Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:47:
Ik had gisteren echt een geniaal potje Metro,
met de M98 met ACOG sight,
ik mik op speler A, netjes op het hoofd gericht, ik schiet, mis speler A, maar raak speler B.
Kill is binnen, en dat ging echt zo 10 keer achter elkaar... mooi hoe je in die map eigenlijk gewoon weg niet kan missen.
Had ook een 30-3 KD aan over gehouden.
Maar heeft iemand ergens in de geruchten molen al opgevangen wanneer die patches worden uitgevoerd?
de update zal dezemaand niet uitgebracht worden. dat heeft dice al aangegeven.
ik verwacht zelf dat de update pas eind volgende maand gaat komen.
Hopelijk doen ze nog iets aan de chopper points. als pilot zal je 50 punten moeten verdienen voor iedere kill assist die je maakt. Hierdoor zullen mensen denk ik eerder de transporters gaan gebruiken.
nu ik de choppers onder controlle begin te krijgen, is het een stuk leuker om BF3 te spelen

nog even blijven oefenen en dan na paar weekjes oefenen voor de jets.
vliegen met toetsenboard is geen probleem. ik kan onder viaducten vliegen, tussen gebouwen etc.
maar als ik een dogfight heb of ik wil uberhaubt first person view ga. dan raak ik regelmatig in de war met mijn toesten. dan wil je naar links en dan moet je eerst kantelen, dan weer opstijgen pfff. geef mij maar de besturing van GTA: san andreas haha
Gasten waarom zijn mensen zo trots dat ze veel kills hebben gemaakt op METRO !!
80-8, 30- 1 who cares. zulke hoge scores zijn vrij makkelijk te halen op operation metro.
ik kom van Team Fortress 2 af en daar had je ook van die gasten die zich helemaal pro vinden als ze 120 - 10 hebben op CTF_2fort (wat de zelfde speelstijl heeft als Operation metro). daarnaast gaat het meer op teamwork en fun dan een hoge KD.
Als je speelt voor een KD, Donder dan AUB op en ga naar Call of Duty waar het alleen maar om KD gaat en verder helemaal niets.
Night vision scope is trouwens erg handig op wat donkere maps zoals Serqui, Tehran Highway, wake island, grand bazaar. dat 1x zoom werkt ook wel netjes.