• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-11 22:11
Ik weet dat er een SABnzbd add-on is voor XBMC. Maar heeft iemand ervaring met de add-ons voor sickbeard en couchpotato? Werkt dit lekker? (bv http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=4013)
Ik vermoed dat het ook mogelijk is via advanced launcher maar heeft iemand hier ervaring in?

[ Voor 26% gewijzigd door tboheeren op 07-05-2012 12:56 ]

Inventaris

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Als je python van synocommunity ernaast krijgt wel ja, mij is het niet gelukt maar vele andere hier wel.

En het pad naar git even aanpassen, bootstrappt is een vereist voor zover ik weet anders werkt update functie niet, mijn pad is /opt/bin/git
Ah wacht maar, ik moet nog naar nieuwe DSM en nieuwe Python (ernaast of ipv) en daar heb ik nu geen tijd voor.

Balen, wilde graag kijken of ik met CPv2 meer mogelijkheden hem mijn film db te beheren. Op XBMC gaat dit bij mij niet lekker, handmatig in Windows / DSM ook niet en met mediacompanion e.d. loop ik ook alleen maar te kloten..

Andere keer beter :P

Edit: ik zie veel mensen nu spreken over http://www.synocommunity.com/packages, komt dat omdat SuperZebulon nu wel erg stil is? En is het ook mogelijk SynoCommunity toe te voegen als bron voor je package center in DSM? Scheel, dat kan: http://www.synocommunity.com/faq

Binnenkort dus maar eens naar nieuwe DSM met alle nieuwe packages van SynoCommunity. Tussendoor alleen even mijn data van CP, SB en SAB back-uppen, zal wel weer fout gaan :P

[ Voor 23% gewijzigd door Joster op 07-05-2012 13:01 ]

Zebulon is overgegaan naar synocummunity, vermoed dat hij zijn packages wel zal updaten maar in de toekomst meer op synocom te vinden is.

Er zit in CPv2 wel een git library maar vermoed dat je iets met rechten moet doen om CPv2 er mee te kunnen laten werken.

[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 13:08 ]

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:06:
Zebulon is overgegaan naar synocummunity, vermoed dat hij zijn packages wel zal updaten maar in de toekomst meer op synocom te vinden is.

Er zit in CPv2 wel een git library maar vermoed dat je iets met rechten moet doen om CPv2 er mee te kunnen laten werken.
Oke, thanks.

Iemand die me meer kan vertellen over de inhoud van CPv2? Ondertitels met Subliminal (mooi zo!), gaat het processen altijd goed? Post processing scripts zijn nog het zelfde? Kan dit ook achteraf / manueel? Kan je zien welke films je allemaal hebt in de zin van een scan op de doel locatie (bijvoorbeeld Media/Movies)? Werkt Grease Monkey addin nog? Etc..

En hoe staat het met Sickbeard? Met name ten aanzien van Nederlandse series, series die anders zijn ingedeeld op TVDB / NZB providers en ondertitels? Gaat de post processing nog volgens dezelfde sabtosickbeard scripts?

Oh wacht, ik het zo'n Sickbeard met Subliminal integratie van een half jaar terug ofzo haha. Is Subliminal nog niet definitief in Sickbeard opgenomen? Of hebben we voor Sickbeard inmiddels AutoSub :? Die is dan weer niet beschikbaar op SynoCommunity..

[ Voor 23% gewijzigd door Joster op 07-05-2012 13:39 ]

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Jpjedi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:02:
hmm welke search providers gebruik je nu dan?
nzb'R'US, NZB.su, sickbeard en womble

http://pastebin.com/raw.php?i=cQ73iLBd

Sickbeard vindt dus de afleveringen niet :?

• tboheeren
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:41:
[...]

nzb'R'US, NZB.su, sickbeard en womble

http://pastebin.com/raw.php?i=cQ73iLBd

Sickbeard vindt dus de afleveringen niet :?
Gebruik nzbmatrix met een vip account. Ofwel host je je eigen spotweb ofwel zoek je er gratis op het web.

Inventaris

• Joster
Als je een Synology compleet wilt herinstalleren hoef je voordat je de spk's van synocommunity wil installeren feitelijk toch alleen het volgende te doen:

http://forum.synology.com.../How_to_Install_Bootstrap

En dan waarschijnlijk ook nog ipkg install git en dan kan je los, of zit ik nu mis?
Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:53:
Als je een Synology compleet wilt herinstalleren hoef je voordat je de spk's van synocommunity wil installeren feitelijk toch alleen het volgende te doen:

http://forum.synology.com.../How_to_Install_Bootstrap

En dan waarschijnlijk ook nog ipkg install git en dan kan je los, of zit ik nu mis?
Als de packages goed gemaakt zijn hoeft dat niet eens.

Wil je CPv2 die ik hier gelinkt heb proberen dan moet je als je de update functie wilt gebruiken bootstrapt zijn maar anders heb je dat helemaal niet nodig. Er zal vast wel een manier zijn om zonder ipkg git aan de praat te kijken maar ga er niet veel tijd aan besteden aangezien het voor mij werkt , kan er straks wel een blik op werpen waarom git niet wil zonder bootstrapt te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 13:57 ]

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Als de packages goed gemaakt zijn hoeft dat niet eens.

Wil je CPv2 die ik hier gelinkt heb proberen dan moet je als je de update functie wilt gebruiken bootstrapt zijn maar anders heb je dat helemaal niet nodig.
Die jij linkte was volgens mij dezelfde als degene die hier staat: http://www.synocommunity.com/packages en automatisch via Package Center binnen te halen is.

Maar goed, bootstrapt an sich is natuurlijk wel handig, Spotweb zal ook opnieuw moeten namelijk. Dan heb ik het juist toch?

Aangezien ik nu toch om wil / ga doe ik het maar meteen goed en dan is heel die puinhoop ook weer schoon. Dan alleen nog het script van Sab > Autosub (of wat dan ook) > Sickbeard.
Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Die jij linkte was volgens mij dezelfde als degene die hier staat: http://www.synocommunity.com/packages en automatisch via Package Center binnen te halen is.

Maar goed, bootstrapt an sich is natuurlijk wel handig, Spotweb zal ook opnieuw moeten namelijk. Dan heb ik het juist toch?

Aangezien ik nu toch om wil / ga doe ik het maar meteen goed en dan is heel die puinhoop ook weer schoon. Dan alleen nog het script van Sab > Autosub (of wat dan ook) > Sickbeard.
Nee is niet dezelfde ;)

Probeer maar , je kan hem altijd verwijderen.

Ik heb net overigens het pad naar git aangepast naar:
/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/git

En hij geeft tot op heden geen error wat bij een andere forum lid wel was.
Je zou het een kans kunnen geven zonder te bootstrappen ;)

EDIT:
Als je zelfde architecture DS heb als mijn DS211 dan staat er ook SABnzbd 7 beta 3

DS111, 211j, 211, 211+, 411j, 411slim (88f6281)

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 14:04 ]

• Joster
Hmm, waarom is dat dan niet dezelfde? Loopt synocommunity ook alweer achter oid?

Ik ga pas dingen veranderen als ik mijn hele syno leeg heb gegooid, tot die tijd doe ik helemaal niets haha. Ben nu aan het bekijken wat ik ook alweer allemaal moet doen als ik hem leeg heb..

Heb dus nog wel bootstrap en gaan Python 2.7.
Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:05:
Hmm, waarom is dat dan niet dezelfde? Loopt synocommunity ook alweer achter oid?

Ik ga pas dingen veranderen als ik mijn hele syno leeg heb gegooid, tot die tijd doe ik helemaal niets haha. Ben nu aan het bekijken wat ik ook alweer allemaal moet doen als ik hem leeg heb..

Heb dus nog wel bootstrap en gaan Python 2.7.
Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar vooruit nog een keer ;)
De source voor CPv2 (Couch Potato Server) zat bij spksrc van synocommunity (om zelf packages te maken). Ik zag daar CPv2 tussen staan dus heb ik hem gecompiled wat na wat aanpassingen gelukt is.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 14:09 ]

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:06:
[...]

Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar vooruit nog een keer ;)
De source voor CPv2 (Couch Potato Server) zat bij spksrc van synocommunity (om zelf packages te maken). Ik zag daar CPv2 tussen staan dus heb ik hem gecompiled wat na wat aanpassingen gelukt is.
Ah zo, die dropbox is van jezelf :)

Wat zijn de pro's van jouw CPv2 ten opzichte van die van SynoCommunity? Het liefst gebruik ik een bron in het package center van DSM waar al mijn packages in meegenomen (zowel installeren als updaten) worden..

• Freakster86
  • Niet online
tboheeren schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Gebruik nzbmatrix met een vip account. Ofwel host je je eigen spotweb ofwel zoek je er gratis op het web.
Zitten er voordelen aan spotweb t.o.v. nzbmatrix. Heb even gezocht op "eigen spotweb hosten" en kwam uit op SpotWeb - Webbased Spotnet Lijkt me nog best ingewikkeld voor een 'leek' ;)

• Joster
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Zitten er voordelen aan spotweb t.o.v. nzbmatrix. Heb even gezocht op "eigen spotweb hosten" en kwam uit op SpotWeb - Webbased Spotnet Lijkt me nog best ingewikkeld voor een 'leek' ;)
Dat is mij zelfs gelukt O-)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:48

NoTimeRemains

I know

Op Newzbin is 5-5 een verandering van de H.264 and x264 attributes geweest. Men raadde daarom aan om een aangepaste versie van Sickbeard te installeren. Dat heb ik gedaan maar ik krijg geen enkele download meer binnen, niet van de coming epi of de geselecteerde wanted episodes. Iemand een idee?

This is the Way.

• tboheeren
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Nzbmatrix kost ongeveer 7 euro voor 10 jaar. Spotweb is gratis. Spotweb moet je zelf installeren/configureren/onderhouden, nzbmatrix niet (Voordeel & nadeel ;-))
Ikzelf gebruik nzbmatrix omdat ik nog geen tijd heb gehad om spotweb te installeren op men synology.

Inventaris

Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:12:
[...]

Wat zijn de pro's van jouw CPv2 ten opzichte van die van SynoCommunity? Het liefst gebruik ik een bron in het package center van DSM waar al mijn packages in meegenomen (zowel installeren als updaten) worden..
Die op mijn dropbox staan is CPv2 en die van Synocummunity in de repo is CPv1. (de source is er wel maar ze hebben hem zelf nog niet in de repo geplaatst)

Verschil er in is dat het allemaal wat mooier eruit ziet en beter lijkt te werken, heb wel het idee dat CPv2 iets of wat zwaarder is als CPv1. Wat ik persoonlijk een fijne bijkomstigheid vindt in v2 is dat ik Renamer kan gebruiken met behoud van originele file/folder names, dit werkte/kon niet in v1.

Je kunt hem ook even in een Ubuntu virtual box draaien om te zien of je het wat vind of blijft v1.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 14:25 ]

• Joster
Oh djees, ik ging er gezien de datum van uit dat SymoCommunity ook over CPv2 beschikte :$

Zit bij jou Subliminal inbegrepen?

[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 07-05-2012 14:25 ]

Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:25:
Oh djees, ik ging er gezien de datum van uit dat SymoCommunity ook over CPv2 beschikte :$

Zit bij jou Subliminal inbegrepen?
Ja zit erbij.

Ik zal mijn linkje even aanpassen en erbij vermelden dat de source van Synocommunity is (staat ook in package zelf) , dan ontstaan daar ook geen vragen meer over :P
Er staan nog wel meer packages die ze nog niet in de repo hebben, zal die ook eens maken misschien zit er wel wat leuks tussen.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 14:36 ]

• Freakster86
  • Niet online
tboheeren schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Nzbmatrix kost ongeveer 7 euro voor 10 jaar. Spotweb is gratis. Spotweb moet je zelf installeren/configureren/onderhouden, nzbmatrix niet (Voordeel & nadeel ;-))
Ikzelf gebruik nzbmatrix omdat ik nog geen tijd heb gehad om spotweb te installeren op men synology.
7 pond is ~ 9 euro :9

Heb net mijn account geupgrade. Ben benieuwd of Sickbeard nu wel die afleveringen kan vinden.

• tboheeren
Vergeet ook niet om je retentie in sickbeard af te stemmen op de mogelijke retentie van nzbmatrix & je nieuwsserver.
Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:32:
[...]

7 pond is ~ 9 euro :9

Heb net mijn account geupgrade. Ben benieuwd of Sickbeard nu wel die afleveringen kan vinden.

Inventaris

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:27:
[...]

Ja zit erbij.

Ik zal mijn linkje even aanpassen en erbij vermelden dat de source van Synocommunity is (staat ook in package zelf) , dan ontstaan daar ook geen vragen meer over :P
Er staan nog wel meer packages die ze nog niet in de repo hebben, zal die ook eens maken misschien zit er wel wat leuks tussen.
Ja misschien ligt het aan mij maar echt helder was het voor mij niet nee:
- couchpotatoserver-20120426-1.spk
- CouchPotato 20120406-1

:+
Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Ja misschien ligt het aan mij maar echt helder was het voor mij niet nee:
- couchpotatoserver-20120426-1.spk
- CouchPotato 20120406-1

:+
Zal hem hernoemen voor je ;)

• Joster
En updaten van jouw .spk gaat dan gewoon manueel (doordat jij een nieuwere .spk uitbrengt) neem ik aan?

Of is er al zicht op wanneer SynoCommunity CPv2 gaat uitbrengen?

[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 07-05-2012 15:17 ]

Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:08:
En updaten van jouw .spk gaat dan gewoon manueel (doordat jij een nieuwere .spk uitbrengt) neem ik aan?
Nee gewoon op update klikken in CPv2 ;)

Voor SABnzbd is dat anders, die moet ik aanpassen.

• Joster
Oké cool :) Voor SAB heb je ook een beta met nieuwere interface of?
Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:12:
[...]

Argh, kom er net (opnieuw) achter dat Rintje nog meer heeft gedaan aan SickBeard dan alleen de Subliminal integratie, namelijk ook het euvel met Nederlandse series. Het liefst heb ik packages als die van SynoCommunity, maar wanneer er zaken niet in die bewuste .spk's verwerkt zitten wordt dat wel erg vervelend. Makers zijn niet erg gewillig omtrent het integreren van de verbeteringen die Rintje gedaan heeft is het?

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 07-05-2012 15:35 ]

Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:29:
Oké cool :) Voor SAB heb je ook een beta met nieuwere interface of?

[...]

Argh, kom er net (opnieuw) achter dat Rintje nog meer heeft gedaan aan SickBeard dan alleen de Subliminal integratie, namelijk ook het euvel met Nederlandse series. Het liefst heb ik packages als die van SynoCommunity, maar wanneer er zaken niet in die bewuste .spk's verwerkt zitten wordt dat wel erg vervelend. Makers zijn niet erg gewillig omtrent het integreren van de verbeteringen die Rintje gedaan heeft is het?
Ik zou als ik jouw was gewoon de laatste officiele SB downloaden , NL tweak zelf even uitvoeren en subliminal ernaast installeren. Moet je wel bootstrapt zijn maar waarvan ik denk dat dat zoiezo wel eens handig kan zijn.

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:38:
[...]

Ik zou als ik jouw was gewoon de laatste officiele SB downloaden , NL tweak zelf even uitvoeren en subliminal ernaast installeren. Moet je wel bootstrapt zijn maar waarvan ik denk dat dat zoiezo wel eens handig kan zijn.
Subliminal of AutoSub is een afweging denk ik op dit moment, weet het nog niet zo goed. Vanavond genoeg te doen in ieder geval. Ben overigens wel weg van Subliminal ín Sickbeard, erg vreemd dat degene die de "master branch" maken / updaten (hoe dat allemaal ook heet) Subliminal niet mee willen nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Joster op 07-05-2012 15:44 ]

Joster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:42:
[...]

Subliminal of AutoSub is een afweging denk ik op dit moment, weet het nog niet zo goed. Vanavond genoeg te doen in ieder geval.
AutoSub is alleen voor Series en source alleen Bierdopje maar dat wist je vast al of het moet ondertussen veranderd zijn.

• Joster
schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:45:
[...]

AutoSub is alleen voor Series en source alleen Bierdopje maar dat wist je vast al of het moet ondertussen veranderd zijn.
Klopt, maar aangezien Subliminal al wel in CPv2 zit is die minder noodzakelijk voor Sickbeard..

Ben overigens wel weg van Subliminal ín Sickbeard, erg vreemd dat degene die de "master branch" maken / updaten (hoe dat allemaal ook heet) Subliminal niet mee willen nemen.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 13:16

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Is er nou al een fatsoenlijke installer van de Subliminal? Ik ben wel een beetje klaar met die pyhton installers enzo :X
Hoe moeilijk is het om een installer te bouwen :P

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:49
Waar kan ik sickbeard downloaden, met de addon van Subliminal?
Althans als deze er is voor windows?

[ Voor 27% gewijzigd door G.Scholtens op 07-05-2012 16:11 ]

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
Potverdepotver :')

SB vind bij mij veel te weinig terwijl ik Newzbin, matrix en nzb.su enabled, betaald en werkend heb. Voorbeeld: 24 <s6 vind ik niks... ook niet na geforceerd zoeken of per episode zoeken.

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Jpjedi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:11:
Potverdepotver :')

SB vind bij mij veel te weinig terwijl ik Newzbin, matrix en nzb.su enabled, betaald en werkend heb. Voorbeeld: 24 <s6 vind ik niks... ook niet na geforceerd zoeken of per episode zoeken.
Ik gebruik sinds kort de eigen indexering van Sickbeard, werkt als een trein en geen gezeik met api calls.

Maar het niet vinden, ligt dat aan SB of zijn die Episodes gewoon niet beschikbaar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Armageddon_2k op 07-05-2012 16:13 ]

• Jpjedi
Armageddon_2k schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Ik gebruik sinds kort de eigen indexering van Sickbeard, werkt als een trein en geen gezeik met api calls.

Maar het niet vinden, ligt dat aan SB of zijn die Episodes gewoon niet beschikbaar ;)
Ga ik die ook eens proberen. Klopt het dat je daar niets voor hoeft in te vullen? enkel aanvinken?

edit: Nee helaas, geen verbetering met SB index (tenminste als ik hem enkel hoef aan te vinken.

[ Voor 9% gewijzigd door Jpjedi op 07-05-2012 16:48 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Iamand hier die de sabnzbd suite van openelec gebruikt? Couch heeft hier moeite met rss van nzbmatrix. ( Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• G.Scholtens
Zoek op dit moment alleen maar via sickbeards eigen en via womble. Maar geen enkele series word gevonden.

Alles blijft standaard op skipped staan, totdat ik zelf op search klik. Dan veranderd het naar wanted, maar dan alsnog failed.

MIJN LOG:

mei-07 17:26:45 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Prison Break - 1x01 - Pilot
mei-07 17:26:45 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for Prison Break - 1x01 - Pilot
mei-07 17:26:42 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for Prison Break - 1x01 - Pilot
mei-07 17:26:42 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Prison Break - 1x01 - Pilot
mei-07 17:26:42 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for Prison Break - 1x01 - Pilot
mei-07 17:25:37 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S03.DVDRip.XviD-BTN is SD DVD
mei-07 17:25:36 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 3
mei-07 17:25:32 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S02.DVDRip.XviD-SAiNTS is SD DVD
mei-07 17:25:32 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S02.DVDRip.XviD-WAT is SD DVD
mei-07 17:25:32 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 2
mei-07 17:25:28 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 4
mei-07 17:25:24 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 0
mei-07 17:25:20 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S01.WS.DVDRip.XviD-SAiNTS is SD DVD
mei-07 17:25:20 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S01.DVDRip.XviD-TOPAZ is SD DVD
mei-07 17:25:20 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 1
mei-07 17:25:17 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S02.DVDRip.XviD-SAiNTS is SD DVD
mei-07 17:25:17 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S02.DVDRip.XviD-WAT is SD DVD
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 4
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 3
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 2
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 1
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Launching backlog for this show since its episodes are WANTED
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Setting all episodes to the specified default status: 3
mei-07 17:25:17 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Done cache check
mei-07 17:25:16 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 2
mei-07 17:25:14 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Copying from D:\Series\Prison Break\folder.jpg to C:\Program Files (x86)\sickbeard\cache\images\75340.poster.jpg
mei-07 17:25:14 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Checking & filling cache for show Prison Break
mei-07 17:25:14 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 75340: Writing NFOs for all episodes
mei-07 17:25:14 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Writing show nfo file to D:\Series\Prison Break\tvshow.nfo
mei-07 17:25:13 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Quality of Prison.Break.S03.DVDRip.XviD-BTN is SD DVD
mei-07 17:25:13 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 3
mei-07 17:25:13 INFO CP Server Thread-8 :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 4
mei-07 17:25:13 INFO CP Server Thread-8 :: Sending backlog for Prison Break season 4 because some eps were set to wanted
mei-07 17:25:09 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Searching for stuff we need from Prison Break season 4
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 0
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Sending backlog for Prison Break season 0 because some eps were set to wanted
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 1
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Sending backlog for Prison Break season 1 because some eps were set to wanted
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 2
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Sending backlog for Prison Break season 2 because some eps were set to wanted
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 3
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Sending backlog for Prison Break season 3 because some eps were set to wanted
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Seeing if we need any episodes from Prison Break season 4
mei-07 17:25:08 INFO CP Server Thread-8 :: Sending backlog for Prison Break season 4 because some eps were set to wanted
mei-07 17:24:57 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Setting TVRage Show Name for Prison Break to Prison Break
mei-07 17:24:57 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Setting TVRage ID for Prison Break to 4895
mei-07 17:24:56 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Checking the first episode of each season to see if the air dates match between TVDB and TVRage
mei-07 17:23:50 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 75340: Loading all episodes from theTVDB...
mei-07 17:23:49 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 75340: Loading all episodes from the show directory D:\Series\Prison Break
mei-07 17:23:49 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 75340: Loading show info from theTVDB
mei-07 17:23:49 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 75340: Unable to find the show in the database
mei-07 17:23:49 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 75340: Loading show info from database
mei-07 17:23:47 INFO SHOWQUEUE-ADD :: TVDB: {'apikey': '9DAF49C96CBF8DAC', 'cache_dir': 'C:\\Program Files (x86)\\sickbeard\\cache\\tvdb', 'http_proxy': None, 'cache': True, 'language': u'en'}
mei-07 17:23:47 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Starting to add show D:\Series\Prison Break

[ Voor 92% gewijzigd door G.Scholtens op 07-05-2012 17:29 ]

• Jpjedi
Hier hetzelfde euvel :s

Verder heb ik iets HEEL vaags. CP blijft maar films downloaden die ik niet ken en niet in de queue heb gezet! Daarbij ook nog eens meerdere malen..

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/c97be074.jpg

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik had hetzelfde en bij mij kwam het door een oude versie van spotweb. Ik had niet in de gaten dat de autoupdater bleef vallen over een aangepaste file en daarom een oude versie bleef gebruiken. Kreeg ook allemaal oude films totaal ongerelateerde films gepushed.

Misschien hetzelfde? :)

☻/
/▌
/ \

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb CPv2 ook draaien op dit moment via de SPK van Schumi. Er draaien nu ook 2 Python versies, dat gaat prima.

Enige vraag is over de update functie van CPv2. Version is undefined, en als ik op update klik gebeurd er niets. De Git Command stond op git, die heb ik veranderd naar /opt/bin/git, maar dat lijkt ook niet te helpen. Wat doe ik verkeerd?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• G.Scholtens
Bij mij komt er nog niks binnen. Iemand al een idee?
Moby schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:55:
Ik heb CPv2 ook draaien op dit moment via de SPK van Schumi. Er draaien nu ook 2 Python versies, dat gaat prima.

Enige vraag is over de update functie van CPv2. Version is undefined, en als ik op update klik gebeurd er niets. De Git Command stond op git, die heb ik veranderd naar /opt/bin/git, maar dat lijkt ook niet te helpen. Wat doe ik verkeerd?
CP al een restart gegeven ?
G.Scholtens schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:57:
Logging?

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 19:58 ]

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ja, via de functie in CPv2, en ook door hem te stoppen en te starten in het package centre. Er staat achter invalid date achter, ID is 3191

Verwijderd

Ik vroeg me af of jullie weten hoe je het oplost dat SickBeard bij het post-processing van Hawaii Five-0 errors geeft en stopt met post-processing
Moby schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:01:
Ja, via de functie in CPv2, en ook door hem te stoppen en te starten in het package centre. Er staat achter invalid date achter, ID is 3191
Dat is apart, hij moet op z'n minst worden:

Versionb22763b3 (Thu, 26 Apr 2012 07:57:34 GMT)

Geen Git error's in logging?

EDIT:
Doe eens volgende commando als je wil: find / -name git

DS211> find / -name git
/volume1/public/couchpotato2/libs/git
/volume1/@optware/lib/python2.5/site-packages/git_remote_helpers/git
/volume1/@optware/libexec/git-core/git
/volume1/@optware/bin/git
/opt/lib/python2.5/site-packages/git_remote_helpers/git
/opt/libexec/git-core/git
/opt/bin/git
DS211>

Staat hij wel op diezelfde plek bij je?

[ Voor 44% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 20:03 ]

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Yup, dat is het:
[potato.core._base.updater] Failed using GIT updater, running from source, you need to have GIT installed. GitCommandFailedException: Command 'rev-parse HEAD' failed in /usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer (127):
/bin/sh: /opt/bin/git: not found
Ik heb in zijn geheel geen git geïnstalleerd, weet ook niet goed wat het is, ik doe namelijk alles met packages omdat ik een complete n00b ben wat dat betreft.

Hieronder nog een stukje logging:
[ couchpotato.core.event] Error in event "app.version", that wasn't caught: Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 12, in runHandler
return handler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/_core/main.py", line 177, in version
return '%s - %s-%s - v2' % (platf, ver.get('version')['type'], ver.get('version')['hash'])
TypeError: string indices must be integers, not str
encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var/ desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, debug=False, nogit=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)
edit: hmm commando's uitvoeren gaat het niet worden voor mij. Daar weet ik echt niets van. Misschien als ik een keer heel veel tijd heb kan ik me er eens in verdiepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Moby op 07-05-2012 20:14 ]

• G.Scholtens
Hierbij mijn error log:

2012-05-07 19:43:37.111000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?age=500&ap...=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-05-07 19:45:34.376000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-255080 :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?apikey=840...axage=500&cat=5030%2C5040
2012-05-07 19:47:39.740000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?age=1300&a...=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-05-07 19:49:35.807000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?age=1300&a...=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-05-07 19:55:28.196000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: (, URLError(error(10060, 'Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord'),), ) - [Errno 10060] Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord
2012-05-07 19:55:37.650000 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?age=1300&a...=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-05-07 19:59:45.982000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?age=1300&a...=tvsearch&cat=5040%2C5030
2012-05-07 20:06:16.647000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?apikey=840...xage=1300&cat=5030%2C5040
2012-05-07 20:06:52.408000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-75340 :: Error while searching nzb.su, skipping: unknown url type: www.nzb.su/api?apikey=840...xage=1300&cat=5030%2C5040
Moby schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:07:
-knip
Ik heb in zijn geheel geen git geïnstalleerd, weet ook niet goed wat het is, ik doe namelijk alles met packages omdat ik een complete n00b ben wat dat betreft.
-knip-
Als je pech hebt moet je de DS bootstrappen (ipkg)

Probeer deze eens:

EDIT:
Wat voor DS heb je ?
411 als ik goed gekeken heb?

EDIT2:
Dit zou het dan moeten zijn, ik doe nog even dubbelcheck
http://dl.dropbox.com/u/6696611/Synology/bootstrap.txt

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 20:18 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 00:00
G.Scholtens schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:57:
Meer search providers opgeven; nzbrus.com kan je gratis bij registreren. nzbmatrix kan je ook gratis registreren, maar volgens mij is de api limiet voor gratis registars vrij laag

womble en sickbeard index doen volgens mij niet aan backlog searches.
En nzb.su geeft wel eens foutmeldingen, gewoon wat providers toevoegen en rustig afwachten. Waarschijnlijk loop je met zo'n "grote" backlog tegen je maximum requests aan en kan het een aantal dagen duren voordat je alles binnen hebt.

[ Voor 60% gewijzigd door job op 07-05-2012 22:45 ]

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

schumi2004 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:14:
[...]

Als je pech hebt moet je de DS bootstrappen (ipkg)

Probeer deze eens:

EDIT:
Wat voor DS heb je ?
411 als ik goed gekeken heb?
Ja een 411. Ik heb het ingevuld bij general --> updater --> restart: werkt niet. Daarna service gestopt en gestart, werkt ook niet

Edit: ID is veranderd naar 17566 vreemd genoeg

[ Voor 5% gewijzigd door Moby op 07-05-2012 20:23 ]

Moby schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Ja een 411. Ik heb het ingevuld bij general --> updater --> restart: werkt niet. Daarna service gestopt en gestart, werkt ook niet
Dan ben ik bang wil je hem kunnen updaten dat je hem moet bootstrappen

Note: ID is als ik het goed heb process ID

http://dl.dropbox.com/u/6696611/Synology/bootstrap.txt

Bij reboot NAS Niet rebooten maar eerst

/root/.profile aanpassen

en in PATH dit erbij zetten /opt/bin:/opt/sbin:

Komt er dan zo uit te zien:
PATH=/opt/bin:/opt/sbin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/syno/sbin:/usr/syno/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin

Aanpassen doe je zo:

vi /root/.profile
met pijltjes naar plek lopen waar het in moet
ESC en dan i

tekst erin plakken of typen

ESC
:wq

more /root/.profile om te controlleren

Als alles goed is

ipkg update
ipkg upgrade
ipkg install git

Klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2012 20:28 ]

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Tip haal je API key weg.

Als je naar de nzb.su config kijkt, staat er https://nzb.su/ als URL? Zoals ik het nu zo zie staan, staat er bij jou www.nzb.su (wat op zich ook wel kan werken denk ik, maar je moet er mogelijk zelf nog een http:// ervoor zetten denk ik). Fixt dat het probleem?

• job
  • Laatst online: 01-11 00:00
Jpjedi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:17:
Hier hetzelfde euvel :s

Verder heb ik iets HEEL vaags. CP blijft maar films downloaden die ik niet ken en niet in de queue heb gezet! Daarbij ook nog eens meerdere malen..

[afbeelding]
Heb je toevallig nog een map of bestand in de download dir van CP staan?
De map waarin CP zijn downloads vandaan haalt moet (behalve dat wat je download) echt leeg zijn. Als je bijvoorbeeld de download dir deelt met andere download programma's dan krijg je rare dingen.

[ Voor 30% gewijzigd door job op 07-05-2012 22:43 ]

• Jpjedi
job schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:41:
[...]

De map waarin CP zijn downloads vandaan haalt moet (behalve dat wat je download) echt leeg zijn. Als je bijvoorbeeld de download dir deelt met andere download programma's dan krijg je rare dingen.
Dat lijkt de truc volgens mij. Even afwachten of het ook rustig blijft nu.. :')

edit: werkt! tnx :)

• Joster
job schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:41:
[...]

Volgens mij niet per se. Misschien wel dat een gedeelde map met andere programma's een probleem vormt maar bij mij staan er in Downloads/Movies wel degelijk diverse mappen / bestanden. Deze zijn ooit door SAB daar weggezet en om een of andere reden heeft CP die niet opgepikt. Gisteren echter kwamen er 3 nieuwe films binnen en pikte hij ze weer wel op..

• Jpjedi
Job bedoelt de downloadmappen waar de bestanden terecht komen voor bewerking. Ik had 1 vergaarbak voor CP, SB en Sabnzbd maar die zijn nu opgesplitst. probleem is nu al eventjes weg en fingeren crossend dat het opgelost is.

Vreemd blijft dat het probleem plots kwam na 2 dagen van geen problemen dus ik houd nog slag om de arm. Als allereerste dacht ik aan rss/imdb rating automaten fatching maar dat heb ik nooit enabled gehad. In het config.ini bestand staan ze ook allemaal op false.

• Joster
Jpjedi schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:15:
Job bedoelt de downloadmappen waar de bestanden terecht komen voor bewerking.
Die bedoel ik ook :)

• G.Scholtens
Inmiddels een stuk of 5 search providers ingesteld in SB. Maar word nog weinig gevonden.

Van Prison Break kan ik nu wel seizoen 2 en 4 downloaden, maar de rest word niet gevonden.
Serie moordvrouw, nog helemaal niks. Maar als ik bijvoorbeeld via binsearch zoek of spotweb is alles wel te vinden.
G.Scholtens schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:10:
Inmiddels een stuk of 5 search providers ingesteld in SB. Maar word nog weinig gevonden.

Van Prison Break kan ik nu wel seizoen 2 en 4 downloaden, maar de rest word niet gevonden.
Serie moordvrouw, nog helemaal niks. Maar als ik bijvoorbeeld via binsearch zoek of spotweb is alles wel te vinden.
Maar binsearch en spotweb zijn geen providers waar SB ook aan kan. Zoek ze eens op de aanwezige providers en wat zegt je logging hierover als je een full search doet op moordvrouwen bijvoorbeeld, log leeg maken en full update op 1 serie.

EDIT:
Heb zelf ook even moordvrouw toegevoegd om te testen. Ik zal mijn logging eens in de gaten houden.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 08-05-2012 10:17 ]

• FitzJac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:15
@schumi2004:
lees dit eens, dan heb je er weer een provider bij ;)
https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het probleem met Moordvrouw is wat ik al eerder aangaf, de naam / aanmelding is verkeerd in de titel gezet.
Zou je gaan zoeken op binsearch, kan je ze gewoon vinden, maar de automatische filters van de newsnab servers pikken die niet goed op.

Ik gebruik hiervoor om dat te ondervangen een RSSfeed vanuit binsearch, daar geef ik de namen in, die vergeleken worden met de ruwe postfeed
Zo komen ze wel netjes binnen, al zij het via een omweg

[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 08-05-2012 10:27 ]

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Maar binsearch en spotweb zijn geen providers waar SB ook aan kan. Zoek ze eens op de aanwezige providers en wat zegt je logging hierover als je een full search doet op moordvrouwen bijvoorbeeld, log leeg maken en full update op 1 serie.

EDIT:
Heb zelf ook even moordvrouw toegevoegd om te testen. Ik zal mijn logging eens in de gaten houden.
Heb net bij spot4all.com gekeken en daar kan ik alles van moordvrouw gewoon vinden.
Nu zijn er in SB wel een aantal episodes gevonden en gesnatched. maar kijk ik in sabnzbd geeft hij aan

"» URL ophalen mislukt; Onbruikbaar NZB bestand, Opnieuw " Klik ik op OK blijft het probleem terug komen.

• G.Scholtens
Ik heb nu 1 seizoen van Prison Break binnen. Echter blijft deze staan in D;\downloads\complete

Terwijl in SB is aangeven dat hij naar D:\series moet, waar kan dit aan liggen. Of moet ik wachten totdat alle seizoenen binnen zijn.

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 22:25
Even een vraag tussendoor:

Ik heb nu Sickbeard met SABnzbd (usenet) maar loop aan tegen het feit dat oudere dingen niet echt meer beschikbaar zijn. Is het slim om een torrent search provider toe te voegen om deze torrents binnen te halen en dan handmatig zelf in de goede mappen te dumpen? Kan sickbeard daar mee overweg of blijft het dan altijd op 'snatched' staan en moet je ook dat zelf goed zetten? Hoe pakken jullie dit aan?
Kaaswagen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:46:

Ik heb nu Sickbeard met SABnzbd (usenet) maar loop aan tegen het feit dat oudere dingen niet echt meer beschikbaar zijn. Is het slim om een torrent search provider toe te voegen om deze torrents binnen te halen en dan handmatig zelf in de goede mappen te dumpen? Kan sickbeard daar mee overweg of blijft het dan altijd op 'snatched' staan en moet je ook dat zelf goed zetten? Hoe pakken jullie dit aan?
Dit ligt als ik het goed heb aan je postproccessing, die zou dit moeten regelen

[ Voor 42% gewijzigd door Kaaswagen op 08-05-2012 10:47 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• Joster
G.Scholtens schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:43:
Ik heb nu 1 seizoen van Prison Break binnen. Echter blijft deze staan in D;\downloads\complete

Terwijl in SB is aangeven dat hij naar D:\series moet, waar kan dit aan liggen. Of moet ik wachten totdat alle seizoenen binnen zijn.
Ik deed dat vooralsnog met een SabtoSickbeard script, maar ik weet niet of dit nog noodzakelijk is.

• G.Scholtens
Joster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:46:
[...]

Ik deed dat vooralsnog met een SabtoSickbeard script, maar ik weet niet of dit nog noodzakelijk is.
Heb hier niks over gelezen in de handleidingen. Kan iemand zeggen of dit noodzakelijk is?

• Joster

• BlackShadow
  • Laatst online: 15:37
Armageddon_2k schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:55:
Is er nou al een fatsoenlijke installer van de Subliminal? Ik ben wel een beetje klaar met die pyhton installers enzo :X
Hoe moeilijk is het om een installer te bouwen :P
Zijn er eigenlijk mensen die het al deftig werkende hebben onder Windows?
G.Scholtens schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:43:

Ik heb in SABnzbd de categorie series/tv staan op (als ik jouw voorbeeld pak) D:\series en als postprocessingscript sabtosickbeard

Kun je dat misschien controlleren?

• Jpjedi
FreshMaker schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:25:
Het probleem met Moordvrouw is wat ik al eerder aangaf, de naam / aanmelding is verkeerd in de titel gezet.
Zou je gaan zoeken op binsearch, kan je ze gewoon vinden, maar de automatische filters van de newsnab servers pikken die niet goed op.

Ik gebruik hiervoor om dat te ondervangen een RSSfeed vanuit binsearch, daar geef ik de namen in, die vergeleken worden met de ruwe postfeed
Hoe doe je dat met die RSS feed? ik snap wat je bedoelt maar geen idee hoe je het uitvoert.

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:04:
[...]

Ik heb in SABnzbd de categorie series/tv staan op (als ik jouw voorbeeld pak) D:\series en als postprocessingscript sabtosickbeard

Kun je dat misschien controlleren?
bij cetegorieen in sabnzbd heb ik staan TV en dat word geplaatst in de map d:\Series

Scripts staan er niet bij.
Heb nu handmatig een map scripts aangemaakt in C:\Program Files (x86)\SABnzbd\
Dus dat is nu C:\Program Files (x86)\SABnzbd\scripts\autoProcessTV

Maar alsnog geen scripts in sabnzbd
G.Scholtens schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:10:
[...]

bij cetegorieen in sabnzbd heb ik staan TV en dat word geplaatst in de map d:\Series

Scripts staan er niet bij.
Heb nu handmatig een map scripts aangemaakt in C:\Program Files (x86)\SABnzbd\
Dus dat is nu C:\Program Files (x86)\SABnzbd\scripts\autoProcessTV

Maar alsnog geen scripts in sabnzbd
In sab even bij algemeen of folders aangeven waar de scripts locatie is

edit:
Folders -> post=processing scripts folder

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 08-05-2012 11:14 ]

• FreshMaker
  • Niet online
Jpjedi schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Hoe doe je dat met die RSS feed? ik snap wat je bedoelt maar geen idee hoe je het uitvoert.
In het tab RSS nieuwe feed aanmaken
daarin de betreffende rssfeed zetten, ( met evt toevoegingen - zie pagina )

in de filters het accept * filter aanpassen naar de gewenste show

voorbeeld van de server waar ik bij kan :
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/rss.jpg

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:13:
[...]

In sab even bij algemeen of folders aangeven waar de scripts locatie is

edit:
Folders -> post=processing scripts folder
Nu staat de optie scripts er wel bij. Maar kan kiezen voor standaard of geen.

Geen sabtosickbeard

• Jpjedi
FreshMaker schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:14:
[...]

In het tab RSS nieuwe feed aanmaken
daarin de betreffende rssfeed zetten, ( met evt toevoegingen - zie pagina )

in de filters het accept * filter aanpassen naar de gewenste show

voorbeeld van de server waar ik bij kan :
[afbeelding]
Ik heb testje gedaan met "De schat van De Oranje afl.6 (x264SD)" maar door de spaties komt er niets overeen. :/

Sterker nog, ik selecteer de feed, zet een binsearch omschrijving erin maar er komt een berg shit naar voren zonder de juiste. Peking express in a.b.multimedia hetzelfde bijvoorbeeld. Peking.Express.S06E05.DUTCH.PDTV.x264-DiFFERENT

beats me wat ik fout doe. Ik heb exact hetzelfde ingevuld.

[ Voor 21% gewijzigd door Jpjedi op 08-05-2012 11:36 ]

• Jefiozie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 08:00
Misschien een domme vraag en gewoon een simpel antwoord maar ik volg dit topic al een tijdje. Maak al een paar jaar gbruik van sickbeard etc. alleen nu wil ik de motogp ook door sickbeard laten binnen halen. Helaas lukt dit niet. Iemand een idee hoe ik dit werkend zou kunnen krijgen? Of kan dit gewoon niet?

Greetz

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:55
is nzbget net zo goed te combineren met couch en sickbeard als sabnzbd?
sabnzbd is te zwaar voor mijn 411j

[ Voor 21% gewijzigd door Xenophoben op 08-05-2012 11:37 ]

• BlackShadow
  • Laatst online: 15:37
Ik krijg namelijk steeds onderstaande fout na het installeren van subliminal:

WindowsError: [Error 3] The system cannot find the path specified: 'C:\\Users\\Jens/.config/subliminal'

Iemand enig idee?

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Jefiozie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:31:
Misschien een domme vraag en gewoon een simpel antwoord maar ik volg dit topic al een tijdje. Maak al een paar jaar gbruik van sickbeard etc. alleen nu wil ik de motogp ook door sickbeard laten binnen halen. Helaas lukt dit niet. Iemand een idee hoe ik dit werkend zou kunnen krijgen? Of kan dit gewoon niet?

Greetz
En wat lukt er dan niet:
  • Kan je de serie niet toevoegen?
  • Kan je geen afleveringen vinden?
  • Kan je geen nzb's van afleveringen vinden?

• Joster
Xenophoben schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:33:
is nzbget net zo goed te combineren met couch en sickbeard als sabnzbd?
sabnzbd is te zwaar voor mijn 411j
Problemen met snelheid (in de breedste zin van het woord) of bestanden van + 10 Gb?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Kaaswagen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:46:

[...]

Dit ligt als ik het goed heb aan je postproccessing, die zou dit moeten regelen
Je kan de bestanden in een map zetten en binnen Sickbeard ze handmatig laten processen via Home -> Manual Post-processing. Zorgt Sickbeard wel zelf netjes voor dat het in de goede map komen te staan en weet je zeker dat hij dan niet meer opnieuw gedownload wordt (status wordt dan netjes op gedownload gezet) als het later opeens wel online staat.

• Slurpgeit
  • Laatst online: 05-11 15:27
Heeft CouchPotatoServer ook een post process script net als SB? Ik heb wel de map ingevuld in de settings, maar ik weet niet zo goed wat het idee erachter is.

• Joster
Slurpgeit schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:48:
Heeft CouchPotatoServer ook een post process script net als SB? Ik heb wel de map ingevuld in de settings, maar ik weet niet zo goed wat het idee erachter is.
Geen los script nee. Daarom zat ik ook steeds te pielen met het feit dat CP niet alle films overnam uit mijn Downloads/Complete/Movies folder. Zeer irritant! Van de afgelopen 30 films zijn alleen de laatste 3 doorgekomen naar Media/Video/Movies, de rest niet.

Hopelijk is dat euvel voor mij voorbij wanneer ik CPv2 in gebruik ga nemen..

• Slurpgeit
Daarom vroeg ik me dus af of CP2 het wel had, aangezien die nu op m'n nieuwe server draait :). Omdat er dus een optie voor is in de settings, maar ik kan verder niet echt vinden wat ie daarmee uitspookt.

• Joster
Slurpgeit schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:52:
Daarom vroeg ik me dus af of CP2 het wel had, aangezien die nu op m'n nieuwe server draait :). Omdat er dus een optie voor is in de settings, maar ik kan verder niet echt vinden wat ie daarmee uitspookt.
Sorry, ik had niet in de gaten dat je het over CPv2 had.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Kozzmozz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:25:
Eigenaardige foutmelding onder HeadPhones:
Unable to connect to SAB with URL: http://****:9200/api?ma_password=&apikey=*****&mode=addfile&ma_username=&cat=music

Als ik de URL copy & paste dan krijg ik volgende melding:
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/cherrypy/_cprequest.py", line 618, in respond
cherrypy.response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/sabnzbd/interface.py", line 398, in api
return api_handler(kwargs)
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/sabnzbd/api.py", line 93, in api_handler
response = _api_table.get(mode, _api_undefined)(name, output, kwargs)
File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.6.15/sabnzbd/api.py", line 290, in _api_addfile
size = len(name.value)
AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'value'
Vrij simpel: name is een NoneType, ofwel hij is leeg. Headphones probeert dus een niet-bestaande nzb aan je queue toe te voegen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Ik heb Couchpotato geinstalleerd op mijn readynas en e.e.a. werkt als een speer...

behalve dat nzbs.org nu over is op de beta en mijn nzb's niet meer opgehaald worden omdat couchpotato niet weet dat ie naar de beta moet kijken.

kan dit alleen nergens aanpassen... ofwel?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Slurpgeit schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:52:
Die optie had ik ook gezien ja maar snapte het nut er ook niet van.
Er staat specifiek dat het om de SAB post processing scripts gaat maar waarom hij dat weten wil is mij een raadsel.

• G.Scholtens
Het rename en verplaatsen gaat nu goed.

Zit nu nog met 3 dingen.

1. Hoe kan ik het beste de foler die verkeerd geplaatst is. Opnieuw verplaatsen en renamen

2. De series zijn zonder ondertiteling gedownload, kan ik met een tooltje automatisch ondertitels erbij zoeken?

3. Nog steeds problemen in SB om alles compleet te krijgen, lees mijn vorige posts
G.Scholtens schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:10:
Het rename en verplaatsen gaat nu goed.

Zit nu nog met 3 dingen.

1. Hoe kan ik het beste de foler die verkeerd geplaatst is. Opnieuw verplaatsen en renamen

2. De series zijn zonder ondertiteling gedownload, kan ik met een tooltje automatisch ondertitels erbij zoeken?

3. Nog steeds problemen in SB om alles compleet te krijgen, lees mijn vorige posts
1. Of heel simpel opnieuw downloaden en anders gewoon verplaatsen en zelf met de hand renamen.
2. AutoSub, subliminal waarvan ik denk dat AutoSub het handigste is voor je.
3. Over wat voor Series hebben we het dan? En hoe compleet zijn ze nu?
Er zijn verschillende factoren welke dit kan veroorzaken waarvan de voornaamste wellicht retentie is. Ook zijn er enkele series die gewoon lastig doen maar als het bv 1 of 2 episodes op een serie is dan is het of vaak te oud (retentie) of hij bestaat niet meer (onvindbaar op usenet). Wat ik dan doe als ik hem toch ergens vind is gewoon met de hand downloaden en zelf in folder plaatsen, probleem opgelost.

• Slurpgeit
Is api.opensub.com down, of is m'n install niet in orde?

13:21:08 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com13:21:56 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com13:22:49 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com13:24:16 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com13:25:02 INFO Starting new HTTP connection (1): api.thesubdb.com

Gevolgd door
Traceback (most recent call last): File "/apps/CouchPotatoServer/libs/subliminal/api.py", line 55, in list_subtitles result = consume_task(task, service_instances) File "/apps/CouchPotatoServer/libs/subliminal/core.py", line 134, in consume_task services[task.service].init() File "/apps/CouchPotatoServer/libs/subliminal/services/opensubtitles.py", line 74, in init result = self.server.LogIn('', '', 'eng', self.user_agent) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1224, in __call__ return self.__send(self.__name, args) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1578, in __request verbose=self.__verbose File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1264, in request return self.single_request(host, handler, request_body, verbose) File "/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py", line 1312, in single_request response.msg, ProtocolError: 13:19:48 INFO

• G.Scholtens
Series die dus niet compleet zijn, prison break en moordvrouw.

Prison break kan hij nergens seizoen 1 en 3 vinden.
Moordvrouw vind hij paar epsiodes, maar in sabnzb geeft hij dus aan dat nzb niet goed is. Heb ik ook al eerder gepost.
Foutieve NZB's had ik zelf voorheen voornamelijk met SpotWeb als source en daarom 1 van de redenen dat ik die als source gedropt heb.

Moordvrouw had je dacht ik al een antwoord voor gehad FreshMaker in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Prison Break S01 (ik ga ervan uit dat je opzoek bent naar XviD versies?) zie ik op nzbmatrix van 183 geleden als 1 pakket (die zou dus wel moeten lukken) , S03 daarin tegen die vind ik als 1 pakket van 999 dagen oud. Ik weet niet wat je retentie is op je provider maar is toch best lang ;)

Zou dus allemaal verklaarbaar moeten zijn, het is niet zo dat alles voor eeuwig op het www staat ;)

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 08-05-2012 13:48 ]

• FreshMaker
  • Niet online
Jpjedi schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Ik heb testje gedaan met "De schat van De Oranje afl.6 (x264SD)" maar door de spaties komt er niets overeen. :/

Sterker nog, ik selecteer de feed, zet een binsearch omschrijving erin maar er komt een berg shit naar voren zonder de juiste. Peking express in a.b.multimedia hetzelfde bijvoorbeeld. Peking.Express.S06E05.DUTCH.PDTV.x264-DiFFERENT

beats me wat ik fout doe. Ik heb exact hetzelfde ingevuld.
Schat van de oranje staat in alt.binaries.nl
Één van de nadelen van de rss is dat je max. 250 results kan opvragen
a.b.nl is samen met a.b.boneless gekend als een zgn "dumpgroepen, en daar stromen de aanmeldingen met 100én per uur binnen.

Zodoende moet je de interval op 30 minuten, of 60 minuten hebben staan, als je uit die groepen wil plukken

• G.Scholtens
FreshMaker schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:25:

En hoe krijg ik dit actief binnen SB?

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:39:
Foutieve NZB's had ik zelf voorheen voornamelijk met SpotWeb als source en daarom 1 van de redenen dat ik die als source gedropt heb.
Dacht die vraag toch gezien te hebben 8)7

Moordvrouw had je dacht ik al een antwoord voor gehad FreshMaker in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Prison Break S01 (ik ga ervan uit dat je opzoek bent naar XviD versies?) zie ik op nzbmatrix van 183 geleden als 1 pakket (die zou dus wel moeten lukken) , S03 daarin tegen die vind ik als 1 pakket van 999 dagen oud. Ik weet niet wat je retentie is op je provider maar is toch best lang ;)

Zou dus allemaal verklaarbaar moeten zijn, het is niet zo dat alles voor eeuwig op het www staat ;)
Mijn retentie is meer dan 1000 dagen, zit bij eweka. Maar dan nog vreemd dat ik handmatig alles wel kan vinden. Maar hij het niet kan vinden bij SB.

Prison break wil ik in HD kwaliteit of DVD. S2 en 4 heb ik in HD kunnen vinden.

• FreshMaker
  • Niet online
G.Scholtens schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:46:
[...]

En hoe krijg ik dit actief binnen SB?
schat van de oranje word in SB herkend, heb je de setting op "nl" staan, en de quality op "Any" ?
Pagina: 1 ... 29 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!