Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 09:08

Dwarlorf

Muziek connoisseur

c-nan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:42:
[...]

Ik ben op zoek naar zo een koptelefoon, maar volgens mij zijn ze er niet.

ANC boeit mij niet, maar wel draadloos + aardig wat speeltijd (accu).

Welke bedoel jij?
Ik doelde in mijn reactie eigenlijk op bedrade headphones in het algemeen.

Draadloos ben ik niet echt van op de hoogte. Ik heb zelf wel ooit gezocht op draadloos zonder ANC maar toen was mijn conclusie ook dat je van draadloos zonder ANC weinig soeps kan verwachten. Toen ben ik voor de (bedrade) beyerdynamic dt 880 edition gegaan.

Ik denk dat de grote fabrikanten express weinig/geen draadloze headphones aanbieden zonder ANC. Dan gaan ze toch in hun eigen vaarwater zitten door te concurreren met hun draadloze headphones mét ANC. Zeker als de geluidskwaliteit zonder ANC ook nog beter is dan met ANC. En met ANC kunnen ze lekker de hoofdprijs vragen.

Dat gezegd hebbende. Ik heb met/voor m'n zusje de Sennheiser HD 4.50 BTNC (met ANC) uitgekozen omdat ze wel draadloos wou maar niet te duur. Dat geluid vond ik redelijk maar haalt het niet bij bijvoorbeeld mijn dt880. Wellicht zou je die Sennheiser kunnen uitproberen om te zien of die bevalt. Maar eerlijk gezegd geen idee of de accuduur goed is.

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online
c-nan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:44:
De Sony WH-1000XM3 kan volgens mij maar met 1 apparaat verbinden, maar hoe zit het als je wilt schakelen van het ene naar het andere apparaat, kan dat?

Onderweg heb ik mijn koptelefoon bijvoorbeeld met mijn mobiel gepaired, als ik op werk kom wil ik schakelen naar mijn desktop. Moet ik iedere dag opnieuw pairen of kan je makkelijk schakelen?
Enkel op verbinden drukken in de bluetooth overzicht of bluetooth op je tel uitzetten dan pakt hij hem automatisch.

Trakt | Last.fm | discogs

• Jrz
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 09:19
De Sony WH-1000XM3 kan volgens mij maar met 1 apparaat verbinden, maar hoe zit het als je wilt schakelen van het ene naar het andere apparaat, kan dat?

Onderweg heb ik mijn koptelefoon bijvoorbeeld met mijn mobiel gepaired, als ik op werk kom wil ik schakelen naar mijn desktop. Moet ik iedere dag opnieuw pairen of kan je makkelijk schakelen?
Dan moet je op je mobiel of laptop connecten vanuit het bluetooth menu.

De bose 700 kan wel tegelijk verbonden zijn met 2 apparaten. Hij pakt dan automatisch op basis van of het stil is / geluidgespeeld wordt een van de 2 apparaten. Dat werkt een stuk beter. Jammer genoeg mixt hij het geluid niet.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Als je dit wilt, dan moet je ver weg blijven van de Sony's als de 1000xm3.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Jorruchie
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-11 16:59

Jorruchie

strikes and gutters...

Dwarlorf schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:48:
[...]

Ik doelde in mijn reactie eigenlijk op bedrade headphones in het algemeen.

Draadloos ben ik niet echt van op de hoogte. Ik heb zelf wel ooit gezocht op draadloos zonder ANC maar toen was mijn conclusie ook dat je van draadloos zonder ANC weinig soeps kan verwachten. Toen ben ik voor de (bedrade) beyerdynamic dt 880 edition gegaan.

Ik denk dat de grote fabrikanten express weinig/geen draadloze headphones aanbieden zonder ANC. Dan gaan ze toch in hun eigen vaarwater zitten door te concurreren met hun draadloze headphones mét ANC. Zeker als de geluidskwaliteit zonder ANC ook nog beter is dan met ANC. En met ANC kunnen ze lekker de hoofdprijs vragen.
De Beyerdynamic DT 880 Edition heb ik al enige jaren in bezit en daarnaast ervaring met een aantal Bluetooth modellen in de prijsklasse tot €400,-.

Je hebt zonder meer gelijk dat je met de DT 880 voor relatief weinig geld een dijk van een bedrade koptelefoon in huis haalt welke kwa geluidsbeleving m.i. de populaire ANC koptelefoons (Bose QC-35II, Sony WH-1000XM3 of B&W PX) ad ~€250,- overtreft.

De vraag naar draadloze koptelefoons i.c.m. streaming apparaten/diensten neemt echter een vlucht en de techniek staat niet stil. De grote fabrikanten spelen hierop in en geven draadloos veelal een prominente plaats in hun product line-up, naast de bedrade modellen.

Om je verwachtingen aangaande de geluidskwaliteit van draadloze koptelefoons enigszins bij te stellen zou je eigenlijk een keer ergens de Bowers & Wilkins P7 Wireless moeten beluisteren. Dan hoor je wat er anno 2016 al mogelijk was over Bluetooth.

En ja, hij is €200,- duurder dan de DT 880, maar het ding blaast je werkelijk uit je sokken en geeft je de vrijheid van draadloos muziek luisteren. Ik vind het nog steeds jammer dat ik hem heb moeten retourneren i.v.m. een -althans op mijn oren - Spartaanse beleving van comfort.

Maar wellicht dat de PX7 een waardige en comfortabele opvolger is? :Y)

“And so castles made of sand fall in the sea, eventually....”

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:41
gambieter schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Het kost ongeveer 5 seconden om over te schakelen naar een ander device als hij daar ooit al mee gepaired is geweest... wauw echt een probleem hoor

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 09:08

Dwarlorf

Muziek connoisseur

Jorruchie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:11:
[...]

De Beyerdynamic DT 880 Edition heb ik al enige jaren in bezit en daarnaast ervaring met een aantal Bluetooth modellen in de prijsklasse tot €400,-.

Je hebt zonder meer gelijk dat je met de DT 880 voor relatief weinig geld een dijk van een bedrade koptelefoon in huis haalt welke kwa geluidsbeleving m.i. de populaire ANC koptelefoons (Bose QC-35II, Sony WH-1000XM3 of B&W PX) ad ~€250,- overtreft.

De vraag naar draadloze koptelefoons i.c.m. en streaming apparaten/diensten neemt echter een vlucht en de techniek staat niet stil. De grote fabrikanten spelen hierop in en geven draadloos veelal een prominente plaats in hun product line-up, naast de bedrade modellen.

Om je verwachtingen aangaande de geluidskwaliteit van draadloze koptelefoons enigszins bij te stellen zou je eigenlijk een keer ergens de Bowers & Wilkins P7 Wireless moeten beluisteren. Dan hoor je wat er anno 2016 al mogelijk was over Bluetooth.

En ja, hij is €200,- duurder dan de DT 880, maar het ding blaast je werkelijk uit je sokken en geeft je de vrijheid van draadloos muziek luisteren. Ik vind het nog steeds jammer dat ik hem heb moeten retourneren i.v.m. een -althans op mijn oren - Spartaanse beleving van comfort.

Maar wellicht dat de PX7 een waardige en comfortabele opvolger is? :Y)
Ik had het misschien iets specifieker moeten formuleren, namelijk 'een draadloze voor het bedrag van max 200 en met goede geluidskwaliteit'. ;) Ik wil, gezien de populariteit van streaming zoals je zegt, best geloven dat er goede headphones zijn zoals die p7. Als ik de kans krijg zal ik zeker een keer 1 beluisteren. Lijkt me sowieso interessanter dan een headphone met ANC. Maar ik weet niet of ik het geld er voor over heb gezien mijn huidige situatie.

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:37

charrel

@r1200r lc @hue addict

gambieter schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Wel erg kort door de bocht, ik pair hier met een tablet, telefoon en shield tv, gaat prima en kost echt nog geen 10 seconden O-)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Tuurlijk is het kort door de bocht. Maar de grootste klacht over de 1000xm3 en voorgangers is het geklooi met Bluetooth. Er is omheen te werken, maar als je veel en makkelijk wilt wisselen, dan zijn er gewoon betere keuzes.

Ik ben zelf een enthousiast 1000xm3 gebruiker, maar ik gebruik dan ook geen multiple Bluetooth :)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:41
gambieter schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:00:
Tuurlijk is het kort door de bocht. Maar de grootste klacht over de 1000xm3 en voorgangers is het geklooi met Bluetooth. Er is omheen te werken, maar als je veel en makkelijk wilt wisselen, dan zijn er gewoon betere keuzes.

Ik ben zelf een enthousiast 1000xm3 gebruiker, maar ik gebruik dan ook geen multiple Bluetooth :)
Hoezo geklooi.. je pakt je iPhone drukt via bluetooth op verbinden en klaar. Zeker met de nieuwe menu's in iOS 13.x supersnel. Hetzelfde doe ik op mijn iPad als ik zou wisselen. Ik hoef de 1000xm3 er niet voor in pairmode te zetten ofzo

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• Russel88
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:02
Sinds kort gebruik ik een bekabelde koptelefoon en een Bluetooth dac/versterker (https://www.earsunlimited.com/product/shanling-up2/)
Niet normaal wat een verschil in geluidskwaliteit dat is. M'n huidige telefoon heeft geen 3,5mm jack. Dus ik had zo'n verloop stekker gebruikt. Geluid was mwah, niet echt speciaal. Daarna een bt dac/versterker gebruikt en ik was echt stom verbaasd wat ene kwaliteit verschil dit oplevert.

• Ivan4you
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:30
Ik ben sinds kort in het bezit van de Sennheiser HD 599.Is deze nu echt open back?Als ik deze afsluit met mijn handen hoor ik geen verschil.Wel geen ervaring met open back.

• Torakk
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11-11 12:37
Ivan4you schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:39:
Ik ben sinds kort in het bezit van de Sennheiser HD 599.Is deze nu echt open back?Als ik deze afsluit met mijn handen hoor ik geen verschil.Wel geen ervaring met open back.
Die zover ik zie open back. Maar handen op de schelpen werkt ook niet echt. Ik heb dat met mn Beyerdynamic DT 990pro ook. Dat is ook open back en handen op de schelpen doet ook niet veel met het geluid. Ik denk dat dat komt doordat er dan nog best veel lucht (als in volume) tussen de driver en je hand zit. Dan resulteert de verandering in volume door de beweging van de driver een kleiner drukverschil.

Zie het als een cilinder en een zuiger. Als ik een kleine cilinder heb en de zuiger beweegt 1 cm naar binnen bouw je meer druk op met die beweging van 1cm als met een grote cilinder.

Naar mijn mening is dit waarom je een open koptelefoon niet als closed kan laten klinken door je handen tegen de oorschelpen te houden. Ik kan met mijn handen op de oorschelpen mijn DT990Pro niet laten klinken als mijn DT770Pro (Is dezelfde koptelefoon maar dan dicht)

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De oorpads zijn ook anders op gesloten hoofdtelefoons. Zet DT990 pads op een DT770 en je vraagt je af waar al je bass response gebleven is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JimmyNL
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 00:39
Ik overweeg ook de Sony 1000XM3. Echter, ik zou hem ook willen gebruiken om muziek vanaf mijn Denon AVR2313 te willen luisteren. Draadloos. Nu ontbreekt het deze versterker aan digitale uitgangen, er is een standaard tulp L/R uitgang en nog een HDMI monitor 2 uitgang.

Ik zit er aan te denken om de HDMI poort te pakken met een HDMI audio extractor, deze via SPDIF op een bluetooth zender aan te sluiten en zo aan de slag te gaan.

Zijn er mensen die deze setup gebruiken en wat is de ervaring met een HDMI audio extractor en gebruikt er eventueel iemand een bluetooth zender?

Zou graag wat tips of ervaringen horen.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Moderator Consumentenelektronica

Dysgaf!

tijd voor deel 2, wie o wie :)

Wise enough to play the fool

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Heeft hier iemand al ervaring met de PXC 550-ii?

Ik was al een tijdje geleden aan het overwegen om een PXC 550 te kopen maar kom er vandaag achter dat niet zo lang geleden de opvolger uit is: https://www.tomsguide.com...eiser-pxc-550-ii-wireless

Prijsverschil en de vernieuwingen het waard? de PXC 550 is sowieso alweer een paar jaartjes oud maar toch trok hij me al die tijd toch erg aan.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Boefmans
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08-11 14:59
Russel88 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 15:36:
Sinds kort gebruik ik een bekabelde koptelefoon en een Bluetooth dac/versterker (https://www.earsunlimited.com/product/shanling-up2/)
Niet normaal wat een verschil in geluidskwaliteit dat is. M'n huidige telefoon heeft geen 3,5mm jack. Dus ik had zo'n verloop stekker gebruikt. Geluid was mwah, niet echt speciaal. Daarna een bt dac/versterker gebruikt en ik was echt stom verbaasd wat ene kwaliteit verschil dit oplevert.
Dus ook een stuk beter dan zeg maarde gewone jack van een laptop of telefoon? Zeker interessant in dat geval! Ik merk zelf een bizar verschil als ik mijn koptelefoon aansluit op mijn mixer (V-moda, bekabeld aan een db4) ten opichte van laptop of telefoon...

Little Devil case, FormulaV z77 3570@4.6 (cpu370); GTX970 SLI dual loop 3x sr1-480 2xmcp35x, 16gb trident 2400, Corsair860i WIndows7 64 bit on crucialm4 128 games on m4 256 data on 3x 2gb greenC

• Powerray2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:16
Wat vinden jullie van de nieuwe Audeze LCD-1 ???
Kijk er naar uit deze te kopen met black friday :p

• _Dekker
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09:20
Powerray2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:58:
Wat vinden jullie van de nieuwe Audeze LCD-1 ???
Kijk er naar uit deze te kopen met black friday :p
Metal571 is er erg enthousiast over:
YouTube: Audeze LCD-1 Sound Review

Maar ik vind deze review wel een beetje verdacht: hij draagt nooit een overhemd :?

• Zwarte_os
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11-11 15:42
_Dekker schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:23:
[...]

Metal571 is er erg enthousiast over:
YouTube: Audeze LCD-1 Sound Review

Maar ik vind deze review wel een beetje verdacht: hij draagt nooit een overhemd :?
wat is dit dan:
YouTube: beyerdynamic DT770 DT880 DT990 Pro and Premium Group Review

• Ninodebest
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:47
Ik ben van plan de Sony wh1000mx3 te kopen. Nu ga ik op de fiets naar werk. Kan iemand mij vertellen of je, wanneer je ANC aan hebt staan, ruis hoort wegens de wind welke je creëert?

Op dit moment heb ik nog de Samsung Level Over en hier dien ik de ANC uit te zetten vanwege de wind.

• Kanarie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:29

Kanarie

Dagen van gras, dagen van stro

Ninodebest schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:54:
Ik ben van plan de Sony wh1000mx3 te kopen. Nu ga ik op de fiets naar werk. Kan iemand mij vertellen of je, wanneer je ANC aan hebt staan, ruis hoort wegens de wind welke je creëert?

Op dit moment heb ik nog de Samsung Level Over en hier dien ik de ANC uit te zetten vanwege de wind.
Veel windruis, maar je kan de ANC in de app aanpassen naar "Wind reduction". Dan is het goed te doen maar heb je iets minder noise cancellation.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

• Worsteneter
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:36

Worsteneter

www.starthiking.nl

Je kunt je ook afvragen hoe veilig het is om je met ANC in het verkeer te begeven.

• Ninodebest
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:47
Worsteneter schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:48:
[...]

Je kunt je ook afvragen hoe veilig het is om je met ANC in het verkeer te begeven.
Ik fiets nu ook met koptelefoon en hoor vrij weinig geluiden van buiten. Des te meer ik mijn ogen gebruik. ;)

Heeft iemand hier de Bose QC35 II? Zo ja, kun je mij vertellen waar de microfoon (voor de ANC) zit? Aan de voorkant, of eventueel boven-, onder- of achterkant van de koptelefoon?

• sn0x0r
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09-11 09:03

Ik fiets zelf elke dag met deze koptelefoon op van en naar werk en hoor nooit ruis tijdens luisteren van muziek. (Met ANC volledig aan op de meest onderdrukkende modus.)

Wat wel knap lastig is is bellen op de fiets met de headset op, behoorlijk wat geluid van de wind op dat moment.

sn0x0r wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:27 (4%)

• nishan
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 22:28
Ik ben opzoek naar een goede over-ear headphone. Ik heb al veel gelezen over de Bose QC35 II en de Sony WH-1000XM3.

Weet iemand of er een winkel is waar je deze kunt testen? Hoe hebben jullie dat gedaan? Blind gekocht of eerst getest?

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07:49
nishan schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:26:
Ik ben opzoek naar een goede over-ear headphone. Ik heb al veel gelezen over de Bose QC35 II en de Sony WH-1000XM3.

Weet iemand of er een winkel is waar je deze kunt testen? Hoe hebben jullie dat gedaan? Blind gekocht of eerst getest?
Mediamarkt heeft ze (normaal gesproken) allebei.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

Je zegt dat je op zoek bent naar een goede over-ear koptelefoon, maar moeten ze ook draadloos zijn? En moeten ze ANC hebben?

• Woutoud
  • Laatst online: 11-11 18:18

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

De Sony blind gekocht tijdens een aanbieding, dik tevreden. :)

Woutoud.com

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07:18

rolandos582

Gaming addict x)

Heb zelf de pricewatch: Sennheiser HD 660 S (Zwart) voor gebruik op mijn PC met een DAC etc maar nu wil ik mijn geluid onderweg ook een boost geven. Elke dag minimaal 2 uur in de trein, momenteel gebruik ik de pricewatch: Samsung Galaxy Buds (Wit) ivb gratis bij mijn S10+

Nu twijfel ik zoals velen tussen de pricewatch: Sony WH-1000XM3 (Zwart) & pricewatch: Bose QuietComfort 35 II (Zwart) . Welke lijken het meest op mijn HD660s als het gaat om audio quality? En zijn er nog meer headphones die ik zou moeten beluisteren?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:39

Honesty

kattenneus!

rolandos582 schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:28:
Heb zelf de pricewatch: Sennheiser HD 660 S (Zwart) voor gebruik op mijn PC met een DAC etc maar nu wil ik mijn geluid onderweg ook een boost geven. Elke dag minimaal 2 uur in de trein, momenteel gebruik ik de pricewatch: Samsung Galaxy Buds (Wit) ivb gratis bij mijn S10+

Nu twijfel ik zoals velen tussen de pricewatch: Sony WH-1000XM3 (Zwart) & pricewatch: Bose QuietComfort 35 II (Zwart) . Welke lijken het meest op mijn HD660s als het gaat om audio quality? En zijn er nog meer headphones die ik zou moeten beluisteren?
Ik zal ze zelf beide gaan luisteren als ik jou was, Bowers en Wilkins Px zal je ook kunnen toevoegen in je wenslijstje.
Die HD660 heeft een open klankkast terwijl die andere een gesloten klankkast hebben, dus het geluid zal wel anders klinken. Ik heb zelf de Sony voor onderweg maar heb aan mijn computer ook een open klankkast headset en vind het persoonlijk veel mooier klinken.

festina lente

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:39

Honesty

kattenneus!

Mediamarkt heeft ze volgens mij allebei in de showroom staan, ik zal zelf altijd testen zodat je weet hoe die zit en hoe het geluid is. Ik heb zelf de Sony gehad bij mijn telefoon maar volgens mij is hij zwaarder dan de Bose, de Bose vind ik zelf minder stevig aanvoelen hoewel dat alleen gevoel is.

festina lente

• ArjenIsM3
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-11 22:12
rolandos582 schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:28:

De Bowers & Wilkins PX7 en de Dali IO6. Die laatste heeft de meest neutrale klank van alle ANC koptelefoons. De PX7 de meeste features en beter geluid dan bijvoorbeeld de Sony.

• Vic83
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-11 16:19
Kan iemand vertellen welke headphone er de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft? En welke het meest duurzaam is? Denk daarbij aan slijtage van de oorschelpen en het kunnen vervangen van de accu. Niet zoals bij de Airpods waarbij het vervangen van de accu niet eens mogelijk is..

• Woutoud
  • Laatst online: 11-11 18:18

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Het kortst mogelijke antwoord daarop is: Nee.

Je zult toch even met een budget en een aantal moeten komen denk ik. :P

Woutoud.com

• Vettigedennis
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 08:58
Vandaag sinds tijden m’n Grado eens uit de kast gepakt en voor het eerst icm de Marantz versterker geluisterd.

Wat een heerlijke sound 🤗
Vooral met psycedelic trance is het erg genieten. Doordat het een open hoofdtelefoon is komen de geluiden echt van alle kanten op je af gespaced 😄

Vettigedennis wijzigde deze reactie 11-11-2019 19:03 (9%)

Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True