Read, morron.krullerbruller schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:59:
arg, zijn er meerdere die niet kunnen inloggen?
ik krijg de melding dat mijn email/orgin ID/wachtwoord niet zou kloppen. Weet 100% zeker dat ik geen fout maak oid. Zelfs als op de forgot password knop druk krijg ik de error dat Origin niet kan communicaten met EA.
frustratie!
Nou, dit is wel het ultieme argument TEGEN dat continu opnieuw authenticaten met origin...
sudo apt-get rekt
heb mijne gewoon retail gekocht hoor.Flghter1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:00:
[...]
origin is gewoon kut. een service die je belemmert om te spelen waar je voor betaald hebt. ik kan er echt niet bij dat mensen via origin spellen kopen als je ingelogt moet zijn om deze te spelen.
dice vraagt aan consument: You own Back to Karkand, get ready to play it
consument vraagt aan dice: You owe Back to Karkand, get ready to make it work!
Mensen die nog geinteresseerd zijn in een platoon.
leef je uit
http://battlelog.battlefi...241003149112/listmembers/
leef je uit
http://battlelog.battlefi...241003149112/listmembers/
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Age of Empires 1 en 2, Red Alert 1 en 2, Roller Coaster Tycoon 1 en 2, GTA 1 en 2.Anoniem: 436451 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:56:
de games die mij daarnet aangeraden werden lijken mij niet egt leuk. maar weet iemand anders ook wat andere games die op deze laptop kunnen worden afgespeeld worden.
pricewatch: Asus X54HY-SX032V
Ik krijg nu de melding : dat het netwerk niet bereikt kan worden. Dat is al weer een stapje beter dan "wrong password" Ligt het iig niet aan mij......
Dit komt niet door Dice eerder door EAmegadoom schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:
dice vraagt aan consument: You own Back to Karkand, get ready to play it
maar er zijn ook veel spellen die je via origin kunt kopen. (andere spellen dan bf3) dat bf3 dan gewoon keihard Origin vereist is gewoon triest.. battlelog is echt super maar ik zie geen enkele toegevoegde waarde waarom origin op de achtergrond moet draaien.krullerbruller schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:01:
[...]
heb mijne gewoon retail gekocht hoor.
als iemand die wel weet. please enlighten me!
Heb ik ook.krullerbruller schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:59:
arg, zijn er meerdere die niet kunnen inloggen?
ik krijg de melding dat mijn email/orgin ID/wachtwoord niet zou kloppen. Weet 100% zeker dat ik geen fout maak oid. Zelfs als op de forgot password knop druk krijg ik de error dat Origin niet kan communicaten met EA.
frustratie!
Origin is de grootste brol die ik ooit al meegemaakt heb.
Ik kan niet inloggen met mijn correcte gegevens. Forget password = unable to contact server.
Snap echt niet waarom ze hun beta platform zo door de mensen hun stroot moeten duwen.
Nog zoiets:
om BF3 te spelen:
start origin.
klik play bf3
(browser wordt gelaunched)
launch campaign/play online.
ja lekker. mss in de toekomst nog een paar tussenstappen bijvoegen.
Steam werkt tenminste wel zonder problemen.
Frustratie indeed

zelfde hier nu. andere foutmelding. overigens is mijn wachtwoord ergens toch gereset (1 van de 7 pogingen kwam ondanks de foutmelding dan toch wel door) maar noppes nada, so far !tommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:
Ik krijg nu de melding : dat het netwerk niet bereikt kan worden. Dat is al weer een stapje beter dan "wrong password" Ligt het iig niet aan mij......
en vergeet niet dat je ea moet toestaan om spyware stuff te doen.Flghter1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:
[...]
maar er zijn ook veel spellen die je via origin kunt kopen. (andere spellen dan bf3) dat bf3 dan gewoon keihard Origin vereist is gewoon triest.. battlelog is echt super maar ik zie geen enkele toegevoegde waarde waarom origin op de achtergrond moet draaien.
als iemand die wel weet. please enlighten me!
twitter...
BattlefieldBattlefield
@
@up2mynutzingutz We are aware of this issue and our developers are looking into this issue as we speak. Thank you for your patience. ^TS
in BL...: NOTICEWe are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress
kortom we moeten allemaal even wachten
BattlefieldBattlefield
@
@up2mynutzingutz We are aware of this issue and our developers are looking into this issue as we speak. Thank you for your patience. ^TS
in BL...: NOTICEWe are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress
kortom we moeten allemaal even wachten
Floksor
Het kutte is nu, ik weet niet precies zeker wat mijn password is aangezien ik 3 of 4 verschillende gebruik voor alles en origin normaal op automatisch aanmelden staat. Weet dus niet wanneer het aan origin ligt of dat mn pw fout is. Er zijn blijkbaar mensen die dus al wel ingelogd zijn op origin?
Volgens mij heeft Origin de helft van zijn password servers weggedondert?
origin_EA Origin
Update: We’re still investigating the issues involving accessing Origin. We’re working as quickly as possible and appreciate your patience.
3 minuten geleden
http://twitter.com/origin_EA
Update: We’re still investigating the issues involving accessing Origin. We’re working as quickly as possible and appreciate your patience.
3 minuten geleden
http://twitter.com/origin_EA
het belachelijkste is nog wel dat je ook geen single player kan spelen nu omdat je dus ook niet als offline modus kan inloggen in origin..
als er iemand een petitie start om dat kut programma te boycotten dan ben ik de 1e die tekent!
als er iemand een petitie start om dat kut programma te boycotten dan ben ik de 1e die tekent!
Ik denk dat men je al voor is en dat dat waarschijnlijk ook de rede is dat we nu niet kunnen spelen...Flghter1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:06:
het belachelijkste is nog wel dat je ook geen single player kan spelen nu omdat je dus ook niet als offline modus kan inloggen in origin..
Hackers?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Je kan wel SP doen met Origin in offline modeFlghter1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:06:

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Yorin heeft al 1084 opmerkingen gemaakt in 2 jaar tijd. Allemaal hetzelfde kaliber?Yorin schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:48:
[...]
Nee niemand.... Hoe moeilijk kan een topic doorlezen zijn voordat je begint te ragen?
ik kan niet inloggen in origin dus ook niet de offline modus aanzetten.Phyxion schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:07:
[...]
Je kan wel SP doen met Origin in offline mode
Nu ja, maar toen ik nog mw2 speelde lag serieus elke avond Steam er uit, tussen een half uur en soms 2 uur. Dit valt mij eerlijk gezegd nog mee, tot dusver dan.dotslasher schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:03:
Steam werkt tenminste wel zonder problemen.
Jawel, offline gaat ie automatisch heen.Flghter1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:08:
[...]
ik kan niet inloggen in origin dus ook niet de offline modus aanzetten.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
zowaar ingelogd op origin maar hij wil bf3 niet starten 
Joining Server... ........

Joining Server... ........
[Voor 21% gewijzigd door Omemanti op 13-12-2011 21:11]
Ik verwacht niet dat we nog zullen kunnen spelen hoor.
Dat ligt aan de Infinity Ward servers en niet aan steam. Ik speel al 4 jaar Team Fortress 2 en steam ligt er echt zelden uit. Misschien 1 keer meegemaakt in 4 jaar.reemprive schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:08:
[...]
Nu ja, maar toen ik nog mw2 speelde lag serieus elke avond Steam er uit, tussen een half uur en soms 2 uur. Dit valt mij eerlijk gezegd nog mee, tot dusver dan.
Ach, we hebben altijd dit nog: http://www.wardoom.com/ch...-strike-(-flash-version-)lolleflikker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:12:
Ik verwacht niet dat we nog zullen kunnen spelen hoor.
pfft nog altijd offline, hoe kan ik de singleplayer ondertussen spelen? ik geraak ook niet eens ingelogd
ik heb nog een gekraakte iso van bf3.exe, zal hopelijk wel werken!
trouwens in NFS the run lukt het ook niet
edit:
download de crack met als release naam: Battlefield.3.CRACK.ONLY-RELOADED (ik promoot geen warez, noch links)
en vervang de bf3.exe
hou wel de originele bij voor wanneer alles weer online ,ondertussen kan je eens singpleplayer uitspelen

trouwens in NFS the run lukt het ook niet

edit:
download de crack met als release naam: Battlefield.3.CRACK.ONLY-RELOADED (ik promoot geen warez, noch links)
en vervang de bf3.exe
hou wel de originele bij voor wanneer alles weer online ,ondertussen kan je eens singpleplayer uitspelen

[Voor 36% gewijzigd door WietKop op 13-12-2011 21:16]
Terwijl wat toffe muziek luisteren! video: Mega Song
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241003149112/
Voor mensen die nog een platoon willen joinen. Have fun.
K zal nu maar stoppen met adverteren voordat er mensen boos worden enzo
Voor mensen die nog een platoon willen joinen. Have fun.
K zal nu maar stoppen met adverteren voordat er mensen boos worden enzo

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
De servers zijn niet geheel offline, kwam net via battlelog wel in een game (GVD lege server, andere pakken en weer uit origin getrapt, nu weer gez#$k), maw, het dus gewoon overbelast, kwestie van tijd. Of ze moeten opschalen qua servers of het gecrashte werk herstarten...
KL0TE ORIGIN!
Wil ik eindelijk eens BF3 spelen zegt Origin dat ze een server fout hebben!
Moet ik inloggen, is mijn juiste wachtwoord fout. Wil ik een nieuw wachtwoord, is de server weer offline.
WAAR-DE-LOOS!
Wil ik eindelijk eens BF3 spelen zegt Origin dat ze een server fout hebben!
Moet ik inloggen, is mijn juiste wachtwoord fout. Wil ik een nieuw wachtwoord, is de server weer offline.
WAAR-DE-LOOS!

An a day keeps the doctor away.
Was tweakers nu down/heel sloom? Of lag dat aan mij?
Laat het toch gewoon? Ga een andere game spelen IPV jullie allemaal zo op te winden 

@Lolleflikker
Dat lag niet aan jouw , heb er ook last van.
Komt zeker dat bf3 er uit licht
Dat lag niet aan jouw , heb er ook last van.
Komt zeker dat bf3 er uit licht

Anoniem: 295829
ik had hetzelfde. maar goed, geen swtor mail en geen bf kunnen spelen, fantastische avond...
Had ik ooklolleflikker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:28:

Maar ontopic, ook hier last van de problemen. Kon er vanmorgen wel even in

@Razor
Ze zitten misschien op dezelfde servers
Ze zitten misschien op dezelfde servers

Bij mij net ook en nu weer.lolleflikker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:28:
Tweakers is wel de laatste site die gaat haperen. Wat is er mis met het internet?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja was het idd. Netzo crap als originlolleflikker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:28:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Oh god....We are out of the internet!
Overlogging?
Overlogging?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
haha fail net:
[Voor 11% gewijzigd door BartusKN.nl op 13-12-2011 21:41]
Het is toch niet te geloven, zit je net als bij de BF3 launch helemaal klaar om een avondje los te gaan.. wat een k*tzooi.
Ik vind dat op zijn minst hier toch een gratis map pack tegen over moet staan, stelletje faalhazen daar bij ea...
Ga dus allemaal gewoon even een andere game spelen en kom morgen terug ::p
Je moet ook geen nieuw WW aanvragen....Ook al zijn je gegevens correct deze fout blijft Origin gevenHardCoreGamer schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:26:
WAAR-DE-LOOS!

De doos met "Mens erger je niet" maar uit de kast gehaald.
Laat die techneuten van EA en dergelijke, de komende uurtjes maar sleutelen aan de zaken die niet goed lopen. Morgen is er weer een dag, hopelijk werkt het dan weer.

Laat die techneuten van EA en dergelijke, de komende uurtjes maar sleutelen aan de zaken die niet goed lopen. Morgen is er weer een dag, hopelijk werkt het dan weer.

[Voor 60% gewijzigd door tommy2005 op 13-12-2011 21:49]
Single player?tommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:47:
De doos met "Mens erger je niet" maar uit de kast gehaald.
Met een beetje mazzel multi als mijn meisje ook mee wil doen
Co-op dus..tommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:49:
[...]
Met een beetje mazzel multi als mijn meisje ook mee wil doen

Je kreeg dan wel geen CD/DVD, maar wel een handleiding bij deze game?tommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:47:
De doos met "Mens erger je niet" maar uit de kast gehaald.![]()
Vaag, maatje van me zit nu te spelen op een server, terwijl hij niet is ingelogd op origin.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik heb het net gevraagd, ik had wel beeld maar geen geluid. Ik heb nog andere spelletjes voorgesteld, maar toen vloog er een kussen door de lucht.
Speelt ie wel BF3?Morpheusk schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:51:
Vaag, maatje van me zit nu te spelen op een server, terwijl hij niet is ingelogd op origin.

haha dus Tweakers had net problemen en Origin lees ik nu...
omg.... ik kom eerst niet op GoT en dan niet op Origin...dus ik denk.. zal wel mijn verbinding zijn.
Router reset.
Maar nee. Tweakers EN Origin hadden tegelijk problemen.
Mijn trouwe Netgear WNDR3700 toch, hopelijk voel je je niet... gekwetst.
omg.... ik kom eerst niet op GoT en dan niet op Origin...dus ik denk.. zal wel mijn verbinding zijn.
Router reset.
Maar nee. Tweakers EN Origin hadden tegelijk problemen.
Mijn trouwe Netgear WNDR3700 toch, hopelijk voel je je niet... gekwetst.

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.
Ja 100% ik zie hem ook duidelijk op een server zitten in de battleblog
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik sluit origin altijd af zodra bf3 op de taakbalk verschijnt, waarschijnlijk doet hij dat ook.Morpheusk schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:51:
En over origin gesproken... hij pakt m'n wachtwoord niet, en wil ook niet een nieuwe naar m'n e-mailadres sturen

Ah dat hebben meer mensen dus

Ik zou me kapot schamen als een stukje software dat ik uitlever zulke fouten zou vertonen...
... staat wel tegenover dat het gene wat ik maak een stuk eenvoudiger is

[Voor 35% gewijzigd door steveman op 13-12-2011 21:56]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Het kan zijn dat hij in de server zat voordat hij (weer) van Origin werdt geknikkerd.Morpheusk schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:51:
Tijdelijk dicht
EDIT: Morgenochtend gaat er een vers nieuw deel open
EDIT: Morgenochtend gaat er een vers nieuw deel open
[Voor 54% gewijzigd door PWM op 14-12-2011 00:06]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.