Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Ik haal met mij synology ds211j (zonder SSL) max 6300-6400kb/s
Met SSL is dit maar 3400kb/s max

Wie gebruikt er nu echt SSL..... is het echt nodig?

ps gebruik nzbget omdat sabnzb te zwaar is...

hebben jullie ook last dat jullie synology niet in standby gaat? (HD's)

ik heb nzbget sickbeard en couchpotato draaien....

[ Voor 62% gewijzigd door spanx op 30-01-2012 10:25 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spanx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:23:
Ik haal met mij synology (zonder SSL) max 6300-6400kb/s
Zo! Dat is een groot verschil zeg. Ik ga dat SSL maar eens snel uitzetten zo.
Wie gebruikt er nu echt SSL..... is het echt nodig?
SSL is volgens mij niet echt nodig binnen Nederland, maar op mijn pc merkte ik geen snelheidsverlies en SSL zat gratis bij het abonnement. Maar als ik 2 keer zo snel kan downloaden weet ik het wel.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 22:29

Heb ik ook last van op m'n Synology.
Met name Sickbeard met Subliminal ondersteuning is de boosdoener, omdat deze regelmatig op ondertitels gaat zoeken. Met Sickbeard zonder Subliminal heb je hier veel minder last van.

Edit:
Logfiles naar USB heeft bij Sickbeard/Subliminal geen zin, omdat Subliminal de video files op je HD zal benaderen.

[ Voor 11% gewijzigd door rintje op 30-01-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online

Volgens mij scant CP regelmatig naar nieuwe films en dat houdt t downspinnen van je disks misschien tegen.
SB zal dat ook doen als je gebruik maakt van nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
RudolfR schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Volgens mij scant CP regelmatig naar nieuwe films en dat houdt t downspinnen van je disks misschien tegen.
SB zal dat ook doen als je gebruik maakt van nzbget.
Dat heb ik vaker gehoord. Blijkbaar is een alternatief om een USB-stick te gebruiken waar je de logging naar weg schrijft.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:43:
Dat heb ik vaker gehoord. Blijkbaar is een alternatief om een USB-stick te gebruiken waar je de logging naar weg schrijft.
Naast logging ook te gebruiken voor de map waaruit de synology nzb files haalt (watch folder heet dat volgens mij). Ik heb zelf een 4GB stick in de synology gedaan hiervoor. Kan alleen nog niet zeggen of het resultaat heeft omdat mijn synology kennelijk een half jaar nodig heeft om 12000+ foto's te voorzien van thumbnails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Dat zou kunnen helpen, maar ik denk dat CP en SB in je downloadmap willen kijken of de HDD om te zien of er nieuwe films/afleveringen staan.

Volgens mij kun je als alternatief voor een usb-stick ook een ramdrive aanmaken; of kan dat niet op een Synology?

[ Voor 29% gewijzigd door RudolfR op 30-01-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28
Je moet ook SB aanpassen dat hij niet elke 10 min de postproces uitvoerd, dit heb ik veranderd in 1 keer per dag (t=12uur) dit doe je in je settings.php. Verder idd een usb sticky voor je log files.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:11
j1nx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:59:
[...]

Denk dat het dan gewoon toeval is, want de fout gaat over de;
#alt.binaries.hdtv.x264@EFnet
Sektie onder de providers tab.
Dat is waar, die had ik ook ingeschakeld. Echter, dan blijft toch het probleem dat ik een film die ik toegevoegd heb aan CP niet krijg via j1nx terwijl ik hem handmatig op je site wel gewoon kan vinden. Vreemd toch?

Ik zie in de logs dat CP zoekt op J1NX naar deze film (imdb nummer) maar dus niet met het resultaat.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gielie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:54:
Je moet ook SB aanpassen dat hij niet elke 10 min de postproces uitvoerd, dit heb ik veranderd in 1 keer per dag (t=12uur) dit doe je in je settings.php. Verder idd een usb sticky voor je log files.
Weet je ook hoe je dit kan instellen op een synology waarop hier sb draait in samenwerking met een windows pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03
gielie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:54:
Dit hoef je niet te veranderen. Nooit aangepast en toch schakelt mijn synology keurig de HD uit.
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:01:
Weet je ook hoe je dit kan instellen op een synology waarop hier sb draait in samenwerking met een windows pc?
Als je bestanden op je synology wilt wijzigen en het zijn bestanden die niet via smb (file sharing) toegankelijk zijn dan moet je dmv telnet of ssh op je synology inloggen.
Kan je met een command line overweg dan gebruik je iets als putty, wil je een gui dan pak je winscp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

spoor12b schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:50:
[...]

Dat is waar, die had ik ook ingeschakeld. Echter, dan blijft toch het probleem dat ik een film die ik toegevoegd heb aan CP niet krijg via j1nx terwijl ik hem handmatig op je site wel gewoon kan vinden. Vreemd toch?

Ik zie in de logs dat CP zoekt op J1NX naar deze film (imdb nummer) maar dus niet met het resultaat.
Wat zegt CP als reden dat hij hem toch maar niet download? Of vind hij helemaal niets, dan kan hij misschien in de verkeerde groep staan?

Om welke film hebben we het?

@Dikkiedikdik
1) Ik wil een vergroting zien van je avatar ;)
2) http://wiki.sabnzbd.org/highspeed-downloading

[ Voor 8% gewijzigd door j1nx op 30-01-2012 15:39 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die wiki even doornemen, die avatar is van bridget regan, volgens google ook naakt te zien op youtube, maar dat valt tegen.

Wat doen sickbeard en sabnzbd eigenlijk als de logfile locatie vol is? Gewoon blijven werken toch? Of krijg je dan een loop waarin bijvoorbeeld sabnzbd een errorlog wil schrijven en de opslaglocatie is vol en daar wil hij weer melding van maken etc. ?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
dan loggen ze alleen naar console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

rikdegraaff schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:10:
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met Headphones.
Ik heb de zip uitgepakt op mijn bureaublad, en dubbel geklikt op Headphones.py, en dan krijg ik een cmd met code erin die heel snel weer weg is (cmd dan).
Maar headphones wordt niet opgestart...
Ook niet als ik http://localhost:8181 intik.

Wat doe ik verkeerd?
Ik heb wel Python geinstalleerd op mijn Win 7 Ultimate pc...

Kunnen jullie mij verder helpen?
Alvast dank!
Ik weet niet of het out-of-the-box wel kan draaien onder windows.. Volgens mij alleen op unix systemen. Maar zeker weten doe ik het niet. Probeer anders eens de gehele source in je Python27 map te zetten en dan Python gui op te starten, en vervolgens 'import Headphones.py' (of zonder .py). Als er iets op je systeem ontbreekt om het te draaien zie je errors verschijnen.

Ik kon iig wel het torrent search gedeelte van headphones op mijn (win7) pc draaien maar daarvoor moest ik een aantal modules kopiëren die elders op mijn Synology stonden (unix achtig OS).

Ben van plan om, wanneer ik qua studie weer in wat rustiger vaarwater zit (nauwelijks vrije tijd atm :| ), te kijken of ik aan Headphones kan bijdragen. Vind het sowieso leuk om eens iets in Python te doen en wil het graag inzetten wanneer het fatsoenlijk werkt. Als er ergens een public to-do list staat dan hoor ik dat graag.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Dat is allemaal niet nodig joh! Als je nu eens eerst naar je headphones directory gaat en dan houd je shift in terwijl je met rechts klikt op een lege plek. Dan klik je in het context menu op "open command window here" en typ je in
python headphones.py
Dan verdwijnt het venster niet direct en kun je zien of er foutmeldingen worden gegeven.

Als daar niets in staat kun je ook het onderstaande nog proberen.

Het enige wat je in Windows handmatig moet aanpassen zijn je environment variables. In je PATH moet het absolute pad naar je python bin directory staan, meestal
C:\Python27\bin

Daarnaast is het handig om aan je PATHEXT variabele
.PY
toe te voegen zodat Windows weet dat je scripts direct kunt uitvoeren.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Yay, een nieuwe versie van Qouch in de app store! :) Dit keer met onder meer de mogelijkheid om door alle seizoenen van je series te kunnen bladeren. Je kunt nu dus ook de status per episode aanpassen.

Volledige change log:

- Sick Beard API geïmplementeerd voor snellere werking en meer functionaliteit
- Veel verbeteringen op het gebied van snelheid en stabiliteit
- Mogelijkheid om door seizoenen en afleveringen te bladeren
- Meer acties mogelijk op TV series
- Visuele en bruikbaarheidsupdates
- Veel bug fixes, onder meer bij het verbinding maken met reverse proxies

[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 30-01-2012 23:13 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:02
Well sir... Well played, dat ziet er een leuke app uit, heb zonet de 1.1.7 geïnstalleerd via Installous (en ja, ik durf dat rechtuit te zeggen tegen een developer). Bevalt hij mij, dan koop ik 'm zonder dralen... Eerst maar eens gaan testrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
ff een n00b vraag maar uh... Mijn harddisk van mij servertje is gecrashed waardoor ik alles (ubuntu 10.04 etc) opnieuw heb moeten installeren. Dus ook couchpotato. Nu zag ik dat er een nieuw startup script toegevoegd was bij de laatste build.

Als ik alle stappen doe zoals aangegeven op github krijg ik de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
sebas@server:~/CouchPotato/app/config$ sudo service couchpotato start
 * Starting CouchPotato                                                         Traceback (most recent call last):
  File "CouchPotato.py", line 249, in <module>
    server_start()
  File "CouchPotato.py", line 104, in server_start
    ca = configApp(config)
  File "/home/sebas/CouchPotato/app/config/configApp.py", line 17, in __init__
    self.initConfig()
  File "/home/sebas/CouchPotato/app/config/configApp.py", line 251, in initConfig
    self.save()
  File "/home/sebas/CouchPotato/app/config/configApp.py", line 254, in save
    with open(self.file, 'wb') as configfile:
IOError: [Errno 21] Is a directory: '/home/sebas/CouchPotato'
                                                                         [fail]

:(

fyi: ik heb python 2.6

[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 30-01-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

--MeAngry-- schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:07:
Yay, een nieuwe versie van Qouch in de app store! :) Dit keer met onder meer de mogelijkheid om door alle seizoenen van je series te kunnen bladeren. Je kunt nu dus ook de status per episode aanpassen.

Volledige change log:

Ben hem nu aan het downloaden. Erg grote update volgens mij, want het duurt nogal even :o

Trouwens, zijn er ook al plannen om support voor CP2 in te bouwen? Ruud heeft er al een API in gestopt dus op zich zou het al een stuk gemakkelijker moeten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 31-01-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

HyperBart schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:17:
Well sir... Well played, dat ziet er een leuke app uit, heb zonet de 1.1.7 geïnstalleerd via Installous (en ja, ik durf dat rechtuit te zeggen tegen een developer). Bevalt hij mij, dan koop ik 'm zonder dralen... Eerst maar eens gaan testrijden ;)
Tjah, ik kan er wel tegen zijn, maar het gebeurt toch. :P En ik heb niets tegen testrijden :)
Anthirian schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 00:51:
[...]

Ben hem nu aan het downloaden. Erg grote update volgens mij, want het duurt nogal even :o

Trouwens, zijn er ook al plannen om support voor CP2 in te bouwen? Ruud heeft er al een API in gestopt dus op zich zou het al een stuk gemakkelijker moeten zijn.
Zou niet lang hoeven duren, maar ik had gisteren wel meer problemen met het updaten van verschillende apps op m'n iPhone. Dan blijft hij in het laatste stadium hangen. Een keer m'n iPhone rebooten was voldoende.

Overigens gaat de CP2 API zeker ingebouwd worden, maar ik wacht met uitbrengen totdat het de 'stable' versie wordt. Ik heb het thuis al deels in een testversie werkend namelijk.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:11
j1nx schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:37:
[...]
Wat zegt CP als reden dat hij hem toch maar niet download? Of vind hij helemaal niets, dan kan hij misschien in de verkeerde groep staan?

Om welke film hebben we het?
Ik kan op dit moment even niet bij de logs maar omdat er geen enkele foutmelding was ga ik er vanuit dat hij hem niet kan vinden. De film heet Quartier lointain en in de CP logfile zie ik een zoekactie voor IMDB id 1266037

Echter... ik bedenk me zojuist dat ik mogelijk om een HD versie vraag terwijl de versie die ik handmatig gevonden had een DVD versie is :$ Maar dan had CP toch moeten zeggen dat hij gevonden was maar in de verkeerde kwaliteit?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:58
--MeAngry-- schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:14:
[...]

Tjah, ik kan er wel tegen zijn, maar het gebeurt toch. :P En ik heb niets tegen testrijden :)

[...]

Zou niet lang hoeven duren, maar ik had gisteren wel meer problemen met het updaten van verschillende apps op m'n iPhone. Dan blijft hij in het laatste stadium hangen. Een keer m'n iPhone rebooten was voldoende.

Overigens gaat de CP2 API zeker ingebouwd worden, maar ik wacht met uitbrengen totdat het de 'stable' versie wordt. Ik heb het thuis al deels in een testversie werkend namelijk.
Ik had je nog getweetterd, maar de vraag was dus eigenlijk waarom de aangepaste Sickbeard versie van Rintje het niet doet nu Sickbeard alleen via de API methode lijkt te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raeghin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:03
Ik gebruik SABNzbd in combinatie met Sickbeard nu al een tijdje met veel plezier.
Nu had ik CouchPatato ook geinstalleerd, alleen niet helemaal goed ingesteld.
Ik had de map niet goed ingesteld waardoor hij alle series die goed stonden ook ging zoeken en renamen (ineens had ik heel veel honkbal seizoenen staan van verschillende teams, over verschillende jaren verdeeld).
Erg jammer, voor de rest super programma's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28
[b]
Dit hoef je niet te veranderen. Nooit aangepast en toch schakelt mijn synology keurig de HD uit.
Dai ligt eraan hoe je de postprocess hebt ingesteld volgens mij, heb het net even gister even geprobeerd en mijn HD's gaan niet in slaap als ik die postprocess op t=10 laat staan.

Dit doe je in je settings bij postprocess.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Nieuwe build is uit: Sick Beard build 492 alpha
meuk: Sick Beard build 492 alpha

Hoop dat Diaoul zich eens bij elkaar raapt en die subtitle support fixt. Heb nu alles in 720p WEB-DL (+-750GB). Geen zin om alles overnieuw in HDTV te moeten downloaden om die subtitles aan de gang te krijgen zoals het hoort.. handmatig subs zoeken is ook geen optie voor 1100+ afleveringen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 07:59
Zo, ook maar eens begonnen aan CouchPotato en Sickbeard icm met SAB. Installatie verliep vlekkeloos en configuratie van alles was ook geen probleem. Er is1 ding waar ik maar niet uit kan komen. Sickbeard weigert de MKV bestanden in de juiste map te zetten, dus niet in mijn C:\Serie's\serienaammap. Wat ik ook doe het komt er maar niet in de juiste map en blijft in de map Unsorted staan.Inmiddels is het zover dat ik het niet meer weet en dus bij jullie deskundigen moet aankloppen. Het vreemde is dat bij Couchpotato juist wel alles goed gaat (op het soms ten onrechte vinden van een serie die juist sickbeard moet oppakken)

Ik draai alles op een windows 7 based HTPC. En waar ik denk dat het probleem in zit (onjuiste configuratie instellingen) heb ik screenshots gemaakt. Zou je er naar willen kijken en mij van feedback willen voorzien?

Hier mijn categorie in SAB:

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/kruegertje/Categorie%20SAB.jpg

Hier de NZB search parameters:

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/kruegertje/NZB%20Search%20sickbeard.png

Hier de parameters van het postprocessing gedeelte:

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/kruegertje/Postprocessing.jpg

Dan heb ik nog de autoProcessTV.cfg aangepast en die ziet er nog zo uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
{\rtf1\ansi\ansicpg0\uc1\deff0\deflang0\deflangfe0{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset1 Times New Roman;}{\f1\fnil\fcharset1 Arial;}{\f2\fnil\fcharset1 Verdana;}}{\colortbl;\red0\green0\blue0;\red0\green0\blue255;\red0\green255\blue255;\red0\green255\blue0;\red255\green0\blue255;\red255\green0\blue0;\red255\green255\blue0;\red255\green255\blue255;\red0\green0\blue128;\red0\green128\blue128;\red0\green128\blue0;\red128\green0\blue128;\red128\green0\blue0;\red128\green128\blue0;\red128\green128\blue128;\red192\green192\blue192;}

\uc1
\pard\fi0\li0\ql\ri0\sb0\sa0\itap0 \plain \f0\fs24 [SickBeard]
\par \pard\fi0\li0\ql\ri0\sb0\sa0\itap0 host=192.168.178.15
\par \pard\fi0\li0\ql\ri0\sb0\sa0\itap0 port=8081
\par \pard\fi0\li0\ql\ri0\sb0\sa0\itap0 username=
\par \pard\fi0\li0\ql\ri0\sb0\sa0\itap0 password=
\par \pard\fi0\li0\ql\ri0\sb0\sa0\itap0 web_root=/C:\\Sickbeard\\SickBeard-win32-alpha-build488\\}

Zoals gezegd ben ik dus door de bomen het bos kwijt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om alles nu eens lekker draaiend te krijgen.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:37:
Nieuwe build is uit: Sick Beard build 492 alpha
meuk: Sick Beard build 492 alpha

Hoop dat Diaoul zich eens bij elkaar raapt en die subtitle support fixt. Heb nu alles in 720p WEB-DL (+-750GB). Geen zin om alles overnieuw in HDTV te moeten downloaden om die subtitles aan de gang te krijgen zoals het hoort.. handmatig subs zoeken is ook geen optie voor 1100+ afleveringen.
Dit zal het voor nu wel iets makkelijker maken.
http://www.bierdopje.com/...JBierSubDownloader-V4-0/1

:edit:
Het kan ook installed worden op je NAS, zie bericht van:
Leegaert Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 00:05

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 31-01-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit in de nieuwe sickbeard de aanpassing van newzbin (van .com naar .es domein)?

Edit: dat kon ik zelf wel opzoeken
Updated newzbin provider to use newzbin2.es
Fantastisch, mooie update.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

schumi2004 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:05:
[...]

Dit zal het voor nu wel iets makkelijker maken.
http://www.bierdopje.com/...JBierSubDownloader-V4-0/1

:edit:
Het kan ook installed worden op je NAS, zie bericht van:
Leegaert Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 00:05
Thanks voor de tip :)
Heb geen NAS maar een PC die 24/7 aanstaat dus dat komt wel goed :)

[ Voor 23% gewijzigd door Freekers op 31-01-2012 14:33 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:32:
Thanks voor de tip :)
Heb geen NAS maar een PC die 24/7 aanstaat dus dat komt wel goed :)
Ik heb sinds kort een nas, maar ga die subs er niet opzetten, ik weet niet hoe het met deze versie gaat, maar helemaal vlekkeloos krijg ik het nooit aan de praat. Nu heb ik wel als voordeel dat ik niet 100 afleveringen ofzo moet voorzien van subs omdat ik zelf zonder subs kijk en alleen voor mijn vrouw subs nodig heb.

Ben wel beniewd of er hier ook mensen zijn met een synology nas die het goed aan de praat krijgen zonder vreemde problemen. Maar ik het alleen met die fork versies van sickbeard geprobeerd en werd daar niet heel blij van (maar dit kan ook deels aan mijzelf liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:39:
[...]

Ik heb sinds kort een nas, maar ga die subs er niet opzetten, ik weet niet hoe het met deze versie gaat, maar helemaal vlekkeloos krijg ik het nooit aan de praat. Nu heb ik wel als voordeel dat ik niet 100 afleveringen ofzo moet voorzien van subs omdat ik zelf zonder subs kijk en alleen voor mijn vrouw subs nodig heb.

Ben wel beniewd of er hier ook mensen zijn met een synology nas die het goed aan de praat krijgen zonder vreemde problemen. Maar ik het alleen met die fork versies van sickbeard geprobeerd en werd daar niet heel blij van (maar dit kan ook deels aan mijzelf liggen).
Ik zie het nut eigenlijk er ook niet van in deze tool op je NAS te hebben, kan handig zijn aangezien je dan alle tools op je NAS hebt staan.
Ik zelf gebruik het alleen als ik een bulk subs moet downloaden vanaf mijn desktop, werkt best goed moet ik zeggen. Wijs naar de NAS share en wat settings hier en daar en zoeken/downloaden maar. Gaat iig sneller als 1 voor 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:39:
[...]

Ik heb sinds kort een nas, maar ga die subs er niet opzetten, ik weet niet hoe het met deze versie gaat, maar helemaal vlekkeloos krijg ik het nooit aan de praat.
Ik heb er even mee gespeeld maar volgens mij ben ik erachter wat het probleem is.
Als er geen 720p WEB-DL subtitle beschikbaar is, download ie gewoon de HDTV variant, hetzelfde geldt voor Sickbeard... Even kijken of ik dat kan uitzetten. Liever geen subs dan subs die niet synchroon lopen. Heb ik een hekel aan.

'Alleen exacte match' in de voorkeuren werkt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Freekers op 31-01-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:42

Sherlock

No Shit

Freekers schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:56:
[...]
Ik heb er even mee gespeeld maar volgens mij ben ik erachter wat het probleem is.
Als er geen 720p WEB-DL subtitle beschikbaar is, download ie gewoon de HDTV variant, hetzelfde geldt voor Sickbeard... Even kijken of ik dat kan uitzetten. Liever geen subs dan subs die niet synchroon lopen. Heb ik een hekel aan.
Ik haal mijn subs binnen via subcentral in mediaportal, en als de NL variant er niet is pak ik de engelse variant. Dat heb ik dan 10x liever dan subs die niet synchroon lopen :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat brengt me op een idee, ik zet wel even op mijn windows pc het tooltje JBierSubDownloader-V4 en laat die gewoon als ik daaraan behoefte heb mijn nas doorzoeken en dan heb ik niet het gedoe met steeds upgraden of uitzoeken waar het fout gaat, als ik het zo lees kan ik het zelfs voor elkaar krijgen dat mijn vrouw het voor haar eigen series gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 20:05

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ben ik weer effe:

Ík ben nu met SickBeard lekker aan het downloaden (via SAB natuurlijk), maar wat is de beste manier om er subs bij te voegen?
Want er komen termen voorbij als Bierdopje, Subcentral enzovoorts.

Dus welke is het beste?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Sherlock schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Ik haal mijn subs binnen via subcentral in mediaportal, en als de NL variant er niet is pak ik de engelse variant. Dat heb ik dan 10x liever dan subs die niet synchroon lopen :)
Ik geef de voorkeur aan de Engelse variant, maar als het kan wil ik ze allebei. Komt nogal 'ns bezoek over de vloer dat de Engelse taal niet zo goed beheerst.

Aangezien ik binnenkort MediaPortal weer ga installeren zou dat een optie zijn. Jammer dat Sickbeard/JSubDownloader zich niet aan 'de regels houdt' en als hij de subtitle niet kan vinden maar gewoon iets download wat erop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikdegraaff schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:02:
Want er komen termen voorbij als Bierdopje, Subcentral enzovoorts.

Dus welke is het beste?
Op bierdopje.com staan de Nederlandse (en vaak ook de Engelse) ondertiteling, subcentral is als ik het goed heb een plugin voor een htpc om ze automatisch te downloaden bij series / afleveringen die je hebt staan.

JBierSubDownloader-V4 kan op je nas of op je windows pc in iedergeval, je kan ook gewoon handmatig van bierdopje.com downloaden, alleen bij grote aantallen is zo'n tool handig (of als je lui bent :P )

Handmatig werkt misschien nog wel het beste als je geen subcentral kan gebruiken, ik heb weleens vage dingen gehad en dan ben je weer aan het prullen om het goed te krijgen. Zie bijv. hier de reacties:
http://www.bierdopje.com/...JBierSubDownloader-V4-0/3

Als je het leuk vind om mee te knutselen kan je het doen. Ik heb echter sterk het idee dat handmatig (met controle na het downloaden van een sub) beter werkt dan een automatisch proces, al heb ik nog niet de nieuwste versie van jbier geprobeerd.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal met mij synology ds211j (zonder SSL) max 6300-6400kb/s
Heb nog wat zitten sleutelen. Ik kan het beste 4 connecties nemen en haal dan maximaal 5000kb/s , nu lijkt het mij dat ik ook wel 6400-6400 moet halen met mijn ds212j, hoeveel connecties heb jij in gebruik en gebruik je ook sabnzbd ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Ik geef de voorkeur aan de Engelse variant, maar als het kan wil ik ze allebei. Komt nogal 'ns bezoek over de vloer dat de Engelse taal niet zo goed beheerst.

Aangezien ik binnenkort MediaPortal weer ga installeren zou dat een optie zijn. Jammer dat Sickbeard/JSubDownloader zich niet aan 'de regels houdt' en als hij de subtitle niet kan vinden maar gewoon iets download wat erop lijkt.
Ik gebruik het JsubDownloader programma ook voor "handmatig" downloaden van de PC. Als je wilt voorkomen dat ie de verkeerde download kan je eventueel in de opties aangeven dat ie altijd controleert.
Dan krijg je netjes een venster te zien met de beschikbare subs en kan je zelf de juiste kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:07:

Volledige change log:

Mooi om te zien dat er nog volop wordt ontwikkeld :) Ik heb nu alleen sinds deze versie dat hij niet meer werkt met de subliminal-sickbeard van Rintje. (491 of hoger vereist). Is het niet mogelijk om de "legacy" modus te gebruiken?

Of mooier is natuurlijk als Rintje de laatste sickbeard zou kunnen pakken :> , maar ik verwacht niet dat dat heel snel gebeurd :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:22:
Ik gebruik het JsubDownloader programma ook voor "handmatig" downloaden van de PC.
JsubDownloader = JbiersubDownloader toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:31:
[...]

JsubDownloader = JbiersubDownloader toch?
Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
Kan JSubDownloader ook gebruikt worden op een Synology DS107?

[ Voor 7% gewijzigd door Kozzmozz op 31-01-2012 15:42 ]

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Magic schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:23:
[...]

Mooi om te zien dat er nog volop wordt ontwikkeld :) Ik heb nu alleen sinds deze versie dat hij niet meer werkt met de subliminal-sickbeard van Rintje. (491 of hoger vereist). Is het niet mogelijk om de "legacy" modus te gebruiken?

Of mooier is natuurlijk als Rintje de laatste sickbeard zou kunnen pakken :> , maar ik verwacht niet dat dat heel snel gebeurd :)
Yep ik merkte het ook, ik heb ook nog de oude Diaoul Sickbeard met subliminal plugin, en hier zit nog geen API ondersteuning in. De vorige Qouch werkte nog perfect in deze "legacy" mode maar nu is API dus verplicht geworden.

@Rintje... kan jij niet een recente fork van sickbeard pakken en daar subliminal weer in gooien? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Ik heb sinds newzbin z'n servers heeft verplaatst de volgende error:
code:
1
Error parsing date from Newzbin RSS feed: 'NoneType' object has no attribute 'read'

Af en toe ook wat andere, maar deze komt steeds voor als ik een search doe. Nu is Sickbeard geupdate om de nieuwe server te gebruiken om dit probleem te verhelpen, maar ook na de update heb ik nog steeds dit probleem? Als ik de config.ini check staan de instellingen verder gewoon correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
JopieBadmutS schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:55:
Er is1 ding waar ik maar niet uit kan komen. Sickbeard weigert de MKV bestanden in de juiste map te zetten, dus niet in mijn C:\Serie's\serienaammap.
Het ligt niet aan Sickbeard aangezien je de postprocessing van sab gebruikt.
Oftewel, je moet het probleem fixen in je postprocessing script bij sabnzbd

[ Voor 10% gewijzigd door job op 31-01-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
job schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:16:
[...]

Het ligt niet aan Sickbeard aangezien je de postprocessing van sab gebruikt.
Uhm, ik dacht dat hij uitstond. Ik heb namelijk serie sorteren in SAB uitstaan. Weet je zo waar ik deze dan kan uitzetten?

[ Voor 8% gewijzigd door JopieBadmutS op 31-01-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
In sickbeard staat hij inderdaad uit.
In sabnzbd gebruik je sabtosickbeard.py (zie je screenshot). Uitschakelen doe je via config > categories.
Zet dan gelijk ook de modus op standaard.

edit: tipje.. verander de download directory in sab naar een andere folder (en dus ook tv download dir in sickbeard) Want als je nu de postprocessing in sickbeard inschakelt gaat het mis :p.

Dus bijvoorbeeld:
download dir van sabnzbd: c:\download\series\
tv process dir van sickbeard c:\download\series\

Sickbeard pakt dan de downloads uit c:\download\series en zet ze neer in c:\series\serienaam\

[ Voor 85% gewijzigd door job op 31-01-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Senaxx schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Yep ik merkte het ook, ik heb ook nog de oude Diaoul Sickbeard met subliminal plugin, en hier zit nog geen API ondersteuning in. De vorige Qouch werkte nog perfect in deze "legacy" mode maar nu is API dus verplicht geworden.

@Rintje... kan jij niet een recente fork van sickbeard pakken en daar subliminal weer in gooien? :9~
Dat is helaas de enige optie, want het is nogal tricky om zowel de legacy als API methode te ondersteunen. Het beste is inderdaad Rintje te vragen zijn build te updaten. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Is eigenlijk best jammer.
Mooi programma wat je maakt, ik heb em ook gekocht alleen door deze actie kan ik hem nu niet goed meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dromer schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:23:
Is eigenlijk best jammer.
Mooi programma wat je maakt, ik heb em ook gekocht alleen door deze actie kan ik hem nu niet goed meer gebruiken.
Is een beetje dubbel natuurlijk, gebruik je de original build dan heb je nergens last van. Nu klaag je over compatibiliteitsprobleem van een fork van het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
job schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:20:
In sickbeard staat hij inderdaad uit.
In sabnzbd gebruik je sabtosickbeard.py (zie je screenshot). Uitschakelen doe je via config > categories.
Zet dan gelijk ook de modus op standaard.

edit: tipje.. verander de download directory in sab naar een andere folder (en dus ook tv download dir in sickbeard) Want als je nu de postprocessing in sickbeard inschakelt gaat het mis :p.

Dus bijvoorbeeld:
download dir van sabnzbd: c:\download\series\
tv process dir van sickbeard c:\download\series\

Sickbeard pakt dan de downloads uit c:\download\series en zet ze neer in c:\series\serienaam\
Ok, dus de directory veranderen. Dat ga ik doen.

Dat sabtosickbeard.py moet dus uit? Ik had deze link gevolgd en ik kwam er op uit dat hij juist aan moest. Juist gelet op onderstaande afbeelding die in de uitleg zit.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I6wGkN6BhYUpJpjAiJvPXcRy/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Hij mag uit, maar mag ook aan. Wat jij wilt. Ik zei alleen dat Sickbeard het probleem niet veroorzaakt omdat op jouw screenshot postprocessing in sickbeard (scan en process) uit staat en je het probleem dus moet oplossen in het sabtosickbeard script (die gebruik je namelijk wel als je screenshot zo zie).

Jij mag dus kiezen hoe je de postprocessing laat doen.
Let er alleen op dat je of postprocessing laat doen door sabnzbd of door sickbeard; niet beiden tegelijk.

De directory veranderen moet alleen als je sickbeard de postprocessing laat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door job op 31-01-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
lowfi schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:23:
ff een n00b vraag maar uh... Mijn harddisk van mij servertje is gecrashed waardoor ik alles (ubuntu 10.04 etc) opnieuw heb moeten installeren. Dus ook couchpotato. Nu zag ik dat er een nieuw startup script toegevoegd was bij de laatste build.

Als ik alle stappen doe zoals aangegeven op github krijg ik de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
sebas@server:~/CouchPotato/app/config$ sudo service couchpotato start
 * Starting CouchPotato                                                         Traceback (most recent call last):
  File "CouchPotato.py", line 249, in <module>
    server_start()
  File "CouchPotato.py", line 104, in server_start
    ca = configApp(config)
  File "/home/sebas/CouchPotato/app/config/configApp.py", line 17, in __init__
    self.initConfig()
  File "/home/sebas/CouchPotato/app/config/configApp.py", line 251, in initConfig
    self.save()
  File "/home/sebas/CouchPotato/app/config/configApp.py", line 254, in save
    with open(self.file, 'wb') as configfile:
IOError: [Errno 21] Is a directory: '/home/sebas/CouchPotato'
                                                                         [fail]

:(

fyi: ik heb python 2.6
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Is er trouwens ook een script om Couchpotato op de hoogte te stellen dat een download klaar is, zodat deze kan renamen etc.? Ik heb liever dat sickbeard en couchpotato de postprocessing doen, maar als dat moet door een directory te pollen dan liever niet (ivm HDs in hibernate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
@kingmob Je kunt in config.ini in je couchpotato map bij ppdir = de map instellen waar je sickbeard autoProcessTV map, die je al in sabnzbd hebt ingevoerd als het goed is, staat. CouchPotato maakt dan elke keer per film automatisch een script aan voor postprocessing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
ikke26 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:48:
@kingmob Je kunt in config.ini in je couchpotato map bij ppdir = de map instellen waar je sickbeard autoProcessTV map, die je al in sabnzbd hebt ingevoerd als het goed is, staat. CouchPotato maakt dan elke keer per film automatisch een script aan voor postprocessing.
Ok, klinkt als een vage methode maar ik ga het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Je hebt een directory opgegeven in /etc/default/couchpotato voor de config in plaats van een file.
Als je toch op ubuntu zit, gebruik dan mijn script (zie signature), scheelt je een zee van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dajo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08 09:00
CP & SB werken perfect, maar op de een of andere manier krijg ik Sab niet aan de praat.

Ik krijg de volgende melding: "SABnzbd connection failed. Request timeout, check your server connection.

Verder een geweldige app --MeAngry--

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikke26 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:48:
Mmm die kende ik nog niet. En hoe gaat dat dan verder?

Punt is is dat ik niet wil dat CP mijn folder en filenames aanpast aangezien er (nog geen optie) is om original foldername te behouden. (wel al in v2 maar dan werkt mediadog niet meer) Doordat ik dus niet keis voor postprocessing door CP kan ik ook geen gebruik maken van de extra functies zoals trailers/fanart downloaden plus dat ik geen gereed melding krijg op mijn twitter/notify.

Werkt dat met die functie dan wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja mij was ook niet helemaal duidelijk wat het nut van die advanced setting is om een post processing directory aan te geven. Misschien dat Ruud dat duidelijk kan maken als hij hier een keertje weer langskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Anthirian schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:30:
Dat is allemaal niet nodig joh! Als je nu eens eerst naar je headphones directory gaat en dan houd je shift in terwijl je met rechts klikt op een lege plek. Dan klik je in het context menu op "open command window here" en typ je in
python headphones.py
Dan verdwijnt het venster niet direct en kun je zien of er foutmeldingen worden gegeven.

Als daar niets in staat kun je ook het onderstaande nog proberen.

Het enige wat je in Windows handmatig moet aanpassen zijn je environment variables. In je PATH moet het absolute pad naar je python bin directory staan, meestal
C:\Python27\bin

Daarnaast is het handig om aan je PATHEXT variabele
.PY
toe te voegen zodat Windows weet dat je scripts direct kunt uitvoeren.
"Allemaal"? Zoveel werk was het nou toch ook weer niet wat ik beschreef :) Voor mij in ieder geval niet, ik draai Headphones op een niet al te snelle Synology Diskstation, als ik iets wil editen/compilen doe ik dat liever op mijn pc, in dit geval Windows.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Jammer dat CP als een executable geleverd wordt. CP draait bij mij alleen op torrents, en gezien de huidige stand van zaken rondom brein/tpb zou ik graag de search url wat aanpassen, anders vrees ik dat cp een vrij rustige tijd tegemoet gaat. Iemand een idee? Ik heb geen enkele ervaring met zelf compilen (en in dat geval lijkt updaten me dan een hoop werk).

If you think sex is a pain in the ass, try different position

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

The Executer

Lekker belangrijk!

Goed, doordat ik Sickbeard vanavond een update heb gegeven, en alles from scratch opgebouwd heb, ben ik weer eens door mijn limiet geknald bij een Newsnab/NZB provider. Nu heeft SabNZBD dit niet opgepakt, maar staat hij wel in SB als zijnde snatched. Is hier al een goede functie voor om dit opnieuw te controleren? De vorige keer dat me dit gebeurde namelijk nog niet...

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Executer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:45:
Goed, doordat ik Sickbeard vanavond een update heb gegeven, en alles from scratch opgebouwd heb, ben ik weer eens door mijn limiet geknald bij een Newsnab/NZB provider. Nu heeft SabNZBD dit niet opgepakt, maar staat hij wel in SB als zijnde snatched. Is hier al een goede functie voor om dit opnieuw te controleren? De vorige keer dat me dit gebeurde namelijk nog niet...
Welke providers heb je?
Dit is geen reclame maar overweeg eens nzbmatrix, voor 8 euro for life ben je settled.
En probeer ook eens newsnab van en voor tweakers aka j1nx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:48:
[...]

Welke providers heb je?
Dit is geen reclame maar overweeg eens nzbmatrix, voor 8 euro for life ben je settled.
En probeer ook eens newsnab van en voor tweakers aka j1nx.
Ik gebruik op dit moment (al voor langere tijd tot grote tevredenheid) Nzb.su. Ik heb al een account bij Nzbmatrix, alleen de API-key moet ik nog even los zien te krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Executer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:51:
[...]

Ik gebruik op dit moment (al voor langere tijd tot grote tevredenheid) Nzb.su. Ik heb al een account bij Nzbmatrix, alleen de API-key moet ik nog even los zien te krijgen ;).
NZB.su is eigenlijk gewoon ruk en dan met name vanwege de limiet die erop staat, als alternatief hebben we voor en door tweakers !!

Je api bij nzbmatrix vindt je hier

Als je matrix hebt dan moet er eigenlijk geen probleem meer zijn, zolang als ik hem heb totaal geen problems ermee, met welk programma dan ook.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 01-02-2012 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:53:
[...]

NZB.su is eigenlijk gewoon ruk en dan met name vanwege de limiet die erop staat, als alternatief hebben we voor en door tweakers !!

Zojuist geregistreerd bij eerstgenoemde. Nu even kijken welke instellingen ik allemaal door moet voeren. Zag ook mogelijkheden om SabNZBD-gegevens in te geven. Eens kijken hoe goed dat werkt. Voor nummer 2 moet ik een VIP-abbo afsluiten om mijn API-key te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Executer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:55:
[...]

Zojuist geregistreerd bij eerstgenoemde. Nu even kijken welke instellingen ik allemaal door moet voeren. Zag ook mogelijkheden om SabNZBD-gegevens in te geven. Eens kijken hoe goed dat werkt. Voor nummer 2 moet ik een VIP-abbo afsluiten om mijn API-key te achterhalen.
Dat van SABnzbd is idd leuk (was bij NZB.su ook al zo). Je kan dan vanaf site meteen naar SAB sturen, of je het gebruikt is een tweede, ik niet.

Voor matrix moet je idd een VIP abbo nemen ja. Wat ik al zei, het is geen reclame, maar sinds ik hem heb weet ik zeker dat ik nergens issues mee heb. En ach, tientje is wel te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Zojuist even toegevoegd, en de backlog search weer laten lopen. Krijg direct de volgende foutmelding te zien in SB:

code:
1
2012-02-01 02:01:20.656000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-73696 :: Error loading J1NX URL: (, URLError(gaierror(11004, 'getaddrinfo failed'),), ) - [Errno 11004] getaddrinfo failed

Heb maar gauw die backlog search weer op pause gezet! :P

Edit: Nevermind... Een L-tje vergeten in het adres... Dat schiet niet op natuurlijk :P.

Edit 2: Up and running ;).

[ Voor 14% gewijzigd door The Executer op 01-02-2012 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Executer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 02:03:
Zojuist even toegevoegd, en de backlog search weer laten lopen. Krijg direct de volgende foutmelding te zien in SB:

code:
1
2012-02-01 02:01:20.656000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-73696 :: Error loading J1NX URL: (, URLError(gaierror(11004, 'getaddrinfo failed'),), ) - [Errno 11004] getaddrinfo failed

Heb maar gauw die backlog search weer op pause gezet! :P

Edit: Nevermind... Een L-tje vergeten in het adres... Dat schiet niet op natuurlijk :P.

Edit 2: Up and running ;).
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dajo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08 09:00
Dajo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:50:
CP & SB werken perfect, maar op de een of andere manier krijg ik Sab niet aan de praat.

Ik krijg de volgende melding: "SABnzbd connection failed. Request timeout, check your server connection.

Verder een geweldige app --MeAngry--
Al opgelost.

Was vergeten in de ini file de host aan te passen naar 0.0.0.0

Nu werkt het perfect.

Nogmaals credits voor deze geweldige app. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:27:
[...]

Is een beetje dubbel natuurlijk, gebruik je de original build dan heb je nergens last van. Nu klaag je over compatibiliteitsprobleem van een fork van het origineel.
't is geen klagen vind ik, niemand is hier schuldig aan (misschien ikzelf aangezien ik een "vreemde" versie draai) en zowel MeAngry als Rintje leveren een mooi product.

Het is enkel jammer dat deze versie nu niet meer samen werkt, en het zou mooi zijn als dat weer ging werken. Zo niet dan is het jammer, maar niet het einde van de wereld.

@MeAngry: misschien is het een idee om bij de updateomschrijving in de app store een waarschuwing te maken? Ik heb zelf nu de oude versie weer uit itunes getrokken en nu werkt het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de synology bezitters:

Hebben jullie een handige manier gevonden om tv serie-afleveringen te downloaden, te voorzien van subs en dan te hernoemen?

Ik doe het momenteel als volgt:

1) Met sickbeard (in combi met sabnzbd) download ik nieuwe afleveringen van series
2) Sickbeard plaatst de afleveringen in de goede map zonder de bestandsnaam aan te passen
3) Na een paar dagen ga ik handmatig op zoek naar ondertitels, de originele bestandsnaam is dan handig om te hebben (ik kan dit automatiseren door op mijn windows pc jbiersubdownloader te gaan gebruiken)
4) Hierna hernoem ik de bestanden als volgt: titel - S01E01 (nummers lopen op)

Het kan denk ik nog iets makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:31:
Vraagje aan de synology bezitters:

Hebben jullie een handige manier gevonden om tv serie-afleveringen te downloaden, te voorzien van subs en dan te hernoemen?

Ik doe het momenteel als volgt:

1) Met sickbeard (in combi met sabnzbd) download ik nieuwe afleveringen van series
2) Sickbeard plaatst de afleveringen in de goede map zonder de bestandsnaam aan te passen
3) Na een paar dagen ga ik handmatig op zoek naar ondertitels, de originele bestandsnaam is dan handig om te hebben (ik kan dit automatiseren door op mijn windows pc jbiersubdownloader te gaan gebruiken)
4) Hierna hernoem ik de bestanden als volgt: titel - S01E01 (nummers lopen op)

Het kan denk ik nog iets makkelijker?
Ik laat de bestandsnaam helemaal ongewijzigd, als je fatsoenlijke releases heb zijn ze vaak al wel netjes.

Voor subs moet je dit even installeren http://synology.brickman....0install%20Subliminal.txt

Ik hoef nergens naar te kijken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch putty nodig om met ssh te verbinden met de synology?

Ik ga er vanavond even mee bezig, ziet er niet al te lastig uit. Het enige wat ik niet begrijp is waar ik opgeef waar mijn tv series directory is. Haalt hij die info uit sickbeard?

En bij deze regel:
# Download the subtitle finder (scans only for files younger than xx days)

Waar geef ik die xx days op?
Dat heb ik al gevonden

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:49:
Ik heb toch putty nodig om met ssh te verbinden met de synology?

Ik ga er vanavond even mee bezig, ziet er niet al te lastig uit. Het enige wat ik niet begrijp is waar ik opgeef waar mijn tv series directory is. Haalt hij die info uit sickbeard?

En bij deze regel:
# Download the subtitle finder (scans only for files younger than xx days)

Waar geef ik die xx days op?
Alles staat uitgelegd en/of staat in de files welke je moet downloaden.

Als je zover bent en je komt er niet uit dan kunnen we altijd helpen. Wat je ook al kunt doen is de files nu even downloaden en in tekst editor openen, wellicht dat er dan een x aantal vragen wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:00:
Wat je ook al kunt doen is de files nu even downloaden en in tekst editor openen, wellicht dat er dan een x aantal vragen wegvallen.
Ik zie het, volgens mij gaat dit helemaal goedkomen. Ik had die losse scriptjes op de website over het hoofd gezien.

Ik verwacht er weinig problemen mee, als ik vanavond nog ergens tegenaanloop post ik hier mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Ik ben al een tijdje tevreden gebruiker van OpenELEC. Maar sinds ik het heb geupdate naar een van de laatste daily's start mijn SabNZB niet meer op. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en eventueel een oplossing weten. Of moet ik gewoon terug naar de stable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik heb even een heel ander vraagje.
Ik heb sinds gisteren het voor elkaar SickBeard/Subliminal werkend te krijgen.
Ik heb ook Growl 1.3.3 en krijg notificaties als een download geslaagd is.
Echter zou ik ook een notificatie willen krijgen als SickBeard een ondertitel heeft gevonden en gedownload.
Is dit voor elkaar te krijgen?
Bedankt!

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik wil CP/SB/SABnzbD/Subliminal installeren op mijn Synology, maar ik kan geen SABnzbD geen installatiehandleiding vinden zoals Brickman die b.v. voor Sickbeard en Subliminal heeft gemaakt, ligt dat aan mij of is SABnzbD alleen via een package te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danielson schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:41:
Ik wil CP/SB/SABnzbD/Subliminal installeren op mijn Synology, maar ik kan geen SABnzbD geen installatiehandleiding vinden zoals Brickman die b.v. voor Sickbeard en Subliminal heeft gemaakt, ligt dat aan mij of is SABnzbD alleen via een package te installeren?
Hij kan wel manual installed worden maar waarom zou je dat willen als er een package is?
http://synoblog.superzebulon.org/

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 01-02-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Senaxx schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:47:
[...]
Tsja, mijn Sickbeard/Subliminal2 branch is gebaseerd op Diaoul's develop branch op SickBeard-Team / SickBeard. Aangezien daar momenteel erg weinig gebeurt gebeurt er in mijn branch ook weinig..

Ben bang dat het voor mij (te) veel werk is om Midgetspy Sickbeard zelf te mixen met Diaoul zijn subliminal stuff. Dan moet je toch wel echt weten hoe alles in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Hij kan wel manual installed worden maar waarom zou je dat willen als er een package is?
Daar is toch alleen een package van SABnzbD te vinden? :? Ik wil hem via de command line installeren...

[ Voor 7% gewijzigd door Danielson op 01-02-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:44:
[...]

Ik wil eigenlijk wel eens weten wat hij precies doet en er meer controle over hebben, zodoende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Phyton, Sabnzbd en Sickbeard met deze packages geinstalleerd:

http://synopkg.superzebulon.org/spkrepo/packages

Nu wil ik bootstrap erop gaan zetten (dat moet lukken, heb net een handleiding voor mijzelf gemaakt) zodat ik subliminal kan gaan gebruiken. Is het in deze situatie niet handiger dat ik handmatig phyton, sabnzbd en sickbeard installeer volgens de handlleidingen op http://synology.brickman.nl/ of kan ik gewoon de packages blijven gebruiken en is er geen verschil?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:43:
Ik heb Phyton, Sabnzbd en Sickbeard met deze packages geinstalleerd:

http://synopkg.superzebulon.org/spkrepo/packages

Nu wil ik bootstrap erop gaan zetten (dat moet lukken, heb net een handleiding voor mijzelf gemaakt) zodat ik subliminal kan gaan gebruiken. Is het in deze situatie niet handiger dat ik handmatig phyton, sabnzbd en sickbeard installeer volgens de handlleidingen op http://synology.brickman.nl/ of kan ik gewoon de packages blijven gebruiken en is er geen verschil?
Gewoon packages blijven gebruiken, maakt niks uit.

edit:
Iemand die mij kan vertellen waarom ik SAB,CP en SB achter een reverse proxy zou willen?
Reden waarom niet is dat er dan met subliminal iets niet goed gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 01-02-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:44:
[...]

Gewoon packages blijven gebruiken, maakt niks uit.

edit:
Iemand die mij kan vertellen waarom ik SAB,CP en SB achter een reverse proxy zou willen?
Reden waarom niet is dat er dan met subliminal iets niet goed gaat.
Dan kun je ze allemaal via 1 gateway (en tcp-poort) benaderen. dan hoef je maar 1 poort te forwarden en kunnen ze allemaal op bijvoorbeeld poort 80 draaien. bijkomend voordeel is dat je maar 1x hoeft in te loggen. Voor de puristen is het mooi, maar ik zie het voordeel er ook niet zo van.

En wat anders:

Om het (automatisch) downloaden van subs te vergemakkelijken wil ik de originele bestandsnaam bewaren. Dit kan prima in sickbeard, echter heb ik geen ervaring hoe dit opgepikt wordt door XBMC (of Plex). Gaat dit goed, of kom je dan soms in de problemen?

ik kan het natuurlijk gewoon proberen, echter als hier al berichten niet doen komen dan laat ik het lekker voor wat het is.

[ Voor 29% gewijzigd door Magic op 01-02-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:19:
[...]

Dan kun je ze allemaal via 1 gateway (en tcp-poort) benaderen. dan hoef je maar 1 poort te forwarden en kunnen ze allemaal op bijvoorbeeld poort 80 draaien. bijkomend voordeel is dat je maar 1x hoeft in te loggen.

En wat anders:

Om het (automatisch) downloaden van subs te vergemakkelijken wil ik de originele bestandsnaam bewaren. Dit kan prima in sickbeard, echter heb ik geen ervaring hoe dit opgepikt wordt door XBMC (of Plex). Gaat dit goed, of kom je dan soms in de problemen?

ik kan het natuurlijk gewoon proberen, echter als hier al berichten niet doen komen dan laat ik het lekker voor wat het is.
Dat 1x inloggen klinkt wel interessant. Ik ga me er eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat inloggen ondervang ik met kaspersky's password manager, die regelt het allemaal automatisch voor mij. Ideale tool voor al je passwords en het werkt uistekend met de synology inlogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
Bas Post schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:19:
Ik heb even een heel ander vraagje.
Ik heb sinds gisteren het voor elkaar SickBeard/Subliminal werkend te krijgen.
Ik heb ook Growl 1.3.3 en krijg notificaties als een download geslaagd is.
Echter zou ik ook een notificatie willen krijgen als SickBeard een ondertitel heeft gevonden en gedownload.
Is dit voor elkaar te krijgen?
Bedankt!
Wat ik begrijp is dat dit ook te doen moet zijn met een zelf gemaakte applescript die naar Growl verstuurd wordt.
Maar ik ben een n00b met scripts en dergelijke.
Is er iemand die mij er mee kan helpen?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

rintje schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:01:
[...]

Tsja, mijn Sickbeard/Subliminal2 branch is gebaseerd op Diaoul's develop branch op SickBeard-Team / SickBeard. Aangezien daar momenteel erg weinig gebeurt gebeurt er in mijn branch ook weinig..

Ben bang dat het voor mij (te) veel werk is om Midgetspy Sickbeard zelf te mixen met Diaoul zijn subliminal stuff. Dan moet je toch wel echt weten hoe alles in elkaar steekt.
Dat is toch wel het jammere van al die forks, iedereen begint er maar eentje, maar er is niemand die controle uitoefent. Er zijn ondertussen bijna 2000 mensen die de update hebben geïnstalleerd, maar de enige plaats waar ik problemen hoor van out-of-date builds zijn hier op Tweakers. NOFI, vooral niet richting Rintje, want hij verricht goed werk, maar dan wordt het misschien toch tijd dat men hier meer recente builds gaat gebruiken. ;)
De API is nu zowat 2 maanden in de originele versie van Sick Beard beschikbaar (sinds 6 december), dus ik heb toch redelijk wat tijd voor updaten gegeven. :)

Het belangrijkste punt voor mij is dat de app vooral veel sneller is geworden door de implementatie van de API, en de traagheid was de voornaamste klacht. De enige manier om dat uit de wereld te helpen is door alleen maar een API optie te bieden.

Als CouchPotato V2 straks uit komt gaat hetzelfde gebeuren, dan gaat binnen korte tijd de API geïmplementeerd worden en zal ook iedereen over moeten stappen.

Alle extra functionaliteit die nu is ingebouwd met betrekking tot Sick Beard is overigens alleen maar goed mogelijk met een API, je zult zeer blij zijn als je Sick Beard een update hebt gegeven! :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:06:
Als je het leuk vind om mee te knutselen kan je het doen. Ik heb echter sterk het idee dat handmatig (met controle na het downloaden van een sub) beter werkt dan een automatisch proces, al heb ik nog niet de nieuwste versie van jbier geprobeerd.
Klopt idd. Ik heb er even meer zitten spelen maar helaas, ook deze pakt vaker gewoon een alternatieve kwaliteit sub als de sub die je zoekt niet beschikbaar is. Bijv. als ik een web-dl sub zoek en die is er niet, paktie de HDTV versie en loopt het boeltje dus niet meer synchroon.
schumi2004 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:53:

Als je matrix hebt dan moet er eigenlijk geen probleem meer zijn, zolang als ik hem heb totaal geen problems ermee, met welk programma dan ook.
Mijn voorkeur gaat uit naar newzbin. De API van nzbmatrix is namelijk niet altijd even netjes met het doorgeven van de age van de post en af en toe heb je dus dingen er tussen staan die dik buiten je retentie liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:47:
[...]

Klopt idd. Ik heb er even meer zitten spelen maar helaas, ook deze pakt vaker gewoon een alternatieve kwaliteit sub als de sub die je zoekt niet beschikbaar is. Bijv. als ik een web-dl sub zoek en die is er niet, paktie de HDTV versie en loopt het boeltje dus niet meer synchroon.
Heb je het nu over JBierdopjeSubdownloader? Want als je instellingen goed staan haalt ie niet zonder te vragen een ondertiteling binnen.
Bij mij heb ik bij Bewerken>Instellingen>Opties
Alleen "Controleer altijd voor het downloaden" aangevinkt. Verder geen enkele aanpassing aan de default settings gedaan.

Ook al vindt ie nu maar 1 ondertiteling, hij vraagt (dmv de bestandsnaam te tonen) altijd of hij hem moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Laatst online: 05:24

StarWing

Huh ?!?

Weet er iemand of het mogelijk is van de default search van episodes van SB te veranderen van 3am naar een ander tijdstip ? Mijn HTPC staat af als ik deze niet nodig heb en bijgevolg moet ik regelmatig een "full update" doen om nieuwe ep's herkennen en te downloaden.

Let wel, ik gebruik de default windows installer.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Is er wel een default tijdstip van 3am? Ik kom dat tijdstip niet tegen in mijn Sickbeard history.
Als het er wel is, dan lijkt me dat verder geen probleem als je een korte search frequency instelt.
Als ik het verkeerd heb moet je het zeggen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door job op 01-02-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
--MeAngry-- schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:14:
[...]

Dat is toch wel het jammere van al die forks, iedereen begint er maar eentje, maar er is niemand die controle uitoefent. Er zijn ondertussen bijna 2000 mensen die de update hebben geïnstalleerd, maar de enige plaats waar ik problemen hoor van out-of-date builds zijn hier op Tweakers. NOFI, vooral niet richting Rintje, want hij verricht goed werk, maar dan wordt het misschien toch tijd dat men hier meer recente builds gaat gebruiken. ;)
De API is nu zowat 2 maanden in de originele versie van Sick Beard beschikbaar (sinds 6 december), dus ik heb toch redelijk wat tijd voor updaten gegeven. :)

Het belangrijkste punt voor mij is dat de app vooral veel sneller is geworden door de implementatie van de API, en de traagheid was de voornaamste klacht. De enige manier om dat uit de wereld te helpen is door alleen maar een API optie te bieden.

Als CouchPotato V2 straks uit komt gaat hetzelfde gebeuren, dan gaat binnen korte tijd de API geïmplementeerd worden en zal ook iedereen over moeten stappen.

Alle extra functionaliteit die nu is ingebouwd met betrekking tot Sick Beard is overigens alleen maar goed mogelijk met een API, je zult zeer blij zijn als je Sick Beard een update hebt gegeven! :)
Je hebt natuurlijk gelijk dat je met je tijd mee gaat, zeker als het daardoor allemaal beter wordt. Jammer voor ons dat we (voorlopig) tussen wal en schip vallen.
Mijn package zag het leven om gemakkelijk Sickbeard/Subliminal te kunnen installeren. Het is niet veel meer dan een truc + enkele verbeteringen. Zelf actief gaan ontwikkelen is nooit mijn bedoeling geweest.

Het is gewoon jammer dat Diaoul momenteel zijn prioriteiten elders heeft liggen, maar ja, het blijft liefdewerk-oud-papier, opensource hobbie-en wat hij doet, hij is ons dus niks verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
na een update van sickbeard krijg ik deze foutmelding:

SEARCHQUEUE-BACKLOG-77949 :: Error parsing date from Newzbin RSS feed: 'NoneType' object has no attribute 'read'

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

rintje schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:57:
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk dat je met je tijd mee gaat, zeker als het daardoor allemaal beter wordt. Jammer voor ons dat we (voorlopig) tussen wal en schip vallen.
Mijn package zag het leven om gemakkelijk Sickbeard/Subliminal te kunnen installeren. Het is niet veel meer dan een truc + enkele verbeteringen. Zelf actief gaan ontwikkelen is nooit mijn bedoeling geweest.

Het is gewoon jammer dat Diaoul momenteel zijn prioriteiten elders heeft liggen, maar ja, het blijft liefdewerk-oud-papier, opensource hobbie-en wat hij doet, hij is ons dus niks verplicht.
Worden er specifieke zaken uit de build van Diaoul gebruikt? Ik ken ze niet, ik gebruik enkel vanilla Sick Beard, maar misschien dat je Subliminal integratie ook binnen vanilla Sick Beard mogelijk is? Helaas gaat mijn directe kennis met Python niet heel ver, maar misschien kan ik wel van hulp zijn.

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1 ... 13 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!