Media Manager. Soort van Mediacompanion maar dan beter, is weer opnieuw opgepakt om er de beste media manager van te maken.
Wanneer ik deze draaiend zou hebben op mijn NAS met een scan iedere nacht zou dat voor mij
op dit moment een van de betere opties zijn om mijn video library te beheren. In xbmc zelf nu (op xbox) is het toch wat te warrig. Ook met movie sets en dergelijke is het geen doen nu. Sickbeard doet het zelf allemaal keurig, nooit problemen mee, maar met xbmc voor films zelf zoals gezegd wel. De moviemeter scraper daar op is ook brak, dus nu heb ik Engelse en Nederlandse scrapers door elkaar lopen.
Een keer in de zoveel tijd een blik op Ember zal mijn library een stuk schoner houden. Daarnaast heb ik dan zowel mijn serie library (door SickBeard) als film library (Ember) lokaal en dat vind ik handig voor als ik straks een nieuwe mediaspeler aan ga schaffen.
@Brickman: Is inderdaad alleen windows dan. Balen, dan zou ik na iedere gedownloade film alsnog mijn laptop aan moeten zetten om hem te scrapen..
Ik zou dus het liefst de library van mijn films hetzelfde hebben als die van mijn series. Lokaal, dan is hij goed beheersbaar en op iedere mediaspeler in te lezen. Misschien maar laten scrapen door CouchPotato. Helaas gaat het post processen daar van al zo vaak niet goed en download ik ook wel eens een film uit Spotweb
Edit: @Mar2zz is dit degene die je bedoelde:
http://www.mediafire.com/?quy7avfo15711is ?
[
Voor 23% gewijzigd door
Joster op 27-12-2011 12:03
]