Waar zou die API key moeten staan dan? Ik heb de meest recente versie van de Sickbeard-Team github..
CouchPotato zou erg mooi werken met bijvoorbeeld Siri van Apple via de Siri proxy.
"Siri, add the movie "The Hang Over 2"
Scheelt weer vele stappen
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Haha.Dannydekr schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:46:
CouchPotato zou erg mooi werken met bijvoorbeeld Siri van Apple via de Siri proxy.
"Which quality?"
Ik heb trouwens de iPhone app Qouch gedownload! Top werk, nu alleen nog werkend krijgen; de inlog werkt nog niet, maar dat zal vast aan mij liggen
Edit: Jup, het lag aan mij. Was even vergeten dat ik de externe poorten anders had dan poorten in mijn eigen netwerk
Edit 2: Ik heb wel wat bugs: Tijdens het laden van je servergegevens (voor iedere app) is de app 'unresponsive'. Je kunt niet scrollen, en knoppen doen nog niks. Echter, zodra alles is ingeladen worden alle knoppen die je hebt ingedrukt allemaal achter elkaar gedaan waardoor het niet meer klopt (moest 10 keer op 'back' drukken). Verder is het geheel bij mij niet zo heel snel, maar dat kan ook aan mij liggen.
In ieder geval top werk. Bedankt voor deze app!
[ Voor 38% gewijzigd door CarpeVentum op 07-12-2011 19:31 ]
sickbeard gaat weer rap tegenwoordig, dus een cronjob a day keeps the bugs awayj1nx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:19:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar waar staat die API key dan?
EDIT: Crap. Forceer ik een version check, blijk ik er 31 achter te lopen ?????? Sinds wanneer werkt dan ineens niet meer automatisch?
He vage shit, ik had zogenaamd changes in mijn local version van __init__.py. Maar daar heb ik dus zeker weten niet aangezeten... vreemd... Moest eerst stashen. Ik moet mijn cronscripts maar eens even updaten met een git stash-fallback.
[ Voor 22% gewijzigd door Mar2zz op 07-12-2011 19:39 ]
Mag ik vragen wat voor iPhone je gebruikt? De algehele traagheid wil ik nog wel proberen op te lossen. Maar dat komt voornamelijk doordat CouchPotato en Sick Beard in m'n app nu nog geen gebruik maken van een API. Van Sick Beard is deze nu net beschikbaar gekomen, dus die gaan we snel implementeren.CarpeVentum schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:26:
[...]
Haha.
"Which quality?"
Ik heb trouwens de iPhone app Qouch gedownload! Top werk, nu alleen nog werkend krijgen; de inlog werkt nog niet, maar dat zal vast aan mij liggenThanks in ieder geval
Edit: Jup, het lag aan mij. Was even vergeten dat ik de externe poorten anders had dan poorten in mijn eigen netwerk
Edit 2: Ik heb wel wat bugs: Tijdens het laden van je servergegevens (voor iedere app) is de app 'unresponsive'. Je kunt niet scrollen, en knoppen doen nog niks. Echter, zodra alles is ingeladen worden alle knoppen die je hebt ingedrukt allemaal achter elkaar gedaan waardoor het niet meer klopt (moest 10 keer op 'back' drukken). Verder is het geheel bij mij niet zo heel snel, maar dat kan ook aan mij liggen.
In ieder geval top werk. Bedankt voor deze app!
Tesla Model Y RWD (2024)
iPhone 4
Ah oke, ik snap het wel, maar het is meer de traagheid van het inladen etc.. Hoop dat dat dan wel beter wordt
Ah oke, ik snap het wel, maar het is meer de traagheid van het inladen etc.. Hoop dat dat dan wel beter wordt
@MeAngry: Doe je voor elk item dat je grabbed van de pages een apart request of maak je gebruik van een tmpfile waaruit je dan info peutert?
Ik doe wel aan caching. Voor de detailpagina's van films van CP haal ik de info van moviedb en sla ik die info op. De info van Sickbeard haal ik elke keer opnieuw op als je de overview, of lijst opnieuw opent. Het parsen van de HTML daarvan zorgt er wel voor dat de app wat traag wordt, en dat probeer ik te optimaliseren, maar is straks met de API sowieso niet meer nodig. 
Maar het verbinden naar de server zou sowieso niet heel lang hoeven duren en die verbinding zou vrij lang stand moeten houden. (Tot de app echt uit het geheugen wordt gegooid door iOS.) Op mijn iPhone 4 loopt alles dan toch ook wel vrij vlot moet ik zeggen. Maar er valt desalniettemin toch nog wel winst te behalen.
Maar het verbinden naar de server zou sowieso niet heel lang hoeven duren en die verbinding zou vrij lang stand moeten houden. (Tot de app echt uit het geheugen wordt gegooid door iOS.) Op mijn iPhone 4 loopt alles dan toch ook wel vrij vlot moet ik zeggen. Maar er valt desalniettemin toch nog wel winst te behalen.
[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-12-2011 20:20 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Na het renamen en verplaatsen bij Headphones icm Synology heeft alleen de Headphones user lees/schrijf-rechten, de overige alleen lees. Hoe kan ik dit automatisch wijzigen?
en al gevonden, via sabnzbd de gedownloade rechten goedzetten.
en al gevonden, via sabnzbd de gedownloade rechten goedzetten.
[ Voor 16% gewijzigd door Henkes op 07-12-2011 20:53 ]
Ik zal maar net doen of je mijn edit niet op tijd gelezen hebtWicKeD.El.GuPPo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:51:
[...]
Eerst goed en volledig lezen misschien![]()
You will need the newest version that was made public on 2011/12/7
If you dont see the api key in SickBeard you dont have the right version
Blijkbaar is er weer een update gedaan aan het auto update/git systeem vanuit de webGUI. Ik kijk altijd naar de top van het scherm en als ik zie dat er commits zijn, dan update ik naar de laatste versie.
Ik dacht dus op de laatste versie te zitten, maar niet dus.
Dacht vermeld dat hier wel even, want er zullen er wel meer zijn die denken op de laatste versie te zitten.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Voor de niet-Git users op Windows:
Er is weer een nieuwe alpha versie uitgekomen: meuk: Sick Beard build 490 alpha
Het ziet er zelfs naar uit dat er ook al een 491 alpha is. Er schijnt iets mis te zijn gegaan dat een directe fix nodig had.
Er is weer een nieuwe alpha versie uitgekomen: meuk: Sick Beard build 490 alpha
Het ziet er zelfs naar uit dat er ook al een 491 alpha is. Er schijnt iets mis te zijn gegaan dat een directe fix nodig had.
[ Voor 24% gewijzigd door Anthirian op 07-12-2011 22:58 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Mijn sabToSickBeard.py avon(d)tuur!
Deze avond maar eens sabToSickBeard aanhengelen, en kijken of ik er in een avondje uitkom
Even kijken of ik een nieuwere versie kan vinden...; lijkt me namelijk niet zo compleet dit. Of komt dit script er zelf wel uit wat ie nodig heeft om het goed te laten werken?
Edit: ik zie nu dat iedere versie er zo uitziet? Raar; lijkt zo weinig code. Toch nog even klieren om dit script aan te hengelen. En dan op een of andere manier nog het subliminal post-processing script ook aanhengelen...
Haha, ik heb het getest, maar ik krijg een of andere HTML output pagina met sabToSickbeard.py. Resultaat van het script is hier te zien:
http://snippi.com/s/rc7qkio
Nog maar eens wat dingen veranderen en opnieuw proberen. De aanhouder wint.. toch?
Update zoveel:
Goed, ik kom er dus nog niet uit. Output van het script blijft vaag, hij loopt tegen een error aan terwijl alles wel goed staat. Output van sabToSickBeard.py staat hier:
http://snippi.com/s/rc7qkio <-- dat krijg ik bij iedere download die ik doe.
Het is laat dus ik kijk vast over iets heen. Mocht je het weten: mijn dank is groot

Permission denied is trouwens ook vreemd want ik heb de Download folder net nog gechmod 777 dingest...
Deze avond maar eens sabToSickBeard aanhengelen, en kijken of ik er in een avondje uitkom
Even kijken of ik een nieuwere versie kan vinden...; lijkt me namelijk niet zo compleet dit. Of komt dit script er zelf wel uit wat ie nodig heeft om het goed te laten werken?
Edit: ik zie nu dat iedere versie er zo uitziet? Raar; lijkt zo weinig code. Toch nog even klieren om dit script aan te hengelen. En dan op een of andere manier nog het subliminal post-processing script ook aanhengelen...
Haha, ik heb het getest, maar ik krijg een of andere HTML output pagina met sabToSickbeard.py. Resultaat van het script is hier te zien:
http://snippi.com/s/rc7qkio
Nog maar eens wat dingen veranderen en opnieuw proberen. De aanhouder wint.. toch?
Update zoveel:
Goed, ik kom er dus nog niet uit. Output van het script blijft vaag, hij loopt tegen een error aan terwijl alles wel goed staat. Output van sabToSickBeard.py staat hier:
http://snippi.com/s/rc7qkio <-- dat krijg ik bij iedere download die ik doe.
Het is laat dus ik kijk vast over iets heen. Mocht je het weten: mijn dank is groot
Permission denied is trouwens ook vreemd want ik heb de Download folder net nog gechmod 777 dingest...
[ Voor 81% gewijzigd door CarpeVentum op 08-12-2011 00:50 ]
@Julian: Het is een rechtenprobleem: OSError: [Errno 13] Permission denied:
Laat je sabnzbd wel chmodden naar 777? Staat onder instellingen > mappen > toegangsrechten voor verwerkte downloads.
Als je chmod dan zou dat niet voor mogen komen. Je doet toch wel chmod -R 777 mapnaam neem ik aan? Sabnzbd zou dat moeten doen.
Kun je van een download, die vers van sabnzbd af komt, met bovengenoemde instelling aan, de output van ls -l ff copy/pasten? Kijken of die wel echt chmod, want het zou dan niet mogen voorkomen.
Laat je sabnzbd wel chmodden naar 777? Staat onder instellingen > mappen > toegangsrechten voor verwerkte downloads.
Als je chmod dan zou dat niet voor mogen komen. Je doet toch wel chmod -R 777 mapnaam neem ik aan? Sabnzbd zou dat moeten doen.
Kun je van een download, die vers van sabnzbd af komt, met bovengenoemde instelling aan, de output van ls -l ff copy/pasten? Kijken of die wel echt chmod, want het zou dan niet mogen voorkomen.
[ Voor 45% gewijzigd door Mar2zz op 08-12-2011 07:03 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe ik Subliminal onder OSX installeer. Het gaat me vooral om films (die in folders op mijn HD staan) niet series.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 09:00 ]
Sinds een klein weekje voegt CP geen metadata meer toe aan mijn downloads. Iemand hier een oplossing voor?
Renaming, moving etc. gaat prima. Maar folder.jpg/fanart.jpg/movie.tbn worden niet meer aangemaakt..
Renaming, moving etc. gaat prima. Maar folder.jpg/fanart.jpg/movie.tbn worden niet meer aangemaakt..
Beetje jammer dat je dat had doorgestreept, maar gelukkig wel had laten staan. Ik had de folder wel gechmod, maar deze setting heeft het verholpen. Krijg nu een zinnige outputMar2zz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 06:59:
@Julian: Het is een rechtenprobleem: OSError: [Errno 13] Permission denied:
Dus als ik het nu goed begrijp kan ik ik de SickBeard config, die ik pas kan editten als SickBeard uitstaat een 'extrascript' toevoegen dat het Subliminal script is? En dat is precies hoe jij het hebt?
Weet je dan toevallig ook waar de config van Sickbeard staat als ik het met Rintje's SPK heb geinstalleerd?
Thanks
Edit: in mijn SB log staan nog wel 2 errors:
code:
1
2
| Dec-08 11:50:49 ERROR CP Server Thread-7 :: Failed to set permission for /volume1/video/Series/Glee/Season 03/Glee.S03E08.HDTV.XviD-LOL.avi to 666 Dec-08 11:50:48 ERROR CP Server Thread-7 :: Failed to respect the set-group-ID bit on the parent directory for /volume1/video/Series/Glee/Season 03/Glee.S03E08.HDTV.XviD-LOL.avi (setting group ID 100) |
Waar is het uberhaupt voor nodig en waarom zou het falen?
Edit 2:
Ik zie dat Diaoul zojuist de Pull-request van Subliminal voor Midgetspy's Sickbeard heeft gesloten. Zijn opmerking:
Betekent dat het einde? Hoe kan het dan dat er wel andere versies van SB met Sub zijn?Cannot be merged because it implies python 2.5 compatibility. Subliminal isn't compatible with python 2.5
[ Voor 30% gewijzigd door CarpeVentum op 08-12-2011 11:46 ]
666 is read en write voor all users, net een tandje lager dan 777, wat read write en execute voor all users is. Dus sickbeard probeert het bestand toegankelijk te maken voor iedereen. Het faalt wellicht omdat de user sickbeard dat gewoon niet mag in de map die erboven staat jouw series map. Als je die series map ook een chmod -R 666 geeft dan zou sickbeard dat wel moeten mogen neem ik aan.
Mar2zz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:10:
Kan je zelf een beetje editen?
regel 169 moet voor regel 155 geplaatst worden volgens mij.
Weet je toevallig ook met welke serie hij bezig was toen je die log uit dat topic kreeg?
Ik denk dat het onderste zoiets moet zijn:code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 def matching_confidence(video, subtitle): '''Compute the confidence that the subtitle matches the video. Returns a float between 0 and 1. 1 being the perfect match.''' guess = guessit.guess_file_info(subtitle.release, 'autodetect') video_keywords = utils.get_keywords(video.guess) subtitle_keywords = utils.get_keywords(guess) | subtitle.keywords replacement = {'keywords': len(video_keywords & subtitle_keywords)} if isinstance(video, videos.Episode): replacement.update({'series': 0, 'season': 0, 'episode': 0}) matching_format = '{series:b}{season:b}{episode:b}{keywords:03b}' best = matching_format.format(series=1, season=1, episode=1, keywords=len(video_keywords)) if guess['type'] in ['episode', 'episodesubtitle']: if 'series' in guess and guess['series'].lower() == video.series.lower(): replacement['series'] = 1 if 'season' in guess and guess['season'] == video.season: replacement['season'] = 1 if 'episodeNumber' in guess and guess['episodeNumber'] == video.episode: replacement['episode'] = 1 confidence = float(int(matching_format.format(**replacement), 2))/float(int(best, 2)) return confidence elif isinstance(video, videos.Movie): replacement.update({'title': 0, 'year': 0}) matching_format = '{title:b}{year:b}{keywords:03b}' best = matching_format.format(title=1, year=1, keywords=len(video_keywords)) if guess['type'] in ['movie', 'moviesubtitle']: if 'title' in guess and guess['title'].lower() == video.title.lower(): replacement['title'] = 1 if 'year' in guess and guess['year'] == video.year: replacement['year'] = 1 confidence = float(int(matching_format.format(**replacement), 2))/float(int(best, 2)) return confidence else self.logger.error(u'Could not determine it this is a tvshow or movie)
[/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje] # python2.6 SickBeard.py Traceback (most recent call last): File "SickBeard.py", line 35, in <module> import sickbeard File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/sickbeard/__init__.py", line 35, in <module> from sickbeard import searchCurrent, searchBacklog, showUpdater, versionChec ker, properFinder, autoPostProcesser, subtitles File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/sickbeard/subtitles.py", lin e 29, in <module> import subliminal File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/lib/subliminal/__init__.py", line 30, in <module> from core import * File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/lib/subliminal/core.py", lin e 373 else ^ IndentationError: unindent does not match any outer indentation level
Ik heb hem aangepast in de /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/lib/subliminal/core.py
en die genereerd vervolgens bovenstaande error. Heb in core.py het stuk vervangen wat jij hebt aangegeven. En deze error krijg je voor elke serie waarvoor je een subtitle laat zoeken. Dus het maakt niet uit welke serie het is. Maar zo uit mijn hoofd was het dexter.
Ik kreeg net trouwens in mijn log een extra error op debug level ik weet alleen niet of je er iets aan hebt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| AA AAValueError: zero length field name in format AA key += '{:03d}'.format(len(self._languages) - self._languages.index(subtitle.language) - 1) AA File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/lib/subliminal/core.py", line 224, in keySubtitles AA ordered_subtitles = sorted(subtitles, key=lambda s: self.keySubtitles(s, video, order), reverse=True) AA File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/lib/subliminal/core.py", line 204, in AA ordered_subtitles = sorted(subtitles, key=lambda s: self.keySubtitles(s, video, order), reverse=True) AA File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/lib/subliminal/core.py", line 204, in downloadSubtitles AA subtitles = subli.downloadSubtitles(locations) AA File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/sickbeard/subtitles.py", line 144, in run AA self.action.run() AA File "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeardHDSubsRintje/sickbeard/scheduler.py", line 71, in runAction Dec-08 14:11:18 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format |
Ik heb ook nog een hele log hier vanaf het opstarten van sickbeard
[ Voor 15% gewijzigd door Senaxx op 08-12-2011 14:21 ]
leuk gevonden die tv's in de B. Ik mis wel de messagesin de letters, waar je eerder woorden had zijn nu hokjes. Zou daar nog iets als diaoul ofzo in proppen (en/of couchpotato/sickbeard/sabnzbd/nzbget/nzb etc.)
@senaxx, volgens mij staat die else een spatie te veel naar links. Maar blijkbaar blijft format leeg, dus dat is geen fix voor jouw error. (bovendien is de enige fix dan dat ie het normaal zou loggen dat het niet werk in plaats van vreemde error opwerpen).
Mijn python is te slecht om er nog iets anders van te kunnen brouwen. Ik heb zelf ook die subtitle sickbeard niet, ik vertrouw volledig op de subliminal cli met cronjobs en ik ben tot nu toe nog niet teleurgesteld.
@senaxx, volgens mij staat die else een spatie te veel naar links. Maar blijkbaar blijft format leeg, dus dat is geen fix voor jouw error. (bovendien is de enige fix dan dat ie het normaal zou loggen dat het niet werk in plaats van vreemde error opwerpen).
Mijn python is te slecht om er nog iets anders van te kunnen brouwen. Ik heb zelf ook die subtitle sickbeard niet, ik vertrouw volledig op de subliminal cli met cronjobs en ik ben tot nu toe nog niet teleurgesteld.
[ Voor 53% gewijzigd door Mar2zz op 08-12-2011 15:50 ]
Oh top, thanks haha, thoughts is inderdaad met een h meer.
Ik zal kijken of ik er nog wat woordjes in kan drukken zonder het te druk te maken. Thanks voor de tips
Ik zal kijken of ik er nog wat woordjes in kan drukken zonder het te druk te maken. Thanks voor de tips
Wat heb ik nou weer aan m'n klomp hangen? De waarden van nzb.su die ik bij Sick Beard heb ingevuld kloppen wel gewoon (de site URL en API key).
code:
1
2
| 2011-12-07 17:15:19.206818 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown error given from NZB.su: Request limit reached 2011-12-07 17:15:19.208827 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Authentication error: Your authentication info for NZB.su is incorrect, check your config |
@mar2zzMar2zz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:45:
leuk gevonden die tv's in de B. Ik mis wel de messagesin de letters, waar je eerder woorden had zijn nu hokjes. Zou daar nog iets als diaoul ofzo in proppen (en/of couchpotato/sickbeard/sabnzbd/nzbget/nzb etc.)
Oke bedankt in ieder geval voor het kijken! Je hebt een poging gedaan in ieder geval. Ik hb momenteel ook de CLI versie draaien maar zal toch eens ff moeten kijken of mijn cronjob moeten kijken aangezien ik nog wat subtitles mis
# m h dom m dow cmd 0 */12 * * * cd /share/MD0_DATA/.qpkg/ && sh subliminal.sh /share/Share/TvHD/ 0 */12 * * * cd /share/MD0_DATA/.qpkg/ && sh subliminal.sh /share/Share/Tv/
Dit zou de juiste crontab moeten zijn om hem elke 12 uur te draaien?
[ Voor 21% gewijzigd door Senaxx op 08-12-2011 20:30 ]
Ja loggen in linux kan altijd. Gewoon >> /pad/naar/bestand.log neerzetten achter je subliminal commando.
Dat kan of in het script dat je aanzwengelt, of in de cronjob zelf achteraan.
Mijn cronjob voor subliminal:
@daily ./$HOME/.ppdir/subliminal.sh
Dit zou met logging worden: @daily ./$HOME/.ppdir/subliminal.sh >> $HOME/subliminal.log
sh subliminal.sh zou ik vervangen. kan die hele cd eruit. Dat doe je zo, de shell start 'm gewoon en 't script geeft wel aan dat sh als shell gebruikt moet worden:
Ligt er ook aan welke crontab dat is. Is dat een persoonlijke of juist niet? heb je dat in /etc/crontab staan?
Want daar moet je ook de user opgeven die het uitvoert. Zo dus bijvoorbeeld:
Dit zou met logging worden: @daily ./$HOME/.ppdir/subliminal.sh >> $HOME/subliminal.log
Ik weet niet of dat de juiste crontab is, welk script gebruik je, die van brickman of die van mij?Senaxx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:01:
[...]
@mar2zz
Oke bedankt in ieder geval voor het kijken! Je hebt een poging gedaan in ieder geval. Ik hb momenteel ook de CLI versie draaien maar zal toch eens ff moeten kijken of mijn cronjob moeten kijken aangezien ik nog wat subtitles misis er ook een manier van loggen?
# m h dom m dow cmd 0 */12 * * * cd /share/MD0_DATA/.qpkg/ && sh subliminal.sh /share/Share/TvHD/ 0 */12 * * * cd /share/MD0_DATA/.qpkg/ && sh subliminal.sh /share/Share/Tv/
Dit zou de juiste crontab moeten zijn om hem elke 12 uur te draaien?
sh subliminal.sh zou ik vervangen. kan die hele cd eruit. Dat doe je zo, de shell start 'm gewoon en 't script geeft wel aan dat sh als shell gebruikt moet worden:
0 */12 * * * ./share/MDO_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv
Ligt er ook aan welke crontab dat is. Is dat een persoonlijke of juist niet? heb je dat in /etc/crontab staan?
0 */12 * * * senaxx ./share/MDO_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv
[ Voor 65% gewijzigd door Mar2zz op 08-12-2011 20:49 ]
Als je niet betaalt dan mag je maar een aantal requests per dag doen bij die provider, volgens mij maar 12. Je zou een een andere provider moeten nemen of moeten dokken.Piet91 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:57:
Wat heb ik nou weer aan m'n klomp hangen? De waarden van nzb.su die ik bij Sick Beard heb ingevuld kloppen wel gewoon (de site URL en API key).
code:
1 2 2011-12-07 17:15:19.206818 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Unknown error given from NZB.su: Request limit reached 2011-12-07 17:15:19.208827 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Authentication error: Your authentication info for NZB.su is incorrect, check your config
In deze link zit een flink aantal hints in verborgen die leiden naar een provider wat je volgens mij al 2 topics lang over het hoofd ziet.
Ik ben overigens zo zat van die meldingen van nzb.su dat ik 'm gewoon uitgeschakeld heb. Ik gebruik 'm dus helemaal niet meer. In combinatie met headphones is zelfs de betaalde variant ontoereikend.
[ Voor 10% gewijzigd door Mar2zz op 08-12-2011 20:39 ]
Zijn toch mooie programma die sickbeard, couchpotato en sabnzdb. Werkt allemaal zeer fijn en geregeld komt er een nieuwe versie uit.
Volgens mij zag ik dat er gevraagd werd om een logo. Nou maak ik veel gebruik van Sickbeard, Subliminal, Couchpotato en SABnzbd en ik vond dat ik wel eens iets terug kon geven aan de 'community'. Hierbij een 'schets' voor het logo van subliminal. Mocht ik positieve feedback zal ik het logo verder uitwerken. Het gaat hierbij om een schets dus niet pixel-perfect en ook zijn de kleuren random gekozen.

Ik heb een paar maanden terug een server en HTPC aangeschaft (Beide Zotac ZBOX). De server als NAS en download manager en de HTPC voor XBMC. Gebruikte voorheen enkel een PopcornHour A-110, dus moest nog handmatig op me desktop downloaden en over kopiëren.
Installeerde Sickbeard en het was echt heerlijk om te zien hoe alles wat ik voorheen deed automatisch ging. Vooral ook awesome hoe ik op me iPhone notificaties kan krijgen via Prowl als een aflevering is binnengehaald en verwerkt. Hoef ik alleen nog maar te kijken in XBMC, yum!
Ook Couchpotato maakt het makkelijk, hoef nu niet meer bij te houden of een film als dvd-rip te krijgen is. Helaas werkt het niet met uTorrent en Demonoid, want vaak zoek ik films die niet op Usenet te vinden zijn. Hoop nog op ondersteuning daarvoor.
Heb echt me handen vrij nu, kan vrijwel alles vanaf me iPhone regelen. Het is al vaak genoeg voorgekomen dat iemand een film aanraad of wilt zien, en ik die dan binnen enkele minuten in de woonkamer heb. Niet alleen dat, vanaf me phone kan ik ook streamen over FTP
Vandaag heb ik XBMC Eden geïnstalleerd vanwege de nieuwe functionaliteit icm Trakt.tv. Kan nu me XBMC collectie synchroniseren met me trakt profiel.
Het enige wat ik mis is het meepakken van ondertiteling. Ik zag wel dat er een Phyton script was voor Sickbeard maar ik kan maar niet bevatten hoe ik dat werkend krijg op Windows. Op ondertiteling na... volledige automatie. Daar doen we het voor, omdat het kan
Installeerde Sickbeard en het was echt heerlijk om te zien hoe alles wat ik voorheen deed automatisch ging. Vooral ook awesome hoe ik op me iPhone notificaties kan krijgen via Prowl als een aflevering is binnengehaald en verwerkt. Hoef ik alleen nog maar te kijken in XBMC, yum!
Ook Couchpotato maakt het makkelijk, hoef nu niet meer bij te houden of een film als dvd-rip te krijgen is. Helaas werkt het niet met uTorrent en Demonoid, want vaak zoek ik films die niet op Usenet te vinden zijn. Hoop nog op ondersteuning daarvoor.
Heb echt me handen vrij nu, kan vrijwel alles vanaf me iPhone regelen. Het is al vaak genoeg voorgekomen dat iemand een film aanraad of wilt zien, en ik die dan binnen enkele minuten in de woonkamer heb. Niet alleen dat, vanaf me phone kan ik ook streamen over FTP
Vandaag heb ik XBMC Eden geïnstalleerd vanwege de nieuwe functionaliteit icm Trakt.tv. Kan nu me XBMC collectie synchroniseren met me trakt profiel.
Het enige wat ik mis is het meepakken van ondertiteling. Ik zag wel dat er een Phyton script was voor Sickbeard maar ik kan maar niet bevatten hoe ik dat werkend krijg op Windows. Op ondertiteling na... volledige automatie. Daar doen we het voor, omdat het kan
Iemand hier toevallig nog een antwoord/duw in de goede richting? SABnzbd heeft nu mooi de afleveringen gedownload, maar Sickbeard doet er vervolgens niks meer meearjen9551 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:10:
Hoe vul ik die autoProcessTV.cfg precies in?
code:
1 2 3 4 5 6 [SickBeard] host=localhost port=8081 username= (is dit mijn username, of moet dit de user 'sickbeard' worden) password= (spreekt voor zich) web_root= (wat is dit?)
Ik laat overigens mijn SABnzbd userscript folder verwijzen naar "...@appstore/sickbeard/autoProcessTV/"
Dat zou in principe ook moeten werken toch? Of moet ik echt de cfg/py files naar een andere locatie kopiëren?
EDIT2:
Dit is nu de output van sabtosickbeard.py:
code:
1 2 3 4 5 6 7 Loading config from /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP.nzb&quiet=1&dir=%2Fvolume1%2FSynology%2FArjen%2FSABnzbd%2Fcomplete%2FTV%2FTwo.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP Processing folder /volume1/Synology/Arjen/SABnzbd/complete/TV/Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP Trying to use folder /volume1/Synology/Arjen/SABnzbd/complete/TV/Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
Hij kan dus iets niet processen oid, maar ik kan via Google zo snel niet vinden wat er gebeurt?
n.a.
[SickBeard]arjen9551 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:50:
[...]
Iemand hier toevallig nog een antwoord/duw in de goede richting? SABnzbd heeft nu mooi de afleveringen gedownload, maar Sickbeard doet er vervolgens niks meer mee
host=sickbeard ip
port=sickbeard port
username= sickbeard username
password= sickbeard pass
web_root= leeg
Ik denk dat ik je wel een beetje op weg kan helpen maar dan zou ik meer van je config moeten weten.
Hoe heb je SAB ingericht voor series, wat wel en niet actief en hoe heb je SickBeard ingericht.
Voorbeeld zoals ik het heb:
SABnzbd:
Config - Categories
Category Priority Processing Script Folder/Path Groups / Indexer tags
series default default sabtosickbeard.py /volume1/series empty
In SickBeard is mijn PostProcessing helemaal leeg behalve de metadata omdat ik graag originele filenames behouden wil.
Ook de TV download dir optie is leeg!! en dat slaat op deze error melding.
Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
Ik vermoed dat je deze gevuld heb en maar dat SAB en SB op zelfde systeem staan ?
Verder sla ik mijn series in SABnzbd op in downloads/complete waarna ze verhuizen zoals in categorie aangegeven naar /volume1/series waar Sickbeard dan weer Serie en Season folders in zet default. Eigenlijk haalt hij de complete folder niet eens maar gaat deze direct naar series map.
Meer is er aan config niet nodig, pretty default.
[ Voor 50% gewijzigd door schumi2004 op 08-12-2011 22:02 ]
Very nice. Al vind ik de kleuren van JulianL beter passen bij subliminal (paar posts terug), maar die U is echt top bedacht.TomF schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:17:
Volgens mij zag ik dat er gevraagd werd om een logo. Nou maak ik veel gebruik van Sickbeard, Subliminal, Couchpotato en SABnzbd en ik vond dat ik wel eens iets terug kon geven aan de 'community'. Hierbij een 'schets' voor het logo van subliminal. Mocht ik positieve feedback zal ik het logo verder uitwerken. Het gaat hierbij om een schets dus niet pixel-perfect en ook zijn de kleuren random gekozen.
[afbeelding]
Zie mijn eerdere post: arjen9551 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"schumi2004 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:54:
[...]
[SickBeard]
host=sickbeard ip
port=sickbeard port
username= sickbeard username
password= sickbeard pass
web_root= leeg
Ik denk dat ik je wel een beetje op weg kan helpen maar dan zou ik meer van je config moeten weten.
Hoe heb je SAB ingericht voor series, wat wel en niet actief en hoe heb je SickBeard ingericht.
Voorbeeld zoals ik het heb:
SABnzbd:
Config - Categories
Category Priority Processing Script Folder/Path Groups / Indexer tags
series default default sabtosickbeard.py /volume1/series empty
In SickBeard is mijn PostProcessing helemaal leeg behalve de metadata omdat ik graag originele filenames behouden wil.
Ook de TV download dir optie is leeg!! en dat slaat op deze error melding.
Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
Ik vermoed dat je deze gevuld heb en maar dat SAB en SB op zelfde systeem staan ?
Verder sla ik mijn series in SABnzbd op in downloads/complete waarna ze verhuizen zoals in categorie aangegeven naar /volume1/series waar Sickbeard dan weer Serie en Season folders in zet default. Eigenlijk haalt hij de complete folder niet eens maar gaat deze direct naar series map.
Meer is er aan config niet nodig, pretty default.
Ik weet niet of je daar voldoende aan hebt, maar in je post staan al genoeg tips waar ik wel mee wat kan, ga ik zo nog eens opnieuw proberen.
EDIT:
Post processing screenshot klopt niet met huidige situatie, mijn SickBeard post processing is ook leeg (zoals bij jou dus). Maar SABnzbd loopt nog steeds moeilijk te doen.
Ik denk dat ik dit weekend gewoon alles maar eens reinstall, ga ik die grap maar weer eens netjes regelen.
[ Voor 6% gewijzigd door arjen9551 op 08-12-2011 22:16 ]
n.a.
Ik heb geen scriptje van iemand gebruikt, maar dit is me eigen crontab op mijn QNAP nas. de Qnap heeft geen crontab in /etc/ staan. Via de QNAP wiki werdt ik naar /etc/config/crontab gestuurd. Dus daar heb ik hem in aangepast.Mar2zz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:27:
Ja loggen in linux kan altijd. Gewoon >> /pad/naar/bestand.log neerzetten achter je subliminal commando.
[...]
Ik weet niet of dat de juiste crontab is, welk script gebruik je, die van brickman of die van mij?
0 */12 * * * ./share/MDO_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv
0 */12 * * * senaxx ./share/MDO_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv
Als ik het commando uitvoer krijg ik permission denied (ondanks dat hij wel op chmod 777 staat, en als admin ben ingelogged)
[~] # /share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv -sh: /share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh: Permission denied
een extra sh hiervoor zetten werkt dan weer wel.
[~] # sh /share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv/ -------------------------- Thu Dec 8 22:09:02 CET 2011 Searching subtitles No subtitles found -------------------------- [~] #
Wat ik begrepen hb /etch/config/crontab overleeft ook een restart dus ik denk dat het een system crontab is.
[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 08-12-2011 22:09 ]
Iemand hier nog een idee over? Is er een goede reden misschien waarom dit nu niet gebeurd? Anders ga ik misschien eens even kijken met mijn beperkte python kennis of er wat van te maken valt.Amelandbor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:53:
[...]
Ik snap echter niet waarom dit niet gewoon via de database kan lopen. Zodra gerenamed wordt sla je die naam op in de database en kan je op basis daarvan zoeken op de websites.
Of denk ik nu te simpel.
Edit: Zit zelf eens in de database te kijken en in principe wordt de naam al opgeslagen in de history table onder resource.
Inderdaad wel leuk, alleen Diaoul (maker van Subliminal) is al soort van akkoord met het logo dat ik heb gemaakt op een kleine wijziging na. Je kunt het altijd naar 'm mailen, mail adres staat hier: https://github.com/DiaoulTomF schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:17:
[afbeelding]
Sorry wou je niet voor de voeten lopen of iets dergelijks! Ik zal hem iig even naar hem sturen.CarpeVentum schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:18:
[...]
Inderdaad wel leuk, alleen Diaoul (maker van Subliminal) is al soort van akkoord met het logo dat ik heb gemaakt op een kleine wijziging na. Je kunt het altijd naar 'm mailen, mail adres staat hier: https://github.com/Diaoul
Haha zo bedoelde ik het ook nietTomF schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:28:
[...]
Sorry wou je niet voor de voeten lopen of iets dergelijks! Ik zal hem iig even naar hem sturen.
Gelukkig maar, JulianNL. Om slow chat te voorkomen, ik heb op advies van Mar2zz je kleuren overgenomen.
Dit is het logo wat ik naar Diaoul heb gestuurd:

Ziet er niet verkeerd uit echter was mijn eerste indruk een beetje verwarrend in die zin dat ik even moest kijken hoe het in elkaar stak.TomF schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:33:
Gelukkig maar, JulianNL. Om slow chat te voorkomen, ik heb op advies van Mar2zz je kleuren overgenomen.
[afbeelding]
Wat dat betreft vind ik die van Julianl een stuk duidelijker overkomen.
Het is niet voor niets subliminal....schumi2004 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:46:
[...]
Ziet er niet verkeerd uit echter was mijn eerste indruk een beetje verwarrend in die zin dat ik even moest kijken hoe het in elkaar stak.
Wat dat betreft vind ik die van Julianl een stuk duidelijker overkomen.
Oke om hier even op terug te komen: Ik had alles ge-chmod naar 666, maar toen kon Sickbeard de show folders niet 'vinden'. Terug gezet naar 777 en nu vindt ie het weer wel. Subs downloaden doet ie niet meer omdat ik continu de volgende error krijg:Mar2zz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:47:
666 is read en write voor all users, net een tandje lager dan 777, wat read write en execute voor all users is. Dus sickbeard probeert het bestand toegankelijk te maken voor iedereen. Het faalt wellicht omdat de user sickbeard dat gewoon niet mag in de map die erboven staat jouw series map. Als je die series map ook een chmod -R 666 geeft dan zou sickbeard dat wel moeten mogen neem ik aan.
code:
1
2
| 2011-12-06 21:45:52.389981 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: 13 2011-12-06 21:54:32.060592 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 13 |
En dat heel vaak.
En ik krijg nu alles weer op 777 staat de volgende error weer:
code:
1
2
| 2011-12-06 20:44:48.274095 POSTPROCESSER :: Failed to respect the set-group-ID bit on the parent directory for /volume1/video/Series/Two and a Half Men/Season 09/Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP.avi (setting group ID 100) 2011-12-06 20:44:48.313748 POSTPROCESSER :: Failed to set permission for /volume1/video/Series/Two and a Half Men/Season 09/Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP.avi to 666 |
Zo super raar. En bij het zoeken van subs zegt ie dus gewoon ook rechtsbovenin met een notificatie: 'No Subtitles found'.
Ik zie hem nietMar2zz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:37:
[...]
In deze link zit een flink aantal hints in verborgen die leiden naar een provider wat je volgens mij al 2 topics lang over het hoofd ziet.
[ Voor 4% gewijzigd door j1nx op 09-12-2011 00:15 ]
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Slaat nergens op, 666 is niets anders dan 777, helemaal niet bij dit soort files aangezien je niets hoeft te executen.... Conclusie, je doet toch echt ergens iets fout.CarpeVentum schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:00:
[...]
Oke om hier even op terug te komen: Ik had alles ge-chmod naar 666, maar toen kon Sickbeard de show folders niet 'vinden'. Terug gezet naar 777 en nu vindt ie het weer wel. Subs downloaden doet ie niet meer omdat ik continu de volgende error krijg:
code:
1 2 2011-12-06 21:45:52.389981 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: 13 2011-12-06 21:54:32.060592 POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 13
En dat heel vaak.
En ik krijg nu alles weer op 777 staat de volgende error weer:
code:
1 2 2011-12-06 20:44:48.274095 POSTPROCESSER :: Failed to respect the set-group-ID bit on the parent directory for /volume1/video/Series/Two and a Half Men/Season 09/Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP.avi (setting group ID 100) 2011-12-06 20:44:48.313748 POSTPROCESSER :: Failed to set permission for /volume1/video/Series/Two and a Half Men/Season 09/Two.and.a.Half.Men.S09E11.HDTV.XviD-ASAP.avi to 666
Zo super raar. En bij het zoeken van subs zegt ie dus gewoon ook rechtsbovenin met een notificatie: 'No Subtitles found'.
Wellicht, jouw subs zijn misschien wel van andere owner (waar start je je subtitle script mee?)
voor de volledigheid het commando is:
chmod -R 666 /pad/naar/map
Met ls -l kun je checken wat de bestandspermissies zijn.
Dus, als je loopt te troubleshooten, post dan je output inclusief het commando dat je gaf en met daarbij de output van ls -l zodat de rechten ook bekeken kunnen worden.
Ik mis daar de . voor /share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv. Het zou dit moeten zijn:Senaxx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:07:
[...]
Als ik het commando uitvoer krijg ik permission denied (ondanks dat hij wel op chmod 777 staat, en als admin ben ingelogged)
[~] # /share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv -sh: /share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh: Permission denied
[~] # ./share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv
Dit moet je overigens uitvoeren vanaf de root van het bestandssysteem, anders snapt ie het niet. Cron gaat daar ook vanuit.
dus zo test je het:
cd / ./share/MD0_DATA/.qpkg/subliminal.sh /share/Share/Tv
[ Voor 17% gewijzigd door Mar2zz op 09-12-2011 07:58 ]
@ Julianl:
Ik heb ook al maanden die 666 error in Sickbeard. Verder geen problemen mee want het werkt verder gewoon.
Ik heb ook al maanden die 666 error in Sickbeard. Verder geen problemen mee want het werkt verder gewoon.
Ik ook:
2011-12-09 07:04:02.307760 CP Server Thread-7 :: Failed to set permission for /volume1/series/Grimm/Season 1/Grimm.S01E05.HDTV.XviD-ASAP.avi to 666
2011-12-09 07:04:02.307760 CP Server Thread-7 :: Failed to set permission for /volume1/series/Grimm/Season 1/Grimm.S01E05.HDTV.XviD-ASAP.avi to 666
Ik heb t zelfde probleem maar t werkt wel gewoon idd.
Heb ook al een chmod 666 op de map geprobeerd maar dan geeft SickBeard missing dir aan.
Heb ook al een chmod 666 op de map geprobeerd maar dan geeft SickBeard missing dir aan.
XboxLive: Dave 130R
Ja en zo lang het werkt boeit mij het niet. Dat CP niet werkt wat post processing betreft vind ik veel erger
Wat gebeurt er dan? Houdt het bestand de 777 rechten die het van sabnzbd had gekregen?
Ik zal zodra ik thuis ben de 777 rechten van SAB eens uitschakelen.
Ik had voor de zebulon package de merty package draaien en hier had ik de 777 rechten nooit aan gehad en ook nooit issues mee gehad.
Nu weet ik wel dat de package van zebulon een eigen user heeft maar t valt wel te proberen, veel kwaad kan t niet.
Ik had voor de zebulon package de merty package draaien en hier had ik de 777 rechten nooit aan gehad en ook nooit issues mee gehad.
Nu weet ik wel dat de package van zebulon een eigen user heeft maar t valt wel te proberen, veel kwaad kan t niet.
Zozo, ineens een kleine update van Headphones. Merge van een pull request van de post processing functie helaas, geen grote veranderingen.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Hoe gaan mensen met XBMC hier om met hun Library? Centraal op de NAS opgeslagen zodat dezelfde Library ook door andere media spelers gebruikt kan worden of lokaal op de media speler?
Voor TV series lijkt me dit vrij gemakkelijk, of in ieder geval het managen er van gezien de functies van Sickbeard. Bij mij komen afleveringen van series ook nooit verkeerd binnen op XBMC. Bij films is dit een heel ander verhaal.... (en nee ik heb geen zin in handmatige dingen als mediacompanion en dergelijke).
Weet eerlijk gezegd ook niet of ik de laatste tijd nog foutmeldingen heb binnen gekregen voor wat betreft die 666. Wat ik wel weet is dat afleveringen dit gedownload zijn toen ik die foutmelding in ieder geval nog wel kreeg, ook gewoon op 666 staan.
Overigens krijg ik de laatste tijd stee vast de volgende foutmelding:
Dit had ik in het begin niet, toch nog eens induiken.
Voor TV series lijkt me dit vrij gemakkelijk, of in ieder geval het managen er van gezien de functies van Sickbeard. Bij mij komen afleveringen van series ook nooit verkeerd binnen op XBMC. Bij films is dit een heel ander verhaal.... (en nee ik heb geen zin in handmatige dingen als mediacompanion en dergelijke).
Nope, wordt bij mij nu gewoon 666.Mar2zz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:30:
Wat gebeurt er dan? Houdt het bestand de 777 rechten die het van sabnzbd had gekregen?
Weet eerlijk gezegd ook niet of ik de laatste tijd nog foutmeldingen heb binnen gekregen voor wat betreft die 666. Wat ik wel weet is dat afleveringen dit gedownload zijn toen ik die foutmelding in ieder geval nog wel kreeg, ook gewoon op 666 staan.
code:
1
| 2011-12-08 09:17:51.736750 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages' |
mysql, pathsubstitution en zorgen dat je goede nfo files hebt. CP en SB kunnen beide goede nfo files maken trouwens....Joster schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:36:
Hoe gaan mensen met XBMC hier om met hun Library? Centraal op de NAS opgeslagen zodat dezelfde Library ook door andere media spelers gebruikt kan worden of lokaal op de media speler?
Ik kan trouwens niet de laaste master downloaden van SB? https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/downloads Loopt dood
Ok, laat maarlowfi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:58:
[...]
mysql, pathsubstitution en zorgen dat je goede nfo files hebt. CP en SB kunnen beide goede nfo files maken trouwens....
Te moeilijk? Staat gewoon in xbmc wiki ondertussen: http://wiki.xbmc.org/inde...e_multiple_XBMC_libraries
Die howto is niet helemaal zuiver nog. Bij het aanmaken van de user xbmc en access op de database wordt xbmc rechten gegeven op alle databases.
Helemaal onderaan staat een betere add user to db methode.
Helemaal onderaan staat een betere add user to db methode.
zeg, nu is er een nieuwe commit gedaan, en nu probeer ik sickbeard te updaten, maar dan krijg ik dit:
Unable to retrieve new version from http://github.com/midgetspy/Sick-Beard/tarball/master, can't update
enig idee?
Unable to retrieve new version from http://github.com/midgetspy/Sick-Beard/tarball/master, can't update
enig idee?
60 TB can not be enough
Ik had dit vanmiddag ook. Ik kan nu weer gewoon update vanuit SB zelf. Github link leek ff dood....freak1 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:59:
zeg, nu is er een nieuwe commit gedaan, en nu probeer ik sickbeard te updaten, maar dan krijg ik dit:
enig idee?
[ Voor 201% gewijzigd door lowfi op 09-12-2011 18:37 ]
Dit heb ik dus ook ongeveer, alleen dan Errocode 13, en er worden gewoon compleet geen subs meer gedownload... Ook niet handmatig.Joster schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:36:
code:
1 2011-12-08 09:17:51.736750 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages'
Maakt iemand hier gebruik van de re-encode optie binnen headphones? Ik heb het wel aan staan, om van flac naar mp3 te converteren maar hij doet geen reet.
settings:
Encode: ffmpeg
Format: mp3
Quality:0 vbr
Bitrate: 320 kbps
Sampling: 44.100 Hz
Logfile
settings:
Encode: ffmpeg
Format: mp3
Quality:0 vbr
Bitrate: 320 kbps
Sampling: 44.100 Hz
Logfile
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Post-processing for CAKE - Comfort Eagle complete 2011-12-09 14:46:41 INFO Moving files from /media/Video/.Temp/Untagged/CAKE - Comfort Eagle [2001] to /media/Video/Music/CAKE/Comfort Eagle 2011-12-09 14:46:41 INFO Renaming files 2011-12-09 14:46:40 INFO Writing metadata 2011-12-09 14:46:40 INFO Adding album art to folder 2011-12-09 14:46:40 INFO Cleaning up files 2011-12-09 14:44:48 INFO Starting post-processing for: CAKE - Comfort Eagle 2011-12-09 14:44:48 INFO Found a match in the database: CAKE - Comfort Eagle. Verifying to make sure it is the correct album |
Ik heb vluchtig dit doorgenomen, maar volgens mij slaat ie ffmpeg over...
https://raw.github.com/re...ster/headphones/encode.py
Volgens mij doen alleen regel 53 en 62 effectief iets en ffmpeg staat daar niet bij
https://raw.github.com/re...ster/headphones/encode.py
Volgens mij doen alleen regel 53 en 62 effectief iets en ffmpeg staat daar niet bij
Zijn er trouwens veel mensen die ppdir post processing gebruiken met CouchPotato?
Ik krijg namelijk vaak films binnen die hij fout renamed dus heb ik ppdir geprobeerd maar dan krijg ik een error dat hij t script niet kan uitvoeren.
Als ik dan in t script kijk zie ik daar al dat hij geen info heeft opgehaald, ik vermoed dat het met de zebulon package van CP te maken heeft dat hij t niet doet.
Ik krijg namelijk vaak films binnen die hij fout renamed dus heb ik ppdir geprobeerd maar dan krijg ik een error dat hij t script niet kan uitvoeren.
Als ik dan in t script kijk zie ik daar al dat hij geen info heeft opgehaald, ik vermoed dat het met de zebulon package van CP te maken heeft dat hij t niet doet.
Het lijkt dat we allemaal dat probleem hebben momenteel. Mar2zz heeft er al een blik op geworpen maar kon het niet verhelpen. Ik had al een ticket ingeschoten, maar daar is nog geen fix voor gekomen. Misschien als jullie daar ook even commenten dat het opgepakt word.CarpeVentum schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:08:
[...]
Dit heb ik dus ook ongeveer, alleen dan Errocode 13, en er worden gewoon compleet geen subs meer gedownload... Ook niet handmatig.
Ticket: hier
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum al volg ik het wel al een tijd.
Ik heb middels het LaSi script van Mar2zz Sabnzbd, CP en SB geïnstalleerd en daarna subliminal.
Als ik dan in SB naar opties ga krijg ik geen scherm te zien al bij;Senaxx [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2.
Heef iemand een idee wat ik fout heb gedaan?
Hartelijk dank,
Ik heb middels het LaSi script van Mar2zz Sabnzbd, CP en SB geïnstalleerd en daarna subliminal.
Als ik dan in SB naar opties ga krijg ik geen scherm te zien al bij;Senaxx [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2.
Hartelijk dank,
Ik heb een vraagje.....
Ik probeer een Nederlandse serie toe te voegen... fe. Nederland van boven alles prima! add new show de language veranderen in NL en hoppa hij vind hem hoor! nu dus add show maar dan gaat dus sickbeard auto. zoeken in tvdb.com naar de serie!?! uiteraard vind ie deze NL serie daar niet...
sickbeard komt wel met de volgende error
UNABLE TO ADD SHOW
TVDB, not using the NFO delete .nfo and add manually in the correct language...
uuh ja waar staat die .nfo file dan en ik add hem toch al handmatig?!?
please help!
Ik probeer een Nederlandse serie toe te voegen... fe. Nederland van boven alles prima! add new show de language veranderen in NL en hoppa hij vind hem hoor! nu dus add show maar dan gaat dus sickbeard auto. zoeken in tvdb.com naar de serie!?! uiteraard vind ie deze NL serie daar niet...
sickbeard komt wel met de volgende error
UNABLE TO ADD SHOW
TVDB, not using the NFO delete .nfo and add manually in the correct language...
uuh ja waar staat die .nfo file dan en ik add hem toch al handmatig?!?
please help!
Het LaSi script ondersteunt die subtitle variant niet. Als je de subtitle-versie wilt downloaden zul je dat handmatig moeten doen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:00:
Hallo allemaal,
Hartelijk dank,
Na install kan je het volgende doen, dan heb je 'm wel:
sudo service sickbeard stop sudo rm -Rf /opt/sickbeard sudo git clone https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard /opt/sickbeard sudo service sickbeard start
[ Voor 15% gewijzigd door Mar2zz op 10-12-2011 16:16 ]
Ook net subliminal geinstalleerd maar aangezien er toch nog geen nederlandstalige ondertitelingen zijn als een aflevering online komt vraag ik me af of sickbeard in te stellen is dat deze na aantal dagen nog eens zoekt naar een ondertiteling.
Kan dit?
Kan dit?
Volgens mij doet ie dat automatisch hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens ingesteld heb en toch staat er na een paar dagen netjes een ondertitelingsbestand bij.
Kan je de subliminal volgen in de logs?Zinu schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:12:
Volgens mij doet ie dat automatisch hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens ingesteld heb en toch staat er na een paar dagen netjes een ondertitelingsbestand bij.
Volgens mij kun je subliminal zien in de logs; wel even het level op 'Debug' zetten.
Subliminal blijft zoeken naar subs, met een bepaalde, niet in te stellen, interval.
Subliminal blijft zoeken naar subs, met een bepaalde, niet in te stellen, interval.
Dit gelezen?garth1978 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:22:
Ik heb een vraagje.....
Ik probeer een Nederlandse serie toe te voegen... fe. Nederland van boven alles prima! add new show de language veranderen in NL en hoppa hij vind hem hoor!
* This will only affect the language of the retrieved metadata file contents and episode filenames.
This DOES NOT allow Sick Beard to download non-english TV episodes!
en dit gedaan? rintje in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2".
Je foutmelding betreft de nfo staat hier los van, maar hoe dat te fixen is kom ik niet zo snel uit nu.
[ Voor 25% gewijzigd door job op 10-12-2011 22:40 ]
Oeh
Kijk eens!
https://github.com/Diaoul/subliminal
Jeej.
Het logo kan dus in de eerste post, ik zal Mar2zz wel even PB'en met een download linkje.
Jeej.
Het logo kan dus in de eerste post, ik zal Mar2zz wel even PB'en met een download linkje.
[ Voor 40% gewijzigd door CarpeVentum op 11-12-2011 16:30 ]
Vanavond ook maar eens installeren maar voordat ik er aan begin was ik eigenlijk benieuwd naar de gebruikte cronjobs onder de tweakers.CarpeVentum schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:24:
OehKijk eens!
Jeej.
Als ik brickman's tutorial erbij pak heb ik verschillende download scripts en cronjob en was benieuwd welke het meest gebruikt wordt?
CarpeVentum schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:24:
OehKijk eens!
Jeej.

Pak die van brickman, die van mij moet nog gefixed voor Syno. https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues/17schumi2004 schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:19:
[...]
Vanavond ook maar eens installeren maar voordat ik er aan begin was ik eigenlijk benieuwd naar de gebruikte cronjobs onder de tweakers.
Als ik brickman's tutorial erbij pak heb ik verschillende download scripts en cronjob en was benieuwd welke het meest gebruikt wordt?
iemand een link of kan iemand hier even vertellen hoe je subliminal in een bestaande sickbeard inplant !??!!?
kom er niet helemaal uit
heb dit gedaan maar werkt niet
sudo service sickbeard stop
sudo rm -Rf /opt/sickbeard
sudo git clone https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard /opt/sickbeard
sudo service sick beard start
kom er niet helemaal uit
heb dit gedaan maar werkt niet
sudo service sickbeard stop
sudo rm -Rf /opt/sickbeard
sudo git clone https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard /opt/sickbeard
sudo service sick beard start
Wat werkte niet? heb je ook log van wat je deed?
zit in de TS. Neem aan dat je link online blijft? Heb 'm gewoon via jouw link in de TS gezet. Mocht je die offline halen meldt het dan ff, dan doe ik 'm door naar mijn tweakersalbum.CarpeVentum schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:24:
OehKijk eens!
Jeej.
Het is de web server van m'n Synology, en ik gebruik t vooral om screenshots te delen. Blijft voorlopig nog wel een hele tijd online. Maar als ie t een keer niet doet dan is m'n Syno even stukMar2zz schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:31:
Wat werkte niet? heb je ook log van wat je deed?
[...]
zit in de TS. Neem aan dat je link online blijft? Heb 'm gewoon via jouw link in de TS gezet. Mocht je die offline halen meldt het dan ff, dan doe ik 'm door naar mijn tweakersalbum.
Thanks voor de complimenten verder iedereen
Is er geen .bin beschikbaar om subliminal te installeren op je readynas?
helaas zijn de readynassen een beetje ondergeschoven kindertjes met howto's e.d.
helaas zijn de readynassen een beetje ondergeschoven kindertjes met howto's e.d.
een readynas heeft toch apt als packagemanager? Volgens mij werkt mijn lasi script en ubuntu how to's daar gewoon op.
Hallo,
Van het weekend ook eens wezen stoeien met Sickbeard en CP op mijn nas (Syno 209+II).
Ik heb het geinstalleerd via deze handleiding, alleen werkt de post processing nog niet helemaal lekker.
De situatie is als volgt:
1. Via SB kies ik een serie en die wordt gedownload door Sabnzb
2. Via postprocessing van Sabnzb kopieerd deze het naar .../Series/sickbeard
Dus alle series staan nu in de map sickbeard.
Nu heb ik als doel dir gekozen voor .../Series/gold rush (das dus de test serie).
Ik zie een dir die heet .../Series/gold rush en daarin staat ook al de poster plaatjes.
Alleen kopieerd en renamed SB nu dus niet de series naar .../Series/gold rush.
Het lijkt er dus op dat de postprocessing van SB faalt.
Wie o wie weet wat er fout gaat?
Vraag me zelf af of Sabnzb wel moet postprocessen (staat wel zo in de handleiding).
Wel weet ik zeker dat ik alle rechten op de mappen goed staan.
Van het weekend ook eens wezen stoeien met Sickbeard en CP op mijn nas (Syno 209+II).
Ik heb het geinstalleerd via deze handleiding, alleen werkt de post processing nog niet helemaal lekker.
Nu heb ik als doel dir gekozen voor .../Series/gold rush (das dus de test serie).
Ik zie een dir die heet .../Series/gold rush en daarin staat ook al de poster plaatjes.
Vraag me zelf af of Sabnzb wel moet postprocessen (staat wel zo in de handleiding).
sabnzbd moet niet postprocessen.stimpyrulez schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:22:
Hallo,
mijn advies is om categorieen in te stellen in sabnzbd, en dan aangeven dat indien sickbeard iets wil downloaden, dat in een apart mapje komt. vervolgens laat je sickbeard kijken in dat mapje en laat je dat mapje postprocessen.
zou je een screenshot van je postprocessing kunnen posten?
60 TB can not be enough
iemand die hier lighttpd gebruikt als reverse proxy voor sickbeard of couchpotato?
bij couchpotato kom ik niet verder dan een unstyled pagina zonder images en sickbeard werkt helemaal niet.
de config die ik in lighttpd gebruik is.
ik heb op het couchpotato forum en op het sickbeard forum gelezen dat het met sickbeard zou moeten werken maar die config die gebruikt word staat nergens. couchpotato heeft iemand een fork gemaakt en daar lighttpd ondersteuning op verwerkt maar volgens mij is dat nog niet in de master verwerkt.
bij couchpotato kom ik niet verder dan een unstyled pagina zonder images en sickbeard werkt helemaal niet.
code:
1
2
3
4
| $host ~= "^/couchpotato" => ( ( "host" => "127.0.0.1", "port" => 8082 ) ), |
ik heb op het couchpotato forum en op het sickbeard forum gelezen dat het met sickbeard zou moeten werken maar die config die gebruikt word staat nergens. couchpotato heeft iemand een fork gemaakt en daar lighttpd ondersteuning op verwerkt maar volgens mij is dat nog niet in de master verwerkt.
Sorry mijn fout, maar wat je nu zegt heb (had) ik gedaan.freak1 schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:42:
[...]
sabnzbd moet niet postprocessen.
mijn advies is om categorieen in te stellen in sabnzbd, en dan aangeven dat indien sickbeard iets wil downloaden, dat in een apart mapje komt. vervolgens laat je sickbeard kijken in dat mapje en laat je dat mapje postprocessen.
zou je een screenshot van je postprocessing kunnen posten?
Sabnzb kopieer het naar de map sickbeard d.m.v. categorie. (genaamd sickbeard).
Dus Sabnzb zet het dan ook netjes in de bewuste map, alleen sickbeard kopieert het dan niet verder naar de uiteindelijke "doel" map die ik aangeef als ik een serie (in mijn geval "Gold Rush") .
De map "Gold Rush" word dus wel voor de tijd aangemaakt door sickbeard (neem ik aan).
De postprocessing: begint dat gelijk na de eerste download of wacht deze dat de gehele serie (downloads) voltooid is?
Ik zal vanavond wel even een paar screenshots maken, aangezien ik nu op het werk zit.
edit:
Zou een restart van sickbeard ook kunnen helpen?
Kan dit altijd even proberen natuurlijk, alleen kan je dan postprocessen forceren/apart uitvoeren?
[ Voor 6% gewijzigd door stimpyrulez op 12-12-2011 10:49 ]
Heb je in SAB aangegeven in welke map je post-processing file staat? Zijn de schrijfrechten goed ingesteld in SAB?stimpyrulez schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:46:
[...]
Sorry mijn fout, maar wat je nu zegt heb (had) ik gedaan.
Sabnzb kopieer het naar de map sickbeard d.m.v. categorie. (genaamd sickbeard).
Dus Sabnzb zet het dan ook netjes in de bewuste map, alleen sickbeard kopieert het dan niet verder naar de uiteindelijke "doel" map die ik aangeef als ik een serie (in mijn geval "Gold Rush") .
De map "Gold Rush" word dus wel voor de tijd aangemaakt door sickbeard (neem ik aan).
De postprocessing: begint dat gelijk na de eerste download of wacht deze dat de gehele serie (downloads) voltooid is?
Ik zal vanavond wel even een paar screenshots maken, aangezien ik nu op het werk zit.
edit:
Zou een restart van sickbeard ook kunnen helpen?
Kan dit altijd even proberen natuurlijk, alleen kan je dan postprocessen forceren/apart uitvoeren?
Heb je in SB aangegeven dat hij moet processen en vanuit welke map hij dat moet lezen?
ik gebruik zelf apache voor reversed proxy. In de configfile van CP moet je de urlbase ingeven en in SB moet je de web_root invullen. Dit kan niet via de webinterface.aegis schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:44:
iemand die hier lighttpd gebruikt als reverse proxy voor sickbeard of couchpotato?
code:
1 2 3 4 $host ~= "^/couchpotato" => ( ( "host" => "127.0.0.1", "port" => 8082 ) ),
dat was ik vergeten te zeggen. bij sickbeard heb ik dat gedaan. maar dan word het url http://sickbeard:8082/sickbeard. maar dan doet die het nog steeds niet.r3v0ss schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:16:
[...]
ik gebruik zelf apache voor reversed proxy. In de configfile van CP moet je de urlbase ingeven en in SB moet je de web_root invullen. Dit kan niet via de webinterface.
Bij coachpotato werkt dat ook niet als ik daar een urlbase invoer "/couchpotato" dan krijg bij http://couchpotato:5000 een unstyled pagina te zien en en bij http://couchpotato:5000/movie of http://couchpotato:5000/couchpotato/movie of bij http://couchpotato:5000/couchpotato krijg ik een 404 error something unexpected happened.
maar zou je dan niet naar http://127.0.0.1/couchpotato moeten gaan? En voor sickbeard http://127.0.0.1/sickbeard?
In SAB heb ik aangegeven dat hij moet postprocessen naar ../Series/sickbeard.funkeey schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:50:
[...]
Heb je in SAB aangegeven in welke map je post-processing file staat? Zijn de schrijfrechten goed ingesteld in SAB?
Heb je in SB aangegeven dat hij moet processen en vanuit welke map hij dat moet lezen?
Waar de postprocessing file staat heb en kan ik volgens mij nergens aangeven (dit is toch gewoon de download dir?).
Naar mijn inziens is het ook niet dat SAB fout gaat, aangezien de bestanden wel vanuit de download (of eigenlijk de incomplete) naar de ../Series/sickbeard worden gekopieerd en daar ook worden uitgepakt (kan ik zien als ik effe via de verkenner kijk). Dus de rechten zijn goed en zo wie zo alle mappen staan in 1 hoofd map waar iedereen rechten op heeft (zo ingesteld).
In SB zeg ik dus dat hij moet kijken in ../Series/sickbeard en heb ook aangegeven dat hij moet processen.
Zal vanavond DB wel effe restarten en dan anders nogmaals proberen. Tevens zal ik wel even de instellingen hier posten (screenshot).
Dus alles gaat goed tot de laatste stap (postprocessen met SB)
Controlleer nog eens, heb je bij de categorie een postprocessing script aangegeven?stimpyrulez schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:18:
[...]
In SAB heb ik aangegeven dat hij moet postprocessen naar ../Series/sickbeard.
Waar de postprocessing file staat heb en kan ik volgens mij nergens aangeven (dit is toch gewoon de download dir?).
-knip-
In windows zou hij hier moeten staan:
~:\SABnzbd\scripts
Onder linux, in SABnzbd Folders, User folders -> Post-Processing Scripts Folder invullen.
Ik heb een vraag over de quality settings van Sickbeard. Ik weet dat het mogelijk is om SD afleveringen automatisch te laten vervangen door een 720P of betere kwaliteit, maar ik wil het andersom.
Bijvoorbeeld: Sickbeard download eerst een HD aflevering, en na 3 weken wordt die HD weggegooid en vervangen door een SD.
Hoe kan ik dat realiseren?
Bijvoorbeeld: Sickbeard download eerst een HD aflevering, en na 3 weken wordt die HD weggegooid en vervangen door een SD.
Hoe kan ik dat realiseren?
Ik krijg steeds iets meer kennis hoe dit spul nou werkt, Sick Beard en Couchpotato vinden de series/films gewoon (helaas lang niet altijd 1080p, maar 720p kan ook) en Sabnzbdplus haalt ze ook binnen.
Maar postprocessing blijft nog een probleem; ik heb mappen eens nagekeken en ik zie gewoon niet wat het probleem precies is. Ik heb processing van Sabnzbdplus nou geloof ik uitgezet (right?) en ik geloof dat de processing van Sick Beard/Couchpotato wel goed zou moeten gaan. De settings die ik heb veranderd staan hier (geüpload op 12 december).
Hier komen ook settings langs om USB-stick te gebruiken en NL-series te downloaden maar als ik zelfs dit nog niet werkend krijg
...
EDIT: tevens geeft Sabnzbplus nu:
Maar postprocessing blijft nog een probleem; ik heb mappen eens nagekeken en ik zie gewoon niet wat het probleem precies is. Ik heb processing van Sabnzbdplus nou geloof ik uitgezet (right?) en ik geloof dat de processing van Sick Beard/Couchpotato wel goed zou moeten gaan. De settings die ik heb veranderd staan hier (geüpload op 12 december).
Hier komen ook settings langs om USB-stick te gebruiken en NL-series te downloaden maar als ik zelfs dit nog niet werkend krijg
EDIT: tevens geeft Sabnzbplus nu:
Terwijl ik (met verkenner) die mappen gewoon alle gebruikers alle rechten heb gegeven.» Nabewerking is afgebroken (Kan bestemmingsmap /Movies/The.Kings.Speech.2010.720p.BluRay.X264-AMIABLE niet maken)
[ Voor 14% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 19:16 ]
ik krijg deze meldingen;Mar2zz schreef op maandag 12 december 2011 @ 06:08:
een readynas heeft toch apt als packagemanager? Volgens mij werkt mijn lasi script en ubuntu how to's daar gewoon op.
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
E: Couldn't find package python-pip
E: Invalid operation python-setuptools
Failed! Installing Subliminal didn't finish, try again or:
Copy the text above and report an issue at the following address:
https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues
install: missing destination file operand after `subliminal'
Try `install --help' for more information.
sudo: subliminal: command not found
install: missing destination file operand after `argparse'
sudo: argparse: command not found
Done! Installed Subliminal.
Type subliminal --help for options
Press a key to continue
Ik ben op zoek naar een methode om SickBeard toch "Oh Oh Cherso" te laten vinden.
Het probleem:
SickBeard zoekt naar "Oh Oh Cherso - S02E12 - Aflevering 12"
De oplossing:
SickBeard laten zoeken naar "Oh Oh Cherso - S02E12"
Krijgt er iemand hier Oh Oh Cherso automatisch binnen?
Het probleem:
De oplossing:
SAB -> Config -> Folders: hier staat een veld met 'Post-Processing Scripts Folder' hier moet je 'Sick-Beard/autoProcessTV/' aangeven. Hierin staat het post-processing script van SB. Dit is op OSX zo. Of deze onder linux of windows op dezelfde plek staat weet ik niet. Zoek even naar je script en geef dan de juiste folder aan.stimpyrulez schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:18:
[...]
In SAB heb ik aangegeven dat hij moet postprocessen naar ../Series/sickbeard.
Alleen voor sickbeard en headphones moet je starting / meegeven:aegis schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:02:
[...]
dat was ik vergeten te zeggen. bij sickbeard heb ik dat gedaan. maar dan word het url http://sickbeard:8082/sickbeard. maar dan doet die het nog steeds niet.
Bij coachpotato werkt dat ook niet als ik daar een urlbase invoer "/couchpotato" dan krijg bij http://couchpotato:5000 een unstyled pagina te zien en en bij http://couchpotato:5000/movie of http://couchpotato:5000/couchpotato/movie of bij http://couchpotato:5000/couchpotato krijg ik een 404 error something unexpected happened.
code:
1
2
3
| web_root = /sickbeard urlbase = couchpotato http_root = /headphones |
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ok. Ik had die workaround die je 2x ziet verschijnen met install: missing operand speciaal gemaakt voor readynas, naar aanleiding van dit issue: https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues/10Fried schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:02:
[...]
ik krijg deze meldingen;
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
E: Couldn't find package python-pip
E: Invalid operation python-setuptools
install: missing destination file operand after `subliminal'
sudo: subliminal: command not found
install: missing destination file operand after `argparse'
sudo: argparse: command not found
Done! Installed Subliminal.
Type subliminal --help for options
Press a key to continue
Maar het werkt niet, jouw apt kan python-setuptools niet vinden. Kun je eens apt-cache search setuptools doen? Of apt-cache search pip? Als ik weet hoe de package voor easy_install heet dan kan ik het fixen.
Oh Oh Cherso... Really, Tripkip?tripkip schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:06:
Ik ben op zoek naar een methode om SickBeard toch "Oh Oh Cherso" te laten vinden.
Het probleem:
De oplossing:
1.
apt-cache search setuptools
python-pastescript - serving web applications, creating file layouts for python packages
python-setuptools - Python Distutils Enhancements
2.
apt-cache search pip
libace5.4.7c2a - C++ network programming framework
aespipe - AES-encryption tool with loop-AES support
amavisd-new-milter - Interface between sendmail-milter and amavisd-new
amavisd-new - Interface between MTA and virus scanner/content filters
bfr - nonblocking 8-bit-clean pipe buffer
bigloo - A practical Scheme compiler
libbobcat1-dev - headers and documentation for the Bobcat library
libbobcat1 - run-time (shared) Bobcat library
buffer - Buffering/reblocking program for tape backups, printing, etc.
cl-pipes - Common Lisp library for pipes or streams
courier-authlib-pipe - External authentication support for the Courier authentic ation library
cpipe - counting pipe
crm114 - The Controllable Regex Mutilator and Spam Filter
cstream - general-purpose stream-handling tool similar to dd
cwcdr - Chez Wam CD Ripper
dar-docs - Disk ARchive: Backup directory tree and files
dar-static - Disk ARchive: Backup directory tree and files
dar - Disk ARchive: Backup directory tree and files
libdar-dev - Disk ARchive: Development files for shared library
libdar64-4 - Disk ARchive: Shared library
dgipip - AMPRNet dynamic IPIP encapsulation routing daemon
djbdoc2man - Convert DJB html documentation to man pages
dvbackup - backup tool using MiniDV camcorders
ekg - console Gadu Gadu client for UNIX systems
epiphany-browser-dev - Development files for Epiphany web browser
epiphany-browser - Intuitive GNOME web browser
epiphany-extensions - Extensions for Epiphany web browser
epiphany-data - required maps for epiphany game
epiphany - clone of Boulder Dash game
filter - A program that filters local email via forward/pipe
gaffitter - File subsets extractor based on genetic algorithms
getmail4 - mail retriever with support for POP3, IMAP4 and SDPS
gff2aplot - pair-wise alignment-plots for genomic sequences in PostScript
gpivtools - Command line programs for Particle Image Velocimetry
gstreamer-editor - GStreamer Pipeline Editor and other GUI tools
gstreamer0.8-plugin-apps - Simple GStreamer applications
gstreamer0.8-tools - Tools for use with GStreamer
libgstreamer0.8-0 - Core GStreamer libraries, plugins, and utilities
guile-library - Library of useful Guile modules
hunspell - spell checker and morphological analyzer (program)
libhunspell-dev - spell checker and morphological analyzer (static library)
libijs-0.35 - IJS raster image transport protocol: shared library
libijs-dev - IJS raster image transport protocol: development files
ipip - IP over IP Encapsulation Daemon
isdnutils - Most important ISDN-related packages and utilities
pppdcapiplugin - plugin for pppd to communicate with CAPI-capable ISDN cards
iselect - An interactive line selection tool for ASCII files
joe - user friendly full screen text editor
kerry - Beagle desktop search daemon frontend for KDE
kmd - Komodo Manchester Debugger
kmplayer - media player for KDE
ldaptor-utils - Command-line LDAP utilities
littler - GNU R scripting and command-line front-end
logtools - Russell's misc tools for managing log files.
libcrypto++-dev - General purpose cryptographic C++ library - development
libcrypto++-doc - General purpose cryptographic library - documentation
libcrypto++-utils - General purpose cryptographic library - utilities and data f iles
libcrypto++5.2c2a - General purpose cryptographic shared library
libdaemon-dev - lightweight C library for daemons
libfilter-perl - Perl source filters
libipc-run-perl - Perl module for running processes
libpgp-sign-perl - Perl module to create detached PGP signatures
libwww-doc - The W3C WWW library - documentation
libxml-sax-machines-perl - Perl modules for managing collections of SAX processo rs
libxml-simple-perl - Perl module for reading and writing XML
libxvmc-dev - X11 Video extension library (development headers)
libxvmc1-dbg - X11 Video extension library (debug package)
libxvmc1 - X11 Video extension library
mailagent - An automatic mail-processing tool and filter.
mailtextbody - Tool to return the body of an email message
mailutils-pop3d - GNU mailutils-based POP3 Daemon
mathopd - Very small, yet very fast HTTP server
mirrordir - duplicate a directory by making a minimal set of changes
libapache-mod-auth-shadow - An Apache module for authentication using /etc/shado w
moreutils - additional unix utilities
mpop - POP3 mail retriever
netpipe-lam - A network performance tool using LAM MPI
netpipe-mpich - A network performance tool using MPICH MPI
netpipe-pvm - A network performance tool using PVM
netpipe-tcp - A network performance tool using the TCP protocol
netpipes - a package to manipulate BSD TCP/IP stream sockets
nip2 - spreadsheet-like graphical image manipulation tool
nosql - a Relational Database Management System for Unix
openbox - standards compliant, fast, light-weight, extensible window manager
pdns-backend-pipe - pipe/coprocess backend for PowerDNS
peercast-handlers - P2P audio and video streaming handlers
pipenightdreams-data - connect pipes to get the water flowing from inlet to outl et (data files)
pipenightdreams - connect pipes to get the water flowing from inlet to outlet
pipsecd - IPsec tunnel implementation
polipo - caching web proxy
psignifit - Fitting and testing hypotheses about psychometric functions
libpstreams-dev - a C++ iostream interface to POSIX process I/O
pv - Shell pipeline element to meter data passing through
lampython - MPI-enhanced Python interpreter (LAM based version)
mpichpython - MPI-enhanced Python interpreter (MPICH based version)
qhull-bin - Calculate convex hulls and related structures (utilities)
quickplot - fast interactive 2D plotter and data viewer
rdiff-backup - remote incremental backup
root-portal - Monitors the system and displays the results on the desktop
librrdp-perl - Time-series data storage and display system (Perl interface, pipe d)
scsh-0.6 - A `scheme' interpreter designed for writing system programs
scsh-common-0.6 - A `scheme' interpreter designed for writing system programs
scsh - A `scheme' interpreter designed for writing system programs (default vers ion)
sdd - File duplication and conversion tool, similar to 'dd'
libserveez-0.1.5 - GNU Serveez server framework -- shared library
libserveez-dev - GNU Serveez server framework -- development files
serveez-doc - GNU Serveez server framework -- documentation
serveez - GNU Serveez server framework -- server executable
socat - multipurpose relay for bidirectional data transfer
sqsh - commandline SQL client for MS SQL and Sybase servers
synaesthesia - A program for representing sounds visually
synce-kde-dev - PC / Windows CE connection service application
synce-kde - PC / Windows CE connection service application
libsynopsis8-dev - The runtime library for Synopsis (development files)
libsynopsis8 - The runtime library for Synopsis
synopsis-doc - Documentation for synopsis
synopsis - A Source-code Introspection Tool
trscripts - Scripts for reencoding text files and BDF-fonts
libvanessa-socket-pipe - User space TCP/IP pipe
libvanessa-socket0 - Library to simplify TCP socket operations
vlogger - virtual web logfile rotater/parser
libwww-dev - The W3C WWW library - development files
libwww-ssl-dev - The W3C WWW library - development files (SSL support)
libwww-ssl0 - The W3C-WWW library (SSL support)
libwww0 - The W3C WWW library
weechat-curses - Fast, light and extensible IRC client
weechat - Fast, light and extensible IRC client
ppthtml - A program for converting Microsoft Power Point Files .ppt
xlhtml - A program for converting Microsoft Excel Files .xls
xml2 - Convert between XML, HTML, CSV and a line-oriented format
xmms-infopipe - General plugin for XMMS, reports real-time information to a pipe
xplot - A simple x-y column data plotter for X.
xtranslate - x11-version of translate which will translate the xclipboard
libmozjs-dev - Development files for the Mozilla SpiderMonkey JavaScript library
libmozjs0d-dbg - Development files for the Mozilla SpiderMonkey JavaScript libra ry
libmozjs0d - The Mozilla SpiderMonkey JavaScript library
yample - Yet Another Mail Processing Language
libwbclient0 - Samba winbind client library
libdaemon0 - lightweight C library for daemons - runtime library
apt-cache search setuptools
python-pastescript - serving web applications, creating file layouts for python packages
python-setuptools - Python Distutils Enhancements
2.
apt-cache search pip
libace5.4.7c2a - C++ network programming framework
aespipe - AES-encryption tool with loop-AES support
amavisd-new-milter - Interface between sendmail-milter and amavisd-new
amavisd-new - Interface between MTA and virus scanner/content filters
bfr - nonblocking 8-bit-clean pipe buffer
bigloo - A practical Scheme compiler
libbobcat1-dev - headers and documentation for the Bobcat library
libbobcat1 - run-time (shared) Bobcat library
buffer - Buffering/reblocking program for tape backups, printing, etc.
cl-pipes - Common Lisp library for pipes or streams
courier-authlib-pipe - External authentication support for the Courier authentic ation library
cpipe - counting pipe
crm114 - The Controllable Regex Mutilator and Spam Filter
cstream - general-purpose stream-handling tool similar to dd
cwcdr - Chez Wam CD Ripper
dar-docs - Disk ARchive: Backup directory tree and files
dar-static - Disk ARchive: Backup directory tree and files
dar - Disk ARchive: Backup directory tree and files
libdar-dev - Disk ARchive: Development files for shared library
libdar64-4 - Disk ARchive: Shared library
dgipip - AMPRNet dynamic IPIP encapsulation routing daemon
djbdoc2man - Convert DJB html documentation to man pages
dvbackup - backup tool using MiniDV camcorders
ekg - console Gadu Gadu client for UNIX systems
epiphany-browser-dev - Development files for Epiphany web browser
epiphany-browser - Intuitive GNOME web browser
epiphany-extensions - Extensions for Epiphany web browser
epiphany-data - required maps for epiphany game
epiphany - clone of Boulder Dash game
filter - A program that filters local email via forward/pipe
gaffitter - File subsets extractor based on genetic algorithms
getmail4 - mail retriever with support for POP3, IMAP4 and SDPS
gff2aplot - pair-wise alignment-plots for genomic sequences in PostScript
gpivtools - Command line programs for Particle Image Velocimetry
gstreamer-editor - GStreamer Pipeline Editor and other GUI tools
gstreamer0.8-plugin-apps - Simple GStreamer applications
gstreamer0.8-tools - Tools for use with GStreamer
libgstreamer0.8-0 - Core GStreamer libraries, plugins, and utilities
guile-library - Library of useful Guile modules
hunspell - spell checker and morphological analyzer (program)
libhunspell-dev - spell checker and morphological analyzer (static library)
libijs-0.35 - IJS raster image transport protocol: shared library
libijs-dev - IJS raster image transport protocol: development files
ipip - IP over IP Encapsulation Daemon
isdnutils - Most important ISDN-related packages and utilities
pppdcapiplugin - plugin for pppd to communicate with CAPI-capable ISDN cards
iselect - An interactive line selection tool for ASCII files
joe - user friendly full screen text editor
kerry - Beagle desktop search daemon frontend for KDE
kmd - Komodo Manchester Debugger
kmplayer - media player for KDE
ldaptor-utils - Command-line LDAP utilities
littler - GNU R scripting and command-line front-end
logtools - Russell's misc tools for managing log files.
libcrypto++-dev - General purpose cryptographic C++ library - development
libcrypto++-doc - General purpose cryptographic library - documentation
libcrypto++-utils - General purpose cryptographic library - utilities and data f iles
libcrypto++5.2c2a - General purpose cryptographic shared library
libdaemon-dev - lightweight C library for daemons
libfilter-perl - Perl source filters
libipc-run-perl - Perl module for running processes
libpgp-sign-perl - Perl module to create detached PGP signatures
libwww-doc - The W3C WWW library - documentation
libxml-sax-machines-perl - Perl modules for managing collections of SAX processo rs
libxml-simple-perl - Perl module for reading and writing XML
libxvmc-dev - X11 Video extension library (development headers)
libxvmc1-dbg - X11 Video extension library (debug package)
libxvmc1 - X11 Video extension library
mailagent - An automatic mail-processing tool and filter.
mailtextbody - Tool to return the body of an email message
mailutils-pop3d - GNU mailutils-based POP3 Daemon
mathopd - Very small, yet very fast HTTP server
mirrordir - duplicate a directory by making a minimal set of changes
libapache-mod-auth-shadow - An Apache module for authentication using /etc/shado w
moreutils - additional unix utilities
mpop - POP3 mail retriever
netpipe-lam - A network performance tool using LAM MPI
netpipe-mpich - A network performance tool using MPICH MPI
netpipe-pvm - A network performance tool using PVM
netpipe-tcp - A network performance tool using the TCP protocol
netpipes - a package to manipulate BSD TCP/IP stream sockets
nip2 - spreadsheet-like graphical image manipulation tool
nosql - a Relational Database Management System for Unix
openbox - standards compliant, fast, light-weight, extensible window manager
pdns-backend-pipe - pipe/coprocess backend for PowerDNS
peercast-handlers - P2P audio and video streaming handlers
pipenightdreams-data - connect pipes to get the water flowing from inlet to outl et (data files)
pipenightdreams - connect pipes to get the water flowing from inlet to outlet
pipsecd - IPsec tunnel implementation
polipo - caching web proxy
psignifit - Fitting and testing hypotheses about psychometric functions
libpstreams-dev - a C++ iostream interface to POSIX process I/O
pv - Shell pipeline element to meter data passing through
lampython - MPI-enhanced Python interpreter (LAM based version)
mpichpython - MPI-enhanced Python interpreter (MPICH based version)
qhull-bin - Calculate convex hulls and related structures (utilities)
quickplot - fast interactive 2D plotter and data viewer
rdiff-backup - remote incremental backup
root-portal - Monitors the system and displays the results on the desktop
librrdp-perl - Time-series data storage and display system (Perl interface, pipe d)
scsh-0.6 - A `scheme' interpreter designed for writing system programs
scsh-common-0.6 - A `scheme' interpreter designed for writing system programs
scsh - A `scheme' interpreter designed for writing system programs (default vers ion)
sdd - File duplication and conversion tool, similar to 'dd'
libserveez-0.1.5 - GNU Serveez server framework -- shared library
libserveez-dev - GNU Serveez server framework -- development files
serveez-doc - GNU Serveez server framework -- documentation
serveez - GNU Serveez server framework -- server executable
socat - multipurpose relay for bidirectional data transfer
sqsh - commandline SQL client for MS SQL and Sybase servers
synaesthesia - A program for representing sounds visually
synce-kde-dev - PC / Windows CE connection service application
synce-kde - PC / Windows CE connection service application
libsynopsis8-dev - The runtime library for Synopsis (development files)
libsynopsis8 - The runtime library for Synopsis
synopsis-doc - Documentation for synopsis
synopsis - A Source-code Introspection Tool
trscripts - Scripts for reencoding text files and BDF-fonts
libvanessa-socket-pipe - User space TCP/IP pipe
libvanessa-socket0 - Library to simplify TCP socket operations
vlogger - virtual web logfile rotater/parser
libwww-dev - The W3C WWW library - development files
libwww-ssl-dev - The W3C WWW library - development files (SSL support)
libwww-ssl0 - The W3C-WWW library (SSL support)
libwww0 - The W3C WWW library
weechat-curses - Fast, light and extensible IRC client
weechat - Fast, light and extensible IRC client
ppthtml - A program for converting Microsoft Power Point Files .ppt
xlhtml - A program for converting Microsoft Excel Files .xls
xml2 - Convert between XML, HTML, CSV and a line-oriented format
xmms-infopipe - General plugin for XMMS, reports real-time information to a pipe
xplot - A simple x-y column data plotter for X.
xtranslate - x11-version of translate which will translate the xclipboard
libmozjs-dev - Development files for the Mozilla SpiderMonkey JavaScript library
libmozjs0d-dbg - Development files for the Mozilla SpiderMonkey JavaScript libra ry
libmozjs0d - The Mozilla SpiderMonkey JavaScript library
yample - Yet Another Mail Processing Language
libwbclient0 - Samba winbind client library
libdaemon0 - lightweight C library for daemons - runtime library
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!