Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ja, dat klopt. Ik zie nu dat enkel 'episode thumbnail' anders is onder WDTV i.v.m. Synology.

Om welke reden zou je Synology gebruiken? Dat is toch, in tegenstelling tot de rest, geen programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:42
Hoe kan ik subliminal zo configureren dat de subtitle bij de aflevering/film wordt geplaatst?
Voorheen had ik de Sickbeard branch met subliminal geïntegreerd en daar ging dat vanzelf.

Ik zou subliminal vanuit de doelmap kunnen starten, maar dat is voor een cronjob niet heel handig....
Dus dat is niet wat ik wil.

Ik kan er niks over vinden, is het niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:02:
Ja, dat klopt. Ik zie nu dat enkel 'episode thumbnail' anders is onder WDTV i.v.m. Synology.

Om welke reden zou je Synology gebruiken? Dat is toch, in tegenstelling tot de rest, geen programma?
Ik vermoed dat je Synology zult gebruiken voor de mediamanager in DSM, zelf nooit gebruikt dus kan er niet veel over zeggen maar dat is wat eerste in mijn opkomt.
RudolfR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:04:
Hoe kan ik subliminal zo configureren dat de subtitle bij de aflevering/film wordt geplaatst?
Voorheen had ik de Sickbeard branch met subliminal geïntegreerd en daar ging dat vanzelf.

Ik zou subliminal vanuit de doelmap kunnen starten, maar dat is voor een cronjob niet heel handig....
Dus dat is niet wat ik wil.

Ik kan er niks over vinden, is het niet mogelijk?
Misschien kun je hier iets mee.
http://synology.brickman....0install%20Subliminal.txt

Zelf ook gebruikt en ik heb netjes alles in de bijbehorende folder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Dank. Je hebt gelijk, het gaat gewoon vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ok. Nu nog een andere vraag. Ik heb dus in het begin de optie "Mediabrowser" gebruikt. Hierdoor is bij elke aflevering een aparte map metadata aangemaakt. Die is dus onnodig.

Is er een manier dat ik deze van alle series/afleveringen in 1x kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:48:
Ok. Nu nog een andere vraag. Ik heb dus in het begin de optie "Mediabrowser" gebruikt. Hierdoor is bij elke aflevering een aparte map metadata aangemaakt. Die is dus onnodig.

Is er een manier dat ik deze van alle series/afleveringen in 1x kan verwijderen?
Gewoon zoeken op folder naam of filename?

Welke OS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Win 7 i.c.m. Synology nas.

Gewoon de zoekfunctie gebruiken in verkenner? Metadata intypen en alles verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:51:
Win 7 i.c.m. Synology nas.

Gewoon de zoekfunctie gebruiken in verkenner? Metadata intypen en alles verwijderen?
Zo zou ik het gedaan hebben, je kan ook via SSH op Synology doen maar komt op zelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Alles verwijderd, maar nu komt dus alles te staan in de '#recycle' map. Hoe kun je dit uitschakelen? Nu wordt het slechts verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:58:
Alles verwijderd, maar nu komt dus alles te staan in de '#recycle' map. Hoe kun je dit uitschakelen? Nu wordt het slechts verplaatst.
Prullebak leeg gooien in Windows7?

Of anders via SSH verwijderen op Synology rm -rf <path/folder name>
Wel juiste folder weg gooien, weg is weg !

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 03-05-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Prullenbak leeg gooien gaat niet. Heb nu de gehele prullenbak verwijderd :P

Hoe kan ik zorgen dat die niet terug komt? Dus dat als ik bv. metadata verwijder het ook echt direct verwijderd wordt. Zat nu 196GB aan data in :S Op 2TB is dat nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
In de Advanced settings kun je 'm legen en ook disablen.
Dat kon in DSM3.0 en waarschijnlijk ook wel in 4.x

http://files.computeraudi...ersGuide_NAServer_enu.pdf

In die file zoeken naar #recycle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Enable CIFS Recycle Bin
Checking this option will enable "Recycle Bin" of CIFS, resulting in moving the deleted files into the CIFS Recycle Bin when users delete files in the shared folders via the CIFS protocol. When users delete files in a shared folder, a folder called "#recycle" will be created automatically under the root directory of the shared folder.
Die was dus ingeschakeld. Voortaan eerst de handleiding raadplegen ;) Bedankt voor de snelle hulp jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
tboheeren schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:42:
is het interessant om alles eens overzichtelijk uit te schrijven in één grote manual? Uiteraard weet ik dat er aparte manuals te vinden zijn voor elk van deze topics, maar voor starters is dit misschien wel een leuk hulpje?
Ik denk dat een starter daar zeker animo voor heeft (ik ben hier ook net mee bezig), maar er is inderdaad al veel geschreven over de handelingen hiervoor. Daarom is één grote manual niet echt nodig, afgezien dat het een bitch zal zijn deze actueel te houden. Wat wellicht wel een goede toevoeging zou zijn, is een opsomming gericht op Synology NAS over alle mediamogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Vandaag heb ik geprobeerd CPv2 te installeren via synocommunity maar dit is niet goed afgelopen :-)
- Eerst heb ik alle services (sab, cp, sb, python, hp) stopgezet
- dan heb ik python verwijderd
- dan heb ik python 2.7 pkg geïnstalleerd
- dan heb ik cp van synocommunity geïnstalleerd

Vervolgens heb ik alle services terug gestart maar enkel SAB werkt nog. De rest wil niet opstarten. Ook niet de nieuwe CPv2 van synocommunity.

Suggesties?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Ik gebruik de SickBeard versie van Rintje, die opzich goed werkt, op 1 puntje na. Nadat er een episode is gedownload, en hij wil gaan zoeken naar subtitles krijg ik de volgende error:
FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

Gisteren stond daar nog 22 achter, maar dat is sinds vannacht verdwenen. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb 'm al opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten..

Klopt t trouwens ook dat deze versie nog geen API ondersteund, en k de (overigens geweldige) app Qouch niet kan gebruiken?

[ Voor 13% gewijzigd door endness op 03-05-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ik had die fout ook, ook al werkte het gewoon.
Als het bij jou werkt, zou ik 't gewoon negeren.

Die versie heeft inderdaad geen API.
Dat is ook de reden dat ik ben afgestapt van die branch, ik heb nu wel een API en subliminal run ik ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
tboheeren schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:38:
Vandaag heb ik geprobeerd CPv2 te installeren via synocommunity maar dit is niet goed afgelopen :-)
- Eerst heb ik alle services (sab, cp, sb, python, hp) stopgezet
- dan heb ik python verwijderd
- dan heb ik python 2.7 pkg geïnstalleerd
- dan heb ik cp van synocommunity geïnstalleerd

Vervolgens heb ik alle services terug gestart maar enkel SAB werkt nog. De rest wil niet opstarten. Ook niet de nieuwe CPv2 van synocommunity.

Suggesties?
Ik heb nog steeds geen SPK van CP2 bij synocommunity staan, waar heb je deze weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
RudolfR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:11:
Ik had die fout ook, ook al werkte het gewoon.
Als het bij jou werkt, zou ik 't gewoon negeren.

Die versie heeft inderdaad geen API.
Dat is ook de reden dat ik ben afgestapt van die branch, ik heb nu wel een API en subliminal run ik ernaast.
Hm, bij mij werkt t dus niet.. Wel als ik handmatig zoek op subs, maar dan is t idee een beetje weg he.. Denk dat ik ook maar even ga kijken om Subliminal ernaast te runnen dan, lijkt me de beste optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Ik dacht dat de CP die op synocommunity staat ook CPv2 is...
Dan ben ik mis?
Maar hoe dan ook, vreemd dat het niet wil werken.

EDIT: lap, wil ik men oude couchpotato van zebulon terug installeren. Nu krijg ik elke keer na nzbmatrix:
code:
1
2
11:56:30 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
11:56:20 INFO  [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com/rss.php?username=xxx&term=tt1648112&apikey=xxxx&subcat=2&searchin=weblink&english=0

EDIT2: Algemeen probleem blijkbaar met CP1: http://help.couchpota.to/...ms/1148-applibproviderrss
Kalua schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Ik heb nog steeds geen SPK van CP2 bij synocommunity staan, waar heb je deze weg?

[ Voor 48% gewijzigd door tboheeren op 03-05-2012 12:25 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
schumi2004 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:09:
[...]

Die is er officieel ook niet, ik heb hem gemaakt uit de source beschikbaar op synocommunity
http://dl.dropbox.com/u/6696611/Synology/index.html
Bij die versie werkt Check for Updates trouwens niet. Kan dat simpelweg (nog) niet of hoort dat wel te kunnen?

Zo krijg ik volgende error als ik voor updates check.

code:
1
2
3
4
13:25:35 ERROR [potato.core._base.updater] Failed using GIT updater, running from source, you need to have GIT installed. 
GitCommandFailedException: Command 'rev-parse HEAD' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (127): /bin/sh: git: not found 
13:26:43 INFO [potato.core._base.updater] Checking for new version on github for CouchPotatoServer
13:26:43 ERROR Exception on /b1569b923eae4684bb721dc552d02ae7/updater.check/ [GET]

End an in de kolom waar normaal de tijd staat:
code:
1
Traceback (most recent call last): File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/flask/app.py", line 1530, in wsgi_app response = self.full_dispatch_request() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/flask/app.py", line 1290, in full_dispatch_request rv = self.handle_user_exception(e) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/flask/app.py", line 1288, in full_dispatch_request rv = self.dispatch_request() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/flask/app.py", line 1274, in dispatch_request return self.view_functions[rule.endpoint](**req.view_args) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 68, in checkView self.check() File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 53, in check if self.updater.check(): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 184, in check self.repo.fetch() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 383, in fetch self._executeGitCommandAssertSuccess(command) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned) GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'fetch' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (127): /bin/sh: git: not found 13:26:59 INFO

Met rechts ernaast:
code:
1
[potato.core._base.updater] Checking for new version on github for CouchPotatoServer

[ Voor 41% gewijzigd door witchdoc op 03-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Die v2 lijkt te werken op de Syno DS411.

Hoe krijgen jullie de NL subs erbij, want het concept is goed van couchpotato maar om subs te vinden is lastig, dan kan je (sneller) via spotweb op de Syno de film intikken waar je hem met NL subs kan binnenhalen.

Of mis ik een uberhandig tooltje waar jullie mij over kunnen tippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
witchdoc schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:28:
[...]

Bij die versie werkt Check for Updates trouwens niet. Kan dat simpelweg (nog) niet of hoort dat wel te kunnen?

Zo krijg ik volgende error als ik voor updates check.
-knip-
Je moet het pad naar git even aanpassen

moet wel bootstrapt zijn btw

pad hier is /opt/bin/git

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
schumi2004 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:58:
[...]

Je moet het pad naar git even aanpassen

moet wel bootstrapt zijn btw

pad hier is /opt/bin/git
Waar pas ik dat dan aan? Waar haalt CPv2 dat path vandaan?
Of dien ik dat path gewoon toe te voegen in /etc/profile ?

[ Voor 18% gewijzigd door witchdoc op 03-05-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
witchdoc schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Waar pas ik dat dan aan? Waar haalt CPv2 dat path vandaan?
Of dien ik dat path gewoon toe te voegen in /etc/profile ?
Settings -> tabje general -> helemaal onderaan(wel advanced settings aanvinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Kalua schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:41:
[...]

Settings -> tabje general -> helemaal onderaan(wel advanced settings aanvinken)
Nu zie'k wel dat ie een update heeft maar installen lukt nog niet.

17:52:41 INFO [potato.core._base.updater] Updating to latest version
17:52:42 ERROR [potato.core._base.updater] Failed updating via GIT: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 143, in doUpdate self.repo.pull() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 389, in pull self._executeGitCommandAssertSuccess(command) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git/repository.py", line 85, in _executeGitCommandAssertSuccess raise GitCommandFailedException(kwargs.get('cwd', self._getWorkingDirectory()), command, returned) GitCommandFailedException: GitCommandFailedException: Command 'pull' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (1): /opt/libexec/git-core/git-pull: line 244: tr: not found Your configuration specifies to merge with the ref 'master' from the remote, but no such ref was fetched.

Door die herstart die ik cp gaf zijn ineens wel al de DVD's in de completed/movies dir ontdekt en verwerkt.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
wat is eigenlijk het standaard path voor git als je de zebulon packages hebt?
aangezien sickbeard gewoon voor updates kan controleren, kun je die git niet gebruiken? dat scheelt mij weer ipkg installeren :P

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38
Ik heb even gezocht op mijn synology, maar sickbeard bevat geen git (althans kan hem niet vinden).
Couchpotato v1 wel.. dan is het van kwestie cp v1 ook installeren en uitschakeld laten.
De locatie op mijn systeem is: /volume1/@appstore/couchpotato/share/CouchPotato/library/git

[ Voor 8% gewijzigd door job op 03-05-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik had gisteravond White Collar aangezet. Seizoen 1 t/m 3. Seizoen 1 en 2 zijn beide goed gedownload, maar bij 3 lijkt er iets mis te zijn gegaan.

Heel seizoen 3 heeft Sab met 1 nzb binnen gehaald. Niks mis mee zo op het eerste gezicht, maar nu heb ik het volgende:
- Die NZB heeft zijn eigen map gekregen, naast de hoofdmap van White Collar
- Niet alle afleveringen van Seizoen 3 zitten erin, slechts 10, terwijl SickBeard alle 16 als snatched heeft staan.
- Het pad is: Series/White Collar S03 720P Web-Dl Dd5 1 H/Seizoen 2/Aflevering 64/10 afleveringen + srt :?:? terwijl dit Series/White Collar/Seizoen 3/Aflevering xx/bestandnaam + srt + metadata

Hier klopt echt niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snatched is niet hetzelfde als downloaded, denk dat ze nog wel binnenkomen , dat is hier meestal wel het geval. Al kan ik die vreemde map niet verklaren. Met je logfile moet je er wel uitkomen denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Snatched betekent toch dat de nzb naar Sab wordt gestuurd? Tot nu toe stond het dan direct in de downloadlijst.
Nu staat er snatched in Sickbeard en is Autosub bezig met het zoeken van ondertitels voor aflevering 64 van seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:33:
Ik heb even gezocht op mijn synology, maar sickbeard bevat geen git (althans kan hem niet vinden).
Couchpotato v1 wel.. dan is het van kwestie cp v1 ook installeren en uitschakeld laten.
De locatie op mijn systeem is: /volume1/@appstore/couchpotato/share/CouchPotato/library/git
CPv2 heeft zelf ook git maar we kregen er een permission denied op (zal vast iets met rechten zijn :) )

Lezen vanaf hier Kalua in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ik heb SickBeard nu een paar dagen en download veel vd series. Sommige niet, deze hebben een blauwe cubus als icoon bij de history. Wat betekent dit en hoe download ik die series toch, handmatig?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Freakster86 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:13:
Ik had gisteravond White Collar aangezet. Seizoen 1 t/m 3. Seizoen 1 en 2 zijn beide goed gedownload, maar bij 3 lijkt er iets mis te zijn gegaan.

Heel seizoen 3 heeft Sab met 1 nzb binnen gehaald. Niks mis mee zo op het eerste gezicht, maar nu heb ik het volgende:
- Die NZB heeft zijn eigen map gekregen, naast de hoofdmap van White Collar
- Niet alle afleveringen van Seizoen 3 zitten erin, slechts 10, terwijl SickBeard alle 16 als snatched heeft staan.
- Het pad is: Series/White Collar S03 720P Web-Dl Dd5 1 H/Seizoen 2/Aflevering 64/10 afleveringen + srt :?:? terwijl dit Series/White Collar/Seizoen 3/Aflevering xx/bestandnaam + srt + metadata

Hier klopt echt niets van.
Probeer ze eens 1 voor 1 binnen te halen, dus niet een heel seizoen in 1x op wanted te zetten. Dan moet het goed gaan.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Moby schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Probeer ze eens 1 voor 1 binnen te halen, dus niet een heel seizoen in 1x op wanted te zetten. Dan moet het goed gaan.
:) Zo lukt het inderdaad wel. Toch vreemd dat Sick voor 1 seizoen slechts 1 NZB pakt, die uiteindelijk maar de helft van alle afleveringen bevat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dat is een fout van de uploader geweest, die heeft er niet een juiste naam aan gegeven/niet alle bestanden in gegooid die in de NZB zouden moeten zitten.

Ik had ook ergens een heel seizoen van binnen gehaald, kreeg ik een deleted scene welke als naam had s01 of iets dergelijks. Zag er raar uit, compleet seizoen van 176mb ofzo. Toen heb ik ze ook gewoon even 1 voor 1 aangeklikt, en toen ging het wel.

Als het in 95% van de gevallen maar goed gaat. Je wordt al zo lui van dit soort programma's, paar keer extra klikken is goed voor de mens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:02:
[...]

:) Zo lukt het inderdaad wel. Toch vreemd dat Sick voor 1 seizoen slechts 1 NZB pakt, die uiteindelijk maar de helft van alle afleveringen bevat :?
Omdat de titel van de bewuste NZB onduidelijk/misleidend is voor SB.

SB kan aan de buitenkant niet zien of alle eps er in zitten, zelf ook al eens gehad dat er een compleet seizoen gedownload werd op deze manier. De ene keer wel compleet de andere keer weer niet of mixed met scene/ind/quality releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Moby schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:06:
Dat is een fout van de uploader geweest, die heeft er niet een juiste naam aan gegeven/niet alle bestanden in gegooid die in de NZB zouden moeten zitten.

Ik had ook ergens een heel seizoen van binnen gehaald, kreeg ik een deleted scene welke als naam had s01 of iets dergelijks. Zag er raar uit, compleet seizoen van 176mb ofzo. Toen heb ik ze ook gewoon even 1 voor 1 aangeklikt, en toen ging het wel.

Als het in 95% van de gevallen maar goed gaat. Je wordt al zo lui van dit soort programma's, paar keer extra klikken is goed voor de mens :p
176mb _O- Prachtige kwaliteit zeker ;)

Ja, je wordt inderdaad erg lui nu dit zo werkt. Vroeger altijd via bierdopje bijhouden wat er uitkwam, downloaden en wachten op ondertitels. Zelf downloaden, juist map zetten en kijken maar 8)7 Nu 1x klikken en wachten :D
schumi2004 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Omdat de titel van de bewuste NZB onduidelijk/misleidend is voor SB.

SB kan aan de buitenkant niet zien of alle eps er in zitten, zelf ook al eens gehad dat er een compleet seizoen gedownload werd op deze manier. De ene keer wel compleet de andere keer weer niet of mixed met scene/ind/quality releases.
Ja, duidelijk. Thanks voor de info :)

Nog even een korte vraag. Hoe kun je .sample bestanden verwijderen? .sample toevoegen aan cleanup werkt niet. .sample.mkv ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Freakster86 in SABnzbd kun je aangeven of je sample wil downloaden ja of nee.

Zo heb ik ook de ignore cleanup list ook uitgbreid in SAB met extenties die ik absoluut niet hebben wil wat er op neer komt dat k alleen de mkv wil en de rest weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Welke extenties heb jij daar allemaal in staan? Ben wel benieuwd.

De optie sample downloaden ook even uitgevinkt, dank je hiervoor.

Lijst van hieronder is al behulpzaam, dank je.

[ Voor 17% gewijzigd door Moby op 04-05-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Held! _/-\o_ Gevonden! Heb er echt weet ik hoe vaak overheen gekeken |:(

Verwijderen na downloaden van sample bestanden en de cleanup list:
.sfv, .nzb, .nfo, .srr, .srs, .tbn, .html, .bat, .htm, .txt, .png, .exe, .1, .jpg, .par2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik controleer ook zo nu en dan de laatste downloads of er toch niet een nitwit geweest is die er weer een vaag bestand in gezet heeft en op die manier wordt je cleanup list maar groter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Freakster86 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:32:

Verwijderen na downloaden van sample bestanden en de cleanup list:
.sfv, .nzb, .nfo, .srr, .srs, .tbn, .html, .bat, .htm, .txt, .png, .exe, .1, .jpg, .par2
.sfv, .nzb, .nfo, .srr, .srs, .tbn, .html, .bat, .htm, .txt, .png, .exe, .1, .jpg, .par2, .sample, .sample.srs, .url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 14-08 15:18
//

[ Voor 99% gewijzigd door repsaj op 04-05-2012 18:23 . Reden: nvt ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
schumi2004 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:23:
@Freakster86 in SABnzbd kun je aangeven of je sample wil downloaden ja of nee.
Ik heb hem staan op 'delete after download', met het idee dat in sommige pars de sample ook wel eens in zit. En stel je mist net een paar blocks, zou je het daarmee wel rond kunnen krijgen. Vind ik veiliger voor de x MB die je anders extra download. Tenzij Sab hier wel rekening mee houdt, dan hoor ik het graag. Dan is het onnodig en zet ik hem ook op 'do not download'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witchdoc schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:10:
[...]

.sfv, .nzb, .nfo, .srr, .srs, .tbn, .html, .bat, .htm, .txt, .png, .exe, .1, .jpg, .par2, .sample, .sample.srs, .url
Dit hoef je toch alleen op te geven als je films download of ander spul? Met tv series laat ik sickbeard opruimen en die doet dat uitstekend.
Freakster86 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:32:
Kan je nog even aangeven waar je dat ingevoerd hebt? Ik zie wel een optie om sample video's te verwijderen, maar niet waar ik deze extenties kan opgeven. Ik zal er ook wel overheen kijken :X

Ah gevonden, zit heel logisch in het menu algemeen en die sampel video's verwijderen zit in het menu opties.
serhat schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Ik heb hem staan op 'delete after download', met het idee dat in sommige pars de sample ook wel eens in zit. En stel je mist net een paar blocks, zou je het daarmee wel rond kunnen krijgen. Vind ik veiliger voor de x MB die je anders extra download. Tenzij Sab hier wel rekening mee houdt, dan hoor ik het graag. Dan is het onnodig en zet ik hem ook op 'do not download'.
Ik denk dat je gelijk hebt, althans dat lijkt me het meest logische.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
witchdoc schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Thx! Weer een paar toevoegingen ;)
serhat schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Dat was ook mijn redenering. Daarom laat ik Sab 'm ook pas verwijderen nadat alles klaar is.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Dit hoef je toch alleen op te geven als je films download of ander spul? Met tv series laat ik sickbeard opruimen en die doet dat uitstekend.
Die cleanup lijst heb je volgens mij wel nodig. Volgens mij draait het hier nu zo.
SAB > pakt uit en wist die nutteloze bestanden
Autosub > download Nederlandse ondertitel
Sickbeard > download de metadata en veranderd alle bestandsnamen in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Laatst online: 08-10 16:28
Ik krijg in Sickbeard de volgende error: Unknown error given from J1nx.nl: Missing parameter. Api en url zijn ingevuld. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 13:49
Zelf gebruik ik sabnzbd al jaren met veel plezier.

Een collega tipte me over CP en ik moet zeggen het programma ziet er veel belovend uit. Binnen een kwartiertje had ik het draaien op me ubuntu bakkie en ben ik de boel gaan instellen.So far, so good :)

Echter kom ik er nu achter dat je moet betalen voor die indexing providers. Nu vind ik een beetje onzin om voor zo'n kleine service te gaan betalen. Ik vraag me dus af zijn er ook gratis providers? Ik was dit topic al aan de doorzoeken en kwam onder andere nzb.su tegen. Echter kom ik daar alleen maar duitse en franse films tegen.

Hebben jullie nog ander/betere indexing providers of gaat het gewoon niet knap werken zonder dat je er voor betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
J1nx, nzbsrus en dognzb zou je naar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:43

Bob Popcorn

Plop!

BlackHawkDesign schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:43:
Zelf gebruik ik sabnzbd al jaren met veel plezier.

Een collega tipte me over CP en ik moet zeggen het programma ziet er veel belovend uit. Binnen een kwartiertje had ik het draaien op me ubuntu bakkie en ben ik de boel gaan instellen.So far, so good :)

Echter kom ik er nu achter dat je moet betalen voor die indexing providers. Nu vind ik een beetje onzin om voor zo'n kleine service te gaan betalen. Ik vraag me dus af zijn er ook gratis providers? Ik was dit topic al aan de doorzoeken en kwam onder andere nzb.su tegen. Echter kom ik daar alleen maar duitse en franse films tegen.

Hebben jullie nog ander/betere indexing providers of gaat het gewoon niet knap werken zonder dat je er voor betaalt?
Ik gebruik nzb.su en dat werkt prima, en gratis!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 22:08
Tip wat te doen als er bv 1 episode 'failed' bij het downloaden? Sickbeard pakt dan niet automatisch een andere nzb om te downloaden... Handmatig dan maar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
Oke ik heb nu een andere geprobeerd, maar hij download nog steeds geen film omdat hij continu alleen maar franse en duitse versies van de films vindt. Heb ik soms wat verkeerd ingesteld :S? Ik zoek om te testen op films als: The change up, saving private ryan, 50 first dates, etc.

Log:
7:23:52 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'The.Change.Up.UNRATED.FRENCH.720p.BluRay.x264-LOST' contains the following blacklisted words: french
17:23:52 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Wie.ausgewechselt.UNRATED.German.DL.AC3.Dubbed.720p.BluRay.x264-VCF' contains the following blacklisted words: german, dubbed

Continu dit soort resultaten en dan stopt hij er mee.

[ Voor 7% gewijzigd door BlackHawkDesign op 05-05-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@ BlackHawkDesign

Ik heb precies hetzelfde. Couch precies zo ingesteld als de tutorials aangeven De woorden die hij moet negeren doet Couch ook goed. Echter krijg ik geen enkele film binnen waar Nederlandse ondertiteling bij zit.

Nederlands, NL, ondertiteld, Dutch... Niks werkt. Met geen enkel woord vind Couch de juist films. Terwijl je via handmatige search op Binsearch direct resultaat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
@freakster, mooi dus ik ben niet de enige :)

@vaal, waar zoek jij precies op, dus welke films en welke kwaliteit? Ik zoek op onder andere the change up, dvd-r kwaliteit. En ik heb dan als black list worden: french, german, dubbed. Maakt niet uit welke host ik gebruik, zowel die dognzb als nzb.su geven exact dezelfde resultaten. Heb je ook geen donatie ofzo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Impstoker schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:17:
Tip wat te doen als er bv 1 episode 'failed' bij het downloaden? Sickbeard pakt dan niet automatisch een andere nzb om te downloaden... Handmatig dan maar doen?
ik heb dit ook steeds vaker, in de vorm van "empty NZB". ik doe het ook handmatig maar hij zou automatische retry moeten kunnen doen na een uur ofzo

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Laatst online: 08-10 16:28
stelling schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:45:
Ik krijg in Sickbeard de volgende error: Unknown error given from J1nx.nl: Missing parameter. Api en url zijn ingevuld. Iemand een idee?
Oplossing gevonden. Even helemaal verwijderen en opnieuw erin zitten hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 22:08
Royz schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:10:
[...]

ik heb dit ook steeds vaker, in de vorm van "empty NZB". ik doe het ook handmatig maar hij zou automatische retry moeten kunnen doen na een uur ofzo
Ja dat zou goeie zijn, of retry met een andere nzb. 'when failed, grab another' zoiets.
Ik ga even opzoek naar een post-processing script die die functie wellicht heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Impstoker op 06-05-2012 01:36 . Reden: zoektocht post-processing script ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:43

Bob Popcorn

Plop!

BlackHawkDesign schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:51:
@freakster, mooi dus ik ben niet de enige :)

@vaal, waar zoek jij precies op, dus welke films en welke kwaliteit? Ik zoek op onder andere the change up, dvd-r kwaliteit. En ik heb dan als black list worden: french, german, dubbed. Maakt niet uit welke host ik gebruik, zowel die dognzb als nzb.su geven exact dezelfde resultaten. Heb je ook geen donatie ofzo gedaan?
Oef, lastig. Ik heb Couch gewoon standaard geconfigureerd staan. Ik had bij Watchmen wel dat het de Duitse versie was, maar ik download alleen 720p en die MKV's bevatten doorgaans ook gewoon de Engelse audiotrack... Ik kan hier niet bij m'n configfile dus zal van de week even kijken!

-edit- Wel nu een paar keer gehad dat ik achteraf zag dat er te weinig PAR blokken waren... Maar dan kun je in Couch gewoon zeggen in je history (onderaan de pagina) dat je hem opnieuw wilt downloaden maar dan een andere release.

[ Voor 13% gewijzigd door Bob Popcorn op 06-05-2012 02:34 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
Iemand anders die vaak heeft dat CouchPotato geen ondertiteling kan vinden, ook voor films die al een stuk ouder zijn? Godfather 1 bijvoorbeeld gaat prima, maar deel 2 blijft dan weer ondertiteling-loos.. Ik gebruik de beta van Couch, maar ook in versie 1 had ik vaak dat ie ondertiteling niet kon vinden, zelfs voor oudere films..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:44
Eigenaardige foutmelding onder HeadPhones:
Unable to connect to SAB with URL: http://****:9200/api?ma_password=&apikey=*****&mode=addfile&ma_username=&cat=music

Als ik de URL copy & paste dan krijg ik volgende melding:
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/sabnzbd/interface.py", line 398, in api
return api_handler(kwargs)
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/sabnzbd/api.py", line 93, in api_handler
response = _api_table.get(mode, _api_undefined)(name, output, kwargs)
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/sabnzbd/api.py", line 290, in _api_addfile
size = len(name.value)
AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'value'

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
Weet iemand nog een goeie search provider voor series met nl ondertiteling.

Gebruik nu spots4all.com / wombles / sickbeards eigen en http://newznab.j1nx.nl/.

Kan de series wel vinden in de searcg list. Maar status blijft altijd op wanted. Ga ik handmatig zoeken geeft hij een failed melding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
G.Scholtens schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:14:
Weet iemand nog een goeie search provider voor series met nl ondertiteling.

Gebruik nu spots4all.com / wombles / sickbeards eigen en http://newznab.j1nx.nl/.

Kan de series wel vinden in de searcg list. Maar status blijft altijd op wanted. Ga ik handmatig zoeken geeft hij een failed melding aan.
Waarom specifiek met NL ondertiteling? Is dat juist niet moeilijker te vinden dan gewoonweg de normale tv serie releases te downloaden en daar via XBMC zelf of via subliminal of weet ik veel subs ervoor te vinden?

Ik zou in ieder geval verwachten dat er sneller losse subs komen voor die releases dan een aparte release met NL subs ingebakken/meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
serhat schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:24:
[...]

Waarom specifiek met NL ondertiteling? Is dat juist niet moeilijker te vinden dan gewoonweg de normale tv serie releases te downloaden en daar via XBMC zelf of via subliminal of weet ik veel subs ervoor te vinden?

Ik zou in ieder geval verwachten dat er sneller losse subs komen voor die releases dan een aparte release met NL subs ingebakken/meegeleverd.
Dat kan ik natuurlijk altijd proberen. Maar wil bijvoorbeeld de serie Moordvrouw downloaden. Dan geef ik aan add show "moordvrouw" en daarachter uit de keuze lijst maar op NL. Dit lijkt mij goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:08:
[...]

Dat kan ik natuurlijk altijd proberen. Maar wil bijvoorbeeld de serie Moordvrouw downloaden. Dan geef ik aan add show "moordvrouw" en daarachter uit de keuze lijst maar op NL. Dit lijkt mij goed toch?
Die NL geeft alleen maar aan dat je het plot in Nederlandse taal wil hebben, niet dat het een NL show is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kan iemand s.v.p. zijn instellingen van Couch hier posten?

Van de 8 films die vannacht gedownload zijn, heeft er slechts 1 (mijn eerste!! :P ) film Nederlandse ondertiteling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
En als je NL bij preferred keywords instelt, geeft dat geen betere resultaten?

[ Voor 5% gewijzigd door BlackHawkDesign op 07-05-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:14:
[...]

Die NL geeft alleen maar aan dat je het plot in Nederlandse taal wil hebben, niet dat het een NL show is.
Dus dan heb ik dat ook goed gedaan. Aangezien ik alles in het nederlands zou willen.
Welke gratis search provider kan ik dan het beste gebruiken dan? Of kan er nog een andere reden zijn dat hij niks kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:28:
[...]

Dus dan heb ik dat ook goed gedaan. Aangezien ik alles in het nederlands zou willen.
Welke gratis search provider kan ik dan het beste gebruiken dan? Of kan er nog een andere reden zijn dat hij niks kan vinden.
Van de NL plots ben je afhankelijk van thetvdb, als daar geen NL plot is dan zul je hem ook niet in je SB terug zien komen. Wat je kan doen is de missende plots aanvullen op TheTVDB of zelf met een nfo file aan de gang gaan.
Soms krijg je wel eens meerdere resultaten als je Show toevoegd, als je nu op show titel klikt en je komt op NL pagina uit dan zit je goed.
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:15:
Kan iemand s.v.p. zijn instellingen van Couch hier posten?

Van de 8 films die vannacht gedownload zijn, heeft er slechts 1 (mijn eerste!! :P ) film Nederlandse ondertiteling!
Wat staat er in de logging ?
Wat wil je eigenlijk precies, films met ingebakken subs of dat CP de subs download voor je?

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
BlackHawkDesign schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:28:
En als je NL bij preferred keywords instelt, geeft dat geen betere resultaten?
Staat erbij. Lijkt niks te helpen.
Het logbestand van Couch? Hoe kan ik dat het beste posten? Copy/pasten lijkt me niet verstandig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Staat erbij. Lijkt niks te helpen.

[...]

Het logbestand van Couch? Hoe kan ik dat het beste posten? Copy/pasten lijkt me niet verstandig :9
pastebin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
G.Scholtens schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:28:
[...]

Het probleem met heel veel nederlandse aanmeldingen is dat 'men' meent specaal te zijn
Zou men zich aan de internationale "afspraken" houden, zou het een stuk makkelijker zijn.
Nu komt er in de naam een berg reclame voor van released door, gemaakt door enz.

gewoon netjes aanmelden "foreign - dutch - subbed " zou al schelen
De spottersclub-oorlog heeft lang genoeg geduurd me dunkt.

Net als de aanmeldingen die nog steeds in avi gedaan worden, héél de wereld gebruikt mp4, maar de nederlanders zijn speciaal ...

edt : zie volgende post ... "al" die groepen ( welke uitstekend zijn, weliswaar, maar wordt onmogelijk om normaal te filteren zonder wat te missen

[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 07-05-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
www.pastebin.com/raw.php?i=1QBStS2h

ignore words: GERMAN, FRENCH, DUBBED, HDChina, China
preferred words: NL, Dutch, x264, SHiTSoNy, Knorloading, CyTSuNee, QoQ, nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat sickbeard soms kapotte nzbs bij SAbNZB afleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@ wart2: Dat had ik toevallig vannacht met Game of Thrones. "fout met ophalen van url. nzb bestand ongeldig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:42:
Hebben jullie ook het probleem dat sickbeard soms kapotte nzbs bij SAbNZB afleverd?
Toevallig gisteren, toen ik the Usual Suspects binnen te trekken. Zowel van NZB-Matrix als NZBclub kwam een (volgens SabNZBd) lege NZB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De lege nzb's misschien "te nieuw"
De posts zijn vaak nog niet helemaal geupload tegenwoordig

Ik heb mijn sickbeard naar SABnzb daarom via de blackhole laten werken, met vertraging van 30 minuten.
Minder problemen nu iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:41:
www.pastebin.com/raw.php?i=1QBStS2h

preferred words: NL, Dutch, x264, SHiTSoNy, Knorloading, CyTSuNee, QoQ, nederlands
je heb PM

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
7-5
The.Adventures.of.Tintin.2011.720p.BluRay.DD5.1.x264-EbP
Sherlock.Holmes.A.Game.of.Shadows.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD
Mission.Impossible.Ghost.Protocol.2011.720p.BluRay.x264-Rx
Killer.Elite.2011.KORSUB.720p.HDRip.x264.AC3-ZERO
The.Adventures.of.Tintin.2011.720p.BluRay.DD5.1.x264-EbP
The.Rum.Diary.2011.720p.BluRay.DD5.1.x264-EbP

6-5
The.Rum.Diary.2011.720p.BluRay.x264-SPARKS
The.Descendants.2011.720p.BluRay.x264-ALLiANCE
The.Adventures.of.Tintin.2011.720p.BluRay.x264-MHD
The.Three.Musketeers.2011.720p.BluRay.x264-MHD
Killer.Elite.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE The.Girl.With.The.Dragon.Tattoo.2011.720p.BluRay.x264-Rx
Drive.2011.720p.BluRay.x264-Rx
Mission.Impossible.Ghost.Protocol.2011.720p.BluRay.x264-HiDt
Sherlock.Holmes.A.Game.of.Shadows.2011.720p.BluRay.x264.DTS-WiKi

De dik gedrukte film was goed. Deze is ook 2x gedownload :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Zoals enkele posts terug gemeld heb ik dit weekend van scratch alles nog een keertje geïnstalleerd bij men familie op een DS212J
Enkele bevindingen voor de geïnteresseerden:
- wanneer je bij het installeren van je synology onmiddelijk de DSM 4.0 installeert van de synology site en nadien de packages van Zebulon dan komen de users van CP, SB ea niet in je gebruikerslijst maar ze bestaan wel. Dit is een erkend 'probleem' maar wordt niet aanzien als een bug blijkbaar :-s. Op zich geen probleem maar wel irritant als de rechten niet helemaal correct zijn.
- de Qouch App werkt niet op oudere iOS versies. Je kan de server wel instellen maar je krijgt geen enkele info of foutmelding binnen. iPads dus even updaten en het probleem is verholpen
- offtopic: de jailbrake op de ATV2 werkte enkel de tweede keer via sn0wbreeze en niet via de traditionele stappen.
- offtopic: Vreemd NAT Loopback probleem/verklaring

[ Voor 12% gewijzigd door tboheeren op 07-05-2012 11:27 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:25:
Zoals enkele posts terug gemeld heb ik dit weekend van scratch alles nog een keertje geïnstalleerd bij men familie op een DS212J
Enkele bevindingen voor de geïnteresseerden:
- wanneer je bij het installeren van je synology onmiddelijk de DSM 4.0 installeert van de synology site en nadien de packages van Zebulon dan komen de users van CP, SB ea niet in je gebruikerslijst maar ze bestaan wel. Dit is een erkend 'probleem' maar wordt niet aanzien als een bug blijkbaar :-s. Op zich geen probleem maar wel irritant als de rechten niet helemaal correct zijn.
- offtopic: de jailbrake op de ATV2 werkte enkel de tweede keer via sn0wbreeze en niet via de traditionele stappen.
- offtopic: Vreemd NAT Loopback probleem/verklaring
Wat betreft die users, die zijn hidden. Op zich wel netjes alleen kun je dan niet met de DSM GUI de rechten goed zetten. Via SSH is het weer wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
FreshMaker schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Het probleem met heel veel nederlandse aanmeldingen is dat 'men' meent specaal te zijn
Zou men zich aan de internationale "afspraken" houden, zou het een stuk makkelijker zijn.
Nu komt er in de naam een berg reclame voor van released door, gemaakt door enz.

gewoon netjes aanmelden "foreign - dutch - subbed " zou al schelen
De spottersclub-oorlog heeft lang genoeg geduurd me dunkt.

Net als de aanmeldingen die nog steeds in avi gedaan worden, héél de wereld gebruikt mp4, maar de nederlanders zijn speciaal ...

edt : zie volgende post ... "al" die groepen ( welke uitstekend zijn, weliswaar, maar wordt onmogelijk om normaal te filteren zonder wat te missen
Als ik het goed begrijp, kan ik het plot beter gewoon op engels laten staan.
En moet ik de onderstaande woorden nog toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik heb misschien wel een domme vraag maar kom er niet uit. Ik heb een aantal series in sickbeard gezet als bijvoorbeeld prison break en 24. Die staan ook netjes in home maar status: ended.

Kan ik die shows dan alsnog helemaal binnen sleuren via sickbeard of is sickbeard alleen gericht op nieuwe episodes? (oftewel geen nut om 24 of prison break erin te zetten..

Ik vermoed dat ik ergens een denkfout maak maar ik heb de clue niet helemaal te pakken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Jpjedi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:31:
Ik heb misschien wel een domme vraag maar kom er niet uit. Ik heb een aantal series in sickbeard gezet als bijvoorbeeld prison break en 24. Die staan ook netjes in home maar status: ended.

Kan ik die shows dan alsnog helemaal binnen sleuren via sickbeard of is sickbeard alleen gericht op nieuwe episodes? (oftewel geen nut om 24 of prison break erin te zetten..

Ik vermoed dat ik ergens een denkfout maak maar ik heb de clue niet helemaal te pakken. :')
De status is enkel de indicatie van de serie op zich. Je kan ze zonder problemen toevoegen en downloaden.
De status zal 'continuing' zijn als de serie nog lopende is (bv elke week nog een nieuwe aflevering). Je kan de serie zelf ook op 'Pause' zetten. Dan geef je aan dat je de nieuwe episodes van een continuing serie niet meer wil downloaden. De status is dan ook 'Paused'

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
tboheeren schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:34:
[...]

De status is enkel de indicatie van de serie op zich. Je kan ze zonder problemen toevoegen en downloaden.
De status zal 'continuing' zijn als de serie nog lopende is (bv elke week nog een nieuwe aflevering). Je kan de serie zelf ook op 'Pause' zetten. Dan geef je aan dat je de nieuwe episodes van een continuing serie niet meer wil downloaden. De status is dan ook 'Paused'
Aha verrek ik dacht echt helemaal verkeerd inderdaad!

Dan moet ik toch iets met mijn search providers gaan doen want 24 of prison break rollen niet binnen en blijven op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Jpjedi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Aha verrek ik dacht echt helemaal verkeerd inderdaad!

Dan moet ik toch iets met mijn search providers gaan doen want 24 of prison break rollen niet binnen en blijven op 0 staan.
Dat is ook normaal. Wanneer je een nieuwe serie gaat toevoegen heb je waarschijnlijk de status voor oude episodes op 'Skipped' laten staan. Wanneer je dus klikt op 24 of prison break ga je een overzicht krijgen van alle seizoenen en episodes. Daar kan je selecteren wat je wil en de status veranderen naar 'Wanted'. Dan gaat hij pas binnenlopen. Als hij dan nog steeds niet binnenloopt moet je eens in de logfiles kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door tboheeren op 07-05-2012 11:42 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
tboheeren schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:37:
[...]

Dat is ook normaal. Wanneer je een nieuwe serie gaat toevoegen heb je waarschijnlijk de status voor oude episodes op 'Skipped' laten staan. Wanneer je dus klikt op 24 of prison break ga je een overzicht krijgen van alle seizoenen en episodes. Daar kan je selecteren wat je wil en de status veranderen naar 'Wanted'. Dan gaat hij pas binnenlopen. Als hij dan nog steeds niet binnenloopt moet je eens in de logfiles kijken.
Kijk dit is pas helpen _O_

Ik heb ze allemaal op wanted gezet en ze lopen nu binnen.

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Seizoen 1 van 24 haalt ie bij mij niet meer binnen. Betekent dat dat ik dan zo'n betaalde account moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Denk dat dat ook aan je retentie van je provider ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
900 dagen, sunny usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
hmm welke search providers gebruik je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu iets eigenaardigs, elke keer als er een release aangeboden wordt aan SABnzbd gaat SAB in pauze stand. Ook klopt de prio niet en processing.

Als ik hem dan weer door laat lopen en een volgende wordt aangeboden dan springt hij weer naar pauze.
Iemand ook zoiets meegemaakt?

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is hij op dat moment pars aan het controleren misschien? Bij nzbget heb ik zelf aangezet dat hij download even stop zet als deze gaat controleren / repareren.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kixtart schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:40:
Is hij op dat moment pars aan het controleren misschien? Bij nzbget heb ik zelf aangezet dat hij download even stop zet als deze gaat controleren / repareren.
Nee hele queue is leeg, volgens mij komt het door een commit welke recentelijk op SB gekomen is. Logging zegt er ook niks over.

EDIT:
* schumi2004 gaat in hoekje zitten.

Weekend is niet lang genoeg geweest denk voor me. Ik heb schedule geactiveerd in SAB en als een nieuwe download er dan net buiten valt dan gaat hij idd in pauze.

Weet ik iig dat die functie werkt :P

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
tboheeren schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:42:
Ik dacht dat de CP die op synocommunity staat ook CPv2 is...
Dan ben ik mis?
Op SuperZebulon staat hij nog niet, wanneer is dit te verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Thanks, en die kunnen gewoon naast elkaar of niet?

Ben er nogal wat maandjes uit geweest :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Thanks, en die kunnen gewoon naast elkaar of niet?

Ben er nogal wat maandjes uit geweest :$
Als je python van synocommunity ernaast krijgt wel ja, mij is het niet gelukt maar vele andere hier wel.

En het pad naar git even aanpassen, bootstrappt is een vereist voor zover ik weet anders werkt update functie niet, mijn pad is /opt/bin/git

@ChuckyDevil onder
Zo had ik het eerst ook maar kwam source tegen bij spksrc (synocommunity) en geprobeerd er een package van te maken en dat lijkt gelukt behalve dan git

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:50
Ik heb deze instructie van Brickman gevolgd betreft CPv2. Werkt hier prima naast elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 07-05-2012 12:54 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!