Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:49:
Ten tweede doet het de naam studio's totaal niet waar.
Hee hee, je hebt het hier wel over Dr.Dre studios he. Dat zijn andere studio's, waar de coolheid van afdruipt ;)
polopolo150 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:49:
Gelukkig hebben we het alleen in huis gehaald voor de noise canceling en dat doet hij gewoon goed.
Je weet toch dat je voor noise cancelling gewoon 2 schuimdopjes in je oren kan duwen toch? :) Bespaard ook een hoop geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Je weet toch dat je voor noise cancelling gewoon 2 schuimdopjes in je oren kan duwen toch? :) Bespaard ook een hoop geld
Ja maar zegt dat niet tegen de mensen in mijn huis niet. ;) Ik heb er niet voor betaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

polopolo150 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:51:
[...]

Die staat ook op m'n verlanglijstje. :)
Gewoon doen O+ Die helderheid is briljant voor electro bijzonder genoeg. Ik vind het nog steeds dankzij die heldere klank op het gehele vlak ze erg prettig daarnaast zijn het de comfortabelste koptelefoons ooit. Zelfs beter dan mijn PX100II en die waren al achterlijk comfy O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Welke grado's heb jij dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Instap zelfs maar. SR60i's.

Komen straks PL30's van Soundmagic bij om de vergelijkbare klank te ondersteunen. Zodat ik mijn grado's niet meer op de fiets hoef te gebruiken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Mocht het je vooral gaan om de ANC, dan had je beter Bose QC15's kunnen kopen. Ik ben absoluut geen fan van Bose, niettemin is er geen enkel merk dat ook maar in de buurt komt van Bose qua ANC.
polopolo150 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:49:Voor de prijs is het echt teleurstellend. Gelukkig hebben we het alleen in huis gehaald voor de noise canceling en dat doet hij gewoon goed.

[ Voor 68% gewijzigd door blix op 12-04-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik snap niet waarom die noise canceling er op zit bij beats. Veel koptelefoons met passive isolation sluiten nog beter af. Er zitten zo alleen maar nadelen aan. Batterijen, prijs en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hallo dames en heren,

Net zoals velen hier, ben ik op zoek naar een nieuwe "full size" hoofdtelefoon.
Ik ga hem zowel binnen als buiten gebruiken, dus een gesloten ontwerp zou dan het best zijn en het liefst ga ik voor een "om het oor" ontwerp.

Ik luister naar rock/metal , Top 40 , Dance/Trance ... maar het zwaartepunt ligt bij de rock/metal combi.
Een krachtige bas waardeer ik, maar hij moet niet uitvloeien over de midden/hoge tonen, ook die moeten mooi er uit komen.

Als in-ears heb ik de Ultimate Ears 700 en ik heb een Fiio E5 versterkertje.

Qua budget: max. € 150,- .... maar een stukje eronder mag ook ;-)

Ik heb tevens een topic lopen op Head-Fi , maar die prijzen die voor velen van hen gelden ( $ ) moeten wij in Nederland nog met 50% ophogen i.p.v. de koers omrekenen.

Wat kunnen jullie me aanraden?

Ik heb bijvoorbeeld de XB-500 / XB-700 getest , super bass maar midden vind ik ietsje minder (looks ook)
Helaas heb ik alleen de mogelijkheid gehad om bij de MM te testen, en het aanbod in de hogere klasse is daar beperkt. De Sennheisers die er hingen hebben mij ook niet weten te overtuigen, maar dat was alleen het begin van het assortiment.

Qua looks ben ik op zich wel gek van de vintage look (AKG PRO4AA is bijvoorbeeld super) , maar ik weet niet welke daar goed van klinkt als je bovenstaande in acht neemt?

Ik hoop dat iemand me een duwtje in de goede richting kan geven....

Harm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Qua budget is de Shure SRH750DJ zeker een aanrader; stevige basweergave en het midden en hoog zijn ook prima in orde. :) Welke Sennheisers heb je eigenlijk geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
warp schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:08:
Qua budget is de Shure SRH750DJ zeker een aanrader; stevige basweergave en het midden en hoog zijn ook prima in orde. :) Welke Sennheisers heb je eigenlijk geprobeerd?
Dank voor de tip, ik ga eens googlen!
Vwb. de Sennheiser test.....geen idee....hoewel de MM bij alle hoofdtelefoons netjes een kaartje met type hadden hangen viel dat net bij de Sennheisers tegen (ik bedoel als er Philips op het kaartje staat gaat er toch echt iets mis ;-) ) . Maar iig de 202HD die heb ik onthouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

smoken schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:42:
[...]

Dank voor de tip, ik ga eens googlen!
Vwb. de Sennheiser test.....geen idee....hoewel de MM bij alle hoofdtelefoons netjes een kaartje met type hadden hangen viel dat net bij de Sennheisers tegen (ik bedoel als er Philips op het kaartje staat gaat er toch echt iets mis ;-) ) . Maar iig de 202HD die heb ik onthouden..
202HD is nou ook direct 1 van de slechtere van Sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

TheJVH schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:02:
Als er mensen zijn die ik aan de topicstart moet toevoegen, dan hoor ik het graag :) .
Misschien anders via de DM enkele mensen die willen meedenken verzamelen voor wat overleg

Ik bied mij daar in ieder geval voor aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Je kan ook rekening houden met de prijzen in nederland. sommige koptelefoons zijn hier in nederland ongeveer even duur als in het buiten en andere zijn twee keer zo duur.
Ik wil ook wel helpen alleen heb vaak niet echt zin of tijd ofzo. Maar misschien dat ik wel een voordelen/nadelen lijstje opstel bij de koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Heilige Kaas schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
Je kan ook rekening houden met de prijzen in nederland. sommige koptelefoons zijn hier in nederland ongeveer even duur als in het buiten en andere zijn twee keer zo duur.
Ik wil ook wel helpen alleen heb vaak niet echt zin of tijd ofzo. Maar misschien dat ik wel een voordelen/nadelen lijstje opstel bij de koptelefoons.
Bijvoorbeeld maar misschien ook mini-reviews in de TopicStart en eventueel misschien iets regelen via Tweakers voor op de frontpage? Mooi artikel over geluidskwaliteit en ervaring oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 12-04-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Touchdomex schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:45:
[...]

202HD is nou ook direct 1 van de slechtere van Sennheiser.
En dat was dus te horen :-(

Heb even naar de Shure's gekeken, qua geluid zit het volgens mij aardig in de buurt van wat ik wil (afgaande op grafieken en reviews) , design vindt ik echter minder (is niet het belangrijkst , maar ook niet geheel onbelangrijk).

Ben tevens aan het kijken naar 2e hands, omdat ik dan misschien een stapje hoger kan gaan....maar ook dat valt nog een beetje tegen.

De ZX-700 van Sony spreekt me ook erg aan, alleen kan ik hem nergens voor een normale prijs op voorraad vinden.... Prijs ligt rond de 79€ en de winkels die hem wel op voorraad hebben vragen rond de 110 - 125€

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig die ervaringen over de Dre dingen, heel herkenbaar.

Een aangepaste versie van de best buy is een aardig idee. Die dingen van head-fi zijn op zich goed vind ik maar de prijzen liggen hier anders en niet alles is te krijgen hier.

Ik zie al een paar belangstellenden, nog meer liefhebbers? Gooi ik er aan het einde van de middag even een DM uit.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Heb zelf een Beats Studio gehad maar na 10 minuten huilend m terug in de doos gedaan. Klinkt niet fijn, noise canceling is ruk, werkt amper en na die 10 minuten zat ie al niet lekker meer. Nee, geen aanrader. Daarnaast is ie niet gesloten dus iedereen kan genieten van jouw foute muziek.

Heb nu een Sennheiser HD 380 Pro en een Bose QuietComfort15. De Sennheiser klinkt beter, gaat wat dieper maar heeft standaard een behoorlijk lomp snoer. Heerlijk voor thuis maar onderweg niet zo praktisch. Daar heb ik de Bose voor, zit superlicht en de noise canceling werkt voor de verandering gewoon echt goed. Zit veel in het vliegtuig en stap veel relaxter uit, het gebrom van de motor en gesuis van de lucht hoor je gewoon niet meer. Ook in de terminal is het heerlijk, die herrie die daar altijd is drukt ie bijna compleet weg. Geluid is niet bijzonder maar ook niet slecht, al flink beter dan de beats meuk. Wil je dus een headphone die echt noise canceling heeft dan is dit gewoon de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Iemand ervaringen met deze: Ultrasone HFI-580 ?
Als ik de review op Head-Fi zo lees zou deze best wel eens aan mijn "behoefte" kunnen voldoen, en qua design past het ook nog eens mooi bij mijn smaak.......!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik ben gaan neuzen naar hoofdtelefoon dealers in de buurt en volgende week ga ik (o.a.) Grado beluisteren (ik denk aan de 60i/80i). Het design spreekt me enorm aan en de ervaringen klinken goed. Hebben jullie specifieke muziek die ik het beste kan meenemen? Ik begrijp dat het vooral goed klinkt met het rock/gitaar genre.

Als je puur naar geluidskwaliteit kijkt gaat jullie voorkeur uit naar gesloten of open hoofdtelefoons? De enigste open hoofdtelefoon die ik op het moment heb is de portapro, maar dat is waarschijnlijk een slechte vergelijking :P

Hebben jullie een voorkeur voor lederen of suède oorkussens en waarom?

Druk bezig met alle technische zaken en lijstjes maken om op pad te kunnen. Naar een beeldscherm staren daar wordt je niet echt wijzer van B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Deadmau5, Rage Against The Machine en eigenlijk alle muziek die goed is opgenomen :P Maar daar is weer een ander topic voor. Ik vind ze zelf heerlijk zitten vooral.

Ik geef zelf heel erg de voorkeur aan open. In mijn ervaring geeft een open koptelefoon veel meer ruimtelijker en gebalanceerd geluid met mijn apparatuur. Vandaar ook mijn keuze voor Grado en mijn grote voorliefde voor de PX100's.

Ik heb genoeg koptelefoons gehad en heb ze nog steeds maar mijn Grado is toch echt de prettigste in elk opzicht. Alleen de stevigheid vind ik soms wat twijfelachtig... Hij voelt erg plastic aan.

Ik heb nu schuim maar wil eigenlijk nog suede oid hebben. Iemand nog tips voor het bestellen van die foampads op een Grado SR60i? Of er fatsoenlijke alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
[b][message=38034483,noline]
Ik heb nu schuim maar wil eigenlijk nog suede oid hebben. Iemand nog tips voor het bestellen van die foampads op een Grado SR60i? Of er fatsoenlijke alternatieven zijn.
Sennheiser HD414 pads. Makkelijk te vinden online. En cheap!

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/29mlrf8.jpg

Passen ook op de PX100. Leg er meteen een muntje van 20ct op en snij hier omheen. Google "Grado quarter mod".

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Negakinu schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:35:
[...]

Sennheiser HD414 pads. Makkelijk te vinden online. En cheap!

[afbeelding]

Passen ook op de PX100. Leg er meteen een muntje van 20ct op en snij hier omheen. Google "Grado quarter mod".
Vind 12 dollar voor wat stukjes schuim nog best prijzig :+ Vooral omdat ik dan direct 4 setjes wil bestellen 1 setje voor de grado, 1 setje voor de PX100, 1 setje voor de PX100II en eentje op reserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:39
BARACUS schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:15:
Ik ben gaan neuzen naar hoofdtelefoon dealers in de buurt en volgende week ga ik (o.a.) Grado beluisteren (ik denk aan de 60i/80i). Het design spreekt me enorm aan en de ervaringen klinken goed. Hebben jullie specifieke muziek die ik het beste kan meenemen? Ik begrijp dat het vooral goed klinkt met het rock/gitaar genre.
Tool (Lateralus en/of wings for marie) en Porcupine Tree (willekeurig nummer van Deadwing). Beiden erg goed gemasterd en veel dynamiek.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
citruspers schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:41:
[...]

Tool (Lateralus en/of wings for marie) en Porcupine Tree (willekeurig nummer van Deadwing). Beiden erg goed gemasterd en veel dynamiek.
FLAC versie van Porcupine Tree's "Shesmovedon" is een van mijn test tracks. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Touchdomex schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:38:
[...]

Vind 12 dollar voor wat stukjes schuim nog best prijzig :+ Vooral omdat ik dan direct 4 setjes wil bestellen 1 setje voor de grado, 1 setje voor de PX100, 1 setje voor de PX100II en eentje op reserve
Vijf euro per paar bij Thomann.de
http://www.thomann.de/nl/sennheiser_hd414_ohrpolsterpaar.htm

Mailtje sturen, vragen of ze het in een envelop proppen. Minder verzendkosten.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Owk, stel dat ik met mijn wensen (rock/metal, top40, dance/trance ... mooi geluid met goede bas)

De keuze beperkt tot:

- Hfi580 (ultrasone 135€)
- zx-700 (Sony 90€)
- HD25-1 II (Sennheiser 135€)

Wat raden jullie me dan aan?

Harm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Je vergeet nog een SR60i/SR80i in je lijstje :)
Imho is de bas op de 80i ruim voldoende voor elektronische muziek (mits ingespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
citruspers schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:02:
Je vergeet nog een SR60i/SR80i in je lijstje :)
Imho is de bas op de 80i ruim voldoende voor elektronische muziek (mits ingespeeld)
Nou,....hoewel ik hem geweldig vindt qua uiterlijk em de reviews subliem zijn....hij is open en valt dus af (gebruik buiten , sportschool etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

smoken schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:07:
[...]

Nou,....hoewel ik hem geweldig vindt qua uiterlijk em de reviews subliem zijn....hij is open en valt dus af (gebruik buiten , sportschool etc...)
Ik heb hem ook en gebruik hem ook buiten op de fiets en het valt heel erg mee hoor met dat soort grappen. Word vaak overdreven hoe erg het echt is.

Daarnaast met een koptelefoons in de sportschool? :X Doe jezelf een plezier en haal eventjes simpele dopjes voor tijdens het sporten. Een koptelefoon tijdens het sporten is echt ruk. Zelfs een PX100 die er deels voor bedoeld is bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
De Audio Technica ATH-M50 binnen, samen met een Cowon J3

SUPER geluid. Klinkt echt heel mooi. Ik ga er later nog verder op in. Eerst maar eens genieten en hem een aantal uur in laten spelen. Hij schijnt veel beter te worden na 30 uur. En vind hem meteen al super.
Hele grote verbetering ten opzichte van mijn HD518. :) Wel valt me op dat hij minder isoleert dan ik dacht maar dit moet ik op school nog eens goed uittesten. Aangezien daar meer lawaai is.

Luister nu naar een 24/96 van Rage Against The Machine. Jammer van mn geluidkaart maar klinkt alsnog super :)

[ Voor 11% gewijzigd door Heilige Kaas op 12-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Touchdomex schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:11:
[...]

Ik heb hem ook en gebruik hem ook buiten op de fiets en het valt heel erg mee hoor met dat soort grappen. Word vaak overdreven hoe erg het echt is.

Daarnaast met een koptelefoons in de sportschool? :X Doe jezelf een plezier en haal eventjes simpele dopjes voor tijdens het sporten. Een koptelefoon tijdens het sporten is echt ruk. Zelfs een PX100 die er deels voor bedoeld is bijna.
Hmz....en weer terug ben 0....
Nl leverancier voor de grado?
S60i vs de dingen die ik noemde? (s60i gevonden voor 99€)
Iemand een 2e hands grado?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
ik ben opzoek naar een koptelefoon en ik zou wel wat advies kunnen gebruiken,
Ik heb een groot hoofd en ben een drildrager(zo een met dunne pootjes geen ray ban achtige dingen)
mijn eisen zijn:

*draagcomfort ook aangezien mijn grote hoofd
*goed geschikt voor oude rock(pink floyd)/pop(pink nelly furtado)/---(adele)
*max 250 euro
*leuk design is niet heel belangrijk(wel een klein beetje)
*ook geschikt voor films(de stemmen moet wel gewoon duidelijk zijn)

de koptelefoon zal voornamelijk thuis gedragen worden(bijna nooit mensen in de buurt)

als jullie mij aanraden om bv. een koptelefoon te kopen in combi met een amp/versterker kan mij dat niet schelen.
ik kan een goede bass waarderen als de midden en hoog maar niet "muddy" worden want daar raak ik heel geiriteerd door.

ik zelf weinig ervaring met een koptelefoon dus daarom zou ik graag jullie advies willen, mijn weinige ervaring houdt niet in dat ik slechte dingen gewend, het houdt alleen in dat ik jong ben een nog weinig spullen op dat gebied heb gehad/kunnen hebben.

ik heb zelf al zitten kijken naar de philips fidelio en een grado(ik ben alleen huiverig voor het draagcomfort en het van je hoofd afgleiden) en een AKG hoor daar alleeen hele gemengde meningen over.
denken jullie dat ik beter voor een ander merk kan kijken sta ik daar open voor :+

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

DT880 of DT990.

[ Voor 42% gewijzigd door CyBeR op 12-04-2012 19:43 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Audio Technica ATH-M50 :3
Ben helemaal verliefd geworden (aah medelijden met mijn vriendin)

Edit: Geen idee ofdat die geschikt is voor bril dragers. Ik zet eens even mijn vaders bril een uurtje op.
Verder vind ik m voor pink floyd goed. Heel veel detail. Hoor echt dingen die ik nooit eerder heb gehoord met mijn HD518. Zuchtjes, gitaar stukjes en andere geluidjes. Heb pas een album geluisterd en had al t idee dat ik alles opnieuw moest ontdekken weer.

[ Voor 66% gewijzigd door Heilige Kaas op 12-04-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
bedankt allemaal
@cyber ik weet niet of het deze kunnen gaan wroden want ik hoor heeel veel gemende verhalen erover en er is bij mij in de buurt nergens een plak waar ik ze kan horen.
@ holy cheese. zeg maar tegen je vriendin dat ik ook medelijden hebt ;) waar hbe jij je AT vandaan want ik kan hem nergens meer (online) vinden als ik vragen mag?
en kan je misschien voor mij ook een keer liedjes proberen met wat meer bass erin?

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Supsooi

Heb hem nu al een hele tijd op. Heb het amper meer het idee dat ik de bril op heb. Moet er wel bij zeggen dat deze wel iets dikkere pootjes heeft. Niet van die dunne. :)

Over de bass ben ik heel tevreden. Ik weet niet wat voor mp3 speler je hebt? Ik kan bijvoorbeeld bassboost met mijn cowon aanzetten en dan heb ik echt veel bass, en dan bedoel ik heel veel zonder al te veel kwaliteits verlies.

Ik ben even wat muziek met zware bass en doe maar erop aan het zetten. Kijken hoe dat klinkt. :)
Moet je echt heel veel bass hebben dan? Heb je de beats wel eens gehoord? Wil je meer of minder?

Edit: Enkele links naar de koptelefoons. Let er wel op dat je twee kabel versies hebt. Coiled en Straight. 1 2 3 4 5

[ Voor 27% gewijzigd door Heilige Kaas op 12-04-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Supsooi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:09:
bedankt allemaal
@cyber ik weet niet of het deze kunnen gaan wroden want ik hoor heeel veel gemende verhalen erover en er is bij mij in de buurt nergens een plak waar ik ze kan horen.
Wat voor gemengde verhalen?

Overigens, DT880 is mijn favoriete headphone ooit, tot dusver.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 12-04-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Luister nu BassNectar. Er zit goeie bass in. Hij gaat heel erg diep. Heerlijk dit :) Ben dr helemaal blij mee. Weet niet of er beter koptelefoons zijn maar voor deze prijs word hij op head-fi als ultieme prijs kwaliteit verhouding genoemd.
Ik vind zelf de bass in ieder geval prima.

Nu even de bass boost aanzetten.
Daaamn. heerlijk :) Cowon J3 raad ik ook iedereen aan hier. Bass blijft van goede kwaliteit. Net of je in een club staat/subwoofer volume opvoert.

Edit: Na een tijdje wordt het wel te veel van het goede ;)

Edit2: Nu adele opstaan. Hier scoort hij wel ietjes minder. Wel lekker maar vond toch dat mijn RE-Zero's beter klonken op dit gebied. Maar deze oortjes hadden dan ook helemaal geen bass. Over het algemeen klinkt het nog goed. Heb ze ook pas een uur of 5 draaien. Na 30 uur zijn ze pas optimaal als het goed is.

Edit3: Heb je de edits in mijn vorige post ook gelezen? Daar heb ik enkele links naar websites met de ATH M50.

[ Voor 34% gewijzigd door Heilige Kaas op 12-04-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
Supsooi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:42:
Ik heb een groot hoofd en ben een drildrager(zo een met dunne pootjes geen ray ban achtige dingen)
mijn eisen zijn:

*max 250 euro

de koptelefoon zal voornamelijk thuis gedragen worden(bijna nooit mensen in de buurt)

als jullie mij aanraden om bv. een koptelefoon te kopen in combi met een amp/versterker kan mij dat niet schelen.
ik kan een goede bass waarderen als de midden en hoog maar niet "muddy" worden want daar raak ik heel geiriteerd door.

ik zelf weinig ervaring met een koptelefoon dus daarom zou ik graag jullie advies willen, mijn weinige ervaring houdt niet in dat ik slechte dingen gewend, het houdt alleen in dat ik jong ben een nog weinig spullen op dat gebied heb gehad/kunnen hebben.

ik heb zelf al zitten kijken naar de philips fidelio en een grado(ik ben alleen huiverig voor het draagcomfort en het van je hoofd afgleiden) en een AKG hoor daar alleeen hele gemengde meningen over.
denken jullie dat ik beter voor een ander merk kan kijken sta ik daar open voor :+
Ik heb al een hele tijd een AKG K271 Studio en ben er zeer tevreden over.
De muziek die ik luister is zo'n beetje alles, van hardstyle tot metal/gothic en alles er tussen in. En in mijn beleving geven ze alles goed weer zonder dat het een muzikale rommel wordt. Films is ook geen probleem is mijn ervaring.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
MewBie schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:44:
[...]

Ik heb al een hele tijd een AKG K271 Studio en ben er zeer tevreden over.
De muziek die ik luister is zo'n beetje alles, van hardstyle tot metal/gothic en alles er tussen in. En in mijn beleving geven ze alles goed weer zonder dat het een muzikale rommel wordt. Films is ook geen probleem is mijn ervaring.
Kan het kloppen dat deze een amp nodig hebben? Met jou budget heb je wel ruimte zat om deze toe te voegen. Zo zou je een FiiO E7 kunnen nemen of FiiO E10 die hebben bijde ook nog een DAC. De E7 is portable en de E10 niet.

Adele klinkt na een tijdje steeds beter. ;)

Verder zijn er denk ik mensen die beter advies kunnen geven over DAC/amps dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
Heilige Kaas schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:47:
[...]

Kan het kloppen dat deze een amp nodig hebben? Met jou budget heb je wel ruimte zat om deze toe te voegen. Zo zou je een FiiO E7 kunnen nemen of FiiO E10 die hebben bijde ook nog een DAC. De E7 is portable en de E10 niet.

Verder zijn er denk ik mensen die beter advies kunnen geven over DAC/amps dan mij.
Ik gebruik op dit moment mijn normale pc, laptop en telefoon als bronnen.
Op mijn normale pc stel ik de geluidskaart zo in dat hij een line out signaal ipv koptelefoon er uit gooit. Dit levert naar mijn ervaring een beter geluid op met veel minder ruis en geen vervorming, maar daardoor lever ik wel wat in op het maximale volume in. Maar die is nog steeds hard zat op een enkele uitzondering na als het bronbestand gewoon te zacht is.
M'n laptop gooit er een koptelefoon signaal uit en heeft daardoor wat hoger maximaal volume maar ook meer ruis en wat vervorming als het volume richting maximaal gaat.
M'n telefoon slaat nog geen deuk in een pakje boter met de K271 :+ daarvoor is de 55Ohm gewoon te hoog.

Het zal dus een beetje van je bronnen afhangen, in mijn geval voldoet de geluidskaart van m'n normale pc voor hetgene ik er mee doe, m'n laptop zou eigenlijk een losse versterker kunnen gebruiken die via usb is aan te sluiten, maar dat is niet echt praktisch als je met de laptop op de bank hangt :P
De telefoon spreekt voor zich als je daar serieus iets mee wilt doen, ik gebruik m'n telefoon alleen als ik sta te koken ofzo dus dan zijn de beperkingen niet zo'n probleem.

edit: Moet ik natuurlijk ook wel het grootste nadeel van de K271 vertellen, die beugels bovenop moet je vanaf blijven met je vingers als je hem gebruikt, tenzij je dat "Prrrrr" een leuk geluid vindt :P
Draag comfort is trouwens ook prima, heb hem nu al weer een uur of 5 bijna non-stop op :o

[ Voor 10% gewijzigd door MewBie op 12-04-2012 21:04 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Supsooi: Ik heb sinds een week of drie de Grado SR60i in gebruik, naar volle tevredenheid. Te koop via Nederlandse dealers voor € 99. Met jouw budget kun je ook nog een modelletje of wat hoger. Ik zelf vond niet zoveel verschil in klank zitten tussen de SR60i en SR80i om het prijsverschil te rechtvaardigen, maar anderen zullen daar anders over denken. Wel raad ik je aan om de Grado's van tevoren te beluisteren, zodat je kunt vaststellen of een dergelijke hoofdtelefoon iets voor je is.

Ik gebruik mijn SR60i alleen thuis, in de avond, wanneer m'n eega al ligt te slapen. Omdat ik dan alleen in de woonkamer zit, is het bijgeluid vanwege de open constructie niet erg. Verder luister ik voornamelijk muziek en radio, weinig voor film of tv.

Even beknopt de pluspunten van de SR60i in mijn beleving:
- Goed draagbaar voor brildragers. Ik heb zelf een dik zwart kunststof montuur, gaat prima.
- Gek genoeg goed draagcomfort. Ik had vanwege het Spartaanse ontwerp verwacht dat er iets na een uur zou knellen, maar ik kan deze hoofdtelefoon echt makkelijk twee uur ophouden. Dat kon ik van m'n Sony MDR-CD350 die over m'n oren vielen, niet zeggen.
- Strakke bas. En dan bedoel ik ook echt strak: geen zwieberig, alles overheersend gedreun waar je na een kwartier al moe van wordt en die je muziekbeleving aantasten, maar herkenbare bassen die iets toevoegen aan het totale klankbeeld zonder te overheersen.
- Lekker simpel ontwerp. Je zou er desgewenst zelf aan kunnen klussen (zie alle Grado-mods op internet), maar zelfs al een paar andere oorkussens kunnen verschil maken. Zonder over al die mods in termen van goed of slecht te willen praten, je kunt in elk geval je Grado naar eigen smaak aanpassen.
- Pluspunt wat ook een beetje een nadeel is: mijn SR60i laat weinig heel van muziek in mp3-formaat. Het klinkt allemaal wat bekrompen, wat vlak. Dit had ik met m'n vorige hoofdtelefoon (Sony) niet, maar dat was geen uitblinker. De Grado pakt veel details die de Sony liet liggen, en voor MP3 lijkt mijn exemplaar te gedetailleerd. FLAC levert geen problemen op en CD's klinken gewoon prima. Ik moet dus gewoon van m'n mp3's af en originele cd's kopen. Who needs Buma/Stemra if you got Grado? ;)

Verder is het allemaal persoonlijk. Luister gewoon zoveel mogelijk modellen en blijf bij wat jij lekker vindt klinken. Smaak en beleving is persoonlijk. Het feit dat ik een Grado fantastisch vind, wil nog niet zeggen dat jij dat ook zo ervaart. Succes met je zoektocht!

Groeten, Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Ongelooflijk,nik ben vanavond al 10.000 keer heen en weer geswitched qua mening.....

Maar; vanaf het begin spreek Grado me erg aan.
Al ben ik bang voor het lekken...dat wel....

Ik kan via een webshop de s60i vinden voor 106,50€ incl. verzenden (belachelijk prijsverschil t.o.v. VS)
Stel dat ik de Allesandro MS-1 bestel, hebben jullie enig idee of ik dan invoerrechten/btw moet betalen?

Harm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
smoken schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:27:
Ongelooflijk,nik ben vanavond al 10.000 keer heen en weer geswitched qua mening.....

Maar; vanaf het begin spreek Grado me erg aan.
Al ben ik bang voor het lekken...dat wel....

Ik kan via een webshop de s60i vinden voor 106,50€ incl. verzenden (belachelijk prijsverschil t.o.v. VS)
Stel dat ik de Allesandro MS-1 bestel, hebben jullie enig idee of ik dan invoerrechten/btw moet betalen?

Harm
Turntablelab bezorgd Grado naar Nederland.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Nope,....toevallig net geprobeerd ,..... Maar helaas.
No shipping options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
smoken schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:47:
[...]

Nope,....toevallig net geprobeerd ,..... Maar helaas.
No shipping options
Hee dat is raar. Hier hebben Tweakers vroeger namelijk al eens besteld. Ik ga het eens even uitzoeken... :)

Hebbes: productreview: Grado SR80i (Zwart) review door stijntjeuh

In de comments staat het.

[ Voor 22% gewijzigd door Negakinu op 12-04-2012 23:19 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Negakinu: Turntable Lab verstuurt al een tijd geen Grado's meer naar Europa. Zal wel een wurgcontractje zijn om side-import in Europa te voorkomen. Onsympathieke actie van een verder wel sympathiek merk.

@ Smoken: ik heb hetzelfde dilemma gehad als jij: Grado SR60i kopen in Nederlandse winkel voor een in mijn ogen te hoge prijs of Alessandro MS1 bestellen in USA? Ik heb zelf gekozen voor het eerste, omdat ik dan tenminste de hoofdtelefoon zelf kon beluisteren. Bij de MS1 zag ik wat meer beren op de weg: pakje kwijt in de internationale post, naheffing BTW bij inklaring en nog belangrijker, een geluid dat ik niet kende. Uiteindelijk heb ik eieren voor m'n geld gekozen en ben voor de SR60i gegaan.

Op de Alessandro MS1's lijken afgaand op diverse fora de laatste tijd behoorlijk vaak naheffingen plaats te vinden. Heb je de Alessandro echter al kunnen beluisteren bij een kennis en weet je gewoon zeker dat je dat model wilt hebben, zou ik die naheffing gewoon standaard incalculeren. Wie weet heb je geluk, dan valt het tenminste mee.

Succes, Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:22:
@ Negakinu: Turntable Lab verstuurt al een tijd geen Grado's meer naar Europa. Zal wel een wurgcontractje zijn om side-import in Europa te voorkomen. Onsympathieke actie van een verder wel sympathiek merk.
Ah! Dit wist ik niet. Beetje jammer. En normaal ben ik zo goed op de hoogte. ;)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supsooi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:42:
mijn eisen zijn:

*max 250 euro

Zoals CyBer het al vermeld heeft. De dt880/dt990. Fak die andere verhalen die je gehoord hebt :)

Nee, even serieus. Er bestaan voor jouw doeleinden zoveel leuke koptelefoons maar wil je het safe spelen en een dijk van een koptelefoon zowel op technisch gebied als ontwerp, dan zit je bij een beyer goed.
Verder is mij opgevallen aan vrijwel alle beyers, is dat ze voor elk genre muziek verdomd goed klinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:22:

@ Smoken: ik heb hetzelfde dilemma gehad als jij: Grado SR60i kopen in Nederlandse winkel voor een in mijn ogen te hoge prijs of Alessandro MS1 bestellen in USA? Ik heb zelf gekozen voor het eerste, omdat ik dan tenminste de hoofdtelefoon zelf kon beluisteren. Bij de MS1 zag ik wat meer beren op de weg: pakje kwijt in de internationale post, naheffing BTW bij inklaring en nog belangrijker, een geluid dat ik niet kende. Uiteindelijk heb ik eieren voor m'n geld gekozen en ben voor de SR60i gegaan.

Op de Alessandro MS1's lijken afgaand op diverse fora de laatste tijd behoorlijk vaak naheffingen plaats te vinden. Heb je de Alessandro echter al kunnen beluisteren bij een kennis en weet je gewoon zeker dat je dat model wilt hebben, zou ik die naheffing gewoon standaard incalculeren. Wie weet heb je geluk, dan valt het tenminste mee.

Succes, Geoffrey
Geoffrey,

Dank voor je reply.
"Probleem" is dat ik geen enkele headset van mijn lijstje kan beluisteren.....hier in de buurt wordt het allemaal niet aangeboden.

Naheffing incalculeren is idd. het beste. Kom ik op 130€ uit, zouden de andere (hd25-1 II / HFI580) me ook kosten. Weet gewoon alleen niet of de Alessandro's nu de beste keus zijn...
Jammer ook dat de verzendkosten bij alessandro niet meer gratis zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Stel dat de overweging nu gaat tussen Alessandro MS-1 (i) / HFI-580 of Ultrasone 20th aniversery, wat is dan wijsheid?

Ik wil hem ook buiten gebruiken en ik denk dat als ik hen thuis gebruik er vaak mensen in mijn buurt zijn.
Dus weet niet hoe erg de Alessandro dan lekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ smoken:
Heb je helemaal geen Grado-dealer in de buurt?

Heb net nog even gekeken op de site van Alessandro, maar via Paypal worden er géén verzendkosten berekend. Wanneer je als land van bestemming 'Netherlands' hebt ingevuld, blijven de verzendkosten op $ 0 staan (Dit kun je uitproberen voordat je je adresgegevens invult, dus nog ver voor je daadwerkelijk op OK drukt en akkoord gaat met de feitelijke aankoop). Of heb jij gekozen voor snelle verzending?

Wat betreft gebruik buitenshuis ben ik erg conservatief qua hoofdtelefoons. Ik heb een paar simpele zwarte Sennheiser MX 360 oordopjes van het klassieke type. Die echte rubberen in-ear dingen vind ik niet fijn, sluiten teveel af voor gebruik op de fiets of in het OV. Ik hoor dan helemaal geen omgevingsgeluid meer, dus hoor ik auto's niet meer aankomen of mis ik omroepberichten in de trein. Ik vind dat gewoon niet veilig. Mijn MX 360 lekken wel een beetje, maar ik zet mijn volume nooit hard, meer een achtergrondmuziekje.

Ik zou sowieso m'n Grado nooit mee naar buiten nemen. Niet alleen vanwege lekkage, maar ik vind grote on-ear hoofdtelefoons er buitenshuis altijd een beetje suf uitzien. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.

Ga er van uit dat de Grado's/Alessandro's flink lekken. Wil je je hoofdtelefoon gebruiken om anderen niet tot last te zijn in dezelfde ruimte, dan kan ik 'm gewoon niet aanbevelen. Mijn eega hoorde laatst de lekkage van m'n SR60i en dacht dat ik snoeihard draaide. Toen ik haar de hoofdtelefoon opzette, was ze echter met me eens dat hij niet hard stond. Gebruik je 'm vooral op een eigen kamer, dan is het geen probleem.

Maar waar wil je je cans voor gebruiken? Eén hoofdtelefoon willen voor zowel thuis, buiten, op school/werk en in het verkeer is zo'n beetje zoeken naar de heilige graal... weinig kans dat je 'm vindt. Maar je zou kunnen kijken naar één voor thuis en één voor buitenshuis. Maakt het zoeken misschien wat makkelijker, al zul je budgettechnisch wat aan moeten passen.

Succes, Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
Denzis schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:58:
[...]

Of je het een beetje positief heb ervaren voor die prijsklasse. ben van plan deze bij coolblue voor 59,- aan te schaffen
Zeker, ik heb hem aangeschaft omdat ik al een AKG K518dj had, waar mijn hoofd echter te groot voor was :+ de beugel zat gewoon niet lekker, plus ik ergerde me kapot aan de meters (!) snoer. Beugel van de K450 is iets ruimer, en ook padded.

Het is wel even wennen want de K450 heeft hele kleine oorschelpen. Hij klinkt in ieder geval als een huis, het enige nadeel (of juist een voordeel) is dat ie niet heel strak isoleert, je hoort bijna alle omgevingsgeluiden om je heen.

Wil je een koptelefoon die je verlost van leuterende huisvrouwen en jengelende kinderen in de trein zou ik even verder kijken naar een betere (over-ear) koptelefoon.

Voor de rest klinkt ie erg prettig :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Geoffrey,

Dank voor je reply wederom!
Ik denk dat ik dan sowieso moet concluderen dat Grado/Alessandro een no-go is...
Vind het het heerlijk om, als mijn dochter in bed ligt, even op de bank te hangen en muziek te luisteren, maar doorgaands zit mijn vriendin dan tv te kijken naast me ;-)

Daarom spreekt op dit moment me de HFI-580 (of 20th Aniversery wat eigenlijk een Ultrasone Pro 650 is) of de Sennheiser HD25-1-II, het meest aan ....

Eigenlijk, vindt ik het maar moeilijk allemaal.

Buiten / sportschool / hardlopen zal ik ws. mijn UE-700 in-ears inderdaad het meest gebruiken.
Maar op vakantie, in de zon op een bedje....denk ik dat ik toch voor de fullsize ga.

[ Voor 43% gewijzigd door smoken op 13-04-2012 12:26 . Reden: typen op een iphone blijkt lastig..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Gister even langs de apple store om wat hoofdtelefoons uit te proberen en moet het inderdaad eens zijn met de meeste dat die beats dingen crap zijn.. niet verwacht zoveel verschil te horen! Mijn oog is echter gevallen op de Incase Sonic koptelefoon zowel uiterlijk als het geluid vielen me alles mee! Iemand ervaringen met deze kopteleoon?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee. Als ik het ding zo zie en apple store hoor word ik meteen argwanend. Aan de andere kant, als ik dit zo lees http://www.head-fi.org/t/588289/incase-sonic dan zullen ze voor een hoop mensen toch interessant zijn. Krijg de indruk dat het een beetje tussen studio en mid-range in zit qua idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ smoken:

Als je de hoofdtelefoon wilt gebruiken zodat niemand anders in dezelfde ruimte last heeft van jouw muziek, vallen de Grado en Alessandro inderdaad af. Alternatieven uit de stallen van Sennheiser, Beyer Dynamic of AKG (om maar wat merken te noemen) heb ik niet, want daar heb ik er te weinig van beluisterd.

Verder zou ik niet m'n prijzige cans mee willen nemen op vakantie. Mocht ik toch iets voor op het strand willen, dan zou ik een el cheapo Sennheiser HD-201/202 op de kop tikken. Hoewel destijds afgevallen tijdens m'n luisterrondes (want als 'definitieve' hoofdtelefoon voor thuis vond ik 'm niet geweldig), zou ik 'm voor een paar tientjes zo kopen voor vakantie. Zeker op het strand - zand in je mooie cans, zonnebrand op de kussens - ik moet er niet aan denken. Dan liever een HD-202 die je met minder pijn in de portemonnee in de kliko propt als hij de vakantie niet heeft overleefd... ;)

Groeten, Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sennheiser px-100 II is natuurlijk ook een optie. Lekker compact en voor de klasse prima geluid. Wel heel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:03:

Verder zou ik niet m'n prijzige cans mee willen nemen op vakantie. Mocht ik toch iets voor op het strand willen, dan zou ik een el cheapo Sennheiser HD-201/202 op de kop tikken.
De mc crypt dj-50 van Conrad zijn beter :) Ik zit nu weken naar deze hoofdtelefoon te luisteren en ze kloppen gewoon. Ze hebben zo'n lekkere warme sound maar de bas is totaal niet overheersend. Je kunt elk instrument en geluidje prima onderscheiden waardoor het heel helder en gebalanceerd klinkt. Ik vind ze beter klinken dan de saaie hd201 en de bas overheersende portapro. De bouwkwaliteit is ook netjes en voelt aan als een $70 kostende Brainwavz ;)

Ik heb de HM5 Brainwavz (eindelijk) ontvangen en kan dit weekend dus lekker gaan luisteren. De eerste fysieke indruk is goed en de pasvorm/gevoel kan ik vergelijken met een Peltor hoorbescherming.

Afbeeldingslocatie: http://www.productwereld.net/product_images/g/522/Peltor_Optime_1__96596_zoom.jpg

Best wel grappig want ik zat deze week nog te denken dat Peltor een prima behuizing is voor een stevig zittende hoofdtelefoon. Mijn eerste "dure" hoofdtelefoon dus ik ben wel opgewonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heilige Kaas schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:47:
[...]

Verder zijn er denk ik mensen die beter advies kunnen geven over DAC/amps dan ik.
Toevallig gisteren een deel van de dag mezelf bezig gehouden met DAC/amps waarbij ik ook veel FiiO tegenkwam (o.a. http://www.head-fi.org/t/...-impression-final-thought)

In dat kader, heeft er iemand ervaring met een FiiO E17. Ik neig er erg naar om zo'n ding aan te schaffen, maar ben benieuwd of er wellicht hier mensen zijn die iets in die hoek hebben en wat zij er van vinden.

Voor de geinteresseerden, m'n huidige koptelefoon is een Sennheiser HD595 thuis, en op m'n werk/onderweg een AKG K430, voor beide headphones wil ik 'em gaan gebruiken en dit jaar komt er zeer waarschijnlijk nog wel een headphone bij (HD595 segment of beter). Ik gebruik ze voornamelijk voor muziek (metal/rock/jazz) en af en toe een film/serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:51:
[...] De mc crypt dj-50 van Conrad zijn beter :)
Hm, voor die € 15 die meneer Conrad er voor vraagt, kun je er inderdaad geen armoe aan lijden. Als het geluid dan nog eens redelijk genoeg is voor een aantal weken strandvakantie, why not? Ziet er ook uit alsof er nog wat aan te knutselen valt. :)

En die Peltor is best geinig. Wie knutselt daar een stel drivers en bedrading in als statement tegen die knalroze en rode Skullcandy's, Beats en Monsters? Geel is een goede kleur voor een hoofdtelefoon, ik denk ook met plezier terug aan die Sennheisers met gele kussens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:39:
[...]

En die Peltor is best geinig. Wie knutselt daar een stel drivers en bedrading in als statement tegen die knalroze en rode Skullcandy's, Beats en Monsters? Geel is een goede kleur voor een hoofdtelefoon, ik denk ook met plezier terug aan die Sennheisers met gele kussens. 8)
Ik moet binnenkort een lichtshow draaien voor een of andere dance club avond (doe normaal gesproken rock en dergelijke), vind het niet eens zo'n slecht idee, lijntje stelen van de monitortafel en lekker de muziek op een okee volume (kan helaas niet mijn eigen muziek opzetten, dat komt d elichtshow niet ten goede) :+

Maar omdat ik altijd alles verpruts koop ik denk ik gewoon de gele Superlux: http://www.thomann.de/gb/superlux_hd_651_yellow.htm

[ Voor 18% gewijzigd door citruspers op 13-04-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
citruspers schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:22:
[...]

Ik moet binnenkort een lichtshow draaien voor een of andere dance club avond (doe normaal gesproken rock en dergelijke), vind het niet eens zo'n slecht idee, lijntje stelen van de monitortafel en lekker de muziek op een okee volume (kan helaas niet mijn eigen muziek opzetten, dat komt d elichtshow niet ten goede) :+

Maar omdat ik altijd alles verpruts koop ik denk ik gewoon de gele Superlux: http://www.thomann.de/gb/superlux_hd_651_yellow.htm
Ze zijn bij feedback iets goedkoper.
http://www.feedbackmusic....-geel/100005989/FBR100896
wordt gewoon uit NL geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
bedankt voor alle reacties
met jullie hulp kan ik nu wat gerichter zoeken, en ik ga ook een aantal hi fi zaaken hier vragen of ze deze headphones hebben liggen om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Om mijn headset te vervangen wil ik graag nieuwe headphones kopen. Alleen ben ik een leek op het gebied van headphones. Wat ik zoek in een headphone is:
- Redelijk neutraal geluid en niet gevoelig voor een bepaald frequentiebereik
- Comfortabel (on-ear of over-ear maakt niet echt uit)
- Duurzaam materiaal, moet niet snel kapot gaan
- Enigzins portable zodat ik die ook af en toe voor mijn MP3 speler kan gebruiken
- Gesloten ontwerp opdat anderen geen last van mij hebben
- Gebruik headphone zal 40% gaming, 30% muziek en 30% films/series zijn
- Budget is ~€150

De Sennheiser HD25-1 II voldoet eigenlijk bijna aan alle eisen, maar is het misschien beter als ik twee headphones koop voor thuis en onderweg? Wat zijn eigenlijk alternatieven van de HD25-1 II? De Beyer Dynamic DT1350 ligt bijv buiten mijn budget.

Naast mijn headset wil ik ook mijn geluidskaart upgraden. Mijn interesse ligt vooral bij een USB DAC. De Fiio E10 en E17 hebben erg goede reviews. Is er iemand die ervaring heeft met de E17? Is die zoveel beter dan de E10 dat de E17 het prijsverschil tussen beide rechtvaardigt? Nou heb ik ook in dit topic gelezen over de ODAC van NwAvGuy. Kan ik misschien beter wachten totdat die gereleased wordt? De genoemde USB DACs missen opties als Dolby Headphone, is dit iets wat een toegevoegde waarde is? Aangezien ik 70% van mijn tijd toch zit te gamen danwel films/series te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Een semi-offtopic vraagje. Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan zijn voor het ruilen van hoofdtelefoons? Hiermee doel ik op een community ala headfi.org in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
blix schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:57:
Een semi-offtopic vraagje. Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan zijn voor het ruilen van hoofdtelefoons? Hiermee doel ik op een community ala headfi.org in het Nederlands.
http://www.dj2dj.nl/ forum? ligt een beetje aan het type headphone dat je hebt maar volgens mij hebben ze hier wel ruilacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Vandaag de HiFiMAN RE-262 IEM's besteld, hopelijk is de levering een beetje snel. Iemand anders in dit forum die deze in-ears heeft en wat ervaringen kan delen?

Is er verder nog interesse in een kleine review later en zo ja, nog specifieke dingen waar je wil dat ik op ga letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
@blix ik denk dat je hier op dit forum wel zou kunnen ruilen. Als je zegt dat je te ruil heb. Misschien is het ook een idee om hier een appart forum voor op te richten. En dan in de ts telkens een rijtje van wat er nog aanwezig is. :)

@pauldegroot hier ben ik wel in geïnteresseerd. En zou je dan wat kunnen zeggen over cable noise. Lawaai in je oren als je loopt. Heb zelf met IEM's dat je elke stap als een zware dreun hoort. Behalve met alle goedkope troep (neppe beste van 2$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Heilige Kaas schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:25:

@pauldegroot hier ben ik wel in geïnteresseerd. En zou je dan wat kunnen zeggen over cable noise. Lawaai in je oren als je loopt. Heb zelf met IEM's dat je elke stap als een zware dreun hoort. Behalve met alle goedkope troep (neppe beste van 2$)
Door het afsluiten van je oorkanaal ga je ook vibraties in je botten horen etc. Als het werkelijk de kabel is dan kun je zo'n shirt clipje gebruiken of de kabel over-ear dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Oké. Dat is de reden dat ik dus geen IEM's kan dragen. Het is zelfs zo dat op rustig luistervolume niks meer van de muziek overblijft met mijn vorige oordoppen. Andere zeggen er weer minder last van te hebben dus het zal wel aan mijn oren liggen. Mijn m50's zijn een goed alternatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Heilige Kaas schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:39:
Oké. Dat is de reden dat ik dus geen IEM's kan dragen. Het is zelfs zo dat op rustig luistervolume niks meer van de muziek overblijft met mijn vorige oordoppen. Andere zeggen er weer minder last van te hebben dus het zal wel aan mijn oren liggen. Mijn m50's zijn een goed alternatief. :)
.

Ik zelf het de UE-700 als in ears met die comfy foam er op.
Tijdens het hardlopen draai ik de in ears om, op die manier loop de kabel over mijn oren heb je véél minder last van het overbrengen van geluid: http://www.hifiheadphones...ring-over-ear-150x150.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:25

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Ik heb onlangs m'n oude Sony MDR-CD250 weer eens van zolder gehaald. Ik gebruik eigenlijk nooit een headphone.
Echter door het verblijf op zolder is het (nep)leer van de oorkussens aan het verweren. Het brokkelt eraf.
Weet iemand of er ergens universele/vervang kussens leverbaar zijn?
Hier vind de de specs van deze antieker: http://www.radiomuseum.or..._headphones_mdr_cd_5.html
En wellicht dat deze earpads passen: http://www.amazon.com/Rep.../B004SHFPK6/ref=pd_cp_e_0
Het moet natuurlijk niet te veel gaan kosten, maar vind 't zo zonde van een anders perfect werkend ding.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-08 20:46
Heb ook de Audio Technica ATH-M50's besteld gisteren. Ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Magic_nl: Volgens mij is die MDR-CD250 verwant aan mijn MDR-CD350, ooit gekocht in 1995. Na een jaar of vier begon het nepleren laagje van de oorkussens los te laten. Ik heb nog wel geprobeerd nieuwe kussens te bestellen, maar helaas waren deze toen al niet meer leverbaar.

Zo op het oog zijn de kussens die jij in je tweede link voorstelt, te groot voor de MDR-CD250. De maten staan bij één van de plaatjes, dus je kunt je oude hoofdtelefoon even opmeten en kijken of het toch past. Anders zul je zelf iets in elkaar moeten flansen van schuimrubber en (nep)leer of een sok.

Succes, Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Open koptelefoons zijn wel weer handig op bijvoorbeeld werk. Zachtjes muziek aan, en je kan nog gewoon een conversatie voeren die anders wel erg moeilijk wordt ;)

HD25 voor onderweg en HD595 voor 'de rest' hier. Bazendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor vervangende kussentjes kan ebay ook wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medetweakers / audiofielen,

Ik kijk hier al een tijdje mee, en ben opzoek naar een goede all round koptelefoon. (Ik hou van een goede bass)
Budget ongeveer 50 euro, de koptelefoon gaat worden aangedreven door een iPod Touch.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:23:

Ik kijk hier al een tijdje mee, en ben opzoek naar een goede all round koptelefoon. (Ik hou van een goede bass)
Budget ongeveer 50 euro, de koptelefoon gaat worden aangedreven door een iPod Touch.

Tips?
PX100II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips?
Ik ben zelf erg te spreken over de AKG K430 (K450 geen idee). De K430 is ook aardig gesloten, zodat jezelf weinig last hebt van geluid om je heen en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips?
Ehm... zelf onderzoeken? Je geeft niet aan wat voor soort je wilt (in-ear of on-ear, open of dicht etc.) en qua bas kunnen we niet bepalen wat jij prettig vindt. Dan is het lastig adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:05:
[...]

Ehm... zelf onderzoeken? Je geeft niet aan wat voor soort je wilt (in-ear of on-ear, open of dicht etc.) en qua bas kunnen we niet bepalen wat jij prettig vindt. Dan is het lastig adviseren.
In-ear is geen koptelefoon he, anders had ik wel om in-ears gevraagd.
Het is voornamelijk voor onderweg, open of gesloten maakt niet zoveel uit als de medereizigers maar niet al teveel meegenieten ;)

Verder heb ik aangegeven hier vaak genoeg mee te lezen.

Anderen bedankt voor de adviezen.
Ik ga het ff bekijken.

Nog meer suggesties zijn welkom ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 20:26

Tips?
Als je een goede bass wil voor 50 euro zul je wel moeten inleveren op de mids denk ik. Ikzelf had dezelfde criteria voor een koptelefoon een tijd terug. Toen ben ik uitgekomen op de Sony MDR-XB500. Diepe en punchy bass voor 50 euro maar zoals ik al zei, je levert wel in op de mids. Volgens mij kun je bij de mediamarkt wel naar de Sony's luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Hoi heren/dames,

Ik ben op zoek naar de Audio Technica ATH-EM7 GM clip-on koptelefoon maar kan deze nergens vinden. Het is al een vrij oud model volgens mij. Iemand een idee of deze nog ergens te koop is? Of een gelijkwaardig clip-on model voor <100 euro?

Plaatje: http://cdn.head-fi.org/0/...dio-TechnicaATH-EM7GM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dat model is al jaren uit de collectie, Audiotechnica heeft wel een ander model. Lees deze draad eens, ik was ook een keer op zoek naar oorclips omdat de Koss erg bevallen. De Yuin zijn schijnbaar top.

http://www.head-fi.org/t/...diy-grado-clip-ons-ksc-75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Bedankt Baracus!

Is wel een vrij nieuw merk, nog niet echt te vinden in nederland. Ik ga hem maar uit Hong Kong laten komen via ebay :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu op mijn lijstje staan:

beyer dynamic dt 235
sony mdr xb500
superlux hd668b
sennheiser px 100 II
sennheiser px 200 II

Voorkeur neigt naar de superlux.

Wat zijn jullie ervaringen met de headphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoe gebruik je hem voor onderweg? Alsin in het OV of op de fiets?

Als je veel beweegt dan is de PX100 II het prettigst. Zit stevig maar is niet groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
Ik heb zelf de Superlux 668B in gebruik. hele neutrale koptelefoon, zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de reiskoptelefoon van mijn vriendin, de AKG Q460, dan 'mis' je wat punch, maar het midden en hoog zijn mijn inziens wel weer beter.

draagcomfort met de standaard pads is niet echt geweldig, maar ik heb de AKG velours pads besteld en die verwacht ik eerdaags in huis te hebben, daarmee zou het allemaal een stuk beter moeten zitten!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:04:
Hoe gebruik je hem voor onderweg? Alsin in het OV of op de fiets?

Als je veel beweegt dan is de PX100 II het prettigst. Zit stevig maar is niet groot.
Ik heb in-ears voor onderweg, o.a. brainwavz alpha en straks ook de beta.
Dus voor thuisgebruik zoek ik een fijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superlux hd668b besteld :)
ben benieuwd, thnx voor jullie adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Toch wel een anti climax de Grado 60i/80i. Na alle verhalen zat ik vol grote verwachtingen maar ik vond het allemaal niet zo heel speciaal klinken. Op zich zijn het goede hoofdtelefoons met neutrale weergave maar mijn vingers gingen niet tintelen om cash geld uit mijn zak te trekken. Als eerste duurdere hoofdtelefoon is het wel een aardige keuze, doch blijft de bouwkwaliteit een beetje treurig. De Amerikaanse prijs maakt het geheel wel een stuk interessanter. Eens beter gaan kijken naar de Alessandro.

[ Voor 10% gewijzigd door BARACUS op 18-04-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:10:
superlux hd668b besteld :)
ben benieuwd, thnx voor jullie adviezen.
gelijk de velour pads erbij besteld?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:33:
[...]

gelijk de velour pads erbij besteld?
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
Toch wel een anti climax de Grado 60i/80i. Na alle verhalen zat ik vol grote verwachtingen maar ik vond het allemaal niet zo heel speciaal klinken.
Ah, onlangs een luistersessie gedaan? :)

Had je een ingespeeld exemplaar of kwam 'ie nieuw uit de doos? Mijn SR60i klinkt na een paar weken gebruik wel stukken beter dan in het begin, maar 'speciaal' klinkt 'ie inderdaad niet. Dat is juist precies wat ik wil, een recht-toe-recht-aan hoofdtelefoon. Maar het kan natuurlijk dat je de Grado's gewoon niet jouw ding vindt. Of de Alessandro's een enorm verschil zullen maken, vraag ik me af. Het kan wel schelen in de kosten.

Wat betreft de bouwkwaliteit: ik lees er wel vaker negatieve reacties over, maar ik zie zelf het punt niet zo. Ik vind de simpele bouw eigenlijk wel OK. Ik hou juist weer niet zo van die 'plastic fantastic' Sennheisers en AKG's, maar da's werderom ieder z'n meug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:01:
[...]

Ah, onlangs een luistersessie gedaan? :)

Had je een ingespeeld exemplaar of kwam 'ie nieuw uit de doos? Mijn SR60i klinkt na een paar weken gebruik wel stukken beter dan in het begin, maar 'speciaal' klinkt 'ie inderdaad niet. Dat is juist precies wat ik wil, een recht-toe-recht-aan hoofdtelefoon. Maar het kan natuurlijk dat je de Grado's gewoon niet jouw ding vindt. Of de Alessandro's een enorm verschil zullen maken, vraag ik me af. Het kan wel schelen in de kosten.

Wat betreft de bouwkwaliteit: ik lees er wel vaker negatieve reacties over, maar ik zie zelf het punt niet zo. Ik vind de simpele bouw eigenlijk wel OK. Ik hou juist weer niet zo van die 'plastic fantastic' Sennheisers en AKG's, maar da's werderom ieder z'n meug.
Ze waren inderdaad niet heel erg ingespeeld. Het punt was voornamelijk dat het geluid net zo neutraal klonk als iets dat ik al heb liggen. Dan is de aankoop van 100/160 euro wel een beetje zuur. Ik vind het model wel erg leuk dus uiteindelijk zal er wel 1 komen als iemand naar Amerika gaat ;)

Nu heb ik wel een irritant slechte aankoop gedaan in de vorm van een Roland RH300. Daar zit een soort piek op de hoge tonen waardoor hi-hats enorm naar voren komen. Dat is echt waanzinnig om naar te luisteren als zo'n drummer tekeer gaat met de gitaren erbij. Dit sprak mij dus wel enorm aan en nu klinken andere hoofdtelefoons bijzonder saai :P Ik begrijp dat het een soort getweakte versie is van de Audio-Technica ath-m50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Heb het hele topic door gelezen en kwam eigenlijk uit op de volgende 3 keuzes. (al moest ik ze nog gaan beluisteren)

- Beyerdynamic Dt-770
- Audio technica ATH-M50
- Shure SHR 840

Alleen nu las ik op het laatste moment dat bv. de Dt 770 overkill gaat zijn voor de Iphone (het Ohm verhaal)
Is dat met al die betere hoofdtelefoons zo en ben ik beter af met bv. een AKG 518 DJ of zijn er nog leukere opties ?

Mijn budget is tot € 150,- en ik heb ook een Cowon D2 , maar wil gewoon voor Spotify enz. dat hij ook functioneert op de Iphone. Verder zal hij alleen thuis gebruikt worden en wil ik een gesloten variant , want ik wil afgesloten zijn van elk storend geluid :)

Met een gesloten optie heb je zeker wel grote kans op zweetoren als ik er op een zonnige dag mee in de tuin zit ? Voor onderweg heb ik 2 shures uit de 2 en 3 serie als referentie voor de kwaliteit die ik wil.

Ik weet van de opties versterkers , maar daar wil ik absoluut niet aan.

Elke goede optie is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Van de DT770 zijn verschillende versies. De 250Ω gaat op een iPhone inderdaad niet erg hard. Maar ze hebben 'm ook op 80Ω en ik geloof zelfs op 32Ω tegenwoordig. Die laatste specifiek met dit doel in gedachten. http://europe.beyerdynami...dt-770-pro-le-32-ohm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ben op zoek naar in-ears, budget is 40-60 euro ongeveer. Twijfel op het moment tussen de volgende headphones:

Brainwavz Beta
Brainwavz M1-M4
Soundmagic E30
Soundmagic PL-50

Kan nu alleen niet echt het verschil vinden tussen de M1, M2, M3 en M4? Welke is gericht op welke markt?

Qua muziek luister ik eigenlijk van alles door elkaar, maar vooral pop, hip-hop, klassiek en 'rock' (beetje Red Hot Chilli Peppers enzo). Een lekkere bass vind ik wel een pré.

Ik ga luisteren vanaf mn telefoon (momenteel een Desire) en het is voor onderweg (OV, fiets, lopend, etc) en op de universiteit vanaf mn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ary schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:20:
Ben op zoek naar in-ears, budget is 40-60 euro ongeveer. Twijfel op het moment tussen de volgende headphones:

Brainwavz Beta
Brainwavz M1-M4
Soundmagic E30
Soundmagic PL-50

Kan nu alleen niet echt het verschil vinden tussen de M1, M2, M3 en M4? Welke is gericht op welke markt?

Qua muziek luister ik eigenlijk van alles door elkaar, maar vooral pop, hip-hop, klassiek en 'rock' (beetje Red Hot Chilli Peppers enzo). Een lekkere bass vind ik wel een pré.

Ik ga luisteren vanaf mn telefoon (momenteel een Desire) en het is voor onderweg (OV, fiets, lopend, etc) en op de universiteit vanaf mn laptop.
Brainwavz zijn leuk maar qua prijs alleen interessant als Raz een dumpprijzen actie doet + kortingscode erbij. Dan zijn de prijzen bijna de helft minder. Inschrijven op de nieuwsbrief is gewoon een must bij deze shop :P

De M1 is geen aanrader als je hip-hop bas wilt hebben, maar wel weer goed voor rock omdat deze helder klinkt. De andere M's ken ik niet.
Pagina: 1 ... 11 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is echt bedoeld voor headphones voor studio / thuisgebruik.

Geen "dopjes/oortjes"! Naar dit topic voor dopjes/oortjes.