Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-09 15:51
Mijn Sab download wachtrij.
Wachtrij SABnzbd+

Volgens mij klopt dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:49
Als een download succesvol is afgerond staat er ook de output van 't script bij. Kun je dat ook even bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-09 15:51
Hmm hij lijkt het nu goed te doen.
Bijkbaar heb ik de config wel opgeslagen maar geen restart van SB en SAB gegeven.

Nu eerst even een stomme fout van mezelf herstellen.
Per ongeluk een deel van de serie map weggegooid.

Bedankt voor de tips I-King!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
je historylog uit sab ontbreekt. Daar staat wat er gebeurt na een download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
Afgelopen weekend even sublimal geinstaleerd op me synology,
dat ging allemaal prima, alleen als ik me log bekijk in sab geeft de de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
ERROR    2012-01-25 01:31:07 subliminal.worker        Exception raised in worker Thread-3
Traceback (most recent call last):
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 274, in run
    plugin = getattr(plugins, task.plugin)(task.config)
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/plugins/BierDopje.py", line 62, in __init__
    f = open(self.showid_cache, 'w')
IOError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/@appstore/.subliminal/cache/bierdopje_showid.cache'

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:28
thedon46 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:20:
Afgelopen weekend even sublimal geinstaleerd op me synology,
dat ging allemaal prima, alleen als ik me log bekijk in sab geeft de de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
ERROR    2012-01-25 01:31:07 subliminal.worker        Exception raised in worker Thread-3
Traceback (most recent call last):
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 274, in run
    plugin = getattr(plugins, task.plugin)(task.config)
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/plugins/BierDopje.py", line 62, in __init__
    f = open(self.showid_cache, 'w')
IOError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/@appstore/.subliminal/cache/bierdopje_showid.cache'

iemand enig idee?
Misschien schrijfrechten geven aan de user die subliminal draait, op die file (/volume1/@appstore/.subliminal/cache/bierdopje_showid.cache) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jammer dat ik dus geen NL-series binnen kan krijgen. Maar ach, SickBeard maakt in iedergeval folders/metadata aan en dan zelf een nzb laten downloaden en hernoemen is ook niet zo veel werk, zeker niet met de (zeer) weinige NL-series die ik volg...

Oh en een tip voor mensen over audiocodes; bij Couchpotato 'DTS' bij Ignore Words zetten helpt niet. Hij haalt nog gewoon bestanden binnen met DTS audiospoor. (Wat opzich ook wel te verwachten is, aangezien het type audio niet altijd in de naam zit).

Is er toevallig een eenvoudige manier om een DTS-spoor te vervangen door/om te zetten naar een Dolby Digital of AAC-LC HE-AAC, AC-3 (ja, ik ben het spoor een beetje bijster :+ ) spoor? (Aangezien onze tv geen DTS ondersteunt :-( )
Ik heb AudioConvertor geprobeerd, maar die vind geen bestanden op een NAS, en om nou telkens zo'n 10GB film te verplaatsen van NAS naar laptop en weer naar NAS. :X

EDIT: Ik heb bij Couchpotato een film op Wanted staan met het profiel HD (ofwel dat hij eerst zoekt naar 1080P, daarna 720P). Nu heeft het woord 1080P een normale gele kleur, maar 720P is groen? :?

[ Voor 27% gewijzigd door Piet91 op 25-01-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzleware
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07-2024

Dazzleware

Habetis bona deum

Met het vervangen van je audio spoor kan ik je niet helpen, maar volgens mij is het bij CP zo dat die bij jou dan een 720p versie heeft gesnatched en geen 1080p versie kon vinden, daarom staat 720p groen en de 1080p op geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Dazzleware schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:36:
Met het vervangen van je audio spoor kan ik je niet helpen, maar volgens mij is het bij CP zo dat die bij jou dan een 720p versie heeft gesnatched en geen 1080p versie kon vinden, daarom staat 720p groen en de 1080p op geel.
Maar hij staat niet op Snatched maar op wanted. Ook heb ik 1080P bij dat profiel boven 720P staan. Bedoel je dus dat hij 720P al heeft gevonden maar nog 'even' wacht of hij een 1080P kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzleware
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07-2024

Dazzleware

Habetis bona deum

Heeft hij de 720p versie nog niet naar je download client gestuurd dan? Want bij mij gebeurt dat namelijk wel, maar blijft hij ook nog zoeken naar een versie met de hogere kwaliteit. De tijd die hij wacht tot het downloaden van een betere versie kan je ook instellen bij Quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 16:49
Zojuist Headphones geinstalleerd. Het toevoegen van artiesten gaat goed maar het ophalen van album informatie werkt niet. Hij geeft continu de melding: WARNING Attempt to retrieve information from MusicBrainz for release group failed.

Na wat googlen lijkt het erop dat Headphones door musicbrainz geblokkeerd wordt echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Dazzleware schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:55:
Heeft hij de 720p versie nog niet naar je download client gestuurd dan? Want bij mij gebeurt dat namelijk wel, maar blijft hij ook nog zoeken naar een versie met de hogere kwaliteit. De tijd die hij wacht tot het downloaden van een betere versie kan je ook instellen bij Quality
Nope, maar dat zal zeker zo zijn omdat 1080P BOVEN 720P staat. En dat hij dus 720 te pakken heeft, maar nog zoekt naar 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
matery schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:11:
Zojuist Headphones geinstalleerd. Het toevoegen van artiesten gaat goed maar het ophalen van album informatie werkt niet. Hij geeft continu de melding: WARNING Attempt to retrieve information from MusicBrainz for release group failed.

Na wat googlen lijkt het erop dat Headphones door musicbrainz geblokkeerd wordt echt balen.
Ben je wel bij qua updates? Volgens mij heeft Rembo10 vandaag daar een fix voor klaargezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 07:57
Het werkt ook door een mirror te gebruiken ipv de originele musicbrainz site. Zie ook deze forumpost (incl. instructies): http://forum.xbmc.org/sho...hp?p=992098&postcount=676

Ik het het getest en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
@r3v0ss Ik heb hem via git clone binnengehaald paar uurtjes geleden. Maar nu ik nog een keer kijk zie ik dat er bovenin een melding staat dat ik 5 commits achterloop. eerst even updaten.

@Joukea voor het updaten heb ik het bestand nog even opgezocht en daar staat inderdaad nog musicbrainz.org poort 80 in. Na het updaten eens kijken of dat veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

r3v0ss schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Ben je wel bij qua updates? Volgens mij heeft Rembo10 vandaag daar een fix voor klaargezet.
Wordt er nog aan Headphones gewerkt dan? Als ik in een half jaar tijd 3 commits gezien heb is dat veel. :X

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Ik heb Headphones werkend gekregen! Ik weet nu alleen niet of dat door de update komt of doordat ik het zelf heb veranderd. Mijn media systeem begint nu echt vorm te krijgen.

Binnenkort maar eens gaan uitkijken naar een Synology NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Wordt er nog aan Headphones gewerkt dan? Als ik in een half jaar tijd 3 commits gezien heb is dat veel. :X
Ik vond Headphones even leuk maar deed toch niet helemaal wat ik wilde.
Zoiezo dat gehammer van HP vind ik maar niks, elke keer wat moeten aanpassen om het weer werkend te krijgen schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:11
[...]

Ik had gehoord dat de laptop van Rembo10 verloren was gegaan wat de ontwikkeling geen goed heeft gedaan (geen geld voor nieuwe?).

Wat mij betreft is het wachten nog steeds op een betere databaseupdater die alleen zaken bijwerkt waar het nodig is want mijn Synology DS211 bezwijkt onder de load van de huidige versie.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
[...]

Het heeft een tijd op z'n gat gelegen idd. Mondjesmaat worden er updates klaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb al een tijdje sickbeard + sabnzbd + xbmc draaien waarbij sickbeard de episodes renamed naar xbmc metadata. Echter heb ik steeds vaker het probleem dat ik niet meer weet welke versie ik gedowload heb (SD/HD/WBDL) waardoor ik moeite heb om in xbmc de juiste ondertitels te vinden. Is het nog mogelijk de episodes weer te laten renamen naar de standaard "scene" naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:16
shoombak schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:07:
ik heb al een tijdje sickbeard + sabnzbd + xbmc draaien waarbij sickbeard de episodes renamed naar xbmc metadata. Echter heb ik steeds vaker het probleem dat ik niet meer weet welke versie ik gedowload heb (SD/HD/WBDL) waardoor ik moeite heb om in xbmc de juiste ondertitels te vinden. Is het nog mogelijk de episodes weer te laten renamen naar de standaard "scene" naam?
In sickbeard renaming aanpassen en opnieuw laten processen. Door te verplaatsen naar je download map, + full update in sickbeard. Zullen vast ook minder intensieve manieren voor zijn :P

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Om hier even op in te haken, imo zou het een mooie oplossing zijn als sickbeard bijv een .sub bestand aanmaakt per aflevering met de complete scene naam, en evt andere info. aan de hand van zo'n file kan je eenvoudig een scriptje maken welke controleert op subs van bierdopje.

Ik heb wel eens gekeken, maar mijn skills om de database van sickbeard uit te lezen zijn hier niet toereikend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
alles werkt top op 1 ding na... als sabnzb samen met script klaar is dan zet ie de aflevering mooi in de goede dir en episode maar laat ie de download dir staan! met de .nfo .sfv en .srr file..... hoe kan ik sabnzb of sickbeard zo ver krijgen dat ie die 'temp' dir delete!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Op het tabblad post-processing bij config moet je de optie 'keep original files' uitvinken. Dan gooit hij bij mij in ieder geval alle temp folders weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
r3v0ss schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Zojuist alles volledig geupdate, maar nog steeds problemen met Musicbrains. Zo nu en dan vind ie wat, maar nog steeds veel errors omdat connecties geblocked/gethrottled lijken te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik realiseerde me dat ik de kwaliteit ook niet in de filename had staan dus heb het even opgezocht:
Eerst moet je bij de Episode Naming options 'Quality' aanvinken (heb je al gedaan vermoed ik). Vervolgens gewoon je serie openen in Sickbeard (Home > serie) en dan bovenaan op 'Rename Episodes' klikken.
Dan verandert hij alle filenames volgens wat jij hebt ingesteld bij Episode Naming.

Hij renamed zelfs alle .srt files die ik via Subliminal binnen heb gehaald _/-\o_ . (alleen die .srt uit xbmc met .nl.srt als extensie niet O-) )

[ Voor 7% gewijzigd door Snippo op 26-01-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:13
Ik heb SB, SAB, CP en HP geïnstalleerd op een Debian Squeeze server. Tot nu toe werkt alles goed, behalve HeadPhones (zelfde problemen als hierboven al genoemd). Ik loop alleen nog tegen een klein probleem aan in SickBeard.

Bovenin het scherm staat het volgende:
Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now

Wanneer ik dan op Update Now klikt, wil SickBeard niet z'n werk doen.
In de error log staan de volgende foutmeldingen hierover:
code:
1
2
3
4
5
2012-01-26 19:47:45.465698 CP Server Thread-6 :: Invalid update data, update failed: ['midgetspy-Sick-Beard-b746984', 'midgetspy-Sick-Beard-ddc175f']
2012-01-26 19:48:01.353492 CP Server Thread-11 :: Invalid update data, update failed: ['midgetspy-Sick-Beard-b746984', 'midgetspy-Sick-Beard-ddc175f']
2012-01-26 19:51:15.820685 CP Server Thread-11 :: Invalid update data, update failed: ['midgetspy-Sick-Beard-b746984', 'midgetspy-Sick-Beard-ddc175f']
2012-01-26 19:51:42.750647 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Newzbin, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'getiterator'
2012-01-26 19:59:59.608135 CP Server Thread-4 :: Invalid update data, update failed: ['midgetspy-Sick-Beard-b746984', 'midgetspy-Sick-Beard-ddc175f']

Weet iemand of ik iets verkeerd heb geïnstalleerd of dat ik iets moet instellen?
In het opstartscript heb ik staan dat SickBeard opstart onder een normale user.
Heeft het er misschien mee te maken dat SickBeard als root moet worden gedraaid?
Dat zou mij toch vreemd lijken, aangezien CP, HP en SAB ook onder dezelfde user draaien.

Bvd. :)

Edit:
Hier een deel van het logbestand over de update in debug-modus
code:
1
2
3
4
5
6
Jan-26 20:05:56 ERROR    CP Server Thread-4 :: Invalid update data, update failed: ['midgetspy-Sick-Beard-b746984', 'midgetspy-Sick-Beard-ddc175f']
Jan-26 20:05:56 INFO     CP Server Thread-4 :: Deleting file /home/**********/.sickbeard/master
Jan-26 20:05:56 INFO     CP Server Thread-4 :: Extracting file /home/***********/.sickbeard/master
Jan-26 20:05:53 INFO     CP Server Thread-4 :: Downloading update from http://github.com/midgetspy/Sick-Beard/tarball/master
Jan-26 20:05:53 DEBUG    CP Server Thread-4 :: After checking, cur_commit = None, newest_commit = ddc175ffec3054cd98bb0aff6dfbda9901e8580b, num_commits_behind = 0
Jan-26 20:05:53 DEBUG    CP Server Thread-4 :: newest: ddc175ffec3054cd98bb0aff6dfbda9901e8580b and current: None and num_commits: 0

[ Voor 31% gewijzigd door ikke26 op 26-01-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

r3v0ss schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:29:
Het heeft een tijd op z'n gat gelegen idd. Mondjesmaat worden er updates klaar gezet.
Ik hoop dat Daouil snel een fix kan vinden voor het probleem met de subs. Het complete laatste seizoen (9) van Two and a half Men loopt niet synchroon op een enkele aflevering na... :(

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:35:
[...]

Ik hoop dat Daouil snel een fix kan vinden voor het probleem met de subs. Het complete laatste seizoen (9) van Two and a half Men loopt niet synchroon op een enkele aflevering na... :(
Mijn aanpassingen voor embedded subs lijken aardig te werken, maar ik kan niet inloggen op j1nx.nl om te controleren of bepaalde gemiste afleveringen daar simpelweg niet staan.
De api zelf lijkt wel te werken.

Hebben anderen ook het probleem met inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
[...]

Dat hoop ik ook, ik krijg nu helemaal geen subs meer binnen... Dan maar met de xbmc plugin alles binnenhengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
[...]

Ik snap niet wat het probleem is, ik draai ook de diaoul versie van sickbeard + subliminal, en bij mij komen alle subs perfect binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:19
Ik gebruik ondertussen sickbeard ook al een tijdje icm torrents, maar ik zou graag eens nzb willen testen. Daarom heb ik een account aangemaakt op http://newznab.j1nx.nl/ en SABnzbd geïnstalleerd. Maar omdat ik hier echt niets ervaring over heb, zit ik reeds vast bij de quick start wizard van SABnzbd. Wat is de "host" van newznab.j1nx.nl? Ik krijg steeds de foutmelding dat het adres niet klopt of error 10060.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Je moet in de wizard niet de host van de nzb provider geven, maar het IP-adres waar jouw computer op te bereiken is. Tenminste, als je hem over het netwerk wil kunnen benaderen. Loop eerst deze handleiding eens door. Daar staan al een heleboel antwoorden op eventuele vragen in.

[ Voor 29% gewijzigd door Anthirian op 27-01-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:48:
Mijn aanpassingen voor embedded subs lijken aardig te werken, maar ik kan niet inloggen op j1nx.nl om te controleren of bepaalde gemiste afleveringen daar simpelweg niet staan.
De api zelf lijkt wel te werken.

Hebben anderen ook het probleem met inloggen?
Ik kan gewoon inloggen, geen problemen hiero.
Senaxx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:20:
Ik snap niet wat het probleem is, ik draai ook de diaoul versie van sickbeard + subliminal, en bij mij komen alle subs perfect binnen?
De subs komen ook wel binnen, maar zijn het ook wel de subs voor de goede versie (HDTV/720p web-dl)? Bij mij loopt het overgrote merendeel niet synchroon :(
perejoseph schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:22:
Ik gebruik ondertussen sickbeard ook al een tijdje icm torrents, maar ik zou graag eens nzb willen testen. Daarom heb ik een account aangemaakt op http://newznab.j1nx.nl/ en SABnzbd geïnstalleerd. Maar omdat ik hier echt niets ervaring over heb, zit ik reeds vast bij de quick start wizard van SABnzbd. Wat is de "host" van newznab.j1nx.nl? Ik krijg steeds de foutmelding dat het adres niet klopt of error 10060.
Ik denk dat je je beter eerst kun verdiepen in nieuwsgroepen/usenet zelf.
Zie www.binaries4all.nl en Newsservers met binaries [Deel 11]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Freekers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:25:

De subs komen ook wel binnen, maar zijn het ook wel de subs voor de goede versie (HDTV/720p web-dl)? Bij mij loopt het overgrote merendeel niet synchroon :(
Welke versie haalt hij bij jou binnen dan? Ik heb bij mij als quality opgegeven dat ik alleen HDTV versies wil download (kwa series), ik ben nu even aflevering 14 aan het downloaden van me ftp om te zien of het gelijk loopt (ben niet thuis vandaar ;))

Kan je mij aangeven welke bij jou bijvoorbeeld niet synchroon loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Senaxx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:36:
Welke versie haalt hij bij jou binnen dan? Ik heb bij mij als quality opgegeven dat ik alleen HDTV versies wil download (kwa series), ik ben nu even aflevering 14 aan het downloaden van me ftp om te zien of het gelijk loopt (ben niet thuis vandaar ;))

Kan je mij aangeven welke bij jou bijvoorbeeld niet synchroon loopt?
Ik heb als quality opgegeven dat ik het liefst zo hoog mogelijke kwaliteit wil (1080p) maar als dat niet kan 720p en daarna HDTV.
Hij download nu vrijwel alleen maar 720p WEB-DL versies en die lopen op een enkele na allemaal niet synchroon.
Voorbeelden zijn The Big Bang Theory - S05E10 of S05E13 de 720p WEB-DL versie.
Of vrijwel elke aflevering van seizoen 9 van Two and a half Men, neem bijv. S09E12. of E13

Ben benieuwd offie die bij jou wel goed pakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Freekers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Ik heb als quality opgegeven dat ik het liefst zo hoog mogelijke kwaliteit wil (1080p) maar als dat niet kan 720p en daarna HDTV.
Hij download nu vrijwel alleen maar 720p WEB-DL versies en die lopen op een enkele na allemaal niet synchroon.
Voorbeelden zijn The Big Bang Theory - S05E10 of S05E13 de 720p WEB-DL versie.
Of vrijwel elke aflevering van seizoen 9 van Two and a half Men, neem bijv. S09E12. of E13

Ben benieuwd offie die bij jou wel goed pakt :)
1 verschil is dat ik beslist geen 720p WEB-DL versies download, maar just plain old 720p mkv releases. Ik heb dus alleen geconfigureerd dan ik HDTV releases wil downloaden en geen WEB-DL. Dan krijg je ook gewoon 720p releases binnen. Ik kan in ieder geval zeggen dat Aflevering 14 goed in sync loopt, ik zal 12 en 13 nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:19
Freekers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:25:

[...]

Ik denk dat je je beter eerst kun verdiepen in nieuwsgroepen/usenet zelf.
Zie www.binaries4all.nl en Newsservers met binaries [Deel 11]
Ik heb al eens wat rondgezien, maar ik vind het antwoord maar niet. Als ik vb voor de lol eens wil verbinden naar news.giganews.com, geeft hij wel teken dat er een server is maar dat men wachtwoord niet klopt (logisch...).
Kan er iemand gewoon de host name van http://newznab.j1nx.nl/ geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
webbier schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:05:
Op het tabblad post-processing bij config moet je de optie 'keep original files' uitvinken. Dan gooit hij bij mij in ieder geval alle temp folders weg.
ja dat heb ik uit staan..... vreemd hij deed het eerst wel gewoon goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:42

Sherlock

No Shit

perejoseph schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:12:
[...]

Ik heb al eens wat rondgezien, maar ik vind het antwoord maar niet. Als ik vb voor de lol eens wil verbinden naar news.giganews.com, geeft hij wel teken dat er een server is maar dat men wachtwoord niet klopt (logisch...).
Kan er iemand gewoon de host name van http://newznab.j1nx.nl/ geven :?
Je moet eerst verbinding maken met een nieuwsserver. Bijvoorbeeld die van je provider, of probeer Sunny een weekje gratis.

Via die newznabb server kun je de nzb's (simpel gezegd een bestand met daarin de downloadlink) vinden, maar je moet dus wel eerst een connectie met een nieuwsserver hebben.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03
Om te gaan downloaden dmv usenet heb je de volgende zaken nodig:
1) een usenet provider (Newsservers met binaries [Deel 11])
2) een usenet client (sabnzbd/newsleecher/grabit etc.)
3) de locatie van de door jou gezochte bestanden (deze locatie kan je ophalen dmv nzb's via searchproviders).

1 - daar ontbreekt het jou aan.. Neem een proef abonnement bij een de usent providers in het topic of als je alleen recent materiaal wilt gebruik de gratis newsserver van je provider.
2 - is bij jou sabnzbd
3 - daar zou je j1nx.nl voor kunnen gebruiken of een van de vele andere searchproviders.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 27-01-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Een beetje progressie gemaakt met lazylibrarian, al loop ik wel steeds complete code overhoop te gooien omdat ik steeds weer iets nieuws leer en dan moet de oude code ook aan gepast enzo...(wordt beetje simpel van mezelf...)

Maar het is nu eindelijk operationeel in de zin van met een newznab provider en sabnzbd apikey kan er in ieder geval al geautomatiseerd worden ^^
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
mars@notebook:~/Gitprojects/LazyL$ python LazyLibrarian.py
27-Jan-2012 13:07:57 - INFO :: CP Server Thread-6 : Status set to Wanted for BookID: 11007587
27-Jan-2012 13:07:58 - INFO :: CP Server Thread-6 : Status set to Wanted for BookID: 87745
27-Jan-2012 13:07:58 - INFO :: CP Server Thread-6 : Search started for BookID: 11007587
27-Jan-2012 13:07:58 - INFO :: CP Server Thread-6 : Searching NZB at provider newznab.j1nx.nl ...
27-Jan-2012 13:08:01 - INFO :: CP Server Thread-6 : newznab.j1nx.nl returned 2 nzbs for: David Baldacci Zero Day
27-Jan-2012 13:08:01 - INFO :: CP Server Thread-6 : NZB sent to SAB successfully.
27-Jan-2012 13:08:01 - INFO :: CP Server Thread-6 : Search started for BookID: 87745
27-Jan-2012 13:08:01 - INFO :: CP Server Thread-6 : Searching NZB at provider newznab.j1nx.nl ...
27-Jan-2012 13:08:05 - INFO :: CP Server Thread-6 : newznab.j1nx.nl returned 2 nzbs for: David Baldacci Wish You Well
27-Jan-2012 13:08:05 - INFO :: CP Server Thread-6 : NZB sent to SAB successfully.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Senaxx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:49:
1 verschil is dat ik beslist geen 720p WEB-DL versies download, maar just plain old 720p mkv releases. Ik heb dus alleen geconfigureerd dan ik HDTV releases wil downloaden en geen WEB-DL. Dan krijg je ook gewoon 720p releases binnen. Ik kan in ieder geval zeggen dat Aflevering 14 goed in sync loopt, ik zal 12 en 13 nog even proberen.
720p web-dl releases zijn ook gewoon in .mkv. Het verschil is de source. HDTV is, zoals de naam al zegt, opgenomen van een TV zender die uitzendt in HD (via sattelite bijv.). WEB-DL is geript van iTunes.
Ik kijk liever WEB-DL releases omdat ze toch net een tikkeltje scherper zijn en je hebt geen irritante logo's en reclame balken er doorheen (ben snel afgeleid ;) ).
E14 van Two and a half Men/The Big Bang Theory heb ik nog niet gekeken. Probeer aub even een andere :)

Zou wel raar zijn als ze bij jou wel allemaal synchroon lopen... ook verder in de aflevering of alleen in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad WEB-DL (mkv) is net iets betere kwaliteit (zonder logo's en banners) voor maar ongeveer 500MB meer. Dus daarvoor hoef ik het niet te laten.

Inmiddels kan ik al wel weer inloggen. En zoals het eruit ziet werken de embedded subs instellingen goed.
Als goede afleveringen (WEB-DL embedded subs) niet gevonden worden die wel op spotnet of usenet staan, zijn ze; ofwel niet geindexeerd bij de search providers, ofwel verkeerd benoemd door de spotter (vaak "HDTV NLsubs", of "SerienaamAflevering NLsubs").

Voorlopig lijkt het een aardige workaround tot subliminal een verbeterde selectiewijze heeft voor web-dl en betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Freekers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:38:
[...]

720p web-dl releases zijn ook gewoon in .mkv. Het verschil is de source. HDTV is, zoals de naam al zegt, opgenomen van een TV zender die uitzendt in HD (via sattelite bijv.). WEB-DL is geript van iTunes.
Ik kijk liever WEB-DL releases omdat ze toch net een tikkeltje scherper zijn en je hebt geen irritante logo's en reclame balken er doorheen (ben snel afgeleid ;) ).
E14 van Two and a half Men/The Big Bang Theory heb ik nog niet gekeken. Probeer aub even een andere :)

Zou wel raar zijn als ze bij jou wel allemaal synchroon lopen... ook verder in de aflevering of alleen in het begin?
Ik was mij nooit bewust van het verschil tussen WEB-DL en iTunes versie. Maar het lijkt er gewoon op dat hij de verkeerde subtitle voor je pakt. Een TV rip zal altijd net iets anders lopen (het uitknippen van reclame maar wel de fade in en outs behouden)

Ik heb Two and A Half Men aflevering 12, 13, en 14 even bekeken(snel doorheen gescrolled), en ze doen het perfect. Subtitles lopen gewoon synchroon die door de diaoul subliminial-sickbeard versie zijn gedownload.

[ Voor 12% gewijzigd door Senaxx op 27-01-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Ik heb Two and A Half Men aflevering 12, 13, en 14 even bekeken(snel doorheen gescrolled), en ze doen het perfect. Subtitles lopen gewoon synchroon die door de diaoul subliminial-sickbeard versie zijn gedownload.
Ik gebruik ook de develop versie met subliminal, maar ik kan Freekers z'n verhaal onderschrijven.

Het lijkt er met name op dat voor iig WEB-DL ook de HDTV-sub gedownload wordt. Bij HDTV zelf zou je dan geen problemen hoeven te ondervinden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:56:
[...]

Ik gebruik ook de develop versie met subliminal, maar ik kan Freekers z'n verhaal onderschrijven.

Het lijkt er met name op dat voor iig WEB-DL ook de HDTV-sub gedownload wordt. Bij HDTV zelf zou je dan geen problemen hoeven te ondervinden natuurlijk.
Inderdaad, maar er is door Subliminal volgensmij ook niet meer te achterhalen welke versie hij meot downloaden volgensmij. Als je file "ge-postprocessed" is, en hij gaat dan bijvoorbeel 2 dagen later de subs ophalen dan is het moeilijk te achterhalen of het een WEB-DL of een HDTV is. (misschien door size of iets dergelijks?)

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 27-01-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Senaxx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:58:
Inderdaad, maar er is door Subliminal volgensmij ook niet meer te achterhalen welke versie hij meot downloaden volgensmij. Als je file "ge-postprocessed" is, en hij gaat dan bijvoorbeel 2 dagen later de subs ophalen dan is het moeilijk te achterhalen of het een WEB-DL of een HDTV is. (misschien door size of iets dergelijks?)
Ik heb aangevinkt dat hij de quality moet vermelden in de bestandsnaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan hangt het er wel vanaf of ie daadwerkelijk vanaf de volledige bestandsnaam zoekt.
Ik zie bijv. een vergelijking in common.py staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
def assumeQuality(name):

if name.lower().endswith(".avi"):
            return Quality.SDTV
        elif name.lower().endswith(".mkv"):
            return Quality.HDTV
        else:
            return Quality.UNKNOWN

Stel dit wordt gebruikt, dan haalt ie dus verkeerde subs binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 21:18
Ligt het aan mij of ligt de site van couchpotato plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:12:
Maar dan hangt het er wel vanaf of ie daadwerkelijk vanaf de volledige bestandsnaam zoekt.
Ik zie bijv. een vergelijking in common.py staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
def assumeQuality(name):

return Quality.SDTV
        elif name.lower().endswith(".mkv"):
            return Quality.HDTV
        else:
            return Quality.UNKNOWN

Stel dit wordt gebruikt, dan haalt ie dus verkeerde subs binnen.
Interessant! Zou zoiets als dit een mogelijke fix kunnen zijn?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
def assumeQuality(name):

return Quality.SDTV
        elif name.lower().endswith("HD TV.mkv"):
            return Quality.HDTV
        elif name.lower().endswith("720p WEB-DL.mkv"):
            return Quality.720p
        else:
            return Quality.UNKNOWN
Mar.tin schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:18:
Ligt het aan mij of ligt de site van couchpotato plat?
Ja. Die ligt overigens wel vaker plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Freekers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:23:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
def assumeQuality(name):

return Quality.SDTV
            return Quality.HDTV
            return Quality.720p
        else:
            return Quality.UNKNOWN
Zou eventueel kunnen, ik weet niet wat hij dan richting bierdopje gaat sturen. Als je Quality.720p gaat sturen weet ik niet of hij dan alsnog het verschil al weet tussen een 720p.HDTV of 720p.WEB-DL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:23:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
def assumeQuality(name):

return Quality.SDTV
            return Quality.HDTV
            return Quality.720p
        else:
            return Quality.UNKNOWN
Nou, ik wilde niet gelijk zeggen dat het daarin gezocht wordt. Zover ik kan achterhalen (maar nogmaals echt een talent erin ben ik niet) wordt common.py gebruikt voor Sickbeard als download voorwaarden.

Subliminal's bestanden zijn wat lastiger te doorgronden.
Als ik daar zo op het eerste oog kijk zou ik denken dat in videos.py er pas gezocht wordt naar subs. Maar dat er daarbij gebruik wordt gemaakt van de volledige bestandsnaam kan ik niet eruit halen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
def scan(self):
        """Scan and return associated Subtitles"""
        if not self.exists:
            return []
        basepath = os.path.splitext(self.path)[0]
        results = []
        video_infos = None
        try:
            video_infos = enzyme.parse(self.path)
        except enzyme.ParseError:
            pass
        if isinstance(video_infos, enzyme.core.AVContainer):
            results.extend([subtitles.EmbeddedSubtitle.fromEnzyme(self.path, s) for s in video_infos.subtitles])
        for l in list_languages(1):
            for e in subtitles.EXTENSIONS:
                single_path = basepath + '%s' % e
                if os.path.exists(single_path):
                    results.append(subtitles.ExternalSubtitle(single_path, None))
                multi_path = basepath + '.%s%s' % (l, e)
                if os.path.exists(multi_path):
                    results.append(subtitles.ExternalSubtitle(multi_path, l))
        return results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:05

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met Headphones.
Ik heb de zip uitgepakt op mijn bureaublad, en dubbel geklikt op Headphones.py, en dan krijg ik een cmd met code erin die heel snel weer weg is (cmd dan).
Maar headphones wordt niet opgestart...
Ook niet als ik http://localhost:8181 intik.

Wat doe ik verkeerd?
Ik heb wel Python geinstalleerd op mijn Win 7 Ultimate pc...

Kunnen jullie mij verder helpen?
Alvast dank!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Raar: ik krijg met het downloaden van een nzb op J1nx' server de volgende error in Chrome:
Duplicate headers received from server
The response from the server contained duplicate headers. This problem is generally the result of a misconfigured website or proxy. Only the website or proxy administrator can fix this issue.
Error 349 (net::ERR_RESPONSE_HEADERS_MULTIPLE_CONTENT_DISPOSITION): Multiple Content-Disposition headers received. This is disallowed to protect against HTTP response splitting attacks.
na downloaden van:
http://newznab.j1nx.nl/ge...evering%204%20%20%201080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik heb nu Python in PATH van Omgevingsvariabelen.
Als ik nu naar "python Headphones.py" ga, krijg ik het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img803.imageshack.us/img803/8601/errorheadphones.gif

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat ligt niet aan jou, want dat is een syntax error in het python script configobj.py. Met een beetje geluk wordt dat vanzelf gefixt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké, jammer dat ik hem nu niet kan gebruiken, of moet ik iets doen waardoor het werkt?
bijv. Herstarten of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
LazyLibrarian now supports blackhole. (newznab-likes is enige ondersteunde provider, maar er komt nog wel meer)

't werkt al aardig prima, kan me binnenkort ook eens gaan focussen op esthetische waarden (nadat ik postprocessing heb geschreven).

ow ja ook nog een cron natuurlijk om die wanted's te blijven checken als er niet direct een hit is... omg wat heb ik me op de hals gehaald.

[ Voor 17% gewijzigd door Mar2zz op 28-01-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
Ik draai SickBeard op een Synology, maar sinds de aankoop van mijn WD TV Libe Hub wens ik de PostProcessing-instelling, meer bepaald MetaData te wijzigen naar WDTV (staat nu op MediaBrowser).

Echter lukt mij dit niet, omdat de instellingen wel "saved" meld maar uiteindelijk toch niet bewaard worden.

Al een heropstart gedaan, maar nog steeds geen succes. Iemand tip?

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nog steeds de volgende error na het veranderen van de newzbin url in het script

2012-01-27 10:17:16.465000 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Newzbin, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'getiterator'

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
ja newzbin geeft lege result bij parsen rss. Blijkbaar niet afgevangen door een 'normale' error die verteld waarom newzbin lege results teruggeeft. Denk dat er iets is gewijzigd aan de newzbin-url/rss waardoor de functie niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Hoi Mar2zz

Bedankt voor je LaSi script en tutorials. Ik heb via het LaSi script Subliminal geinstalleerd maar als ik nu een opdracht tot zoeken geeft bierdopje.com allemaal 403 forbidden errors. Hij vind dus wel de subtitles maar hij download ze niet. Hier een stukje output:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
ERROR    2012-01-28 23:11:27 subliminal.BierDopje     Download
http://www.bierdopje.com/downloads/sub/52646/Sons.Of.Anarchy.S02E01.720p.BluRay.x264-
AVCHD/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: HTTP Error 403: Forbidden

WARNING  2012-01-28 23:11:27 subliminal.worker        Could not download subtitle 
{'language': 'nl', 'plugin': 'BierDopje', 'video_path': u'/home/leander/Downloads/
.serie/Sons of Anarchy/Season 02/Sons of Anarchy - 2x01 - Albification.mkv',
'teams': set(['720p', u'avchd']), 'link': 'http://www.bierdopje.com/downloads/
sub/52646/Sons.Of.Anarchy.S02E01.720p.BluRay.x264- AVCHD/apikey/A2B638AC5D804C2E', 
'release': u'Sons.Of.Anarchy.S02E01.720p.BluRay.x264-AVCHD.avi',
'path': u'/home/leander/Downloads/.serie/Sons of Anarchy/Season 02/Sons of Anarchy - 2x01 -
Albification.nl.srt'}, trying next

ERROR    2012-01-28 23:11:27 subliminal.worker        No subtitles could be downloaded
for file u'/home/leander/Downloads/.serie/Sons of Anarchy/Season 02/Sons of Anarchy - 
2x01 - Albification.mkv'

Is het nu niet meer mogelijk om met Subliminal subs van Biedopje te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Ben ik de enige waar http://couchpotatoapp.com down is? In de logs niet bereikbaar en ook niet in m'n browser :(

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:18:
Ben ik de enige waar http://couchpotatoapp.com down is? In de logs niet bereikbaar en ook niet in m'n browser :(
Nee, niet bereikbaar. Paar posts geleden ook al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45
OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:18:
werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Kozzmozz schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:44:
Ik draai SickBeard op een Synology, maar sinds de aankoop van mijn WD TV Libe Hub wens ik de PostProcessing-instelling, meer bepaald MetaData te wijzigen naar WDTV (staat nu op MediaBrowser).

Echter lukt mij dit niet, omdat de instellingen wel "saved" meld maar uiteindelijk toch niet bewaard worden.

Al een heropstart gedaan, maar nog steeds geen succes. Iemand tip?
Mag Sickbeard naar de config file schrijven?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
matery schreef op zondag 29 januari 2012 @ 00:01:
Hoi Mar2zz

Bedankt voor je LaSi script en tutorials. Ik heb via het LaSi script Subliminal geinstalleerd maar als ik nu een opdracht tot zoeken geeft bierdopje.com allemaal 403 forbidden errors. Hij vind dus wel de subtitles maar hij download ze niet. Hier een stukje output:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
ERROR    2012-01-28 23:11:27 subliminal.BierDopje     Download
http://www.bierdopje.com/downloads/sub/52646/Sons.Of.Anarchy.S02E01.720p.BluRay.x264-
AVCHD/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: HTTP Error 403: Forbidden

WARNING  2012-01-28 23:11:27 subliminal.worker        Could not download subtitle 
{'language': 'nl', 'plugin': 'BierDopje', 'video_path': u'/home/leander/Downloads/
.serie/Sons of Anarchy/Season 02/Sons of Anarchy - 2x01 - Albification.mkv',
'teams': set(['720p', u'avchd']), 'link': 'http://www.bierdopje.com/downloads/
sub/52646/Sons.Of.Anarchy.S02E01.720p.BluRay.x264- AVCHD/apikey/A2B638AC5D804C2E', 
'release': u'Sons.Of.Anarchy.S02E01.720p.BluRay.x264-AVCHD.avi',
'path': u'/home/leander/Downloads/.serie/Sons of Anarchy/Season 02/Sons of Anarchy - 2x01 -
Albification.nl.srt'}, trying next

ERROR    2012-01-28 23:11:27 subliminal.worker        No subtitles could be downloaded
for file u'/home/leander/Downloads/.serie/Sons of Anarchy/Season 02/Sons of Anarchy - 
2x01 - Albification.mkv'

Is het nu niet meer mogelijk om met Subliminal subs van Biedopje te halen?
Dat heb ik nog niet eerder gezien. 403 error betekent denk ik dat Bierdopje een tijdje uit de lucht is geweest? Als ik die link met apikey in mijn browser plak download ie nu wel die sub, dus ik denk dat je 'm gewoon even opnieuw moet runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

Kan iemand van jullie mij helpen met de instellingen voor reversed proxy. Ik krijg het niet aan de praat.

Ik heb bij sickbeard de web_root aangepast naar /sickbeard (zonder quotes).

De interne url = internip:8081, deze geef ik in bij de apache config file:

code:
1
2
3
#sickbeard
ProxyPass /sickbeard http://internip:8081
ProxyPassReverse /sickbeard http://internip:8081

Als ik nu naar http://externip/sickbeard/ ga, dan krijg ik een unstyled pagina te zien.

In de config.ini van Sickbeard heb ik het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
web_port = 8081
web_host = 0.0.0.0
web_ipv6 = 0
web_log = 0
web_root = /sickbeard
web_username = ""
web_password = ""

SABnzbd werkt prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Blijkt dat mijn IP in de lijst staat bij Project HoneyPot. Ik ga snel een whitelist aanvragen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
jah, met een 403 moet die website ook wel online zijn... dom van mij. maar kauutee dat je op zo een list terecht bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
bdu schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:11:
Kan iemand van jullie mij helpen met de instellingen voor reversed proxy. Ik krijg het niet aan de praat.

Ik heb bij sickbeard de web_root aangepast naar /sickbeard (zonder quotes).

De interne url = internip:8081, deze geef ik in bij de apache config file:

code:
1
2
3
#sickbeard
ProxyPass /sickbeard http://internip:8081
ProxyPassReverse /sickbeard http://internip:8081

Als ik nu naar http://externip/sickbeard/ ga, dan krijg ik een unstyled pagina te zien.

In de config.ini van Sickbeard heb ik het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
web_port = 8081
web_host = 0.0.0.0
web_ipv6 = 0
web_log = 0
web_root = /sickbeard
web_username = ""
web_password = ""

SABnzbd werkt prima overigens.
Hier mee moet het werken:
code:
1
2
3
4
5
# Sickbeard (web_root=/sickbeard)
<Location /sickbeard>
    ProxyPass http://localhost:8081/sickbeard
    ProxyPassReverse http://localhost:8081/sickbeard
</Location>

Instelling van andere programma's is hier te vinden.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

r3v0ss schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:17:
nee, krijg nu allemaal vage errors:
Wat een debiele reactie van Daioul op je bugreport:
'Yeah this is develop branch so it can be broken/untested/whatever'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een synology gekocht en loop tegen iets kleins aan, althans het lijkt me een klein foutje van mijn kant.

Ik wil graag sickbeard gaan gebruiken. Nu heb ik het volgende gedaan (uit dit stappenplan):

1) Ik ga op de synology naar het package center en kies daar het tabblad instellingen en voeg deze toe: http://packages.mertymade.com/

2) Nu ga ik naar het tabblad Andere bronnen en installeer (en voer dus niet gelijk uit) deze pakketten vanmertymade:
- base utils, compression utils, python utils en sabnzb.

3) Nu start ik sabnzb

4) Nu lijkt het mij dat ik via een webbrowser naar dit adres moet gaan (ip nummer is van mijn nas):
http://192.168.0.101:8080

Maar daar kan de webbrowser geen pagina vinden?

Nu vind ik het wat vreemd dat ik hier al vastloop. Iemand een idee wat ik vergeet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Freekers schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Wat een debiele reactie van Daioul op je bugreport:
'Yeah this is develop branch so it can be broken/untested/whatever'
Tja, hij moet niet zeuren, hij moet 't fixen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Ik zag net dat met CP een film niet gevonden wordt op newznab.j1nx.nl

In de logfile staat een error:

[rovider.yarr.sources.x264] Failed to open http://85.214.105.230/x264/requests.php?

Gebruik ik een verkeerde config in CP? Er staat gewoon newsnab.j1nx.nl (ook geprobeerd met een /) en de API key natuurlijk.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:35:
Net een synology gekocht en loop tegen iets kleins aan, althans het lijkt me een klein foutje van mijn kant.

Ik wil graag sickbeard gaan gebruiken. Nu heb ik het volgende gedaan (uit dit stappenplan):

1) Ik ga op de synology naar het package center en kies daar het tabblad instellingen en voeg deze toe: http://packages.mertymade.com/

2) Nu ga ik naar het tabblad Andere bronnen en installeer (en voer dus niet gelijk uit) deze pakketten vanmertymade:
- base utils, compression utils, python utils en sabnzb.

3) Nu start ik sabnzb

4) Nu lijkt het mij dat ik via een webbrowser naar dit adres moet gaan (ip nummer is van mijn nas):
http://192.168.0.101:8080

Maar daar kan de webbrowser geen pagina vinden?

Nu vind ik het wat vreemd dat ik hier al vastloop. Iemand een idee wat ik vergeet?
Op mobile-harddisk.nl wordt van de package van Zebulon uit gegaan! En jij verwijst zelf naar de MertyMade versie.

Voor Zebulon packages moet je deze http://synopkg.superzebulon.org/spkrepo/packages link toevoegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Brickman op 29-01-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
r3v0ss schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Tja krijgt hij feedback... zegt hij gewoon ja sorry deal with it... beetje jammer. Ik zou ook graag naar de 720p WEB-DL versie's overstappen (ben ook wel een quality freak :P) maar zolang dit niet opgelost is... voorlopig dan maar ff met logo's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat werkt gelijk. Dank je.
Ik had een paar tutorials gecombineerd, dat gaat meestal goed, maar nu niet dus...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
r3v0ss schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Daarom moet je de master versie ook gebruiken voor dagelijks gebruik. Elke nieuwe functie levert bugs op.

Echter heeft Diaoul de develop branch als default ingesteld zodat iedereen automatisch daarmee loopt te klooien:
git clone -b master https://github.com/Diaoul/subliminal.git

Als je subliminal al hebt:
git checkout -b master

[ Voor 6% gewijzigd door Brickman op 29-01-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Inderdaad niet handig, meteen maar ff de master instellen. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
Brickman schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:17:
Mag Sickbeard naar de config file schrijven?
Ik heb Sickbeard nu toegevoegd als administrator (voorheen user) en bij het bewaren van de instelling krijg ik toch de melding: Configuration Saved /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Maar blijkt niet te helpen :|

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SABnzbd vraagje:

USB stick heb ik in de synology gedaan om daarop nzb'tjes straks op te slaan. Nu heet deze volgens het diskstation als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/33fg57m.png

Klopt het dat ik het volgende als locatie moet invullen in sabnzb's configuratie?

/volumeUSB1/usbshare1/SABnzbd/

of moet dit het volgende zijn?

/volumeUSB1/usbshare/SABnzbd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Brickman schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:35:
[...]

Hier mee moet het werken:
code:
1
2
3
4
5
# Sickbeard (web_root=/sickbeard)
<Location /sickbeard>
    ProxyPass http://localhost:8081/sickbeard
    ProxyPassReverse http://localhost:8081/sickbeard
</Location>

Instelling van andere programma's is hier te vinden.
Dank je wel. Deze ben ik tijdens mijn speurtocht op internet al tegen gekomen. Echter ik krijg het nog steeds niet aan de praat.

De reverse proxy lijkt wel te werken. Alleen het "/sickbeard" loopt niet. Ik krijg een sickbeard zonder opmaak. Alle links verwijzen naar http://externip/home/, daar mist "/sickbeard" dus tussen. De config staat goed. VREEEEMD, maar kom er niet uit!

[edit]
Na een reboot krijg ik de volgende gegevens:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Configuration

SB Version: alpha (master)
SB Config file: /usr/local/var/sickbeard/config.ini
SB Database file:   /usr/local/var/sickbeard/sickbeard.db
SB Cache Dir:   /usr/local/var/sickbeard/cache
SB Arguments:   ['--daemon', '--pidfile', '/usr/local/var/sickbeard/sickbeard.pid']
SB Web Root:    
Python Version: 2.6.6 (r266:84292, Oct 26 2011, 01:31:06) [GCC 4.2.1]
Homepage    http://www.sickbeard.com/
Forums  http://sickbeard.com/forums/
Source  https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/
Bug Tracker &
Windows Builds  http://code.google.com/p/sickbeard/
Internet Relay Chat #sickbeard on irc.freenode.net

Web Root is dus weer verdwenen. Na het opnieuw ingeven van /sickbeard werkt het nog steeds niet. Na restart is het ook weer weg. Wat kan ik nog doen?

[ Voor 33% gewijzigd door bdu op 29-01-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:59:
SABnzbd vraagje:

USB stick heb ik in de synology gedaan om daarop nzb'tjes straks op te slaan. Nu heet deze volgens het diskstation als volgt:

[afbeelding]

Klopt het dat ik het volgende als locatie moet invullen in sabnzb's configuratie?

/volumeUSB1/usbshare1/SABnzbd/

of moet dit het volgende zijn?

/volumeUSB1/usbshare/SABnzbd/
Ik zou zeggen, probeer beide, hoewel me uit je printscreen lijkt dat het usbshare1 zou zijn. Dump er een nzb in en je weet het (bijna) meteen.

En ik heb dus gezeur dat SickBeard geen NL-series binnenhaalt, dus dat doe ik dan maar handmatig. Dus ik heb van Beatrix Oranje onder Vuur 2 afleveringen handmatig binnengehaald en de mkv's in de map gezet.
Nu probeer ik in SickBeard de status te veranderen in Downloaded (HD TV)', en dan krijg ik dit:
code:
1
2012-01-29 19:19:54.354356 CP Server Thread-2 :: Refusing to change status of 1x4 to DOWNLOADED because it's not SNATCHED/DOWNLOADED

Vallen dit soort errors te 'overrulen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je hem op Archived kan zetten?
Maar als je hem toch niet met SB download, waarom zou je hem dan opnemen bij de shows? Dan kan je beter rintje z'n versie nemen en wel met SB downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:30:
Misschien dat je hem op Archived kan zetten?
Dat werkt wel idd.
Maar als je hem toch niet met SB download, waarom zou je hem dan opnemen bij de shows? Dan kan je beter rintje z'n versie nemen en wel met SB downloaden.
Omdat ik dan automatisch alles mooi in mappen heb, inclusief metadata e.d. en soms wil hij nog eens een serie wél binnenhalen.
Ik heb dus dat stappenplan gedaan van config.ini aanpassen e.d.

En wat is het verschil met Rintje's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k. ik wist niet dat SB ook metadata zocht voor shows die je er niet mee download.

Met die van rintje kan je als het goed is juist wel Nederlandse series binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet91 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:25:
Ik zou zeggen, probeer beide, hoewel me uit je printscreen lijkt dat het usbshare1 zou zijn. Dump er een nzb in en je weet het (bijna) meteen.
Ik was even bang dat het dan misschien ergens kwam waar ik niet bijkan en dat het bijv. in de systeemdirectory komt met een vastloper tot gevolg, ik ga eens proberen.

Edit: ik zie nu pas in hoe stom mijn vraag was, haalde 2 zaken door elkaar 8)7
Het bleek trouwens deze te zijn: /volumeUSB1/usbshare/SABnzbd/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

spoor12b schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:35:
Ik zag net dat met CP een film niet gevonden wordt op newznab.j1nx.nl

In de logfile staat een error:

[rovider.yarr.sources.x264] Failed to open http://85.214.105.230/x264/requests.php?

Gebruik ik een verkeerde config in CP? Er staat gewoon newsnab.j1nx.nl (ook geprobeerd met een /) en de API key natuurlijk.
Klik even op de link, dan zie je dat je op het verkeerde been staat.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Mijn config.ini werkt niet zoals verwacht :s
Alle instellingen worden prima opgeslagen en bewaard (ook na restart). Alleen web_root wordt telkens gereset. Waar zou dit aan kunnen liggen?
[edit] laat maar.. dom dom dom :P Missed this one....
code:
1
Note: Sick Beard must be shut down while editing config.ini or your changes will be lost.

[ Voor 29% gewijzigd door bdu op 29-01-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel connecties kan ik het beste instellen in sabnzbd met een 120mbit verbinding en supernews (heb in newsleechter zelf 15 connecties, dat trekt mijn pc).

Heb ook 15 connecties ingesteld in sabnzbd op de synology, maar dan haal ik maar 1 a 2 MB/sec en geen 14 MB/sec (niet eens in die richting). Nu vermoed ik dat 15 connecties teveel voor dat ding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Ik vraag me af of je op je pc niet met 4-6 draadjes genoeg hebt om met supernews de volle snelheid te halen. Maar dat staat los van dit verhaal.

Terug naar je nas, welk model heb je? Voor 120Mbit/sec zal je een van de topmodellen moeten kopen.
Met mijn 110j haal ik ongeveer 18Mbit/sec.. veel meer ga ik niet halen. Enerzijds is de snelheid van je nas een beperking, anderzijds is sabnbzd ook zwaar. Je zou over kunnen stappen op nzbget, maar dat installeren kan lastig zijn.

Begin sowieso eens met 2 connecties, en kijk eens hoe dat gaat. Gaat dat goed (vergelijk het eens met je pc met 2 connecties) dan verhoog je het naar 3 connecties etc..

[ Voor 19% gewijzigd door job op 29-01-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:49:
Terug naar je nas, welk model heb je?
Ik heb de synology ds212j, dus ik neem aan dat ik als ik daarmee download niet de volle snelheid haal (na het lezen van je uitleg). Ik ga de komende dagen wel even experimenteren en begin met 2 draadjes.

Verder heb ik nu ellende met sickbeard, zit een uur te prullen en kom er dan achter dat newzbin.com besloten heeft naar spanje te verhuizen en nu is het dus wachten op een update van sickbeard of met een compiler aan de slag gaan (maar daarvoor is het nu te laat). Ik wacht wel even op een nieuwe versie van sickbeard met deze nieuwe aanpassingen erin, maar newzbin heeft het ook nog niet af begrijp ik van de site.

Het draait trouwens wel (sickbeard) na wat geklooi als ik alleen nzbmatrix.com gebruik, dus het is wel prima bruikbaar, maar newzbin.com haalt wat sneller info op heb ik ervaren, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
nzbmatrix is overigens stukken goedkoper dan newzbin, dus dat kan ook een argument zijn om bij nzbmatrix te blijven.

Met je ds212j gok ik dat je zo'n 30Mb/sec gaat halen met sabnzbd.

[ Voor 97% gewijzigd door job op 29-01-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
j1nx schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:13:
[...]

Klik even op de link, dan zie je dat je op het verkeerde been staat.
Ik kreeg de foutmelding over dat adres toen ik enkel jouw site had toegevoegd, dus ik neem aan dat het daar mee te maken heeft? Met jouw site lijkt weinig aan de hand te zijn dus het is me niet duidelijk waarom ik de foutmelding van CP krijg.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

spoor12b schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:53:
[...]

Ik kreeg de foutmelding over dat adres toen ik enkel jouw site had toegevoegd, dus ik neem aan dat het daar mee te maken heeft? Met jouw site lijkt weinig aan de hand te zijn dus het is me niet duidelijk waarom ik de foutmelding van CP krijg.
Denk dat het dan gewoon toeval is, want de fout gaat over de;
#alt.binaries.hdtv.x264@EFnet
Sektie onder de providers tab.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:22:
nzbmatrix is overigens stukken goedkoper dan newzbin, dus dat kan ook een argument zijn om bij nzbmatrix te blijven.

Met je ds212j gok ik dat je zo'n 30Mb/sec gaat halen met sabnzbd.
nzbmatrix was inderdaad maar eenmalig 10 dollar meen ik, newzbin heb ik altijd als backup van mijn abonnement op supersearch van newsleecher. Newzbin is trouwens best goedkoop mits je het rond kerst aanschaft (dan is het tijdelijk 50% van de prijs) en aangezien ik daar al jaren klant ben mag ik 2 jaar vooruit inslaan en betaal ik meen ik 6 euro per jaar ervoor.

Ik ga nog eens sleutelen, 30Mb/sec haal ik nog niet, ik kom nu tot 20Mb/sec, maar ik vemoed dat het ook deels komt omdat ik SSL aan heb staan en dat trekt mijn pc prima, maar de synology misschien wat minder. Maar 20 of 30Mb/sec is op zich ook wel prima, het is toch alleen voor tv series en ik kijk ze vaak in SD kwaliteit, dus die zijn toch wel snel binnen.
Pagina: 1 ... 12 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!