Hoe krijg je die de was mee in??? is niet bepaald de kleinste koptelefoon. Hopelijk doet hij het nog.Heilige Kaas schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:17:
Tjah, en toen gingen mn customs mee de was in.![]()
Kabeltje is ten dode opgeschreven, afwachten in spanning tot er een nieuwe kabel binnen komt dus. Ze zijn wel lekker schoon.
tip: leg hem in rijst zuigt al het vocht weg.
Vind geen computer audio speler echt audiofiel. Foobar is basic en daar houden audiofielen vaak van. Tenzij het op de voodoo aankomt. Afspelen is afspelen op een computer, gebeurt vrij weinig met de bits. Eventueel kan een driver van je geluidskaart iets raars doen met de conversie van digitaal naar analoog maar daar houdt het echt wel op.Heilige Kaas schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:17:
En mag ik vragen waarom je foobar niet echt audiofiel vindt? Ben benieuwd wat er voor andere goede alternatieven zijn. Foobar is natuurlijk wel erg basic.
Bij de eq heb je idd een knop om alles op 0 te zetten, ik bedoelde echter de "auto level" knop.
Zelf gebruik ik media-monkey was de eerste die mijn lib goed bij hield (90.000 nummers). Beheren van tags gaat vlot en anders doe ik dat met mp3tagger.Wijnands schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:46:
Als er iets sneller is dan foobar om hele grote collectie's mee te beheren hoor ik het graag. Verder vind ik de conversie functie erg netjes.