Ik vind dat veel kritiek op Dr Dre headfones helemaal niet op zijn plaats in veel gevallen.
Zeker niet omdat velen die er kritiek op hebben de headfone helemaal niet zelf hebben
beluisterd. Ik was op zoek naar een headfone om mee te nemen en heb verschillende headfones mogen
testen. Echter kwam ik zelf tot de conclussie dat de Dr Dre srudio helemaal niet onder doet qua geluid
vergeleken met headphones uit ze zelfde prijs klasse die vaak wel als veel beter worden
beschouwd. Natuurlijk is geluid subjectief echter ben ik headfones tegen gekomen die bijna het zelfde
geluid weer geven qua midden en hoge tonen. Alleen zit in de studio van dre een tikje meer bas in maar
niet overdreven veel bas zo dat de rest weg valt qua goed geluid. Ik ben zelf over de studio goed te spreken
bij het horen van verschillende soorten muziek. Rock, pop, blues, hardstyle, sool, rap/r&b,
Ik heb hem ook even door een echte muziek expert laten beluisteren en die vond hem ook gewoon
goed klinken, dit was een artiest die drummer is in een blues/rock bandje. Die zegt zelf al dat geluid amper
merkbaar veel beter kan zijn. Verder zegt hij (mijn pa) er wel bij dat dit puur persoonlijk is want mensen
vinden de ene headfone goed klinken die veel goedkoper is en anderen weer een headphone die veel duurder is, echter gaat dat meer om wat diegenze zelf mooi vind klinken qua weergave.
Maar eignelijk zeg ik nu wel precies het zelfde wat je overal leest, voor de een klinkt het super, voor de
ander minder super, en dat heb je nu eenmaal met alle headphones, maar omdat het een
dre style headpone is is er op die redenen juist meer negative kritiek op, dor de tevele marketing en niet om de kwaliteit.
Edit.
Ik wou er nog even wat aan toevoegen, ik heb ookgoede in ears maar helaas zit het niet fijn en
gaat het pijn doen in mijn oren. Hier baal ik wel van want de kwaliteit is zeer goed voor een eindje
sporten.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 03-08-2012 10:25
]