Help!!!! schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:03:
[...]
De techtopics staan in harde waren. Met “Nieuws” wordt van oudsher volgensmij gewoon vooral tech nieuws bedoelt.
Volg redelijk wat tech topics hier en volgensmij is het geen gebruik om regelmatig de financiele resultaten van Apple, Asus etc uitgebreid te bespreken als de koers even wat stijgt of daalt.
Zou niet willen zeggen dat het volledig irrelevant is maar het past hier imho minder om het uitgebreid te bespreken.
Zeker ook omdat het al snel uitloopt op meer financiele discussies over wat een mutatie vd geraporteerde koers/winst/leningen "betekent".
Nofi , daarnaast lijk je ook niet iemand die snel genoegen neemt met een andere interpretatie, waardoor die discussies relatief lang gaan duren naar mijn gevoel.
AMD is als bedrijf bijzonder interessant wanneer het op financieel nieuws aankomt aangezien het zich in een nogal ongezonde financiele positie bevind, dat heeft gewoon gevolgen voor alles wat hier en in het AMD GPU draadje word gepost. Er is nog NOOIT zo uitgebreid gesproken over AMD financieel nieuws als
hier en nu in dit algemene AMD nieuws draadje. Wanneer ik een forse koerswinst van bv 10 procent meld dan reageert daar meestal maar 1 iemand op. Mensen vallen nu over elkaar om mij te verwijten dat ik dagelijks de koersen zou posten, wat gewoon pure Bullshit is, lees maar terug.
Ik post alleen bijzondere AMD financiele events en technisch nieuws komend vanuit de financiele sector.
Overigens is het een misverstand dat ik AMD aandelen heb om heel rijk van te worden, die heb ik om AMD een minimaal steuntje in de rug te geven. Maakt dat wat uit in deze Wereld ? Ws niet, maar ik heb gedaan wat ik kon. Wanneer meer repeterende klagers dat voorbeeld zouden volgen dan zou het wel een deukje in pakje boter moeten maken. Maar ja dat zit er natuurlijk niet in.....

Wel allemaal zeuren & klagen dat het allemaal niet goed gaat bij AMD maar zelf vervolgens niet durven investeren in datgene waar je achter staat.

Je kan idd teruglezen dat ik dagelijks de AMD koerswijzigingen doorgeef in dit draadje
Scherpe observatie. Oh wacht de AMD koers komt bijna nooit ter sprake hier. Das ook raar.