Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Verrek, ik zie het staan ja. Maar wat is er mis met de vorige versie?Moby schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:37:
[...]
Was de tweede niet een PROPER versie ofzo?
Inderdaad vage shit ja, heb namelijk nog nooit series met CPv2 binnen kunnen trekkenJpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 07:27:
Vage shit...
Ik heb wel eens af en toe dat CP2 dezelfde download meerdere malen pushed. Echter nu loopt vannacht Homeland 2x12 weer binnen terwijl die er maandag al op stond. Dat heb ik bij SB nog nooit meegemaakt.
Je hebt het toch over de Subliminal die IN CPv2 zit of de losse variant ervan?Paulus07 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:53:
maar subliminal zou toch ook los van CPv2 de bestanden moeten scannen en desnoods de subs downen?
Wat er mis mee is? Dat weet niemand, moet je de NFO ervan maar lezenJpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:25:
[...]
Verrek, ik zie het staan ja. Maar wat is er mis met de vorige versie?
[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 20-12-2012 09:26 ]
Beide, Heb hetingesteld in CPv2 En heb de losse package draaien/geprobeerd. Maar beide manieren halen geen subs binnen bij een film. Ik zie dat de losse package wel de folder scant en films herkend, maar dus niks download. Als ik dan los op de site zoek voor subs zie ik ze er gewoon tussenstaan. Maarwaarom ze niet gedownload worden door subminimal, geen idee.schumi2004 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:26:
Je hebt het toch over de Subliminal die IN CPv2 zit of de losse variant ervan?
Hier download hij ze dan wel maar geeft het losse pakket geen Notificatie meer in DSM. Heb wel eens meer issues gehad met Subliminal die vaak vanzelf weer verdwenen. Die ingebouwde in CPv2 heb ik nooit gebruikt eigenlijk.Paulus07 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:32:
[...]
Beide, Heb hetingesteld in CPv2 En heb de losse package draaien/geprobeerd. Maar beide manieren halen geen subs binnen bij een film. Ik zie dat de losse package wel de folder scant en films herkend, maar dus niks download. Als ik dan los op de site zoek voor subs zie ik ze er gewoon tussenstaan. Maarwaarom ze niet gedownload worden door subminimal, geen idee.
Ik zou er een ticket van maken op github voor Subliminal met het liefst een log erbij.
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 20-12-2012 09:37 ]
Jij bent wakker!schumi2004 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:26:
[...]
Inderdaad vage shit ja, heb namelijk nog nooit series met CPv2 binnen kunnen trekken
[...]
Je hebt het toch over de Subliminal die IN CPv2 zit of de losse variant ervan?
[...]
Wat er mis mee is? Dat weet niemand, moet je de NFO ervan maar lezenZal wel niet voor niets Proper getagd zijn.
Volgens mij staat er duidelijk iets over download ervaring met cp2 en nu een issue met SB
Verder was die opmerking over de proper meer een 'note to self'
Bijvoorbeeld geluid uit sync, beeld niet lekker etc, etc. Je kan het uit zetten in SB (download propers bij search settings, bovenste vinkje), maar ik heb het gewoon aan staan. Dat kleine beetje bandbreedte voor een bestand dat waarschijnlijk beter is dan het oude bestand is het mij wel waard.Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:25:
[...]
Verrek, ik zie het staan ja. Maar wat is er mis met de vorige versie?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Dat had ik gisteren dus bij Dexter 7x12. En het was gewoon exact dezelfde met een andere prioriteit, erg vreemd.Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 07:27:
Vage shit...
Ik heb wel eens af en toe dat CP2 dezelfde download meerdere malen pushed. Echter nu loopt vannacht Homeland 2x12 weer binnen terwijl die er maandag al op stond. Dat heb ik bij SB nog nooit meegemaakt.
Nog eens gelezen ja en ben volgens mij nog niet helemaal wakker nee.Jpjedi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:45:
[...]
Jij bent wakker!
Volgens mij staat er duidelijk iets over download ervaring met cp2 en nu een issue met SB
Verder was die opmerking over de proper meer een 'note to self'
* schumi2004 pakt nog kopje koffie
Zelf heb ik binsearch a.b.boneless en nzbindex hetzelfde toegevoegd.pina schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:49:
Een vraagje over de search providers: welke gebruiken jullie nu, nu dat nzbmatrix niet meer bereikbaar is?
Als eerste heb ik de search engine van SickBeard zelf gebruikt, vind eigenlijk vrijwel alles tot nu toe zelf
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Inderdaad, hier ook geen NAS. Ik heb de installatie ook geprobeerd met het LaSi script maar dat wilde ook niet werken. Zal wel een bug in Subliminal zijn dan.Anoniem: 233798 schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:11:
[...]
Nope geen NAS, gewoon sudo python setup.py install in de terminal.
Installatie ging volgens mij prima, dus tenzij er nog extra stappen zijn die ik even gemist heb zit er denk een bugje ergens. Heb jij de laatste versie werkent?
Als ik hier subliminal -l en Dexter.S07E12.720p.HDTV.x264-IMMERSE doe krijg ik nogsteeds dezelfde error (NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined)
subliminal weet volgens mij zo niet waar hij zoeken moet (bierdopje of opensubtitles, etc). Probeer dit eens:Anoniem: 233798 schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:11:
[...]
Nope geen NAS, gewoon sudo python setup.py install in de terminal.
Installatie ging volgens mij prima, dus tenzij er nog extra stappen zijn die ik even gemist heb zit er denk een bugje ergens. Heb jij de laatste versie werkent?
Als ik hier subliminal -l en Dexter.S07E12.720p.HDTV.x264-IMMERSE doe krijg ik nogsteeds dezelfde error (NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined)
1
| subliminal -c -m -l NL -l EN -s bierdopje Dexter.S07E12.720p.HDTV.x264-IMMERSE |
Staat er vast voor de 88f6281 (DS211 enz), rest komt er aan.
Quote van developer:
https://www.dropbox.com/sh/n0b53cuehj75go5/wC65pw7D0sthe new full par-scan feature has been implemented and committed to svn.
The new option is called ParScan and can be configured via web-interface. Just copy the new nzbget.conf into webui folder and you'll see the new option in web-interface. When you save config the option will be saved to your actual config file.
The recommended value for option is "auto".
BTW, the actual svn version has another new feature - the ability to configure individual destination directories for categories - see categories section in settings.
[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 21-12-2012 10:45 ]
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Betekend dit, dat hij de par2 files ziet als ze ge-renamed zijn na het aanmaken van het par2 set? (dmca melding je weet welschumi2004 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:48:
Iemand NZBget 10 testen?
Quote van developer:
[...]
https://www.dropbox.com/sh/xzajy8sow1ftfwj/HxOkL7gUb5
wil niet starten, installeert prima maar kan de pakket service niet uitvoeren. Moet er nog iets speciaals gebeuren?schumi2004 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:48:
Iemand NZBget 10 testen?
Quote van developer:
[...]
https://www.dropbox.com/sh/xzajy8sow1ftfwj/HxOkL7gUb5
Mmmm, ff uitzoeken.Kalua schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:12:
[...]
wil niet starten, installeert prima maar kan de pakket service niet uitvoeren. Moet er nog iets speciaals gebeuren?
Kom er op terug.
Edit:
Install deze er overheen om hem weer erkend te krijgen, geen idee wat er mis gaat.
De oude versie van mij had ook al zoiets van hernoemde par fix alleen in 10 is ie verbeterd.
https://www.dropbox.com/s...81-9.0%7Er518-99-TEST.spk
NZBget geeft een segmentation fault
DS211> /var/packages/nzbget/scripts/start-stop-status start
Starting NZBGet ...
Segmentation fault
DS211>
Developer gevraagd wat er mis mee is.
[ Voor 46% gewijzigd door schumi2004 op 20-12-2012 14:40 ]
hmm misschien een aantal rechten niet goed ingesteld?schumi2004 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:13:
[...]
Mmmm, ff uitzoeken.
Kom er op terug.
Edit:
Install deze er overheen om hem weer erkend te krijgen, geen idee wat er mis gaat.
De oude versie van mij had ook al zoiets van hernoemde par fix alleen in 10 is ie verbeterd.
https://www.dropbox.com/s...81-9.0%7Er518-99-TEST.spk
NZBget geeft een segmentation fault
DS211> /var/packages/nzbget/scripts/start-stop-status start
Starting NZBGet ...
Segmentation fault
DS211>
Developer gevraagd wat er mis mee is.
Zijn het zelfde als bij 9.0, is niks aan veranderd, alleen andere nzbget source.Kalua schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:47:
[...]
hmm misschien een aantal rechten niet goed ingesteld?
Anoniem: 32279
Nee, beste is de oude handmatig wissenJoster schreef op donderdag 20 december 2012 @ 07:51:
Wat nu als Autosub al een ondertitel had gedownload én er een andere versie werd binnen gehaald? Gaat Autosub dan alsnog op zoek naar de nieuwe versie?
Settings -> Post processing -> Ignore Samples -> Delete after download
Je wilt 'delete after download' kiezen i.p.v. 'do not download' gezien deze vaak genoeg ook in pars wordt meegenomen. Door dit in te stellen ben je vrij veilig bezig.
En dit blijft maar doorgaan, vannacht heeft hij er weer een gevonden én gedownload. Volgens mij is het nu wel een andere versie maar in het script vind ik terug dat het komt door prioriteit. Wat een onzin.Joster schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:59:
[...]
Dat had ik gisteren dus bij Dexter 7x12. En het was gewoon exact dezelfde met een andere prioriteit, erg vreemd.
Thx voor de tipserhat schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:24:
Ik stel het zelf in via Sab:
Je wilt 'delete after download' kiezen i.p.v. 'do not download' gezien deze vaak genoeg ook in pars wordt meegenomen. Door dit in te stellen ben je vrij veilig bezig.
Gelijk ff aanpassen straks
Computer nr 486 denk ik..
Zou zoiets als dit werken?Coenen schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:38:
@Serhat, ik gebruik Newsleecher ipv Sab om te downloaden. Die kan wel wat post processen, gelukkig, maar of ie ook sample files kan ignoren, zou ik even moeten uitzoeken.
Of in SB waarschijnlijk in Settings -> Post-processing -> Move Associated Files uitvinken, maar dan neemt hij ook sfv/srt bestanden en dergelijke niet mee, mits present. Al weet ik eigenlijk ook niet zeker of hij sample's anders af gaat handelen gezien het fimpjes zijn.
Zojuist installed and draait nu wel goed op mijn NAS
Voor de 88f6281 (DS211 enz) is hij vast te vinden hier, de rest volgt.
https://www.dropbox.com/sh/n0b53cuehj75go5/wC65pw7D0s

Quote van developer:
the new full par-scan feature has been implemented and committed to svn.
The new option is called ParScan and can be configured via web-interface. Just copy the new nzbget.conf into webui folder and you'll see the new option in web-interface. When you save config the option will be saved to your actual config file.
The recommended value for option is "auto".
BTW, the actual svn version has another new feature - the ability to configure individual destination directories for categories - see categories section in settings.
[ Voor 49% gewijzigd door schumi2004 op 21-12-2012 10:51 ]
Hoe vind jij nzbget tot nu toe? Ik zou het bijna ook willen uitproberen, simpelweg omdat het kan.. en toch lichter is.. haal ik de idle load ook iets meer naar beneden.. Hij kan al met die DMCA-trick overweg of is dat nog gaande?
Daar kan ie mee overweg ja, test het al even vanaf vorige versie 9 maar in 10 is deze verbeterd, zie image boven je post.serhat schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:49:
@schumi2004:
Hoe vind jij nzbget tot nu toe? Ik zou het bijna ook willen uitproberen, simpelweg omdat het kan.. en toch lichter is.. haal ik de idle load ook iets meer naar beneden.. Hij kan al met die DMCA-trick overweg of is dat nog gaande?
Ik draai nu wel even terug naar 9 aangezien wat scripts niet meer goed werken, zo gebruik ik nzbToMedia voor CP en SB welke ook custom folders voor categories had maar dat werkt nu niet meer aangezien dit zit nu standaard in 10 ingebakken dus moet ik of clinton.hall script even aanpassen.
Ik stap iig niet meer terug naar SABnzbd, deze werkte wel wat fijner qua instellen en features maar als je paar dagen met NZBget gespeeld hebt merk je verschil niet of nauwelijks.
Heb je:schumi2004 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:40:
Developer hugbug aka nzbget op dit forum, heeft de bug in laatste NZBget opgelost.
Zojuist installed and draait nu wel goed op mijn NAS
Voor de 88f6281 (DS211 enz) is hij vast te vinden hier, de rest volgt.
https://www.dropbox.com/sh/n0b53cuehj75go5/wC65pw7D0s
[afbeelding]
[afbeelding]
Quote van developer:
[...]
/usr/local/nzbget/var/sabToSickBeard.py
en
/usr/local/nzbget/var/SabToCouchPotato.py
Ook voor mij? Deze wordt namelijk niet door jouw NZBget geinstalleerd..
Edit: Heb je trouwens ook nog je sickbeard failed als SPK?
[ Voor 4% gewijzigd door Kalua op 21-12-2012 11:25 ]
Ik heb die files ja maar moet/wil ze even aanpassen aan nieuwe versie zodat er geen conflicten kunnen ontstaan. Is niet een probleem van NZBget maar meer een probleem van mezelfKalua schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:24:
[...]
Heb je:
/usr/local/nzbget/var/sabToSickBeard.py
en
/usr/local/nzbget/var/SabToCouchPotato.py
Ook voor mij? Deze wordt namelijk niet door jouw NZBget geinstalleerd..
Edit: Heb je trouwens ook nog je sickbeard failed als SPK?
https://www.dropbox.com/s...eard-20121201-99-TEST.spk
even in de log files kijken lijkt me?Paulus07 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:53:
grrrr waarom werkt autosub nu niet meerkan hem niet meer draaien. springt na een aantal seconde automatisch weer op stopped
staat niks geks in. alleen dat hij op 16-12 de mappen heeft gescand en ze in de wanted lijst heeft opgenomen.Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:21:
[...]
even in de log files kijken lijkt me?
hmm krijg nu postproccessing niet meer aan de praat, heb alles goed ingesteld, nzbget geeft ook aan dat alles goed gegaan is, maar de episode wordt niet verplaatst en ook niet als downloaded gemarkeerd in sickbeardschumi2004 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:44:
[...]
Ik heb die files ja maar moet/wil ze even aanpassen aan nieuwe versie zodat er geen conflicten kunnen ontstaan. Is niet een probleem van NZBget maar meer een probleem van mezelf
https://www.dropbox.com/s...eard-20121201-99-TEST.spk
ik was dus aan uitproberen op de computer alvast.. maar hoe zorg ik ervoor dat die van TPB haalt?
Wat is je setup en wat heb je precies gedaan?Kalua schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:14:
[...]
hmm krijg nu postproccessing niet meer aan de praat, heb alles goed ingesteld, nzbget geeft ook aan dat alles goed gegaan is, maar de episode wordt niet verplaatst en ook niet als downloaded gemarkeerd in sickbeard
Setup bedoel ik of je failed download handling fork gebruikt bv.
Zit zelf met een processing op CouchPotato die niet meer doet wat ie moet doen maar kan niet aan NZBget liggen, maar eerder aan CP
Het liefste de dev branche https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia
https://www.dropbox.com/s/037nbot7l41yfaq/nzbToMedia.rar
Wat zegt je debug log?Kalua schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:02:
die heb ik nu geprobeert, maar reageert sickbeard ook niet op..
Wat ik doe is de logging vol aanzetten op alles en dan de file opnieuw post-processen, wat komt er dan te staan?
Zo iets zou ik verwachten te zien
http://pastebin.com/Kft4z8xe
Edit:
Zit ik hier dik een uur mijn hoofd te breken waarom CPv2 niet aan processing doet, blijkt release ingepakt te zijn met 7zip (7z.001) daar snapt unrar geen drol van natuurlijk en valt er ook niks te processen aangezien hij niet uitgepakt wordt argh
[ Voor 34% gewijzigd door schumi2004 op 21-12-2012 16:04 ]
Edit: Heel vreemd, de failed downloads worden nu wel goed afgehandeld, maar als ik een goeie heb wordt er niets mee gedaan...
Fri Dec 21 2012 16:29:35 Collection xxx.S05E07.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-EbP added to history
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:35 Unpausing queue after post-process-script
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 post-process-script for xxx.S05E07.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-EbP sucessful
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 Completed post-process-script for xxx.S05E07.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-EbP
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 Post-Process: Running SickBeard's postprocessing script
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 Post-Process: Cleaning up
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 Post-Process: Post-process script successfully started
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 Executing post-process-script for xxx.S05E07.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-EbP
INFO Fri Dec 21 2012 16:29:34 Pausing queue before post-process-script
Dit is wat er bij nzbget in de log staat.. dus lijkt goed te gaan volgens mij..
Argh niet folders veranderen tijdens download of postprocess

[ Voor 98% gewijzigd door Kalua op 21-12-2012 16:49 ]
Rechten kunnen idd vervelend doen ja, ging er eigenlijk vanuit dat je daar al aangedacht hadKalua schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:07:
heb het volgens mij nu werkend gekregen, rechten stonden niet goed van de files en moest sommige editen wat niet opgeslagen werd..
Thx ff updatenschumi2004 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:29:
[...]
https://www.dropbox.com/sh/xcqf71wzt118pbz/W6JDSR-eW5
De x86 is voor jouw
Edit:
Alle packages voor de Synology staan erin nu.
Computer nr 486 denk ik..
uiteraard veel van brickman en marz afgekeken. ik ben van plan al brickmans howto's te gieten in een script als dat marz dat heeft. 1 synology app en script programma's voor instellen installeren en updaten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| GIT_APP=$(which git); # Find the git executable GIT_APP="$GIT_APP pull"; cd /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/ echo "First update Spotweb self." echo "Git results: " if $GIT_APP | grep 'files changed'; then echo "Updated to the latest version!" echo "Then wait untill the pull is completed" wait; cp *.py /volume1/@appstore/sabnzbd/var/scripts/ chmod 777 /volume1/@appstore/sabnzbd/var/scripts/ else echo "No update available" # Clean up the tmp file, otherwise update is run once exit fi echo "" echo -n `date +%Y-%m-%d\ %H:%M:%S` echo ": Postprocessing scripts succesfully updated" |
[ Voor 24% gewijzigd door Morpheusk op 21-12-2012 19:13 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Das een totaal andere siteMorpheusk schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:11:
Ik lees berichten dat nzbmatrix down zou zijn, maar bij mij werkt nzb-matrix.eu nog gewoon. Ik kan gewoon via mijn API key nog tv-series opvragen.
Hé serhat!serhat schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:24:
Ik stel het zelf in via Sab:
Ik snap 'm niet helemaal. Ik gebruik juist de do not download optie want dat lijkt me t meest efficient.
Bedoel je dat het sample bestand alsnog geheel gedownload kan worden uit alleen de par files?
De oplossing is een scene exception toevoegen aan de cached.db of je eigen lokale exceptions.txt gebruiken.Hendrik schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:20:
Ik gebruik sickbeard (voor dutch subs) icm spotweb.
Nu is het zo dat de laatste tijd steeds meer spots geplaatst worden op de volgende manier.
naam (2012) SXXEXX
Daardoor lukt het sickbeard niet meer om afleveringen te vinden.
Is hier iets aan te doen?
is er geen mogelijkheid dat sickbeard in bepaalde groups zoekt of zoekt op bepaalde bestandsnamen?
Neepina schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:28:
als ik nu sickbeard mijn series laat aanvullen, heb ik bijna altijd voor dat het een failure heeft als resultaat, omdat de files 0 bytes zijn, ofwel damaged rar archive etc... Maar als ik ze dan handmatig zoek, zie ik dan resultaten die wel werken en van een andere group worden afgehaald. Ik vind het wel vervelend dat sickbeard dan nzb's opzoekt die niet werken...
is er geen mogelijkheid dat sickbeard in bepaalde groups zoekt of zoekt op bepaalde bestandsnamen?
"Maar als ik ze dan handmatig zoek, zie ik dan resultaten die wel werken en van een andere group worden afgehaald" Is dit een vraag of wat bedoel je ermee?
Thank you very much, ik samples gelijk toegevoegd aan het Pause Filter.serhat schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:25:
[...]
Zou zoiets als dit werken?
Of in SB waarschijnlijk in Settings -> Post-processing -> Move Associated Files uitvinken, maar dan neemt hij ook sfv/srt bestanden en dergelijke niet mee, mits present. Al weet ik eigenlijk ook niet zeker of hij sample's anders af gaat handelen gezien het fimpjes zijn.
De oude .srt is uiteindelijk (bij het downloaden van een nieuwe versie door SB, ik zou niet weten waardoor) toch vervangen door een nieuweAnoniem: 32279 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:24:
[...]
Nee, beste is de oude handmatig wissen
Niet helemaal. Normaal gesproken zou de par2 files alleen de rars moeten fixen, echter sommige posters voegen hier ook de sample aan toe. Als je deze dus niet download, zal je release dus als beschadigd gezien worden, gezien het een bestand mist, terwijl deze misschien wel verder compleet is. Hiervoor moet hij weer par2's downloaden minstens net zo groot als de sample om ervoor te compenseren en daarna moet hij het nog gaan fixen ook.Mon schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:19:
[...]
Hé serhat!
Ik snap 'm niet helemaal. Ik gebruik juist de do not download optie want dat lijkt me t meest efficient.
Bedoel je dat het sample bestand alsnog geheel gedownload kan worden uit alleen de par files?
Enige voordeel van jouw methode is als inderdaad de sample niet in de par2 bestanden zit. Dan is het wel efficienter zoals jij waarschijnlijk ook bedoeld. Ik heb liever dat hij altijd de sample downloadt en na uitpakken verwijderd (50 mb ofzo), dan dat hij later mogelijk onnodig die 50 MB toch weer gaat downloaden en alles gaat repareren.
Misschien dat sabnzbd hier nog wel een beetje slim mee om gaat, maar soms kan die 50 MB die je mist het verschil zijn in genoeg par2 blocks of niet, mits een download vrij beschadigd is. Mijn advies zou dus gewoon zijn: Instellen 'Delete after download'. Van die 50 MB lig jij 's nachts vast niet wakker van.
[ Voor 12% gewijzigd door serhat op 21-12-2012 22:43 ]
Unable to parse the filename /volume2/tvseries/The Mentalist/Seizoen 01/flhd-tms01e06.mkv into a valid episode
Ik wil dat hij die afleveringen gewoon skipped zonder dat ik ze handmatig van naam moet veranderen. Is dat in te stellen?
Betreft trouwens alleen deze serie, dus hernoemen is niet zo'n probleem, maar ik ben wel benieuwd of je dit kan uitzetten in de post processing.
newsleecher kan hiermee wel omgaan, maar die samples zijn zo klein dat ik het probleem ook niet zo zie. Newsleecher kan ook zaken weer verwijderen. Maar newsleecher kan helaas niet zoals sab op een servertje fijn draaien.serhat schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:41:
Misschien dat sabnzbd hier nog wel een beetje slim mee om gaat, maar soms kan die 50 MB die je mist het verschil zijn in genoeg par2 blocks of niet, mits een download vrij beschadigd is. Mijn advies zou dus gewoon zijn: Instellen 'Delete after download'. Van die 50 MB lig jij 's nachts vast niet wakker van.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-12-2012 09:01 ]
1
| 12-22 10:57:56 INFO [tato.core.plugins.scanner] Files seem to be still unpacking or just unpacked (created on Fri Dec 21 13:37:52 2012), ignoring for now: hit and run 201212-22 12:00:25 ERROR [chpotato.core.plugins.log] API log: {'line': u'2994', 'type': u'error', 'message': u"chrome 23: \nUncaught TypeError: Cannot read property 'parentNode' of null", 'file': u'http://HOST/couchpotato2/api/API_KEY/static/scripts/library/mootools.js', 'page': u'http://HOST/couchpotato2/manage/'} |
wat is hier gaande? ik gebruik nzbtomedia.
Wat zegt de logging hierover, zet wel even Debug aan onder OPTIONSKalua schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:50:
Ik snap er nu niets meer van... heb postprocessing ingesteld met de nzbtomedia bestanden. Failed downloads worden prima opgepakt door sickbeard en de aflevering wordt netjes weer op wanted gezet, MAAR alle succesvolle downloads worden niet geprocessed. Het script werkt dus prima, anders had ie de failed ook niet gedaan... snap er de ballen meer van..
Binnenkort nog naar postprocessing voor SB/CP kijken, als dat werkt ga ik helemaal over denk ik.
Dit is de DEBUG log van NZBget:schumi2004 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:53:
[...]
Wat zegt de logging hierover, zet wel even Debug aan onder OPTIONS
De DEBUG log van sickbeard geeft helemaal geen vermeldingINFO Sat Dec 22 2012 16:11:11 Collection xxx.S01E17.xxx.720p.WEB-DL.AAC.2.0.h.264-RANDi added to history
INFO Sat Dec 22 2012 16:11:11 Unpausing queue after post-process-script
INFO Sat Dec 22 2012 16:11:11 post-process-script for xxx.S01E17.xxx.720p.WEB-DL.AAC.2.0.h.264-RANDi sucessful
INFO Sat Dec 22 2012 16:11:11 Completed post-process-script for xxx.S01E17.xxx.720p.WEB-DL.AAC.2.0.h.264-RANDi
INFO Sat Dec 22 2012 16:11:10 Post-Process: Running SickBeard's postprocessing script
INFO Sat Dec 22 2012 16:11:10 Post-Process: Cleaning up
INFO Sat Dec 22 2012 16:11:09 Post-Process: Deleting rar-files
ERROR Sat Dec 22 2012 16:11:05 Could not receive data on socket: ErrNo 11, Resource temporarily unavailable
INFO Sat Dec 22 2012 16:10:13 Post-Process: Unraring
INFO Sat Dec 22 2012 16:10:13 Post-Process: Post-process script successfully started
INFO Sat Dec 22 2012 16:10:13 Executing post-process-script for xxx.S01E17.xxx.720p.WEB-DL.AAC.2.0.h.264-RANDi
Staan wel de juiste gegevens in autoProcessTV.cfg ?Kalua schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:16:
[...]
Dit is de DEBUG log van NZBget:
[...]
De DEBUG log van sickbeard geeft helemaal geen vermelding
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=
password=
web_root=
ssl=0
watch_dir=
failed_fork=0
Dit lijkt alsof ze verkeerd staan ERROR Sat Dec 22 2012 16:11:05 Could not receive data on socket: ErrNo 11, Resource temporarily unavailable
ik heb dit erin staan nu:
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=xxx
password=xxx
web_root=
ssl=0
watch_dir=
failed_fork=1
of moet ik watch_dir ofzo nog invullen? Het vreemde is ook dat failed downloads wel goed afgehandelt worden..
[ Voor 12% gewijzigd door Kalua op 22-12-2012 16:27 ]
Zou je misschien de log eens leeg kunnen maken van NZBget, een nieuwe download starten manual bv met categorie series of tv wat je insteld hebt, volledige logging aanzetten in NZBget en deze via pastebin of wat dan ook eventueel in PM zetten naar me?Kalua schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:27:
Die error is van de news server dus die hoorde er niet bij..
ik heb dit erin staan nu:
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=xxx
password=xxx
web_root=
ssl=0
watch_dir=
failed_fork=1
of moet ik watch_dir ofzo nog invullen? Het vreemde is ook dat failed downloads wel goed afgehandelt worden..
Post-Process: mv: can't rename '*.nzb': No such file or directory
zal er straks nog ff in duiken, wat er precies gerenamed moet worden en waarom dat niet wil..
Hier loop ik tegen iets aan.. Althans.. als ik een film laat post-processen komt deze netjes in de manage-lijst van CP, zoals het hoort.. maar release krijgt als return status 'unknown'. Als ik in de log kijk zie ik:
Sat Dec 22 20:20:44 2012 DETAIL Post-Process: /home/nzbget/nzbToMedia/nzbget-postprocessing-files/9.0/bin/nzbget-postprocess.sh: 477: Bad substitution
Als ik het scriptje bekijk is dat de laatste regel waar do_exit wordt aangeroepen. Ik zie wel heel veel rare whitespaces en dergelijke in het scriptje, maar denk dat dat geen probleem mag zijn. Mail krijg ik ook niet binnen.. Ik gebruik de laatste versie van NZBget via SVN (NZBGet version: 10.0-testing-r529M).
Een nadeel wat ik heb gevonden bij het clinton-hall scriptje is dat deze i.p.v. bestanden moven, kopieert wat bij grote releases vrij traag is. Bij een BDr duurt dat best lang, nu maar ingesteld dat hij niks moet overzetten en dat NZBget maar direct in de movies map alles zet. Iets minder handig, maar wel te overzien.
[ Voor 5% gewijzigd door serhat op 22-12-2012 20:31 ]
Ik heb die melding zelf niet gehad, maak anders even een ticket aan op github. Hij is best rap met oplossenserhat schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:29:
Zo, even met postprocessing bezig geweest van nzbget, eerst met de default van nzbget zelf zodat hij gaat unrarren, dit werkte goed. Daarna de clinton-hall versie voor nzbToSickbeard/Couchpotato..
Hier loop ik tegen iets aan.. Althans.. als ik een film laat post-processen komt deze netjes in de manage-lijst van CP, zoals het hoort.. maar release krijgt als return status 'unknown'. Als ik in de log kijk zie ik:
Sat Dec 22 20:20:44 2012 DETAIL Post-Process: /home/nzbget/nzbToMedia/nzbget-postprocessing-files/9.0/bin/nzbget-postprocess.sh: 477: Bad substitution
Als ik het scriptje bekijk is dat de laatste regel waar do_exit wordt aangeroepen. Ik zie wel heel veel rare whitespaces en dergelijke in het scriptje, maar denk dat dat geen probleem mag zijn. Mail krijg ik ook niet binnen.. Ik gebruik de laatste versie van NZBget via SVN (NZBGet version: 10.0-testing-r529M).
Een nadeel wat ik heb gevonden bij het clinton-hall scriptje is dat deze i.p.v. bestanden moven, kopieert wat bij grote releases vrij traag is. Bij een BDr duurt dat best lang, nu maar ingesteld dat hij niks moet overzetten en dat NZBget maar direct in de movies map alles zet. Iets minder handig, maar wel te overzien.
Ik heb inmiddels aardig wat zoek- en leeswerk gedaan om een juiste inrichting voor het automatisch downloaden van subtitles te bewerkstelligen. Echter is het totale plaatje mij nog niet helemaal duidelijk. Subliminal en autosub lijken de beste opties. Het moet voor zowel couchpotato als voor sickbeard gaan draaien en dus met series en films overweg kunnen.
Welke gebruiken jullie? Slechts 1 van beide of een combinatie?
Hoe is de integratie met sick/couch? D.m.v. postprocess scriptje of een fork?
Misschien nog andere alternatieven als couch en sick?
Alvast bedankt!
Bad substitution krijg je normaal gesproken als er rare karakters tussen zit, of als je een script die bijv. Bash built-in functies gebruikt die Sh/Zsh en dergelijke niet hebben maar toch daarmee proberen te draaien. Als het de eerste is, zou het met jouw script wel goed moeten gaan.
Subliminal kan beide, autosub is alleen voor Series maar beide apps staan los van SB of CP, ze scannen gewoon een map die jij opgeeft zeg maarkooimens schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:08:
Goedenavond,
Ik heb inmiddels aardig wat zoek- en leeswerk gedaan om een juiste inrichting voor het automatisch downloaden van subtitles te bewerkstelligen. Echter is het totale plaatje mij nog niet helemaal duidelijk. Subliminal en autosub lijken de beste opties. Het moet voor zowel couchpotato als voor sickbeard gaan draaien en dus met series en films overweg kunnen.
Welke gebruiken jullie? Slechts 1 van beide of een combinatie?
Hoe is de integratie met sick/couch? D.m.v. postprocess scriptje of een fork?
Misschien nog andere alternatieven als couch en sick?
Alvast bedankt!
Ok duidelijk. Stel, ik zeg ik kies autosub voor sickbeard en subliminal voor couchpotato. Zwerven er dan ook ergens op het internet scriptjes rond die deze twee programma's automatisch aansturen om voor de zojuist gedownloade film/serie de subtitles op te halen? Ik neem aan dat deze toch wel ergens te krijgen zijn...Subliminal kan beide, autosub is alleen voor Series maar beide apps staan los van SB of CP, ze scannen gewoon een map die jij opgeeft zeg maar
Ik wil niet na iedere film of serie die gedownload is de complete serie / movie mappen opnieuw gaan scannen om het proces zo efficient mogelijk te maken.
Ik zou alleen voor Subliminal gaan (kan beide) , en deze apps (tenminste van Subliminal weet ik het) zijn intelligent genoeg om NIET je hele disc te gaan scannen opnieuw, iets met cachingkooimens schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:29:
[...]
Ok duidelijk. Stel, ik zeg ik kies autosub voor sickbeard en subliminal voor couchpotato. Zwerven er dan ook ergens op het internet scriptjes rond die deze twee programma's automatisch aansturen om voor de zojuist gedownloade film/serie de subtitles op te halen? Ik neem aan dat deze toch wel ergens te krijgen zijn...
Ik wil niet na iedere film of serie die gedownload is de complete serie / movie mappen opnieuw gaan scannen om het proces zo efficient mogelijk te maken.
Dan ben ik zelf niet zo'n voorstander om direct na download naar subs te gaan zoeken , als release nieuwe is heeft het toch geen zin om direct subs op te halen want die zijn er gewoon weg niet.
Je stelt hem zel in voor bv elke 12 uur en klaar is klara. Belangrijk vind ik wel om te melden is dat het handig is de originele folder/file naam aan te houden voor een hogere succes rate.
Van subliminal weet ik dat je hem kunt schedule met cronjobs of iets dergelijks.
[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 22-12-2012 22:51 ]
Repair not needed for xxxxx
Executing post-process-script for xxxxx
Post-Process: Post-process script successfully started
Post-Process: Unraring
Post-Process: Deleting rar-files
Post-Process: Unraring (second pass)
Post-Process: Unrar (second pass) failed
Completed post-process-script for Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345 - 0059 - Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345.nzb yEnc.cp(tt0384537)/Silent.Hill[2006]DvDrip[Eng].blaze12345
post-process-script for Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345 - 0059 - Silent.Hill2006DvDripEng.blaze12345.nzb yEnc.cp(tt0384537)/Silent.Hill[2006]DvDrip[Eng].blaze12345 failed
Het gaat vaak fout bij het unrarren "second pass" maar ik weet niet wat dat betekent...?
En bij de nzbget history zie ik dit dan nog bijstaan: Post-processing script may have moved files elsewhere.
iemand enige idee?
[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 23-12-2012 01:08 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik heb het probleem gevonden denk ik.. Maak jij toevallig gebruik van de mail-functionaliteit?
Zo ja, kan jij even kijken of je sh binary linkt naar bash, of is het juist een losse binary of linkt het juist naar bijvoorbeeld dash of ksh? Op basis daarvan kan ik contact zoeken met de developer.
[ Voor 21% gewijzigd door serhat op 23-12-2012 11:18 ]
Enig idee?
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Heb je niet check NZB aan gezet voor dat ie moet gaan downloaden?tcviper schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:28:
Heeft nog iemand sinds de laatste .7.7 update van sabnzbd dat ie begint met downloaden op 2kb/s en dan op 100% opnieuw begint en opeens met volle snelheid kan downloaden? Wazige shit, heb al meerdere bestanden geprobeert maar bij ALLE nzb downloads eerst heel langsaam en dan opnieuw en heel snel.
Enig idee?
Check before download
Try to predict successful completion before actual download (slower!)
Zoek een voor sickbeard (ook graag nl series) en couchpotato. Was altijd trouwe gebruiker van nzbmatrix. Enige verhalen die ik lees hier zijn zelf een spotweb of newznab server draaien. Maar aangezien ik openelec draai (zonder linux kennis) lijkt me dit geen handige optie.
Gebruik zo ie zo de free providers die standaard in de pakketen zitten al. Lees womble,ftdworld,nzbindex etc.
Maar geen van deze providers kunnen mijn wanted list snatched.
Serie die ik wil binnen halen, de nieuwe rtl 4 serie Divorce. Tot op heden alleen terug kunnen vinden via spotnet. Maar wil niet handmatig mijn series gaan bijhouden.
Films die ik nog zoek: Looper, Dark Knight rises en de verbouwing. Deze zijn reeds in 1080p verschenen maar blijven ook op wanted staan.
Heb al overwogen om over te stappen op torrents, maar helaas heb ik een ziggo provider. CP heeft als torrent site Thepiratebay.
Hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien meeste nzb sites geen invites meer hebben.
disk kan ik niet wijzigen en meer uitklappen om toe te voegen.
en een sh script starten kom ik eigenlijk niet echt uit.
Anoniem: 280806
Gister geïnstalleerd en Breaking bad binnen gehaald zo zonder problemen, instelling ongewijzigd sindsdien....
Gr. Pim
Via xmbc\addons staat cp ingeschakeld, volgende het ini bestand wat ik heb kunnen terug vinden via winscp. Staat CP op poort 8083, gisteren werkte deze link ook nog. Maar sinds vandaag kan ik hem dus niet meer benaderen.
Zijn er commands die ik via putty kan proberen? Addon in en uitschakelen heeft tot op heden nog geen effect gehad. SB en Headphones doen het nog wel.
Lees even mee vanaf mijn post hier:G.Scholtens schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:33:
Kan iemand mijn nog een goeie search provider aanraden?
Zoek een voor sickbeard (ook graag nl series) en couchpotato. Was altijd trouwe gebruiker van nzbmatrix. Enige verhalen die ik lees hier zijn zelf een spotweb of newznab server draaien. Maar aangezien ik openelec draai (zonder linux kennis) lijkt me dit geen handige optie
Anoniem: 32279 in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Debug log activeren en daar even in neuzen.G.Scholtens schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:28:
Ik krijg mijn couchpotato niet meer gestart, de webpagine. Gebruik CP2 via sabnzbd suite op openelec (laatste build).
Via xmbc\addons staat cp ingeschakeld, volgende het ini bestand wat ik heb kunnen terug vinden via winscp. Staat CP op poort 8083, gisteren werkte deze link ook nog. Maar sinds vandaag kan ik hem dus niet meer benaderen.
Zijn er commands die ik via putty kan proberen? Addon in en uitschakelen heeft tot op heden nog geen effect gehad. SB en Headphones doen het nog wel.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
edit:
Het lijkt toch meer aan Transmission te liggen. Hij maakt wel een map aan in de folder Downloads/complete/couchpotato maar die is leeg. De film staat dan nog in de map Incomplete waar Transmission de data neerzet.
Iemand die daar wat meer over kan vertellen? Ik kan wel vinden dat er meer problemen waren ism CPv2, maar hij moet eerst nog in de goeie map komen te staan.
[ Voor 38% gewijzigd door Nicap op 23-12-2012 23:16 ]
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Bedankt! Aan de slag gegaan met subliminal alleen loop tegen een probleem aan. Na googlen al een paar keer voorbij zien komen, maar kan het helaas niet oplossen. Sommige zeggen dat het iets met de lxml library te maken kan hebben? Zie onderstaande, draai Ubuntu Server 12.04 x64. Niet bitchen over de root privileges svpschumi2004 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:49:
[...]
Ik zou alleen voor Subliminal gaan (kan beide) , en deze apps (tenminste van Subliminal weet ik het) zijn intelligent genoeg om NIET je hele disc te gaan scannen opnieuw, iets met caching
Dan ben ik zelf niet zo'n voorstander om direct na download naar subs te gaan zoeken , als release nieuwe is heeft het toch geen zin om direct subs op te halen want die zijn er gewoon weg niet.
Je stelt hem zel in voor bv elke 12 uur en klaar is klara. Belangrijk vind ik wel om te melden is dat het handig is de originele folder/file naam aan te houden voor een hogere succes rate.
Van subliminal weet ik dat je hem kunt schedule met cronjobs of iets dergelijks.
root@server:~# subliminal -l en Band.Of.Brothers.Ep01.2001.BluRay.1080p.x264.mkvERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 90, in init super(OpenSubtitles, self).init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-4 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 130, in consume_task service = get_service(services, task.service, config=task.config) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 207, in get_service services[service_name].init() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 84, in init self.session = requests.session(timeout=10, headers={'User-Agent': self.user_agent}) TypeError: session() takes no arguments (2 given) No subtitles downloaded
Sickbeard, die ik altijd netjes de updates liet doen, regelde mijn familyguy episodes maar is er ineens bij seizoen 11 na 1 aflevering mee gestopt. Ik zie geen nieuwe afleveringen meer in SB staan terwijl er wel gewoon uitzendingen zijn geweest.
Iemand zo een ingeving wat het probleem zou kunnen zijn?
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-4 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-4 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-2 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled ERROR: subliminal.async Exception raised in worker Thread-1 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/async.py", line 47, in run result = consume_task(task, self.services) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/core.py", line 131, in consume_task result = service.list(task.video, task.languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/__init__.py", line 154, in list return self.list_checked(video, languages) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 131, in list_checked results = self.query(video.path or video.release, languages, moviehash=video.hashes['OpenSubtitles'], size=str(video.size)) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal/services/opensubtitles.py", line 114, in query results = self.server.SearchSubtitles(self.token, searches) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1572, in __request allow_none=self.__allow_none) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1085, in dumps data = m.dumps(params) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 632, in dumps dump(v, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 654, in __dump f(self, value, write) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 658, in dump_nil raise TypeError, "cannot marshal None unless allow_none is enabled" TypeError: cannot marshal None unless allow_none is enabled No subtitles downloaded
Dat lijkt verdacht veel op de problemen die ook ik ondervind...HyperBart schreef op maandag 24 december 2012 @ 01:20:
Net ook weer mijn Subliminal willen aan gooien met behulp van LaSi en ook al maar eens python-lxml geinstalleerd, helpt niet en blijf volgende fouten/problemen tegenkomen:
.............
Het maakt overigens niet uit of hij handmatig via git is binnengehaald of via de LaSi script wordt geinstalleerd. Probleem blijft hetzelfde.
Snap het niet, heb al vaak een Subliminal installatie gedaan, lijkt mij dat er centraal iets mis is/veranderd is.
Als ik bv. een andere plugin gebruik krijg ik soms wel terug "no subtitles donwloaded" zonder meer, maar als ik dan bv weer een andere gebruik (bierdopje of opensubtitles ofzo dacht ik) dan krijg ik soms iets terug van een marshal-fout oid...
[ Voor 47% gewijzigd door HyperBart op 24-12-2012 01:37 ]
https://github.com/Diaoul/subliminal/issues/172
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Doe eens een full update op B&S? Aangezien dit gewoon het 3e seizoen isCK3v1N schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:22:
Met het nieuwe seizoen van Spartacus: War of the Damned in aantocht, wil ik mijn SickBeard hierop voorbereiden. Ik kan echter enkel Spartacus: Blood and Sand vinden. Hoe lossen jullie dit op?
1
2
3
| 24-Dec-2012 16:20:37 - ERROR :: Thread-12 : Unable to parse the best result NZB. Error: not well-formed (invalid token): line 1, column 2. (Make sure your username/password/API is correct for provider: newznab |
Als ik de url die in me apache log staat paste in de browser download hij netjes een zip die sabnzb weer gewoon snapt.
api keys en logininfo sab al tig keer gecopy-paste en is zeker goed.
iemand enig idee wat ik fout doe of welke richting ik het moet zoeken?
Force update gedaan, mac staat snachts gewoon aan, dus beide verklaren niet waarom mijn lijst niet wordt geupdateAnthirian schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:33:
al eens een force update gedaan? Zo nee, zoek eens in dit topic. Het is al meermalen behandeld dat Sick Beard 's nachts zijn shows updatet, en als je pc dan uit staat wordt er niets geüpdatet.
Dit topic is gesloten.
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!