Mijn Sennheiser HD25 II is op na zeer intensief gebruik. Kussen op de hoofdband is aan het opkrullen en het schuim voor de driver is aan het vergaan. Verder heb ik nogal last van de aansluiting die niet goed aansluit waardoor het geluid aan 1 kant minder sterk is. Bekend probleem blij deze koptelefoon en na even aandrukken/rommelen werkt het weer
Nu lijkt het alsof ik ontevreden ben maar dat ben ik helemaal niet. Ik overweeg dus sterk om gewoon weer dezelfde te kopen en mijn oude te bewaren om onderdelen uit te ruilen (de kabel is bijvoorbeeld nog vrij nieuw).
Mijn vraag is vooral of ik niets over het hoofd zie. Vooral het losse contact probleem is iets waar ik tegen op zie. Is er een betere keuze?
Nu lijkt het alsof ik ontevreden ben maar dat ben ik helemaal niet. Ik overweeg dus sterk om gewoon weer dezelfde te kopen en mijn oude te bewaren om onderdelen uit te ruilen (de kabel is bijvoorbeeld nog vrij nieuw).
Mijn vraag is vooral of ik niets over het hoofd zie. Vooral het losse contact probleem is iets waar ik tegen op zie. Is er een betere keuze?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme