Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

tripkip schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:06:
Ik ben op zoek naar een methode om SickBeard toch "Oh Oh Cherso" te laten vinden.

Het probleem:
SickBeard zoekt naar "Oh Oh Cherso - S02E12 - Aflevering 12"

De oplossing:
SickBeard laten zoeken naar "Oh Oh Cherso - S02E12"

Krijgt er iemand hier Oh Oh Cherso automatisch binnen?
Kan je als user hier op het forum, andere users op "ignore" zetten? Oh Oh Cherso op een tweakers forum? _/-\o_ _/-\o_ :D

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:37
funkeey schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:07:
[...]

SAB -> Config -> Folders: hier staat een veld met 'Post-Processing Scripts Folder' hier moet je 'Sick-Beard/autoProcessTV/' aangeven. Hierin staat het post-processing script van SB. Dit is op OSX zo. Of deze onder linux of windows op dezelfde plek staat weet ik niet. Zoek even naar je script en geef dan de juiste folder aan.
Volgens mij is dit niet van toepassing op de NAS.

Moet zeggen dat er progressie is geboekt.
Blijkbaar gaat er iets mis op rechten.

De eigenaar van de map Series/Sickbeard is Sabnzb.
Daarom geeft sickbeard de error:
Failed to set permission for /volume1/Series/Frozen Planet/Season 01/Frozen Planet - S01E01 - The Ends of the Earth - HD TV.mkv to 666

Als ik de eigenaar verander naar SB, dan werkt de postprocessing van SB wel.
Maar ja, als ik dit doe, dan gaat Sab weer klagen dat hij niet bij de map mag....

Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:55
Hebber er trouwens meer mensen last van dat CouchPotato geen NFO's meer saved?
Heb er (vermoedelijk) sinds de laatste update last van.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Fried schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:08:
1.
apt-cache search setuptools
python-pastescript - serving web applications, creating file layouts for python packages
python-setuptools - Python Distutils Enhancements
Gefixed. Ik had sudo apt-get python-setuptools in het script staan, maar dat moet natuurlijk sudo apt-get install python-setuptools zijn. (zoek de verschillen, ik heb er 10x overheen gekeken ofzo...

zou nu moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
quote:
Fantec schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:00:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum al volg ik het wel al een tijd.
Ik heb middels het LaSi script van Mar2zz Sabnzbd, CP en SB geïnstalleerd en daarna subliminal.
Als ik dan in SB naar opties ga krijg ik geen scherm te zien al bij;Senaxx [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2.

Heef iemand een idee wat ik fout heb gedaan?

Hartelijk dank,

Het LaSi script ondersteunt die subtitle variant niet. Als je de subtitle-versie wilt downloaden zul je dat handmatig moeten doen.

Na install kan je het volgende doen, dan heb je 'm wel:

sudo service sickbeard stop
sudo rm -Rf /opt/sickbeard
sudo git clone https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard /opt/sickbeard
sudo service sickbeard start

Mar2zz wijzigde dit bericht 10-12-2011 16:16 (1
[quote]

@ Mar2zz, dit werkte voor mij.
Hartelijk dank voor de tip.

Rob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Mar2zz schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:22:
[...]

Gefixed. Ik had sudo apt-get python-setuptools in het script staan, maar dat moet natuurlijk sudo apt-get install python-setuptools zijn. (zoek de verschillen, ik heb er 10x overheen gekeken ofzo...

zou nu moeten werken...
thanks, hij is al een stuk verder....:

Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
E: Couldn't find package python-pip
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Some packages could not be installed. This may mean that you have
requested an impossible situation or if you are using the unstable
distribution that some required packages have not yet been created
or been moved out of Incoming.

Since you only requested a single operation it is extremely likely that
the package is simply not installable and a bug report against
that package should be filed.
The following information may help to resolve the situation:

The following packages have unmet dependencies:
python-setuptools: Depends: python (< 2.6) but 2.6.6-3+squeeze5.rnx2 is to be installed
E: Broken packages

Failed! Installing Subliminal didn't finish, try again or:
Copy the text above and report an issue at the following address:
https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues

install: missing destination file operand after `subliminal'
Try `install --help' for more information.
sudo: subliminal: command not found

install: missing destination file operand after `argparse'
Try `install --help' for more information.
sudo: argparse: command not found

Done! Installed Subliminal.
Type subliminal --help for options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Hmm, dat is iets wat ik niet voor je op kan lossen. Blijkbaar is de pythonversie te hoog voor de python-setuptools die debian squeeze aan boord heeft. Aangezien python-setuptools een externe package is niet door mij onderhouden kan ik dat ook niet oplossen.

Misschien weet iemand een andere manier om easy_install te installeren op een debian-squeeze?

Ik zal het script ook nog ff een goeie exit geven want hij rammelt door terwijl ie moet kappen omdat het toch niet gaat lukken als ie die setuptool install niet doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 16:54
Brickman schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:20:
[...]

Alleen voor sickbeard en headphones moet je starting / meegeven:
code:
1
2
3
web_root = /sickbeard
urlbase = couchpotato
http_root = /headphones
ik heb het nu werkend bij sickbeard. in de config file de quotes weg gehaald en hij doet het :) nu alleen couchpotato nog.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Earzz schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:14:
Hebber er trouwens meer mensen last van dat CouchPotato geen NFO's meer saved?
Heb er (vermoedelijk) sinds de laatste update last van.
Check, er wordt überhaupt geen metadata meer gesaved sinds de laatste update. In de logfile staat een TMDB error. Probleem is al gemeld op het supportforum van CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
r3v0ss schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:56:
[...]

Check, er wordt überhaupt geen metadata meer gesaved sinds de laatste update. In de logfile staat een TMDB error. Probleem is al gemeld op het supportforum van CP.
Ah in ieder geval goed om te horen dat ik niet de enige ben.
Misschien is dit de reden dat ik ppdir ook niet aan de gang kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Gisteren laatste versies van couchpotato, sickbeard en SABnzbd geinstalleerd op mijn htpc (windows 7 home premium x64). Coachpotato ingesteld om alleen gebruik te maken van torrents, lijkt allemaal goed te verlopen. Sickbeard eerst ook op torrents ingesteld, maar dit werkte niet aangezien de standaard rss feed niet meer reageert. Uiteindelijk Sickbeard opnieuw ingesteld op usenet icm SABnzbd en 1 serie toegevoegd. Ik was vanavond even bezig in XBMC en zag dat er iedere 10 minuten dezelfde melding verscheen van een gedownloade aflevering van Sickbeard. Even in Sickbeard in de history gekeken en tot mijn verbazing stonden daar elke 10 minuten dezelfde 2 afleveringen genoemd, de eerste keer allebei met status "snatched" en daarna steeds herhaald met status "downloaded". Meteen even in SABnzbd gekeken maar daar stonden echt maar 2 regels in de history (maandtotaal 350 mb). Niks aan de hand leek me. Tot ik echter bij mijn usenet quota keek (Ziggo), stond daar dat inmiddels 50/50 gig verbruikt was. Iemand die mij een richting kan geven waarin ik moet zoeken om deze vreemde situatie op te lossen?

If you think sex is a pain in the ass, try different position

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
Er was voor SickBeard toch ergens een Mac OS X .dmg beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 14:30
CarpeVentum schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:57:
Er was voor SickBeard toch ergens een Mac OS X .dmg beschikbaar?
Yep, daar werk ik al 2 maanden mee, super!
http://sickbeard.hostingsociety.com/

Met dank aan Lad1337 (Dennis Lutter) die in het SickBeard-Team zit samen met Diauol

PS, zie tab "Develop" in die branch zit Subliminal ingebakken! Alleen ik krijg het niet lekker aan de gang met het zoeken van ondertitels, krijg meldingen:
- Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format

Ik heb post-processing van Sickbeard uit staan en Sabnzbd rename ook uit.
Bierdopje en opensubtitles aangevinkt en bierdopje bovenin gesleept.

[ Voor 6% gewijzigd door Bas Post op 13-12-2011 08:21 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 17:59
Bas Post schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:19:
[...]

Met dank aan Lad1337 (Dennis Lutter) die in het SickBeard-Team zit samen met Diauol

PS, zie tab "Develop" in die branch zit Subliminal ingebakken! Alleen ik krijg het niet lekker aan de gang met het zoeken van ondertitels, krijg meldingen:

In de link die je post kan je ook kiezen voor de WIN versie, ik hoopte dat dit een executable versie bevatte van de Subliminal versie van Sickbeard, alleen kan ik nergens in Sickbeard opties vinden die hier betrekking op hebben, klopt dat?

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Ik heb nu de versie van sickbeard met ingebakken subtitles support op mn windows machine aan de praat gekregen. Een paar vragen:

Wanneer checkt sickbeard nu op subs? Kan post processing wel aan staan (nee lijkt me?)
Ik heb de volgende errors:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Dec-13 10:07:59 INFO     FINDSUBTITLES :: No subtitles to download
Dec-13 10:07:59 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
Dec-13 10:07:59 INFO     FINDSUBTITLES :: Checking for subtitles
......
Dec-13 10:07:57 INFO     MAIN :: Database upgrade required: Add Subtitles Support
.......
Dec-13 09:45:56 ERROR    FINDSUBTITLES :: Not enough plugins selected. At least 2 plugins are required to search subtitles in the background

Dat is alles wat ik kan vinden in de log over subtitles. Er zijn volgens mij genoeg subs te downloaden. Kan ik niet manueel een sub search starten?

Edit:
Ah lol. Als ik een nieuwe serie add dan heb ik wel de sub mogelijkheid. Moet ik nu iedere serie opnieuw gaan toevoegen? :'(

[ Voor 7% gewijzigd door delyver op 13-12-2011 11:38 ]

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Bas Post schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:19:
[...]

Er zijn volgensmij al een stuk of 5 gebruikers die dat issue hebben. Ik heb al een issue ingeschoten bij Team-Sickbeard. Misschien daar even commenten zodat het opgepakt wordt?

https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard/issues/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:04

StarWing

Huh ?!?

Hoe krijgen jullie subliminal aan de praat in W7 ? Ik heb zowat alle readme's en paginas doorgenomen, maar nergens kan ik een kleine howto vinden om dit in te stellen.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
StarWing schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:47:
Hoe krijgen jullie subliminal aan de praat in W7 ? Ik heb zowat alle readme's en paginas doorgenomen, maar nergens kan ik een kleine howto vinden om dit in te stellen.
Volg deze handleiding:
http://img864.imageshack.us/img864/1108/sickbeardinstallationo.pdf

[ Voor 19% gewijzigd door delyver op 13-12-2011 12:14 ]

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Senaxx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:18:
[...]

Er zijn volgensmij al een stuk of 5 gebruikers die dat issue hebben. Ik heb al een issue ingeschoten bij Team-Sickbeard. Misschien daar even commenten zodat het opgepakt wordt?

https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard/issues/2
Done. Hopen dat er wat terug komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:19:
Ik krijg steeds iets meer kennis hoe dit spul nou werkt, Sick Beard en Couchpotato vinden de series/films gewoon (helaas lang niet altijd 1080p, maar 720p kan ook) en Sabnzbdplus haalt ze ook binnen.

Maar postprocessing blijft nog een probleem; ik heb mappen eens nagekeken en ik zie gewoon niet wat het probleem precies is. Ik heb processing van Sabnzbdplus nou geloof ik uitgezet (right?) en ik geloof dat de processing van Sick Beard/Couchpotato wel goed zou moeten gaan. De settings die ik heb veranderd staan hier (geüpload op 12 december).

Hier komen ook settings langs om USB-stick te gebruiken en NL-series te downloaden maar als ik zelfs dit nog niet werkend krijg ;( ...

EDIT: tevens geeft Sabnzbplus nu:

[...]

Terwijl ik (met verkenner) die mappen gewoon alle gebruikers alle rechten heb gegeven.
Weet iemand dit? Ik heb nu bijvoorbeeld The King's Speech en beide Blues Brothers films binnen gehaald. De Winrar, R**-bestanden en SFV-bestanden staan allemaal netjes onder hun eigen map (bijv. The.Kings.Speech.2010.720p.BluRay.x264-EbP) onder de map Sabnzbd -> complete.

Dus ergens gaat dit uitpakken, samenvoegen en hernoemen fout, maar ik kan het niet vinden.

(Ben een beginner, maar is het niet een beetje apart dat hij bijv. The Kings Speech niet in 1080p kan vinden?
Heb bij couchpotato eerst (langer dan een week) met 1080p als quality geprobeerd maar toen vond hij nooit wat, nu heb ik een quality profile gemaakt genaamd HD die eerst 5 dagen zoekt naar 1080p en dan naar 720p. Maar toen ik deze aanzette begon hij al direct bovenstaande film in 720p te downloaden)
tripkip schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:06:
Ik ben op zoek naar een methode om SickBeard toch "Oh Oh Cherso" te laten vinden.

Het probleem:
SickBeard zoekt naar "Oh Oh Cherso - S02E12 - Aflevering 12"

De oplossing:
SickBeard laten zoeken naar "Oh Oh Cherso - S02E12"

Krijgt er iemand hier Oh Oh Cherso automatisch binnen?
Is dat niet zo te doen?:
rintje schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:27:
Dat van nederlandstalige series moet eigenlijk ook even in de veelgestelde vragen-stukje, dat kwam aardig vaak naar voren vorig topic.
Dit bedoel je denk ik (komt [url="[url=\"http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36882022#36882022\"]hier[/url]"]hier[/url] vandaan):
1) Stop eerst sickbeard (belangrijk, want anders worden je files weer overschreven)

2) Edit /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Verwijder 'dutch' uit de regel 'ignore_words = .....'

3) Edit /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.py.
Zoek op "cat": . Deze regel komt twee keer voor met in beide gevallen 5030 en 5040 erin verwerkt. Wijzig in beide gevallen de hele regel in "cat": '5040,5030,5020,5050'} . Hierdoor wordt behalve in TV>SD en TV>HD nog extra gezocht in de categorieen TV>Foreign en TV>Other.

4) Verwijder voor de zekerheid /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.pyc

5) Start sickbeard weer op en c'est ca. Helaas is het bij mij zo dat elke sickbeard update newznab.py weer overchrijft met de git versie... Moet na elke update dus even gefixed worden.

[ Voor 34% gewijzigd door Piet91 op 13-12-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
CarpeVentum schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:51:
[...]

Done. Hopen dat er wat terug komt :)
Diaoul claimt dat het al is opgelost, maar dan moet Rintje zijn package nog updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 22:29
CarpeVentum schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:40:
[...]
Diaoul claimt dat het al is opgelost, maar dan moet Rintje zijn package nog updaten..
Probleem is alleen dat mijn package gekoppeld is aan de subliminal branch, terwijl het issue is opgelost in de develop branch

Sowieso is de develop branch veel actiever met commits dan de subliminal branch, maar dat is wellicht ook logisch voor een develop branch. Volgens mij is de subliminal branch bedoeld als stabiele branch, en de develop branch voor pionieren en dus instabieler. Nadeel is dat je op subliminal wel langer moet wachten op nieuwe ontwikkelingen en bugfixes.

Aan de andere kant: de subliminal branch blijkt momenteel allesbehalve perfect, dus iemand bezwaar tegen overschakelen naar develop? :z (Het gaat hier dus om de nieuwe package, de oude stabiele package blijft ongewijzigd.)

Update:
Diaoul geeft zelf het antwoord :) :
I develop only in develop branch as subliminal seem quite stable now. I do not delete subliminal branch because some users might still be on it but it is no more updated.

=> Switch to develop
Zodra ik tijd heb zal ik de package updaten. Wanneer dat gereed is zal ik het hier in het topic ff melden.

[ Voor 17% gewijzigd door rintje op 13-12-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 17:59
[quote]delyver schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:11:
[...]

Volg deze handleiding:
http://img864.imageshack.us/img864/1108/sickbeardinstallationo.pdf
[/quote]

Als ik deze handleiding volg, en dan de Subliminal versie kies ipv de gewone Sickbeard (git://github.com/SickBeard-Team/SickBeard.git) loop ik op onderstaande foutmelding vast....

[code]
C:\SickBeard>setup.py install

########################################
Starting build ...
########################################
Traceback (most recent call last):
File "C:\SickBeard\setup.py", line 670, in <module>
main()
File "C:\SickBeard\setup.py", line 578, in main
buildParams['branch'] = getBranch(buildParams)
File "C:\SickBeard\setup.py", line 90, in getBranch
branchRaw = subprocess.Popen(["git", "branch"], stdout=subprocess.PIP
unicate()[0]
File "C:\Python27\lib\subprocess.py", line 679, in __init__
errread, errwrite)
File "C:\Python27\lib\subprocess.py", line 893, in _execute_child
startupinfo)
WindowsError: [Error 2] Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden
[/code]

Iemand suggesties>?

Nevermind, ipv setup.py install [enter] gewoon sickbeard.py [enter]

[ Voor 3% gewijzigd door Sjoerten op 13-12-2011 18:16 ]

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
rintje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:09:
[...]

Probleem is alleen dat mijn package gekoppeld is aan de subliminal branch, terwijl het issue is opgelost in de develop branch

Sowieso is de develop branch veel actiever met commits dan de subliminal branch, maar dat is wellicht ook logisch voor een develop branch. Volgens mij is de subliminal branch bedoeld als stabiele branch, en de develop branch voor pionieren en dus instabieler. Nadeel is dat je op subliminal wel langer moet wachten op nieuwe ontwikkelingen en bugfixes.

Aan de andere kant: de subliminal branch blijkt momenteel allesbehalve perfect, dus iemand bezwaar tegen overschakelen naar develop? :z (Het gaat hier dus om de nieuwe package, de oude stabiele package blijft ongewijzigd.)

Update:

[...]

Zodra ik tijd heb zal ik de package updaten. Wanneer dat gereed is zal ik het hier in het topic ff melden.
Als ik voor die switch naar develop alleen maar op 'update' hoef te klikken ben ik natuurlijk voor. Ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Weet iemand hier wat op?
(Zowel mijn problemen qua mappen als het binnenhalen van NL-programma's/series.) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet91 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:55:
Weet iemand hier wat op?
(Zowel mijn problemen qua mappen als het binnenhalen van NL-programma's/series.) O-)
Je extract probleem herken ik niet. Hij zou in theorie uitgepakt in de folder complete moeten komen.

Heb je in SAB onder Opties, Nabewerking, Unrar en Unzip toestaan aangevinkt ?

NL series is al een aantal keren voorbij gekomen, antwoord staat zelfs in stukje tekst wat je ge-quote heb, dutch uit ignore words verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:09:
[...]

Je extract probleem herken ik niet. Hij zou in theorie uitgepakt in de folder complete moeten komen.

Heb je in SAB onder Opties, Nabewerking, Unrar en Unzip toestaan aangevinkt ?
Aangevinkt idd.
NL series is al een aantal keren voorbij gekomen, antwoord staat zelfs in stukje tekst wat je ge-quote heb, dutch uit ignore words verwijderen.
Het punt is alleen dat ik die bestanden niet kan vinden ;( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn toevallig niet rar's in rar's?

[...]
Het punt is alleen dat ik die bestanden niet kan vinden ;( ...
Ik weet zo snel niet waar je het op draait maar het staat in de config.ini van SickBeard

Op mijn Synology staat hij bijvoorbeeld hier:
/usr/local/var/sickbeard/config.ini

code:
1
2
3
4
5
6
extra_scripts = ""
git_path = ""
ignore_words = "german,french,core2hd,dutch,swedish"
[Blackhole]
nzb_dir = ""
torrent_dir = ""

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 13-12-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:48:
[...]

Het zijn toevallig niet rar's in rar's?
Nee. Wel vreemd, want zoals je in de Flickr set kunt zien staan alle instellingen/mappen wel goed (geloof ik :+ )
Ik weet zo snel niet waar je het op draait maar het staat in de config.ini van SickBeard

Op mijn Synology staat hij bijvoorbeeld hier:
/usr/local/var/sickbeard/config.ini

code:
1
2
3
4
5
6
extra_scripts = ""
git_path = ""
ignore_words = "german,french,core2hd,dutch,swedish"
[Blackhole]
nzb_dir = ""
torrent_dir = ""
Hmm, oke. 'ns naar zoeken dan. Maar eerst maar 'ns proberen Sab + Couchpotato + SickBeard te laten draaien...

EDIT: ik draai het trouwens op een Qnap ts-212

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 14-12-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

rintje schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:27:
[...]

Stabiele versie:Laatste nieuwe spul:[...]

Dit bedoel je denk ik (komt [url="[url=\"http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36882022#36882022\"]hier[/url]"]hier[/url] vandaan):
1) Stop eerst sickbeard (belangrijk, want anders worden je files weer overschreven)

2) Edit /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Verwijder 'dutch' uit de regel 'ignore_words = .....'

3) Edit /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.py.
Zoek op "cat": . Deze regel komt twee keer voor met in beide gevallen 5030 en 5040 erin verwerkt. Wijzig in beide gevallen de hele regel in "cat": '5040,5030,5020,5050'} . Hierdoor wordt behalve in TV>SD en TV>HD nog extra gezocht in de categorieen TV>Foreign en TV>Other.

4) Verwijder voor de zekerheid /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.pyc

5) Start sickbeard weer op en c'est ca. Helaas is het bij mij zo dat elke sickbeard update newznab.py weer overchrijft met de git versie... Moet na elke update dus even gefixed worden.
Domme Windows gebruiker hier. Hoe krijg je dit aan de praat onder Windows? Heb al vanalles geprobeert, maar ik krijg het niet aan het lopen. Wat het kortst in de buurt komt was het unzippen van deze fork in de sickbeard map, maar dat levert internal server errors op.

Alvast bedankt!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

-Ugh double post, zie hierboven-

[ Voor 193% gewijzigd door Freekers op 14-12-2011 14:17 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Freekers schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:38:
[...]

Domme Windows gebruiker hier. Hoe krijg je dit aan de praat onder Windows? Heb al vanalles geprobeert, maar ik krijg het niet aan het lopen. Wat het kortst in de buurt komt was het unzippen van deze fork in de sickbeard map, maar dat levert internal server errors op.

Alvast bedankt!
Ik wilde dat een tijdje terug ook proberen.
Het probleem op Windows is echter dat het geen newznab.py bestand gebruikt wat je even snel kan aanpassen en saven, maar een newznab.pyc bestand. De *.pyc zijn gecompileerde bestanden.

Wat je dan zou kunnen proberen (wat ik dus ook heb geprobeerd) is om newznab.py van het internet te downloaden (kan van github) en daar de aanpassingen in te maken. Vervolgens moet je dat dan compileren naar newznab.pyc. Hier lukte het bij mij niet meer en ik heb het projectje dan ook maar laten liggen voorlopig. Wie weet probeer ik het in de kerstvakantie nog eens.

Als het je wel lukt hoor ik het graag en ook hoor ik dan graag hoe je het hebt gedaan. Als het mij eerder lukt zal ik het ook laten weten ;)

Edit: als je wil kan ik het aangepaste newznab.py bestand uploaden, zodat je dat alleen hoeft te compileren (geen idee hoe je dat zou moeten doen overigens, maar moet wel ergens te vinden zijn).

[ Voor 9% gewijzigd door martynvs op 14-12-2011 14:36 . Reden: aanpassingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
rintje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:09:
[...]

Update:

[...]

Hij zei dat hij het opgelost had, maar het is volgensmij nog niet opgelost. Zoals je in mijn comment kan zien doe ik een schone pull van zijn GIT, en zit op de development branch. Het probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

martynvs schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:22:
[...]

Het probleem op Windows is echter dat het geen newznab.py bestand gebruikt wat je even snel kan aanpassen en saven, maar een newznab.pyc bestand. De *.pyc zijn gecompileerde bestanden.

Wat je dan zou kunnen proberen (wat ik dus ook heb geprobeerd) is om newznab.py van het internet te downloaden (kan van github) en daar de aanpassingen in te maken. Vervolgens moet je dat dan compileren naar newznab.pyc. Hier lukte het bij mij niet meer en ik heb het projectje dan ook maar laten liggen voorlopig. Wie weet probeer ik het in de kerstvakantie nog eens.

Als het je wel lukt hoor ik het graag en ook hoor ik dan graag hoe je het hebt gedaan. Als het mij eerder lukt zal ik het ook laten weten ;)

Edit: als je wil kan ik het aangepaste newznab.py bestand uploaden, zodat je dat alleen hoeft te compileren (geen idee hoe je dat zou moeten doen overigens, maar moet wel ergens te vinden zijn).
Kun je niet proberen de extensie .PY toe te voegen aan je PATHEXT System Variabele bij de Environment Variables? Computer Properties > Advanced System Settings > Environment Variables.
Deze variabele vertelt Windows namelijk welke extensies uitvoerbaar zijn via de command line. Toen ik eenmaal .PY had toegevoegd kon ik naast .exe bestanden ook .py bestanden aanroepen als script in SABnzbd+ bijvoorbeeld. Misschien dat het je helpt?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik heb nog een vraagje, sickbeard kan je custom kwaliteiten aangeven, maar dit wil niet netjes werken, ik wil dus SD downloaden maar als HD verschijnt die ook (SD verwijder i kdan wel handmatig) Maar hoe stel ik dit in sickbeard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

initial SD tv en archive HD tv?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

martynvs schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:22:
[...]

Bedankt voor je reactie. Hmm, dat is iets om een project van te maken en niet even snel tussen de soep en aardappelen door te installeren ;) Ik zal er deze kerstvakantie ook eens naar gaan kijken, want dit staat al heul lang op mijn todo list. Sickbeard zelf heb ik natuurlijk aan de praat, maar als ik doe, doe ik het meteen goed, dus met subtitles ;)
Sudden schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:29:
[...]

Kun je niet proberen de extensie .PY toe te voegen aan je PATHEXT System Variabele bij de Environment Variables? Computer Properties > Advanced System Settings > Environment Variables.
Deze variabele vertelt Windows namelijk welke extensies uitvoerbaar zijn via de command line. Toen ik eenmaal .PY had toegevoegd kon ik naast .exe bestanden ook .py bestanden aanroepen als script in SABnzbd+ bijvoorbeeld. Misschien dat het je helpt?
Staat genoteerd, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:51

Arfman

Drome!

Ik wacht wel tot er een "normale" release van SB komt met subtitlesupport ingebakken. Geen zin om thuis ook nog een keer aan de gang te gaan met custom shit, dit moet gewoon werken anders doet m'n vriendin me wat :+

Tot die tijd -> subtitle plugin van XBMC O+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Ok, zoals beloofd :*) :
Ik heb mijn laatste Sickbeard/Subliminal package bijgewerkt, waardoor hij nu niet langer gebaseerd is op de 'subliminal' branch maar op de 'develop' branch van Sickbeard/Subliminal.
Auto-update werkt in ieder geval en ik zie ik ook al wat nieuwe menuutjes en zo. Volgens mij doet 'ie het zo wel.

Let wel even op dat je mijn SPK package file opnieuw moet downloaden op de bovenstaande link, omdat ik de naam van mijn fork gelijk getrokken heb naar de bron, namelijk van 'Sick-Beard' naar 'SickBeard'. Doe je dit niet, dan krijg je een update error tijdens het updaten in SickBeard.

Kortom, volg even mijn eerder genoemde stappenplan en je bent weer boven jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Is er iemand die mij kan helpen om Trakt te helpen installeren op een Syno?

https://github.com/iernie/Trakt-for-Boxee

Ik loop hier vast bij het startup script.
Is /etc/init.d/ wel de juiste map op een Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
rintje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:06:
Ok, zoals beloofd :*) :
Ik heb mijn laatste Sickbeard/Subliminal package bijgewerkt, waardoor hij nu niet langer gebaseerd is op de 'subliminal' branch maar op de 'develop' branch van Sickbeard/Subliminal.
Auto-update werkt in ieder geval en ik zie ik ook al wat nieuwe menuutjes en zo. Volgens mij doet 'ie het zo wel.

Let wel even op dat je mijn SPK package file opnieuw moet downloaden op de bovenstaande link, omdat ik de naam van mijn fork gelijk getrokken heb naar de bron, namelijk van 'Sick-Beard' naar 'SickBeard'. Doe je dit niet, dan krijg je een update error tijdens het updaten in SickBeard.

Kortom, volg even mijn eerder genoemde stappenplan en je bent weer boven jan.
Top! Moeten updates nog wel door jou opgehaald worden of komen die nu dan ook automatisch binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Nee, dat moet ik zelf doen.
Ik heb mijn eigen fork nog 'tussen' de package file en het origineel zitten vanwege de nederlandse series tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Oke, nouja prima :)
Maar ik heb je handleiding gevolgd, maar krijg hem na het installeren en de configfile teruggekopieerd te hebben niet gestart in de package manager... Ook een restart van de Diskstation helpt helaas niet. Ik probeer het nog even opnieuw; suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CarpeVentum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:48:
Maar ik heb je handleiding gevolgd, maar krijg hem na het installeren en de configfile teruggekopieerd te hebben niet gestart in de package manager... Ook een restart van de Diskstation helpt helaas niet. Ik probeer het nog even opnieuw; suggesties?
Hier kon ik de subs niet enablen.

Nu een clean install aan het doen.

Overigens is het ook handig de sickbeard.db en eventueel de cache en cache.db te kopieren.
Scheelt weer toevoegen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
schumi2004 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:53:
[...]

Hier kon ik de subs niet enablen.

Nu een clean install aan het doen.

Overigens is het ook handig de sickbeard.db en eventueel de cache en cache.db te kopieren.
Scheelt weer toevoegen achteraf.
Haha, die zijn nu bij mij al verdwenen, dus dat wordt alsnog inladen, maar dat is niet zo erg. Mijn series beginnen pas weer in januari...

Edit: Ook bij poging 2 start ie niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door CarpeVentum op 14-12-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
CarpeVentum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:48:
Laatst had ik dat ook (niet bij deze update). Had toen volgens mij te maken met de verandering van sickbeard user in de package door Zebulon.

Bij mij hielp het toen om de logfiles weg te gooien. Check ook de permissions en ownership van log directory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
rintje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:59:
[...]

Laatst had ik dat ook (niet bij deze update). Had toen volgens mij te maken met de verandering van sickbeard user in de package door Zebulon.

Bij mij hielp het toen om de logfiles weg te gooien. Check ook de permissions en ownership van log directory.
Sorry, waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Config -> General -> Logging Directory

Zag net dat mijn logging dir nog op 'Log' stond. Na aanpassing naar mijn correcte log locatie op usb stick wilde mijn package ook niet meer starten, net als bij jou. Na verwijderen van log bestanden van usb stick deed ie het gelukkig weer.

[ Voor 76% gewijzigd door rintje op 14-12-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan wel netjes subtitles enablen maar als ik vervolgens een language invul en save klik dan staat het save symbool te draaien als een gek maar er gebeurt verder niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
schumi2004 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:14:
Ik kan wel netjes subtitles enablen maar als ik vervolgens een language invul en save klik dan staat het save symbool te draaien als een gek maar er gebeurt verder niks :(
Dat heb ik ook bij het Subtitles tabblad! Gelukkig stond de config daar al goed. De overige config slaat zichzelf wel op... Issue van de development department?
Edit: OOEEH ik zie een knopje 'mass-update' haha geniaal :) Nieuwe dingen :D

[ Voor 7% gewijzigd door CarpeVentum op 14-12-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CarpeVentum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:24:
[...]

Dat heb ik ook bij het Subtitles tabblad! Gelukkig stond de config daar al goed. De overige config slaat zichzelf wel op... Issue van de development department?
Edit: OOEEH ik zie een knopje 'mass-update' haha geniaal :) Nieuwe dingen :D
Ik heb maar even de file manual aangepast, wel opletten dat je SB even afsluit anders vind hij dat niet leuk ;)

• Brickman
  • Laatst online: 04-08 19:47
Earzz schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:09:
Is er iemand die mij kan helpen om Trakt te helpen installeren op een Syno?

https://github.com/iernie/Trakt-for-Boxee

Ik loop hier vast bij het startup script.
Is /etc/init.d/ wel de juiste map op een Synology?
/opt/etc/init.d/ is een beter, hier worden alle startup script van bootstrap neer gezet. Maar ook die Sick Beard etc van mij.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Earzz
Brickman schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:18:
[...]

/opt/etc/init.d/ is een beter, hier worden alle startup script van bootstrap neer gezet. Maar ook die Sick Beard etc van mij.
Ah ok bedankt, nu de volgende vraag.
Ik heb afgelopen jaar heel wat lopen kloten met mijn NAS en nu is het nogal een rotzooitje kwa python.
Ik heb inmiddels de packages van zebulon draaien maar hoe kan ik een oude versie van python verwijderen die er nog opstaat?

• Senaxx
Als je het debug log aanzet kan je zien waarom hij neits doet. In mijn ogen zit er geowon nog steeds een bug in deze release en werkt het subtitle downloaden nog steeds niet. Ik heb er nog een ticket voor open staan bij diaoul.

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 14:30
Is er al iemand die met succes een ondertitel heeft kunnen binnenhalen met de "develop 11-12-10" .dmg versie?

Wat ik nog niet helemaal duidelijk vindt of je post-processing/renaming in sickbeard aan of moet uitzetten met gebruik van subliminaal

BP on the move!!!

• rintje
Ik heb ook de indruk dat die zandloper wat buggy is. Toen ik mijn logs directory aanpaste deed ie dat ook, maar mijn wijziging was wel gewoon gesaved.

• martynvs
  • Niet online
Sudden schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:29:
[...]

Dat ga ik dit weekend proberen. Bedankt voor de tip!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Voor de geïnteresseerden, Qouch is gisteren van een update naar 1.1.5 voorzien en heeft nu ondersteuning voor onder meer SSL en reverse proxies. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:20
Ik hoop dat subtitles binnenkort ook in de standaard sickbeard terecht komen! Ik heb dat nu soepel draaien en daarnast Subliminal los geinstalleerd. Werkt niet verkeerd!
Weet iemand of Couchpotato een dergelijke functie heeft? Heb renamen iig al uitgezet, omdat Plex dat wel regelt, maar Couchpotato haalt nog niet zo heel veel goede ondertiteling op...

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
I-King schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:23:
Ik hoop dat subtitles binnenkort ook in de standaard sickbeard terecht komen! Ik heb dat nu soepel draaien en daarnast Subliminal los geinstalleerd. Werkt niet verkeerd!
Weet iemand of Couchpotato een dergelijke functie heeft? Heb renamen iig al uitgezet, omdat Plex dat wel regelt, maar Couchpotato haalt nog niet zo heel veel goede ondertiteling op...
Gewoon subliminal daar ook op loslaten. Doe ik ook. :)

• Brickman
Earzz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:18:
[...]

Ah ok bedankt, nu de volgende vraag.
Ik heb afgelopen jaar heel wat lopen kloten met mijn NAS en nu is het nogal een rotzooitje kwa python.
Ik heb inmiddels de packages van zebulon draaien maar hoe kan ik een oude versie van python verwijderen die er nog opstaat?
Bedoel je een ipkg package?
Dat kun je als volgt doen:
ipkg list_installed | grep python
ipkg remove <python pkg>

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Arfman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:03:
Ik wacht wel tot er een "normale" release van SB komt met subtitlesupport ingebakken. Geen zin om thuis ook nog een keer aan de gang te gaan met custom shit, dit moet gewoon werken anders doet m'n vriendin me wat :+

Tot die tijd -> subtitle plugin van XBMC O+
Kan volgens mij wel even duren voordat dat zover is..

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:22
Update net mn CP, kan ik opeens niet meer op de web interface. Het pakket draait wel, maar totaal geen reactie. Enig idee?

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Slurpgeit schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:37:
Update net mn CP, kan ik opeens niet meer op de web interface. Het pakket draait wel, maar totaal geen reactie. Enig idee?
Hmm ik heb net ook de update gedraaid en heb het volgende probleem, ik kan niet meer inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. CP geeft aan dat deze fout is :S
Blijkbaar heeft de update dit veranderd. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Ik heb een DS410 met DMS 3.2 en de package van superzebulon. (SPK)

Iemand een tutorial hoe ik mijn wachtwoord/gebruikersnaam kan vinden en of wijzigen?
Ik weet hoe ik ssh aanzet en inlog maar niet de juiste commando's om bij de goede *.ini te komen.

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

--MeAngry-- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:48:
Voor de geïnteresseerden, Qouch is gisteren van een update naar 1.1.5 voorzien en heeft nu ondersteuning voor onder meer SSL en reverse proxies. :)
Ik heb hem al een weekje of twee geleden gekocht. Benieuwd welke functionaliteit ik gratis ga krijgen :P

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• CarpeVentum
Oke. De vraag is: Hoe installeren we Python 2.7 op een Syno? Of iedereen moet even pushen tegen Superzebulon. En de vraag is of SB en CP en Sab het dan blijven doen. Want het lost wel de errors met Subliminal op...
CarpeVentum schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:43:
Oke. De vraag is: Hoe installeren we Python 2.7 op een Syno? Of iedereen moet even pushen tegen Superzebulon. En de vraag is of SB en CP en Sab het dan blijven doen. Want het lost wel de errors met Subliminal op...
Wachten op zebulon update?

• Senaxx
CarpeVentum schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:43:
Ik heb net op mijn QNAP python 2.7 en daarna Cheetah geinstalleerd en ik kan bevestigen dat dit het probleem oplost is. Sickbeard download weer subtitles.

code:
1
22:39:35 INFO::FINDSUBTITLES :: Downloaded 1 subtitles

Ik heb hiernaast nog een versie draaien van python 2.6 dus ik ben niet bang dat het omvalt bij mij.

• CarpeVentum
Senaxx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:59:
[...]

Ik heb net op mijn QNAP python 2.7 en daarna Cheetah geinstalleerd en ik kan bevestigen dat dit het probleem oplost is. Sickbeard download weer subtitles.

code:
1
22:39:35 INFO::FINDSUBTITLES :: Downloaded 1 subtitles

Ik heb hiernaast nog een versie draaien van python 2.6 dus ik ben niet bang dat het omvalt bij mij.
Haha ja dat zag ik daarom postte ik mijn post ;)

• Senaxx
CarpeVentum schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:01:
[...]

Haha ja dat zag ik daarom postte ik mijn post ;)
Aanhouder wint ;) zo zie je maar dat bugs submitten help en zelfs zonder python kennis het probleem toch opgelost kan worden ;)

• CarpeVentum
Tja, nu gewoon op een of andere manier Python 2.7 zien te regelen dan...

• Senaxx
CarpeVentum schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:07:
Tja, nu gewoon op een of andere manier Python 2.7 zien te regelen dan...
Heeft een synology niet een package van Python 2.7 dan? QNAP's hebben een QPKG van Python 2.7, daarna heb ik alleen handmatig nog cheetah ge-wget en geinstaleerd.

• Senaxx
Bedankt voor de update :) Ik heb wel het gevoel dat het algemene connecten langzamer is geworden? Hij doet er lang over om bijvoorbeeld van SabNZBD data terug te krijgen, terwijl dit eerst niet zo was.

• Senaxx
schumi2004 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:53:
Ok, dus we moeten manual python2.7 gaan installeren op synology's.

Bummer, moet ik toch weer bootstrap gaan fixen.
Of diaoul gaat support voor python2.6 inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
qouch is geen vriendjes met mijn opsteling.. als je er wat meer series in hebt staan gaat hij keihard over zijn nek :(

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat qouch is geweldig. Onbewust zat ik hier al heel lang op te wachten :P

Ik heb zo'n 25 series in sickbeard en dat doet ie prima. Dat vind ik al behoorlijk wat.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:41
Couchpotato werkt bij mij ook goed, Sickbeard inderdaad ook niet met Qouch.
Mischien dat je daar nog wat aan kan doen, heb er iets van 150 series in en dat snap tie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Weet iemand of het ook al mogelijk is om couchpotato server te clonen van github of heeft dat nog totaal geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dromer schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:30:
Mischien dat je daar nog wat aan kan doen, heb er iets van 150 series in en dat snap tie niet.
150 series? waar haal je de tijd vandaan om ze allemaal te kijken :o

Ik dacht dat ik met 25 al een grootverbruiker was.

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 16-12-2011 13:17 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
Magic schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:17:
[...]

150 series? waar haal je de tijd vandaan om ze allemaal te kijken :o

Ik dacht dat ik met 25 al een grootverbruiker was.
348 series :/

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
2 series, en ik krijg het nog niet werkend ook. :|

Ik weet niet wat het is, is het een script (kan die bestanden ook nergens vinden; zegt dat het "/share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/autoProcessTV" is maar die map en bestand bestaan niet eens), is het een mappen kwestie of is het een simpele instelling? Ik weet het niet.

Punt is dat hij de series binnenhaalt, in de map Sabnzbd/complete/TV of /Movies per serie/film in eigen map zet (alle rar bestanden e.d.) maar dat er vervolgens niets mee gedaan wordt onder het mom van "Uitpakken mislukt, schrijffout of schijf vol?" van Sab. Ergens in het postprocessing zit het dus mis (denk ik)

EDIT: nu geeft hij aan: "» Nabewerking is afgebroken (Kan bestemmingsmap /TV/Two.and.a.Half.Men.S09E12.720p.HDTV.x264-IMMERSE niet maken)" terwijl ik met windows verkenner al die mappen alle gebruikers alle rechten heb toegedeeld.*

Misschien moet ik die qnap maar verkopen, zo doe ik er nu eigenlijk toch niets mee...

* Download uit lijst verwijderd, sickbeard opnieuw laten zoeken en nu weer 'vanouds' niet uitpakken.

[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 16-12-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Inderdaad, ik ben ook begonnen met een NAS, maar heb maar gauw een energiezuinig servertje neergezet met Windows Server 2008 erop... kun je veel meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Zinu schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:35:
Inderdaad, ik ben ook begonnen met een NAS, maar heb maar gauw een energiezuinig servertje neergezet met Windows Server 2008 erop... kun je veel meer mee.
Dat is het punt niet; hier kan ik genoeg mee maar het lukt me gewoon niet om het goed werkend te krijgen. Nu is het gewoon een duur apparaat wat de hele tijd maar aan staat en een paar films/series op staan die ooit wel gelukt zijn om binnen te halen. Wat dat betreft kon ik net zo goed een USB-HDD kunnen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:41
@Freak1.
Je tovert een glimlach op me gezicht, ik wist wel dat ik niet zo gek was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sudden schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:56:
[...]

Ik heb hem al een weekje of twee geleden gekocht. Benieuwd welke functionaliteit ik gratis ga krijgen :P
De volgende update gaat waarschijnlijk wat langer duren wegens kerst, oud en nieuw, en ik ben bezig met afstuderen. Maar ik heb enorm veel nieuwe features op de planning!
Senaxx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:12:
[...]

Bedankt voor de update :) Ik heb wel het gevoel dat het algemene connecten langzamer is geworden? Hij doet er lang over om bijvoorbeeld van SabNZBD data terug te krijgen, terwijl dit eerst niet zo was.
Mja, bij sommige mensen ging het wel eens fout, en werden er meerdere dingen tegelijkertijd uitgelezen, ik heb daar nu een queue van gemaakt wat met trage verbinding kan zorgen dat het wat langzamer aanvoelt. Het zou echter wel stabieler moeten zijn. :)
freak1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:55:
[...]

qouch is geen vriendjes met mijn opsteling.. als je er wat meer series in hebt staan gaat hij keihard over zijn nek :(
Dromer schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:30:
Ja, dat is helaas een nadeel aan de manier waarop m'n app nu werkt, maar als ik binnenkort de Couch Potato API heb geïmplementeerd zou dat opgelost moeten zijn. Dat komt dus zeker goed!

Iedereen bedankt voor de feedback tot zover! :)

Minder leuk dat er ook altijd van die mensen zijn die dan een 1-ster notering in de app store geven met een melding in de trant van "werkt niet". Heb ik lekker veel aan... Ik kan vervolgens helaas ook geen contact met ze opnemen. :/

[ Voor 6% gewijzigd door --MeAngry-- op 16-12-2011 21:36 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Oke goed bezig :) Ben inderdaad ook benieuwd :)

Tja, die 1-ster mensen zijn gewoon kansloos. Waarschijnlijk zochten ze op download en denken ze ff 1, 2, 3 gratis dingen binnen te trekken op hun telefoon; maar ze weten we gewoon niet wat ze doen, puur omdat er teveel mensen zijn die niet lezen; doe je helaas niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Iemand ervaring met Sabnzb icm nzb7.com?
nzb7.com is een indexsite, waar nzb files gedownload kunnen worden. Nu heeft nzb7 ook de optie om het nzb bestand meteen naar sabnzbd door te sturen.
op de website van nzb7 vul je je local ip van sabnzbd in en je API key, de website van nzb7 zou dan de nzb direct naar sabnzbd toe moeten sturen, maar bij mij lijkt er helaas niets te gebeuren.
Ook de Queue pagina van nzb7 doet het niet.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
T-8one schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:27:
Iemand ervaring met Sabnzb icm nzb7.com?
nzb7.com is een indexsite, waar nzb files gedownload kunnen worden. Nu heeft nzb7 ook de optie om het nzb bestand meteen naar sabnzbd door te sturen.
op de website van nzb7 vul je je local ip van sabnzbd in en je API key, de website van nzb7 zou dan de nzb direct naar sabnzbd toe moeten sturen, maar bij mij lijkt er helaas niets te gebeuren.
Ook de Queue pagina van nzb7 doet het niet.
Is een Newznab website; houdt dus in dat je deze site met de Api key bij newznab in kan stellen in zowel CouchPotato en Sickbeard.

De NZB7 site kan volgens mij niet connecten via het locale IP van je SabNZBd, want dan zoekt de site naar het lokale IP in het netwerk van de server waar NZB7 op draait (volg je 'm?). Je moet dus waarschijnlijk je externe IP adres invullen.

Kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil is tussen al die verschillende Newznab sites? Ziet hun geindexeerde lijst er niet precies hetzelfde uit?

Edit: Klopt het trouwens dat die pagina's hier op Tweakers steeds verschuiven? Dan staat mijn post ineens bovenaan op een nieuwe pagina, en dan ineens niet meer? En zo ja, hoe dat zo?

[ Voor 7% gewijzigd door CarpeVentum op 17-12-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
Piet91 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:

*lange vraag die middels in dit topic al 20x voorbij is gekomen de afgelopen 2 weken.*
Heb je in Sab de rechten wel goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ik ben sinds gisteren een ds411+ii aan het instaleren, sickbeard en sabnzb er op via packetbeheer.
Toen al mijn series overgezet van mijn ds209 en sickbeard bestaande series laten scannen.

Echter krijg ik nu steeds dergelijke meldingin:

Unable to move file /volume1/downloads/Sanctuary.US.S04E11.720p.HDTV.x264-IMMERSE/Sanctuary.US.S04E11.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nzb to /volume1/Series/sancuary/Season 04/Sanctuary.US.S04E11.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nzb: 13

en

Unable to parse the filename /volume1/Series/torchwood/Torchwood Seizoen 2 dvd 1/GyRavTW0201/Torchwood_S2_D1/VIDEO_TS/VIDEO_TS.VOB into a valid episode
2011-12-17 09:39:54.527813 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /volume1/Series/torchwood/Torchwood Seizoen 1 dvd 3/RavTWGy0103/Torchwood_S1_D3/DVDFILES/VIDEO_TS/VIDEO_TS.VOB into a valid episode
2011-12-17 09:39:54.677268 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /volume1/Series/torchwood/Torchwood Seizoen 1 dvd 5/RavTWGy0105/Torchwood_S1_D5/DVDFILES/VIDEO_TS/VIDEO_TS.VOB into a valid episode
2011-12-17 09:40:59.045046 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to write image to /volume1/Series/the river/backdrop.jpg - are you sure the show folder is writable? 13
2011-12-17 09:41:21.215192 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to write image to /volume1/Series/alcatraz/backdrop.jpg - are you sure the show folder is writable? 13

Denk zelf aan een rechtenprobleem, echter heeft de gebruiker alle rechten al ingesteld.
Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
funkeey schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 09:17:
[...]

Heb je in Sab de rechten wel goed ingesteld?
Hoe zet je die goed dan? Ik heb geloof ik nooit in Sab zélf rechten ingesteld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Laatst online: 02-06 18:58
Sinds ik enige weken geleden op mijn DS209+II overgestapt ben naar de versie van SB met Subliminal, krijg ik om het uur onderstaande foutmelding:

FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: ascii

In deze discussie,

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/185

wordt dezelfde foutmelding ook 2x aangehaald maar het is/wordt mij niet duidelijk, hoe ik deze fout nu moet (of kan) oplossen. Heb al een paar keer een clean install gedaan maar dat biedt ook geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
Senaxx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:56:
[...]

Of diaoul gaat support voor python2.6 inbouwen?
Zebulon is blijkbaar bezig met een Python 2.7 package te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Laatst online: 02-06 18:58
En dit is nog de melding uit het debug-log:

AA
AAUnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\u2019' in position 78: ordinal not in range(128)
AA st = os.stat(path)
AA File "/opt/lib/python2.6/genericpath.py", line 29, in isfile
AA if os.path.isfile(entry): # a file? scan it
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard/lib/subliminal/videos.py", line 203, in scan
AA scan_result.extend(videos.scan(e))
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard/lib/subliminal/core.py", line 146, in listSubtitles
AA by_video = self.groupByVideo(self.listSubtitles(entries, False))
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard/lib/subliminal/core.py", line 192, in downloadSubtitles
AA subtitles = subli.downloadSubtitles(locations)
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/subtitles.py", line 144, in run
AA self.action.run()
AA File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/scheduler.py", line 71, in runAction
Dec-17 12:36:57 DEBUG FINDSUBTITLES :: Traceback (most recent call last):
Dec-17 12:36:57 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: ascii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
0Burner0 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:05:
[...]

Hmm ik heb net ook de update gedraaid en heb het volgende probleem, ik kan niet meer inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. CP geeft aan dat deze fout is :S
Blijkbaar heeft de update dit veranderd. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Ik heb een DS410 met DMS 3.2 en de package van superzebulon. (SPK)

Iemand een tutorial hoe ik mijn wachtwoord/gebruikersnaam kan vinden en of wijzigen?
Ik weet hoe ik ssh aanzet en inlog maar niet de juiste commando's om bij de goede *.ini te komen.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
ik heb het niet, vandaag geupdate (zebulon package)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
TheNymf schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:56:
[...]

ik heb het niet, vandaag geupdate (zebulon package)
Nee dinsdag ofzo. Ik gebruik een @ in mijn wachtwoord en valt me toch op dat sommige programa's daar niet mee om kunnen gaan. Misschien dat het daarwel aanlag met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
0Burner0 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:00:
[...]

Nee dinsdag ofzo. Ik gebruik een @ in mijn wachtwoord en valt me toch op dat sommige programa's daar niet mee om kunnen gaan. Misschien dat het daarwel aanlag met de update.
kan goed kloppen inderdaad, gebeurd ook bij Netasq firewalls weet ik toevallig. kan je alleen zo snel niet vertellen waar de configfiles zijn van CouchPotato om je password te wijzigen

you had me at EHLO

Pagina: 1 ... 3 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!