Daar ben ik dus net achtergekomen ja...
Ik verwachtte wel dat het geluid er een stuk op voorruit zou gaan door het gebruik van een versterker maar had niet verwacht dat het zo'n verschil maakt.
Heb de koptelefoon als eerste op m'n Inspiron 15r SE getest waar een brakke geluidskaart van Conexant in zit.
De Sony XB300 die ik al had klonk haast nog voller dan de Beyerdynamic.
Daarna op m'n Xperia X10 en de radio die op m'n kamer staat getest en ook hier klonk het best wel brak.
Toen maar weer de 6.3mm connector erop geschroefd en ben ik naar beneden gegaan.
Vervolgens heb ik de hoofdtelefoon op onze Onkyo versterker aangesloten en wat een verschil!
Het geluid klinkt veel voller en de bass is ook meer aanwezig.
Verschillende bronnen op internet vonden de bass soms ietje te aanwezig dus ik vroeg me al af hoe ze hier bij kwamen, totdat ik 'm aan de versterker gehangen had (vind de bass trouwens niet tè).
Toch vind ik het wel zonde voor een hoofdtelefoon van bijna 150 euro want op mijn kamer klinkt het niet eens veel beter dan een headsetje van 30 euro... en ik kan moeilijk elke keer naar beneden gaan om naast de versterker te gaan zitten (want zo lang is het snoer nou ook weer niet).
Toch ga ik ze waarschijnlijk niet retourneren, aangezien ik het geluid (ook al is het via een versterker) toch wel erg goed vind klinken, en omdat ik ooit wel een versterker ga halen...
Nog even voor degenen die ook een Beyerdynamic DT 770 Pro (limited edition) in bezit hebben:
Hebben jullie ook een soort draaghoes erbij gekregen??
Op de webshop waar ik ze gisteravond besteld had (levering was wel erg snel btw) stond dat er een "draagtas" word meegeleverd maar die zat er bij mij niet bij.
Volgens mij zit dit ook niet standaard bij dit type hoofdtelefoon maar als het op de webshop staat moet het er ook bij zitten vind ik.