rintje schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:01:
[...]
Tsja, mijn Sickbeard/Subliminal2 branch is gebaseerd op Diaoul's develop branch op SickBeard-Team / SickBeard. Aangezien daar momenteel erg weinig gebeurt gebeurt er in mijn branch ook weinig..
Ben bang dat het voor mij (te) veel werk is om Midgetspy Sickbeard zelf te mixen met Diaoul zijn subliminal stuff. Dan moet je toch wel echt weten hoe alles in elkaar steekt.
Dat is toch wel het jammere van al die forks, iedereen begint er maar eentje, maar er is niemand die controle uitoefent. Er zijn ondertussen bijna 2000 mensen die de update hebben geïnstalleerd, maar de enige plaats waar ik problemen hoor van out-of-date builds zijn hier op Tweakers. NOFI, vooral niet richting Rintje, want hij verricht goed werk, maar dan wordt het misschien toch tijd dat men hier meer recente builds gaat gebruiken.

De API is nu zowat 2 maanden in de originele versie van Sick Beard beschikbaar (sinds 6 december), dus ik heb toch redelijk wat tijd voor updaten gegeven.
Het belangrijkste punt voor mij is dat de app vooral veel sneller is geworden door de implementatie van de API, en de traagheid was de voornaamste klacht. De enige manier om dat uit de wereld te helpen is door alleen maar een API optie te bieden.
Als CouchPotato V2 straks uit komt gaat hetzelfde gebeuren, dan gaat binnen korte tijd de API geïmplementeerd worden en zal ook iedereen over moeten stappen.
Alle extra functionaliteit die nu is ingebouwd met betrekking tot Sick Beard is overigens alleen maar goed mogelijk met een API, je zult zeer blij zijn als je Sick Beard een update hebt gegeven!