Ah, ok. Ik heb niet zoveel kennis van de Apple producten vandaar. Nee, dat is inderdaad krachtig genoeg voor wat decoding.Donstil schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:22:
[...]
Een MacMini is wel heel iets anders dan een Mini Laptop hè.
MacMini is gewoon een kleine pc (i5/8gb/3000HD/500gb). Deze sluit ik direct op de tv aan en gebruik hem puur als media Tank. Voor het normale pc gebruik eb ik andere Mac producten staan.
Op die mini heb ik dus ook SickBeard. CouchPotato en Plex staan.
Localhost invullen werkt helaas niet dus ik denk dat SickBeard het niet begrijpt dat Plex "Lokaal" is.
Je hebt 127.0.0.1:poort ook al geprobeerd neem ik aan? Vreemd dat ie dat niet pakt.
Nee ik gebruik de "gewone" develop, daar zit subliminal ook in (git://github.com/SickBeard-Team/SickBeard.git sickbeard)Freekers schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:29:
[...]
Hartstikke bedankt voor je reactie!
[...]
Eh, die gebruik je toch ook al, of niet?
Ik ben ook van plan om van de versie van Rintje over te stappen naar de normale SB versie. Ik weet nog niet of ik de stable branch pak of de develop, iig de normale sickbeard zonder toevoegingen.
Subs ben ik van plan om te gaan downloaden met JBierSubDownloader of met AutoSub.
Ik heb me erbij neergelegd dat ik 1,5TB aan data opnieuw kom aan't downloaden, maar voordat ik dat doe ik wil ik wel dat sickbeard ook alles herkend wat hij vind, en dus niet gewoon 720p overslaat als er niet én hdtv én 720p én x264 in de naam voorkomt.
Thanks!
Waarom ga je niet gewoon de bestaande (1,5 TB) bestanden eerst hernoemen met een Free of Total Commander ( oefen je met 1 bestand tot je een naamgeving hebt gevonden die de juiste subs oplevert) . Dan kan je vrij makkeljk veel bestanden tegelijk hernoemen en daarna met SB alles scannen en vervolgens nieuw spul downloaden.