• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11 21:25
M320 met Smoke is vooral op Seine Crossing een goddelijk middel om een doorsteek te maken van de één naar de andere kant van een straat/overgang. Menig keer een hele squad mee door kunnen laten stoten. ( danwel via een squad waarmee ik op voice chat zat :) )

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
Tomino schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:30:
M320 met Smoke is vooral op Seine Crossing een goddelijk middel om een doorsteek te maken van de één naar de andere kant van een straat/overgang. Menig keer een hele squad mee door kunnen laten stoten. ( danwel via een squad waarmee ik op voice chat zat :) )
Op een hoop rushmappen ook. Ik vergeet dat alleen vaak totdat ik zo'n post lees. :+

Btw, er zijn maar weinig mensen die smoke gebruiken, helaas.

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Blackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:30:
[...]
Als je deze mening niet deelt blijf je toch lekker uit de server.
Dat heeft er weinig mee te maken he? Ik kan prima op zo'n server spelen. Nu wordt me ook al verboden op je server te spelen omdat ik vind dat rpg's tegen infantry moet kunnen :) Moet niet gekker worden :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Gisteren Metro gespeeld, 12k aan punten, 42 kills. Ik ging als een speer! Boel kunnen resuplyen (wel 20 ribbons) krijg ik ineens: "You got disconnected from the EA servers".

WTF?! Uiteindelijk wel mijn punten erbij gekregen maar niet mijn battlelog, wat jammer is want had graag de stats bekeken, normaal ben ik nooit zo "goed".

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

MAX3400 schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:57:
[...]

Dit lijkt er gewoon op dat de admins het niet konden hebben dat hun heli constant, in vlammen, neerstortte in de zee naast Kharg Island... Te slecht voor woorden...

En, zoals wat mensen hierboven; punten krijg je echt niet meer dan...
Dat is een server crash, heeft niets met admins te maken. Als een admin je kicked krijg je dat te zien.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-11 20:19
Ik heb vaak dat het potje niet te zien is bij battlelog, maar dat is de xp en ribbons wel heb. Maar heb soms ook het idee dat het aan de server ligt.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Michielodc schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:38:
Ik heb vaak dat het potje niet te zien is bij battlelog, maar dat is de xp en ribbons wel heb. Maar heb soms ook het idee dat het aan de server ligt.
Battlelog werkt de helft95% van de tijd niet :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-11 17:29
Michielodc schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:38:
Is het niet zo dat sommige servers (die meer dan 100% tickets of andere aanpassingen hebben) niet op battlelog bijgehouden worden?
Je ribbons en punten krijg je wel gewoon.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-11 13:10
Last van die vervelende AA @ enemy base?

YouTube: Battlefield 3 Jeep vs stationary AA

• MueR

MueR

is niet lief

madmaus schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:42:
[...]

Is het niet zo dat sommige servers (die meer dan 100% tickets of andere aanpassingen hebben) niet op battlelog bijgehouden worden?
Je ribbons en punten krijg je wel gewoon.
Nee, daar heeft het niet veel mee te maken. Potjes op 1050 ticket servers krijg ik ook gewoon. Lijkt alsof de verbinding naar Battlelog gewoon niet altijd werkt.

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-11 21:53
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:33:
[...]

Ik gebruik een x360 controller, anders bak ik er echt niets van. Werkt prima.
Ik ga de Wingman proberen denk ik :P

It's me

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:33:
[...]

Ik gebruik een x360 controller, anders bak ik er echt niets van. Werkt prima.
Krijg dat ding niet eens aan de praat; in Windows de software geinstalleerd, controller aangesloten en de on-screen dingetje geeft niet eens aan dat 'ie verbonden is.

Ach, vliegen ben ik sowieso slecht in; allang blij dat ik voor noodsituaties in ieder geval AA-rockets op mijn Havoc kan monteren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kan je overigens ook een losse uitbreiding kopen van de nieuwe maps? Ik heb de basis BF3 versie, maar krijg ik nu ook de nieuwe maps? Anders zou ik ze gewoon aanschaffen namelijk :).

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
MAX3400 schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:49:
[...]

Krijg dat ding niet eens aan de praat; in Windows de software geinstalleerd, controller aangesloten en de on-screen dingetje geeft niet eens aan dat 'ie verbonden is.

Ach, vliegen ben ik sowieso slecht in; allang blij dat ik voor noodsituaties in ieder geval AA-rockets op mijn Havoc kan monteren.
Heb je een wirless xbox 360 controller? de originele Draad versie hoeft geen aparte drivers hoor.

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Je gaat inderdaad de uitbreiding moeten kopen, stom van me om de limited edition niet te kopen... swat, morgen is het zover xD

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

InFecTedMush schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:59:
Je gaat inderdaad de uitbreiding moeten kopen, stom van me om de limited edition niet te kopen... swat, morgen is het zover xD
Waar kan je deze kopen? Via Origin ofzo?

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-11 21:53
MAX3400 schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:49:
[...]

Ik ben er ook niet zo goed in, maar ik vind het wel grappig om te doen. Grondraketjes op de Jet lijkt me echt super >:)

It's me

• MAX3400

MAX3400

Dacuuu schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:59:
[...]

Heb je een wirless xbox 360 controller? de originele Draad versie hoeft geen aparte drivers hoor.
DM me anders even maar zowel de hard-wired als de wireless+draad doen het niet goed.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

Rudios

Lost in space?

Kunnen we morgen de Expansion Pack kopen via CC op origin, of hoe zal dat in z'n werk gaan?

Whole lot of stars ***

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:25

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik heb wel een joystick aangesloten, maar de assen van de pitch zitten nog verkeerd om, en volgens mij kan ik die in de opties niet inverten? omdat dan ook de mouse axe geinvert word :/

iRacing Profiel

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 14:13
Rudios schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:04:
Kunnen we morgen de Expansion Pack kopen via CC op origin, of hoe zal dat in z'n werk gaan?
Kan nu ook al gewoon hoor.
Betalen kan via cc, ideal etc

http://lmgtfy.com/?q=battlefield+3+back+to+karkand+origin

[ Voor 13% gewijzigd door RFdeGroot op 12-12-2011 11:11 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:17:
Paar van die opdrachten voor unlocks roepen toch wel statpadden op. Zeker repairtool kills, kan veel moeite kosten anders. Gewoon lekker dealtje sluiten en effe snel completen.
Ja want stel je voor dat iets teveel moeite kost! Oh wacht, is dat juist niet de bedoeling van sommige opdrachten?

• MueR

MueR

is niet lief

Oh, die repair tool kill heb ik al. Ik was met wat vrienden aan het klooien om te kijken of je er iemand mee dood kon maken. De defibrilator lukte alleen niet.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MueR schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:22:
Oh, die repair tool kill heb ik al. Ik was met wat vrienden aan het klooien om te kijken of je er iemand mee dood kon maken. De defibrilator lukte alleen niet.
Het is wel mogelijk met de defib, alleen zeer lastig :)

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-11 16:31
MueR schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:22:
Zal het niet gaan tellen vanaf het moment dat B2K uitkomt en eventuele kill dus opnieuw zal moeten doen? Daarnaast is een repair tool kill zo simpel. Hoe vaak kom je wel niet een poppetje tegen van de enemies die niet door heeft dat je achter hem staat en jij zelf erbij staat van hmm, hoe ga ik hem slopen.. C4, repair tool, claymore achter hem plakken, knifen of gewoon kapot schieten? :D

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11 12:48
Phyxion schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:23:
[...]

Het is wel mogelijk met de defib, alleen zeer lastig :)
In BF2 lukte het wel makkelijk >:) ... Jammer dat ze het zo moeilijk gemaakt hebben...

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sinus_rhythm schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:25:
[...]

In BF2 lukte het wel makkelijk >:) ... Jammer dat ze het zo moeilijk gemaakt hebben...
Defib kill is ook wel heel lame. In BC2 zat echt iedereen te defibben, die dingen hadden ook een range nog groter dan C4 ;)

Verwijderd

Phyxion schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:25:
[...]

Defib kill is ook wel heel lame. In BC2 zat echt iedereen te defibben, die dingen hadden ook een range nog groter dan C4 ;)
Das waar, maar nu is het zo onmogelijk als de pleures, vooral leuk als je aan het reviven bent en er iets op je af komt, ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik dan wel niet op een vijand af stormde met me defib setje in me handen... Vijand heeft dan echt zoiets van "Are you fucking serious?" 8)7

• MueR

MueR

is niet lief

En dan switchen naar je G18 en hem in 0.15 seconden 18 kogels in zn donder pompen >:)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
MueR schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:45:
En dan switchen naar je G18 en hem in 0.15 seconden 18 kogels in zn donder pompen >:)
<3 G18

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 21:17
[...]

Ik heb weinig behoefte om mijzelf te moeten verdedigen om het feit dat ik vind dat een antivehicle rocket niet gebruikt hoort te worden tegen voetvolk. De rpg's in bf2 killen ook infantry maar niet met zo'n enorme splash radius. Het gaat niet eens om het niet kunnen counteren, het gaat om het feit dat ik het niet wil counteren. Het is mateloos irritant en ik deel een server voor de mensen die hetzelfde vinden. Als je deze mening niet deelt blijf je toch lekker uit de server.
In de trailer, oftewel in de single player wordt ook de sniper afgemaakt met een rocket launcher. Die dingen zijn er ook tegen infantry :)

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:06:
Ik heb wel een joystick aangesloten, maar de assen van de pitch zitten nog verkeerd om, en volgens mij kan ik die in de opties niet inverten? omdat dan ook de mouse axe geinvert word :/
Probleem had ik ook, maar met een Logitec joystick kan je dat met bijgesloten Logitec eigen programma aanpassen. Dat was voor mij de oplossing in ieder geval. Ik vond het ook nogal irritant.

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

.44 scoped <3

die is echt zo bruut, maar niemand gebruikt em, snap niet waarom :*)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• com2,1ghz
Of mag je ook niet met een tank op infantry schieten omdat het niet daarvoor bedoeld is. Of met anti air op een tank of infantry

7(8)7

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
mvz schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:34:
[...]

.44 scoped <3

Ik heb hem nog niet! Zal ook wel de reden zijn voor meer mensen. :)

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 09:51
[...]

Ik heb weinig behoefte om mijzelf te moeten verdedigen om het feit dat ik vind dat een antivehicle rocket niet gebruikt hoort te worden tegen voetvolk. De rpg's in bf2 killen ook infantry maar niet met zo'n enorme splash radius. Het gaat niet eens om het niet kunnen counteren, het gaat om het feit dat ik het niet wil counteren. Het is mateloos irritant en ik deel een server voor de mensen die hetzelfde vinden. Als je deze mening niet deelt blijf je toch lekker uit de server.
Echt je hebt het helemaal niet begrepen in mijn ogen, waarom zou je met een RPG niet op infantry mogen schieten? Kom we gaan ook geen granaten gebruiken want die doen ook pijn, of een tank, chopper of jet |:(
Want die kun je als infantry ook moeilijk counteren met alleen je geweer of pistooltje :/

Ben blij dat je in een aparte server speelt, dan hoeven we dat ook niet aan te horen.. :/

Valt me trouwens op dat de soflam en Javelin steeds meer gebruikt worden, als je team de soflams niet kapot maakt is het in sommige maps bijna onmogelijk om vehicles, choppers of jets te gebruiken..

[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 12-12-2011 12:39 ]

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Ik zou al blij zijn moest ik gewoon moeten kunnen spelen...

Stomme harde schijf die "kapot" moest gaan :(

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Volgens mij is dat exact zijn punt, hij speelt op een server waar dat niet mag, doe het daar dan ook gewoon niet. Al vind ik het persoonlijk redelijker als het gewoon niet als spam gebruikt mag worden. Maar ach ja, vergeleken met een CG valt het redelijk mee, en eigenlijk werkt het enkel echt op choke points, en dan is een m320 toch effectiever als je een beetje kan mikken.

En meeste mensen hebben inderdaad nog niet de .44 scoped, ik ook niet iig, zie hem wel regelmatig gebruikt worden. Maar lijkt me sterk dat het effectiever is dan een F2000 bijvoorbeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 12-12-2011 12:43 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

laserlocken de air-2-air missiles van een heli nou ook op soflam targets?

ik had het idee dat de air-2-air van mn team's chopper ineens alles raakte, zelfs met flares van de tegenstander..

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 11:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Andyk125 schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:37:

Valt me trouwens op dat de soflam en Javelin steeds meer gebruikt worden, als je team de soflams niet kapot maakt is het in sommige maps bijna onmogelijk om vehicles, choppers of jets te gebruiken..
Ik denk dan ook dat dit vechten tegen de bierkaai gaat worden. SOFLAM kapot... sniper respawnt en zet gewoon weer een nieuwe op. Straks staan er 6 SOFLAM's per team per potje en loopt de helft met Javelins rond.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

mvz schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:49:
laserlocken de air-2-air missiles van een heli nou ook op soflam targets?

ik had het idee dat de air-2-air van mn team's chopper ineens alles raakte, zelfs met flares van de tegenstander..
Zou niet moeten, AA missiles zijn namelijk heat-seaking en niet laser locked.

Dus "painted" targets zouden van AA missiles (van chopper, jets en de Mobile AA) geen last moeten hebben.

edit: zit me te bedenken dat Heat-seeking ook geen lock-ons zou moeten hebben.... hmmmm... zou dan nog wel eens laser-locked kunnen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 12:54 ]

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:53:
[...]

Zou niet moeten, AA missiles zijn namelijk heat-seaking en niet laser locked.

Dus "painted" targets zouden van AA missiles (van chopper, jets en de Mobile AA) geen last moeten hebben.
Nee, hij bedoelt volgens mij dat de heli ook over guided missiles beschikt. Dat klopt. Een heli kan ook vuren op gepainte targets als hij de guided missile heeft.

AA = Anti Aircraft en is dus wat anders dan air-to-air. :)

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 12:57 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

gisteravond iid ook, operation firestorm, 1 soflam op berg bij US, 1 soflam op berg bij RU, en 1 soflam op die toren bij de pipes in 't midden, en 1 soflam bij army outpost..

op gegeven moment kwam de heli van de tegenstander gewoon niet meer, die had er gewoon geen zin meer in, zodra hij opsteeg was het al lock.. >:)
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:49:
[...]

Ik denk dan ook dat dit vechten tegen de bierkaai gaat worden. SOFLAM kapot... sniper respawnt en zet gewoon weer een nieuwe op. Straks staan er 6 SOFLAM's per team per potje en loopt de helft met Javelins rond.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Blegh, wil terug BF3 kunnen spelen!
(Yes offtopic I know :( )

• MueR

MueR

is niet lief

mvz schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:34:
[...]

.44 scoped <3

Ik vergeet hem steeds te equippen op mn loadout, daarom :P

• jagermeister

jagermeister

mvz schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:57:
gisteravond iid ook, operation firestorm, 1 soflam op berg bij US, 1 soflam op berg bij RU, en 1 soflam op die toren bij de pipes in 't midden, en 1 soflam bij army outpost..

op gegeven moment kwam de heli van de tegenstander gewoon niet meer, die had er gewoon geen zin meer in, zodra hij opsteeg was het al lock.. >:)

[...]
Ja, en dat is nou precies waar ik al die tijd op doel. Dit slaat nergens op en haalt de balans onderuit.
Kunnen ze wel komen met: "Dat gejank van die helicopterpilootjes bla bla bla", maar zoals het nu is gaat nergens over.

Je stijgt op.... meteen lock... je vliegt 10 meter en je hebt al een guided in je aars. 8)7

Daarom zeg ik: Die guided moet minder damage doen, zodat er nog tijd is om een noodlanding in te zetten.
Het gaat vaak zo snel dat je niet eens weet waar die SOFLAM's staan. Bijna niet te zien vanuit de heli.

Daarnaast kan de derde persoon in een tank ook laser painten, als ik het goed begrijp. Aan zo'n tank kun je ook niet zien dat ie je paint...dus bij keuze uit meerdere tanks om aan te vallen, pak je nogal eens de verkeerde en is het gelijk over met je.

Iets meer balans mag wel op dit gebied.

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 13:04 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

plus dat je niet in of bij je SOFLAM hoeft te zitten, dus vaak ALS ie gezien wordt, ga je zelf niet dood :*)
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:01:
[...]
Ja, en dat is nou precies waar ik al die tijd op doel. Dit slaat nergens op en haalt de balans onderuit.
Kunnen ze wel komen met: "Dat gejank van die helicopterpilootjes bla bla bla", maar zoals het nu is gaat nergens over.

Je stijgt op.... meteen lock... je vliegt 10 meter en je hebt al een guided in je aars. 8)7

Daarom zeg ik: Die guided moet minder damage doen, zodat er nog tijd is om een noodlanding in te zetten.
Het gaat vaak zo snel dat je niet eens weet waar die SOFLAM's staan. Bijna niet te zien vanuit de heli.

Daarnaast kan de derde persoon in een tank ook laser painten, als ik het goed begrijp. Aan zo'n tank kun je ook niet zien dat ie je paint...dus bij keuze uit meerdere tanks om aan te vallen, pak je nogal eens de verkeerde en is het gelijk over met je.

Iets meer balans mag wel op dit gebied.

• jagermeister

jagermeister

mvz schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:06:
plus dat je niet in of bij je SOFLAM hoeft te zitten, dus vaak ALS ie gezien wordt, ga je zelf niet dood :*)

[...]
Als piloot zijnde kun je toch al weinig tegen infanterie beginnen. De splash damage van je raketten is waardeloos, maar ergens vind ik dat niet eens zo'n probleem. Dat is gewoon balans. Sowieso moet je altijd met een gunner vliegen.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 13:09 ]

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Het lijkt inderdaad wel dat de splash damage van de gunner groter is dan die van de raketten van de piloot terwijl deze ook nog eens tegelijk moet zorgen dat de chopper in de lucht blijft :S

• jagermeister

jagermeister

Fonta schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:10:
Het lijkt inderdaad wel dat de splash damage van de gunner groter is dan die van de raketten van de piloot terwijl deze ook nog eens tegelijk moet zorgen dat de chopper in de lucht blijft :S
Dat is niet echt een groot probleem vind ik. Op zich ben je met een goede gunner en piloot combi vrij dodelijk. Het moet niet zo zijn dat je als piloot zijnde in je eentje een rampage kan starten. Het vliegen is echt voor 2 personen bedoeld.

Tegen tanks en andere voertuigen ben je als piloot zijnde wel vrij sterk. Maar het vereist wel skill. Kun je niet van Javelin + SOFLAM gebruik zeggen. Bij lock is het gewoon een klikje op de muis en de heli is weg.

• chrisO
  • Laatst online: 07-11 15:32
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:16:
[...]

Dat is niet echt een groot probleem vind ik. Op zich ben je met een goede gunner en piloot combi vrij dodelijk. Het moet niet zo zijn dat je als piloot zijnde in je eentje een rampage kan starten. Het vliegen is echt voor 2 personen bedoeld.

Tegen tanks en andere voertuigen ben je wel als piloot zijnde vrij sterk. Maar het vereist wel skill. Kun je niet van Javelin + SOFLAM gebruik zeggen. Bij lock is het gewoon een klikje op de muis en de heli is weg.
Ze moet het gewoon zo maken dat je als Recon de SOFLAM handmatig moet aimen op je target en niet ergens het ding droppen en de rest gaat vanzelf...

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:16:
[...]

Tegen tanks en andere voertuigen ben je als piloot zijnde wel vrij sterk. Maar het vereist wel skill. Kun je niet van Javelin + SOFLAM gebruik zeggen. Bij lock is het gewoon een klikje op de muis en de heli is weg.
Als piloot alleen geen rampage veroorzaken? Hè verdorrie!!

Ik heb ook al een tijdje me citv voor de tank en als de bestuurder dan guided missiles heeft, is het inderdaad geen fun voor choppers :p
Instant kill ftw ;)
chrisO schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:18:
[...]

Ze moet het gewoon zo maken dat je als Recon de SOFLAM handmatig moet aimen op je target en niet ergens het ding droppen en de rest gaat vanzelf...
Roger that

[ Voor 14% gewijzigd door Fonta op 12-12-2011 13:20 ]

Verwijderd

Wat is dat met de top 2 players van Battlefield 3 op de PC?

Zie BF3stats.com
Users: http://bf3stats.com/stats_pc/JoeHemi
Users: http://bf3stats.com/stats_pc/xXjimmydXx

Deze 2 players zitten vaak samen in een server met 2 slots.
Deze 2 players halen soms 500.000 tot een miljoen punten op een dag als ze online zijn.
Beide de profielen zijn dicht...
Had dit in de gaten gehouden de laatste week.
Begin van vorige week stonden ze nog op 17,5m punten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:20 ]

• jagermeister

jagermeister

chrisO schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:18:
[...]

Dat zou wellicht al wat schelen. Maar denk dat de guided gewoon minder damage moet doen. One shot kill is wellicht realistisch, maar het haalt de fun er uit. Geloof me, als dit zo blijft stapt niemand straks nog in een heli. Je bent zo'n makkelijk doelwit.

Ik heb het idee dat ze het felle IR licht van de SOFLAM hebben generfd. Iemand die dit kan bevestigen?
Tijdje geleden zag ik als piloot zijnde regelmatig fel rood licht in mijn porem schijnen. Kon de SOFLAM daardoor goed lokaliseren en aan flarden schieten. Dit lijkt nu niet meer het geval te zijn.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:20:

Zie BF3stats.com

Deze 2 players halen soms 500.000 tot een miljoen punten op een dag als ze online zijn.
Niets meer en minder dan stats-padding natuurlijk... Denk dat ik ook wel tegen de 1000 punten per minuut kan scoren met een beetje inzet van mijn maatje, misschien wel meer... 60K/uur en dan voldoende tijd over hebben :)

• MueR

MueR

is niet lief

Kijk maar eens op hun awards. Die zijn gewoon constant Nemesis kills bij elkaar aan het maken, dat tikt aan op de combat efficiency ribbons en medals.

Gewoon reporten die gasten, gaan ze weer naar 0 score en rang 0.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 12-12-2011 13:24 ]

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59

Zie BF3stats.com

God, je zal er je lol maar mee halen. Telkens hetzelfde, je maat killen en/of reviven. En dat de hele dag door.

Whatever makes your clock tick...

Verwijderd

MueR schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:23:
[...]
Precies dat verdienen ze wel, gelukkig is EA wel eerlijk genoeg om dit te doen als ze het zelf ook in de gaten krijgen :)

• ShortsNL
  • Laatst online: 22-07 19:10
Wat mij betreft moet de Attack Chopper gewoon een goede countermeasure krijgen tegen Javelins. Dat is er nu niet, en daarom is het zo sterk. Heat Seekers zijn ook (praktisch) one-hit kills tegen jets, maar daar hoor je niemand over, omdat er een goede countermeasures zijn (flares).

De ECM Jammer is hier een prima optie voor. Ik had al geprobeerd of hij misschien een laser-lock on voorkwam, maar helaas. Een buff/change aan de ECM jammer zou voldoende zijn: geen laser-lock on voor 10 seconden. Dan weer 10-15 seconden recharge. Geen effect tegen Heatseekers.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

MueR schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:23:
[...]

Kijk maar eens op hun awards. Die zijn gewoon constant Nemesis kills bij elkaar aan het maken, dat tikt aan op de combat efficiency ribbons en medals.

ghehe : Skill -136 :F

Die van mij is 415.....

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-11 15:40
Ik als waardeloze jet piloot zit al dagen aan te hikken tegen de laatste 3 punten (297/300) die ik moest halen om flares te unlocken. Gisteren op Caspian Border druk bezig met mn team resupply-en toen ik dood ging en er zowaar een jet beschikbaar is. Ik stijg op, krijg vervolgens 10 punten voor een resupply en die tellen als jet points waardoor ik flares unlock?! 8)7

• com2,1ghz
ShortsNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:29:
Wat mij betreft moet de Attack Chopper gewoon een goede countermeasure krijgen tegen Javelins. Dat is er nu niet, en daarom is het zo sterk. Heat Seekers zijn ook (praktisch) one-hit kills tegen jets, maar daar hoor je niemand over, omdat er een goede countermeasures zijn (flares).

De ECM Jammer is hier een prima optie voor. Ik had al geprobeerd of hij misschien een laser-lock on voorkwam, maar helaas. Een buff/change aan de ECM jammer zou voldoende zijn: geen laser-lock on voor 10 seconden. Dan weer 10-15 seconden recharge.
Met een jet kan je nog 1 raket tegenhouden dmv flares maar met de afterburner red je het nog om buiten het lock bereik te komen. Met een heli gaat dat wat moeilijker.

Aan de ene kant ben ik ook wel blij dat de flares minder effectief(langere cooldown) zijn zodat je dan nog andere specialiteiten zal nemen. Flares waren gewoon onmisbaar vroeger.

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 12 december 2011 @ 07:28:
Het enige wat ze wat mij betreft mogen toevoegen aan de soflam is grotere kwetsbaarheid waardoor het makkelijker stuk te maken is. Verder is het prima zo.
Ding is zo kapot met tankshells. Ik speel erg veel met tanks en met de gewone shell raak ik 'm meestal zonder problemen. Daarnaast kan je met een allied laser lock er gewoon een guided shell of javelin op knallen ;).

Als ze Soflam gaan nerfen moet eerst de mobile AA damage tegen air verdubbeld worden. Als een Jet langs mij vliegt en ik raak 'm de hele run...dan is hij nog niet dood....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:33 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Helemaal mee eens. De Bf2 chopper was al redelijk stressvol om te vliegen maar op een geven moment wordt je goed in het counteren van dingen, je reageert instinctief op gevaar. Alles wat counterbaar zelfs zeer goede jet pilots als je maar bewust bent op je radar dat ze eraan komen. Nu zitten er guided missles in die niet counterbaar zijn als het andere team echt wil kunnen ze verkomen dat je opstijgt met een chopper door een soflam in de buurt te plaatsen 1 mannetje met een javelin is voldoende.

Nu is er wel een counter maar die vind ik redelijk nep; je flared en realiseert dat het geen heat seeker is want de raket is nog onderweg. Enige wat je kan doen is ubersnel landen en uitstappen en wachten tot die inslaat, de damage tegen een leeg voertuig is lager dan tegen een voertuig met iemand erin. Als je afstand houd is het geen instant kill ff fixen en je kan weer.

Ten eerste wil ik horen of iemand me laser locked of heat seeker locked daar zit al een fout in het spel.
Ten tweede wil ik een laser zien die op me schijnt zodat ik zie vanaf waar en kan reageren, zoals je al aangaf; 3 tanken rijden er rond, wie laser locked je? Je ziet de soflam schijnen dus waarom de tank niet.
Ten derde wil ik aub niet geinstant killed worden door een laserlock wat niet echt enige behendigheid vereist, laserlock zou juist 50% dmg moeten doen en een heat seeker hit een instant kill als je het zo bekijkt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• jagermeister

jagermeister

ShortsNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:29:

De ECM Jammer is hier een prima optie voor. Ik had al geprobeerd of hij misschien een laser-lock on voorkwam, maar helaas. Een buff/change aan de ECM jammer zou voldoende zijn: geen laser-lock on voor 10 seconden. Dan weer 10-15 seconden recharge. Geen effect tegen Heatseekers.
Dat is ook een goed idee ja. Geef de heli een goede countermeasure. Misschien iets als Chaff:
Antiradarsneeuw (Engels Chaff, vroeger door de RAF Window, Duits Düppel) is een antiradartechniek waarbij door militaire vliegtuigen of schepen grote hoeveelheden foliereepjes uitgeworpen worden, die gemaakt zijn van tin, aluminium of een kunststof met een opgedampte laag metaal.

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:33:
Helemaal mee eens. De Bf2 chopper was al redelijk stressvol om te vliegen maar op een geven moment wordt je goed in het counteren van dingen, je reageert instinctief op gevaar. Alles wat counterbaar zelfs zeer goede jet pilots als je maar bewust bent op je radar dat ze eraan komen. Nu zitten er guided missles in die niet counterbaar zijn als het andere team echt wil kunnen ze verkomen dat je opstijgt met een chopper door een soflam in de buurt te plaatsen 1 mannetje met een javelin is voldoende.

Nu is er wel een counter maar die vind ik redelijk nep; je flared en realiseert dat het geen heat seeker is want de raket is nog onderweg. Enige wat je kan doen is ubersnel landen en uitstappen en wachten tot die inslaat, de damage tegen een leeg voertuig is lager dan tegen een voertuig met iemand erin. Als je afstand houd is het geen instant kill ff fixen en je kan weer.

Ten eerste wil ik horen of iemand me laser locked of heat seeker locked daar zit al een fout in het spel.
Ten tweede wil ik een laser zien die op me schijnt zodat ik zie vanaf waar en kan reageren, zoals je al aangaf; 3 tanken rijden er rond, wie laser locked je? Je ziet de soflam schijnen dus waarom de tank niet.
Ten derde wil ik aub niet geinstant killed worden door een laserlock wat niet echt enige behendigheid vereist, laserlock zou juist 50% dmg moeten doen en een heat seeker hit een instant kill als je het zo bekijkt.
Ze zijn prima counterbaar door uit range te blijven. Ik heb als tank geen problemen met soflams omdat ik die dingen gewoon zie staan. Probeer anders gewoon uit de soflam range te blijven en je rockets er op te legen. Ding is zo plat.

Als ik als tank driver gelocked ben door een SOFLAM rijd ik gewoon heel erg hard weg. Want in tegen stelling tot een chopper ben ik pas echt het pispaaltje dan. Sowieso ben ik al de bitch van werkelijk elke jet of chopper die er rond vliegt. En dan moet ik ook nog eens rekening houden met gewone RPG's, Javelins en guided shells. En nee, een tank is vaak niet snel genoeg om weg te komen nadat ik mijn eerste smokes heb gebruikt. Daarom ben ik voor een mobile AA buff, zelfs met zo'n ding naast mij kunnen choppers mij zonder problemen mollen, omdat die mobile AA simpelweg niet genoeg damage doet. Mobile AA zou gewoon een radius moeten zijn van 300m waarin je als air niet wilt komen.

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:34:
[...]
Dat is ook een goed idee ja. Geef de heli een goede countermeasure. Misschien iets als Chaff:

[...]
Werkt niet, aangezien het laser locks zijn. Prima als ze de soflam nerfen, maar dan moeten ze de flare recharge speed ook nerfen zodat stingers de moeite waard zijn. Ik heb een keer met 3 anderen alleen maar stingers gebruikt tegen air. 1 kill, met z'n 3-en, in een 500 tick map. En dan ben je een dedicated AA team dat in het drukste gedeelte van de map opereert. :F. Moet nog een keer een testje draaien met 4 support en LMG's op een dak. Ik ben bang dat zoiets effectiever is. Hell, ik haal met mijn normale shells meer airkills dan ik met een stinger zou kunnen halen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:43 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:40:
[...]

Werkt niet, aangezien het laser locks zijn. Prima als ze de soflam nerfen, maar dan moeten ze de flare recharge speed ook nerfen zodat stingers de moeite waard zijn. Ik heb een keer met 3 anderen alleen maar stingers gebruikt tegen air. 1 kill, met z'n 3-en, in een 500 tick map. En dan ben je een dedicated AA team dat in het drukste gedeelte van de map opereert. :F
Inderdaad, heb gisteren op Neushaar Kanaal 3 stingers succesvol afgevuurd op een Huey (die transportchopper, weet zijn naam even niet) en het ding vloog gewoon verder. Het waren 3 hits, aangezien die gast geen flares gebruikte. Hij zat er ook alleen in en hij werd niet gerepareerd. Er zat ook geen tijd tussen het locken en vuren (lock, vuur, reload, lock, vuur, reload + nog een keer) waardoor de autorepair ook niet, of pas net ingeschakeld werd.

Toen brak mijn klomp.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:38:
[...]

Ze zijn prima counterbaar door uit range te blijven. Ik heb als tank geen problemen met soflams omdat ik die dingen gewoon zie staan. Probeer anders gewoon uit de soflam range te blijven en je rockets er op te legen. Ding is zo plat.

Als ik als tank driver gelocked ben door een SOFLAM rijd ik gewoon heel erg hard weg. Want in tegen stelling tot een chopper ben ik pas echt het pispaaltje dan. Sowieso ben ik al de bitch van werkelijk elke jet of chopper die er rond vliegt. En dan moet ik ook nog eens rekening houden met gewone RPG's, Javelins en guided shells. En nee, een tank is vaak niet snel genoeg om weg te komen nadat ik mijn eerste smokes heb gebruikt. Daarom ben ik voor een mobile AA buff, zelfs met zo'n ding naast mij kunnen choppers mij zonder problemen mollen, omdat die mobile AA simpelweg niet genoeg damage doet. Mobile AA zou gewoon een radius moeten zijn van 300m waarin je als air niet wilt komen.
Dat meen je niet serieus mag ik hopen? Mobile AA kan wel een enorme nerf krijgen, heli's zijn echt veel te snel neer door AA. Als iemand dat niet lukt is die persoon gewoon zwaar incompetent.

• com2,1ghz
[...]

Werkt niet, aangezien het laser locks zijn. Prima als ze de soflam nerfen, maar dan moeten ze de flare recharge speed ook nerfen zodat stingers de moeite waard zijn. Ik heb een keer met 3 anderen alleen maar stingers gebruikt tegen air. 1 kill, met z'n 3-en, in een 500 tick map. En dan ben je een dedicated AA team dat in het drukste gedeelte van de map opereert. :F. Moet nog een keer een testje draaien met 4 support en LMG's op een dak. Ik ben bang dat zoiets effectiever is. Hell, ik haal met mijn normale shells meer airkills dan ik met een stinger zou kunnen halen.
Het probleem is dat het niet makkelijk moet zijn om als 1 engineer makkelijk een jet neer te kunnen halen. Waarom? Als je 32 vs 32 speelt en er zijn toevallig meer dan 1 engineers met stingers, dan ben je zo dood. De eerste stinger ontwijk je dmv je flares maar de 2e is gegarandeerd raak. Of je moet geluk hebben met ontwijken.
En dan heb ik het nog niet eens over de heli's.

De jets en heli's mogen van mij part wat meer beschermd worden zodat ze nog over de land kunnen vliegen ipv boven 500 feet omdat er anders gelocked wordt door meerdere engineers/tanks/aa guns.

Ipv dat er alleen maar dogfights in de lucht worden gehouden dan kunnen ze ook "meedoen" tegen de ground targets

[ Voor 4% gewijzigd door com2,1ghz op 12-12-2011 13:48 ]

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
als je weet wat je doet met de AA dan schiet je een heli zo neer, heb het wel een paar keer gehad nu dat de heli gewoon heel erg hoog zat en ik hem dus niet neer kon schieten met het kannon of de stingers die je unlocked.

Tegen tanks is het nu wel okay ipv dat je altijd de tank zelf omlegde.

• jagermeister

jagermeister

evilpin0 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:33:

Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens.

Verwijderd

Phyxion schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:45:
[...]
Dat meen je niet serieus mag ik hopen? Mobile AA kan wel een enorme nerf krijgen, heli's zijn echt veel te snel neer door AA. Als iemand dat niet lukt is die persoon gewoon zwaar incompetent.
Heli's wel, als ze dichtbij komen. Maar dat hoeven ze niet om van AA te winnen (ik vlieg altijd met een maat van mij en hangen dan gewoon heel hoog en heel ver en gaan lekker rockets spammen. Easy kill.). Jets moeten een strafing run doen, en dan zijn ze wel dood. Maar als ze gewoon langsvliegen, omdat ze bijvoorbeeld gewoon achter iemand aanvliegen, dan overleven ze het gewoon. Als de anti air missles van de mobile AA nou gewoon altijd laser guided waren zou het al een hele hoop schelen.

Of zorg ervoor dat de gewone tank zijn cannon wat hoger kan mikken, gebruik ik wel normale shells 8)7
londonertje schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:50:
als je weet wat je doet met de AA dan schiet je een heli zo neer, heb het wel een paar keer gehad nu dat de heli gewoon heel erg hoog zat en ik hem dus niet neer kon schieten met het kannon of de stingers die je unlocked.

Tegen tanks is het nu wel okay ipv dat je altijd de tank zelf omlegde.
Hij kan je wel raken op die afstanden, en dat is het probleem. Misschien kan je 'm als tie laag en ver hangt nog wel een paar keer aantikken, maar echte damage doet dat ding dan niet meer. Als hij stil in de lucht hangt op grote afstand en ik leeg mijn cannon (incl belt loading) en raak werkelijk alles (constant hit marker) krijg ik ze niet aan het roken. Ondertussen staat mijn ding in de fik.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:55 ]

• pderuiter
  • Laatst online: 04-11-2023
Je moet met de muis de tekst selecteren en dan je muis naar beneden slepen..dan verschijnt de rest..
ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel.
De tekst is er wel, maar er is geen scroll balkje

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:38:
[...]

In een tank ben je minder snel gespot. Ik heb het idee dat die SOFLAM of laserpaint van een tank zeer ver in het luchtruim scant. Bij Noshahr Canals ben je al gelocked als je nog op het vliegdekschip staat. Als tank zijnde kun je vaak wel ergens achter schuilen zodat je uit beeld van de SOFLAM bent. Met een heli is dat een stuk lastiger.

Dat laatste wat je zegt zou leuk zijn als de maps groter waren. Maps zijn nu vrij klein en dus heeft zo'n krachtige AA alleen maar onbalans tot gevolg.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 13:58 ]

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:56:
[...]
In een tank ben je minder snel gespot. Ik heb het idee dat die SOFLAM of laserpaint van een tank zeer ver in het luchtruim scant. Bij Noshahr Canals ben je al gelocked als je nog op het vliegdekschip staat. Als tank zijnde kun je vaak wel ergens achter schuilen zodat je uit beeld van de SOFLAM bent. Met een heli is dat een stuk lastiger.
Niet helemaal waar, aangezien je als tank vaak aangewezen bent op het gebruik van de wegen. Je kan wel door bossen en heuveltjes gaan toeren, maar daar ben je pas kwetsbaar omdat je niet snel weg kan komen. Overigens wordt je al getagged, als tank, op firestorm als je op het einde van de weg staat. Dus dat de air range langer is is onzin.

Als air kan je vliegen waar je wilt en vlieg je gewoon langs de soflam. Als tie handmatig wordt bestuurd schakel je 'm gewoon uit door heuveltjes en gebouwen als cover te gebruiken. Misschien even oefenen met heli vliegen. Goede oefening is door de tunnel op die peak map te vliegen.

Bij die Canals ben ik het inderdaad met je eens, maar dat is meer slecht map design dan wat anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:02 ]

• jagermeister

jagermeister

[...]

Met stingers is het de kunst om pas te schieten als de heli zijn flares net heeft uitgegooid. Met 2 man heb je hem zo neer.

• Joarie
  • Laatst online: 08:05
Even voor mijn beeldvorming: móet je een SOFLAM handmatig bedienen of kun je het ook als een veredelde "fire-and-forget" stukje equipment inzetten?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11 12:48
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:00:
[...]

[...]Goede oefening is door de tunnel op die peak map te vliegen.[...]
Laast een keer geprobeerd, ging goed. Alleen jammer dat het potje snel was afgelopen, geen kills kunnen maken :-(

• jagermeister

jagermeister

Sagaris schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:44:
[...]

Inderdaad, heb gisteren op Neushaar Kanaal 3 stingers succesvol afgevuurd op een Huey (die transportchopper, weet zijn naam even niet) en het ding vloog gewoon verder. Het waren 3 hits, aangezien die gast geen flares gebruikte. Hij zat er ook alleen in en hij werd niet gerepareerd. Er zat ook geen tijd tussen het locken en vuren (lock, vuur, reload, lock, vuur, reload + nog een keer) waardoor de autorepair ook niet, of pas net ingeschakeld werd.

Toen brak mijn klomp.
Weet je zeker dat er niemand in zat te repairen?

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:02:
Even voor mijn beeldvorming: móet je een SOFLAM handmatig bedienen of kun je het ook als een veredelde "fire-and-forget" stukje equipment inzetten?
Als je hem goed hebt neergezet "auto-target" hij alles wat er in het gezichtsveld langs komt rijden/vliegen/huppelen/kruipen.

Maar je kan hem altijd nog even over nemen met je remote om op afstand wat anders te locken.

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:02:
[...]

Met stingers is het de kunst om pas te schieten als de heli zijn flares net heeft uitgegooid. Met 2 man heb je hem zo neer.
Schat, lieverd, poepie, elke chopper pilot is zodra hij hoort dat iemand aan het locken is al bezig met terug vliegen. Die 2de lock komt er nooit omdat de chopper al out of range is (stinger heeft 0,0 range, itt het echt waar de range 8km is.). En dan heb ik het nog niet over scout heli's die gewoon below radar gaan vliegen of attack choppers waarbij de gunner ook flares heeft :X .
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:03:
[...]
Weet je zeker dat er niemand in zat te repairen?
Dat zal zeker het geval zijn geweest. De beste counter tegen transport choppers is de pilot snipen of een directe tank shell in de zijkant. AA kan niet genoeg DPS doen.
Joarie schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:02:
Beide, handmatig kan je 360 graden mikken maar de mouse sensitivity is heel traag (ongeveer 10 meter voor 360 graden). Niet handmatig kijkt tie gewoon met een smalle field of view een bepaalde kant uit. Dan kan je er dus prima boven of naast rijden/vliegen.

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
b2k morgen of vandaag btw ?

Verwijderd

13-12-2011

Je mag zelf je conclusies trekken ;)

• Patientzero
conclusies niet nodig.. morgen dus...
kudt.. dan zit ik in budapest...

• com2,1ghz
Patientzero schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:07:
conclusies niet nodig.. morgen dus...
kudt.. dan zit ik in budapest...
Wij spelen wel voor je :)

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:00:
[...]

Niet helemaal waar, aangezien je als tank vaak aangewezen bent op het gebruik van de wegen. Je kan wel door bossen en heuveltjes gaan toeren, maar daar ben je pas kwetsbaar omdat je niet snel weg kan komen. Overigens wordt je al getagged, als tank, op firestorm als je op het einde van de weg staat. Dus dat de air range langer is is onzin.

Als air kan je vliegen waar je wilt en vlieg je gewoon langs de soflam. Als tie handmatig wordt bestuurd schakel je 'm gewoon uit door heuveltjes en gebouwen als cover te gebruiken. Misschien even oefenen met heli vliegen. Goede oefening is door de tunnel op die peak map te vliegen.

Bij die Canals ben ik het inderdaad met je eens, maar dat is meer slecht map design dan wat anders.
Ik zal vanavond weleens een filmpje proberen te maken van hoe frustrerend het heli vliegen kan zijn als er volop van de SOFLAM + guided shells + Javelins gebruik wordt gemaakt.

Ik kan inmiddels best goed vliegen, al zeg ik het zelf (laag over de grond met de vormen van het terrein mee, tussen bomen en palen door etc.), maar het is met die meuk niet leuk meer.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 14:11 ]

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:09:
[...]
Ik zal vanavond weleens een filmpje proberen te maken van hoe frustrerend het heli vliegen kan zijn als er volop van de SOFLAM + guided shells + Javelins gebruik wordt gemaakt.

Ik kan inmiddels best goed vliegen, al zeg ik het zelf, maar het is met die meuk niet leuk meer.
Goed, dan zal ik een filmpje maken van het constant gepiep als tank. Waarbij ik om de 30 meter moet repairen omdat een chopper het leuk vind om vanaf de andere kant van de map de weg uit onze spawn onder vuur te nemen.

Jammer dat ik geen filmpjes heb van de periode voordat een grote groep mensen soflam had unlocked. Kon je mooi zien hoe de attack choppers een complete slachtpartij aan konden richten zonder dat iemand het kon counteren. LOL DOUBLE FLARE DERP cy@ 8)7 .

• Joarie
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:06:
[...]

[...]

Beide, handmatig kan je 360 graden mikken maar de mouse sensitivity is heel traag (ongeveer 10 meter voor 360 graden). Niet handmatig kijkt tie gewoon met een smalle field of view een bepaalde kant uit. Dan kan je er dus prima boven of naast rijden/vliegen.
Thx, weer wat geleerd.
Die sensitivity los ik meestal op door een beetje te cheaten (lees: tijdelijk een modus op mijn muis activeren waardoor ik dubbele DPI krijg...werkt als een speer op tanks/buggies/SOFLAM's)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-11 10:40
van mij mag stingers en dergelijken (dus anti air) wel sterker
hoevaak ik niet door air vehicles word gekilled.
vooral bij spawn enzo. heli er boven paf dood.....
en als je naar stats kijkt hoevaak de heli crew dood gaat en gekilled heeft.
dan staan zij vaak boven aan met meeste kills en minste x dood gegaan...

en soflam is naar mijn mening gewoon te zien. zoek het op en destroy het....

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Kwam net dit op dumpert tegen maar ben hem in dit topic nog niet tegen gekomen (correct me if I'm wrong) _/-\o_

http://www.dumpert.nl/med...641/a463a6ca/gamevid.html

:')

• Patientzero
hehehehe.. eh shit, maargoed.
nog een andere vraag, zal hier al wel eens voorbij zijn gekomen.. below radar kan ik niet selecteren, maar dat is std al wel geactiveerd ofzo ( heb alles al laaaaaaaaaaaaaang unlocked... )
't is me namelijk nog niet echt opgevallen.. ts missile vs choppers alla bf2 begint ook weer terug te komen :D
staart/rotor/belly heb allemaal geen zin, je moet op de pilot mikken... wel lelijk vind ik.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11 18:15

Convoy

g44p

Lukosje schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:12:
Kwam net dit op dumpert tegen maar ben hem in dit topic nog niet tegen gekomen (correct me if I'm wrong) _/-\o_

http://www.dumpert.nl/med...641/a463a6ca/gamevid.html

:')
Of je leest ff een paar pagina's terug.... Is al meerdere malen voorbij gekomen. 8)

Verwijderd

leosand schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:12:

Precies. Als ik als tank een vijandelijk soflam spot probeer ik 'm te raken, maar als dat niet kan (je wilt niet weten hoeveel RPG-ers en javelins er tussen rotsen verstop liggen) roep ik 't gewoon naar m'n teammates. Dan is dat ding ze kapot. Als ik foot soldier ben en ik zie een soflam probeer ik dat ding gewoon neer te krijgen. Ik zie het vooral als pilots die een beetje butthurt zijn dat ze niet meer solo (of met z'n 2n) kunnen spelen, maar teamwork nodig hebben.

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:06:
[...]

Schat, lieverd, poepie, elke chopper pilot is zodra hij hoort dat iemand aan het locken is al bezig met terug vliegen. Die 2de lock komt er nooit omdat de chopper al out of range is (stinger heeft 0,0 range, itt het echt waar de range 8km is.). En dan heb ik het nog niet over scout heli's die gewoon below radar gaan vliegen of attack choppers waarbij de gunner ook flares heeft :X .
Wat een onzin. Ik ga echt niet uit de weg voor een lock, pas als ik het pingeltje hoor dat er een stinger op me afgevuurd wordt, dan gooi ik mijn flares los. Als een 2de engineer dan ook even lockt, dan gaat sowieso 1 raket raak. Herhaal dit trucje en hij is zo neer.

En ja, als ik geraakt ben, dan maak ik me uit de voeten. Maar dan nog kun je met een beetje geluk met een paar man zorgen dat een 2de raket inslaat. Wegkomen lukt ook niet altijd.

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
freekweb schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:14:
[...]

Of je leest ff een paar pagina's terug.... Is al meerdere malen voorbij gekomen. 8)
Heb ik gedaan, maar dus niet gezien |:(

Excuus!

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:15:
[...]
Wat een onzin. Ik ga echt niet uit de weg voor een lock, pas als ik het pingeltje hoor dat er een stinger op me afgevuurd wordt, dan gooi ik mijn flares los. Als een 2de engineer dan ook even lockt, dan gaat sowieso 1 raket raak. Herhaal dit trucje en hij is zo neer.

En ja, als ik geraakt ben, dan maak ik me uit de voeten. Maar dan nog kun je met een beetje geluk met een paar man zorgen dat een 2de raket inslaat. Wegkomen lukt ook niet altijd.
Lieverd. Je hebt 2 mensen die flaren. Dus je moet een 3de engineer hebben? Of wacht nee, want dat heeft de pilot weer z'n flares ready. Als scout heli moet je gewoon laag genoeg vliegen, locked tie gewoon nooit.

Daarnaast leg je nu de reden voor je geklaag bloot: je speelt veel te aggresief. Normaal gesproken kan je daar mee wegkomen, maar SOFLAM straft dat gewoon genadeloos af.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:17 ]

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:11:
[...]

Goed, dan zal ik een filmpje maken van het constant gepiep als tank. Waarbij ik om de 30 meter moet repairen omdat een chopper het leuk vind om vanaf de andere kant van de map de weg uit onze spawn onder vuur te nemen.

Jammer dat ik geen filmpjes heb van de periode voordat een grote groep mensen soflam had unlocked. Kon je mooi zien hoe de attack choppers een complete slachtpartij aan konden richten zonder dat iemand het kon counteren. LOL DOUBLE FLARE DERP cy@ 8)7 .
Je kunt het wel counteren zonder die SOFLAM. All it takes is teamwork. Ik heb menig helicopter neergehaald met een stinger. Bovendien heeft je team OOK een attack heli. Gebruik die dan gewoon goed en jaag die heli op. 8)7

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:17:
[...]
Je kunt het wel counteren zonder die SOFLAM. All it takes is teamwork. Ik heb menig helicopter neergehaald met een stinger. Bovendien heeft je team OOK een attack heli. Gebruik die dan gewoon goed en jaag die heli op. 8)7
Of een jetpiloot met beamscanning of die kan mikken.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• jagermeister

jagermeister

leosand schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:12:

Volgens mij is dat flink generfd. Aantal weken geleden zag ik ze nog duidelijk. Nu zie ik ze echt niet meer, of ik mankeer ineens iets aan mijn ogen.

Een laser painting tank zie je ook niet. Lastig om te kiezen op welke tank je moet gaan schieten op die manier.

Pagina: 1 ... 41 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.