Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Hoi,

ik heb nu een clone van rintje zn repo op mn eigen PC gezet om even de nieuwe features te testen.

Alles gaat goed en de applicatie start prima, behalve als ik 'subtitels' aanvink en daarin een aantal providers selecteer slaat hij deze niet op, ook bewaart hij de ingevulde waarde van de taal voor de subtitels niet..

Ook krijg ik een foutmelding met iets in de trand van 'Je moet minimaal 2 searchproviders aanvinken' , terwijl ik dat toch echt heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brainscrewer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:42:
Hoi,

ik heb nu een clone van rintje zn repo op mn eigen PC gezet om even de nieuwe features te testen.

Alles gaat goed en de applicatie start prima, behalve als ik 'subtitels' aanvink en daarin een aantal providers selecteer slaat hij deze niet op, ook bewaart hij de ingevulde waarde van de taal voor de subtitels niet..

Ook krijg ik een foutmelding met iets in de trand van 'Je moet minimaal 2 searchproviders aanvinken' , terwijl ik dat toch echt heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Is een bugje, je moet even de config dile met de hand aanpassen voor je subs.

Voorbeeld:
Senaxx in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 02-02-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

StarWing schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:37:
Weet er iemand of het mogelijk is van de default search van episodes van SB te veranderen van 3am naar een ander tijdstip ? Mijn HTPC staat af als ik deze niet nodig heb en bijgevolg moet ik regelmatig een "full update" doen om nieuwe ep's herkennen en te downloaden.

Let wel, ik gebruik de default windows installer.
Dat is ook toevallig, ik kwam die functie net tegen in de code. Je zult hiervoor in ..\sickbeard\showUpdater.py de volgende regel moeten aanpassen:

code:
1
updateTime = datetime.time(hour=3)

De 3 betekent 3 uur 's nachts. Zet hem op een willekeurige waarde, anders kan het wel eens net zo gaan als met headphones: een blokkade door thetvdb / tvrage vanwege teveel verkeer.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:09

StarWing

Huh ?!?

^^ thx, deze avond eens proberen zie :)

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zit nu een .mkv met DTS audio om te zetten naar AC3 met PopCorn MKV AudioConverter, maar is het normaal dat audio omzetten zolang duurt? (Programma is nu toch wel een aantal uur bezig)...

.mkv staat op nas, op laptop heb ik de map waarin de films staan als share aangemaakt zodat AudioConverter het bestand kan vinden.

(Audio omzetten omdat onze TV geen DTS speelt, en bij Couchpotato 'ignore words': DTS niet altijd helpt)

[ Voor 18% gewijzigd door Piet91 op 02-02-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
@--MeAngry--
heb de laatste versie van Qouch geïnstalleerd staan op zowel m'n iPhone als iPad en ik moet zeggen dat 'ie wel een stuk sneller is geworden. Niet alleen SB, maar ook CP en SAB reageren een stuk sneller.

heb nog wel een verzoekje. Om bij een serie meerdere afleveringen op wanted te zetten, moet ik ze 1 voor 1 af. Kan er in de toekomst een soort van mass-update functie bij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Kun je SB niet forcen om een filename met een verplicht stuk binnen te halen?
Net zoals CP bestaat er een functie die ervoor zorgt dat er alleen bestanden worden binnengehaald die NL of NLsubs bevatten.

Ik heb mijn SB alleen gericht naar me spotweb op me nas, wat uitstekend werkt. Een goede ondertitel feature is nog het enigste wat ik mis :)

Subliminal krijg ik niet aan de praat, want het zoeken naar subs loopt mis via SABnzb. Tevens zijn mijn categorieren naar de knoppe als ik het script van sub gebruik.

Me mediaplayer kan het ook niet vervangen. Gebuik een gejailbreakte apple tv met de ATV flash black feature.
XMBC draait (vooralsnog) bij mij voor geen kanten.

[ Voor 36% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 02-02-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 01:50
Ik heb nou ineens weer een vage error in SB. Unable to connect to SAB: socket error
In SAB staat alles als ip op 0.0.0.0 en in SB gewoon op http://localhost:8080/
Heb het ook met het echte IP geprobeerd maar ik krijg deze error houden als SB een NZB stuurt naar SAB. Heel vaag.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
r3v0ss schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:10:
heb nog wel een verzoekje. Om bij een serie meerdere afleveringen op wanted te zetten, moet ik ze 1 voor 1 af. Kan er in de toekomst een soort van mass-update functie bij in?
Dit kan in SB al een "eeuwigheid". Zet een vinkje naast "NFO" (in de kopregel boven de afleveringen) en selecteer vervolgens "Wanted" en "Go".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:40:
Kun je SB niet forcen om een filename met een verplicht stuk binnen te halen?
Net zoals CP bestaat er een functie die ervoor zorgt dat er alleen bestanden worden binnengehaald die NL of NLsubs bevatten.

Ik heb mijn SB alleen gericht naar me spotweb op me nas, wat uitstekend werkt. Een goede ondertitel feature is nog het enigste wat ik mis :)

Subliminal krijg ik niet aan de praat, want het zoeken naar subs loopt mis via SABnzb. Tevens zijn mijn categorieren naar de knoppe als ik het script van sub gebruik.

Me mediaplayer kan het ook niet vervangen. Gebuik een gejailbreakte apple tv met de ATV flash black feature.
XMBC draait (vooralsnog) bij mij voor geen kanten.
Helaas lijkt SB niet naar de filename (xxxx.rar) te kijken. Zoals ik eerder al opmerkte, werkt mijn aanpassing voor het zoeken naar embedded subs goed, zolang de spotnaam "NLsubs" en "web-dl" of "hdtv" (mijn minmale kwaltiteitseisen) bevat.
Maar zodra het gespot wordt als "ShowSxxExxNLsubs" mislukt het omdat er niet naar de feitelijke bestandsnaam wordt gekeken.
Jammer, want daar staat het inderdaad wel vaak goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

r3v0ss schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:10:
@--MeAngry--
heb de laatste versie van Qouch geïnstalleerd staan op zowel m'n iPhone als iPad en ik moet zeggen dat 'ie wel een stuk sneller is geworden. Niet alleen SB, maar ook CP en SAB reageren een stuk sneller.

Goed om te horen. :) Ik heb over de hele app veel optimalisaties door kunnen voeren, dus ik hoor bij heel veel mensen gelukkig positieve berichten.

Mass update wil ik zeker inbouwen, ten tijde van deze update wist ik echter nog niet goed hoe ik dat wilde aanpakken, maar ik denk dat ik nu wel een idee heb!

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dajo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08 09:00
Vanacht heeft SB nog een ep gedownload van een show die ik volg, maar sinds een paar uur krijg ik opeens constant deze errors:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
feb-03 13:59:16 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Sending NZB to SABnzbd
feb-03 13:59:13 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Sending NZB to SABnzbd
feb-03 13:59:13 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading J1nx URL: (, URLError(gaierror(11004, 'getaddrinfo failed'),), ) - [Errno 11004] getaddrinfo failed
feb-03 13:59:11 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Quality of The.Big.Bang.Theory.S05E15.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV
feb-03 13:59:11 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Quality of Greys.Anatomy.S08E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV
feb-03 13:59:11 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Found result The.Big.Bang.Theory.S05E15.720p.HDTV.X264-DIMENSION at http://momo.sickbeard.com/getnzb/57c358b68997cf3711854dcac473b57d.nzb&i=0&r=
feb-03 13:59:11 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Found result Greys.Anatomy.S08E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION at http://momo.sickbeard.com/getnzb/970547c9017e39de9e545f39e742eccb.nzb&i=0&r=
feb-03 13:59:11 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: (, URLError(gaierror(11004, 'getaddrinfo failed'),), ) - [Errno 11004] getaddrinfo failed
feb-03 13:59:11 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Quality of Greys.Anatomy.S08E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV
feb-03 13:59:11 INFO     SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Found result Greys.Anatomy.S08E13.720p.HDTV.X264-DIMENSION at https://api.nzbmatrix.com/v1.1/download.php?id=1171617&username=&scenename=1
feb-03 13:59:08 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading NZBMatrix URL: (, URLError(gaierror(11004, 'getaddrinfo failed'),), ) - [Errno 11004] getaddrinfo failed
feb-03 13:59:08 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Womble's Index URL: (, URLError(gaierror(11004, 'getaddrinfo failed'),), ) - [Errno 11004] getaddrinfo failed
AA

Vervolgens send hij zijn NZB dus wel naar Sab, maar die gaat even zoeken en meld dan "Url fetching failed" terug.

Vreemd nadat SB en Sab al een maand stabiel draaien en ik niets veranderd heb. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
WicKeD.El.GuPPo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 23:17:
[...]

Dit kan in SB al een "eeuwigheid". Zet een vinkje naast "NFO" (in de kopregel boven de afleveringen) en selecteer vervolgens "Wanted" en "Go".
Dat weet ik, ik doelde op Qouch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Iemand ervaring met The Daily Show en Sickbeard btw? Heb nu al op tig varianten geprobeerd om hem toe te voegen, maar hij stopt steeds na een tijdje met seizoenen toevoegen. Soms bij 4 seizoenen, soms bij 10. Maar hij komt nooit tot het einde en voegt nooit de volgende shows toe, terwijl het wel gewoon op de tvdb staat.
Wellicht heeft het er mee te maken, als ik zeg dat hij alles wat niet gevonden wordt op 'ignore' moet zetten, dan zet hij ze toch nog op wanted. het liefst zou ik scikbeard de opdracht kunnen geven om alleen nieuwe shows in te laden, ik heb niet eens interesse in de oude seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
kingmob schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:59:
Iemand ervaring met The Daily Show en Sickbeard btw? Heb nu al op tig varianten geprobeerd om hem toe te voegen, maar hij stopt steeds na een tijdje met seizoenen toevoegen. Soms bij 4 seizoenen, soms bij 10. Maar hij komt nooit tot het einde en voegt nooit de volgende shows toe, terwijl het wel gewoon op de tvdb staat.
Wellicht heeft het er mee te maken, als ik zeg dat hij alles wat niet gevonden wordt op 'ignore' moet zetten, dan zet hij ze toch nog op wanted. het liefst zou ik scikbeard de opdracht kunnen geven om alleen nieuwe shows in te laden, ik heb niet eens interesse in de oude seizoenen.
Als je de show toevoegd zet je deze niet op wanted maar op archived. Dan download hij niets. Nadat alles is ingelezen door SB open je de TV-Show en zet je alleen de SZ of afleveringen die je wilt hebben op Wanted. Hij gaat dan alleen naar deze SZ of afleveringen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 09-06 18:59
Ik krijg de hele tijd de volgende error, terwijl ik niet eens wat aan heb gevinkt:

FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: maximum recursion depth exceeded while calling a Python object

Deze blijft ook contstant stacken zodat ik 5 uur later een errorlog van 100 heb... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje n00bish vraagje, maar hoe verzamelt een indexer als j1nx.nl zijn spots?
Ik dacht dat het een soort header synchronisatie zou zijn van bepaalde groepen, maar ik zie dat bepaalde series uit a.b.boneless en a.b.nl van gisteren wel zijn geïndexeerd, maar andere (zelfde release group) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Ik heb weer een paar keer het probleem gehad dat CouchPotato een film heeft gedownload, maar dat er uiteindelijk alleen een heel klein bestand binnen komt. Sab geeft wel aan dat het juiste aantal GB's is gedownload. In de map met 'leftover' bestanden staat ook niks. Iemand anders die hier wel eens last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:41:
Een beetje n00bish vraagje, maar hoe verzamelt een indexer als j1nx.nl zijn spots?
Ik dacht dat het een soort header synchronisatie zou zijn van bepaalde groepen, maar ik zie dat bepaalde series uit a.b.boneless en a.b.nl van gisteren wel zijn geïndexeerd, maar andere (zelfde release group) niet?
Hij regext alle headers. Als een header voldoet dan verwerkt ie 'm als film, tvshow. Ligt dus vooral aan de naam van de post. En J1nx is een apart verhaal, omdat daar ook spotwebspots in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:23:
[...]

Hij regext alle headers. Als een header voldoet dan verwerkt ie 'm als film, tvshow. Ligt dus vooral aan de naam van de post. En J1nx is een apart verhaal, omdat daar ook spotwebspots in komen.
Daaraan toegevoegd. Die regular expressies zijn per groep gedefinieerd en voornamelijk gebaseerd op de release groepen.

bv. Als IMMERSION voornamelijk post in a.b.hdtv en altijd een specifieke naam regelgeving aanhoud, dan zal een regex daarvoor bekeken worden, maar dan wel alleen in de a.b.hdtv groep. Als er dus een crosspost plaats vind, dan pakt hij die meestal niet mee. Is ook niet nodig, want vaak gaat het dan om zo'n repost met ingebrande subs (Erg irritant) Spotweb daar buiten gelaten, omdat ik inderdaad alle spots aldaar exporteer en importeer in newznab. Dit levert wel soms duplicatie op, of van die ingebrande subs releases, maar ook de nederlandse releases als het gaat om films en series.

De balans of dat allemaal positief is of dat het het niet waard is verschuift steeds, dus we laten het maar zo.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:50:
[...]

Daaraan toegevoegd. Die regular expressies zijn per groep gedefinieerd en voornamelijk gebaseerd op de release groepen.

bv. Als IMMERSION voornamelijk post in a.b.hdtv en altijd een specifieke naam regelgeving aanhoud, dan zal een regex daarvoor bekeken worden, maar dan wel alleen in de a.b.hdtv groep. Als er dus een crosspost plaats vind, dan pakt hij die meestal niet mee. Is ook niet nodig, want vaak gaat het dan om zo'n repost met ingebrande subs (Erg irritant) Spotweb daar buiten gelaten, omdat ik inderdaad alle spots aldaar exporteer en importeer in newznab. Dit levert wel soms duplicatie op, of van die ingebrande subs releases, maar ook de nederlandse releases als het gaat om films en series.

De balans of dat allemaal positief is of dat het het niet waard is verschuift steeds, dus we laten het maar zo.
Bedankt Mar2zz en j1nx. Dat is dan wel duidelijk(er).
Wat ik me dan afvraag in deze:
Zoals aangegeven haalt mijn SB ook de NLsubs versie op die (iig) op Spotweb staan.
Het zijn de web-dl versies QoQ/THC. Echter is de laatste entry die ik op j1nx.nl kan vinden die van Alcatraz afl 4.
(EDIT Nu zie ik dat er wel van vandaag wel 3 shows zijn toegevoegd. Maar er zit dus een gat tussen 03-02 (6:18 uur) en 04-02 (9:39 uur) waarin shows die eerder wel zijn opgenomen (ook House of Lies) niet geïndexeerd zijn.)

De SB die ik ingesteld heb zoekt naar afleveringen (o.a.) van Once Upon A Time.
De vorige afleveringen zijn allemaal goed binnengehaald, maar afl 11 (die dezelfde naam regelgeving heeft) is niet opgenomen in de index. En die is gisteravond (03-02, 19:29 uur) wel op spotweb gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:04
Hoe verander ik Couchpotato's "Movie Destination" naar mijn WD TV Live Hub ?
Hij aanvaardt niet: //WDTVLIVEHUB/WDTVLiveHub/Films/

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 19:58
Misschien \\WDTVLIVEHUB\WDTVLiveHub\Films ?

Een gedeelde iets begint altijd met \\ backslash...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
MikeOO schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 10:12:
[...]

Als je de show toevoegd zet je deze niet op wanted maar op archived. Dan download hij niets. Nadat alles is ingelezen door SB open je de TV-Show en zet je alleen de SZ of afleveringen die je wilt hebben op Wanted. Hij gaat dan alleen naar deze SZ of afleveringen zoeken.
Ja, het probleem is dus dat hij dat niet doet (voor zover ik heb ontdekt alleen bij deze show). Ze komen standaard op skipped te staan, wat op zich niet zo erg is, maarhij stop uiteindleijk met nieuwe seizoenen binnnenladen in sickbeard zelf. Er zijn momenteel 17 seizoenen. Bij de huidge poging (de 10e ofzo) is hij gestopt bij seizoen 5.
Het is geen probleem met opties, maar er zit een bug in ofzo, die blijkbaar alleen hiermee tevoorschijn komt. Ik vermoed dat het enorme aantal afleveringen dat veroorzaakt, dus ik hoopte dat er een manier is om sickbeard enkel het laatste seizoen oid te laten inladen van een nieuwe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:33:
[...]

Bedankt Mar2zz en j1nx. Dat is dan wel duidelijk(er).
Wat ik me dan afvraag in deze:
Zoals aangegeven haalt mijn SB ook de NLsubs versie op die (iig) op Spotweb staan.
Het zijn de web-dl versies QoQ/THC. Echter is de laatste entry die ik op j1nx.nl kan vinden die van Alcatraz afl 4.
(EDIT Nu zie ik dat er wel van vandaag wel 3 shows zijn toegevoegd. Maar er zit dus een gat tussen 03-02 (6:18 uur) en 04-02 (9:39 uur) waarin shows die eerder wel zijn opgenomen (ook House of Lies) niet geïndexeerd zijn.)

De SB die ik ingesteld heb zoekt naar afleveringen (o.a.) van Once Upon A Time.
De vorige afleveringen zijn allemaal goed binnengehaald, maar afl 11 (die dezelfde naam regelgeving heeft) is niet opgenomen in de index. En die is gisteravond (03-02, 19:29 uur) wel op spotweb gezet.
Dat zou kunnen. De indexer loopt op dit moment iets achter. Vanwege de achtelijke manier van binaire logging van MySQL was de server volgelopen en stond hij gister ineens niets te doen. Ik heb dat toen opgelost, maar hij is dus nu aan het proberen in te lopen. Beetje voor beetje..

Kijk over een paar daagjes nog eens, als er dan nog steeds wat mist dan hoor ik het graag en ga ik even kijken wat ik kan doen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:40:
[...]

Dat zou kunnen. De indexer loopt op dit moment iets achter. Vanwege de achtelijke manier van binaire logging van MySQL was de server volgelopen en stond hij gister ineens niets te doen. Ik heb dat toen opgelost, maar hij is dus nu aan het proberen in te lopen. Beetje voor beetje..

Kijk over een paar daagjes nog eens, als er dan nog steeds wat mist dan hoor ik het graag en ga ik even kijken wat ik kan doen.
Ah, o.k. Ik zal het wel in de gaten houden. Ik ben al blij dat er niet iets echt mis mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49
Ik haal nu al tijden met sabnzbd mijn downloads binnen, maar mijn 110j kan ik niet optimaal gebruik maken van mijn internetverbinding. Nu zit ik toch echt te overwegen om nzbget te installeren, maar weet iemand of ik met nzbget ook een opdeling kan maken tussen mijn films en series?
Met sab maak ik gebruik van de categorieen, maar nzbget ondersteunt dit niet.

Weet iemand of het eindresultaat (dus films in een andere map dan series) met nzbget te bereiken is?
De nzb's van series zijn prima gescheiden aan te leveren, andere map dan de nzb's van films, kan ik daar wat mee?

[ Voor 5% gewijzigd door job op 04-02-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
nzbget ondersteunt ook postprocessen, maar waarschijnlijk moet je de scripts daarvoor zelf schrijven. In de config staan volgens mij voorbeelden. als je hulp nodig hebt met een script geef je maar een gil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 14:03
Ik krijg nogal veel fakes binnen met sickbeard (exe bestanden)
Is er een mogelijkheid om dit te voorkomen? (minimale bestandsgrootte bijvoorbeeld)

Heb geprobeerd te zoeken in de 2 topics, maar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Mar2zz schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:35:
nzbget ondersteunt ook postprocessen, maar waarschijnlijk moet je de scripts daarvoor zelf schrijven. In de config staan volgens mij voorbeelden. als je hulp nodig hebt met een script geef je maar een gil.
Maar wat ik wil is dus wel mogelijk?
Dan zal ik binnenkort eens gaan prutsen en een handleiding schrijven als ik er uit kom :)
rinkel schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:20:
Ik krijg nogal veel fakes binnen met sickbeard (exe bestanden)
Is er een mogelijkheid om dit te voorkomen? (minimale bestandsgrootte bijvoorbeeld)
In Couchpotato kan je een minimumgrootte instellen, maar in Sickbeard helaas niet.
Wat wel een oplossing is, om andere searchproviders in te stellen. Welke searchproviders heb je?
En welke searchprovider haalt die exe's binnen? (kan je vinden bij history). Als er maar 1 provider is die telkens voor die exe's zorgt vink je die uit.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 05-02-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:04
ChuckyDevil schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:27:
Misschien \\WDTVLIVEHUB\WDTVLiveHub\Films ?
Een gedeelde iets begint altijd met \\ backslash...
Neen, ook al geprobeerd. Maar telkens onderstaande foutmelding in de log van Couchpotato.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
12:18:56 INFO  [       app.config.updater] No update available

IOError: [Errno 2] No such file or directory: u'//WDTVLIVEHUB/WDTVLiveHub/Films/Hangover Part II, The (2011)/Hangover Part II, The (2011) - DVD-Rip dvd.avi'
    with open(dst, 'wb') as fdst:
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 51, in copyfile
    copyfile(src, dst)
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 95, in copy2
    copy2(src, real_dst)
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 260, in move
    shutil.move(old, dest)
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 506, in _move
    if not _move(old, dest):
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 383, in renameFiles
    finalDestination = self.renameFiles(movie)
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 105, in doRename
    self.doRename()
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 61, in run
12:18:32 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Traceback (most recent call last):
12:18:32 ERROR [     app.lib.cron.renamer] !!Uncought exception in renamer thread.
12:18:32 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/volume1/downloads/SABnzbd/complete/Movies/The Hangover Part 2 2011 DVDRip XviD ViP3R/The.Hangover.Part.2.2011.DVDRip.XviD-ViP3R.avi" to //WDTVLIVEHUB/WDTVLiveHub/Films/Hangover Part II, The (2011)/Hangover Part II, The (2011) - DVD-Rip dvd.avi.
12:18:32 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 694.
12:18:32 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Failed changing permissions //WDTVLIVEHUB/WDTVLiveHub/Films/Hangover Part II, The (2011)
12:18:32 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory //WDTVLIVEHUB/WDTVLiveHub/Films/Hangover Part II, The (2011)
12:18:32 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: The.Hangover.Part.2.2011.DVDRip.XviD-ViP3R.avi
12:18:31 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/SABnzbd/complete/Movies/The Hangover Part 2 2011 DVDRip XviD ViP3R/The.Hangover.Part.2.2011.DVDRip.XviD-ViP3R.avi

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
job schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:09:

Weet iemand of het eindresultaat (dus films in een andere map dan series) met nzbget te bereiken is?
De nzb's van series zijn prima gescheiden aan te leveren, andere map dan de nzb's van films, kan ik daar wat mee?
Jazeker, nzbget geeft de download zelf een categorie; nl. de submap van de watchfolder waar de nzb zich bevindt.

code:
1
2
3
4
5
6
# Directory to monitor for incoming nzb-jobs.
#
# Can have subdirectories.
# A nzb-file queued from a subdirectory will be automatically assigned to
# category with the directory-name.
NzbDir=/tmp/nzb

En dat in combinatie met:
code:
1
2
# Create subdirectory with category-name in destination-directory (yes, no).
AppendCategoryDir=yes

geeft je twee verschillende mappen voor CP en SB.

Voor het postprocessen zelf voldoet het standaard voorbeeld script voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Nice.. ik heb aardig lopen zoeken naar de mogelijkheid van categorieen, maar ben dit niet tegen gekomen.
Binnenkort maar eens kijken hoe snel een 110j kan downloaden met nzbget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 17:06
Net Headphones geinstalleerd en gelijk al een noob vraag.. Als ik een artist toevoeg, dan wordt er geen album informatie opgehaald. Als ik Get Extra's aanklik, dan worden deze wèl netjes opgehaald.

Maar ik wil dus gewoon een lijstje zien met de albums van betreffende artist. Waarom lukt dit niet?

edit : in het log zie ik nu ook foutmeldingen voorbij komen. "WARNING Attempt to retrieve information from MusicBrainz for release group "a3f046a8-8edd-3b8c-bb51-112950b0839c" failed. Sleeping 5 seconds"

(is the prodigy, lijkt me dat ie dat toch moet kunnen vinden)

[ Voor 30% gewijzigd door Recklezz op 05-02-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Is al wel een aantal keer behandeld, maar om je het zoeken te besparen;)
Met dit trucje doet ie het bij wel gewoon.
j1nx schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:29:
Iemand op het XBMC heeft zijn Musicbrainz server open gezet voor de buiten wereld. (Nogmaal, ik heb hem ook draaiende naast newznab, maar uitgezet aangezien ik de load even niet wil dragen)

open de file
code:
1
lib/musicbrainz2/webservice.py

Zoek dan naar het volgende stukje;
code:
1
2
3
def __init__(self, host='musicbrainz.org', port=80, pathPrefix='/ws',
            username=None, password=None, realm='musicbrainz.org',
            opener=None):

Verander;
host naar: tbueter.com
posrt naar: 3000
realm naar: tbueter.com

En we zijn weer in business!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Laatst online: 03-09 17:06
Thanx, het werkt! :)
webbier schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:10:
Is al wel een aantal keer behandeld, maar om je het zoeken te besparen;)
Met dit trucje doet ie het bij wel gewoon.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik probeer LazyLibrarian een andere look te geven, maar ik suck keihard in het stylen van pages.
even een piccie zodat er op geschoten kan worden. Wie vindt dat het pijn doet aan de ogen en verstand heeft van css en smaak heeft, aub... clone die handel en pak die css aan. Wil een beetje ouderwetse bibliotheekkleuren gebruiken maar ik zuig daarin.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6BIWRNnB6u9k76Y47n3uVhps/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Mar2zz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:54:
Ik probeer LazyLibrarian een andere look te geven, maar ik suck keihard in het stylen van pages.
even een piccie zodat er op geschoten kan worden. Wie vindt dat het pijn doet aan de ogen en verstand heeft van css en smaak heeft, aub... clone die handel en pak die css aan. Wil een beetje ouderwetse bibliotheekkleuren gebruiken maar ik zuig daarin.

[afbeelding]
Ja heel graag. Ik had je er over ge-pb't, maar ik had er niks meer van gehoord. Gaat wel met CSS dus. Zal ik er even mee gaan kloten binnenkort?

Weet alleen niet echt hoe github werkt, maar ik ga wel even klieren. Dan kan ik het logo daar ook op aanpassen. Sta je open voor alle kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat donkerbruin lichter maakt is het toch prima? Maar ik ben niet zo moeilijk.
Heb wel alle boeken die je wanted hebt staan :+

Maar met LazyLibrarian kan je net als met sickbeard automatisch boeken downloaden toch? Ik had hem hier al eens voorbij zien komen, maar nog geen tijd gehad om naar te kijken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
CarpeVentum schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:57:
[...]

Ja heel graag. Ik had je er over ge-pb't, maar ik had er niks meer van gehoord. Gaat wel met CSS dus. Zal ik er even mee gaan kloten binnenkort?

Weet alleen niet echt hoe github werkt, maar ik ga wel even klieren. Dan kan ik het logo daar ook op aanpassen. Sta je open voor alle kleuren?
Ik had je DM anders geinterpreteerd denk ik :p

Hoeft niet perse via github, als je de zip download en de css aanpast en op pastebin ofzo zet of een gist aanmaakt, dan kan ik het daar wel weer weghalen en integreren. Kan je gelijk een nietgekarteld logo erin zetten :p

Alle kleuren, als het een beetje mooi geheel wordt helemaal goed. Ik heb de multiple templating van headphones ook overgenomen, dus er kan gewoon 'geskinned' worden zeg maar, en dan kunnen er meerdere via config ingesteld worden. Maak ik jouwe gewoon default zeg maar. De credits kun je neem ik aan dan ook zelf verwerken in de template (design by etc).

@dikkiedik, ik heb ook alles van joe, maar nog niet gelezen, ze staan op wanted om te testen en ik heb nog geen 'wijs map aan en zet alle boeken die daarin staan op 'Have' als ze voorkomen in de database' :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mar2zz op 05-02-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:54:

[afbeelding]
Lol, zie het tabbie naar me newznab open staan en denk ineens; oh ja shit moest voor marz22 nog even kijken naar de epub instellingenn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met LazyLibrarian ook een downloadknopje maken zodat je met een Kindle een boek ervan kan downloaden (dus via de browser van de kindle naar je eigen bibliotheeksite toegaan en dan downloaden)?

Dat staat nog op mijn to-do lijstje, maar het bouwen kost waarschijnlijk 1000 keer meer tijd dan dat ik ermee bespaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Is dat gewoon een downloadlink naar de actual file op je computer? Dat was ik wel van plan, net zoals calibre server heeft zeg maar. Ik weet alleen niet hoe ik dat met metadata en al doe, maar dat is van een later stadium.

@j1nx: is niet nodig meer, had ik ff moeten afmelden. Maar bijna geen newznab heeft dat aanstaan, en dan zou ik uitzonderingen moeten schrijven. Ik zoek gewoon in cat=7020 en dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:09:
Is dat gewoon een downloadlink naar de actual file op je computer?
Nou, in dit geval dan naar de nas, maar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik maak het zo dat LL downloadlinks aanbied naar waar de boeken heen 'geprocessed' zijn. Dat processen moet ik nog maken echter. Maar als ik dat klaar heb dan zet ik die link er ook gelijk in.

Ik moet ook nog iets verzinnen voor 'voorkeurs'-formaten. Dat je een volgorde kan aangeven van epub, mobi etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou helemaal ideaal zijn als je net als in calibre gewoon een map kan opgeven die hij ook gaat indexeren, dus dat je ook bestaande boeken erin kan zetten.

Maar of de nas dat allemaal trekt? Mijn pc heeft daar problemen mee en dat is niet de traagste. Als ik een paar duizend boeken in calibre wil importeren komt er rook uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
calibre is ook vrij lomp. Ik hoop dat ik niet te veel geheugen ga trekken, ik ben een pythonnoob dus ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 14:03
job schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:42:
[...]
Maar wat ik wil is dus wel mogelijk?
Dan zal ik binnenkort eens gaan prutsen en een handleiding schrijven als ik er uit kom :)

[...]
In Couchpotato kan je een minimumgrootte instellen, maar in Sickbeard helaas niet.
Wat wel een oplossing is, om andere searchproviders in te stellen. Welke searchproviders heb je?
En welke searchprovider haalt die exe's binnen? (kan je vinden bij history). Als er maar 1 provider is die telkens voor die exe's zorgt vink je die uit.
Ik heb er maar 1 ingesteld; de van tweakers voor tweakers.
Jammer dat die instelling er niet is, zou echt een berg schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:11
Heeft iemand eigenlijk een idee wanner Headphones met een iets stabielere versie uitkomt? Ik zou het een perfect programma vinden, moest het werken icm Musicbrainz :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinkel schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:03:
[...]

Maar 1 ingesteld?!

Dan zou ik er maar wat bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:02
Ik heb alleen maar NZBmatrix, en ben er heel tevreden van, geen klagen, alles draait als een zonnetje...

Toen ik NZBs.org toevoegde ging er even wat mis denk ik nog... Moet ze nu nog eens testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperBart schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:39:
Ik heb alleen maar NZBmatrix, en ben er heel tevreden van, geen klagen, alles draait als een zonnetje...

Toen ik NZBs.org toevoegde ging er even wat mis denk ik nog... Moet ze nu nog eens testen...
matrix doet het goed ja, ik had zelf problemen met .su

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
rinkel schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:03:
Dan heb je daar de oorzaak.
De server van j1nx "maakt gebruik" van de spotnet spots. En op spotnet worden regelmatig virussen geplaatst onder de naam van populaire content.
Er zijn genoeg searchprovider die je gratis kan gebruiken, voeg die maar meteen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:48:
[...]

De server van j1nx "maakt gebruik" van de spotnet spots. En op spotnet worden regelmatig virussen geplaatst onder de naam van populaire content.
Er zijn genoeg searchprovider die je gratis kan gebruiken, voeg die maar meteen toe.
Is ergens ook weer jammer natuurlijk van spotnet want dat maakt hem minder betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Niet online
Mar2zz schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:41:
LazyLibrarian now supports blackhole. (newznab-likes is enige ondersteunde provider, maar er komt nog wel meer)

't werkt al aardig prima, kan me binnenkort ook eens gaan focussen op esthetische waarden (nadat ik postprocessing heb geschreven).

ow ja ook nog een cron natuurlijk om die wanted's te blijven checken als er niet direct een hit is... omg wat heb ik me op de hals gehaald.
Vanavond eens kijken of ik LL op mijn Synology aan de praat kan krijgen. Moet lukken vind ik zelf!
Tips zijn altijd welkom :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

job schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:48:
[...]

Klopt, al worden er wel blacklists aangemaakt. Maar het is net als virussen, je loopt altijd achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
erikafoort schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:41:
[...]

Vanavond eens kijken of ik LL op mijn Synology aan de praat kan krijgen. Moet lukken vind ik zelf!
Tips zijn altijd welkom :-)
Even een startupscriptje ombatterijen van couchpotato ofzo en you are good to go.

LL is wel erg alpha stadium maar het download al wel boekjes voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Niet online
hm, mijn intenties waren goed maar nu wil Spotweb even niet meer :-) Dat eerst maar eens oplossen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke26
  • Laatst online: 16:34
Ik weet niet zeker of het hier mag, maar zijn er ook mensen nog op zoek naar een extra spotweb server om bijvoorbeeld als nieuwsgroepprovider te gebruiken? Stuur dan maar een DM, ik heb namelijk een VPS met spotweb erop en anders betaal ik de enorme hoeveelheid dataverkeer die ik heb toch maar voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke26 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:13:
Ik weet niet zeker of het hier mag, maar zijn er ook mensen nog op zoek naar een extra spotweb server om bijvoorbeeld als nieuwsgroepprovider te gebruiken? Stuur dan maar een DM, ik heb namelijk een VPS met spotweb erop en anders betaal ik de enorme hoeveelheid dataverkeer die ik heb toch maar voor niets.
Als je de newznab functie (https://github.com/spotweb/spotweb/wiki/Spotweb-als-Newznab-Provider)erin verwerkt hebt is het voor veel mensen in dit topic waarschijnlijk interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn er hier mensen die Sickbeard gebuiken icm JBierSubDownloader V4.0? Zo ja, hebben jullie voor mij tips voor een werkende opstelling? Mij is verteld om JBierSubDownloader te files te laten renamen nadat deze de subs heeft gedownload, maar moet hij ze ook moven of doet sickbeard dat?
Thanks

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:45:
Zijn er hier mensen die Sickbeard gebuiken icm JBierSubDownloader V4.0? Zo ja, hebben jullie voor mij tips voor een werkende opstelling? Mij is verteld om JBierSubDownloader te files te laten renamen nadat deze de subs heeft gedownload, maar moet hij ze ook moven of doet sickbeard dat?
Thanks
Gebruik je niet gewoon de stand-alone JBierSubDownloader (v4.0)?
Zelf gebruik ik die, maar pas nadat de postprocessor klaar is met renamen en moven.
Aangezien ik toch moet controleren welke ondertiteling wordt gekozen, werkt dat voor mij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:54:
[...]

Gebruik je niet gewoon de stand-alone JBierSubDownloader (v4.0)?
Zelf gebruik ik die, maar pas nadat de postprocessor klaar is met renamen en moven.
Aangezien ik toch moet controleren welke ondertiteling wordt gekozen, werkt dat voor mij wel goed.
Dat bedoel ik idd :)
Ik wil het proces wel graag automatiseren, anders is de fun er voor mij vanaf...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:28:
[...]

Dat bedoel ik idd :)
Ik wil het proces wel graag automatiseren, anders is de fun er voor mij vanaf...
Ik dacht dat je al eerder had geprobeerd om (handmatig) hem wel automatisch de juiste te laten pakken (zonder controle), en dat dat uiteindelijk niet werkte?
Werkt het nu wel? Anders loop je waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:40:
Ik dacht dat je al eerder had geprobeerd om (handmatig) hem wel automatisch de juiste te laten pakken (zonder controle), en dat dat uiteindelijk niet werkte?
Werkt het nu wel? Anders loop je waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan.
Klopt, maar toen liet ik Sickbeard zelf eerst de episodes renamen en ging ik daarna met JBierSubDownloader op zoek naar de subs.
Mij werd verteld dat het beter werkt dat als JBierSubDownloader met de originele bestandsnaam op zoek gaat naar subtitles dan nadat Sickbeard het bestand gerenamed heeft, dus dat probeer ik momenteel in te stellen; Sickbeard renamed niet, maar JBierSubDownloader download eerst de subs en renamed daarna het bestand. Er schieten me hierbij vanallerhande vragen te binnen o.a. herkent Sickbeard het bestand nog wel nadat JBierSubDownloader hem gerenamed heeft of issie hem dan weer kwijt en zet hij de desbetreffende aflevering weer op wanted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Kriss1981 heeft voor de Lazy Admin Scripted Installers de complete verzameling aan apps overgenomen zodat die ook in een handomdraai zijn te installen op Freebsd-systemen.

Dus als iemand eens met freebsd wil prutsen, een perfect automated downloadmachine zal dan niet meer dan een paar minuten in beslag nemen.

Als LaSi.sh nu gedownload wordt dan zal ie een systeemcheck doen, en kijken of je op debian, synology of freebsd zit en vervolgens de juiste installer ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die zijn cronjob lijstje zou willen posten voor subliminal?

Heb hier bijvoorbeeld een regel die elke 6 uur loopt maar dat leek me ook niet handig.
1x per dag is voor die regel bijvoorbeeld voldoende maar om die nu gelijk met de update regel (eerste regel) te laten lopen is ook niet verstandig (dat zou beteken dat wanneer er een update op de code is ook de sub search actie uitgevoerd zal gaan worden)

En mijn maand regel ziet er ook een beetje apart uit. (laatste)

code:
1
2
3
15      0       *       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_update.sh > /dev/null
0       */6     *       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findTV.sh > /dev/null
30      6       1       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findTV_old.sh > /dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:01:
[...]

Klopt, maar toen liet ik Sickbeard zelf eerst de episodes renamen en ging ik daarna met JBierSubDownloader op zoek naar de subs.
Mij werd verteld dat het beter werkt dat als JBierSubDownloader met de originele bestandsnaam op zoek gaat naar subtitles dan nadat Sickbeard het bestand gerenamed heeft, dus dat probeer ik momenteel in te stellen; Sickbeard renamed niet, maar JBierSubDownloader download eerst de subs en renamed daarna het bestand. Er schieten me hierbij vanallerhande vragen te binnen o.a. herkent Sickbeard het bestand nog wel nadat JBierSubDownloader hem gerenamed heeft of issie hem dan weer kwijt en zet hij de desbetreffende aflevering weer op wanted?
Als je Sickbeard niet laat renamen, kan je JBierSubDownloader gewoon laten zoeken. Het enige wat die wijzigt is de naam van de srt normaal gesproken dus zou SB hem niet op Wanted zetten want die naam is niet gewijzigd.
Zelf heb ik bij series waar de map al van bestond, dat SB de reeds aanwezige (herkende) afleveringen gewoon op Downloaded zet.

Bij mij laat ik de postprocessing door een ander programma op mijn PCH doen. Standaard komt SB dus niet verder dan Snatched en daar blijft hij op staan tot ik een handmatige rescan doe.
Als we er vanuit mogen gaan dat de status Downloaded bereikt wordt nadat er gemoved is, dus renamen is onbelangrijk, kan je SB laten moven en daarna JBierSubdownloader laten renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
schumi2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:34:
Iemand die zijn cronjob lijstje zou willen posten voor subliminal?

Heb hier bijvoorbeeld een regel die elke 6 uur loopt maar dat leek me ook niet handig.
1x per dag is voor die regel bijvoorbeeld voldoende maar om die nu gelijk met de update regel (eerste regel) te laten lopen is ook niet verstandig (dat zou beteken dat wanneer er een update op de code is ook de sub search actie uitgevoerd zal gaan worden)

En mijn maand regel ziet er ook een beetje apart uit. (laatste)

code:
1
2
3
15      0       *       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_update.sh > /dev/null
0       */6     *       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findTV.sh > /dev/null
30      6       1       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findTV_old.sh > /dev/null
Ik gebruik op ubuntu de standaard tijden voor alle acties (door scriptjes in de map te gooien van de frequentie die ik wil (dus scriptje in hourly wordt altijd 17 over heel uitgevoerd). Dit zijn de tijden en ik heb nooit conflicten gehad.
# m h dom mon dow user	command
17 *	* * *	root    cd / && run-parts --report /etc/cron.hourly
25 6	* * *	root	test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.daily )
47 6	* * 7	root	test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.weekly )
52 6	1 * *	root	test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.monthly )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar2zz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:36:
[...]

Ik gebruik op ubuntu de standaard tijden voor alle acties (door scriptjes in de map te gooien van de frequentie die ik wil (dus scriptje in hourly wordt altijd 17 over heel uitgevoerd). Dit zijn de tijden en ik heb nooit conflicten gehad.
# m h dom mon dow user	command
17 *	* * *	root    cd / && run-parts --report /etc/cron.hourly
25 6	* * *	root	test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.daily )
47 6	* * 7	root	test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.weekly )
52 6	1 * *	root	test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.monthly )
Ow das handig maar Synology werkt zo niet denk (crontab wordt niet herkent iig)

Ik zat zelf meer aan zoiets te denken

code:
1
2
3
4
10      0       *       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_update.sh > /dev/null
20      0       *       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findTV.sh > /dev/null
30      0       1       *       *       root    /bin/sh /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findTV_old.sh > /dev/null
/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Als je tijden maar zo ver mogelijk uit elkaar liggen, 20 minuten dus. 00 20 en 40 is de maximum rijkweidte voor 3 jobs die niet mogen conflicten. Dan hebben ze elk 20 minuten om tot uitvoer te komen.

Ze kunnen elkaar ook checken als je werkt met scriptjes die bijvoorbeeld een checkfile in /tmp gooien en die weer opruimen als ze klaar zijn met hun run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:34:
[...]

Als je Sickbeard niet laat renamen, kan je JBierSubDownloader gewoon laten zoeken. Het enige wat die wijzigt is de naam van de srt normaal gesproken dus zou SB hem niet op Wanted zetten want die naam is niet gewijzigd.
Zelf heb ik bij series waar de map al van bestond, dat SB de reeds aanwezige (herkende) afleveringen gewoon op Downloaded zet.

Bij mij laat ik de postprocessing door een ander programma op mijn PCH doen. Standaard komt SB dus niet verder dan Snatched en daar blijft hij op staan tot ik een handmatige rescan doe.
Als we er vanuit mogen gaan dat de status Downloaded bereikt wordt nadat er gemoved is, dus renamen is onbelangrijk, kan je SB laten moven en daarna JBierSubdownloader laten renamen.
Okay thanks! Ik ga er dadelijk eens mee spelen en dan zien we wel hoe en wat precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:16
Mar2zz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:33:
Kriss1981 heeft voor de Lazy Admin Scripted Installers de complete verzameling aan apps overgenomen zodat die ook in een handomdraai zijn te installen op Freebsd-systemen.

Dus als iemand eens met freebsd wil prutsen, een perfect automated downloadmachine zal dan niet meer dan een paar minuten in beslag nemen.
Ben bang dat er niet veel zijn die FreeBSD gebruiken, maar het is een goede manier om scripts te leren.

Voor diegene die geïnteresseerd is, maar FreeBSD te lastig vind, kijk eens naar ZFSguru. Binnen een paar minuten installeer je een geweldig NAS/server OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar2zz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:42:
Als je tijden maar zo ver mogelijk uit elkaar liggen, 20 minuten dus. 00 20 en 40 is de maximum rijkweidte voor 3 jobs die niet mogen conflicten. Dan hebben ze elk 20 minuten om tot uitvoer te komen.

Ze kunnen elkaar ook checken als je werkt met scriptjes die bijvoorbeeld een checkfile in /tmp gooien en die weer opruimen als ze klaar zijn met hun run.
Thanks voor de tip. Dat ga ik eens uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:47:
Okay thanks! Ik ga er dadelijk eens mee spelen en dan zien we wel hoe en wat precies :)
Helaas blijft het probleem wat ik hiervoor had, nog steeds bestaan.
Indien er geen juiste versie van de subs beschikbaar zijn, download JBSD een andere versie, waardoor de subs niet meer synchroon lopen. Zelfs nu JBSD gebruikt maakt van de originele bestandsnamen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WzKa6.png
'Alleen exacte match' staat in de voorkeuren aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Ik begrijp er niets van, heb in SB de volgende search providers in deze volgorde toegevoegd:
1. Womble's
2. Sickbeard
3. J1nx

Nu wordt er een aflevering gevonden via J1nx, maar dit blijkt een exe van 11 mb te zijn. Vervolgens vink ik j1nx uit en gaat het wel goed. Iemand die mij uit kan leggen hoe deze prioriteiten werken? Of worden alle providers afgegaan en wordt dan de beste match gekozen?

If you think sex is a pain in the ass, try different position

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:16:
[...]

Helaas blijft het probleem wat ik hiervoor had, nog steeds bestaan.
Indien er geen juiste versie van de subs beschikbaar zijn, download JBSD een andere versie, waardoor de subs niet meer synchroon lopen. Zelfs nu JBSD gebruikt maakt van de originele bestandsnamen:
[afbeelding]
'Alleen exacte match' staat in de voorkeuren aangevinkt.
Jammer! Nu is JBSD ook nog volop in ontwikkeling, dus misschien is die functie nog niet geperfectioneerd.
Ik zie er geen staan, maar op de google code pagine kan je misschien een issue aanmaken?
http://code.google.com/p/jbiersubdownloader/

Als je wil kan ik wel ergens mijn gewijzigde bestanden voor SB posten, die download nu dus ook afleveringen met embedded subs.
Voor mij zowel bij HDTV als WEB-DL maar dat kan je natuurlijk ook deselecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

nota schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:31:
Ik begrijp er niets van, heb in SB de volgende search providers in deze volgorde toegevoegd:
1. Womble's
2. Sickbeard
3. J1nx

Nu wordt er een aflevering gevonden via J1nx, maar dit blijkt een exe van 11 mb te zijn. Vervolgens vink ik j1nx uit en gaat het wel goed. Iemand die mij uit kan leggen hoe deze prioriteiten werken? Of worden alle providers afgegaan en wordt dan de beste match gekozen?
Volgens mij worden alle providers afgegaan en wordt dan de beste match gekozen.
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:38:
[...]

Jammer! Nu is JBSD ook nog volop in ontwikkeling, dus misschien is die functie nog niet geperfectioneerd.
Ik zie er geen staan, maar op de google code pagine kan je misschien een issue aanmaken?
http://code.google.com/p/jbiersubdownloader/

Als je wil kan ik wel ergens mijn gewijzigde bestanden voor SB posten, die download nu dus ook afleveringen met embedded subs.
Voor mij zowel bij HDTV als WEB-DL maar dat kan je natuurlijk ook deselecteren.
Ik heb het gereport in het topic op bierdopje maar zal eventueel ook nog indien nodig een issue aanmaken op google code.

Dat zou ik idd fijn vinden :) Jouw aangepaste SB bestanden downloaden dus wel de correcte subs als ik het goed begrijp, maar dan alleen voor HDTV en WEB-DL versie? Kun je ook instellen welke talen?
Is dat gewoon een aanpassing op de fork van Rintje c.q. Sickbeard-Team?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:43:
[...]

Volgens mij worden alle providers afgegaan en wordt dan de beste match gekozen.
Wat zouden die prios dan voor zin hebben?

If you think sex is a pain in the ass, try different position

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:43:

Ik heb het gereport in het topic op bierdopje maar zal eventueel ook nog indien nodig een issue aanmaken op google code.

Dat zou ik idd fijn vinden :) Jouw aangepaste SB bestanden downloaden dus wel de correcte subs als ik het goed begrijp, maar dan alleen voor HDTV en WEB-DL versie? Kun je ook instellen welke talen?
Is dat gewoon een aanpassing op de fork van Rintje c.q. Sickbeard-Team?

Thanks!
Nou dat niet :)
Ik heb de criteria zo aangepast dat er ook gezocht wordt naar afleveringen in HDTV en WEB-DL met ingebakken Nederlandse subs.
Aangezien de naamgeving daarvan nagenoeg altijd een toevoeging van "NL( )subs" is, is dat een extra criterium.
Omdat ik deze criteria ook als kwaliteit heb terug laten komen in de voorkeurlijst zou het lastig worden andere talen erbij te doen. De een zou dan de ander vervangen.
Ik maak zelf gebruik van de develop-branch, maar de aanpassingen zijn niet zo dramatisch, dus je kan het met de orignele versies van de andere branches vergelijken in Notepad++.

O.k. in mijn geval (op een PCH-A200) is Sickbeard de hoofdmap.
In Sickbeard\sickbeard\ staat de common.py (het gedeelte dat matches zoekt):
http://www.2shared.com/file/pM7H58po/common.html

In Sickbeard\sickbeard\ staat ook show_name_helpers.py.
Deze hoefde slechts een klein beetje aangepast te worden zodat woorden als "NL" niet bewust genegeerd worden.
http://www.2shared.com/file/LP9wAnDw/show_name_helpers.html

In Sickbeard\sickbeard\providers\ staat newznab.py.
Deze moest ik (minimaal) aanpassen zodat op j1nx.nl ook in de categorie Foreign (cat 5020 ) gezocht wordt, waar veel "NL( )subs" terecht komen.
http://www.2shared.com/file/6Ny8jKgc/newznab.html

Je zal zien dat het stellen van criteria in common.py nou niet enorm verfijnd is gedaan. Maar het toont wel aan dat het vrij simpel is aan te passen :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
mogguh;

ligt het nou aan mij of ligt j1nx zijn newznab server plat?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freak1 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 07:54:
mogguh;

Klopt, min of meer. De nzb's zijn leeg. Er zal vast aan gewerkt worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:14:
[...]

dan toch al een week..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, eigenlijk. Ik was in de veronderstelling dat het wel werkte, maar kwam er gisteren (laat) achter dat een aflevering op zondag niet echt was gedownload (nzb was wel opgehaald).
Ik heb echter nog niet gekeken of de anderen van afgelopen week ook losse flodders waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

freak1 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 07:54:
mogguh;

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:14:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:43:
Geen idee, eigenlijk. Ik was in de veronderstelling dat het wel werkte, maar kwam er gisteren (laat) achter dat een aflevering op zondag niet echt was gedownload (nzb was wel opgehaald).
Ik heb echter nog niet gekeken of de anderen van afgelopen week ook losse flodders waren.
Kan iemand even links geven, naar lege nzb's?

Hij was van de week even vastgelopen, maar ik heb hem gerestart en na een lange moeizame inhaal slag, lijkt hij nu weer netjes te draaien. Misschien is er toch een gat onstaan ergens. Als ik wat voorbeeld nzb's heb dan kan ik even rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
j1nx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:45:
[...]

[...]

[...]

[...]

Hij was van de week even vastgelopen, maar ik heb hem gerestart en na een lange moeizame inhaal slag, lijkt hij nu weer netjes te draaien. Misschien is er toch een gat onstaan ergens. Als ik wat voorbeeld nzb's heb dan kan ik even rond kijken.
tof, ik zie dat hij het weer doet!
ik kan nu ook weer catogorien openen

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:45:

Deze komt van jouw site:
*knip*
En deze:
*knip*

Het viel me gisteren wel op dat toen ik op de site keek en zocht op "nl subs" *knip*, dat alle recentere resultaten een Size hadden (en nog hebben) van 0.00 MB. Dat hebben deze links ook.

[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 07-02-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Als ik me niet vergis, ik ben pas net vanmorgen begonnen met Sickbeard, dus het kan ook totaal iets anders zijn :P doet deze het ook niet:

*knip*

[ Voor 34% gewijzigd door Rupie op 07-02-2012 14:09 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Hmm, ik zie wel dat er iets fout gaat, maar weet ff niet precies wat;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Processing alt.binaries.teevee
Connecting to NNTP server
Try to repair
Group alt.binaries.teevee has 291,017 new parts.
First: 166928177 Last: 315480822 Local last: 315189805
Getting 20,001 parts (315189806 to 315209806) - 271,016 in queue
Received 20001 articles of 20001 requested, 0 blacklisted, 0 not binaries
WARNING: Parts failed to insert
293 new, 27 updated, 13,748 parts. 1.72 headers, 2.97 update, 4.70 range.
Getting 20,001 parts (315209807 to 315229807) - 251,015 in queue
Received 20001 articles of 20001 requested, 0 blacklisted, 0 not binaries
WARNING: Parts failed to insert
........ etc ..........

Ik ga op onderzoek uit. Die filesizes viel mij inderdaad ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Niet online
Mar2zz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:29:
[...]
Even een startupscriptje ombatterijen van couchpotato ofzo en you are good to go.
LL is wel erg alpha stadium maar het download al wel boekjes voor je.
Ondertussen even snel op mijn werk getest (windows).
Komen wat foutmeldingen maar voor zover ik kan zien komen die door mijn eigen spotweb server (staat nog niet als newznab ingesteld blijkbaar) en een wat strenge proxy. Vanavond even verder rommelen.

Hoop dat je hiermee lekker verder gaat ontwikkelen, vind het een mooi initiatief!

hm, voor de geïnteresseerden.

Traceback (most recent call last):
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\cherrypy\_cprequest.py", line 645, in respond
response.body = self.handler()
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\cherrypy\lib\encoding.py", line 188, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\cherrypy\_cpdispatch.py", line 29, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\lazylibrarian\webServe.py", line 137, in search
searchresults = GB.find_results()
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\lazylibrarian\gb.py", line 40, in find_results
jsonresults = json.JSONDecoder().decode(urllib2.urlopen(URL, timeout=30).read())
File "c:\Program Files\Python\lib\urllib2.py", line 126, in urlopen
return _opener.open(url, data, timeout)
File "c:\Program Files\Python\lib\urllib2.py", line 394, in open
response = self._open(req, data)
File "c:\Program Files\Python\lib\urllib2.py", line 412, in _open
'_open', req)
File "c:\Program Files\Python\lib\urllib2.py", line 372, in _call_chain
result = func(*args)
File "c:\Program Files\Python\lib\urllib2.py", line 1207, in https_open
return self.do_open(httplib.HTTPSConnection, req)
File "c:\Program Files\Python\lib\urllib2.py", line 1174, in do_open
raise URLError(err)
URLError: <urlopen error [Errno 10061] Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd>

oh, en deze als ik books druk

404 Not Found
The path '/upcoming' was not found.

Traceback (most recent call last):
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\cherrypy\_cprequest.py", line 645, in respond
response.body = self.handler()
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\cherrypy\lib\encoding.py", line 188, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "d:\PortableApps\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\Mar2zz-LazyLibrarian-e9f9cdd\cherrypy\_cperror.py", line 387, in __call__
raise self
NotFound: (404, u"The path '/upcoming' was not found.")

[ Voor 12% gewijzigd door erikafoort op 07-02-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
iemand al ervaring met AutoSub?

Dit is een verder ontwikkeld autosub python script en heeft nu ook een eigen webservice!
klonen vanaf googlecode -> http://code.google.com/p/auto-sub/source/checkout

Nu we hier al aardig wat logo's ontwikkelt hebben, heeft zyronix ook een mooi logo nodig voor zijn script, iemand getalenteerd genoeg die hier zich aan wilt wagen? De webserver is zoals ik zie nog heel erg basic maar het doet wat het moet doen. Hij houd ook subtitles in de gaten die op dit moment nog in ontwikkeling zijn :) ideaal voor serie!

Topic
http://www.bierdopje.com/...-sub-download-scriptje/18

[ Voor 58% gewijzigd door Senaxx op 07-02-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

OK, de indexer loopt weer!

Klaarblijkelijk was door al het gezeik van de week toch de database corrupt gemaakt ofzo. Ik heb dus de binaries,parts en partsrepair moeten weg gooien.

Ik ben nu opnieuw begonnen met indexeren, waarbij ik alle oude NZB's heb gelaten waar ze waren. De nieuwe indexer loopt nu gestart vanaf 5 dagen terug, al is alweer als een idioot bezig.

Ik zal dan later deze week, nog een backlog starten die dan tot 10 dagen terug gaat. Hij zal dan voor een aantal dagen duplicates geven, maar dat lijkt me beter als een gat in de nzb's (Beter twee keer dezelfde nzb als geen)

Eens kijken hoe het nu verder gaat.

Thxs voor de reports!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:55:
OK, de indexer loopt weer!

Klaarblijkelijk was door al het gezeik van de week toch de database corrupt gemaakt ofzo. Ik heb dus de binaries,parts en partsrepair moeten weg gooien.

Ik ben nu opnieuw begonnen met indexeren, waarbij ik alle oude NZB's heb gelaten waar ze waren. De nieuwe indexer loopt nu gestart vanaf 5 dagen terug, al is alweer als een idioot bezig.

Ik zal dan later deze week, nog een backlog starten die dan tot 10 dagen terug gaat. Hij zal dan voor een aantal dagen duplicates geven, maar dat lijkt me beter als een gat in de nzb's (Beter twee keer dezelfde nzb als geen)

Eens kijken hoe het nu verder gaat.

Thxs voor de reports!
Graag gedaan, wij hebben er ook profijt van :)
Als je het makkelijker (sneller) vindt om via j1nx.nl bugs te ontvangen (contactformulier/mail) moet je dat maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
Heb alles aardig op de rit op 1 ding na.... subs.. heb nu de alpha osx develop 11.12.10 draaien met ingebakken subs van subliminal.
Het probleem is is dat ie geen subs gaat downloaden alles goed ingesteld volgensmij maar krijg wel deze error

AA
AAInvalidLanguageError
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/lib/subliminal/core.py", line 108, in languages
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/lib/subliminal/core.py", line 65, in __init__
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/sickbeard/subtitles.py", line 143, in run
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/sickbeard/scheduler.py", line 71, in runAction
Feb-07 10:23:19 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:
Feb-07 10:23:17 INFO FINDSUBTITLES :: Checking for subtitles

iemand idee waar ik dit moet editten?!

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:16
Senaxx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:23:

Dit is een verder ontwikkeld autosub python script en heeft nu ook een eigen webservice!
Draait bij mij al een tijdje als daemon. Werkt perfect. Het zoekt elke 8 uur naar subtitles.
Wist niet, dat de webinterface al beschikbaar is. Straks thuis eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garth1978 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:12:
Heb alles aardig op de rit op 1 ding na.... subs.. heb nu de alpha osx develop 11.12.10 draaien met ingebakken subs van subliminal.
Het probleem is is dat ie geen subs gaat downloaden alles goed ingesteld volgensmij maar krijg wel deze error

AA
AAInvalidLanguageError
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/lib/subliminal/core.py", line 108, in languages
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/lib/subliminal/core.py", line 65, in __init__
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/sickbeard/subtitles.py", line 143, in run
AA File "/Applications/SickBeard subs.app/Contents/Resources/sickbeard/scheduler.py", line 71, in runAction
Feb-07 10:23:19 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

alvast bedankt!
Heb je wel de juiste syntax voor de taal van de subs gebruikt? Op zich geeft ie aan dat de ingevoerde taal niet bestaat. In languages.py staan alle mogelijkheden die hij doorzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

Kriss1981 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:33:
[...]
Draait bij mij al een tijdje als daemon. Werkt perfect. Het zoekt elke 8 uur naar subtitles.
Wist niet, dat de webinterface al beschikbaar is. Straks thuis eens naar kijken.
Hij kan nu echt daemon draaien. Wel nu python-cheetah nodig ;-)
webserver en gui is basic, maar in progress.
D'r zijn een berg features die er nog in moeten komen. Maar de basis ligt er dan zijn de maker

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

garth1978 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:12:

AA
AAInvalidLanguageError

alvast bedankt!
Dit is de afgelopen weken minstens 3x aan bod gekomen. Zoek ff in dit topic aub
Senaxx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:23:

Nu we hier al aardig wat logo's ontwikkelt hebben, heeft zyronix ook een mooi logo nodig voor zijn script, iemand getalenteerd genoeg die hier zich aan wilt wagen? De webserver is zoals ik zie nog heel erg basic maar het doet wat het moet doen. Hij houd ook subtitles in de gaten die op dit moment nog in ontwikkeling zijn :) ideaal voor serie!

Topic
http://www.bierdopje.com/...-sub-download-scriptje/18
zeroday schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:56:
[...]

Hij kan nu echt daemon draaien. Wel nu python-cheetah nodig ;-)
webserver en gui is basic, maar in progress.
D'r zijn een berg features die er nog in moeten komen. Maar de basis ligt er dan zijn de maker
Lijkt het best aardig te doen! Webinterface kan ik echter nergens vinden?
Hoe kan ik forceren dattie altijd een engels subtitle download, ook al kan hij de NL versie vinden? Heb graag 2 versies, zowel NL als Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Freekers schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:26:

Lijkt het best aardig te doen! Webinterface kan ik echter nergens vinden?
Hoe kan ik forceren dattie altijd een engels subtitle download, ook al kan hij de NL versie vinden? Heb graag 2 versies, zowel NL als Engels.
Webinterface zit er alleen in als je vanaf source draait :)
Pagina: 1 ... 14 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!