Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Jorruchie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:35:
Een groot deel van het budget van de Sony wordt opgeslokt door electronica (DAC, ANC processor, accu, actieve versterker, Bluetooth radio, etc.), terwijl de Beyer iedere € kan inzetten t.b.v. de geluidskwaliteit.

Daarnaast vermoed ik dat de marges op de 'wearable' productgroep ook rianter is t.o.v. traditionele headphones.
En zeker zo belangrijk: wired vs wireless. Het zijn gewoon heel verschillende producten, iemand die de hoogste audiokwaliteit wil zal geen Bluetooth/wireless nemen, dat is de doelgroep dan ook niet :)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Jorruchie
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:07

Jorruchie

strikes and gutters...

@gambieter Het is een ander gebruiksdoel. Doelgroep kan overigens wel hetzelfde zijn.
Voor onderweg wireless+ANC en thuis openback headphones met een leuke DAC/AMP combo. :Y)

“And so castles made of sand fall in the sea, eventually....”

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Jorruchie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:44:
@gambieter Het is een ander gebruiksdoel. Doelgroep kan overigens wel hetzelfde zijn.
Voor onderweg wireless+ANC en thuis openback headphones met een leuke DAC/AMP combo. :Y)
Potato, potatoe ;) . Er zijn ook mensen die hun kinderen, huisdier, buren of partner niet willen horen en thuis de ANC nodig hebben :+

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:56

Touchdomex

Plunder with Thunder.

gambieter schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:41:
[...]

En zeker zo belangrijk: wired vs wireless. Het zijn gewoon heel verschillende producten, iemand die de hoogste audiokwaliteit wil zal geen Bluetooth/wireless nemen, dat is de doelgroep dan ook niet :)
Ik zou anders graag een bluetooth headset willen met een open klankkast :'(

* Touchdomex denkt dat zoiets bijna niet te krijgen is

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 17:53:
[...]

Ik zou anders graag een bluetooth headset willen met een open klankkast :'(

* Touchdomex denkt dat zoiets bijna niet te krijgen is
Bij Grado en Philips wel wat, maar ik gebruik bijvoorbeeld ook wel eens mijn open hoofdtelefoons met een bluetooth-ontvanger, werkt voor mij comfortabel genoeg.
gambieter schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:50:
...
Potato, potatoe ;) . Er zijn ook mensen die hun kinderen, huisdier, buren of partner niet willen horen en thuis de ANC nodig hebben :+
Ik heb eigenlijk alleen maar open modellen, een gesloten(&NC) is juist daarvoor (en soms ook zodat anderen geel last van mij hebben) best welkom, maar ik heb nog geen gesloten model gevonden dat me echt bevalt. Misschien moet ik die Sony maar eens proberen.

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

begintmeta schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:36:
[...]

Bij Grado en Philips wel wat, maar ik gebruik bijvoorbeeld ook wel eens mijn open hoofdtelefoons met een bluetooth-ontvanger, werkt voor mij comfortabel genoeg.
Auw qua prijs maar ik denk dat ik die GW100 van Grado wel een mooie vind als opvolger voor mijn koptelefoons...

Heeft echt van alles wat...

Ik wil eigenlijk een Bluetooth PX100 hebben.

Ik baal er van dat mijn Bluetooth koptelefoon een gesloten klankkast heeft. Daarom vind ik hem al niet fijn om te gebruiken.

Touchdomex wijzigde deze reactie 30-01-2019 19:11 (16%)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-02 21:56
Als je goede kwaliteit wilt plus goede noise cancelling ga je voor Etymotic Er4/Er3 :9 Ik gebruik hem in het openbaar vervoer en geen lompe koptelefoon op je hoofd plus zeer gedetailleerd weergave.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
gambieter schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:09:
[...]

Kijk even in de Headphones Connect app of je Adaptive Sound Control aan hebt staan, zo ja, zet het uit. Maar waarschijnlijk is het het bekende probleem met koud weer en de XM3.

Dit staat op de Sony Support webpagina: WH-1000XM3 headphones behaviour in cold environments – 20 December 2018

[...]

Oftewel: niets beter dan uit en aan zetten op dit moment...
Ik heb hier ook al een aantal weken last van (net als een hoop anderen die sinds de temperaturen zijn gedaald buiten hun XM3's gebruiken). Erg irritant, en eigenlijk schandalig dat ze dit nog steeds niet gefikst hebben.

• begintmeta
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:08:
...

Ik wil eigenlijk een Bluetooth PX100 hebben.
...
Je kan eenmalig iets als een FIIO BTR3 oid kopen, dan kan je naar hartelust luisteren, maar als de kabels te lang&niet eenvoudig vervangbaar zijn is dat ook niet altijd even comfortabel+het apparaatje is natuurlijk ook niet gratis/niet in verhouding tot alle koptelefoons redelijk geprijsd.

begintmeta wijzigde deze reactie 30-01-2019 21:22 (6%)

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

begintmeta schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:20:
[...]

Je kan eenmalig iets als een FIIO BTR3 oid kopen, dan kan je naar hartelust luisteren, maar als de kabels te lang&niet eenvoudig vervangbaar zijn is dat ook niet altijd even comfortabel+het apparaatje is natuurlijk ook niet gratis/niet in verhouding tot alle koptelefoons redelijk geprijsd.
Nou ja kabels zijn voor al mijn headsets al eens vervangen dus dat moet geen probleem zijn ;)

Daarnaast als ik iets wil dan wil ik een alles in 1 oplossing en niet met losse dongles bezig.

• begintmeta
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:25:
...

Nou ja kabels zijn voor al mijn headsets al eens vervangen dus dat moet geen probleem zijn ;)
Dat wordt eventueel anders als je geen wisselbare kabel hebt (/soldeerwerk) en je af en toe een 3m-kabel wil en af en toe een 1m-kabel. Terzijde wat men trouwens soms voor wisselkabels (of vervangende kussens) durft te vragen...
Daarnaast als ik iets wil dan wil ik een alles in 1 oplossing en niet met losse dongles bezig.
Dat is ook gewoon comfortabeler, dat zal ik zeker niet bestrijden. Voor mij is een los adaptertje doorgaans wel te doen zoals ik al aangaf, maar dat is niet altijd zo en niet voor iedereen natuurlijk. (en ik heb bijvoorbeeld ook nog een el-cheapo monaurale bluetooth-oortelefoon voor op de fiets.)

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21:51
RedPixel schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:27:
[...]

Ah ja, op die manier is het wel werkbaar, thanks! _/-\o_
Ik doe het nog makkelijker. Schakel de BT op m'n iPhone uit, selecteer de Sony op m'n laptop en hij connect.

• RedPixel
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:30
Trent900 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Ik doe het nog makkelijker. Schakel de BT op m'n iPhone uit, selecteer de Sony op m'n laptop en hij connect.
Dat is niet makkelijker. Dan moet ik eerst weten met welk apparaat hij verbonden is, mijn andere apparaat zoeken (iPad, laptop, telefoon, computer) en daar de bluetooth uitzetten terwijl die meestal tegelijkertijd ook met andere nuttige dingen verbonden zijn.

I see red pixels.

• geldster
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-02 20:12
Hallo allemaal,

Vraagje over de firmware van de Bose QC35 II.
Mijn collega heeft hem recentelijk gekocht en draait versie 4.1.3, en ik de 3.18.
Nu dacht ik, laat ik hem even updaten maar er is geen recentere versie beschikbaar?

Had nog gezocht op Tweakers, maar kon niet iets vinden over een soortgelijke melding/uitdaging. Zoekend op het internet vond ik een Reddit topic waar iemand soortgelijk "probleem" heeft.

Welke firmware versie draaien jullie op de QC35 II? Is die van jullie wel te updaten?

Gr,
Geld

• Isaja
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19-02 19:11
Ben mezelf aan het oriënteren op een Bluetooth headset zonder super-duper NC; vooral gebruikt voor thuiswerken en 1e klas trein (dus stuk rustiger qua medereizigers)

Geluidskwaliteit is het belangrijkste (aptx icm pocophone), Spotify op 320kbps, SoundCloud Netflix etc, dus we hoeven geen raw-weergave. Houd van elektronisch, dus iets aangezette bass/highs mag.

Vandaag heeft Amazon de CH700N in de aanbieding voor 79e, leek me stiekem echt een leuke deal met basic NC

Valt me wel op dat veel bt-headsets in de pricewatch al redelijk oud zijn (veel senheissers), en opties van Anker (soundcore headsets) geen reviews

Voor rond de 100euro nog leuke alternatieven die ik over het hoofd zie? Anders gaan we de Sony bestellen en testen

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07:14

charrel

ok ok, met motor@moment

geldster schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:22:
Hallo allemaal,

Vraagje over de firmware van de Bose QC35 II.
Mijn collega heeft hem recentelijk gekocht en draait versie 4.1.3, en ik de 3.18.
Nu dacht ik, laat ik hem even updaten maar er is geen recentere versie beschikbaar?

Had nog gezocht op Tweakers, maar kon niet iets vinden over een soortgelijke melding/uitdaging. Zoekend op het internet vond ik een Reddit topic waar iemand soortgelijk "probleem" heeft.

Welke firmware versie draaien jullie op de QC35 II? Is die van jullie wel te updaten?

Gr,
Geld
https://community.bose.co...Release-notes/td-p/139145
Lastig te vinden zeg....

• geldster
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-02 20:12

• Vettigedennis
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 01:57
Is geluidskwaliteit van belang gebruik dan Deezer ipv Spotify. Ik heb lange tijd gelijktijdig beide gehad en de geluidskwaliteit van Spotify is bedroevend. En ja ik had ze allebij op betaal abbo en bij beide apps in de settings de kwaliteit op het hoogst staan.

Als voorbeeld , luister op beide apps maar eens naar het nummer Platforms van M.I.A. Op Spotify klinkt het bagger.

• Hysterical
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13-02 14:58
Zijn hier ook mensen die een Sony wh-1000xm3 hebben en na de firmware update versie 4.1.1 opeens een slechte ANC hebben? Voorheen was het top echter na de update hoor ik bepaalde geluiden opeens erg goed. Met name stemmen komen erg goed door de ANC heen. Voor mij heel zuur want had de Sony juist voornamelijk gekocht vanwege de goede ANC.

Ik ben bij de mediamarkt geweest en heb daar een Sony met de oude firmware geprobeerd welke veel beter presteert. Voordat ik de Sony kocht ook de Bose geprobeerd en op basis van die resultaten besloten de Sony te kopen. Dus ook nu weer de Bose QC35II geprobeerd en deze geeft nu betere ANC resultaten t.o.v. de Sony.

Net als met de problemen met de touch control welke afgelopen periode meerdere malen een eigen leven ging leiden in de kou geeft ook nu Sony support niet thuis. Ik kan de Sony nog retourneren en voor de Bose gaan echter was het voor de update een super apparaat. Ik twijfel dus en kan de gok nemen dat het uiteindelijk ooit wordt opgelost met een nieuwe fw update. Meerdere mensen dit dilemma?

• Amdwarrior
Vettigedennis schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 02:46:
Is geluidskwaliteit van belang gebruik dan Deezer ipv Spotify. Ik heb lange tijd gelijktijdig beide gehad en de geluidskwaliteit van Spotify is bedroevend. En ja ik had ze allebij op betaal abbo en bij beide apps in de settings de kwaliteit op het hoogst staan.

Als voorbeeld , luister op beide apps maar eens naar het nummer Platforms van M.I.A. Op Spotify klinkt het bagger.
ligt nogal aan artiesten welke mastering op Spotify staat Nine inch nails heeft helaas embarelijk kwaliteit mastering op heeft staan terwijl gemiddelde film muziek weer hoog kwaliteit is

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:38
Hysterical schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:40:
Zijn hier ook mensen die een Sony wh-1000xm3 hebben en na de firmware update versie 4.1.1 opeens een slechte ANC hebben? Voorheen was het top echter na de update hoor ik bepaalde geluiden opeens erg goed. Met name stemmen komen erg goed door de ANC heen. Voor mij heel zuur want had de Sony juist voornamelijk gekocht vanwege de goede ANC.

Ik ben bij de mediamarkt geweest en heb daar een Sony met de oude firmware geprobeerd welke veel beter presteert. Voordat ik de Sony kocht ook de Bose geprobeerd en op basis van die resultaten besloten de Sony te kopen. Dus ook nu weer de Bose QC35II geprobeerd en deze geeft nu betere ANC resultaten t.o.v. de Sony.

Net als met de problemen met de touch control welke afgelopen periode meerdere malen een eigen leven ging leiden in de kou geeft ook nu Sony support niet thuis. Ik kan de Sony nog retourneren en voor de Bose gaan echter was het voor de update een super apparaat. Ik twijfel dus en kan de gok nemen dat het uiteindelijk ooit wordt opgelost met een nieuwe fw update. Meerdere mensen dit dilemma?
Heb je al eens in de app gekeken hoe de instelling staat?

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• _Dekker
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23:17

Omdat ik deze uitspraak wel interessant vond heb ik Deezer geinstalleerd naast Spotify.
Heb bovenstaand nummer flink wat A/B zitten vergelijken op gelijk volume maar ik kan geen verschil waarnemen in kwaliteit, beide op 320kb/s.
Dat Spotify bedroevend slecht is herken ik dus niet, je moet wel uitkijken met remasters (want vaak meer compressie dan het origineel) maar dat staat er altijd netjes bij.
Ik ben wel benieuwd wat jij voor verschillen hoort.
EDIT: Wel lekker nummer trouwens, maar ik had verwacht met Deezer dat de vervorming in het laag weg zou gaan, lijkt ook veel compressie in het nummer te zitten.

_Dekker wijzigde deze reactie 08-02-2019 12:33 (7%)

• Hysterical
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13-02 14:58
winwiz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:57:
[...]

Heb je al eens in de app gekeken hoe de instelling staat?
Ja, alles staat goed in de app, heb niet aan staan dat stemmen worden doorgelaten ambient sound settings etc.

• Zartos
  • Laatst online: 19-02 14:12
Hysterical schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:40:

Je bent niet de enige.
https://community.sony.co...ware-failure/td-p/2564068
Sony kan dit niet negeren, hier zal echt wel een fix voor komen, dus ik zou niet direct overstappen naar Boses.
In de tussentijd ga ik de mijne voorlopig maar niet updaten.

You are not a beautiful and unique snowflake.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Hm, ik heb net van de week de upgrade op de XM3 gedaan. Kan niet zeggen dat ik een probleem heb opgemerkt, maar er ook niet echt op gelet heb en altijd muziek aan heb staan. Zal volgende week eens luisteren of ik het verschil merk.

Zou wel kilo utrecht tango zijn. Juist dat wat de koptelefoon goed maakt, kapot maken met een firmware upgrade.

Edit: heb mijn MDR-1000x meegenomen voor vergelijking, de XM3 is nog altijd beter dan de 1000x. Het is nog niet druk in het kantoor maar ik vermoed dat ik geen last van het firmware probleem heb, al is het natuurlijk moeilijk vergelijken.

gambieter wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:38 (44%)

• Isaja

Merci voor de tip! Zit alleen al 10jaar bij Spotify en echt nul zin alles over te zetten... ;-)

Heb echter pocophone met 128gb dus heb download op extreme staan en zet gewoon vrijwel alles offline wat ik vaak luister, zo kom je ook een heel eind.

Wat verder onderzoek naar de Sony CH700n geeft toch matige reviews - andere Bluetooth-opties voor rond de 100 euro die wel een ruimtelijk geluid weten te produceren? Liever geen Nc en wat beter geluid dan wel nc en bespaard op de drivers/bouwkwaliteit

• Boschter
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 15-02 08:48
Ik heb vorige week mijn 1000x geretourneerd vanwege een (welbekende) breuk in de hoofdband. Ik was zelf enorm fan van deze koptelefoon maar baal enorm dat een product in deze prijsklasse zo snel breekt.

Of ik nu geld terug krijg of niet, ik wil hoe dan ook een nieuwe ANC koptelefoon. Ik was zelf enorm enthousiast over mijn oude Sony en zou het liefst weer een M3 halen, maar de snelle slijtage van de X1 gecombineerd met de huidige verhalen over problemen met de gesture control bij kou doen mij twijfelen. Ik vroeg mij af:

- Mensen die de M3 deze winter buiten op hebben gehad, hoe significant waren de problemen met gesture control? Ik gebruikte mijn 1000x zelf voornamelijk in de trein/vliegtuig/kantoor, maar wil niet beperkt zijn als ik kort naar buiten ga.

-hoe zit het met de stevigheid/kwaliteit van de hoofdband (tov de 1000x) ?

Veel reviews gaan helaas nog niet op deze details in, en in de winkel is het zelf niet echt te testen, dus hoop dat iemand wat meer kan toelichten :).

Alvast bedankt!

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-02 17:27

In Spotify dien je het volgende te doen voor de meest optimale kwaliteit:
- High quality streaming aanzetten
- Normalize volume uitzetten

Vooral dat laatste heeft een dramatische impact om dat het dynamisch bereik enorm wordt teruggeschroefd door die optie waardoor alles klinkt alsof het uit een compressor komt.

PSN: Sluuz

• PatrickH89
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-02 15:10
Boschter schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:16:
Ik heb vorige week mijn 1000x geretourneerd vanwege een (welbekende) breuk in de hoofdband. Ik was zelf enorm fan van deze koptelefoon maar baal enorm dat een product in deze prijsklasse zo snel breekt.

Of ik nu geld terug krijg of niet, ik wil hoe dan ook een nieuwe ANC koptelefoon. Ik was zelf enorm enthousiast over mijn oude Sony en zou het liefst weer een M3 halen, maar de snelle slijtage van de X1 gecombineerd met de huidige verhalen over problemen met de gesture control bij kou doen mij twijfelen. Ik vroeg mij af:

- Mensen die de M3 deze winter buiten op hebben gehad, hoe significant waren de problemen met gesture control? Ik gebruikte mijn 1000x zelf voornamelijk in de trein/vliegtuig/kantoor, maar wil niet beperkt zijn als ik kort naar buiten ga.

-hoe zit het met de stevigheid/kwaliteit van de hoofdband (tov de 1000x) ?

Veel reviews gaan helaas nog niet op deze details in, en in de winkel is het zelf niet echt te testen, dus hoop dat iemand wat meer kan toelichten :).

Alvast bedankt!
Ik heb de M3 een paar keer getest met hond uitlaten 's avonds laat (waarvan een paar keer beneden 0) en ik heb geen issues ervaren met ongewenste activatie van gestures. De hoofdband voelt wel stevig, maar ik heb de koptelefoon zelf ook pas een paar weken, dus daar kan ik verder weinig over zeggen. Dit is wel vooral een n=1 ervaring, maar ik heb bewust mijn best gedaan om de gesture issues te reproduceren en dat is tot nu toe niet gelukt.

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:00

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Sluuz schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:33:
[...]

Vooral dat laatste heeft een dramatische impact om dat het dynamisch bereik enorm wordt teruggeschroefd door die optie waardoor alles klinkt alsof het uit een compressor komt.
Normalize uitzetten en Spotify even herstarten inderdaad. Afhankelijk van de track is het verschil hoorbaar tot overduidelijk.

Woutoud.com

• Thebackstab
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 22:04
iemand evaring met hd660s ? ik zoek een amp/dac tesamen om ze aan te sturen . thx _/-\o_

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Schijnt vergelijkbaar te zijn met de HD600/650/6XX (volgens sommigen wat beter, volgens anderen minder), maar met de helft van de impendantie. Het kan daarmee zijn dat ze iets gevoeliger zijn qua amp pairing, maar of dat echt een hoorbaar verschil oplevert...
Geen idee wat je budget is, maar de HD6XX doet het hier erg goed op een Aune X1s/X7s combo :P

Woutoud wijzigde deze reactie 11-02-2019 22:36 (15%)

Woutoud.com

• Thebackstab
Woutoud schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:34:
Schijnt vergelijkbaar te zijn met de HD600/650/6XX (volgens sommigen wat beter, volgens anderen minder), maar met de helft van de impendantie. Het kan daarmee zijn dat ze iets gevoeliger zijn qua amp pairing, maar of dat echt een hoorbaar verschil oplevert...
Geen idee wat je budget is, maar de HD6XX doet het hier erg goed op een Aune X1s/X7s combo :P
ok bedankt , ik heb er eigenlijk weinig kennis van. ik zoek gewoon een goede dac/amp om de hd660s tot zijn recht te laten komen want nu zit hij gewoon in me pc geplugt met basic moederbord dac

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Topping DX3 Pro.

Woutoud.com

• Isaja
Sluuz schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:33:
[...]

.......

Dramatisch is het juiste woord

Verbaasde me altijd al waarom andere bronnen soms zoveel beter klonken, maar nooit actie op ondernomen :s

1 voordeel: kan al mijn favorieten opnieuw ontdekken! :D

• begintmeta
  • Niet online
Menesis schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:05:
... Terwijl die AKG bijna dezelfde prijs heeft.
Is nu 149€ trouwens

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:40
Thebackstab schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:37:
[...]

ok bedankt , ik heb er eigenlijk weinig kennis van. ik zoek gewoon een goede dac/amp om de hd660s tot zijn recht te laten komen want nu zit hij gewoon in me pc geplugt met basic moederbord dac
Ik heb zelf de hd650. Tussen mijn pc en koptelefoon heb ik een kleine Topping nx4 dsd hangen. Voordeel is dat hij ook met zijn accu aan een telefoon te koppelen is etc.
Maar de suggestie van Woutoud is ook erg goed als je een kastje wilt hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07:08
Ik heb een 10 jaar oude Sennheiser HD595 koptelefoon. Eigenlijk een HD555, maar door een kleine mod (stukje foam verwijderen) schijnt 'ie het zelfde te zijn als een HD595. Deze gebruik voor gaming. Omdat ik nu meer games speel waar voice coms belangrijk zijn ben ik aan het kijken naar gaming headsets. Weet iemand of een Logitech G933 een beetje te vergelijken is qua geluidskwaliteit? Ik vergelijk de specs, maar die zeggen me niet zo veel.

Als de HD595 ondanks z'n leeftijd nog steeds beter is koop ik wellicht gewoon een los microfoontje - iets minder comfortabel maar scheelt wel 125 euro. Overigens heet de HD595 nu HD599. Dat is het huidige model met dezelfde specs.

• Trixh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:36
yinx84 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:26:
Ik heb een 10 jaar oude Sennheiser HD595 koptelefoon. Eigenlijk een HD555, maar door een kleine mod (stukje foam verwijderen) schijnt 'ie het zelfde te zijn als een HD595. Deze gebruik voor gaming. Omdat ik nu meer games speel waar voice coms belangrijk zijn ben ik aan het kijken naar gaming headsets. Weet iemand of een Logitech G933 een beetje te vergelijken is qua geluidskwaliteit? Ik vergelijk de specs, maar die zeggen me niet zo veel.

Als de HD595 ondanks z'n leeftijd nog steeds beter is koop ik wellicht gewoon een los microfoontje - iets minder comfortabel maar scheelt wel 125 euro. Overigens heet de HD595 nu HD599. Dat is het huidige model met dezelfde specs.
Wat ik persoonlijk gebruik en erg blij mee ben is een headphone met een verwisselbaar snoer. Ik heb een vmoda boom pro mic gekocht die er in kan. Op deze manier heb ik toch mijn geluid inclusief een mic. Dus als je voor iets nieuws gaat is dat een goede optie.

Zie: https://www.v-moda.com/us/en/products/boompro-microphone

Ik denk dat je op deze manier betere prijs/kwaliteit krijgt. Maar ik ken de Logitech zelf niet dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.

Trixh wijzigde deze reactie 12-02-2019 12:16 (8%)

• begintmeta
  • Niet online
Trixh schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:08:
...
Wat ik persoonlijk gebruik en erg blij mee ben is een headphone met een verwisselbaar snoer. Ik heb een vmoda boom pro mic gekocht die er in kan. ...
Lang niet alle verwisselbare snoeren zijn trouwens voorzien van dezelfde aansluiting, altijd even opletten natuurlijk.

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Als je iets van een reguliere koptelefoon hebt, dan is een 'gaming' headset vaak een stap terug. Een V-moda Boompro of Antlion Modmic is dan vaak een betere oplossing. :)

Woutoud.com

• Thebackstab
Woutoud schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:34:
Aune X7s lijken allemaal out of stock
8)7

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Heb je de tips van @Bean77 en mij gezien, voor de Topping DX3 Pro of NX4 DSD? ;)

Woutoud.com

• Thebackstab
Ja heb ik gezien , mijn gedachte staat wel op die aune x7s ook omdat ik gelezen heb dat het een goede combo is met HD650 HD6xx

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Woutoud schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:26:
Als je iets van een reguliere koptelefoon hebt, dan is een 'gaming' headset vaak een stap terug.
Kwestie van een goede kopen. Beyerdynamic Custom One Game bijvoorbeeld is een Custom One Pro met een mic er aan geplakt (verwijderbaar), of de MMX-300 (de beste gaming headset die je kunt kopen) is een DT770 met, ook weer, een mic er aan geplakt (niet verwijderbaar). Beide overigens met verwisselbaar snoer.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Dat is dus een reguliere koptelefoon, die wordt verkocht als gaming headset... Works! :P

Woutoud.com

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Woutoud schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:30:
Dat is dus een reguliere koptelefoon, die wordt verkocht als gaming headset... Works! :P
Nja maar dat is op zich altijd het geval; "Gaming headsets" zijn gewoon hoofdtelefoons met een mic geïntegreerd op de een of andere manier. Helaas worden de meeste gaming headsets gemaakt door bedrijven die verder helemaal niet in audio zitten, waardoor ze de ervaring missen om een goed klinkend product neer te zetten.

Dat kun je over Beyerdynamic (en overigens Sennheiser, die met hun GSP-500/600 ook een uitstekend product hebben) niet zeggen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Volgens mij zijn we het eens. ;)
Thebackstab schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:19:
Ja heb ik gezien , mijn gedachte staat wel op die aune x7s ook omdat ik gelezen heb dat het een goede combo is met HD650 HD6xx
Let er ook op dat de Aune X7s alleen een versterker is. De X1s en genoemde Toppings zijn DAC/amps.

Woutoud wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:29 (84%)

Woutoud.com

• _Dekker
  • Laatst online: 23:17
Thebackstab schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:19:
Wil je een DAC/AMP en nog steeds Aune dan kan je kijken naar de Aune X1S, vergelijkbaar met de Topping Dx3 Pro en de uitstekende kwaliteit is aantoonbaar:
https://www.audiosciencer...of-aune-x1s-dac-amp.6535/
De prijs is heel prima voor wat je krijgt.

• Thebackstab
Woutoud schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:23:
Volgens mij zijn we het eens. ;)

[...]

Let er ook op dat de Aune X7s alleen een versterker is. De X1s en genoemde Toppings zijn DAC/amps.
bedankt om te zeggen ik zoek een DAC/amp , dat wordt dan de x1s ;)
_Dekker schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:19:
[...]

Wil je een DAC/AMP en nog steeds Aune dan kan je kijken naar de Aune X1S, vergelijkbaar met de Topping Dx3 Pro en de uitstekende kwaliteit is aantoonbaar:
https://www.audiosciencer...of-aune-x1s-dac-amp.6535/
De prijs is heel prima voor wat je krijgt.
bedankt das een mooie review dat wordt dus zeker de x1s lijkt me een uitstekende keuze prijs/kwaliteit

Thebackstab wijzigde deze reactie 14-02-2019 23:00 (12%)

• moverman1
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 17-02 16:15
De sony is weer verkrijgbaar op de ING rentepunten website

• PatrickvL
  • Laatst online: 19-02 13:28
Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon die ik kan gebruiken op mijn werk. Het liefst een gesloten model om me te kunnen afsluiten van het omgevingsgeluid en rumoerige collegas. Voor thuis heb ik een DT770 die uitstekent bevalt. Ik zoek iets soorgelijks voor op het werk maar dan graag iets goedkoper.

Eisen:
  • Gesloten hoofdtelefoon
  • Over ear
  • Comfortabel
  • Bruikbaar met PC/laptop/mobiel zonder extra versterker
  • Budget max 50 euro
Na wat zoeken kwam ik zelf op een AKG K52 of K72 of een ATH M20x uit. Heeft iemand ervaring met deze modellen? Hoe verhouden deze zich met de DT770? Alternatieven?

• Woutoud

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

pricewatch: Creative Aurvana Live! (Zwart) is net boven dat budget wel een goeie denk ik. Goed geluid, matige bouw.

Woutoud wijzigde deze reactie 15-02-2019 15:13 (36%)

Woutoud.com

• PatrickvL
  • Laatst online: 19-02 13:28
Die kende ik nog niet, ik zal er even naar kijken. Maar eigenlijk wil ik wel proberen binnen het gestelde budget te blijven.

Edit, zie net dat ze maar een kleine 4 euro boven budget zijn. Misschien toch interessant.

PatrickvL wijzigde deze reactie 15-02-2019 16:29 (27%)

• biggydeen2
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 18:54
*Nieuwe audiophile noobie reporting*

Lang verhaal kort: oude headset stuk (Logitech G35 gaming headset) en op zoek naar nieuwe headset. Of eigenlijk heb ik de nieuwe headset al gevonden maar twijfel nu over een DAC/AMP.

Na veel onderzoek, reviews lezen etc ben ik tot de conclusie gekomen dat je dit allemaal met een korrel zout moet nemen. Simpelweg zelf de headset uitproberen geeft je de meeste info. Mijn reis tot dusver:

- Koptelefoon van de baas: Bose quietcomfort 35 II

Ruim 300 euro maar klinkt voor geen ene meter. Veel te donker. Weinig details hoorbaar. Wellicht zit de prijs/kwaliteit in de goede noice cancelling. Maar voor de rest bevalt hij mij niet, zeker niet voor die prijs.

- Hyper X Cloud Alpha gekocht

Qua geluid klinkt hij vrij goed maar de bass is veel te aanwezig. Voor gaming wellicht leuk maar alle tonen klinken daardoor veel te donker.

- Beyerdynamic DT990 Pro

Zelfde verhaal. Extreem veel bass waardoor alles veel donkerder klinkt. Dit terwijl er ook veel reviews zijn te vinden waar wordt gemeld dat deze headset te weinig bass produceert. Mij echt een raadsel want hij knalt bijna van mn hoofd af.

- Beyerdynamic DT 880 pro

Geweldige headset. Ligt tussen de 770 en DT 990 in. De DT990 is eigenlijk een opgevoerde DT 880 met meer bass en treble. De DT880 zit overigens ook een behoorlijke bass in. De treble is hoog waardoor het geluid ook erg gedetailleerd is.

Ik twijfel nu alleen nog tussen de pro en non-pro versie. Het grote verschil is hoe strak de headset op het hoofd zit. Waarbij de non-pro versie iets losser zit. Deze versie ga ik vanavond even vergelijken met de pro versie. Verschil is 40-50 euro dus zeker het testen waard.

Nu heb ik ook een fiio e10k AMP/DAC erbij gekocht. Voornamelijk omdat ik gezeur had met mijn onboard soundcard. Lijkt een driver probleem te zijn. Er kwam een dermate hoge bass doorheen dat er eigenlijk niet meer naar te luisteren was. Dit heb ik wel kunnen oplossen door alles te verwijderen en opnieuw te installeren maar ook EQ APO reageerde daar niet helemaal lekker op.

Ook heb ik jaren geleden een bliksem inslag gehad in de buurt waardoor mijn pc uitviel. Sindsdien heeft 1 van de 2 NIC's het begeven. Geen idee of het impact heeft gehad op de geluidskwaliteit gezien de G35 via USB werkt. Maar ik vertrouw het niet helemaal.

De reden dat ik de Fiio e10k heb gekocht is op basis van recensies en is makkelijk verkrijgbaar. Echter wordt ik wel flink aan het twijfelen gebracht omdat er tweakers melden dat er wel degelijk een groot verschil zit in geluidskwaliteit tussen AMP/DACS.

Ik kan nu mijn fiio e10k nog terug sturen en iets anders kopen. En daarnaast zou het ook zonde zijn als mijn headset er nog veel beter door zou klinken. Simpel gezegd weet ik nu niet beter.

Wat totaal niet meehelpt is dat je nergens in een winkel alles naast elkaar kunt testen. Ik moet alles los kopen in verschillende winkels. Dus vrijwel onmogelijk om alle versies en mogelijken naast elkaar te leggen en te testen.

Mijn vraag is: wat zijn hier de ervaringen met de e10k in vergelijking met andere AMPS/DAC's. Is dat de (soms dubbele) meerprijs waard? Ik ga de headset voornamelijk gebruiken voor games en muziek op YT. YT heeft geen al te beste source dus daar zal ik het verschil waarschijnlijk niet heel duidelijk merken.

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

Loves Jacqie 4 ever

Heb je die koptelefoons getest op je onboard met veel te veel bass of op de FiiO?

als je een koptelefoon aanstuurt met een brakke geluidskaart dan heb je kans dat een van de 'mindere' modellen beter klinkt omdat die compenseren voor het probleem elders in de keten.

Daarnaast is gewenning vaak ook een ding. Ik heb een set Shure IEM's. Als ik die in doe ben ik geneigd om de bass op te draaien omdat deze er niet in lijkt te zitten, maar na enige tijd concludeer is dat het juist heel natuurlijk klinkt en er niets aangezet wordt.

Wat betreft de FiiO E10k, volgens mij is dat een prima DAC voor je koptelefoon. Ik heb alleen ervaring met de E17k, die verschilt er in dat er een accu in zit en wat andere inputs en toonregeling, maar qua geluid is die volgens mij vrijwel identiek. Heb zelf getwijfeld tussen die 2 modellen.

Fairy wijzigde deze reactie 15-02-2019 18:53 (18%)

• biggydeen2
Fairy schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:50:
[...]

Heb je die koptelefoons getest op je onboard met veel te veel bass of op de FiiO?
Heb ze allemaal getest op de FiiO zonder bass boost. Zowel op de pc als laptop. Conclusie was dat ze allemaal veel te veel bass toevoegen waardoor het geluid te donker wordt (voor mij). De DT880 doet dit een stuk minder.

Inmiddels de non-pro versie binnen en klinkt vrijwel hetzelfde. De pro versie gaat weer terug (scheelt weer 45 euro).

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

Loves Jacqie 4 ever

Wat je nog kan overwegen is een ander merk uitproberen. Ik heb als gesloten koptelefoon een AKG K550 en ik heb 't gevoel dat deze heel neutraal is, maar zeker wel goed laag kan weergeven, maar niet overheersend.

• Jorruchie

Jorruchie

strikes and gutters...

biggydeen2 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:05:
[...]

Heb ze allemaal getest op de FiiO zonder bass boost. Zowel op de pc als laptop. Conclusie was dat ze allemaal veel te veel bass toevoegen waardoor het geluid te donker wordt (voor mij). De DT880 doet dit een stuk minder.

Inmiddels de non-pro versie binnen en klinkt vrijwel hetzelfde. De pro versie gaat weer terug (scheelt weer 45 euro).
Een 250Ohm Edition zal inderdaad hetzelfde klinken als een PRO versie en is inderdaad een fijne neutraal klinkende hoofdtelefoon. Ga er lekker van genieten i.c.m. de FiiO E10 en experimenteer eens met Foobar2000 en ASIO/WASAPI drivers om de Windows mixer te omzeilen.

• biggydeen2
Ik heb mijn onboard audio weer even aangezet. Maar ik merk (in een aantal YT video's) geen enkel verschil in kwaliteit en volume vs de FiiO e10k.

Zijn er specifieke manieren om dit goed te testen? Heb al even rondgekeken maar kan zo niet direct iets vinden. Is dit gewoon een kwestie van geluid afspelen en continue switchen tussen sources?

• Amdwarrior
YouTube gebruikt compressie voor audio en video. Muziek downloaden met veel dynamiek in (klassieke muziek bijvoorbeeld)of don't answer me van Alan parsons project op Spotify dat nummer is extreem goed kwaliteit veel achtergrond muziek en veel complexe stukken in <3

• biggydeen2
Amdwarrior schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:43:
YouTube gebruikt compressie voor audio en video. Muziek downloaden met veel dynamiek in (klassieke muziek bijvoorbeeld)of don't answer me van Alan parsons project op Spotify dat nummer is extreem goed kwaliteit veel achtergrond muziek en veel complexe stukken in <3
Ben nu de FLAC versie aan het luisteren (1042 kbps). Maar hoor nog geen enkel verschil. Nog wat andere Flacs gesluisterd maar geen hoorbaar verschil. Tot zover is de FiiO zeker geen 90 euro extra waard ten opzichte van mijn onboard sound.

Als iemand nog een nummertje weet om goed te vergelijken, graag!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

passionate & cynical

Je zou een Tidal trial account kunnen nemen (subscriben en meteen weer annuleren) en dan naar een MQA (Masters Quality Audio) dit is qua streaming zo'n beetje de hoogst mogelijke kwaliteit en kinderlijk eenvoudig voor elkaar te krijgen.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: Galaxy Note 8 Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | GTX 1070 | Dell U2711

• Amdwarrior
biggydeen2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:31:
[...]

Ben nu de FLAC versie aan het luisteren (1042 kbps). Maar hoor nog geen enkel verschil. Nog wat andere Flacs gesluisterd maar geen hoorbaar verschil. Tot zover is de FiiO zeker geen 90 euro extra waard ten opzichte van mijn onboard sound.

Niet iedereen kan het horen en tegenwoordig zijn onboard geluidskaarten best wel goed en belangrijkste tip vooral niet luisteren naar audiofielen want die slaan het meeste onzin uit })

Fiio e10 kan handig zijn voor koptelefoons/oordopjes met hele lage weerstand van onder de 20 Ohm

• Jorruchie

Jorruchie

strikes and gutters...

biggydeen2 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:31:
[...]

Als je geen verschil hoort, dan is je onboard audio denk ik al vrij goed geregeld.
Om maximaal profijt uit de FiiO te halen, kun je het beste Foobar2000 i.c.m. ASIO - of WASAPI drivers gebruiken.

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-02 14:56
Hoi,

Even een vraag, ik ben onlangs overgestapt naar een headset met gamen dit vanwege geluid " overlast" en kwaliteit.
Ik heb een Hyper X Cloud flight wireless gekocht, deze produceert goede geluidskwaliteit echter mist deze het volume naar mijn idee. ik moet hem vol open zetten om echt een hard geluid te krijgen maar dat is naar mijn idee niet voldoende.
Is het zo dat wireless een beperkt volume/data kunnen transferen via bluetooth ?

Wat raden jullie aan? een DAC/AMP met wired headset? Ik zoek een vergelijkbaar models kwa kwaliteit sound maar wel met meer power.

• Jorruchie

Jorruchie

strikes and gutters...

shakespeare schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:44:
Hoi,

Even een vraag, ik ben onlangs overgestapt naar een headset met gamen dit vanwege geluid " overlast" en kwaliteit.
Ik heb een Hyper X Cloud flight wireless gekocht, deze produceert goede geluidskwaliteit echter mist deze het volume naar mijn idee. ik moet hem vol open zetten om echt een hard geluid te krijgen maar dat is naar mijn idee niet voldoende.
Is het zo dat wireless een beperkt volume/data kunnen transferen via bluetooth ?

Wat raden jullie aan? een DAC/AMP met wired headset? Ik zoek een vergelijkbaar models kwa kwaliteit sound maar wel met meer power.
De beperkende factor zit 'm in de in de oorschelpen ingebouwde versterkers van de headset.
Wat gebeurt er als je de headset bedraad m.b.v. de 3,5mm kabel aansluit?

• shakespeare
Jorruchie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:29:
[...]

De beperkende factor zit 'm in de in de oorschelpen ingebouwde versterkers van headset.
Wat gebeurt er als je de headset bedraad m.b.v. de 3,5mm kabel aansluit?
bedraad op de controller bedoel je ? geen idee maar dit lijkt me geen verschil of wel ?

• Jorruchie

Jorruchie

strikes and gutters...

shakespeare schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:45:
[...]

bedraad op de controller bedoel je ? geen idee maar dit lijkt me geen verschil of wel ?
Bedraad via de 3,5mm analoge audio uitgang op je PC/Console of een ander apparaat.

• shakespeare
Jorruchie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:58:
[...]

Bedraad via de 3,5mm analoge audio uitgang op je PC/Console of een ander apparaat.
nee wel via controller, maakt geen verschil

• biggydeen2
Jorruchie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:58:
[...]

Als je geen verschil hoort, dan is je onboard audio denk ik al vrij goed geregeld.
Om maximaal profijt uit de FiiO te halen, kun je het beste Foobar2000 i.c.m. ASIO - of WASAPI drivers gebruiken.
Heb dit weekend nog wat FLAC's getest maar ik hoor geen enkel verschil in kwaliteit. Meerdere malen dezelfde stukjes beluisterd.

WASAPI of ASIO heb ik nog niet naar gekeken. Wel het e.e.a. over gelezen. Maar het is mij niet helemaal duidelijk of je deze drivers ook kunt gebruiken voor games?

Zal ze iig nog even testen i.c.m. Foobar.

Tot zover zeer tevreden over de DT880!

• Jorruchie

Jorruchie

strikes and gutters...

biggydeen2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:06:
[...]
Heb dit weekend nog wat FLAC's getest maar ik hoor geen enkel verschil in kwaliteit. Meerdere malen dezelfde stukjes beluisterd.

WASAPI of ASIO heb ik nog niet naar gekeken. Wel het e.e.a. over gelezen. Maar het is mij niet helemaal duidelijk of je deze drivers ook kunt gebruiken voor games?

Zal ze iig nog even testen i.c.m. Foobar.

Tot zover zeer tevreden over de DT880!
Mooi dat de DT880 bevalt!

Foobar2000 kun je helemaal customizen, bijvoorbeeld voor WASAPI output support of DSD playback.
Belangrijk hierbij is dat je de externe DAC exclusieve toegang verleent.
Ik game zelf niet, maar b.v. Youtube en Spotify gaan op die manier ook buiten de Windows Mixer om.

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:48:
[...]

Niet iedereen kan het horen en tegenwoordig zijn onboard geluidskaarten best wel goed en belangrijkste tip vooral niet luisteren naar audiofielen want die slaan het meeste onzin uit })
Ter illustratie: hier zie je twee metingen van DAC's. De ene kost 2000 euro, de ander 10 euro min een duppie.

Wie is wat en wie is beter? En als iemand een plaatje heeft van een DAC van 50.000 euro of meer die aan een UPL of UPV hangt hou ik me aanbevolen.
Dus ik heb die van mij (een DT880 Pro van lang geleden) nog maar eens aan de DAC van €9.90 gehangen en wat leuke muziekjes opgezet. (Voor als je je afvraagt wat een knijterbasje is..)

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Bhagavad
  • Laatst online: 05:06
burne schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:40:
[...]
Dus ik heb die van mij (een DT880 Pro van lang geleden) nog maar eens aan de DAC van €9.90 gehangen en wat leuke muziekjes opgezet. (Voor als je je afvraagt wat een knijterbasje is..)
Ik zie het helemaal voor mij.

In de hoeken van je kamer heb je net de vier nieuwe 16" SVS subs gezet, al je headbangende vrienden uitgenodigd en totaal vergeten dat het volume ook lager kon.
En zonder dat je hoort ramt de ME al na 1:45 min. je voordeur met grof geweld naar binnen. :+

Lekker muziekje, dat wel. :P
Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True