Het kleine-mismoderatietopic deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste
Acties:
  • 36.145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TimvH in 'nieuws: Torvalds: eis voor rootwachtwoord bij ongevaarlijke acties 'idioot''

Windhoos == troll == -1, heeft nog wel wat zetjes nodig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

[...]
Als je onliners -1 wilt geven prima, maar kijk hier dan ook even naar:
vinhui in 'nieuws: Belg moet 65.000 euro betalen voor illegaal uploaden'
0 gegeven.
Anoniem: 284785 in 'nieuws: Belg moet 65.000 euro betalen voor illegaal uploaden'
0 gegeven. Maar op 2 regels mag (10x) +2 misschien ook wel ... :+

friggler in 'nieuws: MegaUpload-topman blijft voorlopig op vrije voeten'
0 gegeven, voor deze hint hoe de fipo (-1) is gescoord. Die van Keypunchie -1: overdaad hieraan schaadt ...

[ Voor 21% gewijzigd door Xubby op 01-03-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06 21:51
CiTeX in 'nieuws: Apple kan verkoopverbod Motorola afdwingen in Duitsland'
Nog wat zetten nodig, die 6x +2 vraagt er ook om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heb hem het laatste zetje gegeven. Hij staat nu stevig op -1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:06

pino85

Im just a Bird in the Sky

ik vroeg mij af waarom iemand hier 6x-1 voor geeft? ik ben het niet eens mod? denk dat het iemand met een boost is geweest..

pino85 in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2012'

[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 02-03-2012 00:56 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:46:
ik vroeg mij af waarom iemand hier 6x-1 voor geeft? ik ben het niet eens mod? denk dat het iemand met een boost is geweest..

pino85 in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2012'
Geen idee wat er voor die edit stond, maar nu is ie +2 waard en daar staat ie ook stevig op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Er stond ongeveer 1 regel minder :)

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 02-03-2012 11:42 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, een nul lijkt me eerder een score die ik zou geven..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heb een 0 gegeven, maar kennelijk vond iemand het leuk om 2x +2 te geven dus hij staat nu weer op +1 :(

Edit: Timons106 in 'nieuws: Netbook Navigator introduceert Atom-aangedreven 'ultrabook'' deze krijgt ook +2

[ Voor 47% gewijzigd door tweaker2010 op 02-03-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Imho geen must read of inzichtvol maar gewoon een nette +1:
mashell in 'nieuws: Nieuwe Windows 8-versie af te leiden uit Consumer Preview'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:47
Ik ben het aan de ene kant eens met de +2, en ook weer met een +1. Ik snap het gezever echt niet over de verschillende keuzes van Windows. Sorry, maar ik vind dat gezeur over "teveel opties" allemaal on topic? Sorry, 1 ervan on topic maken, de rest off topic marken. Na 1 bericht ervan snappen we de hint ook wel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, ik vind dit echt geen +2, laat staan +3 die er ook 9x aan word gegeven, ik heb het een +1 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SgtElPotato in 'nieuws: Apples App Store bereikt 25 miljard downloads'
Dit is geen +3 waard, maar toch ook geen -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 09:18
Vind dit niet zozeer flamewars uitlokken ofzo:
Collaborator in 'poll: Windows 8 Consumer Preview'

Deze kan ik niets ongewensts in vinden:
cornedor in 'poll: Windows 8 Consumer Preview'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die eerste kan wel op 0, maar de tweede reactie vind ik ongewenst: kijken wat voor een onzin er is toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, met een nul kan ik goed leven, +1 gaat ook nog maar hoger of lager dat is niet juist!
tweaker2010 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Die eerste kan wel op 0, maar de tweede reactie vind ik ongewenst: kijken wat voor een onzin er is toegevoegd
Mee eens, eerste heb ik een nul gegeven de andere ook een -1

[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 03-03-2012 13:50 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SilverAqua in 'nieuws: 'Sony gaat Windows Phone-toestellen maken''
Ik twijfel door dat linkje tussen een -1 en een 0, wat vinden jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 03-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik denk dat beide goed is. Het is maar net wat je zwaarder vindt wegen. Zelf geef ik een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Benjamin- in 'nieuws: 'Sony gaat Windows Phone-toestellen maken''

Mijn bericht was naar beneden gemodereerd zonder dat ik hier enige reden voor zie. Inmiddels heeft iemand een +3 gegeven voor de balans.

Ik vind het erg storend dat ik een bericht duidelijke gericht op het nieuwsbericht geef en dat dan een aantal mensen deze naar beneden modereren. Ik vind de kwaliteit van modereren vaak ook erg slecht, zeker wanneer het om mobiele operating systems gaan, dan komen de fanboys echt los.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Er waren twee mensen die je een +1 gegeven hebben en slechts één iemand een 0, voordat je over de moderatie begon te klagen. Nu is je reactie imo niet hoger dan een 0. Een +3 is een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Toen ik over de moderatie begon stond die op oranje en waren er geloof ik 6 op 0. Ik weet niet hoe goed jullie systeem is maar ik kan wel het verschil tussen groen en oranje zien.
Tenzij jullie natuurlijk niet het verschil kunnen zien tussen boost moderatie of normaal.

Tevens ben ik ook geen voorstander van die boost moderatie, maar dat terzijde.

En waarom is mijn bericht minder waard omdat ik erover begon te klagen? Het modsysteem is vele male slechter naar mijn ervaring dan een paar jaar terug, met de groei van de site daarbij is er een flinke lading mensen bijgekomen die enorm slecht modereren. Nu klaag ik erover en dan krijg ik een reactie die mij simpelweg tegenspreekt met niet kloppende feiten. Wat is hier de boodschap aan jullie gebruikers? Niet in het bericht klagen en niet op het forum klagen?

[ Voor 52% gewijzigd door Benjamin- op 03-03-2012 15:49 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Zou hem op +1 zetten:
QErikNL in 'nieuws: Fable-veteranen verlaten Lionhead en starten nieuwe studio'
Gewoon de vraag verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
tweaker2010 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Ja, die had ik iets beter moeten lezen. Die eerste bedoelde ik ook op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Benjamin- schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:44:
Toen ik over de moderatie begon stond die op oranje en waren er geloof ik 6 op 0. Ik weet niet hoe goed jullie systeem is maar ik kan wel het verschil tussen groen en oranje zien.
Tenzij jullie natuurlijk niet het verschil kunnen zien tussen boost moderatie of normaal.

Tevens ben ik ook geen voorstander van die boost moderatie, maar dat terzijde.

En waarom is mijn bericht minder waard omdat ik erover begon te klagen? Het modsysteem is vele male slechter naar mijn ervaring dan een paar jaar terug, met de groei van de site daarbij is er een flinke lading mensen bijgekomen die enorm slecht modereren. Nu klaag ik erover en dan krijg ik een reactie die mij simpelweg tegenspreekt met niet kloppende feiten. Wat is hier de boodschap aan jullie gebruikers? Niet in het bericht klagen en niet op het forum klagen?
Hier mag jij je gerust melden als je het niet eens bent met de score van jouw reactie, maar dat commentaar in de reactie zelf verwerken lijdt enkel tot offtopic discussies en is dus ongewenst. Haal dat dus uit jouw reactie en hij is weer gewoon een +1 waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Deze is vrij duidelijk op de first post gereageerd omdat ie bovenaan wil staan:
David Mulder in 'nieuws: 'Valve werkt aan Steam Box-platform voor gaminghardware''

Da's puntje aftrek, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Daar mag je van mij gerust een puntje om aftrekken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dirk schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:48:
[...]

Hier mag jij je gerust melden als je het niet eens bent met de score van jouw reactie, maar dat commentaar in de reactie zelf verwerken lijdt enkel tot offtopic discussies en is dus ongewenst. Haal dat dus uit jouw reactie en hij is weer gewoon een +1 waard.
De realiteit is dat mensen schapen zijn die gewoon mee moderaten, in mijn geval was dit de fipo en ik had een kleine edit toegepast dus dan krijg je mensen die gewoon downmodden puur omdat ze denken dat het onzin was. Ik heb het wel vaker gezien.
Door op die onzinnige mods te reageren gaan mensen dus balans opbouwen, vandaar dat dat bericht nu diverse +3 heeft.

Hoe dan ook kwam ik hier om te vragen wat jullie hieraan doen, dit is dus duidelijk niets. Goed, dat is dan duidelijk, zal hier mij dan ook niet meer in vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benjamin- schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:29:
[...]
Hoe dan ook kwam ik hier om te vragen wat jullie hieraan doen, dit is dus duidelijk niets. Goed, dat is dan duidelijk, zal hier mij dan ook niet meer in vergissen.
Moderatiegezeur op de FP lokt alleen maar uit en dat moet je niet willen. Meld het hier dan kunnen wij er naar kijken. Ik zie dat je je reactie inmiddels aangepast hebt, +1 gegeven en daar staat ie nu ook op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Wolfos in 'nieuws: 'Valve werkt aan Steam Box-platform voor gaminghardware''
Het is dan wel een one-liner, maar het voegt wel degelijk iets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Benjamin- schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:44:

Edit's omtrent scores over je post is ongewenst gedrag, als je vind dat mensen je post niet goed beoordelen meld het dan gewoon hier zodat de mensen hier dit kunnen bekijken en er iets mee kunnen doen.
Hier kan ik mij niet in vinden, als jij het hier meld, en men geeft aan hoe de regels in elkaar zitten dan is het toch duidelijk wat je er als gebruiker aan kan doen en wat wij als mod's er aan doen, of begrijp ik je verkeerd?

Vergeet niet dat wij als mods die naar eer en geweten modden ook maar kunnen werken met de riemen die wij hebben, en er zijn altijd rotte appels op mod gebied, dat zal je met elk systeem houden, enige manier is om zaken hier te melden als je score's ziet die niet kloppend zijn, dan kan men deze checken en mits nodig mensen die echt zwaar mismodden aanpakken.
Ik heb mijn mod nu je die edit weg hebt gehaald ook weer aangepast, je staat nu stevig op+1.

Tevens mocht je nog idee-en hebben wat er anders kan/beter kan aan het mod systeem post dit dan hier:

Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

[ Voor 57% gewijzigd door pino85 op 03-03-2012 23:10 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

En weer een +3 waar ik de must read niet van in zie: SierraPapa in 'nieuws: Twee Vlaamse scholen verplichten 800 leerlingen tot aanschaf iPad'

Niet alleen is dat punt vaker aangehaald, ook is het feitelijk niet geheel juist zoals de post eronder ook weergeeft. Ik zie niet meer dan een +1 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik zie bij beiden er ook niet meer in dan +1's, de eerste staat er stevig op, nummer 2 heeft nog wat zetjes nodig.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat lijkt me dat een mod of meerdere inderdaad aan het mismodden zijn, ik heb je een +1 gegeven, je post heeft nog wat zetjes nodig.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Heb wat bekeken en 1 iemand aangesproken. Staat nu wel op de juiste score!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01-2023
Geachte dames en heren, aangezien ik onlangs op mijn vingers was getikt wegens mismoderen (mening mods) en dat nu wil vermijden, wil ik ff melden dat er een post is gemod door mij als -1 want die begint met :
duidelijk dat je uit je nek lult,
wat mij ongewenst lijkt, aangzien de post ook nog eens op +2 stond leek het mij raadzaam dit even hier te melden.

de link: Jasper Janssen in 'nieuws: Microsoft: Apple maakt oude iPhones bewust trager met updates'

Met vriendelijke groet

Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Die +3's zijn imo mismods. Zelf vind ik het een 0, en daar staat ie nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01-2023
Een andere in hetzelfde artikel: 2 x een -1 uitgedeeld door iemand, door mij op +1 (omdat ik niet wil overmodden = boosten om klachten te voorkomen...) maar die 2x een -1 is onjuist toch?? daarom staat ie nu op 0, en dat lijkt mij een onjuiste score

Ramoncito in 'nieuws: Microsoft: Apple maakt oude iPhones bewust trager met updates'

de reactie is juist zeer ontopic naar mijn mening en ik kan met de beste wil ter wereld echt niet een -1 voor die reactie geven

Tot uw dienst

met vriendelijke groet Ben.

PS de vorige die ik meldde staat niet op 0 maar op 1,... en ben het met je eens dat het een 0 zou moeten zijn :)

PS2 zit er enige traagheid in het systeem?? ik merk na jullie modificaties van de mods dat het soms (bij refreshen) wel een 10 minuten kan duren voor dit zichtbaar is..
vandaar mijn opmerking over de vorige "aanvallende" reactie

[ Voor 22% gewijzigd door BenGenaaid op 04-03-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BenGenaaid schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:17:
Een andere in hetzelfde artikel: 2 x een -1 uitgedeeld door iemand, door mij op +1 (omdat ik niet wil overmodden = boosten om klachten te voorkomen...) maar die 2x een -1 is onjuist toch?? daarom staat ie nu op 0, en dat lijkt mij een onjuiste score

Ramoncito in 'nieuws: Microsoft: Apple maakt oude iPhones bewust trager met updates'
Heb hem +1 gegeven en daar staat ie nu ook op. Die andere reactie vind ik erg aanvallend en dus -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Alhoewel de meneer waarop hij reageerde wel een bijzondere faalbaas is met z'n spelling, blijft dit ongewenst:
boelensman1 in 'reviews: SSX'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Denni in 'nieuws: Chinees blog bouwt 'iPad 3' na met uitgelekte onderdelen'
+3 is teveel van het goede voor alleen een mening. Ik geef +1.

Edit: HKS-Skyline in 'nieuws: Studenten werken aan supersonische drone' deze mag wel op +2

[ Voor 28% gewijzigd door tweaker2010 op 05-03-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX in 'nieuws: Chinees blog bouwt 'iPad 3' na met uitgelekte onderdelen'
Waarom wordt hier 2x -1 op losgelaten? Kan best begrijpen dat je heel erg 'apple minded' moet reageren in Apple topics, maar wat is er nu mis met mijn antwoord? (buiten of android inhoudelijk nu wel/niet functioneleren is).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Die reactie biedt inderdaad wat leuke informatie :) In een algemeen item kan dat m.i. wel op +2 :)
Ongewenst is het niet maar anderzijds is het ook niet echt relevant. Dan hou ik het op 0 :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Eerste staat na mijn zetje op +1, de 2 staat stevig op +2
SinergyX schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:43:
SinergyX in 'nieuws: Chinees blog bouwt 'iPad 3' na met uitgelekte onderdelen'
Waarom wordt hier 2x -1 op losgelaten? Kan best begrijpen dat je heel erg 'apple minded' moet reageren in Apple topics, maar wat is er nu mis met mijn antwoord? (buiten of android inhoudelijk nu wel/niet functioneleren is).
-1 is inderdaad onjuist, een 0 is wel terecht, ik heb je die score ook gegeven.

[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 05-03-2012 12:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Sup4rdurt in 'nieuws: Hackers stalen mogelijk onuitgebrachte muziek Michael Jackson'
0, of +1 als je 'm kan waarderen (ik wel :) ). Echter zeker geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mee eens, door dat linkje vind ik hem wel wat extra's hebben, maar +3 is teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Modmisbruik?
RoelVB in 'nieuws: KPN activeert HD Voice permanent op hele netwerk'
Zie echt niet in waarom dit een -1 moet krijgen, da's gewoon een normale vraag.
EDIT:
HD Voice werkt ook bij klanten van dochterbedrijven Hi en Telfort.
Dus virtuele providers worden niet genoemd. Nu staat er overigens wel moderatiegezeik dat dan weer wel een -1 oplevert.

[ Voor 30% gewijzigd door Wolfos op 06-03-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, zonder dat moderatiegezeur is ie wel +1 waard, nu geef ik een punt aftrek en dus een 0.
+3 Spotlight 2
+2 Informatief 2
+1 On-topic 29
0 Off-topic / Irrelevant 11
-1 Ongewenst 38
Gemiddeld 0,0
Effectief 0
Gemiddeld staat ie nu wel goed, maar alles boven +1 is een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ja, had hem ook een nulletje gegeven, eerst een +1.
Vond -1 toch een beetje te, vooral omdat hij wel gelijk heeft met het moderatiegezeik.

[ Voor 54% gewijzigd door Wolfos op 06-03-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Of hij gelijk zou hebben ja of te nee is niet relevant, modderatie opmerkingen dien je gewoon hier te plaatsen.
het was voor mij een +1 maar nu een nulletje.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

87Vortex87 in 'nieuws: Nieuwe Asus-tablets komen pas in derde kwartaal naar Benelux'
p.s.: Ik wil niet een flamewar starten
Maar hij doet het wel (aan de reacties te zien) is dit niet ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik vind het voornamelijk offtopic. Dat mensen hier niet normaal op kunnen reageren maakt het nog niet ongewenst imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06 21:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat hele draadje is zwaar off-topic en daar gaat deze reactie nog eens over heen.
Ja.. wat een teleurstelling was dat zeg... Daarom zijn er ook maar 37 miljoen van verkocht in 14 weken tijd...
Nutteloze opmerking en voegt niets toe aan de discussie
Dat is het probleem van fabrikanten nu. Apple presenteert iets, andere fabrikanten willen niet achterlopen, presenteren snel een halfgaar product en realiseren dan dat ze het niet zo snel op de markt kunnen brengen. De enige fabrikant die er nog enigszins in slaagt om het een beetje bij te benen is Samsung, puur omdat ze zelf veel componenten ontwikkelen en dus snel een vergelijkbaar product in elkaar kunnen flansen.
Halfgaar en flansen zijn niet de woorden die ik graag zie in een reactie, maar misschien ben ik te streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
42dpi in 'nieuws: Valve schrapt cross-platform-optie Counter-Strike: Global Offensive'

Waarom is alles wat ik zeg ongewenst, en alles wat pro pc gaming is on topic? Begint een beetje raar te worden. 1 van mij zelfs 11x ongewenst? Puur alleen omdat ik om feiten vraag, en niet om een of andere mening.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bonez0r in 'poll: Nieuwe iPad'
Ook al is het een poll, dit gaat me wel wat te ver. Ik geef -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

iAgree, -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:23

Stoney3K

Flatsehats!

Welke grapjurk dacht dat mijn post een -1 (met boost!) verdiende?

Stoney3K in 'nieuws: FBI 'onthoofdt' LulzSec met arrestatie kopstukken'

Ik mag toch hopen dat dit ergens rond de +1 hoort te eindigen...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Een -1 lijkt me wel wat streng maar ik trek wel een punt af vanwege je openingszin. Alsof Foxnieuws per definitie niet serieus te nemen is. Als je twijfelt aan de juistheid van een bron dan mag je dat beargumenteren. Op deze wijze komt het op mij over als een bash.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024
Hier worden +3's voor gegeven,

Vastloper in 'nieuws: FBI 'onthoofdt' LulzSec met arrestatie kopstukken'

volgens mij gewoon 1 of misschien zelfs offtopic EDIT: laat maar staat al op 1...

[ Voor 6% gewijzigd door ArnoAG op 06-03-2012 19:38 ]

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

ArnoAG schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:34:
Hier worden +3's voor gegeven,

Vastloper in 'nieuws: FBI 'onthoofdt' LulzSec met arrestatie kopstukken'

volgens mij gewoon 1 of misschien zelfs offtopic EDIT: laat maar staat al op 1...
Ik hem hem net naar de +1 gedrukt (netto score op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 393864 in 'nieuws: Google introduceert Play als opvolger voor Android Market'
Hoe kun je hier nu een 0 voor geven? Lijkt me toch minimaal +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Die link staat ook gewoon in het artikel dus die 0 kan ik me wel voorstellen! Stelt verder namelijk niets voor!
Daarbij: als je denkt dat ie de goede score heeft heeft ie hier eigenlijk niets te zoeken: zie disclaimer onderaan!

[ Voor 11% gewijzigd door TheCapK op 06-03-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De link in het artikel is anders, namelijk http://play.google.com/about/features/
Daarmee kom je nog niet direct in de market terecht, dus om nu te zeggen dat het niets voorstelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Feralio in 'nieuws: Facebook tijdelijk onbereikbaar in Europa na ddos-dreigingen'
Wat een zuurpruimen toch weer... Waarom krijgt deze grap -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Omdat het niks bijdraagt aan het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan geef je een 0, geen -1.
Reacties die niets bijdragen zijn irrelevant, niet ongewenst. Daar zijn natuurlijk uitzonderingen op, maar dit is wel de algemene regel.

[ Voor 71% gewijzigd door Dirk op 07-03-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Wanneer gaan mensen eens leren dat modereren niet gelijk is aan de "like" button of de +1 button van google/dumpert?
Hoe "grappig" ook, deze reactie: TvdW in 'nieuws: 'Ict-problemen kosten werknemer halfuur per dag'' is echt off topic hoor! Ik zou m zelfs bijna -1 geven :P

[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 07-03-2012 13:55 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

ThePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:54:
Wanneer gaan mensen eens leren dat modereren niet gelijk is aan de "like" button of de +1 button van google/dumpert?
Hoe "grappig" ook, deze reactie: TvdW in 'nieuws: 'Ict-problemen kosten werknemer halfuur per dag'' is echt off topic hoor! Ik zou m zelfs bijna -1 geven :P
zo erg is de score toch niet ? staat netjes vind ik
een 0 is goed -1 mag maar is niet nodig IMO

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mellow Jack in 'nieuws: 'Apple stelt licentiedeal met Samsung en Motorola voor''
Qua taalgebruik lijkt het helemaal nergens op, maar hij legt het wel goed uit. Heb hem een 0 gegeven.
Wat vinden jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 07-03-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Drunk3nD3m0n

tweaker2010 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:29:
Mellow Jack in 'nieuws: 'Apple stelt licentiedeal met Samsung en Motorola voor''
Qua taalgebruik lijkt het helemaal nergens op, maar hij legt het wel goed uit. Heb hem een 0 gegeven.
Wat vinden jullie?
0 is er een mooie score voor ik heb ook 0 gezet -1 is niet nodig en +1 verdient hij net niet :)
verschiet ervan dat er nog geen mensen hebben gezegd Hé kijk een lange tekst geef hem een +2 voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Ik denk dat die best wel op +1 mag. Als het taalgebruik beter was was het misschien zelfs een +2 wmb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zie verdacht veel bericht die op offtopic worden gezet. Niet alleen die van mezelf, maar over het gehele topic. Normaal gesproken begeef ik me niet snel in een pure Apple topic, maar het viel me nogal. Ik weet dus even niet of dit vaker het geval is.
Met name vragen en comments over de specs lijkt het me redelijk relevant.

aantal voorbeelden die imo verkeerd zijn gemod en toch wel een +1 verdienen:
Dannydekr in 'nieuws: Apple presenteert nieuwe iPad met beter scherm'
vespino in 'nieuws: Apple presenteert nieuwe iPad met beter scherm'

nieuws: Apple presenteert nieuwe iPad met beter scherm

[ Voor 17% gewijzigd door Kiswum op 07-03-2012 21:46 . Reden: www voor de links. ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Kiswum schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
Ik zie verdacht veel bericht die op offtopic worden gezet. Niet alleen die van mezelf, maar over het gehele topic. Normaal gesproken begeef ik me niet snel in een pure Apple topic, maar het viel me nogal. Ik weet dus even niet of dit vaker het geval is.

aantal voorbeelden die imo verkeerd zijn gemod en toch wel een +1 verdienen:
tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=5379135
tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=5379078

tweakers.net/nieuws/80510/apple-ceo-tim-cook-presenteert-nieuwe-ipad-met-beter-scherm.html
Je linkjes kloppen niet! Wordt wat lastiger zoeken zo!
Die eerste gaat uit van aannames en uitingen van Apple zelf dus niet echt betrouwbaar dus om daar dan een +1 voor te geven...!
Die 2e is niet echt zo belangrijk dat ie een +1 verdient. Voornamelijk wat speculatie!

[ Voor 12% gewijzigd door TheCapK op 07-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Mij is geleerd (zie regels) dat dit soort meldingen wel netjes, niet storend en toch redelijk ontopic zijn, vandaar mijn verontwaardeging over de vele 0 scores net na de release van het artikel. Een 0 score zie ik eerder terug bij niets zeggende opmerkingen die nergens op zijn gebaseerd.
Een +1 score hoeft volgens het score beleid ook niet belangrijk te zijn, maar alleen ontopic zoals de benaming wordt genoemd.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Siebelouis in 'reviews: Hands-on: Apples nieuwste iPad'
Deze reactie is volgens mij geen +2 waard. Ik dacht meer aan een 0

Edit: is zo'n lap engelse tekst copy-pasten niet ongewenst?
Essox Lucius in 'nieuws: Ontwikkelaars zien Skyrim als beste game van 2011'

Edit 2: waarom is mijn reactie ongewenst? |:(
tweaker2010 in 'reviews: Hands-on: Apples nieuwste iPad'

[ Voor 53% gewijzigd door tweaker2010 op 08-03-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284785

Kiswum schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
Inderdaad. Blijkbaar zijn er wat Apple fanboy mods die geen kritiek kunnen verdagen. Zo ook mijn "bijdragen":

Anoniem: 284785 in 'reviews: Hands-on: Apples nieuwste iPad' Is On-topic, niet Off-topic/Irrelevant.
Anoniem: 284785 in 'reviews: Hands-on: Apples nieuwste iPad' Is wat mij betreft Irrelevant, maar niet Ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Die laatste opmerking maakt je reactie nu ongewenst. Als je die weghaalt dan is ie m.i. zeker een +1 waard :)

edit:
* Herman +1 van gemaakt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Herman op 08-03-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284785

Herman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:41:
[...]

Die laatste opmerking maakt je reactie nu ongewenst. Als je die weghaalt dan is ie m.i. zeker een +1 waard :)
Hm, ok. Ik vond GestAplleo wel geinig, maar ben de enige denk ik. :) Reactie stond overigens op Offtopic en dat komt denk ik niet door de laatste zin.

Edit: merci, maar staat nog steeds op 0.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 284785 op 08-03-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Drunk3nD3m0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Om verder te bouwen op die nulreacties, ik zie ook frequent voorkomen dat allerlei reacties waar veel zorg aan is besteed op nul worden gezet. Wellicht komt dat doordat het onderwerp van die berichten enigszins van het topic afwijkt, maar zou je goed geformuleerde en onderbouwde berichten juist niet moeten belonen met minstens +2?

Voorbeeld van vandaag:
nieuws: Boomstructuur nanodraden maakt waterstofproductie efficiënter

Vanaf de reactie van Torp (torp in 'nieuws: Boomstructuur nanodraden maakt waterstofproductie efficiënter') wordt veelal onderbouwd gereageerd, met bijdrage van ondergetekende. Ik heb kennis van zaken en meen een ongelukkige opmerking toe te lichten. Dat doen anderen onder mij ook. Ik heb hun reactie zelf maar geboost, omdat één of andere maniak al die berichten op nul heeft gemod en ik het gevoel heb dat de meeste modders meer aan papegaaimodden doen dan lezen voordat ze modereren. Gelukkig heeft dat ook uitwerking op hun karma, maar het is wel oneerlijk voor degenen die reageren.

Wat vinden jullie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Geen idee wat er voor die edit stond, maar het was niet best want ik had hem ook op -1 staan.

@Krylinck: er staan nu 5 reacties in dat draadje op +2, waaronder die van jou. Tevreden? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door tweaker2010 op 08-03-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Drunk3nD3m0n

tweaker2010 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:23:
[...]

Geen idee wat er voor die edit stond, maar het was niet best want ik had hem ook op -1 staan.

@Krylinck: er staan nu 5 reacties in dat draadje op +2, waaronder die van jou. Tevreden? ;)
jij had hem al zo te zien eens doorgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
@ tweaker2010: Wil je een eerlijk antwoord? Nee. ;) Dat was de helft van het probleem, de andere helft is dat dit soort dingen zo vaak voorkomen. Het gaat me echt niet alleen maar om mezelf, anders had ik die andere reacties niet gemod. Het gaat er gewoon om dat "vroegah" dat laag modereren veel minder of niet voorkwam. Hoe is dat gedrag dus gevormd? Is dat geleidelijk ontstaan, of is er sinds niet al te lange tijd een modregel die aangeeft dat je niet te hoog mag modden?

Het stukje beloningselement gaat wel weg als je een heel verhaal tikt en daar vervolgens op een bepaalde manier voor gestraft wordt. Geef dan een algemene, on-topic reactie waar niemand wat aan heeft, dan krijg je tenminste nog een +1 in plaats van 0. Het lijkt me dat je juist zulke reacties niet wilt en de goed onderbouwde die een tikkie off-topic (niet heel erg dus) gaan juist wel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Krylinck schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:37:
@ tweaker2010: Wil je een eerlijk antwoord? Nee. ;) Dat was de helft van het probleem, de andere helft is dat dit soort dingen zo vaak voorkomen. Het gaat me echt niet alleen maar om mezelf, anders had ik die andere reacties niet gemod. Het gaat er gewoon om dat "vroegah" dat laag modereren veel minder of niet voorkwam. Hoe is dat gedrag dus gevormd? Is dat geleidelijk ontstaan, of is er sinds niet al te lange tijd een modregel die aangeeft dat je niet te hoog mag modden?

Het stukje beloningselement gaat wel weg als je een heel verhaal tikt en daar vervolgens op een bepaalde manier voor gestraft wordt. Geef dan een algemene, on-topic reactie waar niemand wat aan heeft, dan krijg je tenminste nog een +1 in plaats van 0. Het lijkt me dat je juist zulke reacties niet wilt en de goed onderbouwde die een tikkie off-topic (niet heel erg dus) gaan juist wel.
Klopt, er wordt veels te makkelijk naar beneden gemod, zonder echt na te denken. Hierdoor krijgen de fanboy posts makkelijk veel keren +3, en gewoon on topic reacties die tegen bedrijf X of Y (naam maakt totaal niet uit) is gelijk -1 en -2. Dat is ook de reden dat ik gewoon niet meer reageer bijna op artikelen. Wat je ook post, het is roullete met wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
We proberen er ook genoeg aan te doen. Het nadeel is dat je de laatste paar jaren sites als Facebook en Youtube hebt waar er een like + of - button zit en het lijkt alsof er te veel mensen rondlopen die ons modsysteem op dezelfde manier gebruiken: -1 voor not like en +3 voor like! Dat is lastig tegen te gaan maar we doen ons best.
Als er dus fout wordt gemod dan moet je dat dus ook hier doorgeven opdat wij (de PowerMods) er wat aan kunnen doen. Dat kan variëren van een mailtje sturen tot modrechten tijdelijke uitschakelen/ geheel ontnemen.

Let er wel op dat het hier de bedoeling is om alleen fout gemodde berichten te melden en niet een post die op zich goed staat maar waar 1 iemand een verkeerde score aan heeft gegeven. De waarschuwing onderaan staat er niet voor niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik begrijp het, maar als je tips hebt hoe het evt anders zou moeten, kun je die beter in onderstaand topic posten:
Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Drunk3nD3m0n

en ik denk nog steeds ook dat de totaalscore meer van belang gaat zijn dan een paar aparte scores.
ok het is vervelend dat er van die irritante mensjes rondsurfen op tweakers.net en die moderatie tool gaan misbruiken.
maar we zullen ermee moetel leren leven :/
welcome to the interwebz d:)b
en daarom zijn ze hier ( de powermods :P )
om die kleine irritante kindertjes die denken dat dit een facebook like systeem is onder controle te houden _/-\o_
( oeps ik ben er een beetje laat mee :P zat op het werk en de tekst stond hier al maar had nog niet op de "verstuur bericht knop geduwd" kreeg net een telefoontje )

[ Voor 7% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-03-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
Oki, als ik nog 'ns zoiets zie, dan zal ik het hier melden. :) Bedankt voor de antwoorden, iedereen. De uitleg van k1n8fisher vat het probleem waarschijnlijk precies bij de hoorns, ik zie daar inderdaad een goede verklaring in. En ik meldde het, omdat het de zoveelste keer was dat ik zoiets zag gebeuren en ik dacht "het zal toch niet weer"... Vergeet niet dat alle berichten op nul stonden voordat ik ging modden, als mensen zouden gaan papegaaien had je daar een hele sloot nul-mods zien staan! ;) Ik was er gewoon wat vroeg bij.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Krylinck schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:19:
Oki, als ik nog 'ns zoiets zie, dan zal ik het hier melden. :) Bedankt voor de antwoorden, iedereen. De uitleg van k1n8fisher vat het probleem waarschijnlijk precies bij de hoorns, ik zie daar inderdaad een goede verklaring in. En ik meldde het, omdat het de zoveelste keer was dat ik zoiets zag gebeuren en ik dacht "het zal toch niet weer"... Vergeet niet dat alle berichten op nul stonden voordat ik ging modden, als mensen zouden gaan papegaaien had je daar een hele sloot nul-mods zien staan! ;) Ik was er gewoon wat vroeg bij.
En als jij dan de eerste daarin was heb je er ook weer een zooi boost punten bij! Zo heft het een het ander op en kan iedereen toch nog een beetje blij zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 19:40

ZenTex

Doet maar wat.

En nu maar wachten op de massa's die hun boostpunten gaan misbruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik kan met de bewering van deze poster helemaal niks. Of ik moet al iets over het hoofd zien. Eerst maar even een 0 voor gegeven.
Fid3lity in 'nieuws: MSI showt prototype high-end videokaart'

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 08-03-2012 19:57 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Anoniem: 175233 in 'nieuws: Boomstructuur nanodraden maakt waterstofproductie efficiënter'
Offtopic, dus in principe 0. Als je 'm interessant vindt misschien +1, maar zeker niet de +2 waar hij op staat.

Dat geldt overigens voor veel reacties bij dit nieuwsbericht.

[ Voor 10% gewijzigd door Ghost Dog op 08-03-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat is inderdaad volkomen offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
DarthDavy in 'reviews: 'Mass Effect 3''
Uit de reactie blijkt overduidelijk dat DarthDavy het niet eens is met de review, echter zonder daar argumenten voor aan te dragen. De 16 x +3 en 10 x +2 lijkt mij ook niet gepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, deze is trouwens ook geen +3 of +2 waard: maartend in 'reviews: Mass Effect 3'
Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.