“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
De notificaties n xbmc zijn juist belangrijk voor de automatische update, beetje jammer.
[ Voor 32% gewijzigd door ozzykillbirdy op 13-12-2012 12:47 ]
Echter doet hij bij Couchpotato helemaal niets. Ik heb hier Spotweb geconfigureerd met de juiste API key, ik krijg ook een zoekresultaat terug als ik de xml/url handmatig open.. echter gaat hij in Couchpotato alle resultaten af en slaat ze vervolgens over. Aan het einde zegt hij dat hij geen goede resultaten heeft. Dit ziet er als volgt uit in de logs:
(excuses voor de lompe copy+paste.. ik kreeg het niet beter)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| 12-13 19:41:56 INFO [e.providers.movie.imdbapi] Found: House at the End of the Street (2012) 12-13 19:41:56 DEBUG [ couchpotato.core.event] Return modified results for movie.info 12-13 19:41:56 DEBUG [tato.core.plugins.library] Adding titles: [u'House at the End of the Street', u'\u10e1\u10d0\u10ee\u10da\u10d8 \u10e5\u10e3\u10e9\u10d8\u10e1 \u10d1\u10dd\u10da\u10dd\u10e8\u10d8'] 12-13 19:41:57 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for House at the End of the Street in 720P 12-13 19:41:57 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Getting cache newznab localhost spotweb tt1582507 2040 12-13 19:41:57 DEBUG [ato.core.plugins.searcher] Nothing found for House at the End of the Street in 720P 12-13 19:41:57 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for House at the End of the Street in 1080P 12-13 19:41:57 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Getting cache newznab localhost spotweb tt1582507 2040 12-13 19:41:57 DEBUG [ato.core.plugins.searcher] Nothing found for House at the End of the Street in 1080P 12-13 19:41:57 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for House at the End of the Street in DVD-Rip 12-13 19:41:57 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Getting cache newznab localhost spotweb tt1582507 2030 12-13 19:41:57 DEBUG [ore.providers.nzb.newznab] Date not parsed properly or not available for localhost/spotweb: House at the End of the Street (2012) HQ AC3 DD5.1 (Ingebakken Subs) 12-13 19:41:57 INFO [ato.core.plugins.searcher] Wrong: House at the End of the Street (2012) HQ AC3 DD5.1 (Ingebakken Subs), looking for DVD-Rip 12-13 19:41:57 DEBUG [ore.providers.nzb.newznab] Date not parsed properly or not available for localhost/spotweb: House at the End of the Street (2012) WEBRIP/XVID/(Externe) Subs Made By : .~* SRT *~. 12-13 19:41:57 INFO [ato.core.plugins.searcher] Wrong: House at the End of the Street (2012) WEBRIP/XVID/(Externe) Subs Made By : .~* SRT *~., looking for DVD-Rip 12-13 19:41:57 DEBUG [ore.providers.nzb.newznab] Date not parsed properly or not available for localhost/spotweb: House at the End of the Street (2012) WEBRIP/XVID/(Ingebakken) Subs Made By : .~* SRT *~. 12-13 19:41:57 DEBUG [ato.core.plugins.searcher] Nothing found for House at the End of the Street in DVD-Rip 12-13 19:41:57 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for House at the End of the Street in DVD-R 12-13 19:41:57 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Getting cache newznab localhost spotweb tt1582507 2010 |
Dit gaat zo door voor alle opgegeven kwaliteit en iedere film die ik invoer. Ook films die het wel doen als ik een andere provider gebruik en/of films waarvan ik zeker ben dat ze écht beschikbaar zijn in Spotweb.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en waarom het in Sick Beard wel gewoon goed gaat? Overigens werkt het downloaden wel als ik van een andere provider gebruik maak. Maar ik wil graag Spotweb gebruiken, want dit gaat bij Sick Beard ook zonder enige moeite..
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Couchpotato - Second attempt at XBMC MySQL support
https://github.com/RuudBurger/CouchPotato/pull/389
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Is al ff oud dat request zie ik, als jij het nu eens deed testen en een terugkoppeling geeft of het werktimdos schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:52:
Is er iemand die dit al heeft geprobeerd?
Hey, ik weet dat jij enige tijd geleden is hebt gezegd dat je je is ging verdiepen om met torrents te gaan downloaden via SB.
Heb je daar al is naar gekeken??
Nu Usenet steeds lastiger wordt is torrents natuurlijk de manier om toch aan je series te komen.
Echter zou het, in mijn geval, dan gaan om private trackers en ik heb geen idee hoe die toe te voegen
Een film die pas uitkomt in 2013 is nu al 2 keer gedownload terwijl er telkens een ander jaartal duidelijk bij de spot vermeld stond.
Torrents kon al, ging om specifieke provider maar die zit er al in als ik het goed heb. Tenminste als mijn geheugen me goed bij staat dan dacht ik gezien te hebben dat ie aanwezig was.Buzzie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:18:
@schumi2004
Hey, ik weet dat jij enige tijd geleden is hebt gezegd dat je je is ging verdiepen om met torrents te gaan downloaden via SB.
Heb je daar al is naar gekeken??
Nu Usenet steeds lastiger wordt is torrents natuurlijk de manier om toch aan je series te komen.
Echter zou het, in mijn geval, dan gaan om private trackers en ik heb geen idee hoe die toe te voegen
Wil wel die database patch proberen, zal hem zo eens compilen en kijken of het wat is
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 13-12-2012 21:23 ]
Ok je hebt die provider dus niet zelf toegevoegd?schumi2004 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:22:
[...]
Torrents kon al, ging om specifieke provider maar die zit er al in als ik het goed heb. Tenminste als mijn geheugen me goed bij staat dan dacht ik gezien te hebben dat ie aanwezig was.
Wil wel die database patch proberen, zal hem zo eens compilen en kijken of het wat is
database patch?
imdos schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:52:
Is er iemand die dit al heeft geprobeerd?
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
2012-12-13 22:54:22.567548 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading ... URL: .../api?age=1000&apikey=XXX&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-12-13 22:54:22.649111 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading ... URL: .../api?age=1000&apikey=XXX&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
Eerst dacht ik dat het bij de eerste om timeouts ging maar nu het ook bij de tweede is vraag ik me toch af hoe het kan. Wanneer ik de URLS in men browser ingeef krijg ik onmiddellijk een XML overzicht. Iemand suggesties?
[ Voor 5% gewijzigd door Rupie op 14-12-2012 08:44 ]
Was er iets te voorbarig mee, hij moet geporteerd worden naar de CPv2 en heb daar nu ff geen tijd voor
had ik ook, verkeerde url van de newznab server, probeer met http:// en /tboheeren schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:29:
Ik heb twee newznab servers ingesteld in men sickbeard maar beiden geven dezelfde error terug:
2012-12-13 22:54:22.567548 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading [mbr]...[/] URL: [mbr]...[/]/api?age=1000&apikey=XXX&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-12-13 22:54:22.649111 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading [mbr]...[/] URL: [mbr]...[/]/api?age=1000&apikey=XXX&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
Eerst dacht ik dat het bij de eerste om timeouts ging maar nu het ook bij de tweede is vraag ik me toch af hoe het kan. Wanneer ik de URLS in men browser ingeef krijg ik onmiddellijk een XML overzicht. Iemand suggesties?
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Kickje... Iemand een oplossing hiervoor?Maverick2001 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:53:
Ik ben overgestapt naar Couchpotato Server echter loopt mijn DS211j hier bijna compleet op vast. Het laadgemiddelde schiet van 0.6 naar boven de 5.0 ... ook zie ik dat het Ram gebruik van CPserver enorm is. Hebben meer mensen hier last van en is hier een fix voor? Of is de DS211j hier gewoon te licht voor.
Pura Vida
Ik heb dezelfde syno, en de laatste versie van CPS. Ik ervaar inderdaad dat de app op zich langzamer is dan cp1, maar men NAS heeft hier geen problemen mee eigenlijk.Maverick2001 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:18:
[...]
Kickje... Iemand een oplossing hiervoor?
Kan je eens in de logs kijken wat hij aan het doen is? Ik vermoed dat je hele schijf doorzocht wordt op films (terug te vinden in manage), wat vrij resource intensief is.Maverick2001 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:18:
[...]
Kickje... Iemand een oplossing hiervoor?
Zodra die run eenmaal klaar is zou het echter niet meer zoveel load moeten trekken.
Bij mijn N36L (Dual core amd 1,3 Ghz en soft raid-array zie ik de load ook wel stijgen maar niet zo explosief).
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Dan moet jij beter lezen want ik vroeg aan schumi een vraag over SickBeard en wat voor database patch hij bedoelde.Anthirian schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:39:
Het was voornamelijk bedoeld als antwoord op de vraag van Buzzie (die geen zin/tijd had om 5 posts hoger te lezen). Voor mij hoef je je niet te haasten in ieder geval, want ik gebruik toch niet zo'n database.
Dat jij dan vervolgens iets quote over CouchPotato ?????? omdat de patch dus voor CouchPotato is, is mij een raadsel want wat heeft dat met Sickbeard te maken waar ik het over had met Schumi2004??
had je ook gewoon kunnen zeggen dat het niet voor Sickbeard is.
Heeft dus niets te maken met dat ik geen zin/tijd had om 5 posts hoger te lezen.
want waarom zou ik daar naar kijken naar die link als ik het programma toch niet gebruik?
[ Voor 15% gewijzigd door Buzzie op 14-12-2012 15:24 ]
Als ik bij de eigenschappen kijk van de log mappen (usb) zie ik deze in de filemanager wel allemaal 777 hebben.
In de log zie ik dit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| 13:11:50 CRITICAL [ __main__] Traceback (most recent call last): File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 129, in <module> l.run() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 84, in run runCouchPotato(self.options, base_path, sys.argv[1:], data_dir = self.data_dir, log_dir = self.log_dir, Env = Env) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/runner.py", line 89, in runCouchPotato shutil.copy2(src_file, os.path.join(new_backup, os.path.basename(src_file))) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 129, in copy2 copystat(src, dst) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 100, in copystat os.chmod(dst, mode) OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volumeUSB1/usbshare/logs/couchserver/db_backup/1355573510/settings.conf' Traceback (most recent call last): File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 129, in <module> l.run() File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/CouchPotato.py", line 84, in run runCouchPotato(self.options, base_path, sys.argv[1:], data_dir = self.data_dir, log_dir = self.log_dir, Env = Env) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/runner.py", line 89, in runCouchPotato shutil.copy2(src_file, os.path.join(new_backup, os.path.basename(src_file))) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 129, in copy2 copystat(src, dst) File "/usr/local/python/lib/python2.7/shutil.py", line 100, in copystat os.chmod(dst, mode) OSError: [Errno 1] Operation not permitted: '/volumeUSB1/usbshare/logs/couchserver/db_backup/1355573510/settings.conf' |
[ Voor 83% gewijzigd door Paulus07 op 15-12-2012 13:12 ]
edit: kickasstorrents url lijkt wel goed te zijn en geeft geen errors maar toch vind ie geen resultaten

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 15-12-2012 12:46 ]
In SB gegooid en ik zie dat hij eigenlijk de series alleen van "news.readfreenews.net" afhaald. Ik lees de laatste tijd veel over de DCMA takedown request enzo en vroeg me af of die serie misschien ook onder die take down valt. En zo ja, dan lijkt het er dus op dat news.readfreenews.net daar niet aan meedoet.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Arrow Aflevering 9 was niet zonder meer makkelijk via SB en usenet eraf te halen, in mijn automatieke systeem kreeg ik hem niet binnen via de indexers maar wel via mijn alternatief: een torrent site ..j1nx schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:33:
Zeg eens een vraagje; Omdat ik onlangs mensen hoorde praten over de serie "Arrow", heb ik die eens opgezocht. Als voormalige fan van "Smallville" was dit dus een duidelijke, die wil ik hebben.
In SB gegooid en ik zie dat hij eigenlijk de series alleen van "news.readfreenews.net" afhaald. Ik lees de laatste tijd veel over de DCMA takedown request enzo en vroeg me af of die serie misschien ook onder die take down valt. En zo ja, dan lijkt het er dus op dat news.readfreenews.net daar niet aan meedoet.
There are no secrets, only information you do not yet have
Hier geen problemen mee, zelfs net nog gedaan.zeroday schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:12:
[...]
een serie Aflevering 9 was niet zonder meer makkelijk via SB en usenet eraf te halen, in mijn automatieke systeem kreeg ik hem niet binnen via de indexers maar wel via mijn alternatief: een torrent site ..
Hier ook geen problemen met Arrow(web-dl). SB heeft hem gevonden via nzbs.org en hij kwam compleet binnen.zeroday schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:12:
[...]
Arrow Aflevering 9 was niet zonder meer makkelijk via SB en usenet eraf te halen, in mijn automatieke systeem kreeg ik hem niet binnen via de indexers maar wel via mijn alternatief: een torrent site ..
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Zoals al eerder meegedeeld, geen issues hier.zeroday schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:12:
[...]
Arrow Aflevering 9 was niet zonder meer makkelijk via SB en usenet eraf te halen, in mijn automatieke systeem kreeg ik hem niet binnen via de indexers maar wel via mijn alternatief: een torrent site ..
Ik moest inderdaad ook naar mijn torrent sites toe om deze goed binnen te halen.zeroday schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:12:
[...]
Helaas heb ik op dit moment alleen maar een paar newznab servers er in staan en die willen helaas nog wel is de WEB-DL releases missen wat ik toch wel heel jammer vindt.
Maar Arrow aflevering 9 en CSI aflevering 10 kreeg ik helemaal niet binnen via usenet.
Hoop dat er binnenkort andere mogelijkheden komen die het weer allemaal kan automatiseren ipv dat ik via torrents moet gaan werken
Iets anders......aangezien ik al verder heb zitten te denken om het zoveel mogelijk toch lekker geautomatiseerd wil hebben ben ik is gaan denken aan RSS feeds icm Torrent Sites.
Ik heb zojuist Transmission geinstalleerd op mijn Synology.
Nu zou ik graag om de x uur mijn download map willen nalopen om vervolgens een move actie uit te voeren.
Ik heb mijn series in de volgende structuur zoals waarschijnlijk velen met mij :
TV Series Map -> Serienaam -> Season -> Afleveringen.
Nu wil ik dus dat de move een aflevering uit de download map gaat verplaatsen naar bovenstaande op basis van serienaam en seizoen.
Is zoiets mogelijk?
Kan iemand mij op weg helpen want ik weet niet heel veel van Linux.....zeg maar niets.
En misschien dat er meer mensen dan wat aan hebben
[ Voor 32% gewijzigd door Buzzie op 15-12-2012 20:00 ]
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
http://www.synology-forum...topic.php?t=11793&p=61674
echter krijg ik deze foutmelding bij het uitvoeren van het volgende commando:
wget -O /volume1/@appstore/.apache_conf/apache.conf https://dl.dropbox.com/u/...s/apache_conf/apache.conf --no-check-certificate
wget unrecognized option --no-check-certificate
iemand enig idee??
het ging er niet om dat het niet kon, qua tijdsbestek duurde het langer voordat het er juist op stond. Dat punt probeerde ik duidelijk te maken ;-)schumi2004 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:52:
[...]
Hier geen problemen mee, zelfs net nog gedaan.
Het ging er niet om dat het nu nog goed binnen komt .. het ging erom dat het niet mogelijk was het binnen te hengelen op het tijdstip dat je dat normaliter zou verwachten. In dit geval kon SB het dus niet via een usenet index site binnen hengelen maar kwam het eerder via een torrent binnen.Jpjedi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:06:
Ik snap die problemen niet goed, ik haal zelfs die episode nu nog goed binnen via astraweb...
Ik heb later zelf ook nog eens een keer op wanted geklikt in SB en toen kwam deze ook inderdaad.
Aangezien ik rond de 135 actieve series in SB heb staan wil ik graag 'compleet' blijven zonder veel nadenk werk of er wel of niet iets al is ;-)
Je zou deze development fork kunnen gaan draaien, die download een andere release als een eerdere mislukt om welke reden dan ook.zeroday schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:30:
[...]
Het ging er niet om dat het nu nog goed binnen komt .. het ging erom dat het niet mogelijk was het binnen te hengelen op het tijdstip dat je dat normaliter zou verwachten. In dit geval kon SB het dus niet via een usenet index site binnen hengelen maar kwam het eerder via een torrent binnen.
Ik heb later zelf ook nog eens een keer op wanted geklikt in SB en toen kwam deze ook inderdaad.
Aangezien ik rond de 135 actieve series in SB heb staan wil ik graag 'compleet' blijven zonder veel nadenk werk of er wel of niet iets al is ;-)
Interessant ;-) uhmschumi2004 schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:41:
[...]
Je zou deze development fork kunnen gaan draaien, die download een andere release als een eerdere mislukt om welke reden dan ook.
Daat doet die van jouw toch ook plus support voor NL seriesschumi2004 schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:41:
Je zou deze development fork kunnen gaan draaien, die download een andere release als een eerdere mislukt om welke reden dan ook.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
ben benieuwd welke aanpassing dan gedaan is in welk bestand.schumi2004 schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:41:
[...]
Dan kan je dat denk ik ook aanpassen in de bestaande releases van Synocommunity toch?
Iets verder heeft Brinkman een andere link geplaatst van een bijgewerkte handleiding. Daar zijn wat foutjes uitgehaald en zoals altijd weer heel duidelijk omschreven.Buzzie schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:19:
Ik ben trouwens op basis van deze website bezig om newznab op mijn synology te installeren om te kijken of dat een beetje goed daat.
http://www.synology-forum...topic.php?t=11793&p=61674
echter krijg ik deze foutmelding bij het uitvoeren van het volgende commando:
wget -O /volume1/@appstore/.apache_conf/apache.conf https://dl.dropbox.com/u/...s/apache_conf/apache.conf --no-check-certificate
wget unrecognized option --no-check-certificate
iemand enig idee??
https://dl.dropbox.com/u/...-%20install%20Newznab.txt
[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 17-12-2012 08:48 ]
maar heeft iemand ervaring met een 1512 icm met newznab? hoe performed het?
is de nas continue in hoge load, nooit meer hybernaten enz?
MikeOO schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:47:
[...]
Iets verder heeft Brinkman een andere link geplaatst van een bijgewerkte handleiding. Daar zijn wat foutjes uitgehaald en zoals altijd weer heel duidelijk omschreven.![]()
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Klopt.MikeOO schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:47:
[...]
Iets verder heeft Brinkman een andere link geplaatst van een bijgewerkte handleiding. Daar zijn wat foutjes uitgehaald en zoals altijd weer heel duidelijk omschreven.![]()
Deze link had ik inderdaad ook van hem gekregen.
Was hier ook mee bezig tot ik andere problemen kreeg met mijn NAS.
Thanks
Ik was hier mee bezig op mijn 1812+ maar helaas zijn daar wat andere probleempjes bij gekomen dus is dit even op on hold.remcoXP schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:13:
Die brickman is ook een baas ook he. wat zeg ik: een Eindbaas!!
maar heeft iemand ervaring met een 1512 icm met newznab? hoe performed het?
is de nas continue in hoge load, nooit meer hybernaten enz?
[...]
Als het draait laat ik het uiteraard weten.
Ik ben ook wel benieuwd naar de status van de SB fork van SchumiFreekers schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:15:
[...]
Daat doet die van jouw toch ook plus support voor NL series?
Wordt echter al een tijdje niet actief meer bijgehouden door de oorspronkelijke maintainer volgens github.
Dit lijkt een actieve(re) developer te zijn:
https://github.com/LibrarianMike/LazyLibrarian
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Traceback (most recent call last): File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module> pkg_resources.run_script('subliminal==0.6.2', 'subliminal') File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 499, in run_script self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns) File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 1235, in run_script execfile(script_filename, namespace, namespace) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 95, in <module> main() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 79, in main force=args.force, multi=args.multi, scan_filter=scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 137, in download_subtitles subtitles_by_video = self.list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 130, in list_subtitles tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/core.py", line 85, in create_list_tasks config = ServiceConfig(multi, cache_dir) NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined |
Iemand een idee waar dit aan ligt?
Bedankt voor de tip. Ik wist inderdaad dat Mar2zz niet meer bezig is (of überhaupt op Tweakers te vinden is), maar gelukkig heeft Librarian Mike hem geforktimdos schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:37:
Iets voor in de startpost voor ebooks ... LazyLibrarian, gestoeld op een oude headphones versie.
Wordt echter al een tijdje niet actief meer bijgehouden door de oorspronkelijke maintainer volgens github.
Dit lijkt een actieve(re) developer te zijn:
https://github.com/LibrarianMike/LazyLibrarian
Anoniem: 233798
Heb zojuist Subliminal voor het eerst geinstalleerd en kreeg dezelfde error, misschien een bugje in de laatste release?Snippo schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:27:
Subliminal werkte hier al een tijdje niet meer goed. Nu probeer ik net de laatste versie binnen te halen maar ik krijg zowel via LaSi als via git een foutmelding wanneer ik naar ondertitels zoek:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module> pkg_resources.run_script('subliminal==0.6.2', 'subliminal') File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 499, in run_script self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns) File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 1235, in run_script execfile(script_filename, namespace, namespace) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 95, in <module> main() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 79, in main force=args.force, multi=args.multi, scan_filter=scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 137, in download_subtitles subtitles_by_video = self.list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 130, in list_subtitles tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/core.py", line 85, in create_list_tasks config = ServiceConfig(multi, cache_dir) NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined
Iemand een idee waar dit aan ligt?
Daar zeg je me wat, hij zou toch niet ...Anthirian schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:10:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik wist inderdaad dat Mar2zz niet meer bezig is (of überhaupt op Tweakers te vinden is), maar gelukkig heeft Librarian Mike hem geforkt
Waar installeren jullie dit op, toevallig een NAS? Zo ja dan is daar gewoon een package voor. Snap zoiezo af en toe niet waarom men nog manual installed als ze een (Synology) NAS hebben maar dat terzijde.Anoniem: 233798 schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:11:
[...]
Heb zojuist Subliminal voor het eerst geinstalleerd en kreeg dezelfde error, misschien een bugje in de laatste release?
Hij is inderdaad al geruime tijd inactief op verschillende soorten sites, aldus Ome Google. Hopelijk is er niets ergs gebeurd! De laatste keer dat hij op 'teh interwebs' was gezien is door Trakt, eind September...j1nx schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:38:
Daar zeg je me wat, hij zou toch niet ...
http://trakt.tv/user/Mar2zz
Kent iemand Mar2zz beter/persoonlijk? Misschien vragen of hij een teken van leven wil/kan geven?
[ Voor 10% gewijzigd door Freekers op 17-12-2012 21:54 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
@ schumi, ik heb nu de Sickbeard versie van SynoCommunity. In hoeverre hou jij jou versie bij? Werkte die nog steeds met ondertitels binnenhalen per aflevering of heb je dat eraf moeten gooien? En daar zat ook een fix in voor Nederlandstalige series right?
Tijdje terug was ie nog online en had ik hem een DM gestuurd met de vraag of we topic mochten overnemen, niks van vernomen overigens.Freekers schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:46:
[...]
Hij is inderdaad al geruime tijd inactief op verschillende soorten sites, aldus Ome Google. Hopelijk is er niets ergs gebeurd! De laatste keer dat hij op 'teh interwebs' was gezien is door Trakt, eind September...
http://trakt.tv/user/Mar2zz
Kent iemand Mar2zz beter/persoonlijk? Misschien vragen of hij een teken van leven wil/kan geven?
Mijn fork is redelijk bij maar heeft niet de sub download functie, nooit gehad en zal ie ook niet krijgen ookJoster schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:49:
Ik had al eerder gemeld dat zijn blog ook helemaal niet meer voorzien werd van updates terwijl hij eerder echt super veel daar op knalde. Zijn laatste post aldaar is van begin februari dus volgens mij was hij er sowieso wel klaar mee.
@ schumi, ik heb nu de Sickbeard versie van SynoCommunity. In hoeverre hou jij jou versie bij? Werkte die nog steeds met ondertitels binnenhalen per aflevering of heb je dat eraf moeten gooien? En daar zat ook een fix in voor Nederlandstalige series right?
Vind het zelf niet echt toegevoegde waarde hebben, voor oude series leuk maar voor nieuwe niet.
Ergens klaar mee zijn is het ene, maar kompleet stoppen met heel Tweakers, Last.FM en Trak.TV is weer het andere uiterste..Joster schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:49:
Ik had al eerder gemeld dat zijn blog ook helemaal niet meer voorzien werd van updates terwijl hij eerder echt super veel daar op knalde. Zijn laatste post aldaar is van begin februari dus volgens mij was hij er sowieso wel klaar mee.
Volgens mij download die fork van Schumi geen subs meer toch? Het verschil zat dacht ik in de failed download handling and support voor NL series?
Klopt ja, is waar ook. Failed download handling en support voor NL series hebben andere forks allemaal niet hè? Dan toch maar over op die van Schumi, want volgens mij is dat download van subs ook overal uit gesloopt. Overigens heb ik AutoSub en Subliminal nog nooit lekker werkend gekregen (ook niet met de packages), maar het gaat even om een paar spoedjes en dan hengel ik ze wel gewoon binnen via bierdopje.
Anoniem: 233798
Nope geen NAS, gewoon sudo python setup.py install in de terminal.schumi2004 schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:49:
[...]
Waar installeren jullie dit op, toevallig een NAS? Zo ja dan is daar gewoon een package voor. Snap zoiezo af en toe niet waarom men nog manual installed als ze een (Synology) NAS hebben maar dat terzijde.
Installatie ging volgens mij prima, dus tenzij er nog extra stappen zijn die ik even gemist heb zit er denk een bugje ergens. Heb jij de laatste versie werkent?
Als ik hier subliminal -l en Dexter.S07E12.720p.HDTV.x264-IMMERSE doe krijg ik nogsteeds dezelfde error (NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined)
Daarom vrees ik dat er misschien iets ergs is gebeurd.. Hoop het niet! Wij Tweakers zijn sowieso al een uitstervend rasJoster schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:01:
Ja, hij leek wel compleet van de aardbodem verdwenen vanaf dat moment.
Klopt ja, is waar ook. Failed download handling en support voor NL series hebben andere forks allemaal niet hè? Dan toch maar over op die van Schumi, want volgens mij is dat download van subs ook overal uit gesloopt. Overigens heb ik AutoSub en Subliminal nog nooit lekker werkend gekregen (ook niet met de packages), maar het gaat even om een paar spoedjes en dan hengel ik ze wel gewoon binnen via bierdopje.
AutoSub heb ik hier al een aantal maanden naar volle tevredenheid goed draaien. Wat lukt er dan niet?
Ach ik ben ook geen held met dit soort zaken. Heb erg veel te danken gehad aan dit soort topics en users als Schumi, Nightspirit, Brickman en Mar2zz.
Ik krijg op een of andere manier geen vat op AutoSub. Ik zie maar 1 serie terugkomen in de logs, terwijl ik heel mijn tvseries map als rootpath heb ingevoerd. Verder heb ik liever een overzicht alla SickBeard om alles bij te houden, dat ontbreekt in AutoSub in mijn optiek. Ik zie geen concrete resultaten zeg maar, welke aflevering heeft nu wel of geen sub?
Edit: ah ik zie nu dat AutoSub bij een handmatige run mijnerzijds van zojuist netjes 4 ondertitels heeft gedownload voor 4 afleveringen die ik zojuist had binnen gehaald (dit zie ik aan de bestanden in de map, niet zozeer aan een overzicht van AutoSub want dat mis ik nog steeds). Dan blijft die ene serie die op Wanted staat dus constant op Wanted omdat hij er geen ondertitels voor kan vinden.....
[ Voor 27% gewijzigd door Joster op 17-12-2012 23:28 ]
Unable to open URL: [Errno socket error] [Errno 7] no address associated with hostname
Hoe los ik dit op? Ik draai openelec. Thanks!!
Wat heb je zelf geprobeerd? Hint: Check wat er in de configuratie van de postprocessing staat.. met welke host probeert hij verbinding te maken, bestaat die ook etc etc.acehighhugo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:13:
Misschien kunnen jullie me hiermee helpen: auto-processing in SABNZBD werkt niet meer. Ik krijg deze error:
Unable to open URL: [Errno socket error] [Errno 7] no address associated with hostname
Hoe los ik dit op? Ik draai openelec. Thanks!!
Ik ben echt geen held met Linux (uberhaupt niet met software, eigenlijk). Ik kan de configfiles van postprocessing niet eens vinden. Waar zouden die ergens moeten staan? Thanks.serhat schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:30:
[...]
Wat heb je zelf geprobeerd? Hint: Check wat er in de configuratie van de postprocessing staat.. met welke host probeert hij verbinding te maken, bestaat die ook etc etc.
[ Voor 98% gewijzigd door Dacuuu op 18-12-2012 13:46 ]
Dit heeft voor mij altijd erg snel gewerkt op mijn Synology NAS 409+.
Helaas duurt nu het verifiëren, repareren en uitpakken van een film ongeveer een dag! Dat was hiervoor zeker niet zo.
Dus ergens ben ik de mist ingegaan met een instelling.
Zou iemand al zo weten waar dit zit?
Alvast bedankt voor de insight,
Na de laatste update van Couchpotato, gedownload van readynasxtras.com, start CouchPotato niet meer! Heb het idee dat het ligt aan de auto updater. Na de laatste update start de tool niet meer en krijg ik 'm niet meer aan de praat. Iemand een idee?
Versies van de packages:
Python2.7_2.7.3-rnsparc-0.5.2
CouchPotato_2.0.git120915-rnsparc-0.4.0
Laatste ReadyNAS Duo Firmware.
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Multi Core (CPU) par optie onder speciaal (laatste optie bij instellen)?PaulBloem schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:53:
Laatst wel aantal packs opnieuw geïnstalleerd waaronder SABnzbd (nu versie 0.7.6).
Helaas duurt nu het verifiëren, repareren en uitpakken van een film ongeveer een dag! Dat was hiervoor zeker niet zo.
Heb ik ook gehad.. Ik vind veel oplossingen zoals unrar opnieuw installeren etc maar bij mij bleek het kapot RAM te zijn. Niet gezegd dat dit bij jou is maar vlak de mogelijkheid niet uit.PaulBloem schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:53:
Laatst wel aantal packs opnieuw geïnstalleerd waaronder SABnzbd (nu versie 0.7.6).
Thanks Jpjedi en wvkreg, zal zeker even beide opties bekijken. Schiet namelijk niet erg op nuJpjedi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:22:
[...]
Heb ik ook gehad.. Ik vind veel oplossingen zoals unrar opnieuw installeren etc maar bij mij bleek het kapot RAM te zijn. Niet gezegd dat dit bij jou is maar vlak de mogelijkheid niet uit.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
ik ook! dacht dat het aan mij lag?tcviper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:55:
Iemand al de SPK voor sabnzbd 0.7.7? want de oude versie werkt bij mij niet meer krijg op alles empty nzb.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb je al gekeken hoe de films binnengehaald worden? Sinds die takedowns komen films bij mij met enorm veel missing files binnen en dat repareren duurt inderdaad heel erg lang (8uur+). Althans, dit vermoed ik.Jpjedi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:22:
[...]
Heb ik ook gehad.. Ik vind veel oplossingen zoals unrar opnieuw installeren etc maar bij mij bleek het kapot RAM te zijn. Niet gezegd dat dit bij jou is maar vlak de mogelijkheid niet uit.
7.7 is die er al dan?tcviper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:55:
Iemand al de SPK voor sabnzbd 0.7.7? want de oude versie werkt bij mij niet meer krijg op alles empty nzb.
Even package maken ervan
Welke DS heb je?
maar nu nog een package idd
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb het goed gelezen en aangezien je om een package vroeg vroeg ik daarop welke DS je hebt of heb je er geen?tcviper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:12:
Schumi lees es goedIk vroeg of iemand die al had
ik heb nog niks en kan ook niks meer downloaden.
Zou vreemd zijn dat je dan om package vraagt
Is onderweg voor DS211 enzRoyz schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:14:
0.7.7 staat hier schumi: http://sourceforge.net/pr.../files/sabnzbdplus/0.7.7/
maar nu nog een package idd
Welke moeten er nog meer komen, kan ze allemaal wel ff maken maar duurt ff.
Edit:
SABnzbd 0.7.7 voor de 8876281 (DS211 enz)
https://www.dropbox.com/s...bnzbd_88f6281_0.7.7-4.spk
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 19-12-2012 11:19 ]
https://www.dropbox.com/sh/xcqf71wzt118pbz/W6JDSR-eW5
De x86 is voor jouw
Edit:
Alle packages voor de Synology staan erin nu.
[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 19-12-2012 13:50 ]
2012-12-19 11:32:48,549 ERROR: Failed making (/volume1/Downloads/incomplete/Leverage.S05E14.720p.HDTV.x264-EVOLVE)
kan je laten weten of dat empty nzb gedoe nu weg is? Ik had dit probleem ook namelijk
Thx schumi!
[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 19-12-2012 11:33 ]
Tis opgelostRoyz schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:33:
[...]
kan je laten weten of dat empty nzb gedoe nu weg is? Ik had dit probleem ook namelijk
Thx schumi!
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Moet Sabnzbd dit juist niet doen? Zoeken bij Folders -> Permissions for completed downloads.Hari-Bo schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:20:
Ik heb mijn Sickbeard server opnieuw moeten inrichten, maar nu zit ik dat de mappen dmv post prossing verplaats worden maar niet met chmod 777, ik dacht dat ik deze in de config.ini kon aanpassen maar daar vind ik niets terug. Waar kan ik deze instelling wijzigen?
1
2
3
4
5
6
| Exception in thread Thread-170 (most likely raised during interpreter shutdown): Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/threading.py", line 552, in __bootstrap_inner File "/usr/local/lib/python2.7/threading.py", line 505, in run File "/data/server/couchpotato/libs/axl/axel.py", line 241, in _execute <type 'exceptions.AttributeError'>: 'NoneType' object has no attribute 'Empty' |
Iemand bekend met dit probleem?
Anoniem: 482990
Weet er iemand of er toevallig een fork is van headphones die wat beter om kan gaan met verzamel albums.
de meeste verzamel albums die ik toevoeg in headphones worden niet gevonden terwijl ze er wel zijn!
2.0? Version: 50312d4Splendid schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:53:
Vanaf de nieuwe CouchPotato (2.0) werkt hij, op zijn zachts gezegd, niet echt fijn meer. Elke keer als ik een film toevoegen of aanpas crashed CouchPotato. Ik krijg onderstaande error in mijn terminal:
code:
1 2 3 4 5 6 Exception in thread Thread-170 (most likely raised during interpreter shutdown): Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/python2.7/threading.py", line 552, in __bootstrap_inner File "/usr/local/lib/python2.7/threading.py", line 505, in run File "/data/server/couchpotato/libs/axl/axel.py", line 241, in _execute <type 'exceptions.AttributeError'>: 'NoneType' object has no attribute 'Empty'
Iemand bekend met dit probleem?
Hoe kom jij aan 2.0? Of hebben we het niet over het zelfde?
1
2
| Dec-19 16:02:31 ERROR CP Server Thread-9 :: Unable to get URL: http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=bron&language=en Dec-19 16:02:31 WARNING CP Server Thread-9 :: URL error [Errno -3] Temporary failure in name resolution while loading URL http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=bron&language=en |
RuudBurger noemt het zelf ook V2 hoor, AKA Couchpotato Server.UltraSub schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:59:
[...]
2.0? Version: 50312d4
Hoe kom jij aan 2.0? Of hebben we het niet over het zelfde?
Ik ken de commits op github niet, maar ik draai 2.0.1.1 zie ik in mijn version.pyUltraSub schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:53:
Dus die versie die ik daar noem is v2.0?
[ Voor 82% gewijzigd door pina op 19-12-2012 22:58 ]
Bij mij wordt er ook niks binnen gehengeld. Wel pas net installed dus misschien klopt er ergens iets niet in m'n installatie ofzo.Paulus07 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:25:
mensen waarbij subliminal wel subs download? zie wel dat hij scant, maar dus niks binnenhaalt
[afbeelding]
[ Voor 73% gewijzigd door witchdoc op 19-12-2012 23:12 ]
Voor beide.witchdoc schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:01:
Kan iemand me zeggen of subliminal enkel werkt voor tvshows of dat films ook kan?
voor series gebruik ik autosub. die werkt prima en download altijd netjes alle subswitchdoc schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:01:
Kan iemand me zeggen of subliminal enkel werkt voor tvshows of dat films ook kan?
[...]
Bij mij wordt er ook niks binnen gehengeld. Wel pas net installed dus misschien klopt er ergens iets niet in m'n installatie ofzo.
Alleen met subminimal krijg ik dus niks voor de films. Heb in CP wel aangezet dat er subs gedownload moeten worden maar helaas. gebeurd geen drol met film subs
Ik zou daar niet 1 2 3 subliminal de schuld van geven maar eerder de implementatie in CPv2 ervanPaulus07 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:35:
[...]
voor series gebruik ik autosub. die werkt prima en download altijd netjes alle subs
Alleen met subminimal krijg ik dus niks voor de films. Heb in CP wel aangezet dat er subs gedownload moeten worden maar helaas. gebeurd geen drol met film subs
Ik heb wel eens af en toe dat CP2 dezelfde download meerdere malen pushed. Echter nu loopt vannacht Homeland 2x12 weer binnen terwijl die er maandag al op stond. Dat heb ik bij SB nog nooit meegemaakt.
Haha, nu heeft Sickbeard vannacht een nzb gevonden welke exact dezelfde is als die ik eerder gebruikte. Verschil is echter dat deze nu op prioriteit hoog ging downloaden en hem dus overschrijft. Nog altijd is het niet de versie die ik wil, maar dat terzijde. Wat nu als Autosub al een ondertitel had gedownload én er een andere versie werd binnen gehaald? Gaat Autosub dan alsnog op zoek naar de nieuwe versie?Joster schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:12:
Wanneer een download via SickBeard niet lukt en je wil hem opnieuw doen dan vind hij steeds dezelfde. (Of als een gevonden versie je toch niet bevalt omdat er geen ondertitel voor bestaat / het bestandstype ineens .mp4 is). Is de enige manier om dit te verhelpen gebruik maken van de andere forks welke mislukte downloads opnieuw toevoegen inclusief een andere nzb?
Er is geen mogelijkheid om binnen Sickbeard aan te geven dat je een andere versie wil downloaden hè?
Dit topic is gesloten.
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!