Scientia potentia est
Heel erg ongewest, yeah right, krijg zwaar de schijt van het moderatie systeem hier op Tweakers.
Het is gewoon offtopic.Toch 4 mensen die het bestempelen als ongewenst.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Er zijn veel te veel +2 posts omdat men ze vaak als +2 bestempeld enkel en alleen omdat het een mening is die ze steunen of vice versa. Enfin, beter dan dit kan het systeem niet. Tenzij het geld mag kosten. Uit frustratie maak ik me soms ook schuldig aan het niet helemaal neutraal modereren.
[ Voor 14% gewijzigd door madmaxnl op 10-03-2012 02:38 ]
Waarom krijg ik hier -1 voor? De reactie onder mij krijgt maar liefst +2, dat lijkt op meningmodden...
perry1 in 'nieuws: Nederlandse recherche hackt buitenlandse computers illegaal'
Deze is ook geen +3 waard: Durandal in 'nieuws: Nederlandse recherche hackt buitenlandse computers illegaal'
[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 10-03-2012 14:26 ]
Hoort op -1, niet op 0. Krijgt zelfs +3.
Commentaar hoort in GR thuis, niet op de FP.
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zijn er nog andere dingen gewijzigd qua beleid die niet gemeld zijn, zodat ik daar rekening mee kan houden?
Virussen? Scan ze hier!
Overigens bekijk ik net reviews: Tweakers.net moderatie faq even en ik zie dat de tekst daar nog uitgaat van een basisscore van 0, waardoor je inderdaad op een -1 uit zou komen. Maar zoals ik al zei, bij de invoer van de +3 zijn de ongewenste en irrelevante reacties uit elkaar getrokken en is de basisscore dus de +1 geworden.
[ Voor 48% gewijzigd door Dirk op 10-03-2012 17:47 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Goku33 in 'nieuws: Microsoft wil reactiesnelheden touchscreens verbeteren tot 1ms'
Hoe zit het met schoolmeesters? Krijgen die nog steeds -1's, of is een 0 hier ook wel goed? Ik denk dat de +3's die hij krijgt wel net een fractie te hoog is?
Virussen? Scan ze hier!
En schoolmeesters zijn en blijven irritant, dus die horen gewoon op -1, dat weet jij ook best.
Bobby Rifler in 'nieuws: Ontwikkelaar: Android-games zijn financieel onaantrekkelijk'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik snap wel waarom jouw reactie niet zo hoog wordt gemod als die van perry1 maar zo'n groot verschil hoort dat niet te zijn. De jouwe is on-topic en die van perry1 geeft een net betoog waarom hij het niet met jouw reactie eens is. 1 en 2 zijn dus goede scores wmb!tweaker2010 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:32:
tweaker2010 in 'nieuws: Nederlandse recherche hackt buitenlandse computers illegaal'
Waarom krijg ik hier -1 voor? De reactie onder mij krijgt maar liefst +2, dat lijkt op meningmodden...
perry1 in 'nieuws: Nederlandse recherche hackt buitenlandse computers illegaal'
Deze is ook geen +3 waard: Durandal in 'nieuws: Nederlandse recherche hackt buitenlandse computers illegaal'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Waarom zou zijn mening +2 waard zijn dan? Er staat niets infomatiefs in hoor:k1n8fisher schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:22:
[...]
Ik snap wel waarom jouw reactie niet zo hoog wordt gemod als die van perry1 maar zo'n groot verschil hoort dat niet te zijn. De jouwe is on-topic en die van perry1 geeft een net betoog waarom hij het niet met jouw reactie eens is. 1 en 2 zijn dus goede scores wmb!
Die vergelijkingen met de jodenvervolging kennen we nu wel hoorHet doel heiligt het middel nooit.
Lees er je geschiedenisboeken maar op na:
bv 1933-1945 (Duitsland), 2001-nu (USA/wereld).
<sarcasme aan>

Daarbij: Ging de 2e wereldoorlog alleen maar om Jodenvervolging? Niet echt al is dat wel de grootste groep die is aangepakt, er werd ook vervolgd op homosexualiteit, genetische afwijkingen zoals Downsyndroom en andere net niet in het straatje van de machthebbers passende ideologieën.
[ Voor 43% gewijzigd door TheCapK op 11-03-2012 20:03 ]
Informatief of interessant +2
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ongewenst omdat het echt totaal niks met het bericht te maken heeft. Het is alsof je bij een windows review begint over het feit dat Bill gates geld heeft. Kom op zeg. En het is gewoon weer een standaard "yay notch weg, nu is jeb mijn god"Roel_D schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:32:
Had hier een 0 verwacht voor mezelf, maar krijg nu ongewenst, vind ik toch wat overdreven: Roel_D in 'nieuws: Mojang mag game 'Scrolls' noemen'
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat laatste zinnetje van je was trouwens ook echt niet nodig.
(edit: zie nu dat Herman en Pino85 m'n mening delen, daarmee is de kous af wat mij betreft. Dank!)
[ Voor 9% gewijzigd door Roel_D op 12-03-2012 11:52 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De reactie is niet ongewenst, hij is offtopic dus een nulletje volstaat.lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:42:
[...]
Ongewenst omdat het echt totaal niks met het bericht te maken heeft. Het is alsof je bij een windows review begint over het feit dat Bill gates geld heeft. Kom op zeg. En het is gewoon weer een standaard "yay notch weg, nu is jeb mijn god"
Liefhebber van Tweakers
Sypheron in 'nieuws: Leers: passagiersgegevens voor aankomst doorsturen naar Schiphol'
Je kan het er mee eens zijn of niet, maar dit is volgens mij niet ongewenst.
[ Voor 61% gewijzigd door tweaker2010 op 12-03-2012 18:43 ]
Anoniem: 105188
MSalters in 'nieuws: Onduidelijkheid over toekomst Icann'
Heb ik hier soms iets verkeerds gezegd dat ik een -1 krijg?
Wat is hier +2 aan? Het klopt zeker niet allemaal (verplicht betalen via pp met cc bijvoorbeeld) en is nogal.. aluhoedje neergezet zo zonder onderbouwing/bron.
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 12-03-2012 23:27 ]
Mee eens, heb hem +1 gegeven.Jellinek schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:26:
Anoniem: 208060 in 'nieuws: Paypal onthult plannen voor 'digital wallet''
Wat is hier +2 aan? Het klopt zeker niet allemaal (verplicht betalen via pp met cc bijvoorbeeld) en is nogal.. aluhoedje neergezet zo zonder onderbouwing/bron.
Edit: deze krijgt +2 en staat gemiddeld op 0, maar hoort volgens mij op -1:
Phoenix_the_II in 'nieuws: VN: Bradley Manning is inhumaan en wreed behandeld door VS'
Edit2: dit is geen +3 waard, ik geef +1: Titan_Fox in 'nieuws: Apple en Microsoft richten samen 'patent troll' op'
[ Voor 32% gewijzigd door tweaker2010 op 13-03-2012 10:47 ]
Anoniem: 398412 in 'nieuws: Apple en Microsoft richten samen 'patent troll' op'
Waar is de grens dan? Als ik dus in een Microsoft nieuwspost over Bill Gates begin is het niet irrelevant, maar off topic. Ook al heb ik het over totaal iets anders van hem (bijvoorbeeld zijn geld).tweaker2010 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:04:
@lanerios: Irrelevant is niet gelijk aan ongewenst. Heb hem ook een 0 gegeven.
Sypheron in 'nieuws: Leers: passagiersgegevens voor aankomst doorsturen naar Schiphol'
Je kan het er mee eens zijn of niet, maar dit is volgens mij niet ongewenst.
Dit is niet als kritiek bedoeld maar ben echt nieuwsgierig waar die grens dan ligt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
In de modfaq lees ik: De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Dat vond ik hier van toepassing, dus heb ik een 0 gegeven.lanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Waar is de grens dan? Als ik dus in een Microsoft nieuwspost over Bill Gates begin is het niet irrelevant, maar off topic. Ook al heb ik het over totaal iets anders van hem (bijvoorbeeld zijn geld).
Dit is niet als kritiek bedoeld maar ben echt nieuwsgierig waar die grens dan ligt.
Normaal gesproken zijn off topic reacties gewoon 0. Op het moment dat er een draadje ontstaat welke geen enkele link meer heeft met het item, en er duidelijk sprake is van vervuiling, dan zou je een -1 kunnen overwegen. Maar de norm is dat off topic gewoon 0 islanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:54:
(...)
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Daar heb ik het totaal niet over, maar oke.. Bedankt herman voor de uitleg.tweaker2010 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:07:
[...]
In de modfaq lees ik: De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Dat vond ik hier van toepassing, dus heb ik een 0 gegeven.
Weiman in 'nieuws: Pwn2Own-valstrik in Chrome laat browser crashen'
Heb hem +1 gegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door Wolfos op 13-03-2012 17:43 ]
Liefhebber van Tweakers
Wat is hier ongewenst aan? Mijn reactie erboven krijgt trouwens ook -1.
☻/
/▌
/ \
Er worden ongelooflijk veel mensen weg gemod die hun mening geven waarom ze geen reviews meer schrijven.
Er word imo toch gevraagd waarom mensen wel of niet een review schrijven?
Dan is het imho uiterst onwenselijk dat je mensen weg mod omdat ze aangeven waarom ze gestopt zijn.
Dat is bijna publieke censuur, van een groepje puristen, die vinden dat elke review perfect moet zijn.
- Mag geen taal fouten hebben
- Moet minimaal 2 A4tjes lang zijn
- Moet minimaal een aantal fotos hebben
- Etc, etc.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
en er zijn natuurlijk weer leuke mensen die er +1 en +2 aan gaan geven
hij staat nu wel op -1 maar ik post hem hier gewoon om er misschien voor te zorgen dat hij niet door zoals hij zelf zegt "zielige" mensen omhoog wordt gemod
Blue_Fear in 'plan: Maak kans op een HP Omni 27"-all-in-one'
er is zelf al een +3 bij-gekomen ...
en de on-topic's blijven stijgen .......
[ Voor 6% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-03-2012 15:03 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
Even een paar trefwoorden uit jouw reactie waarom ie volgens mij -1 verdient:
taal Nazi's spuugzat ben [...] krijgt veel stront als dank [...] WTF, ongewenst [...] taal puristen!
Deze reactie krijgt heel veel -1's maar ik denk dat we hier allemaal de boodschap onderschrijven, kortom wat moet ik hiermee doen?
Scientia potentia est
Deze reactie staat nu te hoog:
t-h in 'nieuws: Nederlandse rechter: geen verkoopverbod op iPhones en iPads'
Hij krijgt maar liefst 16x +3, dat lijken mij mee eens moderaties. Ik geef -1 vanwege de reacties die hij uitlokt.Kapiteiniglo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:28:
GerardHenninger in 'nieuws: Nederlandse rechter: geen verkoopverbod op iPhones en iPads'
Deze reactie krijgt heel veel -1's maar ik denk dat we hier allemaal de boodschap onderschrijven, kortom wat moet ik hiermee doen?
player-x in 'nieuws: Specs Nvidia GeForce GTX 680 met Kepler-gpu duiken op'
Liefhebber van Tweakers
Waarom is dit ongewenst? Onderstaande reactie is volgens mij geen +2 of +3 waard:
Xubby in 'nieuws: Zweden gaat via hostingbedrijf achter The Pirate Bay aan'
ik weet dat ik dit gisteren al gepost hebDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:52:
ok er wordt een beetje gespammed op dit topicomdat mensen te zitten wachten op een mailtje om te weten of ze gewonnen hebben maar deze reactie gaat er een beetje over vind ik
en er zijn natuurlijk weer leuke mensen die er +1 en +2 aan gaan geven
hij staat nu wel op -1 maar ik post hem hier gewoon om er misschien voor te zorgen dat hij niet door zoals hij zelf zegt "zielige" mensen omhoog wordt gemod
Blue_Fear in 'plan: Maak kans op een HP Omni 27"-all-in-one'
er is zelf al een +3 bij-gekomen ...
en de on-topic's blijven stijgen .......
maar toch een grote hoeveelheid +3 en die dingen
Anoniem: 175233
bijvoorbeeld
Anoniem: 80466 in 'nieuws: Zweden gaat via hostingbedrijf achter The Pirate Bay aan'
Anoniem: 80466 in 'nieuws: Zweden gaat via hostingbedrijf achter The Pirate Bay aan'
Kunnen die -1 meningmodders eens verteld werden dat dit niet de bedoeling is?
Alle drie heb ik +1 gegeven.Anoniem: 175233 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:26:
Zoals gewoonlijk weer bergen onterechte -1's voor iedereen die iets tegen TPB durft te zeggen:
bijvoorbeeld
Kunnen die -1 meningmodders eens verteld werden dat dit niet de bedoeling is?
Zie topicwarning...
Anoniem: 175233
Er lijkt me hier geen sprake van verdwaalde fout moderaties... Dit soort mismods zijn structureel.
Verder staan de posts op een verkeerde score, en is het twijfelachtig of ze nog terug op 1 zullen komen.
Of users incidenteel of structureel mismodden, kun jij niet zien. Daarnaast is het niet noodzakelijk om het verzoek neer te leggen of, en hoe, mismodders benaderd moeten worden. Je mag er vanuit gaan dat meldingen in dit topic door ons worden nagekeken. Dus wederom: zie topicwarning en terug naar mismodsAnoniem: 175233 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:08:
[...]
Er lijkt me hier geen sprake van verdwaalde fout moderaties... Dit soort mismods zijn structureel.
Heb ze ook als +1 gemod, de 2e staat nu effectief op +1 de eerste en laatste post nog niet.Herman schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:41:
[...]
Alle drie heb ik +1 gegeven.(Al overwoog ik die laatste een 0 te geven) Ze hebben nog wat schopjes nodig om op de juiste score te komen.
[...]
offtopic:
Zie topicwarning...
Liefhebber van Tweakers
Anoniem: 143912 in 'nieuws: Sarkozy wil dat internetgrootmachten belasting betalen in Frankrijk'
Anoniem: 143912 in 'nieuws: Sarkozy wil dat internetgrootmachten belasting betalen in Frankrijk'
davince72 in 'reviews: Sony Xperia S: geduld is een schone zaak'
Verdiend zeker geen off-topic/irrelevant. Mag wat mij betreft zelfs +2 krijgen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Roel_D in 'nieuws: Robonaut helpt astronaut Kuipers met eerste ruimte-taak'
edit: laatste twee van m'n posts hier gaan over eigen berichten, 't is verder niet m'n bedoeling om alleen te klagen over wat mij "aangedaan" word. Hopelijk wek ik die indruk niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Roel_D op 16-03-2012 00:23 ]
Je staat inmiddels gewoon netjes op +1, wat wat mij betreft ok is. Geef het moderatie systeem een beetje de tijd, om 22:16 gepost en om 00:21 op 0 of -1 staan is helemaal niet bijzonder, dat wordt in de loop van de nacht/ochtend vaak alweer gecorrigeerd.Roel_D schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:21:
Nu word ik weer in de min gemod omdat ik wat vragen stel. Is het niet tijd dat men de mensen met mod status even op de hoogte brengt van de richtlijnen? Dit is gewoon on-topic.
In de ochtend wanneer iedereen weer fris en fruitig zijn worden de goede moderaties weer van stal gehaald en zo komt het dat je nu inmiddels 20x +1 hebt gekregen.
Maar goed, jullie hebben gelijk: geduld is een schone zaak, zal er aan denken.
Gewoon niet op letten. Het is erg normaal om te zien dat zelf de meest informatieve posts gewoon 5 of 6x -1 krijgen. Ik heb je zelf ook +1 gegeven, vond het juist wel een goede reactie.Roel_D schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:51:
Haha dat van die eenzaamheid sloeg meer op het (toekomstige) gebruik van mensachtige robots in bijvoorbeeld de bejaardenzorg, niet zozeer seks. Had ik zelf niet eens gezien.Terwijl ik doorgaans toch wel een viespeuk ben.
Maar goed, jullie hebben gelijk: geduld is een schone zaak, zal er aan denken.
Anoniem: 147332 in 'nieuws: 'Straling mobiele telefoon kan zwangerschap beïnvloeden''
Anoniem: 147332 in 'nieuws: 'Straling mobiele telefoon kan zwangerschap beïnvloeden''
Vooral het feit dat hij steeds naar precies hetzelfde onderzoek verwijst begint een beetje op te vallen.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
De rest is vaag geblaat over onderzoeken en sterilisatie bij chinezen, 0 is wel het hoogst mogelijke hier.
Inderdaad, is max een nulletje imo!Herman schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:28:
Geen argumenten dus m.i. irrelevant:
davince72 in 'reviews: Sony Xperia S: geduld is een schone zaak'
Meer dan een +1 ga ik deze opmerking niet geven, daar staat hij ook stevig op.Laguna schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:42:
LemonC200 in 'nieuws: 'Straling mobiele telefoon kan zwangerschap beïnvloeden''
Je reactie is gewoon een +1 waard en hij staat hier ook stevig op!Roel_D schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:21:
Nu word ik weer in de min gemod omdat ik wat vragen stel. Is het niet tijd dat men de mensen met mod status even op de hoogte brengt van de richtlijnen? Dit is gewoon on-topic. Of zijn vragen per definitie ongewenst? Haha.
Roel_D in 'nieuws: Robonaut helpt astronaut Kuipers met eerste ruimte-taak'
edit: laatste twee van m'n posts hier gaan over eigen berichten, 't is verder niet m'n bedoeling om alleen te klagen over wat mij "aangedaan" word. Hopelijk wek ik die indruk niet.
Meer dan een nul kan ik ze niet geven behalve die ene post van 08.39 die zou voor mij op +1 kunnen.Stoney3K schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:21:
Eerst had ik het idee dat hier iemand een zinnig punt had, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat we een aluhoedjes-troll te pakken hebben:
Vooral het feit dat hij steeds naar precies hetzelfde onderzoek verwijst begint een beetje op te vallen.
[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 16-03-2012 12:24 ]
Liefhebber van Tweakers
Een +1 lijkt me voldoende, gegeven en daar staat ie nu ook op.Laguna schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:42:
LemonC200 in 'nieuws: 'Straling mobiele telefoon kan zwangerschap beïnvloeden''
Heb hem +1 gegeven, maar hij staat door al die minnetjes nog steeds op 0.pino85 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:23:
Deze post kan nog wel een zetje gebruiken naar +1
pino85 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:23:
[...]
Meer dan een +1 ga ik deze opmerking niet geven, daar staat hij ook stevig op.
Het lijkt mij toch wel vrij belangrijke informatie. Aangezien de straling van de gemiddelde telefoon een stuk lager ligt en daarmee de uitslag van de test negatief beïnvloed kan zijn. Met andere woorden als ze een telefoon hadden gebruikt met de helft van de nu gebruikte straling, dan was er misschien wel geen beïnvloeding waargenomen.tweaker2010 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:15:
[...]
Een +1 lijkt me voldoende, gegeven en daar staat ie nu ook op.
Los van het feit dat de massa van de mens aanzienlijk groter is, waardoor je een veel hogere straling nodig zou hebben om hetzelfde effect te bewerkstelligen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Reactie:
"Door Blokker_1999, vrijdag 16 maart 2012 11:31
Het krapuul zit al lang hier bij ons ..."
Mismodding:
+3 spotlight : x 1
+2 informatief : x 1
+1 On-topic : x 6 8 nu
Mijn mening:
Denigrerende en racistische opmerking zwaar ten onrechte als spotlight, informatief of on-topic gemodereerd.
[ Voor 1% gewijzigd door moreasy op 16-03-2012 15:04 . Reden: aantallen lopen op ]
Blokker_1999 in 'nieuws: Turkije blokkeert Pastebin en Tinyurl'moreasy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:55:
Topic: nieuws: Turkije blokkeert Pastebin en Tinyurl
Reactie:
Mismodding:
+1 On-topic : x 6
Mijn mening:
Denigrerende en racistische opmerking zwaar ten onrechte als spotlight, informatief of on-topic gemodereerd.
voor de mensen die niet willen zoeken tussen de comments
Virussen? Scan ze hier!
ahh, thanks[b]Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:58:
voor de mensen die niet willen zoeken tussen de comments
de post of de mismodderswildhagen schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:03:
Hoort idd wel duidelijk op -1 thuis ja, maar heeft nog wel wat zetjes nodig.
Wat is hier ongewenst aan?
1 gegeven en daar staat hij nu stevig opmoreasy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:55:
Topic: nieuws: Turkije blokkeert Pastebin en Tinyurl
Reactie:
Mismodding:
+1 On-topic : x 6 8 nu
Blokker_1999 in 'nieuws: Turkije blokkeert Pastebin en Tinyurl'
Mijn mening:
Geen idee want een -1 is het zeer zeker niet!
Een +1 is imo gewoon gerechtvaardigd.
[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 16-03-2012 19:52 ]
Liefhebber van Tweakers
Het is geen -1 waard maar dat heb je toch gegeven?pino85 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:39:
Geen idee want een -1 is het zeer zeker niet!
Een +1 is imo gewoon gerechtvaardigd.
-1 gegeven en daar staat hij nu stevig op

Ben er niet helemaal bij vandaag.
[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 16-03-2012 19:52 ]
Liefhebber van Tweakers
Anoniem: 156329
Morress in 'nieuws: 'Straling mobiele telefoon kan zwangerschap beïnvloeden''Door Morress, vrijdag 16 maart 2012 00:09
Genomineerd voor domste reactie evah.
k1n8fisher schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:52:
Ik weet dat je dat niet hebt gegeven. Dat is mijn voordeel: ik kan zien wie wat geeft! Vond het alleen te mooi om even niet op te reageren!
Zo'n post zie ik gewoon als -1, onzinnige post draagt helemaal niets bij en ik vind het dan ook geen nulletje in dit geval.
[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 16-03-2012 19:59 ]
Liefhebber van Tweakers
De +3 gever al even een mailtje gestuurd!
Liefhebber van Tweakers
Dit lijkt op meningmodden, blijkbaar is een beetje kritiek al -1 waard.
Schoolmeester, mag op -1, maar heeft nog wat zetjes nodig ivm +2 gevers.
J.J.J. Bokma in 'nieuws: CERN: sneller-dan-licht-claim gebaseerd op meetfout'
WTF doet dat op +1??? Dit is iets voor dit forum, op de FP is het toch echt -1.
Krijgt bergen met +2's en +3's, imho kan dat wel een onderzoek gebruiken....
Virussen? Scan ze hier!
-1 gegeven op beide reacties, de 2e reactieheeft wellicht paar puntjes maar dit hoort hier inderdaad niet thuis, die +2 en +3 gevers zijn dan ook zeer verkeerd.wildhagen schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 06:45:
Znorkus in 'nieuws: CERN: sneller-dan-licht-claim gebaseerd op meetfout'
Schoolmeester, mag op -1, maar heeft nog wat zetjes nodig ivm +2 gevers.
J.J.J. Bokma in 'nieuws: CERN: sneller-dan-licht-claim gebaseerd op meetfout'
WTF doet dat op +1??? Dit is iets voor dit forum, op de FP is het toch echt -1.
Krijgt bergen met +2's en +3's, imho kan dat wel een onderzoek gebruiken....
Liefhebber van Tweakers
Toch kan zeker die laatste nmog wel wat -1 mods gebruiken.
Deze krijgt +2, maar ik vind m nogal uitlokkend. Heb -1 gegeven.
Vind het een gevalletje wat er tussen in zit eigenlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 17-03-2012 13:29 ]
Liefhebber van Tweakers
Moderators voor nazi's uitmaken, of ze ermee vergelijken, lijkt me wel een modbreak waard, op zijn allerminst. Dit gaat echt veel te ver.
Virussen? Scan ze hier!
-1 gegeven!
Liefhebber van Tweakers
Deze is volgens mij geen +3 waard. Heb +1 geven
Sevada in 'nieuws: Duitse rechter: Rapidshare aansprakelijk voor auteursrechtinbreuk'
Dat lijkt me gewoon een fipo, en dus -1, geen 0. Krijgt wel 6x +3....
Virussen? Scan ze hier!
zie Sjaaksken in 'Wil jij de nieuwe HTC One X testen?'
Ik vind -1 wel erg zwaar bestraft. Heb ze allebei een 0 gegeven en daar staan ze nu ook op.
Liefhebber van Tweakers
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.