van niet, zelfs rijdende tanks zijn simpel te killen, alleen jeeps zijn lastig op zon grote afstand.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:39
Een random dude zit steeds mijn meldingen op Battlelog te 'Hooh-ah'en? Haha wtf?! :P

Ook gewoon iedere kleine medal die ik krijg aanmoedigen enzo, kennen meer mensen dat? Gaat om een dude die 'CommanderRoot' heet :P.

Kijk maar: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/rjtinge/

[ Voor 14% gewijzigd door RobertJ op 23-02-2012 16:49 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
...zie de laatste 25 paginas

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 12:58
RobertJ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:48:
Een random dude zit steeds mijn meldingen op Battlelog te 'Hooh-ah'en? Haha wtf?! :P

Ook gewoon iedere kleine medal die ik krijg aanmoedigen enzo, kennen meer mensen dat? Gaat om een dude die 'CommanderRoot' heet :P.

Haha, ik ben dus niet de enige ^_^

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:43

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Geloof dat CommanderRoot de meeste hier al gehooah'd heeft. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
RobertJ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:48:

Heb er nog ff een sloot bijgedaan voor je O-)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:44:
[...]

Aha, ik zeg van niet, zelfs rijdende tanks zijn simpel te killen, alleen jeeps zijn lastig op zon grote afstand.
Zit je wel eens op de GoT server? Ik wil het wel eens proberen 8)

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:39
majic schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:59:
[...]

Heb er nog ff een sloot bijgedaan voor je O-)
Haha geweldig! Dank! Het is natuurlijk ook gewoon grappig! :P

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Shodan schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:18:
[...]

Grappig, die gast zit ook echt Alleen maar in zijn tank . maar een tiental kills met gewone wapens :D
Inderdaad! Verder presteert hij niet veel, zijn SPM is best dramatisch en zijn W/L is ook niet al te best. Maar...hij schiet wel van alles uit de lucht! :P

Verwijderd

Wel vreemd eig dat zijn W/L vrij laag is. Als je de luchtmacht van het andere team neer kunt halen, zou je team toch wel de overhand moeten kunnen krijgen..

Trouwens, ik heb die patchnotes doorgekeken en ik had toch wel een paar keer een déjà vu:
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
(...)
-Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
-Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
Kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik geloof dat ik dit al in eerdere patchnotes heb gelezen. Guided rockets werken al niet meer tegen air, dus ik snap niet waarom dat er weer in staat. De rest zou ik niet weten, eig, zo vaak kill ik mensen niet met static objects (of wel, maar merk ik er niks van ;) )

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 17:19 ]

• Roy_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-11 22:14
Ik had even een vraagje over het online kopen van cd-keys.

Een vriend van mij wil graag een cd-key (legaal) van internet kopen.
Nu is zijn internet snelheid niet zo hoog en vroeg hij of hij dan mijn cd kon gebruiken.
Kan dit zonder dat er iets gebeurt met mijn account of spel ?
Roy_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:16:
Ik had even een vraagje over het online kopen van cd-keys.

Een vriend van mij wil graag een cd-key (legaal) van internet kopen.
Nu is zijn internet snelheid niet zo hoog en vroeg hij of hij dan mijn cd kon gebruiken.
Kan dit zonder dat er iets gebeurt met mijn account of spel ?
Hij zou toch altijd 1 GB moeten downloaden van EA minimaal. door de patch en update de laatste maanden.
Daarnaast heeft het geen invloed op jou account.
Bij het installeren, moet hij gewoon zijn eigen KEY gebruiken.

jou maat moet gewoon zijn key verzilveren in origin. Nadat die dat gedaan heeft kan hij hem downloaden en volgens mij ook installeren via jou CD.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Als je dezelfde taalversie hebt kan het zonder problemen, maar zelfs met verschillende taalversies kan het werken:

Ik heb de russische versie (alleen key) m.b.v. de CD van een maatje van me installed..

Idd loop je wel sowieso tegen de patches op, maar het scheelt toch weer een gig of 5!

[ Voor 17% gewijzigd door Knijnemans op 23-02-2012 18:28 ]

Gasten wat is er gebeurd ? er zit helemaal niemand op teamspeak :O

52 uur alleen maar in een tank zitten lijkt me nogal saai.
ik ben zelf meer van de heli's

[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 23-02-2012 18:30 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:42

StrongArmLance

Endless flow

I AM A... Killing Machine! http://battlelog.battlefi...how/22422119/1/198735818/

Ging lekker dit potje :) dikke nemesis peeps waarvan ik 7-1 voorstond :)
De G36C, mijn favoriete wapen met afstand krijg een buff. :D
Praise DICE. _/-\o_

De rest lijkt me ook wel logisch op de stingers die minder range krijgen na dan. Die dingen kunnen nu net zo goed uit BF3 gehaald worden want je gaat er niks mee raken...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:42

StrongArmLance

Endless flow

DanielWW2 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:37:
De G36C, mijn favoriete wapen met afstand krijg een buff. :D
Praise DICE. _/-\o_

De rest lijkt me ook wel logisch op de stingers die minder range krijgen na dan. Die dingen kunnen nu net zo goed uit BF3 gehaald worden want je gaat er niks mee raken...
Jouw ingame naam is toch niet HugS_Snipe?

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
ik pak de laatste tijd alleen maar de M60 met 4x russishe kijker en een bipotje.
Ik rag alles van de sokken met die dikke pupe.
kristan schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:39:
[...]

Jouw ingame naam is toch niet HugS_Snipe?
Nope. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:13
evil kim schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:08:
Heeft er iemand een werkende link naar die muis acceleratie uitzet dingens van enkele dagen geleden, want die was dood ;w
Dat probleem had ik ook, dus ben gaan googlen en heb het toen via deze pagina gedaan. Het is wel enorm wennen tijdens de eerste paar potjes hoor !

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

filefront download link staat daar ergens in de eerste regels, met daaronder de instructies d:)b
Skybullet schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:29:
[...]

Dat probleem had ik ook, dus ben gaan googlen en heb het toen via deze pagina gedaan. Het is wel enorm wennen tijdens de eerste paar potjes hoor !

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

filefront download link staat daar ergens in de eerste regels, met daaronder de instructies d:)b
Het is wennen, maar je wil echt nooit meer anders :)

Wat de patches betreft, het is of ze van me houden want echt alle aanpassingen komen me alleen maar ten goede. Ik durf het bijna niet te zeggen maar; lang leve DICE!

Alle wapens die ik gebruik worden sterker, meer accuracy, minder recoil en meer damage yay! Alles wat me dwars zit: de jump bug, de spawn bug, de beacon bug, de claymores wordt beduidend minder. Kan niet wachten!

[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 23-02-2012 19:51 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
Oh lol kom er nu pas achter dat ik blijkbaar de physical warfare pack heb...
Zag dat ik de Type 88 LMG heb, die in het physical warfare pack zat.
Dacht ergens voor de realease te hebben gelezen dat deze niet bij de LE zat, of is er een patch geweest waardoor deze extra's voor iedereen beschikbaar werden??

BTW is de Type 88 LMG een beetje goed??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:02:
Oh lol kom er nu pas achter dat ik blijkbaar de physical warfare pack heb...
Zag dat ik de Type 88 LMG heb, die in het physical warfare pack zat.
Dacht ergens voor de realease te hebben gelezen dat deze niet bij de LE zat, of is er een patch geweest waardoor deze extra's voor iedereen beschikbaar werden??

BTW is de Type 88 LMG een beetje goed??
De physical warfare pack wapens zijn voor iedereen beschikbaar gekomen na een X aantal weken/maanden. Maar doe geen moeite, die T88 is een proppenschieter vergeleken met de andere LMG's (dwz, even afwachten op de patch) al zullen er genoeg mensen zijn die er wel lyrisch over zijn :)

Verwijderd

Ze gaan de M98B ook nerfen, max 80 damage, net als alle andere bolt action sniper rifles. Van de beste wapen tot slechtste...

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:15:
Ze gaan de M98B ook nerfen, max 80 damage, net als alle andere bolt action sniper rifles. Van de beste wapen tot slechtste...
Dat is op normal neem ik aan? Gaan er ook dingen veranderen op hardcore? :P

Mijn YouTube

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36
Hardcore is as far as i know puur minder UI elementen en 60% hp.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Rynji schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:20:
Hardcore is as far as i know puur minder UI elementen en 60% hp.
Hmm ja true, blijft een 1 shot kill dan, mits er in het bovenlijf geraakt word dacht ik.

Mijn YouTube

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:12

Verwijderd

Mooi gedaan

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
@Reinier en karel, echt toffe vids gasten !

Vooral die montage is vet Reinier. Dat heeft die gast vet gemaakt.

Alleen wel opvallend dat bij hem met de sv98 alles 1 shot 1 kill is. Als ik iemand met de sv98 op de torso raak, dan doe ik hooguit iets van 52% damage.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Oh god, dubstep/

Dit had zoveel beter kunnen zijn met het gewone Battlefield theme, maar alsnog zitten er wel een paar vette dingen tussen(alleen... kijkt niemand ooit naar achteren? :? )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
http://battlelog.battlefi...info/870mcs/268227805/pc/

Ik wist dat mijn accuracy hoog was met dit ding, maar 98% had ik niet verwacht.

Wat is eigenlijk beter voor algemene combat, buckshot of frag rounds. Tot nu toe buckshot gebruikt maar hoor ook wel eens fans van frag rounds zeggen dat het stukken beter is.
Preau schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:16:
http://battlelog.battlefi...info/870mcs/268227805/pc/

Ik wist dat mijn accuracy hoog was met dit ding, maar 98% had ik niet verwacht.

Wat is eigenlijk beter voor algemene combat, buckshot of frag rounds. Tot nu toe buckshot gebruikt maar hoor ook wel eens fans van frag rounds zeggen dat het stukken beter is.
Frag is volgens mij net zo dodelijk als buckshot maar heeft ook nog spash damage. Frag dus. ;)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

DanielWW2 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Frag is volgens mij net zo dodelijk als buckshot maar heeft ook nog spash damage. Frag dus. ;)
Totdat je iemand van heel dichtbij dood probeert te schieten, of je net mist en tegen de muur voor je schiet. Dan ga je er zelf ook dood aan, net zoals je jezelf kan raken met je eigen grenaat. Dus dat is goed oppassen. Maar het is wel ideaal voor splash damage ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Bee.nl op 23-02-2012 21:21 ]

• IngamerX
Yay er komen weer een heleboel fixes: http://battlelog.battlefi...view/2832654779195992365/
ook goede morgen ;) onder de steen vandaan gekomen ?
is al 9 uur geleden bekend ;)

• IngamerX
Lol you bunch 7(8)7

Sommige mensen moeten helaas werken/studeren |:( ;(

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
Haha, die CommanderRoot heeft mij ook te pakken. Kan wel lachen om die gast, hij blijft het wel volhouden :).

Verwijderd

Krijg net melding van updates, kan ik deze installeren zonder problemen???

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 14:13
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:36:
Krijg net melding van updates, kan ik deze installeren zonder problemen???
Als het goed is wel, draai nog wel voordat je start pbsetup.exe (ff downloaden) om PB problemen te voorkomen.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Preau schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:16:
Frag rounds zijn alleen OHK op head, max impact damage voor 870 is 60 en explosie is 30. Voordeel is dat je met frag rounds op langere afstand mee kunt doen. Ik gebruik ze als shotgun sniper ipv de slug, minder bullet drop en je kunt mooi mensen achter cover wegpesten. Up close is de buckshot prettiger, o.a. vanwege wat Bee.nl zegt, maar ook vanwege het feit dat het een spread heeft ipv de losse kogel van een frag. Als je dan net niet loepzuiver schiet doe je toch nog damage (soms genoeg voor een kill).
Als je trouwens in kleine ruimtes veel man weg wilt blazen, pak dan de flechette, schiet niet alleen door cover, maar ook door andere mensen heen. Meer dan 1 persoon op een rijtje is dus bonus ;)

Overigens gaat de 870 frag met de patch iets gebuffed worden als we de cijfers mogen geloven, en dan wordt frag wel OHK (chest tot een meter of 25-30ish).

• Jeroenneman

Jeroenneman

"Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters."
Hands-down, one of the best improvements listed.
Also, this.
The F35 will now only attempt to enter Hover at low altitudes, though it will maintain the hover until forward flight is resumed, even if it reaches high altitude.
The F35 and SU35 now properly have Ejection seats to prevent players from being killed when exiting the vehicle.

Beste update evah!

Zo irritant om een heli vol te raken en hem dan te disablen...
Not anymore!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Voordat ik Tsurany over me heen krijg dat ik wordt beschuldigd van het roepen van cheaters :) maar...

Net op Caspian Border een rondje (geprobeerd!) te spelen (er waren maar 7 man, 3 bij mij in de US, de rest Russen): loop in de US base naar een jet, net in de lucht: bang kapot door een andere jet met daarin KingSteel. Ok, dat kan... Ik pak een AA, meteen kapot door rocket pods. Ok, kan ook nog. Dan denk ik "toch vreemd zo snel" en ik ga meteen op de grond liggen in de base: salvo van zijn boordkanon over me heen, alles raak, weer kapot. Al iets vreemder... Spawn weer, ren naar de dichtsbijzijnde dekking, ga liggen en verdomd: alles weer raak. Volgende: zie dat hij weg is, ren naar een dekking en weer weet die rukker precies waar ik zit en laat alles op me los, dit keer killed hij me niet, ik ren naar een andere plek (terwijl hij dus wel een stuk rechtdoor moet vliegen), ik achter een dekking, hij komt terug en weer raakt hij me...

Opmerking in de console: "Impossible". Twee anderen (geen clanleden van elkaar trouwens): "It's possible with thermal". Toen ik voor de 6e keer gekilled werd was mijn reactie "he doesn't have thermal" (gaat ook moeilijk als dat niet op jets zit... |:( ). Die twee in de chopper wel, maar dat waren andere clans en ik verwacht niet dat die op TS zaten.

Wat is dit nu? En jet pilot die heel goed is (lijkt me toch niet want dit heb ik nog nooit meegemaakt) of gewoon een cheater?

Steam || Diablo 3

• pafdaddy
  • Niet online
IngamerX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:31:
Lol you bunch 7(8)7

Sommige mensen moeten helaas werken/studeren |:( ;(
Je kunt ook eerst lezen voordat je post. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Die KingSteel was Colonel45, ik zoek zijn game-ID op en dan zie ik dit:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/KingSteel/

WTF!? Hier snap ik niks van... Toch een hacker?

Steam || Diablo 3

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
l0n3w012ph schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:17:
Die KingSteel was Colonel45, ik zoek zijn game-ID op en dan zie ik dit:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/KingSteel/

WTF!? Hier snap ik niks van... Toch een hacker?
Dat is op de ps3...

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:43

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
Waarom nou weer meteen stukmaken.. wat een onzin :(

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Klopt inderdaad had ik zo snel niet gezien...

[ Voor 77% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-02-2012 23:34 ]

Steam || Diablo 3

• Floks
  • Laatst online: 20-11 14:56
fijn :S geen admin geen balans en geen samenwerkend team (belangrijkst) maar snipen op een dak in GoTBF3.nl #2 - 64p Conquest - Back to Karkand - 175% tickets

op naar de volgende GoT server

Floksor

• haarbal
  • Laatst online: 23:43
Floks schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:43:
fijn :S geen admin geen balans en geen samenwerkend team (belangrijkst) maar snipen op een dak in GoTBF3.nl #2 - 64p Conquest - Back to Karkand - 175% tickets

op naar de volgende GoT server
tis ook die maps van back to karkand, op een gegeven moment heeft 1 team alle tanks en is het andere team de lul.

Ook extreem veel vehicle stealing, 1 grote puinhoop is het.

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 23-02-2012 23:45 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

MueR schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:30:
[...]

Waarom nou weer meteen stukmaken.. wat een onzin :(
Ik vind het totaal niet erg. Het is gigantisch irritant als mensen de hele tijd met een MAV op je duiken en je je niet op het gevecht kan richten omdat die MAV steeds weer terugkomt. En slopen helpt ook niet omdat er zo weer een terug is. Ik ben door mijn headset ook nooit gekilled door een MAV omdat ik dat ding altijd op afstand al hoor, precies weet waar de MAV is en juist daarom is het zo irritant. Ik weet dat er een is en dat ze me steeds proberen dood te rammen en zo kan ik me niet richten om het gevecht.

En het is ook realistisch omdat het nou niet bepaalt een sterk voertuig is in real life. Een flinke botsing en een MAV is kapot. ;)

• codex

codex

l0n3w012ph schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:29:
Voordat ik Tsurany over me heen krijg dat ik wordt beschuldigd van het roepen van cheaters :) maar...

Net op Caspian Border een rondje (geprobeerd!) te spelen (er waren maar 7 man, 3 bij mij in de US, de rest Russen): loop in de US base naar een jet, net in de lucht: bang kapot door een andere jet met daarin KingSteel. Ok, dat kan... Ik pak een AA, meteen kapot door rocket pods. Ok, kan ook nog. Dan denk ik "toch vreemd zo snel" en ik ga meteen op de grond liggen in de base: salvo van zijn boordkanon over me heen, alles raak, weer kapot. Al iets vreemder... Spawn weer, ren naar de dichtsbijzijnde dekking, ga liggen en verdomd: alles weer raak. Volgende: zie dat hij weg is, ren naar een dekking en weer weet die rukker precies waar ik zit en laat alles op me los, dit keer killed hij me niet, ik ren naar een andere plek (terwijl hij dus wel een stuk rechtdoor moet vliegen), ik achter een dekking, hij komt terug en weer raakt hij me...

Opmerking in de console: "Impossible". Twee anderen (geen clanleden van elkaar trouwens): "It's possible with thermal". Toen ik voor de 6e keer gekilled werd was mijn reactie "he doesn't have thermal" (gaat ook moeilijk als dat niet op jets zit... |:( ). Die twee in de chopper wel, maar dat waren andere clans en ik verwacht niet dat die op TS zaten.

Wat is dit nu? En jet pilot die heel goed is (lijkt me toch niet want dit heb ik nog nooit meegemaakt) of gewoon een cheater?
Net hetzelfde meegemaakt, een piloot die 7 man die uit elkaar spawnde in 5 seconden allemaal dood schoot, en dat keer op keer. Hij had ook een SPM van 1800, dan heb je wel een idee hoe of wat. Hij had iets van 90-1 op Firestorm binnen notime, toen was ik er wel klaar mee.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Bij cheat denkt men vaak aan sprayende aimbots maar er zijn meer soorten cheats, wat veel gebruikt wordt is esp.
De positie van alle vijanden wordt met namen weer gegeven, ze weten precies waar iedereen zit.

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Help!!!! schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:32:
[...]

[...]

Bedankt.

Ik bedoel alleen niet de settings van BF3 zelf maar de profielen die je kunt aanmaken in het 3rd party program "BF3 Settings Editor 2.3" :o :)

Dit proggie dus: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads
Dit is wel degelijk de juiste map. Test het maar uit door een profiel een rare naam te geven en het daarna met de zoekfunctie terug te vinden. Dan kom je op de eerder genoemde map uit.

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:20

r_kluft

Hmmmmmm

Updates zien er goed uit. Ben vooral happy met de 1 shot stinger disable en de lock die blijft bij flares.
Das byebye lone wolf heli vliegers. Je kan nu met 2 man redelijk makkelijk een heli neerhalen met stingers. Iets wat eerst bijna niet lukte.

Filmpje van die mongol ziet er ook cool uit. Ook al is 60% van het werk op de juiste plek komen zodat de opponents geen idee hebben waar door alle ventjes om hun heen sneuvelen. (En behoorlijke skills.)

Maar had net ook een lullig foutje. Zat op een NoRPG/M320/USAS metro server en het bleef weer hangen op de trappen. Ik dus m'n smoke gepakt en binnen no time zaten we in de buurt van cafe. Schiet ik een smoke in het tegenoverliggende gebouw. Raak ik een ventje. Bam 24uur ban aan m'n hol. Jammer want het was een heerlijk potje.

[ Voor 15% gewijzigd door r_kluft op 24-02-2012 00:38 ]

• Floks
  • Laatst online: 20-11 14:56
haarbal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:44:
[...]

tis ook die maps van back to karkand, op een gegeven moment heeft 1 team alle tanks en is het andere team de lul.

Ook extreem veel vehicle stealing, 1 grote puinhoop is het.
net in een gewone GoT server, worden we uitgemaakt voor cheater :D.....

mensen werk samen en ga schietenm niet zeuren

Floksor

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
NLsandman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:16:
Bij cheat denkt men vaak aan sprayende aimbots maar er zijn meer soorten cheats, wat veel gebruikt wordt is esp.
De positie van alle vijanden wordt met namen weer gegeven, ze weten precies waar iedereen zit.
Exact.
Kijk maar eens naar de volgende gamplay en zeg nou zelf; zou je dat als cheat herkennen wanneer je het op een server zou tegenkomen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dflVVuabD2E]

Je komt vaker dan je denkt zogenaamde 'goede' spelers tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door schelling op 24-02-2012 03:15 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

schelling schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 03:12:
[...]

Exact.
Kijk maar eens naar de volgende gamplay en zeg nou zelf; zou je dat als cheat herkennen wanneer je het op een server zou tegenkomen?
[video]

Dan weet ik nu wel hoe hij me iedere keer moeiteloos (vanuit zijn jet) wist te vinden op de spawn in de US base...

Steam || Diablo 3

• Jeroenneman

Jeroenneman

r_kluft schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:30:
Updates zien er goed uit. Ben vooral happy met de 1 shot stinger disable en de lock die blijft bij flares.
Das byebye lone wolf heli vliegers. Je kan nu met 2 man redelijk makkelijk een heli neerhalen met stingers. Iets wat eerst bijna niet lukte.

Filmpje van die mongol ziet er ook cool uit. Ook al is 60% van het werk op de juiste plek komen zodat de opponents geen idee hebben waar door alle ventjes om hun heen sneuvelen. (En behoorlijke skills.)

Maar had net ook een lullig foutje. Zat op een NoRPG/M320/USAS metro server en het bleef weer hangen op de trappen. Ik dus m'n smoke gepakt en binnen no time zaten we in de buurt van cafe. Schiet ik een smoke in het tegenoverliggende gebouw. Raak ik een ventje. Bam 24uur ban aan m'n hol. Jammer want het was een heerlijk potje.
Bannen voor een kill met een smoke nade ? Triest , dat zijn juist de leuke en onverwachte kills. Raakte je een chagrijnige admin ofzo ;)

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:20

r_kluft

Hmmmmmm

Jeroenneman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 07:52:
[...]

Bannen voor een kill met een smoke nade ? Triest , dat zijn juist de leuke en onverwachte kills. Raakte je een chagrijnige admin ofzo ;)
Nope. tenzij de automatische admin ook meespeelde. :9

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
[b][message=37736329,noline]r_~knip

Afgezien van de kill. Ik had hier een discussie over met een admin, ik vond Smoke gebruiken toegestaan op zo'n server, ik gebruik de M320 niet om te killen. De admin was hier niet mee eens, ik mocht de M320 niet gebruiken uberhaupt. Ik begrijp zijn standpunt wel, maar vind dit overdreven. Toen ik het later alsnog ff deed, was ik dus wel de sjaak en gebanned (tijdelijk).

• Facenoise
Phyxion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:00:
[...]

Zit je wel eens op de GoT server? Ik wil het wel eens proberen 8)
Helaas eigenlijk nooit meer, speel meestal op fast vehicle spawn servers. Je kan me adden als je wilt ''FaceNoise'' kunnen we mekaar keer joinen ofzo. Wil je best laten zien hoe makkelijk het eigenlijk is, vooral met een gunner erbij. Die zalk alleen ongetwijfeld niet hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Facenoise op 24-02-2012 09:00 ]

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 11:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

r_kluft schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:27:
[...]

Nope. tenzij de automatische admin ook meespeelde. :9
Heb het gevoel dat sommige admins snel op hun teentjes getrapt zijn. Had laatst een zeer goede dag (normaal is m'n K/D ratio rond de 1). En ik knalde de een na de ander neer zonder zelf dood te gaan (3-4:1).

op den duur had ik 29 kills en 7 deaths. Bam, spel terug naar Windows met melding; Kicked by admin.

Dus ik weer joinen, vragen waarom ik gekicked was, was er geen admin natuurlijk. Even later kwam er in de chat te een automagisch bericht; player ... has been kicked for camping.

ik dacht WTF ?! ik heb gewoon een goeie dag en dan wordt ik gekicked? :S

Zeer annoying!

Professioneel Heftruck Syndroom

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22
Gisteren met een maatje flink huisgehouden tegen een clan op hun eigen server.
http://battlelog.battlefi...how/22445031/1/271446452/

Ze speelde erg goed samen, dekte elkaar en trokken terug om op elkaar te kunnen spawnen.
Lekker wat unlocks kunnen verzamelen voor de M98B.

• Facenoise
mhoogendam schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:11:
Gisteren met een maatje flink huisgehouden tegen een clan op hun eigen server.
http://battlelog.battlefi...how/22445031/1/271446452/

Ze speelde erg goed samen, dekte elkaar en trokken terug om op elkaar te kunnen spawnen.
Lekker wat unlocks kunnen verzamelen voor de M98B.
Zeer goede score voor recon met bolt action! Nice :)

• Faberge
  • Laatst online: 17-11 17:04
Heb woensdag een potje gespeeld, Caspian Border, 1000 tickets. Teams waren enorm goed gebalanced aangezien het potje 1.5 uur duurde.

http://battlelog.battlefi...how/22315086/1/377761084/

Ging erg goed. Lekker in een tank rondgereden, beetje engineren. Maar 1.5 uur achter elkaar vind ik wel erg lang. Op gegeven moment was ik het gewoon zat. Maar voor bijna 50k punten had ik het erg graag voor over!

http://steamcommunity.com/id/nijn

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jeroenneman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:53:
The F35 and SU35 now properly have Ejection seats to prevent players from being killed when exiting the vehicle.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 8) 8) :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk! Ik werd echt gek van die "glitch/bug". Elke keer als je uit je jet sprong ging je dood, tenzij je de tijd had om fatsoenlijk te remmen... Maar die tijd heb je meestal niet, omdat je jet meestal kapot is als je eruitspringt...
[...]
Exact.
[video]
Shiiit :o
Ik dacht eerst, wow die kerel speelt best goed, maar zijn squad doet toch niks anders dan spotten?
En toen zag ik de titel van de video... Ik snap echt niet wat er zo geweldig leuk is aan winnen met cheats :r

[ Voor 35% gewijzigd door Mavamaarten op 24-02-2012 10:16 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:10
[...]
Exact.
[video]

Dit verklaart idd eea, kom vaak spelers tegen die elke keer precies weten waar je zit.
Maar probeer het eens te bewijzen ...

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

shaiwa887 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Dit verklaart idd eea, kom vaak spelers tegen die elke keer precies weten waar je zit.
Maar probeer het eens te bewijzen ...
Als er (door de tegenstander) goed gespot wordt, wat helaas vaak niet gebeurd, dan ben je best goed zichtbaar dus dat hoeft geen cheat te zijn.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Exact.
[video]

En mede hierom zou het dus erg fijn zijn om een first-person spectator mode te hebben in BF. (Alsmede alle andere goodies uit een BattleRecorder).
erikvandenberg schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:57:
Helaas eigenlijk nooit meer, speel meestal op fast vehicle spawn servers. Je kan me adden als je wilt ''FaceNoise'' kunnen we mekaar keer joinen ofzo. Wil je best laten zien hoe makkelijk het eigenlijk is, vooral met een gunner erbij. Die zalk alleen ongetwijfeld niet hebben.
Ik wil best wel even met je gunnen, ben er inmiddels wel achter dat ik daarmee nuttiger voor m'n team ben dan als piloot (vliegen gaat prima, druk em zo onder een brug door, alleen tijdens stress momentjes raak ik in mijn enthousiasme nog wel eens een verdwaalde antenne/lantaarnpaal).

• codex

codex

Daarom ben ik dus voor een killcam a la COD. Daar zie je op het gegeven moment "pre-aiming" bij spelers die ESP of een wallhack gebruiken.

• Facenoise
Knijnemans schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:16:
[...]

En mede hierom zou het dus erg fijn zijn om een first-person spectator mode te hebben in BF. (Alsmede alle andere goodies uit een BattleRecorder).

[...]

Ik wil best wel even met je gunnen, ben er inmiddels wel achter dat ik daarmee nuttiger voor m'n team ben dan als piloot (vliegen gaat prima, druk em zo onder een brug door, alleen tijdens stress momentjes raak ik in mijn enthousiasme nog wel eens een verdwaalde antenne/lantaarnpaal).
Jatog add en join me maar vanavond, zal na het eten wel even gaan gamen! Ik zeg altijd hé ''this lamppost must be newly added, wasn't here before i swear!'' :+ Heeft iedereen weleens last van :)

• sieuwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 10:08
reemprive schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:22:
Daarom ben ik dus voor een killcam a la COD. Daar zie je op het gegeven moment "pre-aiming" bij spelers die ESP of een wallhack gebruiken.
Vind het wel een goed idee, maar dan moet je weeral enkele seconden meer wachten tot de respawn. En die seconden zijn soms het verschil tussen een squad spawn en een base spawn.

Verwijderd

sieuwe schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:24:
[...]

Vind het wel een goed idee, maar dan moet je weeral enkele seconden meer wachten tot de respawn. En die seconden zijn soms het verschil tussen een squad spawn en een base spawn.
Een Respawn duurt nu 15 sec, tijd zat voor een kill cam lijkt me :)
je ligt nu 10 sec dood op de grond te kijken, wachtend op een rivive

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22
Hoe vaak ik al niet door dat "pre-aiming" als cheater ben beschouwd is niet meer op 10 handen te tellen.
Ik gebruik de map erg goed in CoD en zie daardoor mensen goed aankomen wandelen.
Het gebruik van een goede headset telt natuurlijk ook erg mee.

Vaak zat gehad dat er mensen eerst liepen te zeiken op me en daarna de spectator mode ingingen.
Na een paar mooie kills is dan meestal mijn reactie "Enjoying the show $InsertNameOfVictim$ ?"

• disturbedmind
  • Laatst online: 17:05
Wat ze wel mogen fixen is, dat als je met je staart of wat dan ook van de helikopter tegen een boom aan komt (ook al is het niet heel hard) dat je gelijk een pinbal effect krijgt en gelijk alle kanten op stuitert en dat je 9 van de 10 keer verkeerd terecht komt en neerstort..

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Help!!!! schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Als er door de tegenstander goed gespot wordt, wat helaas vaak niet gebeurd, dan ben je best goed zichtbaar dus dat hoeft geen cheat te zijn.
En niet te vergeten dat als je je muis over iemand heen beweegt dat je dan ook altijd tijdelijk een driehoekje ziet. Dat gebruik ik echt enorm vaak :)

• Facenoise
disturbedmind schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:
Wat ze wel mogen fixen is, dat als je met je staart of wat dan ook van de helikopter tegen een boom aan komt (ook al is het niet heel hard) dat je gelijk een pinbal effect krijgt en gelijk alle kanten op stuitert en dat je 9 van de 10 keer verkeerd terecht komt en neerstort..
Dit gebeurt alleen als je hard stuurt, kom je er heel zachtjes tegenaan blijf je gewoon hoveren. Ik cap namelijk aardig wat vlaggen en raak ook weleens een paal of iets dergelijks, alleen geen probleem om hem dan nog recht te houden.

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Phyxion schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:38:
[...]

En niet te vergeten dat als je je muis over iemand heen beweegt dat je dan ook altijd tijdelijk een driehoekje ziet. Dat gebruik ik echt enorm vaak :)
Ja ik kwam er pas later achter dat dit zo werkte! Ik tegen mijn teamgenoten roepen: Daar een mannetje schiet hem!, Ja spot hem dan! Ik: Ehhh hij is al gespot!?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

erikvandenberg schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:39:
[...]
Dit gebeurt alleen als je hard stuurt, kom je er heel zachtjes tegenaan blijf je gewoon hoveren. Ik cap namelijk aardig wat vlaggen en raak ook weleens een paal of iets dergelijks, alleen geen probleem om hem dan nog recht te houden.
Inderdaad. Ik gebruik de heli meestal als verplaatsingsmiddel om snel van vlag naar vlag te gaan.
Alles hangt af van waar je iets raakt, net hetzelfde met jets. Bij heli's gebeurt er weinig tot niets wanneer je iets raakt met de onderkant. Raak je iets met de staart, dan is het effect wel een beetje overdreven vind ik. Met jets snap ik dat hij dan total loss is, maar met een heli kan je nog wel corrigeren, als de botsing niet te hard is uiteraard.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Ik had gisteren echt een geniaal potje Metro,
met de M98 met ACOG sight,

ik mik op speler A, netjes op het hoofd gericht, ik schiet, mis speler A, maar raak speler B.
Kill is binnen, en dat ging echt zo 10 keer achter elkaar... mooi hoe je in die map eigenlijk gewoon weg niet kan missen.
Had ook een 30-3 KD aan over gehouden.

Maar heeft iemand ergens in de geruchten molen al opgevangen wanneer die patches worden uitgevoerd?

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:10
mhoogendam schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:26:
Hoe vaak ik al niet door dat "pre-aiming" als cheater ben beschouwd is niet meer op 10 handen te tellen.
Ik gebruik de map erg goed in CoD en zie daardoor mensen goed aankomen wandelen.
Het gebruik van een goede headset telt natuurlijk ook erg mee.

Vaak zat gehad dat er mensen eerst liepen te zeiken op me en daarna de spectator mode ingingen.
Na een paar mooie kills is dan meestal mijn reactie "Enjoying the show $InsertNameOfVictim$ ?"
Spectator mode in BO is super, heb ik echt veel van geleerd.
Je ziet dan zelf welke (stome) foute je af en toe maakt en daar leer je weer van terwijl je met gewoon doorspelen je geen idee had hoe dat kon.
Hoop dat ze ook een keer zoiets maken voor BF3.

@Help!!!! : Klopt maar deze gasten weten je elke keer te vinden na een paar seconden spawn, echt onmogelijk dat ik al gespot kan zijn.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel aankomende dinsdag een clanwar tegen YES, die gasten hebben 2 ace jet pilots en een goed chopper team. Mijn clan heeft echter 1 jet pilot die op dit moment inactief is.

Leuk wordt je de lucht in gestuurd als kanonnen voer. Kent iemand een ace jetter zonder clan? Achja een gewoon goede jetter is eigenlijk ook welkom, als die Nederlands is zit er een spot in teamnl ook in. Ik ben echt wanhopig op zoek naar goede jetters….

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• haarbal
  • Laatst online: 23:43
Ik lees net in de patch notes dat je straks met flares een laserguided missile kan counteren, was dat ding nog niet goed genoeg dan?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:03:
Ik speel aankomende dinsdag een clanwar tegen YES, die gasten hebben 2 ace jet pilots en een goed chopper team. Mijn clan heeft echter 1 jet pilot die op dit moment inactief is.

Leuk wordt je de lucht in gestuurd als kanonnen voer. Kent iemand een ace jetter zonder clan? Achja een gewoon goede jetter is eigenlijk ook welkom, als die Nederlands is zit er een spot in teamnl ook in. Ik ben echt wanhopig op zoek naar goede jetters….
YES heeft de beste piloten van de wereld als ik me goed geinformeerd heb, iedereen die zich aanmeld is bij voorbaat kansloos ;)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

reemprive schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:22:
Prefire zegt niks, ik schiet ook altijd veel te vroeg in BF3 om de volgende redenen:
- Om de lag te compenseren, om een of andere reden laggen de vijanden altijd het veld over terwijl ik ze allang in beeld heb en op ze aan het schieten ben, door wat eerder te schieten los je een groot probleem op.
- Ik kijk meestal eerst even waar een vijand zich bevindt, vervolgens ga ik terug en dan schiet ik hem meteen neer. Dit is heel eenvoudig omdat 99%* van de vijanden totaal geen moeite nemen om even de strafen of cover te nemen maar gewoon recht op je blijven aflopen.
- Samen met punt 2 hoor ik ook al vaak waar iemand zich ongeveer bevindt. Ik schiet altijd maar wat in die richting want de kans is groot dat daar iemand loopt en je zo al snel een 50% van de health er af kan sproeien.

Nee, om meteen te roepen dat prefire alleen door mensen gedaan wordt met ESP is absoluut niet waar.

* Ik denk eigenlijk dat dit nog hoger ligt :+

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:11:
[...]

YES heeft de beste piloten van de wereld als ik me goed geinformeerd heb, iedereen die zich aanmeld is bij voorbaat kansloos ;)
Mwhja als 4 air man in de air 1 minuut kan ophouden heb ik me werk al gedaan :P

Ze moeten die jets eens uit 8v8 matches flikkeren gaat nergens over

Verwijderd

ik vind de nationscup regel wel goed, 1 jet Max.
Maakt het inderdaad veel leuker

• evilpin0
Scheelt idd, heb je nog een kans om samen te werken met je jet als hij de mindere piloot is om te zorgen dat je locks op de enemy jet krijgt en hij een betere kans heeft.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:47:
Ik had gisteren echt een geniaal potje Metro,
met de M98 met ACOG sight,

ik mik op speler A, netjes op het hoofd gericht, ik schiet, mis speler A, maar raak speler B.
Kill is binnen, en dat ging echt zo 10 keer achter elkaar... mooi hoe je in die map eigenlijk gewoon weg niet kan missen.
Had ook een 30-3 KD aan over gehouden.

Maar heeft iemand ergens in de geruchten molen al opgevangen wanneer die patches worden uitgevoerd?
de update zal dezemaand niet uitgebracht worden. dat heeft dice al aangegeven.
ik verwacht zelf dat de update pas eind volgende maand gaat komen.
Hopelijk doen ze nog iets aan de chopper points. als pilot zal je 50 punten moeten verdienen voor iedere kill assist die je maakt. Hierdoor zullen mensen denk ik eerder de transporters gaan gebruiken.
nu ik de choppers onder controlle begin te krijgen, is het een stuk leuker om BF3 te spelen ;)
nog even blijven oefenen en dan na paar weekjes oefenen voor de jets.

vliegen met toetsenboard is geen probleem. ik kan onder viaducten vliegen, tussen gebouwen etc.
maar als ik een dogfight heb of ik wil uberhaubt first person view ga. dan raak ik regelmatig in de war met mijn toesten. dan wil je naar links en dan moet je eerst kantelen, dan weer opstijgen pfff. geef mij maar de besturing van GTA: san andreas haha

Gasten waarom zijn mensen zo trots dat ze veel kills hebben gemaakt op METRO !!
80-8, 30- 1 who cares. zulke hoge scores zijn vrij makkelijk te halen op operation metro.

ik kom van Team Fortress 2 af en daar had je ook van die gasten die zich helemaal pro vinden als ze 120 - 10 hebben op CTF_2fort (wat de zelfde speelstijl heeft als Operation metro). daarnaast gaat het meer op teamwork en fun dan een hoge KD.
Als je speelt voor een KD, Donder dan AUB op en ga naar Call of Duty waar het alleen maar om KD gaat en verder helemaal niets.

Night vision scope is trouwens erg handig op wat donkere maps zoals Serqui, Tehran Highway, wake island, grand bazaar. dat 1x zoom werkt ook wel netjes.

• Skybullet
ik speel daarom ook nooit metro, kansloze map.. zodra ik zie dat die geladen word ben ik weg

Als je een harde scheet laat op metro heb je al 10 kills, nou jippe !

[ Voor 28% gewijzigd door Skybullet op 24-02-2012 12:23 ]

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 09:15
Skybullet schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:22:
ik speel daarom ook nooit metro, kansloze map.. zodra ik zie dat die geladen word ben ik weg
Tenzij het Rush is, dan is et wel een leuke map (vind ik)

• Skybullet
Solictice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:23:
[...]

Tenzij het Rush is, dan is et wel een leuke map (vind ik)
ik speel uit principe nooit rush. Heel die modus staat me tegen. Komt uiteindelijk altijd neer op chokepoints met campers, en spawnkillers.

Geef mij maar een grote conquest map met 2 evenwichtige teams
Pagina: 1 ... 103 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.