... Je hébt soms van die dagen ...
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Harde schijf die in RMA zit

Thx for patience Ribbon krijg je dan.BounceMeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:33:
Krijg je ook een Ribbon als je 20 keer probeert in te loggen?
BounceMeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:33:
Krijg je ook een Ribbon als je 20 keer probeert in te loggen?

Valt volgens mij erg mee, color grading blijft post-processing en neemt niet of nauwelijks rekenkracht in. Het zijn simpelweg opties als contrast, saturatie en kleurwaardes die ze aanpassen. Het is juist heel makkelijk te fixen door het gewoon uit te zetten maar 'art direction' neemt hier voorrang. Toch raar als je naar Gulf of Oman kijkt waar geen color grading toegepast is, die map ziet er gewoon stukken beter uit in vergelijking met de drie andere B2K maps.Compi_56 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:21:
[...]
Ik hoop dat men later de colorgrading via consolecommands kan wegdoen. Want dat colorgraden moet toch ook GPU cycles trekken.
Ik heb er zelf twee threads over geschreven op het EA UK forum. In die eerste thread hebben 1500 mensen gestemd en zo rond de 1200 vinden het ook geen gezicht dus blijkbaar ben ik niet de enige. Thread 1 & Thread 2
De tweede thread gaat er wat dieper op in (iets van ~3700 woorden lang).
das een iets ander verhaal he, wij hebben gewoon een werkende computer, een werkende BF die zou horen te werken. wel klote dat ie precies nu in de RMA zit, nieuwe kopen is dan ook geen optie met die prijzen van tegenwoordig
Ik heb inmiddels mijn medialle voor 50 gewonnen conquest potjes. Nu ga ik bijna richting de 100 krijg ik dan opnieuw een medaille voor weer 50 gewonnen potjes?
sleezball schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:33:
Ineens ben ik ingelogd. Of het einde problemen is weet ik niet, ik ga het iig niet proberen nu ik er eenmaal inzit...
Lucky bastards...siepeltjuh schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:34:
Jaa, ingelogd en nu joinen.
I don't want no cake, I want me some pie!
Ik geloof dat ik daar ook voor in aanmerking kom. Was net ingelogd, maar nu trapt origin me er gewoon weer uit ...BounceMeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:35:
[...]
Dan krijg ik straks de Thx for patience Medal denk ik.
yzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:00:
[...]
[afbeelding]
@botsen nee het doet alles verkeerd maar op een of ander manier werkt hetbehalve als 3 mensen tegelijk inloggen

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jep, ik ben met mijn 8e bezigRSD1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:35:
Weet iemand het volgende:
Ik heb inmiddels mijn medialle voor 50 gewonnen conquest potjes. Nu ga ik bijna richting de 100 krijg ik dan opnieuw een medaille voor weer 50 gewonnen potjes?

ok ja, beetje andersNLDViane schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:35:
[...]
das een iets ander verhaal he, wij hebben gewoon een werkende computer, een werkende BF die zou horen te werken. wel klote dat ie precies nu in de RMA zit, nieuwe kopen is dan ook geen optie met die prijzen van tegenwoordig

ook true, maar je snapt mn punt denk ikFantasma schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:36:
[...]
ok ja true beetje andersMaar ik zit mij al 3 weken te vervelen en jullie jezelf maar 1 avondje

psychologische schadejordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:36:
Its the release day all over again.. Heel de avond verneuqd om "proberen in te loggen". Ik eis een schade claim.

Ik hoop niet dat je die krijgt, dan baal je helemaal!jordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:36:
Ik eis een schade claim.

Ik eis 2 miljoen, maar dat gaat net zo min niet lukken als zo'n kansloze schadeclaim. Het is hier trouwens echt één groot kinderachtige diarree aan offtopic geneuzel zegjordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:36:
Its the release day all over again.. Heel de avond verneuqd om "proberen in te loggen". Ik eis een schade claim.

Missen mensen het volgende op battlelog of zo?
Ga dan gewoon koest en doe iets anders ipv dit topic te vervuilenNOTICE We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress.

[Voor 23% gewijzigd door JanW op 13-12-2011 20:39]
Ja, graag!Skamiplan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:38:
Uhh ik heb een B2K DLC code over iemand interesse?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
YepSkamiplan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:38:
Tuurlijk! En ik voel met jullie mee!
(Heb btw al wel overwogen om een nieuwe harde schijf te kopen

van sapphire zeker?Skamiplan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:38:
Ik dacht net ook al, hij had drie weken geleden een nieuwe HD kunnen kopen en dus twee weken en 6 dagen kunnen gamen...Fantasma schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:38:
[...]
Tuurlijk! En ik voel met jullie mee!
(Heb btw al wel overwogen om een nieuwe harde schijf te kopen)

Jammer dat ik geen geld schijt op het momentBounceMeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:39:
[...]
Ik dacht net ook al, hij had drie weken geleden een nieuwe HD kunnen kopen en dus twee weken en 6 dagen kunnen gamen...

Anoniem: 153298
Kinderachtig mss, maar wel terecht. Waarom kunnen we nu niet spelen? Omdat EA vindt dat we in moeten loggen via Origin, terwijl dat totaal niet nodig is om de game daadwerkelijk te kunnen spelen.JanW schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:38:
Het is hier trouwens echt één groot kinderachtige diarree aan offtopic geneuzel zegVerschrikkelijk
dan zou ik maar wat graag naar de wc gaan ^^Fantasma schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:
[...]
Jammer dat ik geen geld schijt op het moment
Gewoon volledig blank die email
Mensen hier hebben dit symptoomjordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:
Nu is het voor mij wel mogelijk in te loggen, maar krijg ik steeeds een spel start fout.. Meer mensen met dit symptoom?
[Voor 79% gewijzigd door yzx op 13-12-2011 20:42]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ach wat maakt het uit. Alles gaat uit eindelijk toch down the drainNLDViane schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:
[...]
dan zou ik maar wat graag naar de wc gaan ^^
Can`t live without the mods

Hoezo is het terecht om een topic vol te spammen als een programmatje van EA niet werkt, ga naar hun forum of wacht geduldig, anders komt hier zo weer een modje langs en gaat even een groot slot op dit topic hangen, daar kan je op wachtenAnoniem: 153298 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:
[...]
Kinderachtig mss, maar wel terecht. Waarom kunnen we nu niet spelen? Omdat EA vindt dat we in moeten loggen via Origin, terwijl dat totaal niet nodig is om de game daadwerkelijk te kunnen spelen.

(Lukt nog net op laptop...)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/KlapMongol/

Deed hij bij mij net ook, pret was van korte duur. Even een rondje in een F-35, en *bam*. TOT ZIEEENS

Join platoon Billenfristi...zjeery schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:45:
ik zoek trouwens nog een squad o.i.d. voor toekomstige potjes. Je weet wel, als origin ooit nog eens online komt. Iemand interesse? Ben een beetje een noob, maar ik luister goed en doe goed aan teamwork![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/
[Voor 5% gewijzigd door jordyktm op 13-12-2011 20:47]
Laten we hopen van niet zeg.jordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:45:
[...]
Deed hij bij mij net ook, pret was van korte duur. Even een rondje in een F-35, en *bam*. TOT ZIEEENS![]()
3 Players needed...
Kom mensen... joinen

Ik wil wel hoor! Zoek maar op mijn naam Grudgie.zjeery schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:45:
ik zoek trouwens nog een squad o.i.d. voor toekomstige potjes. Je weet wel, als origin ooit nog eens online komt. Iemand interesse? Ben een beetje een noob, maar ik luister goed en doe goed aan teamwork![]()
Is er plek voor nog een noob?jordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:46:
Join platoon Billenfristi...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[edit]
gaat over de origin client uiteraard en met datzelfde account inloggen op de ea website lukt wel !
[Voor 15% gewijzigd door bousix op 13-12-2011 20:48]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
deze: "An error was reported from the EA Online"
[Voor 20% gewijzigd door Cartman! op 13-12-2011 20:49]
Nee niemand.... Hoe moeilijk kan een topic doorlezen zijn voordat je begint te ragen?bousix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:47:
vanavond browser update gehad en daarna (daardoor??) kan ik niet meer inloggen. ander wachtwoord aangevraagd, email met code teruggekregen. maar nu melding dat de pswd server niet beschikbaar is. "probeer later nog eens" is de boodschap. lekker zo. dit duurt al een uur nu. meer zulke ervaringen in NL regio?
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Mag ik ook joinen?jordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:46:
[...]

Applied, moet ik nu mn CV opsturen?jordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:46:
[...]
iemand test ff of dit werkt^siren schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:49:
Als je origin in offline modus krijgt kun je met een ingelogde battlelog nog wel servers in. Misschien internet eruit trekken origin in offline modus draaien stekker er in en joinen.
Nee, k zal accepten..
Hier niet, hij gooit me telkens uit Origin als ik dat doe.
[Voor 6% gewijzigd door jordyktm op 13-12-2011 20:52]
bFGrudgie of.. bF_Grudgie? of.. hoe wil je het...jordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:51:
Voor mensen die billenfristi hebben gejoined, zet wel even bF in je naam. (clantag)
gewoon bF neerzetten, dus niets ervoor of er na. gewoon bF in je clantagGrudgie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:53:
[...]
bFGrudgie of.. bF_Grudgie? of.. hoe wil je het...
edit profile -> clan tagGrudgie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:53:
[...]
Bij clantag onder profile, maar ik krijg het vermoeden dat dat op het moment niet werkt, bij mij zegt hij nu invalid clantag of whatever,Grudgie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:53:
[...]
Je kan gewoon handmatig naar battlelog.battlefield.com, maar dan wil origin zich automatisch aanmelden en vult een verkeerd wachtwoord in. Dan kan je daarna zelf opnieuw met goede wachtwoord inloggen, en 1 op de 20x kom je in een server... Na een minuut word je disconnected vanwege een server connection timed out. dus het heeft simpelweg nog geen zin... period.!!siren schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:49:
Als je origin in offline modus krijgt kun je met een ingelogde battlelog nog wel servers in. Misschien internet eruit trekken origin in offline modus draaien stekker er in en joinen.
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
je moet ook de haakjes weglaten, dat doet ie zelf.zjeery schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:54:
[...]
Bij clantag onder profile, maar ik krijg het vermoeden dat dat op het moment niet werkt, bij mij zegt hij nu invalid clantag of whatever,
Net als de mensen die het steeds uitproberen?tommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:54:
Die mail / password reset server van origin zal ondertussen wel zijn kritische temperatuur hebben bereikt.
idd opblazen die zooi ik blijf spammen hahahah xDtommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:54:
Die mail / password reset server van origin zal ondertussen wel zijn kritische temperatuur hebben bereikt.

Durrr. Dank ujordyktm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:54:
[...]
je moet ook de haakjes weglaten, dat doet ie zelf.

het zal maar is een keer 1 week uit de lucht zijn. nee hoor het is dat het vereist is maar ik verkies alles boven origion achtige progs. :(:(:(:(:(:(

Zit je er in, komen er geen vriendjes met je spelen....

Anoniem: 436451
pricewatch: Asus X54HY-SX032V
Film die ik wil kijken!
is this for real?Anoniem: 436451 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:56:
de games die mij daarnet aangeraden werden lijken mij niet egt leuk. maar weet iemand anders ook wat andere games die op deze laptop kunnen worden afgespeeld worden.
Ah.. de Nazi's die vanaf hun maan bases wraak komen nemenQlii256 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:57:
Om maar even wat te kunne posten: YouTube: Iron Sky Teaser 2 - The First Footage
Film die ik wil kijken!

Mijn klacht kwam precies zo eerder voor:Yorin schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:48:
[...]
Nee niemand.... Hoe moeilijk kan een topic doorlezen zijn voordat je begint te ragen?
[right]
azzori [Back To Karkand]
Enlisted: 2011-10-28
2011-11-16 16:29
Yep, the password is not accepted and it cannot be reset.
If you try to reset your password the validation key is sent to e-mail but when you type in your new password and hit next it just says that the password services are down.[/right]
En herinstalleren van Origin helpt ook niets. I'm lost. Nu moet ik tv kijken vanavond.

Dit is niet het goede topic. In de TS kan je zien waar je wezen moet.Anoniem: 436451 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:56:
de games die mij daarnet aangeraden werden lijken mij niet egt leuk. maar weet iemand anders ook wat andere games die op deze laptop kunnen worden afgespeeld worden.

Whole lot of stars ***
simpel op te lossen om de server te laten starten met 1 persoon.jagermeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:56:
Trouwens ook wel frusty dit:
[afbeelding]
Zit je er in, komen er geen vriendjes met je spelen....
Ik denk dat ik de vrouw maar lastig ga vallen en morgen maar weer een poging ga wagen.bousix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:57:
[...]
Mijn klacht kwam precies zo eerder voor:
[right]
azzori [Back To Karkand]
Enlisted: 2011-10-28
2011-11-16 16:29
Yep, the password is not accepted and it cannot be reset.
If you try to reset your password the validation key is sent to e-mail but when you type in your new password and hit next it just says that the password services are down.[/right]
En herinstalleren van Origin helpt ook niets. I'm lost. Nu moet ik tv kijken vanavond.

Moet de beheerder er wel bij kunnenSileX schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:58:
[...]
simpel op te lossen om de server te laten starten met 1 persoon.

Ik zit trouwens op de DRL server. Niet op GOT.
[Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 13-12-2011 20:59]
ik krijg de melding dat mijn email/orgin ID/wachtwoord niet zou kloppen. Weet 100% zeker dat ik geen fout maak oid. Zelfs als op de forgot password knop druk krijg ik de error dat Origin niet kan communicaten met EA.
frustratie!
nee gaat prima hier!krullerbruller schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:59:
arg, zijn er meerdere die niet kunnen inloggen?
HOE MOEILIJK KAN LEZEN ZIJN????????????????????????????????krullerbruller schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:59:
ik krijg de melding dat mijn email/orgin ID/wachtwoord niet zou kloppen. Weet 100% zeker dat ik geen fout maak oid. Zelfs als op de forgot password knop druk krijg ik de error dat Origin niet kan communicaten met EA.
frustratie!
origin is gewoon kut. een service die je belemmert om te spelen waar je voor betaald hebt. ik kan er echt niet bij dat mensen via origin spellen kopen als je ingelogt moet zijn om deze te spelen.krullerbruller schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:59:
frustratie!
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.