android since G1.
Daarom ook IP restricted xscoredalae schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:47:
Nadeel was dat ik die van j1nx toen altijd makkelijk via Google kon vinden. Dus denk dat daar ook veel niet gotters op zaten. Zeker nu zal het flink dichtgetimmerd moeten zijn
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ook NL content?tcviper schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:43:
Bedankt voor alle pm's allDomein is geregged en ben nu bezig met de doos dus morgen moeten we al iets gaan zien. Nogmaals zodra het werkt PM ik degene die mij een PM hebben gestuurd uiteraard terug
Uiteraard een paar beta testers nodig
Overigens ga ik niet backloggen voor 4 jaar..... dat word te veel in 1x, dus ik denk dat ik begin met vanaf 2012 en vooruit. En alleen HD (Video) en Audio content.
Geweldig idee!!tcviper schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:13:
Nou, ik ga em sowieso op een 10gig lijn knallen en private dus alleen de mensen die hier rondhangenWas niet van plan het groter te trekken
Uiteraard
En moet even wachten tot morgen, vandaag wat tussen gekomen. Komt goed!
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
De postprocessing folder staat ingesteld op /usr/local/var/sickbeard/autoProcessTV maar als ik deze folder bekijk merk ik dat deze leeg is..
[ Voor 15% gewijzigd door CK3v1N op 10-12-2012 17:34 ]
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Trouwens, ligt dat aan de indexer of gewoon in het algemeen, mijn downloads van vandaag zijn zo incomplete als het maar kan...
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
raar, ken "iemand" die net nog via eweka de nieuwste homeland web-dl heeft gedownload zonder missing blocks.Dima_2005 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:04:
Goh ja, dat zou inderdaad wel heel erg leuk zijn.
Trouwens, ligt dat aan de indexer of gewoon in het algemeen, mijn downloads van vandaag zijn zo incomplete als het maar kan...
Tnx! Zo "ff" installeren dusShadowBumble schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:28:
[...]
Ja spotweb bekijkt alleen de aangemelde dingen dus indexeerd niks, terwijl newznab zelf indexeerd vanuit de nieuwsgroep die je geconfigureerd hebt, dus als iemand het niet intressant vind te spotten zal het bijvoorbeeld niet in stpoweb verschijnen terwijl newznab dit wil vind.
Het is dus nauwkeuriger.
Same hereBrackpc schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:40:
+1 indien nodig wil ik ook best wat geld doneren
Goed bezig.tcviper schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:22:
[...]
Uiteraard
En moet even wachten tot morgen, vandaag wat tussen gekomen. Komt goed!
Ik zou het zelf wel willen doen, maar mijn 4Mbit-lijn gaat daar niet blij van worden denk ik zo.
Speed limits are like herpes.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb er echter nu minder veranderingen in aangebracht, zo is bv nzbrus niet bijgewerkt (welke ook uit de lucht schijnt te zijn) maar heb ik ze net zoals nzbs_old en nzbmatrix niet uit de code verwijderd.
Alleen newznab is aangepast voor Dutch shows (wat denk ook de enige optie is tegenwoordig)
BELANGRIJK: Zet onder geen enkele voorwaarde Notifo aan want dan gaat ie dus over z'n nek, vraag me niet waarom maar heb het nu op een ander systeem weer installed met Notifo uit en het werkt allemaal. Waarom hij op mijn NAS nog steeds over z'n nek gaat terwijl deze uit staat is me nog een raadsel, wellicht vervuiling in mijn config.
[ Voor 88% gewijzigd door zeef op 11-12-2012 09:45 ]
Voorheen starte ik een download en keek hem daarna. nu met de nas dus niet
ik gebruik mn mediaserver (plex) om bij te houden wat ik nog niet gezien heb.Paulus07 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:12:
wat gebruiken jullie voor notificatie hulpmiddelen als er een download binnen is? gewoon via email of iets anders wat goed werkt? Ben bang dat ik na een tijd het overzicht kwijt ben van de bestanden die ik nog moet kijken
Verwijderd
Maar dat geldt ook andersom: Als er bestanden in de nieuwsgroep verschijnen, die niet exact aan de Newznab regex-files voldoen, zal Newznab ze niet indexeren, terwijl (flexibeler) Spotnet/web spotters dit wel kunnen doen.ShadowBumble schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:28:
[...]
Ja spotweb bekijkt alleen de aangemelde dingen dus indexeerd niks, terwijl newznab zelf indexeerd vanuit de nieuwsgroep die je geconfigureerd hebt, dus als iemand het niet intressant vind te spotten zal het bijvoorbeeld niet in stpoweb verschijnen terwijl newznab dit wil vind.
Het is dus nauwkeuriger.
Alleen dat werkt dan weer niet met automatische downloaders zoals sickbeard ect.ozzykillbirdy schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 03:07:
Moet zeggen dat spotweb best goed werkt als indexer.Beter als sommige newznabs zelfs.
Of wel?
Pushover, werkt super met sickbeard.Paulus07 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:12:
wat gebruiken jullie voor notificatie hulpmiddelen als er een download binnen is? gewoon via email of iets anders wat goed werkt? Ben bang dat ik na een tijd het overzicht kwijt ben van de bestanden die ik nog moet kijken
[ Voor 3% gewijzigd door navlim op 11-12-2012 03:32 ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Je kan spotweb met een kleine aanpassing als newznab benaderen, en dan dus ook vanuit SB/CP gebruiken.RocketKoen schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 03:23:
[...]
Alleen dat werkt dan weer niet met automatische downloaders zoals sickbeard ect.
Of wel?
Thanks, ik ga er vanavond mee aan de slag!schumi2004 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:56:
Als er nog behoefte is aan het gebruik van mijn fork van SickBeard dan kan dat weer.
Heb er echter nu minder veranderingen in aangebracht, zo is bv nzbrus niet bijgewerkt (welke ook uit de lucht schijnt te zijn) maar heb ik ze net zoals nzbs_old en nzbmatrix niet uit de code verwijderd.
Alleen newznab is aangepast voor Dutch shows (wat denk ook de enige optie is tegenwoordig)
BELANGRIJK: Zet onder geen enkele voorwaarde Notifo aan want dan gaat ie dus over z'n nek, vraag me niet waarom maar heb het nu op een ander systeem weer installed met Notifo uit en het werkt allemaal. Waarom hij op mijn NAS nog steeds over z'n nek gaat terwijl deze uit staat is me nog een raadsel, wellicht vervuiling in mijn config.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Snap alleen niet hoe spotweb update, moet je dat handmatig doen of gaat dit automatisch?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
retrieve.php schedulen. Maar dat is meer voor het spotweb topic.Damian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:27:
Hier nu ook spotweb als indexer draaien voor SickBeard en Couchpotato. Werkt eigenlijk beste prima.
Snap alleen niet hoe spotweb update, moet je dat handmatig doen of gaat dit automatisch?
Volgens mij heb jij het over newznabsverzijl schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:34:
[...]
retrieve.php schedulen. Maar dat is meer voor het spotweb topic.
[ Voor 7% gewijzigd door Damian op 11-12-2012 08:36 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nee, over spotwebDamian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:36:
[...]
Volgens mij heb jij het over newznabOf werkt dat hetzelfe bij Spotweb?
Ik denk(hoop!) dat het komt door de stress op de server want vannacht is alles nog netjes gedownload, laatste download was om 07:40.jens17 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:01:
Na Nzbmatrix is nu ook nzb.su uit de lucht. Het gaat wel ineens in een rap tempo zeg.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
trying to deflect some traffic... there's a lot of traffic just from people coming to pull up the page to see if registration is open. this will hopefully defeat that a bit (it has been effective)
[ Voor 78% gewijzigd door pasta op 11-12-2012 14:41 ]
[ Voor 98% gewijzigd door mvds op 11-12-2012 10:06 ]
Wil dit ook graag weten, wil liever geen server gaan draaien op mijn htpc voor newznabobsidian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:44:
Heeft iemand nog wat invites voor een goede indexsite? Ik gebruikte alleen maar Matrix, maar die is dus down
Is dat zo? Een indexsite is geen downloadsite toch? Anders haal ik mijn vraag wel weg hoorEddos schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:59:
Volgens mij is de topic warning duidelijk genoeg wat betreft deze twee vragen..
Correct maar er word wel specifiek aangegeven in de topic warning hieronder en door meerdere mods al aangegeven in het topic dat er niet gevraagd mag worden naar invites,obsidian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:06:
[...]
Is dat zo? Een indexsite is geen downloadsite toch? Anders haal ik mijn vraag wel weg hoor
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Clinton-hall heeft zijn post-processing script ook weer aangepast, zitten best aardige dingen in nu.Freekers schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:16:
[...]
Thanks, ik ga er vanavond mee aan de slag!
Huiidge dev scripts zouden voor zowel SickBeard (master en failed fork (die van Tolstyak of van mij)) als CouchPotato moeten werken. https://github.com/clinton-hall/sabToCouchPotato/tree/dev
Oh, die had ik dan weer niet gezienShadowBumble schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:14:
[...]
Correct maar er word wel specifiek aangegeven in de topic warning hieronder en door meerdere mods al aangegeven in het topic dat er niet gevraagd mag worden naar invites,

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Verwijderd
[ Voor 179% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 14:13 ]
https://github.com/clinton-hall/sabToCouchPotatoCK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:50:
Na het installeren van de SickBeard packages van SynoCommunity merk ik dat de autoprocesstv folder leeg is. Nog iemand die dit probleem opgemerkt heeft? En belangrijker, hoe los ik het op? Kan ik de bestanden zelf invoeren?
Je mag ze zetten waar je ze zelf wilt als je de folder rechten maar aanpast en SAB of NZBget naar juiste folder laat wijzenCK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:27:
Thx Schumi! Hoe krijg ik deze nu in de correcte folder op mijn Synology?
JuistemCK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:32:
Ik kan ze dus evengoed in bv /volume1/video/scripts plaatsen ipv usr/local/var/sickbeard/autoProcessTV?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
chown -R nzbget:users /<path.naar.folder>CK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:34:
(Voorlopige) laatste vraag: hoe geef je de folder de juiste rechten?
of
chown -R sabnzbd:users /<path.naar.folder>
@backupdevice
Wat CK3v1N zegt
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 11-12-2012 14:43 ]
Verwijderd
Of gaat dat niet werken en moet ik binnenkort zelf iets gaan bouwen?
Zet even alleen de Sickbeard indexer aan, zet wat episodes opnieuw op wanted en je weet het zo. Hier komt zo'n 95% binnen via de index van Sickbeard.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:47:
sickbeard vraagje: krijg je nog genoeg binnen als je alleen sick beard index en womble's index gebruikt?
Ik vraag me af hoelang SickBeard nog blijft bestaan of iig zijn indexer. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook deze onder druk komt te staan.sverzijl schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:52:
[...]
Zet even alleen de Sickbeard indexer aan, zet wat episodes opnieuw op wanted en je weet het zo. Hier komt zo'n 95% binnen via de index van Sickbeard.
Sja, hetzelfde geldt dan voor SAB, headphones & couchpotato niet? (ok ze hebben geen indexer maar toch..)schumi2004 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:
[...]
Ik vraag me af hoelang SickBeard nog blijft bestaan of iig zijn indexer. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook deze onder druk komt te staan.
Daar heb je wel kans op ja. Ik heb gelukkig nog wat andere (net op tijd voor het sluiten van de registraties) en als extra nog een spotweb instance, maar het zou wel eens hard kunnen gaan.schumi2004 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:
[...]
Ik vraag me af hoelang SickBeard nog blijft bestaan of iig zijn indexer. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook deze onder druk komt te staan.
Headphones heeft nu al geen enkele provider meer die werkttboheeren schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:58:
[...]
Sja, hetzelfde geldt dan voor SAB, headphones & couchpotato niet? (ok ze hebben geen indexer maar toch..)
So far komen bij mij de US tvseries prima binnen..maar ik ga er wel wat alerter op zijn just in caseVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:47:
sickbeard vraagje: krijg je nog genoeg binnen als je alleen sick beard index en womble's index gebruikt?
[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 11-12-2012 15:08 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
ah, mooi om te horen.2Dutch schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:07:
So far komen bij mij de US tvseries prima binnen..maar ik ga er wel wat alerter op zijn just in case
Even zien of die nog enige tijd blijft werken, daarna kan sickbeard wellicht van mijn nas af, bah. Geen leuk vooruitzicht.
Wel genoeg alternatieven, maar toch... ik ben bang dat we weer naar handmatig downloaden toe gaan als het zo blijft doorgaan. Hoe dit nu allemaal opeens zo snel kan is me wat onduidelijk, 10 jaar lang geen gedonder en nu opeens binnen een paar weken klapt alles eruit.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 15:35 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Voor zowel Headphones, Sickbeard als CouchPotato gebruik ik mijn eigen SpotWeb site, werkt prima.Cyleo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:02:
[...]
Headphones heeft nu al geen enkele provider meer die werkt
Alleen Headphones heeft het niet zo op nzb's met meerdere cd's, die sorteert hij niet echt goed (alle nummers in 1 map ipv netjes de verschillende cd's goed zetten). Daarnaast is het aanbod in mijn spotweb ook niet echt groot, nog veel gaten. Eigenlijk kijken of ik mijn oude directory's kan 'inlezen'.
rm -r *
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Leuk dat ze er zijn, en dat je ze kan toevoegen, maar het gaat ook om de kwaliteit van wat ze aanbieden natuurlijklooin schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:01:
Als je eens goed zoekt zijn er nog genoeg NZB index sites op basis van Newznab die je nog kunt gebruiken. Ik heb er gisteren en vandaag een uurtje op gezocht en heb er een stuk of 10 gevonden die werken en die je zonder probleem kunt instellen in Sickbeard, Couchpotato en Headphones.
De kwaliteit die aangeboden wordt is wel goed en ook de diversiteit is geen probleem. Ik kan via deze Newznab indexers al mijn series binnenhalen en heb ook getest met enkele HD films (Ghostbusters, Enemy Mine, Alex Cross en From Dusk till dawn) en deze komen perfect binnen.obsidian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:03:
[...]
Leuk dat ze er zijn, en dat je ze kan toevoegen, maar het gaat ook om de kwaliteit van wat ze aanbieden natuurlijkHet is niet voor niks dat bijv Matrix zo populair was
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Pura Vida
ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading newznab URL: newznab.DOMEIN.com/api?age=500&apikey=<HEELVEEL>&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
als ik die url vervolgens in een browser opent, dan krijg ik gewoon een goede resultaat terug.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Of http://irc.tweakers.net/newznab
[ Voor 19% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-12-2012 22:27 ]
Via ssh naar je Synology gaan en dmv "vi" common.py te bewerken.CK3v1N schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:
Hoe pas ik de common.py van Sickbeard op een Syno aan(of waar voeg ik hem toe) zodat ik 1080p web dl kan toevoegen? Ik heb het hier al eens zien voorbij komen hoe je het aanpast in windows (door de common.py te vervangen in de sickbeard.zip)
OK. ik heb het. stom... er moest gewoon een http:// ervoor...kmf schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:06:
ik heb zelf een newznab server opgezet, maar als ik deze instel in sickbeard krijg ik de hele tijd een error:
ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading newznab URL: newznab.DOMEIN.com/api?age=500&apikey=<HEELVEEL>&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
als ik die url vervolgens in een browser opent, dan krijg ik gewoon een goede resultaat terug.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
En dag verder en nog steeds down, geen goed teken.Melkaz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:07:
[...]
Ik denk(hoop!) dat het komt door de stress op de server want vannacht is alles nog netjes gedownload, laatste download was om 07:40.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Inderdaad. Maar is het niet het probleem dat niemand weet waar dat ding staat? Sowieso vraag ik me af wat voor'n beescht van een server daar achter zit aangezien waarschijnlijk vrijwel iedereen dat ding als indexer heeft aanstaanschumi2004 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Krijg er ook niets meer van binnen.. Denk dat ik hem maar ga uitvinken.Hari-Bo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 07:55:
[...]
En dag verder en nog steeds down, geen goed teken.

In CP heet dat "Renaming". Je geeft op waar de binnengekomen film staat (dir van Transmission) en waar deze naartoe verplaatst moet worden ('Movies' van XBMC). De naam van de aan te maken map en film zijn in te stellen. De default werkt bij mij prima.Maverick2001 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:52:
Misschien een domme vraag maar is het voor CP ook mogelijk met Torrents om postprocessing in te stellen? Zo ja zijn hier standaard scripts voor?
Moet je dan niet eerst weten in welke map common.py zich bevind?perejoseph schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:33:
[...]
Via ssh naar je Synology gaan en dmv "vi" common.py te bewerken.
Pura Vida
Op mijn synology 212j met de packages van SynoCommunity moet ik het volgende commando uitvoeren via ssh:CK3v1N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:02:
[...]
Moet je dan niet eerst weten in welke map common.py zich bevind?
1
2
| chdir /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard vi common.py |
Hoe je dan exact common.py moet aanpassen weet ik niet. Misschien ben je met dit iets.
Ik probeerde handmatig een nieuwe search provider in Sickbeard toe te voegen. En dit lijkt niet goed gegaan te zijn. Als ik nu in Sickbeard naar Config | Search provider toe ga dan krijg ik onderstaande melding.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Sickbeard opnieuw installeren? Ik heb ook even op google gezocht natuurlijk en je kunt dit waarschijnlijk ook oplossen door config.ini file aan te passen. Waar kan ik deze vinden?
Sickbeard draait op een Synology DS409+ NAS.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 500 Internal Server Error The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request. Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 938, in index return _munge(t) File "/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/webserve.py", line 120, in _munge return unicode(string).encode('utf-8', 'xmlcharrefreplace') File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__ return getattr(self, mainMethName)() File "_usr_local_sickbeard_share_SickBeard_data_interfaces_default_config_providers_tmpl.py", line 263, in respond NotFound: cannot find 'providerType' while searching for 'cur_provider_obj.providerType' |
iemand een tip?
Senaxx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:53:
[...]
Alstublieft
[afbeelding]
Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd: en,nl of nl,en Als je dut of eng invult dan gooit hij het schermpje weer leeg bij het opslaan dus je kan ook alleen maar en,nl gebruiken. In dit screenshot staat multi-languages nog aan (als mede door verschillende tests) maar heeft totaal geen invloed, die error blijft komen.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Thx!perejoseph schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:10:
[...]
Op mijn synology 212j met de packages van SynoCommunity moet ik het volgende commando uitvoeren via ssh:
code:
1 2 chdir /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard vi common.py
Hoe je dan exact common.py moet aanpassen weet ik niet. Misschien ben je met dit iets.
edit: Wel verdomme doet de hele dag al niet en nu probeer ik het nog een keer en doet ie het wel..
[ Voor 20% gewijzigd door Kalua op 12-12-2012 15:25 ]
LOLKalua schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:23:
@Schumi2004: Heb jij toevallig in jouw branche bij couchpotatoserver iets veranderd? De web interface wil niet meer laden namelijk.. krijg geen error oid, hij blijft eindeloos laden en in de log staat ook niets..
edit: Wel verdomme doet de hele dag al niet en nu probeer ik het nog een keer en doet ie het wel..
Heb niks bijzonders veranderd, zelfs minder als voorheen
Nu wachten tot midgetspy heb bijwerkt ivm nzbmatrix en nzbs.org_old
Het lijkt erop dat alleen de index pagina van nzb.su als je handmatig naar een oude link gaat lijkt alles gewoon te werken.Melkaz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:07:
[...]
Ik denk(hoop!) dat het komt door de stress op de server want vannacht is alles nog netjes gedownload, laatste download was om 07:40.
Ik ben vanmiddag al de hele tijd bezig om Subliminal aan de gang te krijgen, ik krijg alleen op het moment dat hij moet gaan zoeken de volgende foutmelding
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| films/6 Bullets (2012)# subliminal -l en 6.bullets.2012.720p.bluray.x264_57354c96-unveil.mkv Traceback (most recent call last): File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module> pkg_resources.run_script('subliminal==0.6.2', 'subliminal') File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 499, in run_script self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns) File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/pkg_resources.py", line 1235, in run_script execfile(script_filename, namespace, namespace) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 95, in <module> main() File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 79, in main force=args.force, multi=args.multi, scan_filter=scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 137, in download_subtitles subtitles_by_video = self.list_subtitles(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/async.py", line 130, in list_subtitles tasks = create_list_tasks(paths, languages, services, force, multi, cache_dir, max_depth, scan_filter) File "/usr/local/lib/python2.7/dist-packages/subliminal-0.6.2-py2.7.egg/subliminal/core.py", line 85, in create_list_tasks config = ServiceConfig(multi, cache_dir) NameError: global name 'ServiceConfig' is not defined |
Zegt iemand dit iets toevallig?! Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 54% gewijzigd door zeef op 13-12-2012 01:56 ]
* schumi2004 wijst naar topic waarschuwingLanithro schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:21:
Zijn er hier mensen die nog ..........
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 13-12-2012 01:56 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Anthirian op 12-12-2012 18:52 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Invites zijn daar uitgeschakeld.Lanithro schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:21:
Zijn er hier mensen die .............
[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 13-12-2012 01:57 ]
Verwijderd
Ook wel eens last van, herstarten is dan de oplossing.Kalua schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:23:
@Schumi2004: Heb jij toevallig in jouw branche bij couchpotatoserver iets veranderd? De web interface wil niet meer laden namelijk.. krijg geen error oid, hij blijft eindeloos laden en in de log staat ook niets..
Na installatie was ik blij verrast dat het in 1x goed werkte icm sabNZB en heel enthousiast gelijk een mooie watch list gecreëerd van dingen die ik nog graag wilde zien. Couchpotato creëerde daarop volgend een lijst van denk 20 NZB's ter download. Tot op hier geen probleem..
Nu ging ik gisteren proberen in te loggen op couchpotato maar de website kwam niet naar voren, na de server gerestart te hebben deed hij het weer. Maar vandaag exact het zelfde probleem sabNZB is al lang klaar met de downloads en kan dus nooit alle recourses in beslag nemen. Maar toch kan ik pas inloggen op de couchpotato url als ik het eerst restart.
Iemand enig idee waarom ik het telkens moet herstarten?
Ik heb een paar berichten eerder een soort gelijk probleem gepost. Het lijkt er op dat CP alle resources op 1 of andere manier gebruikt. Een oplossing heb ik nog niet gevonden.knutsel smurf schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:51:
Heren ik heb onlangs couchpotato geïnstalleerd op mijn Synology NAS.
Na installatie was ik blij verrast dat het in 1x goed werkte icm sabNZB en heel enthousiast gelijk een mooie watch list gecreëerd van dingen die ik nog graag wilde zien. Couchpotato creëerde daarop volgend een lijst van denk 20 NZB's ter download. Tot op hier geen probleem..
Nu ging ik gisteren proberen in te loggen op couchpotato maar de website kwam niet naar voren, na de server gerestart te hebben deed hij het weer. Maar vandaag exact het zelfde probleem sabNZB is al lang klaar met de downloads en kan dus nooit alle recourses in beslag nemen. Maar toch kan ik pas inloggen op de couchpotato url als ik het eerst restart.
Iemand enig idee waarom ik het telkens moet herstarten?
Pura Vida
Verwijderd
Je leert er wel mee leven.
Het ging hier allemaal prima maar vanwege de wel bekende problemen met NZBmatrix ben ik overgeschakeld op CouchpotatoServer (meer zoek mogelijkheden). Deze is hier niet vooruit te branden.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:53:
CP en vastlopen. Breek me de bek niet open. als het werkt is het een prima progje maar alle bovengenoemde problemen komen hier ook voor.
Je leert er wel mee leven.
Pura Vida
De notifications via CP zijn een drama. Growl werkt ook een hele poos niet meer goed (registreert zichzelf niet meer) en dat komt bijvoorbeeld omdat een oude GNTP python wordt gebruikt. Ik zo'n het idee dat de notifications niet erg bij worden gehouden.ozzykillbirdy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 01:55:
Bij mij werkt couchpotato wel goed, alleen de notificaties naar XBMC lukt niet meer.Bij sickbeard werkt het dan weer wel goed.Vreemd.
Nothing to see here!
Ik gebruik Prowl en dat werkt eigenlijk subliem. Kan niet anders zeggen.Rutix schreef op donderdag 13 december 2012 @ 07:58:
[...]
De notifications via CP zijn een drama. Growl werkt ook een hele poos niet meer goed (registreert zichzelf niet meer) en dat komt bijvoorbeeld omdat een oude GNTP python wordt gebruikt. Ik zo'n het idee dat de notifications niet erg bij worden gehouden.
Echter begreep dat dit alleen beschikbaar is voor iOS, vreemd genoeg.
Notificaties in XBMC/Plex zijn toch update instructies?
Prowl heeft een eigen API. Growl zelf gebruikt gewoon GNTP. Maar de CP applicatie registreren via GNTP lukt dus niet. (Soms pakt hij hem wel op OS X). Als ik van het weekend ga ik zelf wel even kijken. En dan stuur ik wel een pull request met de nieuwe python GNTPJpjedi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:43:
[...]
Ik gebruik Prowl en dat werkt eigenlijk subliem. Kan niet anders zeggen.
Echter begreep dat dit alleen beschikbaar is voor iOS, vreemd genoeg.
Notificaties in XBMC/Plex zijn toch update instructies?
Voor XBMC/Plex zijn er wel fixes in de dev branch maar die zijn dus nog niet gemerged. Het gaat vooral fout als ze op dezelfde machine zijn geinstalleerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Rutix op 13-12-2012 10:11 ]
Nothing to see here!
Dit topic is gesloten.
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!