Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:36
ik krijg onderstaande error, en hij download geen enkele subtitle.
iemand een idee?

AA
AANoParserError
AA raise NoParserError()
AA File "C:\SickBeard\lib\enzyme\__init__.py", line 52, in parse
AA video_infos = enzyme.parse(self.path)
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\videos.py", line 155, in scan
AA return [(video, video.scan())]
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\videos.py", line 208, in scan
AA scan_result.extend(videos.scan(e))
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\core.py", line 146, in listSubtitles
AA by_video = self.groupByVideo(self.listSubtitles(entries, False))
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\core.py", line 192, in downloadSubtitles
AA subtitles = subli.downloadSubtitles(locations)
AA File "C:\SickBeard\sickbeard\subtitles.py", line 144, in run
AA self.action.run()
AA File "C:\SickBeard\sickbeard\scheduler.py", line 71, in runAction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
In deze tijd van digital media kan een ebook-sickbeard niet achterwege blijven. Omdat ik 'm nooit online zag verschijnen wilde ik eens kijken of ik ook python kan leren door het gewoon te gaan maken.

Week of 2 geleden touch LazyLibrarian.py gedaan en stukje bij beetje code/files uit headphones, sickbeard en couchpotato geplukt en ik ben nu toch aardig in de buurt van een alpha, al moet ik nog features inbouwen (zoals het zoeken van nzb's voor boekjes), er is nu toch al een beetje ebookbeheer. Auteurs en bookjes kunnen gezocht worden en daarna toegevoegd aan de database, waarna ook metadata wordt opgehaald. En dit gaat overigens heel vlotjes dankzij de pythonlibrary ElementTree, waar ik maar 4x hoofdpijn van moest krijgen voordat ik snapte hoe het werkt... :)

Maar goed, naast de datase updaten regel je er nog geen ebooks mee, dat komt binnenkort.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KYHYuCOncgsargZvES3gTFdh/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03
LuNaTiC schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:20:
Hebben jullie weleens last dat CouchPotato ineens uit het niets rare shit heeft gedownload?

"Sweet 116: The 2001 Seattle Mariners History Making Season" stond er ineens tussen m'n films... waar komt dat vandaan, heb helemaal niks in m'n wanted list staan wat er ook maar op lijkt...
Ik had het zelfde probleem.
Dit werd toen veroorzaakt doordat de downloads van Sickbeard en Couchpotato in de zelfde folder terecht kwamen. Couchpotato was telkens het eerste programma wat de downloads oppikte.. Couchpotato probeerde dan adv de serie of episode naam de film er bij te zoeken en dat leverde vaak rare resultaten op.
Gebruik maken van categorieen en per categorie een eigen download folder loste dit op.

Misschien dat dit bij jou ook speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wie heeft er momenteel nog meer problemen met Newzbin?
Krijg de hele tijd deze error:
SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Newzbin, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'getiterator'
schumi2004 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:52:
Volgens mij een dikke bug wat quality betreft. Gelukkig is v2 er snel ;)
Wat is de ETA van v2? Anders wacht ik nog ff met Couchpotato te installeren. Heb nu toch 2 weken tentamens dus dat maakt niet zoveel uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Freekers op 21-01-2012 12:39 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:38:
SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Newzbin, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'getiterator'

[...]

Wat is de ETA van v2? Anders wacht ik nog ff met Couchpotato te installeren. Heb nu toch 2 weken tentamens dus dat maakt niet zoveel uit.
De beta draait nu dus ik verwacht niet dat het nog lang kan gaan duren. Een echte ETA weet ik niet.
Op zich kun je wel CouchPotato v1 installeren, dan wordt de setup van v2 straks alleen maar makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worker123 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:43:
ik krijg onderstaande error, en hij download geen enkele subtitle.
iemand een idee?

AA
AANoParserError
AA raise NoParserError()
AA File "C:\SickBeard\lib\enzyme\__init__.py", line 52, in parse
AA video_infos = enzyme.parse(self.path)
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\videos.py", line 155, in scan
AA return [(video, video.scan())]
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\videos.py", line 208, in scan
AA scan_result.extend(videos.scan(e))
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\core.py", line 146, in listSubtitles
AA by_video = self.groupByVideo(self.listSubtitles(entries, False))
AA File "C:\SickBeard\lib\subliminal\core.py", line 192, in downloadSubtitles
AA subtitles = subli.downloadSubtitles(locations)
AA File "C:\SickBeard\sickbeard\subtitles.py", line 144, in run
AA self.action.run()
AA File "C:\SickBeard\sickbeard\scheduler.py", line 71, in runAction
Dat was dus ook de fout die ik kreeg in http://gathering.tweakers...message/37531293#37531293
Waarschijnlijk heb je een paar bestanden die niet "leesbaar" zijn voor SB (gangbare formaten staan in C:\SickBeard\lib\enzyme\__init__.py) die een fatale fout veroorzaken voor subliminal.
In mijn geval waren het VOB-bestanden. Deze moet je dan op een andere status zetten (ignored/skipped) zodat subliminal ze niet.
Als je het log goed bekijkt kan je ook zien bij welke show hij crasht. Daar staan dan die niet-gangbare formaten ergens.

Wat andere vragen voor mezelf:
- Is het mogelijk om zelf een "quality" te maken (ik denk in common.py) zodat er ook gezocht kan worden naar releases met embedded subs?

- Roepen de "knoppen" Download Subtitles en CC ook altijd subliminal aan? Want bij mij is periscope ook automatisch geïnstalleerd en soms lijken de knoppen meer resultaat te hebben.

- Houdt subliminal rekening met de quality van de download? Ik heb gemerkt dat sommige subs out-of-sync zijn, waardoor ik het idee krijg dat ie bijv. HDTV subs pakt voor de Web-DL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer CPv2 gebruikers hier?

Hij draait nu als deamon op mijn DS211 maar een reboot van CP2 is niet mogelijk, eigenlijk is reboot gelijk aan shutdown.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:55:
In deze tijd van digital media kan een ebook-sickbeard niet achterwege blijven. Omdat ik 'm nooit online zag verschijnen wilde ik eens kijken of ik ook python kan leren door het gewoon te gaan maken.

Week of 2 geleden touch LazyLibrarian.py gedaan en stukje bij beetje code/files uit headphones, sickbeard en couchpotato geplukt en ik ben nu toch aardig in de buurt van een alpha, al moet ik nog features inbouwen (zoals het zoeken van nzb's voor boekjes), er is nu toch al een beetje ebookbeheer. Auteurs en bookjes kunnen gezocht worden en daarna toegevoegd aan de database, waarna ook metadata wordt opgehaald. En dit gaat overigens heel vlotjes dankzij de pythonlibrary ElementTree, waar ik maar 4x hoofdpijn van moest krijgen voordat ik snapte hoe het werkt... :)

Maar goed, naast de datase updaten regel je er nog geen ebooks mee, dat komt binnenkort.

[afbeelding]
Ik wist het !!!! _/-\o_

Toen je zei dat je met een "python project" bezig was en later een hint liet vallen dat je headphones aan het ombouwen was. Dacht ik al; Die is een Epub downloader aan het maken :D

Ziet er goed uit. Ik houd het in de gaten.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45

[afbeelding]
Ziet er weer goed uit Mar2zz. We wachten weer in spanning af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
schumi2004 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:47:

Hij draait nu als deamon op mijn DS211 maar een reboot van CP2 is niet mogelijk, eigenlijk is reboot gelijk aan shutdown.

Bekend probleem?
waar heb je die vandaan dan?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Freekers schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:38:

[...]

Als ik jou was zou ik het nog even op v1 houden. v2 is op het moment nog erg buggy en heeft nog redelijk wat werk nodig voor het echt als vervanger kan dienen.
schumi2004 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:47:

Bekend probleem?
Mja ik heb het ook af en toe draaien, maar dan op Windows 7. Bij mij gebeurt echter hetzelfde. Ik restart overigens via de web browser.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
j1nx schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:07:
[...]

Ik wist het !!!! _/-\o_

Toen je zei dat je met een "python project" bezig was en later een hint liet vallen dat je headphones aan het ombouwen was. Dacht ik al; Die is een Epub downloader aan het maken :D

Ziet er goed uit. Ik houd het in de gaten.
Lol :)

Ik miste het al zo lang en na dat geprutst in Maraschino dacht ik eindelijk genoeg python-kennis te hebben om dit te kunnen. Maar dat heb ik geweten, ik heb 3 keer op het punt gestaan de hele source weg te flikkeren en dan maar te hopen dat iemand anders het ooit online zou zetten...

Anyway, ik heb nog een mooi logo nodig (en favicon), die er nu in zit was 5 minuten werk om het headphoneslogo te vervangen. Iemand? Iets met 2x de letter L in ieder geval... Beloning: credits in de readme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:39:
[...]

Als ik jou was zou ik het nog even op v1 houden. v2 is op het moment nog erg buggy en heeft nog redelijk wat werk nodig voor het echt als vervanger kan dienen.
Ik draai hem ernaast, op dit moment is hij voor dagelijks gebruik. (anders valt er niet te testen), mocht hij erg brak zijn dan start ik v1 weer op ;)
Mja ik heb het ook af en toe draaien, maar dan op Windows 7. Bij mij gebeurt echter hetzelfde. Ik restart overigens via de web browser.
Ok, dan ligt het niet aan mijn setup. Overigens doe ik het ook via browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:42:
[...]
Ik draai hem ernaast, op dit moment is hij voor dagelijks gebruik. (anders valt er niet te testen), mocht hij erg brak zijn dan start ik v1 weer op ;)

[...]

Ok, dan ligt het niet aan mijn setup. Overigens doe ik het ook via browser.
Zodra ik de wanted list laad zie ik helemaal niets. Hier staat de issue. Heb jij dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:46:
[...]

Zodra ik de wanted list laad zie ik helemaal niets. Hier staat de issue. Heb jij dat dan ook?
Nee, nog niet tegen gekomen eerlijk gezegd, zal het in de gaten houden.

Wat ik wel had was dat ik een movie toevoegde, hij zei dat ie added was maar niet zichtbaar werd. De movies erna kwamen wel netjes tevoorschijn. Reboot van CP2 loste het op, log file was niets zeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Laatst online: 22:58

[afbeelding]
Haha held! Goed bezig man :)

Ik zal even kijken of ik iets in elkaar kan prutsen qua graphics. Ik laat het je wel weten of het wat wordt :)

[ Voor 4% gewijzigd door CarpeVentum op 21-01-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor de mensen die momenteel problemen ondervinden met Newzbin:
Newzbin heeft gisteren hun main domainname veranderd naar 'newzbin2.es'.
In Sickbeard staat de domainname van newzbin echter hardcoded naar 'newzbin.com' en levert dus een error op.
Dit is de oplossing:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Find and replace in: sickbeard/providers/newzbin.py
(Line 78)
From:
self.NEWZBIN_NS = 'http://www.newzbin.com/DTD/2007/feeds/report/'
To:
self.NEWZBIN_NS = 'http://www.newzbin2.es/DTD/2007/feeds/report/'

If present, also edit:
(Line 291)
From:
dateString = cur_item.findtext('{http://www.newzbin.com/DTD/2007/feeds/report/}postdate')
To:
dateString = cur_item.findtext('{http://www.newzbin2.es/DTD/2007/feeds/report/}postdate')

Save the file, restart sickbeard, have fun!

Bron: http://sickbeard.com/foru...f=4&t=3716&p=16374#p16374

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

job schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:15:
[...]

Ik had het zelfde probleem.
Dit werd toen veroorzaakt doordat de downloads van Sickbeard en Couchpotato in de zelfde folder terecht kwamen. Couchpotato was telkens het eerste programma wat de downloads oppikte.. Couchpotato probeerde dan adv de serie of episode naam de film er bij te zoeken en dat leverde vaak rare resultaten op.
Gebruik maken van categorieen en per categorie een eigen download folder loste dit op.

Misschien dat dit bij jou ook speelt?
nee want ik heb ook niets in Sickbeard staan wat op die download lijkt (vandaar ook 'rare shit', anders had ik het ws nog wel kunnen thuisbrengen ;))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsterboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08-2024

[afbeelding]
Gaaf! Ben erg benieuwd. Wat is\wordt de bron van de metadata?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
schumi2004 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:01:
[...]

Nee, nog niet tegen gekomen eerlijk gezegd, zal het in de gaten houden.

Wat ik wel had was dat ik een movie toevoegde, hij zei dat ie added was maar niet zichtbaar werd. De movies erna kwamen wel netjes tevoorschijn. Reboot van CP2 loste het op, log file was niets zeggend.
De shutdown en restart werken nog niet echt op de synology's was ook een ramp in de eerste versie.

Verder ben ik ook tegen gekomen dat als je met de quality's hebt lopen spelen moet je eerste CPv2 herstarten anders krijg je errors en een lege wanted page!

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Aha! Ja dat had ik inderdaad gedaan. Herstarten werkt nu ook niet meer om mijn wanted list te tonen. Ik vrees dat alleen het verwijderen van de database en alles opnieuw toevoegen soelaas biedt.

Update: jammer genoeg heeft dat niet geholpen. Ik zie nog altijd dezelfde error als ik de wanted list laad, zelfs na het aanpassen van de kwaliteiten en dan herstarten.

[ Voor 37% gewijzigd door Anthirian op 22-01-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Monsterboy schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Gaaf! Ben erg benieuwd. Wat is\wordt de bron van de metadata?
goodreads. Heb zojuist het importeren van metadata opnieuw aangepakt, hij vond eerst max 10 boeken, toen max 50, en nu alles (George R.R. Martin heeft 375 entry's op GoodReads, maar natuurlijk in veel verschillende talen ook).

Zo kan er voorkeur opgegeven worden voor talen enzo. Maar het is nog niet helemaal af. In de config kan al wel preferred languages opgegeven worden, maar ik moet de selectie nog vanuit de database plukken met die languages aan. Daarbij ook de optie om de boeken zonder ISBN te verbergen (languageselectie gaat op basis van ISBN.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fwZnQHyhhanqzfdfI3Jw7xkU/thumb.png

Maar goed, nu dit ophalen en language kenmerken in orde is moet ik me ook maar eens gaan focussen op newznab support.

JulianL is bezig met een mooi logo, waarvan de preview al in bovenstaande screenshot zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Laatst online: 22:58
Ahw, hij is een beetje gepixeld in dat screenshot :(

Het ziet er inmiddels zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.julianneef.nl/dump/Schermafbeelding%202012-01-22%20om%2014.01.31.png

Maar ik spreek je wel per PB; ik vind het toch niet erg in de layout passen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door CarpeVentum op 22-01-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
LuNaTiC schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:25:
nee want ik heb ook niets in Sickbeard staan wat op die download lijkt (vandaar ook 'rare shit', anders had ik het ws nog wel kunnen thuisbrengen ;))
Soms krijg je echt volledig verkeerde dingen terug die niet op de bestandsnaam lijken. Zeker als er dingen als S01E02 instaan.

Maar als je netjes gebruik maakt van categorieën en verschillende folders per categorie kan mijn probleem ook niet voorkomen.

Maar geef eens wat meer informatie, dit wordt alleen maar gokken.
Kijk eens in de logs.. kijk welk bestand het was dat verkeerd is hernoemd.
Welk programma doet voor jou de postprocessing (sab of cp zelf?).

[ Voor 17% gewijzigd door job op 22-01-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
CarpeVentum schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:02:
Ahw, hij is een beetje gepixeld in dat screenshot :(

Het ziet er inmiddels zo uit:
[afbeelding]

Maar ik spreek je wel per PB; ik vind het toch niet erg in de layout passen ;)
Nice! paperlike structure is mooier inderdaad. Voor een logo heb ik wel een transparent background nodig.

Heb net een mooie update gepushed voor LazyLibrarian. Ignore languages werkt nu ook echt. Nederlandstalige boeken worden ook herkend (mits ISBN aanwezig).

I like that a lot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er aardig uit ben alleen voor mezelf aan het bedenken waarom ik dit misschien ook zou willen?

Kan iemand een voorbeeld geven waarom je een dergelijke app voor ebooks zou willen, wat "spaar" je dan zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:10
@Mar2zz
Ziet er idd heel goed uit, zou helemaal top zijn om dit als addon van Calibre ofzo kan werken.
Of een functionaliteit zoals Calibre kan integreren.

Jammer dat Calibre niet op mijn Synology werkt
Ga dit denk ik wel gebruiken, heb net een ebook aan iemand kado gedaan, maar vind het zelf ook wel heel handig. Kan mooi de bibliotheek op mijn NAS zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:43:
Ziet er aardig uit ben alleen voor mezelf aan het bedenken waarom ik dit misschien ook zou willen?

Kan iemand een voorbeeld geven waarom je een dergelijke app voor ebooks zou willen, wat "spaar" je dan zoal?
Met hetzelfde idee worstel ik ook een beetje. Kan je hiermee dan straks ook eventueel boeken downloaden voor gebruik met iBooks als je een jailbreak hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Yep, dat is de bedoeling. Je kunt het vergelijken met headphones. Je volgt alleen in dit geval een auteur in plaats van een artiest.

Het doel is als volgt;
Zoek een auteur of boek dat je leuk vind in LL. Voeg 'm dan toe aan de database. Vink de boeken aan die je wilt hebben en LL gaat zoeken bij providers naar die boeken. Daarbij kun je bijvoorbeeld automatisch op engelse en nederlandstalige titels zoeken. Als ie dan een boek vind dan stuurt ie de nzb naar sab en gaat 'm daarna processen met de metadata (cover, description etc) die al aanwezig is. Dat processen wil ik compatible maken met het Calibre opf formaat, waarmee een notify naar calibre zou zorgen dat het boek geimporteerd wordt met metadata en al. De bedoeling is dat ie ook voor nog uit te komen boeken gaat uitkijken naar een download daarvan.

Het download gebeuren moet ik nog helemaal schrijven, maar ik ga ervan uit dat dat knip en plak werk is met wat code-rewrite van de andere apps, dus dat zal niet al te lang duren.

auteur- en boek-metadata import is nu helemaal klaar in ieder geval.

Ik spaar bijvoorbeeld ebooks, maar het wordt telkens een dikke zooi doordat er geen nette release-name afspraken zijn rond ebooks. Daardoor moet ik steeds handmatig rommelen met auteurs en titels en covers enzo. Ik heb wel een ebook-postprocessing script dat met behulp van Calibre e.e.a. automatiseert, maar dat is verre van ideaal, omdat Calibre niet altijd de auteur of titel herkent. En dat wil ik met deze app voorkomen.

Als de functionaliteit aanwezig is ga ik ook de gui aanpakken, die vind ik nu maar grijs en grauw enzo.

Omdat een log meer zegt dan duizend woorden:
mars@notebook:~/Gitprojects/LazyL$ python LazyLibrarian.py --debug
22-Jan-2012 23:09:22 - INFO :: MainThread : Database status CHECK ...
22-Jan-2012 23:09:22 - INFO :: MainThread : Database status OK ...
22-Jan-2012 23:09:33 - INFO :: CP Server Thread-6 : Searching for author with name: joost zwagerman
22-Jan-2012 23:09:33 - INFO :: CP Server Thread-6 : Found author: Joost Zwagerman
22-Jan-2012 23:09:37 - INFO :: Thread-12 : Processing info for authorID: 334677
22-Jan-2012 23:09:38 - INFO :: Thread-12 : Processing books for authorID: 334677
22-Jan-2012 23:09:39 - INFO :: Thread-12 : Adding author to database
22-Jan-2012 23:09:39 - INFO :: Thread-12 : Adding books to database
22-Jan-2012 23:09:43 - DEBUG :: Thread-12 : Added 38 books, 34 with ISBN, language found for 34 books.
22-Jan-2012 23:09:43 - INFO :: Thread-12 : Processing complete for authorID: 334677
22-Jan-2012 23:09:54 - INFO :: CP Server Thread-6 : Searching for author with name: robert jordan
22-Jan-2012 23:09:54 - INFO :: CP Server Thread-6 : Found author: Robert Jordan
22-Jan-2012 23:09:58 - INFO :: Thread-13 : Processing info for authorID: 6252
22-Jan-2012 23:09:59 - INFO :: Thread-13 : Processing books for authorID: 6252
22-Jan-2012 23:10:01 - INFO :: Thread-13 : Processing books page 1
22-Jan-2012 23:10:04 - INFO :: Thread-13 : Processing books page 2
22-Jan-2012 23:10:07 - INFO :: Thread-13 : Processing books page 3
22-Jan-2012 23:10:09 - INFO :: Thread-13 : Adding author to database
22-Jan-2012 23:10:09 - INFO :: Thread-13 : Adding books to database
22-Jan-2012 23:10:30 - DEBUG :: Thread-13 : Added 200 books, 176 with ISBN, language found for 155 books.
22-Jan-2012 23:10:30 - INFO :: Thread-13 : Processing complete for authorID: 6252
22-Jan-2012 23:10:46 - INFO :: MainThread : LazyLibrarian is shutting down ...
mars@notebook:~/Gitprojects/LazyL$

[ Voor 52% gewijzigd door Mar2zz op 22-01-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ziet er interessant uit. Misschien ga ik op deze manier ook wel wat meer lezen dan tv en film kijken :+

Ik heb intussen trouwens ook even de moeite genomen om een search plugin te 'maken' voor J1nx' newznab server. Voor chrome is het niet nodig, want die herkent hem zodra je op de site zoekt, maar Firefox is minder handig met zoekmachines. Vandaar onderstaande plugin:
http://mycroft.mozdev.org...?name=j1nx&opensearch=yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:00
@Mar2zz
Ga zo door, super man, kan niet wachten tot die uit is.
Er komt ook wel een blackhole functie in hoop ik?
Ik gebruik zelf geen sab maar nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Anthirian schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:27:
Ziet er interessant uit. Misschien ga ik op deze manier ook wel wat meer lezen dan tv en film kijken :+

Ik heb intussen trouwens ook even de moeite genomen om een search plugin te 'maken' voor J1nx' newznab server. Voor chrome is het niet nodig, want die herkent hem zodra je op de site zoekt, maar Firefox is minder handig met zoekmachines. Vandaar onderstaande plugin:
J1nx is gewoon een van de vele newznab servers. Zodra Mar2zz newznab support heeft gecode, kan je gewoon een URL, ID en API invoeren net zoals bij sickbeard.

@Mar2zz

Feature request: Bij een boek, als die ook verfilmd is een optie; "Send movie to CouchPotato"

Ik wacht namelijk altijd totdat de film uitkomt _/-\o_ _/-\o_

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
blackhole komt er zeker, maar een nzbget-postprocesser komt ook nog wel. Ik ben helemaal verliefd op python dus ik maak het met plezier.

@jinx als ergens een site is waar ik zulke verfilmingen op basis van boektitel kan checken dan is dat een leuke.

[ Voor 29% gewijzigd door Mar2zz op 23-01-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mar2zz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:34:
blackhole komt er zeker, maar een nzbget-postprocesser komt ook nog wel. Ik ben helemaal verliefd op python dus ik maak het met plezier.

@jinx als ergens een site is waar ik zulke verfilmingen op basis van boektitel kan checken dan is dat een leuke.
Dit lijkt een site waar informatie op staat over boeken die verfilmd zijn: http://www.mymcpl.org/books-movies-music/based-book
Ik weet niet of je er wat aan hebt. Succes iig! Leuk project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:27
Ik heb al enkele weken een probleem met Headphones. Ik heb hier ook al een issue van ingevoerd op github maar tot op heden geen reactie. Ook heb ik zelf de oorzaak van dit probleem niet kunnen vinden:

Steeds als Headphones gaat zoeken naar wanted albums wordt alleen naar het eerste album in mijn lijst correct gezocht. De overige worden wel vernoemd maar verder niks mee gedaan:

..........................
2012-01-03 10:44:17 INFO Searching for Danny Elfman Hellboy II: The Golden Army since it was marked as wanted
2012-01-03 10:44:17 INFO Searching for Beatsteaks Boombox since it was marked as wanted
2012-01-03 10:44:17 INFO Searching for Beatsteaks Smacksmash since it was marked as wanted
2012-01-03 10:44:17 INFO Searching for Beatsteaks Living Targets since it was marked as wanted
2012-01-03 10:44:17 INFO Searching for Beatsteaks Launched since it was marked as wanted
2012-01-03 10:44:17 INFO Searching for Beatsteaks 48 49 since it was marked as wanted
2012-01-03 10:44:17 INFO No results found from http://germnzb.no-ip.org for Beatsteaks 48 49
2012-01-03 10:44:15 INFO Parsing results from http://germnzb.no-ip.org
2012-01-03 10:44:15 INFO Searching for Beatsteaks 48 49 since it was marked as wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:
- Houdt subliminal rekening met de quality van de download? Ik heb gemerkt dat sommige subs out-of-sync zijn, waardoor ik het idee krijg dat ie bijv. HDTV subs pakt voor de Web-DL.
Ik heb hier de laatste tijd ook veel problemen mee. Op bierdopje staat zowel de HDTV sub als de Web-DL sub, maar hij pakt gewoon de HDTV sub ipv de Web-DL... Is er een manier om dit te fixen?
Ook als ik SickBeard de episodes niet laat renamen pakt hij de verkeerde. Dit zit dus echt dieper dan ik dacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Freekers op 23-01-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 22:29
CarpeVentum schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:
[...]

Mijn ideeën zijn niet op. Geen idee of je dit al hebt geprobeerd:
Ik neem aan dat je een Python2.6 hebt draaien? En dat Sickbeard met Subliminal daarop draait?

Moet je even dit doen:

1. Stop Sickbeard via Package center
2. Navigeer via ssh naar /usr/local/var/sickbeard/lib/subliminal/
3. nano core.py
4. naar beneden scrollen tot (regel 214) je dit ziet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 def keySubtitles(self, subtitle, video, order):
        """Create a key to sort subtitle using preferences"""
        key = ''
        for sort_item in order:
            if sort_item == LANGUAGE_INDEX:
                key += '{:03d}'.format(len(self._languages) - self._languages.index(subtitle.language) - 1)
            elif sort_item == PLUGIN_INDEX:
                key += '{:02d}'.format(len(self._plugins) - self._plugins.index(subtitle.plugin) - 1)
            elif sort_item == PLUGIN_CONFIDENCE:
                key += '{:04d}'.format(int(subtitle.confidence * 1000))
            elif sort_item == MATCHING_CONFIDENCE:
                confidence = 0
                if subtitle.release:
                    confidence = matching_confidence(video, subtitle)
                key += '{:04d}'.format(int(confidence * 1000))
        return int(key)

Je moet daar de :03d, de :02d en de :04d (2x)
veranderen in:
0:03d, 0:02d en 0:04d (2x)

4. Opslaan en Sickbeard weer starten. Klik in home een random show aan en laat 'm subs downloaden (vergrootglaasje naast een aflevering). Hoera het werkt.

Hij blijft bij mij de melding wel geven, maar ik kan wel subs downloaden; dus het werkt :P
Dit zit nu ingebakken in mijn subliminal2 fork. Indien je mijn fork geinstalleerd hebt zou je vanzelf een waarschuwing moeten krijgen dat je kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

rintje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:29:
Dit zit nu ingebakken in mijn subliminal2 fork. Indien je mijn fork geinstalleerd hebt zou je vanzelf een waarschuwing moeten krijgen dat je kan updaten.
Heb net even een force version check gedaan maar hij zegt 'No update needed'. Ik draai je subliminal2 fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 22:29
Freekers schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Heb net even een force version check gedaan maar hij zegt 'No update needed'. Ik draai je subliminal2 fork.
Bij mij pikte hij hem wel gelijk op na een 'Force version check'. Probeer nog s?

Helaas kwam ik er na aanklikken van update achter dat er in de originele code een spatie teveel zit in de code voor genereren van een download url, waardoor een auto-update dus mislukt.

Dit heb ik nu gefixed in subliminal2, maar ja.. vanuit een kapotte versie updater kun je niet updaten om je kapotte updater te fixen :-( dus ik ben bang dat je handmatig de laatste sublminal2 commit in je lokale code moet uitvoeren om auto update werkend te krijgen. Of uiteraard de package opnieuw installeren / eroverheen installeren..

Edit:
Ik zie nog wel steeds allemaal vraagtekentjes achter m'n afleveringen in de 'subtitles' kolom... Was daar al een oplossing/hack/fix voor?

[ Voor 8% gewijzigd door rintje op 23-01-2012 13:52 . Reden: extra opmerking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:03
De laatste paar dagen doet Couchpotato voor mij niet zo veel meer, als ik in de logs kijk zie ik dat hij geen connectie kan maken met '#alt.binaries.hdtv.x264 on efnet', terwijl [url="#alt.binaries.hdtv.x264 on efnet"]de site daarvan[/url] in mijn browser wel gewoon werkt. Als ik handmatig in een browser probeer te verbinden naar de URL waar Couchpotato op zoekt dan krijg ik ook een lege pagina te zien. Iemand een idee waar dit door komt?

code:
1
2
3
14:00:06 ERROR [rovider.yarr.sources.x264] Failed to open http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=Juno+1080p&status=FILLED&age=1300&sort=ID.
13:59:56 INFO  [rovider.yarr.sources.x264] Searching: http://85.214.105.230/x264/requests.php?release=Juno+1080p&status=FILLED&age=1300&sort=ID
13:59:47 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Juno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

rintje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:46:
Bij mij pikte hij hem wel gelijk op na een 'Force version check'. Probeer nog s?

Helaas kwam ik er na aanklikken van update achter dat er in de originele code een spatie teveel zit in de code voor genereren van een download url, waardoor een auto-update dus mislukt.

Dit heb ik nu gefixed in subliminal2, maar ja.. vanuit een kapotte versie updater kun je niet updaten om je kapotte updater te fixen :-( dus ik ben bang dat je handmatig de laatste sublminal2 commit in je lokale code moet uitvoeren om auto update werkend te krijgen. Of uiteraard de package opnieuw installeren / eroverheen installeren..

Edit:
Ik zie nog wel steeds allemaal vraagtekentjes achter m'n afleveringen in de 'subtitles' kolom... Was daar al een oplossing/hack/fix voor?
Aha, dat verklaart.
Ik heb een Git Pull gedaan en nu loop ik weer gelijk met je laatste nieuwe versie. Heb even handmatig gechecked of de extra spatie nu weg is en dat is het geval :) Op het eerste gezicht lijkt het alsof er geen settings verloren te zijn gegaan door die Git Pull. Ben benieuwd _/-\o_

Betreft je edit: Ik zie hier en daar een vraagtekentje maar over het algemeen overal een mooi vlaggetje staan. Geen idee waarom 'ie er soms wel een vraagtekentje neerzet... Irritanter vind ik dat subliminal de verkeerde sub download voor de verkeerde quality (zie hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

aal schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:38:
Sinds kort denkt couchpotato om de een of andere reden dat failed downloads in sabNZBd gelukt zijn.

...
Ik heb inmiddels couchpotato verwijderd, de database weggegooid en hem opnieuw geïnstalleerd via Mar2zz's fantastische script. Alleen blijft die probleem zich voordoen. Zodra Couchpotato een film vindt, komt hij al in de lijst te staan als 'Klaar'. Dit terwijl sab hem nog moet downloaden. In het geval van bijv Mission Impossible: Ghost Protocol vind hij een R5 op nzbmatrix. Deze wordt in de lijst gezet alsof hij deze al binnen heeft en er vervolgens verder gezocht gaat worden naar een betere kwaliteit (R5 is geen 'stop quality' bij mij).

Nu bevat de nzb die hij vind een bestand met een wachtwoord en ik kan dus niet meer aangeven dat CouchPotato het opnieuw moet proberen met een andere nzb.

Niemand anders met dit probleem, of enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik zit op Version: git-f5cdb6e

[ Voor 0% gewijzigd door aal op 23-01-2012 14:15 . Reden: Spelling.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
rintje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Kan ik dit ook op een windows systeem installeren, of enkel op lunix/synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Freekers schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:52:
[...]

Ik heb hier de laatste tijd ook veel problemen mee. Op bierdopje staat zowel de HDTV sub als de Web-DL sub, maar hij pakt gewoon de HDTV sub ipv de Web-DL... Is er een manier om dit te fixen?
Ook als ik SickBeard de episodes niet laat renamen pakt hij de verkeerde. Dit zit dus echt dieper dan ik dacht.
Same here, hij download gewoon de verkeerde. Moest wel ff m'n log doorspitten, met Fringe weet ik het zeker. Hij download de HDTV variant terwijl hij de BluRay had moeten pakken. Vanavond, als ik eraan denk, even een request op GitHub inschieten.

code:
1
2
{'confidence': 1, 'language': 'nl', 'plugin': 'BierDopje', 'keywords': set([]), 'link': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/15714/Fringe.S01E15.720p.HDTV.x264-CTU.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E', 'release': u'Fringe.S01E15.720p.HDTV.x264-CTU.srt', 'path': u'/media/Video/Series/Fringe/Season 01/Fringe.S01E15.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nl.srt'}
{'confidence': 1, 'language': 'nl', 'plugin': 'BierDopje', 'keywords': set([]), 'link': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/16738/Fringe.S01E17.720p.HDTV.x264-CTU.V2.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E', 'release': u'Fringe.S01E17.720p.HDTV.x264-CTU.V2.srt', 'path': u'/media/Video/Series/Fringe/Season 01/Fringe.S01E17.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nl.srt'}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:
[...]

Dat was dus ook de fout die ik kreeg in http://gathering.tweakers...message/37531293#37531293
Waarschijnlijk heb je een paar bestanden die niet "leesbaar" zijn voor SB (gangbare formaten staan in C:\SickBeard\lib\enzyme\__init__.py) die een fatale fout veroorzaken voor subliminal.
In mijn geval waren het VOB-bestanden. Deze moet je dan op een andere status zetten (ignored/skipped) zodat subliminal ze niet.
Als je het log goed bekijkt kan je ook zien bij welke show hij crasht. Daar staan dan die niet-gangbare formaten ergens.
ik download nooit VOB/ dvd files, dus daar kan het niet aan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worker123 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:19:
[...]

ik download nooit VOB/ dvd files, dus daar kan het niet aan liggen
Nee, maar het kan natuurlijk ook een andere container zijn die niet in die enzyme staat.
Bij mij was dat VOB, maar het kan evengoed .iso of wat dan ook zijn als ie het probeert te gebruiken voor subliminal.
Als het goed is kan je in de log gewoon terugvinden bij welke show het fout gaat, en dan kan je waarschijnlijk ook herleid wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

jopie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:20:
Kan ik dit ook op een windows systeem installeren, of enkel op lunix/synology?
Ja, dat kan:

Je kunt de fork van 'Team-Sickbeard' gebruiken met als extra optie het puur en alleen downloaden van subtitles, of je pakt de fork van Rintje, waar je naast subs ook nog NL series kunt downloaden (en dus ook weer subs voor die NL series. Daar heeft de normale Sick Beard namelijk nogal wat problemen mee).

De fork van Team-Sickbeard met alleen subs als extra optie is hier te vinden:
https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard

De fork van Rintje is hier te vinden:
https://github.com/rintje/SickBeard

Je kunt deze handleiding volgen om de fork te installeren onder Windows:
http://img864.imageshack....ickbeardinstallationo.pdf
Hiermee kun je de fork ook makkelijk updaten door een Git Pull te doen :)

Eventueel kun je ook dit stappenplan volgen, maar let dan wel op dat je bij elke update dat stappenplan weer handmatig moet volgen om de overschreven waardes weer terug te veranderen:
martynvs schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:34:
Ik heb het zojuist eindelijk geprobeerd en volgens mij werkt het.

1) Eerst heb ik het advies van Sudden opgevolgd en .PY in de system variables gezet (Sudden in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2").

2) Newznab.py heb ik gedownload van https://github.com/midget...eard/providers/newznab.py.
Toen had ik het stappenplan van Rintje gebruikt (rintje in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a.") waarbij newzbin.py eigenlijk newznab.py moet zijn.

3) Vervolgens heb ik dit aangepaste newznab.py bestand in 'C:\Program Files (x86)\SickBeard\lib\sickbeard.zip\sickbeard\providers' geplaatst en newznab.pyc verwijderd. Let op dat je dus in een zip bestand zit te werken.

4) Vervolgens heb ik sickbeard weer opgestart en hij draait nu vrolijk. Om te testen heb ik een aflevering van sickbeard laten downloaden die in de categorie TV > Foreign staat. Hij werd gelijk gesnatched.
Succes ermee!

Mag dit in de TS? Ik heb deze vraag nu al 3x deze week voorbij zien komen...
r3v0ss schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:50:
Same here, hij download gewoon de verkeerde. Moest wel ff m'n log doorspitten, met Fringe weet ik het zeker. Hij download de HDTV variant terwijl hij de BluRay had moeten pakken. Vanavond, als ik eraan denk, even een request op GitHub inschieten.

code:
1
2
{'confidence': 1, 'language': 'nl', 'plugin': 'BierDopje', 'keywords': set([]), 'link': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/15714/Fringe.S01E15.720p.HDTV.x264-CTU.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E', 'release': u'Fringe.S01E15.720p.HDTV.x264-CTU.srt', 'path': u'/media/Video/Series/Fringe/Season 01/Fringe.S01E15.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nl.srt'}
{'confidence': 1, 'language': 'nl', 'plugin': 'BierDopje', 'keywords': set([]), 'link': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/16738/Fringe.S01E17.720p.HDTV.x264-CTU.V2.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E', 'release': u'Fringe.S01E17.720p.HDTV.x264-CTU.V2.srt', 'path': u'/media/Video/Series/Fringe/Season 01/Fringe.S01E17.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nl.srt'}
Ik kan de log van subliminal niet vinden, maar ik weet er nog 1 tje waar hij de HDTV versie pakt terwijl hij de 720p WEB-DL versie moet hebben en wel bij
code:
1
The.Big.Bang.Theory.S05E06.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
ik voeg het vanavond wel toe aan de TS, maar dat weerhoudt maar weinig mensen van het opnieuw stellen van de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

j1nx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:33:
[...]

J1nx is gewoon een van de vele newznab servers. Zodra Mar2zz newznab support heeft gecode, kan je gewoon een URL, ID en API invoeren net zoals bij sickbeard.
Dat weet ik. Ik had blijkbaar niet duidelijk genoeg gezegd dat het hier gaat om een browser plugin waarmee je direct kunt zoeken. Je hoeft zo niet eerst naar de website toe te gaan om er daarna te kunnen zoeken. Natuurlijk zoeken Sick Beard en CouchPotato hier niet mee, maar als je snel even wat wil opzoeken en downloaden is het erg handig. Zeker als je ook je nzb key hebt ingevuld op jouw newznab server ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 23-01-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Ik krijg bij sickbeard weinig series binnen..... dit wil zeggen dat hij series mist met downloaden en dat de lijst niet word geupdate..... (zo lijkt het)

Heb de laatste versie (voor synology) maar gisteren kwam ik er achter dat als ik bij Modern Family kijk dat sickbeard aangeeft dat ik helemaal bij ben maar ik zie op internet dat er nog 2 afleveringen zijn die al dagen lang gedownload kunnen worden.

Vraag 1: waarom werkt hij de lijst niet bij (qua data en afleveringen)
Vraag 2: hoe kan ik controleren of ik de laatste versie heb? (force update zegt steeds no update needed maar vertrouw het niet helemaal)

Ik heb op dit moment maar 3 series waar een datum staat voor de volgende aflevering

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mar2zz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:57:
ik voeg het vanavond wel toe aan de TS, maar dat weerhoudt maar weinig mensen van het opnieuw stellen van de vraag ;)
Thanks. Klopt, weet ik, maar dan kan ik iig naar de TS verwijzen ipv dat ik steeds m'n post moet zoeken en ctrl-v'en
spanx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:21:
Ik krijg bij sickbeard weinig series binnen..... dit wil zeggen dat hij series mist met downloaden en dat de lijst niet word geupdate..... (zo lijkt het)

Heb de laatste versie (voor synology) maar gisteren kwam ik er achter dat als ik bij Modern Family kijk dat sickbeard aangeeft dat ik helemaal bij ben maar ik zie op internet dat er nog 2 afleveringen zijn die al dagen lang gedownload kunnen worden.

Vraag 2: hoe kan ik controleren of ik de laatste versie heb? (force update zegt steeds no update needed maar vertrouw het niet helemaal)

Ik heb op dit moment maar 3 series waar een datum staat voor de volgende aflevering
Het lijkt erop alsof je te weinig Search Providers hebt.
Welke search providers heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
spanx schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:21:
De lijst met beschikbare afleveringen wordt gegeneerd met informatie van thetvdb.com. Als je op thetvdb.com meer afleveringen vindt dan in sickbeard klopt er iets niet. Je kan bij een serie altijd op force full update klikken om de informatie bij te werken.
De laatst modern family is uitgezonden op 18 januari. Welke datum geeft Sickbeard bij jou dan aan?
Bekijk eerst eens via tvdb of dat echt zo is. Het bijwerken van de lijsten gaat automatisch als sickbeard blijft draaien. Zet jij je nas soms uit?
Ga er maar vanuit dat je de laatste versie hebt. Maar zelfs al heb je die niet, dat heeft geen invloed op informatie van je tv-series.
Vertel dan eens voor welke series je dan geen datum hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/mkcl518zv/sickbeard.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/spwo6aoi3/sickbeard2.jpg

Omdat ik de 2 missende afleveringen zelf heb gedownload heeft hij ze gewoon herkend en toegevoegd...

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Freekers schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:30:
[...]
Thanks. Klopt, weet ik, maar dan kan ik iig naar de TS verwijzen ipv dat ik steeds m'n post moet zoeken en ctrl-v'en
Als het weer voorkomt kun je zeggen: Zie TS! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:25:
[...]

Ikzelf heb geprobeerd (met mijn matige kwaliteiten) een workaround voor de ondertitel mismatches te maken door 2 nieuwe Qualities te maken in common.py. : "HDTV Subs" en "WEB-DL Subs".
Deze zijn dan aangeduid als hogere kwaliteit dan hun ondertitelloze naamgenoten.
Helaas lijkt het niet te werken. SB zoekt wel, maar vindt niets wat aan de vergelijking voldoet.
Misschien dat het te maken heeft dat bij j1nx.nl (waar de meeste embedded te vinden zijn) de betreffende nzb's in de Foreign categorie zitten ipv HD?
Voor de liefhebbers, mijn common.py:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
# You should have received a copy of the GNU General Public License
# along with Sick Beard.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.

import os.path
import operator, platform
import re

from sickbeard import version

USER_AGENT = 'Sick Beard/alpha2-'+version.SICKBEARD_VERSION.replace(' ','-')+' ('+platform.system()+' '+platform.release()+')'

mediaExtensions = ['avi', 'mkv', 'mpg', 'mpeg', 'wmv',
                   'ogm', 'mp4', 'iso', 'img', 'divx',
                   'm2ts', 'm4v', 'ts', 'flv', 'f4v',
                   'mov', 'rmvb', 'vob', 'dvr-ms', 'wtv',
                   'ogv']

### Other constants
MULTI_EP_RESULT = -1
SEASON_RESULT = -2

### Notification Types
NOTIFY_SNATCH = 1
NOTIFY_DOWNLOAD = 2

notifyStrings = {}
notifyStrings[NOTIFY_SNATCH] = "Started Download"
notifyStrings[NOTIFY_DOWNLOAD] = "Download Finished"

### Episode statuses
UNKNOWN = -1 # should never happen
UNAIRED = 1 # episodes that haven't aired yet
SNATCHED = 2 # qualified with quality
WANTED = 3 # episodes we don't have but want to get
DOWNLOADED = 4 # qualified with quality
SKIPPED = 5 # episodes we don't want
ARCHIVED = 6 # episodes that you don't have locally (counts toward download completion stats)
IGNORED = 7 # episodes that you don't want included in your download stats
SNATCHED_PROPER = 9 # qualified with quality

class Quality:

NONE = 0
    SDTV = 1
    SDDVD = 1<<1 # 2
    HDTV = 1<<2 # 4
    HDWEBDL = 1<<3 # 8
    HDTVSUB = 1<<4 # 16
    HDWEBDLSUB = 1<<5 # 32
    HDBLURAY = 1<<6 # 64
    FULLHDBLURAY = 1<<7 # 128

# put these bits at the other end of the spectrum, far enough out that they shouldn't interfere
    UNKNOWN = 1<<15

qualityStrings = {NONE: "N/A",
                      UNKNOWN: "Unknown",
                      SDTV: "SD TV",
                      SDDVD: "SD DVD",
                      HDTV: "HD TV",
                      HDWEBDL: "720p WEB-DL",
                      HDTVSUB: "HD TV Subs",
                      HDWEBDLSUB: "720p WEB-DL Subs",
                      HDBLURAY: "720p BluRay",
                      FULLHDBLURAY: "1080p BluRay"}

statusPrefixes = {DOWNLOADED: "Downloaded",
                      SNATCHED: "Snatched"}

@staticmethod
    def _getStatusStrings(status):
        toReturn = {}
        for x in Quality.qualityStrings.keys():
            toReturn[Quality.compositeStatus(status, x)] = Quality.statusPrefixes[status]+" ("+Quality.qualityStrings[x]+")"
        return toReturn

@staticmethod
    def combineQualities(anyQualities, bestQualities):
        anyQuality = 0
        bestQuality = 0
        if anyQualities:
            anyQuality = reduce(operator.or_, anyQualities)
        if bestQualities:
            bestQuality = reduce(operator.or_, bestQualities)
        return anyQuality | (bestQuality<<16)

@staticmethod
    def splitQuality(quality):
        anyQualities = []
        bestQualities = []
        for curQual in Quality.qualityStrings.keys():
            if curQual & quality:
                anyQualities.append(curQual)
            if curQual<<16 & quality:
                bestQualities.append(curQual)

return (anyQualities, bestQualities)

@staticmethod
    def nameQuality(name):

name = os.path.basename(name)

# if we have our exact text then assume we put it there
        for x in Quality.qualityStrings:
            if x == Quality.UNKNOWN:
                continue

regex = '\W'+Quality.qualityStrings[x].replace(' ','\W')+'\W'
            regex_match = re.search(regex, name, re.I)
            if regex_match:
                return x

checkName = lambda list, func: func([re.search(x, name, re.I) for x in list])

if checkName(["pdtv.xvid", "hdtv.xvid", "dsr.xvid"], any) and not checkName(["720p"], all):
            return Quality.SDTV
        elif checkName(["dvdrip.xvid", "bdrip.xvid", "dvdrip.divx", "dvdrip.ws.xvid"], any) and not checkName(["720p"], all):
            return Quality.SDDVD
        elif checkName(["720p", "hdtv", "x264"], all) or checkName(["hr.ws.pdtv.x264"], any):
            return Quality.HDTV
        elif checkName(["720p", "web.dl"], all) or checkName(["720p", "itunes", "h.?264"], all):
            return Quality.HDWEBDL
        elif checkName(["720p", "hdtv", "x264", "NL"], all) or checkName(["hr.ws.pdtv.x264", "NL"], all):
            return Quality.HDTVSUB
        elif checkName(["720p", "web.dl", "NL"], all) or checkName(["720p", "itunes", "h.?264", "NL"], all):
            return Quality.HDWEBDLSUB
        elif checkName(["720p", "bluray", "x264"], all) or checkName(["720p", "hddvd", "x264"], all):
            return Quality.HDBLURAY
        elif checkName(["1080p", "bluray", "x264"], all) or checkName(["1080p", "hddvd", "x264"], all):
            return Quality.FULLHDBLURAY
        else:
            return Quality.UNKNOWN

@staticmethod
    def assumeQuality(name):

if name.lower().endswith(".avi"):
            return Quality.SDTV
        elif name.lower().endswith(".mkv"):
            return Quality.HDTV
        else:
            return Quality.UNKNOWN

@staticmethod
    def compositeStatus(status, quality):
        return status + 100 * quality

@staticmethod
    def qualityDownloaded(status):
        return (status - DOWNLOADED) / 100

@staticmethod
    def splitCompositeStatus(status):
        """Returns a tuple containing (status, quality)"""
        for x in sorted(Quality.qualityStrings.keys(), reverse=True):
            if status > x*100:
                return (status-x*100, x)

return (Quality.NONE, status)

@staticmethod
    def statusFromName(name, assume=True):
        quality = Quality.nameQuality(name)
        if assume and quality == Quality.UNKNOWN:
            quality = Quality.assumeQuality(name)
        return Quality.compositeStatus(DOWNLOADED, quality)

DOWNLOADED = None
    SNATCHED = None
    SNATCHED_PROPER = None

Quality.DOWNLOADED = [Quality.compositeStatus(DOWNLOADED, x) for x in Quality.qualityStrings.keys()]
Quality.SNATCHED = [Quality.compositeStatus(SNATCHED, x) for x in Quality.qualityStrings.keys()]
Quality.SNATCHED_PROPER = [Quality.compositeStatus(SNATCHED_PROPER, x) for x in Quality.qualityStrings.keys()]

HD = Quality.combineQualities([Quality.HDTV, Quality.HDWEBDL, Quality.HDTVSUB, Quality.HDWEBDLSUB, Quality.HDBLURAY], [])
SD = Quality.combineQualities([Quality.SDTV, Quality.SDDVD], [])
ANY = Quality.combineQualities([Quality.SDTV, Quality.SDDVD, Quality.HDTV, Quality.HDWEBDL, Quality.HDTVSUB, Quality.HDWEBDLSUB, Quality.HDBLURAY, Quality.UNKNOWN], [])
BEST = Quality.combineQualities([Quality.SDTV, Quality.HDTV, Quality.HDWEBDL, Quality.HDTVSUB, Quality.HDWEBDLSUB], [Quality.HDTV])

qualityPresets = (SD, HD, ANY)
qualityPresetStrings = {SD: "SD",
                        HD: "HD",
                        ANY: "Any"}

class StatusStrings:
    def __init__(self):
        self.statusStrings = {UNKNOWN: "Unknown",
                              UNAIRED: "Unaired",
                              SNATCHED: "Snatched",
                              DOWNLOADED:  "Downloaded",
                              SKIPPED: "Skipped",
                              SNATCHED_PROPER: "Snatched (Proper)",
                              WANTED: "Wanted",
                              ARCHIVED: "Archived",
                              IGNORED: "Ignored"}

def __getitem__(self, name):
        if name in Quality.DOWNLOADED + Quality.SNATCHED + Quality.SNATCHED_PROPER:
            status, quality = Quality.splitCompositeStatus(name)
            if quality == Quality.NONE:
                return self.statusStrings[status]
            else:
                return self.statusStrings[status]+" ("+Quality.qualityStrings[quality]+")"
        else:
            return self.statusStrings[name]

def has_key(self, name):
        return name in self.statusStrings or name in Quality.DOWNLOADED or name in Quality.SNATCHED or name in Quality.SNATCHED_PROPER

statusStrings = StatusStrings()

class Overview:
    UNAIRED = UNAIRED # 1
    QUAL = 2
    WANTED = WANTED # 3
    GOOD = 4
    SKIPPED = SKIPPED # 5

overviewStrings = {SKIPPED: "skipped",
                       WANTED: "wanted",
                       QUAL: "qual",
                       GOOD: "good",
                       UNAIRED: "unaired"}

# Get our xml namespaces correct for lxml
XML_NSMAP = {'xsi': 'http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance',
             'xsd': 'http://www.w3.org/2001/XMLSchema'}

countryList = {'Australia': 'AU',
               'Canada': 'CA',
               'USA': 'US'
               }

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 21:33 . Reden: common.py toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 22:58
Ik heb voor het eerst dat Sickbeard de Sample video pakt bij het Post-processing in plaats van de volledige aflevering. Iemand dit eerder gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Sommige series die daar staan zijn geen aankomende episodes van bekend, dus dan is een ontbrekende datum niet gek.
Maar van series die nu midden in een seizoen zitten zouden de data er bij moeten staan.
Heb je al eens force update geprobeerd? Dat kan lang duren met zoveel series, dus sickbeard gewoon laten draaien.

Afleveringen die overigens al geweest zijn moet je handmatig op wanted zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Als ik SABnzbd Integration wil bij newznab.j1nx.nl, wat moet ik dan invullen bij url? Is dat de url die ik op mijn interne netwerk gebruik voor SABnzbd of moet dat een extern ipadres zijn met de juiste port forwarding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Anthirian schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:15:
[...]

Dat weet ik. Ik had blijkbaar niet duidelijk genoeg gezegd dat het hier gaat om een browser plugin waarmee je direct kunt zoeken. Je hoeft zo niet eerst naar de website toe te gaan om er daarna te kunnen zoeken. Natuurlijk zoeken Sick Beard en CouchPotato hier niet mee, maar als je snel even wat wil opzoeken en downloaden is het erg handig. Zeker als je ook je nzb key hebt ingevuld op jouw newznab server ;)
Klinkt leuk. Kun je die delen met mij. We hebben het over chrome? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martynvs schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:27:
Als ik SABnzbd Integration wil bij newznab.j1nx.nl, wat moet ik dan invullen bij url? Is dat de url die ik op mijn interne netwerk gebruik voor SABnzbd of moet dat een extern ipadres zijn met de juiste port forwarding?
Wat denk jezelf?

Ik denk niet dat er veel gedaan kan worden met een internal IP, ik zou je externe ip opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
je browser draait toch intern. Kan allebei niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Anthirian schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:15:
[...]

<knip> Zeker als je ook je nzb key hebt ingevuld op jouw newznab server ;)
schumi2004 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:42:
[...]

Wat denk jezelf?

Ik denk niet dat er veel gedaan kan worden met een internal IP, ik zou je externe ip opgeven ;)
Ik heb intern geprobeerd, maar dat werkte niet. Extern lijkt me inderdaad logischer, maar zoals Mar2zz aangeeft draait de browser wel op mijn eigen netwerkje, dus ik dacht dat wellicht zo zou werken.
Mar2zz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:59:
Kan het inderdaad allebei niet? Ik zal binnenkort extern nog proberen. Heeft iemand het wel werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Ik wel benieuwd naar wat SABnzbd Integration is. Ik zie de term wel staan bij mijn j1nx profiel, maar kan er verder niets mee. En ook uitleg ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
job schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:56:
Ik wel benieuwd naar wat SABnzbd Integration is. Ik zie de term wel staan bij mijn j1nx profiel, maar kan er verder niets mee. En ook uitleg ontbreekt.
Met nzb integration kan je op de site van j1nx direct een download starten in je SABnzbd. Je hoeft dan dus niet de nzb te downloaden en vervolgens in SABnzbd te uploaden. Je moet daarvoor wel het juiste ipadres en een nzb of API key in je j1nx profiel toevoegen. De nzb key geeft j1nx.nl toestemming om nzbs toe te voegen in je SABnzbd en de API key geeft volledige toegang tot je SABnzbd (wat je dus alleen moet gebruiken als je de site echt vertrouwd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
daar zijn ook addons voor, bv nzbstatus voor ffox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
rintje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:46:
[...]

Hier heb ik al een poosje last van, maar bij mij werkt Sickbeard in combi met Subliminal gewoon goed, dus had er geen aandacht aan besteed. Updaten werkt inderdaad niet...

Maar kun je mij verwijzen naar een werkende link van de spk?
Die ik eerder had gebruikt, werkt niet meer. Krijg 404 pagina's op Github.
Of een kleine Git pull instructie?

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 24-01-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
martynvs schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:15:
Met nzb integration kan je op de site van j1nx direct een download starten in je SABnzbd. Je hoeft dan dus niet de nzb te downloaden en vervolgens in SABnzbd te uploaden. Je moet daarvoor wel het juiste ipadres en een nzb of API key in je j1nx profiel toevoegen. De nzb key geeft j1nx.nl toestemming om nzbs toe te voegen in je SABnzbd en de API key geeft volledige toegang tot je SABnzbd (wat je dus alleen moet gebruiken als je de site echt vertrouwd).
Dacht al zoiets, maar kon het niet terugvinden op j1nx.nl. Bedankt voor de uitleg :)
Is het iets wat elke newznab site heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

j1nx schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Klinkt leuk. Kun je die delen met mij. We hebben het over chrome? of niet?
Nee een Firefox zoekplugin. Met Chrome kan je hem zelf maken. Als je eenmaal hebt gezocht op jouw server dan staat hij waarschijnlijk vanzelf in de lijst. Zo niet, dan kan je hem zelf maken via de opties > manage search engines en dan onderstaande regel gebruiken:
code:
1
http://newznab.j1nx.nl/search/%s

De Firefox zoekplugin staat hier:
[...]

Daarom is er sinds Sabnzbd+ 0.6.x een nzb key: een API key die alleen nzb's kan plaatsen in je queue, in tegenstelling tot de api key die alles mag.
Mar2zz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:56:
daar zijn ook addons voor, bv nzbstatus voor ffox
Inderdaad, maar als het zonder addon kan scheelt het weer een klein beetje in de opstarttijd van je browser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

r3v0ss schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:50:
Heb je nog de kans gekregen om een request op GitHub te maken?
Mar2zz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:25:
Top!
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:54:
Ikzelf heb geprobeerd (met mijn matige kwaliteiten) een workaround voor de ondertitel mismatches te maken door 2 nieuwe Qualities te maken in common.py. : "HDTV Subs" en "WEB-DL Subs".
Deze zijn dan aangeduid als hogere kwaliteit dan hun ondertitelloze naamgenoten.
Helaas lijkt het niet te werken. SB zoekt wel, maar vindt niets wat aan de vergelijking voldoet.
Misschien dat het te maken heeft dat bij j1nx.nl (waar de meeste embedded te vinden zijn) de betreffende nzb's in de Foreign categorie zitten ipv HD?
Voor de liefhebbers, mijn common.py:
Mijn coding skills zijn een beetje roestig om het maar even zacht uit te drukken.
Maar als je de NZBs dus niet van J1nx afhaalt zou het wel moeten werken, of begrijp ik het verkeerd?
Leuk dat het kan, maar waarom wil je dat? Maakt dat echt zoveel verschil uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Freekers schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:29:
Leuk dat het kan, maar waarom wil je dat? Maakt dat echt zoveel verschil uit dan?
In een topic die gaat over het automatiseren van al je downloads zou je zeggen dat een handeling minder wordt gewaardeerd ;) Maar het is inderdaad niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

martynvs schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:35:
In een topic die gaat over het automatiseren van al je downloads zou je zeggen dat een handeling minder wordt gewaardeerd ;) Maar het is inderdaad niet zo belangrijk.
Klopt. maar dan ben je wel volledig afhankelijk van de server van J1nx plus krijgt de server van J1nx er nog eens wat extra serverload bij heb ik het idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar2zz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:59:
Je geeft de server van j1nx toch de opdracht de download te starten, niet je browser!
Zal de j1nx server toch echt je externe ip moeten hebben.
Zo doe ik het bij NZB.su ook ;)
Freekers schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Klopt. maar dan ben je wel volledig afhankelijk van de server van J1nx plus krijgt de server van J1nx er nog eens wat extra serverload bij heb ik het idee ;)
Dat zal wel meevallen heb ik het idee.

[ Voor 37% gewijzigd door schumi2004 op 24-01-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
[...]

Heb je nog de kans gekregen om een request op GitHub te maken?
:$

Done :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn coding skills zijn een beetje roestig om het maar even zacht uit te drukken.
Maar als je de NZBs dus niet van J1nx afhaalt zou het wel moeten werken, of begrijp ik het verkeerd?
Nou met een kleine wijziging (credits voor de poster op networkedmediatank.com) komt er bij j1nx alleen "Warehouse 13" uit. Maar die zit als een van de weinige in de HD categorie.
Ik gebruik verder Sickbeard, Wombie, en NZB.su.
Op Wombie's is het lastig zoeken en op NZB.su lijkt er ook niet veel aangemeld te zijn(als je op de sites zelf zoekt). Sickbeard kan ik niet via een site doorzoeken .
Dus ik denk dat een deel van het probleem ligt in de indexering van de nzb's. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

:>

Maarre, ik kan hem niet vinden op Github? Of ik kijk met m'n neus...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:56:
Nou met een kleine wijziging (credits voor de poster op networkedmediatank.com) komt er bij j1nx alleen "Warehouse 13" uit. Maar die zit als een van de weinige in de HD categorie.
Ik gebruik verder Sickbeard, Wombie, en NZB.su.
Op Wombie's is het lastig zoeken en op NZB.su lijkt er ook niet veel aangemeld te zijn(als je op de sites zelf zoekt). Sickbeard kan ik niet via een site doorzoeken .
Dus ik denk dat een deel van het probleem ligt in de indexering van de nzb's. :|
Hmm, dat zou dus betekenen dat je voor elke site een aanpassing zou moeten maken? Lijkt me erg omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Freekers schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:57:
[...]

:>

Maarre, ik kan hem niet vinden op Github? Of ik kijk met m'n neus...

[...]
Hierzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Achso! Ik zat te kijken bij de fork van Rintje of Sickbeard-Team ;)
Ik zal ook even een duit in het zakje toen voor wat betreft een aflevering die het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Sickbeard download geen propers wat redelijk vervelend is, iemand enig idee wat wat hiervan de oorzaak is?

code:
1
2012-01-11 01:24:29.593000 FINDPROPERS :: Exception generated in thread FINDPROPERS: time data 'Mon, 09 Jan 2012 04:26:25' does not match format '%a, %d %b %Y %H:%M:%S'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Diaoul heeft een fix uitgebracht, maar dat heeft voor mij niet geholpen. Bij jou wel?
https://github.com/Diaoul...9ea4268f351ff28c4466a426f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
nee, krijg nu allemaal vage errors:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/72432/Fringe.S01E18.720p.BluRay.x264-SiNNERS.retail.NL.subs/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f4334c>, trying next
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/17249/Fringe.S01E18.720p.HDTV.X264-DIMENSION.V2.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f4330c>, trying next
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/16838/Fringe.S01E18.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f433ac>, trying next
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/22876/Fringe.S01E18.720p.BluRay.x264-SiNNERS/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f4336c>, trying next
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/18644/Fringe.S01E18.HDTV.XviD-LOL.srt/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f32a4c>, trying next
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/16834/Fringe.S01E18.HDTV.XviD-LOL..srt/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f433cc>, trying next
ERROR: subliminal.BierDopje Download http://www.bierdopje.com/downloads/sub/30001/Fringe.S01E18.DVDRip.XviD-SAiNTS/apikey/A2B638AC5D804C2E failed: need more than 1 value to unpack
WARNING: subliminal.worker Could not download subtitle <subliminal.subtitles.ResultSubtitle object at 0x9f433ec>, trying next
ERROR: subliminal.worker No subtitles could be downloaded for video u'/media/Video/Series/Fringe/Season 01/Fringe.S01E18.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

r3v0ss schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:17:
nee, krijg nu allemaal vage errors:
Oei, bij mij download ie wel nog, maar der is niks veranderd.
Ik gebruik overigens de fork van Rintje waar subliminal zit ingebakken dus kan de logfile zo 1-2-3 niet bekijken.
Even Diaoul laten weten op Github dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Freekers schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Ik zie het hele probleem niet. Ik dacht dat het juist handig is om direct vanuit een newznab server een download te kunnen starten. Daar komt bij dat ik alleen een zoekplugin heb gemaakt voor de gevallen waarbij CP of SB je download niet automatisch oppikken. In zo'n geval kun je direct zoeken op j1nx' server, en als je je nzb key hebt ingevuld kun je ook nog eens automatisch beginnen met downloaden. Over extra server load hoef je je al helemaal niet druk te maken. Het direct doorsturen van een nzb naar sab is zelfs minder werk dan een nzb aanbieden ter download. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Anthirian schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Ik zie het hele probleem niet. Ik dacht dat het juist handig is om direct vanuit een newznab server een download te kunnen starten. Daar komt bij dat ik alleen een zoekplugin heb gemaakt voor de gevallen waarbij CP of SB je download niet automatisch oppikken. In zo'n geval kun je direct zoeken op j1nx' server, en als je je nzb key hebt ingevuld kun je ook nog eens automatisch beginnen met downloaden. Over extra server load hoef je je al helemaal niet druk te maken. Het direct doorsturen van een nzb naar sab is zelfs minder werk dan een nzb aanbieden ter download. :')
Inderdaad! En maak je over de load nog maar niet druk, dat is voornamelijk data verkeer en dat zal me aan mijn reet roesten.

Ik brows ook nog zeer vaak gewoon door de movies sektie van mijn site. Gewoon om snel op basis van de covers te zien wat er zoal gepost is en of er nog wat leuks bij zit. Als je de sabnzbd url en key hebt ingegeven kan je direct achter de film op het sabnzbd icoontje klikken en het komt goed .....

Als je de site niet vertrouwd dan kan je ook op het "my cart" icoontje klikken en dan de "My cart" rss feed opnemen in je rss feeds van sabnzbd. Dat download hij het ook, wellis waar met een vertraging gebaseerd op je sabnzbd rss instellingen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Nu werkt de link naar de SPK van Rintje wel weer: https://github.com/rintje...l-rintje-3.0.spk?raw=true

De wijziging van Sick-Beard naar SickBeard blijkbaar... Ik heb een en ander opnieuw geïnstalleerd (back-up van db gemaakt) en het draait weer met werkend update systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
@j1nx: Kun je ook de ebooksearch van je site openen? volgens mij krijg ik dan iets meer mogelijkheden om via de api te zoeken (zoals author=), en dan is het iets specifieker als gewoon door cat=7020 rammen+searchterm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
vandaag mijn synology binnen, straks maar eens kijken of sickbeard + sabnzbd gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anthirian schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:35:
Volgens mij begrijp ik het dan gewoon verkeerd :+ Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:57:
Hmm, dat zou dus betekenen dat je voor elke site een aanpassing zou moeten maken? Lijkt me erg omslachtig.
Nou, ik ben wel wat verder, met een kleine algemene wijziging.
Nu zag ik dat de Foreign categorie op j1nx.nl cat=5020 is.
In het sickbeard log wordt er alleen melding gemaakt van de api in cat=5040 en cat=5030.
In het bestand newznab.py heb ik 5020 toegevoegd aan de te doorspitten categorieën en nu zie ik wel enkele "NL Subs" - nzb's voorbij komen in het log.
Alleen houdt SB het nu hoogstpersoonlijk tegen :
code:
1
Jan-24 19:47:22 DEBUG    SEARCHQUEUE-BACKLOG-248742 :: Invalid scene release: Person of Interest S01E11 720p HDTV NL Subs contains sub(pack|s|bed), ignoring it

Doh 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:34:
@j1nx: Kun je ook de ebooksearch van je site openen? volgens mij krijg ik dan iets meer mogelijkheden om via de api te zoeken (zoals author=), en dan is het iets specifieker als gewoon door cat=7020 rammen+searchterm
Ik zou niet weten hoe? Zal er dit weekend eens naar kijken. Ik zie inderdaad dat nzb.su anders is op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
edit: laat maar, ben in de war met couchpotato.

[ Voor 91% gewijzigd door job op 24-01-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
j1nx schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:45:
[...]

Ik zou niet weten hoe? Zal er dit weekend eens naar kijken. Ik zie inderdaad dat nzb.su anders is op dat vlak.
Heeft geen haast hoor, bijna geen enkele server heeft dat aan staan, dus ik moet sowieso met search gaan werken, 't werkt al :)

Boekjes worden netjes bij je gevonden. Nu alleen nog ff de nzb's naar sab laten sturen of op laten slaan en dan is LazyLibrarian operationeel voor mensen met een newznab-server (maar buggy as hell waarschijnlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:56:
[...]

Boekjes worden netjes bij je gevonden. Nu alleen nog ff de nzb's naar sab laten sturen of op laten slaan en dan is LazyLibrarian operationeel voor mensen met een newznab-server (maar buggy as hell waarschijnlijk...)
De bugs, zijn wij voor! Zolang er maar een github plekje komt voor de forks, pull requests en issues.

(Blijf aan dat ene spotweb filmpje denken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
hij staat al op github. Werkende versie ook nog. Alleen download ie de nzb nog niet, maardat moet ik nog maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Soulslayer
  • Laatst online: 02-09 15:51
Even een kort vraagje van mijn kant:
Ik heb gisteravond Sickbeard en SAB geinstalleerd en gekoppeld.
Series toevoegen gaat zonder problemen maar al mijn downloads worden in de map N:\TV_Series\Unsorted gezet en verder niet naar hun respectievelijke mappen. Het lijkt mij dus dat de Post Processing van Sickbeard niet helemaal lekker werkt. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb de handleiding van CodeCaster gevolgd om alles in te stellen.
Hieronder zie je mijn configuratie instellingen die (ik denk) van belang zijn.

General Config Sickbeard:
General Config Sickbeard

Post Processing in Sickbeard:
Post Processing Sickbeard

Categorieen in SABnzbd+:
Categorieen SABnzbd+

Mijn autoProcesTV.cfg file ziet er zo uit:
[SickBeard]
host=localhost
port=8081
username=
password=
web_root=

Mochten er nog dingen missen hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:49
Je moest sowieso de map uit het 2e screenshot weghalen, dat staat er ook onder vermeld. Wat heb je vermeld in Sickbeard bij config/search/nzb search? Daar moet je naar sabnzbd verwijzen en ook naar de juiste categorie (tv in dit geval).

Edit: Als dit niet goed staat krijgt hij namelijk in sabnzbd geen categorie meegegeven, waardoor sabtosickbeard.exe niet goed ingeladen wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door I-King op 25-01-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Soulslayer
Sickbeard Search Options:
Seach Options SickBeard

Volgens mij staan hier alle instellingen ook goed. De map heb ik verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Welke categorie wordt toegewezen aan je downloads in Sabnzbd die van Sickbeard afkomen?
En ik zou SABnzbd de series niet laten downloaden in de doelmap, maar in een temp-series map (al kan dat wel gebeuren nu, ik weet niet welke mappen je in sickbeard gebruikt voor de series.

[ Voor 52% gewijzigd door I-King op 25-01-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Soulslayer
Mijn mappen structuur ziet er nu zo uit:

N:\TV_Series (daarin moeten uiteindelijk de series komen.)
N:\TV_Series\Unsorted (alles wat gedownload is door SB maar nog niet geprocesst is)
SABnzbd+ default download map: N:\

Mijn categorieen in SABnzbd+
http://tweakers.net/ext/f/60zuOhq9kjyMEi5aFrFCvciE/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Gooi eens een testdownload aan wordt er wel de juiste categorie toegewezen? Wat geeft het logbestand aan in SABnzbd?
Pagina: 1 ... 11 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!