Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

SABNzbd inmiddels weer aan de gang gekregen door middel van
Stop SABnzbd
Press WindowsKey-R
Type (including quotes):
"c:\program files\sabnzbd\sabnzbd.exe" --clean
Press Enter

This will wipe the queue, byte counters and RSS memory.
Wel dus alles weer opnieuw moeten toevoegen, maar dat is zo gebeurd met SickBeard <3

Ik zie in SickBeard echter deze eror regelmatig terug komen:

code:
1
2012-01-17 14:34:53.750000 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

Wat kan ik hier aan doen? Er staat namelijk niet precies wat de error is, alleen dat er een exeption generated is... maar in welke thread staat er niet.

Betreft de fork van Rintje (Sickbeard incl Subtitle support).

[ Voor 33% gewijzigd door Freekers op 17-01-2012 15:42 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:02
geerttttt schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:04:
Ik gebruik couchpotato nu een tijd, en bevalt goed. Maar soms wil ik een film downloaden op hd kwaliteit, maar niet boeiend of het nou 720p of 1080p is. Kan dat? Ik kan namelijk maar 1 kwaliteit kiezen....

Anyone met tips?
Inderdaad, beide kwaliteiten toevoegen en beide op finish zetten, wel rekening houden, als je 720p eerst zet en daarna pas 1080p houdt hij rekening met het feit dat je 720p als eerste wilt, dus als hij 1080p en 720 vindt, dan gaat hij 720 nemen...

Zo doe ik dat :) . voor meeste films profiel "HD ready of Full HD", voor films die ik de moeite waard vind "Full HD of HD Ready". Met de uitleg die ik net gegeven heb moet je wel kunnen begrijpen wat wat doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
wat ik me afvroeg. couchpotato. werkt bij mij als een trein, indien nodig voorziet hij bijna elke film bv van een trailer. Echter subs nooit. Kan ik nog iets verkeerd hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
joppe113 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:27:
wat ik me afvroeg. couchpotato. werkt bij mij als een trein, indien nodig voorziet hij bijna elke film bv van een trailer. Echter subs nooit. Kan ik nog iets verkeerd hebben staan?
Heb precies hetzelfde, nooit de moeite genomen dit uit te zoeken omdat het in XBMC zo makkelijk is een sub toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
ja, ik heb gewoon een media player dus ik vind het wel erg handige feature. Dus al iemand wat er eventueel fout kan staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
joppe113 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:27:
Heb je in couch wel aangegeven dat het subs moet downloaden?
Ik heb onder Extras -> subtitels het volgende:
Enable aangevinkt (uiteraard :+ )
Language: 'nl,en'
Naming: 'filename.ext'
Add Language to name uitgevinkt.

Verder vind ik het erg jammer dat SickBeard nog steeds geen NL-series binnen kan halen. Ik heb die tutorial gedaan (bestanden aanpassen enzo) en de series staan zowel op tvdb.com als op nzb.su e.d. maar SickBeard haalt ze nog steeds niet binnen. Ik haal dus maar zelf een nzb in Sab. Jammer :'( ...

En nog steeds die vage errors die SickBeard geeft, weet iemand hoe ik dat kan oplossen? :?
code:
1
2
2012-01-07 03:12:14.018211 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /Qmultimedia/TV/Gears and tears/Gears.and.Tears aflevering 1.avi into a valid episode
2012-01-07 03:12:15.658116 SHOWQUEUE-REFRESH :: Episode /Qmultimedia/TV/The Simpsons/Season 23/The Simpsons - S23E04 - Replaceable You.mkv returned an exception: Couldn't find episode 23x4

[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 17-01-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
ja dat staat ook aan. en terwijl ik dit berichtje typ update ik couch en vind hij de wereld aan subs. Ze lopen niet allemaal goed met de film maar het is toch iets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer hier die gebruik maken van RSS feeds in SABnzbd+ en dan met name een feed van n**index ?

Ik heb hier een feed van toegevoegd (omdat ik het ergens anders niet zo snel gevonden kreeg), ingeladen in SAB, hij ziet de items. Een check interval van 360 minuten maar er gebeurt vervolgens niks.

Als ik de feed opnieuw bekijk had ik verwacht dat hij ververst was en de nieuwe items zou laten zien maar dit gebeurt pas als ik Read Feed aanklik, auto downloaden gebeurt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
schumi2004 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:37:
Zijn er meer hier die gebruik maken van RSS feeds in SABnzbd+ en dan met name een feed van n**index ?

Ik heb hier een feed van toegevoegd (omdat ik het ergens anders niet zo snel gevonden kreeg), ingeladen in SAB, hij ziet de items. Een check interval van 360 minuten maar er gebeurt vervolgens niks.

Als ik de feed opnieuw bekijk had ik verwacht dat hij ververst was en de nieuwe items zou laten zien maar dit gebeurt pas als ik Read Feed aanklik, auto downloaden gebeurt dus ook niet.
ik heb hier ook wel eens me lopen prutsen, het probleem was destijds dat ik het vinkje bij enabled niet aangezet had 8)7 Deze staat dan ook (imo) op een rare plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 22:29
LuNaTiC schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:30:
Ik erger me toch aan het feit dat ik die imdb watchlist (nog) niet kan gebruiken. Ben ik nu echt de enige hier? Net even een aparte nieuwe map aangemaakt, nieuwste build gedownload van couchpotato, geïnstalleerd, maar daar zit het ook niet bij. Iemand?

Overigens, gebruikt iemand boxcar for notifications? Die failt bij mij ook...
Imdb watchlist werkt hier prima. Ik gebruik de Zebulon package en het staat er gewoon bij, onder settings, extra's, rechts onderaan. Het enige wat bij mij fout ging is dat ik mijn watchlist op imdb eerst niet publiek had gemaakt.

Heb je het ook geprobeerd met een schone config, dus zonder eerst je eigen config.ini terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Freekers schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:00:
Rintje, weet jij wat dit probleem kan veroorzaken?
[...]
Ik gebruik jouw sublinial2 branch.

Thanks!
Volgens mij zit er iets niet helemaal lekker met het opslaan in het subtitles settings menu. Daar heb ik ook al meerdere malen mensen over 'gehoord' in het topic en zelf ook ervaren. Komt niet specifiek door mijn fork. Deze error zou daar indirect ook door kunnen komen.
Met name als je de save knop al een keer hebt gebruikt blijft hij de volgende save vaak hangen met zo'n draaiend 'saving' icoontje. Het zou in jouw geval kunnen zijn dat tijdens zo'n hanger niet alle vinkjes van de plugins gesaved zijn.
Als je zo'n hanger hebt kun je als workaround sickbeard opnieuw starten, alle vinkjes weghalen, saven, opnieuw starten, alle vinkjes terugzetten en opnieuw saven. Tenminste, dat hielp mij verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:52
Weet iemand hoe je de search cache van sickbeard reset?

Ik deed namelijk een manual search en sickbeard kwam met een 720p blue ray rip. Deze zijn me iets te groot (2.2 GB per episode) dus ik heb de show instellingen aangepast naar een andere kwaliteit.

Echter zodra ik op de manual search knop druk volgt direct het oude resultaat (de 720p blueray of failed indien van toepassing).

Herstarten van sickbeard helpt in ieder geval niet.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

rintje schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:07:
[...]

Volgens mij zit er iets niet helemaal lekker met het opslaan in het subtitles settings menu. Daar heb ik ook al meerdere malen mensen over 'gehoord' in het topic en zelf ook ervaren. Komt niet specifiek door mijn fork. Deze error zou daar indirect ook door kunnen komen.
Met name als je de save knop al een keer hebt gebruikt blijft hij de volgende save vaak hangen met zo'n draaiend 'saving' icoontje. Het zou in jouw geval kunnen zijn dat tijdens zo'n hanger niet alle vinkjes van de plugins gesaved zijn.
Als je zo'n hanger hebt kun je als workaround sickbeard opnieuw starten, alle vinkjes weghalen, saven, opnieuw starten, alle vinkjes terugzetten en opnieuw saven. Tenminste, dat hielp mij verder.
Thanks voor de reply, Rintje.
Handmatig aanpassen van het config.ini bestand werkt eventueel ook :)

Ik heb echter een probleem: Mijn subtitels worden niet automatisch gedownload als de download van de desbetreffende aflevering klaar is.
Telkens als sabnzbd klaar is met downloaden, krijg ik deze error in m'n logfile te zien:
code:
1
2012-01-17 14:34:53.750000 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

En worden er dus geen subs gedownload.
Download ik ze echter handmatig, door naar het show overzicht te gaan, de show aan te klikken en achter de aflevering op het 'CC" icoontje te klikken, dan download ie ze wel... Warum ist das denn?

Er wordt gesuggereerd dat het aan de Python versie zou kunnen liggen, versie 2.6 om precies te zijn. Ik draai echter Python 2.7.2 met Cheetah-2.4.4 wat zou moeten werken?

[ Voor 5% gewijzigd door Freekers op 18-01-2012 00:08 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Sinds kort ook aan het spelen met Sickbeard; het overkomt mij echter 3x per week dat de database corrupt raakt, en ik alle instellingen weer opnieuw moet terugzetten. Ik draai op dit moment de laatste stable versie op Ubuntu 11.10 onder Python 2.7.2. Doe ik iets fout, of kunnen meer mensen zich hierin herkennen?

Een voorbeeld van een van de tracebacks:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Jan-16 08:02:31 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
Jan-16 08:02:31 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: database disk image is malformed
Jan-16 08:02:31 DEBUG    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Traceback (most recent call last):
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/search.py", line 155, in searchForNeededEpisodes
    curFoundResults = curProvider.searchRSS()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/providers/generic.py", line 179, in searchRSS
    self.cache.updateCache()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/tvcache.py", line 127, in updateCache
    self._parseItem(item)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/tvcache.py", line 147, in _parseItem
    self._addCacheEntry(title, url)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/tvcache.py", line 233, in _addCacheEntry
    tvdb_id = name_cache.retrieveNameFromCache(parse_result.series_name)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/name_cache.py", line 52, in retrieveNameFromCache
    cache_results = cacheDB.select("SELECT * FROM scene_names WHERE name = ?", [name])
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/db.py", line 95, in select
    sqlResults = self.action(query, args).fetchall()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/db.py", line 74, in action
    sqlResult = self.connection.execute(query, args)
DatabaseError: database disk image is malformed

[ Voor 0% gewijzigd door senn op 18-01-2012 01:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
senn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:33:
Sinds kort ook aan het spelen met Sickbeard; het overkomt mij echter 3x per week dat de database corrupt raakt, en ik alle instellingen weer opnieuw moet terugzetten. Ik draai op dit moment de laatste stable versie op Ubuntu 11.10 onder Python 2.7.2. Doe ik iets fout, of kunnen meer mensen zich hierin herkennen?

Een voorbeeld van een van de tracebacks:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Jan-16 08:02:31 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
Jan-16 08:02:31 ERROR    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Sick Beard Index, skipping: database disk image is malformed
Jan-16 08:02:31 DEBUG    SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Traceback (most recent call last):
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/search.py", line 155, in searchForNeededEpisodes
    curFoundResults = curProvider.searchRSS()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/providers/generic.py", line 179, in searchRSS
    self.cache.updateCache()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/tvcache.py", line 127, in updateCache
    self._parseItem(item)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/tvcache.py", line 147, in _parseItem
    self._addCacheEntry(title, url)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/tvcache.py", line 233, in _addCacheEntry
    tvdb_id = name_cache.retrieveNameFromCache(parse_result.series_name)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/name_cache.py", line 52, in retrieveNameFromCache
    cache_results = cacheDB.select("SELECT * FROM scene_names WHERE name = ?", [name])
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/db.py", line 74, in action
    sqlResult = self.connection.execute(query, args)
HOe start en sluit je sickbeard? Als sickbeard schrijft naar db en het proces wordt abrupt onderbroken dan kan de db corrupt raken.

@schumi
Rssfeeds in sab dowloaden by default alleen items die na het toevoegen van de feed in de feed komen. Als je ook items wil hebben die in de 'historie' van de feed zitten dan moet je dat forceren. Dat kan per item, maar ook ineens voor alle items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Gisteren Qouch geinstalleerd op mijn iPhone... Nu kan ik Sickbeard mooi vanaf mijn telefoon beheren. Wat een geweldige oplossingen zijn er toch :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Freekers schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:25:
[...]

Handmatig aanpassen van het config.ini bestand werkt eventueel ook :)

Ik heb echter een probleem: Mijn subtitels worden niet automatisch gedownload als de download van de desbetreffende aflevering klaar is.
Telkens als sabnzbd klaar is met downloaden, krijg ik deze error in m'n logfile te zien:
code:
1

En worden er dus geen subs gedownload.
Download ik ze echter handmatig, door naar het show overzicht te gaan, de show aan te klikken en achter de aflevering op het 'CC" icoontje te klikken, dan download ie ze wel... Warum ist das denn?

Er wordt gesuggereerd dat het aan de Python versie zou kunnen liggen, versie 2.6 om precies te zijn. Ik draai echter Python 2.7.2 met Cheetah-2.4.4 wat zou moeten werken?
Ik heb precies hetzelfde:

code:
1
2012-01-17 22:23:19.679150 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages'

Ook heb ik het volgende:

code:
1
2012-01-17 22:15:36.493600 CHECKVERSION :: Unable to contact github, can't check for update

Ik zou toch blij zijn als e.e.a. wat stabieler zou draaien.

In SB constant deze fouten met daarbij het nog altijd bestaande probleem van Nederlandse series (met name). Maar ook andere series die deels anders geïndexeerd zijn geven natuurlijk problemen. Ik heb het gemerkt met Breaking Bad.

Problemen met de post processing van CP blijven ook gewoon bestaan, wat ik ook doe. Af en toe komt er een film goed door maar dat is echt alleen in uitzonderlijke gevallen. Tevens is het binnen halen van ondertitels in CP (als er al niet een Deense oid versie wordt gedownload) niet best waarbij mijn XBMC niet echt capabel is om ze binnen te halen gezien ik op een oude Xbox draai. Een alternatief zou dus Subliminal op mijn film directory zijn, maar dan nog moet ik geen vage (na gesynchroniseerde of ingebakken ondertitels) films hebben die dus niet kloppen. Wat dat betreft is Spotweb betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

rintje schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:53:
[...]

Imdb watchlist werkt hier prima. Ik gebruik de Zebulon package en het staat er gewoon bij, onder settings, extra's, rechts onderaan. Het enige wat bij mij fout ging is dat ik mijn watchlist op imdb eerst niet publiek had gemaakt.

Heb je het ook geprobeerd met een schone config, dus zonder eerst je eigen config.ini terug te zetten?
Dat laatste heb ik gedaan ja. Alleen die Zebulon package (wat impliceert dat er ook andere packages zijn?) zegt me niks. Gewoon op de site zelf de laatste r35 build gedownload en apart geconfigureerd... no luck.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
http://synoblog.superzebulon.org/tag/syno/

Is meteen in te laden als .spk binnen bijvoorbeeld DSM van Synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Ik heb nu het volgende probleem: ik zet een regeltje als volgt in mijn crontab:

#Scannen voor subtitles van series
15 9 * * * subliminal -m -l 'nl' -l 'en' --cache-dir=/home/bart/subliminal/cache -p BierDopje "/home/bart/video_nas_temp/Series/"

Als ik dit commando manueel uitvoer haalt ie perfect subs op, zoals je kan zien staat ie nu test gescheduled om 9u15, maar via de cron voert het niet correct uit... Crontab -e is via mijn account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
absoluut pad naar subliminal executable invullen, altijd bij cronjobs. which subliminal vertelt het abspath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Maar daarvoor werkte het altijd goed? :s

Precies toch iets fout qua tijdsconfiguratie ofzo... :s

[ Voor 170% gewijzigd door HyperBart op 18-01-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het volgende probleem, ik heb de tutorial voor subliminal gebruikt van Brickman en verschillende cronjobs staan.

Nu staat er ook een subli_cron_findMOVIE_old.sh welke eens in de maand draait echter had ik geen zin om deze af te wachten dus heb ik hem zelf gestart

DS211> ./subli_cron_findMOVIE_old.sh
-ash: ./subli_cron_findMOVIE_old.sh: not found

Met bovenstaande foutmelding. Ik snap er niks van want de normale subli_cron_findMOVIE.sh werkt zonder problemen en de verwijzingen naar de benodigde files zijn qua inhoud ook nagenoeg gelijk, kan er geen fout in vinden in ieder geval.

Iemand een idee?

:edit:
Meer mensen er last van dat tweakers.net af en toe niet reageert?
Overigens zijn m.b.t. tot mijn issue de MOVIE files kopieen van de TV files. Daar is het probleem ook.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
DS211> sh subli_cron_findTV_old.sh   
: not foundfindTV_old.sh: line 11: 
: not foundfindTV_old.sh: line 13: 
: not foundfindTV_old.sh: line 14: 
: not foundfindTV_old.sh: line 16: 
: not foundfindTV_old.sh: line 17: 
: not foundfindTV_old.sh: line 18: 
: not foundfindTV_old.sh: line 19: 
: not foundfindTV_old.sh: line 25: 
subli_cron_findTV_old.sh: line 30: syntax error: unexpected end of file (expecting "then")
DS211>

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 18-01-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
HyperBart schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:24:
Maar daarvoor werkte het altijd goed? :s

Precies toch iets fout qua tijdsconfiguratie ofzo... :s
man crontab :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:35:
[...]

<knip>

Verder vind ik het erg jammer dat SickBeard nog steeds geen NL-series binnen kan halen. Ik heb die tutorial gedaan (bestanden aanpassen enzo) en de series staan zowel op tvdb.com als op nzb.su e.d. maar SickBeard haalt ze nog steeds niet binnen. Ik haal dus maar zelf een nzb in Sab. Jammer :'( ...

<knip>
Heb je mijn stappenplan toevalling gebruikt? Werk je op Windows? Bij mij werkt het allemaal wel, maar bij sommige series niet. Het probleem is namelijk dat die niet de goede naam hebben in newznab. Er staat dan niet Serienaam - 1x01, maar Serienaam - aflevering 1. Dit snapt Sickbeard helaas niet, dus die series moet ik ook handmatig downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Heb je in couch wel aangegeven dat het subs moet downloaden?
Ik heb onder Extras -> subtitels het volgende:
Enable aangevinkt (uiteraard :+ )
Language: 'nl,en'
Naming: 'filename.ext'
Add Language to name uitgevinkt.
Ik heb dezelfde instellingen , alleen bij language alleen nl, maar ik heb nog nooit een subtitle gedownload zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mar2zz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 06:58:
HOe start en sluit je sickbeard? Als sickbeard schrijft naar db en het proces wordt abrupt onderbroken dan kan de db corrupt raken.
Links boven op dat icoontje met de schroevendraaier en steeksleutel klikken en dan op Shutdown?
Starten gewoon door dubbelklik op Sickbeard.exe/.py
Joster schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:26:
Ik heb precies hetzelfde:

code:
1
2012-01-17 22:23:19.679150 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages'

Ook heb ik het volgende:

code:
1
2012-01-17 22:15:36.493600 CHECKVERSION :: Unable to contact github, can't check for update

Ik zou toch blij zijn als e.e.a. wat stabieler zou draaien.
Ja maar bij jou zegtie in ieder geval nog wat er aan de hand is en dat is dat OpenSubtitles niet lekker werkt. Als je die eruit meukt dan ben je van die error iig al af.
Download ie wel automatisch subs bij jou dan? Bij mij namelijk niet. Hoogst irritant.

Die Checkversion is niks om je over druk te maken. Dat betekend alleen dat hij niet kan controleren of er een nieuwe versie van jouw Sickbeard fork op Github beschikbaar is. No big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Misschien iets voor de script schrijvers onder ons:

http://forum.synology.com...&t=18644&start=45#p148853

TV opnemen op de Syno. Ook Sundtek kwam zich er mee bemoeien waardoor er wellicht meer opties zijn dan puur voor de Syno's. Wellicht hebben er meer mensen interesse en kan dit ook wel iets worden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:10
schumi2004 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:50:
Ik heb het volgende probleem, ik heb de tutorial voor subliminal gebruikt van Brickman en verschillende cronjobs staan.

Nu staat er ook een subli_cron_findMOVIE_old.sh welke eens in de maand draait echter had ik geen zin om deze af te wachten dus heb ik hem zelf gestart

Met bovenstaande foutmelding. Ik snap er niks van want de normale subli_cron_findMOVIE.sh werkt zonder problemen en de verwijzingen naar de benodigde files zijn qua inhoud ook nagenoeg gelijk, kan er geen fout in vinden in ieder geval.

Iemand een idee?

Overigens zijn m.b.t. tot mijn issue de MOVIE files kopieen van de TV files. Daar is het probleem ook.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
subli_cron_findTV_old.sh: line 30: syntax error: unexpected end of file (expecting "then")
DS211>
Aha, bekend probleem voor mij deze error. Ik had deze error toen ik in windows een script had aangepast.
Bij mij gooide windows aan het eind van elke regel een "^M" aan vast.
Vervolgens kreeg ik ook deze error.
Op te lossen door in de CLI met nano of mc het script te editten en deze ^M weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Freekers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Links boven op dat icoontje met de schroevendraaier en steeksleutel klikken en dan op Shutdown?
Starten gewoon door dubbelklik op Sickbeard.exe/.py
Doe je dat ook elke keer trouw voordat je windows afsluit. Zo niet dan is dat het probleem, windows wacht niet tot sb klaar is. Wil je dat wel dan moet je sb als service draaien. Daar heeft Codecaster een tweakblog over als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mar2zz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:04:
Doe je dat ook elke keer trouw voordat je windows afsluit. Zo niet dan is dat het probleem, windows wacht niet tot sb klaar is. Wil je dat wel dan moet je sb als service draaien. Daar heeft Codecaster een tweakblog over als het goed is.
Ik draai SickBeard op m'n server dus ik sluit het zooitje eigenlijk nooit af.
Linky voor de luie mensen die hem wel als service willen draaien ;)
CodeCaster: Downloadprogramma's instellen als services

Hoe kun je eigenlijk een andere branch 'git clonen' van de fork van Rintje?
Rintje schreef namelijk een tijdje terug in dit topic het volgende:
rintje schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:27:
Stabiele versie:Laatste nieuwe spul:
De links in de bovenstaande post werken niet meer omdat Rintje z'n fork heeft gerenamed. Dit zijn de nieuwe links:
Stabiele versie = https://github.com/rintje/SickBeard/tree/subliminal
Laatst nieuwe spul = https://github.com/rintje/SickBeard

Als je een normale 'git clone' doet met https://github.com/rintje/SickBeard.git als url, krijg je de subliminal2 fork binnen en dus het 'laatste nieuwe spul' waar gekkigheidjes in zitten.
Ik wil de 'stabiele versie' eens uit proberen, maar die heeft dezelfde git URL, ook https://github.com/rintje/SickBeard.git.
Hoe kan ik die stabiele versie clonen (https://github.com/rintje/SickBeard/tree/subliminal) ?

Thanks

[ Voor 66% gewijzigd door Freekers op 18-01-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Gizmo- schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Aha, bekend probleem voor mij deze error. Ik had deze error toen ik in windows een script had aangepast.
Bij mij gooide windows aan het eind van elke regel een "^M" aan vast.
Vervolgens kreeg ik ook deze error.
Op te lossen door in de CLI met nano of mc het script te editten en deze ^M weg te halen.
Je had gelijk, thanks.
beide files vervuilt met ^M's

Ik denk dat ik dit zelf veroorzaakt heb door copy en paste via windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn

senn

jep.

[...]

D.m.v. initscript. Ik mag hopen dat een shutdown vanaf dat script netjes gedaan wordt? Zal zo even gaan graven. Het lijkt me sowieso erg wenselijk om bij een kill signaal even alle database writes af te maken?

Daarnaast gebeurd het ook terwijl het process draait; ik probeer zojuist mijn sickbeard te openen, en wordt begroet met de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Traceback (most recent call last):
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1859, in index
    return _munge(t)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 100, in _munge
    return unicode(string).encode('utf-8', 'xmlcharrefreplace')
  File "/usr/lib/pymodules/python2.7/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
    return getattr(self, mainMethName)()
  File "_home_pieter_bin_sickbeard_data_interfaces_default_home_tmpl.py", line 107, in respond
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/db.py", line 71, in action
    sqlResult = self.connection.execute(query)

Het enige dat ik in de logs kan vinden is:
code:
1
Jan-18 13:26:19 ERROR    CP Server Thread-3 :: Fatal error executing query: database disk image is malformed

Tot nu toe komt Sickbeard erg buggy over, ligt dit aan een fout in mijn configuratie of hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 63% gewijzigd door senn op 18-01-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
martynvs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:17:
Heb je mijn stappenplan toevalling gebruikt? Werk je op Windows? Bij mij werkt het allemaal wel, maar bij sommige series niet. Het probleem is namelijk dat die niet de goede naam hebben in newznab. Er staat dan niet Serienaam - 1x01, maar Serienaam - aflevering 1. Dit snapt Sickbeard helaas niet, dus die series moet ik ook handmatig downloaden.
Ik draai op een Qnap ts-212. Met behulp van WinSCP kon ik (uiteindelijk) bij de bestanden uitkomen die ik moest aanpassen volgens onderstaande stappenplan:
1) Stop eerst sickbeard (belangrijk, want anders worden je files weer overschreven)

2) Edit /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Verwijder 'dutch' uit de regel 'ignore_words = .....'

3) Edit /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.py.
Zoek op "cat": . Deze regel komt twee keer voor met in beide gevallen 5030 en 5040 erin verwerkt. Wijzig in beide gevallen de hele regel in "cat": '5040,5030,5020,5050'} . Hierdoor wordt behalve in TV>SD en TV>HD nog extra gezocht in de categorieen TV>Foreign en TV>Other.

4) Verwijder voor de zekerheid /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.pyc

5) Start sickbeard weer op en c'est ca. Helaas is het bij mij zo dat elke sickbeard update newznab.py weer overchrijft met de git versie... Moet na elke update dus even gefixed worden.
Bij mij werkt het allemaal wel, maar bij sommige series niet.
Heb jij toevallig een NL-serie welke hij wel binnenhaald? Dan kan ik die even proberen en kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

-knip-

@schumi
Rssfeeds in sab dowloaden by default alleen items die na het toevoegen van de feed in de feed komen. Als je ook items wil hebben die in de 'historie' van de feed zitten dan moet je dat forceren. Dat kan per item, maar ook ineens voor alle items.
Ik was me ervan bewust dat hij alleen nieuwe items pakt en de overige geforceerd moetenworden echter wilde hij geen nieuwe items pakken en feed was wel enabled.

SABnzbd+ uiteindelijk herstart en nu lijkt er iets aan te komen. Misschien dat SAB klein schopje nodig had, geen idee.

Hebben jullie overigens ook issues met Subliminal i.c.m. OpenSubtitles? 100% zeker dat de subs er zijn maar downloaden doet hij ze niet van OS.

Klopt het trouwens dat Subliminal niet kan zoeken op files die folder in folder zitten , denk aan bv collecties die samengevoegd zijn.
-movies
--Blade Collection
---Blade 1
---Blade 2
enz

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 18-01-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Sinds kort denkt couchpotato om de een of andere reden dat failed downloads in sabNZBd gelukt zijn.

Volgens sab:
Wings Of Desire 1987 PROPER DVDRip XviD SChiZO - Download failed - Out of your server's retention?
Status Failed

Als ik in de log van couchpotato kijk zie ik het volgende:
code:
1
2
3
4
15:53:33 INFO  [          app.lib.sabNzbd] NZB sent to SAB successfully.
15:53:33 INFO  [          nzbmatrix info
15:53:33 INFO  [          app.lib.sabNzbd] Wrote post-processing script to: /home/aal/.sickbeard/autoProcessTV/tmpKD6iOJ.py
15:53:33 INFO  [          app.lib.sabNzbd] Sending 'Wings Of Desire 1987 PROPER DVDRip XviD SChiZO' to SABnzbd.

Nergens dat ie hem gekopieerd heeft, maar hij staat wel als klaar in de lijst (dvd rip quality) en ik zie hem ook niet tussen snatched en downloaded staan.

Ik kan dus niet zeggen dat hij het opnieuw moet proberen en een andere nzb moet gebruiken. Enige dat ik kan doen is hem verwijderen, en weer toevoegen maar dan pakt hij weer dezelfde nzb.

Hetzelfde gebeurd er met downloads waar een wachtwoord op zit (wat steeds vaker het geval is bij nzbmatrix, jammer genoeg).

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
senn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:03:
[...]

D.m.v. initscript. Ik mag hopen dat een shutdown vanaf dat script netjes gedaan wordt? Zal zo even gaan graven. Het lijkt me sowieso erg wenselijk om bij een kill signaal even alle database writes af te maken?

Daarnaast gebeurd het ook terwijl het process draait; ik probeer zojuist mijn sickbeard te openen, en wordt begroet met de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1859, in index
    return _munge(t)
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 100, in _munge
    return unicode(string).encode('utf-8', 'xmlcharrefreplace')
  File "/usr/lib/pymodules/python2.7/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
    return getattr(self, mainMethName)()
  File "_home_pieter_bin_sickbeard_data_interfaces_default_home_tmpl.py", line 107, in respond
  File "/home/pieter/bin/sickbeard/sickbeard/db.py", line 71, in action
    sqlResult = self.connection.execute(query)

Het enige dat ik in de logs kan vinden is:
code:
1
Jan-18 13:26:19 ERROR    CP Server Thread-3 :: Fatal error executing query: database disk image is malformed

Tot nu toe komt Sickbeard erg buggy over, ligt dit aan een fout in mijn configuratie of hebben meer mensen hier last van?
Nog nooit gehad en mijn database gaat al meer dan een jaar mee. Is je harde schijf misschien naar de knoppen? Je kan de datase eventueel op een nadere schijf plaatsen door sickbeard met --datadir=/pad/andere/schijf te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Laatst online: 04-08 19:47
schumi2004 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:50:

Iemand een idee?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
DS211>
Foutje van mijn kant. De EOL staat nog om Windows :O.

Wat zegt nano over de bestands indeling? Staat deze op MS-DOS?
Dan bij het wegschrijven op "ESC" drukken gevolgd door "d".

De luie manier (opnieuw downloaden ;)):
wget -O /volume1/@appstore/scripts/subli_findMovies_old.sh http://dl.dropbox.com/u/5653370/syn_files/subliminal/subli_findMovies_old.sh && chmod a+x /volume1/@appstore/scripts/subli_findMovies_old.sh
wget -O /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findMovies_old.sh http://dl.dropbox.com/u/5653370/syn_files/subliminal/subli_cron_findMovies_old.sh && chmod a+x /volume1/@appstore/scripts/subli_cron_findMovies_old.sh

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Freekers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:
[...]
De links in de bovenstaande post werken niet meer omdat Rintje z'n fork heeft gerenamed. Dit zijn de nieuwe links:
Stabiele versie = https://github.com/rintje/SickBeard/tree/subliminal
Laatst nieuwe spul = https://github.com/rintje/SickBeard
Thanx, heb de URLs in de originele post gelijk maar even aangepast. O-)
Freekers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:
Ik wil de 'stabiele versie' eens uit proberen, maar die heeft dezelfde git URL, ook https://github.com/rintje/SickBeard.git.
Hoe kan ik die stabiele versie clonen (https://github.com/rintje/SickBeard/tree/subliminal) ?
Vanaf de commandline zou zoiets moeten werken:
git clone --branch=subliminal https://github.com/rintje/SickBeard.git.

Zie dit voor een toelichting.

[ Voor 39% gewijzigd door rintje op 18-01-2012 15:13 . Reden: extra opmerking over clonen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn

senn

jep.

Mar2zz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Nog nooit gehad en mijn database gaat al meer dan een jaar mee. Is je harde schijf misschien naar de knoppen? Je kan de datase eventueel op een nadere schijf plaatsen door sickbeard met --datadir=/pad/andere/schijf te starten.
Lijkt me sterk: machine is gloednieuw, alle andere services die erop draaien werken zonder problemen. Het lijkt dan eerder op een misconfiguratie. Ik zal voor de zekerheid zo even een memtest en fsck draaien. Jij draait ook onder Linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Piet91 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Ik draai op een Qnap ts-212. Met behulp van WinSCP kon ik (uiteindelijk) bij de bestanden uitkomen die ik moest aanpassen volgens onderstaande stappenplan:

[...]

[...]

Heb jij toevallig een NL-serie welke hij wel binnenhaald? Dan kan ik die even proberen en kijken of het werkt.
Wie is de mol kon mijn SB wel goed downloaden geloof ik. Beatrix oranje onder vuur en Nederland van boven moet ik handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
martynvs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Wie is de mol kon mijn SB wel goed downloaden geloof ik. Beatrix oranje onder vuur en Nederland van boven moet ik handmatig doen.
Dan ga ik die eens proberen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

rintje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:09:
Vanaf de commandline zou zoiets moeten werken:
git clone --branch=subliminal https://github.com/rintje/SickBeard.git.

Zie dit voor een toelichting.

Windows gebruiker hiero dus dat werkt helaas niet. Ik maak gebruik van TortoiseGit om via source jouw fork te laten lopen.
Ik heb hem proberen te clonen door in TortoiseGit bij een nieuwe 'Git Clone' rechtsonderin bij branches 'subliminal' op te geven, maar daar issie het niet met eens.
Uiteindelijk heb ik maar weer je originele/normale git gecloned en daarna via Switch/Checkout ben ik geswitched naar de subliminal branch en die ben ik nu aan het testen. Of dat de goede manier was weet ik niet, maar tot nu toe lijkt het te werken.
Ik heb iig nog geen last gehad van het 'saving' probleem. As we speak issie iets aan het downloaden om te kijken of de subs nu wel automatisch gedownload worden. Ik ben benieuwd!

Iets anders: Stel jij update jouw fork, hoe update ik mijn installatie dan? Moet ik een 'Git Sync', Pull of Fetch doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:36
ik heb nu maraschino geinstalleerd met Lasi script en probeer de modules voor sab en sickbeard werkend te krijgen, alleen hoe moet je de hostname invullen? is het met of zonder http://? en zou je ook naar localhost kunnen verwijzen omdat het op de zelfde server draait? heb z'n beetje alle mogelijke combinaties geprobeerd, ip/localhost/dyndns url van mijn server maar ik zie geen sab module te voorschijn komen als ik de settings mode verlaat.

[ Voor 24% gewijzigd door aegis op 18-01-2012 16:50 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
zonder http ik gebruik hostnames ook al staat het op dezelfde machine.

@senn
Ja ubuntu server 10.04 32bit,
is het bij jou niet een rechtenprobleem? dat je sickbeard wisselend start met andere users? (bijvoorbeeld met root of je eigen user? wat zegt ls -l over een corrupte database en waar draait sickbeard onder?

[ Voor 69% gewijzigd door Mar2zz op 18-01-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Als ik mijn htpc aandoe en ik benader sickbeard via de browser, dan hebben mijn series de status missed. In de logs staat er dat ze niet gevonden zijn: No needed episodes found on the RSS feeds

Maar ze zijn er wel degelijk want als ik via het vergrootglas op elke missed episode klik, vanuit de coming episodes pagina, dan worden ze wel gevonden.

Iemand een idee waarom ze via de auto search niet gevonden worden?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St-Bun
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 10:15
Ik krijg subliminal maar niet aan de praat. Ik krijg constant de volgende fout:
ERROR: subliminal.worker Exception raised in worker Thread-1
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\subliminal.py", line 275, in run
    result = plugin.list(task.filepath, task.languages)
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\plugins\BierDopje.py", line 76, in
list
    guess = guessit.guess_file_info(filepath, 'autodetect')
  File "D:\usenet\Python\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\__init_
_.py", line 57, in guess_file_info
    m = IterativeMatcher(filename, filetype = filetype)
  File "D:\usenet\Python\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\matcher
.py", line 416, in __init__
    pathpart[gidx] = guess_groups(explicit_group, result, filetype = filetype)
  File "D:\usenet\Python\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\matcher
.py", line 197, in guess_groups
    assert(current[0] == ' ' and current[-1] == ' ')
AssertionError
No subtitles found

Ik draai op Windows Server 2008 R2. Naast de losse subliminal krijg ik de subtitles bij de fork van team-sickbeard of die van rintje ook niet aan de praat. Ook telkens een foutmelding in de logs (error in subtitles thread). Ik heb python 2.7.2 zowel in 32bit als 64bit geprobeerd en guessit-2.0 ook al eens opnieuw geinstalleerd.
Iemand een idee?

O dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
heb je een verse clone van github misschien? daar zitten 'under development'-bugs in. die uit de pypi repo is stabiel, die zou je kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Freekers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:38:
[...]

Windows gebruiker hiero dus dat werkt helaas niet. Ik maak gebruik van TortoiseGit om via source jouw fork te laten lopen.
Ik heb hem proberen te clonen door in TortoiseGit bij een nieuwe 'Git Clone' rechtsonderin bij branches 'subliminal' op te geven, maar daar issie het niet met eens.
Uiteindelijk heb ik maar weer je originele/normale git gecloned en daarna via Switch/Checkout ben ik geswitched naar de subliminal branch en die ben ik nu aan het testen. Of dat de goede manier was weet ik niet, maar tot nu toe lijkt het te werken.
Ik heb iig nog geen last gehad van het 'saving' probleem. As we speak issie iets aan het downloaden om te kijken of de subs nu wel automatisch gedownload worden. Ik ben benieuwd!

Iets anders: Stel jij update jouw fork, hoe update ik mijn installatie dan? Moet ik een 'Git Sync', Pull of Fetch doen?
Ja, met een switch moet kunnen.
Git pull is het makkelijkste om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

rintje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:39:
Ja, met een switch moet kunnen.
Git pull is het makkelijkste om te updaten.
Thanks Rintje :)

Ik had toen straks echter een klein 'oopsie' moment en had per ongeluk wat config files door elkaar gegooid met als resultaat dat ik helemaal opnieuw moest beginnen.
Nu heb ik gewoon weer je 'normale' subliminal2 fork geinstalleerd, en nu is die vage error opeens weg en werkt het downloaden van subs wel (even afkloppen op hout).

Zie af en toe wel deze error er door heen banjeren, maar een snelle search via google laat zien dat veel mensen daar af en toe last van hebben:
code:
1
SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: The XML returned from the NZBMatrix feed is incomplete, this result is unusable

Zolang alles nog werkt zoals het hoort, maggie van mij klagen zoveel 'ie wilt.

Toch heb ik nog 1 vraag: Hoe kan ik Sickbeard nadat SAB klaar is met het downloaden van een aflevering, meteen daarna voor die aflevering een subtitle laten zoeken?
Nu zoekt ie elke 60 minuten naar nieuwe subs. Niet dat dat een ramp is, maar aangezien Sickbeard binnenkrijgt wanneer een download klaar is, lijkt me dat dat ook zou moeten kunnen, toch?

EDIT: Het feest was leuk zolang het mocht duren. Daar issie weer:
code:
1
2012-01-19 01:16:46.218000 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

And not a single subtitle was downloaded ever since.

Zucht. M'n ideeën zijn een beetje op.

[ Voor 9% gewijzigd door Freekers op 19-01-2012 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
aegis schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:45:
ik heb nu maraschino geinstalleerd met Lasi script en probeer de modules voor sab en sickbeard werkend te krijgen, alleen hoe moet je de hostname invullen? is het met of zonder http://? en zou je ook naar localhost kunnen verwijzen omdat het op de zelfde server draait? heb z'n beetje alle mogelijke combinaties geprobeerd, ip/localhost/dyndns url van mijn server maar ik zie geen sab module te voorschijn komen als ik de settings mode verlaat.
sab module is alleen zichtbaar als ie aan het downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:58
Freekers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:42:
[...]
EDIT: Het feest was leuk zolang het mocht duren. Daar issie weer:
code:
1
2012-01-19 01:16:46.218000 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES:

And not a single subtitle was downloaded ever since.

Zucht. M'n ideeën zijn een beetje op.
Mijn ideeën zijn niet op. Geen idee of je dit al hebt geprobeerd:
Ik neem aan dat je een Python2.6 hebt draaien? En dat Sickbeard met Subliminal daarop draait?

Moet je even dit doen:

1. Stop Sickbeard via Package center
2. Navigeer via ssh naar /usr/local/var/sickbeard/lib/subliminal/
3. nano core.py
4. naar beneden scrollen tot (regel 214) je dit ziet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 def keySubtitles(self, subtitle, video, order):
        """Create a key to sort subtitle using preferences"""
        key = ''
        for sort_item in order:
            if sort_item == LANGUAGE_INDEX:
                key += '{:03d}'.format(len(self._languages) - self._languages.index(subtitle.language) - 1)
            elif sort_item == PLUGIN_INDEX:
                key += '{:02d}'.format(len(self._plugins) - self._plugins.index(subtitle.plugin) - 1)
            elif sort_item == PLUGIN_CONFIDENCE:
                key += '{:04d}'.format(int(subtitle.confidence * 1000))
            elif sort_item == MATCHING_CONFIDENCE:
                confidence = 0
                if subtitle.release:
                    confidence = matching_confidence(video, subtitle)
                key += '{:04d}'.format(int(confidence * 1000))
        return int(key)

Je moet daar de :03d, de :02d en de :04d (2x)
veranderen in:
0:03d, 0:02d en 0:04d (2x)

4. Opslaan en Sickbeard weer starten. Klik in home een random show aan en laat 'm subs downloaden (vergrootglaasje naast een aflevering). Hoera het werkt.

Hij blijft bij mij de melding wel geven, maar ik kan wel subs downloaden; dus het werkt :P

[ Voor 3% gewijzigd door CarpeVentum op 19-01-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
martynvs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Gisteren Wie is de Mol toegevoegd, maar nog niets binnen gehaald. Beatrix Oranje onder Vuur en Nederland van Boven volg ik ook, maar die komen idd ook niet binnen.
Nog maar 'ns een keer goed kijken waar die bestanden staan want misschien ligt het daar aan. (Bestanden staan niet op te verwachten plaats). En ja, elke keer na een update van SickBeard herstel ik newznab.py.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

CarpeVentum schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:
Ik neem aan dat je een Python2.6 hebt draaien? En dat Sickbeard met Subliminal daarop draait?

Moet je even dit doen:

3. nano core.py

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
        key = ''
        for sort_item in order:
                key += '{:03d}'.format(len(self._languages) - self._languages.index(subtitle.language) - 1)
                key += '{:02d}'.format(len(self._plugins) - self._plugins.index(subtitle.plugin) - 1)
                confidence = 0
                if subtitle.release:
        return int(key)

veranderen in:

4. Opslaan en Sickbeard weer starten. Klik in home een random show aan en laat 'm subs downloaden (vergrootglaasje naast een aflevering). Hoera het werkt.

Hij blijft bij mij de melding wel geven, maar ik kan wel subs downloaden; dus het werkt :P
Thanks voor je reply :)

Nee, ik draai Python 2.7.2 en daar draait de Sickbeard Fork van Rintje op, dus niet los Sickbeard met Subliminal ernaast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Piet91 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Gisteren Wie is de Mol toegevoegd, maar nog niets binnen gehaald. Beatrix Oranje onder Vuur en Nederland van Boven volg ik ook, maar die komen idd ook niet binnen.
Nog maar 'ns een keer goed kijken waar die bestanden staan want misschien ligt het daar aan. (Bestanden staan niet op te verwachten plaats). En ja, elke keer na een update van SickBeard herstel ik newznab.py.
Nou, vanavond kun je in ieder geval testen of Wie is de Mol? via de rss binnenkomt. Vorige week was hij binnen een uur na uitzending al binnengehaald hier. :>

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Laatst online: 04-08 19:47
Piet91 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Ook dutch verwijderd uit de lijst van ignored_words in de config.ini?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50
Ben sinds enkele dagen aan het proberen om subliminal aan het werk te krijgen:

Het lukt als ik het directe pad naar de folder met mkv's meegeef.
Maar als ik hem een niveau hoger laat scannen, krijg ik vaak onderstaande fout:

C:\Diaoul-subliminal-4854b26>c:\Python27\python.exe c:\Python27\Scripts\subliminal -l en Z:\YAMJ\Shares\Video\Series
  File "c:\Python27\Scripts\subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.5', 'subliminal')
  File "c:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 489, in run_script
  File "c:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 1214, in run_script
  File "c:\Python27\lib\site-packages\subliminal-0.5-py2.7.egg\EGG-INFO\scripts\subliminal", line 77, in <module>

File "c:\Python27\lib\site-packages\subliminal-0.5-py2.7.egg\EGG-INFO\scripts\subliminal", line 64, in main

File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\core.py", line 192, in downloadSubtitles
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\core.py", line 146, in listSubtitles
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\videos.py", line 212, in scan
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\videos.py", line 207, in scan
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\videos.py", line 55, in fromPath
  File "c:\Python27\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\__init__.py", line 57, in guess_file_info
  File "c:\Python27\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\matcher.py", line 420, in __init__
  File "c:\Python27\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\matcher.py", line 197, in guess_groups
AssertionError

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Brickman schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Ook dutch verwijderd uit de lijst van ignored_words in de config.ini?
Wat ik heb gedaan (Qnap ts-212):
1) Stop eerst sickbeard (belangrijk, want anders worden je files weer overschreven)

2) Edit /usr/local/var/sickbeard/config.ini
(bij mij is de locatie: /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/config.ini)
Verwijder 'dutch' uit de regel 'ignore_words = .....'

3) Edit /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.py.
(bij mij is de locatie: /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/sickbeard/providers/newznab.py)
Zoek op "cat": . Deze regel komt twee keer voor met in beide gevallen 5030 en 5040 erin verwerkt. Wijzig in beide gevallen de hele regel in "cat": '5040,5030,5020,5050'} . Hierdoor wordt behalve in TV>SD en TV>HD nog extra gezocht in de categorieen TV>Foreign en TV>Other.

4) Verwijder voor de zekerheid /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/newznab.pyc

5) Start sickbeard weer op en c'est ca. Helaas is het bij mij zo dat elke sickbeard update newznab.py weer overchrijft met de git versie... Moet na elke update dus even gefixed worden.
De afwijkende locaties zal wel aan het systeem liggen (in de beschrijving een Synology?) maar indien consequent (zoals hier dus bij mij) zou het toch gewoon goed moeten zijn?

Net met SickBeard manueel laten zoeken en...geen resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Wat ik heb gedaan (Qnap ts-212):

[...]

De afwijkende locaties zal wel aan het systeem liggen (in de beschrijving een Synology?) maar indien consequent (zoals hier dus bij mij) zou het toch gewoon goed moeten zijn?

Net met SickBeard manueel laten zoeken en...geen resultaten.
En als je handmatig zoekt bij je search provider? Kan je het dan wel vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
martynvs schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:56:
[...]

En als je handmatig zoekt bij je search provider? Kan je het dan wel vinden?
Ja. Zowel bij nzb.su, nzbs.org. (Ook bij J1nx maar daar heb ik niets aan, aangezien je die niet náást nzb.su kunt instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Zeg eeeuhm, als we er nu zo eens een paar opzetten voor die dichtgetrokken DB van MB?

http://aws.amazon.com/free/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Laatst online: 16:36
ik ben al een hele tijd bezig om subliminal voor sickbeard aan de praat te krijgen maar ik krijg dit niet voor elkaar, is er een iets van een msi oid voor windows?

nu download hij steeds verkeerde eps waarvan er geen nl ondertiteling is te verkrijgen

[ Voor 26% gewijzigd door Worker123 op 19-01-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al enige tijd Sickbeard (met subliminal) werkend te krijgen op de PCH-A200.
Op de een of andere manier lukt het automatisch downloaden niet goed. Gebruik maken van "Download Subtitles" of de CC-icoon werkt regelmatig wel.
Een fout die constant terugkomt in de log is de volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
AA
AANoParserError
AA    raise NoParserError()
AA  File "/share/Apps/sickbeard/lib/enzyme/__init__.py", line 52, in parse
AA    video_infos = enzyme.parse(self.path)
AA  File "/share/Apps/sickbeard/lib/subliminal/videos.py", line 155, in scan
AA    return [(video, video.scan())]
AA  File "/share/Apps/sickbeard/lib/subliminal/videos.py", line 208, in scan
AA    scan_result.extend(videos.scan(e))
AA  File "/share/Apps/sickbeard/lib/subliminal/core.py", line 146, in listSubtitles
AA    by_video = self.groupByVideo(self.listSubtitles(entries, False))
AA  File "/share/Apps/sickbeard/lib/subliminal/core.py", line 192, in downloadSubtitles
AA    subtitles = subli.downloadSubtitles(locations)
AA  File "/opt/sybhttpd/localhost.drives/SATA_DISK/Apps/sickbeard/sickbeard/subtitles.py", line 144, in run
AA    self.action.run()
AA  File "/opt/sybhttpd/localhost.drives/SATA_DISK/Apps/sickbeard/sickbeard/scheduler.py", line 71, in runAction[/b]
Jan-19 16:19:45 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Traceback (most recent call last):
Jan-19 16:19:45 ERROR    FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: 
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 9x2 of show One Tree Hill
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 9x1 of show One Tree Hill
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x3 of show One Tree Hill
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x2 of show One Tree Hill
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x1 of show One Tree Hill
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x3 of show The Firm
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x9 of show Once Upon a Time (2011)
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x8 of show Once Upon a Time (2011)
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x13 of show Switched at Birth
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 2x13 of show Body of Proof
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 2x12 of show Body of Proof
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x3 of show Body of Proof
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x2 of show Body of Proof
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x1 of show Body of Proof
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 5x11 of show Gossip Girl
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x10 of show Pan Am
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 2x16 of show Pretty Little Liars
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 5x11 of show Private Practice
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x13 of show Revenge
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x4 of show Revenge
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x3 of show Revenge
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x2 of show Revenge
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x1 of show Revenge
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 3x13 of show The Good Wife
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 3x12 of show The Good Wife
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x13 of show The Lying Game
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x12 of show The Lying Game
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x11 of show A Gifted Man
Jan-19 16:19:33 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x11 of show Person of Interest
Jan-19 16:19:32 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Downloading subtitles for episode 1x13 of show Unforgettable
Jan-19 16:19:32 DEBUG    FINDSUBTITLES :: sickbeard.db: SELECT s.show_name, e.showid, e.season, e.episode, e.subtitles_searchcount AS searchcount, e.subtitles_lastsearch AS lastsearch, e.location, (? - e.airdate) AS airdate_daydiff FROM tv_episodes AS e INNER JOIN tv_shows AS s ON (e.showid = s.tvdb_id) WHERE s.subtitles = 1 AND e.subtitles NOT LIKE (?) AND ((e.subtitles_searchcount <= 2 AND (? - e.airdate) > 7) OR (e.subtitles_searchcount <= 7 AND (? - e.airdate) <= 7)) AND (e.status IN (4,3276804,204,404,3204,1604,104,804,6) OR (e.status IN (2,3276802,202,402,3202,1602,102,802,9,3276809,209,409,3209,1609,109,809) AND e.location != "")) with args [734521, '%und%', 734521, 734521]
Jan-19 16:19:32 INFO     FINDSUBTITLES :: Checking for subtitles
Jan-19 16:19:32 DEBUG    FINDSUBTITLES :: Starting new thread: FINDSUBTITLES

Ik gebruik op het moment niet die van rintje maar die van develop (git://github.com/SickBeard-Team/SickBeard.git). en de Python versie op de PCH-A200 is 2.7.1

Heeft iemand een idee waar de fout kan zitten?

EDIT:
De fout is al gevonden. De series waarbij subliminal hing, cq the error aanriep hadden DVD-folders (VOB) in de map zitten. Subliminal herkent dat niet als bruikbaar (uiteraard) videoformaat waar een sub voor gezocht kan worden. Daarop wordt de fout gegenereerd.
Het zou misschien beter zijn als zo'n bestand wordt overgeslagen ipv het process afknallen. Maar goed, het lijkt nu te werken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
[...]

Moet je even dit doen:

3. nano core.py

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
        key = ''
        for sort_item in order:
                confidence = 0
                if subtitle.release:
        return int(key)

veranderen in:

Heey, zal ik dit in mn subliminal2 fork stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ben al een paar dagen bezig met couchpotato, maar hij wil maar niks vinden. Heb betaald voor een account bij newzbin, maar nog niks. Iemand tips?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Laatst online: 18:49

StarWing

Huh ?!?

Phusebox schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:40:
Ben al een paar dagen bezig met couchpotato, maar hij wil maar niks vinden. Heb betaald voor een account bij newzbin, maar nog niks. Iemand tips?
Zijn je gezochte films al beschikbaar op usenet en/of kan je ze manueel wel vinden ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50
Is subliminal al netjes werkend te krijgen onder windows?
BlackShadow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:37:
Ben sinds enkele dagen aan het proberen om subliminal aan het werk te krijgen:

Het lukt als ik het directe pad naar de folder met mkv's meegeef.
Maar als ik hem een niveau hoger laat scannen, krijg ik vaak onderstaande fout:

C:\Diaoul-subliminal-4854b26>c:\Python27\python.exe c:\Python27\Scripts\subliminal -l en Z:\YAMJ\Shares\Video\Series
  File "c:\Python27\Scripts\subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.5', 'subliminal')
  File "c:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 489, in run_script
  File "c:\Python27\lib\site-packages\setuptools-0.6c11-py2.7.egg\pkg_resources.py", line 1214, in run_script
  File "c:\Python27\lib\site-packages\subliminal-0.5-py2.7.egg\EGG-INFO\scripts\subliminal", line 77, in <module>

File "c:\Python27\lib\site-packages\subliminal-0.5-py2.7.egg\EGG-INFO\scripts\subliminal", line 64, in main

File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\core.py", line 192, in downloadSubtitles
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\core.py", line 146, in listSubtitles
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\videos.py", line 207, in scan
  File "build\bdist.win-amd64\egg\subliminal\videos.py", line 55, in fromPath
  File "c:\Python27\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\__init__.py", line 57, in guess_file_info
  File "c:\Python27\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\matcher.py", line 420, in __init__
  File "c:\Python27\lib\site-packages\guessit-0.2-py2.7.egg\guessit\matcher.py", line 197, in guess_groups
AssertionError

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
StarWing schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:28:
[...]

Zijn je gezochte films al beschikbaar op usenet en/of kan je ze manueel wel vinden ?
Ja als ik een zoekmachine gebruik vind ik ze wel, ook binnen de ingestelde retentiegrens en gewenste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik suck zo hard in css en html. Is hier iemand die binnen no time een bestaande interface kan ombouwen naar iets meer suited bij mijn applicatie? Ik ben nog niet heel ver, maar ik heb headphones gepakt en bouw dat om voor andere doeleinden. Zal nog wel even duren voordat ik de source op git ga zetten, maar ik loop nu continue tegen lelijke webpagina's aan met mijn eigen resultaten.

Even andere kleuren, lettertype en uitlijningen, want ik vind headphones er wel zo spartaans uitzien...

Ik gebruik mako templating, dat is snel, CouchPotato en Headphones gebruiken dat beide. Voorbeelden staan in de submappen data/interfaces.

jquery snap ik al helemaal de jotah van. Ik wil gewoon python leren, maar ben nu al bezig met xml, css, html, jquery en dat voor een beetje voor de lol pielen

[ Voor 23% gewijzigd door Mar2zz op 19-01-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
@ bij imdb watchlist gebruik je de hele url van je watchlist?

Dus ook met /watchlist

[ Voor 17% gewijzigd door joppe113 op 19-01-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nog een probleem waar ik met sickbeard tegenaan loop:

Error parsing date from Newzbin RSS feed

Dat krijg ik dus bij elke search. Volgens het SB forum zou dit opgelost moeten zijn, maar ik heb de laatste update.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 20-01-2012 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
hendriku schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:31:
Gebruik Sickbeard and Couchpotato al enige tijd naar alle tevredenheid op mijn Synology en heb gisteren gepoogd ook Headphones te installeren. Alleen nog zonder succes. Eerst met de Brickman tutorial waarbij alles goed lijkt te gaan (geen foutmeldingen althans) maar de HP pagina niet wil laden op 8181.

Vervolgens ook maar de SPK geprobeerd, geinstallateerd, maar bij uitvoeren geeft deze de melding "Kon de pakket service niet uitvoeren". Zonder aanvullende informatie, ook niet in de log.

Beetje lost nu. Iemand suggesties?
Heeft er nog iemand suggesties wellicht m.b.t. mijn Headphones installatie probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:24:
Nog een probleem waar ik met sickbeard tegenaan loop:

Error parsing date from Newzbin RSS feed

Dat krijg ik dus bij elke search. Volgens het SB forum zou dit opgelost moeten zijn, maar ik heb de laatste update.
Ik kan me herinneren dat ik dat ook weleens heb gehad. Ik dacht dat het destijds op te lossen was door je landinstellingen niet op NL maar op US te zetten oid. Ik geloof namelijk dat die tijd error komt door het tijdsverschil. Ik kan er trouwens helemaal naast zitten, maar wie weet kan je hier iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redelijk off-topic maar ik heb lokaal files aangepast in een git branch maar geen add of commit gedaan of iets dergelijks aangezien ik niet online een repo heb.
Maar nu vroeg ik me af als ik een make geef of deze lokaal aangepaste files wel meegenomen worden of is een add of commit noodzakelijk om lokale wijzigingen mee te laten nemen?

Git is nog niet mijn ding maar ben er bijna denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Als je make doet zonder dat je checkout of weet ik wat doet dan pakt ie de files zoals ze zijn in de huidige staat. Zoals je ze ziet als je ze opent zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Moet je even dit doen:

-knip-

Ik word volgens mij getrolled door sickbeard. Ik word wakker en meneer heeft vannacht vrolijk even een shitload aan subtitles liggen downloaden.
Ik heb jou aanpassing overigens nog niet geprobeert omdat ik Python 2.7.2. draai. Kan het dan nog steeds geen kwaad om dat te proberen, of is dat alleen een fix voor 2.6?
rintje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:37:
Heey, zal ik dit in mn subliminal2 fork stoppen?
Als het de compatibility met Python 2.7.2. niet sloopt, why not?
Worker123 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:54:
ik ben al een hele tijd bezig om subliminal voor sickbeard aan de praat te krijgen maar ik krijg dit niet voor elkaar, is er een iets van een msi oid voor windows?

nu download hij steeds verkeerde eps waarvan er geen nl ondertiteling is te verkrijgen
Of je gebruikt de fork van Team-Sickbeard of Rintje met subtitle support ingebouwd.
Lees deze post (onderaan): Freekers in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
HyperBart schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:47:
Zeg eeeuhm, als we er nu zo eens een paar opzetten voor die dichtgetrokken DB van MB?

http://aws.amazon.com/free/
Poke J1nx eens, die heeft volgens mij wel de know-how in huis om dat te kunnen doen :)

Een ander vraagje: Hoe werkt de quality setting in Sickbeard nou precies? Ik lees allerlei tegenstrijdige berichten. Momenteel heb ik custom gepakt en het als volgt ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YtS1K.png
De logica hierachter is (in mijn ogen) als volgt: Als Sickbeard de eerste keer zoekt (initial search), dan pakt hij het resultaat met de hoogste kwaliteit. Dus ook al vind'ie zowel SDTV als 720p, dan paktie 720p.
Stel dat je SDTV niet include in je initial search en de serie die je volgt is nooit in iets anders dan SDTV uitgezonden, dan zal Sickbeard nooit een aflevering kunnen downloaden.
Bij archive heb ik ze ook allemaal aangevinkt, want als hij een archive search doet, download ie alleen dezelfde aflevering nog een keer als de kwaliteit hoger is. Het is dus niet zo dat als je al een 720p in bezit hebt en hij vind een SDTV dattie die SDTV nog eens gaat downloaden.
Klopt mijn denkwijze of zit ik ernaast?
Ik 'volg' namelijk ook een aantal oudere series zoals Seinfeld en die zijn nooit in HD uitgezonden. Als je Sickbeard dus op HD only zet, dan zal hij nooit een aflevering van Seinfeld downloaden, aangezien hij die niet kan vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Freekers op 20-01-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Mar2zz

Wat is nu the way to go om Maraschino te installeren? Gewoon je LaSi gebruiken, en dan verder nog je blog omtrent Maraschino volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Hallo allemaal,

ik heb sinds kort mij Atv2 werkend met Xbmc. Alleen wil ik nog SABnzbd installeren, dit lukt mij echter niet... misschien is het mijn gebrek aan kennis of inzicht. Ik volg de volgende tutorial: http://imho.nu/iMHo/sabnzbd-for-apple-tv2/ alleen na het invoeren van de 5e stap:

AppleTV:/private/var/sabnzbd root# python /private/var/sabnzbd/SABnzbd.py -d

Krijg ik de melding: -sh: AppleTV:/private/var/sabnzbd: No such file or directory

Terwijl deze wel bestaat. Iemand een oplossing of een andere (graag niet te ingewikkelde) tutorial?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
Of je gebruikt de fork van Team-Sickbeard of Rintje met subtitle support ingebouwd.
Lees deze post (onderaan): Freekers in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
Top, bedankt voor de handleiding.

Ik heb de handleiding gevolgd en ben nu zo ver dat Rintje Fork SickBeard draait, maar ik zie verder niets staan van subtitles, ik kan ook sickbeard.ini niet vinden, alleen config.ini.
Hier staat echter niets in over subtitles.

Waar zou deze optie in SickBeard moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Worker123 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:30:
[...]

Top, bedankt voor de handleiding.

Ik heb de handleiding gevolgd en ben nu zo ver dat Rintje Fork SickBeard draait, maar ik zie verder niets staan van subtitles, ik kan ook sickbeard.ini niet vinden, alleen config.ini.
Hier staat echter niets in over subtitles.

Waar zou deze optie in SickBeard moeten staan?
Config --> Subtitles. Daar 'Enable' aanvinken en aanpassen naar jouw voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
Freekers schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Config --> Subtitles. Daar 'Enable' aanvinken en aanpassen naar jouw voorkeuren.
heb het Rintje script er nogmaals overheen gekopieerd. Nu werkt het :)

De subtitles zijn ingesteld maar krijg een error terwijl alle 5 de opties aanstaan(bierdopje etc etc.)

2012-01-20 14:06:34.785000 FINDSUBTITLES :: Not enough plugins selected. At least 2 plugins are required to search subtitles in the background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Worker123 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:09:
heb het Rintje script er nogmaals overheen gekopieerd. Nu werkt het :)

De subtitles zijn ingesteld maar krijg een error terwijl alle 5 de opties aanstaan(bierdopje etc etc.)

2012-01-20 14:06:34.785000 FINDSUBTITLES :: Not enough plugins selected. At least 2 plugins are required to search subtitles in the background
Dat probleem komt me bekend voor, maar een oplossing heb ik niet. Die error heb ik overigens maar 1x gezien en daarna wassie weg. Lees even de laatste 2-3 pagina's terug van dit topic, wellicht dat je daar nog wat aan hebt.
Het downloaden van subtitles werkt (momenteel) hier overigens wel.werkt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
C:\Python26\lib\site-packages\Cheetah\Compiler.py:1509: UserWarning:
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's us
eStackFrames option as it is painfully slow with the Python version of NameMappe
r. You should get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.

Waar moet ik deze neerzetten?

Bedankt Freekers voor de snelle hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Worker123 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:16:
C:\Python26\lib\site-packages\Cheetah\Compiler.py:1509: UserWarning:
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's us
eStackFrames option as it is painfully slow with the Python version of NameMappe
r. You should get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.

Waar moet ik deze neerzetten?

Bedankt Freekers voor de snelle hulp!!
Negeren :) Kan geen kwaad zover ik weet. 'Ik heb 'm zelf thuis ook'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
HyperBart schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:04:
Mar2zz

Wat is nu the way to go om Maraschino te installeren? Gewoon je LaSi gebruiken, en dan verder nog je blog omtrent Maraschino volgen?
Ja gitclonen en dan settings.py en initscript aanpassen of script doen, is beide hetzelfde resultaat. Maraschino heeft nogal een lack aan systemopties waardoor de install niet zo heel moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
Freekers schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Negeren :) Kan geen kwaad zover ik weet. 'Ik heb 'm zelf thuis ook'.
Ok.. :)

Hij lijkt geen subs te downloaden.

jan-20 14:26:02 ERROR SHOWQUEUE-REFRESH :: 248736: Could not refresh subtitles

Als ik een hele serie doe refreshen met subs de melding:

jan-20 14:45:57 INFO SHOWQUEUE-SUBTITLE :: Downloading subtitles for Game of Thrones

maar geen subs.

ook nog bvb

jan-20 14:52:42 INFO SHOWQUEUE-SUBTITLE :: Downloading subtitles for Grey's Anatomy

jan-20 14:51:47 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-73762 :: Quality of Greys.Anatomy.S08E12.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV

[ Voor 124% gewijzigd door Worker123 op 20-01-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Worker123 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:47:
Ok.. :)

Hij lijkt geen subs te downloaden.

jan-20 14:26:02 ERROR SHOWQUEUE-REFRESH :: 248736: Could not refresh subtitles

Als ik een hele serie doe refreshen met subs de melding:

jan-20 14:45:57 INFO SHOWQUEUE-SUBTITLE :: Downloading subtitles for Game of Thrones

maar geen subs.

ook nog bvb

jan-20 14:52:42 INFO SHOWQUEUE-SUBTITLE :: Downloading subtitles for Grey's Anatomy

jan-20 14:51:47 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-73762 :: Quality of Greys.Anatomy.S08E12.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV
Als je even terugleest zie je dat ik ook last van dat probleem heb. Ik kan het niet verklaren.
Na een tijdje werkt het vanzelf wel weer automatisch.. Heb het boeltje al een X aantal keer opnieuw geïnstalleerd, steeds hetzelfde euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
Ja had teruggelezen idd. Maar het zou dus soms gewoon wel moeten werken, ik ga gewoon even afwachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Worker123 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:10:
Ja had teruggelezen idd. Maar het zou dus soms gewoon wel moeten werken, ik ga gewoon even afwachten... :)
Als ik tijd over heb probeer ik het anders eens met een andere Python versie, maar for now vind ik het wel even goed geweest. Heb al minstens een uur of 6-8 gestoken in het configureren en testen van Sickbeard

Bestaat er een pre-processing script voor Sab dat automatisch NZBtjes eruit flikkert die buiten de retentie van je provider zijn? Ik heb bij 'Config --> Servers' al de retentie van mijn server ingevuld, maar hij blijft het toch proberen, wat tijd kost... Zou het fijner vinden als hij ze er meteen gewoon uitgooid.

[ Voor 26% gewijzigd door Freekers op 20-01-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Laatst online: 22:58
Freekers schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Ik word volgens mij getrolled door sickbeard. Ik word wakker en meneer heeft vannacht vrolijk even een shitload aan subtitles liggen downloaden.
Ik heb jou aanpassing overigens nog niet geprobeert omdat ik Python 2.7.2. draai. Kan het dan nog steeds geen kwaad om dat te proberen, of is dat alleen een fix voor 2.6?
Ik durf het niet te zeggen; ik draai alleen 2.6. Je kunt het gewoon proberen. Mocht het niet werken verander je het terug. Vergeet niet het programma te stoppen en te starten als je dingen wijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie weet de oplossing.

Doordat ik met profielen aan het spelen ben geweest met CP heb ik nu sommige films die zowel 720p als DVDR als quality hebben staan. Nu wil ik hier vanaf dus ik profiel verwijderd en de film verwijderd en opnieuw toegevoegd maar de quality DVDR en 720p blijven. Ik krijg, in dit geval, DVDR niet weg.

CP al geherstart in de hoop dat de cache geflushed zou worden maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Ik heb op windows de standaard (vermoed ik) Sickbeard draaien, kan ik hier nu een versie overheen installeren die ook NL subtitles zoekt?

Sickbeard heb ik draaiend, maar van braches, git hub, ikpg wil de kennis nog niet echt toenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hebben jullie weleens last dat CouchPotato ineens uit het niets rare shit heeft gedownload?

"Sweet 116: The 2001 Seattle Mariners History Making Season" stond er ineens tussen m'n films... waar komt dat vandaan, heb helemaal niks in m'n wanted list staan wat er ook maar op lijkt...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuNaTiC schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:20:
Hebben jullie weleens last dat CouchPotato ineens uit het niets rare shit heeft gedownload?

"Sweet 116: The 2001 Seattle Mariners History Making Season" stond er ineens tussen m'n films... waar komt dat vandaan, heb helemaal niks in m'n wanted list staan wat er ook maar op lijkt...
Niet toevallig Blu-Ray.com RSS of Kinepolis.com RSS enabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, als hij dat gedaan heeft zijn er dan ook films snatched?

Zoja, dan even de log checken van welke source hij deze gepakt heeft. Misschien heb je crapy source waar je gewoon zooi aangeboden krijg.

Wat mijn DVDR probleem betreft, ik heb de data.db met een sql db editor geopend en alle dvdr verwijzing verwijderd, quick and dirty fix.

Dat moet toch ook anders kunnen lijkt me?

:update:
Dat was mss toch niet zo handig, nu is de DB alleen read only geworden :P

:update2:
Read only is fixed maar heb nog steeds die verdomde DVDR quality aan mijn movies hangen, zucht.

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 20-01-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

@schumie2004

Staat die quality zooi niet gewoon in je config.ini? Dacht het wel.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

CarpeVentum schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:35:
Ik durf het niet te zeggen; ik draai alleen 2.6. Je kunt het gewoon proberen. Mocht het niet werken verander je het terug. Vergeet niet het programma te stoppen en te starten als je dingen wijzigt.
Okidoki. Ik ga ermee aan de slag als Sickbeard er opeens weer mee stopt. Tot nu toe (even afkloppen op hout) werkt hij nog steeds naar behoren en ik heb vanalles geprobeerd om hem te laten crashen maar nee hoor :P
jopie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:18:
Ik heb op windows de standaard (vermoed ik) Sickbeard draaien, kan ik hier nu een versie overheen installeren die ook NL subtitles zoekt?

Sickbeard heb ik draaiend, maar van braches, git hub, ikpg wil de kennis nog niet echt toenemen...
Ik denk niet dat je hem er zomaar over heen kan installeren, aangezien je hem of via source vanaf github moet runnen of via de andere methode die ik een paar posts hierboven aangehaald heb. Even zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j1nx schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:58:
@schumie2004

Staat die quality zooi niet gewoon in je config.ini? Dacht het wel.
Volgens mij niet, heb niet echt gecontroleerd want klonk niet logisch.

Ik had een profiel X, deze had onder zich quality 720p en DVDR. Nu zijn er een aantal films op dit profiel ge-add, dus die hebben DVDR en 720p achter naam staan.

Verwijder je hem nu (en ook het profiel X) en voeg je de film opnieuw toe met alleen 720p dan staat DVDR er toch weer bij.

Volgens mij een dikke bug wat quality betreft. Gelukkig is v2 er snel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 21-01-2012 01:18 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!