Ik doelde in mijn reactie eigenlijk op bedrade headphones in het algemeen.c-nan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:42:
[...]
Ik ben op zoek naar zo een koptelefoon, maar volgens mij zijn ze er niet.
ANC boeit mij niet, maar wel draadloos + aardig wat speeltijd (accu).
Welke bedoel jij?
Draadloos ben ik niet echt van op de hoogte. Ik heb zelf wel ooit gezocht op draadloos zonder ANC maar toen was mijn conclusie ook dat je van draadloos zonder ANC weinig soeps kan verwachten. Toen ben ik voor de (bedrade) beyerdynamic dt 880 edition gegaan.
Ik denk dat de grote fabrikanten express weinig/geen draadloze headphones aanbieden zonder ANC. Dan gaan ze toch in hun eigen vaarwater zitten door te concurreren met hun draadloze headphones mét ANC. Zeker als de geluidskwaliteit zonder ANC ook nog beter is dan met ANC. En met ANC kunnen ze lekker de hoofdprijs vragen.
Dat gezegd hebbende. Ik heb met/voor m'n zusje de Sennheiser HD 4.50 BTNC (met ANC) uitgekozen omdat ze wel draadloos wou maar niet te duur. Dat geluid vond ik redelijk maar haalt het niet bij bijvoorbeeld mijn dt880. Wellicht zou je die Sennheiser kunnen uitproberen om te zien of die bevalt. Maar eerlijk gezegd geen idee of de accuduur goed is.
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.