Het probleem dat er in de imdb watchlist rss feed 1 film minder stond dan in je imdb watchlist zelf, is inmiddels verholpen. Heb het probleem in july gemeld en netjes in hetzelfde jaar nog opgelost
Ik heb die melding zelf niet gehad, maak anders even een ticket aan op github. Hij is best rap met oplossenserhat schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:29:
Zo, even met postprocessing bezig geweest van nzbget, eerst met de default van nzbget zelf zodat hij gaat unrarren, dit werkte goed. Daarna de clinton-hall versie voor nzbToSickbeard/Couchpotato..
Hier loop ik tegen iets aan.. Althans.. als ik een film laat post-processen komt deze netjes in de manage-lijst van CP, zoals het hoort.. maar release krijgt als return status 'unknown'. Als ik in de log kijk zie ik:
Sat Dec 22 20:20:44 2012 DETAIL Post-Process: /home/nzbget/nzbToMedia/nzbget-postprocessing-files/9.0/bin/nzbget-postprocess.sh: 477: Bad substitution
Als ik het scriptje bekijk is dat de laatste regel waar do_exit wordt aangeroepen. Ik zie wel heel veel rare whitespaces en dergelijke in het scriptje, maar denk dat dat geen probleem mag zijn. Mail krijg ik ook niet binnen.. Ik gebruik de laatste versie van NZBget via SVN (NZBGet version: 10.0-testing-r529M).
Een nadeel wat ik heb gevonden bij het clinton-hall scriptje is dat deze i.p.v. bestanden moven, kopieert wat bij grote releases vrij traag is. Bij een BDr duurt dat best lang, nu maar ingesteld dat hij niks moet overzetten en dat NZBget maar direct in de movies map alles zet. Iets minder handig, maar wel te overzien.
Goedenavond,
Ik heb inmiddels aardig wat zoek- en leeswerk gedaan om een juiste inrichting voor het automatisch downloaden van subtitles te bewerkstelligen. Echter is het totale plaatje mij nog niet helemaal duidelijk. Subliminal en autosub lijken de beste opties. Het moet voor zowel couchpotato als voor sickbeard gaan draaien en dus met series en films overweg kunnen.
Welke gebruiken jullie? Slechts 1 van beide of een combinatie?
Hoe is de integratie met sick/couch? D.m.v. postprocess scriptje of een fork?
Misschien nog andere alternatieven als couch en sick?
Alvast bedankt!
Ik heb inmiddels aardig wat zoek- en leeswerk gedaan om een juiste inrichting voor het automatisch downloaden van subtitles te bewerkstelligen. Echter is het totale plaatje mij nog niet helemaal duidelijk. Subliminal en autosub lijken de beste opties. Het moet voor zowel couchpotato als voor sickbeard gaan draaien en dus met series en films overweg kunnen.
Alvast bedankt!
Heb je anders het scriptje waar jij gebruik van maakt? Dit om te kijken of ik het daar ook heb.. zo ja is het waarschijnlijk iets aan mijn omgeving..
Bad substitution krijg je normaal gesproken als er rare karakters tussen zit, of als je een script die bijv. Bash built-in functies gebruikt die Sh/Zsh en dergelijke niet hebben maar toch daarmee proberen te draaien. Als het de eerste is, zou het met jouw script wel goed moeten gaan.
Bad substitution krijg je normaal gesproken als er rare karakters tussen zit, of als je een script die bijv. Bash built-in functies gebruikt die Sh/Zsh en dergelijke niet hebben maar toch daarmee proberen te draaien. Als het de eerste is, zou het met jouw script wel goed moeten gaan.
Subliminal kan beide, autosub is alleen voor Series maar beide apps staan los van SB of CP, ze scannen gewoon een map die jij opgeeft zeg maarkooimens schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:08:
Goedenavond,
Alvast bedankt!
Ok duidelijk. Stel, ik zeg ik kies autosub voor sickbeard en subliminal voor couchpotato. Zwerven er dan ook ergens op het internet scriptjes rond die deze twee programma's automatisch aansturen om voor de zojuist gedownloade film/serie de subtitles op te halen? Ik neem aan dat deze toch wel ergens te krijgen zijn...Subliminal kan beide, autosub is alleen voor Series maar beide apps staan los van SB of CP, ze scannen gewoon een map die jij opgeeft zeg maar
Ik wil niet na iedere film of serie die gedownload is de complete serie / movie mappen opnieuw gaan scannen om het proces zo efficient mogelijk te maken.
Ik zou alleen voor Subliminal gaan (kan beide) , en deze apps (tenminste van Subliminal weet ik het) zijn intelligent genoeg om NIET je hele disc te gaan scannen opnieuw, iets met cachingkooimens schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:29:
[...]
Ok duidelijk. Stel, ik zeg ik kies autosub voor sickbeard en subliminal voor couchpotato. Zwerven er dan ook ergens op het internet scriptjes rond die deze twee programma's automatisch aansturen om voor de zojuist gedownloade film/serie de subtitles op te halen? Ik neem aan dat deze toch wel ergens te krijgen zijn...
Ik wil niet na iedere film of serie die gedownload is de complete serie / movie mappen opnieuw gaan scannen om het proces zo efficient mogelijk te maken.
Dan ben ik zelf niet zo'n voorstander om direct na download naar subs te gaan zoeken , als release nieuwe is heeft het toch geen zin om direct subs op te halen want die zijn er gewoon weg niet.
Je stelt hem zel in voor bv elke 12 uur en klaar is klara. Belangrijk vind ik wel om te melden is dat het handig is de originele folder/file naam aan te houden voor een hogere succes rate.
Van subliminal weet ik dat je hem kunt schedule met cronjobs of iets dergelijks.
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 22-12-2012 22:51 ]
Ik heb de laatste tijd vaak downloads die uiteindelijk foutmeldingen geven in nzbget. Maar uiteindelijk zie ik wel een bv. avi file staan van 700MB maar als ik die open, werkt hij wel niet... Dit zegt de log van nzbget:
Repair not needed for xxxxx
Executing post-process-script for xxxxx
Post-Process: Post-process script successfully started
Post-Process: Unraring
Post-Process: Deleting rar-files
Post-Process: Unraring (second pass)
Post-Process: Unrar (second pass) failed
Completed post-process-script for Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345 - 0059 - Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345.nzb yEnc.cp(tt0384537)/Silent.Hill[2006]DvDrip[Eng].blaze12345
post-process-script for Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345 - 0059 - Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345.nzb yEnc.cp(tt0384537)/Silent.Hill[2006]DvDrip[Eng].blaze12345 failed
Het gaat vaak fout bij het unrarren "second pass" maar ik weet niet wat dat betekent...?
En bij de nzbget history zie ik dit dan nog bijstaan: Post-processing script may have moved files elsewhere.
iemand enige idee?
Repair not needed for xxxxx
Executing post-process-script for xxxxx
Post-Process: Post-process script successfully started
Post-Process: Unraring
Post-Process: Deleting rar-files
Post-Process: Unraring (second pass)
Post-Process: Unrar (second pass) failed
Completed post-process-script for Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345 - 0059 - Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345.nzb yEnc.cp(tt0384537)/Silent.Hill[2006]DvDrip[Eng].blaze12345
post-process-script for Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345 - 0059 - Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345.nzb yEnc.cp(tt0384537)/Silent.Hill[2006]DvDrip[Eng].blaze12345 failed
Het gaat vaak fout bij het unrarren "second pass" maar ik weet niet wat dat betekent...?
En bij de nzbget history zie ik dit dan nog bijstaan: Post-processing script may have moved files elsewhere.
iemand enige idee?
Een tweede maal unrarren kan te maken hebben met recursief ingepakte bestanden. De poster heeft vermoedelijk een set rars gemaakt en een .sfv, waarna hij al deze bestanden ingepakt heeft in weer een nieuwe set rars en daar .par2 files bij maakt. De binnenste set kan uiteraard heel klein zijn (een game waarvan een patch bijgesloten zit in een eigen set rars bijvoorbeeld) en het hoeft dus niet te betekenen dat er overbodig ingepakt is.
[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 23-12-2012 01:08 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
@schumi2004:
Ik heb het probleem gevonden denk ik.. Maak jij toevallig gebruik van de mail-functionaliteit?
Zo ja, kan jij even kijken of je sh binary linkt naar bash, of is het juist een losse binary of linkt het juist naar bijvoorbeeld dash of ksh? Op basis daarvan kan ik contact zoeken met de developer.
Ik heb het probleem gevonden denk ik.. Maak jij toevallig gebruik van de mail-functionaliteit?
Zo ja, kan jij even kijken of je sh binary linkt naar bash, of is het juist een losse binary of linkt het juist naar bijvoorbeeld dash of ksh? Op basis daarvan kan ik contact zoeken met de developer.
[ Voor 21% gewijzigd door serhat op 23-12-2012 11:18 ]
doordat die 2e extraction niet werkt, werkt niets dus denk dat in die 2e fase wel degelijk mijn main content in zit...
Heeft nog iemand sinds de laatste .7.7 update van sabnzbd dat ie begint met downloaden op 2kb/s en dan op 100% opnieuw begint en opeens met volle snelheid kan downloaden? Wazige shit, heb al meerdere bestanden geprobeert maar bij ALLE nzb downloads eerst heel langsaam en dan opnieuw en heel snel.
Enig idee?
Enig idee?
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Heb je niet check NZB aan gezet voor dat ie moet gaan downloaden?tcviper schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:28:
Heeft nog iemand sinds de laatste .7.7 update van sabnzbd dat ie begint met downloaden op 2kb/s en dan op 100% opnieuw begint en opeens met volle snelheid kan downloaden? Wazige shit, heb al meerdere bestanden geprobeert maar bij ALLE nzb downloads eerst heel langsaam en dan opnieuw en heel snel.
Enig idee?
Check before download
Try to predict successful completion before actual download (slower!)
Kan iemand mijn nog een goeie search provider aanraden?
Zoek een voor sickbeard (ook graag nl series) en couchpotato. Was altijd trouwe gebruiker van nzbmatrix. Enige verhalen die ik lees hier zijn zelf een spotweb of newznab server draaien. Maar aangezien ik openelec draai (zonder linux kennis) lijkt me dit geen handige optie.
Gebruik zo ie zo de free providers die standaard in de pakketen zitten al. Lees womble,ftdworld,nzbindex etc.
Maar geen van deze providers kunnen mijn wanted list snatched.
Serie die ik wil binnen halen, de nieuwe rtl 4 serie Divorce. Tot op heden alleen terug kunnen vinden via spotnet. Maar wil niet handmatig mijn series gaan bijhouden.
Films die ik nog zoek: Looper, Dark Knight rises en de verbouwing. Deze zijn reeds in 1080p verschenen maar blijven ook op wanted staan.
Heb al overwogen om over te stappen op torrents, maar helaas heb ik een ziggo provider. CP heeft als torrent site Thepiratebay.
Hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien meeste nzb sites geen invites meer hebben.
Zoek een voor sickbeard (ook graag nl series) en couchpotato. Was altijd trouwe gebruiker van nzbmatrix. Enige verhalen die ik lees hier zijn zelf een spotweb of newznab server draaien. Maar aangezien ik openelec draai (zonder linux kennis) lijkt me dit geen handige optie.
Gebruik zo ie zo de free providers die standaard in de pakketen zitten al. Lees womble,ftdworld,nzbindex etc.
Maar geen van deze providers kunnen mijn wanted list snatched.
Serie die ik wil binnen halen, de nieuwe rtl 4 serie Divorce. Tot op heden alleen terug kunnen vinden via spotnet. Maar wil niet handmatig mijn series gaan bijhouden.
Films die ik nog zoek: Looper, Dark Knight rises en de verbouwing. Deze zijn reeds in 1080p verschenen maar blijven ook op wanted staan.
Heb al overwogen om over te stappen op torrents, maar helaas heb ik een ziggo provider. CP heeft als torrent site Thepiratebay.
Hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien meeste nzb sites geen invites meer hebben.
Ik heb een Pull request ingeschoten met mijn fix voor nzbToMedia. Geen idee of het handig is voor iemand anders.. Ik kreeg maar geen reacties, dus heb zelf een poging tot gedaan. Ik hoor wel van de developer als het niet klopt.
Iemand ervaring met het tonen van diskruimte en het starten van scripts vanuit maraschino?
disk kan ik niet wijzigen en meer uitklappen om toe te voegen.
en een sh script starten kom ik eigenlijk niet echt uit.
disk kan ik niet wijzigen en meer uitklappen om toe te voegen.
en een sh script starten kom ik eigenlijk niet echt uit.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Anoniem: 280806
Wie heeft hier nog meer last van....: sickbeard vindt helemaal niks meer... Zelfs CSI niet!
Gister geïnstalleerd en Breaking bad binnen gehaald zo zonder problemen, instelling ongewijzigd sindsdien....
Gr. Pim
Gister geïnstalleerd en Breaking bad binnen gehaald zo zonder problemen, instelling ongewijzigd sindsdien....
Gr. Pim
Ik krijg mijn couchpotato niet meer gestart, de webpagine. Gebruik CP2 via sabnzbd suite op openelec (laatste build).
Via xmbc\addons staat cp ingeschakeld, volgende het ini bestand wat ik heb kunnen terug vinden via winscp. Staat CP op poort 8083, gisteren werkte deze link ook nog. Maar sinds vandaag kan ik hem dus niet meer benaderen.
Zijn er commands die ik via putty kan proberen? Addon in en uitschakelen heeft tot op heden nog geen effect gehad. SB en Headphones doen het nog wel.
Via xmbc\addons staat cp ingeschakeld, volgende het ini bestand wat ik heb kunnen terug vinden via winscp. Staat CP op poort 8083, gisteren werkte deze link ook nog. Maar sinds vandaag kan ik hem dus niet meer benaderen.
Zijn er commands die ik via putty kan proberen? Addon in en uitschakelen heeft tot op heden nog geen effect gehad. SB en Headphones doen het nog wel.
Anoniem: 32279
Lees even mee vanaf mijn post hier:G.Scholtens schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:33:
Kan iemand mijn nog een goeie search provider aanraden?
Zoek een voor sickbeard (ook graag nl series) en couchpotato. Was altijd trouwe gebruiker van nzbmatrix. Enige verhalen die ik lees hier zijn zelf een spotweb of newznab server draaien. Maar aangezien ik openelec draai (zonder linux kennis) lijkt me dit geen handige optie
Anoniem: 32279 in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Debug log activeren en daar even in neuzen.G.Scholtens schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:28:
Ik krijg mijn couchpotato niet meer gestart, de webpagine. Gebruik CP2 via sabnzbd suite op openelec (laatste build).
Heeft iemand CPv2 draaien met Torrents(i.c.m. Transmission). Soms vindt CP torrents, maar zodra Transmission klaar is doet CP er verder niets mee. Hij blijft op snatched staan. Hij staat wel in de goede map. Ook al geef ik hem handmatig 777, dan gebeurd er nog niets.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
edit:
Het lijkt toch meer aan Transmission te liggen. Hij maakt wel een map aan in de folder Downloads/complete/couchpotato maar die is leeg. De film staat dan nog in de map Incomplete waar Transmission de data neerzet.
Iemand die daar wat meer over kan vertellen? Ik kan wel vinden dat er meer problemen waren ism CPv2, maar hij moet eerst nog in de goeie map komen te staan.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
edit:
Het lijkt toch meer aan Transmission te liggen. Hij maakt wel een map aan in de folder Downloads/complete/couchpotato maar die is leeg. De film staat dan nog in de map Incomplete waar Transmission de data neerzet.
Iemand die daar wat meer over kan vertellen? Ik kan wel vinden dat er meer problemen waren ism CPv2, maar hij moet eerst nog in de goeie map komen te staan.
[ Voor 38% gewijzigd door Nicap op 23-12-2012 23:16 ]
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Bedankt! Aan de slag gegaan met subliminal alleen loop tegen een probleem aan. Na googlen al een paar keer voorbij zien komen, maar kan het helaas niet oplossen. Sommige zeggen dat het iets met de lxml library te maken kan hebben? Zie onderstaande, draai Ubuntu Server 12.04 x64. Niet bitchen over de root privileges svpschumi2004 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:49:
[...]
Ik zou alleen voor Subliminal gaan (kan beide) , en deze apps (tenminste van Subliminal weet ik het) zijn intelligent genoeg om NIET je hele disc te gaan scannen opnieuw, iets met caching
Dan ben ik zelf niet zo'n voorstander om direct na download naar subs te gaan zoeken , als release nieuwe is heeft het toch geen zin om direct subs op te halen want die zijn er gewoon weg niet.
Je stelt hem zel in voor bv elke 12 uur en klaar is klara. Belangrijk vind ik wel om te melden is dat het handig is de originele folder/file naam aan te houden voor een hogere succes rate.
Van subliminal weet ik dat je hem kunt schedule met cronjobs of iets dergelijks.
root@server:~# subliminal -l en Band.Of.Brothers.Ep01.2001.BluRay.1080p.x264.mkvERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 90, in init super(OpenSubtitles, self).init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-4 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) No subtitles downloaded
Ik heb sinds kort iets aparts waar ik nog geen oplossing voor heb kunnen vinden.
Sickbeard, die ik altijd netjes de updates liet doen, regelde mijn familyguy episodes maar is er ineens bij seizoen 11 na 1 aflevering mee gestopt. Ik zie geen nieuwe afleveringen meer in SB staan terwijl er wel gewoon uitzendingen zijn geweest.
Iemand zo een ingeving wat het probleem zou kunnen zijn?
Sickbeard, die ik altijd netjes de updates liet doen, regelde mijn familyguy episodes maar is er ineens bij seizoen 11 na 1 aflevering mee gestopt. Ik zie geen nieuwe afleveringen meer in SB staan terwijl er wel gewoon uitzendingen zijn geweest.
Iemand zo een ingeving wat het probleem zou kunnen zijn?
al eens een force update gedaan? Zo nee, zoek eens in dit topic. Het is al meermalen behandeld dat Sick Beard 's nachts zijn shows updatet, en als je pc dan uit staat wordt er niets geüpdatet.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Net ook weer mijn Subliminal willen aan gooien met behulp van LaSi en ook al maar eens python-lxml geinstalleerd, helpt niet en blijf volgende fouten/problemen tegenkomen:
TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-4 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-4 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled No subtitles downloaded
Dat lijkt verdacht veel op de problemen die ook ik ondervind...HyperBart schreef op maandag 24 december 2012 @ 01:20:
Net ook weer mijn Subliminal willen aan gooien met behulp van LaSi en ook al maar eens python-lxml geinstalleerd, helpt niet en blijf volgende fouten/problemen tegenkomen:
.............
Het maakt overigens niet uit of hij handmatig via git is binnengehaald of via de LaSi script wordt geinstalleerd. Probleem blijft hetzelfde.
Viel mij ook al op...
Snap het niet, heb al vaak een Subliminal installatie gedaan, lijkt mij dat er centraal iets mis is/veranderd is.
Als ik bv. een andere plugin gebruik krijg ik soms wel terug "no subtitles donwloaded" zonder meer, maar als ik dan bv weer een andere gebruik (bierdopje of opensubtitles ofzo dacht ik) dan krijg ik soms iets terug van een marshal-fout oid...
Snap het niet, heb al vaak een Subliminal installatie gedaan, lijkt mij dat er centraal iets mis is/veranderd is.
Als ik bv. een andere plugin gebruik krijg ik soms wel terug "no subtitles donwloaded" zonder meer, maar als ik dan bv weer een andere gebruik (bierdopje of opensubtitles ofzo dacht ik) dan krijg ik soms iets terug van een marshal-fout oid...
[ Voor 47% gewijzigd door HyperBart op 24-12-2012 01:37 ]
Inderdaad, ik herken alles. Stop maar met zoeken naar oplossingen, schijnt een aardige bug te zijn:
https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/172
https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/172
Ik heb sinds kort Headphones in gebruik en al aardig wat muziek binnen gehaald op deze manier, maar ik heb nog een muziek collectie van 25.000 nummers en wil deze graag importeren in Headphones. Maar deze moet volgens een bepaald formaat aangeleverd worden qua naamgeving, deze wijkt nog af is daar nog een simpele handeling voor? En is het wel verstandig om je hele muziek collectie in Headphones te gooien?
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Met het nieuwe seizoen van Spartacus: War of the Damned in aantocht, wil ik mijn SickBeard hierop voorbereiden. Ik kan echter enkel Spartacus: Blood and Sand vinden. Hoe lossen jullie dit op?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Doe eens een full update op B&S? Aangezien dit gewoon het 3e seizoen isCK3v1N schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:22:
Met het nieuwe seizoen van Spartacus: War of the Damned in aantocht, wil ik mijn SickBeard hierop voorbereiden. Ik kan echter enkel Spartacus: Blood and Sand vinden. Hoe lossen jullie dit op?
Hebben jullie ook dat repairen bij de nieuwe NZBget ontzettend traag is?? Heb nu een film erin staan waar het nog 7 uur duurt voor de repair voltooid is..
Heb na lang stoeien heb ik nu cp/sb en sab werkend op centos. Alleen wil headphones niet echt. Heb me spotweb als newznab server wat werkt met sb. headphones doet zijn request ook maar krijg de volgende error:
Als ik de url die in me apache log staat paste in de browser download hij netjes een zip die sabnzb weer gewoon snapt.
api keys en logininfo sab al tig keer gecopy-paste en is zeker goed.
iemand enig idee wat ik fout doe of welke richting ik het moet zoeken?
code:
1
2
3
| 24-Dec-2012 16:20:37 - ERROR :: Thread-12 : Unable to parse the best result NZB. Error: not well-formed (invalid token): line 1, column 2. (Make sure your username/password/API is correct for provider: newznab |
Als ik de url die in me apache log staat paste in de browser download hij netjes een zip die sabnzb weer gewoon snapt.
api keys en logininfo sab al tig keer gecopy-paste en is zeker goed.
iemand enig idee wat ik fout doe of welke richting ik het moet zoeken?
Force update gedaan, mac staat snachts gewoon aan, dus beide verklaren niet waarom mijn lijst niet wordt geupdateAnthirian schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:33:
al eens een force update gedaan? Zo nee, zoek eens in dit topic. Het is al meermalen behandeld dat Sick Beard 's nachts zijn shows updatet, en als je pc dan uit staat wordt er niets geüpdatet.
Dat was em schumischumi2004 schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:53:
[...]
Heb je niet check NZB aan gezet voor dat ie moet gaan downloaden?
Check before download
Try to predict successful completion before actual download (slower!)
dit los je alleen maar op door hem juist in thetvdb te zettenCK3v1N schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:22:
http://thetvdb.com/?strin...istseries&function=Search
hier haalt SB de gegevens vandaan. Als deze er dan niet tussen zit: geen match.
There are no secrets, only information you do not yet have
kan ook zijn dat dat gaat werken ja.GrooV schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:34:
[...]
Doe eens een full update op B&S? Aangezien dit gewoon het 3e seizoen is
2013-01-25
Spartacus: Blood and Sand, dat zegt SB .. en waarempel
1 Enemies of Rome 2013-01-25 Unaired
tadaah..
Same here. Heb je een her install gedaan en probleem is weg of heb je er nog steeds last van? Ik heb herinstall nog niet geprobeerdAnoniem: 280806 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:43:
Wie heeft hier nog meer last van....: sickbeard vindt helemaal niks meer... Zelfs CSI niet!
Gr. Pim
Headphones heeft steeds aan dat er nieuwe updates zijn en dat ik inmiddels 13 commits achterloop. Ik heb al tig keer op update geklikt en de boel al eens gereboot, maar hij blijft aangeven dat ik 13 commits achterloop. Zijn er problemen bekend met updaten van headphones?
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
ik heb gemerkt dat couchpotato verhindert dat mijn NAS in hibernation gaat. Nochtans heb ik die cronjob ingesteld op 1 keer om de 12u. Iemand die daar een oplossing voor heeft? DS412+ hier.
[ Voor 3% gewijzigd door pina op 26-12-2012 11:47 ]
Hij gaat hier gewoon netjes in hibernate, heb zelfs gemerkt dat hij met LiveTV wat op mijn NAS installed is ook in hibernate gaat, ik heb geen symlink of iets dergelijks voor mijn CP logging. Heb je niet toevallig renaming aan staan en de scan watchdir kort ingesteld?pina schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:47:
ik heb gemerkt dat couchpotato verhindert dat mijn NAS in hibernation gaat. Nochtans heb ik die cronjob ingesteld op 1 keer om de 12u. Iemand die daar een oplossing voor heeft? DS412+ hier.
En als je renaming gebruikt zou ik de nzbToMedia scripts (dev build) van clinton.hall gebruiken om de renaming te triggeren na download complete.
dat zou idd wel kunnen. Die renamer heb ik opstaan en op default laten staan. Maar ik vind het vreemd dat die om de x minuten moet ingesteld staan. Kan die niet gewoon renamen en moven na elke download, ipv om de x minuten die folder in het oog houden...? Bij sickbeard is dat alleszins zo
ik heb een vraagje over subliminal: scant die automtisch om de x dagen of moet je elke keer handmatig je folders laten scannen?
Ik liet subliminal altijd even handmatig draaien. Maar je kan hem ook schedulen. Btw, autosub, voor series, doet het vanzelf om de x tijd.
is dit een setting in sabnzb of sick beard?schumi2004 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:54:
Heb je niet toevallig renaming aan staan en de scan watchdir kort ingesteld?
Handmatig of met een cronjob, standaard gebeurt er niets iigpina schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:55:
ik heb een vraagje over subliminal: scant die automtisch om de x dagen of moet je elke keer handmatig je folders laten scannen?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Heb een paar dagen geleden mijn nzbget geüpdate via ipkg update /upgrade van 0.7.0 naar 0.9-1 en ben zeer content mee dat er nu een webinterface ingebouwd zit, maar heb helaas last van een bug/probleem? dat hij niet start met downloaden. E.e.a. draait prima, config is zover als ik kan zien goed, toevoegen van nzb's gaat ook prima maar hij start niet met downloaden.
Heb hiervoor al een bericht op het forum van de maker gepost die me ook netjes geholpen heeft alleen heeft hij niet de beschikking over een synology om het te testen. Heb zelf de CS407.
Meer info is te vinden op https://sourceforge.net/a...t/viewtopic.php?f=3&t=516
PS: Ben via DM met schumi2004 aan de chat met de hoop dat hij wellicht de gouden tip heeft, zijn dropbox package kan ik niet via de webinterface van de synology installeren dit geeft een foutmelding geldt ook voor het nzbget package van de synocommunity.
UPDATE: Opgelost, het blijkt te liggen aan het aantal threads deze had ik op 5 staan ivm lage geheugen van mijn synology en nu op 100 (default) en bam het downloaden gaat als een speer.
Heb hiervoor al een bericht op het forum van de maker gepost die me ook netjes geholpen heeft alleen heeft hij niet de beschikking over een synology om het te testen. Heb zelf de CS407.
PS: Ben via DM met schumi2004 aan de chat met de hoop dat hij wellicht de gouden tip heeft, zijn dropbox package kan ik niet via de webinterface van de synology installeren dit geeft een foutmelding geldt ook voor het nzbget package van de synocommunity.
UPDATE: Opgelost, het blijkt te liggen aan het aantal threads deze had ik op 5 staan ivm lage geheugen van mijn synology en nu op 100 (default) en bam het downloaden gaat als een speer.
[ Voor 9% gewijzigd door Wingie op 27-12-2012 23:06 ]
Zijn er nog mensen waarvan Sickbeard de laatste dagen niets meer vind? Als ik de afleveringen manueel zoek op mijn searchproviders en download dan gaat dit perfect maar om 1 of andere reden zoekt of vind Sickbeard ze niet.
Ik heb al mijn volledige Sickbeard 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Als ik echter juist geinstalleerd heb en ik zet maar 1 specifieke serie in dan doet hij het wel maar van zodra ik meer toevoeg en mijn instellingen aanpas dan werkt het niet meer.
Ik heb al mijn volledige Sickbeard 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Als ik echter juist geinstalleerd heb en ik zet maar 1 specifieke serie in dan doet hij het wel maar van zodra ik meer toevoeg en mijn instellingen aanpas dan werkt het niet meer.
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Doe maar CouchPotatoEewokney schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:16:
[...]
is dit een setting in sabnzb of sick beard?
Had het via DM al gezegd maar zal het hier even kort herhalen.Wingie schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:31:
Heb een paar dagen geleden mijn nzbget geüpdate via ipkg update /upgrade van 0.7.0 naar 0.9-1 en ben zeer content mee dat er nu een webinterface ingebouwd zit, maar heb helaas last van een bug/probleem? dat hij niet start met downloaden. E.e.a. draait prima, config is zover als ik kan zien goed, toevoegen van nzb's gaat ook prima maar hij start niet met downloaden.
Jouw Synology CS407 is een Marvell Orion mv5281 ARM en ik weet niet welke toolchain daarbij hoort of dat deze er uberhaubt wel is. Daarnast gaf je aan dat zelfs NZBget installed met ipkg het niet eens deed. Doet mij dus vermoeden dat er iets met nzbget aan de hand is of wellicht toch jouw type Synology. Denk ook niet dat ik hierin veel betekenen kan. denk eerder hugbug (dev nzbget).
Ik ben zelf ook een newznab server aan het opzetten, mis alleen de regexxen voor boneless, zou je deze kunnen posten/DM ?eXisTa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:15:
[...]
Ik probeer met regexen (regular expressions) de bekende release (waaronder QoQ's) uit a.b.boneless te halen. Dat valt nog niet mee.
Boneless is de afvalbak binnen de nieuwsgroepen.
heb het bij mijn 213+ ook. Voorheen ging deze wel in hibrate toen ik de logs naar een usb liet lopen. echter kon ik daarna CPv2 niet meer starten. als ik de logs weer naar default zet kan ik CPv2 wel weer openen maar gaat de nas niet meer in hibrate.schumi2004 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:54:
[...]
Hij gaat hier gewoon netjes in hibernate, heb zelfs gemerkt dat hij met LiveTV wat op mijn NAS installed is ook in hibernate gaat, ik heb geen symlink of iets dergelijks voor mijn CP logging. Heb je niet toevallig renaming aan staan en de scan watchdir kort ingesteld?
En als je renaming gebruikt zou ik de nzbToMedia scripts (dev build) van clinton.hall gebruiken om de renaming te triggeren na download complete.
Welke waarde hebben jullie die watchdir meegegeven? en schrijven de logs ook weg naar usb?
Yep, heeft te maken met takedowns, Nzbmatrix is gestopt, dus SickBeard vindt bijna niets meer bij mij.looin schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:51:
Zijn er nog mensen waarvan Sickbeard de laatste dagen niets meer vind? Als ik de afleveringen manueel zoek op mijn searchproviders en download dan gaat dit perfect maar om 1 of andere reden zoekt of vind Sickbeard ze niet.
Ik heb nog als search provider "SickBeard Index" aangevinkt. Ik weet ook niet welke search provider nog goed en geschikt zijn voor SickBeard. Ik draai overigens de Mac OSX app van SickBeard op 10.8.2
BP on the move!!!
Bij mij staan de waardens omgerkened naar een maand dus Run Every staat op 10080 minutes en Force Every op 168 uur, ik gebruik dan ook nzbToMedia script om renamer te triggeren na download op deze manier hoef ik CP niet elke zoveel minuten te laten scannen.Paulus07 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:26:
[...]
heb het bij mijn 213+ ook. Voorheen ging deze wel in hibrate toen ik de logs naar een usb liet lopen. echter kon ik daarna CPv2 niet meer starten. als ik de logs weer naar default zet kan ik CPv2 wel weer openen maar gaat de nas niet meer in hibrate.
Welke waarde hebben jullie die watchdir meegegeven? en schrijven de logs ook weg naar usb?
vind dat iets te kort door de bocht Bas. Dat het niet zo 'simpel' meer gaat ivm nzbmatrix klopt maar helemaal niets vinden .. (ik heb van de week complete seizoenen van Storage Wars uit de backlog kunnen halen. Easy .. )Bas Post schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:11:
[...]
Yep, heeft te maken met takedowns, Nzbmatrix is gestopt, dus SickBeard vindt bijna niets meer bij mij.
Ik heb nog als search provider "SickBeard Index" aangevinkt. Ik weet ook niet welke search provider nog goed en geschikt zijn voor SickBeard. Ik draai overigens de Mac OSX app van SickBeard op 10.8.2
bij mij vind SB dus nog genoeg: tis alleen het tijd van het jaar: weinig series die momenteel lopen. ivm de feestdagen, vandaar dat je weinig binnen krijgt. Je zou bij Coming Episodes moeten kijken wat je hebt gemist. Ik heb zowel de SB index, een eigen newznab+ index en een torrent index lopen en alle series die ik volg (en dat zijn er bovengemiddeld veel) haal ik gewoon lekker binnen. (97% via sb index lolo)
Werkt nzbToMedia ook voor SABnzbd > CouchPotato, of is die alleen voor NZBget?schumi2004 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:09:
[...]
Bij mij staan de waardens omgerkened naar een maand dus Run Every staat op 10080 minutes en Force Every op 168 uur, ik gebruik dan ook nzbToMedia script om renamer te triggeren na download op deze manier hoef ik CP niet elke zoveel minuten te laten scannen.
Ik ben sinds kort ook begonnen met sickbeard op mijn synology te zetten. Ik gebruik sabnzbd voor het downloaden en sickbeard index als search provider. Hij vindt alles wat ik aangeef in de kwaliteit die ik wil, echter al mijn downloads geven de volgende melding: "Ongeldige par2 bestanden, verificatie en reparatie is niet mogelijk.". Vind sickbeard nou gewoon versies die niet werken of staat er iets verkeerd ingesteld.
Bv:
Big bang theory van SINNERS en van CLUE gaan allebei fout. Elke aflevering...
Iemand een idee wat er fout kan gaan?
Bv:
Big bang theory van SINNERS en van CLUE gaan allebei fout. Elke aflevering...
Iemand een idee wat er fout kan gaan?
Anoniem: 93986
Gewoon handmatig zoeken met behulp van nzbindex oid. Alle seizoenen nog binnen gehaald vandaag zonder problemen.
Maar het hele idee van sickbeard is dat ik niet meer handmatig hoef te zoeken.. En ik heb de big bang serie wel maar gezien deze heel populair is op dit moment was het een ideale test in mijn beleving. Ik wilde ze graag allemaal van een bepaalde kwaliteit hebben. Maar blijkbaar krijg ik het niet voor elkaar..Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:13:
Gewoon handmatig zoeken met behulp van nzbindex oid. Alle seizoenen nog binnen gehaald vandaag zonder problemen.
Je hebt wel gelijk, was inderdaad iets te kort door de bocht, ik heb 30 actieve series in SickBeard, waar enkele afleveringen niet gedownload zijn. Ik merk ook dat het aan je newsprovider ligt, ik HAD Eweka sinds vandaag, ben overgestapt naar Cheapnews en daarmee lukte handmatig de missende afleveringen binnen te halen wat met Eweka niet lukte.zeroday schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:38:
[...]
vind dat iets te kort door de bocht Bas. Dat het niet zo 'simpel' meer gaat ivm nzbmatrix klopt maar helemaal niets vinden .. (ik heb van de week complete seizoenen van Storage Wars uit de backlog kunnen halen. Easy .. )
bij mij vind SB dus nog genoeg: tis alleen het tijd van het jaar: weinig series die momenteel lopen. ivm de feestdagen, vandaar dat je weinig binnen krijgt. Je zou bij Coming Episodes moeten kijken wat je hebt gemist. Ik heb zowel de SB index, een eigen newznab+ index en een torrent index lopen en alle series die ik volg (en dat zijn er bovengemiddeld veel) haal ik gewoon lekker binnen. (97% via sb index lolo)
Ook ben ik vandaag begonnen met een zoektocht naar een nieuwe indexer, ik twijfel tussen Spotweb (met newznab uitbreiding) en Newznab+
De ingewikkeldheidsgraad ligt iets aan de hoge kant voor mij, aangezien ik het op mijn MacMini wil laten draaien. Ik heb al een goeie tutorial gevonden: http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=12557
BP on the move!!!
Ik heb net spotweb opgezet als newznab provider voor couchpotato, alleen viel mij op dat hier helemaal geen zinnige resultaten uitkomen. Voorbeeld: search op Transporter 2 levert als resultaat oa Madagascar op... Iemand ook last van deze issues? En is hier wat aan te doen? Newznab native kost nogal wat resources en ruimte zoals ik het lees en spotweb leek me wel een mooie middenweg.
de SB-indexer vindt idd vrij veel terug en heb gisteren nog 3 series voor 95% binnengesleurd.zeroday schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:38:
[...]
vind dat iets te kort door de bocht Bas. Dat het niet zo 'simpel' meer gaat ivm nzbmatrix klopt maar helemaal niets vinden .. (ik heb van de week complete seizoenen van Storage Wars uit de backlog kunnen halen. Easy .. )
Ik gebruik sabnzbsuite icm openelec RC1 beta (frodo). Echter werkt mijn Couchpotato niet meer.
Als ik de url van sab,sickbeard of headphones invul. Kom ik op de juiste pagina, maar als ik de url van couchpotato invul dan krijg ik niks. Puur de melding pagina kan niet worden gevonden. Aan mijn url heb ik niks gewijzigd.
Systeem opnieuw opstarten geeft ook geen effect.
Kan ik ook ergens een log bekijken wat er mis gaat?
In de config.ini file van couch staat ook de juiste url.
Hoop dat iemand mij verder kan helpen
Als ik de url van sab,sickbeard of headphones invul. Kom ik op de juiste pagina, maar als ik de url van couchpotato invul dan krijg ik niks. Puur de melding pagina kan niet worden gevonden. Aan mijn url heb ik niks gewijzigd.
Volgens mij al eens eerder gezegd, zet de debug log eens aan en stop en start CP eens.G.Scholtens schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:16:
Ik gebruik sabnzbsuite icm openelec RC1 beta (frodo). Echter werkt mijn Couchpotato niet meer.
Dit is eerder vermeld.schumi2004 schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:13:
[...]
Volgens mij al eens eerder gezegd, zet de debug log eens aan en stop en start CP eens.
Maar niet hoe en waar ik de debuglog aan kan zetten.
En CP kan ik in OpenElec niet even aan of uit zetten, althans ik zou niet weten hoe.
Anoniem: 323326
Iemand enig idee hoe je sick beard NL series laat downloaden ?
Bij mij werkt alles perfect met downloaden en subtitels etc. Alleen als ik een NL serie toevoeg (laten we zeggen, "ontvoerd") en de laatste 3 afleveringen op wanted zet, vind hij deze niet. Terwijl ze wel in mijn newznab DB staan (alle 3). Resolutie staat op ANY trouwens. logs zien er ook niet verkeerd uit.
Bij mij werkt alles perfect met downloaden en subtitels etc. Alleen als ik een NL serie toevoeg (laten we zeggen, "ontvoerd") en de laatste 3 afleveringen op wanted zet, vind hij deze niet. Terwijl ze wel in mijn newznab DB staan (alle 3). Resolutie staat op ANY trouwens. logs zien er ook niet verkeerd uit.
Heb zelf ook nog geen goeie server gevonden die NL series aanbied.
heeft bij mij dus niks te maken met de server aangezien daar de serie opstaat.G.Scholtens schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:09:
Heb zelf ook nog geen goeie server gevonden die NL series aanbied.
iemand trouwens die een musicbrainz server heeft draaien voor headphones? Heb een eigen proberen op te zetten naast mijn server(s) maar dit lukt mij niet(sowieso is het heel omslagtig met tal van errors!)
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 31-12-2012 19:27 ]
Aangepast SickBeard draaien, bv mijn dutch fork op githubAnoniem: 323326 schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:15:
Iemand enig idee hoe je sick beard NL series laat downloaden ?
Geinstalleerd. Werkt nog niet. (krijg nu ook de melding:schumi2004 schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:30:
[...]
Aangepast SickBeard draaien, bv mijn dutch fork op github
code:
1
| There is a newer version available (you're 34 commits behind)— Update Now |
Log:
code:
1
2
3
| Dec-31 19:53:43 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-264821 :: Searching for stuff we need from Ontvoerd season 1 Dec-31 19:53:41 INFO CP Server Thread-4 :: Seeing if we need any episodes from Ontvoerd season 1 Dec-31 19:53:41 INFO CP Server Thread-4 :: Sending backlog for Ontvoerd season 1 because some eps were set to wanted |
de url:
code:
1
| Dec-31 19:53:43 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-264821 :: Search url: http://www.IP.com/api?apikey=3c082b4c7d9417821f4f70d320f03fd7&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=33981&maxage=900&cat=5030%2C5040 |
geeft geen resultaten weer, terwijl als ik op de url zelf even een zoek doe:
http://IP/search/ontvoerd (<newznab url)
Krijg ik gewoon netjes de drie afleveringen te zien

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 31-12-2012 19:58 ]
Welke newznab provider gebruik je ? Er is er 1, weet ff niet welke, die geeft geen NL results terug met gebruik van API, manual werkt het weer wel.Anoniem: 323326 schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:55:
[...]
Geinstalleerd. Werkt nog niet. (krijg nu ook de melding:code:
1 There is a newer version available (you're 34 commits behind)— Update Now
Log:
code:
1 2 3 Dec-31 19:53:43 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-264821 :: Searching for stuff we need from Ontvoerd season 1 Dec-31 19:53:41 INFO CP Server Thread-4 :: Seeing if we need any episodes from Ontvoerd season 1 Dec-31 19:53:41 INFO CP Server Thread-4 :: Sending backlog for Ontvoerd season 1 because some eps were set to wanted
de url:
code:
1 Dec-31 19:53:43 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-264821 :: Search url: http://www.IP.com/api?apikey=3c082b4c7d9417821f4f70d320f03fd7&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=33981&maxage=900&cat=5030%2C5040
geeft geen resultaten weer, terwijl als ik op de url zelf even een zoek doe:
http://IP/search/ontvoerd (<newznab url)
Krijg ik gewoon netjes de drie afleveringen te zien
Mijn eigen newznab server.schumi2004 schreef op maandag 31 december 2012 @ 21:11:
[...]
Welke newznab provider gebruik je ? Er is er 1, weet ff niet welke, die geeft geen NL results terug met gebruik van API, manual werkt het weer wel.
Ik heb sindskort een raar probleem. Couchpotato server geeft de volgende foutmelding:
01-01 17:54:22 INFO [ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled
Ik heb de server al gestopt en gestart maar dat maakt niet uit. Hij heeft een tijdlang wel gewerkt en zonder dat ik de settings heb aangepast vind hij SABNZBD niet meer. Eigenlijk sinds de laatste update vind hij SABNZBD niet meer alhoewel de gegevens wel correct zijn ingevuld.
Heeft iemand een idee in welke richting ik zou kunnen zoeken om dit op te lossen? Ik heb geen SSL aan staan. En Couchpotato kon SBNZBD wel vinden met de settings. Ik gebruik localhost:8080 en de juiste API key (niet die voor nzb integratie).
01-01 17:54:22 INFO [ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled
Ik heb de server al gestopt en gestart maar dat maakt niet uit. Hij heeft een tijdlang wel gewerkt en zonder dat ik de settings heb aangepast vind hij SABNZBD niet meer. Eigenlijk sinds de laatste update vind hij SABNZBD niet meer alhoewel de gegevens wel correct zijn ingevuld.
Heeft iemand een idee in welke richting ik zou kunnen zoeken om dit op te lossen? Ik heb geen SSL aan staan. En Couchpotato kon SBNZBD wel vinden met de settings. Ik gebruik localhost:8080 en de juiste API key (niet die voor nzb integratie).
[ Voor 12% gewijzigd door LtMarx op 01-01-2013 17:58 ]
Je moet toch echt eens beter op onderzoek uit!! http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Log_fileG.Scholtens schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:23:
[...]
Dit is eerder vermeld.
Maar niet hoe en waar ik de debuglog aan kan zetten.
En CP kan ik in OpenElec niet even aan of uit zetten, althans ik zou niet weten hoe.
Wat dacht je van gewoon SAB suite stoppen/starten?
Is er iemand die met de update 499 inmiddels weet hoe je (simpel) de 1080p WEB-DL er weer in krijgt?
Ik had eerst zon common.py file die ik kon gebruiken ervoor, maar als ik die met deze installatie gebruik start heel sickbeard niet meer
Ik had eerst zon common.py file die ik kon gebruiken ervoor, maar als ik die met deze installatie gebruik start heel sickbeard niet meer
ik draai sinds 2 dagen sickbeard. Alles werkt, ik wil alleen ook automatisch NL subtitles laten zoeken/toevoegen voor Engelse series. Ik heb gezocht, maar een goede tutorial heb ik nog niet gevonden. Ik gebruik de reguliere sickbeard applicatie onder Xubuntu.
Ik heb gekeken naar de tutorial op pagina 1 van Freekers, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan.
Ik gebruik de nieuwste versie van sickbeard (vandaag bijgewerkt). Heeft iemand hier een goede tutorial liggen om sickbeard automatisch de juiste subtitles te laten zoeken via Sickbeard?
Ik heb gekeken naar de tutorial op pagina 1 van Freekers, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan.
Ik gebruik de nieuwste versie van sickbeard (vandaag bijgewerkt). Heeft iemand hier een goede tutorial liggen om sickbeard automatisch de juiste subtitles te laten zoeken via Sickbeard?
Die is er niet.Muncher schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:59:
ik draai sinds 2 dagen sickbeard. Alles werkt, ik wil alleen ook automatisch NL subtitles laten zoeken/toevoegen voor Engelse series. Ik heb gezocht, maar een goede tutorial heb ik nog niet gevonden. Ik gebruik de reguliere sickbeard applicatie onder Xubuntu.
Wat je zou kunnen doen is het postprocessing script aanpassen om deze een extern programma af te trappen welke de subs voor je zoekt.
Er is geen goede ondertitel script. zeker niet voor nederlands..Muncher schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:59:
Wat je wel kan doen is XBMC gebruiken en daar de Subtitle addon voor downloaden. Dan kan je met drie klikken een goede ondertiteling vinden die synchroom loopt.
Dat kan natuurlijk ook. Dan zou ik de files na het binnenhalen laten oppakken door Subliminal. Engelstalige ondertiteling is natuurlijk ook prima, hoeft niet perse Nederlandstalig te zijn. Heeft iemand meer informatie over hoe je dit aanpakt via post-processing m.b.t Subliminal?schumi2004 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:09:
[...]
Die is er niet.
Wat je zou kunnen doen is het postprocessing script aanpassen om deze een extern programma af te trappen welke de subs voor je zoekt.
Ik zal hier morgen even naar kijken. Ik heb geen ervaring met XBMC, is dat niet een relatief zwaar programma voor wat ik wil bereiken? Ik gebruik nu PS3 media server om al mijn streaming naar mijn PS3 af te handelen, ik hoop dat XBMC dit dan kan overnemen.shadylog schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:58:
[...]
Er is geen goede ondertitel script. zeker niet voor nederlands..
Wat je wel kan doen is XBMC gebruiken en daar de Subtitle addon voor downloaden. Dan kan je met drie klikken een goede ondertiteling vinden die synchroom loopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Muncher op 01-01-2013 23:11 ]
Ah, nee XBMC is een media-speler/center software
Het is geen middleware voor je PS3 helaas.
Als je echt series/film gek bent en niet wil bezig zijn met transcoding en weet ik het allemaal voor de PS3 kan je beter gewoon een HTPC in elkaar zetten of een HTPC kant-en-klaar kopen en XBMC erop zetten
Asrock maakt goede htpc's naar mijn mening. Je kan zelfs een raspberry pi kopen en daar XBMC op zetten en dat kost maar 35 euro.
Dit is xbmc: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=76954
Als je echt series/film gek bent en niet wil bezig zijn met transcoding en weet ik het allemaal voor de PS3 kan je beter gewoon een HTPC in elkaar zetten of een HTPC kant-en-klaar kopen en XBMC erop zetten
Asrock maakt goede htpc's naar mijn mening. Je kan zelfs een raspberry pi kopen en daar XBMC op zetten en dat kost maar 35 euro.
Bedankt voor de tip. Ik heb net een HP Proliant Microserver gekocht voor o.a. dit doelshadylog schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:14:
Ah, nee XBMC is een media-speler/center softwareHet is geen middleware voor je PS3 helaas.
Sick Beard op Synology DS211.
Ik dacht ik update "even" naar de laatste versie...
Sick Beard wil nu helaas niet meer starten.
Enig idee?
[code]Jan-02 07:37:11 INFO MAIN :: Checking database structure...
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: Checking Initial Schema database upgrade
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: sickbeard.db: SELECT 1 FROM sqlite_master WHERE name = ?; with args ('tv_shows',)
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: InitialSchema upgrade not required
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: Checking Add Tvr Id database upgrade
Jan-02 07:37:11 INFO MAIN :: Database upgrade required: Add Tvr Id
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: sickbeard.db: ALTER TABLE tv_shows ADD tvr_id NUMERIC
Jan-02 07:37:11 ERROR MAIN :: DB error: duplicate column name: tvr_id[/code]
Na een paar keer updaten opgelost...
Ik dacht ik update "even" naar de laatste versie...
Sick Beard wil nu helaas niet meer starten.
Enig idee?
[code]Jan-02 07:37:11 INFO MAIN :: Checking database structure...
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: Checking Initial Schema database upgrade
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: sickbeard.db: SELECT 1 FROM sqlite_master WHERE name = ?; with args ('tv_shows',)
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: InitialSchema upgrade not required
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: Checking Add Tvr Id database upgrade
Jan-02 07:37:11 INFO MAIN :: Database upgrade required: Add Tvr Id
Jan-02 07:37:11 DEBUG MAIN :: sickbeard.db: ALTER TABLE tv_shows ADD tvr_id NUMERIC
Jan-02 07:37:11 ERROR MAIN :: DB error: duplicate column name: tvr_id[/code]
Na een paar keer updaten opgelost...
[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 02-01-2013 07:55 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Op een of andere manier wil sabnzbd twee recente afleveringen van The Big Bang Theory niet downloaden. Ik heb 3 verschillende releases en 2 verschillende nieuws servers (sunnyweb en supernews) geprobeerd, maar zonder succes. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit door takedowns komt, maar zou ook niet weten waar het anders aan kan liggen. Iemand enig idee?
Heb hier zelf ook last van, zelfde met de serie Arrow, die krijg ik ook niet binnen via SuperNews. Vrees toch dat het aan takedown-requests ligt:SaphuA schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:07:
Op een of andere manier wil sabnzbd twee recente afleveringen van The Big Bang Theory niet downloaden. Ik heb 3 verschillende releases en 2 verschillende nieuws servers (sunnyweb en supernews) geprobeerd, maar zonder succes. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit door takedowns komt, maar zou ook niet weten waar het anders aan kan liggen. Iemand enig idee?
nieuws: Usenetproviders zien flinke toename takedown-requests
Series die een take-down krijgen staan vaak 2 minuten later weer online.McPoowl schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:13:
[...]
Heb hier zelf ook last van, zelfde met de serie Arrow, die krijg ik ook niet binnen via SuperNews. Vrees toch dat het aan takedown-requests ligt:
Alleen niet alle NZB index sites updaten hun NZB met de nieuwe bestanden, waardoor Sickbeard ze niet binnen kan halen.
Een paar grote sites die dit wel goed deden zijn er helaas vorige maand mee gestopt
Dit het het log van xbmc: http://pastebin.com/jX6zsU81schumi2004 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:05:
[...]
Je moet toch echt eens beter op onderzoek uit!! http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Log_file
Wat dacht je van gewoon SAB suite stoppen/starten?
Dit is het log van CP zelf, opnieuw starten van sabnzbd suite maakt geen verschil
Het valt mij wel op dat als ik sabnzbd opnieuw installeer ik even gebruik kan maken van CP, maar na 1 a 2 reboots van het systeem doet CP het dus niet meer.12-31 13:41:04 ERROR [31m[hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in CouchPotatoApi: http://couchpota.to/api/eta/tt1800741/ Traceback (most recent call last):
File "/storage/.xbmc/addons/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 139, in urlopen
data = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout).read()
HTTPError: HTTP Error 401: Failed because you are using an unsupported version of CP, please update
[0m
12-31 13:41:04 ERROR [31m[ders.movie.couchpotatoapi] Error getting ETA for tt1800741: HTTP Error 401: Failed because you are using an unsupported version of CP, please update[0m
Weet niet hoe je hier bij komt maar ik krijg via supernews gewoon Arrow helemaal binnen?McPoowl schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:13:
[...]
Heb hier zelf ook last van, zelfde met de serie Arrow, die krijg ik ook niet binnen via SuperNews. Vrees toch dat het aan takedown-requests ligt:
Error lijkt me vrij duidelijk, zou een ticket openen bij OpenELEC om CP te updaten.G.Scholtens schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:57:
[...]
Dit is de log van CP zelf, opnieuw starten van sabnzbd suite maakt geen verschil
[...]
Het valt mij wel op dat als ik sabnzbd opnieuw installeer ik even gebruik kan maken van CP, maar na 1 a 2 reboots van het systeem doet CP het dus niet meer.
Draait OE nog op CPv1 of is deze al CPv2 ?
Ja kan kiezen voor v1 of v2. Gebruik V2 vind deze interface net wat fijner in gebruik en ondersteunt meerdere search providers. Maar zal een ticket openen bij OpenElec.schumi2004 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:09:
[...]
Error lijkt me vrij duidelijk, zou een ticket openen bij OpenELEC om CP te updaten.
Draait OE nog op CPv1 of is deze al CPv2 ?
Andere search providers?tcviper schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:01:
[...]
Weet niet hoe je hier bij komt maar ik krijg via supernews gewoon Arrow helemaal binnen?
👉🏻 Blog 👈🏻
Is niet zo lastig om een nieuw package te maken, zal straks eens kijken of ik er zin in heb om dat te doenG.Scholtens schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:26:
[...]
Ja kan kiezen voor v1 of v2. Gebruik V2 vind deze interface net wat fijner in gebruik en ondersteunt meerdere search providers. Maar zal een ticket openen bij OpenElec.
Misschien slim om de "link" naar de site van J1nx uit de startpost te halen, heb me net suf gezocht naar aanleiding van die opmerking om er uiteindelijk achter te komen dat deze offline is
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Ik weet niet wie van de auteurs hier nog regelmatig komt eigenlijk.
Persoonlijk zou ik het ook wel prettig vinden als Schumi zijn concrete kennis / nieuwste forks deelt in de startpost
Persoonlijk zou ik het ook wel prettig vinden als Schumi zijn concrete kennis / nieuwste forks deelt in de startpost
Maakt mij niet uit wie de auteurszaken overneemt, heb een keer een poging gedaan om Mar2zz te bereiken maar nooit een reactie op gehad, daarnaast weet ik niet of job of CodeCaster nog actief zijn op T.net algemeen. Horen we ook niets over.
Andere mogelijk oplossing (maar dat is aan de mods denk ik) is gewoon een vervolg topic te starten
Andere mogelijk oplossing (maar dat is aan de mods denk ik) is gewoon een vervolg topic te starten
Lijkt me met 255 pagina's niet zo'n probleem toch?
Heb jij d'r zin in?
Heb jij d'r zin in?
Was al min of meer begonnen maar kon kladblok niet gevonden krijgenJoster schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:48:
Lijkt me met 255 pagina's niet zo'n probleem toch?
Heb jij d'r zin in?
Moet ook nog even nakijken wat er allemaal niet meer actueel is.
[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 02-01-2013 14:55 ]
Heb hem binnen laten komen via de sickbeard search engine. Sab downloadde niks, met de melding "Buiten server bewaartijd?". Iets wat natuurlijk niet het geval was met Supernews.tcviper schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:01:
[...]
Weet niet hoe je hier bij komt maar ik krijg via supernews gewoon Arrow helemaal binnen?
Daarna zelf nog gaan zoeken op een nzbindexer, maar helaas hetzelfde resultaat. Toen terug moeten vallen op torrents.
Welke stappen / providers heb jij precies geprobeerd dan?
Heb nog geen reacties mogen ontvangen van een moderator (en zoiezo van de huidige auteurs) dus heb de stoute schoenen maar aangetrokken en een deel 3 gemaakt.
Ik zal de admins vragen dit topic te sluiten.
[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3
Ik zal de admins vragen dit topic te sluiten.
[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 02-01-2013 15:33 ]
^zie hierboven .....we kunnen verder in deel 3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!