Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
Bij mij staat config.ini hier : /volume1/@appstore/CouchPotato
Onder [global] kun je username en password instellen.

Google eens op "cd" om in de juiste directory te komen en je moet verder nog een teksteditor (nano o.i.d.) hebben, om de ini file te kunnen openen/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
WicKeD.El.GuPPo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:18:
Bij mij staat config.ini hier : /volume1/@appstore/CouchPotato
Onder [global] kun je username en password instellen.

Google eens op "cd" om in de juiste directory te komen en je moet verder nog een teksteditor (nano o.i.d.) hebben, om de ini file te kunnen openen/aanpassen.
Kan ik het niet doen vannuit SSH met putty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
Om in de directory (middels het commando cd) wel. Maar om de ini-file zelf aan te passen, heb je toch een teksteditor nodig. Nano of VI o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
Of je kunt misschien de config.ini hernoemen (niet deleten!) zodat CP, bij een volgende start, zelf weer om settings vraagt. Dit laatste heb ik zelf nooit uitgeprobeerd maar als het niet werkt, kun je de ini-file weer naar config.ini hernoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:42
CarpeVentum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:24:
[...]

Dat heb ik ook bij het Subtitles tabblad! Gelukkig stond de config daar al goed. De overige config slaat zichzelf wel op... Issue van de development department?
Edit: OOEEH ik zie een knopje 'mass-update' haha geniaal :) Nieuwe dingen :D
Heb ik ook last van, maarja je kunt het altijd handmatig aanpassen onderaan in je config.ini file

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Subtitles]
use_subtitles = 1
subtitles_languages = ""
subtitles_plugins_list = "opensubtitles,thesubdb,bierdopje,subtitulos,subswiki"
subtitles_plugins_enabled = 1|1|1|1|1
subtitles_multi = 1
subtitles_mkvmerge = 0
subtitles_mkvmerge_path = ""
subtitles_mkvmerge_delete = 0
subtitles_default = 0

ik vroeg me echter af wat je in moet vullen bij als je en + nl wilt

subtitles_languages = "nl,en" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:44
ik vroeg me echter af wat je in moet vullen bij als je en + nl wilt

subtitles_languages = "nl,en" ?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04
Zojuist Qouch geinstalleerd op de iPad. Maak alweer dik een jaar gebruik van de geweldige (trio) applicaties als Sick, Sab en Couch. Qouch maakt het wel heel erg af! Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 17-12-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:17:
[...]

Hoe zet je die goed dan? Ik heb geloof ik nooit in Sab zélf rechten ingesteld namelijk.
Hoe zet je die rechten goed dan? Ik heb gewoon met windows verkenner de mappen geselecteerd (rechtermuisknop, beveiling etc.). Of moet je ergens anders dit ook nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik heb mijn router moeten vervangen. Kan iemand even checken of al mijn services weer goed bereikbaar zijn?

thx.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 19:21
Systeem: Synology 411+

Na een complete herinstall van sabnzbd en sicbeard werkt alles goed: nzb's worden, files gedownload, maar het loopt mis in het postprocessen. Ik gebruikte hiervoor de superzebulon packages. (sickbeard 3.0 en 3.1.1 zijn getest)

Uit de foutmelding blijkt dat de permissies voor de betreffende mappen/user niet correct zijn. In vorige edities werd de user sickbeard zichtbaar aangemaakt en kon ik het nodige aanpassen.

Momenteel is de user sickbeard echter onzichtbaar en als ik ze handmatig wil aanmaken, krijg ik de melding dat de user reeds bestaat. Rondsnorren op het internet leerde dat het package de user wel degelijk aanmaakt, maar ook onmiddellijk hide.

Kan ik evenuteel via de command line de user sickbeard de nodige rechten geven? Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik zag dat couch patato tegenwoordig meer info in de NFO files schrijft. Is dat op een manier tegen te gaan? Het liefste heb ik gewoon alleen de imdb URL erin namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
lowfi schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:49:
Ik zag dat couch patato tegenwoording meer info in de NFO files schrijft. Is dat op een manier tegen te gaan? Het liefste heb ik gewoon alleen de imdb URL erin namelijk.
Done, in laatste update.
Je moet het alleen even in de config.ini zelf aanpassen. Onder Meta en "urlOnly" op true zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Das snel :P

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0Burner0 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:42:
[...]

Kan ik het niet doen vannuit SSH met putty?
tijdens SSH :

find / -name config.ini

output:
code:
1
2
3
4
5
6
DS211> find / -name config.ini
/volume1/@appstore/SABnzbd/var/config.ini
/usr/local/var/sickbeard/config.ini
/usr/local/var/sabnzbd/config.ini
/usr/local/var/couchpotato/config.ini
DS211>

en dan

vi /usr/local/var/couchpotato/config.ini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
@meangry / Qouch

Top programa mijn vriendin voegd nu haar eigen films toe en weet wanneer de serie's gedownload worden.

Heb wel een feature request:
- Push bericht als Sabnzb een NZB gedwonload heeft.
- Bij gezochte films een mogelijkheid om eerst de info te lezen voor je hem in je download rij zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Same here, m'n vriendin vind het ook heel handig. :P
Je twee suggesties had ik verder sowieso al op m'n todo lijst staan dus die krijgen er weer een puntje bij. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Voor de Qnap gebruikers, maakt het ook nog uit welke QPKG je gebruikt, die in de OP van het Qnap-topic staat of de QPKG die de Qnap zelf zoekt d.m.v. 'get QPKG'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

j1nx schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:30:
Ik heb mijn router moeten vervangen. Kan iemand even checken of al mijn services weer goed bereikbaar zijn?

thx.
Het werkte prima, maar vandaag zie ik ineens twee van deze regels in de log:

code:
1
2011-12-18 13:23:37.307000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching J1nx, skipping: charmap

Is dat een direct gevolg of is er wat anders kapoet?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
WicKeD.El.GuPPo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:18:
Sinds ik enige weken geleden op mijn DS209+II overgestapt ben naar de versie van SB met Subliminal, krijg ik om het uur onderstaande foutmelding:

FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: ascii

In deze discussie,

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/pull/185

wordt dezelfde foutmelding ook 2x aangehaald maar het is/wordt mij niet duidelijk, hoe ik deze fout nu moet (of kan) oplossen. Heb al een paar keer een clean install gedaan maar dat biedt ook geen soelaas.
Iemand die wat licht in de duisternis kan werpen? Het is denk ik een encoding-probleem maar dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik had een vaag probleem met couchpotato. Ik kon ineens (een week of twee eigenlijk al) niet meer toevoegen vanaf imdb enzo. Kreeg ik een Error 500. Nu kwam ik erachter dat ik ook niet meer kon toevoegen via couchpotato zelf. In de log gedoe over unwritable database. Dus ik denk heeft iets met rechten te maken, maar die stonden gewoon goed. Gevolg is dat ik nu overnieuw moest beginnen en ik had zo een mooie lijst wannahaves van nog uit te komen movies opgebouwd :(

Ik wou dat je textfiles ofzo kon importen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar2zz schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:27:
Ik had een vaag probleem met couchpotato. Ik kon ineens (een week of twee eigenlijk al) niet meer toevoegen vanaf imdb enzo. Kreeg ik een Error 500. Nu kwam ik erachter dat ik ook niet meer kon toevoegen via couchpotato zelf. In de log gedoe over unwritable database. Dus ik denk heeft iets met rechten te maken, maar die stonden gewoon goed. Gevolg is dat ik nu overnieuw moest beginnen en ik had zo een mooie lijst wannahaves van nog uit te komen movies opgebouwd :(

Kun je de database nog wel opvragen als in via de web interface ?

Daar even een kopie van maken en achteraf toevoegen, heb je iig je lijstje nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuudBurger schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:18:
[...]

Done, in laatste update.
Je moet het alleen even in de config.ini zelf aanpassen. Onder Meta en "urlOnly" op true zetten.
Wellicht niet de juiste plek om te vragen maar die metadata, wanneer wordt deze opgeslagen?

Als renaming aan staat zeker want hij doet hier namelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mar2zz schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:27:

Je kunt ook je watchlist uit trakt laten importeren door CP. Zodra je hem hebt gedownload zet hij hem daar in je collection en verwijdert hij hem weer uit je watchlist. Dat doe ik ook en werkt erg goed. Op die manier heb je dus ook nog een backup van je lijst. Enig nadeeltje is dat je de eerste keer wel even alles handmatig moet doen inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 19-12-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bezig subliminal maar te installeren en niet te wachten op (official) support ervoor in CP of SB maar vroeg me af hoe ik bestaande postprocessing script kan handhaven van SB maar toch subliminal subs laten zoeken na download in SAB volgens de tut van brickman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
--MeAngry-- schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:13:
Same here, m'n vriendin vind het ook heel handig. :P
Je twee suggesties had ik verder sowieso al op m'n todo lijst staan dus die krijgen er weer een puntje bij. :)
is er ergens een site waar we bugs en/of wensen kwijt kunnen? Of moeten we alles via de twitter aanmelden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Sudden schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:27:
[...]

Het werkte prima, maar vandaag zie ik ineens twee van deze regels in de log:

code:
1
2011-12-18 13:23:37.307000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching J1nx, skipping: charmap

Is dat een direct gevolg of is er wat anders kapoet?
Hij deed het even en nu niet meer. Mijn e2000 router is brak en ik heb noodgedwongen een pfsense VM appliance er tussen moeten gooien als oplossing (tijdelijk). Alleen loopt XMS/Reggefiber een beetje te klooien waardoor mijn IP steeds veranderd. Op pfsense heb ik nog geen php-api call geschreven om het IP aan te passen bij mijn domain host.

Als het netwerk van Reggefibre weer stabiel is, dan zal ik mijn lease kunnen behouden en dan update ik hem manueel. Helaas tot die tijd is het even afwachten.

Ik verwacht in de loop van vandaag wel weer online te zijn.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:23
r3v0ss schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:24:
[...]

is er ergens een site waar we bugs en/of wensen kwijt kunnen? Of moeten we alles via de twitter aanmelden? :P
Ik heb af en toe dat ik de kwaliteit van een film niet kan instellen van qouch, dan komen de opties gewoon niet tevoorschijn.
Verders een top app, mensen in de appstore moeten er gewoon niet over zeuren.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
schumi2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:20:
Ben bezig subliminal maar te installeren en niet te wachten op (official) support ervoor in CP of SB maar vroeg me af hoe ik bestaande postprocessing script kan handhaven van SB maar toch subliminal subs laten zoeken na download in SAB volgens de tut van brickman?
Vanuit het post processing script van mij, zou je ook het post processing script van Sick Beard aan kunnen roepen.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

r3v0ss schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:24:
[...]

In principe mag dat hier, of op de SABnzbd+ forums. :)
Ik heb gisteren overigens een bug fix release gesubmit. Ik hoop dat ie nog voor de winterstop van Apple wordt toegelaten.

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 19-12-2011 10:31 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:01:
[...]

Vanuit het post processing script van mij, zou je ook het post processing script van Sick Beard aan kunnen roepen.
Ah mooi, ga ik even de TV scripts clone en omhangen voor movies. Kan ik straks alles afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
schumi2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:43:
[...]

Ah mooi, ga ik even de TV scripts clone en omhangen voor movies. Kan ik straks alles afmaken.
Heb wat in elkaar geflanst voor je: http://dl.dropbox.com/u/5...es/sickbeard/sabPostTV.sh
Volgorde: sabNZBd -> Subliminal -> Sick Beard

Is nog niet getest!

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Kort vraagje over sabToSickbeard/autoProcessTv

Heb al enkele maanden tot volle tevredenheid sabNzb en sickbeard op mijn ubuntu server draaien. Alleen wilde ik toch graag gebruik maken van de subliminal support in de Sickbeard Team fork (https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard).

Nu heb ik deze draaien en opnieuw geconfigureerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om het postprocessing werkend te krijgen. Ik blijf een 'You are not authorized to access that resource' error krijgen.

Vreemde is dat ik het wachtwoord in autoProcessTV.cfg gewoon goed heb staan, en als ik de postprocess url aanroep in mijn browser (en het wachtwoord uit autoProcessTV.cfg paste) gaat het gewoon goed.

Iemand hier bekend mee?

(Ik draai python 2.7.1+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:26
ik heb ook een vraagje.
Ik heb de laatste macmini i5 2011 en daar draai ik sabnzbd+, sickbeard "develop" (.dmg app) en couchpotato.
Bij CP en SB heb ik allebei post-processing re-naming functie aanstaan, maar CP vindt geen subtitels en SB ook niet, nu denk ik dat het ligt aan de re-naming, dat eerst hernomen en herplaatst wordt en dan gezocht wordt naar ondertitels, i.p.v. eerst te zoeken naar ondertitels.
Is dit in testellen? En is Subliminal ook als OSX app te installeren?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:09
Klopt het dat hier op Tweakers de pagina's nogal 'verschuiven'? T is wel een beetje raar, dan staat die post weer bovenaan, en dan weer een ander..; ben iedere keer m'n orientatie een beetje kwijt van waar ik gebleven was met lezen :P

[ Voor 23% gewijzigd door CarpeVentum op 19-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:18:
[...]

Heb wat in elkaar geflanst voor je: http://dl.dropbox.com/u/5...es/sickbeard/sabPostTV.sh
Volgorde: sabNZBd -> Subliminal -> Sick Beard

Is nog niet getest!
Ziet er zo op eerste gezicht goed uit.

Ik gaat eerst mijn xbmc setup herstellen en dan ga ik hiermee verder, ik laat je weten wat de werking ervan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

CarpeVentum schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:08:
Klopt het dat hier op Tweakers de pagina's nogal 'verschuiven'? T is wel een beetje raar, dan staat die post weer bovenaan, en dan weer een ander..; ben iedere keer m'n orientatie een beetje kwijt van waar ik gebleven was met lezen :P
Er zit een verschil tussen de laatste pagina en op 'last' klikken. De laatste pagina is letterlijk dat, terwijl 'last' de laatste x aantal posts laat zien waarbij x je instelling van aantal posts per pagina is. 'last' verschuift dus telkens.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
schumi2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:14:
[...]

Ziet er zo op eerste gezicht goed uit.

Ik gaat eerst mijn xbmc setup herstellen en dan ga ik hiermee verder, ik laat je weten wat de werking ervan is.
Heb hem zojuist gedraaid, Sick Beard verplaatst de .en.srt files nog niet mee. Heb er een ticket voor aangemaakt @ google scripts.

Ticket @ google code

[ Voor 10% gewijzigd door Brickman op 26-12-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brickman schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:34:
[...]

Heb hem zojuist gedraaid, Sick Beard verplaatst de .en.srt files nog niet mee. Heb er een ticket voor aangemaakt @ google scripts.
Mmm das jammer, niet toevallig een setting in SAB verkeerd?

Andere vraag, draait hij nu op python2.6 of 2.7?

Je test script spreekt over 2.6 maar je install guide over 2.7

code:
1
2
3
# Version:
# 2011-12-16:
# - Converted to Python2.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
schumi2004 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:57:
[...]

Mmm das jammer, niet toevallig een setting in SAB verkeerd?

Andere vraag, draait hij nu op python2.6 of 2.7?

Je test script spreekt over 2.6 maar je install guide over 2.7

code:
1
2
3
# Version:
# 2011-12-16:
# - Converted to Python2.7
In het script gebruikt python2.6 voor het Sick Beard script. Subliminal is gecompiled met python2.7.

Sick Beard kijkt atm alleen naar <episode name>.srt files :(.

Als het goed is zitten er geen fouten meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

aal schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:41:
Kort vraagje over sabToSickbeard/autoProcessTv
[knip]
Ik heb een Uitroepteken en een vraagteken in mijn wachtwoord, zo te zien gaf dit problemen. Nu ik ze verwijderd heb gaat het allemaal goed..

Iemand enig idee of ik die tekens in autoprocessTv op de één of andere manier kan escapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Klopt het dat J1nx offline is? Ik mis al een paar dagen updates namelijk.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Yes yes yes! Sabnzbd, (SickBeard) en Couchpotato werken weer :9

Hoe verwerkt wordt klopt nog niet helemaal (Series worden nog niet uit de sabnzbd/complete map weggehaald zodra ze door SickBeard verwerkt zijn, plus er komen bij de uiteindelijke map voor elke aflevering een .nzb bestand erbij,"Keep Original Files" staat uitgevinkt, "Scan and Process" staat aangevinkt), maar hij pakt tenminste de bestanden weer uit; kan ik in ieder geval kijken.

Hab Sab eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Kan wel 'ns zijn dat het hele probleem lag aan een simpele / <- (schuine streep) ligt bij Sabnzbd - Categoriën - Map/pad. die ik nu weg gehaald heb. 8)7

Helaas blijkt onze TV (LG Smart TV d.m.v. DLNA) nog niet alle bestanden goed af te kunnen spelen, vaak last van audiocodec die niet wordt ondersteund.
Kun je ook codecs instellen? Dus dat hij bijvoorbeeld alleen bepaalde video/audio-codes binnenhaalt?

Nu het gelukkig weer werkt 'ns kijken of alleen de map (/share/MD0_DATA/Download/sabnzbd/nzb) op de USB hoef te zetten om HDD's in slaapstand te krijgen.

Tevens op zoek naar dat config.ini bestand zoeken om NL-series binnen te krijgen (bestand is onvindbaar).

Maar ben blij dat het in ieder geval weer werkt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 19-12-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:45
Ik heb sinds kort openelec geinstalleerd en werkt echt super. alleen 1 klein ding waar ik niet uitkom:
Couchpotato stuurd download naar sab. sab download deze en couchpotato moet de postprocessing doen.

Ik krijg een rechten fout (denk ik) maar weet niet hoe ik dit moet corrigeren.
Ik ben niet zo bekend met linux ik heb hieronder mijn settings en error geplaatst en hoop dat iemand mij kan helpen.

my download folder heeft de volgende rechten:
drwx------ 3 root root 4096 Dec 19 19:55 movies
de uiteindelijke moviefolder is:/media/Moviez/
drwxr-xr-x 7 openelec root 4096 Dec 18 11:10 Incoming
drwxr-xr-x 70 openelec openelec 4096 Dec 14 20:47 Moviez

Mijn Sabnzb user = openelec(is default) en voor couchpatato heb ik geen login ingesteld.

How can I correct this error?

My couchpotato log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
IOError: [Errno 2] No such file or directory: u'/Media/Incoming/Moviez/Coyote Ugly (2000)/Coyote Ugly2000.mkv'
    with open(dst, 'wb') as fdst:
  File "/usr/lib/python2.7/shutil.py", line 82, in copyfile
    copyfile(src, dst)
  File "/usr/lib/python2.7/shutil.py", line 127, in copy2
    copy2(src, real_dst)
  File "/usr/lib/python2.7/shutil.py", line 298, in move
    shutil.move(old, dest)
  File "/storage/.xbmc/addons/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/CouchPotato/app/lib/cron/renamer.py", line 505, in _move
    if not _move(old, dest):
  File "/storage/.xbmc/addons/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/CouchPotato/app/lib/cron/renamer.py", line 382, in renameFiles
    finalDestination = self.renameFiles(movie)
  File "/storage/.xbmc/addons/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/CouchPotato/app/lib/cron/renamer.py", line 105, in doRename
    self.doRename()
  File "/storage/.xbmc/addons/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/CouchPotato/app/lib/cron/renamer.py", line 61, in run
21:46:26 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Traceback (most recent call last):
21:46:26 ERROR [     app.lib.cron.renamer] !!Uncought exception in renamer thread.
21:46:26 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/storage/downloads/movies/Coyote Ugly 2000 EXTENDED CUT 720p BluRay x264 SiNNERS/Coyote.Ugly.2000.EXTENDED.CUT.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv" to /Media/Incoming/Moviez/Coyote Ugly (2000)/Coyote Ugly2000.mkv.
21:46:26 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 4477.
21:46:26 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Failed changing permissions /Media/Incoming/Moviez/Coyote Ugly (2000)
21:46:26 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory /Media/Incoming/Moviez/Coyote Ugly (2000)
21:46:26 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: Coyote.Ugly.2000.EXTENDED.CUT.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv
21:46:26 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /storage/downloads/movies/Coyote Ugly 2000 EXTENDED CUT 720p BluRay x264 SiNNERS/Coyote.Ugly.2000.EXTENDED.CUT.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
CSB schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:58:
Klopt het dat J1nx offline is? Ik mis al een paar dagen updates namelijk.
Heb er ook last van volgens mijn logs,

2011-12-19 21:20:51.387369 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading J1NX URL: (, URLError(error(101, 'Network is unreachable'),), ) - [Errno 101] Network is unreachable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

0Burner0 schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:07:
[...]

Heb er ook last van volgens mijn logs,

2011-12-19 21:20:51.387369 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading J1NX URL: (, URLError(error(101, 'Network is unreachable'),), ) - [Errno 101] Network is unreachable
OK, mijn lijn is weer online en lijkt stabiel. Mijn IP verwijst weer naar het juiste domein. Tis even wachte ntotdat alle DNS servers weer gesynced zijn op de wereld en dan moet hij het weer doen.

Ik heb geen fixed IP, kan wel tegen betaling (<- lees donaties ;) )geloof ik bij XMS in mijn gebied. Zal het eens uit zoeken.

Hij staat nu als een debiel weer de laatste nzb's te processen. Mot ik de aankomende avond uurtje weer helemaal bij trekken.

EDIT: pfffff fixed IP kost eenmaling 24,95 Sorry, maar dat ga ik niet uit mijn eigen zak ophoesten. Even geduld dus nog, totdat er genoeg donaties zijn.

Komt vanzelf

[ Voor 9% gewijzigd door j1nx op 19-12-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
j1nx schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:16:
[...]

OK, mijn lijn is weer online en lijkt stabiel. Mijn IP verwijst weer naar het juiste domein. Tis even wachte ntotdat alle DNS servers weer gesynced zijn op de wereld en dan moet hij het weer doen.

Ik heb geen fixed IP, kan wel tegen betaling (<- lees donaties ;) )geloof ik bij XMS in mijn gebied. Zal het eens uit zoeken.

Hij staat nu als een debiel weer de laatste nzb's te processen. Mot ik de aankomende avond uurtje weer helemaal bij trekken.
Done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Thx, we zullen het zien over de tijd. Het moet natuurlijk wel voor iedereen leuk blijven en vrijblijvend. Anders is het geen "Gratis newznab server van tweakers, voor tweakers" meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ik heb ook een kerstcadeautje gedoneerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

CarpeVentum schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:59:
Ik heb ook een kerstcadeautje gedoneerd :)
Das lullig omdat jullie dan al weer connectie hebben. Ikzelf kom nog steeds op het oude IP uit. :'(

Maar even mij lmhost file aanpassen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:41
Ik heb geen credit card.
Als je mij je gegevens ff met pm doet, dan zorg ik er wel voor dat je dat vaste ip kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Dromer schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:25:
Ik heb geen credit card.
Als je mij je gegevens ff met pm doet, dan zorg ik er wel voor dat je dat vaste ip kan krijgen :)
Ik zal even kijken, maar ik weet niet of dit soort poes pas wel leuk gevonden word door tweakers.net

De mensen die willen doneren, weten wel waar de knop te vinden en zo niet, dan niet. Als je echt grootte bedragen kan en wil doneren, dan lijkt het mij verstandiger om dat richting nzb.su te doen. Neem dan daar een betaal account :+

Het is zo en zo off topic denk ik.

Dus laten we weer terug gaan naar CP, SB en HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds vanavond fouten in headphones terwijl er niks veranderd is. Ik vraag me dan ook af of meerdere mensen hier last van hebben :'(

Zo ziet het eruit in mijn log

20-dec-2011 00:36:04 - WARNING :: CP Server Thread-9 : Attempt to query MusicBrainz for Srkillex failed: HTTP Error 403: Forbidden

Of

20-dec-2011 00:29:45 - WARNING :: CP Server Thread-7 : Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: d8354b38-e942-4c89-ba93-29323432abc3. Sleeping 5 seconds

Het maakt niet uit of ik headphones restart, de db verwijder... ik blijf de error krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb er geen last van, weet je zeker dat je niet iets hebt gedaan wat ze bij MusicBrainz niet zo tof vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het niet :P. Ik heb verder geen account bij MusicBrainz of iets dergelijks, enkel Headphones maakt er gebruik van.. Ik kom verder wel op de site en daar kan ik ook gewoon zoeken. Het lijkt erop dat het in Heaphones zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:41:
Ik krijg sinds vanavond fouten in headphones terwijl er niks veranderd is. Ik vraag me dan ook af of meerdere mensen hier last van hebben :'(

Zo ziet het eruit in mijn log

20-dec-2011 00:36:04 - WARNING :: CP Server Thread-9 : Attempt to query MusicBrainz for Srkillex failed: HTTP Error 403: Forbidden

Of

20-dec-2011 00:29:45 - WARNING :: CP Server Thread-7 : Attempt to retrieve artist information from MusicBrainz failed for artistid: d8354b38-e942-4c89-ba93-29323432abc3. Sleeping 5 seconds

Het maakt niet uit of ik headphones restart, de db verwijder... ik blijf de error krijgen.
Ik krijg ook 403's

Als ik een artist wil toe voegen, dan zegt hij dat er niets gevonden is. Kijk ik in de log dan staat er error 403 met Musicbrainz

EDIT: Ze blocken nu op user-agent ofzo iets. Je kan het zelf oplossen met;
http://forum.xbmc.org/sho...hp?p=964751&postcount=594
(in file headphones/lib/musicbrainz2/webservice.py)

[ Voor 9% gewijzigd door j1nx op 20-12-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Check, had hetzelfde probleem en bovenstaande fix lijkt te werken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Heeft iemand enig idee waarom ik het bestand config.ini niet kan vinden op m'n Qnap?
Enige wat ik kan vinden is sabnzbd.error (.log bestand), sabnzbd.log.1 (.1 bestand) en sabnzbd (.log bestand), alledrie onder de map Downloads/Sabnzbd/logs.

Graag zou ik dat bestand willen vinden om dat aan te passen zodat ik NL series ook kan binnenhalen.

Oh, en bij gebruik van alle 3 programma's (Sab, Sick en Couch) hoef ik toch alleen de "Bewaakte map" bij Sabnzbd/mappen (in mijn geval: /share/MD0_DATA/Download/sabnzbd/nzb) op de USB-stick te zetten of zo de HDD's in slaapstand te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En inderdaad het werkt! Geweldig j1nx! Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Het was dus eenzelfde probleem als een tijdje geleden met Periscope en Bierdopje.com? Oftewel: teveel verkeer vanuit geautomatiseerde clients?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Is met headphones ook wel logisch. Een beetje verzamelaar heeft heel wat artiesten. Als voor al die artiesten ingelezen worden en vervolgens de musicbrainz server bij langs gegaan wordt voor alle albums van die artiesten dan gaat het hard bij Musicbrainz op de server.

Die useragent is een neat trick. Als iedereen daar nu headphones gaat invullen dan is die term denk ik ook gauw aan de 403-beurt, tenminste als Headphones de boosdoener is...

Of misschien was het wel iemand anders die aan het testen was met python-musicbrainz, want Rembo heeft wel time-outs tussen searches in zitten. Volgens mij zou headphones moeten voldoen aan de TOS van MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel dat daar afspraken over gemaakt worden toch? En als je wilt dat je stukje software bruikbaar blijft dat je je daar dan aan houd :P. Ik weet niet wat er mijn mijn versie aan de hand is, misschien downgrade ik hem wel maar ik kan nu geen albums op wanted zetten, dit heb ik verholpen door even een update te draaien op de database maar als ik force check doe krijg ik ook errors. Voor ik de error ga posten: heeft iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

LOL, het IP issuetje heeft de server wel even een fijne pauze gegeven. Je ziet hem goed terug in de logs.
Day Number of visits Pages Hits Bandwidth
01 Dec 2011 1,005 11,755 12,614 1.23 GB
02 Dec 2011 778 8,222 8,379 81.65 MB
03 Dec 2011 328 3,325 3,872 1.66 GB
04 Dec 2011 1,058 14,219 16,669 1.28 GB
05 Dec 2011 1,071 12,238 13,226 520.19 MB
06 Dec 2011 484 12,007 13,952 903.22 MB
07 Dec 2011 459 12,710 13,387 4.56 GB
08 Dec 2011 1,082 11,892 13,150 8.44 GB
09 Dec 2011 1,071 13,837 15,852 3.07 GB
10 Dec 2011 1,163 12,956 15,399 9.89 GB
11 Dec 2011 1,158 14,207 16,953 10.96 GB
12 Dec 2011 1,104 12,705 13,881 1.20 GB
13 Dec 2011 1,127 13,793 14,908 1.29 GB
14 Dec 2011 1,122 13,844 14,851 1.86 GB
15 Dec 2011 1,153 14,366 16,414 204.18 MB
16 Dec 2011 1,127 13,487 14,388 494.43 MB
17 Dec 2011 1,137 13,990 14,996 4.06 GB
18 Dec 2011 1,090 14,352 15,165 1.94 GB
19 Dec 2011 90 736 973 15.33 MB
20 Dec 2011 838 10,560 12,265 231.45 MB
21 Dec 2011 0 0 0 0
22 Dec 2011 0 0 0 0
23 Dec 2011 0 0 0 0
24 Dec 2011 0 0 0 0
25 Dec 2011 0 0 0 0
26 Dec 2011 0 0 0 0
27 Dec 2011 0 0 0 0
28 Dec 2011 0 0 0 0
29 Dec 2011 0 0 0 0
30 Dec 2011 0 0 0 0
31 Dec 2011 0 0 0 0
Average 922 11,760 13,064 2.69 GB
Total 18,445 235,201 261,294 53.82 GB
Lijkt wel weer op oude nivo te zitten, dus denk dat iedereen er wel weer op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:58
De volgende errors komende de laatste tijd steeds terug in mijn SB:

code:
1
2
2011-12-17 22:15:18.073341 CHECKVERSION :: Unable to contact github, can't check for update
2011-12-17 22:20:00.312441 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages'

Meer mensen met deze beide problemen? Wat was nu ook alweer de oplossing voor die Subliminal error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Qouch heeft vannacht weer een update gezien naar 1.1.6. Voor de meeste mensen moeten de problemen om gegevens uit CouchPotato en Sick Beard weer te geven nu verholpen zijn.

Helaas is er wel een nieuwe bug in geslopen, en dat is dat een oude testserver van mij per ongeluk in de interne database is meegenomen. Voor nieuwe installaties staat er dus een server in die niets doet.
Deze kun je simpelweg verwijderen door in Settings op Edit te drukken, en dan over de server heen te swipen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saiko223
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-09 18:59
Ik probeer via sickbeard automatisch een ondertiteling te laten downloaden met subliminal door middel van extra_script in config.ini van sickbeard. Maar wat ik ook probeer ik krijg telkens de error " Unable to run extra_script: 2". Wat doe ik verkeerd?

test.sh
code:
1
2
3
4
5
6
#!/bin/sh
echo 1 $1
echo 2 $2
echo 3 $3
echo 4 $4
echo 5 $5

Dec-21 12:39:37 INFO CP Server Thread-7 :: Unable to run extra_script: 2
Dec-21 12:39:37 DEBUG CP Server Thread-7 :: Unknown value passed in, ignoring it: (2:)
Dec-21 12:39:37 DEBUG CP Server Thread-7 :: Absolute path to script: /home/saiko/.sickbeard/test.sh
Dec-21 12:39:37 INFO CP Server Thread-7 :: Executing command ['test.sh', u'/home/saiko/Series/Homeland/Season01/Homeland.S01E06.HDTV.XviD-LOL.avi', u'/home/saiko/Downloads/complete/Series/Homeland.S01E06.HDTV.XviD-LOL/Homeland.S01E06.HDTV.XviD-LOL.avi', '247897', '1', '6', '2011-11-06']

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

--MeAngry-- schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:37:
Qouch heeft vannacht weer een update gezien naar 1.1.6. Voor de meeste mensen moeten de problemen om gegevens uit CouchPotato en Sick Beard weer te geven nu verholpen zijn.

Helaas is er wel een nieuwe bug in geslopen, en dat is dat een oude testserver van mij per ongeluk in de interne database is meegenomen. Voor nieuwe installaties staat er dus een server in die niets doet.
Deze kun je simpelweg verwijderen door in Settings op Edit te drukken, en dan over de server heen te swipen. :)
Hij lijkt inderdaad een stukje sneller te werken zoals de changelog aangeeft. Goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
saiko223 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:48:
Ik probeer via sickbeard automatisch een ondertiteling te laten downloaden met subliminal door middel van extra_script in config.ini van sickbeard. Maar wat ik ook probeer ik krijg telkens de error " Unable to run extra_script: 2". Wat doe ik verkeerd?

test.sh
code:
1
2
3
4
5
6
#!/bin/sh
echo 1 $1
echo 2 $2
echo 3 $3
echo 4 $4
echo 5 $5

Dec-21 12:39:37 INFO CP Server Thread-7 :: Unable to run extra_script: 2
Dec-21 12:39:37 DEBUG CP Server Thread-7 :: Unknown value passed in, ignoring it: (2:)
Dec-21 12:39:37 DEBUG CP Server Thread-7 :: Absolute path to script: /home/saiko/.sickbeard/test.sh
Dec-21 12:39:37 INFO CP Server Thread-7 :: Executing command ['test.sh', u'/home/saiko/Series/Homeland/Season01/Homeland.S01E06.HDTV.XviD-LOL.avi', u'/home/saiko/Downloads/complete/Series/Homeland.S01E06.HDTV.XviD-LOL/Homeland.S01E06.HDTV.XviD-LOL.avi', '247897', '1', '6', '2011-11-06']
misschien iets te simpel: heb je het .sh bestand ge CHMOD +x zodat hij uitvoerbaar is?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
J1nx, ik gebruik jouw newznab voor het binnenharken van NZB's (bedankt hiervoor) echter - ik kom veel films tegen met een password protected RAR er in...!! rotzooi dus... gebeurd vrij vaak moet ik zeggen en bijna altijd komen ze bij jou vandaan...

Ff een voorbeeld:

21:14:40 INFO [ app.lib.sabNzbd] Sending 'Jack.and.Jill.(2011).DvDRip.XviD-SUBMERGE' to SABnzbd.
21:14:30 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Found: Jack.and.Jill.(2011).DvDRip.XviD-SUBMERGE
21:14:29 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://newznab.j1nx.nl/ap...XXXXX&extended=1&cat=2030

kun je hier eigenlijk wat aan doen?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saiko223
TheNymf schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:56:
[...]

misschien iets te simpel: heb je het .sh bestand ge CHMOD +x zodat hij uitvoerbaar is?
yup zelfs chmod 777 en chown saiko maar zonder resultaat.

Als ik het script zelf uitvoer doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Waarom pak je niet gewoon een bestaand subliminal script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saiko223
Mar2zz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:48:
Waarom pak je niet gewoon een bestaand subliminal script?
Ja ik gebruik jouw subliminal script. Maar die kreeg ik dus niet aan de praat vandaar dit debug scriptje. Jouw script werkt btw wel prima via cron maar niet via sickbeard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Edit je scriptbestanden in windows en doe je ze daarna naar linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saiko223
Mar2zz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:18:
Edit je scriptbestanden in windows en doe je ze daarna naar linux?
Nee ik copy paste jouw script uit dit topic rechtstreeks in vi. Respect voor dat script btw werkt echt lekker met cron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik denk dat je een lineendings probleem hebt. Blijft het probleem als je deze gebruikt?
http://dl.dropbox.com/u/18712538/subliminal/subliminal.sh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saiko223
Mar2zz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:32:
Ik denk dat je een lineendings probleem hebt. Blijft het probleem als je deze gebruikt?
http://dl.dropbox.com/u/18712538/subliminal/subliminal.sh
yup

code:
1
2
3
4
Dec-21 17:42:36 INFO     CP Server Thread-8 :: Unable to run extra_script: 2
Dec-21 17:42:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: Unknown value passed in, ignoring it:  (2:)
Dec-21 17:42:36 DEBUG    CP Server Thread-8 :: Absolute path to script: /home/saiko/.sickbeard/subliminal.sh
Dec-21 17:42:36 INFO     CP Server Thread-8 :: Executing command ['subliminal.sh', u'/home/saiko/Series/Homeland/Season01/homeland.109.hdtv-lol.avi', u'/home/saiko/Downloads/complete/Series/Homeland.S01E09.HDTV.XviD-LOL/homeland.109.hdtv-lol.avi', '247897', '1', '9', '2011-11-27']

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je moet wel het volledige pad opgeven in extrascripts, dus
Vaag, als ik je code vergelijk, bij mij doet ie:
code:
1
sickbeard.log.3:Dec-15 08:31:02 INFO     CP Server Thread-4 :: Executing command ['/home/mars/.ppdir/subliminal.sh', u'/home/mars/Disk2/TVShows/American Horror Story/Season 01/american.horror.story.s01e11.720p.hdtv.x264-compulsion.mkv', u'/home/mars/Disk2/Downloads/TV/American.Horror.Story.S01E11.720p.HDTV.x264-COMPULSiON/american.horror.story.s01e11.720p.hdtv.x264-compulsion.mkv', '250487', '1', '11', '2011-12-14']

Terwijl ie bij jou doet: Executing command ['subliminal.sh', dus bij jou is het path weg op de een of andere manier, heb je wel volledig pad naar script in extrascripts gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

TheNymf schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:02:
J1nx, ik gebruik jouw newznab voor het binnenharken van NZB's (bedankt hiervoor) echter - ik kom veel films tegen met een password protected RAR er in...!! rotzooi dus... gebeurd vrij vaak moet ik zeggen en bijna altijd komen ze bij jou vandaan...

Ff een voorbeeld:

21:14:40 INFO [ app.lib.sabNzbd] Sending 'Jack.and.Jill.(2011).DvDRip.XviD-SUBMERGE' to SABnzbd.
21:14:30 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Found: Jack.and.Jill.(2011).DvDRip.XviD-SUBMERGE
21:14:29 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://newznab.j1nx.nl/ap...XXXXX&extended=1&cat=2030

kun je hier eigenlijk wat aan doen?
Tijdens het opstarten van de dienst, draaide het nog op een oude P4 server, die het vrij zwaar had. Daarom kon ik deep rar inspectie niet aanzetten.

Nu draait de dienst op een donatie server die daar wel capabel voor is. En word elke NZB gechecked voor password en media info.

Er is dus een datum van voor welke het mogelijk is dat er password protected zooi bijzit. Ik weet niet precies meer welke datum, daar moet je even voor terug zoeken in deze thread.

Ik hoor het vaker. Ik zal volgende week eens kijken of ik niet een eigen script in elkaar kan draaien die bestande nzb's van voor die datum alsnog door de check gooit. Word volgende week. Ga eerst aan de slag met een vast IP om domein issues zoals van de week tegen te gaan en zoals het er nu naar uit ziet, ga ik binnen kort ook updaten naar een 100/100 MBit lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saiko223
Mar2zz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:32:
Je moet wel het volledige pad opgeven in extrascripts, dus
Vaag, als ik je code vergelijk, bij mij doet ie:
code:
1
sickbeard.log.3:Dec-15 08:31:02 INFO     CP Server Thread-4 :: Executing command ['/home/mars/.ppdir/subliminal.sh', u'/home/mars/Disk2/TVShows/American Horror Story/Season 01/american.horror.story.s01e11.720p.hdtv.x264-compulsion.mkv', u'/home/mars/Disk2/Downloads/TV/American.Horror.Story.S01E11.720p.HDTV.x264-COMPULSiON/american.horror.story.s01e11.720p.hdtv.x264-compulsion.mkv', '250487', '1', '11', '2011-12-14']

Terwijl ie bij jou doet: Executing command ['subliminal.sh', dus bij jou is het path weg op de een of andere manier, heb je wel volledig pad naar script in extrascripts gezet?
Bedankt nu doet ie het. Vreemd omdat ik in het begin wel volledige path gebruikte.

• Mar2zz
Ja, het vreemde is ook dat hij wel het absolute pad herkent, dat zie je ook in je log in de regel erna, bij absolute path, maar hij werkt er vervolgens niet mee. Of heb je 'm niet in in .sickbeard staan en gaat sickbeard daar dan vanuit als je geen path opgeeft?

Verwijderd

Gisteren ook couch potato geinstalleerd, me aangemeld bij nzbmatrix. Het bevalt me echt goed, instellen kostte niet veel moeite. Wat een programma, maakt het leven een stuk makkelijker :)

• saiko223
Mar2zz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:05:
Ja, het vreemde is ook dat hij wel het absolute pad herkent, dat zie je ook in je log in de regel erna, bij absolute path, maar hij werkt er vervolgens niet mee. Of heb je 'm niet in in .sickbeard staan en gaat sickbeard daar dan vanuit als je geen path opgeeft?
Precies. Ik had eerst absolute path naar /opt/sickbeard/subliminal.sh en dat werkte niet. Toen las ik dat het script in .sickbeard moest staan en dat deed ik maar ik haalde de absolute path daarom weg. En dat had ik niet moeten doen.

Jouw script werkt nu perfect bedankt!

• Mar2zz
Ik heb het idee dat github wat in de war is ofzo, ik heb soms zogenaamd local changes, die er helemaal niet zijn... Andere ook last van? Bewijs dat die changes er helemaal niet zijn, er is niets te stashen:
remote: Counting objects: 42, done.
remote: Compressing objects: 100% (12/12), done.
remote: Total 30 (delta 20), reused 28 (delta 18)
Unpacking objects: 100% (30/30), done.
From https://github.com/RuudBurger/CouchPotato
   dfd2bdd..68203fa  master     -> origin/master
error: Your local changes to 'app/config/configApp.py' would be overwritten by merge.  Aborting.
Please, commit your changes or stash them before you can merge.
 * Stopping CouchPotato                                                                                                                [ OK ] 
 * Starting CouchPotato                                                                                                                [ OK ] 
mars@XBMC:~$ cd /opt/couchpotato
mars@XBMC:/opt/couchpotato$ git stash
No local changes to save
mars@XBMC:/opt/couchpotato$ git pull
Updating dfd2bdd..68203fa
Fast-forward
 CouchPotato.py              |    2 ++
 app/config/configApp.py     |    1 +
 app/controllers/movie.py    |   28 +++++++++++++++++++++++++---
 app/lib/xbmc.py             |   12 ++++++++++++
 app/views/config/index.html |    9 ++++++++-
 5 files changed, 48 insertions(+), 4 deletions(-)

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 16:54
dat gebeurt wel vaker als je een git pull wilt doen. ik heb het vaak met spotweb. ik verander daar nooit de files van heb een ownsettings.php maar toch zijn er lokaal files aangepast.

[ Voor 0% gewijzigd door aegis op 22-12-2011 12:05 . Reden: typo ]

https://bettyskitchen.nl

• Mar2zz
dan zou het toch een bugje moeten zijn aangezien git blijkbaar wel wijzigingen ziet. Volgens mij heb ik het vaker als ik git --git-dir=/pad/naar/app pull gebruik ipv cd /pad/naar/app && git pull.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:38

Arfman

Drome!

Ik ben aan het prutsen met Headphones. Heb al een draaiende Sick Beard/sabnzbd setup dus daar wil ik hem op inpluggen. Nu krijg ik echter, na alles goed ingesteld te hebben, bij de search het volgende resultaat:
VA-Universal Religion Chapter Five (Mixed By Armin Van Buuren)-2CD-2011-wAx is larger than the maxsize for this category, skipping. (Size: 313716441 bytes)
Ehh .. ik kan nergens zelf een maxsize instellen? Blijkbaar vind Headphones dat het album te groot is en that's it? Iemand hier ervaring mee?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hmm Sickbeard doet het niet meer na een update. Hij draait via een pakket van Zebulon, en de service stoppen en weer starten hielp altijd. Nu doet hij het daarna ook niet meer.

Edit: NAS opnieuw opstarten en hij doet het weer!

[ Voor 13% gewijzigd door Moby op 22-12-2011 18:44 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Piet91
  • Niet online
Grappig, ik had gisteren een film binnengehaald met Couch/Sab, blijk het Duits nagesynchroniseerd te zijn;
ik: :-(
Kijk ik later terug op tv, en later ook op de laptop; is de audio weer Engels :*) , doet Sickbeard dat automatisch ofzo, naderhand nog een goede audio inzetten?

Oh, en kan het kloppen dat er om een of andere reden geen config.ini bestand wordt aangemaakt? Ik kan 'm nog steeds niet vinden namelijk ;(

• Mar2zz
Couchpotato en sickbeard downloaden alleen andere releases als ze nog niet de maximum kwaliteit hebben bereikt die je hebt opgegeven bij quality profiles. Of, in geval van sickbeard, als er een proper-release uitkomt van dezelfde kwaliteit. Aangezien je het over CouchPotato hebt zal het eerste wel het geval zijn.

Verwijderd

ik ben nog een newby in couchpotato en kom misschien met een enorm idiote vraag:

Ik zoek in couchpotato in principe met exact de juiste naam een film op, het is immers aan een filmdatabase gekoppeld. couch potato zoekt de film op, geeft hem door aan sabnzbd en die download hem.

Maar na het downloaden wordt vaak een gare naam met release groep en blablabla aan de mapnaam toegevoegd... Is het mogelijk om de map te noemen zoals de film die je opgegeven hebt? Dit zal een stuk makkelijker zijn voor mij, dan wordt hij automatisch goed geindexeerd in de database van mijn mediacenter software.

• Dazzleware
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07-2024

Dazzleware

Habetis bona deum

rename functie in het menu van couchpotato aanzetten ;)

Verwijderd

Pff, ik ben ook best wel blind! Ik zie het staan inderdaad, haha!
Brickman schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:03:
[...]

In het script gebruikt python2.6 voor het Sick Beard script. Subliminal is gecompiled met python2.7.

Sick Beard kijkt atm alleen naar <episode name>.srt files :(.

Als het goed is zitten er geen fouten meer in.
Ik neem aan met geen fouten in jouw script, srt copy probleem is nog aanwezig?

Als hij echt een copy doet op <episode name>.srt moet dat toch wel aan te passen zijn naar *.srt of moeten we dan SB opnieuw compilen?
Piet91 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:50:
-knip-
Oh, en kan het kloppen dat er om een of andere reden geen config.ini bestand wordt aangemaakt? Ik kan 'm nog steeds niet vinden namelijk ;(
Nee er zou een config file moeten zijn.
Is het op een linux based device installed probeer dan eens
find / -name config.ini
In windows zou het gewoon in de install dir moeten staan.

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 23-12-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:50:
Grappig, ik had gisteren een film binnengehaald met Couch/Sab, blijk het Duits nagesynchroniseerd te zijn;
ik: :-(
Kijk ik later terug op tv, en later ook op de laptop; is de audio weer Engels :*) , doet Sickbeard dat automatisch ofzo, naderhand nog een goede audio inzetten?

Veel films (vooral mkv geloof ik) hebben meerdere audio streams. Wie weet staat de software op je laptop zo ingesteld dat hij automatisch Engels kiest en staat het op je tv niet zo standaard ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:45:
Nee er zou een config file moeten zijn.
Is het op een linux based device installed probeer dan eens
find / -name config.ini
In windows zou het gewoon in de install dir moeten staan.
Het is een Qnap ts-212, ik heb alle mappen doorgespit (ook met verborgen mappen weergeven), ook op de laptop maar nergens te vinden. Enige wat ik kan vinden is iets onder Qnap/download/sabnzbd/logs zijn 4 bestanden: sabnzbd.error (.log bestand), sabnzbd (.log bestand), sabnzbd.log.1 (.1 bestand) en sabnzbd.log.2 (.2 bestand)

Vreemd..
martynvs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:14:
Veel films (vooral mkv geloof ik) hebben meerdere audio streams. Wie weet staat de software op je laptop zo ingesteld dat hij automatisch Engels kiest en staat het op je tv niet zo standaard ingesteld?
Eerst speelde ik 'm op de laptop en dat was Duits, wou het aan m'n broer laten zien op de tv later (Engels) en toen weer op laptop geprobeerd en dat was ook Engels. Maar dit is natuurlijk geen probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 16:49
Doordat ik op zoek ben naar een NAS kwam ik op deze thread terecht. De NAS is even uitgesteld omdat ik nu druk bezig ben met met Couchpotato icm Sabnzb. Echt top programma's!

Welke site is gebruiken jullie NZBMatrix of Newzbin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
matery schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:05:
Doordat ik op zoek ben naar een NAS kwam ik op deze thread terecht. De NAS is even uitgesteld omdat ik nu druk bezig ben met met Couchpotato icm Sabnzb. Echt top programma's!

Je kunt ze beide gebruiken. Dan zoekt hij op allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
matery schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:05:

Ik gebruik Newzbin en de gratis tweakers newznab. Ik laat denk ik mijn abbo van newzbin aflopen en stap dan volledig over op de tweakers newznab aangezien hij volgens mij niet onder doet voor Newzbin (behalve dan dat je in Newzbin items kan bookmarken en daardoor automatisch door SAB kan laten downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Joster schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:03:
De volgende errors komende de laatste tijd steeds terug in mijn SB:

code:
1
2
2011-12-17 22:15:18.073341 CHECKVERSION :: Unable to contact github, can't check for update
2011-12-17 22:20:00.312441 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages'

Meer mensen met deze beide problemen? Wat was nu ook alweer de oplossing voor die Subliminal error?
Draai je met python 2.6? Bij mij heeft het opgelost om sickbeard met python 2.7 te gaan draaien. Er staat een ticket op team sickbeard dat dit aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Zo! Ik heb zojuist even een deel van mijn 1000 films (handmatig) gerenamed die uit meerdere delen bestonden.
Ik kwam er namelijk achter dat Plex allang multi-part films ondersteunt, alleen dat mijn naamgeving voor deze films niet correct was.
Het was eerst: Inception (2010)-1.avi & Inception (2010)-2.avi
En nu is het: Inception (2010)-cd1.avi & Inception (2010)-cd2.avi
Plus alle ondertiteling. Was een lekker (robot) klusje.
Pagina: 1 ... 4 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!