Die bestanden heb ik aangepast (Jij adviseerde mij een programma waarmee ik de bestanden op m'n NAS (Qnap ts-212) gevonden heb, een aangepast). SickBeard vind het programma netjes, alle uitzendingen enz., alleen hij vind ze niet op de servers/hij kan ze niet binnenhalen. Ik gebruik Sunny i.c.m. nzb.su en nzbs.org. (was er pas op tijd bij toen iemand zei dat nzbs.org weer (even!) openstond voor nieuwe inschrijvingen.job schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:09:
[...]
NL series kan je niet zonder aanpassingen downloaden. In dit topic kan je wel vinden welk bestand je aan moet passen.
Met jouw kennis zou je misschien ook dit kunnenMar2zz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:14:
Yeah maraschino wordt straks makkelijk te installen op alle systemen. Ik had 'm independent gemaakt maar er is wat fout gegaan met de pullrequest daarvoor. Ik ga 'm vanavond overnieuw doen op verzoek van mrkipling en dan is na de merge maraschino een gevalletje van clonen en starten
Nog even wat mutsen aan commandline arguments en het is straks net zo te installen als couch sick en others.
http://forum.synology.com....php?f=120&t=10575#p44862
Ligt eraan, als je vanaf source draait met python lukt het prima. Via de normale Windows versie is het inderdaad problematisch. Ik heb het zelf even geprobeerd, maar het lukte me niet zo snel even inderdaad. Het newznab bestand bevind zich dan in een zip, maar zodra doe aangepast wordt start sickbeard niet meer.martynvs schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:28:
[...]
... Als je op linux werkt. In Windows is dat zo makkelijk nog niet.
ik heb even gekeken naar je 'projectje', maar gast, dat ziet er goed uit! kon niets vinden op google aangezien de naam een nogal brede term is, dus voor de mensen die benieuwd zijn:Mar2zz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:14:
Yeah maraschino wordt straks makkelijk te installen op alle systemen. Ik had 'm independent gemaakt maar er is wat fout gegaan met de pullrequest daarvoor. Ik ga 'm vanavond overnieuw doen op verzoek van mrkipling en dan is na de merge maraschino een gevalletje van clonen en starten
Nog even wat mutsen aan commandline arguments en het is straks net zo te installen als couch sick en others.
https://github.com/mrkipling/maraschino
vol verwachting wacht ik nu tot ik mijn nieuwe HTPC samenstel, heb liever een Intel dan een AMD dus ik moet m nog even samenstellen...
you had me at EHLO
Maraschino ziet er inderdaad erg gelikt uit
Erg mooi, zo'n combinatie van alle apps. Maar voordat ik dat ga proberen, wil ik tenminste een basisprogramma als HeadPhones onder de knie krijgen..
Er zitten enorm veel 503's in de logfile van headphones. Heel vaak 5 keer op rij een 503 code en dan vervolgens 'no results found', maar soms ook minder dan 5 keer die code.
2012-01-02 15:23:58 INFO No results found for: Pendullum
2012-01-02 15:23:52 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:46 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:41 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:35 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:30 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
Nou vraag ik me af, is die query dan uiteindelijk gelukt, of heeft headphones het opgegeven? Het gebeurt ook weer niet bij élke artiest, maar in ieder geval erg vaak. Lijkt mij niet dat MusicBrainz telkens precies na 5 seconden een 503 naar de sender stuurt. Is headphones niet gewoon ongeduldig en verzint hij zelf dat er een 503 error gegeven is omdat hij geen reply krijgt?
Edit: ok, verkeerde volgorde. Eerst wat meer proberen, dán posten. Pendullum is fout geschreven want het moet met 1 'L', en daarom staat er ook niks over op musicbrainz. Hij geeft ook niet altijd een 'no results found', als er wel iets over te vinden is dan komt er na een aantal 503's alsnog een 'is already in the database'. Toch blijven die vele errors wel irritant, lijkt me gewoon een nogal korte timeout, mag van mij best 10 seconden zijn ofzo..
Er zitten enorm veel 503's in de logfile van headphones. Heel vaak 5 keer op rij een 503 code en dan vervolgens 'no results found', maar soms ook minder dan 5 keer die code.
2012-01-02 15:23:52 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:46 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:41 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:35 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
2012-01-02 15:23:30 WARNING Attempt to query MusicBrainz for Pendullum failed: HTTP Error 503:
Nou vraag ik me af, is die query dan uiteindelijk gelukt, of heeft headphones het opgegeven? Het gebeurt ook weer niet bij élke artiest, maar in ieder geval erg vaak. Lijkt mij niet dat MusicBrainz telkens precies na 5 seconden een 503 naar de sender stuurt. Is headphones niet gewoon ongeduldig en verzint hij zelf dat er een 503 error gegeven is omdat hij geen reply krijgt?
Edit: ok, verkeerde volgorde. Eerst wat meer proberen, dán posten. Pendullum is fout geschreven want het moet met 1 'L', en daarom staat er ook niks over op musicbrainz. Hij geeft ook niet altijd een 'no results found', als er wel iets over te vinden is dan komt er na een aantal 503's alsnog een 'is already in the database'. Toch blijven die vele errors wel irritant, lijkt me gewoon een nogal korte timeout, mag van mij best 10 seconden zijn ofzo..
[ Voor 14% gewijzigd door Murk op 02-01-2012 21:03 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
headphones is geblocked bij musicbrains, of eigenlijk python-musicbrainz, wat door headphones wordt gebruikt. De server is te veel gehamerd. useragent aanpassen en dan komt het goed. J1nx had dat geloof ik gepost in dit topic, dus moet je ff zijn post bij elkaar zoeken hoe dat moet.
Ik heb een vraag over Sickbeard. Ik wil de serie "Life" toevoegen, maar hij blijft maar op searching staan. Tvdb lijkt gewoon online te zijn en terra nova kan hij wel vinden. Kan het zijn omdat de zoekterm Life teveel resultaten vindt? Als ik op Life zoek op de website van tvdb krijg ik namelijk ook heel veel resulaten.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Probeer eens Life (2008), dan werkt het wel (hier tenminste). Ik vermoed ook dat het ligt aan de hoeveelheid resultaat met Life, een jaartal erbij werkt dan om wat specifieker te zoeken.bassio schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:01:
Ik heb een vraag over Sickbeard. Ik wil de serie "Life" toevoegen, maar hij blijft maar op searching staan. Tvdb lijkt gewoon online te zijn en terra nova kan hij wel vinden. Kan het zijn omdat de zoekterm Life teveel resultaten vindt? Als ik op Life zoek op de website van tvdb krijg ik namelijk ook heel veel resulaten.
Iemand een idee?
[ Voor 88% gewijzigd door Id3ntityX op 02-01-2012 22:12 ]
Aangezien aan deze constructie nogal wat haken en ogen zitten, schoot met het volgende te binnen: Als ik nu eens een virtuele machine met Linux aanmaak met VMware oid.. Dat is een stuk makkelijker.Freekers schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:49:
Ik zat eraan te denken om de Sickbeard-fork met geintegreerde Subliminal te installeren op mijn VPS (Virtual Private Server, staat in een datacenter). Mijn VPS draait namelijk wel Linux, aangezien je die fork niet fatsoenlijk aan de gang krijgt onder Windows. Een lokale Linux server draaien is helaas geen optie, ik heb momenteel al een Windows 'server' draaien (o.a. voor PRoCon en dat werkt alleen op Windows, de rest zou eventueel ook op Linux kunnen.). 1 lokale server is zat.
Aan deze constructie zitten echter nog wat haken en ogen.
Allereerst:
Hoe krijg ik dat Sickbeard automatisch de bestanden van mijn VPS overhevelt naar mijn lokale Windows Server? Bovendien heb ik maar beperkte ruimte op mijn VPS (15GB) dus hij zal ook automatisch bestanden moeten gaan weggooien op de schijf van de VPS.
Daarnaast zit je volgens mij nog met het grootste probleem en dat is hoe weet Sickbeard wat hij al heeft gedownload, ook al staat het niet meer op de HDD van de VPS waar Sickbeard dus op draait? Anders blijft ie steeds opnieuw hetzelfde downloaden....
Ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk is. Ik hoop het wel, want ik wil dit gewoon aan de gang krijgen
Heeft iemand dáár ervaring mee dan?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
haha ja, half internet...! wat jij schetst moet prima werken voor het downloaden. Je kunt de bestanden na het downloaden naar een netwerkschijf (wat dan je windows machine is) en dan ben je erFreekers schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:58:
[...]
Aangezien aan deze constructie nogal wat haken en ogen zitten, schoot met het volgende te binnen: Als ik nu eens een virtuele machine met Linux aanmaak met VMware oid.. Dat is een stuk makkelijker.
Heeft iemand dáár ervaring mee dan?
you had me at EHLO
Kijk eens of die search providers jouw series wel geindexeerd heeft.Piet91 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:09:
Die bestanden heb ik aangepast (Jij adviseerde mij een programma waarmee ik de bestanden op m'n NAS (Qnap ts-212) gevonden heb, een aangepast). SickBeard vind het programma netjes, alle uitzendingen enz., alleen hij vind ze niet op de servers/hij kan ze niet binnenhalen. Ik gebruik Sunny i.c.m. nzb.su en nzbs.org. (was er pas op tijd bij toen iemand zei dat nzbs.org weer (even!) openstond voor nieuwe inschrijvingen.
Jep, nzb.su heeft alle 4 afleveringen, nzbs.org alleen aflevering 1. Wel bout kwaliteit wat ik zo zie maar ik heb bij SickBeard wel als quality 'any' gedaan...job schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 01:22:
[...]
Kijk eens of die search providers jouw series wel geindexeerd heeft.
ik heb sickbeard op een ubuntu servertje staan en het werkte altijd prima, maar sinds vorige week heb ik een keer de stekker er uit gehad (geen shutdown gedaan
) en er een switch voor gehangen en nu krijg ik errors als ik sickbeard wil starten:
heb gewoon een internet verbinding.
heb python al geupdate naar 2.7.2+
Heeft iemand tips of een oplossing voor dit probleem?

code:
1
2
3
4
5
6
7
| Starting SickBeard Traceback (most recent call last): File "SickBeard.py", line 34, in <module> import sickbeard File "/home/downloader/sickbeard/sickbeard/__init__.py", line 32, in <module> from sickbeard import providers, metadata ImportError: cannot import name providers |
heb gewoon een internet verbinding.
heb python al geupdate naar 2.7.2+
Heeft iemand tips of een oplossing voor dit probleem?
sickbeards importpath is stuk. Helpt een nieuwe clone niet? Ik denk dat een paar files corrupt zijn?
Ik krijg vaak het volgende wanneer ik vanuit SB een download in SAB heb afgerond:
Maar hij valt gewoon binnen de retentie van mijn abo, dus hoe kan je zoiets voorkomen?
code:
1
| Repair failed, not enough repair blocks (298 short) |
Maar hij valt gewoon binnen de retentie van mijn abo, dus hoe kan je zoiets voorkomen?
Ja dat werkt.... config.ini terug zetten en alles moet weer goed zijn (hoop ik) bedankt.Mar2zz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:45:
sickbeards importpath is stuk. Helpt een nieuwe clone niet? Ik denk dat een paar files corrupt zijn?
Als ik mijn Sickbeard install nu verplaats naar een andere Debian bak in mijn netwerk, waar ik wel Python 2.6 draai, kan ik dan zonder history en settings te verliezen naar de subliminal branch?
Klopt helemaal! ThxRuudBurger schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:26:
[...]
Hij probeert een Family Guy te renamen, maar dat gaat niet helemaal goed. Ik denk dat het die apostrof is.
Ik zie zoveel updates voorbij komen laatste tijd voor CP en SB en vroeg me af of voor CP de folder renaming al gefixed was?
Kan in de commits er niks over vinden.
Ander ook last van Terra Nova s01 e12 en e13 dat deze niet op thetvdb staan en niet geupdate kunnen worden omdat serie locked is op thetvdb.
Ander ook last van Terra Nova s01 e12 en e13 dat deze niet op thetvdb staan en niet geupdate kunnen worden omdat serie locked is op thetvdb.
En Sickbeard is ook nog eens zo lomp om elke keer dezelfde mislukte downloads te gaan toevoegen als ik manueel ga zoekenJoster schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:48:
Ik krijg vaak het volgende wanneer ik vanuit SB een download in SAB heb afgerond:
code:
1 Repair failed, not enough repair blocks (298 short)
Jeej, sommige Amerikaanse shows zijn weer begonnen 
Ik heb alleen wel dubbele downloads... Waar zie je het volledige SB log, bij mij worden alleen de laatste zoveel regels getoond. Thanks
Ik heb alleen wel dubbele downloads... Waar zie je het volledige SB log, bij mij worden alleen de laatste zoveel regels getoond. Thanks
Ik ga er vanuit dat TN wordt gecancelled eigenlijk. Rete duur en kritiek is niet al te best...schumi2004 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:38:
Ik zie zoveel updates voorbij komen laatste tijd voor CP en SB en vroeg me af of voor CP de folder renaming al gefixed was?
Ik heb de virtual server image van Musicbrainz draaien op mijn Ubuntu-bak, waar ik in /etc/hosts naar verwijs met een entry voor musicbrainz.org. Zo haalt Headphones nu zijn data op van de virtuele server; dat scheelt een heleboel time-outs en errorsMurk schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:58:
Maraschino ziet er inderdaad erg gelikt uitErg mooi, zo'n combinatie van alle apps. Maar voordat ik dat ga proberen, wil ik tenminste een basisprogramma als HeadPhones onder de knie krijgen..
Alleen het initieel repliceren van de database duurt erg lang, omdat de image van juli 2011 is.
[ Voor 2% gewijzigd door Polyphemus op 03-01-2012 10:54 . Reden: extra info ]
lowfi schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:49:
[...]
Ik ga er vanuit dat TN wordt gecancelled eigenlijk. Rete duur en kritiek is niet al te best...
offtopic:
Ja ok maar lijkt me geen reden om thetvdb niet bij te werken en aangezien hij locked is valt er weinig aan te doen nu.
update:
Ik zie dat FOX hun eigen site ook niet bijgewerkt heeft, gaat lekker daar.
Ja ok maar lijkt me geen reden om thetvdb niet bij te werken en aangezien hij locked is valt er weinig aan te doen nu.
update:
Ik zie dat FOX hun eigen site ook niet bijgewerkt heeft, gaat lekker daar.
[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 03-01-2012 11:05 ]
Je kunt toch SickBeard installeren op je VPS en dan SABnzbd installeren op je lokale Windows server. Poortje openzetten en SickBeard de NZBtjes laten versturen via het internet naar jouw Windows-SABnzbd. Problem solved?Freekers schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:49:
Ik zat eraan te denken om de Sickbeard-fork met geintegreerde Subliminal te installeren op mijn VPS (Virtual Private Server, staat in een datacenter). Mijn VPS draait namelijk wel Linux, aangezien je die fork niet fatsoenlijk aan de gang krijgt onder Windows. Een lokale Linux server draaien is helaas geen optie, ik heb momenteel al een Windows 'server' draaien (o.a. voor PRoCon en dat werkt alleen op Windows, de rest zou eventueel ook op Linux kunnen.). 1 lokale server is zat.
Aan deze constructie zitten echter nog wat haken en ogen.
Allereerst:
Hoe krijg ik dat Sickbeard automatisch de bestanden van mijn VPS overhevelt naar mijn lokale Windows Server? Bovendien heb ik maar beperkte ruimte op mijn VPS (15GB) dus hij zal ook automatisch bestanden moeten gaan weggooien op de schijf van de VPS.
Daarnaast zit je volgens mij nog met het grootste probleem en dat is hoe weet Sickbeard wat hij al heeft gedownload, ook al staat het niet meer op de HDD van de VPS waar Sickbeard dus op draait? Anders blijft ie steeds opnieuw hetzelfde downloaden....
Ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk is. Ik hoop het wel, want ik wil dit gewoon aan de gang krijgen
http://specs.tweak.to/18230
Alrighty. Dan heb ik iig een grote user community waar ik op kan terug vallen mocht het niet werken hahaTheNymf schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 01:11:
haha ja, half internet...! wat jij schetst moet prima werken voor het downloaden. Je kunt de bestanden na het downloaden naar een netwerkschijf (wat dan je windows machine is) en dan ben je er
En subtitles dan?birdie25 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:15:
Je kunt toch SickBeard installeren op je VPS en dan SABnzbd installeren op je lokale Windows server. Poortje openzetten en SickBeard de NZBtjes laten versturen via het internet naar jouw Windows-SABnzbd. Problem solved?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Thanks, heb zijn post opgezocht en daar stond de oplossing in voor 403 codes, toen nog even zelf gegoogled voor 503 en toen kwam ik op https://github.com/rembo10/headphones/issues/426 uit, wat dezelfde methode is. En nu werkt hij weer top, geen eindeloze errors meer, alleen maar braaf updatenMar2zz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:05:
headphones is geblocked bij musicbrains, of eigenlijk python-musicbrainz, wat door headphones wordt gebruikt. De server is te veel gehamerd. useragent aanpassen en dan komt het goed. J1nx had dat geloof ik gepost in dit topic, dus moet je ff zijn post bij elkaar zoeken hoe dat moet.
Was nog wel even zoeken waar headphones nou precies geinstalleerd stond op mijn DiskStation, dit bleek /usr/local/var te zijn.
Heb gelijk even rondgekeken in de source, en blijf python toch wel een mooi taaltje vinden. Heb er tijdje terug al eens mee gewerkt. Ik ben van plan om de torrentsearch van Headphones aan te passen zodat ie ook piratebay afzoekt, dit is nog niet door iemand al gedaan? Of kan CouchPotato dit al en kan ik daar de kunst van afkijken?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Headphones blijft bij mij de error geven "skipping larger than the maxsize for this category", terwijl ik nergens de maxsize in kan stellen (misschien wil ik inderdaad wel 300 MB MP3's downloaden, ja). Helaas nooit antwoord op mogen ontvangen hier.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat staat keihard in de code; als je bij setting 'Quality including FLAC' (ofzo) selecteert, dan neemt ie wel grotere downloads.Arfman schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:16:
Headphones blijft bij mij de error geven "skipping larger than the maxsize for this category", terwijl ik nergens de maxsize in kan stellen (misschien wil ik inderdaad wel 300 MB MP3's downloaden, ja). Helaas nooit antwoord op mogen ontvangen hier.
Eindelijk! Dank!Polyphemus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Dat staat keihard in de code; als je bij setting 'Quality including FLAC' (ofzo) selecteert, dan neemt ie wel grotere downloads.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kwam het toevallig tegen gisteren, omdat ik hetzelfde probleem had als jij; klein nadeel is wel dat ie nu ook soms video's erbij downloadt... Maar als dat het ergste is
Ik weet niet hoe het werkt met Subliminal, maar als je XBMC gebruikt als mediaspeler kun je de XBMC subtitles addon gebruiken om de subtitles te downloaden vanaf Bierdopje en andere websites.Freekers schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:05:
[...]
Alrighty. Dan heb ik iig een grote user community waar ik op kan terug vallen mocht het niet werken haha
[...]
En subtitles dan?
http://specs.tweak.to/18230
+1 Thanks! Ik had wel op serienummer gezocht, maar niet met jaartal erachter. Hij staat te stampen...Id3ntityX schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:10:
[...]
Probeer eens Life (2008), dan werkt het wel (hier tenminste). Ik vermoed ook dat het ligt aan de hoeveelheid resultaat met Life, een jaartal erbij werkt dan om wat specifieker te zoeken.
Nog beter nieuws: inmiddels is voor desbetreffend issue een pull request gemerged in de master branch.Murk schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:11:
[...]
Thanks, heb zijn post opgezocht en daar stond de oplossing in voor 403 codes, toen nog even zelf gegoogled voor 503 en toen kwam ik op https://github.com/rembo10/headphones/issues/426 uit, wat dezelfde methode is. En nu werkt hij weer top, geen eindeloze errors meer, alleen maar braaf updaten![]()
Was nog wel even zoeken waar headphones nou precies geinstalleerd stond op mijn DiskStation, dit bleek /usr/local/var te zijn.
Heb gelijk even rondgekeken in de source, en blijf python toch wel een mooi taaltje vinden. Heb er tijdje terug al eens mee gewerkt. Ik ben van plan om de torrentsearch van Headphones aan te passen zodat ie ook piratebay afzoekt, dit is nog niet door iemand al gedaan? Of kan CouchPotato dit al en kan ik daar de kunst van afkijken?
https://github.com/rembo1...82142be1fa69c0a9f4dbe3257
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Euh, okay... In lekentaal betekent dat dat er een update voor Headphones komt waarin dit aangepast is? Ben niet zo bekend met github e.d.Sudden schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:53:
[...]
Nog beter nieuws: inmiddels is voor desbetreffend issue een pull request gemerged in de master branch.
https://github.com/rembo1...82142be1fa69c0a9f4dbe3257
Jep, die update kun je zelfs al downloaden als je headphones opent. Dan staat het bovenaan in je beeld.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik kan me best voorstellen dat Musicbrainz ook de nieuwe agent string gaat filteren. Headphones vraagt ontzettend veel informatie telkens maar opnieuw op. Er moet helaas nog veel aan geoptimaliseerd worden.
spoor12b
Probleem is dat ik gebruik wil maken van een Sick Beard fork die ingebouwde subtitle support heeft. Ik maak gebruik van MediaPortal ivm CAM server.birdie25 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:36:
[...]
Ik weet niet hoe het werkt met Subliminal, maar als je XBMC gebruikt als mediaspeler kun je de XBMC subtitles addon gebruiken om de subtitles te downloaden vanaf Bierdopje en andere websites.
Ja, ik snap ook nog niet helemaal hoe Headphones nou precies redeneert. Ik heb het nou een aantal dagen erop staan en ik laat hem gewoon lekker zijn gang gaan, en af en toe ga ik met Picard aan de slag om mijn muziekcollectie te taggen opdat HP er beter mee overweg kan. Maar dan zegt ie vanochtend in de logs weer opeens vanspoor12b schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:02:
Ik kan me best voorstellen dat Musicbrainz ook de nieuwe agent string gaat filteren. Headphones vraagt ontzettend veel informatie telkens maar opnieuw op. Er moet helaas nog veel aan geoptimaliseerd worden.
Found 87 new artists
Die er al instonden vanaf het begin. En dan krijg ik voor elke artiest een regel
is already in the database. Updating 'have tracks', but not artist information
Heeft ie dan echt wat toegevoegd of zijn dit nutteloze queries?
Heb zonet voor de eerste keer python, couchpotato & sickbeard geinstalleed op mijn ds211J. Aangezien ik zeer weinig ken van de linux commands heb ik de Zebulon packages gebruikt. SABnzb was al geïnstalleerd. Hoe kan ik nu het poortnummer van cp & sb veranderen?
In de bijbehorende config settings van beide tools.tboheeren schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:30:
Heb zonet voor de eerste keer python, couchpotato & sickbeard geinstalleed op mijn ds211J. Aangezien ik zeer weinig ken van de linux commands heb ik de Zebulon packages gebruikt. SABnzb was al geïnstalleerd. Hoe kan ik nu het poortnummer van cp & sb veranderen?
En deze config settings kan ik enkel openen via ssh/putty veronderstel ik?schumi2004 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:32:
[...]
In de bijbehorende config settings van beide tools.
Dat kan. Installeer even Midnight Commander ('mc'). Dan heb je een iets meer 'grafische' omgeving en kun je makkelijker door mapjes bladeren en dingen aanpassen.tboheeren schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:35:
[...]
En deze config settings kan ik enkel openen via ssh/putty veronderstel ik?
Ik weet niet welke Linux distro je draait maar dat is 'apt-get install mc' onder Debian/Ubuntu/CentOS
Wel even de VIM editer er vanaf gooien mocht je die geinstalleerd hebben. Wat een afschuwelijke editor is dat, bah.
'apt-get remove vim'
via de web interfase.tboheeren schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:35:
[...]
En deze config settings kan ik enkel openen via ssh/putty veronderstel ik?
Ik wou net zeggen, je heb de webinterface toch al wel gezien ervan?
Er is maar weinig wat je via commandline dient te doen.
Dat is de makkelijke manier iddWebjunkie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:40:
via de web interfase.
Ah ok ik denk dat ik het doorheb.schumi2004 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:42:
[...]
Ik wou net zeggen, je heb de webinterface toch al wel gezien ervan?
Er is maar weinig wat je via commandline dient te doen.
Mijn situatie is als volgt: momenteel zit ik niet op dezelfde locatie als mijn NAS. Het default poortnummer van zebulon staat niet open op mijn router. Maar om dit poortnummer te veranderen moet ik wel eerst op de interface met default poort geraken. Correct?
Dan zal het pas voor deze avond zijn...
Ah zo.tboheeren schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Ah ok ik denk dat ik het doorheb.
Mijn situatie is als volgt: momenteel zit ik niet op dezelfde locatie als mijn NAS. Het default poortnummer van zebulon staat niet open op mijn router. Maar om dit poortnummer te veranderen moet ik wel eerst op de interface met default poort geraken. Correct?
Dan zal het pas voor deze avond zijn...
Zoek dan naar de config.ini's van beide tools. Stop eerst beide services voor ze aan te passen.
In de config.ini's de poort aanpassen en services weer starten.
Commando wat je wel op weg helpt:
DS211> find / -name config.ini
/volume1/@appstore/SABnzbd/var/config.ini
/usr/local/var/sickbeard/config.ini
/usr/local/var/sabnzbd/config.ini
/usr/local/var/couchpotato/config.ini
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 03-01-2012 14:57 ]
Ik wou ook eens even met marashino stoeien alleen ik loop meteen al vast.
Het volgende gedaan:
DB path aangepast naar: DATABASE = '/share/MD0_DATA/.qpkg/maraschino/maraschino.db'
Hoe krijg ik deze modules er nu weer bij in? Python 2.7 en 2.6 tot me beschikking.
Easy_install op de dependencies doet wonderen
Nu de volgende error. De database is wel gemaakt, en dit is ook het juiste path, heeft rechten 666 om te mogen schrijven maar toch:
Niet meer zelf een db maken maar lekker laten doen
Het volgende gedaan:
code:
1
2
3
| git clone https://github.com/mrkipling/maraschino.git cd maraschino cp settings_example.py settings.py |
DB path aangepast naar: DATABASE = '/share/MD0_DATA/.qpkg/maraschino/maraschino.db'
code:
1
2
3
4
5
| # python maraschino.py Traceback (most recent call last): File "maraschino.py", line 1, in <module> from flask import Flask, jsonify, render_template, request ImportError: No module named flask |
Hoe krijg ik deze modules er nu weer bij in? Python 2.7 en 2.6 tot me beschikking.
Easy_install op de dependencies doet wonderen
Nu de volgende error. De database is wel gemaakt, en dit is ook het juiste path, heeft rechten 666 om te mogen schrijven maar toch:
Niet meer zelf een db maken maar lekker laten doen
code:
1
2
| sqlalchemy.exc.DatabaseError DatabaseError: (DatabaseError) file is encrypted or is not a database u'SELECT modules.id AS modules_id, modules.name AS modules_name, modules."column" AS modules_column, modules.position AS modules_position, modules.poll AS modules_poll, modules.delay AS modules_delay \nFROM modules ORDER BY modules.position' () |
[ Voor 33% gewijzigd door Senaxx op 03-01-2012 15:49 ]
Volgens mij draait op zijn DS211j ook BusyBox net als op mijn bescheiden DS110tje, en die kent geen apt-getFreekers schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:39:
[...]
Dat kan. Installeer even Midnight Commander ('mc'). Dan heb je een iets meer 'grafische' omgeving en kun je makkelijker door mapjes bladeren en dingen aanpassen.
Ik weet niet welke Linux distro je draait maar dat is 'apt-get install mc' onder Debian/Ubuntu/CentOS
Wel even de VIM editer er vanaf gooien mocht je die geinstalleerd hebben. Wat een afschuwelijke editor is dat, bah.
'apt-get remove vim'
Oh, en daarmee gelijk een bonuspunt: vim staat er niet eens op
[ Voor 5% gewijzigd door Murk op 03-01-2012 16:04 ]
Correctemundo! Mijn ds211J is nog steeds dezelfde als toen hij uit te doos kwam :-)Murk schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Volgens mij draait op zijn DS211j ook BusyBox net als op mijn bescheiden DS110tje, en die kent geen apt-get
De database zou aangemaakt moeten worden als ie niet bestaat en error geven als je geen writerechten hebt. Wat ging er mis, welk commando heb je gegeven om te starten?Senaxx schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:26:
Ik wou ook eens even met marashino stoeien alleen ik loop meteen al vast.
Het volgende gedaan:
code:
1 2 3 git clone https://github.com/mrkipling/maraschino.git cd maraschino cp settings_example.py settings.py
code:
1 2 3 4 5 # python maraschino.py Traceback (most recent call last): File "maraschino.py", line 1, in <module> from flask import Flask, jsonify, render_template, request ImportError: No module named flask
Easy_install op de dependencies doet wonderen![]()
Niet meer zelf een db maken maar lekker laten doen![]()
code:
1 2 sqlalchemy.exc.DatabaseError DatabaseError: (DatabaseError) file is encrypted or is not a database u'SELECT modules.id AS modules_id, modules.name AS modules_name, modules."column" AS modules_column, modules.position AS modules_position, modules.poll AS modules_poll, modules.delay AS modules_delay \nFROM modules ORDER BY modules.position' ()
Ik was zo trots op mijn maak-database@start code... Helemaal weg nu.
Als er behoefte aan is, zeker gezien het feit dat de user-agent nu in de main branche weer is aangepast. Dan kan ik eventueel de Musicbrainz server en database wel downloaden en naast de Newznab server gooien.Murk schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:25:
[...]
Ja, ik snap ook nog niet helemaal hoe Headphones nou precies redeneert. Ik heb het nou een aantal dagen erop staan en ik laat hem gewoon lekker zijn gang gaan, en af en toe ga ik met Picard aan de slag om mijn muziekcollectie te taggen opdat HP er beter mee overweg kan. Maar dan zegt ie vanochtend in de logs weer opeens van
Found 87 new artists
Die er al instonden vanaf het begin. En dan krijg ik voor elke artiest een regel
is already in the database. Updating 'have tracks', but not artist information
Heeft ie dan echt wat toegevoegd of zijn dit nutteloze queries?
Dan kan je waarschijnlijk met een aangepaste DNS resolvement of find replace in SB eventueel gewoon op die server hammeren. Maar dan moet er wel waarschijnlijk een community de database blijven updaten, want denk niet dat je steeds de database kan en mag blijven mirroren.
Ik kan het wel even uitzoeken, als er vraag naar is.
EDIT: Hmm OK
- Ik kan de server software downloaden en installeren
- Ik kan de database downloaden en implementeren
- EN ik kan met een live-feed de database up to date houden met de hoofd database (http://musicbrainz.org/doc/Live_Data_Feed)
Doen?
[ Voor 9% gewijzigd door j1nx op 03-01-2012 17:31 ]
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Als het kan en mag.. why not?
Als je server téveel gehamerd wordt, kun je het nog altijd op een cheap VPS gooien. Voor een paar euro de maand ben je al een troste eigenaar van zo'n dingetje.
Als je server téveel gehamerd wordt, kun je het nog altijd op een cheap VPS gooien. Voor een paar euro de maand ben je al een troste eigenaar van zo'n dingetje.
@ j1nx: dus je wil de database van MusicBrainz replicaten zodat we die kunnen onderspammen met inefficiënte queries? Lijkt me vooral verplaatsen van het probleem, maar dan hou je in ieder geval de beheerders van MB happy 
Daarnet begon HP dezelfde 87 'nieuwe' artiesten te updaten. Vraag me af wat de voorwaarde is dat een artiest als nieuw wordt bestempeld.
Daarnet begon HP dezelfde 87 'nieuwe' artiesten te updaten. Vraag me af wat de voorwaarde is dat een artiest als nieuw wordt bestempeld.
[ Voor 24% gewijzigd door Murk op 03-01-2012 18:28 ]
Nou ja precies. Het is niet de oplossing voor het probleem maar koopt ons misschien wel genoeg tijd om door te gaan.Murk schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:19:
@ j1nx: dus je wil de database van MusicBrainz replicaten zodat we die kunnen onderspammen met inefficiënte queries? Lijkt me vooral verplaatsen van het probleem, maar dan hou je in ieder geval de beheerders van MB happy
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Huh? Ineens stopt SAB hier met history showen (Plush) en met mailen. Alles werkt gewoon. Als ik in Qouch kijk zie ik alles staan en kan verwijderen, refreshen you name it. Herstart hielp niet. Bekende bug of zo?
/edit
History is alleen verdwenen als ik Plush gebruik. Ik draai 0.6.7.
Mails na herstart nog even niet getest. Erg interessant behaviour ineens
/edit
History is alleen verdwenen als ik Plush gebruik. Ik draai 0.6.7.
Mails na herstart nog even niet getest. Erg interessant behaviour ineens
[ Voor 26% gewijzigd door UltraSub op 03-01-2012 19:54 ]
Heb maar zelf de nzb's van nzb.su gehaald en sab laten downloaden. Weliswaar geen HD maar goed...Piet91 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 01:56:
[...]
Jep, nzb.su heeft alle 4 afleveringen, nzbs.org alleen aflevering 1. Wel bout kwaliteit wat ik zo zie maar ik heb bij SickBeard wel als quality 'any' gedaan...
Kan het zijn dat de fork van rintje (Sick Beard met ingebouwde subtitle support incl voor NL series) niet meer bestaat? Kan hem iig niet meer vinden op github?
Ik ben bezig met de installatie van maraschino op WIN 7 (ben helemaal nieuw met python dus het kan zo zijn dat ik een ontzettend domme fout gemaakt heb):
- python 7.2.2 en setup tools geinstalleerd
- cherrypy, Flask, Flask-SQLAlchemy & jsonrpclib geinstalleerd
- Maraschino repo gedownload en zip uitgepakt in c:\maraschino
- settings.py aangemaakt en gewijzigd met de juiste settings
Nu is het de bedoeling dat ik "python setup.py" uitvoer, hierbij wordt echter de foutmelding door python gegeven dat het bestand "setup.py" niet gevonden kan worden. Deze krijg ik ook helemaal niet mee in de repo, waar moet dat bestand vandaan komen? hoort dat niet gewoon in de package te zitten?
EDIT: Het is al gelukt, bleek dat de setup.py verouderd is en dat het starten van maraschino de database aanmaakt.
- python 7.2.2 en setup tools geinstalleerd
- cherrypy, Flask, Flask-SQLAlchemy & jsonrpclib geinstalleerd
- Maraschino repo gedownload en zip uitgepakt in c:\maraschino
- settings.py aangemaakt en gewijzigd met de juiste settings
Nu is het de bedoeling dat ik "python setup.py" uitvoer, hierbij wordt echter de foutmelding door python gegeven dat het bestand "setup.py" niet gevonden kan worden. Deze krijg ik ook helemaal niet mee in de repo, waar moet dat bestand vandaan komen? hoort dat niet gewoon in de package te zitten?
EDIT: Het is al gelukt, bleek dat de setup.py verouderd is en dat het starten van maraschino de database aanmaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door nota op 03-01-2012 23:03 ]
If you think sex is a pain in the ass, try different position
Ik wil graag nadat SABnzbd een aflevering van een serie heeft gedownload, er voor deze aflevering ondertiteling wordt gedownload. Dit krijg ik echter niet voor elkaar.
Ik heb in de config.ini van SickBeard bij extra_scripts het volgende staan:
In subliminal.bat staat:
In het post-processing log vind ik het volgende terug:
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb in de config.ini van SickBeard bij extra_scripts het volgende staan:
code:
1
| subliminal.bat |
In subliminal.bat staat:
code:
1
| python C:\Python27\Scripts\subliminal -l nl -l en -m --cache-dir=C:\Python27\Scripts\cache -p BierDopje "%1" |
In het post-processing log vind ik het volgende terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Executing command ['subliminal.bat', u"E:\\ServerFolders\\Video's\\Series\\Homeland\\Season 01\\Homeland S01E08 720p HDTV DD5.1 x264-Hype.mkv", u'E:\\ServerFolders\\Nieuwsgroepen\\Compleet\\Unsorted\\Homeland S01E08 HDTV 720p DD5 1 x264 Hype\\Homeland S01E08 720p HDTV DD5.1 x264-Hype.mkv', '247897', '1', '8', '2011-11-20'] Absolute path to script: C:\Program Files (x86)\SickBeard\subliminal.bat Script result: C:\Program Files (x86)\SickBeard>python C:\Python27\Scripts\subliminal -l nl -l en -m --cache-dir=C:\Python27\Scripts\cache -p BierDopje ""E:\ServerFolders\Video's\Series\Homeland\Season 01\Homeland S01E08 720p HDTV DD5.1 x264-Hype.mkv"" Traceback (most recent call last): File "C:\Python27\Scripts\subliminal", line 4, in <module> import pkg_resources File "C:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 2603, in <module> File "C:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 666, in require File "C:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 565, in resolve pkg_resources.DistributionNotFound: BeautifulSoup>=3.2.0 |
Wat doe ik verkeerd?
Thumbs up voor de nieuwe versie van CouchPotato Ruud en Mar2zz! Erg blij mee
Is CP2 uit? Op couchpotatoapp.com kan ik nog steeds alleen r34 downloaden. Die was er toch al of mis ik iets?PromWarMachine schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:55:
Thumbs up voor de nieuwe versie van CouchPotato Ruud en Mar2zz! Erg blij mee
[ Voor 18% gewijzigd door martynvs op 04-01-2012 09:22 . Reden: aanvulling ]
Ik denk dat hij doelt op de merge #420
Het probleem zat niet in jou code denk ik. Ik had marachino ooit eens eerder gebruikt, en wist dat je zelf toen een database file moest maken. Nu had ik een marachino.db gemaakt, maar er perongeluk 8 bytes aan code in gezet dus hij herkende de db niet, en acht ook niet dat hij hem moest maken. Na het verwijderen van de db file werkte het wel goewoon goed en is hij goed aangemaaktMar2zz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:45:
[...]
De database zou aangemaakt moeten worden als ie niet bestaat en error geven als je geen writerechten hebt. Wat ging er mis, welk commando heb je gegeven om te starten?
Ik was zo trots op mijn maak-database@start code... Helemaal weg nu.
is dat niet https://github.com/rintje/SickBeard/commits/subliminal2Freekers schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:14:
Kan het zijn dat de fork van rintje (Sick Beard met ingebouwde subtitle support incl voor NL series) niet meer bestaat? Kan hem iig niet meer vinden op github?
Ik heb een probleempje met Sickbeard waar ik zelf na lang zoeken niet uit kom.
Alle series downloaden prima in combinatie met SABnzbd.
De enige serie waarbij niks wordt binnengehaald is CSI. Hij geeft wel resultaten weer in de log, maar negeert deze vervolgens.
De overige CSI's (New York en Miami) worden wel binnen gehaald. Ook als ik handmatig afleveringen zoek en download dan kan ik ze via manual wel in sickbeard laten verschijnen. Ik wil alleen graag dat het net als de rest automatisch wordt binnen gehaald.
Wat heb ik al gedaan:
- Gezocht op het sickbeard forum (daar alleen gevonden dat er een scene exception is aangemaakt voor CSI. ik kan in de (grotere) debug log zien dat de lijst met exceptions geladen wordt.)
- Gezocht in beide topics hier op GoT.
- Kwaliteit van de serie gewijzigd (verschillende geprobeerd, van SD, HD en Custom).
- Serie opnieuw toegevoegd
- Cache.db opnieuw aan laten maken
- Rss feed voor CSI via J1nx in SABnzbd. Dit werkt wel, maar wil dan gelijk 10 keer de aflevering ophalen (waarvan zelfs één volledig in het duits). Iets te veel van het goede.
Ik kom alleen niet tot een oplossing. Zie ik wellicht iets heel simpels over het hoofd?
De enige serie waarbij niks wordt binnengehaald is CSI. Hij geeft wel resultaten weer in de log, maar negeert deze vervolgens.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p HDTV X264 DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 HDTV XviD LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 PROPER 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching J1nx 3 for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:21:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:21:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p HDTV X264 DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 HDTV XviD LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 PROPER 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:04 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing J1nx 3 cache and updating with new information Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching J1nx 3 for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Sick Beard Index cache and updating with new information Jan-04 01:21:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder |
De overige CSI's (New York en Miami) worden wel binnen gehaald. Ook als ik handmatig afleveringen zoek en download dan kan ik ze via manual wel in sickbeard laten verschijnen. Ik wil alleen graag dat het net als de rest automatisch wordt binnen gehaald.
Wat heb ik al gedaan:
- Gezocht op het sickbeard forum (daar alleen gevonden dat er een scene exception is aangemaakt voor CSI. ik kan in de (grotere) debug log zien dat de lijst met exceptions geladen wordt.)
- Kwaliteit van de serie gewijzigd (verschillende geprobeerd, van SD, HD en Custom).
- Rss feed voor CSI via J1nx in SABnzbd. Dit werkt wel, maar wil dan gelijk 10 keer de aflevering ophalen (waarvan zelfs één volledig in het duits). Iets te veel van het goede.
Ik kom alleen niet tot een oplossing. Zie ik wellicht iets heel simpels over het hoofd?
Gisteravond met succes CouchPotato geïnstalleerd op DS211J en enkele tests gedaan. Bedankt voor jullie hulp!
De films worden goed gevonden en de nzbs worden correct doorgestuurd naar sabnzb.
Ik had nog enkele vraagjes/bedenkingen:
- De drie films die ik gedownload had hadden alle drie de error 'Repair failed, not enough repair blocks'. Nochtans kan ik erna zonder problemen manueel repairen met quickpar. Heeft dit te maken met het feit dat ik -c2 -n4 heb geplaatst in sabnzbd ionice settings? Is Ionice by default geinstalleerd op een synology nas?
- In een handleiding las ik gisteren dat je beter het logbestand van SABnzbd laat schrijven naar een usbstick en niet op je HD's in synology, dit om de hd's wat te sparen. Is dit ook nuttig/mogelijk voor couchpotato/sickbeard?
- Momenteel heb ik renaming ingeschakeld voor CP en de volgende settings gebruikt:
- down folder: /volume1/Varia/SABnzbd/complete/
- destination: /volume1/Video/Movies/
- folder naming: <thename>
- file naming: <thename>.<group>.<cd>.<ext>
Toch blijkt renaming niet te werken. Ik heb de service al herstart (en de nas ondertussen ook) maar dit helpt niet. De films blijven gewoon in de downloadfolderstaan. Moet ik misschien iets in SABnzbd aanpassen?
De films worden goed gevonden en de nzbs worden correct doorgestuurd naar sabnzb.
Ik had nog enkele vraagjes/bedenkingen:
- De drie films die ik gedownload had hadden alle drie de error 'Repair failed, not enough repair blocks'. Nochtans kan ik erna zonder problemen manueel repairen met quickpar. Heeft dit te maken met het feit dat ik -c2 -n4 heb geplaatst in sabnzbd ionice settings? Is Ionice by default geinstalleerd op een synology nas?
- In een handleiding las ik gisteren dat je beter het logbestand van SABnzbd laat schrijven naar een usbstick en niet op je HD's in synology, dit om de hd's wat te sparen. Is dit ook nuttig/mogelijk voor couchpotato/sickbeard?
- Momenteel heb ik renaming ingeschakeld voor CP en de volgende settings gebruikt:
Toch blijkt renaming niet te werken. Ik heb de service al herstart (en de nas ondertussen ook) maar dit helpt niet. De films blijven gewoon in de downloadfolderstaan. Moet ik misschien iets in SABnzbd aanpassen?
[ Voor 15% gewijzigd door tboheeren op 04-01-2012 11:16 ]
Ik heb thuis XMBC live draaien op mijn htpc. Sickbeard geïnstalleerd en werkt goed. Alleen krijg ik Couchpotato niet aan de praat. Het is me gelukt om couchpotato éénmalig te benaderen via de browser maar na een reboot start couchpotato niet meer op, ook niet als ik couchpotato handmatig aanschop via de terminal. Ik heb couchpotato verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen (heb de stappen gevolgd zoals die in de tweakblog beschreven staan).
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
[ Voor 6% gewijzigd door Barbas op 04-01-2012 10:50 ]
Mejor así
Heeft het misschien hier iets mee te maken?P-ter schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:30:
Ik heb een probleempje met Sickbeard waar ik zelf na lang zoeken niet uit kom.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p HDTV X264 DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 HDTV XviD LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 PROPER 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching J1nx 3 for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:22:43 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:21:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:21:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p HDTV X264 DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 HDTV XviD LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI S12E10 PROPER 720p WEB DL DD5 1 H264 NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:09 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:04 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing J1nx 3 cache and updating with new information Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching J1nx 3 for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.HDTV.X264-DIMENSION but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.HDTV.XviD-LOL but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:03 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Provider gave result CSI.S12E10.PROPER.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-NFHD but that doesn't seem like a valid result for CSI: Crime Scene Investigation so I'm ignoring it Jan-04 01:21:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Sick Beard Index cache and updating with new information Jan-04 01:21:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder Jan-04 01:20:58 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for CSI: Crime Scene Investigation - 12x10 - Genetic Disorder
Wat heb ik al gedaan:
http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?t=2227
tweakblog is verouderd, de startupscripts zijn bijvoorbeeld gewijzigd. je kunt beter mijn script gebruiken als het om xbmclive gaat. scheelt tijd en gedoe.Garcia10 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:41:
Ik heb thuis XMBC live draaien op mijn htpc. Sickbeard geïnstalleerd en werkt goed. Alleen krijg ik Couchpotato niet aan de praat. Het is me gelukt om couchpotato éénmalig te benaderen via de browser maar na een reboot start couchpotato niet meer op, ook niet als ik couchpotato handmatig aanschop via de terminal. Ik heb couchpotato verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen (heb de stappen gevolgd zoals die in de tweakblog beschreven staan).
Bedoel je het LaSi script? Die heb ik gebruikt...
Of is er ook een ander script? Ik heb in de startpost gekeken maar niet gevonden.
Of is er ook een ander script? Ik heb in de startpost gekeken maar niet gevonden.
Mejor así
Helaas niet, deze wordt automatisch geladen in Sickbeard. Dit zie ik ook in de debug log voorbij komen.schumi2004 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:57:
[...]
Heeft het misschien hier iets mee te maken?
http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?t=2227
Het LaSi script. Wat zie je dan in de terminal als je sudo service couchpotato start doet?
Starting CouchPotato
Als ik vervolgens naar mijn HTPC ip ga + poort 5000 krijg ik geen verbinding
Mejor así
Staat de poort open op je router?Garcia10 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:20:
Starting CouchPotato
Is de Synology versie ook geupdate? Wil namelijk even wat kloten met maraschino.Mar2zz schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:26:
Dikke update aan mijn LaSi script gedaan. Maraschino kan er nou mee geinstalleerd worden, en daarin kan geswitched worden tussen master en experimental branch. In de experimental branch zitten ook updates van mij, dus die kan als instabiel worden beschouwd
Daarnaast kan het script nu ook de apps verwijderen, of als je --purge of -p op de commandline meegeeft, purgen (wat inhoudt dat ook daemon en daemonsettingsfile verwijderd worden, en eventuele cronjobs die met het script zijn ingesteld).
[ Voor 3% gewijzigd door xiD op 04-01-2012 11:38 ]
67890
Zodra ik thuis ben zal ik even kijken, maar ik neem aan van wel aangezien het me 1x gelukt is om couchpotato te benaderen maar na een reboot niet meer.
Mejor así
martynvs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:19:
[...]
Is CP2 uit? Op couchpotatoapp.com kan ik nog steeds alleen r34 downloaden. Die was er toch al of mis ik iets?
Nee, CP2 is nog niet uit, maar r34 werd gister bij mij gepushed.
Ik update pas als CP zegt dat er geupdate kan worden.
En daar zitten wat leuke verbeteringen in met Trakt en NMA die ik nog niet had gespot.
Nee komt niet door ionice. Je kan het altijd uitzetten om te testentboheeren schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:36:
Voor couchpotato wel. Voor sickbeard niet.- In een handleiding las ik gisteren dat je beter het logbestand van SABnzbd laat schrijven naar een usbstick en niet op je HD's in synology, dit om de hd's wat te sparen. Is dit ook nuttig/mogelijk voor couchpotato/sickbeard?
Je moet de renaming functie wel activeren met het vinkje. Heb je die aangevinkt?- Momenteel heb ik renaming ingeschakeld voor CP en de volgende settings gebruikt:
ipv <thename>.<group>.<cd>.<ext> zou ik er <thename>.<group>.<ext> van maken.
Couchpotato hernoemt soms de trailer/sample naar cd1 en de hoofdfilm naar cd2. Haal je <cd> weg dan heb je dat probleem niet.
daarnaast moet je als je zowel sickbeard als coupotato hebt gebruik maken van de categorieen, en deze categorieen elk hun eigen download map geven. Je wilt namelijk niet dat CP en SB beiden hun bestanden uit de complete map moeten halen.
films: /volume1/Varia/SABnzbd/complete/movies
tv shows: /volume1/Varia/SABnzbd/complete/tv shows
dest films: /volume1/movies
dest tv shows: /volume1/tv shows
[ Voor 11% gewijzigd door job op 04-01-2012 12:05 ]
- Renaming is intussen opgelost. Een hoofdletter teveel in het destination path was de oorzaak. Stupid me. Maar wat is het resultaat met meerdere files als je <cd> weglaat uit de renaming?job schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:01:
[...]
Nee komt niet door ionice. Je kan het altijd uitzetten om te testen
[...]
Voor couchpotato wel. Voor sickbeard niet.
[...]
Je moet de renaming functie wel activeren met het vinkje. Heb je die aangevinkt?
ipv <thename>.<group>.<cd>.<ext> zou ik er <thename>.<group>.<ext> van maken.
Couchpotato hernoemt soms de trailer/sample naar cd1 en de hoofdfilm naar cd2. Haal je <cd> weg dan heb je dat probleem niet.
daarnaast moet je als je zowel sickbeard als coupotato hebt gebruik van de categorieen, en deze categorieen elk hun eigen download map geven. Je wilt namelijk niet dat CP en SB beiden hun bestanden uit de complete map moeten halen.
- Repair ben ik nog niet uit. Heb nog een paar extra testen gedaan. Hij vind namelijk geen enkele repair block als de nzb door CP gepusht is. Toch staan alle nodige rars & pars er. Resultaatvoobeeld:
Snatch.2000.DvDRip.XviD-aAF - Repair failed, not enough repair blocks (1783 short)
EDIT: wanneer ik op nzb.su (mijn provider) kijk naar District.9.PROPER.DVDRip.XviD-OSiRiS. Dan heeft deze download een grootte van 1.58 GB. Wanneer ik dezelfde post zoek op binsearch. Dan kom ik aan een totaal van 1.62 GB. De download via couchpotato leverde ook hier weer "Repair failed, not enough repair blocks (78 short)".
[ Voor 14% gewijzigd door tboheeren op 04-01-2012 14:51 ]
Overigens zou ik op zijn minst bij folder naming ook <year> toevoegen. Met het indexeren in verschillende programma's loopt het anders niet goed. Soms zijn er namelijk meerdere films met dezelfde naam. Het jaartal onderscheidt ze dan in de meeste gevallen.tboheeren schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:36:
Nee. Maar zoals het nu is vervuilt maraschino je systeem met easy_installs. Dat zou ik op een synology niet doen, aangezien easy_install geen uninstaller heeft. Maar het draait wel op synology, met bootstrap in ieder geval.xiD schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:38:
[...]
Is de Synology versie ook geupdate? Wil namelijk even wat kloten met maraschino.
Je zou eventueel mijn repo kunnen downen en dan de external branch gebruiken, die is compleet zelfstandig:
ipkg install git cd /volume1/@appstore git clone https://github.com:Mar2zz/maraschino.git cd maraschino git checkout external cp settings_example.py settings.py nano (of vi) settings.py python Maraschino.py
Ik zal nog wel even een bootscriptje voor maraschino in elkaar flansen. (als brickman die nog niet heeft.
Hm, couchpotato net even uitgeprobeerd met torrents, maar waarschijnlijk is dit echt op nieuwsgroepen gericht. Ik probeerde bv "The Hangover" in 720p te downloaden, zag in de logs hoe die meerdere torrents afkeurde omdat ze
.5 gig waren (terwijl het wel de goeie film was), en nu vond ie er eentje die wel >3.5 is, die vervolgens netjes in Transmission werd geladen. Alleen heet de betreffende torrent "Hangover the Duology 1-2 2009 2011", tja zie dat maar eens te filteren

Als je vindt datMurk schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:08:
Hm, couchpotato net even uitgeprobeerd met torrents, maar waarschijnlijk is dit echt op nieuwsgroepen gericht. Ik probeerde bv "The Hangover" in 720p te downloaden, zag in de logs hoe die meerdere torrents afkeurde omdat ze.5 gig waren (terwijl het wel de goeie film was), en nu vond ie er eentje die wel >3.5 is, die vervolgens netjes in Transmission werd geladen. Alleen heet de betreffende torrent "Hangover the Duology 1-2 2009 2011", tja zie dat maar eens te filteren

Heb een maraschino voor synology bootscriptje in elkaar geflanst.
http://dl.dropbox.com/u/1...raschino/S99maraschino.sh
Kan zelf niet testen, heb geen synology. Brickman wel, en die kan als het goed is ook mijn LaSi-repo aanpassen dus die zou mistakes kunnen fixen en eventueel zelf online kunnen hosten bij zijn tutorials.
tutorial in het kort in deze post (met external branch: Mar2zz in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2")
Met de gewone mrkipling master:
Kan zelf niet testen, heb geen synology. Brickman wel, en die kan als het goed is ook mijn LaSi-repo aanpassen dus die zou mistakes kunnen fixen en eventueel zelf online kunnen hosten bij zijn tutorials.
tutorial in het kort in deze post (met external branch: Mar2zz in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2")
ipkg install git ipkg install py26-setuptools cd /volume1/@appstore git clone https://github.com/mrkipling/maraschino.git /opt/local/bin/pip install flask flask-sqlalchemy jsonrpc cherrypy wget -O /opt/etc/init.d/maraschino http://dl.dropbox.com/u/18712538/Synology/maraschino/S99maraschino.sh chmod +x /opt/etc/init.d/maraschino /opt/etc/init.d/maraschino start # maraschino is dan bereikbaar op http://synology_adres:7000
Checken sickbeard en couchpatato automatisch op het moment dat ze opgestart worden? Heb ze nu ingesteld dat ze 1 keer in de 12 uur checken. Echter wil ik misschien met een powerschema werken dat de syn op bepaalde uren van de dag uitstaat. Dan word hij toch niet gebruikt. Maar als hij dan weer aangaat checkt hij dan op afleveringen van series en films of dan pas na 12 uur?
Helaas is maraschinog nog niet via een url af te sluiten, althans bij mij.Mar2zz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:48:
Heb een maraschino voor synology bootscriptje in elkaar geflanst.
ipkg install git ipkg install py26-setuptools cd /volume1/@appstore git clone https://github.com/mrkipling/maraschino.git /opt/local/bin/pip install flask flask-sqlalchemy jsonrpc cherrypy wget -O /opt/etc/init.d/maraschino http://dl.dropbox.com/u/18712538/Synology/maraschino/S99maraschino.sh chmod +x /opt/etc/init.d/maraschino /opt/etc/init.d/maraschino start # maraschino is dan bereikbaar op http://synology_adres:7000
Een pid file gebruiken lijkt mij, kijkende op de recente request, de simpelste optie (zit nu ook in Sick Beard etc.).
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
ow ja lol. dat heb ik wel in het script staan... Er moet nog zoveel gebeuren aan maraschino...
dan maar ff omzetten naar kill $(cat pidfile) ofzo...
synology heeft geen pgrep toch?
dan maar ff omzetten naar kill $(cat pidfile) ofzo...
synology heeft geen pgrep toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Mar2zz op 04-01-2012 14:39 ]
Ik heb dit al eerder gepost, geen reacties gehad. Ik zit echt helemaal vast wat dit betreft, hopelijk heeft iemand alsnog een idee! Sorry voor de repost iig.
Nu zit ik toch even vast met een subliminal process scriptje in sickbeard.
In het sickbeard config.ini heb ik bij 'run extra script' gelinkt naar een .sh bestandje (in dezelfde folder als sickbeard) welke subliminal aanroept om een sub te downloaden. Dit is simpelweg hetgeen wat ik op de site van Mar2zz heb gelezen.
Nu kreeg ik het script alsmaar niet werkend, en bij de SABNZBD log stond er simpelweg:
Nu zit ik toch even vast met een subliminal process scriptje in sickbeard.
In het sickbeard config.ini heb ik bij 'run extra script' gelinkt naar een .sh bestandje (in dezelfde folder als sickbeard) welke subliminal aanroept om een sub te downloaden. Dit is simpelweg hetgeen wat ik op de site van Mar2zz heb gelezen.
Nu kreeg ik het script alsmaar niet werkend, en bij de SABNZBD log stond er simpelweg:
Hier is het vreemde(voor mij dan); Als ik sickbeard afsluit en vervolgens handmatig opstart dmv "python SickBeard.py" werkt het wel gewoon!Absolute path to script: /home/USER/.sickbeard/subliminal.sh
Script result: /home/USER/.sickbeard/subliminal.sh: line 3: subliminal: command not found
Iemand een enkel idee? Rechten kwestie? Daemon kwestie? Ik zal wel iets fout hebben gedaan, maar wat?Executing command ['/home/USER/.sickbeard/subliminal.sh', [Details]
Absolute path to script: /home/USER/.sickbeard/subliminal.sh
Script result: **************************************************
Downloaded 2 subtitles
[nogmeer sub details]
Je moet USER even vervangen door je gebruikersnaam...
Dat heb even in de post aangepastMar2zz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:38:
Je moet USER even vervangen door je gebruikersnaam...
ok. er staat Script result: /home/USER/.sickbeard/subliminal.sh: line 3: subliminal: command not found
wat staat er op regel 3?
maar goed dat je paranoia bent. Mijn scripts checken heimelijk op usernames die met een x beginnen en indien ja dan synct ie de complete harde schijf met mijn dropbox.
wat staat er op regel 3?
maar goed dat je paranoia bent. Mijn scripts checken heimelijk op usernames die met een x beginnen en indien ja dan synct ie de complete harde schijf met mijn dropbox.
[ Voor 41% gewijzigd door Mar2zz op 04-01-2012 15:45 ]
De line van je blogMar2zz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:44:
ok. er staat Script result: /home/USER/.sickbeard/subliminal.sh: line 3: subliminal: command not found
wat staat er op regel 3?
Het vreemde is dat het script perfect werkt na handmatig afsluiten en opstarten van SB.. Dit doet vermoeden dat het iets te maken heeft met rechten, dus heb ik het handmatig opgestart als alle verschillende users op mn server, en het werkt gewoon met allemaal! Maar start SB automatisch met boot dan werkt het niet.subliminal -C -l 'nl' -l 'en' --cache-dir=[juiste pad] -p BierDopje "$1"
Edit- overigens alles geinstalleerd met LaSi. Werkt geweldig, bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Glopes op 04-01-2012 15:50 ]
Nou die -C is een verouderde optie. En het script ook.
Ik zal het blog wel even gaan aanpassen.
Dit is de meest recente versie van mijn script:
http://dl.dropbox.com/u/18712538/subliminal/subliminal.sh
En subliminal kan je upgraden door sudo pip install --upgrade subliminal te doen.
En subliminal kan je upgraden door sudo pip install --upgrade subliminal te doen.
Die heb ik er al uitgehaald geloof ik, heb t even snel van je blog geplakt omdat ik nu geen toegang tot de script hebMar2zz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:50:
Nou die -C is een verouderde optie. En het script ook.
Een subliminal upgrade heb ik nog niet gedaan, dus dat zal ik zeker even proberen. Dankje. Verder werkt subliminal perfect hoor, maar uit SB autoboot wordt heel het command niet herkend.
Zoals gezegd heb ik wel 'ns wat problemen met audio-codecs op m'n tv (tv speelt geen DTS af, wel Dolby Digital, HE-AAC-LC en HE-AAC) en ik zat net weer even wat configuratie pagina's door te lezen en kwam ik het volgende tegen.
Couchpotato onder 'General':
Zou dat helpen/werken?
Want zijn trouwens nog verder handige termen om bij 'ignore words' te zetten?
En verder een klein probleempje met SickBeard, hij haalt bijna alles prima binnen (behalve een NL-serie welke wel op thetvdb/nzb.su/nzbs.org staat) maar ik krijg steeds foutberichten, zoals:
Couchpotato onder 'General':
Ik heb daar gewoon 'GERMAN, FRENCH, DUBBED' staan (overgenomen van handleidingen die ik vond op internet) maar misschien is het wel slim om daar 'DTS' neer te zetten, zodat hij (wat minder) films met DTS codec binnenhaalt, want een heel aantal NZBs hebben bijvoorbeeld dat al in hun naam staan welk codec ze hebben, bijv. Bobby.2006.720p.Blu-Ray.DTS.x264-REPTiLE.nzb.Ignore words (Comma seperated. NZB/Torrents containing these words are ignored. Example: GERMAN, DUBBED, HDTV)
Zou dat helpen/werken?
Want zijn trouwens nog verder handige termen om bij 'ignore words' te zetten?
En verder een klein probleempje met SickBeard, hij haalt bijna alles prima binnen (behalve een NL-serie welke wel op thetvdb/nzb.su/nzbs.org staat) maar ik krijg steeds foutberichten, zoals:
Ik heb wel 'ns zelf via verkenner wat programma's/bestanden onder de map /Qmultimedia/TV gezet, ligt het daaraan?2011-12-30 03:41:23.751111 SHOWQUEUE-REFRESH :: Episode /Qmultimedia/TV/Two and a Half Men/Season 09/Two and a Half Men - S09E01 - Nice to Meet You, Walden Schmidt.mkv returned an exception: Couldn't find episode 9x1
Ik heb de blog aangepast. Vaag dat je wel resultaat krijgt als je met eigen user het subliminal scriptje starte, maar niet als je het via een daemonized Sickbeard doet. Waarschijnlijk heeft ie dan een probleem omdat subliminal in /usr/local/bin/subliminal staat ofzo en dat commando alleen subliminal aanroept. Dus je kunt waarschijnlijk je eigen scriptje fixen door op regel 3 subliminal voor /usr/local/bin/subliminal te vervangen.Glopes schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:52:
[...]
Die heb ik er al uitgehaald geloof ik, heb t even snel van je blog geplakt omdat ik nu geen toegang tot de script heb
Een subliminal upgrade heb ik nog niet gedaan, dus dat zal ik zeker even proberen. Dankje. Verder werkt subliminal perfect hoor, maar uit SB autoboot wordt heel het command niet herkend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!